26 Αυγούστου 2010

...πανσέληνος Αυγούστου στην Ακρόπολη...


Πανσέληνος Αυγούστου
στην κορυφή της Ακρόπολης...
Δίπλα μας ο Παρθενώνας
από πάνω του το ολόγιομο φεγγάρι...

Σκέψου...
ίσως...
...κάπως έτσι θα είναι
οι πύλες του παραδείσου...

...στα Προπύλαια...
μεσάνυχτα Αυγούστου

ξυπνούν αισθήσεις στη ψυχή
μη λησμονημένες

αυτόφωτα μάρμαρα

λαμποκοπούν στο σκοτάδι

μόνο φως αυτό της πανσελήνου...
Σκέψεις πλημμυρίζουν το μυαλό
σαν φεύγεις από το κάθε "τώρα".

Κίονες αιώνων
και εσύ να κοιτάς
"μην αγγίζετε"
...απλά θαυμάστε...

...και το ολόγιομο φεγγάρι
σε ατέρμονο παιχνίδι με τα μάρμαρα...

δες τι εκθαμβωτικές εικόνες
σου χαρίζει

Οι Καρυάτιδες σου...
Θέλοντας να κρύψω την
όποια μου, ανόητη συγκίνηση...

Βόλτα καλοκαιριού
με την καλύτερη θέα
Βλέποντας την...

...Τα ήσυχα βράδια
η Αθήνα θ' ανάβει
σαν μεγάλο καράβι
που θα 'σαι μέσα κι εσύ...

132 σχόλια:

tzonakos είπε...

Ωραίες οι φωτογραφίες, χθες πέρασε το βράδι της πανσελήνου στην Αθήνα, στα Εξάρχεια, κι εκει ηταν όμορφα, αλαλ όπως στην Ακρόπολη δεν νομίζω να ειναι αλλού ...

treno fantasma είπε...

Ti yperoxes photo einai autes....pragmatika san na lampoun moiazoun...

..Yperoxi matia stin athina..

..poli poihtiki matia opws panta allwste.. opws i phixi sou...

maximus είπε...

Καταπληκτική ανάρτηση!! Να είστε καλά

city addict είπε...

Prosipografw me tin maximus..
Eides poso omorfi mporei na einai i athina......
Mia "Poli magiki" elege o manos..

foteini είπε...

@
bravo, Road !

Hfaistiwnas είπε...

Πανέμορφες!!!
:):):)
Θα φαντάζει εξωπραγματικό το φεγγάρι σε ένα τέτοιο χώρο..

kovo voltes... είπε...

Ήταν ωραία η βόλτα τελικά ε? Άξιζε, παρά την κοσμοπλημμύρα. Και ένα φεγγάρι να αποκαλύπτει την ομορφιά που λησμονούμε. Πολύ ωραία το "έκλεισες" στο φακό...

van black είπε...

Exairetiko..

Panemorfo post................ !!

ANAZHTHΣH είπε...

Την απόλαυσα στο νησί - είμαι εδώ για λίγο ακόμη - δυο διαδοχικές νύχτες τις έχει κάνει μέρα και μας έχει ξελογιάσει...

...Τα ήσυχα βράδια
θα περνάει φωτισμένο
της ζωής μου το τρένο
που θα 'σαι μέσα κι εσύ...

Φιλιά.

δόΧτωρ απαράδεΧτος είπε...

εξαιρετική δουλειά

άρτια απεικόνιση της θεϊκής ομορφιάς

Sophia Kollia είπε...

Καταπληκτικές φωτογραφίες!!
Η ομορφιά είναι αυταπάτη η απλά μια άλλη διάσταση της πραγματικότητας?
Καλημέρα

katrine είπε...

Πανέμορφες φώτο, εξαιρετικές.
ΜΙα βόλτα τέτοια στην Αθήνα το βράδυ μου έχει κυριολεκτικά λείψει.
"Πόλη μαγική", ακριβώς, να είσαι καλά:))

Ανώνυμος είπε...

Πραγματική Μαγεία, η στιγμή, ο χώρος, η δύναμη, οι μνήμες και ο ήχος συνθέτουν αυτό το τόσο έξοχο σκηνικό...

Μαριλένα είπε...

εξαιρετικές φωτογραφίες..
εξαιρετικές..

b|a|s|n\i/a είπε...

μοιάζει το φως που μας λούζει το φεγγάρι εκπληκτικό. απίστευτες οι φωτογραφίες! πανέμορφες! πολύ σου καλημέρα! φιλιά πολλά!

karkinos7 είπε...

Πανλαμπρές φωτογραφίες!!!
Η διάθεση μου δε μου επέστρεψε να την θαυμάσω,σπίτι μετά τη δουλειά και ύπνο...λολολολολ!!!
Φιλιά Σου Πολλά!!!
Την Καλημέρα μου!!!

ξωτικό είπε...

Aαχ αυτή η πολύτιμη ανόητη συγκίνηση....
Μου την φύλαγες να σκάσω απο ζήλεια εε;;;
Αφού προσπαθήσαμε επι ημίωρο να προσεγγίσουμε (βλακωδώς με αυτοκίνητο) και να παρκάρουμε καταλήξαμε σε ένα πάνχαζο μέρος στον άλιμο...άστα μάπα η φεγγαράδα και το κουβάλημα 2 μηχανών(τρομάρα μου) !!!!
Οι φωτό σου απίθανες και το κείμενο ακόμα πιο !!!!!!
Και του χρόνου !!!!

