1 Φεβρουαρίου 2008

..κρατήστε τα βιβλία ζωντανά!!! :)

Κάθε τόσο αξιόλογα βιβλία οδηγούνται στην πολτοποίηση και στην καταστροφή, καθώς δεν έτυχαν κάποιας καλής αγοραστικής κίνησης..
Αυτό άλλωστε είναι φυσικό, εφόσον οι καινούργιες εκδόσεις είναι δεκάδες, ο Έλληνας δε διαβάζει (κακά τα ψέματα τα ποσοστά είναι απογοητευτικά στη χώρα μας) και κανείς δεν έχει νοιαστεί να βρει κάποιο τρόπο αξιοποίησης τους.
Η σκέψη της πολτοποίησης ενός βιβλίου, μου δημιουργεί ένα από τα πιο χειρότερα συναισθήματα! Είναι κίνηση που στο φτωχό μυαλό μου φαντάζει αδικαιολόγητη.
Η πολτοποίηση ενός βιβλίου μάς πηγαίνει αιώνες πίσω, θυμίζει άλλες εποχές… είναι μία κίνηση καταδικασμού ενός βιβλίου σε θάνατο, καθώς πλέον εκμηδενίζονται οι πιθανότητες κάποια στιγμή να διαβαστεί.
Την ίδια στιγμή στην χώρα αυτή υπάρχουν δανειστικές βιβλιοθήκες με τρομερές ελλείψεις! .. Επειδή τυχαίνει να έχω ψαχτεί πάνω σε αυτό το θέμα, καθώς χρειάστηκα να δανειστώ βιβλία.., δυστυχώς η κατάσταση είναι το λιγότερο τραγική. Οι μόνες δανειστικές βιβλιοθήκες που κάπως σώζουν τη κατάσταση είναι και πάλι κάποιες ιδιωτικές πρωτοβουλίες.
Μία πολύ καλή κίνηση για να σωθούν κάποια βιβλία είναι το Παζάρι Βιβλίου στην Κλαυθμώνος, το οποίο ξεκινά σήμερα Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου και θα διαρκέσει για δέκα ημέρες, έως και την Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2008.

Προσωπικά δεν το χάνω με τίποτα :))
Για να μην «σκοτώνονται» τα βιβλία, όταν «γεράσουν»… ΤΡΕΞΤΕ να προλάβετε εξαιρετικά βιβλία σε απίστευτα χαμηλές τιμές : )

Τα βιβλία δε θα πρέπει να καταστρέφονται και δε θα πρέπει να γερνάνε ποτέ! Η θέση τους είναι στο κομοδίνο μας, στην αγαπημένη γωνιά της βιβλιοθήκης μας.. ίσως ξεχασμένα σε κάποιο ράφι.. όπου κάποιος άλλος θα τα βρει και θα τα διαβάσει μετά από εμάς..
Γιατί η ζωή του βιβλίου πρέπει να είναι ένα ταξίδι.. ένα ταξίδι δίχως τέλος.

Αν κάνετε ένα καλό ψάξιμο στο Παζάρι του Βιβλίου είναι πιθανό να εντοπίσετε πραγματικά 'διαμάντια', σε απίστευτα χαμηλή τιμή.. τα οποία μάλλον δεν θα μπορέσετε να τα βρείτε αλλού!
Καθώς όλοι παραπονιόμαστε για την ακρίβεια και τους χαλεπούς καιρούς που διανύουμε.. ας αδράξουμε αυτή την ευκαιρία και ας ανταλλάξουμε μετά εδώ απόψεις για τα βιβλία που ‘σώσαμε’! ... Σκεφτείτε μόνο ότι μπορείς να βρείς καλά βιβλία ακόμη και απο ένα ευρώ!!!

Είναι να χάνονται τέτοιες ευκαιρίες??!!
Το περίπτερο έχει έκταση 1000 τ.μ. και είναι ενιαίο για όλους τους εκδότες.
Το Παζάρι Βιβλίου 2008, 1 έως 10 Φεβρουαρίου, θα λειτουργεί καθημερινά από τις 10:00 το πρωί μέχρι τις 21:45 το βράδυ.

Τιμήστε τα βιβλία και κρατήστε τα για πάντα στη ζωή… : )

142 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ευτυχως κραταει μεχρι τις 10 φλεβαρη οποτε υπαρχουν πολλες πιθανοτητες να καταφερουμε να παμε!
πολυ σωστα ολα αυτα που εγραψες...ειναι μεγαλο κριμα να πολτοποιουνται βιβλια...

καληνυχτα!!!

ράγες είπε...

merci για την ενημέρωση!! Θα πάω σίγουρα!!

δεσποιναριον είπε...

Πραγματικα μπορει κανεις να βρει διαμαντια σε τετοιες εκδηλωσεις. Εμενα με ποναει επισης οταν οι ανθρωποι κακομεταχειριζονται τα βιβλια. Τα τσακιζουν, τα μουτζουρωνουν. φφφφ! Καλημερα αρτιστακι μου.

Μαριλένα είπε...

Αγοράζω πολλά βιβλία μεταχειρισμένα.
Δίνονται σε πολλή καλή τιμή και δε με πειράζουν διόλου οι λεκέδες από καφέ πάνω στις σελίδες τους ή οι σημειώσεις στο περιθώρειο.
Δείχνουν πως έχουν κρατηθεί και διαβαστεί κι όχι πως απλως διακοσμούσαν το κομοδίνο.
(υπάρχουν βιβλία δικα μου, που όποτε τα σηκώσεις πέφτει άμμος από μέσα τους :)

θα πάμε. ευχαριστούμε για την πληροφορία :)
και καλό μήνα :)

iLiAs είπε...

..και για κατι ώρες που δεν περνούν με τίποτα, που το μυαλό "κολλάει" σε συναισθήματα, το βιβλίο βοηθάει να "ταξιδεύουμε", να "ξεφεύγουμε".

Καλο μήνα με υγεία :)

Σπύρος είπε...

Κριμα που δεν θα μπορέσω να ειμαι εκεί αν και θα το ήθελα πολυ (κλαψ) Καλες αγορες ! ! ! Καλημέρα

Ra Ma είπε...

"Τα βιβλία δεν ανήκουν στη βιβλιοθήκη" ή κάπως έτσι είναι και ένα σύνθημα.
Κάθε χρόνο την τιμώ με κάθε ...κόστος!

Καλημέρα και καλό μήνα.

νατασσΆκι είπε...

