11 Νοεμβρίου 2009

JR

Αναδημοσίευση από mixedgoods ..

Ο
JR είναι ένας νεαρός φωτογράφος, ο οποίος εκθέτει στην μεγαλύτερη gallery του κόσμου.. απλά παντού. Μετατρέπει τις φωτογραφίες του σε πόστερ και τις τοποθετεί....
σε κτίρια,σε γέφυρες,
σε τρένα κλπ

Στόχος του είναι να αγγίξει το κοινό που δεν συνηθίζει να επισκέπτεται τις αίθουσες τέχνης.

Ο ίδιος αποκαλεί τον εαυτό του artiviste (artist+activist) και διατηρεί την ανωνυμία του θέλοντας να μην επηρεαστεί η δουλειά του από το αν είναι μουσουλμάνος ή χριστιανός.

Το 2000 ξεκίνησε να ασχολείται με την φωτογραφία, όταν βρήκε μια φωτογραφική μηχανή στο μετρό του Παρισιού Από το 2006 ασχολείται με το 28 millimetres project, το πρώτο μέρος του οποίου ονομάζετε portrait d'une génération.

Λίγους μήνες μετά τις ταραχές που είχαν ξεσπάσει στα προάστια του Παρισιού, αυτός βρίσκεται εκεί και αφού παίρνει συνεντεύξεις από τους νέους, τους φωτογραφίζει με τον 28mm φακό του και δημιουργεί τα πορτρέτα τους...
...τα οποία και εκθέτει σε κτίρια που βρίσκονται σε “καλές” περιοχές της πόλης, που δεν άγγιξαν ποτέ οι φλόγες των αναταραχών.

Το 2007 προχωράει στο δεύτερο μέρος: το face2faceproject. Ταξιδεύει με τον marco σε ισραηλινά και παλαιστινιακά χωριά με σκοπό να κατανοήσουν τους λόγους που χωρίζουν τους δύο λαούς. Εκεί αποθανατίζουν ανθρώπους που κάνουν τις ίδιες δουλειές και τους βάζουν face 2 face πάνω στο τείχος που χωρίζει τους δύο λαούς από την μεριά των ισραηλινών και των παλαιστινίων προσπαθώντας να τους δείξουν ότι τελικά δεν είναι τόσο διαφορετικοί μεταξύ τους..

Η επόμενη έκθεση τους εκεί ελπίζουν να ονομάζετε hand in hand.
Tο 2008 ξεκίνησε το τρίτο μέρος με τίτλο women και διαρκεί ως και σήμερα.

Αυτή την φορά ταξιδεύει στην Κένυα,
την Σιέρα Λεόνε
και άλλες χώρες της Αφρικής οι οποίες βασανίζονται με εμφύλιους πολέμους που τα πραγματικά θύματα τους είναι οι γυναίκες και τα παιδιά.
Εκεί φωτογραφίζει τις γυναίκες στην καθημερινή τους ζωή και μετά τις εκθέτει στις γειτονιές τους, σε κάποιες περιπτώσεις το υλικό που χρησιμοποιείτε ως καμβάς έχει διπλή χρήση αφού τους προστατεύει και από την βροχή.

Τα πορτρέτα αυτά όμως θα βρουν την θέση τους σε δυτικές πόλεις
με σκοπό να ευαισθητοποιηθούμε και εμείς οι “πολιτισμένοι”...

Ο jr μετά την Αφρική επισκέφτηκε τις φαβέλες στην Βραζιλία..
και ύστερα την Ινδία που απλά τα χρώματα χορεύουν μπροστά στα μάτια σου.
Ο JR είναι μόλις 25 χρονών

Αναδημοσίευση από τον mixedgoods
αφιέρωμα για έναν καλλιτέχνη
που αξίζει όλοι να γνωρίσουμε..

Το τραγούδι "Μεγάλωσα" από το καταπληκτικό
νέο cd της αγαπημένης Χ. Αλεξίου.

85 σχόλια:

Σταλαγματιά είπε...

