12 Οκτωβρίου 2009

Kite Surfing στην Λευκάδα










Από την παραλία "Άγιος Ιωάννης" στην Λευκάδα, ο παράδεισος των kite surfers..

Τρελάθηκα με αυτούς τους τύπους..Τους χάζευα με τις ώρες.. με μάγεψε η ελευθερία που έβλεπα, η χαρά, η επαφή με τη θάλασσα.., αυτή η "γεύση" της ζωής..Κάτι τέτοιες εικόνες σου ανατρέπουν κάθε ίχνος αρνητικότητας..Αλλά αναρωτιέμαι γιατί να τις αντικρίζω μόνο στις διακοπές μου..

Εκτός από τις φωτό, αξίζει να πάρετε μια αίσθηση & μέσω video..με ήχο και κίνηση..
Τα βρήκα στο youtube & είναι από εφέτος τον Αύγουστο στην ίδια παραλία.. που ξέρετε μπορεί να ήταν και ίδια μέρα.. :)
Είναι εμφανές το πόσο το χαίρονται....
Πιστέψτε με και μόνο που τους έβλεπα ταξίδευα μαζί τους..!!.. :)


Παλαιότερες αναφορές στην Λευκάδα:
Εγκρεμνοί, Πόρτο Κατσίκι
Καταρράκτες Δημοσάρη
Μουσείο Φωνογράφου Λευκάδας

109 σχόλια:

b|a|s|n\i/a είπε...

σε μισή ώρα να είσαι έτοιμη. ερχόμαστε με μόμπυ και πάμε λευκάδα. ναι;;;
;)) φιλιάααα!! τα λέμεεεεεε!!

kariatida62 είπε...

ΠΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΞΕΜΥΑΛΙΣΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ? ΤΕΤΟΙΑ ΩΡΑ! ΤΕΤΟΙΑ ΒΡΑΔΥΑ!!! ΠΩΣ ΝΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΙΣΩ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ...ΛΥΠΗΣΟΥ ΜΑΣ!

Υ.Γ. Ενα εξαιρετικό τραγούδι έχω στην αυλή μου για σένα! Έλα...

Hfaistiwnas είπε...

Αχ από αύριο λέει χιόνια και μας δείχνεις θάλασσα!;;; Και δεν πήγα και διακοπές!!!
Είναι απίστευτοι όντως!!!

Roadartist είπε...

@ b|a|s|n\i/a : Τώρα??? Για Λευκάδα??? Εσύ, εγώ και ο moby??? Τώρα που χαλάει ο καιρός?? Χα, Τέλεια!! Ετοιμάζω σακ βουαγιαζζζζζζ!!!ΜΕΣΑΑΑΑΑ!!!!! :))

Roadartist είπε...

@ kariatida62 : Γιατί εγώ μπορώ να φύγω νομίζεις??? Όταν έχεις τάσεις φυγής, επιστρέφεις στις φωτο των διακοπών.. Γνωστή αλάνθαστη συνταγή ευζωίας.. :))))))
Έρχομαι να δω κ να ακούσω το τραγουδάκι, ευχαριστώ!

Roadartist είπε...

@ Hfaistiwnas : Γι'αυτό το ανέβασα..επειδή χαλάει ο καιρός, και επειδή αυτό το σκ που ήταν υπέροχος δεν πρόλαβα λόγω δουλειάς να παω καθόλου στη θάλασσα... Ταξιδεύω προς το παρόν με το νου και την φέρνω κοντά μου.. Τέλειοι είναι!!! :)

jacki είπε...

ΈΛα ρε.. γιατί μας ξεσηκώνεις;
Καλά είμαι Θεσσαλονίκη και κάνει ζέστη..
Δε θα έλεγα όχι σε ένα μπάνιο.
Μπανάκι μανάκι.. που τραγουδούσαν και κάτι τυπάκια σε μια μπουατ που πήγαμε ψες.

φιλιά πολλά..

Freedom είπε...

