18 Δεκεμβρίου 2009

Paul Klee

Ο Πάουλ Κλέε (Paul Klee) είναι ένας αγαπημένος μου ζωγράφος.. Τα έργα του ταξιδεύουν την φαντασία μου και με ηρεμούν απίστευτα.. Συχνά βάζω έργα του να στριφογυρίζουν & στο κύβο δίπλα..

Ο Paul Klee γεννήθηκε στις 18 Δεκεμβρίου του 1879 στη Βέρνη της Ελβετίας. Ήταν γιος μουσικών και βιολιστής. Στην νεότητα του έγραψε επίσης ποιήματα και αποπειράθηκε να συγγράψει θεατρικά έργα.
Paul Klee, 1925 Ancient Sound, Abstract on Black, oil

Παράλληλα είχε κλίση προς τη ζωγραφική, αν και οι γονείς του ήταν μάλλον αντίθετοι προς αυτό. Ο ίδιος ωστόσο ασχολήθηκε με τη ζωγραφική παρά τις ενστάσεις τους, γράφοντας σχετικά στα ημερολόγια του:


«Θα είχα παρατήσει το σχολείο ευχαρίστως ένα χρόνο πριν αποφοιτήσω
αλλά έμεινα για χάρη των γονιών μου,
δεν ήθελα να κάνω τίποτε άλλο παρά να ζωγραφίζω και να γράφω,
ό,τι δηλαδή μου είχαν απαγορεύσει
»

Paul Klee, 1921 Dream City, Watercolor and oil

Το 1898 πήγε στο Μόναχο, όπου γράφτηκε στην Ακαδημία.
Φοίτησε όμως μόνο για 2 χρόνια, καθώς δεν έμεινε ικανοποιημένος, την εγκατέλειψε και ταξίδεψε στην Ιταλία, όπου εκεί εμπνεύστηκε καθοριστικά από την αναγεννησιακή τέχνη. Έπειτα εγκαταστάθηκε μόνιμα στο Μόναχο, μια πόλη που εξυπηρετούσε όλες τις καλλιτεχνικές τάσεις κι ειδικότερα τους avant-garde καλλιτέχνες, όπως εκείνος.


Paul Klee, 1929 Fire in the Evening, Oil on board


Ο Klee εισήλθε στους κόλπους της avant-garde όταν το 1911 έγινε μέλος του «Γαλάζιου Καβαλάρη» («Der Blaue Reiter»), της καλλιτεχνικής ομάδας που είχαν ιδρύσει ο Wassily Kandinsky και ο Franz Marc.

Ως το 1914 ο Klee δυσκολευόταν να ζωγραφίσει, καθώς είχε χαμηλή αυτοπεποίθηση και δεν εμπιστευόταν την ικανότητά του ως κολορίστα. Γι' αυτό το λόγο τα περισσότερα έργα του ως και εκείνη τη χρονιά ήταν ασπρόμαυρα.
Paul Klee, 1926, The Rose Garden

Ο Klee, όπως και ο Kandinsky, δημιούργησαν έργα που θυμίζουν τις αρμονίες της μουσικής μέσα από το χρώμα, τις γραμμές και την μορφή τους.

Ο Klee ασχολείται κυρίως με τη μορφοποίηση των αντικειμένων του, χωρίς να χάνει την αφηρημένη τεχνοτροπία που χαρακτηρίζει το κίνημα. Άλλωστε είναι βασικό να θυμόμαστε, πως ο στόχος αυτής της τέχνης δεν είναι η απεικόνιση, αλλά το ερέθισμα. Μια επικοινωνία που πηγαίνει από τον άνθρωπο απευθείας στον άνθρωπο, χωρίς τη διαμεσολάβηση κάποιου αντικειμένου ή της φύσης.

