16 Μαρτίου 2008

Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain

Πρωταγωνιστές: Audrey Tautou, Mathieu Kassovitz, Yolande Moreau, Artus DePenguern, Urbain Cancelier
Σκηνοθέτης: Jean-Pierre Jeunet
Ετος: 2001

Υπάρχουν αρκετές ταινίες που αγαπώ, κάποιες από αυτές τις αναφέρω & στο προφίλ μου. Ήθελα πολύ να κάνω ανάρτηση, για μια από τις πιο αγαπημένες μου ταινίες και ευχαριστώ τον lockheart για την αφορμή που μου έδωσε με αυτή τη πρόσκληση.
Η Αmelie για εμένα είναι ένα διαμάντι, μια ταινία που με γοήτευσε από το πρώτο λεπτό, μέχρι και την ώρα που άναψαν τα φώτα στην σκοτεινή αίθουσα του κινηματογράφου.
Υπέροχη ιστορία, σκηνοθεσία, φωτογραφία...Μεθυστική η μουσική του Yann Τiersen! Δεν πρόκειται να τη βαρεθώ ΠΟΤΕ!
Απόψε θέλω να σας την θυμίσω και να σας ταξιδέψω στο κόσμο της Αmelie, μιας κοπέλας τόσο διαφορετικής από τις υπόλοιπες.


Η Amelie δουλεύει ως σερβιτόρα σε ένα καφέ στη Μονμάρτη.. και βάζει στόχο να ομορφύνει τη ζωή των γύρω της. Ξεκινά μια σειρά εφευρετικών σχεδίων για να δώσει ουσία στις ζωές των άλλων ανθρώπων. Σαν από θαύμα αλλάζει τις ζωές των γειτόνων της, προς το καλύτερο. Πάντα όμως κρύβεται πίσω από το πέπλο της ανωνυμίας και της μυστικότητας.
Όταν θα ερωτευτεί, θα πρέπει να χρησιμοποιήσει λίγη από τη μαγεία, για να ομορφύνει και τη δική της ζωή.

Το μήνυμα της ταινίας είναι πανέμορφο και οικουμενικό.
Είναι απλή επιλογή το να ακολουθούμε τις επιθυμίες της καρδιάς μας και να ζούμε αισιόδοξα και με αγάπη.
Τα πάντα μπορούν να αλλάξουν στην ζωή μας την αμέσως επόμενη στιγμή!
Η καθημερινότητα είναι γεμάτη από μικρά καθημερινά θαύματα, τα οποία προσπερνάμε βιαστικοί, δίχως να τους δίνουμε προσοχή.
Τα πάντα είναι πιθανά.
Ανά πάσα στιγμή μπορείς να ερωτευτείς, να νιώσεις, να αγαπήσεις, να αλλάξεις ολόκληρη τη ζωή σου, να κερδίσεις, να χάσεις, να βοήθησεις, να ομορφύνεις τη ζωή του διπλανού σου. Δίνοντας έτσι νόημα και στη δική σου ζωή.
Η Αmelie θυμίζει οτι όλα είναι πιθανά αρκεί να το πιστέψεις … το μόνο που χρειάζεται.. να ανοίξεις τη καρδιά σου και να ζήσεις το όνειρο σου!

Όποιος επιθυμεί ας αναρτήσει τη δική του αγαπημένη ταινία.

158 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεν την έχω δει (ακόμα) δυστυχώς...

Αλλά όσες ταινίες βλέπω τώρα τελευταία στα διάφορα blogs που επισκέπτομαι, θα προσπαθήσω να τις δω όλες...(άρα σίγουρα και την Amelie).

Ατθάνα είπε...

αγαπημένη μου επίσης!
κι όταν μου αρέσει μια ταινία έχω την συνήθεια να τη βλέπω ξανα και ξανά!
την Αμελί την έχω δει...3 ή 4 φορές! δε θυμάμαι!
το πρωτότυπο πάντα είναι αρεστό...οκ, σχεδόν πάντα...! μην είμεθα κι απόλυτες :)
μάκια μούκια roadartistaki μου, να μου είσαι καλά! :)))))))))))

Churchwarden είπε...

Την ταινία δεν την έχω δει, road. Έχω ακούσει πως είναι κουλτουριάρικη και τη φοβάμαι. Θα αναρτήσω-μιας και καλείς άπαντες-κάτι σχετικό στο σπίτι μου.

Peace.

ILIAS είπε...

Αν και φάν της περιπέτειας του δράματος και του θρίλερ, την Amelie την έχω δεί. Έξοχη, πραγματικά αριστουργηματική...

"Τα πάντα μπορούν να αλλάξουν στην ζωή μας την αμέσως επόμενη στιγμή!
Η καθημερινότητα είναι γεμάτη από μικρά καθημερινά θαύματα, τα οποία προσπερνάμε βιαστικοί, δίχως να τους δίνουμε προσοχή.
Τα πάντα είναι πιθανά."

Πρέπει να ρουφάμε την κάθε στιγμή, σαν να είναι η τελευταία.

Την καλημέρα μου Roadartist

Γκρινιάρης είπε...

Πολύ αγαπημένη ταινία!!!

Stiliano είπε...

Καλημέρα Roadartist
και μένα με γοήτευσε αυτή η ταινία από τα πρώτα λεπτά. Ο πολύχρωμος κόσμος της Amelie δείχνει όμορφος και μαγικός, θα μπορούσε όμως να γίνει έτσι και ο δικός μας αν το θέλαμε όπως εκείνη.
Φυσικά δεν τον θέλουμε, εμείς λατρεύουμε τη μιζέρια. Καλά βολευόμαστε μέσα εκεί...

iLiAs είπε...

..πολύ καλή ταινία..μου είχε αρέσει..αν και πολλούς ακούω πως δεν τους "άγγιξε".

Καλημέρα αρτίστα :)

moukelis είπε...

Καλημέρα roadartist!
Πολύ πολύ αγαπημένη μου ταινία,την έχω δει δεκάδες φορες.Και η μουσική πραγματικά εξαιρετική,έχω όλη τη δικσογραφία του Tiersen, και βάζω να παίζει κάποιο από τα κομμάτια του όποτε έχω κακή διάθεση για να μου φτιάξει τη μέρα!
:@)

maya είπε...

...αν σου πω οτι ΔΕΝ έχω δει την ταινία?
πρέπει να είμαι η μόνη!