Καλλιτέχνιδά μου

Έπιασες θέμα που με συναρπάζει! Είδα ότι γίνεται οργανωμένα kite στη Λευκάδα το καλοκαίρι που μας πέρασε και θέλω σαν τρελή να πάω... Πρέπει να είναι μαγεία... Τυχερούλα, όλοι οι Ιταλοί εκεί μαζεύονται! χεχε

Φιλιά, καλή εβδομάδα κι εδώ!

Σταλαγματιά είπε...

Σαν να μην τέλειωσε το καλοκαίρι!!
Πραγματικά είναι απόλαυση να τους χαζεύεις την στιγμής που καλπάζουν στα κύματα.

Την επόμενη φορά που θα βρεθώ Λευκάδα θα πάω εκεί με την ελπίδα να τους δω :))

b|a|s|n\i/a είπε...

περιμένουμε κάτω!! ακόμα;;;; :)))
με δύο μπι λέμε! mobby. ;)))) γουφ! γουφ!

quartier libre είπε...

@
road artistούλα μας,
τι είναι αυτά ; !

περιμένω το θέατρο δρόμου !

quartier libre είπε...

@
α, ξέχασα !
φιλί !

:)

Ευρύνοος είπε...

Καλό αλλά θέλει προσοχή..

συμβαίνουν κι αυτά..!!!

καλό βράδυ :)

Μαρία Δριμή είπε...

Πριν από ένα μήνα ήμουν κι εγώ εκεί. Στον Άγιο Ιωάννη. Στις ταβέρνες του δηλαδή και στην παραλία. Μη φανταστείς ότι έκανα kite surfing!

logia είπε...

roadartiskaki δοκίμασες και συ; Ή μόνο χάζευες;
Το ίδιο κάναμε και μεις ένα απόγευμα
Αράξαμε εκεί και τους χαζεύαμε....
καλη σου μέρα

lena_zip είπε...

Και έλεγα πού να πάω εκδρομή τώρα που τελειώσα την πρακτική μου... βρε λες να την κάνω για Λευκάδα; Έρχεστε;

Κ.Υ.Π. WALKING είπε...

Εξαιρετικό σπόρ για ζέσταμα, για όλους εμάς που η διδασκαλία παρόμοιων σπόρ αποτελεί αυτονόητο κομμάτι της καθημερινότητας μας.

Ανώνυμος είπε...

μήπως να έρθω κι εγώ μαζί σας; εκεί σε μια γωνίτσα. δεν θα πάρω πολλά. μόνο την μηχανή μου:)

ΠΑΤΕΡΟΥΛΗΣ είπε...

Πολύ ωραίο σπόρ δεν το ήξερα.
Προτιμώ πάντως τη δοκιμασία του μπάντζι για τους διαφωνούντες.

Ιγκλέσιας είπε...

Παλιότερα έκανα φανατικά ιστιοσανίδα, γι αυτό έχω και στάνταρ τροπικό μαύρισμα.
Τα τελευταία χρόνια μοιράζομαι πιό χαλαρές στιγμές με τον φίλο μου μαριΧουάν Κάρλος.

Juanita La Quejica είπε...

Πραγματικά, τους βλέπει κανείς και νοιώθει ένα απαλό αεράκι ελευθερίας.

Roadartist είπε...

@ jacki : http://www.youtube.com/watch?v=cEbG026tn0M

Μπανάκιιιι μανάκιιιιιιιιιι :))))

Μπουάτ?? Θεσσαλονίκη??? ΖΗΛΕΥΩΩΩΩ!!

Roadartist είπε...

@ freedom : Είναι ιδανικές οι συνθήκες για kite surf στην Λευκάδα.. Οι πολλές παραλίες της με τους συνεχείς ανέμους, προσφέρουν το τέλειο περιβάλλον να εξασκήσει κάποιος τις ικανότητες του στο Kitesurfing.
Ειδικά στην παραλία του Αγιου Ιωάννη και της Βασιλικής. Οι συγκεκριμένες παραλίες είναι απο τα μεγαλύτερα κεντρα συνάντησης Kitesurfing πανελλαδικά, αλλά και από τα καλύτερα στην Ευρώπη.. Εκεί θα δεις λάτρεις του σπορ από όλη την Ευρώπη.. ΑΧ!!!!! :)

Roadartist είπε...