Εκπληκτική ιδέα, στολίζει τα κτίρια και ταυτόχρονα περνάει και τα μηνύματα που θέλει.
Πραγματικά αξίζει!!
Εμάς μας λείπουν τόσα πως θα μπορούσαμε να εφαρμόσουμε κάτι τέτοιο, μόνο το τίτλος πολιτισμός μας μένει γιατί στην ουσία δεν είμαστε

Καλό ξημέρωμα :)

Hfaistiwnas είπε...

Κατέβασα και εγώ το σισντί!!!!
Δεν το άκουσα ακόμη όμως!
Αυτό που γέμισε τα κτήρια και φαίνονται σαν μια πελώρια ζωγραφιά είναι πανέμορφο!!
Και κοσμογυρισμένος ο καλλιτέχνης μας!

lena_zip είπε...

Σήμερα η σύνδεση του internet μού κάνει νερά.
Τα link με δυσκολία ανοίγουν οπότε θα τα δω αύριο. Το τραγούδι δεν μπορώ να το ακούσω επίσης. Αλλά δε με πειράζει γιατί αύριο θα αγοράσω κι εγώ το cd!

Ο συγκεκριμένος φωτογράφος μου αρέσει όχι μόνο για τις φωτογραφίες αυτές καθαυτές, αλλά και για το ότι έχει άποψη. Δίνει τροφή για σκέψη και προβληματισμό. Και είναι νέος, και βρίσκει τόπο και τρόπο να κάνει την άποψή του αντιληπτή.

Ευχαριστούμε πολύ που μας τον σύστησες! Τα φιλιά μου και την καληνύχτα μου!

Thalassenia είπε...

Πόσοι τέτοιοι καλλιτέχνες χρειάζονται για να ξυπνήσει ο κόσμος μας.
Να δούμε τις αξίες και την ουσία της ζωής?
Να είσαι καλά.

quartier libre είπε...

@
μου αρέσει :)

ΕΛΕΝΑ είπε...

Μ' αρέσει η τεχνική του, μ' αρέσει και που έχει άποψη και προσπαθεί να την μεταδώσει!
Φιλιά, καλό βράδυ!

δεσποιναριον είπε...

Και ξαφνικα, οτι ασχημο δημιουργησε ο ανθρωπος αποκτα μια ομορφια μ' αυτες τις φωτογραφιες, τι μοναδικη ιδεα!

Dee Dee είπε...

Αυτο ειναι...φωτογραφος με ουσια!! Υπεροχη ιδεα, υπεροχη δουλεια..... οταν βλεπουν κατι τετοια οι φωτογραφοι μοντελων πασαρελας δεν αισθανονται λιγο μικροι;;

Παω να ακουσω και το τραγουδακι τωρα με την ησυχια μου, αφου κανω ενα καφεδακι :)

Καλημερααα!!

BLUEPRINTS είπε...

ωραία ιδέα κι ακόμη καλύτερη υλοποίησή της, γιατί έτσι νομίζω πρέπει να είναι - η τέχνη να βιώνεται από πολλούς κι η έκθεσή της να εξυπηρετεί την γενικότερη εξύψωση του νου, τις καλημέρες μου

Γ.Π. είπε...

Έχει προλάβει να κάνει όλα αυτά και είναι μόνο 25;

Μεγάλωσα... (εξαιρετικό!)

Ανώνυμος είπε...

ένας φωτογράφος στην υπηρεσία του ανθρώπου

Ελένη Μπέη είπε...

Πώς να μην τον πει κανείς αληθινό καλλιτέχνη αυτόν τον πιτσιρικά; Που όχι μόνο σκέφτεται κι έχει άποψη αλλά και πάει την τέχνη του ως αυτούς που ποτέ δε θα πήγαιναν να τη συναντήσουν.

Όσο για την ανωνυμία, εμένα το JR μια χαρά μου φαίνεται.

Καλημέρα, roadartistάκι! Έκανες και σήμερα την καλή πράξη σου: μου τον γνώρισες. :-)

kariatida62 είπε...

