28 Φεβρουαρίου 2008

Eternal sunshine..

...of the spotless mind ..

117 σχόλια:

amelie είπε...

ειναι η αγαπημενη μου ταινια... την εχω δει 2 φορες, χωρια τις φορες που καθομαι και βλεπω αποσπασματα... ειναι τελειο το τραγουδι Everybodys Gotta Learn Sometimes που το παιζει στην ταινια... αν θες να στο στειλω...

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Καλημέρα! Δεν έχω δει την ταινία, αλλά από όσα είδα εδώ, φαίνεται τρυφερή κι ενδιαφέρουσα... Καλό ξημέρωμα να έχεις! :))

Flora είπε...

Πώς γίνεται βρε παιδί μου και ό,τι διαλέγεις να αναρτήσεις είναι ενδιαφέρον; Σε ευχαριστώ για το ωραίο ταξιδάκι μέσω του videoclip... Καλη, τρυφερή και ονειρεμένη μέρα να έχεις!

Madame de la Luna είπε...

Μ' αρέσει που όλο και κάτι μαθαίνουμε απο σένα. Αλήθεια. Καλημέρα κόκκινη!

iLiAs είπε...

..ain't no sunshine when she's gone..

Καλημέρα αρτίστα :)

Ανασα του Βορρα είπε...

"Η μεταφυσική του 'Ερωτα".

'Ετσι θα χαρακτήριζα αυτήν την ταινία.Και αυτήν την "μεταφυσική" την αισθάνεται ο κάθε ερωτευμένος.
"Η αιώνια λιακάδα" είναι η κάθαρση της μνήμης από τις οδυνηρές αναμνήσεις.
Πως γίνεται αυτό;

"Οι κακές σκέψεις πρέπει ειπωθούν για να ξεπεραστούν, να βγουν έξω και να χαθούν στον αέρα."

Και στον Έρωτα όταν αυτό επιτευχθεί τότε οι δύο ήρωες επιστρέφουν άσπιλοι και αγνοί στην ερωτική τους σχέση ακριβώς επειδή οδηγήθηκαν πρώτα στην κάθαρση: δηλαδή μέσω της εξομολόγησής στην αφαίρεση κάθε κακής σκέψης.
Υπέροχη ταινία και πολύ διδακτική για κάθε ερωτευμένο ζευγάρι.
Εδώ βλέπουμε έναν Jim Carrey τελείως διαφορετικό από αυτόν που ξέρουμε και πραγματικά μας εντυπωσιάζει.

Unknown είπε...

Καλημέρα

Πολύ όμορφο

Όμορφη πρωινή συντροφιά
Να είσαι καλά

όμορφο και ηλιόλουστο
πρωινό

manetarius είπε...

Ναι...μη με βρίσετε, αλλά εγώ δυσκολεύτηκα πάρα πολύ να παρακολουθήσω την ταινία...μήπως πρέπει να επανεξετάσω το IQ μου;
Καλημερούδιαααα...:)))

Ιάκωβος είπε...

Κοίτα, πλάκα μου κάνεις, έτσι; Είναι απ' τις αγαπημένες μου ταινίες, για να μην πω Η αγαπημένη μου. Κυρίως για όλο αυτό το νοητικό παιχνίδι αλλά μου αρέσουν και οι ηθοποιοί. Μετά τι ακολουθεί; Το Truman show?? Με παρακολουθείς;;;;;;;;
Ίάκωβος

Takiz είπε...

(.....







.............. Skepsisss ...)

Την καλημέρα μου.

cinderella είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
cinderella είπε...

Καλημέρα!!! Η σκηνή με τους δύο πρωταγωνιστές ξαπλωμένους στο πάγο είναι πολύ δυνατή αλλά να πω τη πικρή μου αλήθεια, η ταινία δεν μου άρεσε πολύ!!
Φιλιά!!!

BUTTERFLY είπε...

