16 Μαρτίου 2011

Βάσω Κατράκη, πνοή στην πέτρα

"...Η τέχνη δεν είναι παιχνίδι για αργόσχολους. 
Είναι αστραπή, είναι πόνος, είναι γέννα."

"Πνοή στην πέτρα"..
Το πιο εύστοχο τίτλο επέλεξε το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης
για την έκθεση-αφιέρωμα σε έργα της χαράκτριας Βάσω Κατράκη.
  Πνοή.. ακριβώς ότι έδινε η Κατράκη στα έργα της..


..Με τα 'εργαλεία', το ταλέντο, το πάθος της, 
'ζωντάνευε' και έδινε πνοή..στις πέτρες..

Η Βάσω Κατράκη είναι η πιο σημαντική ελληνίδα χαράκτρια.

Σε ένα αυτοβιογραφικό της σημείωμα, αναφέρει :  



"Γεννήθηκα στο Αιτωλικό του Μεσολογγίου.

Το Αιτωλικό είναι ένα μικρό νησάκι, που το συνδέουνε με τη στεριά δυο μακριά πέτρινα γεφύρια με πολλές μικρές τοξωτές καμάρες. Το σπίτι μας ήτανε σχεδόν όλο μέσα στη θάλασσα και στη γειτονιά καθότανε όλο ψαράδες. Ένα ξυπόλυτο μελισσολόι τριγύριζε ολοήμερα, με τις γυναίκες τους συνέχεια γκαστρωμένες και τα παιδιά, μπακανιασμένα από την ελονοσία.
 

Ο πατέρας μου λεγότανε Γιώργης Λεονάρδος κι ήτανε κτηματίας, μα περισσότερο τραγουδούσε κι έψελνε στην εκκλησία με μια σπάνια ωραία, ζεστή φωνή. Όταν τραγουδούσε μαζευότανε κόσμος και κοσμάκης σπίτι μας για να τον ακούσει. Η μανούλα μου ύφαινε ολοκέντητα λεπτά μεταξωτά και μπαμπακερά και πολύχρωμα μάλλινα κιλίμια. Είχε πάρει κι ένα χρυσό βραβείο σε μια Διεθνή Έκθεση στο Παρίσι.


Τα δυο μου αδέρφια, ήτανε μεγαλύτερα από μας τα κορίτσια. Ο μεγάλος, φοιτητής τότε της φιλολογίας μας έφερνε από την Αθήνα ένα μαγικό για μας κόσμο.  Παλιά βιβλία με χρωματιστές χαλκογραφίες και ξυλογραφίες, χρωματιστές εικόνες και χαλκομανίες, μπογιές και πινέλα και δεν άφηνε παλιατζίδικο της Αθήνας αγύριστο.  Ο μικρότερος, ό,τι έβλεπε το μάτι του τόκαναν τα χέρια του, και μαζί με όλα, ζωγραφίζανε κιόλας και οι δυό τους.

Γύρω-γύρω από τη μικρή μας θάλασσα ήτανε η έξοχή, γεμάτη ελιές, χωράφια καρπερά, μποστάνια, καπνοτόπια, σιτηρά. Μια ζωή στη στεργιά και στη θάλασσα, γεμάτη ιδρώτα και μόχθο.

Μέσα σ’ αυτό το περιβάλλον μεγάλωσα. Διάβαζα βιβλία και βιβλία πούχε ο αδερφός μου κι οι φίλοι μας. Μ’ άρεσε πολύ το διάβασμα και πιο πολύ ή ποίηση. Κοντά στ’ αδέρφια μου ζωγράφιζα κι εγώ.


Κρυφά, ονειρευόμουνα να γίνω ζωγράφος, μα μου φαινότανε τόσο απίστευτα μεγάλο που δεν μπορούσε λογικά να χωρέσει στο μυαλό μου. 
Ό, τι έβλεπα, έλεγα:
- Εγώ αυτό μπορώ να το κάνω.
- Και πολλές φορές έβαζα τον εαυτό μου σε δοκιμασία.
Δεν ήξερα ακόμα ότι, άλλο πράμα είναι η Τέχνη.


