7 Φεβρουαρίου 2008

Όνειρο..


Ο αγαπητός Ocean, με κάλεσε σε ένα παιχνίδι.. να γράψω ένα κείμενο για ένα όνειρο μου…

Όλοι οι άνθρωποι έχουμε μια μοναδική και ξεχωριστή ευκαιρία.. να είμαστε ποιητές και δημιουργοί των ονείρων μας…

Αρκετές από τις φιλοδοξίες που κυριαρχούν γύρω ..
δεν με αφορούν…
Το μεγαλείο βρίσκεται πάντα στην απλότητα της στιγμής..
Αυτή αναζητώ και αυτή με ελκύει...
Είναι σκορπισμένη στη θάλασσα, στη φύση, στη τέχνη, στη θαλπωρή μιας ζεστής αγκαλιάς
Ας ονειρευτώ λοιπόν..

Κλείνω τα μάτια και ονειρεύομαι τον εαυτό μου πάνω σε ένα ξύλινο σκαρί.
Στέκομαι κοντά στο άλμπουρο.
Αισθάνομαι μικρή μπροστά στην απεραντοσύνη της θάλασσας..
Ο άνεμος σφυρίζει. Αν σηκώσω το βλέμμα μου θα αντικρίσω ακριβώς από πάνω μου τα μεγάλα άσπρα πανιά να σχίζουν τους αιθέρες..
Η κάθε μέρα ξεκινά και τελειώνει με μια ανατολή και ένα ηλιοβασίλεμα αντίκρυ στη θάλασσα..
Κρατιέμαι σφικτά από το χοντρό ξύλο και αγναντεύω τη πορεία.
Το βλέμμα μου φτάνει μέχρι εκεί που ο ουρανός ενώνεται με τη θάλασσα…
Δε θέλω να σταματήσει το ταξίδι..
Η αλμύρα καίει τα μάτια και εγώ απλά νιώθω ευτυχισμένη.
Δεν θέλω τίποτα άλλο.
Απλά να μείνω εκεί.
Τώρα, αύριο, για πάντα.

Συνέχισε. Μη σταματάς.
Συνέχισε ν’ονειρεύεσαι.
Η αλήθεια χάνεται όταν τη σκεπάζεις.
Τα όνειρα είναι για τους ανθρώπους τους ατελείς, τους παθιασμένους, τους ρομαντικούς, τους αληθινούς αυτού του κόσμου…
Τα όνειρα φωτίζουν το σκοτάδι, ζωοδοτούν τη στιγμή.
Προσφέρουν ανάσες..
Μη πνίγεις το όνειρο σου..
Ακόμα και αν ποτέ δεν εκπληρωθεί, κράτησε το ζωντανό στο μυαλό και στη καρδιά σου.

Η ζωή του καθένα μας είναι διανθισμένη με καλές και κακές στιγμές..
Γεμάτη από χαμόγελα, δάκρυα, ονειροπολήσεις, συναισθήματα, επιτυχίες, αποτυχίες..
Η ασχήμια του κόσμου απομακρύνεται απο τα όνειρα..
Εκεί θριαμβεύει η ομορφιά της ψυχής!
Η μεγαλύτερη ευτυχία .. η εκπλήρωση του ονείρου.. και το μοίρασμα του με κάποιον…

Όποτε μελαγχολείτε, όταν η καθημερινότητα σας κουράζει αφόρητα, αφεθείτε στο όνειρο και ζήστε όπως μόνο εσείς θέλετε..
Κανείς δεν μπορεί να σας το κλέψει, κανείς δεν μπορεί να σας το μικρύνει.. είναι πραγματικά δικό σας :)

Σας αφήνω με αγαπημένους στίχους της Μαρίας Πολυδούρη:

Οι ψίθυροι αρχίζουν και δυναμώνουν.
Δεν πάει άλλο.
Η αγάπη πρέπει να ξαναγίνει Αγάπη
Ο φίλος πρέπει να ξαναγίνει Φίλος
Το φιλί την ίδια γλύκα να΄ χει.
Και το όνειρο. Αχ το όνειρο!!
Να στέκει πάντα ψηλά στον αφρό της απέραντης θάλασσας.
Να συντροφεύει το κρασί και το τραγούδι μας.
Να θρέφει την θύμηση και την πεθυμιά μας
Σωπάστε κι ακούστε………

Περνάω με τη σειρά μου τη σκυτάλη στους: Νεφέλη, Κοσμικό άξονα, Ναταλία, Lockheart, alexis b, Δεσποινάριον, μετεωρίτη, vassia και adonios.
..Φυσικά όποιος άλλος επιθυμεί, ας γράψει για τα όνειρα του..

198 σχόλια:

Axis Mundi είπε...

Καλά λένε πως τα όνειρα μας, καταφέρνουν να μας ταξιδεύουν. Αυτή τη φορά όμως, ταξίδεψα με την δική σου περιγραφή.
Δεν νομίζω να μπορέσω να το σχολιάσω γιατί ότι κι αν πω θα είναι απλά μια κουβέντα του τύπου "τέλειο, όμορφο" κλπ. και είναι λίγη για να το περιγράψει αυτό που κατάφερες να μεταφέρεις.
Καλλιτέχνιδα μου, σ' ευχαριστώ για την πρόσκλησή σου και δεσμεύομαι να ανταποκριθώ λίαν συντόμως. Πάω να το ξαναδιαβάσω πριν αφήσω την σελίδα.

Feidias είπε...

Τα δικά μου όνειρα δεν είχαν να κάνουν ποτέ με τοπία ούτε με την αίσθηση της φύσης γύρω μου,να φανταστείς όταν ήμουν μικρός ονειρευόμουν οτι έσωζα μια όμορφη κοπέλα της οποίας ο μπαμπάς ήταν πάρα πολύ πλούσιος και φυσικά ήθελε να με κάνει κι εμένα πλούσιο αλλά εγώ ΒΡΑΧΟΣ και ΗΡΩΑΣ δεν το δέχτηκα,αλλά έβαλε μόνος του,αφού έμαθε τον λογαριασμό μου κρυφά από μένα,αρκετά λεφτά να περάσω τη ζωή μου πλουσιοπάροχα και φυσικά η κόρη του με ερωτεύτηκε τρελά και ήθελε να με παντρευτεί αλλά εγώ είχα λεφτά τώρα κι ήθελα ταξίδια και πιο πολλές κοπέλες βέβαια...!λολ!
Όμως σοβαρά τώρα...όλα όσα έγραψες μου αφήνουν μια αίσθηση, όχι τόσο του αέρα και τα λευκά πανιά να σκίζουν τον αέρα ή τη θάλασσα με τις μυρωδιές της να επικρατεί σαν εικόνα,όσο την απαλότητα που ζητάει η ψυχή σου σε όλα τα πράγματα να ανακαλύψει και την ηρεμία καιτο λυρισμό των συναισθημάτων,έχεις δει ανθρώπους που κάθονται και αγκαλιάζουν συνήθως ένα μαξιλάρι?σαν να έχουν ανάγκη να νιώθουν τρυφερότητα και χάδι,τους αρέσει αυτή η αίσθηση,έτσι με κάνει και αισθάνομαι το όνειρο σου,σαν να αγκαλιάζεις κάτι που μυρίζει όμορφα και σε ζεσταίνει,κάτι που έχει ρυθμό και αρμονία,εξάλλου οι εικόνες που διαλέγεις και σε ευχαριστούν από κάπου πηγάζουν από κάποιο συναίσθημα που θέλεις να δεις σε λέξεις να ξανανιώσεις,σαν να ζωγραφίζω εγώ το πρόσωπο μου στον καθρέφτη και το κάνω ξανά και ξανά και το περιεργάζομαι,μέχρι που μου αρέσει αυτό που βλέπω και με αναπαύει.
Ουφφφ...πολλά είπα,τα λέμε τα υπόλοιπα σε καινούργιο ποστάκι,άντε καληνύχταααα τώρα!
Φιλιά

moukelis είπε...

Δεν περίμενα να λείπει το γαλάζιο της θάλασσας από το όνειρό σου βεβαια!Να συνεχίσεις να αρμενίζεις στην ονειροχώρα πάντα με άνεμο ούριο,για να γνωρίσεις πολλά λιμάνια και στεριές...Καληνύχτα!

Unknown είπε...

Καλημέρα

Τα όνειρα τις ποιο πολλές φορές
δεν είναι μόνο όνειρα είναι
η ίδια η πραγματικότητα της ζωής
όπως αυτή η πολύ όμορφη φωτογραφία

Τα όνειρα είναι ένας ιδιαίτερος
τρόπος έκφρασης της ζωής μα και
της πραγματικότητας

Καλό πρωινό

Άλλο τα όνειρα όμως και άλλο
να ονειρεύεσαι

iLiAs είπε...

..θάλασσα, θάλασσα είναι περιτριγυρισμένα τα όνειρα μου!
..και άνθρωποι γύρω μου, να μ' αγαπάνε!

Καλημέρα αρτίστα :)

Rynoventoux είπε...

Όμορφο κείμενο...
Το δικό μου όνειρο, πολύ επιγραμματικά, περικλείεται σε κάποιο ερημικό ακρωτήρι ενός ξερού κυκλαδίτικου νησιού (πιθανότατα μ' ένα κατάλευκο ξωκλήσι ν'αχνοφαίνεται), με τον αέρα πάντοτε να λυσσομανάει και τον ήλιο ν' ανατέλει.