Ασχετο...τι υπεροχο αβαταρ ειναι αυτο που εχεις! Εσυ την εχεις τραβηξει;

Mogwai είπε...

απλα τελεια ταινια!

Roadartist είπε...

Καλημέρα σε όλους!

Amelie και εμένα μια απο τις πιο αγαπημένες μου ταινίες..Εγώ την έχω δει περισσότερες απο δυο φορές..είναι εκπληκτικά τα νοήματα της..Θα το ήθελα αυτό το τραγούδι ναι, σε ευχαριστώ, δεν το έχω.
Καλή σου μέρα!

Roadartist είπε...

@ ανεμοσκορπισματα: Καλή σου μέρα! Είναι τρυφερή, αλλά περίεργη.. :) Φιλιά :)

Roadartist είπε...

@ Φλώρα: Καλημέρα Φλώρα, πάντα με ένα καλό λόγο είσαι.. Σε ευχαριστώ χαίρομαι πολύ που σου άρεσε.. Και εσύ να έχεις μια υπέροχη μέρα!

Roadartist είπε...

@ Madame de la Luna: Τα παραλές, σε ευχαριστώ. Φιλιά :)

Roadartist είπε...

@ iLiAs: Τέλειο τραγούδι Ηλία κ αυτό, καλή σου μέρα!!

Roadartist είπε...

@ Ανασα του Βορρα: Ανάσα μου δεν έχω λόγια, δεν υπάρχει τίποτα για να συμπληρώσω. Τα είπες όλα εσύ! Και τα είπες πάρα πολύ καλά :-)

Roadartist είπε...

@ Sailor: Καπετάνιε μου οτι αρχισε το πρωινο σου με αυτο το απόσπασμα και σου αρεσε, με χαροποιεί πολύ. Να είσαι καλά, ηλιόλουστο και όμορφο πρωινό και σε σένα. :)

Roadartist είπε...

@mane-tarious : Μα δεν έχουμε όλοι τα ίδια γούστα!! Είναι λογικό.. και η συγκεκριμένη ταινία, συμφωνώ αρκετά περίεργη.. Οπότε dont worry φιλιά :) :)

Roadartist είπε...

@ Ιάκωβος: Καλημέρα Ιάκωβε! Και σε εμένα αυτο ακριβώς το νοητικό παιχνίδι μου άρεσε. Θαυμάζω και τους δύο ηθοποιούς όμως! Και ο Jim Carrey πολύ καλός και σε αυτή τη ταινία.. Και το Truman show αρκετά αγαπημένη μου ταινία. :) ..μάλλον έχουμε κοινά γούστα :)

Βασιλική Ν. είπε...

Ζεστήή και ελπιδοφόρα καλημέρα!

Roadartist είπε...

@ takiz: Τάκη μου πολλές σκέψεις, πάρα πολλές!! :) Καλημέρα!

Roadartist είπε...

@ cinderella: Δεν πειράζει βρε, σε κάτι πρέπει να διαφωνήσουμε και εμείς επιτέλους!! :) Φιλιά !!

Roadartist είπε...

@ BUTTERFLY: Ναιιιιιιι :) :) Ευχαριστώ :) Είναι δική μου, τραβηγμένη απο την Αμοργό!! :)

Roadartist είπε...

@ Mogwai: :) και εμενα μου αρεσε πολυ, καλημερα!

Roadartist είπε...

@ Βασιλική Ν.: Βασιλική μου τι όμορφη καλημέρα ήταν αυτή?? Σε ευχαριστώ πολύ, στην ανταποδίδω ζεστή, ηλιόλουστη και όπως έγραψες ελπιδοφόρα!! :) Να είσαι καλά!

konstantinos είπε...

Καταπληκτική ταινία! Ενδιαφέρον σενάριο και ωραίες ερμηνείες και από τους δύο!