στα όμορφα "πρέπει"
την βάζω κι αυτή λοιπόν...

πολύχρωμη καλημέρα!
χχχχχχχχχχχ

Roadartist είπε...

@ Ακον: Καλημέρα σου!! Για να είμαι ειλικρινής πίστευα οτι θα την είχανε δει όλοι.. Αρα έπιασε τόπο και το ποστ!! Ωραία akon στην προτείνω τότε.. Πήγενε στο πλησιάστερο βιντεοκλαμπ και νοίκιασε την.. :)

Roadartist είπε...

@karyatida: Καλημέρα καρυάτιδα, ακριβώς έτσι κ εγώ. Μόνο που δεν θυμάμαι πόσες φορές την έχω δει.. πάρα πολλές..Φιλούσκια να είσαι κ εσύ καλά :) :)

Roadartist είπε...

@ Churchwarden: Αναλόγως.. Αν εννοείς 'κουλτουριάρικη' με τη κακή έννοια..της 'βαριάς' ταινίας, με δύσκολο νόημα, αργής και βαρετής..Καμία σχέση!
Αντίθετα, μπορείς να τη πεις έτσι, μόνο εννοώντας οτι είναι προσεγμένη αρκετά, με καταπληκτική φωτογραφία (σαν να βλέπεις πολύχρωμους πίνακες ζωγραφικής), με αριστουργηματική μουσική, σκηνοθεσία, ερμηνείες..
Σε εισάγει σε ένα όμορφο κόσμο..και δεν θες να βγεις έξω απο αυτό..
Για μένα...απλά υπέροχη!
Εσύ ως ποιητική ψυχή..νομιζω οτι θα την νιώσεις.. :) Θα περιμένω την δική σου ανάρτηση λοιπόν!
Τη καλημέρα μου!

Roadartist είπε...

@EKTORAS: Ακριβώς αυτό Έκτορα! Χαίρομαι που την αγάπησες, παρόλο που είσαι φαν άλλου είδους ταινιών. Τη χαρούμενη καλημέρα μου.. Ολα ειναι πιθανά και όλα ειναι δυνατά :)

Roadartist είπε...

@Γκρινιάρης: :) Χαίρομαι, καλημέραααααα :)

Roadartist είπε...

@ Stiliano: Ακριβώς Stiliano, ολα είναι εξαρτιώνται απο την δική μας στάση.. σίγουρα τα περισσότερα.
Νομίζω οτι η amelie μπορεί να δώσει ένα μάθημα ζωής σε όλους μας. Προσωπικά με έχει επηρεάσει απίστευτα.. Απο όταν είχα βγει απο την αίθουσα, κατακλυσμένη απο συναισθήματα και σκέψεις :) Όμορφη Κυριακή~!!

Roadartist είπε...

@ iLiAs : Λογικό Ηλία.. Τέτοιες ταινίες δεν γίνεται να αγγίξουν όλους. Παίζουν ρόλο πολλά. Πάνω απο όλα το πόσο θα αφεθείς στα μηνύματα και νοήματα του. :) Φιλιά όμορφη Κυριακή :)

Roadartist είπε...

@ moukelis: Καλημέρα moukelis, και εμένα απίστευτα αγαπημένη ταινία. Οσο για τη μουσική...την ακούω πάρα πολύ συχνά..και εγώ έχω αρκετά cds του Tiersen..Αυτή τη μουσική δεν γίνεται να την βαρεθώ ποτέ..Επιδρά απίστευτα ευεγερτικά με μια λέξη..την λατρεύω!

Roadartist είπε...

@ maya: Καλημέρα maya, νομίζω οτι όντως 'πρέπει'.. :) Δες τα βίντεο και πιστεύω οτι θα πειστείς.. Ειδικά εσύ που είσαι 'πολύχρωμο' πλάσμα....νομίζω οτι δεν θα σε απογοητεύσει !! Όμορφη Κυριακή!

Μαριλένα είπε...

Aχ μωρέ, νομιζω πως ίσως είμαι η μοναδική στον πλανήτη, που δεν την άντεξα..

(αλλά πιστεύω πως ειναι πολλοί που δεν θα άντεξαν τη next stop, που λατρεύω)

φιλιά πολλά και καλη Κυριακή roadartist μου :))

Roadartist είπε...

@ Μαριλενα: χαχαχαααχ Μαριλένα μου δώσε μου όνειρο και ρομαντισμό και όλα καλά :) :) Οχι απλά την άντεξα τη λάτρεψα..ταυτίστηκα, έχω αφίσα στο δωμάτιο μου...Θες κ άλλα???
Τη next stop δεν την εχω δει :( Είδες τελικά που επικοινωνούμε??
χαχα φιλιά πολλά Μαριλένα, να έχεις μια όμορφη Κυριακή!

Σοφία είπε...

Μαριλένα, κι εγώ μαζί σου! Ούτε την Αμελί άντεξα ούτε την ταινία. Δεν είναι για μένα το Γαλλικό σινεμά α πα πα πα πα.

Roadartist είπε...

@ σοφία: Καλημέρα Σοφάκι! Νομίζω οτι ειδικά σε αυτή τη ταινία το όλο γαλλικό στυλ και η ατμόσφαιρα του Παρισιού κολλάει 'γάντι'.. Εσύ έχεις παίξει στο παιχνιδάκι??? Θα περιμενω τη συμμετοχή σου..αν και σαν να υποψιάζομαι περίπου .. :)

Ανώνυμος είπε...

Την είχα δει όταν βγήκε, αλλά πάνε πολλά χρόνια ε; Μου άρεσε όταν την είδα, αλλά σχεδόν δεν τη θυμάμαι πια... Δεν την πέτυχα ποτέ στην τηλεόραση, δεν έτυχε να τη δω σε κανα video/dvd, οπότε έχει ξεθωριάσει στο μυαλό μου!! Θα ψάξω να τη δω, λοιπόν, αγαπητή ενθουσιασμένη roadartist :)))

faraona είπε...

Και δικη μου αγαπημενη.
Κ Α Τ Α Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Η!!!
Παιζω κι εγω το ιδιο παιγνιδι...


Φιλια Μ.

(ΑΚΟΥΩ TO ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΣΥΝΕΧΩΣ Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ)

Natalia είπε...

μας την θυμισες πολυ ευχαριστα την ταινια...

ωραια επιλογή και το post σου επισης

καλημερα roadartist

Ανώνυμος είπε...