Μια εικόνα χίλιες λέξεις!!! ο JR γνωρίζει την δύναμη του φακού του και πολεμά με την τέχνη του!
Μπράβο σε τέτοιους καλλιτέχνες, μπράβο και σε σένα roadartist που μας τους γνωρίζεις!
Το cd της Χαρούλας φαίνεται (δεν έχω ακούσει ακόμα όλα τα τραγούδια)πολύ ενδιαφέρον!Όπως πάντα η Χαρούλα είναι μια καλλιτέχνις που συνεχώς ανανεώνεται και τραγουδά όλα τα είδη, προσαρμόζωντας στίχους και μουσική στην σύγχρονη εποχή.
Για μένα αυτό δείχνει το υψηλό επίπεδο του καλλιτέχνη...

b|a|s|n\i/a είπε...

είναι απλά μαγικό πόσο πιο όμορφη φαντάζει μία πόλη και πόσο περισσότερο αληθινή με μία τόσο "απλή" κίνηση.
μεγάλωσες;
καλημέρα σου! φιλιά.

b|a|s|n\i/a είπε...

μεγάλωσες!
πότε θα γίνεις μάνα;
:)

Elrond είπε...

Πολύ καλός! Είναι υπέροχες οι φωτογραφίες του…!

καλημέρα.

kikop80 είπε...

Καλημέρα αρτιστάκι!
Εντυπωσιακή δουλειά πραγματικά!
Δίνει άλλη μορφή στα υπα΄ρχοντα μέρη, τοπία και ίσως αγγίξει όσους αγνοούν ή προσποιούνται πως δεν ξέρουν...
:-)

Roadartist είπε...

@ Σταλαγματιά : Καλημέρα, έτσι ακριβώς. Μόνο ο τίτλος μας έχει μείνει γιατί κατάλλα πραγματικά είμαστε απολίτιστοι. Σε τόσα πολλά επίπεδα. Να είσαι καλά :)

Roadartist είπε...

@ Hfaistiwnas : Είναι φοβερή η Αλεξίου, να το ακούσεις θα σου αρέσει πολύ! Χαχα ναι είδες πολυταξιδεμένος ο αρτιστ :) φιλάκια!

karkinos7 είπε...

Ίσως να είναι και ο μαναδικός που απεικόνεισε και μέσα απο τη δουλειά του φάνηκε η παραγματική αιτία των αναταραχών στη Γαλλία.
Μια Διαφορετική Χαρούλα!
Την Καλημέρα μου!

Margo είπε...

Ε Κ Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Ο Σ!!!
Και είναι μόλις 25!!! Τέτοιες δουλειές ελπίδα μας χαρίζουν ειδικά αν είναι από τόσο νέους ανθρώπους.
Ενθουσιάστηκα:))
Φιλιά πολλά!

Roadartist είπε...

@ lena_zip : Καλημέρα Λένα. Πιστεύω σήμερα θα είναι καλύτερη η σύνδεση. Η Αλεξίου θεά, την λατρεύω, όλος ο δίσκος είναι καταπληκτικός, αλλά σε αυτό το κομμάτι (στίχοι-μουσική δικοί της) νομίζω ξεπέρασε τον εαυτό της!! Ο JR όντως πολύ μικρός για όσα έχει κάνει..φαντάσου τι θα δούμε μελλοντικά.. Φιλάκια..

Roadartist είπε...

@ Thalassenia : Έτσι ακριβώς.. εκπληκτικό το αφιέρωμα του mixedgoods γιατί από αυτόν έκανα αναδημοσίευση. Τους χρειαζόμαστε.. μπράβο για την ιδέα αλλά και την υλοποίηση της..

Roadartist είπε...

@ quartier libre : χαίρομαι :)

Roadartist είπε...

@ ΕΛΕΝΑ : Εκπληκτική ιδέα, πρωτότυπη και στο μέλλον θα μας δώσει και άλλα φαντάζομαι..καλημέρα!!!!

Roadartist είπε...