U.S. είπε...

όπως κι αν την έχουμε κάνει, πάντα θα έχει κάτι το μαγικό αυτή η πόλη. με πανσέληνο ή χωρίς, έχει τη δική της γοητεία. καλημέρα, αρτιστάκι!

ezak είπε...

...τα μάρμαρα με τέτοιο φως ζωντανεύουν...

lena_zip είπε...

Εγώ βγήκα για περπάτημα εκείνο το βράδυ. Την είδα λίγο στην επιστροφή. Του Ιουνίου ήταν πιο όμορφη! Πορτοκαλοκόκκινη!
Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί η αυγουστιάτικη πανσέληνος να κάνει τον κόσμο να ονειροπολεί και να τη χαζεύει με ρομαντική διάθεση. Γιατί όχι του Σεπτέμβρη; Εγώ θα ονειροπολήσω τον Σεπτέμβρη. Τέλος!

Στέλλα είπε...

Με μαγεύει η Πανσέληνος του Αυγούστου.. Λένε πως η ομορφότερη είναι στο κάστρο της Αστυπάλαιας.. Υπάρχουν τόσα εξωπραγματικά μαγικά μέρη στην Ελλάδα...

BUTTERFLY είπε...

Οχι και ανοητη η συγκινηση σου! Εγω μονο φωτο ειδα και συγκινηθηκα, φαντασου το αισθημα απο κοντα! Κι ηθελα ρε γαμωτο τοσο να παω προχτες...αλλα οταν κανουμε σχεδια, καποιος εκει ψηλα γελαει...
Και του χρονου με υγεια! Να ειμαστε καλα και να γεμιζουμε ομορφια, που τοσο τη χρειαζομαστε!

eirini είπε...

Φοβερές φωτογραφίες κάτω από το εκτυφλωτικό φως του φεγγαριού!!
Το απόλαυσα...

Την καλημέρα μου!!!!!!
Να περνάς καλά!

Φιλιά πολλά πολλά!!!

Μικρές ανάσες είπε...

Ίσως το καλύτερο κλείσιμο στην περίοδο των διακοπών!!!!

Σε φιλώ

KitsosMitsos είπε...

Αυτόφωτα... Μεγάλη κουβέντα είπες.
Ήμουν και γω εκεί. Και άξιζε όσο δεν παίρνει άλλο!

Αλέξης είπε...

Μα τι να λέμε.. πανσέληνος και ακρόπολη είναι μια εμπειρία..
Ήμουν και εγώ εκεί.. Κοσμοσυρροή μα είναι ευεργετικό να προσφέρουμε τέτοιες βραδιές στους εαυτούς μας.. Επίσης.. πολύ καλή η θετικότητα που διακρίνω σε σένα...

Γιώργος Χατζηαποστόλου είπε...

Καλώς σε βρίσκω καλλιτέχνιδα.
Εύχομαι καλό υπόλοιπο του καλοκαιριού -όσο σύντομο και νάναι αυτό- και καλό φθινόπωρο.
Έχουμε συνηθίσει να θεωρούμε σχεδόν "αυτονόητη" την ύπαρξή της "Ακρόπολης" στην Αθήνα και χρειάζεται κάθε χρόνο το αυγουστιάτικο φεγγάρι για να τη φωτίσει σαν μεγάλος προβολέας και να την αναδείξει όπως είναι πραγματικά, δηλαδή "μοναδική".

Ευρύνοος είπε...

Αρμονία και Φώς!

σύνθεση μοναδική..

αν δέν μαζευόταν τόσο κόσμος θα πήγαινα κι εγώ..

όμως βλέπω πως η εικόνα απο-μονώνει τα πάντα και αναδεικνύει κείνο που η Ψυχή μας ποθεί..

εύγε σου :)

zoyzoy είπε...

Υπέροχες φωτό απίθανα τα μάρμαρα υπο το φώς της Αυγουστιάτικης Πανσελήνου!

Πάντα τέτοιες όμορφες εικόνες να ζείς!

Φιλιά θαλασσινά!

Seirios είπε...

Εξαιρετικής ομορφιάς κι ευαισθησίας ανάρτηση... να' σαι καλά!

"Το φεγγάρι θα κάνει πάλι χρυσά τα μαλλιά μου...δε θα καταλάβεις..."

Αυτό σκέφτηκα αντικρίζοντας τα "αυτόφωτα" Μάρμαρα.

φιλώ και χαιρετώ σε

MYSTELIOS είπε...

Σίγουρα υπέροχη η πανσέληνος του Αυγούστου και ειδικά πάνω στον ιερό βράχο της Ακρόπολης με τα μάρμαρα να λάμπουν σε όλο τους το μεγαλείο !!! καταπληκτικές οι φωτογραφίες σου ...

Penelope είπε...

σαν μεγάλη καράβι..

η μεγαλοπρέπεια των φωτογραφ...

πόλη μαγική..

..όποια ..σου, ανόητη συγκίνηση...

με έκαναν να δακρύσω..

με συγκίνησες.. και εμένα..

όχι όμως

..καθόλου ανόητα..

:-)

D.Angel είπε...

