4 Φεβρουαρίου 2008

Κλείστε την τηλεόραση!!


Κλείστε την τηλεόραση!
Για μια μέρα, έστω. Δείξτε τους την δύναμη του κοινού.
Μην τους δώσετε άλλο το δικαίωμα της χειραγώγησής μας.
Ζητάμε ανεξάρτητη και αντικειμενική πληροφόρηση, έγκαιρη, έγκυρη και σοβαρή ενημέρωση, χωρίς ροζ και κίτρινες αποχρώσεις.
Λέμε όχι:
Στην παραπληροφόρηση της διαπλοκής.
Στα χειραγωγούμενα ΜΜΕ.
Στην συγκάλυψη των σοβαρών θεμάτων.
Στις εκπομπές – σκουπίδια χάριν τηλεθέασης.
Στα μονοθεματικά δελτία ειδήσεων.
Απαιτούμε σεβασμό και ποιότητα.
Κλείνουμε την τηλεόραση στις 11 Φεβρουαρίου. Όλοι μας!
Υ.Γ Αναδημοσιεύστε το στα blog σας.
Στείλτε το, με mail στους γνωστούς σας.
Ας τους αποδείξουμε οτι δεν ανεχόμαστε άλλο τα "σκουπίδια" τους.

106 σχόλια:

Roadartist είπε...

Κάποιοι bloggers σκεφτήκανε και ξεκινήσανε αυτή τη κίνηση.
Μου ζητήσανε να συμμετάσχω και εγώ με τη σειρά μου.
Ευχαρίστως αναδημοσίευσα ακριβώς το κείμενο τους και τα σχετικά με τη δράση.
Προσκαλώ με τη σειρά μου όσους θέλουν να κάνουν το ίδιο.

Φαντάζομαι ότι το να προτρέψεις έναν Έλληνα να κλείσει τη τηλεόραση του έστω και για μια μέρα και να πιστεύεις ότι αυτός θα το κάνει, θα πρέπει να είναι στις μέρες μας – στο βούρκο που έχουμε πέσει – πραγματικά ουτοπικό.

Αλλά δεν γίνεται και τίποτα με το να μην αντιδρούμε..

Ας γίνει τουλάχιστον μια αρχή..
Ας φωνάξουμε, ας αντιδράσουμε σε αυτό το χάλι και όποιος θελήσει ας ακολουθήσει.
Έχουμε φτάσει σε ένα σημείο όπου η εξαθλίωση έχει ξεπεράσει τα όρια.
Παντού η διαφθορά, κατάντια και όλοι πιστεύουν σε ένα Θεό:
στο χρήμα.

Ο Έλληνας σήμερα διαπαιδαγωγείται από τη τηλεόραση.
Αυτή είναι η παιδεία του.
Αυτή τον καθοδηγεί.
Δεν έχει αντιστάσεις.
Θα μπορέσει να πατήσει το OFF έστω και μια μέρα?...

marianaonice είπε...

Ήδη το δημοσίευσα και εγώ! Είναι μία κοινή αντίδραση πολλών σκεπτόμενων ανθρώπων! Θα στείλουμε ένα μήνυμα! Ήδη έχουν αρχίσει και μας υπολογίζουν! Μας φοβούνται κιόλας!! Απάνω τους!!!

H.Constantinos είπε...

Ακριβώς όπως το λές... Αυτή είναι η παιδεία του, αυτή τον καθοδηγεί.
Αυτή είναι και η επαφή του με τον εξω κόσμο, άς προσθέσω...
Δεν μπορεί να πατήσει off.

Δεν φταίει σε τίποτα η τηλεόραση. Αυτή, προσφέρει στο προανάφερθέν βόδι, ακριβώς αυτό που θέλει να βλέπει (το βόδι), ούτως ώστε να είναι απολύτως ευχαριστημένο (το βόδι πάντα).

Αυτό το μήνυμα γιά το "off" δυστυχώς δεν το παίρνουν τα βόδια. Και άν το έπαιρναν, δεν θα καταλάβαιναν τί λέει.

Λακων είπε...

Αντί για διαμαρτυρία (με την οποία δεν διαφωνώ) μήπως να σταματήσουμε να βλέπουμε τηλεόραση;
Προσωπικά ενημερώνομαι πλέον μέσω Ίντερνετ και όχι μόνο από ελληνικά site.

H.Constantinos είπε...

ΥΓ: Ας με συγχωρήσουν τα βόδια, πραγματικά δεν ήθελα να τα προσβάλω. Πιστεύω ότι έχουν (τα βόδια) πολύ μεγαλύτερη ευστροφία, μόρφωση και άποψη, από τον μέσο τηλεθεατή.

Ανώνυμος είπε...

Ευτυχώς που δεν μας ζητάνε να κλείσουμε την TV την μέρα που αρχίζει το LOST 4.
Αντε παιδιά την κάναμε πάλι την επανάσταση.
Τρέμετε κατεργάρηδες τηλεορασάνθρωποι.
Οι bloggers θα σας τιμωρήσουν για τα τηλεσκουπίδια σας.
Βέβαια υπάρχει ένα μικρό προβληματάκι.Οτι κανείς μας δεν διαθέτει μηχανάκι της AGB.
Οπότε...μάπα το καρπούζι.
Αλλά εμείς δεν πτοούμαστε.
Απαιτούμε κουλτούρα,διανόηση και βαθιές αναλύσεις του στύλ"από που κλάνει το μπαρμπούνι".
Απαγορεύονται αυστηρά οι αμερικανιές τύπου LOST,και οτιδήποτε κάνει το χειλάκι του Ελληνα να σκάσει ένα δειλό χαμόγελο.
Οι bloggers δεν αστειεύονται.
Αν δεν εισακουστούμε,θα κλείσουμε και τα ραδιόφωνα και τότε θα δείτε.

Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς.

Η συντονιστική επιτροπή των καμμένων μυαλών.

Μαρια είπε...

Εγώ ούτως ή άλλος δεν βλέπω πια τηλεόραση σχεδόν ποτέ...

Μαριλένα είπε...

Ασχέτως αν αυτό γίνει ή όχι, δεν πιστεύω πως ουσιαστικά αλλάζει κάτι.
βασικά δεν πιστεύω πως θα το πάρουν καν ειδηση, εκτός κι αν αυτοι που το κανουν έχουν το γνωστό μηχανάκι.

καλημέρα :)

Γιώτα Παπαδημακοπούλου είπε...

Καλημέρα και καλή βδομάδα! Σαν κίνηση διαμαρτυρίας δεν διαφωνώ, όμως δυστυχώς αυτό δεν αρκεί για να ξυπνήσει ο μέσος έλληνας τηλεθεατής.
Το κακό είναι ότι κανένας από 'μας δεν έχει μηχανάκι, οπότε οι υπεύθυνοι μάλλον δεν θα το πάρουν καν πρέφα.
Όσο γι' αυτούς που κατακρίνουν αυτή την κίνηση... Δεν κατακρίνουμε την τηλεόραση γενικά! Τον άσκοπο, συνεχές χρόνο μπροστά σ' αυτή κατακρίνουμε, όταν έχουμε ένα σωρό άλλες κι ίσως πιο δημιουργικές επιλογές. Δεν κατακρίνουμε όλα τα προγράμματα, αλλά αυτά που υποβιβάζουν τη νοημοσύνη μας.
Κι εγώ παρακολουθώ τηλεόραση, αλλά με μέτρο. Υπάρχουν και πιο όμορφα πράγματα να κάνει κανείς.

P.S. Ίσως το δεις κι όλας, αλλά να σημειώσω κι εδώ, ότι όσον αφορά το Post του Ledger μάλλον εσύ παρεξήγησες την απάντησή μου. :) Δεν εννοούσα τίποτα άσχημο, ούτε ήθελα να στενοχωρηθείς και πίστεψέ με, πρωί-πρωί στενοχωρήθηκα περισσότερο που παρεξηγήθηκα! :)
Φιλιά πολλά...

iLiAs είπε...

..τη σπάμε καλύτερα με τις αηδίες που δείχνει!

Καλή βδομαδα αρτίστα :)

Σπύρος είπε...

Μπράβο για άλλη μια φορά στους BLOGGER που θα μεταφέρουμε μύνημα :) Ενάντιας στην πλύση εγκεφάλου που μα κάνουν τόσαο χρόνια και θα συνεχίσουν να μας την κάνουν ελεος...!.!.!.!

Μπράβο για την ανάρτηση..

Καλημέρα και καλη βδομάδα :)

Roadartist είπε...

@marianaonice: Καλημέρα Μαριάννα και καλή εβδομάδα. Και τίποτα να μη γίνει, τουλάχιστον κάποιοι ας εχουνε εκφρασει την δυσαρέσκεια τους.

Roadartist είπε...

@ H.Constantinos: Καλημέρα! Δεν μπορεί και εγώ αυτό πιστεύω. Θα συμφωνήσω με όλα όσα λές. Καλή σου εβδομάδα!

Roadartist είπε...

@ Λακων: Προσωπικά το έχω ήδη κάνει αυτό Λάκων. Δεν παρακολουθώ καθόλου τηλεόραση. Αλλά δεν μπορούσα να αρνηθώ και τη συμμετοχή στη κίνηση αυτή. Γιατί με το να κλείσεις το off ξέρεις πολύ καλά οτι δεν παύει να υπάρχει το χάλι. Απλά δεν το βλέπεις εσύ. Όμως συνεχίζει να υφίσταται.

Roadartist είπε...

@ Μαρια: Καλημέρα Μαρία και εγω το ίδιο. Καλή σου εβδομάδα.

Roadartist είπε...

@ Μαριλενα: Καλημέρα Μαριλένα, θα συμφωνήσω και εγώ. Αλλά αν μη τι άλλο ποτέ δεν θα αρνηθώ τη συμμετοχή σε κάτι που δεν με βρίσκει αντίθετη. Την έχω σιχαθεί την τηλεόραση, όπως και τα περισσότερα απο όσα δείχνει. Εχω πάψει εδώ και καιρό να ενημερώνομαι και να παρακολουθώ το "οτιδήποτε".. Φιλιά. :)

αντωνης είπε...

Καλημερα road + καλη βδομαδα!
Για το ποστακι να πω οτι ειναι μια προσπαθεια να στειλουμε ενα μηνυμα οτι δεν ειμαστε χαϊβανια. Οτι βλεπουμε και κρινουμε και επιτελους θα αρχισουμε να αντιδραμε. Σημερα ετσι, αυριο αλλιως. Ας κανουμε και κατι συλλογικο στη σημερινη εντελως ατομικιστικη εποχη, και ας μην εχει και το επιθυμητο αποτελεσμα. Αρκει που προσπαθουμε.
:)))

Roadartist είπε...