@ δεσποιναριον : Όντως! Όχι μόνο το σκέφτηκε, αλλά και βρήκε την δύναμη να το υλοποιήσει.. Φοβερό και το πως άρχισε να ασχολείται με τη φωτογραφία..εντελώς τυχαία.. βρίσκοντας μια φωτογρ. μηχανή στο μετρό του Παρισιου.. :))

Roadartist είπε...

@ Dee Dee : Μου αρέσει η σκέψη σου Φιλενάδα :))) Έλα ντε! Γενικότερα σε μια εποχή που έχει χαθεί κάθε αξία, και όλοι πουλιούνται για το χρήμα είναι όαση τέτοιου είδους καλλιτέχνες! Σε φιλώ :) Η χαρούλα εκπληκτικη όπως είναι πάντα!!

Roadartist είπε...

@ BLUEPRINTS : Έτσι πρέπει.. γιατί τελικά το αντίθετο γίνεται. Αντιγράφω συμφωνώντας "η τέχνη να βιώνεται από πολλούς κι η έκθεσή της να εξυπηρετεί την γενικότερη εξύψωση του νου μας" Καλημέρες πολλές και φιλιά :)

Roadartist είπε...

@ Καημός : Έλα ντε!!!! Τι λες βρε καημέ τα παρατάμε όλα (...) να πάρουμε ένα τρένο να κάνουμε το γύρο της Ευρώπης;;; Και μετά να γεμίσουμε την ΑΘήνα φωτοοοο?? :)
ΤΕΛΕΙΟ τραγούδι!!

Roadartist είπε...

@ Vaggelis : τόσο μοναδικό και τόσο σπάνιο!!

Roadartist είπε...

@ Νερένια : Καλημέρα :) Το post πρωτοδημοσιεύθηκε στον mixedgoods και απλά μου άρεσε πάρα πάρα πολύ και το έβαλα και εδώ. Χαίρομαι που όλοι νιώσατε ότι εγώ όταν το διάβασα.. Φοβερός πιτσιρικάς :) από αυτές τις κινήσεις που σε αφήνουν άφωνο. Συμφωνώ το JR μια χαρά όνομα είναι :) καλημέρα!

Roadartist είπε...

@ kariatida62 : Η Χαρούλα είναι ΘΕΑ!!!!! Όλο το σιντι ειναι πολύ καλό.. να το ακούσεις.. με προσοχή.. Και στίχοι δικοί της (και σε κάποια μουσική).. Βγάζουν τόσο αλήθεια τα τραγούδια της..
Μια γυναίκα πρότυπο τραγουδίστριας!
Κατάλλα ο jr ναι εκπληκτικός :)

Roadartist είπε...

@ b|a|s|n\i/a : χα! Είπαμε μόνο ένας άνθρωπος συνεχώς μικραίνει αντί να μεγαλώνει! Εσύ :) Αυτό για τη "μάνα" μου το φύλαγες έτσι??? :))))
Φιλάκιαααααααα πάρα πολλά :))) μουτς!

Roadartist είπε...

@ Elrond: Αξίζει να περιηγηθείς στο site του όπου έχει πολλές φωτο από τα projects του .. Μιλάμε φοβερός! Πάντα στο όνομα του στο τέλος του post υπάρχει το link! Καλημέρα σου!

Roadartist είπε...

@ kikop80 : Όλοι είμαστε ίδιοι! Αυτό είναι το μήνυμα του.. δεν υπάρχει καμία διαφορά ανάμεσα μας.. ανεξαρτήτου εθνικότητας, χρώματος, φυλής.. Δεν πρέπει να υπάρχουν προνομιούχοι λαοί, ούτε μίσοι.. Καλημέρες!

Roadartist είπε...

@ gaykarkinos7 : Μου άρεσει που είναι τόσο σύγχρονος, μέσα στα γεγονότα.. Μια μορφή όμορφου φωτορεπορτάζ.. Εξαιρετική ιδέα!
Η Αλεξίου ξέρει να προσαρμόζεται στους καιρούς.. Εφιαλτικά επίκαιρο κομμάτι!
Καλημέρα σου :)

Roadartist είπε...