την ειδα προσφατα...τη νοικιασα απο το dvd-club!
ειχα μεγαλη περιεργεια γιατι εχω ακουσει 50-50 θετικες κι αρνητικες αποψεις...θες τη δικη μου???

ξετρελαθηκα!!!

ηταν πολυ 'ιδιομορφα' ομορφη ταινια...

κυριακατικα φιλακια!!!

Artanis είπε...

Μ' αρέσει αυτή η ταινία...Το έχω αγοράσει το DVD και έχω πάρει και το soundtrack...Δεν βαριέμαι να την βλέπω και να την ακούω...

Ιάκωβος είπε...

MMm, την έχω δει. Όπως τα λες...

ράγες είπε...

Παρόλο που μου αρέσουν τέτοιου είδους ταινίες, δεν έχω αξιωθεί να τη δω ακόμα ( ας όψονται οι αμερικανούρες που συνήθως επιλέγουν άλλοι, όταν βλέπουμε ταινία)!
Υπάρχουν άνθρωποι που πιστεύουν στα μικρά θαύματα και βλέπουν με άλλο μάτι τη ζωή! Εύχομαι να μπορέσουμε όλοι μας κάποια στιγμή να δούμε από αυτή τη σκοπιά! φιλιά!

jf είπε...

Απ’ τις ελάχιστες φορές που είδα ταινία πέραν της μίας φοράς!και κάθε φορά έβλεπα και κάτι άλλο...

Λακων είπε...

Δεν είμαι και τόσο σινεφίλ. Δεν μου αρέσει και το Γαλλικό σινεμά οπότε δεν είδα την ταινία.
Έχω ακούσει πάντως ή τα χειρότερα ή τα καλύτερα.

Adrian Leverkühn είπε...

δε θα ξεχάσω τους τρελούς συνειρμούς της-εκείνη την παρέκβαση που τον αγαπημένο της πιάνουν αιχμάλωτο τσετσένοι αν θυμάμαι καλά

καλό απόγευμα

ο δυσλεξικός δάσκαλος είπε...

Αξεπέραστη
Μοναδική
Εξαιρετική
Λαμπερή
Ιδανική

Καλό σου απόγευμα , καλλιτέχνιδα!

Γιώργος είπε...

ψιτ να προτεινο μια ταινια?κλεισε τα ματια κ οτι δεις:)

If...ιγένεια είπε...

Μου άρεσε και μένα πολύ η συγκεκριμένη ταινία..

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Roadartist,
Τι πιο ωραίο Κυριακή να σου ανασύρουν ένα σημαντικό κομμάτι της ζωής σου....
Η Αmelie είναι για μένα σύμβολο.
Από τις λίγες φορές που έχω ταυτιστεί... Την έχω δει αμέτρητες φορές, και για πολλούς μήνες η μουσική της επένδυση με συντρόφευε καθημερινά στα μικρά μου διαλειμματάκια. Το βαλς της Αmelie έγινε το κομμάτι- σύμβολό μας με τη μία από τις πολύ καλές μου φίλες/αδελφές-τι σύμπτωση, είναι κι αυτή των καλών τεχνών- και τώρα που είναι μακριά μου, όποτε θέλω να ταξιδέψω, το βάζω και το ξαναβάζω...
Εικόνα που με έχει σφραγίσει: μια τετράχρονη τότε μικρή-που μοιάζει εξωτερικά πολύ στην "Αmelie" να χορεύει υπακούοντας σαν το φίδι στο φακίρη στις νότες της μουσικής του Tiersen.Λες κάτι να κατάφερα;

Suspect είπε...

γλυκυτατο το αμελι και οι δικες μου αγαπημενες ειναι εδω:

http://suspect-enjoys-the-silence.
blogspot.com/2005/09/blog-post_13.html

armiagr είπε...

Ο,τι και να πω γι αυτη την ταινια,θα ναι λιγο!Απο τις καλυτερες ταινιες που εχω δει,και που υπαρχουν,πιστευω.Απολυτως μαγευτικη,με το δικο της μοναδικο μηνυμα.Την εχω δει αρκετες φορες,διχως να τη βαριεμαι.Δυσκολο να επιλεξεις μια αγαπημενη σου ταινια,αλλα πραγματικα υπεροχη η επιλογη σου!!!

Σοφία είπε...

Μια από τις κορυφαίες ταινίες που έχω δει! Είχα για χρόνια αφίσα στο δωμάτιο μου, είχα ήχο κλίσης στο κινητό μου, πήρα το dvd και την έχω δει χιλιάδες φορές... συνήθως όταν "πέφτω"!
Καλό βράδυ roadartist!

Βάσσια είπε...

!!!!
Τώρα μίλησες για μια από τις αγαπημένες μου.

Τόσο η τανία όσο και η μουσική!!!
Yan Tiersen και ξερό ψωμί.

Όταν είδα την Ωντρέι στον "Κώδικα Ντα Βίντσι" δεν την αναγνώρισα.
Ίσως από τις πιο λάθος επιλογές της, για μένα.

Η "Αμελί" και ο Κασοβίτς ως Νίνο, είναι δύο ρόλοι που αγαπώ πολύ.
:-) Φιλιά

Μαργαρίτα είπε...

Roadartist μου Καλησπέρα!!
Δεν την έχω δει την ταινία
αλλά την περιγράφεις τόσο
ωραία που ξεσηκώθηκα :))

Καλό σου βραδάκι**

rain είπε...

Την έχω δει..
Ομορφη ταινία όντως..
Ομορφη η επιλογή σου..

Alkmini είπε...

πολυ καλη ταινια, την ειχα απολαυσει.
δυνατος ο Κισλοφσκυ
καλο σου βραδυ γλυκεια μου

ναυτίλος είπε...

Από τις λίγες σύγχρονες γαλλικές ταινίες που πραγματικά είναι υπέροχες (οι περισσότερες είτε μιμούνται ανεπιτυχώς τα χολλυγουντιανά πρότυπα είτε φλυαρούν ασύστολα).Χάρη σ' αυτήν την ταινία γνώρισα και τον καταπληκτικό Tiersen.

Roadartist είπε...

@ Δενδρογαλή:..καλησπέρα σου! Μάλλον αξίζει να την ξαναδείς.. εγώ πλέον έχω χάσει το ..λογαριασμό..στο πόσες φορές την έχω δει :) Καλό βράδυ!

Roadartist είπε...