@ Γιώτα Παπαδημακοπούλου: Καλέ τι λες?? Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Εμένα να συγχωρείς αν σε στενοχώρησα! :)))) Μη το σκέφτεσαι καν! Οσον αφορά το σχόλιο σου για τη κίνηση. Θα συμφωνήσω. Και εγώ δεν πιστεύω οτι κάτι θα γίνει, όπως έγραψα και στο 1ο σχόλιο του ποστ, το θεωρώ ουτοπικό, αλλά τι να κάνεις..Ας εκφράσουμε τουλάχιστον την διαφοροποίηση μας. Θα μου πεις και τι θα γίνει? Ε, ας μη γίνει και ΤΙΠΟΤΑ. Το να λες και ενα ΦΤΑΝΕΙ, ΕΛΕΟΣ, ΜΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑΤΕ, ακόμα και αυτό είναι κάτι στη σημερινή εποχή.
Δεν παρακολουθώ τηλεόραση. Την έχω κλείσει. Φυσικά υπάρχουν στιγμές που την ανοίγω μέσα στην εβδομάδα αλλά συνήθως δεν βρίσκω τίποτα να με 'κερδίζει' και την ξανακλείνω αμέσως. ΜΟΥ ειναι παντελώς άχρηστη.
Ενημερώνομαι απο ιντερνετ κυρίως. Προτιμώ να βγαίνω απο το σπίτι τις ελεύθερες ωρες μου, να πηγαίνω σινεμά, θέατρο ή βόλτες.
Μια θεατρική παράσταση μπορεί να σου δώσει ΑΠΕΙΡΑ πράγματα, που η τηλεόραση δεν θα το κανει ποτέ!
Φιλιά καλη σου μέρα!

Roadartist είπε...

@ iLiAs: ..δεν τη σπάμε, γιατί μια στις τόσες ίσως και να χρειαστεί σε κάτι.. Αλλά και να τη σπάγαμε δεν θα με πείραζε ιδιαίτερα! Φιλιά πολλά Ηλία, καλή εβδομάδα!

Roadartist είπε...

@ LOCKHEART: Καλημέρα Σπύρο, κίνηση φωνή βοόντως εν τη ερήμω.. αλλά δεν πειράζει .. προτιμώ να είμαι μόνη στο πλήθος, παρά μαζί με τα βόδια! Τη καλημέρα μου!

Roadartist είπε...

@ αντωνης: ΑΚΡΙΒΩΣ αυτό σκέφτηκα και εγώ Αντώνη. Γι'αυτό συμμετείχα στη κίνηση. Για να κάνουμε όπως έγραψες "και κατι συλλογικο στη σημερινη εντελως ατομικιστικη εποχη, και ας μην εχει και το επιθυμητο αποτελεσμα. Αρκει που προσπαθουμε".

Unknown είπε...

Καλημέρα
Καλή εβδομάδα δημιουργική
όχι μόνο μέχρι την 11η, αλλά
και για μετά, μέχρις ότου
καταλάβουν όλοι ότι πρέπει
να μας απαλλάξουν από τα
σκουπίδια που μας προσφέρουν
τόσο μα τόσο καιρό.
Δεν αντέχουμε άλλο την δυσοσμία

Καλό πρωινό
φιλιά θαλασσινά

Rynoventoux είπε...

Roadartist καλημέρα

Δε θέλω να φανώ απαισιόδοξος, αλλά δε νομίζω πως θ'αλλάξει τίποτα αν κλείσουμε για μια μέρα την τηλεόραση (με το οποίο συμφωνώ βέβαια). Αν δε μεταβληθεί η γενικότερη νοοτροπία, που είναι φυσικά ζήτημα διαπαιδαγώγησης, δεν βλέπω ιδιαίτερη βελτίωση (και δε μιλάω μόνο για τηλεόραση). Εδώ στην απλή καθημερινότητα διαπιστώνεις το γενικότερο επίπεδό μας.

Προσωπικά έχω πάψει εδώ και καιρό να παρακολουθώ, το internet με καλύπτει μια χαρά.

Φοβάμαι όμως ότι τα τηλεοπτικά σκουπίδια θα βασιλεύουν για καιρό ακόμα, εκτός αν γίνει κάποια κοσμογονική αλλαγή (αν και δε φημιζόμαστε για τις τάσεις που έχουμε ως χώρα για κοσμογονικές αλλαγές).

Πάντως, όπως το λες, μια αρχή είναι τουλάχιστον θετική...

genna είπε...

Καλημέρα αρτίστα του δρόμου...

εκεί να βρίσκεις τις ομορφιές εσύ...

το κουτάκι στα μούτρα τους...

roadartist είπε...

@ Sailor: Καλημέρα Καπετάνιε μου. Μακάρι να καταλάβαινε ο Έλληνας οτι μπορεί να βρει απίστευτες χαρές έξω απο το σπίτι και κυρίως έξω απο το χαζοκούτι..καλημέρα :)

Roadartist είπε...

@ΝΜ : Καλημέρα νμ μου! Το ξέρεις οτι συμφωνώ απόλυτα με όλο το σχόλιο σου. Και εγώ απαισιόδοξη ειμαι και σίγουρη οτι τίποτα δεν θα αλλάξει. Αλλά δεν μπορούμε και να μην εκφράσουμε την αντίδραση μας. Ένα καλοστημένο παιχνίδι ειναι όλα.. και τα μηχανάκια της agb και όλα. Δεν συμμετέχω καθόλου στο παιχνίδι τους. Μπορώ να εκφράσω όμως την αρνηση μου..και το πόσο τους έχω σιχαθεί. ΦΙΛΙΑ!

Roadartist είπε...

@ genna: Καλημέρα genna, το έχουμε πει άπειρες φορές εδώ και θα το λέμε συνέχεια "η ομορφιά ειναι πάντα στο δρόμο.." :)) Φιλιά πολλά!!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Καλημέρα! Σίγουρα η κάποια αντίδραση καλύτερη από το καθόλου. Ακόμα να θυμόμαστε πάντα την επιλογή του τι τους επιτρέπουμε να μας σερβίρουν... Θέλω να πω, η επιλογή του τι θα δούμε, αν αξίζει να δούμε, και η δύναμη του κόκκινου κουμπιού του τηλεχειριστήριου...
Μια καλή εβδομάδα να έχεις!

