30 Σεπτεμβρίου 2009

..όταν έρχονται τα σύννεφα..






"Τα σύννεφα πυκνά-πυκνά μαζεύονται κι απειλούν την ισορροπία μου σ’ ένα αβέβαιο κόσμο.

Ας μπορούσα να σταματήσω...Ας μπορούσα να διαφύγω μέσα από μια στενή λουρίδα ουρανού.

Πού θα πήγαινε και ποιόν θα μπορούσα να συναντήσω εκεί;

Όμως τα σύννεφα έχουν μαυρίσει τον ορίζοντα, την πόλη, την καρδιά μου και κάθε ελπίδα έχει χαθεί.

Τα σύννεφα είναι κατάρα κι απειλή. Τα σύννεφα με σκεπάζουν.

Κι είναι σιωπή.."


"Όταν έρχονται τα σύννεφα", "Το χαμόγελο της Τζοκόντα"

Μάνος Χατζιδάκις , ποίηση και μουσική

Φωτογραφίες roadartist..;)

126 σχόλια:

tovenito είπε...

όταν ήμουν μικρός κοιτούσα τα σύννεφα που ερχόντουσαν και έφευγανμε τον αέρα, έλεγα ποπο τι γρήγορα που γυρίζει η γη!

Hfaistiwnas είπε...

Τέλειες φωτό!!!!
Της κράτησα αν δεν σε πειράζει!
:):)
Είναι απειλητικά.. κρύβουν το άπειρο και τρομάζουν..

Thalassenia είπε...

Το παιχνίδι τους είναι μοναδικό.
Ρομαντικά και γαλήνια ταξίδια ή τρομακτικές και βίαιες μετακινήσεις, όμως πάντα γοητευτικά.

Ανώνυμος είπε...

Με Χατζιδάκη και τέτοιες εικόνες "στέλνεις" κόσμο καλή μου.
Να είσαι πάντα καλά.

b|a|s|n\i/a είπε...

όταν έρχονται τα σύννεφα ο ουρανός χρωματίζεται πανέμορφα με το φως που πάντα υπάρχει. και στην αρχή. και στο τέλος του. καλό σου βράδυ!! φιλιάαααααα!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Πολύ όμορφες φωτός!
Εντυπωσιακότατες!

P. Kapodistrias είπε...

Όταν έρχονται τα σύγνεφα, τότε υπάρχει πεποίθηση ότι ανακυκλώνονται γόνιμα, αισθήματα, αισθήσεις, εσωτερικές μουσικές και δυνάμεις μας αδιόρατες μέσα στο καλοκαίρι!

Margo είπε...

Καταπληκτικές φωτογραφίες Road όλες μία και μία και τις σηνδύασες ιδανικά με Χατζηδάκι
Καλή σου μέρα!

Juanita La Quejica είπε...

Πολύ όμορφες! Για να ξεκινήσει θετικά η ημέρα, ευχαριστώ.

ανέμη είπε...

φωτογραφίες,που σε προκαλούν να πετάξεις ψηλά:)
Να κρυφτείς πίσω απ'τα σύννεφα και να παίξεις μαζί τους...
Τα χρώματα αυτά είναι μεγαλείο!

Καλή σου μέρα!!!

kariatida62 είπε...

ΔΕΣΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΟΠΤΙΚΗ ΓΩΝΙΑ: ΦΕΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΕ ΤΟ ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΟ ΝΕΡΟ ΤΟΥΣ,ΞΕΠΛΕΝΟΥΝ,ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΟΛΑ ΜΕΤΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΚΑΘΑΡΑ ΕΤΟΙΜΑ ΝΑ ΤΑ ΞΑΝΑΛΕΡΩΣΟΥΜΕ!!! Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΠΟΥ ΝΤΥΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ ΚΡΥΒΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ.

ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΙΣ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ!

jf είπε...

...τουλάχιστον μας κάνουν να κοιτάξουμε ψηλά... Δεν είναι λίγο!

Την πολύ-καλημέρα μου

Ανώνυμος είπε...

απλά καταθέτω τον θαυμασμό μου!!!

καλημέρα είπε...

καλημέρα Roadartist,
πολλά φιλιά απο την ανεφελη, τουλάχιστον αυτό το ...δεκάλεπτο, Θεσσαλονίκη!

BUTTERFLY είπε...

Απο παιδι με γοητευαν τα συννεφα...νομιζα πως αν τα αγγιζα θα ηταν σαν μπαμπακι στην αφη η σαν μαλλι της γριας...επαιζα παιχνιδια στο μυαλο μου με τα σχηματα...
Αυτες οι υπεροχες φωτογραφιες, τα λογια και η μουσικη, ολα μαζι δεμενα τοσο αρμονικα, με ταξιδεψαν...
Καλη σου μερα!

