29 Μαρτίου 2010

bookcrossing.. στο ζάππειο μια μέρα...

..σκεφτόμουν αρκετό καιρό να πάρω ποδήλατο, αλλά για διάφορους λόγους το άφηνα.. Τελικά για το μόνο που μετανιώνω είναι που δεν είχε μπει νωρίτερα στη ζωή μου..Είναι φοβερό το πόσο διαφορετικά βλέπεις την πόλη, όταν ποδηλατείς.. Πρώτα από όλα σου δίνει μια μοναδική αίσθηση ελευθερίας.. Έπειτα "καθαρίζει" το μυαλό σου από σκοτούρες και άγχη.. Σε βοηθάει να ξεφεύγεις, αν και παραμένεις εδώ.. Ποδηλατώντας, εστιάζεις σε πράγματα, σε ανθρώπους, σε στιγμές της ζωής σε αυτήν τη πόλη, που διαφορετικά ίσως θα αγνοούσες ή θα προσπερνούσες βιαστικός..

Είναι τόσα αυτά που παρατηρώ, τόσες οι ιστορίες που με εμπνέουν τις τελευταίες μέρες, που θα ήθελα πολλές καθημερινές αναρτήσεις για να τις μοιραστώ μαζί σας..

Πάμε μια νοερή βόλτα.. μέσω σκέψεων και φωτό..
..ένα πέρασμα από τον εθνικό κήπο..
..σαν μοναδικό έργο τέχνης μπροστά μου..

..μια στάση για φωτογραφία..
..η άνοιξη είναι εδώ...
..και όμως αυτή η φωτο είναι τραβηγμένη στο
κέντρο, συγκεκριμένα στο Ζάππειο!!
Ποδηλατούσα όταν ξαφνικά είδα δίπλα μου
μια χελώνα.. Αμέριμνη βοσκούσε :) :)
..κατά τη γνώμη μου,
...από τα ομορφότερα γλυπτά της Αθήνας
..
"Ο έρωτας σπάζει το τόξο" του Γ.Βρούτου

στο Ζάππειο..
..περνώντας από ένα παγκάκι, πρόσεξα ένα αφημένο βιβλίο..
..πλησίασα και άνοιξα την πρώτη σελίδα..
...έγραφε...
"Χαρίζω αυτό το βιβλίο σε όποιον το βρει!!
Με την υποχρέωση να το αφήσει πάλι σε ένα
παγκάκι για να το διαβάσουν πολλοί!!
Σμάρω"


Θα ήταν ωραίο να διάβαζες αυτές τις γραμμές..
Το βιβλίο που άφησες στο παγκάκι, έτυχε να έρθει στα χέρια μου..
Το έχω τώρα εδώ δίπλα από το πληκτρολόγιο..
Πάντα με μάγευε αυτή η ιδέα του "ταξιδιού" ενός βιβλίου..
Μου δημιουργεί απίστευτους συνειρμούς..
Έτσι θα συνεχιστεί το ταξίδι του..
Μια από τις επόμενες μέρες θα το αφήσω σε κάποιο άλλο παγκάκι..
σε μια ηλιόλουστη γωνιά της πόλης..
Το ταξίδι του λοιπόν συνεχίζεται.. όπως και το δικό μας...

108 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Καλημέρα!
Αχ πρέπει να πάρω και εγώ ποδήλατο! :) Στην Αθήνα δεν θα το έπαιρνα βέβαια, φοβάμαι τα αμάξια κυρίως!
Ωραίος ο κήπος! :)
Να μας πεις αν σου άρεσε το βιβλίο!
Καληνύχτα και καλή εβδομάδα!

H.Constantinos είπε...

Αυτό με το βιβλίο στο παγκάκι, νομίζω υπάρχει και ένα site σχετικό που κάπως λέγεται αλλά δεν θυμάμαι...

Θα ήθελα να μπορώ να κυκλοφορώ με ποδήλατο, δηλαδή θα ήθελα να είναι φλατ η Αθήνα -όπως η Καρδίτσα δηλαδή...

Απορία: Πώς είναι να το κόψεις προς τα πάνω την Ρηγίλλης, να πάρεις τον ανήροφο - ανήροφο την Ηροδότου, να περάσεις την Δεξαμενή, τον περιφερειακό Λυκαβηττού (ωραιότατη διαδρομή μέχρι στιγμής), και μετά να το κόψεις ακόμα περισσότερο προς τα πάνω να φτάσεις στον Λυκαβηττό;;;

Και σκέψου τώρα να έχεις ξεκινήσει από Παλαιό Φάληρο ή Νέα Σμύρνη, και να έχεις κάνει προηγουμένως τον ανήφορο της Συγγρού!!

Ανώνυμος είπε...

Τελευταία οι αναρτήσεις σου είναι κυριολεκτικά
roadartist!

ezak είπε...

...εγώ πήγα παραλία εκεί να δεις διαδρομή όχι από τον δρόμο αλλά από μέσα, εικόνες όμορφες, παιχνίδια με το τραμ και στη Γλυφάδα παγωτό χωνάκι, κρέμα βέβαια...

είμαι κι εγώ bookcrosser αν θες εδώ είναι κάποια λινκ:

http://www.bookcrossing.com/forum/28/6740405


* Το κυνήγι βιβλίων:
http://www.bookcrossing.com/hunt/33/7077/31753/611329 (ως Rooster's Walk)
http://www.bookcrossing.com/hunt/33/7077/31753/579319 (ως Singles)
http://www.bookcrossing.com/hunt/33/7077/31753/602315 (ως Singles)

Μικρές ανάσες είπε...

Νομίζω πως έχουμε φωτογραφίσει την ίδια χελώνα!!!!

Και πως κάναμε την ίδια διαδρομή σήμερα, απλώς εγώ περπατώντας με τον αγαπημένο μου συζητώνας για τα σχέδια μας....

Καλή εβδομάδα να έχουμε!!!

lena_zip είπε...

Δεν είναι τυχαίο που για κάθε νέο βιβλίο που εκδίδεται δίνουμε την ευχή "καλοτάξιδο"!
Καλή εβδομάδα και πολλά ανοιξιάτικα χαζοχαρούμενα χαμόγελα!
:)

U.S. είπε...

το bookcrossing είναι μια εξαιρετική προσπάθεια. αρκεί μόνο να σκεφτείς ότι ένα βιβλίο έχει περάσει από πολλά χέρια, έχει ταξιδέψει δεκάδες χιλιόμετρα, έχει μια δική του ιστορία κυριολεκτικά και μεταφορικά.. λυπάμαι που δεν έχω ασχοληθεί με το bookcrossing λίγο πιο οργανωμένα, κυνηγώντας βιβλία :)
στέκομαι σε μια προηγούμενη ανάρτησή σου για τον εθνικό κήπο και τις μνήμες..όταν ήμουν πιτσιρικάκι, το καλοκαίρι δυο φορές κάθε εβδομάδα με πήγαινε ο παππούς μου βόλτα εκεί. τάιζα τις πάπιες, κλασικά, αλλά το καλύτερό μου ήταν να ψάχνω ένα συγκεκριμένο γατί. μια φορά το τάισα τυρόπιτα και πίστευα ότι μόλις με δει θα με αναγνωρίσει... πολύ όμορφο ποστ! καλό σου βράδυ, roadartist μου!