Seagull είπε...

Πες μου, καλλιτέχνιδα να χαρείς, μια και δεν είμαι ιδιαίτερα καλός σ'αυτά τα πράγματα: Υπάρχει τρόπος να δημοσιεύσω αυτούσιο το κείμενό σου, για παράδειγμα, ή ένα άλλο, ή πρέπει να το αντιγράψω και να το αναρτήσω εγώ;

Roadartist είπε...

@ ΑΝΕΜΟΣΚΟΡΠΙΣΜΑΤΑ: Καλησπέρα και καλή εβδομάδα! Αυτό πιστεύω κ εγώ οτι η κάποια αντίδραση καλύτερη από το καθόλου. ΤΟ "καθολου" μας τρώει σήμερα.. ΤΟ 'καθολου' στα πάντα, η απάθεια μας.. ΦΙΛΙΑ :)

Seagull είπε...

Και κάτι ακόμα, ίσως σημαντικότερο: τί θα έλεγες (ή τι θα έλεγαν κι όλοι εκείνοι που σε διαβάζουν!...) ακριβώς επειδή (ας όψονται τα μηχανάκια της AGB κ.λπ., όπως πολύ καλά το σχολιάζουν κάποιοι) ίσως όχι απλά να μην μας πάρουν στα σοβαρά αλλά και ίσως να μην ακούσουν καν για την οργή του κόσμου...
...τί θα λέγατε εάν με κάποιον τρόπο (που δεν ξέρω πώς θα μπορούσε να γίνει τεχνικά, για να τον προτείνω) γράφαμε ένα κείμενο σχετικό και στη συνέχεια το υπογράφαμε ένας προς έναν οι bloggers που συμφωνούν και τελικά το τυπώναμε και το στέλναμε αρμοδίως... (δηλαδή σε κανάλια, δημοσιογράφους κ.λπ.)

Roadartist είπε...

@SeaGulL: Καλημέρα φίλε μου :))) Λοιπόν το αρχικό κείμενο της ανάρτησης δεν ειναι δικο μου. Αν δεις το 1ο σχόλιο εδώ, το αναφέρω.
Απλά αντέγραψα το κείμενο και το δημοσίευσα όπως μου το έστειλαν τα παιδιά που σκέφτηκαν αυτή τη κίνηση.
Αν θες γράφεις κάτι δικό σου, αν θες αναδημοσιεύεις το ίδιο.
Αν θες κάνεις save as και copy το banner (τη φωτογραφία με τη τηλεόραση) και το δημοσιεύεις και εσύ στο δικό σου blog.
Οτι θες εσύ, επιλέγεις ελεύθερα και κάνεις. Φιλιά πολλά καλή σου εβδομάδα!

Seagull είπε...

Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση!
Over!

Roadartist είπε...

@ SeaGulL: seagull δεν έχω ιδέα .. πως μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο. Δεν είμαι και ειδική σε τέτοιες κινήσεις..και ούτε μπορώ να φανταστώ αν θα βοηθήσει σε κάτι..
το μόνο που προβλέπω είναι να το πετάνε σε κανένα καλάθι αχρήστων.. :)
Αλλά όποιος άλλος θέλει ας εκφράσει τη δική του άποψη.

Roadartist είπε...

@ SeaGulL: Φιλιά :)

Unknown είπε...

Καλημέρα

Και εγώ μαζί στην κίνηση αυτή

Από σήμερα ξεκινώ την συμμετοχή μου
με την δημοσίευση του κλείστε
την Τηλεόραση στο Κεντρικό μου
Μπλογκ, μέχρι της 11 του μήνα
καθημερινά και αν χρειαστεί θα
το συνεχίσω ακόμη μέχρι να
φύγει η δυσοσμία....

Καλό πρωινό

Roadartist είπε...

@ Sailor: Να είσαι καλά. Τουλάχιστον ας εκφράσουμε κάποιοι την άρνηση μας στο γενικότερο χάλι.
Δεν είμαστε όλοι ίδιοι.
ΑΥΤΟ ας περάσει ως μηνυμα, και ας μην αλλάξει κανείς στη τελική. Δεν μας αφορά. ΑΠΛΑ να ακούσουν κάποιοι
οτι ειναι γελοίοι και δεν μας εκφράζουνε.

Μαριλένα είπε...

Εκτός του οτι συμφωνώ μαζί σου (και στα της συμμετοχής και στο οτι δε βλέπω κι εγώ τηλεόραση, την έχω αντικαταστήσει με dvd), θέλω να πω κι ευχαριστώ για το σχόλιο σου. μ' έκανες και αισθάνθηκα πολύ όμορφα :)))
xx

Maria Mikro Analogo είπε...

Εννοείται πως θα ακολουθήσω κι εγώ! Καλημέρα και καλή εβδομάδα να έχουμε :)

Regina είπε...

Mπράβο, έτσι! Το διαδίδω όσο μπορώ. Να σταματήσουμε να είμαστε κοπάδι των μέσων μαζικής εξημέρωσης...

Yiota είπε...

και τι θα κάνετε καλέ όλη μέρα?

kat. είπε...

αλήθεια λες;
θα συμβεί αυτό; και πόσοι αλήθεια θα το τηρήσουν;;
δύσκολο μου φαίνεται! καλώς η κακώς η τηλεόραση είναι μεγάλη δύναμη και δεν νομίζω οτι θα αντέξουν πολλοί να μπουν στον "πειρασμό"!

Roadartist είπε...

@ Μαριλενα: Καλησπέρα Μαριλένα, δε χρειάζεται να ευχαριστείς, αυτό που σου έγραψα το πιστεύω απόλυτα. Φιλιά καλή σου εβδομάδα.