Το γαλάζιο της θάλασσας είναι η απόλυτη ευτυχία, το κίνητρο, η χαλάρωση, η φυγή από την καθημερινότητα...

Ra Ma είπε...

Αν κλείνεις τα μάτια σου και σκέφτεσαι ότι βρίσκεσαι στο σκαρί της φωτογραφίας και σε αυτή τη φλεγόμενη θάλασσα είναι απλά υπέροχο. Εύχομαι καλοτάξιδη και να ανακαλύπτεις πάντα καινούργια λιμανάκια.

Μου άρεσε πολύ το όνειρο του Feidia!!!

Καλημέρα.

BUTTERFLY είπε...

Να'μαι κι εγω! Πολυ ομορφο το μπλογκ σου! Και υπεροχο το κειμενο σου. Παρολο που δεν ειμαι ουτε δεινη κολυμβητρια, ουτε εχω μεγαλωσει σε νησι, ο βυθος μαλλον με τρομαζει-οπως και καθε τι σκοτεινο- αλλα μοιραζομαι μαζι σου αυτη τη βαθια αγαπη για τη θαλασσα, που μοιαζει να μαγευει. Τα ονειρα ειναι η πεμπτουσια της ζωης και χωρις αυτα ειναι σαν να μη ζουμε.
Την Μαρια Πολυδουρη τελευταια αρχιζω να την ανακαλυπτω και τεινει να γινει πολυ αγαπημενη.
Χαρηκα πολυ που σε βρηκα!

Ανώνυμος είπε...

αρτιστα καλη σου μερα!! λοιπον ειχα δικιο.. περιμενα οτι θα εγραφες ενα εξαιρετικο ποστ γεματο συναισθηματα.. ειναι πολυ ομορφο! γεματο απο την μαγισσα.. την πλανευτρα θαλασσα.. για αυτα που γραφεις για κεινη λοιπον..ενα θα πω μονο.. αυτο ειναι το δικο μου μεγαλυτερο ανεκπληρωτο ονειρο στη ζωη μου.. να εμενα μεσα σε ενα σκαφος κ να ταξιδευα για παντα.. με ταξιδεψε λοιπον η περιγραφη οσο δεν φανταζεσαι..μου ρχοταν να κρεμαστο απο.. το ιστιο κ να κρατηθω απο τα πανια για να με παρει μαζι του το πλοιο στο ταξιδι!!χαχα να σαι καλα κ.. θα στη κλεψω τη φωτο με τη θαλασσα αν δεν σε πειραζει..

Μαργαρίτα είπε...

Ότι και να πώ θα είναι λίγο..
αν και το όνειρο ήταν δικό σου
κατάφερες να το κάνεις και δικό
μας κτήμα...να το απολαυσουμε
στον ίδιο βαθμό με σένα!!!
Μαγική η περιγραφή σου.. :)))

"Κανείς δεν μπορεί να σας το κλέψει, κανείς δεν μπορεί να σας το μικρύνει.. είναι πραγματικά δικό σας"

Μια καλημέρα λοιπόν
γεμάτη όνειρα*

Μαρια είπε...

Να αρμενίζεις πάντα σε όμορφες φιλόξενες θάλασσες... μ' ένα γερό σκαρί και μια καλή παρέα ...

Love and Poison είπε...

"Ο ονειροπόλος είναι αυτός που μπορεί να βρει το δρόμο του μόνο στο σεληνόφως και η τιμωρία του είναι ότι βλέπει την αυγή πριν από τον υπόλοιπο κόσμο..." Oscar Wilde

Dee Dee είπε...

να 'μαι κι εγω

πως το κανεις αυτο το μαγικο κι οταν προσπαθησα να πατησω πανω στο ψευδωνυμο σου δε με εβγαζε πουθενα;; :)

Σε βρηκα ομως....ενοχλω;...δεν ενοχλω :)

Τι ομορφο ονειρο. Μου θυμιζεις λιγακι την παλια μου συγκατοικο επι 6ετιας. Ειναι μακρυα τωρα και μου λειπει, με γεμισες εικονες απο τα ματια της. Τετοια ονειρα εχει κι εκεινη :)

Καλημερα!!!

Roadartist είπε...

@ Axis Mundi: Kαλημέρα Κοσμικέ μου Άξονα! Ναι τα όνειρα μπορούν να μας ταξιδέψουν.. Σε ευχαριστώ πραγματικά για τα λόγια που μου άφησες.. :) Για να ένιωσες κάτι απο όσα έγραψα, σημαίνει οτι μέσα σου έχεις κάποια κομμάτια του ίδιου ονείρου και εσύ :))
Ευχαριστώ για την αποδοχή της πρόσκλησης, θα περιμένω να δω την ανάρτηση σου, όποτε μπορέσεις.. Αν και θυμάμαι μια σχετική ανάρτηση σου με το απόσπασμα απο τη ταινιάρα "Η θάλασσα μέσα μου" που τα έλεγε όλα..
Αλλά είμαι σίγουρη οτι θα σκεφτείς κάτι πάλι εξίσου όμορφο.
Φιλιά πολλά.

Roadartist είπε...

@ Feidias: Φειδία μου με προκαλείς :)))) Εμ βέβαια σιγά μην ονειρευόσουν θάλασσες, ανατολές και φύση.. χαχα απο μικρός τη πριγκίπισσα φανταζόσουν?? Και μόλις τη βρήκες, μετά ήθελες όλες τις υπόλοιπες??!! Ε, ναι θα στο γράψω.. 'όλα τα γουρούνια την ίδια φάτσα έχετε' χαχχαχ πόσα χρόνια έχεις να το ακούσεις αυτό?? Φαντάζομαι πολλά χρόνια! :)
Ως προς τη ψυχολογική ανάλυση του ονείρου μου..μέσα έπεσες! Δεν έχεις άδικο! Αυτά ακριβώς.. αγάπη, φροντίδα και προδέρμ!! :)) Δεν μπορώ τη βία σε καμία εκδοχή.. Ε, κακό είναι? Αυτά ζητώ και αυτά δίνω όμως :) Φιλιά πολλά Βράχε και Ήρωα.. :)) (Η γυναίκα σου τα ξέρει όλα αυτά???)

Roadartist είπε...

@ moukelis: Η θάλασσα είναι πάντα μέσα μου :) Δεν υπάρχει περίπτωση να ήταν εκτός του ονείρου σίγουρα!
Σε ευχαριστώ πολύ φιλιά :)

Roadartist είπε...

@ Sailor: Καλημέρα καπετάνιε μου, πάντα φιλοσοφημένος.. Δεν έχεις άδικο ξανά..Το όμορφο είναι οτι τα όνειρα έχουνε στοιχεία απο την ίδια τη πραγματικότητα της ζωής.. Και το οτι υπάρχει πιθανότητα να τα ζήσεις..ειναι που μεγαλώνει την ένταση τους.. Βεβαια δεν ειναι και τόσο εύκολα όλα..αλλά οκ! ΦΙΛΙΑ!

Roadartist είπε...

@iLiAs : Ακριβώς αυτό Ηλία!! Καλή σου μέρα :))

Roadartist είπε...

@ΝΜ : αχ με ταξίδεψες! Δεν θέλω πολύ απ'ότι έχεις καταλάβει! Η εικόνα που έγραψες πανέμορφη! Βάλε και ένα μοναχικό φάρο στο τοπίο στην άκρη απέναντι απο το εκκλησάκι και ΟΚ έτοιμο το ιδανικό τοπίο χαλάρωσης.. και ευτυχίας..
Σε ευχαριστώ :)

Roadartist είπε...

@ Radio Marconi: Καλημέρα Μαρκόνι!
Ναι τα κλείνω τα μάτια και ονειρεύομαι ταξίδια σε τόσο μαγευτικές θάλασσες.. Ειδικά σήμερα με τη διαδοχή κλπ των ράσων θα τα κλείσω αρκετές φορές και θα ταξιδέψω στους επίγειους παραδείσους της καρδιάς μου.. ευτυχώς οι φωτο πολλές για να μου θυμίζουν οτι κάπου εκεί έξω υπάρχουν πανέμορφα τοπία και ονειρεμένες ομορφιές..

Δεν περίμενα να μη συμφωνήσεις με το όνειρο του Φειδία.. Ήμουν σίγουρη!! Ντροπή σας βρε :)

Roadartist είπε...

@ BUTTERFLY: Καλώς όρισες! Σε ευχαριστώ, χαίρομαι που σου άρεσε. Η πολυδούρη είναι καταπληκτική..
Καλή σου μέρα :)

Roadartist είπε...

@ ocean.... : Καλημέρα Ωκεανέ μου! Σε ευχαριστώ πολύ για τη πρόσκληση σου! Καταπληκτικό το όνειρο σου.. Ήμουν τυχερή να κάνω ιστιοπλοία και ξέρω πόσο τέλεια ειναι η αίσθηση του να είσαι όλη μέρα πάνω σε ένα σκάφος. Νιώθεις εντελώς αποκομμένος απο τα άγχη της στεριάς.. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε :)) ΦΙΛΙΑ!!

Roadartist είπε...

@ Μαργαρίτα: Σε ευχαριστώ πολύ Μαργαρίτα.. μια καλημέρα και απο εμένα γεμάτη όμορφα όνειρα, τα οποία όντως κανείς δεν μπορεί να μας τα στερήσει ποτέ :)))

Roadartist είπε...