Για δες σήμερα, έχουμε παρόμοια θέματα!
:)

Φυσικά και θα πάω, όπως κάθε χρόνο -είναι ευκαιρία για τα "βιβλιοσκουλίκια" να γεμίσουν καινούρια ράφια(να δω πόσα θα αντέξει αυτό το σπίτι!)
:)

Καλημέρα, Καλό μήνα και καλό και γεμάτο Σαββατοκύριακο!
:))

Adonios GK είπε...

Ακόμα κι αν κανείς φίλος δεν αντέχει τις βόλτες μου σε εκθέσεις βιβλίων ή σε βιβλιοπωλεία λόγω του ότι μπορώ να είμαι για ώρες ανάμεσα σε βιβλία, έχω αφιερώσει το Σάββατο στο παζάρι αυτό!

Το πρόβλημα είναι το πάρκινγκ γιατί με τόσα βιβλία που σκοπεύω να αγοράσω, η συγκοινωνία δε βολεύει!!!

Καλημέρα! ;)

Λυδία είπε...

Καλημέρα!!
Σκεφτόμουν να επισκευτώ ένα βιβλιοπωλείο μια από αυτές τις μέρες.. όμως αυτη η έκθεση μου κάνει πιο ζεστή!Το μεσημεράκι θα είμαι εκει! Ευχαριστώ για την πληροφορία!!

Roadartist είπε...

@ una mama και οχι μονο: Καλημέρα mama, χαίρομαι που συμφωνείς. Οντως πολύ άσχημο.. Καλημέρα!

Roadartist είπε...

@ ράγες: Παρακαλώ!! Να πας :)))

Roadartist είπε...

@ δεσποιναριον: Καλημέρα Δεσποινάκι εξαρτάται αυτό που λές.. αν έχεις ένα βιβλίο συνέχεια μαζί σου..θα τα πάθει όλα αυτά σίγουρα.. :-) φιλια πολλά !!!

Roadartist είπε...

@ Μαριλενα : Να είσαι καλά Μαριλένα για τη δεκτικότητα. Να πας.. :) Τώρα αυτό με την άμμο θα ομολογήσω οτι το έχουνε και αρκετά δικά μου βιβλία :)) Αλλά τρελαίνομαι όμως.. μου θυμίζει καλοκαιρινές ανεμελιές.. φιλιά!

Roadartist είπε...

@ iLiAs: Καλό μήνα με υγεία και σε σένα Ηλία μου! Βοηθάει όντως.. αν το συνδιάσεις μετά και με μία βόλτα βέβαια.. Φιλιά!

Roadartist είπε...

@ LOCKHEART: Σε καταλαβαίνω Σπύρο οκ δες άλλα θετικά του νησιού σου..
σίγουρα υπάρχουν! Καλημέρα!

Roadartist είπε...

@ Radio Marconi: Χαίρομαι ιδιαίτερα radio marconi σε φαντάζομαι με σακούλες.. χεχε καλή σου μέρα !!

Roadartist είπε...

@ νατασσάκι: Καλημέρα Νατάσσα, χαίρομαι ιδιαίτερα που έχουμε το ίδιο θέμα! Μακάρι να το αναρτήσουν όσοι περισσότεροι μπορούν!! :) Θα περάσω μέσα στη μέρα κ απο εσενα.. φιλιά πολλά!

Roadartist είπε...

@ Adonios: Καλημέρα Αντώνιε, πολύ χαίρομαι που το ακούω!! ΩΧ.. κάτι μου λέει οτι θα πάτε όλοι γρήγορα και μετά δεν θα βρω τίποτα να παρω.. :))) ΦΙΛΙΑ!

Roadartist είπε...

@ ΛΥΔΙΑ: Λυδία πιο ζεστή δεν ξέρω.. πιο οικονομική σίγουρα!! Φιλιά καλή σου μέρα!

3 parties a day είπε...

Η μοίρα του αχρείαστου...

Roadartist είπε...

@ 3 parties a day: Ακριβώς..οτι δεν μπορεί να φέρει κέρδος, τότε να καταστραφεί..αυτόματα το εκμηδενίζουμε..

Γιώτα Παπαδημακοπούλου είπε...

Κάθε χρόνο πάω σ' αυτό το παζάρι! Δεν το χάνω ποτέ! Μ' αρέσει να τριγυρνάω ανάμεσα σε τόσα βιβλία και σε τόσο κόσμο που τ' αγαπάει!
Βέβαια σηκώνω τη μισή έκθεση κάθε φορά και δεν υπάρχει ποτέ αρκετός χρόνος να διαβάζεις όσο θες, αλλά μπαίνει στο πρόγραμμα αφού λατρεύω το διάβασμα από μικρό παιδί!
:)

Μαρια είπε...

Ωραία πληροφορία!
Καλημέρα και καλό μήνα !

fpboy είπε...

ωραία βολτίτσα θα είναι αυτή η εκθεσούλα ! Θυσαυρούς βρίσκεις και στις δημοτικές δανειστικές βιβλιοθήκες πάντως, για όποιον ενδιαφέρεται.

Ανώνυμος είπε...

Kalo mina road mou!! Elpizo na se do stin Klauthmonos..!!! Tha pao sigoura!!Eimai bebaii pos tha se anagnoriso mesa sto plithos amesos..:)
Nefeli

αντωνης είπε...

καλημερα road + καλο μηνα!
Θα ηθελα να ρωτησω (και ας μου απαντησει οποιος ξερει) τι ειδους βιβλια μπορει να βρει καποιος σε αυτο το παζαρι. Ενδιαφερον ακουγεται.

diva είπε...

Θα είμαι εκεί ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!
Ευχαριστώ κορίτσι!
Καλό μήνα:-)

rain είπε...

Εμένα πάλι πάντα με στεναχωρούσε εκτός απ'αυτό που αναφέρεις, και όταν τα παιδιά συνήθιζαν να καίνε τα βιβλία στις αυλές των σχολείων ¨¨(νομίζω το κάνουν ακόμα). Βαρβαρότητες! Ευχαριστώ θερμά για την πληροφορία να μεταβώ οπωσδήποτε να πάρω όσα μπορώ!! Καλό μήνα

Άκης είπε...

