24 Μαρτίου 2008

..τουρίστρια στη πόλη μου!

..φωτό απο το....κέντρο της Αθήνας!!

Μου αρέσει να το 'παίζω' τουρίστρια στη Αθήνα!
Συχνά με φίλους κάνουμε βόλτες, μπερδευόμαστε με τους ξένους τουρίστες, τραβάμε φωτογραφίες, βρισκόμαστε ξανά σε λησμονημένες γωνιές της πόλης...ή ανακαλύπτουμε κάποιες νέες.. γιατί πάντα όλο κάτι καινούργιο βρίσκεις..
Αυτό το σκ έκανα διάφορα πράγματα. Αυτό όμως που ξεχώρισε μέσα μου ήταν η γνωριμία με ένα εξαιρετικό άνθρωπο.

Εντελώς τυχαία συνάντηση, μέσω κοινών γνωστών.
Ένας ξεχωριστός άνθρωπος, με φοβερές γνώσεις και εμπειρίες.
Καθηγητής ιστορίας, πολυβραβευμένος για τα βιβλία και τις μεταφράσεις του.
Και όπως όλοι οι αληθινά σημαντικοί άνθρωποι, ήταν απίστευτα απλός και προσιτός.
Κατασταλαγμένος .. Ένας μοναδικός πλούτος, που μας χαρίστηκε απλόχερα σε όλη τη παρέα..
Το πρωινό του Σαββάτου, ο αρχικός περίπατος συνεχίστηκε με μια ξεχωριστή ξενάγηση στην αρχαία αγορά, από εκείνες που πραγματικά σε κάνουν να βλέπεις την Αθήνα με μια εντελώς άλλη ματιά, και κατέληξε σε ένα φαγοπότι :) σε κοντινό μεζεδοπωλείο!

Μετά από αρκετή ώρα ανταλλαγής απόψεων, μου έδωσε τόσα πολλά εναύσματα και μια τόσο διαφορετική οπτική για την αξία της ζωής, που σπάνια σήμερα την αποκομίσεις..

Καλή εβδομάδα σε όλους! Να είστε όλοι πολύ-πολύ καλά :)

184 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μου αρέσουν και εμένα οι βόλτες στην Αθήνα, το να τραβάω φωτογραφίες κλπ.
Όντως πάντα όλο και κάτι καινούριο βρίσκεις...

Ο χαρακτήρας ενός ανθρώπου φαίνεται από το πόσο προσιτός και απλός είναι.Πραγματικά κι εγώ χαίρομαι να γνωρίζω τέτοια άτομα..

Καλή βδομάδα roadartist:)

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Ναι, είναι ωραίο να γίνεσαι κάπου-κάπου τουρίστρια στην πόλη σου, ειδικά την Άνοιξη. Ανοίγεις κι εσύ μαζί της.

Να είσαι σίγουρη ότι ο συγκεκριμένος άνθρωπος δε θα έδινε όσα έδωσε αν δεν είχε το κατάλληλο ερέθισμα. Θα προτιμούσε τη σιωπή. Σίγουρα ένιωσε κι εκείνος όμορφα. Χαίρομαι που πέρασες τόσο όμορφα και μας το μεταφέρεις. Είναι όντως σημαντικό να σου φωτίζονται διαφορετικές οπτικές γωνίες...

Καλή σου εδομάδα και σε σένα φίλη μου:).

Hfaistiwnas είπε...

Kαλή εβδομάδα επίσης.... :)

H.Constantinos είπε...

Μου αρέσει ο σύνθετος τρόπος που βλέπεις τα πράγματα τριγύρω...
Παντού υπάρχει πάντα κάτι καινούργιο, κάτι αξιόλογο, αρκεί να μπορείς να το δεις. Και να το ξεχωρίσεις.

faraona είπε...

Το αισθανομαι μονιμα στην Κερκυρα αυτο.Τουριστρια δηλαδη.Σ ενα μονιμο ταξιδι αναζητησης καινουργιων παραστασεων,εικονων ,εμπειριων.



Ευχομαι η ανοιξη να σου φερει μαζι της κι αλλες ομορφες εκπληξεις σαν αυτη που βιωσες..
φιλια

moukelis είπε...

Να είσαι καλά και καλή σου εβδομάδα! :@)

Constantinos είπε...

Μεγάλη πόλη εκεί κάτω, δεν νομίζω να την βαριέστε ποτέ! Πάντα θα έχει κάτι να ανακαλύψεις.

Είναι ωραίο να βρίσκεις έναν άνθρωπο να σου ταιριάζει. Εγώ δυστυχώς δεν βρίσκω πολλούς "εξαιρετικούς ανθρώπους" και απογοητεύομαι :( Αλλά πάντως οι φίλοι μου μου φτάνουν!

Καλές βόλτες!

Aντώνης είπε...

Καλή εβδομάδα και καλές διαδρομές, τουρίστρια, σε όλους τους προορισμούς σου!

iLiAs είπε...

..καλή βδομαδα σε σένα αρτίστα :)

ναυτίλος είπε...

Πολύ συχνά σε αργίες που η πόλη αδειάζει παίρνω τους δρόμους σε άγνωστες γειτονιές ,όχι απαραίτητα γραφικές και νιώθω τουρίστας στην πόλη μου .

Σπύρος είπε...

Καθημερινές στιγμές και γνωριμίες με ανθρωπος ξεχωριστούς και βολτίτσες ότι καλύτερο. Καλημέρα

nikiplos είπε...

Καλημέρα...
"Να μάθεις και να μάθεις από τους Σπουδαγμένους..." όπως είπε και ο ποιητής στην "Ιθάκη"...

Βέβαια στην Ελλάδα πολλές φορές οι τίτλοι είναι καινού περιεχομένου, αλλά εκείνες τις λίγες φορές που ξεχωρίζεις ένα πληθωρικό περιεχόμενο τα πράγματα είναι διαφορετικά... και εγώ έτσι κάνω... ανοίγω τις κεραίες μου διάπλατα για να αδράξω τίποτες...

Να είσαι καλά...

Λυδία είπε...

καλη εβδομάδα και απο μενα! αν απλα κοιτάμε.... βρισκουμε ομορφια παντου..

Φωτεινή S είπε...

Mη μου πεις πως μέσα στην βόλτα σου δεν είδες και τις καρδιές;
Εγώ τις απόλαυσα την Τετάρτη που ήμουν Αθήνα!
Καλή βδομάδα!

fish eye είπε...

μ αρεσει πολυ αυτη η ''αλλη'' ματια στις πολεις μας..
το κανω συχνα ξερεις..

φιλια

dyosmaraki είπε...

Η Αθήνα κρύβει πολλή ομορφιά σε πείσμα όσων θέλουν να την αποτελειώσουν.
Ενας μικρός "τουριστικός" περίπατος και μια "ανοιχτή" ματιά γύρω μας μπορούν να μας αποκαλύψουν πολλές ομορφιές.
Εάν κανείς βοηθηθεί από κάποιους ανθρώπους που γνωρίζουν κάτι παραπάνω τότε η "ανοιχτή" ματιά γεμίζει χρώματα και γυρνάμε στον μικρόκοσμό μας "γεμάτοι".
Καλή εβδομάδα καλή μου Road_artist

Roadartist είπε...

@ Akon: Καλησπέρα Ακον μου, και εγώ αυτό πιστεύω, οι αληθινά σημαντικοί άνθρωποι είναι οι προσιτοί, καλοπροαίρετοι και απλοί!
Και εγώ τον θαύμασα πολύ :) Φιλιά καλή εβδομάδα να έχουμε!

Roadartist είπε...

@ΚΟΚΚΙΝΗ ΟΜΠΡΕΛΑ: Φίλη μου εγώ αυτό το κάνω πολύ συχνά! :) Με ανανεώνει απίστευτα! Οσον αφορά τον συγκεκριμένο άνθρωπο, νομίζω οτι όντως χάρηκε και αυτός το ίδιο, απ'ότι φάνηκε τουλάχιστον. Χαιρόταν απο τις συνεχείς ερωτήσεις πάντως.. :) Έδειξε μεγάλο ενδιαφέρον να μας 'μάθει' και να μας μυήσει στον κόσμο του!
Ήταν μια μεθυστική ξενάγηση, ότι κ αν σου πω θα είναι λίγο! Αποκόμισα πάρα πολλά και απο τις γνώσεις του και απο τον άνθρωπο! Είναι σπάνιες αυτές οι στιγμές και τις 'ρούφηξα' να είσαι καλά, να έχουμε μια καλή εβδομάδα όλοι! :)

Roadartist είπε...

@ Hfaistiwnas: Καλή σου εβδομάδα Ηφαιστίωνα, να πέρασεις τέλεια :)

Roadartist είπε...

@ H.Constantinos: Ακριβώς αυτό είναι στάση ζωής σε μένα. Πιστεύω πολύ στην 'ματιά' του καθένα μας. Παντού υπάρχει η ομορφιά γύρω μας, ειδικά στην Αθήνα υπάρχουν απίστευτα μέρη, πολλά εκ των οποίων είναι δίπλα μας, και δεν τα έχουμε ποτέ επισκεφτεί! Και το κλασικό (που έλεγε και ο καθηγητής το Σάββατο) τα πιο όμορφα πράγματα είναι δωρεάν και απλά μας περιμένουν να τα ζήσουμε :)
Φιλιά Κωνσταντίνε, καλή εβδομάδα!

