27 Ιανουαρίου 2011

..Πεδίο του Άρεως..


..μια πρόσφατη βόλτα στο αναμορφωμένο Πεδίο του Άρεως..
Ομολογώ πως δεν έχω παιδικές αναμνήσεις από εδώ..,
...όπως έχω από τον Εθνικό κήπο..

...μου έκανε τρομερή εντύπωση η έκταση του πάρκου..
...αλλά και το πράσινο...
..έχει κάποιες πανέμορφες γωνιές..
..Το Πεδίο του Άρεως είναι
ένα από τα μεγαλύτερα δημόσια πάρκα της Αθήνας...
σχεδιάστηκε το 1934 με σκοπό να τιμηθούν οι Ήρωες της Επανάστασης του 1821,  γι΄αυτό και είναι διακοσμημένο με τις μαρμάρινες προτομές των 21 ηρώων κατά μήκος της οδού Αγωνιστών του 21..
Το πάρκο έχει έκταση 277 στρεμμάτων..
..Το έργο της ανάπλασης καλύπτει περίπου 250 στρέμματα...
Στο πάρκο φυτεύτηκαν 1.200 δέντρα, 50 χιλιάδες ανθόφυτα, 
7,5 χιλιάδες θάμνοι, 2,5 χιλιάδες τριανταφυλλιές,
..Ξηλώθηκαν 22.650 τμ ασφάλτου στις παλιές διαδρομές και
στη θέση της μπήκε χώμα...
..ιδανικό μέρος για τρέξιμο,
..για ηρεμία..
για ποδήλατο..
..με όμορφες γωνιές για να καθίσεις..
..να περπατήσεις..
..σαν να μην βρίσκεσαι....
..στο κέντρο της πόλης..
με σημαντικά μνημεία..
..και γλυπτά..

..ένας μοναδικός πνεύμονας πρασίνου..
ανοικτός για όλους τους πολίτες..
ελπίζω να το προσέξουν..
και να το χαρούν..

106 σχόλια:

latecomer είπε...

όντως πανέμορφο έγινε...

αν δεν ήτανε οι φοίνικες και το ακούρευτο γρασίδι, θα μπορούσα κάλλιστα να το μπερδέψω με ένα από τα δικά μας

Αν και, second thought, τα βρετανικά έχουνε πολύ λιγότερα δέντρα. νομίζω αν είχανε την δυνατότητα ολόκληρη η χώρα θα ήτανε ένα απέραντο πεδίο με κοντοκουρεμένο γρασίδι!

Την καλημέρα μου :)

eutixis είπε...

..wraies eikones..
idiaitera ekei pou fainontai axtines tou iliou anamesa sta dentra..
Diladi tin Anoixi pws tha einai?..Euxaristoume..

dimitris είπε...

Roadartist καλημερα, εμενα 3 ''βηματα'' απο το ''παρκο''--- γκυζη, ετσι το λεγαμε---μενω 2 ''βηματα'' τωρα,---κυψελη--- σχεδον απεναντι απο τα δικαστηρια, απο τις φωτο που εχεις αναρτησει, φαινεται ενα αλλο παρκο απο εκεινο που επαιξα, περπατησα, διασκεδασα, να δω ποτε θα ''ροβολισω'' να το περιεργαστω.
ΜΟΥ ΚΙΝΗΣΕΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ!!!

Αγγελικη Ν είπε...

Προλαβαίνω πριν φύγω να πάω να το δω! Φαίνεται πολύ όμορφο!

kariatida62 είπε...

Βρε Αρτιστάκι!
Ήρθες στο πάρκο μας?(εννοώ του Δημητράκη και εμένα)και εμείς δεν αξιωθήκαμε ακόμα να πάμε να δούμε πώς έγινε?
Οντως μας κίνησες την περιέργεια με τις φωτό σου!
Εκεί μέσα δεν ξέρεις τι έχω αφήσει....
τις στιγμές των ωραιότερων χρόνων μου!

Afroditi Dionysopoulou είπε...

Είδα ενα αφιέρωμα στην τβ , πραγματικά εντυπωσιακή η δουλειά που έγινε! Μόνο να ελπίσουμε να διατηρηθεί η αλλαγή αυτή

Καλημέρα , καλημέρα :-)

Μηθυμναίος είπε...

Έχω διαβάσει πολλά, τώρα τελευταία, για την ανάπλαση του τεράστιου αυτού πάρκου. Θα έχει γίνει, επιτέλους, καλή δουλειά.
Θα πρέπει να το επισκεφτώ για να δω και τις διαφορές από τότε που το επισκέφτηκα, πάνε χρόνια...

Καλή δουλειά, φίλη μου!!!

Ανώνυμος είπε...

ευτυχώς που έχουν μείνει και κάποιοι ελάχιστοι παράδεισοι σ' αυτή την άσχημη πόλη που ζούμε!

υπέροχη μέρα για μια βόλτα σήμερα!

karkinos7 είπε...

Δε ξέρω πότε τις τράβηξες τις φωτογραφίες,οι οποίες είναι ανάσα στο μάτι...αλλά μια επίσκεψη το βράδυ θα σου χαλάσει τη καλή εντύπωση που έχεις...μην αυταπατάσε σε λίγο καιρό δεν θα έχει καμία σχέση αυτό που είδες με αυτό που θα έχει γίνει!!!
Φιλιά Πολλά!!!
Την Καλημέρα μου!!!

Ιω είπε...

θέε μου πόσο καιρό έχω να πατήσω εκεί! Πολλά χρόνια. Πηγαίναμε κάποτε στις εκθέσεις βιβλίου. Είναι τώρα τόσο όμορφο όσο φαίνεται στις φωτό, έκανε καλή δουλειά ο Τομπάζης;

Roadartist είπε...

@ latecomer : Ομολογώ πως εκ πρώτης όψεως μου θύμισε πάρκο εξωτερικού.. Λόγω του μεγεθους του.. Ναι πολύ ψηλά δέντρα.. Χρειάζονται πάρκα σε κάθε πόλη, η Αθήνα (και οι Αθηναίοι) δεν ξέρω αν είναι έτοιμοι να τα δεκτούν.. Καλημέρα!

