23 Οκτωβρίου 2009

Μάνος Χατζιδάκις, ο Λαχειοπώλης του Ουρανού..

Σαν σήμερα, στις 23 του Οκτώβρη του 1925, γεννήθηκε ο Μάνος Χατζιδάκις. Ο Μάνος είναι ένας από τους πιο αγαπημένους μου καλλιτέχνες.., με έχει καθορίσει με τις συνθέσεις, την ποίηση και τα λόγια που μας κληροδότησε..Eίναι ένα φωτεινό πρότυπο.. που δεν πρόκειται ποτέ να ξεχαστεί..
Σήμερα κάποια λόγια του..

Ο,ΤΙ ΕΧΩ ΙΕΡΟ...
....Να περιφρονώ τις συνήθειες των πολλών, τη λογική του κράτους και την "ηθική" των συγγενών μου. Να αγαπώ με πάθος τους κυνηγημένους, τους ανορθόδοξους και τους αναθεωρητές....

ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ
Δεν μ’ αρέσει να παριστάνω τον πολύ Έλληνα. Θέλω να είμαι όσο είμαι. Καιρός είναι η έννοια Έλληνας να δώσει τη θέση της στην έννοια άνθρωπος. Και τότες πιστεύω πως θα συνδεθούμε με μια πιο βαθιά παράδοση που, κατά σύμπτωση, είναι κι αυτή γνησίως ελληνική.

1972. Στο Παρίσι με τον Οδυσσέα Ελύτη και τον Γιάννη Τσαρούχη

ΕΘΝΙΚΟΙ (Α)ΚΙΝΔΥΝΟΙ
Δε νομίζω ότι κινδυνεύουμε ως Έλληνες, αλλά ως Ελληνολάτρες.

Η ΚΥΡΙΑ ΕΞΟΥΣΙΑ
Όλες οι επαναστάσεις καταλήγουν στην κατάκτηση της ανεγκέφαλης Κυρίας. Της Εξουσίας. Αυτή η κατάκτηση, ως γνωστόν, δημιουργεί Δίκαιον, μακράν των ονειρικών στόχων μιας επανάστασης. Οι άνθρωποι που προκύπτουν από μία επανάσταση, περιέχουν τα ίδια συστατικά με τους αποχωρήσαντες ή τους ηττηθέντες (…). Χρειάζεται ισχυρή παιδεία για ν’ ανθέξει κανείς στην έννοια της Εξουσίας και της επιτυχίας.

ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ…
…Δέχεται μόνον ότι το υπηρετεί και το κολακεύει. Υπήρξε πάντοτε αντιπνευματικό και εξακολουθεί να είναι.

ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Δεν έχουμε πολιτισμό και η απόδειξη είναι ότι έχουμε Υπουργείο Πολιτισμού.

"...Σηκώθηκα απ΄ το πιάνο και πλησιάζω τον καθρέφτη. Ήμουνα ξαναμμένος. Είδα το είδωλό μου να κρατά φτερά του παγωνιού και δροσερούς καρπούς του Θέρους. Κι είπα από μέσα μου: Είμαι ο Λαχειοπώλης τ΄ Ουρανού. Μοιράζω αριθμούς σε ξωτικά κι αγγέλους. Ο πρώτος αριθμός σημαίνει συνουσία. Βάση ρευστή για δημιουργία. Κι αποφασίζω ευθύς την πιο μεγάλη μου πράξη. Σκόρπισα τα λαχεία μου στους γαλαξίες και στο άπειρο. Έτσι δεν θά ΄ναι δυνατό κανείς να ξαναδημιουργήσει, να πράξει το καλό - που λεν - ή το κακό. Σπατάλη η απόφασή μου, μα ο κόσμος πάει για να χαθεί. Το λεω για να τ΄ ακούν οι νέοι, και να σκορπίσουν τα λαχεία τους κι αυτοί, όπου μπορέσουν κι όπου βρουν. Να μην τ΄ αφήσουν κέρδος στους πολλούς. Έτσι τουλάχιστον, θα κατακτήσουμε τη δυνατότητα να μας φοβούνται. Ποιους; Εμάς, τους ποιητές. Μια και δεν είναι δυνατό να μας εντάξουν στα συρτάρια τους, σ΄ ό,τι μπορούν να ελέγξουνε και να προβλέψουν οι ανερχόμενοι πολλοί.
Τους φοβερίζει η άρνησή μας να δεχτούμε φάκελο, κατάταξη, τάξη κι αριθμό.
Τους φοβερίζει η άρνησή μας να ενταχθούμε στις ομάδες αυτών που όταν κοιμούνται, τα χέρια τους είναι από μέσα ή απ΄ έξω από το πάπλωμα. Γιατί τα χέρια τα δικά μας την ώρα του ύπνου, ζωγραφίζουν ελεύθερα τους ανέμους, με χρώματα και με σχηματισμούς πτηνών, και μας τοποθετούν παντοτινά μες στους αιώνες, με την αθάνατη κι ερωτική μορφή του Λαχειοπώλη τ΄ Ουρανού."
Απόσπασμα από το βιβλίο του Μάνου Χατζιδάκι ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΤΡΙΤΟΥ.

Παλαιότερες αναρτήσεις για τον Μάνο Χατζιδάκι:
Μάνος Χατζιδάκις, 'Βιογραφικό Σημείωμα' σε πρώτο πρόσωπο

Αφιέρωμα της εκπομπής "Μηχανή του Χρόνου"
Ο Μάνος Χατζιδάκις για την Παιδεία
"Όταν έρχονται τα σύννεφα"


Πηγή: hadjidakis

20 Οκτωβρίου 2009

..o Yann Tiersen στην Ελλάδα..


Ο Yann Tiersen είναι πολύ αγαπημένος μου μουσικός!

Τον γνώρισα μέσω του soundtrack της Amelie και έπειτα του Goodbye Lenin..

Από τότε λάτρεψα την μουσική του και πλέον τον παρακολουθώ φανατικά! Πέρα από αυτά τα υπέροχα soundtracks, έχει εξαιρετικές δουλειές, όπως είναι τα “Absente”, “C’Etait Ici”, “Tout est calme”, “Retrouvailles”..

Μουσικός με κλασική παιδεία, και όμως μπόρεσε να ξεφύγει από το 'σύστημα' και να προχωρήσει δημιουργώντας έργα με μοναδικό πάθος.. Δεν τον ενδιαφέρουν οι 'ταμπέλες' στα έργα του.

Επηρεασμένος από τη μουσική του δρόμου, κλασική μουσική, βαλς, μεσογειακούς ήχους και τη γαλλική παραδοσιακή μουσική.. συνθέτει αριστουργήματα..
Ο Tiersen δεν περιορίστηκε σε ένα μόνο όργανο, παίζει άρτια βιολί, κιθάρα, ακορντεόν, πλήκτρα και ξυλόφωνο.

Σεμνός, με μοναδική εσωτερικότητα, συνεπαίρνει τους θεατές και έχει αποκτήσει φανατικό κοινό σε όλο τον κόσμο.

Θα εμφανιστεί στην Αθήνα, στην Θεσσαλονίκη και στην Πάτρα, όπου θα μας παρουσιάσει ένα πρόγραμμα από το σύνολο του έργου του, διανθισμένο με ευαίσθητες μελωδίες, εξαιρετικής μουσικής αισθητικής!

Ανυπομονώ να τον δω live, δεν πρόκειται να χάσω τη συναυλία του με τίποτα!!

Καθίστε αναπαυτικά και απολαύστε τα παρακάτω video από live του....

Μια Ιδιοφυΐα.. της μουσικής..


Εξαιρετικός!!!...

...ένα ακόμη...


Αθήνα
14/11 Fuzz club: Π. Ιωακείμ 1, Πειραιώς & Χαμοστέρνας, Ταύρος, τηλ.: 210-6980.044
Ώρα έναρξης: 21.30, Προπώληση: Metropolis, Public, Ticket House, www.i-ticket.gr

Πάτρα
15/11 Ακτή Δυμαίων

Θεσσαλονίκη
16/11 Principal Club Theater: τηλ.: 2310-428.088. Οι πόρτες ανοίγουν στις 20.30.

Live μαζί του θα εμφανιστούν οι Υour hand in mine

Yann Tiersen myspace
official site

18 Οκτωβρίου 2009

..φως θέατρου δρόμου..