Thalassenia είπε...

Που να μείνω στο ταξίδι του βιβλίου ή στην ποδηλατάδα.
Γοητεία απύθμενη και τα δύο.
Πόσο σε καταλαβαίνω μετά την βόλτα μου σε ... εκείνο το παρκάκι.
Οι περισσότερες φωτό ήταν βγαλμένες καθ΄οδόν.
Θέλω να πω με βεβαιότητα όμως ότι ο εθνικός κήπος δεν συγκρίνεται.
Είναι πράσινος πάντα στο μεγαλύτερο μέρος του.
Έχει μνημεία με ιστορία.
Δεν έχει ποτέ αυτοκίνητα και τον περισσότερο χρόνο είναι ηλιόλουστος.
Καλά ταξίδια σε σένα και στο βιβλίο.

Πολύ ωραίες εικόνες.

Ρουμπάκης Γιάννης είπε...

Μεγάλη χαρά θα πάρει ο βιβλιαπελευθερωτής (bookrosser)εάν μπεις στο site " bookcrossing,com" και γράφοντας τον κωδικό,αναφέρεις, ανώνυμα, αν θες, πού το βρήκες. Όταν το διαβάσεις, το απελευθερώνεις και μάλιστα, αν δηλώσεις πού θα το αφήσεις, το μαθαίνουν μέσω του site.Την τελευταία Κυριακή κάθε μήνα οι Αθηναίοι μπουκρόσσερς συναντιόμαστε σε καφέ στην πλατεία της Αγίας Ειρήνης (100 μέτρα βορειοδυτικά από την Καπνικαρέα).

Γ.Π. είπε...

Νομίζω ότι τελικά αυτό που δίνει νόημα στο blogging είναι η διαφορετικότητα στο βλέμμα, η συνέπεια και η ιδιαίτερη προσέγγιση του καθενός μας στα πράγματα.Και σε χαρακτηρίζουν και τα τρία. Γιαυτό απολαμβάνω την παρουσία σου!
Με κάνεις να σκέφτομαι με άλλο τρόπο πράγματα που θα προσπερνούσα αλλιώς αδιάφορα.
Bookcrossing λοιπόν, γιατί όχι! Πάω να γράψω τις οδηγίες στα εσώφυλλα!

ELvA είπε...

Oτιδηποτε εχει σκοπο να μας κανει να βγουμε απο το δικο μας 'καβουκι'
(σκεφτομαι το χελωνακι της φωτο !)και μας κανει να μπορεσουμε να συνειδητοποιησουμε πραγματα που αλλιως δεν θα ερχομασταν σε επαφη, ειναι πολυ θετικο και ομορφο.
Πολυ καλη ιδεα και πρωτοβουλια!


Καλη εβδομαδα με λιγοτερη βία
(ειναι τουλαχιστον απανθρωπο και εξοργιστικο να χανεται ενα 15 χρονο παιδι, στην Αθηνα, απο ...
βομβα!)

Ανώνυμος είπε...

πολύ όμορφη διαδρομή

tomac είπε...

Ποδηλατο...
Βολτα στην Αθηνα...
Ηλιολουστη μερα...
Φωτογραφικη μηχανη...
Βιβλιο...
Ταξιδια του μυαλου...
Φανταστικες εικονες...
Ομορφες...
Αληθινες...
Καθημερινες...
Τις προσπερναμε...
Γιατι???
Σταματα...
Η πολη σου μιλαει...
Ακουσε την...
Θα νιωσεις καλυτερα...
Καλημερα!!!!
Φτανει??
οχι....
Συνγχαρητηρια!!!!
Φιλι!!!

Maria Tzirita είπε...

Πολύ ωραία ιδέα το bookcrossing και χαίρομαι που εφαρμόζεται και στη χώρα μας! Να είσαι καλά Ροντούλα μου και να περάσεις ένα όμορφο Πάσχα με αυτούς που αγαπάς! Καλή Ανάσταση!

55fm είπε...

Τέλειααααααααααα!!!
Άκρως γοητευτικές οι στιγμές σου!
Φιλιά!

Unknown είπε...

Καλημέρα

Το ταξίδι της ζωής συνεχίζεται
με η χωρίς ποδήλατο....

Καλό πρωινό Μεγάλης Δευτέρας
Η Εβδομάδα των Παθών, για όλους μας


Καλά να περάσεις!!!!!!
Εγώ έχω ποδήλατο από χρόνια και
το χρησιμοποιώ τακτικά σε όλες τις
μετακινήσεις μου, εκτός όταν
βγαίνω για φωτογράφιση!!!!!

MYSTELIOS είπε...

... αναμφίβολα ωραία και πάλι η ποδηλατάδα στο Ζάππειο αλλά και η ιδέα του bοοκcrossing εκπληκτική !!!! καλή Αγία Εβδομάδα ...

a-kentavrou είπε...

Θα μείνω στις εικόνες σου ,και ιδιαίτερα στον έρωτα συγκρίνω αυτό το αγαλματάκι τι ομορφιά έχει μέσα στο χώρο, με το άγαλμα του Σπύρου Λούη που έστησε πρόσφατα ο Δήμος Αμαρουσίου,έστησε κυριολέκτικά μια μπρούτζινη μούμια πάνω σε βάθρο.
Σκέπτομαι σε αυτό το Δήμο δεν υπάρχει ένας καλλιτέχνης να μιλήσει στο Δήμαρχο .Τι συμβαίνει και τα καλλιτεχνικά μνημεία που έρχονται από το παρελθόν έχουν αισθητική ,ενώ τα σύγχρονα δημιουργήματα ιδιαίτερα μετά τη μεταπολίτευση είναι απαράδεκτης αισθητικής.Αυτό ισχύει και για τη κηποτεχνία.
Στη Τρίπολη υπήρχε ένα πάρκο από τότε που ήμουν παιδί με ένα κάγκελο εξαιρετικό,και μια μαρμάρινη σύνθεση ανάγλυφο ,φέτος ο Δήμος τα ξήλωσε όλα τοποθέτησε ένα έκτρομα κατέστρεψε το κάγκελο.Είναι σαν να πας στη Βιένη και ο Δήμος να κάνει ανάπλαση στις πλατείες και όχι συντήρηση.Οι πολίτες ανήμποροιδεν αντιδρούν στη καταστροφή του παρελθόντος που είναι συνδεμένο με τη ζωή τους.Ξέσπασα σαν να κατέστρεψαν κάτι δικό μου.Τί φταίει?
Κάποιοι προφανώς μέσω των αναπλάσεων
Χρηματίζονται.Σε κούρασα.

Margo είπε...

Τι όμορφη βόλτα πόσες στιγμές χάνουμε κλεισμένοι στα αυτοκίνητά μας, η μαγεία είναι δίπλα μας και δεν την βλέπουμε!
Όσο για το βιβλίο μία όμορφη έκπληξη στην πόλη που τελικά τα έχει όλα!
Τέλεια ανάρτηση:-)

Καλή Μεγαλοβδομάδα Road

eleni είπε...