Είναι μαγικά όλα!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου

Roadartist είπε...

@ tzonakos : Καλησπέρα tzonako. Ξεχωριστή μεριά της πόλης τα Εξάρχεια και πολύ αγαπημένα.. Η Ακρόπολη έχει κάτι το ξεχωριστό.. σίγουρα.. ευχαριστώ..

Roadartist είπε...

@ treno fantasma : Έχω γράψει αρκετές φορές στο blog, από την αρχή, για την αγάπη μου για όλο αυτό το κομμάτι της Αθήνας.. Πλάκα, θησείο, παλαιά αγορά, ηρώδειο, ακρόπολη, κεραμικός, μοναστηράκι, διονυσίου αρεοπαγίτου.. αυτό το κομμάτι το αισθάνομαι ως "γειτονιά" μου, αφού εκεί τριγυρίζω από μικρή, δηλ. από όταν με ..θυμάμαι :) :)

Roadartist είπε...

@ MAXIMUS : Ευχαριστώ πολύ.. και εσείς να είσαστε καλά!

Roadartist είπε...

@ city addict : Μια πόλη μαγική..
ζούμε μαζί οι δυό αγαπημένοι
μια πόλη σαν κι αυτή
πεθαίνει ζει κι αλλάζει μαγεμένη

Σαν πέσει η σκοτεινιά
η αναπνοή μου ας σμίξει με τ' αγέρι
τότες η πόλη θα φανεί
μονάχη ερημική
σαν τ' ακριβό μου αστέρι..

Roadartist είπε...

@ foteini : καλησπέρα foteini :)

Roadartist είπε...

@ Hfaistiwnas : Αρκετά μέρη πάνω στην Ακρόπολη φαντάζουν εξωπραγματικά.. Όλη η Αθήνα εκεί αλλάζει όψη.. :)

Roadartist είπε...

@ kovo voltes... : Ναι..άξιζε παρόλη την κοσμοπλημμύρα.. Ο κόσμος ήταν αρκετός..μα και αυτό αν το σκεφτείς τελικά χαρά πρέπει να μας δίνει..
Να βλέπεις νέα παιδιά, γονείς με τα μωρά τους (αυτό μου έκανε λίγο εντύπωση..) άνθρωποι κάθε ηλικίας να κατακλύζουν τον Ιερό Βράχο.. Καλό είναι :)

Roadartist είπε...

@ van black : Καλησπέρα, να είσαι καλά!

Roadartist είπε...

@ ANAZHTHΣH : Θυμάμαι μια πανσέληνο Αυγούστου στην Αμοργό.. Είχαμε φύγει να πάμε σε μια εκκλησία όπου είχε πανηγύρι.. βράδυ αργά.. σε ένα δρόμο δίχως φώτα.. και όμως τα πάντα φωτίζονταν από το φεγγάρι..

Roadartist είπε...

@ Dr. Aparadektos : Σε ευχαριστώ πολύ paradekte :) Καλώς όρισες στο blog, θα είναι χαρά να τα λέμε :)

Roadartist είπε...

@ sofia : ..καταπληκτική ερώτηση Sofia.. Ίσως να είναι αυταπάτη, ίσως η ομορφιά απλά να είναι θέμα αύρας.. Πιστεύω και αγαπώ πολύ την αύρα των πραγμάτων, των τόπων, των ανθρώπων.. Αυτό πιστεύω είναι που μαγνητίζει, το πιο σπάνιο..

Roadartist είπε...

@ katrine : Να είσαι καλά και εσύ! Καλώς όρισες από τις διακοπές σου! Η Αθήνα το βράδυ μεταμορφώνεται.. Φιλάκια :)

Roadartist είπε...

@ ΟΔΟΙΠΟΡΟΣ : Πολλοί έχουνε υμνήσει την Ακρόπολη.. όχι τυχαία.. Είναι χώρος με απίστευτη δύναμη.. όλα όσα έγραψες συντελούν σε αυτό.. Ευχαριστώ..

Roadartist είπε...

@ Μαριλενα : Να είσαι καλά Μαριλένα μου.. Οι πιο πολλές τραβήχτηκαν στο απόλυτο σκοτάδι.. μα μου αρέσουν..

ELvA είπε...

Tωρα μπορεσα και θαυμασα τελικα τις πανεμορφες φωτος απο Ακροπολη! Οπως ειπαν και αλλοι πιο πανω, καποια μνημεια στην Ελλαδα φανταζουν τοσο εξαισια στη πανσεληνο...
Τι κριμα να μην εχουμε πολιτικους που να σεβονται τον τοπο αυτο και να θελουν με τις αποφασεις τους να τον προαγουν, αντι να προσπαθουν να τον υποβαθμισουν...

Φιλια, Road μου!

Roadartist είπε...

@ b|a|s|n\i/a : όντως.. μα είμαστε πολύ μικροί μπροστά στο σύμπαν και στις μυστικές δυνάμεις του.. Είναι δεδομένη η έλξη που ασκεί το φεγγάρι στη γη..και τούμπαλιν.. και εμείς στη μέση :)

Roadartist είπε...

@ karkinos7 : ...Το στοίχημα είναι να προσπαθούμε να τα συνδυάσουμε όλα.. Δε πειράζει που δε μπόρεσες εφέτος.. εκεί είναι το φεγγάρι και θα περιμένει :) φιλάκια :) Καλή δύναμη!

