14 Οκτωβρίου 2009

Χρονικό Διάστημα, Κική Δημουλά


Χρονικό Διάστημα

Κική Δημουλά

...Αυτό το μοναδικό συναίσθημα που κατακλύζει την καρδιά σου μόλις επιστρέφεις από μια αξιόλογη θεατρική παράσταση..

Έφτασα στο Θέατρο Τέχνης με μια έντονη περιέργεια για το τι ακριβώς θα παρακολουθούσα..

Διαβάζοντας την ποίηση της Κικής Δημουλά, θαυμάζοντας την ευφυΐα στην γραφή της, έπειτα ακούγοντας την ίδια την ποιήτρια να απαγγέλλει, αναρωτιόμουν πως θα μπορούσε να μεταφερθεί όλο αυτό στο σανίδι..

Αν θα μπορούσαν τελικά να αποδοθούν σε ένα θεατρικό μονόλογο τα μαγικά νοήματα της ποίησης της..

Τελικά ήταν μια πρωτόγνωρη, ουσιαστική μυσταγωγία..

Η Λουκία Μιχαλοπούλου εξαιρετική.. σε μια τόσο δύσκολη, απαιτητική ερμηνεία..

Με τις απαραίτητες σιωπές στις κατάλληλες στιγμές, καταπληκτική κίνηση και γεμάτη συναίσθημα...

Πολύ καλές οι επιλογές των ποιημάτων, ενώ η μουσική του Lolek ολοκλήρωνε αρμονικά τις στιγμές και την πυκνότητα των στίχων..

...Στο podcast, το κομμάτι Sand, το τελευταίο του δίσκου του Lolek, με μεταφέρει ξανά σε στιγμές της παράστασης..

Ήταν μια συγκινητική βραδιά..
Δυστυχώς ανέβηκε μόνο για δύο παραστάσεις..
Της αξίζει όμως σίγουρα ένα μεγαλύτερο "χρονικό διάστημα"..

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους συντελεστές της..

- Φωτογραφίες (Θ. Σαμαρά) από το πρόγραμμα της παράστασης, αν πατήσετε πάνω στην 2η, θα δείτε ποια ποιήματα ακούστηκαν..

Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν-Υπόγειο Πεσματζόγλου 5
"Χρονικό Διάστημα" σε ποίηση της Κικής Δημουλά
Μονόλογος
Σκηνοθεσία: Μ. Ξανθοπουλίδου.
Ερμηνία: Λ. Μιχαλοπούλου.
Μουσική: Lolek.
Art director: Θ. Σαμαράς.
Φωτισμοί: Κ. Μαραγκουδάκη.
Διάρκεια 60'

65 σχόλια:

quartier libre είπε...

@
ωραία !
είναι ένα από τα 4 θεατρικά
που θέλω να δω αυτές τις μέρες :)


καληνύχτα !

Roadartist είπε...

@ quartier libre : Δυστυχώς q. libre αυτή η παράσταση ήταν προγραμματισμένη να παιχτεί μόνο για δύο παραστάσεις.., τη Δευτέρα και Τρίτη.. Δε θα συνεχιστεί.. ένιωσα όμως την ανάγκη να ανεβάσω κάτι..ως ελάχιστο "ευχαριστώ" και "μπράβο".. γιατί αυτό που 'εισέπραξα' ήταν ιδιαίτερα ξεχωριστό.. για να μην υπάρξει αναφορά.. Καληνύχτα!

Σταλαγματιά είπε...

Μερικές παραστάσεις σε κάνουν πραγματικά να πιστεύεις πως υπάρχει ακόμη ποιότητα.
Ακούγεται υπέροχο και λυπάμαι που δεν μπορώ να το παρακολουθήσω εκτός κι αν ανέβει Θεσσαλονίκη

Καλό ξημέρωμα

Hfaistiwnas είπε...

Καλημέρα!!!!!!!
Και σε άλλες τέτοιες βραδιές λοιπόν!!!

koulpa είπε...