@ Μαρια: Ευχαριστωωωωωωωωωωωωωωω
πάρα πολύ Μαρία μου :))) ΦΙΛΙΑ!!

Roadartist είπε...

@ Love and Poison: Ουάου ακόμα μια φορά ο oscar έγραψε! Γιατί όμως το να βλέπω την αυγή πριν από τον υπόλοιπο κόσμο μου φαντάζει η πιο γλυκιά τιμωρία?? Φιλιά πολλά :))

Roadartist είπε...

@Dee Dee: Καλώς όρισες!!! Σε έχω πετύχει σε άλλα blogs χαίρομαι πολύ που πέρασες! Δεν ενοχλείς καθόλου φυσικά :)
Δεν ξέρω γιατί γίνεται αυτό με το blog μου, πρέπει να το κοιτάξω κάποια στιγμή!
Να τη χαίρεσαι τότε τη φίλη και πρώην συγκάτοικο σου! :)
Φαντάζομαι 6 χρονια κοντά της στο ίδιο σπίτι, θα σε είχε τρελάνει στα όνειρα ε??? Κάπως έτσι είμαι και εγώ.. ανεξάντλητη στις εικόνες και στις ονειροπολήσεις..
Χαίρομαι πολύ που πέρασες.
Εύχομαι να μείνεις στη παρέα φιλιά :))

? είπε...

όπως λέει κι ο γνωστός στίχος: αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο κι ας είναι η φωτιά του να σε κάψει..

Ένα γελαστό απόγευμα είπε...

...χωρίς ελπίδα κι όνειρα δε ζεις, είσαι νεκρός, είσαι μάταιος...
ακόμα και λίγο πριν πεθάνουμε κυνηγάμε την εκπλήρωση κάποιων ονείρων μας απο την εφηβεία...
Κάθε μέρα ζω κάτι διαφορετικό,
κάθε μέρα ζω ένα όνειρο γελαστό,
γιατί η ζωή έχει πολλές λύπες...

island είπε...

Μύρισε θάλασσα και αλμύρα...γαμώτο είναι νωρίς ακόμα για τέτοια όνειρα.ι ότι είχες αρχίσει να με στέλνεις σε παραλίες

nikiplos είπε...

Καλησπερα... roadartist, μας ταξείδεψες τόσο όμορφα, που δεν θέλω με τίποτε να τελειώσει το όνειρό σου... Σε πειράζει να βιώνω και εγώ κάτι αντίστοιχο σε έναν άλλο ωκεανό σε ένα παράλληλο σύμπαν? και πάνω στα ξάρτια να ξεκουράζονται φυγάδες γλάροι...

Επισης η Πολυδούρη είναι από τις αγαπημένες μου...

Μαριλένα είπε...

Μια ευχή μονο να σου αφήσω: η καθημερινότητα σου κάποτε, να είναι το όνειρο σου πραγματοποιημένο :))
σε φιλώ και εύχομαι καλό απόγευμα :)

Λακων είπε...

Πολύ όμορφη η περιγραφή σου.
Τα δικά μου όνειρα δεν θα ήθελα να τα μοιραστώ.
Πάντως θα περιλάμβαναν στιγμές γαλήνης σε μια παραλία σαν της Ελαφονήσου ή σε ένα δασωμένο όρος με θέα.
Στα όνειρα μου όμως δεν θα άφηνα και στιγμές δημιουργικής έντασης.

Feidias είπε...

Mα...η γυναίκα μου είναι η κοπέλα που έσωσα!!Ενέδωσα τελικά(τελειώσαν τα λεφτά μωρέ)από αγάπη!!!Αυτή τη στιγμή στέλνω από την όμορφη παραλία του Μαλιμπού,σας φιλούμε με τρέλαααα....

Το όνειρο μου πάντως αν θες ακόμα,
είναι να νιώθω ευτυχισμένος
με το τίποτα!
Να είμαι κενός!
Και καινός κάθε μέρα!
Φιλιά ξανά

Γιώτα Παπαδημακοπούλου είπε...

Χαίρομαι που μέσα στην αρρώστια μου (ψήνομαι στον πυρετό τρεις μέρες τώρα) κατάφερες να με ταξιδέψεις...

Ανώνυμος είπε...

Καλώς σε βρήκα κι εγώ!
Ωραία πράγματα βλέπω εδώ πέρα.
Πολύ παραστατική και ποιητική η περιγραφή σου.Δράττομαι της ευκαιρίας λόγω της ευρύτερης πρόσκλησής σου και θα ανεβάσω σήμερα κιόλας το "Ονειροχάος".
Αν και έχω πάντα κατά νου και κείνο το παλιό τραγουδάκι του Σαββόπουλου απο τη Ρεζέρβα που ξεκινούσε ως εξής:
"Τα όνειρά σου μην τα λες,
γιατί μέρα κρύα,
μπορεί και οι φροϋδιστές
να 'ρθουν στην εξουσία"

rain είπε...

"Όνειρο δεμένο στο μουράγιο.."το θυμάσαι αυτό το τραγούδι? Σου εύχομαι πάντα να μπορείς να ταξιδεύεις με τα όνειρά σου και να'ναι εξίσου όμορφα..Καλησπέρα σου

Unknown είπε...

γλυκιά μου roadartist τι όμορφα που είναι τα ονειρά σου ....

με ταξίδεψαν ............

Ανώνυμος είπε...

παρακαλω εγω αρτιστακι κ γω εχω ταξιδεψει αρκετα με πλοια λογο της προηγουμενης μου δουλειας(ψυκτικος ειμαι κ εκανα επισκευες σε ψυγεια κ κλιματιστικες σε πλοια)μα κ την ποιο προηγουμενη(βοηθος μηχανικου σε κατασκευαστικη που εκανε λιμανια).. οταν εβγαινα στο καταστρωμα αργα το απογευμα κ ακουμπουσα στο καγκελο ..μυριζα την αλμυρα της στον ηχο των κυματων..κ αγναντευα.. εεε λοιπον δεν το συγκρινω με τιποτα αλλο αυτο.. εφευγε ολη η κουραση απο την δουλεια κατευθειαν.. ολοι ετρεχαν να κατσουν στο σαλονι.. μα εγω εμενα για ωρες εκει εξω παρεα της απολαμβανοντας ενα καφε μαζι της...

spy είπε...

ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΛΗΤΕΧΝΙΔΑ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ?
ΧΑΘΗΚΑΜΕ!
ΟΝΕΙΡΑ? ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ ΓΕΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΝΕΙΡΑ!!

spy είπε...

ΔΙΩΡΘΩΣΗ> ΤΟ "ΓΕΙΑ" ΜΕ "ΓΙΑ".
ΙΜΕ ΑΠΠΑΙΛΠΕΙΣΤΟΙΚΑ ΑΝΩΡΘΩΓΡΑΦΩΣ!

spy είπε...

ΑΛΑ ΩΠΟΣ ΚΣΑΙΡΗΣ ΟΙ ΩΠΘΩΓΡΑΦΥΙΑ ΔΑΙΝ ΙΝΑΙ ΤΩ ΠΑΝΝ!

leila είπε...

....και μεσα σε ολα τα ονειρεμενα που εγραψες (που συμφωνω κιολας, κι ετσι πρεπει να βρω κατι αλλο να γραψω για να μην επαναλαμβανομαστε..), εβαλες και μια foto που και να μην διαβαζα το κειμενο θα συμπεραινα οτι μιλουσες για ονειρα.. που σε ταξισευουν.. ισως τα χρωματα.. δεν ξερω.. δεν εισαι μονο καλλιτεχνιδα του δρομου λοιπον αλλά και των ονείρων..

Ανώνυμος είπε...

Χμμ.... Υποννοείς κάτι με την προσκλησούλα? εγώ ονειροπόλα? πως σου πέρασε απο το μυαλό κάτι τέτοιο? Δεν έχω καμιά μύγα.. καλέ, ποιός μυγιάστηκε?
Αυτή η πάσα ήταν όλα τα λεφτά!!!
Μεγάλο ευχαριστώ και φιλί ζουπηχτό.
Όσο για το δικό σου ταξιδιάρικο όνειρο.. τί να πω? Εμείς τα πανιά στο σκαρί σου κι εσύ ο καπετάνιος μας.Ήταν υπέροχο το ταξίδι σου ως εκεί που ενώνεται ο ουρανόςμε τη θάλασσα!!!!
Μην σταματήσεις να ονειρεύεσαι ποτέ.
Φιλί γλυκό

Utopia είπε...

Μόλις πριν λίγο διάβασα στο μπλόγκ της sminefa:"...να με σώσουν τα όνειρα ή να με συντρίψουν-ένα τ΄ονομάζω...".
Καλό σου μεσημέρι,road...

Roadartist είπε...

@ Νίκος Κ.: Καλησπέρα, καλώς ορισες. Υπέροχος ο στίχος, και ο παπακωνσταντίνου όποτε τον ακούω να τον λέει..είναι καταπληκτικός!

Roadartist είπε...

@"Γελαστό απόγευμα": Ακριβώς .. όπως τα έγραψες.. να έχεις ενα γελαστό απόγευμα.. :)

Roadartist είπε...

@ island: νωρίς??? Γιατί εμένα ήδη μου έχει μυρίσει καλοκαίρι?? Οκ θα κάνω υπομονή... :)

Roadartist είπε...