Road,πολύ όμορφη η βόλτα σου!
Αν κι έγινε στο κέντρο της πόλης,οι εικόνες,οι λεπτομέρειες από την πράσινη όαση είναι εξαιρετικές!
Μα τι πρωτότυπη ιδέα ν΄αφήσεις ένα βιβλίο,που αλυσιδωτά θα διαβάσουν πολλοί-ίσως έτσι έθιστούμε στην ιδέα να διαβάζουμε.
Φιλιά!

karkinos7 είπε...

Απλά μαγεία το πόσο καταφέρνεις να μας ταξιδεύεις αλλού και να μας φτιάχνεις τη διάθεση,ότι ώρα σε διαβάζω σε τέτοιες αναρτήσεις!!!!
Φωτογραφίες που ανοίγουν την ψυχή!!!!
Να 'σαι καλά!
Την Καλησπέρα μου!
Φιλιά Πολλά!

Αγγελικη Ν είπε...

Σε ευχαριστώ που μου έδειξες το άγαλμα με τον έρωτα που σπάζει το τόξο! Άραγε τι να συμβολίζει η πράξη? Ποτέ ξανά?
Ώστε στον Γ.Βρούτο ανήκει η δημιουργία!
Νοιώθω ντροπή που τόσα χρόνια δεν το έχω προσέξει...
Να εισαι καλά!

Roadartist είπε...

@ Hfaistiwnas : Να το πάρεις! Η Καστοριά όμως πως είναι για ποδήλατο;; Καλή εβδομάδα, φιλιά!

Hfaistiwnas είπε...

Βολεύει πάρα πολύ, ειδικά για βόλτες στη φύση.. η πόλη μέσα είναι ανηφορική!!!
Θα δούμε, το σκέφτομαι σοβαρά!
Καλό απόγευμα!

Roadartist είπε...

@ H.Constantinos : ναι υπάρχει, και μόνο bookcrosing αν βάλει κάποιος στο google θα το βρει. Προς το παρόν έχω κάνει όλη την όμορφη διαδρομή που αναφέρεις (προς τα πάνω την Ρηγίλλης, την Ηροδότου, την Δεξαμενή) δεν έτυχε να πάω παραπάνω. Μα και δε θα αγχωθώ γιατί επιλέγω που θα πάω.. ΑΝ κάτι μου φαίνεται δύσκολο ή μη ευχάριστο πάω αλλού.. Καλό θα ήταν να μας απαντήσει σε αυτό που λες ένας φίλος που θα έχει πάει στη συγκεκριμένη περιοχή. Ο λόγος που πήρα σπαστό, είναι ακριβώς για να μπαίνει σε όλα τα μεταφορικά (και μετρό) οπότε ανά πάσα στιγμή έχω εναλλακτικές.. Υπάρχουν υπέροχες διαδρομές στην αθήνα για ποδήλατο, ακόμη στην αρχή είμαι.. και προτιμώ περιοχές για βόλτες, σε κοντινή ακτίνα από το σπίτι μου - αν είμαστε καλά και εδώ, θα μοιραστούμε πιστεύω και άλλες.
Φιλάκια πολλά πολλά πολλά :)

Roadartist είπε...

@ Hfaistiwnas : Πάρτο μωρέ!!! Να μην το σκέφτεσαι!!! Θα σε ανταμείψει!! Καταρχήν σκέψου να το πάρεις για γυμναστική και εκτόνωση!! Και έπειτα θα βρεις διαδρομές που θα σε ικανοποιούν και θα κάνεις εκεί τις βόλτες σου.. Φιλάκιααααααααααααα :)

b|a|s|n\i/a είπε...

α τι ωραία ιδέα! να το κάνουμε και cdcrossing! :))
υπέροχες οι φωτογραφίες. όμορφες οι βόλτες. μας ταξίδεψες ακόμα μία φορά.
φιλιά πολλά!

Roadartist είπε...

@ solomantzaros : Ε, μα δεν ήταν τυχαίο το nickname.. Μου αρέσει οτι σχετικό.. Απλά συνήθως δε τα μεταφέρω εδώ όλα όσα σκέφτομαι. Ευχαριστώ!

Roadartist είπε...

@ ezak : Πήγα στο φάληρο με το τραμ μια μέρα.. και έκανα στο Φλοίσβο.. Ναι ξεφεύγεις εντελώς.. Δεν έχω πάει με το ποδήλατο ακόμη ως Γλυφάδα.. ίσως εκεί θα ήταν καλύτερα με παρέα, γιατί είναι λίγο μακρυά..

Με το site του bookcrossing όσες φορές στο παρελθόν μπήκα, μπερδεύτηκα και δεν έβγαλα άκρη.. Δε ξέρω γιατί.. θα κοιτάξω τα links σου, σε ευχαριστώ!

Roadartist είπε...

@ Μικρές ανάσες : Ωραίο μέρος για περπάτημα :)) όπως και για ποδήλατο.. Μάλλον η ίδια είναι!! :)) Πολύ καλή εβδομάδα, φιλάκια!!!

Roadartist είπε...

@ lena_zip: Όντως έτσι ακριβώς.. Κάθε βιβλίο και ένα ξεχωριστό ταξίδι.. Όμορφο αντί να αραχνιάζουν (κάποια) στα ράφια, να τριγυρίζουν την πόλη από χέρι σε χέρι!! ΦΙΛΙΑ!

Roadartist είπε...

@ U.S. : Ναι είναι καταπληκτική αυτή η κίνηση.. Θα συμμετάσχω και εγώ.. σύντομα.. Δεν έχω ασχοληθεί.. και αυτό το βιβλίο τυχαία βρέθηκε στο δρόμο μου.. Άσε που η συγκεκριμένη κοπέλα δεν νομίζω να ήταν μέλος στην διαδικτυακή κοινότητα, από μόνη της το έπραξε αυτό..

Ο Εθνικός κήπος είναι ότι καλύτερο μέσα στη πόλη, ειδικά τώρα που έχει κάπως φροντιστεί και αναδεικτεί καλύτερα..

Ευχαριστώ πολύ US μου!

Σοφία Αρμελινιού είπε...

Πολύ ωραία ιδέα το bookcrossing!!!
Πριν καμιά δεκαριά χρόνια βρήκα τον Αλχημιστή του Κοέλιο στο Κάστρο της Σίφνου. Το διάβασα και το άφησα κάπου αλλού, (δε θυμάμαι καν που!!). Ελπίζω να συνεχίζει ακόμα το ωραίο ταξίδι του.
Όσο για το σάιτ:
http://www.bookcrossing.com

ξωτικό είπε...

Xαχα πήγα κι εγώ φωτογραφόβολτα το Σάββατο χάρμα ήτανε αλλά δεν βρήκα βιβλίο ...μ'αρέσει η ιδέα την άλλη φορά θα αφήσω εγώ

(σου άφησα σχόλιο για τον πολιτισμό στην παλαιότερη ανάρτηση )
Να είσαι καλά ακούραστο παιδί !!