Roadartist είπε...

@ ξωτικό : Αφήστε και εσείς το αμάξι μια φορά!!!!! Υπάρχει και το μετρό.. Ο.Κ. υπάρχουν και ταξί!! :) Χαχααχα :) όντως γινόταν χαμός.. θα ήταν πολύ δύσκολο να βρείτε να παρκάρετε.. Μάπα το φεγγάρι στον Άλιμο ε;;; Δύο μηχανέςςςς με φακούς φαντάζομαι κλπ;;; :))) Ελπίζω να το χάρηκες λίγο από εδώ αυτή τη φορά :) σε ευχαριστώ πολύ, πολύ, φιλάκια πολλάαααααααα!

Roadartist είπε...

@ U.S. : Αυτή η πόλη, παρόλη την βάναυση κακοποίηση της.. παραμένει με πείσμα μαγική.. Απίστευτο είναι..
Καλησπέρα US μου..

Roadartist είπε...

@ ezak : ..και μας τρελαίνουν..

Roadartist είπε...

@ lena_zip :Αρκετά παίζουν το ρόλο τους.. Το φεγγάρι του Αυγούστου είναι το πιο φωτεινό κ μεγαλύτερο.. Ο ουρανός είναι πιο καθαρός, δεν είναι τυχαίοι τόσο θρύλοι και παραδόσεις που έχουν συνδεθεί μαζί της από πανάρχαια χρόνια.. Σύμφωνα με τους ειδικούς, του Αυγούστου έχει ένα ξεχωριστό διαφορετικό χρώμα, κυρίως μετά την ανατολή, και προς τη δύση του. Να περνάς πάντα καλά ανεξαρτήτου μήνα :) Φιλάκια πολλά!

Roadartist είπε...

@ Στέλλα : δεν έχω βρεθεί ποτέ μου στην Αστυπάλαια, και είναι ένα από τα μέρη που θα ήθελα πολύ να επισκεφτώ..

Roadartist είπε...

@ BUTTERFLY : Σε ευχαριστώ Χριστινάκι. Δεν ανοίγομαι εύκολα, εκτιμώ πολύ ανθρώπους και καταστάσεις.. Μα είμαι πολύ περήφανη για να αφήσω συναισθήματα να φανούν και κρατώ αρκετά πράγματα μέσα μου.. Μα όμως χαίρομαι που ορισμένα τα μοιράζομαι ενίοτε μαζί σας :) ναι, τη χρειαζόμαστε πολύ.. σε φιλώ!

Roadartist είπε...

@ eirini : Χαίρομαι που το απόλαυσες Ειρήνη.. Ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ :) σε φιλώ και εγώ, να περνάς πάντα όμορφα και να είσαι καλά!

Roadartist είπε...

@ Μικρές ανάσες : Καλώς την!!! Επέστρεψες;;; Χαίρομαι που θα τα λέμε ξανά.. Πάει το καλοκαίρι όντως έφυγε :) σε φιλώ!

Roadartist είπε...

@ KitsosMitsos : Αληθινά πολύ χαίρομαι που εστίασες σε αυτή τη λέξη.. Ήταν η πρώτη που αυθόρμητα σκέφτηκα, μόλις τα φωτογράφιζα και καθώς τα αντίκριζα.. Είμαστε λοιπόν οι δυο εκεί.. Μπορεί να περάσαμε και κάπου δίπλα.. :)

Roadartist είπε...

@ Αλέξης : όσο μπορούμε.. με όση δύναμη όλοι διαθέτουμε.. Διαφορετικά δεν γίνεται.. Χαίρομαι που πήγες και εσύ, κ που πέρασες όμορφα.. :)

Roadartist είπε...

@ ....... : Δεν τρέφω αυταπάτες, καλό φθινόπωρο πλέον να λέμε :) αν και η ζέστη καλά κρατεί.. Πολύ σωστή η παρατήρηση σου.. Ξέρεις σκεφτόμουν εχτές.. ίσως κάποιοι με αφορμή την Πανσέληνο να ανέβηκαν για πρώτη φορά στην Ακρόπολη.. Αν το δεις και έτσι είναι κάτι θετικό. Διάβασα πως μόνο προχτές στο Νέο Μουσείο της Ακρόπολης μπήκαν 10,000 άτομα.. Απίστευτο νούμερο..Τα μάρμαρα της Ακρόπολης λάμπουν κάθε μέρα κ νύχτα όλου του χρόνου.. αιώνες.. και θα συνεχίσουν.. ακόμη κ όταν εμείς δε θα είμαστε εδώ..

Roadartist είπε...

@ Ευρύνοος : Είχα και εγώ ένα δίλημμα για το κόσμο.. Μα η θέληση να δούμε το φεγγάρι από εκεί ψηλά τα ξεπέρασε αυτά.. και τελικά άξιζε.. Όντως σωστά το έγραψες.. "η εικόνα απο-μονώνει τα πάντα και αναδεικνύει κείνο που η Ψυχή μας ποθεί.." Καληνύχτα σου!

Ανώνυμος είπε...

Οι αναρτήσεις σου μετά τις διακοπές είναι πολύ πιο γλυκές! μου φαίνεται πως πρέπει να κάνεις κάτι αντίστοιχο και το χειμώνα :), πολύ μου αρέσουν.