VAD είπε...

Δε θέλω συννεφα,δροσιά θέλω,λιώσαμε,φούρνος ειναι εδώ:(
Μήπως το ειδα πολύ πεζά το θέμα;:))

Καλημέραααα...

kikop80 είπε...

Καλημέρα αρτιστάκι!
Τα σύνεφα είναι υπέροχα. όπως και όλη η φύση!
Τα χαζεύεις σε ανοιχτό μέρος και χάνεσαι στην απεραντοσύνη του ουρανού!
Η κίνησή τους, η ταχύτητά τους, ο ήχος τους ο βροντερός, οι λάμψεις μέσα τους...

Είναι το σημείο αναφοράς στο αχανές....

Όλοι έχουμε ένα σύννεφο!

Artanis είπε...

Υπέροχες φωτό, και το κομμάτι αυτό από τα πιο αγαπημένα μου...
Καλημέρα απο ΝΖ...

Dee Dee είπε...

Απιθανες φωτογραφιες... και η μουσικη ταιριαζει απολυτα!!

Περσι ειχα βγαλει καποιες ομορφες φωτογραφιες με συννεφα στις Σερρες, απο το πατρικο του φιλου μου!

Καλημερα αρτιστακι μου!!

Roadartist είπε...

@ tovene592 : Καλημέρα, και εγώ το ίδιο έκανα.. Δεν είναι φοβερό το μυαλό ενός μικρού παιδιού? Με τους κόσμους, τις σκέψεις που δημιουργεί και αφήνεται να τον παρασέρνουν? Φιλιά!

Roadartist είπε...

@ Hfaistiwnas : Φυσικά δε με πειράζει Ηφαιστίωνα, αν σε ενοχλεί το nick που φαίνεται πάνω πες μου να στις στείλω χωρίς, με ένα Email. Είναι σίγουρα και απειλητικά.. μου άρεσαν οι σκέψεις σου..καλημέρα!

Roadartist είπε...

@ Thalassenia : Παιχνίδι και τόσο στιγμαία όσο και η ζωή! Τρομακτικά, όμορφα, βίαια, γοητευτικά! Την καλημέρα μου!!

Roadartist είπε...

@ Τhalassokrator : Σε ευχαριστώ.. απλά σας μετέφερα με ένα διαφορετικό τρόπο τις σκέψεις μου. Χαίρομαι που σου άρεσε :) φιλάκια!

Roadartist είπε...

@ b|a|s|n\i/a : Προτιμώ προσωπικά σήμερα να σταθώ στις σκέψεις του Μάνου, αν και βαθιά μελαγχολικές, που ακριβώς αυτές τον οδήγησαν και στην σύνθεση αυτού του μοναδικού κομματιού.. Ο πλέον αγαπημένος δίσκος μου! Καλημέρα!!

Roadartist είπε...

@ ΕΛΕΝΑ : Σε ευχαριστώ πολύ Έλενα, καλημέρα :)))

Roadartist είπε...

@ Π.Κ. : Αίσθηση ανακύκλωση λοιπόν... συναισθημάτων, μουσικών και δυνάμεων.. Το καλοκαίρι ναι, το χειμώνα είναι απειλητικά.. Καλημέρα!!

Roadartist είπε...

@ Margo : Λατρεύω τον Μάνο και ειδικά το Χαμόγελο της Τζοκόντα.. έχω συνδιάσει απίστευτες στιγμές από τη ζωή μου μαζί του. Σε ευχαριστώ margo μου, φιλιά (από μακρυά μόνο μη σε κολλήσω λόγω γρίπης..άσε!)..

Roadartist είπε...

@ Juanita La Quejica : Χαίρομαι που σου άρεσαν, ευχαριστώ για τα λόγια σου. Καλή μέρα γεμάτη με δύναμη κ όσα θες..

Roadartist είπε...

@ άγονη : σε προκαλούν να πετάξεις αλλά και να κοιτάξεις ψηλά.. Είδες τι χάνουμε όταν δεν παρατηρούμε την φύση? Μεγαλείο κάθε στιγμή της.. Να είσαι καλά, σε ευχαριστώ! Καλημέρα!!

Roadartist είπε...