Και μια μέρα, σφηνώθηκε ξαφνικά στο μυαλό μου ένα ερώτημα. Κι’ αν γίνω ζωγράφος;  Πώς έγινε έτσι άξαφνα αυτό, δεν το κατάλαβα. Χίλιες καμπάνες χτυπήσανε μέσα μου, κι έχασα τον κόσμο. Από τότε, δεν είχα τίποτε άλλό στο μυαλό μου νύχτα και μέρα.

Μα, χίλιες δυο αναποδιές ξεφυτρώσανε, και ξαφνικά, ο πατέρας μου αρρώστησε βαριά κι έπεσε πολύ πίκρα και θλίψη στο σπίτι μας, πού κράτησε εφτά ολόκληρα χρόνια.
Και κάποια μέρα, αφού πέθανε ο πατέρας μου, ξεκίνησα για την Αθήνα μην ξέροντας ακριβώς τι θα κάνω.
Πήγα στη Σχολή Καλών Τεχνών, κι έμαθα πώς σε λίγες μέρες θ’ αρχίζανε οι εξετάσεις. Αμέσως έτρεξα και γράφτηκα στη Σχολή. Έδωσα εξετάσεις.
Στη Σχολή Καλών Τεχνών είχα Καθηγητές τον Παρθένη στη Ζωγραφική και τον Κεφαλληνό στη Χαρακτική.
Πήρα το Δίπλωμα της Σχολής το 1940 με μια τρίμηνη υποτροφία στη Ζωγραφική για τα νησιά και ένα βραβείο και δυό επαίνους στη Χαρακτική. Μετά αμέσως πόλεμος, κατοχή, πείνα, αντίσταση, και μετά πάλι εμφύλιος πόλεμος, πάλι σκοτωμοί άδικοι κι ακατονόμαστοι, εξορίες, φυλακές, όλα τα δεινά της Πατρίδας περάσανε από της δικής μου γενιάς τις πλάτες.

Έκανα πολλά ταξίδια σε πολλές Ευρωπαϊκές πόλεις, είδα πολλά Μουσεία και Πινακοθήκες.  Το 1955 έκαμα την πρώτη μου έκθεση."

Οι φωτογραφίες: από την έκθεση "Βάσω  Κατράκη, πνοή στην πέτρα" στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης.

Το Αυτοβιογραφικό σημείωμα:  από  "Βάσω Κατράκη-official page"

68 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Πολύ όμορφα έργα, δεν την γνώριζα.. :)
Καλό βράδυ!

treno fantasma είπε...

Wraies fotografies..
den prolaba distixws na paw.. eyxaristw pou "eida" etsi
mia eikona tis..

eleni είπε...

Road,μ΄αρέσουν πάααααρα πολύυυυ τα έργα της,για την αφαιρετικότητα,λιτότητα και τραγικότητα που εκπέμπουν.
Θα σταθώ και στα μεγάλα μάτια των έργων της,που απεικονίζουν θλίψη και ΄τρόμο.
Φιλιά!

Τσαλαπετεινός είπε...

Μου έκανε εντύπωση διαβάζοντας το αυτοβιογραφικό σημείωμα ότι ο λόγος της, είναι το ίδιο λιτός με τα έργα της.

Μετά βέβαια σκέφτηκα ότι είναι απόλυτα φυσικό.

Καλή σου νύχτα.

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

H κραυγή της ψυχής της δοσμένη "ποητικά" μέσα από την τέχνη της σαν διαμαρτυρία για όσα την πονούν και την θλίβουν,με πίκρα αλλά και οι ψηλοί κορμοί δείχνουν συγχρόνως αισιοδοξία αναταση!!!!ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ!!Αρτιστάκι μου!!!Σ'ευχαριστω για αυτην την πανέμορφη καλημέρα σου που λέγεται Βάσω Κατράκη!!!

υγ Εχω δει πως δημιουργούνται τα χαρακτικά όταν έκανε στο πορτφόλιο η κόρη μου και με είχε εντυπωσιάσει η τεχνική!!

MYSTELIOS είπε...

Συγχαρητήρια για το πολύ όμορφο αφιέρωμα που έκανες για την κορυφαία ελληνίδα χαράκτρια που πραγματικά με την εκπληκτική της τέχνη έδωσε πνοή στην πέτρα . Εκτός από μεγάλη καλλιτέχνιδα ήταν και ένας σπουδαίος άνθρωπος !!!
Οι επιλογές σου πάντα είναι ξεχωριστές και εύχομαι να συνεχίζεις πάντα με τον ίδιο τρόπο την σημαντική σου συνεισφορά στον διαδικτυακό χώρο !!!
Καλή σου μέρα !!!

eutixis είπε...

ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ, ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΓΥΝΑΙΚΕΣ..

ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΦΩΤΟ,ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΚΥΚΛΑΔΙΚΟΥ!

ΚΑΛΗΜΕΡΑ

koulpa είπε...

ωραίος τύπος.. την γνώρισα φευγαλαία σε μια έκθεσή της στην πινακοθήκη.. μέσω μια θείας μου που ήταν φίλες.. είχα μια μανία εκείνο τον καιρό με τη χαρακτική.. που τελικά βρίκε διέξοδο στο λινελουμ για εκτυπώσεις.. εκτιμώ την τέχνη.. και σαν τεχνική και σαν έκφραση.. άλλοι καιροι άλλα ήθη.. :):)
αχ roadartisataki μου.. συνεχίζεις να με ταξηδεύεις σε χώρους και χρόνους.. καλήτερους.. :):)
καλημερούδιαααα :):)

Disdaimona είπε...

Δεν την γνώριζα. Ευχαριστώ.

logia είπε...

σπάνιος άνθρωπος
σπουδαία καλλιτέχνης
να ήταν όλοι έτσι...

καλημέρα σου

ELvA είπε...

Πολυ αξιολογη και προοδευτικη καλλιτεχνης και εχω ακουσει οτι οταν ειχε εξοριστει, στα χρόνια της δικτατορίας στη Γυαρο,χρησιμοποιουσε
σαν υλικό της τα βότσαλα.Μερικα εργα της, (σε βοτσαλα), μπορει να δει κανεις στο πιο κατω link:

http://www.vassokatraki.gr/to-ergo/votsala.html

Φιλια, Road!

Ανώνυμος είπε...

para poli endiaferon
Bravo mikri
kai se alles akomi toso omorfes xenagiseis.
Ti exei meta to programma?
Bill

kovo voltes... είπε...

Εξαιρετική δημιουργός και γι'ακόμη μια φορά εξαιρετική η παρουσίαση σου...Μπράβο καλλιτέχνιδα μου.

kikop80 είπε...

Γειά σου αρτιστάκι!!!
Χάθηκα αλλά όλα καλά όλοι μας!

Πολύ όμορφα τα έργα της και κάποια μου θύμιζαν τα αρχαία κυκλαδικά ειδώλια μάλιστα.

Από την άλλη, αναρρωτιέμαι με λύπη αν ποτέ θα είχαν την ευκαιρία να ζωγραφίσουν, έστω σε ένα απλό χαρτί, τα κάθε λογής ξυπόλητα παιδιά τα μπακανιασμένα από την ελονοσία...

:-(

Roadartist είπε...

@ Hfaistiwnas : Χαίρομαι που την γνώρισες από εδώ Ηφαιστίωνα! Καλό απόγευμα να έχουμε (Μια από τις καλές φετινές εκθέσεις!)

Roadartist είπε...

@ treno fantasma : Και εγώ την τελευταία μέρα πήγα.. Για αυτό και δεν ανέβηκε νωρίτερα το αφιέρωμα.. Άξιζε πολύ!

Roadartist είπε...

@ eleni : Ήταν σπουδαία! Μια από τις αληθινά όμορφες εκθέσεις στην Αθήνα.. Εκπέμπουν την δημιουργία ενός ανθρώπου βαθιά ευαίσθητου και πολιτικοποιημένου.. Θλίψη έχουνε και μερικά σαν να κραυγάζουν.. Καλησπέρα, φιλιά ελένη!

Roadartist είπε...

@ Τσαλαπετεινός : έχεις δίκιο είναι απόλυτα φυσικό και λογικό. Άλλωστε η αληθινή, μη προσποιητή απλότητα και λιτότητα, είναι η μεγαλύτερη αρχοντιά και συνήθως χαρακτηριστικό των ουσιαστικών ανθρώπων.

Roadartist είπε...

@ ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ : Πολύ όμορφα το έγραψες.. Δε θα μπορούσα να το γράψω καλύτερα.. :)
Κραυγή ψυχής.. δοσμένη ποιητικά..
Τέχνη διαμαρτυρίας.. Ψηλοί κορμοί που δείχνουν συγχρόνως αισιοδοξία αναταση!!.. Πολύ σε ευχαριστώ! Υπέροχα όσα έγραψες.. Καλησπέρα!