Roadartist είπε...

@ zoyzoy : Μακάρι.. Σε ευχαριστώ πολύ..και εσύ πέρασες υπέροχα.. καλό σου βράδυ :)

Roadartist είπε...

@ Seirios : Πραγματικά σε ευχαριστώ για το πέρασμα σου, χαίρομαι πολύ που σε βλέπω εδώ :)

Αφιερωμένο
εξαιρετικά :
http://www.youtube.com/watch?v=x72gE1c6BSo

Σε φιλώ και εγώ. :)

Roadartist είπε...

@ ART-TRAVELLER : ..Μεγαλείο.. όπως το έγραψες.. έτσι.. Ευχαριστώ πολύ ταξιδευτή στην τέχνη... Καληνύχτα!

Roadartist είπε...

@ Penelope : το πιο όμορφο.. να είσαι πάντα καλά..

Roadartist είπε...

@ D.Angel : Να είσαι καλά Angel και εσύ, έχει και η Αθήνα ομορφιές..

Roadartist είπε...

@ Elva : Έχεις απόλυτο δίκιο Elva μου.. Μια χώρα σαν την Ελλάδα, με τέτοια κληρονομιά, είναι αδιανόητο να την εκμεταλλευόμαστε προς όφελος μας, να παραδειγματιστούμε, να διαβάσουμε και να μάθουμε όλοι μας τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό, που είναι η βάση όλου του σύγχρονου.. Όχι οι πολιτικοί δεν σέβονται αυτό το τόπο, ούτε και τον αγαπούν..
Δυστυχώς μόνο τα λαμόγια προχωρούν μπροστά.. Μα αυτό δε θα με κάνει να πάψω να αγαπώ όσα θέλω και να τα διαχωρίζω από δαύτους! Σε φιλώ!

Roadartist είπε...

@ ηλιογράφος : Δηλαδή τι;;;;;.. Τώρα μου βάζεις σκέψεις και διλήμματα και κάπως με διχάζεις.. Πως ήταν δηλαδή πριν..και πως είναι τώρα;.. Τι διαφέρει.. Email me :)
PS ευχαριστώ πολύ.. αλλά δε καταλαβαίνω πως.. τι.. κλπ..

Ανώνυμος είπε...

H akropoli bgalmeni apo tin optiki tis roadartist -to feggari san kopsotexnima topothetimeno mesa sto idaniko skiniko tis athinas ton augousto!Me duo logia upermetra romantiko kadro!
Se filw!!

Roadartist είπε...

@ arcobaleno : Υπέρμετρα ρομαντικό κάδρο.. Ε, τι να σου πω τώρα..μου άρεσε πολύ αυτό.. :))) Σε φιλώ πολύ, πολύ :))

Afroditi Dionysopoulou είπε...

υπάρχει περίπτωση να έδειχνε τόσο μοναδικό το ολόγιωμο φεγγάρι απο κάπου αλλού ; μπράβο σου Roadartist!

Άστρια είπε...

Πολύ πολύ όμορφο!:)

Αυγουστιάτικο φεγγάρι και μια πόλη μαγική, αγαπημένος συνδυασμός ... σαν όνειρο...

φιλάκια:)

ippoliti_ippoliti είπε...

Τι ματιά καλή μου που διαθέτεις.
Καλό βράδυ

Dust in the wind (Σκόνη στον άνεμο) είπε...

Πολύ όμορφες φωτογραφίες ..τυχερή που ζεις εκεί και μπορείς να αποθανατίζεις τέτοιες στιγμές..

Τατιάνα Καρύδη είπε...

'..αυτόφωτα μάρμαρα.."
"..λαμποκοπούν στο σκοτάδι.."
'..σαν φεύγεις από το κάθε "τώρα"

Βρίσκω υπέροχες αυτές τις γραμμές με μία δική τους Δυναμική που συγκλονίζει.

Αν θέλεις μπες εδώ: http://anemondixtia.blogspot.com/2010/08/blog-post_9170.html
και συνέχισε μ ένα μικρό κομμάτι την ιστορία που γράφουμε πολλοί.

Αναΐς ή Ρεγγίνα: μία και δυσυπόστατη(τουλάχιστον!!)

Κλειώ είπε...

Μελαγχολικά υπέροχο.. Καληνύχτα :)

Coco είπε...

cheia lua na Akropolis! que maravilha!

beijinhos! :)

ΓΙΑΝΝΑ είπε...

Εξαιρετικο.εχεις την αισθηση οτι εισαι κι εσυ ενα κομματι της ιστοριας και πρωταγωνιστεις στο ονειρο.Φιλια.

55fm είπε...

Kαλώς σε βρίσκω,μαγευτική ματιά!
Καλό Φθινόπωρο!

Roadartist είπε...

@ glykesistories : Είναι ξεχωριστός ο τόπος οπωσδήποτε... Από εκεί πάνω τα πάντα μεταλλάσονται.. Σε φιλώ :)

Roadartist είπε...

@ Άστρια : να είσαι καλά άστρια μου, την καλησπέρα μου, καλό μεσημέρι να έχεις.. φιλάκια..

Roadartist είπε...