Roadartist είπε...

@ Faraona: Χαίρομαι πολύ για εσένα καλή μου Φαραόνα! Πάρα πολύ! Ειδικά τώρα το Πάσχα η Κέρκυρα θα έχει τη τιμητική της! Το πιστεύω πολύ οτι κάθε μέρος έχει τη δική του ξεχωριστή ομορφιά. Να εισαι καλά, σε ευχαριστώ για την ευχή σου, στην ανταποδίδω ΠΟΛΛΑΠΛΗ :) Καλή εβδομάδα!!

Roadartist είπε...

@ moukelis: Καλή κ όμορφη εβδομάδα και σένα, να σαι καλα :)

Roadartist είπε...

@ Constantinos: Κωνσταντίνε κανείς μας δεν βρίσκει συχνά ανθρώπους που να του δώσουν τόσα ερεθίσματα, αυτό είναι εξαιρετικά σπάνιο, ειδικά στις μέρες μας! Γι'αυτό και χάρηκα τόσο πολύ :) Μακάρι να έρχονται στις ζωές μας, συχνά ενδιαφέροντα άτομα :) Καλή εβδομάδα!

Roadartist είπε...

@ Aντώνης: Σε ευχαριστώ πολύ Αντώνη μου, να είσαι καλά :) Θα σας ταξιδεύω στην πόλη μας λοιπόν, χαχα φιλιά :)

Roadartist είπε...

@ iLiAs: Να είσαι καλά Ηλία μου καλή εβδομάδα :)

Roadartist είπε...

@ ναυτίλος: Μα δεν είναι υπέροχο?? Προσωπικά αυτές τις μέρες αγαπάω περισσότερο τη πόλη μου! Έχει μια καταπληκτική ξεχωριστή εικόνα. Βέβαια την Κυριακή έφυγα λίγο εκτός ΑΘηνών εως τη θάλασσα, αλλά το Σαββάτο ήταν μια μέρα όλη αφιερωμένη σε 'ξενάγηση'.. και πίστεψε με έμαθα τόσα πολλά πράγματα που τα αγνοούσα.. Φοβερό! Καλή εβδομάδα!

Roadartist είπε...

@LOCKHEART: Καλησπέρα Σπύρο, καλή εβδομάδα να έχουμε, καλά να περάσεις αύριο!

Roadartist είπε...

@ nikiplos: Μα γι'αυτό και ο ενθουσιασμός μου! Συχνά γνωρίζω ανθρώπους 'μορφωμένους' και είναι τόσο κενοί και αδιάφοροι!! Αυτός είναι πραγματικά μια φωτεινή εξαίρεση, δεν αναφέρω το όνομα του στο blog, γιατί δεν νομίζω να το ήθελε και ο ίδιος. Αλλά πραγματικά νιώθω πολύ τυχερή ..
Αυτό που λές έκανα :)"ανοίξα" τις κεραίες μου διάπλατα για να αδράξω κάτι απο όσα έλεγε.. :) ΦΙΛΙΑ!

Roadartist είπε...

@ Λυδία: Να είσαι καλά Λυδία, όντως σημασία έχει η διάθεση και το "πως" κοιτάμε γύρω μας. Διαφορετικά και στον παράδεισο να είσαι μπορεί να μην περνάς καλά! Σημασία έχει να 'βλέπεις'.. :)

Roadartist είπε...

@ Φωτεινή: Καλημέρα Φωτεινή, τις καρδιές τις έχω δει άπειρες φορές και τις έχω χαρεί κ αυτές :) Το Σαββάτο όμως ήμουν απο την άλλη μεριά της πόλης, όπου εκεί δεν υπάρχουν καρδούλες.. Αλλά τις έχω και αυτές τιμήσει :) Φιλιά!

Roadartist είπε...

@ φεγγαραγκαλιες: Χαίρομαι πολύ τότε για εσένα..Εμένα συνήθεια αγαπημένη :) Καλή εβδομάδα!

Roadartist είπε...

@ dyosmaraki: Ακριβώς Μαρία! Είναι τόσες οι ομορφιές αυτής της πόλης, που μερικές φορές απορείς.. πως δεν είχες δει κάποιες απο αυτές. Στο χέρι μας είναι να τις ανακαλύψουμε! Τελικά σε όλα παίζει ρόλο η διάθεση και η 'ματιά'.. Καλή σου εβδομάδα Μαράκι!

zentikes,dano είπε...

η αληθεια ειναι οτι παρολες τις βρωμιες που ακουμε για την πολη μας
απο τα διαφορα καναλια
οπου και να γυρισεις το ματι σου σε καθε γειτονια θα δεις κατι ξεχωριστο
καλημερα
καλη εβδομαδα

Madame de la Luna είπε...

Αν σκεφτείς ότι είμαστε απ' τους λαούς, που καλύτερα ξέρουν την ιστορία μας οι ξένοι παρά εμείς, είναι εύκολο να καταλάβεις γιατί όταν μαθαίνουμε κάτι, βλέπουμε την ΑΘήνα με άλλα μάτια. Χαίρομαι που πέρασες όμορφα, γιατί το "γνωρίζω" αυτό όλο που περιγράφεις, σαν κατάσταση. Ένας άνθρωπος, μερικές κουβέντες, μια όμορφη μέρα κι αλλάζει όλη η διάθεση. Καλημέρα κίτρινη, φωτεινή και φωσφορίζουσα...

Fatale είπε...

Όμορφο πολύ να γνωρίσεις καινούργιους ανθρώπους και να επικοινωνείς...η σωστή επικοινωνία είναι ένα ταίριασμα βαθύ και ουσιαστκό...
χάρηκα που τον συνάντησες έτσι τυχαία..!!!

Καλή εβδομάδα

Ανώνυμος είπε...

Ωραίος τρόπος πράγματι, αυτού του είδους ο εσωτερικός αστικός τουρισμός. Δραπετεύεις απ' τα καθημερινά και βλέπεις τον κόσμο με καινούριο βλέμμα. Είναι τόσο ανεξάντλητη αυτή η πόλη άλλωστε, που και κάθε μέρα να πηγαίνεις αλλού, πάλι θα μείνουν πολλά πράγματα που δεν θα μπορέσεις τελικά να τα δεις. Άσε, που οι άνθρωποι είμαστε πια τόσο βιαστικοί, που συχνά δεν προσέχουμε καν τι υπάρχει έξω απ' το σπίτι μας, τι συμβαίνει στη γειτονιά μας... Η ματιά μας προσπερνάει τα συμβάντα, τους άλλους γύρω μας, όλα. Συνέχισε λοιπόν τις ωραίες σου βόλτες και μεις θα χαιρόμαστε που μας παίρνεις μαζί. Τα φιλιά μου έχεις!

Βάσσια είπε...

Γενικά οι βόλτες είναι αναζωογονητικές.

Και όταν παρατηρείς με άλλη οπτική και διάθεση, ανακαλύπτεις συνεχώς.

Είναι μία ωραία πρόταση να ξανα-ανακαλύψουμε τη πόλη που ζούμε.

Καλή εβδομάδα Road :-)

Γιώργος Χρηστινίδης είπε...

Η βόλτα πήγε καλά και... φωτογραφικά, εάν κρίνω από τη φωτογραφία.
Καλή εβδομάδα και σε σένα sweetartist.

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Καλη διάθεση,λίγος ελεύθερος χρόνος και η κατάλληλη παρέα μας κάνουν να
βλέπουμε τα πράγματα απο άλλη οπτική γένια
Το ποτήρι μισογεμάτο και τοτε όλα
φαίνονται πιο καθαρά
Καλό απόγευμα
και καλή βδομάδα
κοτσυφοφιλώ σε...

τσίου!!!

Ra Ma είπε...

Πάρα πολύ ωραία!
Να ανακαλύπτεις καινούγιες γωνιές και ανθρώπους, και μάλιστα εκεί που δεν το περιμένεις είναι ότι ευχάριστο!

Δεν αρκεί να έχουμε τα μάτια μόνο ανοικτά μα και την καρδιά μας.

Καλή εβδομάδα!

Agobooks είπε...

Καλή βδομάδα και σε σένα, αρτίστα μου!

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Καλή εβδομάδα με πολλές, πολλές "εξορμήσεις" και ενδιαφέρουσες γνωριμίες :)

Roadartist είπε...

@ zentikes: Καλησπέρα :) Οι βρωμιές είναι γεγονός και υπάρχουν, αλλά αυτή η πόλη δεν ξέρω πως..τις εκμηδενίζει κάποιες στιγμές μαγικά απο μόνη της.. :) Καλή εβδομάδα!

Roadartist είπε...

@ Madame de la Luna: Δυστυχώς Κυρά του Φεγγαριού αυτο που γράφεις ισχύει απόλυτα.
Υπάρχουν πολλοί 'αθηναίοι' που δεν έχουνε ανέβει ποτέ στον Παρθενώνα..Είναι κρίμα αν το σκεφτείς..
Καιρός να βγούμε όλοι έξω και να ερευνήσουμε αυτή τη πόλη!!
Να μάθουμε την ιστορία μας, η οποία έχει πάρα πολλά να μας 'δώσει'.. Μόνο να δεις πως ζούσαν στην αρχαία αγορά της Αθήνας.. είναι μια όμορφη μύηση στον πολιτισμό μας.. Εκτός απο αυτό είναι μια υπέροχη βόλτα σε καταπράσινο λοφάκι μέσα στο κέντρο.. Γιατί να την χαίρονται μόνο οι ξένοι επισκέφτες?
Αυτή τη κατάσταση που περιγράφεις έζησα, που τόσο σπανίζει!
Καλή εβδομάδα!