@ freedom : Να μη το ξεχάσω!! Φυσικα΄και έχει πολλούςςς Ιταλούς!! Πέρσι το καλοκαίρι είχα κάνει το γύρο της Ιταλίας.. και είχα πέρασει κ από την Νάπολη.. Τον δικό σου δεν τον πέτυχα.. έτσι όπως κρύβεται.. :)) Δες παλιότερα ποστς στην ετικέτα "ταξίδι" φιλιααααααααα :)

Roadartist είπε...

@ Αναστασία : Θα τους δεις σίγουρα.. Μετά το μεσημέρι γεμίζουν οι παραλίες αυτές με surfers.. Η απόλυτη αίσθηση του καλοκαιριού είναι.. καλημέρα, φιλιά!!

Roadartist είπε...

@ b|a|s|n\i/a : Θυμάσε που μένω??? Μήπως μπέρδεψες το σπίτι???? Ε??? Καλά ο bb δεν έχει έρθει, εσύ που είσαι????? Ακόμη το ψάχνεις??

Roadartist είπε...

@ quartier libre : Είναι αναμνήσεις ενός όμορφου ξέγνοιαστου καλοκαιριού!! Να το περιμένεις το θέατρο δρόμου.. και εγώ το ίδιο.. ανυπομονώ να μπερδευτώ με τους roadartists :D

Roadartist είπε...

@ Ευρύνοος : Θέλει σίγουρα προσοχή, αλλιώς τι extreme σπορ θα ήταν....Απαιτείται καλή εκπαίδευση, καλή φυσική κατάσταση..και σε παραλία με καλές συνθήκες.. Με έστειλε κανονικά το βίντεο αυτό..μπρρρρ... καλημέρα..

Roadartist είπε...

@ Maria Jose : Όπως αναφέρω στο post ούτε εγώ έκανα.. αλλά μαγεύτηκα, ταξίδεψα, τι να λέμε δεν μπορούσα να ξεκολλήσω το βλέμμα μου από πάνω τους..
Σε ταβέρνα εκεί δεν πήγα.. Υπάρχει μια εκπληκτική ταβερνούλα στο χωριό Εξάνθεια.. όποιος πάει Λευκάδα να την επισκεφτεί..αλλιώς χάνει.. και εμείς αν δε μας την είχανε πει, δε θα την βρίσκαμε.. σε φιλώ!

Roadartist είπε...

@ logia: Καλημέρα, όχι όπως αναφέρω και στο post, μόνο τους χάζευα.. και τους ζήλευα και δε μπορούσα να ξεκολλήσω το βλέμμα μου..Χιλιάδες οι συνειρμοί.. με εξιτάρουν απίστευτα κάτι τέτοια!

Roadartist είπε...

@ lena_zip : Τελείωσες την πρακτική? Ε, τότε απαιτείται ταξιδάκι!!!! Μακάρι να μπορούσα..! Αλλά επειδή για ταξίδι είναι δύσκολο, κανονίζουμε για καφέ :)

Dreamy Cloud είπε...

Να το κάνω αυτό αποκλείεται αλλά και μόνο να το βλέπεις σου φτάνει!! Θέλω να φύγωωω!!! :))

karkinos7 είπε...

Κάλη βδομάδα,είναι απίστευτη αίσθηση ελευθερίας,στο πρόγγραμα είναι.
Την Καλημέρα μου!

Roadartist είπε...

@ Κ.Υ.Π. WALKING : Δάσκαλε ΚΥΠ τι να λένε αυτά τα ψιλοαθλήματα μπροστά στο πατίνι της καθημερινότητας :)))) Καλημερούδια όμορφα αγαπητέ!

Roadartist είπε...

@ Vaggelis : Πραγματικά χωρίς πλάκα, θα το ήθελα πάρα πολύ αυτό.. Τι καλύτερο ένα τέτοιο ταξίδι και με σκοπό φωτογραφικής εξόρμησης..

Roadartist είπε...

@ ΠΑΤΕΡΟΥΛΗΣ : Εκεί στα βόρεια που να το ξέρεις..! Καλημέρες ξανά!

Roadartist είπε...