Roadartist είπε...

@ ART-TRAVELLER : Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα λόγια σου και την εκτίμηση σου ταξιδευτή της τέχνης. Μακάρι να έχουμε διάθεση για μοιράσματα.. Σε ευχαριστώ!

Roadartist είπε...

@ art : αξίζει να μαθαίνουμε, να ερχόμαστε σε επαφή με τα έργα τους, πόσο μάλλον αν μιλάμε για τέτοιες γυναίκες καλλιτέχνιδες σαν την Βάσω Κατράκη!

Roadartist είπε...

@ koulpa : Εγώ δεν την γνώρισα.. και μου άρεσε πάρα πολύ όσα μοιράστηκες απόψε εδώ μαζί μας koulpako.. Ωραίες φίλες είχε η θεία.. Τυχερέ ανηψιέ :)
Εκτιμώ πολύ όσα γράφεις.. και μου αρέσει που σου άρεσε.. Έχεις δίκιο για το 'άλλοι καιροί άλλα ήθη'.. δυστυχως! Φιλιά :)

Roadartist είπε...

@ Disdaimona : Εγώ σε ευχαριστώ. Να είσαι καλά, καλό σου απόγευμα!

Roadartist είπε...

@ logia : "να ήταν όλοι έτσι".. αυτό κρατώ..αυτό το παράπονο.. και συμφωνώ..Αν ήταν όλοι έτσι, πολλά θα ήταν διαφορετικά..!

Roadartist είπε...

@ Elva : Τώρα μου δημιούργησες τύψεις..γιατί φωτογράφησα αυτά τα βότσαλα που ζωγράφισε στη Γυαρο.. (υπήρχαν ως εκθέματα στο μουσείο, αλλά δεν τα έβαλα στο ποστ.. Παράλειψη!!) Σε ευχαριστώ που άφησες εσύ link εδώ για όποιον επιθυμεί να τα δει.. πολλά φιλιά :)

Roadartist είπε...

@ Ανώνυμος : Bill καλό σου απόγευμα, ευχαριστώ!

Roadartist είπε...

@ kovo voltes...: Χαίρομαι που σου άρεσε kovovoltes σε ευχαριστώ πολύ, να είσαι καλά, καλό απόγευμα! :)

Roadartist είπε...

@ kikop80 : Που χάθηκες βρε;; Χαίρομαι που όλα είναι καλά.. Ο μικρός φαντάζομαι μεγαλώνει.. και εσείς μικραίνεται μαζί του :)
Τι να απαντήσω άραγε στο τελευταίο ερώτημα του σχολίου σου..;;.. :(

Εκείνος είπε...

Πολύ όμορφη έκθεση φαίνεται να είναι.

Την καλησπέρα μου.

Άστρια είπε...

Πάντα μ' εντυπωσίαζαν τα έργα της, τόσο λιτά, αδρά, ξεκάθαρα..
Δεν το είχα σκεφτεί αλλά αλήθεια, πολύ ταιριαστά στη μορφή με τα κυκλαδικά είδωλα..και πολύ ταιριαστή η έκθεση σ' αυτό το μουσείο δίπλα στα άλλα εκθέματα, που και σ' αυτά βρίσκεται μια πρωτόγονη αλλά διαχρονική "πνοή στην πέτρα".

Υπέροχος τίτλος!
roadartist μου, δεν έχω λόγια πια να εκφράσω για τις αναρτήσεις σου, σε ποιότητα και ουσία!
Να είσαι καλά!
Σε φιλώ:)


υγ. ήταν κλειστά τα σχόλια της προηγούμενης ανάρτησης, το καταλαβαίνω,.. ήθελα μόνο να γράψω ότι για πολλούς λόγους, κάποιος που αγαπά τον Χατζιδάκη δεν θα μπορούσε να μην αγαπάει και τον Ρασούλη.

Ηλέκτρα Βαλάση είπε...

Σ΄ευχαριστώ που μας την γνώρισες!

ΠΟλύ πολύ ωραία τα έργα της...

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Καλησπερα και καλη άνοιξη
εύχομαι καλη μου
Μετα απο πολυ καιρο ηρθα
και πάλι για τρελες πτήσεις

κοτσιφοφιλώ σε

τσιου!!!