Roadartist είπε...

@ Fatale: Σπάνιο και όμορφο! Μακάρι καθημερινά να είχαμε αυτή την όμορφη επικοινωνία όλοι..
Ναι ήταν εντελώς τυχαία, εύχομαι να υπάρξουν κ άλλες :) ΦΙΛΙΑ :)

Μαριλένα είπε...

Ξέρεις τι μου θύμισες καλλιτέχνιδα μου; του Αραγκόν "το χωριό μου το Παρίσι" :)))

σε φιλώ κι ευχομαι καλη βδομαδα και χρονια πολλά για αύριο :))

Dee Dee είπε...

Υπαρχουν καποιοι ανθρωποι που μου μοιαζουν σαν φαροι...... και δεινουν τοσο απλοχερα το φως τους σε οσους το χρειαζονται!!

Τουριστρια στην πολη σου, καταπληκτικο μου φαινεται, ειδες πως αλλαζουν ολα με μια απλη αλλαγη ρολου! Μπραβο αρτιστα μου!!

Καλη καλη εβδομαδα!!

Roadartist είπε...

@ aikaterinitempeli: Καλησπέρα Κατερίνα μου, είναι πραγματικά ανεξάντλητη αυτή η πόλη, πάντα υπάρχει κάτι καινούργιο να δεις, αρκεί να έχεις τη διάθεση να την ψάξεις.. να την περπατήσεις, να τη δεις με τη ματιά του επισκέπτη :)
Εχεις απόλυτο δίκιο, η βιασύνη και το άγχος της καθημερινότητας, συντελεί να κοιτάμε...αλλά όμως ουσιαστικά να μη βλέπουμε.. Με αποτέλεσμα να προσπερνάμε την ομορφιά γύρω.. Καλή εβδομάδα και σε σένα :)

Roadartist είπε...

@ Vassia: Βάσσια μου καλησπέρα, πραγματικά αναζωογονητικές!! Και είναι τόσο όμορφο να σε διαψεύδει η ίδια σου η γειτονιά! Εκεί που πιστεύεις οτι έχεις πάει παντού, και οτι τα έχεις δει όλα, ανακαλύπτεις εντελώς τυχαία μια νέα γοητευτική γωνιά και.. η χαρά σε συνάρτηση με την έκπληξη είναι πραγματικά μεγάλη! Καλή εβδομάδα!

Roadartist είπε...

@ Γιώργος Χρηστινίδης: Γιώργο μου είσαι ο μόνος που σχολίασε τη φωτογραφία! :) :) :) Χαίρομαι ιδιαίτερα για αυτό! Είναι μια πεταλούδα πάνω σε ένα απο τα λουλούδια που βρίσκεται εντός του αρχαιολογικού χώρου της αρχαίας αγοράς..
(η οποία είναι κατάφυτη και με πολλά παγκάκια.. {μη νομίσεις οτι δεν είχα ξαναπάει..πέρσι τέτοια εποχή είχα ξαναμπει στον αρχαιολογικό χώρο..} και όμως εφέτος παρατήρησα άλλα πράγματα)
Όσες φορές κ αν πας λίγες είναι.. Κάθε φορά βλέπεις και κάτι άλλο..
Χαίρομαι όμως που την παρατήρησες εσύ!! Η φωτο λοιπόν δεν είναι απο κάποιο δάσος εκτός αττικής κλπ αλλά απο το κέντρο αυτής της πόλης!! Καλή εβδομάδα :-)

Roadartist είπε...

@karaflokotsifas: Πραγματικά καλέ μου κότσιφα, αυτά μας χρειάζονται μόνο! Καλή παρέα, διάθεση, χρόνος και όλα τα άλλα τα βρίσκεις!
Το ποτήρι μισογεμάτο πάντα.. και άν πέσουμε θα περάσεις εσύ να μας σφυρίξεις..και θα ανέβουμε ξανά!! Καλή εβδομάδα, τσίουυυυυυυυυ :)

Roadartist είπε...

@ Radio Marconi: Καλησπέρα marconi σωστά, ανοικτή τη ματιά και κυρίως τη καρδιά μας.. Ολοι μας :) Καλή εβδομάδα να έχουμε!

Roadartist είπε...

@ N.Ago: Καλή εβδομάδα ago :)

Roadartist είπε...

@ τo τέρας της αμάθειας: Αυτή είναι μια απο τις πιο ενδιαφέρουσες ευχές..
Ευχαριστώ! Η ζωή έχει νόημα όταν τριγυρνάς, βλέπεις, μαθαίνεις, γνωρίζεις, ενδιαφέρεσαι!! Καλή εβδομάδα κ σε σένα!

Roadartist είπε...

@ Μαριλενα: χαχαχαα Μαριλένα το έχω αυτό το κουσούρι.. βλέπω τη πόλη μου ως καινούργια.. :) 26 χρόνια εδώ και ακόμα να το ξεπεράσω αυτό.. Μάλλον πάντα έτσι θα είμαι :) Φιλιά πολλά Μαριλενάκι χρόνια πολλά για αύριο :)

Roadartist είπε...

@ Dee Dee: Ακριβώς έτσι.. ένιωσα! Ένας άνθρωπος που σκορπούσε το φως και τη γνώση του απλόχερα γύρω.. Πήρα πολλά απο αυτή τη γνωριμία.. Συχνά dee dee το κάνω αυτό.. Μου αρέσει απίστευτα! Ναι είναι όμορφο να επιλέγεις το πως θα νιώσεις, με μια απλη αλλαγη ρολου.. Δεν είναι καθόλου δύσκολο..και πραγματικά η διαφορετική ματιά έχει πολλά να σου δώσει! Καλή εβδομάδα :)

Churchwarden είπε...

Είδες, Road, πώς είναι το κέντρο της Αθήνας, όταν είναι άλλο το κέντρο της προσοχής;

manetarius είπε...

Από τότε που σταμάτησα να δουλεύω στο κέντρο, κάθε φορά που ανεβαίνω στην Αθήνα για καφέ, νιώθω και συμπεριφέρομαι σαν τουρίστας.

Τρελλαίνομαι για την αναρχία της και την ομορφιά της, πιστεύω οτι είναι μια πόλη που καταφέρνει να συνδιάζει και τα δύο πολύ ωραία!

...με λένε manetarious και είμαι καλά...!

Φιλιά, να περνάς πάντα έτσι καλά!

Ανώνυμος είπε...

σε νιωθω...ειναι κατι που συνηθιζα να κανω παλιοτερα...πιστευω παντα υπαρχουν καινουρια πραγματα να ανακαλυψεις...

καλη εβδομαδα...σε φιλω!!!

Μαργαρίτα είπε...

Πολύ γλυκιά και τρυφερή
η ανάρτηση σου..!!
Πολύ ζεστά τα λόγια σου..
Είναι πράγματι υπέροχο να
γνωρίζει κανείς πραγματικούς
Ανθρώπους.. από τους οποίους
αναβλίζει απλότητα και καλοσύνη..
και να γεύεται τις απλές χαρές
τις ζωής.. μια βόλτα,μια κουβεντούλα...μερικές φωτογραφίες!

Πολλά φιλιά***

Κούκος είπε...

Καλλιτέχνιδα,
Πάντα να περνάς τόσο όμοορφα!
Καλή εβδομάδα.

Artanis είπε...

Μπράβο Καλλιτέχνιδα, σε ζηλεύω...Εγώ δυστυχώς δεν νοιώθω τουρίστρια στην πόλη μου, την ξέρω πολύ καλά, μιας και την περιδιαβαίνω συνέχεια...Για να βρω τέτοια άτομα σαν αυτόν τον καθηγητή που περιγράφεις, πρέπει να περιμένω να οργανωθεί κανένα συνέδριο στο Πανεπιστήμιο, όπου θα το παρακολουθήσω σαν ιδιώτης, κι αν μου επιτραπεί, να θέσω ερωτήματα και να λάβω απαντήσεις...Αλλά να ανοίξω και συζήτηση επί παντώς επιστητού, πρέπει να είμαι το λιγότερο, διαβολεμένα τυχερή...

P. Kapodistrias είπε...

Πολύ γόνιμο αυτό. Εμείς εδώ τα δυο τρία τελευταία χρόνια έχουμε πάρει τα καλντερίμια και τους λόφους, όπου γνωρίζουμε τους γνωστούς μας άγνωστους: Λουλούδια, χόρτα, ζώα, έντομα, σκουπιδαριό, ευωδίες, δυσωδίες, κακούς, καλούς ανθρώπους κοκ.
Μπράβο σου!!! Αξίζει τον κόπο. Έτσι νικιέται η καθημερινότητα. Άσε που εκεί στις ατραπούς μπορεί να βρεθεί και κάτι το Αναμενόμενο!!! Το ό,τι Ποθεινό!!!
Χαίρε Φίλη!!!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

Για να αλλάξει κάποιος την οπτική σου, πρέπει και συ έτοιμος να είσαι να δεις. Και συ, όπως φαίνεται, είσαι! :))Καλή εβδομάδα να έχεις! :))

Ανώνυμος είπε...