@ Faraona: Kαλησπέρα Φαραόνα, χαίρομαι που αρέσει και σε σένα! Συμφωνώ καταπληκτική :)
Σοβαρά μιλάς για το τραγούδι? Αυτό σημαίνει πολλά :) Χαίρομαι διπλά τότε..και θα λάβεις κ άλλα :)
Παρακαλώ,
Καλό βράδυ Ν.

Roadartist είπε...

@ Natalia: Χαίρομαι που στη θύμησα Ναταλία μου, να εχεις ενα ομορφο βράδυ και μια καλύτερη εβδομάδα!

Roadartist είπε...

@ una mama και οχι μονο: Χαίρομαι που 'ξετρελάθηκες'.. :) Και εγώ δηλώνω μόνιμα τρελαμένη με αυτή τη ταινία, για διάφορους λόγους!!

Roadartist είπε...

@ Artanis: Και εγώ αρτανις δεν τη βαριέμαι ποτέ. Οσο για τη μουσική της, δεν το συζητώ..απίστευτη πραγματικά..

Roadartist είπε...

@Ιάκωβος: οκ, καλο βραδυ!

Roadartist είπε...

@ ράγες: Δεν είναι δύσκολο τελικά, είναι απλά ένας τρόπος ζωής και αυτός..Το να ζείς στον 'δικό σου κόσμο' να αδιαφορείς για τους πολλούς, και να χαράσεις τη δική σου πορεία.. Εγώ εν μέρη το ζώ πάντως! Να τη νοικιάσεις σίγουρα, φιλάκια!

Roadartist είπε...

@ JF: Συμφωνώ απόλυτα αγαπητή μου.. Απόλυτα όμως.. Κάθε φορά είχε να μου δώσει και κάτι άλλο. Και δεν ξέρω πόσες φορές την έχω δει.. :) :) Καλό βράδυ!

Fatale είπε...

Δεν έχω δει την ταινία αλλά σίγουρα θα την αναζητήσω...


καλό βράδυ

Roadartist είπε...

@ Λακων: Καλησπέρα λάκων, ναι όντως..Τελικά ότι με πωρώνει εμένα για κάποιο περίεργο λόγο, ειναι αντιφατικό στους πολλούς! Τώρα το διαπιστώνω :) και μου αρέσει :) Καλό βράδυ!

Hfaistiwnas είπε...

Δεν την έχω δει την ταινία! Αλλά μου άρεσαν πολύ τα μυνήματα που περνάει.... αληθινά...

Roadartist είπε...

@ Adrian Leverkühn: Καλησπέρα adrian, αυτό που με τρέλανε στον χαρακτήρα της Αμελί ήταν δεν ειναι μια συνηθισμένη κοπέλα. Αλλά ένα χαριτωμένο, γλυκό ονειροπόλο πλάσμα, που ζώντας σ' ένα ολότελα δικό της κόσμο, αποφασίζει ν' αφιερώσει τη ζωή της στο να καλυτερεύσει τη ζωή των συνανθρώπων της.. Και στον έρωτα πάλι επιλέγει έναν το ίδιο σαν κι αυτήν ονειροπόλο άντρα, τον οποίο θα ερωτευτεί! Καταπληκτικό στορυ που δύσκολα το συναντάς στις ταινίες! Πιστεύω οτι δύσκολα θα μπορούσε να προκύψει από το Χόλιγουντ μια "αμελί".. Καλό βράδυ!

Roadartist είπε...

@ δυσλεξικός δάσκαλος: Ακριβώς Δάσκαλε και για εμένα, όλα όσα ανέφερες.. :) Καλό βράδυ!

Roadartist είπε...

@ giorgos: Καταπληκτική ταινία αυτή ..Γιώργο..δεν το συζητώ, ειδικά με τη φαντασία που έχω.. καλό σου βράδυ!

Roadartist είπε...

@if.. ιγένεια: Χαίρομαι Ιφιγένεια καλό σου βράδυ και καλή εβδομάδα!

Roadartist είπε...

@ ΚΟΚΚΙΝΗ ΟΜΠΡΕΛΑ: Πραγματικά χαίρομαι που αισθάνθηκες έτσι. Ότι ανέφερες ακριβώς, είναι οτι σημαίνει και για εμένα αυτή η ταινία. Και έχω απόλυτα ταυτιστεί μαζί της.. οτι κ αν σημαίνει αυτό. Και για εμενα σαν σύμβολο ειναι. Όσο για την μουσική περιττό να σου πώ οτι μετά απο σχεδόν 7 χρόνια και εξακολουθώ να την ακούω .. με το ίδιο πάθος..Ακόμα και εβδομαδιαία. Και τις υπόλοιπες δουλειές του Tiersen. Καλό βράδυ :)

Roadartist είπε...

@ Suspect: Καλησπέρα ύποπτε, είμαι περίεργη .. θα περάσω να τις δω λοιπόν!

Roadartist είπε...

@ armia: Καλησπέρα, όντως δύσκολο να επιλέξεις αγαπημένη ταινία, αλλά για εμένα τουλάχιστον η amelie ξεχωρίζει .. Οπότε..ως πρώτη επιλογή ήταν κάπως επιβεβλημένη :) Υπάρχουν και άλλες βέβαια..Αλλά η συγκεκριμένη πραγματικά μαγική..Μακάρι να υπάρξουν και άλλες παρόμοιες.. Καλό σου βράδυ !!

Roadartist είπε...

@ Vassia: Καλησπέρα Βάσσια, χαίρομαι πολύ που είναι και δική σου αγαπημένη ταινία :) Οτι κ αν σου πω θα είναι λίγο, για το πόσο με είχε επηρεάσει :) Όντως η "Αμελί" και ο Νίνο..δυο ρόλοι που και εγώ αγαπώ πολύ. Φιλιά.

Roadartist είπε...

@ Μαργαρίτα: Καλησπέρα Μαργαρίτα σε ξεσήκωσα?? Οπότε να πας να τη νοικιάσεις..και να μας πεις τι συναισθήματα σου δημιούργησε.. Είμαι περίεργη αν δω..αν θα σου αρέσει ή όχι.. Ειναι απο τις ταινίες που ή τη λατρεύεις ή δεν σου αρέσει καθόλου..Προσωπικά την βρήκα απολαυστική ρομαντική, έξοχη!

Roadartist είπε...

@ rain : Χαίρομαι που σου άρεσε βροχούλα, καλό σου βράδυ :)

Roadartist είπε...