Paul Klee, 1927, Flora on Sand, Watercolor on paper


Αν και ο Klee δεν ενετάχθη σε σχολή ή κίνημα (πέραν του «Γαλάζιου Καβαλάρη»), επηρέασε τις περισσότερες καλλιτεχνικές τάσεις που χαρακτήρισαν την πρωτοπορία του 20ού αιώνα.
Δίχως να είναι παραστατικός και ανεικονικός, αλλά με τη δική του ενδοσκοπική, ιδιότυπη προσέγγιση, μας άφησε περισσότερους από 9.000 πίνακες, σχέδια και υδατογραφίες, αποδείξεις της εξαντλητικής του αφοσίωσης στο όραμα του.

Paul Klee, 1929, Rues principales et secondaires, oil


Το 1935 εμφανίζονται τα πρώτα συμπτώματα μιας κρίσιμης κι ανίατης νόσου, -μετέπειτα διαγνώστηκε σαν σκληροδερμία-, μα παραμένει εργατικός και παραγωγικός ως το τέλος του, στις 29 Ιουνίου 1940, σε ηλικία 61 ετών.
Ο γιος του Φέλιξ ζήτησε να χαραχθούν στον τάφο, τα λόγια του:

«Δεν περιορίζομαι στο εδώ και τώρα, ανήκω τόσο στους νεκρούς όσο και στους αγέννητους. Πιο κοντά στην καρδιά της δημιουργίας από τους περισσότερους, όχι όμως και αρκετά κοντά ακόμη».

Paul Klee, 1922, Red Ballon, Oil


«Το μάτι ακολουθεί τους δρόμους που του ανοίγει το ίδιο το έργο»

Paul Klee, 1914, Red and White Domes


«Το χρώμα και εγώ είμαστε ένα. Είμαι ζωγράφος»


Paul Klee, 1914, On a Motif from Hamamet


Το έργο του Klee λειτουργεί όπως η μουσική. Είναι ένας παράλληλος και αυτόνομος κόσμος που με μυστηριώδη τρόπο ακουμπά τον πραγματικό. Μιλά στις αισθήσεις μας με τον τρόπο της μουσικής. Η ζωγραφική του είναι, για πολλούς, η μουσική δωματίου της σύγχρονης τέχνης.

Paul Klee, 1918, Once Emerged from the Gray- of Night


Ένα ωραίο αφιέρωμα για τον Klee, είχε παρουσιάσει η αγαπητή Ερμία, σας παραπέμπω: Το χρώμα με άρπαξε δεν χρειάζεται να το κυνηγώ.

More Info:
Wikipedia
Μουσείο Paul Klee
Paul Klee at MoMA

86 σχόλια:

quartier libre είπε...

@
Paul Klee !
μπράβο παιδούδα μου !
ο Klee είναι αυτός που έγραψε
"τα έργα μου να είναι τόσο απλά,
που ένα παιδί να μπορεί να πει :
αυτό είναι εύκολο ! το ζωγραφίζω κι εγώ !"
απ' τους πολύ αγαπημένους ζωγράφους...

:)

Roadartist είπε...

@ quartier libre : Καλημέρα quartier libre μου, μα δεν είναι τυχαίο, που τα παιδιά ζωγραφίζουν τόσο όμορφα.. Ούτε εύκολο να ζωγραφίσει κάποιος όπως ακριβώς αυτά..
Ο Picasso είχε πεί : "πέρασα όλη μου τη ζωή, για να μάθω να ζωγραφίζω σαν παιδί".. :)) Πολλά φιλάκια, και καληνύχτες :))

Hfaistiwnas είπε...

Μ'αρέσουν τα χρώματα του!!!

man about town είπε...

Αγαπημενος μου! Εχω διαβασει τα ημερολογια του, εξαιρετικα ενδιαφεροντα κειμενα. Η μουσικη σου υπεροχη επισης! καλο βραδυ

καλημέρα είπε...