είναι γνωστό ότι δε συμπαθώ ιδιαιτέρως την ποίηση (την εκδικούμαι στις μπουρμπουλήθρες μου) αλλά η δημουλά είναι εξαιρετική..:):)
..δυστυχώς παλιά μου έλοιπε ή ο χρόνος ή το χρήμα.. τελευταία τα έχω καταφέρει να μου λοίπουν και τα 2.. :):)
καλημερούδιααα :):)

P. Kapodistrias είπε...

Αγαπώ Κική, λατρεύω Roadartist!!!!

Καλημέρες με Ποίηση!

kariatida62 είπε...

Ο Θεατρικός Μονόλογος είναι δύσκολη μορφή Θεάτρου ...πόσο μάλλον όταν είναι απαγγελία ποίησης! Μυσταγωγία το χαρακτήρισες! Σ'εμπιστεύομαι... μόνο πού-ποιόν θα βρώ παρέα για να πάω, δεν αντέχω τις βόλτες παρέα με την μοναξιά!

Roadartist είπε...

@ Αναστασία : Μόνο που νομίζω πως θα πρέπει να σου αρέσει η ποίηση της Δημουλά για να σου άρεσε και η παράσταση όσο περιέγραψα στο ποστ.. Καλημέρα Αναστασία μου!

Roadartist είπε...

@ Hfaistiwnas : Έρχονται!!! Εύχομαι να είναι εξίσου τόσο καλές!

Roadartist είπε...

@ koulpa : Σωστή διαχείριση προσωπικού χρόνου.. Διαφορετικά τι αξία έχει? Νομίζω δεν έχει.. Και εγώ τρέχω πάντως..αλλά βρίσκω στιγμές για να συνεχίζω :) σε φιλώ!! :)

Roadartist είπε...

@ Π.Κ. : Η χτεσινή βραδιά έκλεισε τόσο υπέροχα.. και σήμερα με καλημέρισες εξίσου τόσο όμορφα :) Ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου πκ μας.. Τη καλημέρα μου :)

Roadartist είπε...

@ kariatida62 : :))) Μη ψάχνεις άδικα, όπως ανέφερα και στο ποστ για την παράσταση, κ στο πρώτο σχόλιο, μόνο για δυο παραστάσεις ανέβηκε η συγκεκριμένη παράσταση..
Το θέατρο ήταν κατάμεστο.. και μάλιστα από ανθρώπους κάθε ηλικίας.. Και αρκετά νέα παιδιά.. Και η παράσταση άλλωστε από νέους δημιουργούς έγινε..

maximus είπε...

Πόσο ανάγκη έχουμε από τέτοιες εμπειρίες. Ενδιαφέρουσα πρόταση και πολύ όμορφο το τραγούδι. Καλημέρα

Roadartist είπε...

@ MAXIMUS : Μετουσιώνουν τις ζωές και τις σκέψεις μας.. Μας δίνουν δύναμη για τη συνέχεια.. Η καθημερινότητα έχει ανάγκη ακριβώς για τέτοιες στιγμές..

kikop80 είπε...

Ποιοτικές παραστάσεις πρέπει να μένουν περισσότερο!!!
Κρίμα!
Οι λίγοι τυχεροί (κι εσύ) είχαν μοναδική εμπειρία!
Ίσως καλύτερα έτσι...
:-)
Πάντα τέτοια και καλύτερα αρτιστάκι!!

Ανώνυμος είπε...

ευχαριστώ και σε σένα που το παρουσίασες.

karkinos7 είπε...

Tην Καλημέρα μου!
Απλά,ζηλεύουμε και ολίγον...
Με την καλή έννοια.
Που δε θα τη δούμε εμείς.

"Αισθηματική ηλικία" είπε...

Επιτελους συμπέσαμε σε κάτι που αρεσε σε όλους μας. Μαγική βραδιά. Εξοχη η αναρτησή σου.

