31 Αυγούστου 2009

Μουσείο Φωνογράφου Λευκάδας

Σε όποιον τόπο επισκέπτομαι, μου αρέσει πάντα να πηγαίνω στα τοπικά μουσεία. Εφέτος ήταν η πρώτη φορά που δεν το επιδίωξα καθόλου – ούτε καν το πρότεινα στην παρέα μου, περίεργο για μένα .. – προφανώς στην σκέψη οι παραλίες είχανε πρωταρχικό λόγο…

Σε κάποια όμως βόλτα στην πόλη της Λευκάδας, περνώντας από τα στενά παράπλευρα δρομάκια του πεζοδρόμου της παλιάς πόλης, πρόσεξα ένα μικρό δωματιάκι, στο οποίο στεγαζόταν το «Μουσείο Φωνογράφου και παλαιών ενθυμημάτων»..


Σύμφωνα με την πινακίδα του, πρόκειται για το μοναδικό στο είδος του στην Ελλάδα, ιδρυμένο το 1980. Δίχως δεύτερη σκέψη μπήκαμε αμέσως μέσα..

Tα λατρεύω αυτά τα λαογραφικά μουσεία, που συνήθως ιδρύονται από το μεράκι κάποιου ντόπιου.., ο οποίος μπορώ να καταλάβω τι πάθος πρέπει να αισθάνεται για να το διατηρεί και με πόσες πολλές δυσκολίες..

Το Μουσείο φιλοξενεί παλαιά αντικείμενα, όπως 50 φωνογράφους, παλαιές φωτογραφικές μηχανές (κόλλησα αρκετή ώρα σε αυτές..), χαρτονομίσματα,

σπαθιά του 1821, μαχαίρια, όπλα..

γραμμόφωνα, μουσικά όργανα, καρτ-ποστάλ εποχής..

παλαίες φωτογραφίες..

...ξεχωρίζουν κάποιες από επισκέψεις στο νησί του Ωνάση με την Μαρία Κάλλας..

πίνακες, ξυλόγλυπτα, πιστόλια..

..κεντήματα, μαχαίρια, εργαλεία, σπάνια χρηστικά αντικείμενα,

όμορφες παλαιές λατέρνες,διακοσμητικά,

..δίσκους, κουτάκια, σφραγίδες..
ένα σωρό μικρούς θησαυρούς..
Κάθε ένα αντικείμενο συγκεντρωμένο με αγάπη..
Από καθένα ξεπηδά κ ένα άλλο ξεχωριστό κομμάτι της ιστορίας του τόπου..

(ο κύριος Τάκης σήμερα...

και ακριβώς από πίσω του, λίγο ψηλά,

σε κάδρο φωτογραφία του όταν ήταν νέος..)


Ο ιδρυτής του, ο κύριος Τάκης Κατωπόδης - στην παραπάνω φωτο - είναι ένας ντόπιος, ο οποίος μόλις αντιλήφθηκε το ενδιαφέρον, πλησίασε και μας έπιασε κουβέντα..


«Όταν ξεκίνησα αυτή την προσπάθεια, να μαζέψω σε ένα χώρο όλα αυτά τα αντικείμενα που μαρτυρούν την ιστορία του νησιού, όλοι οι συμπολίτες μου με περνούσαν για τρελό. ‘Τι κάθεσαι και κάνεις τώρα, ποιο το όφελος..’ σήμερα, μετά από σχεδόν 30 χρόνια, έχουνε πειστεί για όσα εγώ τότε πίστεψα.


Μάλιστα, σύμφωνα με τον ίδιο, αρκετοί είναι οι Λευκαδίτες που περνάνε καθημερινά έξω από το μουσείο αλλά ποτέ δεν έχουν μπει μέσα να δουν την όμορφη συλλογή του..


Το Μουσείο δεν έχει εισιτήριο εισόδου. Ενώ το μικρό δωμάτιο, στο οποίο στεγάζεται έχει έξοδα ενοικίου.. Για αυτό, όποιος θέλει αφήνει, αν το επιθυμεί, ένα μικρό αντίτιμο ως εισιτήριο εισόδου.


Χάρηκα που τον γνώρισα..

Πιστεύω πως αυτοί οι άνθρωποι είναι που κυρίως προάγουν τον πολιτισμό, δύσκολα, αθόρυβα, με πολύ μεράκι!

84 σχόλια:

Roadartist είπε...

Το post βγήκε μεγάλο και οι φωτογραφίες αρκετές.. αλλά σε τέτοιες περιπτώσεις νομίζω αξίζει.. για το 'κόπο' αυτού του ανθρώπου..