@ kariatida62: Ευχαριστώ. Σίγουρα υπάρχει και αυτή η πλευρά των συννέφων, είναι από κάθε άποψη μαγικά στην ματιά μου.
Όμως ειδικά σήμερα επιλέγω να μείνω στο βλέμμα του Χατζιδάκι όπως ακριβώς αισθάνθηκε τότε.. Άλλωστε όπως λες και εσύ το κομμάτι του 'όταν έρχονται τα σύννεφα' μόνο σε τέτοιες σκέψεις οδηγεί.. καλημέρα!!!!

Roadartist είπε...

@ JamanFou : Πραγματικά καθόλου λίγο! Συμφωνώ!! Τη καλημέρα μου :))

Roadartist είπε...

@ Vaggelis : Τιμή μου αυτό από εσένα. Σε ευχαριστώ :)

Roadartist είπε...

@ καλημέρα : Καλημέρα Αναστασία, σήμερα κατά τις 6 το πρωί που κοίταξα έξω ήταν ..χάλια, τώρα είναι αρκετά καλύτερα.. αλλά εγώ είμαι με ίωση. Ελπίζω να περάσει άμεσα!

Roadartist είπε...

@ BUTTERFLY : Χαίρομαι που ταξίδεψες φίλη μου. Ας συνεχίσουμε να κοιτάμε το κόσμο με το βλέμμα ενός μικρού παιδιού. Ας μη σκοτώσουμε ποτέ το παιδί που κρύβουμε μέσα μας.. Την καλημέρα μου, φιλιά!

Roadartist είπε...

@ VaD : !! Τόση ζέστη?? Όχι, έχεις και εσύ τα δίκια σου.. Η ζέστη δεν αντέχεται.. Υπομονή.. Καλημέρα :)

Roadartist είπε...

@ kikop80 : Έγραψες δύο εκπληκτικές φράσεις.. "Είναι το σημείο αναφοράς στο αχανές.... και " Όλοι έχουμε ένα σύννεφο!" Υπέροχες! Έτσι ακριβώς είναι..Σε ευχαριστώ!

Roadartist είπε...

@ Artanis : ..και εσύ χατζιδακική έ? Χαίρομαι.. τη καλημέρα μου Αρτανις, σε ευχαριστώ!

Roadartist είπε...

@ Dee Dee : Δεν έχω πάει ποτέ Σέρρες θα ήθελα κάποια στιγμή να επισκεφτώ την Βόρεια Ελλάδα.. Να μας τις βάλεις μόλις ευκαιρίσεις βέβαια, να τις δούμε.. Λατρεύω τα σύννεφα.. και όπως έχετε τόσο καιρό καταλάβει.. τον Χατζιδάκι.. Τη καλημέρα μου!!

Ανώνυμος είπε...

San pinakas zografikis oi fotografies sou!!
Mia kallitexniki anazitisi mesa apo tis eikones sou!!
Apla uperoxes!
Filia
ARco

DaisyCrazy είπε...

πανέμορφες φωτογραφίες!
ο ουρανός από μόνος του δεν έχει κάτι, ενώ με τα σύννεφα μεταμορφώνεται και γίνεται ένα καταπλητικό συνοθύλευμα εικόνων και σκηνών.

Anastasios είπε...

Όσο μένουν μόνο στον ουρανό είμαστε καλά...

Βασιλική Ν. είπε...

Κι όπως έρχονται έτσι φεύγουν! Φιλιά και φυσώ δυνατά: φουουουουου!!!!!!!!!!!!!

Hfaistiwnas είπε...

Όχι βρε! Είμαι οκ! Ας έχουν το όνομα! :) Να σαι καλά!

Dimitra Andritsiou είπε...

Πολύ ωραία... η μουσική, οι εικόνες, η ανάρτηση όλα.

Λατρεύω τη στιγμή που οι ακτίδες του ήλιου σπρώχνουν τα σύννεφα για να μας ζεστάνουν. Είναι μαγεία!

Περαστικά κι από δω :)

Elrond είπε...

Αυτές οι λωρίδες φωτός που τρυπούν τα σύννεφα, σου δείχνουν το δρόμο για ν' ανέβεις ψηλά….!
Πανέμορφες φωτογραφίες…!

ΠΑΤΕΡΟΥΛΗΣ είπε...

Ούτε μια γκρίζα τρίχα δεν έχω στην ψυχή,
μήτε των γηρατειών την στοργή!
Μέγας ο κόσμος με της φωνής τη δύναμη
έρχομ’ όμορφος
στα εικοσιδυό μου χρόνια.

Βλαντιμήρ Μαγιακόφσκι-Σύννεφο με παντελόνια


Υπέροχοι στίχοι, για τις υπέροχες φωτογραφίες σας, κάποιες εκ των οποίων θυμίζουν τη μακρινή πατρίδα μου.
Σπασίμπα Roadartist

Μαριλένα είπε...