αααααααααα..........ότι καλύτερο, να είσαι τουρίστας στη πόλη σου μια ευχάριστη νότα από την καθημερινότητα που μας υπενθυμίζει διαρκώς ότι είμαστε μετανάστες στην ίδια μας τη χώρα!
Η φωτογραφία με τη πεταλούδα πολύ ωραία!

amelie είπε...

τελεια ... καλα κανεις... και εγω το κανω αυτο ... οταν εχει ωραιο καιρο!!! εχει πλακα να σε νομιζουν για ξενο... μ αρεσει πολυ οταν πανε να μου μιλησουν στα αγγλικα γτ νομιζουν οτι ειμαι απο αλλη χωρα... να περνας καλα! γεια και χαρα

Roadartist είπε...

@ Churchwarden: Μα church τα πάντα απο αυτό δεν εξαρτιώνται? Απο την οπτική που τα κοιτάμε? Μπορεί η ομορφότερη εικόνα, να σου φανεί άσχημη αν δεν έχεις τη κατάλληλη διάθεση..Και το αντίστροφο, σε κάτι άσχημο να ανακαλύψεις ομορφιά! Αν και η Αθήνα έχει αρκετές ομορφιές ακόμα! Καλή εβδομάδα!

Roadartist είπε...

@mane-tarious: Eγώ πάλι αυτό το συναίσθημα το νιώθω κυρίως σε μέρη που γεμίζουν τουρίστες..Αλλά δεν θα διαφωνίσω οτι η αναρχία του κέντρου έχει κάτι το γοητευτικό! Ω ναι, mane-tarious... παρομοίως..
...με λένε roadartist και είμαι καλά...! χαχα Φιλιά πολλά καλή σου εβδομάδα :)

Roadartist είπε...

@ una mama και οχι μονο: Χαίρομαι για αυτό mama!! Εντάξει το pc?? Καλή εβδομάδα, φιλιά!

? είπε...

καλή εβδομάδα! λατρεύω επίσης αυτές τις βόλτες στο κέντρο

Roadartist είπε...

@ Μαργαρίτα: Καλή μου Μαργαρίτα για να σου φάνηκαν όσα ένιωσα, γλυκά, τρυφερά και ζεστά, σημαίνει οτι είσαι άνθρωπος δεκτικός στην αλήθεια..και εκτιμάς και εσύ την απλότητα! Σε ευχαριστώ..να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα, καλό σου βράδυ!

Roadartist είπε...

@ Κούκος: Σε ευχαριστώ πολύ Κούκε να εισαι και εσυ καλα, καλή εβδομάδα να έχουμε :)

Roadartist είπε...

@ Artanis: Αρτάνις μου δεν νομίζω να παίζει ρόλο τόσο η πόλη.. Παντού νομίζω υπάρχουν καινούργια μέρη να τα γνωρίσεις..μάλλον τα πάντα βασίζονται στην ψυχολογία της στιγμής..
Οσον αφορά τον καθηγητή, ήταν πραγματικά τυχερή στιγμή..γιατί πρόκειται για μια εξαιρετική περίπτωση "κινητής βιβλιοθήκης" :) χαχα άνθρωπος με φοβερές γνώσεις..νομίζω οτι θα σου έλυνε κάθε απορία και ήταν ανοικτός πολύ στο διάλογο..
Στο τέλος μας ευχαριστούσε και ο ίδιος για την ευχάριστη νότα που του ...χαρίσαμε.. και ξέφυγε απο τα καθιερωμένα.. Φαντάσου δηλαδή..
Αλλά και σε αυτό πάλι νομίζω οτι δεν παίζει ρόλο η πόλη, απλά μέσω κάποιων γνωστών είχα τη τύχη να τον γνωρίσω. Καλή εβδομάδα, και μη παραπονιέσαι μωρέ..:)

BLUEPRINTS είπε...

είδες κάποιες φορές που κάποιες βόλτες και συγκυρίες πόσο μπορούν να διευρύνουν τους ορίζοντές σου;

Roadartist είπε...

@ Π.Κ.: Χαίρομαι ιδιαίτερα απο τη θετικότητα σου. Σπανίζει στις μέρες μας! Μπράβο και σε σένα που δίνεις σημασία στην φύση και στα ζώα! Πιστεύω οτι έχουμε πολλά να διδαχτούμε απο την επαφή και τη σχέση μας με αυτά.. και να γίνουμε πιο σοφοί και πιο ολοκληρωμένες προσωπικότητες!
Ευχαριστώ για τον ενθουσιασμό και τον όμορφο χαιρετισμό..τα εκτιμώ βαθιά..Καλή εβδομάδα να έχουμε και χρόνια πολλά για αύριο!

Roadartist είπε...

@ ΑΝΕΜΟΣΚΟΡΠΙΣΜΑΤΑ: Μάλλον παίζει ρόλο και ο δέκτης.. δεν έχεις άδικο, προσωπικά 'διψώ' για τέτοιους ανθρώπους..και ρουφάω όλες τις στιγμές μαζί τους.. Είναι όαση στην εποχή μας! Καλή εβδομάδα!

Roadartist είπε...

@ Ηλιογράφος: Ηλιογράφε μου η καθημερινότητα παραείναι δύσκολη και σκληρή..μερικές φορές άκρως απογοητευτική..γι'αυτό και αξίζει να ανακαλύπτουμε την άλλη πλευρά της ζωής και να βρίσκουμε τρόπους να χαιρόμαστε! Σου άρεσε η φωτο??? Να εισαι καλά :)

Roadartist είπε...

@ amelie: Ναιιιι έχει πολύ γέλιο αυτό όντως!! :) Εμένα μου μιλάνε και ιταλικά μερικοί..Πάντως το Σαββάτο είχε καταπληκτικό καιρό.. Ευχαριστώ αμελί και εσύ να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα, γεια!

Roadartist είπε...

@ Νίκος Κ.: Καλη σου εβδομάδα, υπάρχουν και τα θετικά.. .. ευτυχως :)

Roadartist είπε...

@ BLUEPRINTS: Και τελικά τα απρογραμμάτιστα είναι τα καλύτερα! Εκεί που δεν το περιμένεις, μπορεί να περάσεις όντως πανέμορφα.. Καλή εβδομάδα blueprints!!

kiki είπε...

Χρειάζεται και να γινόμαστε τουρίστες στον τόπο μας. Τον βλέπουμε αλλιώς! Πόσο μάλλον όταν είμαστε με καλή παρέα!

jf είπε...

Roadartist-tourist,
σου εύχομαι συχνά τέτοια συναπαντήματα - ξεχωριστά & αξιόλογα- που δίνουν ώθηση στη ζωή και νέο ξεκίνημα για καινούργια πράγματα.

Kaveiros είπε...

Αλοιμονο,αν δε χαιρομουνα,
με τη χαρα των αλλων!
Καλο σου βραδυ!

purple είπε...

καλη βδομαδα σε ολους μας!!!

Αποψη είπε...

όπως τό είπες τουρίστρια. Τα ποιο όμορφα πράγματα στη ζωή είναι δωρεάν, είναι δίπλα μας και μένει απλώς να τα ανακαλύψουμε για να τα χαρούμε. Όπως έλεγε και ένας φίλος μου "τα λεφτά φτάνουν το μυαλό δεν φτάνει"...
Καλά ταξίδια

ο δυσλεξικός δάσκαλος είπε...

Μακάρι να περνάς πάντα τόσο καλά! Η γνωριμία μ' έναν ενδιαφέροντα άνθρωπο είναι πάντα αναζωογονητική! Κληνύχτα και ζήτω η 25η Μαρτίου!
(μην ξεχνιόμαστε...)

F είπε...

καλησπέρα

πρώτη φορά κι εγώ εδώ

έχει φρέσκιες ιδέες

έχει όμορφα συναισθήματα

να είσαι κι εσύ πολύ-πολύ-πολύ καλά

και πάντα να ταξιδεύεις

σ' αυτή αλλά και σε κάθε πόλη

καληνύχτα

sombraluz είπε...

Μεγάλη ευτυχία να έχεις μια φρέσκια ματιά για πράγματα χίλιες φορές κοιταγμένα! Εξάλλου κοιτάζω δε σημαίνει πάντοτε και βλέπω!

Pan είπε...

Καλησπέρα δρομοκαλλιτέχνιδα.

Εσύ να έχεις ακόμη καλύτερη
εβδομάδα.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Η Αθήνα έχει πολλά στέκια για απολαυστικές επισκέψεις, εξ'αλλου όπως είπες τακτικότατα επιδίδεσαι σε τέτοιες εξόδους.
. Το σημαντικότερο ήταν η μοναδικότητα της παρέας.
Πάντα τέτοια!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ανώνυμος είπε...

Τι όμορφες αυτές οι βόλτες στην Αθήνα!
Και γω πηγαίνω συχνά στην Πλάκα, στο Θησείο, στον Κεραμεικό συνήθως Σαββατοκύριακα και περπατάω, φωτογραφίζω, κάθομαι στα πεζούλια και "χάνομαι" στις εικόνες και στις μυρωδιές της πόλης. Αν έχεις και αξιόλογη παρέα ακόμα καλύτερα.