Και αν κάποια στιγμή, αναζητήσει κάποιος πληροφορίες για το μικρό αυτό μουσείο, θα είναι χαρά μου να βρει αρκετές εδώ..
Καλή εβδομάδα!

b|a|s|n\i/a είπε...

φυσικά και αξίζει. και το ίδιο αξίζει και ο δικός σου κόπος που μας ταξιδεύεις σε μέρη άγνωστα. και μας τα κάνεις τόσο γνωστά.
να 'σαι πάντα καλά! φιλιά σου πολλά!!

foteinisou είπε...

Σε ευχαριστώ για την ανάρτηση
(Μουσείο Φωνογράφου Λευκάδας).

Μια Λευκαδίτισσα,
που επίσης της αρέσει να επισκέπτεται μουσεία και κυρίως εκείνα, που γίνονται με το μεράκι
κάποιων ντόπιων (ή μη..)!!

Hfaistiwnas είπε...

Πλάκα κάνεις;;; Μια χαρά είναι, και με πολλές φωτογραφίες!!!
Συνήθως από ιδιωτικές πρωτοβουλίες ξεκινούν τέτοια μουσεία, ευτυχώς υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι.. :)
Μουσείο φωνόγραφου πρώτη φορά ακούβ πάντως! Έχει πολλά πράγματα όμως!!!

P. Kapodistrias είπε...

Έχω τη χαρά και την τιμή να το έχω επισκεφτεί πριν χρόνια! Μια υπέροχη και αξιομίμητη πρωτοβουλία!

Τελικά πείθομαι, ότι εδώ στο Ελλαδιστάν, ο όντως Πολιτισμός παράγεται από την ιδιωτική πρωτοβουλία, ενώ η Πολιτεία κάνει τα στραβά μάτια...

Μαργαρίτα είπε...

Πάρα πολύ ενδιαφέρον roadartist μου!
Καλή εβδομάδα!
Σου γράφω από ένα νέο μπλογκ που άνοιξα.

Ανώνυμος είπε...

Αυτό που μου αρέσει στα Ιόνια είναι αυτή η αντίληψη για τον πολιτισμό που έχουν (και ας είναι εξωτερική) και που το παλεύουν με νύχια και δόντια. Τα περισσότερα μουσεία και συλλογές ξεκίνησαν και συνεχίζουν με ιδιωτικές πρωτοβουλίες...

Καλημέρεςςςςςςςςςςςςςςς

ΕΛΕΝΑ είπε...

Μπράβο στον κ. Τάκη και σε κάθε κ.Τάκη, που με το μεράκι του προάγει πραγματικά τον πολιτισμό μας!!

jacki είπε...

Βεβαίως αξίζει τον κόπο για αυτούς τους ανθρώπους.
Έχουμε κι εμείς στην πόλη μας ένα πολύ αξιόλογο λαογραφικό μουσείο.
Όταν θα έρθεις θα το επισκεφτείς :)

Artanis είπε...

Το έχω επισκεφτεί, πολύ παλιά...Ευχαριστώ που μου το θύμησες...
Φιλιά πολλά, καλημέρα και καλή βδομάδα...

Ελένη Μπέη είπε...

Να 'ναι καλά ο άνθρωπος! Εμένα πάντως το μουσείο μού ξέφυγε όταν πριν πέντε χρόνια ήμουν διακοπές στη Λευκάδα. Δεν έτυχε να το δω και να μπω μέσα, οπότε μου το γνωρίζεις τώρα εσύ.

kariatida62 είπε...

ΑΞΙΟ ΤΕΚΝΟ ΤΗΣ ΛΕΥΚΑΔΑΣ Ο Κ.ΤΑΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΟΤΙΜΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ, ΑΞΙΑ ΚΑΙ Η ΦΙΛΗ ΜΑΣ H ROADARTIST ΠΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ, ΜΑΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΑΕΙ ΒΟΛΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΤΗΣ!
ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΣΑΣ!

Takiz είπε...

"....προάγουν τον πολιτισμό, δύσκολα, αθόρυβα, με πολύ μεράκι! "

και να συμπληρώσω...

σε μια εποχή που δυστυχώς ο πολιτισμός έχει γίνει πασαρέλα.........


την καλημέρα μου καταπληκτική ανάρτηση...

Dee Dee είπε...

Υπεροχη αναρτηση αρτιστακι μου!!

Πολλα συγχαρητηρια στον κυριο Τακη για το μερακι του και την ειλικρινη του αγαπη γι' αυτο που κανει!!