Γεια σου roadartistάκι!
Ωραία ανάρτηση, και πολύ ωραία επιλογή έργων του Klee.
Εγώ πάλι με τα έργα του δεν ηρεμώ, ίσα ίσα με κινητοποιούν. Μάρεσει, δεν το λεω για κακό, ίσα-ίσα. Σαν να με ξυπνάει νιωθω.

Πολλά φιλιά, καλό βράδυ!

Prokopis Doukas είπε...

Ωραίοο.... :-)

Σοφία είπε...

...Μα και βέβαια είναι ζωγράφος! Υπέροχα τα έργα του!
Καλό βράδυ φιλενάδα!

b|a|s|n\i/a είπε...

κόκκινο μπαλόνι και ροζ κήπος. τι πανέμορφα! καλά και τα άλλα είναι όντως πολύ όμορφα μα αυτά μου έκαναν περισσότερη εντύπωση.
καλημέρα σου! φιλιά πολλά!

logia είπε...

καλημέρα σου
πράγματι
το χρώμα της μουσικής
και η μουσική του χρώματος στα έργα του!!!
Έξοχη παρουσίαση!

kariatida62 είπε...

O Μουσικός ζωγράφος λοιπόν! Το κόκκινο μπαλόνι του Κlee και το escape του Glass με καλημέρισαν και νομίζω ότι η μέρα μου ξεκινά ανάλαφρα...
Σου είπα, μ'αλαφρώνεις με τις αναρτήσεις σου!
Φιλάκια, Καλημέρα!

Despoina Chatzipavlidou είπε...

αγαπημένος μου κι εμένα.

καλημέρα :)

ΓΙΑΝΝΑ είπε...

Λοιπον καλη μου αρτιστα ειχα κατα νου να κανω καποιες αναρτησεις με μερικους ζωγραφους που λατρευω.Ενας ειναι ο Paul klee.Ως αρτιστα ομως εγραψες εσυ γιαυτον και μπραβο.Πολυ καλη δουλεια και σ'ευχαριστω.Ειναι υπεροχος ο Klee και θεωρω τον εαυτο μου τυχερο,γιατι πριν μερικα χρονια τον ειχα θαυμασει στο ΜΟΜΑ σ'ενα ταξιδι μου εκει.Καλημερα σου.

Ανώνυμος είπε...

όντως κάποιος μπορεί να πει "τα έργα μου να είναι τόσο απλά,
που ένα παιδί να μπορεί να πει :
αυτό είναι εύκολο ! το ζωγραφίζω κι εγώ !" μακάρι. όμορφες επιλογές χρωμάτων

ξωτικό είπε...

Πρός όλους τους φίλους και φίλες :
διαβάστε τα τελευταία σχόλια στης Νέλλης .μετά απο προτροπή του Γκιώνη σκεφτήκαμε ως μια κίνηση πίεσης (αντί να μένουμε στα λόγια)
να ανεβάσουμε όλοι όσοι συμφωνούν την ανάρτηση της
Νέλλης, ίσως απο αύριο και μέχρι και την Δευτέρα τουλάχιστον.
Κάθε άλλη σκέψη ευπρόσδεκτη.
ευχαριστώ.

Κ.Υ.Π. WALKING είπε...

Φοβερός,με γοητεύει πάντα όσες φορές και να δω κάποιο έργο του ο τρόπος που διαχειρίζεται τα χρώματα.
Είναι απο τους ζωγράφους που νοιώθω μέσα μου ότι βρίσκονται πολύ κοντά στον Τρισμέγιστο.

karkinos7 είπε...

''Η ζωγραφική του είναι, για πολλούς, η μουσική δωματίου της σύγχρονης τέχνης. ''
Το προτελευταίο έργο του που έχεις βάλει όλα τα λεφτά!
Την Καλημέρα μου!

lena_zip είπε...

Ο Κλέε μας αρέσει! Ωραία παρουσίαση και πολύ καλή ιδέα να τον επιλέξεις για ποστ.
Καλημέρα σου. Και πολλά φιλάκια!!!
:)))

Ανώνυμος είπε...