Σου εύχομαι πολλές ακόμα βόλτες με ενδιαφέροντες ανθρώπους!

mmexer είπε...

Είναι πολύ πιο όμορφη η Αθήνα αν είσαι τουρίστας... Γιου αρ λίβινγκ γιουαρ μιθ ιν γκρίς!! χαχαχαχα

ILive2LoveMe είπε...

Καλήμερα γλυκιά μου Roadartist, καλή εβδομάδα κι από μένα αν και μπήκε η Τρίτη ήδη!
Δεν είναι μαγευτική η Αθήνα μας τελικά? Είναι και παραπάνω από αυτό! Έχει κάτι μαγικό, κάτι ερωτικό , κάτι τρυφερό! Είναι αλήθεια για το πόσα μπορούμε να ανακαλύψουμε, κι αυτή είναι η ομορφιά. Της δινόμαστε και μας δίνεται:)
Ζούμε στην πιο όμορφη χώρα, ακριβώς γι' αυτό που είναι κι ακριβώς γι΄ αυτό που είμαστε! Αχχ μια ομορφιά η Ελλάδα μας απο άκρη σ' άκρη! Φιλιά πολλά

Νατασα είπε...

Καλημερα κι απο εμενα

Meropi είπε...

Λοιπόν μικρούλα μου Καλλιτέχνιδα,
πολλές φορές το σκέφτηκα να κάνω κι εγώ έστω για μια Κυριακή ή ένα Σάββατο την τουρίστρια. Σπάνια το καταφέρνω. Οι μόνες λίγες φορές που το κατάφερα είναι όταν χρειάστηκε να ξεναγήσω φίλους και γνωστούς. Και τότε είναι αλήθεια ότι είδα την Αθήνα με ένα άλλο μάτι, πολύ καλύτερο....

Γωγώ Πακτίτη είπε...

καλημέρα γλυκιά τουρίστρια...:)

πάντα με καταπληκτικές εικόνες λέξεις...:)

Roadartist είπε...

@oneiromageiremata: Καλημέρα και χρόνια πολλά! Είναι υπέροχο :)

Roadartist είπε...

@ JF: Eυχαριστώ για την ευχή σου :) Μου άρεσε το roadartist-tourist!! :) xaaa Καλημέρα και χρόνια πολλά για σήμερα!

Roadartist είπε...

@ Kaveiros: Να εισαι καλά, που να μου γίνει και κάτι πιο σημαντικό δηλαδή.. :) Όλα εξαρτιούνται απο το πως τα βλέπεις!! :)

Roadartist είπε...

@ purple: Καλή μέρα, καλή εβδομάδα να είμαστε καλά όλοι :)

Roadartist είπε...

@ Αποψη: Σωστός ο φίλος σου!! Αν και τα λεφτά δεν φτάνουν πάντα .. αλλά τελικά το μυαλό είναι το σημαντικότερο.. Καλώς όρισες, καλή σου μέρα!

Roadartist είπε...

@ο δυσλεξικός δάσκαλος: Μακάρι Δάσκαλε! Ευχαριστώ! Καλή σου μέρα, καλή εβδομάδα και χρόνια πολλά :)

Roadartist είπε...

@ F: Καλώς όρισες λοιπόν και εσύ! Την καλύτερη ευχή μου έδωσες.. πολλά ταξίδια και στη πόλη μου αλλά και σε άλλες.. Εύχομαι να είμαι γερή να τα ζήσω όλα.. Σε ευχαριστώ, καλή σου μέρα!

Roadartist είπε...

@sobraluz: Ακριβώς sobraluz, όλη η μαγεία και το μυστικό της ζωής έχω καταλήξει οτι κρύβεται εκεί! Στο τρόπο που κοιτάς τη ζωή γύρω σου.. Αν είσαι τυχερός να γνωρίζεις και ενδιαφέροντες ανθρώπους τότε όλα γίνονται ακόμη πιο συναρπαστικά!

Roadartist είπε...

@ Pan: Ευχαριστώ καλέ μου pan :)

Roadartist είπε...

@ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ: Γλαρένια όντως έτσι τακτικότατα..Και παρόλ'αυτά ειμαι σίγουρη ότι πολλά στέκια ακόμα δεν τα έχω εντοπίσει.. :) Να είσαι καλά, να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα, και χρόνια πολλά για σήμερα!

Roadartist είπε...

@ lemonita: Καλημέρα λεμονιτα! Και αρκετά σκ, όποτε ο καιρός το επιτρέπει, μου αρέσει να περπατώ σε αυτές ακριβώς τις περιοχές που ανέφερες και με τη φωτογραφική μου να τραβάω ότι με εντυπωσιάζει. Μα είναι καταπληκτικό πόσα πράγματα υπάρχουν που σε άλλη βόλτα δεν τα είχες εντοπίσει! Αν έχεις και παρέα να τις μοιραστείς τότε γίνονται όλα συναρπαστικότερα :)

Roadartist είπε...

@ mmexer: καλά λύθηκα στα γέλια.. χαχαα εντάξει τελικά όντως live your myth in greece μόνο ως τουρίστας!!! :) Kαλημέρα!!

Roadartist είπε...

@ ILive2LoveMe: Καλημέρα και καλή εβδομάδα και σε σένα! Πραγματικά χαίρομαι που με καταλαβαίνετε!
Ναι ειναι μαγευτική, είναι ερωτεύσιμη πόλη και κυρίως την Άνοιξη .. και το καλοκαίρι!
Ο καθηγητής πολυταξιδεμένος, με διαλέξεις στα μεγαλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου, ειδικός για τους αρχαίους πολιτισμούς, μας έλεγε οτι ο περίπατος στην Δ. Αρεοπαγίτου είναι ο πιο όμορφος στον κόσμο.. Τουλάχιστον για τον ίδιο βέβαια. Νομίζω οτι αρκετοί θα συμφωνήσουν! Η Ελλάδα απαιτεί τον σεβασμό μας και την φροντίδα μας! Μετά απο τόσα εγκλήματα πάνω της.. και ακόμα μπορεί να σε σαγηνέψει! Οντως όμορφη απο άκρη σ' άκρη! Φιλιά, καλή εβδομάδα και ας είναι Τρίτη :)

Roadartist είπε...

@ Νατασα: Καλή σου μέρα Νατάσα και καλή εβδομάδα.. Ααα, και χρόνια πολλά :)

Roadartist είπε...

@ Meropi: Μερόπη μου πάρε μια καλή σου φίλη, μια φωτογραφική μηχανή, ντύσου ανάλογα.. :) και ξεκίνησε μια Κυριακή πρωί περίπατο στο στη Μοναστηράκι, Πλάκα και Θησείο.. να περπατάς ανάμεσα στους ξένους..δεν θα καταλάβεις πότε θα ξεχαστείς.. Υπέροχη διαδρομή. Να σταθείς στην εκκλησία του Λουμπαδιάρη απέναντι απ' το Ηρώδειο. Και να χαζεύεις την Ακρόπολη!..Ασε το να ανέβεις μέχρι την Ακρόπολη... Εκεί είναι που τα ξεχνάς όλα. Σκέφτεσαι πόσο ασήμαντος και πόσο φθαρτός είσαι. Όλο αυτό ειναι απίστευτα αναζωογονητικό, ψυχαθεραπευτικό! Καλή εβδομάδα :)

Roadartist είπε...

@ Γωγώ Πακτίτη: Δεν ειναι υπέροχο να ταξιδεύεις..λίγο έξω απο τη γειτονιά σου? Να είσαι καλά, σε ευχαριστώ πολύ! Καλημέρα :)

Ανώνυμος είπε...

Είναι ωραία διέξοδος να το παίζεις τουρίστας στην πόλη σου. Στην τελική την μαθαίνεις καλύτερα. Την καλημέρα μου.

nikosm

KitsosMitsos είπε...

Ωραία βόλτα και πάλι! Είναι τρόπος για να επιβιώνεις σ'αυτή την πόλη... Να την δεις ως τουρίστας!
Καλημέρα

Αορατος είπε...

Το να γνωριζεις ανθρωπους που σε βοηθουν με τις γνωσεις τους ειναι ωραιο πραγμα.Παντα τετεια ρε!Με την φωτογραφια εφαγα σκαλομα ομως.Πιστευω πως αν ηταν λιγο πιο μακρινη θα χαλαγε..Πολυ ωραια φωτογραφια..

pafa64 είπε...

Μερικές γνωριμίες μπορεί να στιγματίσουν τη ζωή μας. Όλοι στη μαθητική μας πορεία θα έχουμε γνωρίσει δασκάλους ιδιαίτερους, που σε κάνουν να αγαπήσεις τη μάθηση. Σκέψου να ήταν οι δάσκαλοι μας όλοι σαν αυτόν που γνώρισες, πως θα ήταν η παιδεία. Την καλημέρα μου.

kalynama είπε...

Οι βόλτες στην Αθήνα... πόση ομορφιά μπορεί να χωρέσει.. Είναι όμορφη η Αθήνα μας.. κι ας αρνούνται πολλοί να το παραδεχτούν.