Πολύ χρήσιμη η πληροφορία σου.Και εγώ δεν είμαι πολύ fan του βιβλίου αλλά δεν πετάω ποτέ κάποιο αν τύχει και πέσει στα χέρια μου γιατι έχω ακριβώς την ίδια άποψη με εσένα,άσχετα αν η μάνα μου με φωνάζει ρακοσυλλέκτη που τα κρατάω όλα!Να συμπληρώσω και κάτι άλλο?Θυμάσαι τι μαθαίναμε στο σχολείο για την εποχή του σκοταδισμού?Τι κάνανε αυτοί?Το πρώτο πράγμα ήταν να κάψουν τα βιβλία.Δέν έγινε τυχαία!
Την καλησπέρα μου και ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.

Axis Mundi είπε...

Καλό μήνα αγαπητή μου καλλιτέχνιδα :) Όπως και κάθε χρονιά έτσι και φέτος, θα πάω! Ίσως να είναι από τις ελάχιστες φορές που είμαι εναντίον της ανακύκλωσης, και αυτό μόνο σε ότι αφορά τα βιβλία! Πρέπει αρκετός κόσμος να καταλάβει επιτέλους πως τα βιβλία δεν είναι απλά χαρτί και μελάνι.

Ανώνυμος είπε...

Πραγματικά δεν το γνώριζα και ευτυχώς που το ανέφερες γιατί ένα καλό βιβλίο
πάντα μου κινεί το ενδιαφέρον!
Θα πάω!!
:)

moukelis είπε...

Καλημέρα και καλό μήνα!
Τι τυχεροί που είστε...Εμάς στην επαρχία μια έκθεση βιβλίου μόνο κάθε καλοκαίρι μας δίνει πρόσβαση σε πληθώρα βιβλίων,και πάλι σε τιμές...φωτιά.Ούτε καν βιβλία δεύτερο χέρι δεν υπάρχουν.Πάρτε πολλά,είναι ευκαιρία!Και είναι και ότι πρέπει για απελευθέρωση...
Καλό Σαββατοκύριακο!

nikiplos είπε...

roadartist έγραψες!

Θα την επισκεφτώ οπωσδήποτε! Άσε που μ αρέσει και να ψάχνω εκεί ανάμεσα στις στίβες μήπως και βρω κάποιον θησαυρό, πράγμα όχι απίθανο, καθώς έχω κάποιες φορές ανακαλύψει καλά βιβλία!

KitsosMitsos είπε...

Έχω βρει καλές ευκαιρίες εκεί τα προηγούμενα χρόνια. Βιβλία παλλιά επίσης αγοράζω και από sites τύπου fleamarket κτλ. Έχουν την αξία τους και αυτά.
Καλά έκανες και το μετέφερες το θέμα, να γίνει γνωστό!
Την καλησπέρα μου.

Roadartist είπε...

@ Γιώτα Παπαδημακοπούλου: Γιώτα καλησπέρα! Είναι όντως όμορφο το να είσαι ανάμεσα σε τόσα βιβλία και σε τόσο κόσμο που τ' αγαπάει, όπως έγραψες.. Καλό απόγευμα!

Roadartist είπε...

@Μαρια: Να είσαι καλά Μαρία, καλό σου μήνα :)

Roadartist είπε...

@fpboy: Όντως ευκαιρία και για μια ωραία βόλτα στο κέντρο :) Φιλιά!

Roadartist είπε...

@ Nefeli: να είσαι καλά Νεφέλη, καλό απόγευμα..θα τα πούμε τότε στη Κλαυθμώνος :)

Roadartist είπε...

@ αντωνης: Καλησπέρα Αντώνη. Πρόκειται για βιβλία προηγούμενων ετών τα οποία βρίσκονται στις αποθήκες των εκδοτικών οίκων, δεν έχουνε πουληθεί δηλαδή..και αυτή είναι μια ευκαιρία. Πριν πάνε για πολτοποίηση, γι'αυτό και η τιμή τους είναι αρκετά χαμηλή. Υπάρχει βεβαια και αρκετή σαβούρα, αλλά με ενα καλό ψάξιμο (που προσωπικά μου αρέσει αυτό, οτι δηλαδή πρεπει να ψάξω να βρω το 'καλό' για εμένα βιβλίο), μπορείς να βρεις καλες ευκαιρίες. Εχει απο κλασσικους συγγραφεις, λεξικα, παιδικα βιβλια, διάφορα! Καλό απόγευμα!

Roadartist είπε...

@ diVa: Να είσαι!! Παρακαλώ, καλό σου απόγευμα :)

Roadartist είπε...

@rain: Κάθε ενέργεια εναντίον του βιβλίου και εγώ τη θεωρώ βάρβαρη. Παρακαλώ, να είσαι καλά :)

Roadartist είπε...

@Άκης: Εγώ να δεις τι ακούω απο τη μητέρα μου :(( Ήδη εχτές το βράδυ που της έλεγα για το Παζάρι βιβλίου, η απάντηση της ήταν "ωχ πάλι?? Που θα τα βάλουμε στο τέλος όλα αυτά τα βιβλία".. :))) Αστες να λενε! ! :)

Roadartist είπε...

@ Axis Mundi: Καλησπέρα axis mundi θα συμφωνήσω μαζί σου. Ευχομαι να μπορέσουμε να διατηρήσουμε τη γοητεία του να έχεις στα χέρια σου ένα βιβλίο. Εξακολουθώ να είμαι ηλίθεια ρομαντική ως προς αυτό..

Roadartist είπε...

@ Akon: Χαίρομαι ιδιαίτερα που αυτό το blog εγινε αφορμή για να το μάθεις!!!! Φιλιά πολλά :)

Roadartist είπε...

@ moukelis: Σε καταλαβαίνω απόλυτα την επαρχία την έχουνε εντελώς ξεχασμένη!! Δεν θα ήταν μια μοναδική πράξη το να έστελναν πολλά απο τα βιβλία που προορίζονται για να καταστραφούν σε βιβλιοθήκες της επαρχίας??? Μα γιατί δεν το κάνουν δηλαδή? Κρίμα!

Roadartist είπε...

@ nikiplos: Σε ευχαριστώ φίλε μου.
Ναι μπορείς να ανακαλύψεις πολύ όμορφα βιβλιαράκια μέσα στο σωρό! Και αυτό δεν εχει τη γοητεία του? Μου αρέσει να ψάχνω ανάμεσα σε τίτλους, η χαρά του να βρίσκεις κάποιο βιβλίο ανάμεσα σε άλλα είναι όντως πολύ μεγάλη :)))

Roadartist είπε...

@ KitsosMitsos: Και τη δική μου καλησπέρα, σε ευχαριστώ φίλε μου :)

Ανώνυμος είπε...