αν και "ανήκω" στην κλασική σχολη του Ross πολύ μου άρεσε και ο Klee. κάτι το διαφορικό, και το διαφορετικό το λατρεύω αρκεί να το βλέπω όμορφο :)

Ο ψεύτικος Πέτρος είπε...

toso zesto...

Margo είπε...

Μπράβο Riad πολύ καλό.. επιλογή, παρουσίαση.. αγαπημένος ζωγράφος. Κάποια έργα του τα έχουν μεταφραστεί σε μουσική βάση των συχνοτήτων που απεικονίζει. Είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον..
Καλή σου μέρα

nikiplos είπε...

Τον Πωλ Κλέ, τον πρωτογνώρισα από το τραγούδι [17 Αmaryllidos Str. blues] του Λουκιανού Κηλαϊδόνη πολλά χρόνια πίσω στην εφηβεία μου...
Το είχε γράψει για τον αδελφό του που ήταν τότε πάρα πολύ βαριά άρρωστος και πάνω στην απόγνωσή του για να τον κάνει να αισθανθεί κάπως καλύτερα είχε γράψει αυτό το τραγούδι...

Οι στίχοι ήταν [Πράσινο, βαθύ πράσινο, βαθύ μωβ...κλπ]και ακολουθούσαν την αλληλουχία αισθημάτων που αναγνώνει κανείς από τα χρώματα σε κάποιους πίνακές του.


πάντοτε λοιπόν έχω συνδεδεμμένο τον Πωλ Κλε και τους πίνακές του με αυτό το άσμα...

σε φιλώ και καλημέρα από το χιονισμένο Παρί.

Ανώνυμος είπε...

γεια σου ροουντ!! καλες γιορτες!! επανερχομε σιγα σιγα!!!
spy
www.spysark.blogspot.com

IZA είπε...

Από τους πιο αγαπημένους μου ζωγράφους. Οι πίνακές του μια μουσική πανδαισία χρώματος.

lenio είπε...

η δυσλεξία όταν μεταφράζεται σε χρώματα και ρυθμούς έχει να δώσει τα καλύτερά της..
τα παιδιά λένε.."άμα δεν μπορείς να το πεις..ζωγράφατο.."
Καλό βράδυ να έχεις!

kikop80 είπε...

Πολύ σημαντικός ζωγράφος, νομίζω μικρός χάζευα ένα βιβλιαράκι με σκληρό γυαλιστερό χαρτονένιο εξώφυλλο με πίνακες του, αλλά και του Καντίνσκι (μου φαίνεται).
Τι ωραία που ήταν!!!
:-))

Dreamy Cloud είπε...

Δεν γνώριζα έργα του αλλά τα χρώματα στους πίνακες του πραγματικά τα λατρεύω!!! Πραγματικά σε παραπέμπει σε κάτι παιδικό!!
Φιλάκια πολλά road μου!!! :)))

Roadartist είπε...

@ Hfaistiwnas : Και εμένα πολύ!! Καλό μεσημέρι - καλό σκ!

Roadartist είπε...

@ man about town : Ανέβασε τότε κάποια αγαπήμενα σου αποσπάσματα από τα ημερολόγια του θα είχε ενδιαφέρον!! Ναι και ο Ρ. Glass είναι πολύ αγαπημένος..

Roadartist είπε...

@ καλημέρα : Θα ήταν ενδιαφέρον να ξέραμε για ποιο λόγο κάποια έργα τέχνης επιδρούν διαφορετικά στον καθένα.. Σίγουρα κάπως εξηγείται αυτό.. Εμένα τα έργα του με καλμάρουν απίστευτα.. Αφού ορισμένα όπως π.χ. το Flora on Sand, νομίζω πως θα ήταν το καταλληλότερο για να βρίσκεται σε ιατρείο ψυχολόγου.. το έχω σκεφτεί αυτό πολλές φορές. Σε φιλώ και ευχαριστώ.