Makis Del είπε...

kalispera roadartist....perna ligaki apo to blog mou...ekplixi...

Christina V. είπε...

Υπέροχα έργα από έναν υπέροχο άνθρωπο! Είναι απίστευτη και συγκινητική η λιτότητα και η αυθεντικότητα του προσώπου και του λόγου... Καληνύχτα!

Εράνισμας είπε...

Η δύναμη του μαύρου χρώματος!

Ανώνυμος είπε...

ekpliktikes fotografies
bravo road - k anagn

mixedgoods είπε...

Blog τύπου "εσπρέσσο" εύκολα δημιουργείς.
Blog με ποιότητα, πρωτοτυπία και δημιουργία, δύσκολα!
Συνέχισε έτσι!

zoyzoy είπε...

Κάθε φορά που μπαίνω στο χώρο σου γνωρίζω αισθάνομαι παθιάζομαι με τέχνες και οράματα!
Υπέροχη λιτή και απέριττη έδωσε στη ψυχρή πέτρα μορφή και ζωή!

Φιλιά θαλασσινά!

iLiAs είπε...

ομολογω, πως δεν εχω ιδιαιτερη γνωση γι' αυτο το ειδος τεχνης και χαιρομαι που προβαλλεις θεματα, "αγνωστα" σε μενα! :)
επιμορφωση!! :)

καλο απογευμα Αρτιστα! :)

Ανώνυμος είπε...

Δεν ξέρω τι είναι πιο όμορφο σ' αυτήν την υπέροχη ανάρτησή σου, τα έργα ή τα λόγια της; Δεν τη γνώριζα ούτε την κυρία Βάσω Κατράκη ούτε τις καταπληκτικές δημιουργίες της. Μπράβο.

habilis είπε...

Το αφιέρωμα σου τέλειο !!!

Roadartist είπε...

@ Εκείνος : ήταν από τις καλές φετινές εκθέσεις! Καληνύχτα!

Roadartist είπε...

@ Άστρια : "δεν έχω λόγια πια να εκφράσω για τις αναρτήσεις σου, σε ποιότητα και ουσία!" :) Χαρά μου που έχουμε κοινή οπτική και σου αρέσουν όσα μοιραζόμαστε.. Να είμαστε καλά να τα λέμε :) :) :) :) Σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Καλό ξημέρωμα!

Roadartist είπε...

@ Ηλέκτρα : όμορφο που την γνώρισες από εδώ! Καληνύχτα!

Roadartist είπε...

@ karaflokotsifas : ένα κοτσύφι από το παρελθόν!! :) Καλώς μας ξαναβρήκες.. :) Τσίου :)

Roadartist είπε...

@ makis : σε ευχαριστώ πολύ και από εδώ Μάκη. Υπέροχη έκπληξη.. :)

Roadartist είπε...

@ Christina V. : ευτυχώς υπήρξαν και τέτοιοι! Καληνύχτα :)

Roadartist είπε...

@ Εράνισμας :..όταν η πέτρα ξωντανεύει..!!

Roadartist είπε...

@ Ανώνυμος : ευχαριστώ~



@ mixedgoods : καλό ξημέρωμα, ευχαριστώ.

Roadartist είπε...

@ zoyzoy : αυτό που αναφέρεις είναι πολύ όμορφο και σημαντικό για μένα. Σημαίνει πως αντιλαμβάνεστε κάτι από όσα αισθάνομαι και την αλήθεια μου. Σε ευχαριστώ πολύ! Φιλιά :)

Roadartist είπε...

@ iLiAs : Όλοι γνωρίζουμε.. για αυτό γίνονται οι εκθέσεις, για να έρχεται το κοινό σε επαφή με τα έργα.. Και η δική μου σκέψη είναι να μοιράζομαι (τόσα χρόνια πλέον) κάποια από όσα μου τραβούν το ενδιαφέρον.. Χαίρομαι που σου άρεσε.. :)

Roadartist είπε...

@ teleytaios : Χαίρομαι που σου μίλησε το έργο της, και τα λόγια της.. (και η ανάρτηση).. Καληνύχτα!



@ habilis : σε ευχαριστώ πολύ :)

kariatida62 είπε...