BOSKO είπε...

κι εγώ χάρηκα για τη γνωριμία!
εξαιρετική παράσταση πραγματικά!

Artanis είπε...

Όμορφη παρουσίαση...
καλημέρα απο ΝΖ, σε φιλώ...

H.Constantinos είπε...

Το χάρηκες βλέπω, ωραία!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Απόλαυσες λοιπόν μια πραγματικά εξαιρετική βραδιά!
Πάντα τέτοιες ενδιαφέρουσες εμπειρίες εύχομαι!
Καλό απόγευμα!

Roadartist είπε...

@ kikop80 : Λες να είναι καλύτερα έτσι? Μπορεί.. Σίγουρα σπανίζουν τέτοιες θεατρικές παραστάσεις.. τυχεροί όσοι πήγανε και εισέπραξαν όσα αισθάνθηκαμε..Φιλιά!

Roadartist είπε...

@ Vaggelis : Να είσαι καλά Βαγγέλη, καλή σου μέρα!!

librarian είπε...

Καλλιτέχνιδα μου τι όμορφα πράγματα που γίνονται και που μαθαίνουμε από εσένα! Πολλά μπράβο για την διάθεση σου να μοιράζεσαι τέτοιες στιγμές!

Roadartist είπε...

@ gaykarkinos7 : Είχα ανεβάσει ποστ ήδη μια εβδομάδα πριν.. για να πάτε όσοι θέλατε.. :) Καλησπέρες :)

Roadartist είπε...

@ Αισθηματική ηλικία: Μαγική όπως το αναφέρεις ακριβώς.. Και πόσο σπάνιο ειδικά στις μέρες μας αυτό που λες.. όλοι να έχουμε τις ίδιες θετικές εντυπώσεις..

Roadartist είπε...

@ BOSKO : Από τις βραδιές που θα τις θυμόμαστε για αρκετό καιρό.. Ελπίζω την επόμενη φορά που θα βρεθούμε να είναι σε εξίσου αξιόλογη αφορμή! Καλησπέρα σου!

Roadartist είπε...

@ Artanis : Να περνάς καλά στην Νέα Ζηλανδία Artanis μου, την καλησπέρα μου!

Roadartist είπε...

@ H.Constantinos : Πραγματικά το χάρηκα! Εσύ που ήσουν? :) καλησπέρα!

tovenito είπε...

από τις πιο αγαπημένες!
και η μουσική φοβερή για άλλη μια φορά!

και θέλωνα σημειώσω ότι μπράβο σου που αναφέρεις όλα τα ονόματα των συντελεστών και όχι μόνο τις "βιτρίνες"

logia είπε...

το 'χασα...
δούλευα....
γαμώτο....

b|a|s|n\i/a είπε...

η roadartist πότε θα μας χαρίσει την δική της μυσταγωγία; :))

Olga είπε...

Roadartist,νομίζω οτι όσο σας ξαναβρίσκω, ο καθένας, με τα όσα όμορφα έχει να μου πεί,με κάνει να χαίρομαι
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ,πολύ. Και απο μέσα απο την καρδιά μου πιστεύω οτι αυτή η παρέα αξίζει πολλά!! Φιλιά και...καλό χειμώνα!![ή είναι νωρίς ]...

Διονύσης Μάνεσης είπε...

Βρε, κάθαρμα, αρτιστάκι,
Είμαστε στην ίδια παράσταση και δεν είδαμε ο ένας τον άλλο;!
Ήμουν εκεί με 11 παιδιά από το σχολείο και χάρηκα πολύ , γιατί μαζί με μένα είδαν κι αυτά κάτι το ιδιαίτερο που "έγραψε" μέσα τους.
Έχω ετοιμάσει ένα κειμενάκι να το αναρτήσουμε κι εμείς για την παράσταση, περιμένω τις φωτογραφίες από ένα παιδί κι έτσι το καθυστερώ..
Πραγματικά, όπως το λες. Με όλη την υπαρξιακή αγωνία που φέρει ο λόγος της Δημουλά κι ΄μως:βγαίνεις καθηρμένος από το θέατρο.
( Κι όλοι οι συντελεστές νεότατοι, ε;)

ΥΓ. Μα πού ήσουν;Πού ήσουν; :-))
Φιλιά. Μαζί και το χτεσινό που δε σου δώσαμε!

foteinisou είπε...