@ Ιγκλέσιας : Χαιρετισμούς στουν φίλτατο Χουάν...Κάρλος.

Roadartist είπε...

@ Juanita La Quejica : Δε φαντάζεσαι πόσο το έχω ανάγκη.. Μόνο που τους βλέπεις αισθάνεσαι αυτή την ελευθερία.. φαντάσου να το κάνεις..

Roadartist είπε...

@ Dreamy Cloud : Παρομοίως!!!! Να φύγω και να μην αφήσω καμία ειδοποίηση στους περισσότερους :)

Roadartist είπε...

@ gaykarkinos7 : Αν το κάνεις θα περιμένουμε αναλυτικά ποστς! Καλημέρα επίσης!

karkinos7 είπε...

Ναι το καλοκαίρι που μας έρχεται,εμα πέρσυ με σταματήσανε!
Την Καλημέρα μου!

Roadartist είπε...

@ gaykarkinos7 : Αν το κάνεις, πάντα στην αρχή με την καθοδήγηση δασκάλου.. Η θάλασσα είναι μαγεία, αλλά θέλει σεβασμό και προσοχή :) και τότε θα σε ζηλεύουμε όλοι!!!

kikop80 είπε...

Ότι γίνει μέχρι την πέμπτη μετά πιάνουν τα χιόνια!!! ΧΕΧΕΧΕ!!!
Ωχ, ας ελπίσουμε πως δεν θα ρίχνει καρεκλοπόδαρα το ΠΣΚ!
Καλημέρες και καλή εβδομάδα αρτιτσάκι!

ανέμη είπε...

μ'αρέσει που δεν βλέπεις τη θάλασσα και την ονειρεύεσαι με τα μάτια της ψυχής σου... την αγαπάς τη βλέπεις μέσα από φωτογραφίες... ώσπου να την αντικρύσεις πάλι αληθινά!

jf είπε...

Τρέλα ο νεαρούλης στο 1ο video!! :))

foteinisou είπε...

Παιδιά, ελάτε όλοι στη Λευκάδα..
Αισθανόμαστε λιγη μοναξιά μετα από τόσο κόσμο που είχε το καλοκαίρι!!!

Πάντως σήμερα η μέρα ήταν εντελώς ακατάλληλη για σπορ σε ύπαιθρο και θάλασσα..

Καλό απόγευμα!!

lena_zip είπε...

Ωραία λοιπόν. Ένα ταξίδι για καφέ!!!
Διάλεξε προορισμό και φυγαμέεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!

zoyzoy είπε...

Τέλειο σπόρ η απόλυτη ελευθερία!
Φοβερή αίσθηση θάλασσας και ουρανού σαν τους γλάρους τους ζηλεύω!!
Καλή εβδομάδα να'χεις πέταξα μαζί τους σήμερα!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Τώρα γιατί μας το κάνεις αυτό, ε??
Δεν μπορώ να θυμάμαι καλοκαίρι και να σκέφτομαι πόσο αργεί το επόμενο!
Φιλιά, καλή βδομάδα!

Ιορδανίδου Όλγα είπε...

Ζήλεψα λιγάκι αλλά από την άλλη...έστω και ένας να περνάει καλά!!!Καλό δρόμο καλλιτέχνιδα...

Ανώνυμος είπε...

ααααααα!! μου φαίνεται θα πρέπει να βάλω και στο πειρατικό εναν τέτοιο εξοπλισμό.
Καλησπέρα.

H.Constantinos είπε...

Μου θύμισες τις εποχές που έκανα surf... Οχι kite surfing, παραδοσιακό wind surfing...

Roadartist είπε...

@ kikop80 : Ήδη σαν να χάλασε λίγο ο καιρός.. Από τη Τετάρτη λένε πως θα χαλάσει τελείως.. Πάντως η θάλασσα και με τέτοιο καιρό είναι όμορφη να τη χαζεύεις.. (Το σκ μακάρι να είναι όπως αυτό που πέρασε, αλλά δε το βλέπω..) Φιλιά!!

Roadartist είπε...