@ nikiplos: Το σκαρί μου θα είναι μεγάλο και θα χωράει και άλλους :)
Είσαι καλεσμένος.. αν θες μπες μέσα.. Οι γλάροι ναι δεν λείπουν ΠΟΤΕ απο το σκηνικό! :)

Roadartist είπε...

@ Μαριλενα: Βρε συ με σκλάβωσες! Σε ευχαριστώ :))) φιλιά πολλά καλό απόγευμα!

Roadartist είπε...

@ Λακων: Καλησπέρα Λάκων. Αυτό ήταν ένα μόνο μέρος του ονείρου. Υπάρχουν και δεκάδες άλλα μέρη που τα κράτησα για τον εαυτό μου..
Σου εύχομαι να μη πάψεις ποτέ να ονειρεύεσαι οτι θα τα ζήσεις σύντομα!!

Roadartist είπε...

@ Feidias: Μαλιμπού?? Τι να λέει μωρέ το Μαλιμπού, μπροστά στις Κυκλάδες..?? Μη μου το χαλάς :))))
Ωραίο το όνειρο σου.. Κενό.. και συνέχεια καινούργιο.. :) Φιλιά Φειδία σε ευχαριστώ :)

Roadartist είπε...

@ Γιώτα Παπαδημακοπούλου: Γιώτα περαστικά!!!!! Αν όντως έγινε αυτό τότε εγώ χαίρομαι περισσότερο :)

Roadartist είπε...

@ solomantzaros : Καλησπέρα καλώς όρισες. Ευχαριστώ για τα λόγια σου. Ωραίος τίτλος..
Ωραίοι και οι στίχοι του Σαββόπουλου! :)

Roadartist είπε...

@ rain: Εννοείται οτι το θυμάμαι και για ένα περίεργο λόγο (???) όποτε το ακούω "κάτι" μου κάνει!!
Να είσαι καλά, καλησπέρα!

Roadartist είπε...

@ Κυβέλη Δραγούμη: Να είσαι καλά Κυβέλη μου..καλό σου απόγευμα!

Roadartist είπε...

@ ocean....: Ωκεανέ καταλαβαίνω απόλυτα πως το εννοείς..και τι εννοείς.. Και εγω οποτε βρίσκομαι σε πλοίο, προσπαθώ να βγω έξω να δω τη θάλασσα.. με ταξιδεύει κυριολεκτικά και μεταφορικά! Και μου έχει λείψει ΠΑΡΑ πολύ :)

Roadartist είπε...

@ spy : Καλησπέρα spy! Οντως χαθήκαμε! Επέστρεψες στην Ελλάδα? Πως πήγε το ταξίδι σου, όλα καλά? Εύχομαι περαστικά.. Συμφωνώ ναι υπάρχουμε για να έχουμε ονειρα. Όσο για τα ορθογραφικά, δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας, εδώ δεν γράφεις διαγώνισμα :)) Σημασία έχει "τι" γράφεις. Φιλιά!

Roadartist είπε...

@ leila: Καλησπέρα leila. Σε ευχαριστώ μέσα απο τη καρδιά μου, να είσαι καλά, φιλιά :)

Roadartist είπε...

@ Nefelli: Μα δεν υπήρχε περίπτωση να σε άφηνα εκτός..το ήξερα οτι θα το καταχαιρόσουν! :) Νεφέλη μου και μούτσος ακόμα δεν με πειράζει!
Σε ευχαριστώ, γλυκό απόγευμα!

Roadartist είπε...

@ Utopia: Ηello ουτοπία! Δίκιο έχει.. τι πιο όμορφη συντριβή όμως.. :) ΦΙΛΙΑ :)

Agobooks είπε...

Αλίμονο σε αυτούς που όνειρα δεν έκαναν ποτέ…
Καλό απόγευμα, αρτίστα μου!

Cookie είπε...

Όμορφα τα έχεις γράψει... Συμφωνώ! Μακάριοι αυτοί που μπορούν ακόμα να ονειρεύονται...
"Να μένεις άθικτη, βουβή και μακρινή,
Το να ονειρεύεσαι την ευτυχία είναι περισσότερο από ευτυχία..." (στίχοι ενός Σέρβου ποιητή...)

desa είπε...

Mε την ποίηση δε τα πάω καθόλου καλά. Ούτε με το θέατρο. Ειδικά η ποίηση με μπερδεύει. Προτιμώ τη λογοτεχνία.

Αορατος είπε...

Ονειρο..Τι πραγματικα καταπληκτικη λεξη!!Δεν ειναι απιστευτο?Μια απο τις ομορφοτερες λεξεις της γλωσσας μας ειναι το ονειρο..Πολυ ωραιο post ρε..Οταν ειμουν μικρος καμια φορα πεταγα απο την χαρα μου που ενιωθα σαν να πεταγε η ψυχη μου..(σαν να την εχω ακουσει!!!)Ετσι ειναι τα ονειρα σε στελνουν κανονικα..Δικα σας και δικα μου,ολοι μας κοιταμε τον ουρανο και καπου εκει μεσα τα εχουμε κριμενα..Στην καθε ευκαιρια τα βλεπουμε και προσπαθουμε να τα φερουμε ολο και πιο κοντα μεχρι να τα αγκιξουμε..Καλησπερα :))

Γωγώ Πακτίτη είπε...

μην ανοίξεις ποτέ τα μάτια,
όσο το όνειρο ζει...

καλησπέρα!

Γωγώ

Βάσσια είπε...

Καλά ταξίδια Road και γεούς προορισμούς.
:-)
Αποδέχομαι και σύντομα αναρτώ.
:-)
Γιατί τα όνειρα δεν μας κάνουν ονειροπόλους αλλά μαχητές.
Φιλιά

Βάσσια είπε...

*γερούς προορισμούς.
(δεύτερη φορά σήμερα.......)
:-)

Roadartist είπε...

@ N.Ago: Καλησπέρα ago..όντως.. έτσι είναι, φιλιά πολλά καλό σου απόγευμα :-)

Roadartist είπε...

@ Clockwork Plum : Πολύ όμορφο το στιχάκι που άφησες.. Θα το αντιγράψω και θα το κρατήσω :) Σε ευχαριστώ :)

Roadartist είπε...

@ desa: Χάνεις!! ΑΛΛΑ να θυμάσαι οτι αυτό το blog θα σε κάνει να αναθεωρήσεις την γνώμη σου και για τη ποίηση και για το θέατρο! Θα το δείς!! :-)

Roadartist είπε...

@ noesis: Γειά σου noesis..Οντως η λέξη όνειρο - όναρ, είναι πολύ όμορφη.. Σε ευχαριστώ.. Γιατί μόνο όταν ήσουν μικρός?? Να το διατηρήσεις και τώρα αυτό! Είναι πολύ ωραίο το συναίσθημα που περιγράφεις..να 'πετάς' απο τη χαρά σου! Μακάρι να νιώθαμε συχνά έτσι.. Φιλιά πολλά :)))

Ανώνυμος είπε...

θελω να ονειρευομαι...ειτε ξυπνια, ειτε κοιμισμενη...
και ειναι περιεργο, αλλα στα ονειρα υπερισχυουν τα στοιχεια της φυσης σαν αυτα που ανεφερες στο ονειρο σου!
το οποιο ηταν υπεροχο : ))

Roadartist είπε...

@Η σκέψη της καρδιάς: Καλησπέρα Γωγώ.. Είναι όμορφο..πολύ!..
Ας αξιωθούμε να ζούμε πάντα μέσα στο όνειρο..και να το βιώνουμε ως πραγματικότητα.. έτσι κ αλλιώς τι είναι η πραγματικότητα που ζούμε? Μήπως είναι και αυτή ένα όνειρο? Ω, καλά μη πιάσουμε τη φιλοσοφία τώρα γιατί θα σας μπερδέψω τελείως!
ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ :)

Roadartist είπε...

@ Vassia: καλησπέρα Βάσσια μου ανυπομονώ να διαβάσω το κείμενο σου :)) Σε ευχαριστώ για την αποδοχή της πρόσκλησης.. όποτε θέλεις, εννοείται αυτό! Τα όνειρα μας κάνουνε μαχητές λες ε? Ωραία τότε θα πρέπει να θεωρούμε πρωταθλήτρια....γιατί απο όνειρα άλλο τίποτα!! :)

Roadartist είπε...

@una mama και οχι μονο:Καλησπέρα! Γι'αυτό ακριβώς πρέπει να διατηρήσουμε τη φύση..όπως τη βρήκαμε.. και ακόμα καλύτερα! :) Φιλιά πολλά, σε ευχαριστώ :)

Ανώνυμος είπε...

Agapiti mou roadartist,
se parakoloutho stena edo kai kairo...xoris na kano kapoio sxolio, diabazo omos kai alla blogs...nomizo oti to diko sou einai makran to kalitero!! MBRAVO SYNEXISE ETSI ME TETOIA KEIMENA!!
TSARLI TSAPLIN

Ανώνυμος είπε...

Γειά σου καλλιτέχνιδα, μεγάλη συζητηση ανοιξες, καθενας απο μας εχει και κάτι διαφορετικό να πει...
Εγω παλι, πιστευα παντα οτι όνειρο είναι κατι το ιδεατό και όχι απαραιτητα απτό...Πχ, παγκόσμια ειρηνη, καθαρό περιβαλλον, παιδεια για ολους...Μακάρι βεβαια να γινοταν αύριο αυτό...

cinderella είπε...