Roadartist είπε...

@ Prokopis Doukas : Ευχαριστώώώ :))

Roadartist είπε...

@ Σοφια : Σοφάκι είναι υπέροχος! Η τέχνη σε τέτοιες περιπτώσεις λειτουργεί πραγματικά εντελώς ψυχοθεραπευτικά! Φιλάκια.. ;))

Roadartist είπε...

@ b|a|s|n\i/a : Ενδιαφέρον είναι πως από όλους μας ο καθένας θα εστιάσει σε κάποιον άλλο.. Όπως σε κάθε μορφή τέχνης..Όλα μου αρέσουν, αλλά πιο πολύ το Ancient Sound, το Fire in the Evening, το Flora on Sand, το Rues principales et secondaires.........βασικά ΟΛΑ :) Φιλάκια πολλά!!

Roadartist είπε...

@ logia : Είναι πολύ αγαπημένος μου εδώ και χρόνια.. Εξαιρετικά έργα που σου μεταδίδουν συναισθήματα, καλό σκ!

Roadartist είπε...

@ kariatida62 : Και εμένα κυρίως αυτός είναι ο σκοπός μου μέσω των αναρτήσεων να αλαφρώνω :))) Χαίρομαι αν το αισθάνεστε και εσείς :) Την καλησπέρα μου πλέον!

Roadartist είπε...

@ desapoin3ison4 : Χαίρομαι :) Καλησπέρα σου :)

Roadartist είπε...

@ ΓΙΑΝΝΑ : Πολύ καλή η ιδέα σου και να το κάνεις! Θα περιμένω με πολύ ενδιαφέρον να δω σχετικές αναρτήσεις αλλά και για τον Klee.. Το να πάω στο MOMA είναι..όνειρο ζωής.. Μακάρι να μπορέσω κάποτε να βρεθώ εκεί..θα μαγευτώ.. Ευχαριστώ, φιλιά :)

Roadartist είπε...

@ Vaggelis : Τα χρώματα του σαν να μιλάνε είναι!! Μακάρι ναι καλό σκ!

Roadartist είπε...

@ ξωτικό : καλησπέρα!!

Roadartist είπε...

@ Κ.Υ.Π. WALKING : Πρέπει να ανεβάσω ένα ποστ στον Τρισμέγιστο και να στο αφιερώσω!! Χαίρομαι που σου άρεσε, φιλιά! Καλό σκ!

Roadartist είπε...

@ gaykarkinos7 : Είναι όντως καταπληκτικός!! Φαντάσου την στιγμή που θα τους δημιουργούσε..κάτι σαν τελετουργία.. Καλό σκ, καλησπέρα σου!

Roadartist είπε...

@ Ανώνυμο : Για κάποιο λόγο μου έφερες στο μυαλό τον Ιερώνυμο Μπος.. Μια εκπληκτική μορφή! Θα ήθελα πολύ να ανεβάσω μια ανάρτηση με έργα του.. Ναι καθετί το διαφορετικό αν είναι όμορφο είναι πάντα θεμιτό!

Roadartist είπε...

@ Ο ψεύτικος Πέτρος : :))) Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε..

Roadartist είπε...

@ Margo : Ευχαριστώ. Είναι πολύ αγαπημένος μου.. μερικοί πίνακες του αποπνέουν μια ηρεμία που είναι σαν μαγική.. Συνδιασμοί απίστευτοι.. που μιλάνε μέσα σου..

Roadartist είπε...

@ nikiplos : Δεν το έχω ακούσει αυτό το τραγούδι.. Πολύ θα ήθελα.. αν το βρεις, στείλτο μου.. Χιόνισε στο Παρίσι??? Τυχερέ nikiple, ζήλεψα:DD

Roadartist είπε...