@ άγονη : Πάντα το κάνω αυτό.. έτσι επιβιώνω στην πόλη..γιατί υπάρχουν στιγμές που πραγματικά έχω απίστευτη ανάγκη για θάλασσα και φύση.. και τότε επιστρατεύω την ψυχή.. με τα μάτια, την αφή και τις μυρωδιές της..
Τα μάτια της ψυχής αγρυπνούν πάντα σε μένα.. Ίσως να είναι και ένας λόγος αυτός που αγαπώ τόσο τη φωτογραφία.. τα ταξίδια μέσω αυτής.. Φιλιά :)

Roadartist είπε...

@ JamanFou : όντως χιχιχιχ :))) ουφφφφφφφφφ πάμε λευκάδα!!! :)

Roadartist είπε...

@ foteinisou : Μα δεν χορτάσατε κόσμο το καλοκαίρι?? Πανικός γινόταν! .. Μάλιστα οι ντόπιοι από ότι θυμάμαι κάπως ενοχλούνταν με τον τόσο πολύ κόσμο..είχατε συνηθίσει διαφορετικά και με τον τόσο τουρισμό κάπως κάποιοι σαν να δυσανασχέτησαν.. Χαρείτε το νησί σας.. κρατήστε τις ομορφιές του φθινοπώρου και του χειμώνα για εσάς.. Τράβηξε και φωτο να μας τις δείχνεις..

Όποτε περνάς με ταξιδεύεις και μόνο που ξέρω πως ζεις μόνιμα εκεί :)

streptococcus είπε...

η μεγαλυτερη τρελα ειναι να μην κανεις τρελες!!!πολυ επαναστατικο¨))
ωραιο το μπλογκ σου¨)και χαρουμενο!!

Roadartist είπε...

@ lena_zip : Προορισμός....... Βιέννη για σοκολάτα βιεννουά..!!! Και μετά βόλτες στους δρόμους της..
Οκ εντάξει σταματώ!! Ας περιοριστούμε σε Γκάζι ξανά.. Είτε Θησείο? Χρόνο να βρούμε και πάμε, φιλιάααααα!

Roadartist είπε...

@ zoyzoy : και εγώ ζηλεύω τους γλάρους.. Και εσύ που ζεις σε νησί μπορείς να ασχοληθείς πιο εύκολα με τέτοια σπορ! Φιλιά :)

Roadartist είπε...

@ ΕΛΕΝΑ : Έλα!! Μόνο έτσι όμως αντέχουμε ως το επόμενο.. Κάνε το χειμώνα καλοκαίρι :) όσο μπορείς.. νοερά γίνεται! (τι φλασιές που τρώω όμως όντως..)

Roadartist είπε...

@ CARPE DIEM : Και εγώ τους ζήλεψα, αλλά και μόνο που τους βλέπω παίρνω λίγη από την δόση της ελευθερίας τους.. :) Ωραία ευχή.. όπως πάντα κάτι όμορφο θα αφήσεις..

Roadartist είπε...

@ Τhalassokrator : Επιβάλλεται!!! Νομίζω θα καταχαρεί ο μικρός πειρατής σου :)

Roadartist είπε...

@ H.Constantinos : Δεν μας τα έχεις πει αυτά Κωνσταντίνε!!!! Και γιατί το άφησες?? Μου αρέσει πάρα πολύ, σου ταιριάζει.. !!

Roadartist είπε...

@ streptococcus : Σε ευχαριστώ καλώς όρισες!! Η φράση αυτή του προφίλ, είναι παρμένη από τον πολύ αγαπημένο μου Καζαντζάκη..λίγο αλλαγμένη βέβαια, συγκεκριμένα είχε γράψει.. «Κάθε άνθρωπος έχει την τρέλα του, μα η μεγαλύτερη τρέλα είναι, θαρρώ να μην έχεις καθόλου τρέλα».. Τι πιο αληθινό!!..

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΩ ΠΩ!!!ΩΡΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΠΩΣ ΝΑ ΠΑΜΕ ΤΩΡΑ;ΑΡΧΙΖΕΙ Ο ΧΕΙΜΩΝΑΣ.ΤΕΛΕΙΑ Η ΛΕΥΚΑΔΑ ΠΑΝΤΩΣ.ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

Roadartist είπε...

@ JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS : Νοερά σκρουτζάκο, τώρα θα πάμε ως εκεί έτσι :))) Να είσαι καλά!!! Καλή εβδομάδα!

Ανώνυμος είπε...

Απίστευτοι! τι ωραία ανάρτηση, αχ καλοκαιράκι, πάει έφυγε και αυτό! Δοκίμασες να κάνεις έστω λίγο;

Φιλιά

Ανώνυμος είπε...

Απο απόσπασμα σε σχόλιό σου: "Με έστειλε κανονικά το βίντεο αυτό..μπρρρρ..."

Οπότε υποθέτω όχι

Χαχαχα να σου πω ούτε εγώ θα έκανα :) πόσες φορές έχω τσακιστεί σε κανονικό surf άσε lol

Roadartist είπε...

@ zamanftou : Πρέπει να είναι απίστευτη η αίσθηση, πραγματικά κάποια στιγμή θα ήθελα να το δοκιμάσω..Αλλά όντως φοβάμαι. Το βίντεο αυτό πάντως πολύ ψεύτικο μου φάνηκε.. , πάντως έτσι και αλλιώς είναι σίγουρα επικίνδυνο σπορ..
Έκανες surf? Εγώ με σανίδα μόνο snowboard.. πολύ ωραία αίσθηση και αυτή..Αλλά δε θα συγκρίνεται σίγουρα με τα της θάλασσας.. Καληνύχτα! :)

Olga είπε...

Αγαπώ Λευκαδα!!!

Σε ευχαριστούμε για το καλοκαιρινό διάλειμμα!

Φιλάκια κοριτσάκι

VAD είπε...

Xαιρόμουνα τους σέρφερ στη Βασιλική,κάθε απόγεμα,συγκεκριμένη ωρα,βγαίνανε όλοι μαζι,φανταστική εικόνα,για ενα μισάωρο περίπου,φαίνεται πως ο άνεμος τους βόλευε εκείνη την ώρα,κι άντε πίσω,αυριο πάλι!
Μπα,προτιμώ στέρεο έδαφος:))

Roadartist είπε...

@ Olga : Πρώτη εγώ το είχα ανάγκη, όπως κατάλαβες :)) Καλημέρα Όλγα μου και πολλά φιλάκια :)

Roadartist είπε...

@ VaD : Θα ήθελα να το κάνω κάποια στιγμή.. έχω μέσα μου αυτή τη τρέλα με τη θάλασσα που πιστεύω θα το έκανα..ο χρόνος θα δείξει.. Υπέροχο να τους κοιτάς όντως.. Καλημέρα vad μου..

Ra Ma είπε...

Και στην αρχή νόμισα πως θα έκανες εσύ! :(

Καλημέρα!!!

Margo είπε...

Τι μας δείχνεις μέσα στο Χειμώνα Ροντούλα μου; Εντυπωσιακές οι εικόνες έξω έχει αντάρα και εγώ είμαι μεταξύ θάλασσας και ουρανού!
Να σαι καλά
Φιλιά!

Διονύσης Μάνεσης είπε...

Κι εγώ τους απολαμβάνω ( με ισχυρή δόση ζήλιας, πάντα!) τους τύπους και τις τύπισσες - έχουν και στη Νάξο τα στέκια τους.
Κι αυτές οι φωτογραφίες σου με τα πανάκια τους! Σα σημεία στίξης που το έσκασαν απ' το κείμενο και κάνουν τρελίτσες στον ουρανό είναι! Υπέροχες!

Και μια ένσταση ( σιγά μη σε άφηνα ήσυχη! ): Δε χαλάει ο καιρός το σαββατοκύριακο. Αλλάζει. Κι είναι όμορφο αυτό, πολύ.

Γιώτα Παπαδημακοπούλου είπε...

Αχ.... τι ωραία!
Ζηλεύω... (με την καλή έννοια)!
:)))

librarian είπε...

Φθινόπωρο, μα ακόμη έχουμε καλοκαίρι στη σκέψη!
Άραγε η θάλασσα αλλάζει χρώμα το χειμώνα;

Roadartist είπε...