R είπε...

Άλλη μια υπέροχη ανάρτηση.
Ευχαριστούμε που ομορφαίνεις την μπλογκόσφαιρα κ λίγο τις ζωές μας.
Χαμόγελο όσο μπορείς..έτσι;

k είπε...

Τι ποιητική ανάρτηση!!! Φιλιά πολλά κορίτσι!

Roadartist είπε...

@ Thalassenia : χαχαααχ την βόλτα σου σε εκείνο ....το παρκάκι;;;; Ε, όχι και παρκάκι!!! :)))) Μου αρέσει πολύ να ποδηλατώ και ότι μου κάνει εντύπωση να το τραβάω φωτογραφία.. Έχω μια μικρή φωτογραφική στη τσέπη του μπουφάν μου..
Τραβώ και τις πιο άσχετες φωτο.. τον ουρανό, πουλάκια, χώμα, ότι μπορείς να φανταστείς.. Αυτές είναι στιγμές ευτυχίας για μένα..Ε, όχι πως δεν συγκρίνεται ο εθνικός κήπος! :))) Ένας κήπος απλός για τα πλαίσια αυτής της πόλης είναι.. που ευτυχώς έχει κάπως συντηρηθεί το τελευταίο έτος.. και είναι μια ανάσα για τους Αθηναίους (όσοι βέβαια τον επισκέπτονται.., ευτυχώς όχι υπερβολικά πολλοί) ΦΙΛΙΑ :))

Roadartist είπε...

@ Ρουμπάκης : Ποιον κωδικό να αναφέρω; Η συγκεκριμένη κοπέλα δε νομίζω να είναι εγγραμμένη στο site, από μόνη της έκανε την κίνηση.. και απλά έγραψε το μήνυμα και το σκοπό της στην πρώτη σελίδα.. Δεν έχει κωδικό πάνω το βιβλίο.. μόνο το εσώφυλλο που σας φωτογράφισα.. Μα τι όμορφη κίνηση, πραγματικά μου χάρισε ένα χαμόγελο είναι κάτι τέτοιες στιγμές που η πόλη γίνεται περισσότερο όμορφη..

Όσες φορές έχω μπει στο bookcrossing, για κάποιο λόγο δεν βγάζω άκρη.. Δε ξέρω γιατί, θα επιδιώξω να το ψάξω καλύτερα, γιατί είναι ως ιδέα εξαιρετική. Ευχαριστώ για τις πληροφορίες!

Roadartist είπε...

@ Καημός : Καημέ μου αυτά που έγραψες πραγματικά είναι ότι καλύτερο θα μπορούσε να πει κάποιος. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ.
Αν όντως σε κάνω να σκέφτεσαι με άλλο τρόπο τα πράγματα, τότε η χαρά μου είναι διπλή.., μεγάλη χαρά αν έστω μια φορά κατάφερα κάτι τέτοιο.. Προσπαθώ φίλε μου..σε ευχαριστώ.. Καλό βράδυ (να αφήσεις βιβλία.. είναι πολύ όμορφη κίνηση.. μια από τις επόμενες μέρες ή μετά το πάσχα, θα αφήσω το βιβλίο αυτό κάπου να συνεχίσει το ταξίδι του..) :)))

Roadartist είπε...

@ Elva : Έτσι ακριβώς για την ιδέα.. Ως προς το 15χρονο παιδί, ντρέπομαι. Δεν υπάρχουν λόγια να σχολιάσεις κάτι τόσο άσχημο και ντροπιαστικό. Κρίμα. Σε λίγο δε θα μπορεί να βγει ο καθένας από εμάς έξω.. ΕΛΕΟΣ ΝΤΡΟΠΗ ΑΙΣΧΟΣ!!

Roadartist είπε...

@ Vaggelis : Βαγγέλη ήθελα να μπω στο Blog σου να σου ευχηθώ αλλά το είχες κλείσει;; Χρόνια πολλά από εδώ για τη γιορτή σου κ ότι ποθείς.

Roadartist είπε...

@ tomac : Ταξίδι μυαλού
ταξίδι νου
ποδήλατο στο νου
ποδήλατο στη ψυχή
και η Αθήνα μεταμορφώνεται
σε μια άλλη πόλη..
ή εγώ μεταφέρομαι σε
άλλη στιγμή
γεμίζω την ματιά εικόνες
γεμίζω την ψυχή αγάπη
γεμίζω τους περαστικούς χαμόγελα
η πόλη μου μιλά..
και φαίνεται ξαφνικά τόσο ερωτεύσιμη στα μάτια μου..
τελικά ζω σε άλλη πόλη;;;
απορώ με μένα ΑΠΟΡΩΩΩΩΩΩΩΩ :)
Σε φιλώ :)
Καλό βράδυ!

Roadartist είπε...

@ Maria Tzirita : Ναι είναι υπέροχη ιδέα.. Μαρία σε ευχαριστώ πολύ. Καλά να περάσεις και εσύ κοντά στους αγαπημένους σου! Καλή Ανάσταση, φιλιά!

Roadartist είπε...

@ 50fm : Να είσαι καλά 50fm, καλό βραδάκι, πολλά ευχαριστώ :)

Roadartist είπε...

@ Sailor : όταν είμαι με ποδήλατο αν πάρω φωτογραφική θα είναι μια μικρή που χωράει στη τσέπη.. Καλή εβδομάδα να έχουμε.. Κάτι μου λέει πως ο Γολγοθάς θα έρθει μετά την Μεγάλη Εβδομάδα καπετάνιε μου με τα νέα μέτρα..
Φιλάκια πολλά!

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Ποδηλάτισσα λοιπόν ,ελεύθερη κι ωραία!
Γι αυτό σε ακολουθώ νοερά και γω να πάρω ανάσες ελευθερίας . Αλλά κακά τα ψέματα δεν σε προλαβαίνω μάτια μου...
Σ' ευχαριστώ πάντως και για όσο λίγο δρόμο σ' ακολούθησα.

Roadartist είπε...

@ a-kentavrou : Πάρα πολύ σημαντική η όψη που είδες το post. Πραγματικά έχουμε απαίσια γλυπτά σε αυτή τη πόλη! Απαίσια! Δεν ξέρω γιατί τέτοια κακογουστιά..
Είχα σκεφτεί μια στιγμή να φτιάξω ένα ποστ τέτοιο, με φωτό και ψάξιμο για τα Γλυπτά της Αθήνας, όμως θέλει αρκετό χρόνο. Ίσως να γίνει μελλοντικά κάποια στιγμή.. Πραγματικά λείπουν από την ΑΘήνα όμορφα γλυπτά, λείπουν πάρα πολλά πράγματα, θα μπορούσε να είναι μια ακόμη πιο υπέροχη πόλη.
Απορώ ορισμένες φορές πως εξακολουθεί να έχει ομορφιές, με τόση κακή πολιτική, αδιαφορία και κακή συμπεριφορά τόσο από τους πολιτικούς όσο και από τη πλειονότητα των κατοίκων της.
Ο πολιτισμός πρέπει να αποτελεί μέρος της καθημερινότητας.. Πόσο θα ήθελα, μα πόσο θα ήθελα, να μπορούσα να εκφράσω όλα αυτά που λέμε εδώ, φωνακτά να εισακουστούν μα δεν είναι τίποτα τρομερό.. Φαίνεται πως πλέον και τα βασικά, όπως μεράκι, αγάπη για την πόλη, την ποιότητα της και τον πολιτισμό, χάνονται καθημερινά!!!
Μεράκι.. η μαγική λέξη!!
Θέλω να πιστεύω πως κάποια στιγμή εμείς οι πολίτες (όσοι αγαπάμε την πόλη και έχουμε ένα άλλο ίσως τρόπο σκέψης) θα πάρουμε τη κατάσταση στα χέρια μας.. Δεν γίνεται ρε γμτ διαφορετικά..