@ Aliki: καλησπέρα Αλίκη μου. Και ο Κισλοφσκυ είναι αρκετά δυνατός συμφωνώ. Καλό σου βράδυ.

Roadartist είπε...

@ ναυτίλος: Συμφωνώ Ναυτίλε. Η ταινία καταπληκτική. Μας μεταφέρει σε ένα ασυνήθιστο κινηματογραφικά Παρίσι, μου θυμίζει εκείνο των ταινιών του Ρενέ Κλερ και του Τριφό. Πραγματικά η ποιητική ματιά του Ζενέ δημιούργησε μια ταινία που είχε χρόνια να δώσει ο γαλλικός κινηματογράφος.

Roadartist είπε...

@ Fatale: Καλό βράδυ fatale, να την αναζητήσεις λοιπόν :)

Roadartist είπε...

@ Hfaistiwnas: Καλησπέρα Ηφαιστίωνα, πολύ αληθινά, αυτό μου άρεσε κ εμένα. Η αμελί ένα πλάσμα με παιδική ψυχή..Δες την τότε :)

zizugataki είπε...

Παρακαλώ διαβάστε το καινούριο ποστ εδώ http://skipperandskipper.blogspot.com/

adaeus είπε...

Υπέροχη ταινία, χρώματα, φωτογραφία, μουσικές... Ξωτικό κι αυτή :))))

manetarius είπε...

Γειά σου roadούλα μου.
Έχω δεί το έργο 3 φορές στο σινεμά, το έχω αγοράσει να το έχω και το CD το έχω λιώσει. Πολύ αισιόδοξη και γλυκιά ταινία. Η κολλητή μου αναρωτήθηκε "μα τέταρτη η Αμελί στο προφίλ σου; Απο λάθος σίγουρα ε;"
'Οταν πήγα στο Παρίσι, έφαγα δύο ολόκληρες μέρες περπατώντας στα δρομάκια της Μονμάρτης έχοντας στ' αυτιά μου τη μουσική της ταινίας. Πήγα και στο καφέ που "δούλευε"...μάλλον είχε ρεπό εκείνη τη μέρα!
Πολλά φιλιά, τι καλά που πέρασα εδώ απόψε :)))

panoptis είπε...

βλέπω ότι υπάρχουν συγκάτοικοι που δεν την έχουν δει.
εννοείται πως χάνουν.
και σίγουρα θα καταλάβουν μετά την 4-5η φορά...
καλή εβδομάδα να έχουμε....
:)

Kaveiros είπε...

Η ταινια ειναι τελεια
και το νοημα της παντα επικαιρο:)

Δηιάνειρα είπε...

thn kalhspera mou

Ανώνυμος είπε...

αγαπημενη ταινια...
γλυκια σαν ζεστη γαλλικη σοκολατα...με μπολικη σαντιγυ και αρωμα**

Από Μηχανής Θεός είπε...

To ξέρεις ότι πριν ακόμα κάνεις αυτήν την ανάρτηση, αν κάποιος μου ζητούσε να σε φανταστώ, θα σου απέδιδα κάποια στοιχεία από την Amelie? Είτε εμφανισιακά, είτε χαρακτήρα. Δεν ξέρω γιατί, αλλά το λέω πολύ θετικά!
Να'σαι καλά Roadartist!

island είπε...

Αγαπημένη ταινία έβερ.Μου θύμησε τις βόλτες στην Μονμάρτη πριν χρόνια.

Φοβερή φωτογραφία και φυσικά φοβερή μουσική.

Καλησπέρα φάτσα

------ είπε...

Είδα και το Happy End με την Ωντρει...επίσης πολύ καλό....ρε παιδι μου παιζει τοσο ιδιαιτερα που σου μενει αξέχαστη......
Υ.Γ.Οσο σκέφτομαι και κάτι δικές μας που την αντιγράφουν μούρχεται να βγάλω τα μεσημεριανά.....
Καλή βδομαδα

Roadartist είπε...

@ zizugataki: Σε ευχαριστώ για το link, θα περάσω αύριο να διαβάσω το post. Απαντώ τώρα στα σχόλια σας και κλείνω το pc, γιατί αύριο έχω πρωινό..τρέξιμο!.. Ευχαριστώ.

Roadartist είπε...

@ adaeus: Ακριβώς adaues..συμφωνώ απόλυτααααααα :)

Roadartist είπε...

@ mane-tarious:...με ταξίδεψες με τη περιγραφή σου για τη Μονμάρτη αχ τι μου έκανες..ΟΝΕΙΡΟ..μπράβο σου..θέλω πάρα πολύ να πάω και να κάτσω στο καφέ και να ακούω τη μουσική και να κάνω βόλτες..και να ονειρευτώ και πολλά άλλα.... Είχε ρεπό ε??? :) :) :) Τι ομορφιά!!
Είναι όμορφη η ζωή όταν την γεμίζεις όνειρα!..
Εμένα πάλι όποιος με ξέρει δεν θα απορούσε για την επιλογή της amelie στο προφίλ..
Καλό βράδυ, μια όμορφη εβδομάδα να έχουμε απο αύριο φιλιά πολλά!

Roadartist είπε...

@ panoptis: Μου έκανε κ εμένα εντύπωση που κάποιοι δεν την έχουν δεί. Χαίρομαι για οτι εγραψες.. Να σπεύσουν λοιπόν ολοι, καλό βράδυ!!

Roadartist είπε...

@ Kaveiros: ακριβώς :) Απίστευτα επίκαιρα τα μηνύματα της.. Το θέμα ειναι να προσπαθούμε να τα βιώνουμε :)

Roadartist είπε...

@ Δηιάνειρα: Καλησπέρα κ απο εμένα γλυκιά Δηιάνειρα, ελπίζω να προλάβω αύριο να περάσω απο το σπίτι σου..

Roadartist είπε...

@ in the sky: αχ και λατρεύω τη ζεστη γαλλικη σοκολατα..Τι μου κάνετε όλοι σας....Καλό βράδυ :)

Roadartist είπε...

@ Από Μηχανής Θεός:..κάπως ταυτίζομαι με κάποια στοιχεία για να είμαι ειλικρινής θεέ.. Καλό σου βράδυ χαμογελαστό :)

Roadartist είπε...

@ island : Αχ αυτή η Μονμάρτη .. υπέροχη η ταινία ναι..
Καλό βράδυ island κ απο μενα :)

Roadartist είπε...