@ Radio Marconi : Χα! Είδες βρε χαμένε (με την έννοια ότι σε χάσαμε) marconi τι καλή ψυχή που είμαι (..) χάρηκα τόσο, που σας μετέφερα μια χαρά που την εισέπραξα παρόλο που δεν έκανα, αλλά χάζευα :)))

Roadartist είπε...

@ Margo : Ωραίος είναι και ο χειμώνας έχει μια ξεχωριστή πιο άγρια ομορφιά.. Εσύ ανάμεσα σε ουρανό και θάλασσα, εγώ ολημερίς ήμουν ανάμεσα σε πολυκατοικία και μετρό.. Τι είναι καλύτερο οεο?? :)

Roadartist είπε...

@ Διονύσης Μάνεσης : Αλλάζει ο καιρός, και γίνεται πιο άγριος, χειμωνιάτικος, διαφορετικά ωραίος :) Θα συμφωνήσω με τη σκέψη σου και επίσης θα σου πω πως ακριβώς έτσι "είδα" τις φωτο και εγώ με τα δικά μου μάτια.. τα πανάκια σαν τρελά σημεία στίξης :) σε φιλώ!

kalo paidi alla... είπε...

ποσο αγαπω αυτο το νησι και αυτη την παραλια.....

Roadartist είπε...

@ Γιώτα Παπαδημακοπούλου : Και εγώ με την καλή έννοια.. και είναι τόσο όμορφο αυτό :) φιλάκια!!

Roadartist είπε...

@ librarian : ..αλλάζει..και είναι εξίσου γοητευτική, όμορφη, ταξιδιάρα..

Roadartist είπε...

@ kalo paidi alla... : και εγώ το ίδιο..Καλώς όρισες..χαίρομαι που μοιραζόμαστε κοινές αγάπες..:)

Μαριλένα είπε...

οι τελευταίες εναπομείνουσες εικόνες του καλοκαιριού, καλλιτέχνιδα μου, ε; :))

αλλα με μια μελαγχολία, τόσο όμορφη..

σε φιλώ!

Roadartist είπε...

@ Μαριλενα : Υπάρχουν και άλλες εναπομείνουσες εικόνες ..αρκετές.. τόσο στο pc όσο όμως κυρίως στην καρδιά μου..
Καιρός όμως να αναρτηθούν (..αφού πρώτα τραβηχτούν) και φωτό από τον χειμώνα.. :)) Καλό απόγευμα Μαριλένα μου :)

Madame de la Luna είπε...

Έτσι, έτσι. Να μείνουμε στο καλοκαίρι και σ' όλα τα όμορφα που έχει. "Να πετάς ψηλά..." που λέει και το τραγουδάκι, ε;

Φιλί!

Άστρια είπε...

Να είσαι καλά roadartist μου, έφερες καλοκαίρι στην καρδιά!
Τί όμορφες οι φωτογραφίες σου! Και αυτό το τυρκουάζ της θάλασσας του Ιονίου, αξέχαστο. Όσο για το kite surfing, ε, εκεί θα πω Ουάουουυυ! :))

Τώρα που γράφω, να ξέρεις, χαμογελώ, και το είχα πολύ αναγκη:))
Φιλάκια πολλά φίλη μου!

Μετεωρίτης είπε...

το χρειαζόμουν αυτό το κυματάκι να με ξυπνήσει κάπως...!!

Καλησπέρες

Thalassenia είπε...

Μια δόση ελευθερίας την παίρνεις σίγουρα, αλλά προτιμώ κοιτάζοντάς τους ή κολυμπώντας ή με λίγο σκί.
Έχει πάντως θέαμα και πιό κοντά από Λευκάδα.

Σοφία είπε...

Μήπως ήταν Άγγλοι; Τρελαίνονται για kite surfing σε πάρκα και παραλίες, και ξέρω ότι μερικοί παίρνουν μαζί χαρταετούς και όταν πάνε διακοπές! Εγώ πάλι ανέκαθεν βαριόμουν να πετάξω χαρταετό, αλλά μου αρέσει να τους βλέπω να τους πετάνε οι άλλοι :-)

Roadartist είπε...