Τα σύγχρονα γλυπτά σε χώρες του εξωτερικού κοσμούν τις πόλεις, τα δικά μας στην πλειοψηφία τους είναι...απερίγραπτα..

Roadartist είπε...

@ margo : Χάνουμε όντως πολλά.. Οι περισσότεροι μου δίνουν την εντύπωση πως απλά έχουνε πάψει να "ζουν" την πόλη αυτή..ουσιαστικά στις απλές ομορφιές της.. Σε ευχαριστώ πολύ margo, καλή εβδομάδα να έχουμε!!

Roadartist είπε...

@ eleni : Μα δεν είναι φοβερό που αυτές οι εικόνες είναι από το πιο κεντρικό σημείο της πόλης;; Πόσοι Αθηναίοι έχουνε σταθεί εκεί; Ναι πραγματικά όταν βρίκα το βιβλίο μου έφτιαξε την μέρα .. (και να φανταστείς πως έχω τρέλα κανονική με τα βιβλία..Ήταν σαν να πήρα ένα δώρο από κάποιον άγνωστο μου.. Φοβερό ε; Δεν υπήρχε περίπτωση να το δω και να μη πλησιάσω να το ξεφυλλίσω ή να αδιαφορήσω.. Εύχομαι ο επόμενος..παραλήπτης να χαρεί όσο εγώ..)
Έχει πάρα πολλές συνιστώσες αυτή η κίνηση στο μυαλό μου.. Καλό βράδυ!

Roadartist είπε...

@ gaykarkinos7 : Χαίρομαι πάρα πολύ Τάσο που σου άρεσε.. Είναι η ματιά μου.. Τίποτα άλλο.. Ο τρόπος που ξεφεύγω από τα άγχη και από τα όποια αδιέξοδα μου.. ένας είναι και αυτός.. Όσο ανάγκη το έχετε και εσείς άλλο τόσο κ εγώ.. και χαρά να τα μοιράζομαι μαζί σας.. Σε φιλώ, καλή εβδομάδα :)

Roadartist είπε...

@ Αγγελικη Ν : Παρακαλώ. Νομίζω πως ελάχιστοι Αθηναίοι θα έχουνε προσέξει το άγαλμα, και ακόμη λιγότεροι θα στέκονταν να το θαυμάσουν.. Ίσως χάνεται στην γενικότερη βαβούρα.. Πολύ κρίμα, γιατί είναι υπέροχο!
Ίσως να εννοεί αυτό.. απογοητευμένος ο έρωτας, σκυφτός.. σπάει το τόξο του.. αλλά όμως τα φτερά του δεν είναι σπασμένα..μπορεί ακόμη να πετάξει.. :)

Roadartist είπε...

@ b|a|s|n\i/a : Πολύ όμορφη ιδέα και αυτή.. Φαντάζομαι πως αν υπήρχε cdcrossing θα έτρεχες από το ένα παγκάκι στο άλλο χααχαχαχ :))) Φιλάκια, σε ευχαριστώ πολύ!

Roadartist είπε...

@ twinkle : ΟΥΑΟΥ!!! Όμορφο νησί η Σίφνος έχω περάσει ωραία εκεί.. Και τι γλυκιά έκπληξη να βρεις βιβλίο στις διακοπές.. Καλά έκανες και το άφησες αλλού.. και εγώ ακόμη δεν έχω καταλήξει που θα το αφήσω.. Το βρίκα στο Ζάππειο, θα πρέπει να το αφήσω σε ένα άλλο σημείο της πόλης.. θα το σκεφτώ :)

Roadartist είπε...

@ ξωτικό : Οι φωτογραφίες αυτές οι συγκεκριμένες δεν είναι από βόλτα του Σαββάτου.. Βιβλίο και εγώ πρώτη φορά βρίσκω και μου έφτιαξε τη μέρα..:) Θα το κάνω και εγώ αυτό.. ίσως θα είχε πλάκα να το αναρτούσα κιόλας.. δε ξέρω.. Ακούραστο;;;; μμμμ έτσι λες μαγικό ξωτικό;;; Διαφυγές από την κούραση είναι αυτά :) Καλή μας εβδομάδα, πολλά φιλάκια :)

Roadartist είπε...

@ R : Απλά γράφω όσα σκέφτομαι.. τίποτα άλλο. Χαμόγελα όσα περισσότερα γίνεται.. Ευχαριστώ.

Roadartist είπε...

@ kaya : Ποιοτική;; Που, και πως το εννοείς αυτό;; :) Φιλάκια πολλά kaya μου!!

Roadartist είπε...

@ λυγερη : Προσπαθώ :) Εντάξει μην αγχωνόμαστε και για το blogging. Όσο προλαβαίνουμε και αν, ..εδώ είμαστε για να βρισκόμαστε ξανά και για όσο..χαθήκαμε :) φιλάκια!

treno fantasma είπε...

Road road road roaddddddd roaddddd

κάθε μια ανάρτηση σου και ένα ξεχωριστό ταξίδι!! Μήπως να τις βάλεις και αυτές στην αντίστοιχη ετικέτα;;;

"ταξίδι" στην αθήνα..

Άιναφετς είπε...

Α...και μην ακούσω άλλες γκρίνιες για την τσιμεντούπολη...γιατί είσαι ένα καθαρό παράδειγμα πώς μπορεί κάποιος να μένει σε μεγάλη πόλη και να την αξιοποιεί στο έπακρο...καλές βόλτες μικρή μας νεράιδα των δρόμων με ποδήλατο! ΑΦιλί!

kostaslogh είπε...

μαγνήτης η ψυχή σου ,όλα τα μαγικά του κόσμου μπροστά σου τα φέρνει!!!!
ότι πιό γλυκό είδα τελευταία!!!!
φιλί!

Mariela είπε...

Αυτή η ιστορία των βιβλίων που αλλάζουν χερια είναι καταπληκτική!!
Το έχω ακούσει από μία φίλη που έχει βρει βιβλίο με 6 αφιερώσεις μέσα!!
Καλό ταξίδι στο δικό σου...