Roadartist είπε...

@ art : Την άνοιξη θα αξίζει πιο πολύ για μία βόλτα νομίζω.. αν και εγώ προτιμώ τον Εθνικό κήπο..εκεί νιώθω καλύτερα..

Roadartist είπε...

@ dimitris : Καλημέρα.. Πήγα λίγο πριν φύγει το 2010... μόλις σχεδόν είχε παραδωθεί.. το έργο.. Εγώ δεν έχω παιδικές αναμνήσεις.. και δε το πολυθυμάμαι πριν.. το μόνο που θυμόμουν ήταν το άγαλμα στην είσοδο, που τελικά δεν το πόσταρα..εδώ.. Να πας..Έχει γίνει καλή δουλειά, δε ξέρω όμως για πόσο θα διατηρηθεί..και αν θα το προστατεύσουν..

Roadartist είπε...

@ Αγγελικη Ν : Περίεργα συναισθήματα μου δημιούργησε.. Νομίζω πως στον Εθνικό Κήπο νιώθω πολύ πιο όμορφα, το μεγάλο μέγεθος του πάρκου στο πεδίο του Άρεως, κάπως δεν μου "μιλησε" δε ξέρω γιατί.. Σίγουρα πάντως για μια φορά τα λεφτά δώθηκαν για ένα έργο..και δεν τα έφαγαν.. Κάτι είναι και αυτό..

Roadartist είπε...

@ Afroditi : ...δεν είμαι και τόσο αισιόδοξη πως θα διατηρηθεί.. χρειάζονται φύλακες και επιστάτες.. διαφορετικά νομίζω πως δε θα το χαρούν οι περίοικοι..για πολύ..

Roadartist είπε...

@ Μηθυμναίος : Καλημέρα φίλε Μηθυμναίε.. Και να φανταστείς πως πήγα ενώ η μπαταρία της φωτογραφικής τελείωνε.. Γρρρ.. τελικά πρόλαβα όμως να φωτογραφίσω κάποιες γωνιές του.. Το θετικό είναι πως νιώθεις ότι για μια φορά τα λεφτά δεν τα έφαγαν και έγινε ένα έργο για αυτή τη πόλη.. Το θέμα είναι πόσο θα το διαφυλάξουν και θα διατηρηθεί.. πολύ φοβάμαι γιατί είναι και σε σημείο κάπως περίεργο....χρειάζεται φύλαξη..

Roadartist είπε...

@ Silena : ναι σήμερα είναι μια πολύ όμορφη μέρα.. Διάβασα πως έρχονται χιόνια..και κρύο.. Ελάχιστοι είναι.. Και μόνο για το πράσινο που πρόσθεσαν αξίζει..ας το προστατεύσουν τώρα όμως!

Roadartist είπε...

@ karkinos7 : Επίσκεψη το βράδυ στο Πεδίο του Άρεως;;;;;;; Τι να κάνω παιδάκι μου βράδυ στο πάρκο;;;; χαχαχα χαχα α χα αχ χα τρελός είσαι;;; :) :) :)
Τις τράβηξα λίγες ώρες πριν φύγει το 2010..μεσημέρι παραμονής πρωτοχρονιάς.. πήγαμε μια βόλτα.. περπατήσαμε.. και μετά σπίτι.. και μετά έξω "welcome 2011"!! :) Είναι πάντως μια περιοχή που δεν έχω ζήσει και δεν έχω αναμνήσεις, έχω αναμνήσεις από την άλλη πλευρά της Αθήνας..Οι εικόνες είναι όσες θα δεις και εσύ αν πας ένα μεσημέρακι.. ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

Roadartist είπε...

@ Ιω : ..και εγώ.. πολύ παλιά μας είχε πάει η μητέρα μου στην έκθεση βιβλίου..αλλά δεν θυμάμαι τίποτα..απολύτως.. Οπότε ήταν σαν να περπάτησα πρώτη φορά εκεί.. Έκανε καλή δουλειά, δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη όλη η ανάπλαση, μένουν κάποια κομμάτια που χρειάζονται ακόμη φτιάξιμο, το θέμα ειναι να υπάρχει καλή φύλαξη.. Είναι πολύ μεγάλο, με μεγάλα δέντρα, εύκολο να γίνει..κάτι..αν καταλαβαίνεις..
Φιλιά πολλά!

jf είπε...

Καλά ε... μα πού βρίσκονται εκείνα τα αγάλματα??? Ήταν από παλιά?? :)
Τα φιλιά μου

karkinos7 είπε...

Καθότι δίπλα σχεδόν πλέον...πήγα...δεν είναι τόσο όμορφο όσο φαίνεται εδώ...για αυτό ρώτησα πότε πήγες...σε λιγότερο απο μήνα λοιπόν...έχει αρχίσει να γίνεται χάλια...και όλοι ξέρουμε πως θα καταλήξει...χαχαχαχαχαχ!!!έτυχε να περάσω ένα βράδυ ανεβαίνοντας για το σπίτι...η εικόνα απο έξω είναι η ίδια,όπως και πριν την ανάπλαση του...
Φιλιά Σου Πολλά!!!!
Καλημεριστά!!!!

Roadartist είπε...

@ JamanFou : με το που μπαίνεις στο πάρκο.. είναι η κεντρική οδός.. Φαντάζομαι ήταν από παλιά, μόνο που τώρα φαντάζουν σαν καινούργια, γιατί αυτά ανέλαβε το Υπ.Πο. και να συντήρησε.. και τα έχει καθαρίσει.. για πόσο θα μείνουν έτσι βέβαια ένας θεός ξέρει..

Roadartist είπε...

@ karkinos7 : Καλά σοβαρά μιλάς; Τόσο χάλια έγινε; Γιατί εγω έδειξα τα δέντρα....τα αγάλματα, ότι πραγματικά είδα.. Υποβαθμίστηκε αμέσως λοιπόν;;; Πραγματικά κρίμα.. Όχι πως μου κάνει εντύπωση.. (Πάντως τη μέρα που πήγα είχε οικογένειες, μικρά παιδιά που έπαιζαν, πολλοί είχανε βγάλει τα σκυλιά τους βόλτα..) άλλοι διάβαζαν βιβλία.. Μάλλον έπεσα στην περίπτωση..