@ ippoliti_ippoliti: Να είσαι πάντα καλά.. Ιππόλυτη, να έχεις ένα όμορφο σαββατοκύριακο. Φιλιά πολλά :)

Roadartist είπε...

@ Dust in the wind (Σκόνη στον άνεμο) : Και όμως πολλοί θα γέλαγαν ..με αυτό το "είσαι τυχερή που ζεις εκεί".. η Αθήνα και το κέντρο της..είναι ένας τόπος που οι περισσότεροι αγαπάνε να το μισούνε..

Roadartist είπε...

@ Αναΐς : σε ευχαριστώ θερμά. Τόσο για τα λόγια, όσο και για τη πρόσκληση σου.. Πέρασα και άφησα μια εκδοχή.. εντελώς αυθόρμητη.. και στιγμιαία. Σε φιλώ, να τα λέμε.

Roadartist είπε...

@ Κλειώ : να είσαι καλά... :) την καλησπέρα μου.... φιλάκια...

Roadartist είπε...

@ Coco... : Η αγαπημένη μου βόλτα με το ποδήλατο είναι αυτή κοκούλα :) όλο το χειμώνα από Οκτώβρη και έπειτα εκεί θα τη βγάλω..

Roadartist είπε...

@ ΓΙΑΝΝΑ : Ας μη πάψουμε να αναζητούμε το όνειρο.. όσο αντέχουμε.. ακόμη..φιλιά!!

Roadartist είπε...

@ 50fm : καλώς την, καλώς όρισες ξανά.. Η μαγεία υπάρχει, το θέμα είναι να μπορούμε να αφηνόμαστε σε αυτή..

H.Constantinos είπε...

Ωραία ανάρτηση, original Roadartist...

Roadartist είπε...

@ H.Constantinos : Κωνσταντίνε, εγκάρδιο ευχαριστώ :)

Artanis είπε...

Ωραίες φωτό...Κι αυτός ο φωτισμός και το πανέμορφο φεγγάρι, όνειρο!!!!

logia είπε...

δεν ξέρω βρε κορίτσι μου...
ωραία τα λες,
πανέμορφες οι εικόνες σου,
αλλά δεν θα άντεχα να στριμωχτώ ουτε για ένα φεγγάρι...
εμείς πάντως το είδαμε
να αναδύεται από τα νερά του Ιονίου

την καλημέρα μου και καλώς σε βρήκα

Βάσσια είπε...

Σαν για λίγο να πήγε στο παρελθόν....
Πόσο όμορφα και διαφορετικά φαντάζουν κάτω από το φως της σελήνης!

Φοβερές φωτογραφίες!

Καλό Σ/Κ Road μου
Φιλιά
:-)

astrofegia είπε...

Πάρα μα πάρα πολύ όμορφες οι φωτογραφίες αυτές Αρτιστάκι μου, αλλά και τα λόγια σου είναι μαγικά και τις συνόδεψαν επάξια...
Φιλιά πολλά με αστερόσκονη καλή μου! :)))

ξι είπε...

Η Ακροπολη δεν ειναι μονο η πολη μου αλλα κι η γειτονια μου. Δεν θα την αλλαζα ποτε και με τιποτα, & για τιποτα. Θα μενει για παντα η εδρα, η βαση, το Σπιτι.
Οι φωτογραφιες σου πολυ ωραιες! Μα πιο πολυ μου αρεσαν τα λογια σου!

Τωρα φευγω αλλα θα επανελθω οπωσδηποτε για τον αγαπημενο Σαχτουρη :))

Καλο σκ αρτιστα!
ξ.

υγ: Ειδες τι γινοταν προχθες εδω;;; ...της πανσεληνου! χιχι Τα τρολλεϋ και τα λεωφορεια ηταν ακινητοποιημενα/σταματημενα (φυσικα, με μηδεν προοπτικη να προχωρησουν κι ετσι οι οδηγοι ηταν εξω και σουλατσαρανε κι αυτοι στους δρομους!<αρα αυτο κανει τα λεωφορεια 'παρατημενα'!) στις ανοδους για Ακροπολη (βλεπε Δημητρακοπουλου,Φαληρου).......

Roadartist είπε...

@ Artanis : Χαίρομαι που σου άρεσε ξενιτεμένη :) artanis.. Φιλούσκια πολλά!!

Roadartist είπε...

@ logia : Δεκτόν! Άλλωστε είπαμε.. κάθε μεριά στην Ελλάδα έχει τις ομορφιές της..εννοείται! Και του χρόνου να περάσεις ομορφότερα! Πάντως δεν το μετάνιωσα.. μόνο κ μόνο για αυτές τις εικόνες&τα συναισθήματα..

Roadartist είπε...

@ Βάσσια : Να είσαι καλά Βάσσια, καλό σαββατοκύριακο, καλή σου ξεκούραση, πολλά φιλούσκια :)

Roadartist είπε...

@ astrofegia : Πολύ σε ευχαριστώ! :) Χαίρομαι που σου άρεσε.. την καλημέρα μου, καλό σκ, κάνε καμιά βουτίτσα και για εμάς :) Φιλάκια!!!!

Roadartist είπε...

@ ξι : Εννοείς πως μένεις εκεί κοντά;;; Γιατί αν ναι, τότε είμαστε και εμείς γειτόνισσες :)) Συμφωνώ σε όλα μαζί σου.. πραγματικά αν λείψω για λίγο από την Αθήνα, το πρώτο πράγμα που θα μου λείψει θα είναι το περπάτημα, η βόλτα σε αυτά τα μέρη..