Την έχω δει τρεις φορές μέχρι τώρα και πάντα μου κρατά το ενδιφέρον...

Τι είναι τελικά αυτό που λέμε έρωτας; Τυχαία συνάντησα τη γυναίκα της ζωής μου και κάποια άλλη θα μπορούσε να είναι στη θέση της ή θα την έβρισκα έτσι κι αλλιώς;
Και τι σημαίνει "γυναίκα της ζωής μου"; Είναι η απόλυτη ευτυχία χωρίς μπελάδες ή όλα είναι στο μυαλό μου;

Γλυκόπικρη ιστορία, με γεύση μανταρίνι...

Πολλές καλημέρες! Με βάζεις στον πειρασμό να την ξαναδώ!

Μαριλένα είπε...

Καλησπέρα :))) δεν την έχω δει την ταινία, αλλά θα σπεύσω!
(απορία: πως γινεται όταν τσεκάρω τον υπολογιστή προτου τον κλείσω το βράδυ, να μην έχεις καμμία ανάρτηση και στις δώδεκα την επομένη οπυ τον ανοιγω, να υπάρχουν τόσα σχόλια; :))) ποτε δε θα προλάβω να ειμαι πρωτη υποψιαζομαι :)))

σε φιλώ και σε καλησπερίζω :))

Ariel είπε...

Jon Brion απλά υπέροχος και η ταινία επίσης!

geokalp είπε...

Everybodys Gotta Learn Sometimes
να δούμε πότε...

Roadartist είπε...

@ konstantinos: χαίρομαι που άρεσε και σε σένα. Αλλά πιο πολύ που σου δημιούργησε τόσες πολλές σκέψεις.. Αυτή ειναι η μαγεία του σινεμά :) Πολλές καλησπέρες + απο εμένα!

Roadartist είπε...

@ Μαριλενα : Αν τη δεις, ελπίζω να σου αρέσει και να μην απογοητευτείς
ειναι λιγο περίεργη ταινία :)
Όσο για τις αναρτήσεις, συνήθως τις βάζω λίγο μετά τις 12 το βράδυ, γι'αυτό και δεν θα τις βλέπεις..Τις σκέφτομαι λίγα λεπτά πριν την αλλαγή της μέρας και τις αναρτώ αμέσως μετά :) Σε ευχαριστώ πολυ Μαριλένα μου φιλιά :)

Roadartist είπε...

@ Ariel : εξαιρετικός :)

Roadartist είπε...

@ geokalp: .. :-)

Artanis είπε...

Δεν την έχω δει την ταινία, αλλά το απόγευμα που θα πάω να αφήσω τον Ρατατούη, θα τη ζητήσω, κι ελπίζω να τη βρω...

Roadartist είπε...

@ artanis: εχεις μια μοναδική ικανότητα να με κάνεις να γελάω! Δεν ξέρω, κάθε σχόλιο σου μου φτιάχνει τη διάθεση! Όπως τώρα με το Ρατατούη! :) Να είσαι καλά βρε!!
Αν τη δεις, ελπίζω να σου αρέσει, σε άλλους αρέσει σε άλλους όχι. Φιλιά :)

Surrealist είπε...

!!!! Σαφώς πολύ σωστή επιλογή! :}Thanx!

Ανώνυμος είπε...

καλησπέρες χαμογελαστές :)

Maria Mikro Analogo είπε...

Απίστευτη ταινία! Και με υπέροχο soundtrack.
Φιλιά :)

Artanis είπε...

Τί είπα πάλι και δεν το κατάλαβα; Αφού έχω δυο κόρες...Τί ταινίες να πάρω; Άντε θα πάρω και τον Sharpe, εκτός από την ταινία που προτείνεις...Και μου είπαν και για το Revolver...

Roadartist είπε...

xaaxaxa artanis μια χαρά τo είπες!! Μου έφτιαξε το κέφι ο Ρατατούης και ο τρόπο, η φυσικότητα με την οποία τα γράφεις και το ανέφερες :)

Roadartist είπε...