Συμφωνώ μαζί σου όσο δε φαντάζεσαι!(Τι πρωτότυπο!!)
Κάποτε είχα διαβάσει κάπου ότι "δεν αγαπάμε τον άλλο γι αυτό που είναι αλλά γι αυτό που έχουμε πλάσει εμείς οτι είναι". Δυστυχώς δεν θυμάμαι κάν ποιός το είπε. Πάντως τα όνειρα μας είναι η ελπίδα μας και το όπλο για να αντιμετωπίσουμε όλα όσα μας συμβαίνουν!!

Ανώνυμος είπε...

Μια φορά σε ένα σεμιναριο μου ζήτησαν να γραψω σε ενα χαρτί, 5 λεξεις οι οποιες θα ηταν σχετικές με τη βροχή για ένα ψυχολογικό τεστ. Μίλησα τελευταία, οι αλλοι γράφανε "λάσπη", "πλημμύρα", "γαλότσες","ομπρέλλα" κλπ...Εγώ πάλι έγραψα με τη σειρά: "σταγόνα", "δροσιά", "ποτάμι", "δάσος", "πράσινο"... Ο καθένας αντιλαμβάνεται διαφορετικά τα πράγματα...

Ανώνυμος είπε...

www.Artanis71.blogspot.com/

Γαμώτο, γιατί δεν με "αναγνωριζει" η ανάρτησή σου; Τέλος πάντων, ο εξεταστής με "βρήκε" πέρα για πέρα εκτός πραγματικότητας... Γιατί όμως να πρέπει να μοιάζω στους υπόλοιπους; Και ποιος λέει πως δεν είναι οι άλλοι λάθος;

Ανώνυμος είπε...

Ωραία όνειρα! πραγματικά ταξίδεψα στη θάλασσα διαβάζοντας το κείμενο...
καλό βράδυ

Roadartist είπε...

@ Artanis: Καλησπέρα artanis, νομίζω οτι δε γίνεται όλοι να βλέπουμε τα ίδια πράγματα.
Η δική σου προσέγγιση όμως ήταν σίγουρα πιο 'θετική' απο των υπολοίπων. Δηλαδή γιατί ανησυχείς? Οι υπόλοιποι θα έπρεπε να ανησυχήσουν! Παίζει ρόλο πάντα η ψυχολογία που έχουμε τη δεδομένη στιγμή. Εκτός πραγματικότητας μάλλον ήταν ο εξεταστής σου. Καλό σου βράδυ (το έχω σημειώσει το blog σου, don't worry).

Roadartist είπε...

@ Akon: Να είσαι καλά akon μου! Σε ευχαριστώ.. Ας ταξιδέψουμε τουλάχιστον μέσω των εικόνων και των σκέψεων..ειναι όμορφο αυτό πάντα ! :)

Roadartist είπε...

@ cinderella: Καλησπέρα :) Όντως η δύναμη των ονείρων ειναι μεγάλη και μοναδική..μέσω αυτών αναπνέουμε, όπως έγραψα.. Το πιστεύω! :) {κάνε κανένα ποστακι για τα θεατρικά που έχεις δει.. με ενδιαφέρει} φιλιά :)

δεσποιναριον είπε...

Μικρη μου καλλιτεχνιδα αθηναια ονειροπολα σε ευχαριστω για την προσκληση. Ευτυχως που υπαρχουν και τα ονειρα και φευγουμε. Σε φιλω και θα ξαναρθω με ονειρο.

Roadartist είπε...

@δεσποιναριον: γειά σου Δεσποινάκι απο τη μακρινή Αμερική :) Την βγάλατε τη Χίλαρη τελικά???
Οκ θα περιμένω να με ταξιδέψεις με τα όνειρα σου :) bye..
Φιλιά!

P. Kapodistrias είπε...

Γι' αυτό ακριβώς δεν πάμε πια καλά. Διότι παραθεωρούμε την ευεργετική δύναμη των Ονείρων.

Φίλοι, ονειρευτείτε, γιατί χανόμαστε!

Sweet and bitter είπε...

Εγώ δε θα σου ευχηθώ να γίνει πραγματικότητα το όνειρό σου - θα σου το ευχηθούν τόσοι άλλοι που τελικά θα γίνει!!!
Εγώ θα σου ευχηθώ να συνεχίσεις να ονειρεύεσαι και να έχεις πάντα εκείνο το ονειροπόλο βλέμμα μας ταξιδεύει μακριά από την καθημερινότητα και ταυτόχρονα μας κάνει να την αντέχουμε!
Φιλιά!

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Αχ το όνειρο!!
Κανείς δεν μπορεί να το κλέψει, κανείς δεν μπορεί να το μικρύνει.. είναι πραγματικά δικό μας...
Συνέχισε ν’ονειρεύεσαι...
Καλώς σε βρήκα! :)

Ανώνυμος είπε...

Φυσικά και δεν ανησυχώ...Φυσικά και δεν με ενδιαφερει η αποψη του οποιουδήποτε εξεταστή που βάζει σε καλούπια τους ανθρώπους...

Σπύρος είπε...

Καλημέρα ανταποκρίθηκα στην πρόσκληση και σε ευχαριστώ πολύ. Ωραια ανάρτηση που άρεσαν πολυ οι στίχοι στο τέλος πραγματικά αγγίζουν σε βάθος..Καλημέρα :)

------ είπε...

Τα ωραιότερα ταξίδια γίνονται καβάλα στ`όνειρο...καλή κι ονειρεμένη σου μέρα

Roadartist είπε...

@ Π.Κ.: Καλή σου μέρα! Δε μπορώ παρά να προσυπογράψω :)

Roadartist είπε...

@Sweet and bitter: Λες αν τα γράψω όλα τα όνειρα μου, να μου τα ευχηθούν πολλοί...και να πιάσουν οι ευχές?? Αν είναι να αρχίσω δηλαδή!! :))) Σε ευχαριστώ μέσα απο τη καρδιά μου. Να είσαι καλά.

Roadartist είπε...

@ «ΤΟ ΤΈΡΑΣ TΗΣ ΑΜΆΘΕΙΑΣ»: Καλώς όρισες στη παρέα.. :)

Roadartist είπε...

@ Artanis: Καλή σου μέρα! Αυτό ακριβώς να κάνεις.. Ποιος σου είπε οτι ο εξεταστής δεν ήταν ένας αποτυχημένος δυστυχισμένος ρουτινιάρικος τύπος?? Πολλοί είναι έτσι!! Ασε που η ανάλυση σου ήταν σούπερ! Φιλιά!

Roadartist είπε...

@ LOCKHEART: Καλημέρα Σπύρο μου. Να είσαι καλά, είναι όμορφο να ονειρευόμαστε..και εγώ ανταποκρίθηκα αμέσως την ίδια μέρα σε αυτή τη πρόσκληση γιατί τη βρίκα υπέροχη. Φιλιά πολλά :)

Roadartist είπε...

@ Νανά Τσούμα : Νανά μου καλή σου μέρα, συμφωνώ :) Και μπορούν όλοι να τα κάνουν..άσε που είναι εντελώς δωρεάν.. Φιλούρες!

igkros είπε...

Ως γνήσια road artist έγραψες ένα πολύ ωραίο ταξίδι.

Έχω ανάγκη να πάω ένα ταξίδι οπωσδήποτε...

Bessitos

Sophie's eyes είπε...

εύχομαι να είναι πάντα γαλάζια και γαλήνια τα όνειρά σου και η ζωή σου να μοιάζει μ'αυτά....!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Πραγματικά ΥΠΕΡΟΧΟ όνειρο! :))

Roadartist είπε...

@alps: Και εγώ έχω ανάγκη για ένα ταξίδι...το συντομότερο..
Μα γιατί νομίζεις οτι το ονειρεύομαι συνέχεια??? :)

Roadartist είπε...

@ Sophie's eyes: Σε ευχαριστώ γλυκιά μου Σοφία. Και εσύ το ίδιο. Να είσαι καλά :)

Adonios GK είπε...

Όμορφο πολύ.... ζηλευτό!
Ετοιμάζω κι εγώ το δικό μου, αποδεχόμενος την πρόσκληση!
Σε ευχαριστώ ;)

Roadartist είπε...

@ ΑΝΕΜΟΣΚΟΡΠΙΣΜΑΤΑ: Να είσαι καλά για τα λόγια σου :) φιλιά πολλά :)

Roadartist είπε...

@Adonios: Εγώ σε ευχαριστώ Αντώνιε για τα καλά λόγια σου και για την αποδοχή της πρόσκλησης. Όποτε μπορέσεις.. και όποτε νιώσεις οτι θέλεις.. ΦΙΛΙΑ :)

jf είπε...

Περί του ανέφικτου ή έστω μη πραγματοποιήσιμου ονείρου:

"Ώ ανεκπλήρωτο, που ακόμα κι όταν όλα μας εγκαταλείπουν εσύ αφήνεις έξω από την πόρτα μας ένα μικρό γιασεμί" Τ.Λειβαδίτης


Γράφεις... 'ονειρεμένα'
Την καλημέρα μου

kat. είπε...

τα όνειρα μου;
τα ζω..
όπως λέει και ο μιχάλης χατζηγιάνης: "όνειρο ζω και μην με ξυπνάτε τώρα.."!

Ιμμαήλ είπε...