υπέροχες φωτογραφίες καλλιτέχνιδα μου!

το χαμόγελο της Τζοκόντας, ειναι απο τα πιο αγαπημένα μου κομμάτια: ολο!

σε φιλώ
και την καλησπερα μου σου στέλνω :))

Dorothy είπε...

Μαγικές οι εικόνες. Και η μουσική, ό,τι καλύτερο μπορούσε να τις συνοδεύσει :)

lena_zip είπε...

Πες μου ότι έχεις και αρχείο για τον Χατζιδάκι...
Κάποια στιγμή πρέπει να το πάρω απόφαση και να αρχίσω την εργασία μου! Αλλά δε μου βγαίνει ρε γμτ... Όλο ταξιδεύω πάνω στα σύννεφα!

Φιλί; Φιλί!

Crazy Tourists είπε...

Ααααααααααααχ!!!

Τρελοτουρίστρια

Μαριλένα είπε...

μπήκα να δω τι μου απάντησες και ξαναδιάβασα το σχόλιο μου.
όλα τα κομμάτια του Χαμογελου εννοουσα και ουχί το συγκεκριμένο κομμάτι όλο, χαχχχ
όπως το 'γραψα, το τελευταίο φαίνεται μάλλον..

jacki είπε...

Καλα οι φωτογραφίες σου είναι απίστευτες..

Και τώρα θα σου πω γιατί νόμιζα ότι είσαι από Πάτρα..
Στο google tracker έχω έναν επισκέπτη που έχει σύνδεση από το πανεπιστήμιο της Πάτρας και μπαίνει από το δικό σου blog.

:)
Φιλώ σε..
Από μακρυά.. μη σε κολλήσω.. Ακόμα δεν καθάρισε ο λαιμός μου.

Κ.Υ.Π. WALKING είπε...

Πάρα πολύ ωραίο δαιμόνια φωτογράφε.

Roadartist είπε...

@ arcobaleno : αυτό που λέμε, ότι η φύση είναι ο πιο ευφάνταστος καλλιτέχνης! Σε ευχαριστώ, σε φιλώ!

Roadartist είπε...

@ Dorothea : Εικόνες σαν να αποτελούν μέρος μιας μεγάλης σκηνής.. που διαδραματίζεται μονάχα για εμάς.. Φαντασία χρειάζεται και η προβολή έτοιμη! :) Όμορφο!

Roadartist είπε...

@ Anastasios : ακριβώς.. Όταν μας επισκέφτονται πιο κοντά αρχίζουν τα δύσκολα..

Roadartist είπε...

@ Βασιλική Ν. : .........ήρθε ως εδώ η ανάσα σου!!! :) Σε ευχαριστώ Βασιλική! Μακάρι να διώξει μακριά καθετί άσχημο.. να ξεδιαλύνει κάθετι.. πολλά πολλά φιλάκια!

Roadartist είπε...

@ Hfaistiwnas : Οκ ηφαιστίωνα μου! Καλό βράδυ :)

Roadartist είπε...

@ SerenDiPity : Όντως αυτή η στιγμή με τις αχτίνες είναι τέλεια, η πιο ελπιδοφόρα όντως.. κάπως σαν μυστηριακή.. χαίρομαι που επέστρεψες!

Roadartist είπε...

@ Elrond : Αυτές οι αχτίνες κρύβουν την ελπίδα.. και μας την μετουσιώνουν.. πραγματικά.. και λες τι να κρύβεται από πίσω.. Μυστηριακή ομορφιά! Σε ευχαριστώ πολύ!

Roadartist είπε...

@ ΠΑΤΕΡΟΥΛΗΣ : Ωραίος ο Μαγιακόφσκι στο στοιχείο σας όπως πάντα Πατερούλι :) Σπασίμπα (οκ δεν παίζεσαι) :))))

Roadartist είπε...

@ Μαριλενα : Σε ευχαριστώ πολύ Μαριλένα. Και εμένα ο πιο αγαπημένος μου δίσκος, μακράν από κάθε εποχή και κάθε δημιουργό.. Να είσαι καλά, πολλά φιλάκια φίλη μου :)

Roadartist είπε...

@ τα παπούτσια της Dorothy : Χαίρομαι που σου άρεσαν!! :) Καλό βράδυ, σε ευχαριστώ πολύ!

Roadartist είπε...

@ lena_zip: Γιατί εγώ που ταξιδεύω? Λίγο να με αφήσεις.. απορώ πως κρατιέμαι.. ουφ..άσε και ο πυρετός επιμένει.. Έχω χάσει τον υπολογισμό πόσων δίσκων του έχω.. Και γενικώς αρκετά πράγματα μαζεμένα.. Και συχνά χάνομαι με τις ώρες στο site του.. (εκεί δες "τι" υλικό!) Φιλάκια πολλά!