@ Surrealist: χαίρομαι :)

Roadartist είπε...

@diianeira: Επιτέλους χαμογελαστές ε?? :)

Roadartist είπε...

@ Μαρία: Καλησπέρα Μαρία, καλό σου απόγευμα :0

Black Diamond είπε...

To κομμάτι μου αρέσει πάρα πολύ αλλά την ταινία δεν την έχω δει.
Μου έδωσες ιδέα όμως τι να δω το βράδυ :))

Φιλάκια πολλά :)

Sweet and bitter είπε...

Ωραίο κομμάτι! Ωραία ταινία!

Καλό απόγευμα!

:)

Ανώνυμος είπε...

καταπληκτικη ταινια...παιζει κι ο αγαπημενος μου τζιμ καρεϊ...την ειχα συμπεριλαβει στις 15 αγαπημενες μου σε ενα μπλογκοπαιχνιδο...φιλια!!!

faraona είπε...

Roadartist
δεν σε προλαβαινω παιδι μου!
Καθε μερα αναρτηση....πα!!!

Την ταινια δεν την εχω δει αλλα μου φαινεται πολυ ωραια οσο μπορω να καταλαβω απο το video!!!


Ωραια μουσικη!
Φιλια

zero είπε...

Πολυ καλο.

? είπε...

καλή φαίνεται ε?

Γωγώ Πακτίτη είπε...

ο έρωτας, μέσα από ένα υπέροχο τραγούδι...

καλησπέρα...:)

Roadartist είπε...

@Black Diamond: Αν την δεις εύχομαι να σου αρέσει, καλό βράδυ!

Roadartist είπε...

@ Sweet and bitter: Kαλό βράδυ να έχεις :)

Roadartist είπε...

@ una mama και οχι μονο: Συμφωνώ ο Καρει καταπληκτικός ηθοποιός!! :)

Roadartist είπε...

@ Faraona: Φαραόνα αναλόγως τη διάθεση..να είσαι καλά, φιλιά :)

Roadartist είπε...

@ zero: Να σαι καλά, καλό σου βράδυ zero +.

Roadartist είπε...

@ Νίκος Κ.: Γούστα είναι αυτά Νίκο :)

Roadartist είπε...

@ Η σκέψη της καρδιάς: Και τη δική μου καλησπέρα Γωγώ, να είσαι καλά!

δεσποιναριον είπε...

Πολυ ομορφο, εσενα μου φαινεται σε πλησιαζει η ανοιξη απο αλλη γωνια. Πολυ ενδιαφερον το προηγουμενο ποστ για την παλια Αθηνα. Ειχα καιρο ναρθω ματια μου. Σε φιλω.

adaeus είπε...

Πρέπει να την δω :) Σ'ευχαριστώ που μου τη θύμισες :)

mmexer είπε...

Πάντα έχω να μάθω κάτι σ αυτό το μπλογκ:) Να 'σαι καλά!

Ιωαννα είπε...

ομορφη ταινία ...

χαιρομαι για τις διαδρομές τις τέχνης που κάνεις .

Λυπάμαι για την καθυστέρηση να σου γράψω για την πρόταση-βιβλιο ΅.
Ειναι το βιβλιο του Timothy Findley με τίτλο Τα ονειρα λένε την αλήθεια .

Το βρήκα εξαιρετικο ...πάντα με κριτήριο την εποχη που το διαβαζα .
Αν το πάρεις ελπίζω να το απολαυσεις .


Καληνυχτα απο την Τεργιέστη



Ιωαννα

Roadartist είπε...

@ δεσποιναριον: Καλησπέρα Δεσποινάκι σε ευχαριστώ, να είσαι καλά, φιλιά πολλά κ απο εμένα.

Roadartist είπε...