Και να μην στενοχωριεται που πολλοι Λευκαδιτες δεν μπαινουν να θαυμασουν την ομορφη συλλογη του. Πανω απο το 50% των Θεσσαλονικιων δεν εχει παει ποτε στον Λευκο Πυργο!!!!!!!!!!! Υπαρχουν ομως παντα ανθρωποι που εκτιμουν την ιστορια και την προσπαθεια καποιων ανθρωπων να την κρατησουν ζωντανη!

Μπραβο για την αναρτηση σου Αρτιστα μου!

Καλη εβδομαδα!!

manetarius είπε...

Πω πω... ντροπή μου! Εγώ όσες φορές έχω πάει Λευκάδα... ξημεροβραδιάζομαι στις παραλίες!

(τουλάχιστον πήγα στους καταράκτες.. κάτι είναι κι αυτό!) :)

Ανώνυμος είπε...

πραγματικά αξίζει τον κόπο. κάτι τέτοιες προσπάθειες κρατάνε ζωντανή την ιστορία. πολύ όμορφη δουλειά

Roadartist είπε...

@ b|a|s|n\i/a : Καλησπέρα Βασίλη, ο δικός μου κόπος είναι πολύ μικρός.. σε σχέση με τέτοιες ενέργειες.. Πολύ χαίρομαι να τα μοιράζομαι μαζί σας. Πολλά φιλιά, καλή εβδομάδα!

Roadartist είπε...

@ fotinisou : Καλώς όρισες. Σε ευχαριστώ για τα λόγια σου, χαίρομαι που πέρασες.. :) Και εμένα μου αρέσουν το ίδιο πολύ :) Είσαι τυχερή που ζεις στην Λευκάδα!!

Roadartist είπε...

@ Ηφαιστίωνας : Καλησπέρα, και εγώ πρώτη φορά το άκουσα..ή μάλλον το είδα..δεν είχα ξανασυναντήσει παρόμοιο μουσείο..Λογικό γιατί είναι το μοναδικό στο είδος του στην Ελλάδα.. Καλή εβδομάδα!!

Roadartist είπε...

@ Π.Κ. : Εγώ πλέον αγαπητέ Π.κ. είμαι σίγουρη.. Δυστυχώς.. από την μια, ευτυχώς από την άλλη που υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι με αγάπη για το τόπο κ την ιστορία μας..

Roadartist είπε...

@ Μαργαρίτα : Σε ευχαριστώ. Καλή αρχή στο νέο σου blog Μαργαρίτα μου, φιλιά!

Roadartist είπε...

@ οδοιπορος : Όχι μόνο στο Ιόνιο, νομίζω σε κάθε μέρος της Ελλάδας.. και στις Κυκλάδες και σε ορεινά χωριά υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που προσπαθούν να διασώσουν λαογραφικά στοιχεία με προσωπικό κόστος και χρόνο.. Είναι αξιέπαινοι!! Όποτε τα πετυχαίνω κάτι τέτοια δεν τα αφήνω χωρίς επίσκεψη...γιατί 'πέρνω' από αυτά.. :)

dyosmaraki είπε...

Δεν χρειάζεται να πω πόσο πολύ συμφωνώ καλή μου καλλιτέχνιδα. Πράγματι πιστεύω πως αυτοί οι λιγοστοί τελευταίοι "ρομαντικοί" "γραφικοί" "τρελλοί" τύποι όπως τους αποκαλούν οι περισσότεροι είναι αυτοί που σώζουν τις θύμισες, διατηρούν συντηρούν και αναπαράγουν πολιτισμό. Είναι ίσως εκείνοι που μεταλαμπαδεύουν την αχτίδα φωτός που λείπει από τις περισσότερες καρδιές του σήμερα.
Νάσαι καλά για αυτή την ανάρτηση, σε αυτούς τους ανθρώπους πρε΄πει όλοι μας να δίνουμε αξία και να προβάλλουμε τον αγώνα τους, πιάνει τόπο.
ΥΓ. Απόψε ταξιδεύω επιστρέφοντας στην Αθήνα, φτάνοντας θα τυπώσω την ανάρτησή σου και με την πρώτη ευκαιρία θα προσπαθήσω να επισκεφτώ τον κύριο Τάκη. Καλή εβδομάδα εύχομαι

Μαρία Δριμή είπε...

Να σου πω ότι σε τρεις ημέρες φεύγω για Λευκάδα και από τη στιγμή που το προγραμμάτισα, έβαλα σαν πρώτο μέρος που θα επισκεφθώ το Μουσείο αυτό.
Πολύ ωραία ανάρτηση.

Ταχυδρόμος! είπε...

Σαλάμι πήρες;;

Κ.Υ.Π. WALKING είπε...

Πολύ ενδιαφέρον φαίνεται το μουσείο, άψογο το ρεπορτάζ και ιδιαίτερη η χαράμου που το post βγήκε μεγάλο.