Nά'σαι καλά, θα πάμε οπωσδήποτε!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Καλησπέρα Roadartist.
Όποια προσπάθεια γίνεται για το καλό του βιβλίου είναι αξία σεβασμού!!!
Θα πάω οπωσδήποτε
Καλό μήνα!!!

Ανώνυμος είπε...

Θα ήθελα να υπενθυμίσω τη ρήση ενός γνωστού συγγραφέα όταν έμαθε ότι οι ναζι έκαιγαν βιβλία:
"Στη χώρα που καίγονται βιβλία, αργά η γρήγορα θα καούν και άνθρωποι"

Ανασα του Βορρα είπε...

Τα βιβλία έχουν ψυχή!
'Ετσι τα βλέπω εγώ.Ζωντανά!
Δεν ξέρω αν κάτι παρόμοιο γίνει και στη θεσσαλονίκη.Το ελπίζω.
Αν μάθεις τίποτα...πες να ξέρω.

Angel Vs Life είπε...

den mporei, esy grafeis tin agenda se periodiko eureias kykloforias... :o)

πνευμα είπε...

Καταστρέφοντας ένα βιβλίο...αποποιούμαστε την ίδια μας την ιστορία , την ίδια μας την ύπαρξη.

Κάποτε οι λόγοι ήταν προφανείς...το κακό είναι πως παραμένουν ακόμη.

Μακάρι όλα αυτά τα βιβλία απο αύριο να κοσμούν ράφια... στο χέρι μας είναι.

Βαγγέλης Μπέκας είπε...

Υπάρχουν μεγάλες ευκαιρίες.
Κυρίως ποίηση, φιλοσοφία, βιογραφίες και κλασικά.
Με βλέπω την Κυριακή να την επισκέπτομαι...

ceralex είπε...

Fahrenheit 451
Τώρα μου θύμισες την εκπληκτική αυτή ταινία του François Truffaut

Ανθρώπινη βιβλιοθήκη!!
Στο τέλος ο καθένας μάθαινε κι ένα βιβλίο απ έξω για να μην χαθεί...στην πυρά...

Ευχαριστώ για την ενημέρωση...λέω να περάσω μια βόλτα

artist είπε...

Πολύ καλή πρόταση! Άμα έμενα πιο κοντά σίγουρα θα περνούσα μια βόλτα!
Και τώρα που λέμε για βιβλιά μ' αρέσει πάρα πολύ και η διαφήμηση για την προώθηση της ανάγνωσης παιδικού βιβλιού.:))

Roadartist είπε...

@ ΝΙΟΒΗ: Να πάτε όλοι οικογενειακώς έτσι? Μαζί με τα αστροπελέκια! ΦΙΛΙΑ :)

Roadartist είπε...

@karaflokotsifas: Σίγουρα και εγώ αυτό πιστεύω..καλό σου βράδυ!!

Roadartist είπε...

@ Ηλιογράφος: Ηλιογράφε συμφωνώ απόλυτα. Το βιβλίο είναι σαν ένας ζωντανός οργανισμός..αφού σου κρατάει παρέα, σου ανοίγει ορίζοντες, μπορεί να σε βοηθήσει να πας παρακάτω στη ζωή σου.. Μπορεί να σε βοηθήσει όσο λίγα πράγματα σήμερα. Μπορείς να το έχεις μαζί σου, είναι κάτι παραπάνω απο χαρτί και μελάνι! Και θα τολμήσω να το πω, οτι ενα καλό βιβλίο μπορεί να σου δώσει πολλά περισσότερα απο όσα κάποιοι άνθρωποι.. Φιλιά, σε ευχαριστώ!

Roadartist είπε...

@ Ανασα του Βορρα: Καλησπέρα ανάσα του βορρά! Συμφωνώ, και εγώ έτσι το νιώθω. Αν ακούσω κάτι να είσαι σίγουρη οτι θα σε ενημερώσω, καλό βράδυ!

Roadartist είπε...

@ Angel Vs Life: ....την καλησπέρα μου angel! :))

Roadartist είπε...

@ πνευμα: πολύ όμορφο το σχόλιο σου πνεύμα μου, σε ευχαριστώ! Συμφωνώ με τη τελευταία σου φράση και την τονίζω: "Μακάρι όλα αυτά τα βιβλία απο αύριο να κοσμούν ράφια... στο χέρι μας είναι." Τέλειο θα ήταν αυτό!

Roadartist είπε...

@ VITA MI BAROUAK: Συμφωνώ! Και εγώ προς Κυριακή μάλλον..θα δω.. καλό σου βράδυ!

Roadartist είπε...

@ ceralex: Καλησπέρα αγαπητή! Όντως η θεματολογία της ταινίας κολλάει μια χαρά..με το ποστ! Να είσαι καλά, καλό σου βράδυ.

Roadartist είπε...

@ artist: ..καλησπέρα artist, κρίμα που δεν θα μπορέσεις να πας..δεν πειράζει, θα μείνουν για εμάς :)) χε χε είμαι κακιά ε? Πλάκα κάνω..καλό σου βράδυ!!

αθεόφοβος είπε...

Πέρσυ είχα βρεί εκεί άν βιβλίο που το είχα ψάξει στο παρελθόν σε 5-6 παλαιοβιβλιοπωλεία και δεν το είχα βρεί.

Λυδία είπε...

polu kosmo!!! milame gia 200 peripou atoma... Na pw thn alitheia, oso hmoun anamesa sta vivlia den eixa kamia enoxlisi (ikanh na mou travixei thn prososoxh) to provlhma htan mono sto tameio... Anyway htan h prwth mera kai etsi.. logiko! Pragmatika se euxaristw gia thn plhroforia... Telos xafniastika euxarista me to posa paidika vivlia mporei na brei kaneis ekei! Oi xadelfoules mou to giortzoun :P !!

Λυδία είπε...

xexasa!!! ta paidia sthn exupirethsh fovera!!! Xamogelousan par olo to strimogma kai mporousan na se katatopisoun an epsaxnes kati sigkekrimeno! xerontousan kai ekeinoi gia th "swthria" twn vivlion!

Unknown είπε...

Καλημέρα

Τα βιβλία δεν γερνάνε ποτέ
δεν έχουν ηλικία ούτε και
ημερομηνία λήξης, όπως ακριβώς
και η γνώση όπως και οι
άνθρωποι της γνώσης
Τα βιβλία είναι ζωντανά
εμείς πεθαίνουμε

Καλό μήνα δημιουργικό
παρέα με ένα βιβλίο

Καλό πρωινό

Natalia είπε...