@ Margo : Έτσι ακριβώς.. μπράβο του που τόλμησε..δε θα ήταν καθόλου εύκολο όλο αυτό.. Καλημέρες margo μου, φιλάκια!

VAD είπε...

Eιχα διαβάσει καπου ότι εκανε και στο Χαρτούμ το ίδιο,αλλά δεν μπόρεσα να εντοπίσω πουθενά κατι τετοιο...

Μετεωρίτης είπε...

Kαλημέρα!
Πω, πω.. πανέμορφα όλα! Πέρα από το ότι ομορφαίνει η (όποια) πόλη, σου ανοίγει το μάτι... να βρίσκονται όλες αυτές οι εικόνες δίπλα σου, στους δρόμους και παντού...
Ακόμα και τα γκράφιτι γι'αυτόν τον λόγο μου αρέσουν! Κάνουν την...Λιοσίων πιο ανθρώπινη!

Πολλά πολλά φιλιά
ROADARTIST !!

zamanftou είπε...

Καλησπέρα Αρτίστα μου, απλά απίστευτος ο τύπος! Όντως η μεγαλύτερη γκαλερί του κόσμου. Μπράβο και σε όσους δήμους κλπ δίνουν την άδεια να γίνεται αυτό μιας και φαντάζομαι πως κάτι τέτοιο θα χρειάζεται.

Όμορφες και οι φωτό σου στο προηγούμενο post. Όσο για τα τραγούδια σου; Φανταστικά! ευχαριστώ που άνοιξες τους ορίζοντές μου, τα άκουγα χτες στο γυμναστήριο

Ανώνυμος είπε...

Pragmati foberos, afinei ena diaforetiko xroma-eikones-minimata!
Eidika apo psila fainetai oti afinei to diko tou stil stin polh pou ekthetei ta dimiourgimata tou!
Filakia
Arco

------ είπε...

Καταπληκτικα ε;;;
Φιλια Μαιρη μου

BUTTERFLY είπε...

Απιστευτο!!!!!

Βάσσια είπε...

Εξαιρετικός καλλιτέχνης!
Και μοναδικός τρόπος να δείξει
κάποιος την αντίθεσή του και την
πολιτική του άποψη.

Και προπάντων τους ανθρώπους
που υπάρχουν πίσω από τις λέξεις,
...Παλαιστίνη, Κένυα... αύριο ίσως
Μιανμάρ ......

Καλησπέρα
:-)

Μαριλένα είπε...

άψογος!
εκπληκτικές οι φωτογραφιες του
και πιστεύω εκει ακριβώς που αξίζει να αναρτηθούν.

φιλια πολλά
και την καλησπερα μου!

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

Ομολογώ πως δεν τον ήξερα.

Μου αρέσει η "επιθετικότητα" με την οποία αντιμετωπίζει το αντικείμενό του. Μαρτυρά τα 25 του χρόνια!

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Να δούμε τι άλλο θα μας δείξεις , τι άλλο θα μάθουμε από Σένα ,ανεξάντλητη
radartist,μοναδική, αναντικατάστατη
νομίζω...
Την καλησπέρα μου.

http://ligery.pblogs.gr
http://pygemos.blogspot.com
http://lygeri.pblogs.gr

lena_zip είπε...

Τα είδα αήμερα τα link γιατί χθες δεν ήθελε το σύστημα να συνεργαστεί μαζί μου. Ο τύπος είναι απίθανος. Μπράβο του!
Έχω μπροστά μου το cd ζεστό-ζεστό! Περιμένω να ησυχάσει το σπίτι να το ακούσω με την ησυχία μου. Μου αρέσει κι εμένα η Χαρούλα πάρα πολύ. Μου έχει κρατήσει πολύ καλή παρέα κατά καιρούς.
Καλό βραδάκι!

Fegia είπε...