Καλό σου μεσημεράκι :-))

Roadartist είπε...

@ scriptamanent: Καλησπέρα Νίκο, ναι είναι μια διέξοδος, ακριβώς έτσι..Δεν υπάρχει καλύτερος νομίζω. Καλή εβδομάδα!

Roadartist είπε...

@ KitsosMitsos: Aκριβώς αυτό πιστεύω και εγώ κίτσο..:) Ασε τώρα άκουγα στο ράδιο για τη φωτιά στη Σκόπελο..αρχίσαμε απο τώρα με τις πυρκαγιες εφέτος? Εχούμε μια υπέροχη χώρα πότε θα μάθουμε να τη προστατεύουμε ρε γμτ???

Roadartist είπε...

@ noesis: Καλησπέρα!! Χαίρομαι που την πρόσεξες και σου άρεσε! Δεν ειναι εύκολο να βγάζεις φωτο με έντομα, γιατί ειδικά η πεταλούδα θέλει την ηρεμία της..αν σε αντιληφθεί την έκανε!!! :) Οπότε πρέπει να τη φωτογραφήσεις πολύ γρήγορα! Φιλιά, χρόνια πολλά!

Roadartist είπε...

@ pafa64: Αν ήταν όλοι οι δάσκαλοι σαν και αυτόν, τότε θα είμασταν τελείως διαφορετικοί όλοι μας.. Η παιδεία ως καλλιέργεια είναι οτι πιο ανατρεπτικό, ότι πιο θεμελιακό για το καθένα μας.. Καλησπερα!

Roadartist είπε...

@kalynama: Καλησπέρα..εχει ακόμα αρκετές ομορφιές, σίγουρα όχι όσες είχε παλιότερα..αλλά ακόμα έχει τη γοητεία της..Πρέπει να τη διατηρήσουμε..Καλό μεσημεράκι και σε σένα kalynama :)

Μαριλένα είπε...

Χρόνια Πολλά καλλιτέχνιδα μου :))

φιλιά και καλα να περασετε σήμερα
(κι αυριο η καινούρια εργάσιμη εβδομάδα, εχει μονο τρεις ημερες :))

Roadartist είπε...

@ Μαριλενα: Nα είσαι καλά Μαριλένα μου, χρόνια πολλά και σε σένα, στις όμορφες τις κορούλες σου, σε όλη την οικογένεια.. :) Καλά να περάσετε σήμερα.. Ναι την 'φάγαμε' αυτή την εβδομάδα :) Φιλιά :)

δεσποιναριον είπε...

Καλημερουδια σου και Χρονια Πολλα.
Ετσι ειναι οταν ξεκινησουμε ετσι για μια βολτα χωρις να τρεχουμε για δουλειες, ανακαλυπτουμε την αλλη οψη που ενω ειναι παντα κοντα μας την προσπερναμε. Με ενεπνευσες να κανω κι εγω το ιδιο το Σαββατοκυριακο. Σε φιλω!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ροουνταρτίστα μου καλή,
χρόνια πολλά σου κι' ευτυχή,
όμορφα, δημιουργικά,
χαρούμενα κι' ερωτικά!!!

(Δεν παρέλειψα κάτι....)
;-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Νηφάλια Μέθη είπε...

χρόνια πολλά!!

με την ευχη να εμπνέεις και συ
τους γύρω σου έστω και αν δεν το
καταλαβαίνεις :)

κυκλάμινο είπε...

Πάντα τέτοιες γνωριμίες να κάνεις ροανταρτίστ μου!
Χρόνια Πολλά για τη μέρα!

Βίκυ είπε...

...πόσο πιο φωτεινό είναι το βιωμένο φως και πόσο απλά, κοντά στην αλήθεια του ελκύει...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

να είσαι καλά!

rain είπε...

Πραγματικά σου δίνουν αυτές οι βόλτες άλλο βλέμμα για να κοιτάς τούτη την πόλη που όλοι μας τελικά αγαπάμε! Οπως και όμορφο είναι να γνωρίζεις νέους ανθρώπους. Ολοι και ο καθένας έχουν κάτι να δώσουν..Καλό σου βράδυ

Roadartist είπε...

@ δεσποιναριον: Καλησπέρα και χρόνια πολλά κ σε σένα Δέσποινα! Χαίρομαι που θα κάνεις το ίδιο!! ΦΙΛΙΑ, καλα να περασεις αποψε!!

Roadartist είπε...

@ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ: Τίποτα δεν παρέλειψες γλαρένια μου! Ευχαριστώ πολύ!! Επίσης!! :)

Roadartist είπε...

@nhfalia.methh: Αυτό θα ήταν καταπληκτικό... :) Ευχαριστώ :)

Roadartist είπε...

@ Κατερίνα: Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα, χρόνια πολλά :)

Roadartist είπε...

@ Βίκυ: Πόσο όμορφο αυτό που έγραψες...σε ευχαριστώ! Χρόνια σου πολλά :)

Roadartist είπε...

@ rain: Τα πάντα κρίνονται απο το πως τα 'βλέπεις'..Αυτοί οι άνθρωποι ειναι ευλογία πραγματική, το θέμα ειναι να έρχονται και να μένουν όμως στη ζωή μας..τότε ειναι ακόμα πιο σημαντικό.. Φιλιά.

tzonakos είπε...

Αμαν, 136 σχόλια ! Ζηλιέυωωω :)
Λοιπόν, τουρίστας στην πόλη σου ειναι καλό. Πρέπει να το κάνει κανείς μια φορά κάθε δίμηνο ας πούμε.
Με τη φωτογραφική μηχανή μαζί φυσικά.
Θα ανεβάσω θέμα κάποια στιγμή με φωτογραφίες και σχολιάκια απο in-city tourism.
Την φωτογραφική άλλωστε την εχω πάντα μαζί.

ILIAS είπε...

Πραγματικά χαίρομαι για την αισιόδοξη οπτική σου, το οτι πέρασες καλά, και την τυχερή πεταλουδίτσα που αποθανατίστικε.
Επίσης να σε ευχαριστήσω και από εδώ για το σχόλιό σου στην τελευταία μου ανάρτηση (ξέρεις...)

Εύχομαι να είσαι πάντα χαρούμενη, ευτυχισμένη και να γνωρίζεις καινούργια πράγματα και ενδιαφέροντες ανθρώπους

Καλή σου μέρα roadartist, Νά'σαι πάντα καλά

LIAKI είπε...

Καλή εβδομάδα και ας είναι Τετάρτη...Πολύ όμορφο blog!!!

Takiz είπε...

Γαμώ της βόλτες.....άλλη διάθεση.
Ζήλεψα...


ΥΓ nice foto

BUTTERFLY είπε...

Σπανια και σημαντικη εμπειρια. Ειχα την τυχη καποτε να γνωρισω κι εγω εναν τετοιο ανθρωπο, θεολογος ηταν...απεπνεε μια γαληνη, μια ηρεμια και ηταν τοσο απλος και συγκαταβατικος, καμια σχεση με τους θεολογους που ξερουμε...ενας ανθρωπος κοντα μας, για μας, χωρις ταμπου και χαζες προκαταληψεις, μια κιντη βιβλιοθηκη της ζωης!

cinderella είπε...

Φαντάζομαι οτι ξέρεις πόσο θα θελα κι εγώ να είμαι τουρίστρια και να μην πέφτω πάνω σε γνωστούς, πρώην, νυν κλπ κλπ ;);)
Καλημέρες!! Και πολλά φιλάκια!! :)))

Roadartist είπε...

@ tzonakos: Hello tzonako!! Μα τι έχεις να ζηλέψεις εσύ??? Εννοείται τουρίστρας δίχως φωτογραφική μηχανή δεν γίνεται!! Αυτοκαταργείται ως όρος..χαχα, και εγώ την φωτογραφική την έχω πάντα μαζί μου :) Χαίρομαι για εσένα, ναι να αναρτήσεις τις σχετικές φωτογραφίες..Καλή σου μέρα!

Roadartist είπε...

@EKTORAS: Φίλε μου Έκτορα δεν χρειάζεται να με 'ευχαριστείς' καθόλου. Χαίρομαι που σε ξαναβλέπω εδώ αισιόδοξο και δυναμικό. Η ζωή είναι γεμάτη δυσκολίες και αδιέξοδα, γι'αυτό και πρέπει να την βλέπουμε όσο πιο χαλαρά και όμορφα μπορούμε! Δεν την βγάζεις πέρα διαφορετικά!!! Θα χαρώ να σε βλέπω κάθε μέρα εδώ να αφήνεις χαμογελαστές καλημέρες! Πολλά φιλάκια! :)

Roadartist είπε...

@ LIAKI: Καλώς όρισες στη παρέα! Ευχαριστώ. Να είσαι καλά, καλή εβδομάδα και σε σένα!!

Roadartist είπε...

@ Takiz: Χαίρομαι που σου άρεσε Τάκη, να είσαι καλά βρε με την θετικότητα σου πάντα :) Αλήθεια σου άρεσε η φωτό??? Έχει αξία να μου το λες αυτό εσύ!! Καλή εβδομάδα να έχουμε :)

Roadartist είπε...