Εμείς, δυστυχώς τα χάνουμε αυτά..
Ευτυχώς μας ενημερώνεις -εσύ και μερικοί άλλοι- για κάτι τόσο αξιόλογο και ενδιαφέρον..
Κάτι είναι και αυτό..

Γιατί όμως η επαρχία να αποκλείεται σχεδόν εξ ορισμού από ποιοτικές παραστάσεις;

Καλό βράδυ!

Ειρήνη Λιβανού είπε...

Ήταν μια μαγευτική παράσταση! Την είδαμε τη Δευτέρα το βράδυ. Το εντυπωσιακό είναι ότι όλοι οι συντελεστές της παράστασης είναι πολύ νέοι. Η Λουκία Μιχαλοπούλου ήταν εξαιρετική: πολύ εκφραστική, είχε δουλέψει υπερβολικά και αυτό που μου έβγαλε ήταν ότι είχε πονέσει πολύ δουλεύοντας πάνω στην ποίηση της Δημουλά. Το παρατεταμένο χειροκρότημα στο τέλος, μα προπάντων η ζεστή αγκαλιά της Δημουλά νομίζω πως την αποζημίωσαν.
Μακάρι να γίνονται τέτοιες παραστάσεις!!!
Πολύ καλή η ιδέα σου να μεταφέρεις κάτι από τη μαγεία
της παράστασης. Μπράβο σε όλους!

Τέσυ Μπάιλα είπε...

κρίμα που δεν μπορούσα να έρθω κι εγώ!΄
κάτι τέτοιες στιγμές μας κάνουν ακόμα περήφανους για τον πολιτισμό μας, γι αυτό και αξίζουν!

ruth_less είπε...

Με έκανες και ζήλεψα! Λατρεύω την ποίηση της Δημουλά και πολύ θα ήθελα να δω ένα θεατρικό ανεβασμένο με ποίηση της... θα ήταν από τις μοναδικές βραδιές. Τόσοι και τόσοι έρχονται Κύπρο... εύχομαι να΄ρθει και κάτι ποιοτικό επιτέλους όπως αυτή η παράσταση! Νάσαι καλά :)

Dreamy Cloud είπε...

Πρέπει να ήταν πολύ όμορφη βραδιά.. Μόνο δύοπραστάσεις όμως; Κρίμα..
Φιλάκια πολλά!!

lena_zip είπε...

Αφού λες ότι ήταν καλό το θεατρικό σου έχω εμπιστοσύνη.
Εγώ θέλω να σχολιάσω κάτι που με αφορά πιο άμεσα. Πιστεύω ότι το πρόγραμμα θα μπορούσε να αντιμετωπιστεί διαφορετικά. Πιστεύω μια τέτοια παράσταση άξιζε κάτι πολύ πιο προσεγμένο και αρτίστικο.
Αυτά από μένα. Καληνύχτα Roadartist και να περνάς τόσο όμορφες βραδιές όσο αυτή στο Θέατρο Τέχνης. Φιλιά.

ΠΑΤΕΡΟΥΛΗΣ είπε...

Πολύ σημαντικό είναι να υπάρχουν παραστάσεις και δρώμενα που δομούνται πάνω στον ποιητικό λόγο, σημαντικό και πλέον σπάνιο δυστυχώς.

Freedom είπε...

Καλλιτέχνιδά μου

Ήσουν από τους τυχερούς μέσα... Ήμουν από τους άτυχους, κάπου έξω... Σε ζηλεύω! Να είσαι καλά, καλλιτεχνική μας ανταποκρίτρια...