@ adaeus: εύχομαι να σου αρέσει, καλό σου βράδυ.

Δηιάνειρα είπε...

την καλησπέρα μου ;)

Roadartist είπε...

@ mmexer: σε ευχαριστώ πολύ :) να είσαι καλά, καλό σου βράδυ :)

Roadartist είπε...

@ . : Σε ευχαριστώ για τα λόγια σου και ιδιαίτερα για τη πρόταση σου! Θα το ψάξω οπωσδήποτε και θα το πάρω. Αχ να ήμουν στην Τεργιέστη αυτό το βράδυ :) Φιλιά πολλά, θα χαρώ να τα λέμε :)

Roadartist είπε...

@ Δηιάνειρα: Και τη δική μου καλησπέρα Δηιάνειρα :)

Γιώργος Χρηστινίδης είπε...

Ε... να μη πω και γω ο νέος μια καλησπέρα; -Καλησπέρα!

Γιώργος Χρηστινίδης είπε...

Τι καλησπέρα. Καλημέρα καλύτερα.

KitsosMitsos είπε...

Και μόνο σαν νόημα δανεισμένο από τον τίτλο της εν λόγω ταινίας, πάλι το μήνυμά της το περνάει. Πόσο μάλλον δε το περιεχόμενο.
Την καλημέρα μου.

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Καλημέρα!

Δεν έχω δει την ταινία...!

Άσχετο! Έχω μια πρόσκληση για σένα...:)

Μαργαρίτα είπε...

Καλημέρα :)

Παρα πολύ ωραία ταινία!!
Ευαίσθητη και τρυφερή..
Μπράβο..

Τα φιλιά μου**

island είπε...

Τί να πω βρε φάτσα;Μου έχει λείψει ο Τζίμ Κάρευ σε τέτοιους ρόλους.Σε τέτοιες ταινίες.Άψογη ταινία.Και από ότι βλέπω στα μπλόγκς αναφέρεται συχνότατα σαν η αγαπημένη ταινία.

Δεν λέω τίποτις άλλο...μου λείπουν τέτοιες ταινίες.

Φιλί...

Dee Dee είπε...

Δεν την εχω δει ουτε εγω, θα την παρω σε dvd γιατι κατι μου λεει οτι θα μου αρεσει :)

Καλημερα καρναβαλισμενη :)

Dee Dee είπε...

Ποτε προλαβαινεις, βαζεις αναρτηση και μεχρι να ερθω εχεις ηδη 100 σχολια!!! Τους εχεις ολους στο stand by μεχρι να αναρτησεις και πλακωνουν ολοι ταυτοχρονα;;; Να ξερω να παρω κι εγω νουμερακι και να περιμενω :))

rain είπε...

Απλά υπέροχο!Καλημερούδια σου

Roadartist είπε...

@ Γιώργος Χρηστινίδης: Kαλημέρα σου Γιώργο! Βεβαίως να περνάς να αφήνεις τη καλημέρα ή καλησπέρα σου, όποτε θες! :) Ενα όμορφο σκ να περάσεις..

Roadartist είπε...

@ KitsosMitsos: Nα είσαι καλά :) σε ευχαριστώ καλή σου μέρα.

Roadartist είπε...

@«ΤΟ ΤΈΡΑΣ TΗΣ ΑΜΆΘΕΙΑΣ»: Καλημέρα σου!! Είδα τη πρόσκληση και σε ευχαριστώ πολύ :) Φιλιά :)

Roadartist είπε...

@ Μαργαρίτα: Να είσαι καλά Μαργαρίτα μου, τη καλημέρα μου, να έχεις ένα όμορφο σκ, φιλάκια.

Roadartist είπε...

@ island: Καταλαβαίνω τι εννοείς.. Καλό σκ να έχεις island, να περάσεις όμορφα.. και να δεις κάποια καλή ταινία εύχομαι. Φιλιά.

Roadartist είπε...