@ BUTTERFLY: Καλησπέρα σου! Ακριβώς αυτό που ανέφερες, χωρίς ταμπού και χαζες προκαταληψεις, ένας άνθρωπος που μια ώρα συζήτησης μαζί του, είχε να σου δώσει τόσα πολλά ερεθίσματα.. πραγματικά θα επιδιώξω να τον ξαναδώ.. Ελπίζω να το καταφέρω γιατί είναι κ πολυάσχολος.. θα δείξει!! Φιλιά :)

Roadartist είπε...

@ cinderella: χαχααχαχ κοριτσάκι μη φανταστείς και εγώ δεν μπορώ να απομακρύνομαι εντελως απο το περιβάλλον μου χαχα αυτές οι συναντήσεις είναι αναπόφευκτες μερικές φορές...Και ισχύει αυτό το οτι όταν δεν θες να δεις κάποιον, πάντα 'πέφτεις' πάνω του!! :) Φιλιά καλό υπόλοιπο της εβδομάδας!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Ε!!! Ναι λοιπον...

τσίου!!!

τσίίίιουουουουουυυυ!!!!

καλημέρααααααααααα

Artanis είπε...

Καλημέρα Καλλιτέχνιδα, πώς τα πέρασες χθες; Εμείς είχαμε πολύ αέρα και συνολικά 3 φωτιές, η μία στη Σκόπελο...Μεγάλη ζημιά, ακριβώς στα μέρη που γυρίστηκε το Mama mia...Δηλαδή αν κάποιος που θα δει το έργο, πάει να δει και την την περιοχή που γυρίστηκε, θα δει καμένες τις ράχες, πάνω από ις παραλίες...Υπάρχει βέβαια και η ελπίδα, λόγω των ισχυρών ανέμων, μόνον να τα τσουρούφλισε τα δέντρα και να επανέλθουν, συμβαίνει αυτό, όταν έχει πολλά μποφόρ...

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου γλυκό κορίτσι. Έφτασε η μέση της βδομάδας για ν' αφήσω σχόλιο. Εύχομαι και το επόμενο σ-κ να είναι τόσο απολαυστικό όσο το προηγούμενο. Φιλιά

Roadartist είπε...

@ karaflokotsifas: Καλέ μου κότσιφα τσίουυυυυυυυυυυυυ να έχεις μια υπέροχη θεότρελη μέρα :) :)

sourial είπε...

τελικα πέρα από την βόλτα με την αίσθηση του τουρίστα στην πόλη που καθημερινά αγνοούμε επιβεβαιώνεται και το ότι τα βαθειά ποτάμια δεν κάνουν θόρυβο αλλά τα ρηχά.Και αναφέρομαι στον συνοδοιπόρο σου.καλήμερα

Roadartist είπε...

@ Artanis: Καλησπέρα Αρτανις μου, τι έγινε ρε γμτ στη Σκόπελο? Ασε το άκουγα εχτές στο ράδιο και είχα στενοχωρηθεί πολύ! Νωρίς άρχισαν τις φωτιές εφέτος..Δεν ήξερα οτι κάηκαν οι περιοχές που έγιναν τα γυρίσματα της ταινίας..σοβαρά? Φοβερό πλήγμα.. Σκέψου..σαν οργανωμένο έγκλημα ακούγεται αυτό τώρα που το σκέφτομαι, κανονικά! Μα τι στο καλό, δεν θα μείνει καθόλου πράσινο στο τέλος?? Δεν μπορώ ούτε και στη σκέψη οτι εφέτος θα γίνει οτι πέρσι το καλοκαίρι... :(

Roadartist είπε...

@ Δενδρογαλή: Καλησπέρα :) οι καλές ευχές είναι πάντα ευπρόσδεκτες..Μακάρι και το επόμενο σκ να έχει κάτι θετικό να μου προσφέρει! Το εύχομαι και σε σένα, φιλιά!

Roadartist είπε...

@ sourial: Πραγματικά αυτό που λες ισχύει απόλυτα. Οι πράοι άνθρωποι μέσα απο την απλότητα τους, βγάζουν μια φοβερή γαλήνη.. Δεν κάνουν καμία προσπάθεια για να κερδίσουν τον άλλο, και όμως έτσι τον κατακτούν!

BUTTERFLY είπε...

Πληροφοριακα η φωτια στη Σκοπελο ξεκινησε απο καποιον κατοικο που εκαιγε ξερα χορτα! Αν ειναι δυνατον ρε παιδια! Τη Δευτερα το απογευμα ειχαμε ανεμους 5-6 μποφορ και...κι ο αλλος αποφασισε να καψει χορτα στο χωραφι του! Δηλαδη αν περιμενε 2-3 μερες να κοπασει ο αερας τι θα παθαινε θα χαλαγε η στνταγη; Αυτη ειναι η εγκληματικη αμελεια που συζητησαμε το καλοκαιρι και αυτος ειναι ο κλασικος ο μ...... ο Ελληνας, που δεν παιρνει απο λογια και θα κανει ο,τι του κατεβασει η κλαβα του που ο κοσμος να γυρισει τουμπα!

Roadartist είπε...

@ BUTTERFLY: Κλασικές καταστάσεις τελικά..η μισή Ελλάδα έχει καεί απο τις απροσεξίες μας! Αν είναι δυνατόν!! Τι αυτοκαταστροφική ανοησία είναι αυτή! Τι χώρα θα παραδώσουμε στις μέλλουσες γενεές? Ωραία άντε να καταμαυρίσει και τους επόμενους μήνες οτι πράσινο μας έχει απομείνει.. Ακριβώς έτσι όπως τα λες, ο κλασικός ελληνας μαλ....., αμαν πια δηλαδή!

κοπρόγατα είπε...

έκανα βόλτα στο ταξιδιαρικο μπλογκ σου και θέλω να σου πω πόσο πολύ μου αρέσει!
καλημέρα

Roadartist είπε...

@ κοπρόγατα: Μεγάλη η χαρά μου! Σε ευχαριστώ. Εγώ πάντως σε έχω ήδη προσθέσει στα δεξιά μου links.. :)
Να ξαναπεράσεις όποτε θελήσεις :)

eva είπε...

Το μόνο που χρειάζεται η πόλη μας, είναι εμάς να την ξαναγαπήσουμε... Φιλόξενη η γωνιά σου!

Roadartist είπε...

@ evaggelia-p: Εχεις δίκιο. Αυτό λείπει απο αυτή τη πόλη! Οι άνθρωποι που θα την αγαπήσουν, θα τη φροντίσουν και θα τη σεβαστούν! Καλώς όρισες και σε ευχαριστώ πολύ.

dromaki είπε...

Οταν πρωτοήρθα στην Αθήνα πριν 35 χρόνια παρόλο που εμεινα πολύ λίγο, ενθουσιάστηκα.Ανέβηκα με τα πόδια στην Ακρόπολη,ρουφούσα τα πάντα ήμουν απόλυτα ευτυχισμένη.
Ολα αυτά τα 35 χρόνια άκουγα μόνο άσχημα πράγματα γιαυτήν.Είναι έτσι είναι αλλιώς ,βρωμιά κοσμοσυροή κτλ κτλ...
Πριν ενάμιση μήνα ξανα'ηρθα.Για λίγο πάλι.Και είδα μια πόλη πανέμορφη και καταγοητεύτηκα.
Περπάτησα στα στενάκια της Πλάκας, ανέμελη, ξέχασα όλα τα προβλήματα μου.Τα μάτια μου τεράστια σαν του μικρού παιδιού προσπαθούσαν να αποκομομίσω όλες τις εικόνες...
Με την ανάρτηση σου αυτήν με ξαναμετέφερες εκεί.
Νάσαι πολύ πολύ καλά κι εσύ:)

kat. είπε...

καλή εβδομάδα και σε σένα.....
και να μου το έλεγαν οτι αυτή η φωτογραφία είναι από την θεσσαλονίκη, δεν θα το πίστευα..

πνευμα είπε...

Γνωρίζοντας την Αθήνα μας κάθε φορά απο την αρχή...ότι καλύτερο!


Την καλησπέρα μου

Alkmini είπε...

καλησπερα μικρή μου τουριστρια
το έκανα και γω πριν μερικα χρονια στην Αθήνα επί 1 χρονο, με την ευκαιρία να δείξω στον αγαπημενο μου διαφορες μεριες της πολης μου.
Ναυπλιωτης γαρ. και οταν ηρθαμε ηρθε η σειρα του να με ξεναγησει.
ομορφα να περνας παντα.
φιλακια

Ένα γελαστό απόγευμα είπε...

Γιώργος Παπαλεονάρδος, Αθήνα 1950



Αθήνα 1950
Ίσως στη ζωή μας δεν γίνεται να τραγουδάμε
να τραγουδάμε δυνατά, μελωδικά, στον πάνω τόνο
Έχει καημούς η ζωή μας
Έχει πένθη
Πένθη από ανθρώπους και όνειρα.

Ίσως στη ζωή μας δεν γίνεται να τραγουδάμε
να τραγουδάμε δυνατά, μελωδικά, στον πάνω τόνο
Δεν μπορούμε να ξεδιπλώσουμε ολάκαιρη τη σημαία μας
τη δικιά μας σημαία
της καρδιάς και της αλήθειας.
Πάμε δυο-δυο
τρεις-τρεις
όχι παραπάνω.
Συναντάμε στους δρόμους κάποιο φίλο μας
μια φορά το μήνα.