Τώρα θα σε εκνευρίσω αν σου πω πως στάθηκα περισσότερο στην βιογραφία της και την περιγραφή του περιβάλλοντος που ζούσε παρά στην χαρακτική της?
Πόσο μου άρεσε ο τρόπος που περιέγραφε το μέρος που γεννήθηκε και μεγάλωσε!
Αλλη μία καλλιτέχνις που μου έγινε γνωστή γιατί έχω πια την τύχη να σε διαβάζω...
Καλημέρα

Unknown είπε...

Όπως ήταν αναμενόμενο δεν την ήξερα και όπως είναι συνηθισμένο μου την γνώρισες.

Κατείχε και το "γράφειν" πάντως.

καλημέρα σου κορίτσι μου

ξωτικό είπε...

"ψηλά πολύ ψηλά τραβήξανε.."
τι συγκλονιστικό έργο !!
κι αυτό το 1944 η προσωπογραφία του πολέμου !!
πως σμιλεύτηκαν αυτοί οι άνθρωποι......και πως άνθισαν....
Αφορμή για χιλλιάδες σκέψεις κι αυτή η ανάρτηση με το ειδικό βάρος του βιογραφικού σοφά δοσμένο....
Ξαναυποκλίνομαι αρτιστούλι !!!
Καλημερούδια !!

maximus είπε...

Μου άρεσε πολύ ο συνδυασμός σου , οι φωτογραφίες με τα έργα της και τα λόγια της!

Ανώνυμος είπε...

Roadartist, αριστουργηματική η ανάρτησή σου, με ενθουσίασε
μπράβο σου

leondokardos είπε...

"Αστραπή, πόνος , γέννα" Ό,τι πιο όμορφο για να περιγράψει κανείς τη Τέχνη!

negentropist είπε...

Είναι έξοχη ! Το ίδιο κι΄ η ανάρτησή σου.

Βάσω Κατράκη - Πνοή στην πέτρα

Καλό σ/κ ..

:)

Roadartist είπε...

@ kariatida62 : Καθόλου δε θα με εκνευρίσεις.. Αλλά νομίζω πως αν παρακολουθούσες την έκθεση από κοντά..θα σου άρεσαν τα έργα! ίσως χάνουν από τις φωτό.. δε ξέρω λέω..τώρα.. Σε ευχαριστώ :)

Roadartist είπε...

@ meggie : Καθόλου αναμενόμενο :) Σε ευχαριστώ πολύ όμως meggie. Αληθινό γράψιμο..την αλήθεια κατείχε σίγουρα. Καλό βράδυ.

Roadartist είπε...

@ ξωτικό : Συγκλονιστικό πραγματικά!!!!! Και άλλα της επίσης συγκλονιστικά.. Νομίζω πως και με βάση το τι έζησε..κατά κάποιο τρόπο είναι επίκαιρη αυτή η έκθεση.. Εμείς να δούμε τι θα κάνουμε..θα ανθίσουμε; Ή θα ..

Καληνύχτα!!! :)

Roadartist είπε...

@ maximus : σε ευχαριστώ :) σε χάσαμε.. λίγο; :)

Roadartist είπε...

@ Silena : Να είσαι καλά σιλένα, σε ευχαριστώ πολύ. :)

Roadartist είπε...

@ leondokardos : Με το που έμπαινες στην έκθεση ήταν το πρώτο που διάβαζες...και πολύ σωστά επιλεγμένο!!

Roadartist είπε...

@ negentropist : Σε ευχαριστώ πολύ, πολύ κατατοπιστικό βίντεο! Καληνύχτα!!

nikiplos είπε...

Αγαπητή καλλιτέχνιδα συγχαρητήρια... και που πηγαίνεις σε τέτοιες όμορφες διεργασίες, και που τις μοιράζεσαι μαζί μας... σαν ένα πολύ δικό σου βλέμμα...

Δεν την γνώριζα... φιλιά

Roadartist είπε...

@ nikiplos : ..δεν μπορώ να μη πάω, αυτά μου δίνουν νόημα..και συνεχίζω.. Ζωή παίρνω από τέτοιες εκθέσεις, όσο περίεργο και αν ακούγεται αυτό, ίσως, σε κάποιους..
Σε ευχαριστώ πολύ νικιπλέ μου, είναι χαρά που την γνώρισες από εδώ.. :) Σε φιλώ!

Related Posts with Thumbnails