Roadartist είπε...

@ Μαρία: καλησπέρα μαρία όσοι θέλουνε..έτσι και αλλιώς πιο πολύ συμβολικό ειναι το κίνητρο. ΦΙΛΙΑ!

Roadartist είπε...

@ Regina: Καλησπέρα καλώς ορισες. Το θέμα ειναι να δείξουμε οτι δεν είμαστε όλοι το ίδιο. Φιλιά.

Roadartist είπε...

@ Yiota: Γιώτα αυτό ήταν αστειάκι έτσι?.. Μόνο έτσι μπορώ να το κατανοήσω..καλή σου εβδομάδα!

Roadartist είπε...

@ kat.: Καλησπέρα Κατ!! Διάβασε το πρώτο σχόλιο του ποστ, ειναι δικο μου αυτό ακριβώς γράφω και εγώ. Μάλλον ΚΑΝΕΙΣ.. :( Δεν πτοούμαστε όμως..ας γίνει μια αρχή τουλάχιστον
μία αντίδραση.. έστω και έτσι, έτσι
και μια άλλη θέση ν'ακουστεί,φιλιά!

kalynama είπε...

το έστειλα ήδη μέσω κάποιων mails...

Εύχομαι να αλλάξουν κάποια πράγματα και καταστάσεις για το καλό όλων μας

Καλή εβδομάδα να έχουμε :-))

Maria Mikro Analogo είπε...

Προς το παρόν αναρτήθηκε στο Μικρό Φουαγιέ. Αύριο και στο Μικρό Ανάλογο :)

Roadartist είπε...

@ kalynama: Εντάξει kalynama απο την άλλη και να το θέσεις μονο και ως σκέψη..ποτέ δεν ξέρεις, μπορεί να οφελήσει κάποιον. ΦΙΛΙΑ!

Roadartist είπε...

@ Μαρία: ευχαριστώ Μαρία, θα περάσω και αύριο απο το μικρό φουαγιέ :)))

Ανώνυμος είπε...

Να κλείσω την τηλεόραση; ΑΔΥΝΑΤΟΝ!
Για να γίνει αυτό πρέπει πρώτα να την ανοίξω. Η τηλεόραση μου είναι κλειστή εδώ και πάρα πολύ καιρό.
:-)

Παιδιά, ας σοβαρευτούμε! Δεν νομίζω ότι μια τέτοια κίνηση πρόκειται να λειτουργήσει. Ποιος θα κλείσει την τηλεόραση του;

Να σας πω εγώ. Μόνο αυτοί που έχουν συνειδητοποιήσει το σκουπιδαριό που προβάλετε στην τηλεόραση. Αλλά αυτοί ούτως ή άλλως θα το έκαναν και όχι μόνο την συγκεκριμένη ημέρα.

Ξέρετε πόσους ανθρώπους συναντώ καθημερινά που δεν βλέπουν κανένα πρόβλημα στην τηλεόραση. Ξέρετε πόσοι συμφωνούν ότι η τηλεόραση έχει γεμίσει σκουπίδια και η αντίδραση τους είναι να αφήνονται στην "απόλαυση" αυτών των σκουπιδιών.

Ο κόσμος είναι πλέον μαστουρωμένος και δεν είναι σε θέση να κρίνει αυτό που βλέπει. Η πλειοψηφία αποτελείτε από μαστουρωμένα ζόμπι τα οποία δεν θα συμμετάσχουν σε μια τέτοια κίνηση.

Πρέπει να σκεφτούμε κάτι πιο έξυπνο. Ας μην κοροϊδεύουμε των εαυτό μας.

kiki είπε...

Κι αν ακόμα ξεχάστε να την κλεισετε εκείνη τη μέρα, ολες τις υπόλοιπες θυμηθείτε ότι έχετε τη δύναμη στα χέρια σας, που λέγεται κοντρόλ. Κλείστε τη τη ρημάδα!

Roadartist είπε...

@ CyberComandante Manos: Δεν θα διαφωνήσω φίλε μου. Το είπα ως άποψη και εγώ εξ'αρχής στα παιδιά. Αλλά δεν υπήρχε λόγος να μην αναρτηθεί το banner τους. Ειναι σωστό το να αντιδράς. Εστω και ας ξέρεις οτι είσαι μόνος. Ή μάλλον για να το αντιστρέψω ειναι ωραίο να ξέρεις οτι δεν εισαι ΕΝΤΕΛΩΣ μόνος. Υπάρχουν και άλλοι που νιώθουν το ίδιο αγανακτισμένοι. Προσωπικά έχω βρει διεξόδους.. αλλά με εκνευρίζει ένα μέσο τόσο δυνατό να μη λειτουργεί εις όφελος μας! Μπορείς να φανταστείς τι καλό θα μπορούσε να φέρει αν είχε καλύτερη χρήση?
Anyway εγω το εγραψα και αρχικα "φωνή βοόντως εν τη ερήμω" είμαστε..
Είναι θέμα ΠΑΙΔΕΙΑΣ και περισσότερο ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ.
Οσο κ αν πεις σε κάποιον κάτι αν δεν το νιώθει ο ίδιος το ξεπεσμό ανώφελο θα είναι.
Συμφωνούμε.

Roadartist είπε...

@oneiromageiremata: σωστά :))

CyberComandante Manos είπε...

Ναι σωστά! Το θέμα είναι να αντιδράς! Μόνο που πρέπει να σκεφτείς καλά τον τρόπο, πριν περάσεις στην εκτέλεση. Παίζει πολύ σημασία ο τρόπος διότι θα πρέπει να αποφέρει κάποιο αποτέλεσμα. Και βέβαια αυτό που πρέπει πάντα να αποφεύγεται είναι η εσφαλμένη ενέργεια που θα αποφέρει αρνητικό αποτέλεσμα.