Από την χτεσινή έναρξη του 1ου Διεθνές Φεστιβάλ Θεάτρου Δρόμου
στο Καλλιμάρμαρο, όπου το θέαμα ήταν καταπληκτικό...


Είναι από εκείνες τις στιγμές που η τέχνη μπορεί να σε παρασύρει, οι καλλιτέχνες σαν να σε παίρνουν από το χέρι και να σε ξεναγούν σε κόσμους παραμυθένιους..

Στιγμές που, σε αντίθεση με το εξωτερικό,
σπάνια συναντούμε στους δρόμους αυτής της πόλης...

Θέατρο όμορφο, εντυπωσιακό, δωρεάν για όλους..
Γιατί η Τέχνη πρέπει να είναι ακριβώς αυτό...

Μέρος της ζωής, της καθημερινότητας μας...
.. και προσιτή σε όλους..

Μακάρι να καθιερωθεί αυτό το Φεστιβάλ κάθε χρόνο
και να χαιρόμαστε τέτοιες εικόνες ακόμη πιο συχνά..

..μικρή προετοιμασία.. και ιστορίες με μάγισσες, ξωτικά, αρχαίες θεότητες ξετυλίγονται μπροστά μου...
Ακολουθούν πολλές φωτογραφίες.. από
....καταπληκτικούς καλλιτέχνες γεμάτους Φως..













16 Οκτωβρίου 2009

Θεάτρο Δρόμου στην Αθήνα


Σας είχα γράψει για το 1ο Διεθνές Φεστιβάλ Θεάτρου Δρόμου, και είχαμε πεί τότε να γίνει μια σχετική υπενθύμιση όταν πλησιάζουν οι μέρες..

Ιππόλυτη δε σε ξέχασα (!!), οπότε αυτό το post λειτουργεί κυρίως ως ένα... post-it :D

Ώς μια υπενθύμιση, για όποιον από εσάς μπορεί να ενδιαφέρεται..

Το Φεστιβάλ θεάτρου δρόμου αρχίζει σήμερα 16 Οκτωβρίου, και θα διαρκέσει μέχρι και τις 20 Οκτωβρίου 2009, σε χώρους στο ιστορικό κέντρο και γύρω από την Ακρόπολη.

Την πρώτη ημέρα του Φεστιβάλ 16/10 στις 21.00 θα γίνει η Τελετή Έναρξης στον εξωτερικό χώρο του Παναθηναϊκού Σταδίου.
Τη δεύτερη, τρίτη και τέταρτη ημέρα,
17-18-19/10 από το πρωί έως το βράδυ, θα εμφανίζονται τα γκρουπ και οι μεμονωμένοι καλλιτέχνες.

Σε περιοχές όπως: το Σύνταγμα, το Καλλιμάρμαρο, το Μοναστηράκι, το Θησείο, το Μεταξουργείο, την Καπνικαρέα, την Ερμού, την Διονυσίου Αρεοπαγίτου και το Γκάζι.

Καλύτερα όμως πατήστε εδω να δείτε το πρόγραμμα, να μάθετε αναλυτικά τι θα παρουσιαστεί & που, να μη ψάχνετε άδικα..

Ελπίζω ο καιρός να είναι ..καλός!..

Εννοείται,
περιμένω και ανταποκρίσεις σας.. όσοι πάτε βγάλτε φωτο.. να μου τις στείλετε και μετά θα αναρτηθούν.. Καλές βόλτες!!!!

14 Οκτωβρίου 2009

Χρονικό Διάστημα, Κική Δημουλά


Χρονικό Διάστημα

Κική Δημουλά

...Αυτό το μοναδικό συναίσθημα που κατακλύζει την καρδιά σου μόλις επιστρέφεις από μια αξιόλογη θεατρική παράσταση..

Έφτασα στο Θέατρο Τέχνης με μια έντονη περιέργεια για το τι ακριβώς θα παρακολουθούσα..

Διαβάζοντας την ποίηση της Κικής Δημουλά, θαυμάζοντας την ευφυΐα στην γραφή της, έπειτα ακούγοντας την ίδια την ποιήτρια να απαγγέλλει, αναρωτιόμουν πως θα μπορούσε να μεταφερθεί όλο αυτό στο σανίδι..