Χαίρομαι που σου άρεσαν τα λόγια.. και οι σκέψεις μου, σε ευχαριστώ.
Να περάσεις καλά όπου κ αν θα πας.. Και ναιιιιιι να επιστρέψεις για τον αγαπημένο (μου) Σαχτούρη :)

Καλό σκ ξ. μου!

ΥΓ. Φυσικά και είδα τι γινόταν.. Τόσο κόσμο δεν έχω ξαναδεί ποτέ νομίζω στο περίγυρο.. Απίστευτο ήταν.. Χαχαχαχαχα ναι της πανσελήνου γινόταν :) καλό!
Και προχτές ήμουν βόλτα εκεί, και εχτές το βράδυ κάθισα για ένα κρασάκι στη πλάκα.. απέναντι από την Ακρόπολη.. σε φιλώ :)

Σικελια είπε...

Κάθε φορά που με ρωτούν αν σκοπεύω ποτέ να γυρίσω στην Ελλάδα, σκέφτομαι την πρώτη επιλογή που θα ήταν η Αθήνα και λέω ένα αποφασιστικό "Όχι. Δεν είναι στα άμεσα σχέδιά μου." Μα να, μου λείπουν οι αυγουστιάτικες νύχτες στην Ακρόπολη.

Ανώνυμος είπε...

Δεν εχω δοκιμασει ποτε το αθλημα... πολυ θελω αλλα παντα κατι τυχαινει! Τυχαιο? δε νομιζω......!

Ανώνυμος είπε...

Λαμπιρίζουσες οι φώτο σου όπως τα μάρμαρα της ακρόπολης κάτω απο την αυγουστίατικη πανσέληνο !!!!
Καλό σ/κ

Ιωάννα είπε...

Διάβασα όλες τις αναρτήσεις σου μετά την επιστροφή των διακοπών!
Αισθάνομαι την ανάγκη να γράψω ένα 'ευχαριστώ' για όσα μοιράζεσαι τόσο καιρό, δίχως κέρδος, ενδιαφέρον site. Μπορεί να μη σχολιάζω, μα δε χάνω καμία σου ανάρτηση. Συνέχισε να μας εμπλουτίζεις :-)

------ είπε...

Πάλι καλά που έχουμε και την Ακρόπολη.....φιλια καλή μου

librarian είπε...

Κι εγώ κάπου εκεί. Αλλά λίγο πιο παράμερα, μακριά από τον πολή κόσμο, με θέα την Αθήνα, το Λυκαβηττό και το φεγγάρι!

Roadartist είπε...

@ Σικελια : Καλώς όρισες :) Καλά κάνεις φίλη μου και απαντάς αρνητικά στο να επιστρέψεις την Ελλάδα, αφού παρόν κ μέλλον είναι αβέβαια εδώ.
Κάτι τέτοιες στιγμές μένουν ανεξίτηλες στην μνήμη ναι.. για αυγουστιάτικες (και φθινοπωρινές, και χειμωνιάτικες, και ανοιξιάτικες) νύχτες κάτω από τη σκιά της Ακρόπολης ..και για τόσα άλλα.. Να είσαι καλά..

Roadartist είπε...

@ Dora : χι χι χι :) Τυχαίο; Ούτε εγώ νομίζω! Απλά περιμένεις να έρθει η κατάλληλη στιγμή.. Αυτό είναι :) Φιλάκια :)

Roadartist είπε...

@ Ανώνυμος : Σε ευχαριστώ πολύ ανώνυμε περαστικέ φίλε :) να είσαι καλά :) Καλή Κυριακή!

Roadartist είπε...

@ Ιωάννα : Να είσαι καλά, ευχαριστώ για την ανάγνωση, η οποία με τιμά. Την καλησπέρα μου, ευχές για μια καλή Κυριακή :)

Roadartist είπε...

@ Nana Tsouma : Νανά μου σαν βάλσαμο είναι για την Αθήνα μας.. Φαντάσου να μην την είχαμε... Σε φιλώ..

Roadartist είπε...

@ librarian : Ήμασταν εκεί κοντά και οι δυο δηλαδή.. :) Θα κάτσεις πολύ καιρό ακόμη Αθήνα; Να την χαρείς όπως εσύ μόνο ξέρεις..και σου αρέσει..

tovenito είπε...

αν και έρχομαι καθυστερημενος, η πανσέληνος μου αρέσει περισσότερο όταν αρχίζει να ανατέλλει το φεγγάρι αργά το απόγευμα!αχ

Σοφία είπε...

Τέλειες φωτογραφίες! Εγώ κυνήγησα την πανσέληνο για λίγο αλλά δυστυχώς δεν τα κατάφερα να βγάλω φωτογραφίες της προκοπής!
Καλό βράδυ φιλενάδα και του χρόνου!

Velvet είπε...

Η τέχνη είναι ύψιστη δημιουργία πνεύματος
Κι ο Παρθενώνας το αποκορύφωμα
της δημιουργίας που ο άνθρωπος
μπορεί να φτάσει

Μαγικές οι φωτο σου Ροντυ
Κατάφερες να ντύσεις
τα μάρμαρα με το χρυσαφένιο φως του φεγγαριού

Συγχαρητήρια

.....