Π.χ. οι πρόσφατες συγκρούσεις ΜΑΤ-Χρυσαυγιτών με αντεξουσιαστές. Αποτέλεσμα: η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων κατάλαβε ότι μερικοί αλήτες πλακώθηκαν με την αστυνομία και τα έκαναν λίμπα, προκαλώντας μια ατμόσφαιρα τρόμου και ανασφάλειας. Άρα αυτοί οι οποία αντιστάθηκαν στα φασιστόμουτρα, το μόνο που κατάφεραν ήταν να δημιουργηθεί ένα κλίμα εναντίων τους και να περάσει το αντίθετο μήνυμα απ' αυτό που ήθελαν.

Αυτά περί τρόπου αντίδρασης. Τώρα περί τηλεοράσεως...
Κατ' αρχήν πρέπει να καταλάβουμε ότι πρόκειται για μέγιστο φασιστικό εργαλείο ελέγχου του νου. Χαρακτηριστικό του η μονόδρομη πληροφόρηση.

Είναι ένα σκληρό ναρκωτικό που μόνο όταν το κόψεις θα καταλάβεις την διαφορά. Απ' όταν την έκοψα την ριμάδα την TV (όπως λέμε LSD) έγινα άλλος άνθρωπος. Τώρα όταν βρεθώ κάπου και έχει τηλεόραση, αισθάνομαι σαν μη καπνιστής σε αίθουσα καπνιζόντων.

Πάντως εγώ θα συμμετάσχω όντως ή άλλως στην διαμαρτυρία. Και στις 9, και στις 10 και στις 11και στις 12 και εις τους αιώνας των αιώνων.

:)

Ανώνυμος είπε...

Ωραία σκέψη, έξυπνη. Θα την κλείσω κι εγώ και ήδη έστειλα e mail σε όλους τους γνωστούς μου!

Roadartist είπε...

@ CyberComandante Manos: Καλησπέρα και πάλι. Εγώ μαζί σου είμαι.
Αν σκεφτείς εναν καλυτερο τρόπο και θες να συνεισφέρω.. και μπορώ βέβαια, μέσα θα είμαι..
Χαμογέλασα στο σχόλιο σου περι καπνιστών και μη.. κλπ, γιατί και εγώ ακριβώς έτσι νιώθω.
Εννοείται για να ειμαστε σοβαροί ούτε καν - προσωπικά - εχω συγκρατήσει την ημερομηνία, γιατί έτσι και αλλιώς δεν την ανοίγω, δεν με αφορούν τα περισσότερα απο τα προγράμματα της tv. Αν υπάρξει κάτι καλό και το μάθω, θα το δω. Γενικότερα προτιμώ να γεμίζω αλλιώς το χρόνο μου.
Καλό σου απόγευμα :)

Roadartist είπε...

@ stalagmatia: Να είσαι καλά, καλό απόγευμα.

Βάσσια είπε...

Καλησπέρα :-)
Όλοι μαζί, αλλά και μετά με συνέχεια και συνέπεια .......
Όχι σε ότι θέλουν να μας πουλήσουν.

Roadartist είπε...

@ Vassia: Συμφωνώ Βάσσια. Το θέμα είναι να γίνει τρόπος ζωής μας το να έχουμε την δύναμη να επιλέγουμε,
να μην ακολουθούμε τυφλά.

zizugataki είπε...

Γεια σας,
Πρώτη φορά βλέπω αυτό το blog και είναι πραγματικά πολύ ωραίο. Γιαυτό πιστεύω στην νεολαία. ΄Εχει πράγματα να δώσει και πρέπει να την υποστηρίξουμε.

Ας αφήσουμε λοιπόν τα ναι μεν αλλά... Θα συμμετέχουμε στη διαμαρτυρία. Θα κάνουμε την αρχή, θα προσπαθήσουμε να επιρρεάσουμε και άλλους και η αλλαγή θα έρθει. Ναι δεν είμαστε φυτά. ΄Εχουμε δύναμη. Το μυστικό είναι να τη χρησιμοποιήσουμε για να την καταλάβουν.

Suspect είπε...

αποσπασματικες αντιδρασεις της πλακας....

Roadartist είπε...

@ zizugataki: Με τιμά ιδιαίτερα να αφήνετε τέτοια σχόλια στο blog μου.
Σας ευχαριστώ ειλικρινά.
Εκτιμώ απίστευτα τους ανθρώπους που είναι ανοικτοί προς την νεολαία
και επιθυμούν το διάλογο μαζί της. Θα χαρώ ειλικρινά να περνάτε όποτε έχετε τη διάθεση, να ανταλλάσουμε απόψεις και σε άλλα θέματα, όχι τόσο μονόπλευρα όπως το σημερινό.
Ευχαριστώ, καλό απόγευμα.

Axis Mundi είπε...

Ελπίζω αυτή η κίνηση να κάνει το κομμάτι της και ακόμα και ελάχιστοι να κινητοποιηθούν θα μείνω ευχαριστημένος.
Θα το αναρτήσω κι εγώ αλλά λίγο πριν τις 11 φεβ. για να παραμείνει πρώτο θέμα :)

rain είπε...

Ευχαρίστως, που είναι να υπογράψω? Ετσι κι αλλιώς εδώ και αρκετό καιρό είναι"κλειστή" και μου χρησιμεύει μόνο στο να αναπαράγει ταινίες που επιλέγω στο κοντινότερο βίντεο κλαμπ!!

Βασιλική Ν. είπε...