Οκ λοιπόν.. Άλλαξε το πάρκο.. μέσα σε ένα μήνα μόλις..........

55fm είπε...

Mέχρι τον Εθνικό κήπο, μας πήγαιναν μικρά.Δυστυχώς οι αναμνήσεις μου από το Πεδίο του Άρεως αργότερα, δεν είναι καλές.
Σήμερα έγινε αγνώριστο!Μακάρι όπως λες να το σεβαστούν!
Καλημέρα!

karkinos7 είπε...

Χωροταξικά το ίδιο παραμένει...απλά είδα πολλά σκουπίδια...σύνεργα χρήσης ναρκωτικών ουσιών...κάτι που σημαίνει ότι δεν υπάρχει φύλαξη το βράδυ...και κάποιες φθορές πολύ σύντομα απο την ανάπλαση του....
Μετά το παζάρι του βιβλίου έκανα μια βόλτα τη Κυριακή που μας πέρασε!!!
Φιλιάααααααα!!!!

Roadartist είπε...

@ 50fm : Ο εθνικός κήπος έχει γίνει υπέροχος.. Πάτα στο σχετικό λίνκ να δεις.. Την προηγούμενη άνοιξη τον χάρηκα πολύ.. τον ανέδειξαν, ειναι καθαρός, έχει κηπουρούς, φύλαξη.. Δυστυχώς ο φίλος Karkinos που πέρασε πρόσφατα έγραψε πως δεν διατηρήθηκε..και δεν είναι όπως στις φωτο πλεον.. Λυπάμαι, μα δε μου κάνει κάθολου εντύπωση..

Roadartist είπε...

@ karkinos7 : Όχι.. όταν πήγα εγώ δεν είχε σκουπίδια, καθόλου.. μα καθόλου, ούτε φυσικά (!) είδα σύριγγες κλπ!!! Ποπο..φρίκη.. Να βάλω ένα υστερόγραφο στο πόστ να αναφέρω πως αυτές είναι φωτο, πριν ένα μήνα και σήμερα ...ίσως δεν είναι έτσι;;; Τι να πω πια.. Κάτι πρέπει να κάνουν.. Η νέα δημοτική αρχή..είναι πολύ κρίμα ένα νεο έργο να παρατηθεί αμέσως..

Maria B. είπε...

εχω πολλά χρόνια να παω και σίγουρα δεν το θυμάμαι έτσι.
Μετά απο την προτροπή σου θα πάω και μάλιστα σύντομα, φαντάζει πολύ ωραίο.

ευχαριστούμε για την ενημέρωση


καλημέρα!!!

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Άξιζε η αναμονή τόσων ετών.

Emmanuel Manolas είπε...

Ωραία παρουσίαση! Ευχαριστούμε.
Φαίνεται ότι έγινε κάτι καλό. Θα πάμε!

kostas είπε...

ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ..

Αν δεν εισαι φωτογραφος να γινεις!

Fegia είπε...

Εντυπωσιακά διαφορετικό από τις εικόνες που ανακαλώ, όταν αποτελούσε προσφιλή τόπο για συνάντηση στις σχολικές κοπάνες (μετά του Φιλοπάππου, βεβαίως)...
Να είσαι καλά αγαπημένη μου φίλη.

.liketobite είπε...

Τυγχάνω γέννημα θρέμα της περιοχής και φυσικά σαν παιδί, σαν μαθητής αλλά και αργότερα σαν νεαρός και μέχρι σήμερα σαν πατέρας είμαι μόνιμος επισκέπτης του. Οι εικόνες που έχω είναι άπειρες από πολλές φάσεις που έχει περάσει αυτό το πάρκο, αλλά θα έλεγα πως δεν πρέπει να μείνουμε στην αναπόληση. Το πάρκο είναι ακόμα εδώ - κατά πολλούς πιο όμορφο - κι έχει πολλά να μας δώσει ακόμα. Απολαύστε το!

τη καλησπέρα μου

Juanita La Quejica είπε...

Άραγε μπορούμε να πάρουμε και σκυλάκια στην βόλτα μας εκεί; Εννοείται με όλα τους τα "προικιά" για μαζέματα, όπως θα έπρεπε να κάνουμε όταν τα βγάζουμε βόλτα στο δρόμο και αφήνουν ακαθαρσίες στα πεζοδρόμια των γειτόνων, ενώ εμείς σφυρίζουμε αδιάφορα.

Dee Dee είπε...

Τι ομορφα! Δεν το γνωριζα καθολου οτι υπηρχε τοσο ομορφο παρκο στο κεντρο της Αθηνας!
Ευχομαι κι εγω να το προσεξουν οι κατοικοι και να το χαιρονται για πολλα χρονια!

Καλο απογευματακι αρτιστα μου!

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου
αυτο ειναι το δικο μου TOP 10 γι' αυτη την εβδομαδα :
http://anisixos.blogspot.com/2011/01/anisixos-top-10_26.html

Αν θες κανε κι εσυ ποστ με το δικο σου TOP 10 σχολιαζοντας τα τραγουδια που επελεξες και σχολιασε αν θες και το TOP 10 των αλλων μπλογκερ.

zoyzoy είπε...

Βλέπεις γιατί αξίζει η Αθήνα?
Είναι κρίμα να μην χαίρεστε αυτές τις ομορφιές σας!

Καλό βράδυ γλυκιά μου
με φιλιά θαλασσινά!

Βαρθακούρης είπε...

Εύσημα για το ΦωτοΡεπορτάζ!

koulpa είπε...

xaxaxa εμάς ο εθνικός κήπος ήταν η καθημερινή βόλτα.. μια και απήχε 5 λεπτά απο το σπιτι με τα ποδια.. και το πεδίο του άρεως η κυριακάτικη εκδρομή.. για ποδήλατο μπαλα και παρέα με τα ξαδελφάκια.. όπως και τα βόλτες.. μετά ιστορικών αναφορών για τα εκθέματα από την μητέρα μου.. τα πρώτα μαθήματα ιστορίας.. :):)
καλησπερούδιααα :):)

δήμητρα♥♥♥q είπε...