@ Ανώνυμος : Γειά σου Spy!! Χάθηκες, άντε να επιστρέψεις επιτέλους!!! Φιλάκια :))

Roadartist είπε...

@ IZA : Και εμένα το ίδιο.. πανδαισία ακριβώς.. Καλό σκ, καλησπέρα!

Roadartist είπε...

@ lenio : Τελικά καμία φράση δεν είναι τυχαία ε? Το ξέρεις πως πολλοί καλλιτέχνες υπήρξαν δυσλεκτικοί? Πως να εξηγείται κ αυτό άραγε? Φιλάκια!

Roadartist είπε...

@ lena_zip : Είναι πολύ αγαπημένος μου..τον θεωρώ ιδιοφυία..οι συνδιασμοί των χρωμάτων είναι μαγικοί.. Την καλησπέρα μου και πολλά φιλάκια :))))))))

Roadartist είπε...

@ kikop80 : Πιθανόν να είχες διαβάσει και για τους δύο, γιατί ανήκαν στην ομάδα του «Γαλάζιου Καβαλάρη».. Θέλω να ανεβάσω και έργα του Καντίνσκι.. Μου αρέσει πολύ και αυτός..

Roadartist είπε...

@ Dreamy Cloud : Τι καλύτερο από το να σε παραπέμπει σε κάτι παιδικό; Ηρεμία.. :))) Χαίρομαι που σου άρεσαν, καλό σου σκ!

Ανώνυμος είπε...

Van Gogh και πάλι Van Gogh

Poet είπε...

Και δικός μου αγαπημένος ζωγράφος. Mια ανάρτηση που μπορώ μ' όλη μου την καρδιά να πω ότι είναι υπέροχη.

Ο μαγικός κόσμος των χρωμάτων δεν περιορίζεται βέβαια στη ζωγραφική. Τα χρώματα είναι φως και είναι η πηγή κάθε μορφής τέχνης.

Σ' ευχαριστώ, Roadartist.

Άιναφετς είπε...

Αχ! Αυτός ο Klee, θυμάμαι που μας έδιναν κάποτε στην σχολή στο Παρίσι, το εξής θέμα: Γη, ουρανός, θάλασσα, φωτιά και έπρεπε, λέει με την ίδια νοοτροπία και τεχνοτροπία του Klee, να ζωγραφίσουμε 4 πίνακες! Απαπαπαπαπα! Αν είναι δυνατόν, να μιληθείς τον Klee! Μ' αρέσει γιατί συνδυάζει,μαγεία, παιδικότητα και μουσικότητα! Πολύ καλή δουλειά, νεραϊδούλα μας, ειδικά μετά το δύσκολο τελευταίο ποστ σου! ΑΦ και καλό σου βραδάκι.

Ερατώ είπε...

Κι εμένα μου αρέσει!

lenio είπε...

επειδή με ρωτάς..
σου στέλνω την αγάπη μου και δυό γλυκά φιλιά..
:)))

kostaslogh είπε...

..μέχρι κι εγώ συγκινήθηκα!!!
καλόοοοοοος!!!

Thalassenia είπε...

Τι ωραία παρουσίαση!
Τα έργα του σε ξεκουράζουν με τα χρώματα και την αρμονία τους.
Εξαιρετικός.

Καλό ξημέρωμα.

manetarius είπε...

Αλήθεια... πολύ καλός!
Πολύ ωραία χρώματα, απλές γραμμές..!
:))

Βάσσια είπε...

Καλημέρα :-)

Την ώρα που το διάβαζα κι έβλεπα τους πίνακες, θυμήθηκα ότι "τον είδα"
:-) εδώ: http://www.nationalgalleries.org/collection/online_az/4:322/?initial=K&artistId=3785&artistName=Paul%20Klee&submit=1

Όμως δεν ήταν οι πίνακες στην έκθεση τόσο εντυπωσιακοί όσο αυτοί στην ανάρτηση.

Υπέροχα χρώματα πραγματικά.