@ Dee Dee : χχααχαχαχχαχααχαχχα καλέ τι περούκα είναι αυτή??? Να είσαι καλά !!!! Χαχα βλέπω έχεις μπει κανονικότατα στο κλίμα των ημερών.. χχαχα, μπράβο να περάσεις όμορφα αυτές τις μέρες, αν και είμαι σίγουρη, ωραίο χαμόγελο :) φιλιά :)

Roadartist είπε...

@ rain: Και τη δική μου καλημέρα βροχούλα, καλο σκ :)

fpboy είπε...

Ταινιάρα που θέλω πολύ να την ξαναδώ, να την ''ξαναζήσω'' !
Και μιας και το έφερε η κουβέντα
δες την ''άκρη του ουρανού''!
Πολύ καλό και δεν έχει διαφημιστεί ανάλογα. Χαιρετισμούς !!!

Artanis είπε...

Τελικά δεν το πήρα...Άμα σου πω τί έπαθα...Έφαγα τούμπα χθες το απόγευμα στο εργαστήριο και πήγαινα μονόπατα, σαν τον κάβουρα...Απλώς άφησα τον Ρατατούη και πήρα ταξί...Θα πάω να το ψάξω σήμερα...

Stavros Katsaris είπε...

Καλησπέρα!
Καιρό είχα να διαβώ τούτο το μπλοκ!
Ποτέ δεν είναι αργά!!
Ωραίο θέμα!
Καλησπέρες!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Εγω δεν εχω δει την ταινία
παρότι το ήθελα.
Θα την δω όμως τώρα
Ευχαριστώ για την υπενθύμιση.

Καλό σου απόγευμα.

desa είπε...

Τι έχετε πάθει όλοι με αυτήν την ταινία τόσο καλή ειναι?

Βάσσια είπε...

Μαζί με το Truman Show, είναι οι δύο ταινίες που έχω θαυμάσει τον Τζιμ Κάρεϊ.
Η αιώνια λιακάδα..... πραγματικά δεν ήταν και τόσο λιακάδα.

Roadartist είπε...

@fpboy: Kαλησπέρα, έχω ακούσει για αυτή τη ταινία που λες.Ελπίζω να μπορέσω να τη δώ. Καλό βράδυ!!

Roadartist είπε...

@ Artanis: Ελπίζω να μην ειναι κατι σοβαρο και να εισαι καλύτερα σήμερα. Περαστικά. Καλό απόγευμα καλή ξεκουραση.

Roadartist είπε...

@ Stavros Katsaris: Καλησπέρα σου Σταύρο, καλο σκ!

Roadartist είπε...

@ karaflokotsifas: Τρελέ κότσιφα να είσαι καλά, καλό σκ :)

Roadartist είπε...

@ desa : "γούστα" ειναι αυτα :)

Roadartist είπε...

@ Vassia: Οντως Βάσια, δεν ήταν και τόσο λιακάδα :) Συμφωνώ για τον Τ. Κάρεϊ. Καλό βραδάκι :)

Dr_MAD είπε...

Είναι μακράν η αγαπημένη μου ταινία. Από σενάριο, μουσική και ερμηνείες. Από τα πάντα. Την έχω και πρώτη πρώτη στο προφίλ μου στον blogger. Μεγάλο πράγμα η διαγραφή μνήμης. Απλά καταπληκτική επιλογή. Θα την ξαναδώ απόψε για 1453ή φορά! χεχε

Και πού είσαι αρτίστα μου!?
Έχεις πρόσκληση

P. Kapodistrias είπε...

Μια ωραία ατμοσφαιρική ταινία μού θύμισες απόψε και σ' ευχαριστώ πολύ γι' αυτό. Μια ταινία που βάζει τον δάκτυλο επί τον τύπον των ήλων, κηρύσσοντας ένα άδυτο ξημέρωμα, μια διαρκή μέρα καταστάσεων και αγάπης. Δεν είχα ακούσει μόνο του το τραγούδι. Σ΄ ευχαριστώ και γι' αυτό. Έγινα πλουσιότερος!
Καληνύχτα ή καλύτερα Καλημέρα ή καλύτερα αιώνια λιακάδα!