@ Νανά Τσούμα: Καλησπέρα Νανά, ειναι καταπληκτική ηθοποιός και πολύ γλυκιά κοπέλα...Δεν έχω δει το Happy End, θα σπεύσω! Καλή εβδομάδα να έχουμε και καλό βράδυ!

Ανώνυμος είπε...

Πράγματικά έπιασε τόπο το ποστ σου γιατί ούτε εγώ έχω δει την ταινία και τώρα μετά από την περιγραφή σου και τα σχόλια που διάβασα, θα την δω όπωσδήποτε. Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα!

sombraluz είπε...

Ευχαριστώ! Μου έδωσες θαυμάσιο έναυσμα για ανάρτηση. Είναι ωραίο να μοιράζεσαι με τους άλλους ό,τι αγαπάς...

? είπε...

πρωτότυπη και καλή!

Σπύρος είπε...

Kαλημέρα αγαπητη ROAD ARTIST..σε ευχαριστώ θερμά για την ανταπόκριση στο παιχνίδι :)

Δεν το έχω δει το ΑΜΕΛΙ αλλα έχω ακούσει τα καλύτερα λόγια και μάλιστα για να το λες και εσυ κάτι θα ξέρεις που έχεις για οπτικη περι τεχνης παραπάνω. Για την ακρίβεια την έβαλε καποια εφημερίδα πριν κάποιο καιρο και ετσι την πήρα και την έχω στα υπόψι για να την δω..

Καλημέρες:)

diva είπε...

Χωρίς να έχω δει πρώτα την ανάρτηση σου, νομίζω πως..έπαιξα κι εγώ:-)
Με το ίδιο ακριβώς μήνυμα μάλιστα..τα πάντα είναι πιθανά
Καλημέρα και καλή εβδομάδα

Νηφάλια Μέθη είπε...

κάθε επόμενη στιγμούλα
και μια έκπληξη αγάπης
σου εύχομαι...'οπως η πρωταγωνίστρια!

και δική μου αγαπημένη ταινια

να σαι καλα! και καλά να περνας!

Dee Dee είπε...

Υπεροχη ταινια. Οι φωτογραφιες εχουν εναν τοσο διαφορετικο ρολο εδω. Τη μουσικη την ειχα ξεχασει, εχει χρονια που ειδα την ταινια :) Με ωραια αρωματα αρχισε η βδομαδα :)

Καλη εβδομαδα, θα παιξω στο παιχνιδακι. Θελω λιγακι να σκεφτω ομως γιατι καποιες απο τις αγαπημενες μου ταινιες τις ειχα αναρτησει προσφατα. Θα ερθω να σε ενημερωσω οταν κατασταλλαξω :)

xxx

seaina είπε...

Αγαπημένη ..
Θυμάμαι την είχα δει σε μια εκδρομή μου στη Θεσσαλονίκη. Το χαμόγελο δεν είχε φύγει στιγμή από τα χείλη μου και έφυγα από την αίθουσα με μια γλυκιά αίσθηση.
Εκπληκτική εμπειρία ..

Thalassini είπε...

Μοναδική!!! Και από τις αγαπημένες μου!!

Φιλιά και καλή σου εβδομάδα!!

ολα θα πανε καλα... είπε...

Nαι,και σε μένα είχε αρέσει η Amelie.
Αλλά η ωραιότερη για μένα ταινία είναι η Magnolia και μετά ακολουθούν η Μπλε και η Κόκκινη ταινία του Κισλόφσκι.
Καλημέρα!

Yiota είπε...

paw twra sto ntivitadiko na parw to ergo! filia :)

neraidoskoni είπε...

Από τις πλέον αισιόδοξες ταινίες που έχουν γυριστεί, με απίστευτα χρώματα και μια γλυκίτατη Audrey Tautou!
Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη αρτιστάκι!
Φιλιά και καλή εβδομάδα!

Roadartist είπε...

@ lemonita: Καλησπέρα σου, ευχάριστο πολύ αυτό που λες.. Μακάρι να έπιασε τόπο το ποστ, να δουν αρκετοί την ταινία και να τους επηρεάσει..ίσως όσο και εμένα!

Roadartist είπε...

@ sobraluz: Παρακαλώ :) Όντως είναι πάρα πολύ όμορφο να μοιράζεσε οτι αγαπάς..και εγω σας ευχαριστώ για την θετικότητα σας .. το θέμα ειναι να υπαρχει μια όμορφη επικοινωνία.. :)

Roadartist είπε...

@ Νίκος Κ.: Χαίρομαι που σου άρεσε, καλησπέρα :)

Roadartist είπε...

@ LOCKHEART: Καλησπέρα σου lock, εγώ ευχαριστώ για τη πρόσκληση, προσωπικά μου άρεσε οπως κατάλαβες πολύ. Δες τη να μας πεις κ εσυ την γνώμη σου!

Roadartist είπε...

@ diVa: Καλησπέρα diva, χαίρομαι που σου άρεσε κ εσένα.. Ποστς με παρόμοια θέματα??...Πρέπει να το δω αυτο :) Φιλιά :)

Roadartist είπε...

@ nhfalia.methh : Μου άφησες τη καλύτερη ευχή!! Να είσαι και εσύ πάντα καλά, σε ευχαριστώ :) :) :)

Roadartist είπε...

@ Dee Dee: Χαίρομαι πολύ που άρεσε και σε σένα! Θα αναμένω να δω τις δικές σου... ναιιιιι :) :)

Roadartist είπε...

@ seaina: καλησπέρα σου :) αυτή ακριβώς την αίσθηση είχα και εγώ.. Μα αυτή η ταινία σου αφήνει τα καλυτερα συναισθήματα...... Να σαι καλά, θα χαρώ να συμμετάσχεις κ εσύ στο παιχνίδι αυτό :)

Roadartist είπε...

@ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ: Χαίρομαι ιδιαίτερα που σου άρεσε :) :) Καλησπέρα !!!

Roadartist είπε...

@ όλα θα πάνε καλά...: Καλησπέρα σου, καταπληκτικές ταινίες και αυτές που αναφέρεις.. Τι όμορφο να συζητούμε για ταινίες..απο τα πιο όμορφα παιχνίδια αυτό..

Roadartist είπε...

@ Yiota : Γιώτα χαίρομαι πολύ γι'αυτό!! Ελπίζω να σου αρέσει φιλιά :)

Roadartist είπε...