Μήπως να το οργανώσουμε ένα ΣΚ να το κάνουμε όλοι οι φίλοι μπλόγκερς σε κάποιο συγκεκριμένο σημείο της Αθήνας;; μπορεί να έχει ενδιαφέρον.. και μάλιστα τώρα που το ξανασκέφτομαι θα μπορούσε ο καθένας από μας να δώσει ένα βιβλίο που να τον αντιπροσωπεύει, όχι ένα οποιοδήποτε...
πως σου φαίνεται;;

quartier libre είπε...

@
δεν θέλω να επαναλαμβάνομαι, μα ανησυχώ λίγο...
όταν τρέχουμε στην Αθήνα με το ποδήλατο, ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ...
δεν κοιτάμε τ' αγόρια γύρω - γύρω, αλλά αποκλειστικά ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΜΑΣ !

:)

Κ.Υ.Π. WALKING είπε...

Eυτυχώς που κάποιοι και ευτυχώς αρκετοί, οραματίζονται βιβλία που αλλάζουν χέρια κι όχι βόμβες που τα κόβουν.
Να περάσεις όσο πιό όμορφα γίνεται τις μέρες που έρχονται.
Φιλιά.

Ανώνυμος είπε...

Sto zappeio mia mera podilatousaaaaaa :D

Road mou, edeixes mia alli athina.. oi photo sou taxidiarikes..
Katapliktiko pou metafereis edw tetoia sunaitsthimata..
Elpizw na to kaneis gia polu..
Boltes kai pali boltes!!
Se filw gluka
arco

Roadartist είπε...

@ treno fantasma : Και να φανταστείς πως έχω να φύγω πάρα πολύ καιρό από την Αθήνα.. Είναι ίσως για αυτό.. λόγω της μεγάλης ανάγκης διαφυγής, χρειάζεται να ανακαλύπτουμε τρόπους να ξεφεύγουμε..

Roadartist είπε...

@ Άιναφετς : Μα οι ίδιοι που παραπονιούνται (και με το δίκιο τους οκ, δεν αντιλέγω) όμως βαριούνται να πάνε μέχρι τον Εθνικό κήπο ή βόλτα στο Ζάππειο.. Πως παραπονιέσαι για την έλλειψη πρασίνου, όταν και τα λίγα μέρη που υπάρχουν τα αγνοείς ή τα σνομπάρεις..Εχτές το απόγευμα ήμουν στο Φιλοπάππου, βόλτα στη Πλάκα..όλη αυτή τη μεριά της Αθήνας.. Απίστευτη ομορφιά! Υπάρχουν ακόμη ευτυχώς επιλογές, και ευτυχώς μένω κοντά σε αυτά τα μέρη! Αφιλιά :)

Roadartist είπε...

@ kostaslogh : Μμμμμμ πως να μη χαρώ με αυτό που λες.. Ας είναι δύσκολη η ζωή μας, μα ας είναι συναρπαστική.. Κάποιες στιγμές είναι στο χέρι μας.. Σε ευχαριστώ Κωστή μου! Σε φιλώ!

Roadartist είπε...

@ Mariela : Καταπληκτικό!! Είμαι μέσα σε τα χίλια.. Πάρα πολύ καλή η ιδέα.. Bookcrossing μέσω blogs.. να μια όμορφη ενέργεια και πραγματικά νομίζω θα έχει και λόγω ύπαρξης..Γιατί πολλά γίνονται τελευταία και ελάχιστα έχουνε ουσία.. Ναι να το κάνουμε, θα το σκεφτούμε.. Μια συγκεκριμένη μέρα (π.χ. Κυριακή) να αφήσει ο καθένας από εμάς σε κάποιο κεντρικό σημείο ένα βιβλίο που θα το έχει ανακοινωσει το που και ποιο βιβλίο, από τη προηγούμενη μέρα, σε κάποιο παγκάκι της πόλης..και να γίνει ανταλλαγή και να συνεχιστεί αυτό το ταξίδι..

Πάρα πολύ καλό..γιατί να γίνεται μόνο μέσω του Bookcrossing.com? Να το κάνουμε και εμείς μέσω blogs..
Αν υπάρξει συμμετοχή θα είμαι μέσα.

Από την άλλη, όταν αναφέρεις ότι είχε 6 αφιερώσεις, να γράψω και εγώ αφιέρωση μετά την κοπέλα αυτή;;;;; Ωραίο :) θα γράψω κάτι.. δε το είχα σκεφτεί.. Φιλάκια!

Roadartist είπε...

@ quartier libre : Να μου τα λες εσύ και ας επαναλαμβάνεσαι.. Γιατί η αλήθεια είναι πως όντως χαζεύω τα αγοράκια κάνοντας ποδήλατο χοχοχοχοχο.. Μα τι νόημα όμως θα είχε αν δεν τα κοίταγα τα αγόρια γύρω-γύρω , και είχα το νού μου μόνο (;;;) στο τιμόνι;; :)))

Μικρές ανάσες είπε...

Πολύ καλή η ιδεά του τοθ blog-bookcrossing!!!

Πείτε μου μέρα και μέρος... έχω ήδη αρχίσει να σκέφτομαι βιβλίο!!!

Roadartist είπε...

@ Κ.Υ.Π. WALKING : Ευτυχώς.. Πόσο ανεγκέφαλος πρέπει να είσαι να αφήσεις βόμβα σε κάδο σκουπιδιών.. δίχως κανένα λόγο, σκοτώνοντας μετανάστες, παιδιά;; ΝΤΡΟΠΗ ΚΥΠ κάτι πρέπει να γίνει, δεν πρέπει να αφεθούμε σε τέτοιες ανεγκέφαλες πράξεις. Είναι κατάντια..

Roadartist είπε...

@ arcobaleno : Ας είναι ένα ταξίδι η κάθε μέρα μας.. Μακάρι να μπορούσαμε να τη βλέπαμε έτσι.. Καλημέρα μας, πολλά φιλάκια :)

Roadartist είπε...

@ Μικρές ανάσες : Να το οργανώσουμε μετά το Πάσχα!! Τώρα έτσι και αλλιώς όλοι μας θα κάνουμε ένα μικρό διάλειμμα από το internet, και από τα blogs, ίσως να φύγουμε και από την Αθήνα. Μετά το Πάσχα, το διοργανώνουμε!

Μικρές ανάσες είπε...

Ναι!!!!!!!
Και επειδή έχουμε και τα μέσα μπορούμε να το διαφημίσουμε και απο το ραδιόφωνο (μια ιδεα λεω τώρα)

Roadartist είπε...

@ Μικρές ανάσες : Δεν θα ήταν κακό.. Αντιθέτως, θα ήταν πολύ καλή ενέργεια, και ας μη προλαβαίναμε εμείς να βρούμε κάποιο βιβλίο, ας τα έπαιρναν άλλοι Αθηναίοι..(που θα το άκουγαν από το ράδιο, ίσως έτσι και κάποιοι να παρακινηθούν να ανοίξουν blogs.. Ποτέ δε ξέρεις :)
Μου αρέσει ως ιδέα!! (και οπωσδήποτε να κρατήσουμε την γοητεία με τις αφιερώσεις μέσα..) Και πριν να φωτογραφίσουμε τα βιβλία και το που θα τα αφήσουμε.. :)

Μικρές ανάσες είπε...