Kαλησπέρα. Έμεινα 11 χρόνια δίπλα σχεδόν στο Πεδίο του Άρεως και πήγαινα συνέχεια...

Μου άρεσε και πριν ακόμη το φτιάξουν...

καλό βράδυ.

Margo είπε...

και φυσικά πήγες με ποδήλατο.. πόσο ζήλεψαααααα:)

Έγινε πανέμορφο το θυμάμαι πολύ αδιάφορο πριν περίπου 25 χρόνια που το περπάτησα.. πω πω πώς πέρασαν τα χρόνια..

Καλή σου νύχτα Ροντάκι μου:)

lena_zip είπε...

Ναι... παιδικές μνήμες, βόλτες με γονείς ή παππούδες, εκθέσεις βιβλίου, παιδική χαρά...
Βέβαια αυτό που γράφει ο Τάσος περί τοξικομανών είναι γεγονός, από τότε και προφανώς ακόμα και τώρα. Όταν ήμουν μικρή, καμία σχέση με την εικόνα αυτή που έχει σήμερα, δεν το περιποιούνταν καθόλου.

ღ oneiremataღ είπε...

τι ομορφιά, τι ηρεμία!!! σαν να βρίσκεσαι σε άλλο κόσμο, σε άλλη πόλη, σε...αλλού...ευτυχώς υπάρχουν και κάτι τέτοια να μας θυμίζουν ότι η Αθήνα είναι και όμορφη πόλη!
φιλάκια πολλά

Thalassenia είπε...

Αχ αυτές οι όμορφες βόλτες!!!!
Δεν βρήκες κανένα βιολιτζή μπροστά σου, ένα κιθαρίστα;
Ένα μουσικό βρε παιδί μου να του κλέψεις ένα βιντεάκι;

Φιλιά θαλασσένια.

MYSTELIOS είπε...

Πραγματικά μια όαση μέσα στο κέντρο της Αθήνας , η ανάρτηση σου με ταξιδεύει πίσω στα φοιτητικά μου χρόνια όταν έμενα εκεί κοντά στην Κυψέλη και το Πεδίον του Άρεως ήταν η μοναδική μου απόδραση !!!

Roadartist είπε...

Καλημέρα σε όλους!!

Μια μόνο διευκρίνηση...

Ένας φίλος παραπάνω (karkinos) που πήγε πρόσφατα είπε πως έχει χαλάσει το πάρκο.. Αυτές οι φωτογραφίες είναι σχεδόν ένα μήνα πριν (ίσως και λιγότερο..) Επίσης φίλος μου πήγε πριν 2 εβδομάδες..μια Κυριακή και είδε ακριβώς όσα σας μετέφερα.. Μιλάγαμε εχτές σχετικά.. Τώρα τι να πω...πρόλαβαν να το καταστρέψουν σε δυο εβδομάδες;

Είναι κρίμα να χαθεί ένα τέτοιο έργο, ας βάλει ο Δήμος φύλαξη και ας κινητοποιηθούν οι περίοικοι..

Roadartist είπε...

@ Maria B. : εγώ πάλι, δεν το θυμόμουν καθόλου.. Μακάρι να το νοιαστούν τώρα όσο προλαβαίνουν.. :)

Roadartist είπε...

@ ΠΑΥΛΟΣ : χρειάζεται επιτήρηση και φύλαξη..ιδιαίτερα σε αυτή την συνοικία..

Roadartist είπε...

@ alkinoos : Σε ευχαριστώ! Καλώς όρισες στο blog, θα χαρώ να τα λέμε :) Έγινε πολύ καλή δουλειά (και δαπανηρή..) το θέμα είναι να το διαφυλάξει ο Δήμος και να το σεβαστούν οι περίοικοι...φοβάμαι πως αν δεν το προσέξουν σύντομα θα χαλάσει πάλι..

Roadartist είπε...

@ kostas : να είσαι καλά! καλημέρα σου!

Roadartist είπε...

@ Fegia : Ωραίες οι σχολικές κοπάνες ε;; Ποτέ δεν πηγαίναμε εκεί..Ο Φιλοπάππου όμως έχει τιμηθεί δεόντως..ακόμη και σήμερα πάω βόλτα με το ποδήλατο.. Φιλιά φίλε μου fegia, χαρά να σε βλέπω :)

Roadartist είπε...

@ .liketobite : Σαν κάτοικος, και γέννημα θρέμα της περιοχής, το επισκέφτηκες; Πήγες πρόσφατα; Σου άρεσε; Εμένα τις εικόνες τις είδες.. Πολύ καθαρό.. Μόνο η μεγάλη του έκταση μου άφησε την αίσθηση πως χρειάζεται πολύ καλή φύλαξη.. Καλημέρα!

Roadartist είπε...

@ Juanita La Quejica : Ναι επιτρέπεται, είδα πολλούς με σκυλιά.. Να τα προσέχεις όμως.. να τα έχεις συνέχεια στα μάτια σου.. Γιατί στην Ελλάδα είμαστε.. και ξέρεις τι μπορεί να συμβεί.. Και μπράβο για αυτό που έγραψες για τις ακαθαρσίες... :) σε φιλώ!

Roadartist είπε...

@ Dee Dee : Μακάρι deedee μου να το προσέξουν και να το χαίρονται, πολύ φοβάμαι πως δεν μας είναι και τόσο εύκολο αυτό τελικά.. Τουλάχιστον πρόλαβα και το είδα σε καλή κατάσταση......Και με αυτή την οικονομική κρίση, να δούμε αν θα το φροντίζει όπως πρέπει ο Δήμος..Καλημερούδια!

Roadartist είπε...

@ anisixos : γειά σου Ανήσυχε! Θα περάσω να το δω.. την καλημέρα μου και σε ευχαριστώ πολύ!

Roadartist είπε...

@ zoyzoy : ....μωρέ θα χαλάσει και αυτό μέχρι να πεις...βερυκοκο :) αν δεν έχει ήδη χαλάσει.. Και ως προς την εγκληματικότητα..χρειάζεται φύλαξη..

Roadartist είπε...

@ Βαρθακούρης : να είσαι καλά, σε ευχαριστώ.

Roadartist είπε...