@neraidoskoni: Καταπληκτική για εμένα, μιλάει στη ψυχή μου νεραιδόσκονη.. :) Χάνομαι στο κόσμο της amelie.. καλησπέρα!!

Madame de la Luna είπε...

Mια καλημέρα ροζ αφήνω και σε σένα, που ταιριάζει και με την γλυκειά σου Amelie...

fish eye είπε...

γλυκυτατη ταινια..δεν θα ηταν στις 10 πρωτες μου..αλλα με τοσες που εχω δει και εχω αγαπησει..
καλως σε βρηκα
φιλια

Γιώργος Χρηστινίδης είπε...

Αχ βρε sweetartist! Πάλι με ταξίδεψες...

tuco είπε...

φοβερή η ταινία...
αλλά η μουσική της είναι ακόμα καλύτερη. Έχει κάτι θεραπευτικό...για μένα, τουλάχιστον.
Φιλιά R.!!!!!!!!!!!

Haris είπε...

Πάντως ούτε εγώ είδα αυτή την ταινία. Και ομολογώ πως από τόσο καλά λόγια που άκουσα γι αυτήν φοβάμαι μην με απογοητεύσει στο τέλος.

Unknown είπε...

είναι από τις ταινίες που σου αφήνουν μια ψυχική ανάταση, είναι βέβαια και η καταπληκτική μουσική του Tiersen, πραγματικά δεν έχω ακούσει άτομο να κάνει άσχημη κριτική για την ταινία ;)

Γωγώ Πακτίτη είπε...

καλησπέρα!
έχω δει την ταινία και είναι έτσι όπως ακριβώς την περιέγραψες...

ξεκλείδωσε το όνειρο
με το κλειδί της θέλησης!

φιλιά πολλά!

Ανώνυμος είπε...

Από τις αγαπημένες μου και αυτή η μουσική σε ταξιδεύει!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Φανταστικη ταινια
με υπέροχη μουσική
Το μήνυμά της απλό
όπως είπες και συ!!!
Μακάρι να περνούσε στην
ζωή όλων μας!!!

Καλό βράδυ και
καλή βδομάδα!!!

KitsosMitsos είπε...

Από τις αγαπημένες μου επίσης! Θεϊκή αφέλεια και αθωότητα, πανέμορφα δοσμένη...
Καταπληκτική επιλογή.

Νατασα είπε...

πολύ όμορφη και εξαιρετική ταινία.
έχω καιρό να την ξαναδώ, ίσως είσαι αφορμή τελικά να το κάνω.
καλό βράδυ

Love and Poison είπε...

Αν όσους άγγιξε η Αμελί άλλαζαν πραγματικά, τότε ο κόσμος θα ήταν πολύ καλύτερος από αυτό που ζούμε...

"Δαμάζοντας Τα Κύματα" με διαφορά η καλύτερη ταινία για μένα ever...

zentikes,dano είπε...

μια ταινια που μπορει να σε κανει
να δεις απο μια διαφορετικη γωνια
την ζωη
ειναι σαν να κυτας εναν δρομο που τον γνωριζεις καλα απο το πισω μπαρμπριζ του αυτοκινητου ποσο διαφορετικος φαινετε!!
καλησπερα

Ερατώ είπε...

Όντως φανταστική ταινία .Την έχω δει δύο φορές χωρίς να βαρεθώ.
Ονειρικό αυτό που περιγράφει, αλλά θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί αν όλοι μας αφηνόμασταν να γίνουμε λίγο παιδιά.....

κοκκινη κισσα είπε...

όμορφη ταινία και η μουσική της επίσης!τρυφερή,αισιόδοξη βαθιά ανθρώπινη ,απλή, από τίς αγαπημένες μου.και το post σου πολυ όμορφο.μπήκα πρώτη φορά καί θα το επαναλάβω!καλό βράδυ...

patsiouri είπε...

Δεν το συζητάμε πως η Άμελι θα έπρεπε να είναι το ΠΡΟΤΥΠΟ και να διδάσκεται στο σχολείο!

konstantinos είπε...

Υπέροχη ταινία! Θα έλεγα πως είναι η αγαπημένη μου, γιατί πραγματικά όταν την είδα άλλαξε η ζωή μου! Πραγματικά όμως! Σε εκείνον τον κινηματογράφο, εκείνο το βράδυ της Πέμπτης...

Roadartist είπε...

@ Madame de la Luna: Καλημέρα, με λίγες ώρες διαφορά madame να σαι καλά :)

Roadartist είπε...

@ φεγγαραγκαλιες: Καλώς ήρθες! Θα χαρώ να μείνεις στη παρέα.. Καλή σου μέρα πλέον!

Roadartist είπε...

@ Γιώργος Χρηστινίδης: Να είσαι καλά Γιώργο, τη καλημέρα μου :)

Roadartist είπε...

@ tuco: Η μουσική της tuco είναι απίστευτη, καταπληκτική..ακόμα και μετά απο τόσα χρόνια, την ακούω και τώρα με την ίδια αγάπη :)

Roadartist είπε...

@ Haris : Καλησπέρα Χάρη, δεν θα γίνει μωρέ κάτι και αν τη δεις και δε θα σου αρέσει..Ίσα-ίσα θα σου φύγει και η περιέργεια.. Καλό βράδυ!!

Roadartist είπε...

@ street spirit: Καλημέρα σου, κι όμως υπάρχουν άτομα που δεν τους άγγιξε ή δεν τους άρεσε. Αυτή ειναι και η μαγεία της τέχνης όμως. Δεν μπορείς να την υποτάξεις ή να είσαι σίγουρη για το αποτέλεσμα ποτέ! :) Πάντως εμένα με μάγεψε η ταινία..

Roadartist είπε...

@ Η σκέψη της καρδιάς: Χαίρομαι Γωγώ μου καλό σου βράδυ :)

Roadartist είπε...

@ laxanaki: Ακριβώς λαχανάκι :) Καλή σου μέρα :)

@ karaflokotsifas: Τρελέ μου κότσιφα, αν περνούσε το μήνυμα της ταινίας στον κόσμο, θα ήταν όλα τελείως διαφορετικά..Μακάρι να υπήρχαν πολλές αμελί :) Φιλιά!!