Άλλοτες ξυπνάγαμε και βραδιαζόμαστε μαζί
δεκάδες φίλοι.
Τραγουδούσαμε και ζωγραφίζαμε στους δρόμους
ένας ολάκαιρος λαός αντάμα.
Άλλοτες…
Τώρα ακούμε τον μονόλογο των επισήμων
Ακούμε τη βουερή σιωπή του πλήθους
Την ατάραχη επιφάνεια της οργής του
μόλις ξεχωρίζουμε.
Προχωράμε μες στη νύχτα
Δε μιλάμε
Αγγίζουμε τις ζεστές παλάμες μας με δύναμη
Και κοιταζόμαστε βαθιά.


Sorry αλλά η άνοιξη δε μένει πια εδώ....αλλά ελπίζω να 'ρθει πίσω...
όπως τότε που ήμασταν παιδιά...
Φιλιά

παράλληλος είπε...

Γιατί να μας κάνει εντύπωση που ένας ποιοτικός άνθρωπος είναι "κανονικός"?
Μη μου πεις ότι κάπνιζε κιόλας!...
;)

Roadartist είπε...

@ dromaki: Καλησπέρα σου! Αυτή την αίσθηση που λες, την έχω πολύ συχνά και αυτές οι βόλτες ειναι πολύ συνηθισμένες στο πρόγραμμα μου :) Κατανοώ απόλυτα τι λες.. Να είσαι καλά, καλό βραδάκι :)

Roadartist είπε...

@ kat: Γειά σου κατ, και όμως αυτή η φωτο ειναι απο το κέντρο της Αθήνας.. :) Καλό βράδυ!!

Roadartist είπε...

@ πνευμα: Ακριβώς..τι καλύτερο! Καλό βράδυ!

Roadartist είπε...

@Aliki: Καλησπέρα Αλίκη μου! Το θέμα είναι να το κάνεις και για τον εαυτό σου..εκεί να δεις μαγεία!! Αλλά και η ξενάγηση στο Ναύπλιο πρέπει να ήταν καταπληκτική, είναι μαγική πόλη! Καλό βράδυ :)

Roadartist είπε...

@"Γελαστό απόγευμα": Στέλιο μου σε ευχαριστώ για το τέλειο ποίημα, το εκλαμβάνω ως άλλο ένα μοναδικό δώρο απο εσένα. Πραγματικά ευχαριστώ. Κατανοώ τι λες...
Τι να κάνουμε βρε Στέλιο, όλα εδώ είναι..Και εμείς θα φέρουμε την Άνοιξη :) Καλό βράδυ να έχεις!

Roadartist είπε...

@ παράλληλος: Καλησπέρα, δεν κατάλαβα την απορία σου.. ως προς το "κανονικός".. Οσο για την δεύτερη απορία, οχι δεν καπνιζε..

diavatis είπε...

ήθελα να αφήσω ένα σχόλιο εδώ... και ο λόγος φυσικά για την πανέμορφη πεταλουδίτσα...
δυστυχώς λόγω του όγκου των σχολίων, δεν τα διάβασα το ομολογώ!

γράφεις ότιτην πεταλουδίτσα αυτή την πέτυχες με τον φακό σου στο κέντρο της Αθήνας!!!!

μα μου κάνει τόσο πολύ εντύπωση...

την καλημέρα μου και ευχαριστώ για την επίσκεψή σου στο blog μου

Roadartist είπε...

@ diavatis: Καλημέρα Διαβάτη.. ΣΕ ευχαριστώ. Δεν πειραζει που δεν διάβασες τα σχόλια βρε.. Η φωτο είναι τραβηγμένη απο το κέντρο της Αθήνας, για την ακρίβεια πιο κέντρο δεν γίνεται..Μέσα απο το αρχαιολογικό χώρο της αρχαίας αγοράς. Το προηγούμενο Σαββάτο, μια μέρα ηλιόλουστη..και αυτή η πεταλούδα χαιρόταν τη φύση και το κατάφυτο λόφο..Θα πρέπει να προστατεύσουμε αυτά τα τελευταία όμορφα καταφύγια της Αθήνας.. το οφείλουμε και ειναι υποχρέωση μας αυτό..
Τελικα δεν ειναι τοσο μαγικό οτι τα πάντα κρίνονται απο το τρόπο που τα κοιτάς? Το θέμα ειναι πάντα να στέκεις και να τα προσέχεις.. Όπως ένα λουλούδι που είχε ανθίσει ανάμεσα σε δυο πλάκες στο πεζόδρομο της Δ. Αρεοπαγίτου..Γιατί τελικά η ζωή και η ομορφιά υπάρχει παντού γύρω μας. Καλώς όρισες λοιπόν. Θα χαρώ να σε φέρνει ο δρόμος σου συχνά στο 'σπίτι' μου..Καλή σου μέρα!

ολα θα πανε καλα... είπε...

Kαλησπέρα!
Τι σόι roadartist θα ήσουν αν δεν πήγαινες βόλτα στην Αθήνα ως καλλιτέχνης,να φωτογράφιζες τους δρόμους,να επισκεπτόσουν τα μουσεία,να γνώριζες ενδιαφέροντες ανθρώπους...
Είναι πολύ ωραίο αυτό που κάνεις,πάντα ανακαλύπτεις κάτι νέο,ποτέ δε μπορούμε να πούμε ότι ξέρουμε καλά την πόλη μας.

Roadartist είπε...

@όλα θα πάνε καλά...: Καλημέρα καλή μου φίλη. Η αλήθεια είναι πως έτσι όπως γράφεις προσπαθώ να ζω αν όχι τη κάθε μέρα, τουλάχιστον σίγουρα τα σκ! Ναι έτσι αξίζει η ζωή..με βόλτες.. με όμορφες συναντήσεις, επισκέψεις σε μουσεία, να χαζεύεις το καθετί μικρό, αλλά τόσο σημαντικό.
Μια στιγμή στην άκρη αυτής της πόλης, μπορεί να αξίζει περισσότερο απο οτιδήποτε άλλο.
Νομίζω οτι η ζωή μου χωρίς τα θέαματα της τέχνης (και τα πιο απλά όπως ένα γεράκο το προηγούμενο Σαββάτο στην είσοδο της αρχαίας αγοράς που έπαιζε λύρα..{ξεχωριστός καλλιτέχνης του δρόμου αυτός }:-)
Κάνω συχνά τέτοιες βόλτες. Τα φιλιά μου, καλή μερα :)

Eulie Aeglie είπε...

Έτσι πάντα να διαλέγεις το καλλίτερο απ' ότι σου προσφέρεται στη ζωή, στην πόλη, στις συναναστροφές. Καλή Κυριακή.

Roadartist είπε...

@ Aeglie: Σε ευχαριστώ πολύ Αίγλη, να είσαι καλά, καλή Κυριακή και σε σένα.

Ανώνυμος είπε...

Η Αθήνα μέσα στον πανικό και στον παραλογισμό της έχει κάποιες απίστευτα φωτεινές γωνιές και φυσικά υπέροχους ανθρώπους που έχουν μια μαγεία που σε γοητεύει μεταγγίζοντάς μας μια γαλλήνη που συναντάς μόνο σε κάτι γέρους θαλασσινούς.Ίσως επειδή οι τρικυμίες της στεριάς έιναι παρόμοιες με της θάλασσας.Ίσως και πιο άνισες.Πιστεύω ότι ο παραλογισμός αυτός που ζούμε καθημερινά πέρασε από πάνω τους και εντούτοις δεν τους άφησε κανένα σημάδι.Ίσως να ξέφυγα από το θέμα αλλά υπάρχει ομορφιά δίπλα μας, μέσα μας που έχουμε χρέος να ανακαλύπτουμε

Roadartist είπε...

@ Παναγιώτης Ράμμης: Aκριβώς έτσι είναι Παναγιώτη. Έγραψες ένα εκπληκτικό πράγμα.. "ο παραλογισμός αυτός που ζούμε καθημερινά πέρασε από πάνω τους και εντούτοις δεν τους άφησε κανένα σημάδι", συμφωνώ απόλυτα. Νομίζω οτι υπάρχουν ακόμα τέτοιοι άνθρωποι δίπλα μας, αλλά δυστυχώς σπανίζουν και είναι δύσκολο να τους γνωρίσεις.
Δεν ξέφυγες απο το θέμα. Υπάρχει σίγουρα ακόμα ομορφιά, εύχομαι να μην εκλείψει, και να είμαστε ικανοί να την αντιληφθούμε! Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα!

ΠΥΓΜΑΛΙΩΝ είπε...

Αχ σε ζηλευω που μπορεις και αφηνεσαι να εισαι και να νιωθεις τουριστας στην πολη σου


...και μην νομιζεις οτι εχω σταματησει να σε επισκεπτομαι!

Μετα τιμης,

Πυγμαλιων

Roadartist είπε...

@ Πυγμαλίων: Υπάρχουν κάποιες στιγμές που το καταφέρνω.. διαφορετικά δεν παλεύεται η ζωή εδώ νομίζω..
Μόνο ανακαλύπτοντας την ξανά και με καινούργια ματιά! Σε ευχαριστώ που περνάς, τιμή μου. Καλό βράδυ!

Related Posts with Thumbnails