Αν θα μπορούσαν τελικά να αποδοθούν σε ένα θεατρικό μονόλογο τα μαγικά νοήματα της ποίησης της..

Τελικά ήταν μια πρωτόγνωρη, ουσιαστική μυσταγωγία..

Η Λουκία Μιχαλοπούλου εξαιρετική.. σε μια τόσο δύσκολη, απαιτητική ερμηνεία..

Με τις απαραίτητες σιωπές στις κατάλληλες στιγμές, καταπληκτική κίνηση και γεμάτη συναίσθημα...

Πολύ καλές οι επιλογές των ποιημάτων, ενώ η μουσική του Lolek ολοκλήρωνε αρμονικά τις στιγμές και την πυκνότητα των στίχων..

...Στο podcast, το κομμάτι Sand, το τελευταίο του δίσκου του Lolek, με μεταφέρει ξανά σε στιγμές της παράστασης..

Ήταν μια συγκινητική βραδιά..
Δυστυχώς ανέβηκε μόνο για δύο παραστάσεις..
Της αξίζει όμως σίγουρα ένα μεγαλύτερο "χρονικό διάστημα"..

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους συντελεστές της..

- Φωτογραφίες (Θ. Σαμαρά) από το πρόγραμμα της παράστασης, αν πατήσετε πάνω στην 2η, θα δείτε ποια ποιήματα ακούστηκαν..

Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν-Υπόγειο Πεσματζόγλου 5
"Χρονικό Διάστημα" σε ποίηση της Κικής Δημουλά
Μονόλογος
Σκηνοθεσία: Μ. Ξανθοπουλίδου.
Ερμηνία: Λ. Μιχαλοπούλου.
Μουσική: Lolek.
Art director: Θ. Σαμαράς.
Φωτισμοί: Κ. Μαραγκουδάκη.
Διάρκεια 60'

12 Οκτωβρίου 2009

Kite Surfing στην Λευκάδα










Από την παραλία "Άγιος Ιωάννης" στην Λευκάδα, ο παράδεισος των kite surfers..

Τρελάθηκα με αυτούς τους τύπους..Τους χάζευα με τις ώρες.. με μάγεψε η ελευθερία που έβλεπα, η χαρά, η επαφή με τη θάλασσα.., αυτή η "γεύση" της ζωής..Κάτι τέτοιες εικόνες σου ανατρέπουν κάθε ίχνος αρνητικότητας..Αλλά αναρωτιέμαι γιατί να τις αντικρίζω μόνο στις διακοπές μου..

Εκτός από τις φωτό, αξίζει να πάρετε μια αίσθηση & μέσω video..με ήχο και κίνηση..
Τα βρήκα στο youtube & είναι από εφέτος τον Αύγουστο στην ίδια παραλία.. που ξέρετε μπορεί να ήταν και ίδια μέρα.. :)
Είναι εμφανές το πόσο το χαίρονται....
Πιστέψτε με και μόνο που τους έβλεπα ταξίδευα μαζί τους..!!.. :)


Παλαιότερες αναφορές στην Λευκάδα:
Εγκρεμνοί, Πόρτο Κατσίκι
Καταρράκτες Δημοσάρη
Μουσείο Φωνογράφου Λευκάδας

9 Οκτωβρίου 2009

..με τσιγάρα βαριά..



Με τσιγάρα βαριά..Και φτερό την καρδιά..Πάντα φεύγω..Σαν μεγάλο παιδί..
Που τα πάντα έχει δει..Λες κι είναι έργο..Μ' αλλαγμένη φωνή..Μη ντραπώ και φανεί..Ψιθυρίζω..Και φυσώ Τον Καπνό..Με μια δόση θυμό..
Που μα ποτέ
δε τελείωνω..
Ό,τι αρχίζω..
Κι είν' οι δρόμοι υγροί..Τι κατάλαβαν τι...Από μένα..Λες και τα μυστικά..Τα κρατούσα κρυφά..Για να μείνουν κρυμμένα..Με τσιγάρα βαριά..Μια βουτιά στα βαθειά..Κι επιπλέω..Κι ας μην είναι σωστό..Πάντα ό,τι σκεφτώ..
Θα το λέω...Μ' αλλαγμένη φωνή..Τεντωμένο σκοινί..Να βαδίσω..
Τον τραβώ τον καπνό..Με μια δόση θυμό..
Που ποτέ δε μπορώ..
Όσα θέλω να αρχίσω..............
Κι είν' οι δρόμοι υγροί..Τι κατάλαβαν τι...Από μένα..Λες και τα μυστικά..
Τα κρατούσα κρυφά..Για να μείνουν κρυμμένα...