υπάρχουν όνειρα που δεν θες να τα αφήσεις, θες να χαθείς μέσα στην χαρά και την γαλήνη τους για πάντα. υπάρχουν εφιάλτες που σε πνίγουν και σε τρομάζουν, σε κάνουν να κλαίς. Σου εύχομαι ολόψυχα τα όνειρά σου να είναι μυρωδάτα και γλυκά σαν βαζάκι με μέλι.
όσο για μένα, ονειρεύομαι απέραντα λιβάδια στο λυκαυγές, ντυμμένα με την πρωινή πάχνη, κάτω απο ένα κρυστάλλινο, άχρωμο ακόμα ουρανό, με τον Αυγερινό να αχνοφέγγει ακόμη, τελευταίο αστέρι, και εγώ να προχωρώ γαληνεμένη, μακριά απο τα προβλήματα της καθημερινότητας.
φιλάκια πολλά

marianaonice είπε...

Roadartist τον τελευταίο καιρό προσπαθώ να ζήσω τα όνειρά μου μέσα από ένα όνειρο... Φαίνεται πια ότι κατάλαβα ότι τα όνειρά μου ήταν πάντα ουτοπία και έτσι μοναδική τους ευκαιρία να πραγματοποιηθούν είναι στο ...όνειρά μου!! Στο όνειρό μου πια ζω την όμορφη, δίκαιη και έντιμη κοινωνία, χωρίς διεφθαρμένους πολιτικούς, δημοσιογράφους, δικαστές, παπάδες, γιατρούς.. Στο όνειρό μου ζω τη δικαίωσή μου και εκεί βρίσκω τον εαυτό μου ξανά!! Να είσαι καλά φίλη μου, πολύ όμορφη η προτροπή σου και σωτήρια για το μυαλό του ανθρώπου!!
Καλό σου μεσημέρι.

Ανώνυμος είπε...

Τι να πώ...έχω ανατριχιάσει που διαβάζω ένα όνειρο ίδιο με το δικό μου!Πολλές φορές έχω σκεφτεί να πάρω ένα πλοίο, χωρίς συγκεκριμένο προορισμό, κι όπου με βγάλει.Έτσι, γαι να αγναντεύω τη θάλασσα.
Σου εύχομαι η ζωή σου να είναι γεμάτη μουσικές, αγαπημένους ανθρώπους και δρόμους ανοιχτούς και ταξιδιάρικους.
Ευχαριστώ για το ταξίδι που μου χάρισες σήμερα μέσα από το όνειρο σου.

H.Constantinos είπε...

"Η απλότητα της στιγμής"...
Εκεί είναι το θέμα, ακριβώς...
Πραγματικά, συνήθως κυνηγάμε άχρηστα πράγματα, και όταν τα βρίσκουμε καταλαβαίνουμε πόσο άχρηστα ήταν -όποιος το καταλαβαίνει τελικά...

Angel Vs Life είπε...

euxomai oti oneireuesai na ginetai pragmatikotita opote to theleis ;o)
keep walking :o)

Μετεωρίτης είπε...

AN θυμάμαι καλά, ΔΕΝ σου έχω αφήσει σχόλιο, ε;!
Παρόλα αυτά, το είχα διαβάσει αλλά πονάω ΤΟΣΟ πολύ που τις τελευταίες μέρες ΔΕΝ υπάρχω (...)

πονάωωωωωω

(βάλε την θετική σου ενέργεια να μην πεθάνω στην εξαγωγή..)
:)

Roadartist είπε...

@ JF: Καλησπέρα JF!Να είσαι καλά, σε ευχαριστώ για τους υπέροχος στίχους του Λειβαδίτη. Είναι μοναδικός ποιητής. Καλό απόγευμα.

Roadartist είπε...

@ kat.: Χελοου κατ, αν ζεις τα όνειρα σου στη καθημερινότητα της Αθήνας..τότε ή είσαι πάρα πολύ τυχερή..ή είσαι αρκετά ολιγαρκής άνθρωπος.. good for you! :)

Roadartist είπε...

@ Ιμμαήλ: Καλησπέρα Ιμμαήλ! Τι όμορφη ευχή.. όνειρα "γλυκά σαν βαζάκι με μέλι".. εμπνεύστηκες απο το avatar σου?? Πολύ όμορφο και ξεχωριστό και το δικό σου όνειρο. Μπράβο :) Φιλιά καλό σκ!!

Roadartist είπε...

@ marianaonice: Αχ Μαριάννα μου πόσο σε καταλαβαίνω! Μερικοί άνθρωποι δυστυχώς μπορούν να διαφύγουν απο τη κάθε μέρα μόνο μέσω των ονείρων τους. Είναι πολύ σκληρή η κατάσταση γενικότερα, δεν εχεις καθόλου άδικο. Ας κλείσουμε τα μάτια, ας αλλάξουμε το σκηνικό στη ζωή μόνοι μας..

Roadartist είπε...

@ mane-tarious: Εγώ σε ευχαριστώ για τις υπέροχες ευχές που μου άφησες. Να είσαι πάντα καλά και εσύ. Καλό σαββατ/κο να έχεις!

Roadartist είπε...

@ H.Constantinos : Ακριβώς έτσι Κωνσταντίνε..Έχεις απόλυτο δίκιο..

Roadartist είπε...

@ Angel Vs Life: Κάποιες στιγμές αυτό που λες θα ήταν δίκοπο μαχαίρι.. :) Αλλά σε ευχαριστώ πολύ, επίσης!! Φιλιά.

Roadartist είπε...

@ Μετεωρίτης: Μετεωριτάκοοοοοοοο
περαστικάαααααααααααααα :(((( Εξαγωγή?? Δηλαδή ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΣ???
Ολαλα!! Κατανοώ τους πόνους, εύχομαι να βρεις δύναμη να το περάσεις .. Μη νοιάζεσαι ούτε για σχόλια, ούτε για συμμετοχές σε παιχνίδια κλπ!! Πήγενε αμέσως στον γιατρό :) ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΜΕΤΕΩΡΙΤΑΚΟ, ΤΟ ΛΕΕΙ Η ROADARTIST!!
FILOYRES :)

quartier libre είπε...

δεν έχω πιά όνειρα.

Roadartist είπε...

@ quartier libre: Δεν το πιστεύω!
Ακόμα και αν ισχύει όμως.. μπορώ να σου μιλήσω λίγο για τα δικά μου και τότε είμαι σίγουρη οτι θα
"δεις" με άλλα μάτια και θα ονειρευτείς ξάνα και εσύ.

μια κουκουρουκου πριγκιπισσα είπε...

xamogelo....
tora se vrika

Roadartist είπε...

@ sailormoon: Καλώς την! Ανταποδίδω το χαμόγελο :-)

Meropi είπε...

Όνειρα...
Μ' αρέσει να κάνω όνειρα και συνήθως για ταξίδια...η αγάπη μου.
Η κόρη μου μου έχει μοιάσει σ' αυτό και όταν με δει στενοχωρημένη μου λέει "μαμά έλα να κάνουμε όνειρα, να δούμε πού θα ταξιδέψουμε..."
Κάντε όνειρα παιδιά μου. Δεν στοιχίζουν τίποτε...

faraona είπε...

Τα ονειρα ειναι ομορφα.Κι αυτο το δικο σου πολυ ρομαντικο και γεματο εικονες.Ευχομαι να τα πραγματοποιησεις κιολας.Τοτε θα αξιζουν ακομη περισσοτερο.

Roadartist είπε...

@ Meropi: Συμφωνώ..Η ζωή ειναι δύσκολη, φαντάσου να παραιτηθούμε και απο τα όνειρα μας.. Θα ήταν απίστευτα αυτοκαταστροφικό! Είναι μοναδικό το να ονειρεύεσαι.. :)
Καλό σκ και καλή ξεκούραση Μερόπη!

Roadartist είπε...

@ Faraona: Που ξέρεις faraona ισως κάποια απο τα όνειρα μου (είναι και πολλά) να πραγματοποιηθούν μια μέρα.. :) φιλάκια πολλά θενκς!

Ανώνυμος είπε...

kalispera paidia

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Τσιουυυυυ!!!!

Roadartist μου κάνει και η σκέψη σου και η γραφή σου...(για μουσική δεν ξέρω, ακόμα δεν άκουσα χαχα)

Το όνειρό σου όμως θα μπορούσα να το ζήσω...
Ξέρεις πάντα έλεγα ότι δεν θα αγοράσω σπίτι εγώ...θα πάρω ένα σκάφος.
Αυτό θα ειναι το σπίτι μου...θα μένω στην Ελλάδα.
Παντού θα εχω φίλους σ όλες τις γειτονιές θα εχω στέκια και δεν θα μένω πολύ καιρό στο ίδιο λιμάνι....

Ααααααχχχ!!!

Μακάρι....
Καλό Σ,Κ να περάσεις καλή νύχτα και ...όνειρα γλυκά!!!

τσιιιιοοοουυυυυ

Despoina Chatzipavlidou είπε...

είσαι αληθινά φωτεινή ψυχή roadartist... δεν ξέρω τι άλλο να πω ! θα διαβάσω το blog σου τώρα που σε βρήκα... όταν έχεις χρόνο διάβασε τον Καπετάν Φρη μου. έχω δημοσιεύσει το πρώτο μέρος και θα ολοκληρωθεί σε άλλα δύο

καληνύχτα

mania είπε...