@ koulpa : Koulpakiiiiiii αγαπώ τον εθνικό κήπο.. Εχτές έκανα μια σύντομη βόλτα από εκεί.. Δεν συγκρίνεται για μένα με το Πεδίο του Άρεως, ίσως γιατί μικρή με πήγανε :) ελάχιστες φορές..
Ακριβώς λόγο της απόστασης..
Φιλιά πολλά :)

Roadartist είπε...

@ Δήμητρα ♥♥♥ quarks : ΧΑΙΡΟΜΑΙ που ακούω και μια άλλη άποψη.. τόσο όμορφη.. Εγώ δεν το έχω "ζήσει" λόγω της απόστασης μάλλον..

Roadartist είπε...

@ Margo : ...τα χρόνια περνάνε, τα πάρκα αλλάζουν, οι νοοτροπίες και ο Έλληνας αλλάζει; Ας το προσέξουν, μόλις πριν ένα μήνα δώθηκε και πάλι στους Αθηναίους..ας το αγκαλιάσουν και ας το χαρούν..Φιλιά πολλά!

Roadartist είπε...

@ lena_zip : εγώ δεν έχω παιδικές μνήμες από το Πεδίο του Άρεως, ίσως λόγω της απόστασης, μας πηγαίνανε στον Εθνικό κήπο, που από εκεί θυμάμαι πιο πολλά.
Ως προς τους τοκιμομανείς, ότι γινόταν χαμός όσο ήταν κλειστό (ή παλιότερα) το ξέρω.. Τώρα όμως που άνοιξε, και πήγα..δεν είδα τίποτα τέτοιο.. Ούτε ένα σκουπίδι.. Πρόκειται για ένα ολοκαίνουργιο πάρκο, αν πρόλαβαν μέσα σε λιγότερο από ένα μήνα να το χαλάσουν...τι να πω..μπράβο μας..
Μακάρι να το φροντίσουν και να μπει φύλαξη (αν και νομίζω πως υπάρχει..) για να μην γίνονται αυτά..Κρίμα είναι..Φιλάκια πολλά..

Roadartist είπε...

@ ღ oneiremataღ : αν τα διατηρήσουμε ακόμη....που τελικά φοβάμαι δύσκολο μας είναι να κρατήσουμε την ομορφιά ζωντανή..

Roadartist είπε...

@ Thalassenia : Να είδες γιατί προτιμώ άλλα μέρη στην ΑΘήνα;;; Χαχαα :) όχι στο Πεδίο του Άρεως σε αυτή τη βόλτα δε είδα κανένα βιολιστή, κιθαρίστα, τίποτα!!!! Μουσικός ούτε για δείγμα!!!
Πολλά φιλάκια :)
Καλημέρα βροχερή..

Roadartist είπε...

@ ART-TRAVELLER :...αν έμενες κοντά τότε θα σε συγκινεί περισσότερο.. Μακάρι να το "ζήσουν" όλοι οι περίοικοι, για αυτούς έγινε.. Την καλημέρα μου!!!!

fvasileiou είπε...

Μόνο για τις εκθέσεις βιβλίου πήγαινα στο Πεδίον του Άρεως. Ήταν ποοοοολύ μακριά από την ακτίνα δράσης μου. Η έκτασή του είναι εντυπωσιακή - τότε μου έκανε εντύπωση και το πόσο παρατημένο ήταν...

Roadartist είπε...

@ fvasileiou : Παρομοίως! Ελάχιστες αναμνήσεις..από το Πεδίο του Άρεως.. Και τώρα φοβάμαι πως θα το παρατήσουν... Ελπίζω όχι..

logia είπε...

παλιότερα που μέναμε εκεί κοντά, το περπατουσαμε συχνά
είναι πράγματι τόπος για να ηρεμήσεις, να χαλαρώσεις, να νιώσεις μακρυά από την πόλη κι ας είναι μέσα στην καρδιά της

την καλημερα μου

quartier libre είπε...

@
lezarts,

να πάμε την άνοιξη
να κλέψουμε τριαντάφυλλα
απ' τις 2.500 τριανταφυλλιές !

το φαντάζεσαι ;!

το απόγευμα, αν μπορέσω,
θα σου αναρτήσω και το
σχετικό άσμα... :)

Οδυσσέας είπε...

Τι να σου πω βρε Road, έχεις μιαν έμφυτη ικανότητα ν' αναδεικνύεις τις ομορφιές της πόλης και την καθιστάς ζηλευτή και νοσταλγική, συνάμα, δι' ημάς τους απανταχού Οδυσσείς.

kiki είπε...

To άκουσα ότι αναμορφώθηκε. Πράγματι αξίζει τελικά;

Aurangel είπε...

Όμορφη ανάσα πράσινου μέσα στο καταχείμωνο.
Σου προτείνω το αττικό πάρκο.Θα τρελλαθείς με τα δελφίνια!
Την καλησπέρα μου!

foteinisou είπε...

Πολύ όμορφη η ξενάγηση!!!
Ευχαριστώ.
Μου άρεσε πολύ!
Καλό Σαββατόβραδο!

Ηλέκτρα Βαλάση είπε...

Πανέμορφα!!

KitsosMitsos είπε...

Το βασικότερο όλων, ξέρω πλέον πουθα κάνω τις ποδηλατάδες μου ;-)
Να φτιάξει λίγο ο καιρός μόνο.

Άστρια είπε...

Υπέροχος περίπατος!
Από καιρό ήθελα να πάω μετά την ανάπλασή του που φέρει τη σφραγίδα του εξαιρετικού αρχιτέκτονα Αλέξανδρου Τομπάζη και δεν βρήκα ευκαιρία.
Ήξερα το κάθε μονοπάτι του όταν ήμουν φοιτήτρια και έμενα εκεί κοντά..και πόσες φορές δεν άναψα κεράκι σε μία από τις δύο εκκλησίτσες του:)
Αργότερα, είχα περάσει στις 3 το μεσημέρι μετά από τη δουλειά και είχα φοβηθεί από τους τύπους που κυκλοφορούσαν εκεί, έλεγα πότε θα βγώ από εδώ..Δεν ξαναπήγα..