Roadartist είπε...

@ Crazy Tourists : και βαχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ :) χοχο !

Roadartist είπε...

@ Μαριλενα : ναι βρε το κατάλαβα αμέσως.. :) μην ανησυχείς! Καλό βραδάκι!

Roadartist είπε...

@ jacki : Γιατί καθάρισε ο δικός μου..?? Ομοιοπαθούσα άσε!! :(((
Χαίρομαι που σου άρεσαν οι φωτο.. Όχι βρε στην Αθήνα μένω :)) φιλάκια πολλά πολλά!

Roadartist είπε...

@ Κ.Υ.Π. WALKING : Καλώς τον! :) Ευχαριστώ δαιμόνια πολύπλευρη προσωπικότητα!!

quartier libre είπε...

@
έχει η Βέμπο ένα θαυμάσιο
με σύννεφα,
των Τραϊφόρου - Ραπίτη

................

να με παίρνανε τα σύννεφα
οι άνεμοι
τα κύμματα
να με παν σ' ένα έρημο νησί

να γλυτώσω απ' τις ζήλιες σου
κι απ' όλα σου τα πείσματα
κι απ' τις πίκρες
που μου δωσες εσύ.

...............

και θα φεύγουνε τα σύννεφα
οι άνεμοι
τα κύμματα
και θα είμαστε πάντοτε μαζί

:)

ΔΡ. ΖΙΒΑΓΚΟ είπε...

Για πάρτε μερικές ανάσες παρακαλώ

χμ

Ξεκούραση, καλό φαγητό, λιγότερα πόστ.

ΠΑΤΕΡΟΥΛΗΣ είπε...

Τους καλύτερους επιστήμονες έφερα, ελπίζω να ακολουθήσετε τις συμβουλές τους.

Ο Μικρός Ναυτίλος είπε...

τι υπέροχος δίσκος.. για repeat..

Roadartist είπε...

@ quartier libre : Αχ, τι όμορφο σε ευχαριστώ πολύ φίλη μου.. Απλά ευχαριστώ! :) Καλημέρα σου!!!

Roadartist είπε...

@ ΔΡ. ΖΙΒΑΓΚΟ : Ουάου :) Ο ίδιος? Αυτοπροσώπως??? :))) Αυτά ακριβώς θα κάνω γιατρέ μου.. τώρα απαντώ στα σχόλια και κλείνω pc.. να κουκουλωθώ μήπως κ στανιάρω :)))))

Roadartist είπε...

@ ΠΑΤΕΡΟΥΛΗΣ : Μου χάρισες ένα χαμόγελο (αλήθεια) και πραγματικά το χρειαζόμουν γιατί πέρασα ένα φρικτό βράδυ με εφιάλτες κλπ. Ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ, άμεσα "τώρα" θα ακολουθήσω τις συμβουλές του Δρ. Ζιβάγκο!! ΛΟΛ! :)

Roadartist είπε...

@ Ο Μικρός Ναυτίλος : Από τους καλύτερους όλων των εποχών.. προσωπικά ο πλέον αγαπημένος μου.. Καλημέρες πολλές!

Ανώνυμος είπε...

Εγώ τα λατρεύω... να τα παρατηρώ... να τρέχουν ... να αλλάξουν... ένας άλλος απέραντος κόσμος... πανέμορφος...

Καλό μήνα βρε

leondokardos είπε...

Συχνά κοιτάζω τα σύννεφα, νομίζω οτι ταξιδεύω μαζί τους.
Κιόταν ο ήλιος που δύει τους δίνει εκείνο το υπέροχο κοκκινοπορτοκαλί χρώμα τους....υπάρχει ωραιότερη στιγμή.

Cassiel είπε...

Παντα μου αρεσαν τα συννεφα, μπορουσα να βλεπω ολα τα σχηματα....cloud watching....Πανεμορφες οι φωτογραφιες σου!!

Δημιουργία είπε...

Οπως και να ειναι τα συννεφα, παντα αφηνουν μια μικρη σχισμη για να περασει ο ηλιος.Καλο μηνα.

paramythou είπε...

Αρτιστάκι συγχαρητήρια. Μας πρόσφερεςυ πέροχες φωτό, καταπληκτική μουσική.

Πόσα μπορούν να σου πουν τα συννεφα μέσα σε λίγα λεπτα...
Παραμύθια ολόκληρα!

Ένδειξη ζωής είπε...