Φιλάκια!

Unknown είπε...

Καλημέρα

Πάντα μέσα στην ομορφιά της ζωής
γιατί η ποίηση είναι ζωή
Πάντα τέτοια

Να είσαι καλά

Καλό πρωινό
Φθινοπωρινό πια

Roadartist είπε...

@ tovene592 : Η Λουκία Μιχαλοπούλου ήταν εξαιρετική, αλλά και οι υπόλοιποι συντελεστές συνέβαλαν ουσιαστικά σίγουρα.. Κάθετι έχει την δική του αξία.. Καλημέρα σου!!

Roadartist είπε...

@ logia : Έχασες όντως..και δε ξέρω αν θα επαναληφθεί.. Δε πειράζει, καλημέρα!

Roadartist είπε...

@ b|a|s|n\i/a : Λες να έρθει τέτοια στιγμή? Γλυκιέ μου φίλε :) την επόμενη φορά που θα σε δω θα σου χαρίσω μια τεράστια αγκαλιά το μόνο σίγουρο .. φιλάκια!

Roadartist είπε...

@ Olga : Έτσι είναι. Μόνο να δεις το τι συζητάμε και με τι καλή διάθεση.. Είναι όντως σημαντικό, χαίρομαι πολύ που επέστρεψες! Καλό μας φθινόπωρο!!

Roadartist είπε...

@ Διονύσης Μάνεσης : Ποιος είναι κάθαρμα Διονυσάκι???? :)) Ολόκληρο ποστ είχα ανεβάσει ..αχ!!!! Που καθόσασταν??? Δε σε είδα!!! Γμτ.. απίστευτο να είμαστε στο ίδιο χώρο..και να μη σε εντοπίσω!!!! Κρίμα.. δε πειράζει όμως χαίρομαι πολύ που ήσουν εκεί..Επίσης θα στο ξαναγράψω..είναι απίστευτα τυχεροί οι μαθητές σου..Μακάρι να είχα τέτοιους καθηγητές και εγώ στο σχολείο.. Μπράβο σου Διονύση..
Τα φιλιά μου και τα δικά μου.. Την επόμενη φορά να ειδοποιείς :)

Roadartist είπε...

@ foteinisou : Δεν έχεις άδικο.. Να είμαι ειλικρινής Φωτεινή, προχτές το βράδυ φεύγοντας από το Θ.Τέχνης και περπατώντας στην Πανεπιστημίου..σκεφτόμουν πως μετά από κάτι τέτοιες βραδιές αγαπώ περισσότερο αυτή τη πόλη.. Σε καλημερίζω από την βροχερή Αθήνα!

Roadartist είπε...

@ Ειρήνη Λιβανού : Περίμενα να δω την Δημουλά.. περίμενα πως θα ήταν εκεί..Αλλά τελικά παρακολούθησε μόνο τη παράσταση της Δευτέρας.. Το παρατεταμένο χειροκρότημα υπήρξε και τη Τρίτη..την αγκαλιά της όμως προς την Πρωταγωνίστρια την χάσαμε :) Δε πειράζει!
Ναι σίγουρα έλιωσαν στις πρόβες..φοβερή δουλειά έγινε.. καλημέρες :)

Roadartist είπε...

@ Ειρήνη Λιβανού : Περίμενα να δω την Δημουλά.. περίμενα πως θα ήταν εκεί..Αλλά τελικά παρακολούθησε μόνο τη παράσταση της Δευτέρας.. Το παρατεταμένο χειροκρότημα υπήρξε και τη Τρίτη..την αγκαλιά της όμως προς την Πρωταγωνίστρια την χάσαμε :) Δε πειράζει!
Ναι σίγουρα έλιωσαν στις πρόβες..φοβερή δουλειά έγινε.. καλημέρες :)

Roadartist είπε...

@ Τέσυ Μπάιλα Βενετούλη : Έτσι ακριβώς..Σίγουρα θα σου άρεσε πάρα πολύ!! Δε πειράζει. Καλημέρα Τέσυ!