Roadartist είπε...

@ tovenito : είναι μαγική στιγμή.. Αχ και βαχ τοβενίτο.. :) φιλάκια πολλά!

Roadartist είπε...

@ Σοφια : αυθόρμητες φωτογραφίες, σε ένα σκηνικό που σε έβαζε από μόνο του στην διάθεση να το κλείσεις στο φακό σου και να το κρατήσεις εκεί για πάντα... φιλάκια Σοφάκι μου..

Roadartist είπε...

@ Velvet2 : Με τιμούν τα λόγια σου, δε ξέρω αν τα αξίζω velvet.. μα σε ευχαριστώ πολύ.. Οι συνθήκες για φωτογράφηση από τις πιο δύσκολες, απόλυτο σκοτάδι, μα πως να μη προσπαθούσες να τραβήξεις αυτό που συνέβαινε μπροστά σου.. Ο τρόπος που βλέπεις τον Παρθενώνα είναι ο πιο εύστοχος.. Η ύψιστη δημιουργία του πνεύματος..άρα φαντάσου τι αύρα και τι πνεύματα εκεί υπάρχουν..Σε φιλώ.. γλυκιά καληνύχτα..

Margo είπε...

Απίθανες εικόνες Road μα αλήθεια δεν είχαν φως; Οι φωτογραφίες είναι τραβηγμένες χωρίς φλας;
Πολύ όμορφη βραδιά θα πρέπει να ήταν..
Και του χρόνου!
:)

Μαριανα είπε...

Με αυτή την ανάρτηση νιώθω ότι μας άνοιξες την καρδιά σου. Οι φωτογραφίες είναι θαυμάσιες και η ατμόσφαιρα που δημιούργησες υποβλητική! Καλό ξημέρωμα να έχεις...

Roadartist είπε...

@ Margo : Κάποιες φωτογραφίες, όπως ο Λυκαββητός, οι Καρυάτιδες στο Ερέχθειο, πίνακα για τα προπύλαια κλπ, όχι δεν υπήρχε καθόλου φως.. Μα και η πρώτη με την Ακρόπολη και το φεγγάρι από πάνω, είχανε ως και τις 12 νομίζω, κλειστά τα φώτα.
Οι μόνες που υπήρχε ένα φως κάτω από τα μάρμαρα είναι αυτές στη μέση με τους κίονες, όπου εκεί είναι στην άνοδο για να μπεις στο ναό. φιλάκια.

Roadartist είπε...

@ Μαριανα : Χαίρομαι αληθινά αν το είδες και το αισθάνθηκες έτσι.. αυτό είναι ότι καλύτερο, γιατί σημαίνει ότι εισέπραξες πως είναι αληθινό... Σε φιλώ πολύ!

QwfwqN είπε...

Βλέποντας τις φωτογραφίες σας, μπορεί να καταλάβει κανείς τι ένιωσε ο Gregory Corso για να γράψει:

"Πιέζοντας το πρόσωπό μου σε μια κολώνα έκλαψα
Έκλαψα γιατί η σκιά μου τούτος ο πιστός αγαπημένος μου φύλακας
Πλατάγιαζε πάνω στου κόσμου το πιο όμορφο πάτωμα".

Roadartist είπε...

@ QwfwqN : Υπέροχο και ευχαριστώ πολύ που μου άφησες αυτές τις λέξεις.. Την καλησπέρα μου.. :)

Flora είπε...

Έχω ανέβει με πανσέληνο στην Ακρόπολη άλλη φορά.
Δεν το ξεχνώ.

Παρά τον κόσμο,
παρά τα σουρσίματα των ποδιών και τις ομιλίες

ο τόπος είναι πλημμυρισμένος γαλήνη
εκείνη που έχει και το σύμπαν

γιαυτό και τη νύχτα
οι κίονες δείχνουν πιο πολύ
την αρχοντιά τους

κι ίσως σου μιλάνε...

(Εσύ σίγουρα έπιασες ψιλοκουβεντούλα,
το νιώθω από τις φωτογραφίες σου)

Φιλιά πολλά
αστροφώτιστα

Roadartist είπε...

@ Flora : Είσαι φίλη :) μόνο αυτό έχω να πω.. Σε ευχαριστώ για όλα! Καλό βράδυ :)

Amélie Melon είπε...

Πανέμορφες φωτογραφίες... Μπορώ να πω οτι αποτελείς πηγή έμπνευσης... Μακάρι και οι δικές μου φωτογραφίες να γίνουν έτσι κάποια στιγμή! Να είσαι καλα και να βλέπεις την πανσέληνο...

Roadartist είπε...

@ Amélie Μelon : Σε ευχαριστώ, δε ξέρω αν αυτά τα λόγια μου αξίζουν. Θα χαρώ πολύ να τα λέμε, καλησπέρα!

kikop80 είπε...

Καταπληκτικάαααα!!!
Ακόμα καλύτερα να μην υπήρχε άλλος κόσμος και να ήσουν μόνη με τα μάρμαρα να σου ψιθυρίζουν!!!

Roadartist είπε...

@ kikop80 : αυτό θα ήταν απίστευτα τέλειο.. :)

Related Posts with Thumbnails