Έχω παθιασμένη σχέση με τα σύννεφα ...
Την καλησπέρα μου!

Άστρια είπε...

Ω, τί όμορφες φωτογραφίες είναι αυτές roadartist!!!!
και πόσο έδεσαν με τη μουσική και τα λόγια!!

Ήταν ό,τι πιο ωραίο θα μπορούσα να δω και ν΄ακούσω, πριν πάω για ύπνο:)) Μετά από μια δύσκολη μέρα, είχα ανάγκη τώρα μια ανάσα από φως ουρανού.

φιλάκια πολλά καληνύχτας:)
και καλό μήνα!

Άστρια είπε...

Περαστικούλια:))

Dreamy Cloud είπε...

Mια τέτοια ανάρτηση με σύννεφα σκεφτόμουν να κάνω κι εγώ!! Τα λατρεύω και μπορώ να τα κοιτώ για ώρες. Όλα έχουν δυο όψεις, μπορούν να είναι και έτσι. Μα και πάλι η ομορφία τους σε ξεσηκώνει!!Φιλάκια..

kiki είπε...

Τι φοβερές που φαίνονται οι δέσμες φωτός που βγαίνουν από μέσα τους!!!!

kiki είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Colorfullsmoker είπε...

Road μου καλημέρα και ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ! πιστεύω αυτή η μελαγχολική διάθεση, θα είναι και από την ίωση και θα αλλάξει σύντομα. Υπέροχες φωτογραφίες, έψαχνα μάταια στα σχόλια να βρω από που είναι.
Σκόπιμα δε γράφω για Χατζιδάκι, μιας και δεν έχω ιδέα :)

Περαστικά και πάλι βρε άτομο

Roadartist είπε...

@ ΟΔΟΙΠΟΡΟΣ : Και εγώ τα λατρεύω.. έτσι όπως τα λες είναι.. Είδες τι έμπνευση χάρισαν στον Μάνο.. και τι σύνθεση δημιούργησε..? Σε φιλώ!

Roadartist είπε...

@ leondokardos : Τότε αν σου μεταδίδουν τέτοια συναισθήματα δεν έχεις να κάνεις τίποτα άλλο από το να τα κοιτάς! :) Πόσα χάνουμε ε? Καλημέρααα!

Roadartist είπε...

@ Cassiel : χαίρομαι που σου άρεσαν σε ευχαριστώ. Και εγώ τα αγαπώ απίστευτα.. :)

Roadartist είπε...

@ Δημιουργία : Πολύ όμορφη και αισιόδοξη σκέψη.. Δίκιο έχεις. Σε ευχαριστώ!!

Roadartist είπε...

@ Μαιρη Σάββα : Καλημέρα Μαίρη, μου αρέσει που σε κάθετι βλέπεις και τη διήγηση ενός παραμυθιού.. (Πως αλλιώς θα γινόταν αλλιώς??) Σε ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου, μου δίνεις χαρά όποτε βλέπω περάσματα σου! :)

Υ.Γ. είδα και με τα σχόλια όλα καλά πλέον, ευτυχώς! Χαίρομαι που τα έφτιαξες!!

Roadartist είπε...

@ Ένδειξη ζωής : Χάθηκες.. εύχομαι να είσαι καλά! Και εγώ την ίδια σχέση έχω.. πραγματικά με ταξιδεύουν και μου δημιουργούν διάφορες σκέψεις και συναισθήματα.. σε ευχαριστώ! Καλημέρα!

Roadartist είπε...

@ Άστρια : Χαίρομαι που σου άρεσαν φίλη μου, να είσαι καλά αστρια. Παίρνα να δεις και από το blog του takiz στο photo-grafizw, του έστειλα και εκεί.. Χαίρομαι που σου έδιωξε λίγη κούραση και άγχος το ποστ..
Καλημέρα να έχεις και καλό σκ!
Ευχαριστώ για τις ευχές, φιλιαααα!

Roadartist είπε...

@ Dreamy Cloud : Φαίνεται και από το nick σου! Χαίρομαι πραγματικά που σου άρεσαν, συμφωνώ ότι σε ξεσηκώνουν, είναι απίστευτα! Να βάλεις και εσύ ποστ να περάσω να το δω.. Δώσε μας σύννεφα!! :)

Roadartist είπε...

@ kiki : Ελπιδοφόρες δεν είναι?? Σαν θεικές ακτίνες.. φιλάκια πολλά κική!!! Καλημέρες στο όμορφο νησί σου, που από τέτοιες εικόνες αλλο τίποτα..

Roadartist είπε...