:-)

Ανώνυμος είπε...

Omorfia, paidikotita, alitheia, kali trela, phixi gemati oramata ...
pws na mi se aggixoun autoi oi pinakes, otan diatheteis ola ta parapanw?
Eyxaristw Road, den ton ixera, eixa dei pinakes tou se sena, alla den eixa diabasei pote mou perissotera.
Se filw
Arco

leondokardos είπε...

Πραγματικά, αυτά τα πολύχρωμα σχηματικά, με ένα απίθανο συνδιασμό χρωμάτων, σε ξεκοθράζουν και χαίρεσε να τα κοιτάζεις. Σωστή επιλογή μιάς εκπλητκικής αρτίστας, ή roadartist !

Ianos είπε...

Εγω να πω την μαυρη μου αληθεια δεν τον ηξερα ...
Αλλα θα του δωσω την πρεπουσα σημασια μια που το λες εσυ και επειδη ειναι συνωνοματος!!!
;)
Καλο απογευμα!!!

Madame de la Luna είπε...

Κάποια απ' αυτά λοιπόν, δεν τα ήξερα. Άξιζε η βόλτα :)

Τρομερό αυτό που γράφτηκε στον τάφο του.

Χρωμάτισες κι εσύ το απόγευμα μου.

Φιλί.

Unknown είπε...

Καλησπέρα

Σήμερα ήταν το μπλογκ σου
μια όαση ομορφιάς εικόνας
και μουσικής

"Η ζωή είναι όμορφη τελικά
αν πιάσεις το νήμα από την αρχή"
Καπετάνιος

Καλό Σαββατόβραδο

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

"Το χρώμα [κι αυτός] είναι ένα"!!!

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!

βαρθακουρης είπε...

Well done....

ψυχοθεραπευτικό το blog σου..
Υπέροχη ανάρτηση!!!!!!!!!!

Roadartist είπε...

@ ηλιογράφος : Έχουμε ήδη αγαπητέ ικανοποιήσει την επιθυμία σας.. λολ .. :))) δες.. :

http://roadartist.blogspot.com/2009/03/vincent-van-gogh.html

Roadartist είπε...

@ Poet : Καλώς όρισες poet! Σίγουρα τα χρώματα δεν αφορούν μόνο την τέχνη της ζωγραφικής.. Θα χαρώ πολύ να τα λέμε, την καλημέρα μου + καλή κυριακή!

Roadartist είπε...

@ Άιναφετς : Μετά από το προηγούμενο ποστ, έπρεπε σίγουρα να μπει κάτι το ψυχοθεραπευτικό..και εσάς το χρώσταγα αλλά κ σε μένα. Φαντάζομαι πόσο πολύ δύσκολο θα ήταν!!! Πάρα πολύ δύσκολο να τον μιμηθείς :)) Την καλησπέρα μου! Να είσαι πάντα καλά, επίσης ΑΦ :)

Roadartist είπε...

@ Ερατώ : Χαίρομαι :) Καλή κυριακή!

Roadartist είπε...

@ lenio : Κάτι θα ξέρεις εσύ για να χαμογελάς και να μου στέλνεις τόση αγάπη..αλλά και φιλιά :) Ευχαριστώ!

Roadartist είπε...

@ καλικάτζαρος : Μα ειδικά τα καλικατζαράκια πάντα συγκινούνται με τέτοια χρώματα!!!!! :)

Roadartist είπε...

@ Thalassenia : Να είσαι καλά θαλασσινή μου σε ευχαριστώ πολύ. Να έχεις μια υπέροχη Κυριακή!!

Roadartist είπε...

@ manetarius : Πολύ αγαπημένος, μακάρι να μπορούσα να έπερνα το intercity και να έφευγα για ένα γύρο στην Ευρώπη..να τα έβλεπα όλα αυτά από κοντά.. φιλάκια!

Artanis είπε...