Όμως τώρα θα είναι οπωσδήποτε ο επόμενος περίπατος:))

Πάντα δικαιολογείς τον τίτλο του ιστολογίου σου φίλη μου: "roadartist... in Athens:))
φιλάκια πολλά!Καλημέρα!

maximus είπε...

Μου φαίνονται απίστευτες αυτές οι εκόνες, αλλιώς τα θυμόμουν, όπως όλοι φαντάζομαι. Ελίζω όπως λες να το σεβαστούμε. Οι φωτογραφίες σου είναι πολύ όμορφες όπως πάντα.. μου αρέσει και το απογευματινό φως.. Χαιρετώ :)

magda είπε...

Μου μύρισε αλμύρα..κι ήρθα.
Βρήκα υπέροχες φωτογραφίες και ένα καταπράσινο παράδεισο...
Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα :)
Μάγδα

magda είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Unknown είπε...

Να το σεβαστούν, να το προσέξουν αλλά να βρουν και το χρόνοι, οι Αθηναίοι, να το χαρούν.

Καλό απόγευμα κορίτσι μου

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΑΡΓΩ ΛΙΓΑΚΙ ΤΙΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΕΣΤΩ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΕΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΡΧΟΜΟ ΕΝΟΣ ΚΑΛΟΥ ΜΗΝΑ ΧΩΡΙΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΕΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.
ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΣ ΤΟΠΟΣ!!!!!

eva είπε...

Και τα γλυπτά ακόμα αβεβήλωτα..!
Δεν πίστευα ότι θα γινόταν τόσο όμορφο. Όμορφη σκέψη, επίσης, να αναδειχτεί και αυτό το κομμάτι της ιστορίας μας. Βόλτα στο Πεδίο + Enya για υπόκρουση, ο πιο όμορφος τρόπος να ξεκινήσει η εβδομάδα μας :)

demetrat είπε...

Καλέ , αγνώριστο είναι .
Όταν πήγαινα τα παιδιά μου εγώ εκεί,φαινόταν τα αυτοκίνητα να περνάνε και από τη μιά και από την άλλη.Αυτό είναι δάσος.Υπέροχο έγινε.
δ

Roadartist είπε...

@ logia : περαστικά, εύχομαι να είσαι καλύτερα τώρα, καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα!

Roadartist είπε...

@ quartier libre : Καλημέρα, φιλιά πολλά στέλνω, πολύ όμορφο το τραγούδι το άκουσα χτές το βράδυ και ξανά σήμερα το πρωί.. Να ξεκινήσει με αυτό η μέρα μου. Σε γλυκοφιλώ και σε ευχαριστώ. Πρόσεχε να γίνεις καλά να σε δω αύριο. :)

Roadartist είπε...

@ Οδυσσέας : χαίρομαι πολύ Οδυσσέα, σε ευχαριστώ. Είναι όμορφο που κάποιοι εκτιμάτε όσα μοιραζόμαστε εδώ. Την καλημέρα μου ευχές για καλή εβδομάδα!

Roadartist είπε...

@ kiki : Πήγα βόλτα μόλις είχε ανοίξει.. άξιζε τότε.. Τώρα μπορεί και να το χαλάσανε.. τι να πω; Ο karkinos παραπάνω έτσι το είδε πριν μια εβδομάδα..

Roadartist είπε...

@ Aurangel : Δεν έχω πάει στο Αττικό Ζωολογικό Πάρκο, θα ήθελα πολύ.. αλλά κάτι μου λέει πως αντί να τρελαθώ με τα δελφίνια (και γενικότερα), μάλλον θα μελαγχολήσω.. Δε μου αρέσει που τα ταλαιπωρούν τα ζώα..

Roadartist είπε...

@ foteinisou : Καλημέρα Φωτεινή μου! Τι μέρα έχει σήμερα στο νησί σου; Σε φιλώ, σε ευχαριστώ πολύ!


@ Ηλέκτρα : φιλιά πολλά ηλέκτρα :)



@ KitsosMitsos : Στον εθνικό κήπο έχεις κάνει βόλτα με το ποδήλατο;;; Είναι πολύ πιο όμορφα! Τουλάχιστον εκεί το χαίρομαι καλύτερα.. Σκέψου το :)

Roadartist είπε...

@ Άστρια : Άστρια μου ευχαριστώ. Ναι φέρει τη σφραγίδα του Αλέξανδρου Τομπάζη, και όντως έχει γίνει πολύ καλή δουλειά.. Τώρα αν θα χαρείς τη βόλτα σου δεν ξέρω.. ένας φίλος παραπανω έγραψε πως το χάλασανε.. Τι να πω.. τόσο νωρίς.. Πάντως σε κάθε περίπτωση επιφυλάσσομαι..αυτές οι φωτο τραβήκτηκαν μόλις πρωτοδώθηκε στο κοινό..Καλημέρα φίλη μου!

Roadartist είπε...

@ maximus : εγώ δεν το θυμόμουν πριν οπότε... και πάλι όμως μου έκανε εντύπωση το πόσο μεγάλο ήταν.. Ελπίζω να το σεβαστούμε, αν και δε το βλέπω :) καλημερούδια, ευχαριστώ πολύ maximus :)

Roadartist είπε...

@ magda : Να είσαι καλά, σε ευχαριστώ, την καλημέρα μου, ναι η αλμύρα είναι κάτι που αγαπώ :) καλή εβδομάδα!

Roadartist είπε...

@ meggie : το σημαντικότερο αυτό που λες.. Και εκτός από το χρόνο, θα πρόσθετα και την διάθεση.. φιλιά πολλά :)


@ JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS : Καθόλου δεν αργείς σκρουτζάκο μας! Την καλημέρα μου, να είσαι πάντα καλά και σε ευχαριστώ για τις τακτικές σου επισκέψεις και τα πάντα καλά λόγια. Καλή εβδομάδα φίλε μου!

Roadartist είπε...

@ Ευαγγελία : Είδες πόσο νωρίς πήγα; Και εμένα αυτό μου έκανε εντύπωση.. σε λίγο καιρό τα φαντάζομαι με σπρέι..και είναι κάτι που καθόλου δεν μου αρέσει φυσικά..
Χαίρομαι που σου άρεσε Ευαγγελία, καλή εβδομάδα, φιλιά!