@ Έκτορας : Τι ώρα είναι αυτή Έκτορα??? :) Καλημέρα φίλε μου, σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου & να είσαι καλά!!..
Ναι σωστά δεν αναφέρθηκε, είναι από την Λευκάδα.
Μπα, η μελαγχολική διάθεση συνυπάρχει αρκετές φορές στην ύπαρξη μου :)) είναι όπως τα σύννεφα, άλλοτε μεταδίδουν ελπίδα και άλλοτε φόβο.. Αναλόγως λοιπόν! Σε φιλώ :))))

CsLaKoNaS είπε...

Ο Μάνος είναι ίσως ο μοναδικός νεο-Έλληνας καλλιτέχνης που με το έργο του, με την προσωπικότητα και τη στάση ζωής του θα μείνει για πάντα επίκαιρος και αγαπητός.

Αυτό σε αντίθεση με άλλους 'αντάξιους' καλλιτέχνες που καπηλεύτηκαν τους πάντες και τα πάντα με μόνο στόχο να ακούγεται η δική τους μουσική. Πάει το μυαλό σου ε;

Ας πετάξουμε όμως τώρα με το Μάνο...

:)

Roadartist είπε...

@ CsLaKoNaS : Ε, πάει το μυαλό μου.. δεν πάει?? :)
Ναι εκπληκτικός και σίγουρα θα μείνουν τα λόγια και η μουσική του πάντα αναλλοίωτα στο χρόνο..
Και το σημαντικότερο ποτέ δεν έγλυψε κανένα.. αντίθετα πολεμήθηκε απίστευτα.. από το κράτος και την εξουσία..
Ναι ας πετάξουμε λίγο ψηλά :) , καλημέρα!

Fegia είπε...

Τέτοια, μελωδικά, σύννεφα είναι πάντα καλοδεχούμενα!

Τα ...άλλα είναι τα προβληματικά...

Πολλά φιλιά και περαστικά!
:)))

ξωτικό είπε...

θα κρατήσω τον τίτλο που έβαλε ο Takiz για τις φωτογραφίες σου και θα στείλω τα ξόρκια μου για περαστικά σου .γρήγορα στους δρόμους πάλι.

kikop80 είπε...

:-))

βιολιστης στη στεγη είπε...

Τί υπέροχος δίσκος! Ζυμώθηκε η εφηβεία μου μ' αυτόν!...
Οι φωτογραφίες σου μοιάζουν με πίνακες...
Ισως νάναι που κι' η φύση μοιάζει με πίνακα....
Και τ' αντίστροφο...
Καλό βράδυ αρτίστα μου!

Roadartist είπε...

@ Fegia : Όντως.. τα άλλα είναι που δε θέλουμε.. Αλλά στη ζωή θες δε θες, έχεις και από τ'άλλα! Σε ευχαριστώ πολύ Fegia μου :) καλό βράδυ :)

Roadartist είπε...

@ ξωτικό : Είσαι πολύ γλυκιά!! Σε ευχαριστώ πολύ, πολύ! :)))) Ήδη σήμερα αισθάνομαι καλύτερα.. και ήδη μου έχουνε λείψει οι δρόμοι :))) Σε ευχαριστώωωωωωωωω :) καληνύχτα!

Roadartist είπε...

@ kikop80 : Πολλά :))))

Roadartist είπε...

@ βιολιστης στη στεγη : Είναι όντως.. ένας από τους καλύτερους που συνθέθηκε ποτέ.. Φτωχά τα λόγια μπροστά στο ταλέντο του Μάνου. Τον έχω πρώτο και τον αγαπώ!
Όσο για τις φωτο, σίγουρα η φύση είναι ο μεγαλύτερος καλλιτέχνης! Καλό βράδυ βιολίστρια :)

Eulie Aeglie είπε...

άλλη μουσική δεν έχω αγαπήσει τόσο – ούτε άλλη εικόνα της φύσης από έναν γεμάτο ουρανό

mahler76 είπε...

υπέροχες οι φωτό και φυσικά η μουσική. καλό σου βράδυ :)

Τέσυ Μπάιλα είπε...

εκπληκτική η επιλογή του μουσικού κομματιού!
όσο για τις φωτογραφίες, τι να πω... εξαιρετικές
Χάρηκα που σε βρήκα κι εδώ
Τέσυ Μπάιλα Βενετούλη

Roadartist είπε...

@ Aeglie : Αίγλη μου και εγώ το ίδιο.. Η πιο αγαπημένη μου μουσική. Και ο ουρανός ίσως από τις ομορφότερες εικόνες της φύσης..

Roadartist είπε...

@ mahler76 : Χαίρομαι που σου άρεσαν, σε ευχαριστώ πολύ! Καλό βράδυ και φιλιά :)

Roadartist είπε...