@ Madame de la Luna : Έτσι ακριβώς.. και στον χειμώνα όμως θα βρούμε ομορφιά σίγουρα !! Σε φιλώ!!

Roadartist είπε...

@ Άστρια : Χαίρομαι που χαμογελάς φίλη μου :) αν έχεις κάτι το οτιδήποτε να ξέρεις πως εδώ είμαι να σε ακούσω.. Να χαμογελάς.. Τη καλημέρα μου και πολλά φιλάκια :)

Roadartist είπε...

@ Μετεωρίτης : Ξύπναααααααα έστω κάπως.. Καλημέρες μετεωρίτικες!!

Roadartist είπε...

@ Thalassenia: Σίγουρα έχει θέαμα και πιο κοντά.. Απλά εκεί είναι ο παράδεισος για τους λάτρεις του σπορ, λόγω των ιδανικών συνθηκών.. Και το χάζεμα μια χαρά είναι!!!

Roadartist είπε...

@ Σοφία : Σοβαρά?? Μα δεν είναι επικίνδυνο σε πάρκα? Πάντως θα έχει πολύ πλάκα να τους χαζεύεις πολύ ωραία θα είναι :) Τώρα για το πέταγμα του αετού μάλλον θα συμφωνήσω.. :)

Σοφία είπε...

Είναι επικίνδυνο μόνο στα πάρκα που έχει δέντρα, και σε πολλά πάρκα έχει μόνο γρασίδι, ή έχει δέντρα σε ορισμένα σημεία με μεγάλες εκτάσεις γρασιδιού στο ενδιάμεσο.

kiki είπε...

Κι εδώ όλο το καλοκαίρι έπαιζαν αυτά. Πολύ μου αρέσουν!

Freedom είπε...

Roadartist μου

είπα να φτάσω τον σεβαστό αριθμό των 99 στο όμορφο, καταστρόγγυλο 100!
Απλά πέρασα για μια καληνύχτα...
Καληνύχτα...

Φιλιά πολλά :-)

Roadartist είπε...

@ Σοφία : Το φαντάζομαι.. πάντως θα είναι ενδιαφέρον να το παρακολουθείς σίγουρα!

Roadartist είπε...

@ kiki : Φωτό μας έδειξες????? :)

Roadartist είπε...

@ Freedom : Ciao bella!!! Freedom καλά έκανες για τη καλημέρα και σε ευχαριστωωωωω επίσης καλημέρα αν και βροχερή..να είναι όπως τη θες....και μισό λεπτό.......

Roadartist είπε...

.........ε, ας το στρογγυλοποιήσουμε και στα 104! ΛΟΛ! Φιλιάαααααααααα :)

kariatida62 είπε...

Roadartist, μπές σε παρακαλώ πάλι στα σχόλια που μου έκανες στην ανάρτηση του τάνγκο...μας την έπεσε ένας ανώνυμος παππούς!

Roadartist είπε...

@ kariatida62 : Μη δίνεις σημασία.. Δεν αξίζει :) Φιλάκια πολλά :)))

Giannis είπε...

κοντα στην Αθηνα, ο παραδεισοςτου wind-surf, kitte-surf,βρισκεται στη Παλια Λουτσα στη τοποθεσια νησακια, οπου εχει και ενα οργανωμενο καφε-μπαρ, ειδικα οταν εχει αερα, που συνηθως εχει, τα σαββατοκυριακα γινεται χαμος!

Roadartist είπε...

@ Giannis: Καλημέρα Γιάννη και καλώς όρισες. Δεν έχω πάει ποτέ σε αυτή τη παραλία.. Γενικώς πάω προς την ανατολική Αττική.. Θα το έχω όμως πλέον υπόψη μου :)

Unknown είπε...

THIS IS A FANTASTIC PLACE FOR ACCOMMODATION IN AGIOS IONNIS IN LEFKAS. JUST A FEW MINUTES WALK FROM THE EBACH AND THE KITE CENTER. ALSO BOOKABLE ONLINE. BELLA CASA LEFKAS,

Related Posts with Thumbnails