Νομίζω πως θα μπορούσε να γίνει μια υπέροχη γιορτή βιβλίου και blogs στην Αθήνα...

Ας μαζέψουμε ιδέες λοιπόν και το συζητάμε ξανά μετά το Πάσχα, μεταξύ σόδας και Maalox!!!

Roadartist είπε...

@ Μικρές ανάσες : Ως κίνηση αξίζει πολύ.. Καιρός να χρησιμοποιήσουμε τα blogs και για κάτι που να έχει μια πολιτιστική χροιά.. Σκέφτομαι πως αυτή η κίνηση δε πρέπει να μείνει μόνο στην Αθήνα, αλλά να επεκταθεί μέσω των blogs και σε άλλες πόλεις.. Να συμμετάσχουν και οι bloggers της επαρχίας.. Μετά το Πάσχα..

Μικρές ανάσες είπε...

Αυτό το σκέφτηκα και εγώ!!! Και έτσι θα είχε και πιο βαθύ νόημα...
Θέλω να πιστεύω πως δε θα έχουμε θέματα χρήσης ιδέας απο το bookcrossing μόνο...

Roadartist είπε...

@ Μικρές ανάσες : Κανονικά δε θα πρέπει να προωθηθεί και μέσω αυτού αυτή η κίνηση; Το ζητούμενο είναι να γεμίσουν....τα παγκάκια βιβλία.. και το internet αναφορές για αυτό. Η ιδέα μπορεί να είναι καταχυρωμένη(;) αν υπάρχει πρόβλημα με τον όρο..ας επινοήσουμε έναν άλλο.. Δε θα οικειοποιηθούμε κάτι, απλά βιβλία θα ανταλλάξουμε..μέσω των blogs μας..

Roadartist είπε...

Καλά το ξαναβλέπουμε και αν όντως γίνεται και υπάρχει ενδιαφέρον το συνεχίζουμε.. Φιλάκια πολλά!

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Μπορεί νάναι ακόμα ανθρώπινη η Αθήνα - αρκεί να την βλέπουμε και να την βιώνουμε ανθρώπινα...
Όαση άξαφνη, η ανάρτησή σου αυτή!

Ianos είπε...

Α τι ομορφη χειρονομια ...
Κατι τετοια μικρα δειχνουν το το ποσο μεγαλη μπορει να ειναι η ψυχη ενος ανθρωπου...
Καλησπερες!!! :)

Άστρια είπε...

:)))
Ξεκουράστηκα με αυτή την ανάρτηση, να είσαι καλά roadartist μου! με αισιοδοξία και με ζωή σε ανθρώπινες διαστάσεις. Φανταστικές αυτές οι ποδηλατοβόλτες, με έχεις βάλει σε σκέψεις, το έχω ξαναπεί:) Προβληματικές στην Αθήνα όμως οι ανηφοριές κατηφοριές, αλλά και ότι δεν υπάρχουν ποδηλατόδρομοι όπως αλλού, και παράλληλα υπάρχουν "καταπληκτικοί και ευγενείς" οδηγοί.
φιλάκια πολλά, καληνύχτα:))

Το βιβλίο στο παγκάκι ωραίο!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Πόσο σε νιώθω γι’ aυτή την υπέροχη αίσθηση που σου προσφέρει η ποδηλασία. Με την κοιλιά ...στη μύτη εγώ πάνω στο δικό μου και ο Γλάρος με ένα μεγάλο σακίδιο στην πλάτη και μέσα το μωρό… Κάναμε πολλές τρέλες και αργότερα με τα πέντε το καθένα το δικό του οργώναμε τις παραλίες της Αργολίδας.

΄Οσο για το bookcrossing 9έχω λάβει με αυτόν τον τρόπο βιβλία) είναι επίσης μεγάλη η ευχάριστηση, να βρίσκεις ένα βιβλίο προσεκτικά αφημένο που με αγάπη θα το ξεφυλλίσουν πολλοί ακόμη αποδέκτες

ΚΑΛH ANAΣTAΣΗ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

kryos είπε...

Δύο πολύ καλές ιδέες για να δώσουμε χρώμα και στιγμές χαράς στην καθημερινότητά μας ... δυστυχώς η πόλη μου στο μεγαλύτερο μέρος της δεν προσφέρεται για ποδηλασία αλλά μάλλον για αναρρίχηση :)

Φεύγω από εδώ με μια όμορφη αίσθηση ελπίδας Roadartist μου ... και η ανάρτηση αλλά και τα σχόλια των φίλων λειτουργούν ως αγχολυτικά μέσα στο γενικότερο κακό κλίμα των ημερών ... να σαι καλά και καλές γιορτές με αγαπημένα χαρούμενα πρόσωπα θα σου ευχηθώ !!!

k είπε...

ΠΟΙ Η ΤΙΚΗ βρε παιδί μου!!! Kαλό Σούβλισμα!!!!!! :*

Dreamy Cloud είπε...

Εγώ πάλι μέσα στην πόλη μιας και δεν ξέρω καλό ποδήλατο φοβάμαι να κυκλοφορήσω.. :(
Αυτό με το βιβλίο τι μαγικό που είναι!! Λέω να το κάνω πράξη σύντομα!!!
Πολύ όμορφες οι φωτό σου, τι κάνει η άνοιξη όμως..
Φιλάκια πολλά και καλές βόλτες!!

Roadartist είπε...

@ Asteroid : Εξαρτάται πως θα τη δεις.. Είδες τι ρόλο παίζει η ματιά;; Όσο μπορούμε..διακρίνουμε οάσεις.. και ίσως μας επισκέφτονται κάποιες φορές.. :)

Roadartist είπε...

@ Iανος : Στα μικρά φαίνεται μερικές φορές το μεγαλείο.. Σήμερα το άφησε σε ένα άλλο παγκάκι.. Φιλιά :)

Roadartist είπε...

@ Άστρια : αναλόγως που μένεις.. και για το τι το θες.. Σκέψου μπορεί μια μέρα να κάνουμε μαζί βόλτες.. Ποτέ δε ξέρεις.. φιλάκια :)

Roadartist είπε...

@ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ : τώρα που μεγάλωσαν τα γλαράκια δε μπορείτε να ποδηλατείτε;;; Να είσαι πάντα καλά Γλαρένια, να ζεις τη κάθε στιγμή όσο πιο γεμάτα μπορείς και επιθυμείς.. ΦΙλάκια πολλά :) Καλή ανάσταση :)

Roadartist είπε...

@ kryos : Κακό κλίμα Κρυέ.. Ελπίδα όσο μπορούμε για όσο μπορούμε.. Κόντρα στα πάντα τελικά.. Να περάσεις όμορφα, καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση :)))))

Roadartist είπε...

@ kaya : Ουπς! Δεν το πρόσεξα αυτό το μικρό "Η" και δεν κατάλαβα.. χαχααχαααχ :)) Ναι αυτή η ποίηση θα με φάει..
Τσου, πάνε χρόνια που έχω να συμμετάσχω σε σούβλισμα και καθόλου (..) δε μου λείπει! Ευτυχώς και εφέτος θα απέχω .. φιλιάαααααα :)

Roadartist είπε...