Φανταστική δουλειά!
Εντυπωσιακή η επέμβαση στο περιβάλλον!
Στην αρχή νόμισα ότι ήταν μονταζ πάνω σε φωτό της πόλης. Μετά πρόσεξα ότι είναι πραγματικά banners στους τοίχους...
Θα τη ζήλευαν κάποιοι διάσημοι performers (όπως ο Κρίστο)...

Οι τεράστιες απεικονίσεις στους τοίχους μου θύμισαν την εκπομπή "πρωταγωνιστές" στο αφιέρωμα σε Παύλο Σιδηρόπουλο, Κατερίνα Γώγου και Νικόλα Άσημο. Δεν ξέρω αν το είδες, κα-τα-πλη-κτι-κο!!!
Μόνο που εκεί τα πορτραίτα των συγκεκριμένων προσώπων προβάλλονταν στους τοίχους πολυκατοικιών στα Εξάρχεια.

Σ ευχαριστούμε για μια ακόμη φορά καλή μου φίλη.
Καλό βράδυ.

alex είπε...

Akomi ena apaikto post

den eixa idea...

fpboy είπε...

Πολύ ωραία ανάρτηση !
Δες και αυτόν ν έχει όρεξη,
www.viktorkoen.com

Roadartist είπε...

@ VaD : Πιθανόν.. αν και πιστεύω πως αν είχε γίνει κάτι παρόμοιο, μάλλον θα το είχες εντοπίσει από τους πρώτους εκεί εσύ. Καληνύχτα!

Roadartist είπε...

@ Μετεωρίτης : Ακριβώς.. πιο ανθρώπινη και σχεδόν όλα τα graffity γενικότερα έχουνε σκοπό να προβληματίσουν, ερεθίζοντας τη σκέψη και κινητοποιώντας το μυαλό. Καληνύχτα. :)

Roadartist είπε...

@ zamanftou : Καλησπέρα Έκτορα, χαίρομαι που σου άρεσαν τα τραγούδια, αναφέρεσαι στο ποστ των 2χρ. :) χαίρομαι που τα άκουγες στο gymn!!! Ευχαριστώ :) καληνύχτες!!

Roadartist είπε...

@ arcobaleno : Ναι από ψηλά είναι φανταστικά! Πολύ πιο όμορφα.. ένας απέραντος καμβάς! Φιλάκια πολλά!

Roadartist είπε...

@ Nana Tsouma : Καταπληκτικά Νανά μου ναι :) καληνύχτα σου :)

Roadartist είπε...

@ BUTTERFLY :...και όμως αληθινό (όχι ελληνικό λολ) φιλιά!!!

Roadartist είπε...

@ Βάσσια : Η αξία των λέξεων, κάθε λέξη και μια άλλη ιστορία από πίσω.. Καληνύχτα Βάσσια!

Roadartist είπε...

@ Μαριλενα : Ακριβώς.. και οι άνθρωποι είναι που διαμορφώνουν το σκηνικό της κάθε πόλης..ότι λέγαμε στην προηγούμενη ανάρτηση.. να που εδώ ο JR το αποδεικνύει φωτογραφίζοντας τους.. και εκθέτοντας τους..

Roadartist είπε...

@ Μια φορα κι εναν τρελο... : Οι νέοι τελικά πάντα κάτι νέο φέρνουν ε? Καλό να έχουνε μια άλλη οπτική στα πράγματα. Καλό βράδυ!

Roadartist είπε...

@ λυγερη : Χαίρομαι που σου άρεσε Λυγερή. Το συγκεκριμένο ποστ γράφτηκε από τον mixedgoods και πιστεύω πως άξιζε απίστευτα να μπει στο blog. Σε φιλώ και σε ευχαριστώ πολύ για την εκτίμηση σου.

Roadartist είπε...

@ lena_zip : Την θαυμάζω πολύ.. Παρομοίως.. το κομμάτι 1 (άνθρωπος) επίσης κόλλημα!! Σίγουρα με ησυχία να το ακούσεις να το χαρείς. Καληνύχτα :)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Αξιοθαύμαστα τα έργα του αλλά και η κοπιώδης δουλειά του

Μπράβο roadartist μου για άλλη μια φορά

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Roadartist είπε...