Roadartist είπε...

@ ruth_less : Επειδή σπανίζουν τέτοιες παραστάσεις, θα έπρεπε να συνεχιστεί..και να παρουσιαστεί ίσως και εκτός Αθηνών. Δε γνωρίζω γιατί δε γίνεται.. Καλημέρα σου και να είσαι καλα!

Roadartist είπε...

@ Dreamy Cloud : Ήταν! Σήμερα με τόσα σύννεφα έχεις τη τιμητική σου :))) Να τα χαρείς.. :) καλημέρα σου!

Roadartist είπε...

@ lena_zip : Καλημέρα. Η αλήθεια είναι πως οι φωτογραφίες μου αδικούν το πρόγραμμα. Δεν είναι τόσο καλές για να το δείξουν όπως ήταν. Τις τράβηξα στα γρήγορα με τη φωτογρ, και τις ανέβασα..
Πάντως προσωπικά μου άρεσε..νομιζω πως σε μια τετοια παράσταση ταίριαζε κάτι λιτό.. καλημέρες :)

Roadartist είπε...

@ ΠΑΤΕΡΟΥΛΗΣ : ..όντως πατερούλη έτσι ακριβώς!!! Καλημέρα!!

Roadartist είπε...

@ Freedom : Άξιζε σίγουρα, τη καλησπέρα μου και να είσαι καλά, να περνάς καλά όπου κ αν είσαι, εντός ή εκτός lol ciao bella!!!

Roadartist είπε...

@ Sailor : Η ποίηση είναι ζωή και η ζωή είναι σαν ποίηση.. Εξαρτάται πως βλέπουμε τα πράγματα.. εξαρτάται και πως τα φέρνει η ζωή.. Αλλά ας μη το πάω από τη ποίηση στη φιλοσοφία όμως .. :) καλησπέρες!

lena_zip είπε...

Δεν είναι θέμα λιτότητας. Ούτε φταίει η δική σου φωτογραφία. Η γνώμη μου είναι ότι είναι κακοφτιαγμένο. Η ίδια ιδέα θα μπορούσενα αποδοθεί 1000 φορές καλύτερα από σχεδιαστικής άποψης.
Αυτή είναι η γνώμη μου και πραγματικά σκοπός μου δεν είναι να προσβάλω τον συνάδελφο που το έφτιαξε, απλά λέω αυτό που πιστεύω.

Roadartist είπε...

@ lena_zip : Απόλυτα σεβαστή η γνώμη σου :) και πάντα να λες αυτό που πιστεύεις.. και εγώ αυτό ακριβώς κάνω! Φιλάκια πολλά, ένα πολύ όμορφο υπόλοιπο να έχεις στη μέρα σου :)

leondokardos είπε...

Απολαυστική παράσταση. Και εγώ ετοιμάζουμαι για τις θεατρικές μου εξορμήσεις. Όταν δεις κάτι καλό, περιμέω τις κρίσεις σου.

Roadartist είπε...

@ leondokardos : Εννοείται αυτή ήταν η αρχή! :) Ήδη σε λίγο φεύγω.. για θέατρο.. Αν αξίζει θα αναρτηθεί :) φιλάκια πολλά lion heart :D

jacki είπε...

Έχω ξαναπεί πόσο αγαπάω την ποίησή της..
Μου αρέσει και η μουσική..
Μου αρέσει η ματιά σου..
Η δεκτικότητά σου..
Εμένα ένας φίλος μου τη γνώρισε..
Και από τότε ότι δικό της δω το μελετώ σε βάθος.

Roadartist είπε...

@ jacki : Είμαι σίγουρη πως θα σου άρεσε πολύ αυτή η παράσταση. Σε ευχαριστώ jacki μου. Δεκτική...:) Να έχεις ένα όμορφο βράδυ φίλη μου, καληνύχτα!

Related Posts with Thumbnails