πραγματικά αυτό το παζάρι βιβλίου έχει πολύ καλές ευκαιρίες και μπορεί να βρεις εκεί και καποια σπανια βιβλία...

καλησπέρα roadartist

sealike2 είπε...

...thank you!!

Locus Publicus είπε...

Αγαπώ τα βιβλία, και τις φορές που έδωσα βιβλία, τα χάρισα σε μιά τοπική βιβλιοθήκη. Μπράβο και στο "Παζάρι Βιβλίου" στην Κλαυθμώνος. Μαζί σου roadartist!

roadartist είπε...

@ αθεόφοβος: Ακριβώς!! Μπορείς να βρεις βιβλία που .. έχουνε εξοστρακιστεί προ πολλού απο αλλού.. :) Καλή σου μέρα!

Roadartist είπε...

@ ΛΥΔΙΑ: Καλημέρα Λυδία. Νομίζω οτι μετά απο τα σχόλια σου, δεν χρειάζομαι ΤΙΠΟΤΑ άλλο για να μου φτιάξει η μέρα! Αν έστω και ένας νέος άνθρωπος επηρεάστηκε απο αυτή την ανάρτηση, μετά γνώρισε αυτή τη κίνηση, επισκέφτηκε το Παζάρι και μετά μάλιστα επέστρεψε σπίτι τόσο πολύ ενθουσιασμένος, ώστε έγραψε και τις εντυπώσεις του, τι να πω πραγματικά με γέμισες χαρά!
Πιο πολύ απο όλα μου άρεσε ο ενθουσιασμός σου! Να είσαι καλά! Τελικά αξίζει να ανταλλάσουμε ιδέες και προτάσεις!
Ναι Λυδία είναι μεγάλη χαρά να σώζεις ένα βιβλίο..και τα ξαδελφάκια σου φαντάζομαι θα χαρήκανε ιδιαίτερα απο την ξαφνική έκπληξη που του επιφύλαξες!!
Ειδικά αυτά τα παιδικά βιβλία (που όντως κάθε χρόνο είναι αρκετά) δε μπορούνε να διατεθούν σε κάποιο Ίδρυμα? Anyway, καλημέρα και καλή αρχή στην ανάγνωση των βιβλίων που πήρες εχτές! Φιλιά πολλά :))

Roadartist είπε...

@ Sailor: Καλημέρα Καπέτανιε. "τα βιβλία είναι ζωντανά εμείς πεθαίνουμε"..μου άρεσε αυτό, συμφωνώ. Τα φιλιά μου! :)

Roadartist είπε...

@ Natalia: Καλημέρα Ναταλία μου, να είσαι καλά, καλό σκ :)))

Roadartist είπε...

@ sealike2: ..you are welcome!!!!

Roadartist είπε...

@ LocusPublicus: Να είσαι καλά locuspublicus. Αν και εγώ νιώθω χαρά για κάτι, είναι που έχω χαρίσει κάποια απο τα πολύ αγαπημένα μου βιβλία σε ιδρύματα. Χαίρομαι μόνο και στη σκέψη οτι κάποια άλλα παιδιά θα διαβάσουν τα βιβλία που διάβαζα όταν ήμουν εγώ στην ηλικία τους! Φιλιά!

iLiAs είπε...

Καλημέρα αρτίστα ;)
Να είναι δημιουργική, χαρούμενη :)

nellinezi είπε...

thanks για την πληροφορία ! Δεν το ήξερα.
Καλώς σε βρίσκω λοιπόν! :)

Ανώνυμος είπε...

Είναι πολύ ωραία έκθεση γιατί βρίσκεις ότι παλιό βιβλίο μπορεί να ψάχνεις! Μπράβο σου που την αναφέρεις!! Καλημέρααααα

ναυτίλος είπε...

Σ' ευχαριστώ για τη συμβουλή.Όταν πρωτοάκουσα για την πολτοποίηση πριν περίπου 2 χρόνια είχα πάθει σοκ.

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Ναι, και τα βιβλία έχουνε ψυχή! Ψυχή που ήτανε τόσο δυνατή, που στον πόνο της γέννας μυήθηκε! :)) Την χάρηκα αυτή την παρέμβασή σου!

akb8862 είπε...

Πάρα πολύ καλά τα λες! Η μισή βιβλιοθήκη μου είναι γεμάτη από πάμφθινα βιβλία που έφερα από παλαιοπωλεία βιβλίων του εξωτερικού.
& έχουν τη δική τους μαγεία,φυσικά.
Καλή σου μέρα!

fvasileiou είπε...

@roadartist
Ναι, σαν λαός δεν διαβάζουμε. Νομίζω ότι και τα ποσοστά ανάγνωσης εφημερίδων έχουν πέσει πολύ και γι'αυτό δίνουν τα DVD.

Αλλά

καθόλου δεν με ενοχλεί να οδηγηθούν μερικά βιβλία στην πολτοποίηση.

(Έχω στο νου μου όλα εκείνα του Λιβάνη με τα μπαρόκ εξώφυλλα).

H.Constantinos είπε...

Μήπως φταίνε λίγο και τα βιβλία σε αυτό που γίνεται;
Μήπως οι "συγγραφείς" έχουν γίνει περισσότεροι από τους αναγνώστες;
Είναι δύσκολο πράγμα το γράψιμο, δεν μπορεί να υπάρχουν τόσο πολλοί άνθρωποι που να γράφουν καλά.

Δεν σου μοιάζει λίγο με το ανάλογο που συμβαίνει στην δημοσιογραφία;
Θα αγόραζε κανείς εφημερίδες άν δεν ήταν τα DVD; Τί να διαβάσει; Τον κάθε άχρηστο ατάλαντο κακοπληρωμένο δημοσιογράφο που δεν ξέρει ούτε ορθογραφία;

Ευτυχώς, υπάρχει το internet...
Εκεί βρίσκεις ανθρώπους που ξέρουν να γράφουν.