@ Fegia : Εσύ που έχεις ζήσει στο Παρίσι θα μπορείς να φανταστείς πόσο μοναδικά θα είναι να αντικρίζεις τέτοια έργα στους δρόμους του.. Θα ήθελα πολύ να ήμουν γμτ εκεί.. ΟΥΦ :)
Την εκπομπή αυτή των Πρωτ/στων δεν την είχα δει.. θα την αναζητήσω στο διαδίκτυο γιατί μου είχανε πει πόσο καλή ήταν.. Καλό βραδάκι να είσαι καλά φίλε μου fegia ;D

Roadartist είπε...

@ Alex : Αναδημοσίευση από mixedgoods! ;D

Roadartist είπε...

@ fpboy : Θα το κοιτάξω :) ευχαριστώ καληνύχτα!!!

Roadartist είπε...

@ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ : Μια καλλιτεχνική δουλειά με νόημα.. Γλαρένια μου χαίρομαι που σου άρεσε το ποστ, τη καληνύχτα μου και πολλά φιλάκια :)

D.Angel είπε...

Πολύ όμορφη και πρωτότυπη ιδέα!
Πολύ καλός!Μπράβο!
Και το τραγουδάκι που διάλεξες
υπέροχο!Τα φιλιά μου

Ανώνυμος είπε...

Καλά ολ'αυτά (δεν τα είδα όλα αλλά σε κάποια σχόλια οι σχολιαστές μένουν ενθουσιασμένοι) αλλά μου θυμίζει λίγο το μύθο του Αισώπου με τη γάτα και τον ποντικό που ήθελε να της κρεμάσει την κουδούνα.
Και ερωτώ ο αφελής:
Αν εγώ (ή εσύ ή οποιοσδήποτε έχει μια εικαστική δημιουργία) θελήσω να κάνω αφίσσες τα έργα μου και να τα "τοιχοκολλήσω",
μπορώ;
α) Θα μ' αφήσουν;
β) Ποιός θα αναλάβει το κόστος;
Πως τα κατάφερε αυτός ο φέρελπις νέος ; Ποιός τον πληρώνει για να τα κάνει αυτά; Και γιατί τον πληρώνει;
Άμα μου λυθούν αυτές οι απορίες δεν θα έχω κανένα πρόβλημα να τον αναγνωρίσω κι εγώ ως σπουδαίο καλλιτέχνη.

H.Constantinos είπε...

Σωστόοοος!!

Unknown είπε...

Καλημέρα

Είναι μοναδικός

Δεν χρειάζονται λόγια

Καλό πρωινό
Καλή συνέχεια

Roadartist είπε...

@ D.Angel : Όντως πολύ πρωτότυπη! Καλημερούδια σου!!!



@ solomantzaros : Καταρχήν δεν κόλλησε οτιδήποτε, αλλά φωτογραφίες κατοίκων της πόλης. Και μάλιστα με αφορμές. Δες στο ποστ. Στη Γαλλία φωτογραφίζει μετανάστες (στα επεισόδια) και τοιχοκολλεί τις φωτο στα "καλά" προάστια. Στην Αφρική, στην Παλαιστίνη+Ισραήλ. Πρωτότυπη ιδέα..και κίνηση με περιεχόμενο! Όχι απλά να έχουμε να λέμε.. Φυσικά πολύ καλό το τελικό αποτέλεσμα. Σίγουρα και δεν είναι εύκολη η υλοποίηση της, και με χαροποιεί που τα βλέπω.. Ψάξε λίγο περισσότερο για αυτόν περιπλανήσου στο net και αποκλείεται να μη βρεις απαντήσεις..Μη τα θέλετε όλα έτοιμα. Καλημέρες!



@ H.Constantinos : είναι!!


@ Sailor : ε, μα αυτό έτσι ακριβώς!

k είπε...