Τώρα εγώ τι να πω;
Δεν έχχω καν τηλεόραση εδώ και είκοσι χρόνια. Μήπως να αγοράσω μια στις 11 του μηνός;
Γελάω και λέω, ποτέ! Έχω φτάσει να απορώ πώς οι άνθρωποι βλέπουν τηλεόραση, δεν το καταλαβαίνω πια καθόλου. Εδώ δεν προλαβαίνω να κάνω αυτά που θέλω χωρίς τηλεόραση, πού να είχα κιόλας!
Ωραία πρωτοβουλία πάντως όπως και να 'χει. Μπράβο!

Βαγγέλης Μπέκας είπε...

Δεν υπήρχε περίπτωση να την άνοιγα, έτσι κι αλλιώς έχει πιάσει αράχνες.

Νομίζω είναι καλή κίνηση, για τις 11 Φλεβάρη.

ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΑΙΛ!!!

ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 Φλεβαρη

ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ!

Roadartist είπε...

@ Axis Mundi: να είσαι καλά axis mundi, απο την απάθεια και την γκρίνια, προτιμώ την συμμετοχή σε καλές κινήσεις. Φιλιά πολλά.

Roadartist είπε...

@ rain: παρομοίως..δεν θα μπορούσα διαφορετικά άλλωστε. ΔΕΝ μπορεί να με εκφράσει κανείς απο όλους αυτούς. Φιλιά.

Roadartist είπε...

@βασιλική Ν.: Να είσαι καλά Βασιλική μου.. :))) Δυστυχώς κάποιοι αν σε άκουγαν να το λές αυτό μπροστά τους (οτι δεν εχεις τηλεόραση) θα σε χάζευαν σαν χάννοι..Καλό σου βράδυ, τα γλυκά φιλιά μου!

Roadartist είπε...

@ VITA MI BAROUAK: Μαζί σου και για τις 13/2! Τα φιλιά μου και τις καλησπέρες μου.. :))

BLUEPRINTS είπε...

καλή κίνηση, το δημοσίευσα ήδη κι εγώ, ελπίζω να μην μείνει μόνο στα λόγια αλλά να βάλουν τα κλάματα διαφημιστές, AGB και καναλάρχες εκείνη τη μέρα, είδομεν...

tuco είπε...

το 'χω κάνει εδώ και καιρό...
μόνο για το champions league την ανοίγω.
Οπότε, μέσα είμαι...

Roadartist είπε...

@BLUEPRINTS: Δεν τους βλέπω να κλαίνε όπως λες..αλλά δεν πειράζει
να είσαι καλά φίλε blueprints πολλά φιλιά :)

Roadartist είπε...

@ tuco: εγώ δεν βλέπω ούτε ποδοσφαίρο ... οπότε φαντάζεσαι πόσο άχρηστη μου φαντάζει.. :)) ΦΙΛΙΑ tuco bye bye :)

Eclipse είπε...

φυσικά και δεν είναι ουτοπικό... η τηλεόραση ανοίγει αποκλειστικά για DVD, αυτό δεν πειράζει φαντάζομαι :)

patsiouri είπε...

Γαμώτο, μόλις ανέβασα πόστ για το Μετρό...μέχρι τις 11 θα το βάλω όμως!

Meropi είπε...

Καλησπέρα μικρή μου Καλλιτέχνις,
έλειπα αυτές τις μέρες, είχα πάει Κύπρο να δω το γιόκα μου το φαντάρο, γι' αυτό άργησα να περάσω.
Λοιπόν θα την κλείσω τη ρημάδα την τηλεόραση στις 11 Φεβρουαρίου. Για να φανεί όμως αποτέλεσμα πρέπει να την κλείσουν και αυτοί που έχουν τα μηχανάκια της AGB. Αλήθεια ποιοί είναι αυτοί;

Meropi είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα Roadίτσα μου...
αγωνιστικούς χαιρετησμούς συμπαράστασης και απο εμένα.
Δεν πειράζει αν δεν μας λάβουν υπόψην τους, σημασία έχει να συμμετέχουν το δυνατόν περισσότεροι άνθρωποι σε αυτή την προσπάθεια.Σημασία έχει πως ακόμη και αν μας αγνοήσουν, το μύνημα θα το λάβουν.Σημασία έχει πως κάποιοι,
(ρομαντικοί θα χαρακτηριστούμε απο πολλούς) επιτέλους έκαναν ΚΑΤΙ!!
Ας ξεκινήσουμε ο καθένας μόνος του και τελικά δεν ξέρει κανένας που θα μας βγάλει.
Φιλαράκι, ανέβασα προχθές ανάρτηση και θα την αφήσω να τρέξει λίγο ακόμη.Πριν τις 11/2, υπόσχομαι να αναδημοσιεύσω την δικιά σου και να την διαδώσω με όποιο τρόπο μπορώ.
Φιλι γλυκό

Ανώνυμος είπε...

ευχαριστως να την κλεισω την ρημαδα!
ετ1, ετ2 και σκαι βλεπω μονο...και τα βραδια dvds.
αλλα εγω κι εσυ κι ο αλλος που αηδιασαμε τα σκουπιδια, ειμαστε λιγοι μπροστα σε αυτους που τα βλεπουν, τα στηριζουν και τα συντηρουν...

καλο σου βραδυ!

fpboy είπε...

όντως ρε παιδιά , ποιοί έχουνε τα μηχανάκια της AGB ? Τρελή εξουσιά εχουνε...

mtryfo είπε...

σιγά το δύσκολο, εδώ κόψαμε το τσιγάρο τόσα χρόνια καπνιστές την τηλεόΒΡΑΣΗ δεν μπορουμε να κλείσουμε, αλλοίμονο...

Roadartist είπε...