Roadartist είπε...

@ demetrat : Αμ, πές τα που τα θυμάσαι εσύ καλύτερα!!!! Πες πως έχει αλλαγές.. Και εγώ σαν δάσος το ένιωσα.. Καλημέρες!

Ειρήνη Βεργοπούλου είπε...

Μπράβο για τις φωτός Ρόουντ, μπράβο για το αφιέρωμα ;-))))))

scalidi είπε...

Το έχω επισκεφθεί πριν λίγο καιρό κι εγώ. Πραγματικά υπέροχος και αναζωογονητικός περίπατος στο κέντρο της πόλης...
Ο ροδώνας ήταν το αγαπημένο σημείο

Roadartist είπε...

@ Ειρήνη Βεργοπούλου : Να είσαι καλά Ειρήνη μου, σε ευχαριστώ! Καλό μήνα!

Roadartist είπε...

@ scalidi : Χαίρομαι που σου άρεσε, γράφτηκαν και αρνητικά σχόλια από κοντινούς κατοίκους (ότι είχε σκουπίδια κλπ) και αναρωτιόμουν αν όντως τελικά μόνο εγώ είδα αυτές τις εικόνες.. Την καλησπέρα μου, καλό μήνα :)

nefeli είπε...

Το πράσινο ποντίκι Φεβρουαρίου αφιερώνει ρεπορτάζ στο πάρκο.
Το εργο κόστισε 9 εκ. ευρώ.

Βάνδαλοι κατέστρεψαν σχεδόν ολα τα φωτιστικά στην είσοδο του πάρκου απο την Μαυροματαίων.
Πολίτες που εθελοντικά συμμετέχουν στη φύλαξη του, ζητούν την παρέμβαση του Δήμου για να διασφαλιστεί το μέλλον του.
Διάβασα επίσης ότι άρχισαν να εμφανίζονται οι κατασκευαστικές αστοχίες.
Ελλάς το μεγαλείο σου;

καλημέρα, όπως και ναχει

Roadartist είπε...

@ nefeli : Οι κάτοικοι λοιπόν προσφέρουν εθελοντικά εργασία, ο Δήμος ξανά και πάλι Απών! ΚΡΙΜΑ! Πολύ κρίμα! Δεν είμαστε άξιοι για τίποτα Νεφέλη!

Ανώνυμος είπε...

Άλλαξε πολύ όντως. Δεν το είχα δει ως τώρα, αλλά χάρη στις φωτογραφίες σου την έκανα την βόλτα μου.

Τα φιλιά μου έχεις!

ezak είπε...

...ωραίο που φαίνεται μέσα από το φακό σου!...δεν έχω πάει ακόμη...

Roadartist είπε...

@ aikaterinitempeli : Να είσαι καλά Κατερίνα μου, καλησπέρα και πολλά φιλιά και από μένα!

Roadartist είπε...

@ ezak : ελπίζω να σου κάνει καλή εντύπωση, αν και κάτι μου λέει πως ίσως και να το έχουν ήδη λεηλατήσει.. Κάτι τέτοιο έγραψε το Ποντίκι! Καλή βόλτα :)

Polykarpos είπε...

ΗΜΙΤΕΛΗΣ - ΚΑΚΟΤΕΧΝΗ "Περιβαλλοντικά & Βιοκλιματικά ατελής" - ΔΑΠΑΝΗΡΗ "ΑΝΑΠΛΑΣΗ "ΠΕΔΙΟΥ του ΑΡΕΩΣ των ΑΘΗΝΩΝ":

«Τίποτα δεν είναι μη αναστρέψιμο. Ούτε καν το μπετόν»
(Αλέξανδρος Τομπάζης)


Ο Αλέξανδρος Τομπάζης μιλά αποκλειστικά στον Πέτρο Μπιρμπίλη
Sun, 26/09/2010 - 15:17 - Mediasoup

Δήλωση στόν δημοσιογράφο Πέτρο Μπιρμπίλη
http://www.mediasoup.gr/

..................................

και μετά τις επίσημες δηλώσεις του καθ΄ύλην αρμόδιου Αρχ.μελετητή των ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΩΝ επεμβάσεων Α.Τομπάζη

ΣΧΟΛΙΑ για νοήμονες

ΚΑΤΟΠΙΝ 3 ΕΤΩΝ.........περιφραγμένου αποκλεισμού & αποκλειστικά εκτελεσθέντων οικοδομικών εργασιών, ακόμη & εκτός διάρκεια συμβάσεως

εν ετη 2011 ....ΔΙΕΡΩΤΩΜΕΘΑ...πρός τι η συγκεκριμένη δρομολογηθείσα εργοληπτική ΗΜΙΤΕΛΗΣ "ΑΝΑΠΛΑΣΗ"
των 9,150-10.000.000 ευρώ ;;; ? ;;;
400.000 ευρώ για αποκατάσταση φθορών στη πλ.Πρωτομαγιάς του Π.Α. ?


ΤΙ ΑΛΛΑΞΕ προς το Βέλτιστο - Βιώσιμο - Αειφόρο , σύμφωνα και με τις επιταγές της πράσινης ανάπτυξης ;;;;;; ? ;;;;;;;;;

http://kyameftopedioareos.blogspot.com {επίσημα αγνοηθέντα έγγραφα-γνωματεύσεις δημοσίων υπηρεσιών, Ανεξ.Αρχών - νομικά στοιχεία δικαίου του περιβάλλοντος εν μέσω σχολίων}

Polykarpos είπε...

"AΝΑΠΛΑΣΗ" ΠΕΔΙΟΥ ΤΟΥ ΑΡΕΩΣ: in "Post Mortem"

ΓΟΛΓΟΘΑΣ εως το ΣτΕ & ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΙΣ ΑΝΑΛΗΘΕΙΕΣ.

Στην ΗΜΙΤΕΛΗ ΑΝΑΠΛΑΣΗ που μας παρέδωσε το Ελληνικό Κράτος, ως φαίνεται με μια απλή ματιά απαντούμε:

Παρεδόθη καθυστερημένα τουλάχιστον κατά 1.1/2 έτος.