Κ Α Τ Α Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Ο Σ !!!
λατρεύω τα πορτραίτα ανθρώπων, φαντάσου τι παθαίνω όταν τα βλέπω σε τέτοια διάσταση και σε τέτοιες εφαρμογές! φαντάσου τι αισθάνομαι όταν η τέχνη δεν είναι μόνο για την τέχνη αλλά και για πολιτικά, κοινωνικά κτλ. ζητήματα! φαντάσου τι χαρά έκανα που μου τον σύστησες! φαντάσου πως έχω πεθάνει με το συγκεκριμένο κομμάτι της Αλεξίου που ακούω στο ραδιόφωνο, με αγαπημένους στίχους "Μεγάλωσα. Μα το παιδάκι κλαίει. Δεν ξέρει γιατί φταίει. Δεν έχει πού να πάει... Μεγάλωσα θα πει... Να απαγορεύεται να χάσεις" Ειδικά το απαγορεύεται να χάσεις φαντάσου πως με σκοτώνει! Με συνθλίβει ρε παιδί μου! Φαντάσου τι καλό που μου κάνεις που είσαι εδώ. Όχι, φαντάσου!

Roadartist είπε...

@ kayadesigner : χαχα ΧΑΙΡΟΜΑΙ που σου άρεσε!!! Ε, μα ναι εκπληκτικός!!
Αυτό το "απαγορεύεται να χάσεις" και εμένα να ξέρες τι μου λέει!
Και επειδή το άκουγα συνέχεια αυτές τις μέρες και τα "έπαιξα" το έβγαλα και έβαλα ένα κομμάτι του Πλιάτσικα, ακριβώς επειδή λέει ζωή είναι και να χάνεις!! Ε μα πια..
Πάντως επέσες σε όλα μα σε όλα μέσα.. :) Καλημέρεςςς με πολύ μουσική, και όσα αγαπάς! Ας το δούμε διαφορετικά, φαντάσου να μη χάναμε και μόνο να κερδίζαμε.. :)

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Μπράβο του, ειδικά που μένει επίτηδες ανώνυμος.

Flora είπε...

Να γιατί χαίρομαι κάθε φορά που μπαίνω ή μάλλον βγαίνω στη σελίδα σου road!
Μαθαίνω πάντα κάτι ενδιαφέρον, κάτι με αγγίζει.
Κι αυτή η ανάρτηση μου γνωρίζει τον απίστευτο καλλιτέχνη jr... που είναι και 25άρης.
Ε... καλά! Υπάρχει ελπίδα για τον κόσμο μας...

Belbo είπε...

Εξαιρετικό!

Roadartist είπε...

@ ΙωάννηςΚ (πρώην ioannisk) : Αυτό και εμένα μου αρέσει :)

Roadartist είπε...

@ Flora : Χαίρομαι πολύ Φλώρα! Όσο ακόμη υπάρχει το blog έτσι θα συνεχιστεί.. Να μοιραζόμαστε μαζί ότι αξίζει, σε φιλώ πολύ :)

Roadartist είπε...

@ Belbo : Ανάρτηση του mixedgoods!

kiki είπε...

Φοβερά!

nikiplos είπε...

Μια Τέχνη δοσμένη στην προσφορά...
που διεκδικεί να ωραιοποιήσει τις πόλεις μας
εκείνες χωρίς λούσα, χωρίς γκλάμορους και όξφορντ στριιτς
μα που μένουν άνθρωποι,
που αν και σκυθρωποί
μπορούν ακόμη να χαμογελούν...

Η τέχνη του δρόμου τους δίνει ένα τριαντάφυλλο...
δεν είναι ο καλύτερος τους φίλος...
είναι όμως ο μόνος...

Roadartist είπε...

@ kiki : είναι :)

Roadartist είπε...

@ nikiplos : Έτσι είναι.. έχεις δει φαντάζομαι κάποια έργα του στο Παρίσι.. Πολύ ωραίο σχόλιο νικιπλε μου σε ευχαριστώ πολύ...

Afroditi Dionysopoulou είπε...

Α π ί θ α ν ο ς!!!
road μπράβο!

Related Posts with Thumbnails