@ Τέσυ Μπάιλα Βενετούλη : Καλησπέρα και από εδώ Τέσυ. Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο. Χαίρομαι να συναντώ ανθρώπους με κοινά ενδιαφέροντα, πολύ σημαντικό στην εποχή μας.. Θα χαρώ πολύ να τα λέμε, τη καληνύχτα μου και πολλά φιλιά!

Madame de la Luna είπε...

Και οι φωτογραφίες και το κείμενο, εξαιρετικά.

Σύννεφα.. Λουρίδες ουρανού. Διάδρομοι διαφυγής... Τους ψάχνουμε πολλές φορές και δεν υπάρχουν πάντα.

Καλό ξημέρωμα.

CsLaKoNaS είπε...

Να πούμε και κάτι άλλο. Το κόμμάτι αυτό είναι το πρώτο από το αριστούργημα: "Το Χαμόγελο Της Τζοκόντας". Μαζί με το επίσης αριστουργηματικό "Reflections" τα οποία ο Μάνος τα συνέθεσε στην Αμερική τα χρόνια της Χούντας.

Μήπως ξέρει κανείς γιατί "κλίνει τη Τζοκόντα" ο Μάνος;
Ο τίτλος του δίσκου είναι σωστός έτσι όπως τον γράφω. (..της Τζοκόντας).

...

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Yπέροχα αινιγματικό!!!

Καλημέρα :)

logia είπε...

καλημέρα σου roadartistάκι με τις ΥΠΕΡΟΧΕΣ φωτογραφίες σου...
καλημέρα

Maria Tzirita είπε...

Σήμερα ήρθαν για τα καλά και μας έκαναν μούσκεμα! Ευτυχώς ο ήλιος στο τέλος πάντα νικά τα σύννεφα... Εσύ μέσα κουκουλωμένη, να γίνεις εντελώς καλά! Φιλιά Ροντούλα μου!

Roadartist είπε...

@ Madame de la Luna : Μακάρι πάντα να υπήρχαν διάδρομοι διαφυγής.. Όντως μερικές φορές δεν υπάρχουν .. αλλά πάντα ελπίζουμε..και ποτέ δεν ξέρεις.. Σε φιλώ, σε ευχαριστώ πολύ!

Roadartist είπε...

@ CsLaKoNaS : Καλημέρα! Έγινες αφορμή να συνειδητοποιήσω πως το έγραψα διαφορετικά στο ποστ! Στο εισαγωγικό σημ. του δίσκου δεν αναφέρεται κάτι σχετικό.. και αυτή τη στιγμή δεν θυμάμαι να γνωρίζω το λόγο.. Αν κάποιος το ξέρει, ενδιαφέρον θα ήταν να το αναφέρει!
Καλό σκ!

Roadartist είπε...

@ τo τέρας της «αμάθειας» : Καλημέρα σου, καλό σκ!!! Να περάσεις όπως θες!!

Roadartist είπε...

@ logia : Ευχαριστώ πολύ logia, χαίρομαι που σου άρεσαν, να είσαι καλά και καλό σκ, να το περάσεις όπως ακριβώς θες :)

Roadartist είπε...

@ Maria Tzirita : Ναι ο ήλιος τα νικά πάντα.. Να σου πω κοιμόμουν και δεν κατάλαβα την βροχή.. Σήμερα μωρέ θέλω να βγω λόγω και των γενεθλίων της κολλητής, αν είμαι καλύτερα σίγουρα! ΦΙΛΙΑ!!!!

nikiplos είπε...

όταν έρχονται τα σύννεφα, βγαίνω σαν τους γλάρους στη στεριά... διαβαίνω τους δρόμους και τα σοκκάκια παρατηρώντας τους ανθρώπους και τα έργα τους μέσα από τον γκρίζο και υγρό τους αντικατοπτρισμό... προσκαλώ τη βροχή να έρθει να ξεπλύνει τους φόβους μου και να διώξει την μοναξιά μου... όταν έρχονται τα σύννεφα θυμάμαι ένα ζευγάρι γκρίζα μάτια...

Roadartist είπε...

@ nikiplos : Να έχεις ένα καλό ξημέρωμα Nikiple μου.. και να παραμείνεις πάντα έτσι όπως είσαι τώρα.. αληθινός, ευαίσθητος.. Σπάνια ευαίσθητος...Υπόσχομαι να κάνω ότι μπορώ για να ομορφαίνουν οι στιγμές.. Σε φιλώ.. και να προσέχεις τον εαυτό σου..

Related Posts with Thumbnails