Δηιάνειρα είπε...

καλησπέρα

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Τρυφερή...την έχω δει...όμορφη η επιλογή σου!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ανώνυμος είπε...

απλο κι αγαπημενο....**τις καληνυχτες μου,γλυκες σαν την ταινιουλα...

Artanis είπε...

Καλλιτέχνιδα καλησπέρα! Τα κατάφερα! Την είδα απόψε! Καλά, ανβ είχα τον Ελάιζα Γουντ μπροστά μου (δεν πα' νά 'παιξε τον Φρόντο), θα του ισοπέδωνα τα μούτρα...Κι ενώ κατάλαβα πού ακριβώς το πήγαινε η ταινία, αγχώθηκα...Όσο για το ατύχημα: Έχω μια μελανιά στο δεξί μου μπούτι, ακριβώς το αποτύπωμα του μπράτσου της καρέκλας γραφείου που έχω στο εγαστήριο...Κατά τα άλλα, όλα τα υπόλοιπα, είναι στη θέση τους...Κατέβασα καντήλια βέβαια, για κανά μισάωρο...

Roadartist είπε...

@ MAD: χαίρομαι που σου αρέσε η ταινία mad, ευχαριστώ για τη πρόσκληση, ίσως αργήσω να ανταποκριθώ γιατί έχω κάποια άλλα posts να περιμένουν. Καλο σκ!

Roadartist είπε...

@ Π.Κ.: Καλημέρα με λιακάδα λοιπόν :) Χαίρομαι που σου άρεσε το βιντεάκι και το τραγούδι! Να είσαι καλά! Καλό σκ!

Roadartist είπε...

@Δηιάνειρα: Καλησπερα :)

Roadartist είπε...

@ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ: Να σαι καλά, να εχεις ενα ομορφο σκ :)

Roadartist είπε...

@ in the sky : Γλυκιές καληνύχτες και απο εμένα :-)

Roadartist είπε...

@ Artanis: Αρτάνις :) :) να είσαι καλά.. :) :) Εχεις τα χαμόγελα μου και τα φιλιά μου :) Τελικά την είδες απ'ότι κατάλαβα.. την ταινία.. ελπίζω να μην κατέβασες καντήλια και μετά το τέλος της ταινίας.. :) Φιλιά πολλά τρελή μου!

Σπύρος είπε...

Γνωστο ... σε γαληνευει και σου δινει αγαπη..Καλημερα

Roadartist είπε...

@ LOCKHEART: Γαλήνη και αγάπη.. πολύ σημαντικά και τα δύο στη ζωή μας.. τη καλημέρα μου!

Ra Ma είπε...

Super ερωτικό!
Την ταινία δεν την έχω δει. Γενικά είμαι λίγο μπερδεμένος με τις οινωνικές ταινίες. Δηλαδή αυτό που βλέπω στο γείτονά μου ή το ζω με τους φίλους μου δεν μου πολυαρέσει να βλέπω σε ταινία. Εκτός και αν δίνονται άλλες διαστάσεις.

Καλημέρα road, ωραίο ξεκίνημα μήνα!
(για να προσγειωθούμε πάμε και στο super market τώρα!)

Roadartist είπε...

@ marconi: Χαίρομαι που σου άρεσε μαρκόνι! :) Καλά ψώνια στο σούπερ μάρκετ.. :) Και καλό μήνα!

Λυδία είπε...

apisteuth tainia.... monadikh!
Kalo mhna roadartist!

Roadartist είπε...

@ Λυδία: Να είσαι καλά Λυδία! Να περνάς :)

Related Posts with Thumbnails