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα καθηστερημένη (ας όψεται ο άρτος ημών ο επιούσιος....) φιλεναδίτσα μου!!!!
Πω πω.... Roadίτσα είσαι μέσα στο κεφάλι μου.Χθες είχα αυτή τη συζήτηση με το σύντροφο μου. Ξέρεις για την "μετακόμιση"...... Διαφωνούσαμε λοιπόν στο ότι τα βιβλία ΜΟΥ, τα θέλω στη βιβλιοθήκη ΜΟΥ, να τα βλέπω!!!!! Εκείνος επέμενε πως πρέπει να φυλλαχτούν στην αποθήκη.Και με βάζει στη διαδικασία να του εξηγώ τους λόγους,που δεν θέλω πέσουν σε κόμα τα βιβλία μου. Ναι..... Ναι.... αν τα καταχωνιάσεις,στην καλύτερη των περιπτώσεων, είναι σαν να τραβάς το καλώδιο απο την μπρίζα. Η πολτοποίηση, είναι κάτι,που δεν θέλω να σκέφτομαι. Τώρα έχω τη δυνατότητα να τα δανείζω (με ποινικές ρήτρες,επιστροφής), να δανείζομαι και πολλές φορές,να τα κοιτάζω και να θυμάμαι τη μυρωδιά του καθενός ξεχωριστά.
Πως μπορείς να πολτοποιήσεις,έναν ολόκληρο εσωτερικό κόσμο κάποιου συγγραφέα? Πως μπορείς να πολτοποιήσεις τους ήρωες-πρωταγωνιστές ενός βιβλίου?
Απο τη μια χαίρομαι πολύ που γίνεται αυτή η έκθεση βιβλίου, απο την άλλη λυπάμαι που δεν συνέπεσε, με κάποιο ταξίδι μου στην Αθήνα.
Όλοι να πάτε και να γλιτώσουν όσο το δυνατόν περισσότερα βιβλία απο το βέβαιο βασανιστικό θάνατο που τα περιμένει.
Μπράβο Roadίτσα γι' αυτή την αναφορά. Να είσαι πάντα καλά.
Φιλί γλυκό

Roadartist είπε...

@ iLiAs: Καλησπέρα Ηλία, και εσύ να έχεις ένα όμορφο σαββατ/κο! φιλιά!

Roadartist είπε...

@ nellinezi: Καλησπέρα, καλώς όρισες! Χαίρομαι που το έμαθες αρκετά έγκαιρα, οπότε θα προλάβεις να πας..Μόλις εχτές ξεκίνησε η έκθεση! :)

Roadartist είπε...

@ laxanaki: Συμφωνώ είναι αρκετά ενδιαφέρον αυτό το Παζάρι και δε θα το χάσουμε με τίποτα..Καλησπέρα!

Roadartist είπε...

@ ΑΝΕΜΟΣΚΟΡΠΙΣΜΑΤΑ: Και εγώ χάρηκα το σχόλιο σου! Να είσαι καλά!

Roadartist είπε...

@ akb8862: Και φαντάζομαι οτι τα περισσότερα εκ των οποίων θα είναι γαλλικά.. σωστά? Τα φιλιά μου και τη καλησπέρα μου!

Roadartist είπε...

@ fvasileiou: Καλησπέρα. Δεν διαβάζουμε..αυτό είναι σίγουρο. Δεν μου αρέσουν οι διαχωρισμοί, αλλά οντως μερικοί είναι αναπόφευκτοι. Όμως αν φέρεις στο νου σου όλα τα υπόλοιπα βιβλία που θα οδηγηθουν στην πολτοποίηση (κλασσικά, παιδικά, ποίηση..) πραγματικά είναι ΚΡΙΜΑ..

Roadartist είπε...

@ H.Constantinos: Καλησπέρα! Τα βιβλία σίγουρα δεν φταίνε. Μερίδιο ευθύνης όμως έχουν οι εκδοτικοί οίκοι, όπως και άλλοι φορείς..αλλά και πάλι αυτό δεν είναι δική μας δουλειά..το να εντοπίσουμε ποιος φταίει.. Το θέμα είναι οτι και πάλι κανείς δεν νοιάζεται για να διορθωθεί κάτι.
Συμφωνώ για τις εφημερίδες.. Ειδικά αυτές νομίζω οτι γρήγορα θα γίνουνε όλες διαδικτυακές.. Δεν μπορώ να μη παραδεκτώ οτι όντως είναι μεγάλα τα οφέλη του διαδικτύου..και πως αν ασχοληθείς με το ιντερνετ έχει πάρα πολλά να σου δώσει..υπάρχουν καταπληκτικές ιστοσελίδες..ένας ολόκληρος θυσαυρός..

Roadartist είπε...

@ Nefelli: Καλησπέρα φιλενάδα! Άλλη μια μέρα στο μαγαζί τέλος ε??
Ολα καλά..μπράβο..Λοιπόν, χαίρομαι ιδιαίτερα να διαβάζω τα σχόλια σου γιατί όλα είναι γεμάτα απο συναίσθημα! Μου αρέσει πολύ αυτό. Επίσης όλη αυτή η σχέση με τα βιβλία που λες έχει μεγάλη δόση ρομαντισμού και μια μαγεία. Μου αρέσει πολύ. Τώρα όσον αφορά τη διαμάχη με το σύντροφο σου, προσωπικά...γέλιο μου έφερε!! Νομίζω οτι κατά βάθος και αυτός θα το διασκεδάζει κάπως.. :) Εννοείται τα βιβλία δεν ειναι για να κρύβονται σε κούτες..αλλά παίζει ρόλο και ο χώρος.. :)
Ο δανεισμός έχει και αυτός τη δική του γοητεία! Πολλές φορές έχει τυχαίνει να παρω ένα βιβλίο απο κάποια δανειστική βιβλιοθήκη και πριν το επιστρέψω να σημειώσω κάτι κάπου επίτηδες μέσα.. :) με σκοπό μετά απο χρόνια όταν θα ξαναβρεθεί στα χέρια μου το ίδιο βιβλίο (γιατί θα ξαναβρεθεί, σε αυτό είμαι σίγουρη) να ανατρέξω στις σελίδες του και να βρω τι είχα κάπου σημειώσει πριν τόσο καιρό.. Δική μου ιδιοτροπία αυτή (ή και αυτή).. Κρίμα που δεν είσαι εδώ αυτές τις μέρες να περάσεις μια βόλτα απο το Παζάρι. Δεν πειράζει όμως.. Καλή σου ξεκούραση και καλό σκ!!

Βάσσια είπε...

Τιμήστε τα !!!
Είναι η κληρονομιά μας.
Από τις λίγες αληθινές.
:-)

Unknown είπε...

μια γλυκιά καλησπέρα πέρασα ν'αφήσω .... τι όμορφη αναρτηση έκανες πάλι ...