Αχ Roadartist μου
θα την πω την αμαρτία μου. Το πιο ευχάριστο όνειρο μου είναι να κερδίσω το λόττο. Πολύ εγωιστικό. Εν μέρει όμως, γιατί ονειρεύομαι ότι χαρίζω τα μισά λεφτά. Και δώστου να σκέφτομαι σε ποιους από τους φίλους και γνωστούς αξίζει να χαρίσω...χαχαχα

KitsosMitsos είπε...

Κάνουμε όνειρα, όπως όταν ήμαστε παιδιά...
Εκεί κρύβεται το μυστικό.
Την καλημέρα μου.

Roadartist είπε...

@ karaflokotsifas: Καλημέρα τρελοκότσιφα! :) Δεν έχεις ακούσει τη μουσική μου? Με προσβάλεις :) Δες στο κάτω μέρος του μπλογκ υπάρχει μουσικούλα :)
Αχ καταπληκτικό όνειρο, πλανεύτρα η θάλασσα :) Καλό σκ!

Roadartist είπε...

@ desapoin3ison4: Καλημέρα καλώς όρισες στη παρέα :) Ευχαριστώ πολύ για τα λόγια που μου άφησες.. Είναι κάπως πιεσμένη αυτή η περίοδος απο θέμα διαβάσματος, αλλά υπόσχομαι οτι θα περάσω σίγουρα να το δω :)
Να έχεις ένα όμορφο σαββ/κο.

Roadartist είπε...

@mania: Μανία μου μη φοβάσαι.. θα ήταν ψέμμα να πω οτι και εγώ δεν έχω ονειρευτεί πολλές φορές το ίδιο. Βέβαια το βιώνω τόσο έντονα που σκέφτομαι ακριβώς τι θα τα κάνω (ήδη προγραμματισμένα, δεν το συζητώ), πάρα πολλά.. Και πολλά ταξίδια έτσι, σε φανταστικά μέρη!! Μέχρι που σημείωνα σε ποιους θα δώσω χρήματα αλλά και τι θα τα κάνουν!! Ναι, δε θα τους αφήσω να τα κάνουν ότι θέλουν!! Χαχα έχω και για αυτούς ήδη υλοποιήσει στο μυαλό μου τη μελλοντική τους όμορφη ζωή..
Αχ όνειρα :-)

Roadartist είπε...

@ KitsosMitsos : Γιατί τώρα δεν είμαστε ακόμη παιδιά ?? :))) Φιλιά πολλά :)

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Ένα καλό Σαββατοκύριακο σου εύχομαι, γεμάτο παλιά κι αγαπημένα, μα και καινούργια πολλά! :))

Natassa είπε...

από την φωτογραφία μέχρι το κείμενο .... σκέτο ταξίδι ...

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Συγνώμη για αυτή μου την παράληψη
Μου κάνει και η μουσική σου λοιπόν
εντάξει?
Τσιιιιιιοοοοοοοοουυυυυ

Ανώνυμος είπε...

την καλησπέρα μου :)

Ανώνυμος είπε...

καλησπερα! τωρα αμα σου ξαναπω οτι εχεις προσκληση λες να σε ψαχνουμε σε κανα πλοιο;; χαχαχα με συνχωρεις μα.. εχεις προσκληση ξανα.. καλο σκ!

Ανώνυμος είπε...

Καλησπερα Καλλιτέχνιδα, ειπα να σου κανω μια ακομα επισκεψη...Πώς πάει;

Roadartist είπε...

@ ΑΝΕΜΟΣΚΟΡΠΙΣΜΑΤΑ: Σε ευχαριστώ πολύ,επίσης! Ενα σαββατοκύριακο γεμάτο όμορφες μουσικές και ζεστασιά :-)

Roadartist είπε...

@Natassa: Και εσύ απο ταξείδια είσαι ειδική.. :) Σε ευχαριστώ πολλά φιλιά, καλό σκ!

Roadartist είπε...

@ karaflokotsifas: Οκ τρελοκότσιφα τώρα είμαστε οκ! :) Σε ευχαριστώ καλό σαββατοκύριακο :)

Roadartist είπε...

@ diianeira : Καλησπέρα μικρή, να χαμογελάς.. Όχι άλλες στενοχώριες! Φιλιά :)

Roadartist είπε...

@ ocean..: Ωκεανέ μου ... έχει απαγορευτικό!!!!! :( χαχα σε ευχαριστώ πολύ για τη πρόσκληση σου και πάλι! Θα περάσω και θα τη δω.. καλό σκ, φιλιά.

Roadartist είπε...

@ Artanis: Καλησπέρα σου. Καλά έκανες, μια χαρά. Κρύο αρκετό και ζεστό καφεδάκι.. :) Εύχομαι και εσύ να είσαι καλά. Καλό σκ να έχεις!

Ανώνυμος είπε...

Βασικά, μαγειρευω απο το πρωί, δεν πρόλαβα να πιω καφέ ακομα...Έχω μενού θαλασσινών, περιμένω κόσμο το βραδυ...Απλώς μολις τελειωσα απο τα δύσκολα και είπα να σερφαρω λίγο, η γυναίκα...

Artanis είπε...

Και πριν αλέκτωρ λαλήσει τρεις... Πρέπει να πάω να μαγειρέψω τα υπόλοιπα...Εις αύριον τα σπουδαία...Καληνύχτα...

Roadartist είπε...

@ Artanis: Kαλό σαββατόβραδο Αρτάνις, να περάσεις όμορφα.

Ανώνυμος είπε...

και να μην εκπληρωθούν τα όνειρά μας δεν πειράζει, τώρα που έχουμε νεράκι με μπόλικο όζον!

Γουφ είπε...

''Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ''
CALDERON

Lily είπε...

Sorry gia tin parembasi kai to asxeto epi tou 8ematos sxolio...
SOS einai anagki na deite kai na proo8isete to parakatw link



http://lilyfromgazi.blogspot.com/2008/02/blog-post_09.html

ΩΣΗΕ είπε...

Όνειρο το ποστ σου...

Φιλιά, φιλιά πολλά

Takiz είπε...

Υπάρχει ακόμα το αγνό στην ζωή μας και υπάρχει μόνο στα όνειρα μας.
Όνειρα γεμάτα χρώματα πνοή αγαλλίαση.
Γεμάτα ανάγκη.

Καλό βράδυ γεμάτα «μικρά» όνειρα........

ολα θα πανε καλα... είπε...

Εγώ θα κρατήσω το ότι η Αγάπη θα πρέπει να ξαναγίνει αγάπη.
Πολύ σοφό...
Ωραία η σκηνή της ηρεμίας και προσωπικής γαλήνης που περιγράφεις!Εύχομαι να έχεις τη χαρά που θέλεις.
Καλημέρα!

Artanis είπε...

Καλημέρα Καλλιτέχνιδα...

Roadartist είπε...

@ Ηλιογράφος: Καλημέρα Ηλιογράφε μου...Είχες κεφάκια βλέπω σάββατο βράδυ ε? :) Φιλιά πολλά!

Roadartist είπε...

@ Ανδρόγυς: Καλημέρα! Μου θύμισες τη παράσταση που την είχα δει πριν κάποια χρόνια στο Αμόρε.. Ωραία η παρέμβασή σου. Καλή Κυριακή!

ερμία είπε...

τα όνειρά μας είναι απο παντού ξέφραγα-κι ίσως η αίσθηση τής ελευθερίας είναι αυτό που τα κάνει "ονειρα"
όμορφο κείμενο roadartist!

Roadartist είπε...

@ Lily: καλά έκανες lily. Καλή σου μέρα.

Roadartist είπε...

@ΩΣΗΕ: Να είσαι καλά Ωσηέ μου. Φιλιά πολλά κ σε σένα.

Roadartist είπε...

@ Takiz: Τάκη μου σε ευχαριστώ πολύ! Υπάρχουν ακόμα βέβαια, δεν έχουν χαθεί. Και στα όνειρα όλα είναι τελείως διαφορετικά απο την πραγματικότητα στη πόλη. Όλα είναι ηλιόλουστα και με φόντο γαλαζοπράσινα νερά.. Καλημέρα!!

Roadartist είπε...

@ όλα θα πάνε καλά...: Όντως ο στίχος αυτός της Πολυδούρη έχει πολύ μεγάλη σημασία. Οι ποιητές πάντα έχουνε πολλά να μας πούνε.. και πάντα θέτουν τις πιο μεγάλες σοφίες μέσα σε λίγες γραμμές..
Σε ευχαριστώ πολύ για τα λόγια που μου άφησες, να είσαι καλά. Καλημέρα!

Roadartist είπε...

@ Artanis: Καλή σου μέρα Αρτανις να έχεις μια όμορφη και ξεκούραστη Κυριακή!

Roadartist είπε...

@ερμία: Καλημέρα Ερμία, δεν έχεις άδικο.. Μα ουσιαστικά όλη η ύπαρξη μας ειναι κάπως έτσι..όπως και τα όνειρα. Αλλά το ξεχνάμε συνεχώς. Αν είχαμε αίσθηση της προσωρινότητας μας ίσως να ονειρευόμασταν πιο συχνά.
Σε ευχαριστώ. Φιλιά, όμορφη Κυριακή.

Ανώνυμος είπε...

Γειά σου και σενα καλλιτέχνιδα...Θέλω να πάω θάλασσα σήμερα, ή έστω στην παραλία...Να πιω καφέ και να ατενίσω το λιμάνι και την απέναντι ακτή με τις αρχαίες πολιτείες...Αν ήταν καλυτερος ο καιρός, θα πηγαίναμε να περπατήσουμε στην ακτή αυτη, και στην πρώτη γραμμή των θραυσμάτων, θα μαζεύαμε κοχύλια..
Ορίστε, αυτό είναι το όνειρό μου για σήμερα...