7 Οκτωβρίου 2009

Edgar Allan Poe


Πρόδρομος του θρίλερ και της αστυνομικής λογοτεχνίας, ο Έντγκαρ Άλλαν Πόε (Edgar Allan Poe), συγκαταλέγεται στους ελάχιστους δεξιοτέχνες του μυθιστορήματος φαντασίας. Θεωρείται ένας από τους κορυφαίους "σκοτεινούς" συγγραφείς-ποιητές όλων των εποχών. Το έργο του επηρέασε την παγκόσμια λογοτεχνία, αποτελώντας τη βάση της εξέλιξης σύγχρονών λογοτεχνικών ειδών.

Ο Πόε γεννήθηκε στην Βοστόνη το 1809 και πέθανε στις 7 Οκτωβρίου του 1849.
Οι προσωπικές τραγωδίες ήταν μόνιμο μοτίβο στην ζωή του. Έχασε αρκετά νωρίς τους ηθοποιούς γονείς του. Ο πατέρας του εγκατέλειψε την οικογένεια και πέθανε δύο χρόνια αργότερα. Η μητέρα του υπέφερε από φυματίωση και πέθανε το 1811, ενώ ο Πόε ήταν μόλις δύο ετών.

Ο μικρός Πόε μεγάλωσε στο σπίτι του πλούσιου εμπόρου Τζον Άλλαν στην πόλη Ρίτσμοντ της Βιρτζίνια. Εκεί δέχτηκε και τις πρώτες του επιρροές, από τις ιστορίες των θαλασσοπόρων, οι οποίες επηρέασαν την ψυχοσύνθεση του.
Το 1815 μετακόμισαν στη Σκωτία και την Αγγλία, όπου έμειναν για 5 χρόνια. Σε αυτό το διάστημα, ο Πόε φοίτησε σε δύο σχολεία. Επιστρέφοντας στο Ρίτσμοντ, γράφτηκε στο Πανεπιστήμιο της Βιρτζίνια, όπου όμως φοίτησε μόνο για ένα χρόνο. Έπειτα συγκρούεται με τον πατριό του, λόγω της χαρτοπαιξίας και των οικονομικών χρεών.

Εγκαταλείπει το σπίτι των Άλλαν και επιλέγει να καταταχθεί στον αμερικάνικο στρατό, για λόγους οικονομικής επιβίωσης. Στην αίτηση της κατάταξης του δήλωσε άλλο όνομα, αναφέροντας ως ηλικία τα 22 χρόνια ενώ ήταν μόλις 18 ετών. Τον ίδιο χρόνο δημοσίευσε το πρώτο του βιβλίο, μία ποιητική συλλογή με τίτλο "
Ταμερλάνος και άλλα Ποιήματα".

Το 1829, εκδόθηκε το δεύτερο ποιητικό βιβλίο του "Al Aaraaf", ενώ παράλληλα έκανε αίτηση εγγραφής στην στρατιωτική ακαδημία του Ουέστ Πόιντ (West Point), με την υποστήριξη του πατριού του. Σύντομα απόκτησε ξανά οικονομικά χρέη, ενώ υπήρξε αμελής ως προς τα καθήκοντά του, γεγονός που οδήγησε στην απόλυσή του. Αμέσως μετά, ο Πόε μετακόμισε στη Βαλτιμόρη όπου έζησε με την θεία και την πρώτη του ξαδέλφη. Προκειμένου να συντηρείται οικονομικά, έγραφε πεζά κείμενα υποβάλλοντας συμμετοχή σε λογοτεχνικούς διαγωνισμούς.

Το 1835 παντρεύτηκε την δεκατριάχρονη ξαδέρφη του, η οποία στο πιστοποιητικό του γάμου τους, αναφερόταν ψευδώς πως ήταν 21 ετών.