ΠΟλύ ωραίο αφιέρωμα...
καλημέρα Καλλιτέχνιδα
(μου άρεσε ιδιαιτέρως το μοτίβο από τη Χαμαμέτ και ο κήπος των ρόδων...)

Roadartist είπε...

@ Βάσσια : Βάσσια μου καλησπέρα! Αυτοί είναι οι πιο γνωστοί, πιο δικοί μου αγαπημένοι του πίνακες. Χαίρομαι που σου άρεσαν..είδες που πρέπει να μελετάμε όλο το έργο κάποιου καλλιτέχνη, λίγα δείγματα δεν αρκούν..Ευχαριστώ!

Roadartist είπε...

@ arcobaleno: Αν είμαστε καλά, και έχουμε διάθεση και χρόνο, θα ανέβουν κ άλλες αναρτήσεις τέτοιες.. και θα μείνουν εδώ στο απέραντο χαώδη κόσμο της μπλογκόσφαιρας να πλανιούνται.. :) Ευχαριστώ, έχεις την αγάπη μου!

Roadartist είπε...

@ leondokardos : Να είσαι καλά βρε! Ευχαριστώ φίλε μου, την καλησπέρα μου και πολλά φιλάκια :)

Roadartist είπε...

@ Iανος : Παύλο σε λένε?? Πολύ ωραίο όνομα!! :)) Χαίρομαι που τον έμαθες από το ποστ..Πάτα πάνω στους πίνακες να μεγαλώσουν οι εικόνες, να δεις τι μαγεία κρύβουν οι πινελιές.. και οι επιλογές των χρωμάτων, μακάρι να τα βλέπαμε από κοντά.. :)

Roadartist είπε...

@ Madame de la Luna : Πόσο χαίρομαι που άξιζε η βόλτα! Να είσαι καλά φίλη μου φεγγαροκυρά. Να έχεις μια πανέμορφη Κυριακή!! Φιλιά!

Roadartist είπε...

@ Sailor : Να είσαι καλά Φιλόσοφε κάπτεν μου :)))) Χαίρομαι γιατί ο καθένας σας έχει κάτι το ξεχωριστό να αφήσει εδώ :)) Καλή σου Κυριακή!

Roadartist είπε...

@ τo τέρας της «αμάθειας» : ΚΑΛΕς ΓΙΟΡΤΕΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΟΜΟΡΦΑ, ΟΠΩΣ ΑΓΑΠΑΣ ΣΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΝΗΣΙ ΣΟΥ :)

Roadartist είπε...

@ βαρθακουρης : Ευχαριστώ να είσαι καλά.. Ψυχοθεραπευτικά λειτουργεί η τέχνη..καλησπέρα!

Roadartist είπε...

@ Artanis : χαίρομαι που σου άρεσε αρτανις..αξίζει ο χρόνος για τέτοια ποστς, αν υπάρχουν κάποιοι από εσάς που κάτι πέρνουν κ τα εκτιμούνε. Σε φιλώ. Καλή σου Κυριακή.

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Υγεία-συντροφικότητα με τους αγαπημένους σας και μια πολύ καλή φιλική σχέση με τον εαυτό σας…..
Το χαρμόσυνο κλίμα των ημερών να περάσει την πόρτα του σπιτιού σας .
Στο Νέο έτος ας προσπαθήσουμε να αναβαθμιστεί η ποιότητα της Ζωής όλου του κόσμου !
Ευχαριστώ για τις στιγμές που μοιραζόμαστε στον ΠΗΓΑΙΜΟ της ψυχής μας….
http://ligery.pblogs.gr
http://pygemos.blogspot.com.
http://lygeri.pblogs.gr

Roadartist είπε...

@ λυγερη : Να είσαι καλά φίλη Λυγερή μας.. Επίσης, ανταποδίδω τις όμορφες ευχές σου..ολόψυχα! Καλές γιορτές!

Related Posts with Thumbnails