Αντί για Οικολογικού τύπου Ανάπλαση Πάρκου, είδαμε την κατασκευή - ενταφιασμό συνόλου κυβικών μέτρων όγκου μπετόν 6.000 κ.μ, δηλαδή όγκου μπετόν ισοδύναμων με τον όγκο μπετόν "6" 6όροφων πολυκατοικιών μέσα .........σε δασική έκταση.!!!

Ο αρχικός προυπολογισμός 9,150.000 $ Ευρώ ( το έτος 2006 ) + 400.000 $Ευρώ με το νέο εγκριθέν κονδύλι για αποκατάσταση φθορών στην πλ.Πρωτομαγιάς + τις τυχόν αναθεωρήσεις, δεν προσέφερε τίποτα το ουσιώδες στο Πάρκο και τούτο διότι : ανύπαρκτες τουαλέττες, μη αναπλασθέν κτίριο Αλσους - Οικονομίδη, μή αναπλασθέν κτίριο Green Park, ανυπαρξία φύτευσης δένδρων υψηλής οροφής, σύμφωνα με τα έγγραφα των πρώην κων. Δασάρχη - Περιφερειάρχη η κεντρική πλατεία πλησίον πρώην περιπτέρου είναι αυθαίρετη { έγγραφα οικ.693/03/04/2009 - 699/07/04/2009 Γενικής Δνσης Περιφέρειας / Δνσης Δασών Αθηνών: Δασάρχης, με θέμα: Απόφαση Κατεδάφισης αυθαίρετων κατασκευών σε δασική αναδασωτέα έκταση }....., η σφράγιση γής εδάφους από μή πορώδη υλικά σε δασική έκταση 1/4 της συνολικής των 235 στρεμμ.του Πάρκου {επιμέτρηση ειδικών επιστημόνων}, παρεμποδίζει ως τούτο γίνεται κατανοητό την διύγρανση και διαπνοή του εδάφους, τουτέστιν είναι ολωσδιόλου ΑντιΟικολογική.

Όλα τούτα σε ευθεία αντίφαση με ότι αναγράφεται στην αναρτηθείσα πινακίδα πλησίον του μνημείου της Αθηνάς και ότι: το Εργον της Αναπλάσεως εν έτει Δεκ.2010............Ολοκληρώθηκε.

ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ.!!!

Με βαρύγδουπο τίτλο στην εφημερίδα τα Νέα της Κυψέλης Απρίλιος 2011, αναφέρεται ότι από την Περιφέρεια Αττικής διατίθενται επιπλέον κονδύλια 5,100,000 $ εκατ.ευρώ, που θα κατευθυνθούν και θα απορροφηθούν για τα έργα στο Αττικό Άλσος και το Πεδίον του Αρεως.

Αλλά... Αναρωτιόμαστε εφόσον η Ανάπλαση ολοκληρώθηκε σύμφωνα και με επίσημες ανακοινώσεις στα ΜΜΕ-Blogs - εφημερίδες και σύμφωνα με την ανηρτημένη πινάκιδα, τότε πως δέν ολοκληρώθηκε, ? ;; δεδομένου ότι: τα διατηρητέα κτίρια Αλσος Οικονομίδη ειναι γιαπί - Green Park γιαπί και οχετός εστία μόλυνσης-Πλατάνια κουνουποδιάδρομος - ενα μέρος των περιφερειακών δρόμων περιμένει τις παλέτες των μαρμάρων.
Οι δύο κτιστές τουαλέτες του πάρκου να μην λειτουργούν μαζί με τις βρύσες και λογικά σύντομα θα είναι ανύπαρκτες. Η κεντρική είσοδος της λεωφ.Αλεξάνδρας προς το μνημείο Αθηνάς περιφραγμένη ερμητικά με λαμαρίνες εργοταξιακού τύπου, τις δε βραδυνές ώρες να απαγορεύεται η πρόσβαση. Το Φυτώριο των 8,1/2 στρεμμ. να παραμένει αλάνα και η υποσχεθείσα κομποστοποίηση να παραμένει ως όραμα θερινής νυκτός ( τα χρήματα όμως να έχουν ήδη διατεθεί και ήδη απορροφηθεί !!). Οι επεμβάσεις στο διαμορφωθέν ξέφωτο λόγω αποψιλώσεων στο χώρο Αλίκη μολονότι παράνομες κατά την άποψη μας, σήμερα για την γύρωθεν βλάστηση είναι καταστροφικές.

Επειδή λοιπόν εμείς θεωρούμε ότι μέρος των άνω χρημάτων θα διατεθεί για την αποπεράτωση των δύο διατηρητέων, Αλσος,Οικονομίδη - Green Park και λοιπές αποπερατώσεις, αναρωτιόμαστε τι είδους συντήρηση θα παρασχεθεί στο πολύπαθο αιωνόβιο Πεδίον του Αρεως των ΑΘΗΝΩΝ, αφου απο το άνωθεν δεύτερο κονδύλι, πολύ απλά ελάχιστα ΜΟΝΟΝ ψίχουλα θα απομείνουν, κατά την ταπεινή μας άποψη.

Εν κατακλείδι μπορούμε να δηλώσουμε ευθαρσώς και απορούντες:
..................Γιατί να είμαστε όλοι οι Ελληνες βουτηγμένοι μέσα εκεί............. που επικαλείται ο κύριος {που ματιάσανε} απο την Τρόικα - ΔΝΤ και γιατί να τα έχουμε φάει όλοι μαζί.... εμείς οι Έλληνες ?;;;;;;;;;;;;;

Ας ανασκουμπωθούμε σήμερα λοιπόν όλοι εμείς οι 'Ελληνες και ας δουλέψουμε σκληρά ούτως ώστε να πειθόμεθα "τοις κείνων ρήμασι"!!!!

ΚΑΙ Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ

http://kyameftopedioareos.blogspot.com
http://polmarkarch.wordpress.com
www.asda.gr/elxproi

οι κάτοικοι-θαμώνες

Παρασχάκης Γεώργιος Δικαστικός Επιμελητής

Μαρκαράς Πολύκαρπος Αρχ.Μηχ

Related Posts with Thumbnails