@ KitsosMitsos: όπως το είπες, 'θεική αφέλεια',
'παιδικότητα' έννοιες τόσο παρεξηγημένες, αλλά και τόσο πολύ πανέμορφα γοητευτικές :)

Roadartist είπε...

@ Νατασα : Να τη δεις Νατάσα, χαίρομαι που τη ξαναθυμίθηκες :) καλό σου βράδυ :)

@ Love and Poison: Καλησπέρα σου, δεν διαφωνώ οτι θα ήταν πολύ καλύτερος ο κόσμος τότε! Αυτό είναι σίγουρο!!
Το "δαμάζοντας τα κύματα" καλή ταινία, αλλά δεν θα άντεχα με τίποτα να την ξαναδώ!!
Πάρα πολύ καταθλιπτική.. :(

@ zentikes: Μου άρεσε πολύ η σκέψη σου..και δεν έχεις άδικο.. Πραγματικά ονειρεμένη .. :)

Roadartist είπε...

@ Ερατώ: Καλημέρα Ερατώ.. είναι μεγάλη σοφία να είσαι παιδί.. μέσα σου.. Αν παρατηρούσαμε τα παιδιά θα είχαμε πολλά να μάθουμε απο αυτά..

@ κοκκινη κισσα: Ακριβώς έτσι.. Καλώς όρισες! Θα χαρώ λοιπόν να περνάς όποτε το θές.. Καλημέρα!!

@ patsiouri: Τα μηνύματα της όντως θα έπρεπε να τα διδάσκανε στα σχολεία.. πάντως!!

@ konstantinos: Χαίρομαι γι'αυτό που έγραψες κωνσ/νε..και εγώ κάπως έτσι. Καλή σου μέρα :)

amelie είπε...

η αγαπημενη μου ταινια!!!!!!!!

Roadartist είπε...

@ amelie: έχεις και το όνομα της!!!! :)

Luthien είπε...

Κι εμένα μου αρέσει πολύ αυτή η ταινία!Είναι διαφορςτική απ'όσες έχω δει ποτέ..πρωτότυπη και φρέσκια όσες φορές και να τη δώ νιώθω ακριβώς τα ίδια: ότι η ζωή είναι ωραία και πρέπει να ζεις την κάθε στιγμή!
Όσο για το soundtrack από τον Yann Tiersen, το λάτρεψα και το "έβγαλα" αμέσως στο πιάνο..Κάπου είχα βρει και μια βερσιόν του Valse d' Amelie από μουσικό κουτί!!δεν θυμάμαι από που όμως..:S
Luthien

piece de resistance είπε...

ο μονος Θεος που πρεπει να καλεσεις ειναι ο ερωτας http://doresist.blogspot.com/2008/03/blog-post_18.html

Axis Mundi είπε...

οποιαδήποτε ταινία ακουμπάει μια ονειρική ουτοπία μου αρέσει.
Η Amelie ωστόσο μου άρεσε κυρίως γιατί είναι από τις ελάχιστες ταινίες που δείχνουν την ομορφότερη πλευρά της αγαπημένης μου πόλης.
Αν βέβαια κάποιος θέλει να δει και την άλλη πλευρά μπορεί να δει το μίσος του Κασιοβιτς :)
Πολύ καλή και ρομαντική η επιλογή σου καλλιτέχνιδα!

maria είπε...

Όταν βγήκα απο το κινηματογράφο είπα: τόσο ωραίες εικόνες και τόσες πολλές μαζεμένες σε μια ταινία...δεν το έχω ξαναδει!

Φωτογραφία!!!!!

Penthesila είπε...

Πολυ ομορφη ταινια και η ηθοποιος υπεροχη στο ρολο της ταιριαζει απολυτα....

Roadartist είπε...

@ Luthien: Καλησπέρα Luthien! Ακριβώς αυτό ειναι το μήνυμα της "amelie" οτι "η ζωή είναι ωραία και πρέπει να ζεις την κάθε στιγμή!" Οσο για αυτό το μαγικό κουτί που ανέφερες με τη μουσική του Τiersen και το Valse d' Amelie, μου ακούγεται καταπληκτικό! Αν θυμηθείς που το βρήκες :) πες μου! Θα ήθελα πολύ να το πάρω :)
Kαλό απόγευμα!

Roadartist είπε...

@ piece de resistance: Thank you, καλό απόγευμα!

Roadartist είπε...

@ Axis Mundi: Καλησπέρα Κοσμικέ άξονα. Είναι όνειρο η ζωή αν τη βλέπεις με τα μάτια της Amelie.
Και για να το πετύχεις αυτό, το μόνο που παίζει ρόλο είναι η διάθεση του καθένα μας.
Κάτι που σε κάποιον φαντάζει ως ουτοπία, για κάποιον άλλο ειναι απλά η καθημερινότητα του..Η κάθε πόλη έχει τη ξεχωριστή της αξία, μέσα στα μάτια αυτού που τη κοιτά :) Καλό απόγευμα.

Roadartist είπε...

@kali zwi: Πραγματικά η φωτογραφία της ταινίας ήταν καταπληκτική!! Χαίρομαι που συμφωνείς, καλησπέρα!

Roadartist είπε...

@ Penthesila: Συμφωνώ η Audrey Tautou ήταν το ιδανικό 'πρόσωπο' για αυτό το ρόλο :) Καλό απόγευμα!

DarkChild είπε...

amelie eee....xmm oreo to keimenaki pantos....

roadartist είπε...

@ DarkChild:...σου άρεσαν τα λόγια, αλλά δεν σου άρεσε η ταινια έτσι?? :)

DarkChild είπε...

den tin exo dei..den einai toy endiaferontos moy.... mi sxoliaseis...

Desposini Savio είπε...

...μου αρέσει και εμένα πολύ!
από τις αγαπημένες μου είναι και το Goodbye Lenin, πάλι με τις απίθανες μελωδίες του Tiersen.
εάν δεν την έχεις δει στη προτείνω, πιστεύω θα σου αρέσει..
καλημέρα :)

Roadartist είπε...

@ Desposini Savio: Καλησπέρα !!! Το Goodbye Lenin μου άρεσε πάρα πολύ επίσης! Συμφωνώ οτι και αυτής της ταινίας η μουσική είναι υπέροχη!! Για καιρό την άκουγα το ίδιο φανατικά όπως και της amelie. Τiersen είναι αυτός! Καλό σαββατόβραδο να έχεις!!

habilis είπε...

Αγαπημένη ταινία !!!

Related Posts with Thumbnails