Roadartist είπε...

@ Artanis: ..ναι πανέμορφο όνειρο και άμεσα πραγματοποιήσιμο. Να είσαι καλά..και να τα κάνεις σίγουρα όλα όσα περιέγραψες. Θα ήθελα και εγω να κάνω το ίδιο. Αλλά σήμερα είμαι κάπως πιεσμένη με δουλειές και πρέπει να τις τελειώσω άμεσα. Το να μαζεύεις κοχύλια είναι απίστευτα ψυχοθεραπευτικό..και η βόλτα στη θάλασσα ξεκουράζει απο τα πάντα. Τώρα να σου πω ο συνδιασμός με θέα στις αρχαίες πολιτείες, με αποτελείωσε :)Που μένεις? Καλό καφεδάκι δίπλα στη θάλασσα.. Ζηλεύω να ξέρεις :) Φιλιά.

Βασιλική Ν. είπε...

Φιλενάδα, θα σου εξομολογηθώ πως όταν βλέπω τους τεράστιους αριθμούς των σχολίων σου, με πιάνει ένας πανικός και νιώθω πως μπαίνω σε μια τράπεζα να καταβάλλω κι εγώ ως φτωχός άνθρωπος τον οβολόν μου κι έχω να περιμένω στην ουρά 170 ανθρώπους που δεν θα έχω ποτέ τον χρόνο να γνωρίσω!

Αστειευόμενη ολίγον, σε καλημερίζω Κυριακάτικα και εύχομαι, τι άλλο, να ονειρεύεσαι αλήθειες πάντα!

Roadartist είπε...

@ Βασιλική Ν.: Βασιλική μου θα σε παρακαλούσα να ξεπεράσεις το πανικό σου αυτό..γιατί υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι απο τους οποίους, χαίρομαι ιδιαίτερα να με τιμούν με τα σχόλια τους. Για την ακρίβεια με τιμούν και αγωνιώ κάθε φορά να διαβάσω το τι θα μου αφήσουν. Ανάμεσα σε αυτούς είσαι και εσύ και το ξέρεις. Εννοείται ότι η σύγκριση του blog με...τράπεζα, κάθε άλλο πάρα με κάνει να χαίρομαι :))
Θέλω να περνάς το ξέρεις αυτό.

δεσποιναριον είπε...

Α στο καλο ακριβως αυτο μπηκα να γραψω κι εγω. Πως τα προλαβαινεις ολα βρε καλλιτεχνακι μου? Εγω σε δεκα εχω να απαντησω και με πιανει αγχος. Φιλακια Κυριακης!

Ανώνυμος είπε...

Και πάνω που είπα οτι έλυσα το πρόβλημα με το μπλογκ, το ξαναβρίσκω μπροστά μου...Πάντως δε με βλέπω να πηγαίνω για καφέ, έξω κάνει τρομερό κρύο, φυσάει και σιτίζει χιονόνερο...

Roadartist είπε...

@ δεσποιναριον: Γειά σου Δεσποινάκι! Όταν μπαίνουν στο blog ανθρωποι με σεβασμό και με διάθεση θετική για μια ωραία συζήτηση σε θέματα που με ενδιαφέρουν και με ενθουσιάζουν, αυτό θα μου προκαλέσει άγχος???
Μόνο χαρά μου δίνει :)
Να τώρα και τα 'φιλάκια Κυριακής' που μου άφησες απο τη μακρινή Αμερική, πως γίνεται να μη με χαροποιήσουν? Με τιμούν ιδιαίτερα! Κάθε καλή ανθρώπινη προσέγγιση με τιμά! Σε φιλώ Δεσποινάκι, καλή κυριακή :))

anamella είπε...

Το ονειρό σου το έκανες και δικό μου
Υπέροχη η περιγραφή σου !!!!!
Καλό σου απόγευμα

Roadartist είπε...

@ Artanis: Τελικά η βόλτα στη θάλασσα έμεινε 'όνειρο'?.. :)
Δεν πειράζει θα φτιάξει ο καιρός και θα πας το επόμενο σαββατοκύριακο! Ίσως να μπορέσω το επόμενο σ/κ, να παω και εγώ και να σας αναρτήσω φωτογραφίες μου απο τη βόλτα.. Φτιάξε καφεδάκι και πιες το με καλή παρέα σπίτι! Φιλιά.

Roadartist είπε...

@ anamella: Σε ευχαριστώ πολύ anamella, να είσαι καλά :) Χαίρομαι όταν κάποιος αισθάνεται κάτι που έχω γράψει! Καλό απόγευμα!

Natalia είπε...

ωραίο τα ταξίδι σου roadartist

κι αν το θέλεις, δεν θα τελειώσει ποτέ...
γιατί εχεις το συναισθημα και την ψυχή να κρατήσεις το όνειρο για πάντα

ευχαριστώ για την πρόσκληση

Artanis είπε...

Έλα, τα κατάφερα! Οσο για καφέ, μέσα έμεινα, με τέτοιο καιρό...Ελπίζω τουλάχιστον την Τετάρτη που έχει απεργία οπότε θα κλείσω για συμπαράσταση, να είναι καλός ο καιρός, και να μπορέσω να πάω τότε για καφέ ,μαζί με τον καλό μου...(Διαφορετικά το κλείνω και πάω μόνη μου, με την πρώτη ευκαιρια!)

Artanis είπε...

Έλα, τα κατάφερα! Οσο για καφέ, μέσα έμεινα, με τέτοιο καιρό...Ελπίζω τουλάχιστον την Τετάρτη που έχει απεργία οπότε θα κλείσω για συμπαράσταση, να είναι καλός ο καιρός, και να μπορέσω να πάω τότε για καφέ ,μαζί με τον καλό μου...(Διαφορετικά το κλείνω και πάω μόνη μου, με την πρώτη ευκαιρια!)

Artanis είπε...

Τα καταφερα τόοοοσο καλα, που τό 'στειλα 2 φορες...

roadartist είπε...

@ Natalia: Ναταλία σε ευχαριστώ πολύ. Να εισαι καλά, καλό βράδυ.

Roadartist είπε...

@ Artanis: Δεν τα κατάφερες και τόσο καλά :) πατώντας πανω ανοίγει το προφίλ σου, αλλά δεν φαίνεται η σελίδα σου. Μη με ρωτάς γιατί και πως μπορεί να διορθωθεί, δεν μπορώ να βοηθήσω σε αυτά :) είναι λίγο ανίδεη. Καλό βράδυ αρτανις και καλή εβδομάδα.

Artanis είπε...

Εχω περάσει τα μπλογκ στην παράγραφο "για μένα", επειδή πρώτα τα άνοιξε ο άνδρας μου στον δικό του λογαριασμό, και δεν μπορούμε να κάνουμε μεταφορά, το προσπαθήσαμε επανειλημμένα...Αναγκαστικά θα πρέπει να κάνεις cut & paste με τα στοιχεία των ιστοσελίδων προκειμένου να τις βρεις...Ή να μπεις πχ. στη Δηιάνειρα, και να μπεις απο 'κει...Δεν μπορω και γω να σκεφτώ κάτι αλλο...Συγγνώμη...

Roadartist είπε...

@ Artanis: α, καλά δεν κατάλαβα οτι η ανησυχία ήταν για το πως θα σε διαβάζω. Dont worry μπορώ να σε βρω και διαφορετικά. Κανένα πρόβλημα. Οσον αφορά εμένα μην ανησυχείς. Καλό βράδυ!!

Yiota είπε...

marese perissotero mia frasi soy : "min pnigeis to oneiro"

ontws...giati an pniksoyme ta oneira mas, tis epithimies, pnigoyme ton idio ton eayto mas.

Roadartist είπε...

@ Yiota: Συμφωνώ απόλυτα. Είναι σημαντικό και να εκφράζεις τις επιθυμίες σου. Καλό βράδυ.

Ανώνυμος είπε...

αχ τι όμορφο...

τν καλησπέρα μου

Μετεωρίτης είπε...

καλησπέρα!
πέρασα να σου ευχηθώ
ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ!

(ναι, πονάωωωω)

Roadartist είπε...

@ diianeira: Να είσαι καλά, καλή σου εβδομάδα! :)

Roadartist είπε...

@ Μετεωρίτης: Επίσης μετεωριτάκο, μέσα στο πόνο σου...με σκέφτηκες! Περαστικά :)

Regina είπε...

Καταπληκτική η φωτογραφία! Αλλά για τη θάλασσα μαρέσουν άλλοι ποιητές, όπως Μπωντλαίρ..:)

Roadartist είπε...

@ Regina: Καλημέρα..Το ποίημα πιο πολύ το επέλεξα οχι τοσο για τη θάλασσα, όσο επειδή αναφέρεται στα όνειρα..που ήταν και το θέμα του post. Σε ευχαριστώ πολύ. :)

D.Angel είπε...

Ενα κείμενο
γεμάτο θάλασσα
ταξίδι και συναίσθημα!
Υπέροχο το όνειρο σου!
Καλή εβδομάδα γλυκιά μου
Πολλά φιλιά!

roadartist είπε...

@ D.Angel : Βρε που βρέθηκες εδώ; Κείμενο του Φεβρουαρίου του 2008;.. :) Σε ευχαριστώ πολύ!

Related Posts with Thumbnails