Ακολουθεί μια περίοδος έντονης παραγωγικότητας. Εκδίδεται η "Αφήγηση του Άρθουρ Γκόρντον Πυμ" ("The Narrative of Arthur Gordon Pym"). Δημοσιεύει αρκετά άρθρα, διηγήματα και κριτικές απολαμβάνοντας ολοένα και μεγαλύτερη φήμη. Εκδίδει τη δίτομη συλλογή έργων του "Tales of the Grotesque and Arabesque" ("Ιστορίες του Γκροτέσκου και του Αραβουργήματος"), η οποία θεωρείται σήμερα ορόσημο στην ιστορία της αμερικανικής λογοτεχνίας.

Το 1842, η σύζυγός του πάσχει από φυματίωση και εκείνος καταφεύγει στο ποτό. Εγκαταλείπει ξανά την εργασία του και επιστρέφει στη Νέα Υόρκη, όπου εργάζεται για σύντομο χρονικό διάστημα στην εφημερίδα Evening Mirror και ως συντάκτης στην έκδοση του Broadway Journal.

Στις 29 Ιανουαρίου του 1845 εκδόθηκε το ποίημα του "Το Κοράκι", ένα από τα πιο γνωστά έργα του.
Πρόκειται για ένα εκπληκτικό λυρικό ποίημα που μόλις δημοσιεύθηκε γνώρισε ασυνήθιστη επιτυχία, χωρίς το γεγονός αυτό όμως να τον βγάλει από την έσχατη μιζέρια που είχε περιπέσει εξαιτίας του αλκοόλ, των χρεών και των ναρκωτικών.

Τον Ιανουάριο του 1847, η σύζυγός του πέθανε. Τον επόμενο χρόνο, ο Πόε αρραβωνιάστηκε την ποιήτρια Σάρα Έλεν Ουίτμαν. Ο γάμος τους αναβλήθηκε λίγο πριν την τέλεση του, εξαιτίας του αλκοολισμού του Πόε. Επιστρέφει στο Ρίτζμοντ, όπου αρραβωνιάζεται την Ελμίρα Ρόυστερ. Αποφασίζει να πάει στη Φιλαδέλφεια, προκειμένου να συναντήσει την ποιήτρια Λέον Λάουντ, με αφορμή την επιμέλεια της έκδοσης ενός τόμου με έργα της. Καταφέρνει να φτάσει μόνο μέχρι την Βαλτιμόρη, όπου εντοπίζεται στους δρόμους της, από έναν περαστικό σε παραλήρημα.

Πεθαίνει στο νοσοκομείο τη Κυριακή 7 Οκτώβρη 1849, σ' ηλικία μόλις 40 ετών. Σύμφωνα με επιστολή του γιατρού Δρ. J. Moran που εξέτασε τον Πόε στο νοσοκομείο, προς την θεία του, οι τελευταίες του λέξεις ήταν "Lord help my poor soul" ("Κύριε βοήθησε την φτωχή ψυχή μου").

Τα έργα του επηρέασαν σπουδαίους ποιητές και συγγραφείς, όπως τον Μπωντλαίρ και Μαλαρμέ, οι οποίοι μετέφρασαν το σύνολο σχεδόν των έργων του, ενώ ο Μαλαρμέ έγραψε ποιήματα αφιερωμένα σε αυτόν. Επηρέασε επίσης τον Ιούλιο Βερν, τους ζωγράφους Μανέ και Ντορέ και άλλους διάσημους συγγραφείς.

Εκατόν εξήντα τέσσερα χρόνια μετά την έκδοση του, "Το κοράκι" αριθμεί χιλιάδες μεταφράσεις παγκοσμίως, εκατομμύρια σελίδες αφιερωμένες στην ανάλυση του και χιλιάδες λογοτεχνικά, ζωγραφικά, κινηματογραφικά, μουσικά έργα εμπνευσμένα από τους στίχους του.

Ένας από τους πιο ταλαντούχους, "σκοτεινούς", "καταραμένους" ποιητές..

Μπορείτε να κατεβάσετε "Το Κοράκι" του Ε.Α. Πόε, πατώντας ΕΔΩ.
voice
Related Posts with Thumbnails