Λατρευω τα βιβλία


σε φιλω γλυκά

_Κυβέλη_

Alexis B είπε...

Α! ωραία, αφού είναι μέχρι τίς 10 Φλεβάρη, θά πάω σίγουρα

Καλό Σ/Κ νά έχεις

Φιλιά

Suspect είπε...

γραφουμε τοσα πολλα, που αναρωτιεμαι ποιος διαβαζει...

island είπε...

Κάτι παρόμοιο έχει κάνει και το βιβλιοπωλείο "ο βιβλιοχαμός".Κάποιοι που δεν θέλουν βιβλία που τους τα έχουν χαρίσει τα δίνουν εκεί και εσύ τα αγοράζεις με 1 και 2 ευρώ.Έχει και κάποια παλιά λίγο σκισμένα με ένα ευρώ σε ξένες εκδόσεις.

Είναι πολύ καλές αυτές οι κινήσεις φτάνει αυτά που θα αγοραστούν να διαβαστούν κιόλας.Αλλιώς καλύτερα να πολτοποιηθούν να κάνουμε και οικονομία στα δέντρα.

Φιλί αγαπητή.Ανταποδίδω το λινκ

Ανώνυμος είπε...

Στην προτροπή σου να προστρέξουμε στο παζάρι του βιβλίου,αναφέρεσαι στην ακρίβεια,λεγοντας¨καθώς όλοι παραπονιούμαστε για την ακρίβεια...¨.
Προσωπικά,παράπονα για την ακρίβεια ακούω μόνο για τα αγγούρια και τις ντομάτες (στο καταχείμωνο!)και ποτέ δεν άκουσα να πει κάποιος ότι δεν αγοράζει βιβλία επειδή είναι ακριβά!
Μερικά βιβλία είναι όντως για πολτοποίηση επειδή μάλλον θα έχουν γραφτεί...με τα ποδια!
Στο παζάρι θα πάω,κάτι σίγουρα θα πάρω και να δω πότε θα βρω χρόνο να το δθιαβάσω!
Την καλησπέρα μου.

Ατθάνα είπε...

θα σου πω κάτι που θα σου αρέσει πολύ! εκτός κι αν το ξέρεις!:)
την ετυμολογία της λέξης βιβλίο!

είναι από το βίος όλβιος...δηλαδή πλούσιος βίος...εκπληκτικό δεν είναι;
και ναι όποιος διαβάζει πλουτίζει! πνευματικά :)

καλησπερίτσα αρτιστάκι μου :)))

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

RANTEBOY EKEI!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

If...ιγένεια είπε...

Να πάμε! Καλό μήνα να έχουμε.

Roadartist είπε...

@ Vassia: Καλησπέρα Βάσσια μου, συμφωνώ, καλό σου σαββατόβραδο!

Roadartist είπε...

@ Κυβέλη Δραγούμη: Να είσαι καλά Κυβέλη μου. Σε ευχαριστώ, καλό σου βράδυ! Φιλιά.

Roadartist είπε...

@ Alexis B: Να είσαι καλά Αλέξη καλό σαββ/ιακό & σε σένα! :)

Roadartist είπε...

@ Suspect: ελάχιστοι.. καλό βράδυ!

Roadartist είπε...

@ island: Καλησπέρα island, εννοείται οταν αγοράζετε ενα βιβλιο καλό είναι και να διαβάζετε, να μη το έχουμε μόνο για ντεκόρ.. Φιλιά.

Roadartist είπε...

@ syneas: Καλησπέρα. Προσωπικά έχω ακούσει πολλές φορές να παραπονιούνται αρκετοί για την ακρίβεια στις τιμές των βιβλίων (κάποιες φορές ανάμεσα σε αυτούς και τον εαυτό μου), ορισμένα είναι όντως αρκετά υπερτιμημένα. Και παράλογα σε σχέση με τιμές του εξωτερικού. Καλό σου βράδυ.

Roadartist είπε...

@ karyatida: Καλησπέρα Καρυάτιδα, δε το γνώριζα. Για την ακρίβεια είχα άλλη εντύπωση για την ετυμολογία της λέξης.. Να είσαι καλά, σε ευχαριστώ, καλό σου σαββατοκύριακο, φιλιά :)

Roadartist είπε...

@ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ: Να είσαι καλά, καλές αγορές λοιπόν! Θα συναντηθούμε στην έξοδο.. Το μόνο αρνητικό στο Παζάρι είναι οτι όλοι θα φύγουμε με σακούλες..και μετά δεν θα ξέρουμε πότε να τα πρωτοδιαβάσουμε και που θα τα βάλουμε.. ΦΙΛΙΑ ;)

Roadartist είπε...

@ if.. ιγένεια: Hello ιφιγένεια, εννοείται οτι θα πάμε! Καλό μήνα και σε σένα, φιλιά πολλά :))

Love and Poison είπε...

Έτσι είναι dear... Πολύ απλά όμως, είμαστε κορεσμένα όντα στις μεγαλουπόλεις και δεν εκτιμάμε πράγματα...

Κάτι που για εμάς είναι δεδομένο, σε αρκετά ορεινά χωριά της χώρας, η λέξη παιδική βιβλιοθήκη είναι άγνωστη...

Takiz είπε...

Είμαι ενήμερος και δεν θα μου την γλιτώσει ......γιατί

το βιβλίο μας ταξιδεύει ... στους κόσμους που μας χαρίζει.

Την καληνύχτα μου

Poet1 είπε...

Και φυσικα θα παμε.Ευχαριστουμε για την ενημερωση αγαπητη ναστε καλα... Καλημερα και καλο μηνα !!!

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

...ζωντανά και μέσα μας.
Καλημέρα!

cinderella είπε...

Έχω ξαναπει πόσο αγαπώ τα βιβλία σε προηγούμενο ποστάκι σου! Ένα σφίξιμο στο στομάχι με έπιασε με την πολτοποίηση που αναφέρεις! Ανατριχιαστικό! Να σκοτώνουμε τον πολιτισμό στο όνομα της αδαφορίας!

Θα πάω στην έκθεση το άλλο σαββατοκύριακο. Ευχαριστούμε για την ενημέρωση!!

Pan είπε...

Καλησπέρα.

Πολύ καιρό ήμουν επιφυλακτικός με την συγκεκριμένη έκθεση.

Μετά από αυτά που διάβασα εδώ, το συντομότερο θα την επισκεφτώ.

Eclipse είπε...

εξαιρετικο :)

faraona είπε...