@ Dreamy Cloud : .. και εγώ έτσι έλεγα, αλλά μου έχει φύγει κάθε φόβος.. Ναι το βιβλίο μαγικό.. ίσως να το διαδώσουμε περισσότερο βλέπουμε.. Συννεφένια η άνοιξη κάνει θαύματα πραγματικά.. Ευτυχώς που υπάρχει και αυτή! Φιλιά!

roadartist είπε...

Απλά πριν φύγω να ενημερώσω πως το βιβλίο αφέθηκε εχτές σε ένα όμορφο παγκάκι του εθνικού κήπου, δίπλα σε μια πέργολα γεμάτη πολύχρωμα λουλούδια!! Ελπίζω αυτός που θα το παραλάβει να το χαρεί και να συνεχίσει το ταξίδι του βιβλίου αφήνοντας το κάπου αλλού..

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Αχ, roadartist μου...εσύ με τη μαμά και το μπαμπά ποδηλατείς;
Εκεί τριγύρω στην ηλικία σου βρίσκονται τα γλαράκια κι' εγώ θυμάμαι τότε που ήμασταν 7 ...νομάτοι και βγάζαμε μάτι...
;-))))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

roadartist είπε...

@ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ : χαχαχαα όχι καλέ! Εννοώ να ποδηλατείς με το σύζυγο παρέα, τώρα που έχετε ξενοιάσει από τα γλαράκια :) Άντε φιλάκια πολλά πολλά :))

Dream on the wave είπε...

Ωραίες οι βόλτες με το ποδήλατο αν και εγώ στην Αθήνα θα φοβόμουν να κυκλοφορήσω με οτιδήποτε άλλο παρά μόνο με τα πόδια .
Πάντα απολαμβάνω τις αναρτήσεις σου σιωπηλά αλλά σήμερα αποφάσισα να σου γράψω να σου πω ευχαριστώ που με έμαθες για το book crossing. Το βρίσκω τέλειο και γράφτηκα αμέσως και είμαι έτοιμη να λανσάρω το πρώτο βιβλίο. Λες να το βρουν κι εδώ στο νησι? Να’σαι καλά και Καλό Πάσχα!
Frieda

Roadartist είπε...

@ Dream on the wave : Χαίρομαι που διάβασα το σχόλιο σου πριν φύγω εκτός Αθηνών. Τις επόμενες ημέρες δε θα έχω πρόσβαση καθόλου στο διαδίκτυο. Μένεις από ότι είδα στην Σκιάθο; Έχω περάσει εκεί τις ομορφότερες διακοπές της ζωής μου. Σίγουρα δε συγκρίνεται το νησί αυτό με την Αθήνα.. και η ζωή εδώ με αυτή εκεί.. Σίγουρα οι οδηγοί εδώ δεν ενδιαφέρονται για τους πεζούς, πόσο μάλλον για τους ποδηλάτες.. Είναι επικίνδυνο, αλλά ευτυχώς υπάρχουν ακόμη μέρη που είναι όμορφα για ποδηλασία.. Σίγουρα παντού με προσοχή.. αξίζει όμως όσο τίποτα άλλο για την ελευθερία που σου χαρίζει.. Ακόμη κ αν δε μπορεις καθημερινά, έστω και κάποιες μέρες στην εβδομάδα το ποδήλατο σου δίνει απίστευτα οφέλη.. που τα έχουμε πολύ ανάγκη πόσο μάλλον σε αυτή τη μεγαλούπολη.
Εχτές πέρασα με το ποδήλατο στο εθνικό κήπο και άφησα με τη σειρά μου το βιβλίο (και με αφιέρωση) σε ένα παγκάκι του κήπου, σε μια όμορφη γωνιά κάτω από μια πέργολα που ήταν όλο λουλούδια. Εύχομαι ήδη να έχει βρει τον επόμενο παραλήπτη του και να χαρεί όσο χάρηκα εγώ .. :)

Να το κάνεις ναι! Γιατί όχι; Σκέψου μπορεί το βιβλίο να φύγει και από το νησί κάποια στιγμή.. και να ταξιδεύει σε άλλα μέρη.. Ίσως μάλιστα αν το βρει κάποιος τουρίστας..

Πολύ χάρηκα με το σχόλιο σου Frieda να τα λέμε.. Θα έρθω να χαζέψω θάλασσα στο blog σου που μου έχει λείψει τόσο.. Και εσύ να είσαι καλά, καλό Πάσχα!

Άιναφετς είπε...

Όταν κάποιος κτυπάει το σχόλιο 100...μπορεί να ευχηθεί και να ξέρει ότι αυτή δεν είμαι μια τυπική ευχή!
Σου εύχομαι αυτή η Ανάσταση να σου ανοίξει καινούργιους δρόμους...μαγικούς! ΑΦ!

Roadartist είπε...

@ Άιναφετς : Μακάρι να είναι έτσι.. Ευχαριστώ πολύ Άιναφετς, ευχαριστώ και ανταποδίδω με πολλά ΑΦ!

MYSTELIOS είπε...

Καλή δύναμη υπομονή και σύντομα όλα περαστικά...

librarian είπε...

Αν και βλεπω την αναρτηση μετα απο τοσο καιρο, ζηλευω τη βολτα σου γιατι εγω δεν εχω βρει ποτε ενα βιβλιο μπροστα μου αν κ εχω αφησει! Τι ωραια αναρτηση! Οπως παντα!

Roadartist είπε...

@ librarian : πριν δύο χρόνια και πόσο διαφορετική σήμερα η ψυχολογία. Ήταν μια τυχερή στιγμή, από τότε δε μου έχει ξανασυμβεί, όμορφο συναίσθημα, σε μια ηλιόλουστη μέρα. Για να σου συνεχίσω την ιστορία μια από τις επόμενες μέρες το άφησα και εγώ σε ένα παγκάκι μέσα στον εθνικό κήπο και έτσι συνέχισε το ταξίδι του. Καλό μεσημέρι.

Κατερίνα Τοράκη είπε...

Πριν μια βδομάδα βρήκα ένα βιβλίο σε ένα καφέ στα Χανιά, στο νεώριο Μόρο, θα το αφήσω κάπου μόλις το διαβάσω. Ένα ωραίο παιχνίδι.

Roadartist είπε...

@ Κατερίνα Τοράκη : Η γνώση ταξιδεύει ;) Είναι καταπληκτικό όντως... Αν δεν έχει μέσα μήνυμα, γράψε εσύ κάτι και παρακίνησε τον επόμενο παραλήπτη να συνεχίσει έπειτα το ταξίδι του βιβλίου ;)

Μαίρη (Ginger) είπε...

Μιά ιδέα που δεν αρέσει καθόλου στους συγγραφείς αλλά μιά πολύ γοητευτική ιδέα.

Roadartist είπε...

@ Ѧαяʏ-Ǥιиɢɛя© : Σε κάποιους συγγραφείς, άλλοι την υποστηρίζουν λίγοι όμως. ΦΙΛΙΑ :)

Related Posts with Thumbnails