@ daisy: Καλησπέρα daisy μακάρι να ήταν τόσο απλό..Τα dvd επιβάλλονται! :) Φιλιά πολλά :)

Roadartist είπε...

@ patsiouri: Για το μετρό??? Αυτό με ενδιαφέρει! Θα περάσω να το δω...μα γιατί δεν το αφήνουν να λειτουργήσει λίγο πιο αργά τα σκ?? Πότε θα εκσυγχρονιστούμε?? Φιλιά!

Roadartist είπε...

@ Meropi: Καλησπέρα Μερόπη. Τη τηλεόραση την έχω καταργήσει εδώ και αρκετό καιρό. Έλα ντε ποιος έχει αυτά τα μηχανάκια και κυρίως πως επιλέγουν ποιοι θα τα έχουνε? Δεν ξέρω..μούφα μου φαίνεται πάντως η όλη διαδικασία.. :) Καλό σου βράδυ, σε ευχαριστώ :)

Roadartist είπε...

@ Nefelli: Να είσαι καλά Νεφέλη μου σε ευχαριστώ. Όποιος νομίζει οτι υπάρχει όφελος ας συμμετάσχει με τη σειρά του. Εγώ το έχω δηλώσει εξαρχής..είμαι αθεράπευτα ρομαντική.. ίσως περισσότερο από όσο 'επιτρέπει' η εποχή μας.. Ας είναι δεν πειράζει. Να είσαι καλά φιλενάδα σε ευχαριστώ πολύ. Φιλιά.

Roadartist είπε...

@ una mama και οχι μονο: Συμφωνώ απόλυτα mama..Γι'αυτό και δεν νομίζω οτι θα αλλάξει κάτι. Αλλαγές γίνονται μονάχα όταν όλοι καταλαβαίνουν το "πάτο".. όταν τους αρέσει και το συντηρούν, τίποτα δεν αλλάζει. Φιλιά πολλά καλό σου βράδυ.

Roadartist είπε...

@ fpboy: έλα ντε.. όλοι μέσα σε κόλπα είναι αυτοί.. :)

Roadartist είπε...

@ mtryfo: Καλησπέρα! Έτσι όπως το θέτεις...ακούγεται ενδιαφέρον.. χε χε βρε λες? Φιλιά :)

Ανώνυμος είπε...

την καλησπέρα μου

tzonakos είπε...

Ουάου ! 92 σχόλια εδω και σε μενα που το ξεκίνησα μαζι με άλλους 3-4 εχει ουτε 40 ! Εισαι δημοφιλής.
Μπράβο !
Ετσι, να δυναμώσουμε την φωνή μας !
Απαιτούμε σεβασμό και ποιότητα.
Καλημέρα :)

Roadartist είπε...

@ diianeira: Τη καλημέρα μου :)

Roadartist είπε...

@ tzonakos: Αυτό ακριβώς..ποιότητα και σεβασμό. Να είσαι καλά, καλή σου μέρα tzonako.

Ανώνυμος είπε...

Οχι τη δευτερα θα κανω εκπομπη με τον απολυτο....
ο απολυτοσ και η πανεμορφη στο τηλεφωσ..
να το κανουμε την τριτη:P..πω κραξιμο που θα φαω:P

Cookie είπε...

Ωραίο αυτό αλλά θα πετύχει;;

Νομίζω πως οι περισσότεροι Έλληνες που θα προσπαθήσουν να το κάνουν αυτό (και εάν προσπαθήσουν) θα πάθουν νευρική κρίση! (Και εγώ πρώτη!!!!)

Φιλάκια :)

Roadartist είπε...

@ Clockwork Plum: Δύσκολο εως ακατόρθωτο πραγματικά. Αν διαβάσεις λίγο παραπάνω το έχω γράψει πολλές φορές.. Νευρική κρίση το λιγότερο.. Προσωπικά 'απέχω'..και δεν το συμμερίζομαι.. Φιλιά :)

Cookie είπε...

Τέλος πάντων το έχω δημοσιεύσει κι εγώ και θα κάνω το παν να μη δω τηλεόραση... (λίγο δύσκολο όταν δε ζεις Ελλάδα και δεν μπορείς να ανοίξεις μια εφημερίδα...)

Θα προσπαθήσω... πραγματικά :)

Καλό βράδυ, φιλιά!

anamella είπε...

Είμαι μαζί σου και με χιλιάδες άλλους πιστεύω που φωνάζουμε
'' φτάνει πιά''
το έκανα πόστ στο μπλόκ μου
ΚΑΛΗΜΈΡΑ

Roadartist είπε...

@ anamella: Να είσαι καλά anamella
οκ τουλάχιστον να 'φωνάξει' και κάποιος.. Φιλιά πολλά :)

βασίλης είπε...

Υπάρχει και σεβσμός προς τον τηλεθεατή και προς τον πολτισμό. Κλείστε την

Roadartist είπε...

@ βασίλης: Καλησπέρα βασίλη! Πρέπει να υπάρχει!! .. ΦΙΛΙΑ :)

Sweet and bitter είπε...

Το θέμα είναι να αρχίσουμε να την κλείνουμε περισσότερο από μια μέρα! Προσωπικά, ενημερώνομαι πλέον από το ίντερνετ και την ανοίγω για να δω καμιά καλή ταινία!
Φιλιά!

Roadartist είπε...

@ Sweet and bitter: Και εγώ το ίδιο.. :)

Ανώνυμος είπε...

Καθολικη Απεργια 2 μερες γινεται,και ταυτοχρονα να μην αγοραζουμε τιποτα?

Τωρα η Tv μαλλον μονο οσοι εχουν μηχανακια AGB Πρεπει να την κλεισουν

Related Posts with Thumbnails