Κριμα που ειμαι μακρια και δεν μπορω να παω.Χαιρομαι ομως γιατι ακομη υπαρχουν ανθρωποι που αγαπουν τοσο τα βιβλια.

Roadartist είπε...

@ Love and Poison: Καλησπέρα. Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου. Ας δεκτούμε οτι δεν μπορούνε να τα δωρίσουν σε βιβλιοθήκες της επαρχίας...για οικονομικούς λόγους. Πιστεύω όμως οτι αν γίνονταν παρόμοια Παζάρια όπως αυτό και σε επαρχιακές πόλεις κατά τη περίοδο του χειμώνα (γιατί οι γνωστές εκθέσεις βιβλίου στην επαρχία, γίνονται συνήθως καλοκαίρι όπου έχουνε πολλούς τουρίστες και με απίστευτα υψηλές τιμές στα βιβλία), είμαι σίγουρη οτι οι κάτοικοι τους θα τα αγοράζανε όλα τα βιβλία. Εξακολουθώ να πιστεύω οτι ΥΠΑΡΧΟΥΝ τρόποι να σωθούν τα βιβλία.. και να ωφελήσουν πραγματικά αρκετούς ανθρώπους, που ίσως η κοινωνία να τους έχει απομονώσει κάπως. Καλό απόγευμα.

Roadartist είπε...

@ Takiz: Να μη σου τη γλυτώσει Τάκη :)) Καλό σου απόγευμα, να είσαι καλά! Α, και καλή εβδομάδα!

Roadartist είπε...

@ Donald: Παρακαλώ donald, και εσύ να είσαι καλά, καλό σου μήνα!!

Roadartist είπε...

@ Σπίθας: Ακριβώς! Καλησπέρα!!!

Roadartist είπε...

@ cinderella: Να είσαι καλά cinderella, εγω πήγα σήμερα.. Καταλαβαίνω πως το εννοείς.. δυστυχώς προτιμούν την πολτοποίηση τους, απο το να βρεθούν λύσεις κάποιας αξιοποίησης ορισμένων τουλάχιστον βιβλίων..

Roadartist είπε...

@ Pan: Καλησπέρα Pan, αν εχεις όρεξη για ψάξιμο, σε διαβεβαιώ θα βρεις καλές ευκαιρίες. Το θέμα ειναι να ξέρεις τι ψάχνεις..και να έχεις την διάθεση.. Φιλιά, καλό απόγευμα!

Roadartist είπε...

@ daisy: Να είσαι καλά daisy ευχαριστώ, καλό απόγευμα :)

Roadartist είπε...

@ Faraona: Καλησπέρα σου. Απο ότι είδα στο προφιλ σου, μένεις Κέρκυρα. Αναφέρθηκα παραπάνω στην επαρχία.. και το πόσο καλό θα ήταν να πραγματοποιούνταν αντίστοιχες κινήσεις και εκεί... Τι να κάνουμε να είσαι καλά, καλό σου απόγευμα και καλό μήνα!

marianaonice είπε...

Έχω πνιγεί από βιβλία!! Βιβλία παντού, στο κομοδίνο, στο γραφείο, στις βιβλιοθήκες, στο τραπεζάκι του καθιστικού, στα ντουλάπια...Δεν έχω άλλο χώρο αλλά δεν μπορώ να τα αποχωριστώ!! Είναι κάτι από μένα όλα αυτά και νομίζω ότι θα χάσω τον εαυτό μου αν τα πετάξω!! Ακόμη και τα σχολικά μου βρίσκονται στο πατάρι. Άσε τα λογοτεχνικά της κόρης μου.
Το βιβλίο είναι ένα ταξίδι στον κόσμο!!
Πολύ ωραία η πρότασή σου roadartist! Καλή σου εβδομάδα.

Ανώνυμος είπε...

την καλησπέρα μου :)

Roadartist είπε...

@ marianaonice: Μαριάννα :))) καταλαβαίνω.. Να είσαι καλά, καλό σου βράδυ, καλή εβδομάδα!! :)

Roadartist είπε...

@diianeira: Καλησπέρα μικρή :)

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Συνήθως το χάνω αυτό το παζάρι, γιατί το μαθαίνω, κατά έναν περίεργο τρόπο, μόλις την τελευταία μέρα! Και να που φέτος, χάρις σ' εσένα τόμαθα πολύ πιο έγκαιρα!!!
Θα πάω σήμερα κιόλας!
:-)

Roadartist είπε...

@ asteroid: Χαίρομαι ιδιαίτερα! Αυτός ήταν και ο λόγος της ανάρτησης! Εγώ βρέθηκα εκεί τη προηγούμενη Κυριακή.. :)

Σοφία είπε...

Λατρεύω τα βιβλία! Κρίμα που δεν είμαι στην Ελλάδα για να επωφεληθώ. Εδώ απ' όσο ξέρω δεν πολτοποιούνται τα απούλητα βιβλία, απλά πάνε σε ειδικά βιβλιοπωλεία που τα πουλάνε σε πολύ χαμηλές τιμές (2-3 λίρες).

roadartist είπε...

@ Σοφία: Καλημέρα Σοφία! Είναι μια καλή ευκαιρία να σωθούν κάποια.. Μακάρι και εδώ να υπήρχαν κάποιες εναλλακτικές λύσεις ώστε να μη καταστρέφονταν..

Ανώνυμος είπε...

Μακάρι να ήμουν κοντά να πήγαινα σε αυτό το παζάρι βιβλίου!!Θα ήταν τέλεια!!!

Roadartist είπε...

@ salerosa: Καλησπέρα είναι σίγουρα μια καλή ευκαιρία για να βρεις κάποια βιβλία σε καλή τιμή.. μετά απο καλό ψάξιμο :) Δεν πειράζει .. next year :)

ΕΛΕΣΑ είπε...

Καλημέρα. Θα ηθελα να συμμετασχεις στο παιχνίδι του πιο κοντινου βιβλιου.
1. πάρε το βιβλίο που βρίσκεται κοντα σου αυτη τη στιγμη
2. ανοιξετο στη σελιδα 123
3. ανάρτησε στο μπλοκ απο την 5 εως τη 9 προταση
4. προωθησε το σε αλλους 5

Roadartist είπε...

@ ΕΛΕΣΑ: Ελέσα καλώς όρισες. Σε ευχαριστώ πολύ για τη πρόσκληση. Θα γίνει η ανάρτηση, πιθανόν και αύριο. Καλή σου Κυριακή.

Related Posts with Thumbnails