Διονύσης Μάνεσης είπε...

Ρονταρτιστάκιιιιιιιιιιιιι!!!

Γεια. Πάλι εδώ, πάλι ραντεβού στις φωνογραφικές και μη αναρτήσεις σου.
Βλέπω η Λευκάδα χαράχθηκε κιόλας νοσταλγικά στη μνήμη σου..

Ελπίζω πως όλα πάνε πρίμα, πως αύριο ο Σεπτέμβρης θα σε βρει δυναμική και χαρούμενη όπως ποτέ.

Εμείς επιστρέψαμε μόλις προχτές και πλέον θα κυκλοφορούμε στη γειτονιά, στο σχολείο και στις ηλεκτρονικές αρτηρίες δίκην δημοσίων κινδύνων επικινδύνων..

ΥΓ. Στο δικό σου μικρό δωματιάκι, ποια αντικείμενα θα έβαζες πρώτα πρώτα στο Μουσείο της Μνήμης;

:-))

zoyzoy είπε...

Τελικά η αγάπη και το μεράκι μπορεί να κάνει περισσότερα απο τους κρατικούς χορηγούς!

Συγχαρητήρια που το προβάλεις μέσα απ'το χώρο σου!!

Καλή εβδομάδα με φιλιά θαλασσινά!

kiki είπε...

Πολύ μου αρέσουν τα λαογραφικά μουσεία!

jf είπε...

Πάλι ανέδειξες το δημοσιογραφικό σου δαιμόνιο! Μπράβο του και μπράβο σου!

Roadartist είπε...

@ ΕΛΕΝΑ : Πραγματικά μπράβο του.. και μπράβο σε κάθε "κύριο Τάκη" όπως τόσο όμορφα έγραψες :)

Roadartist είπε...

@ jacki : Θα φανεί μεγάλη ασχετοσύνη να σε ρωτήσω "που" μένεις?? Ξέρω προς τα Βόρεια, αλλά όχι που.. Εννοείται θα ήταν πολύ μεγάλη χαρά μου να το επισκεφτώ!! Εύχομαι να γίνει σύντομα..θα το ήθελα πάρα πολύ!!

Roadartist είπε...

@ Artanis : Σιγά μη σου ξέφευγε!! Χαίρομαι που στο θύμισα.. φιλάκια πολλά, καλή σου εβδομάδα :)

Roadartist είπε...

@ Νερένια : Δε πειράζει.. και εγώ τυχαία έπεσα μπροστά στην πινακίδα και κάτι τέτοια δεν τα προσπερνάω.. Αν δεν είχε βρεθεί στο 'δρόμο' της βόλτας μας, δε θα το είχα δει.. Σε ευχαριστώ, καλή εβδομάδα!

Roadartist είπε...

@ kariatida62 : Άξιο τέκνο σίγουρα.. από τους ανθρώπους που δεν τους νοιάζει τι θα πει ο 'κόσμος' και παλεύει για το μικρό όνειρο του.. Είναι αξιέπαινος!! Εγώ ευχαριστώ που είστε συνταξιδιώτες στα νοερά ταξίδια μου.. χαρά μου :)

Roadartist είπε...

@ Takiz : "Πασαρέλα" είναι ίσως και επιεικής χαρακτηρισμός... Ευχαριστώ πολύ φίλε μου Τάκη.. χαίρομαι που σου άρεσε.. Φιλιά.. :)

Roadartist είπε...

@ Dee Dee : Deedee μου χαίρομαι που σου άρεσε.. ένα μεγάλο ευχαριστώ για τα λόγια σου.. χαίρομαι που υπάρχουν άνθρωποι που εκτιμούν τέτοια μουσεία..

Γιατί έχουνε πάει οι Αθηναίοι στην Ακρόπολη??? Ποτέ τους οι περισσότεροι.. Στον Λευκό Πύργο είχα πάει πολύ παλιά, μου έχει μείνει μια πολύ όμορφη αίσθηση αλλά θέλω πολύ να ξαναπάω.. Τότε ήμουν μικρή και δεν θυμάμαι πολλά πράγματα.. Μακάρι να ανέβω..
Αν υπήρχαν πολλοί τέτοιοι άνθρωποι σαν τον κ. Τάκη, η Ελλάδα θα ήταν πολύ πιο φωτεινή..σε φιλώ.. Καλώς μας όρισες..

Roadartist είπε...

@ manetarius : Και εγώ τυχαία έπεσα πάνω στην πινακίδα (συγκεκριμένα στην 2η φωτο), ένα βραδάκι που κάναμε βόλτα στην πόλη.. Κ στους καταρράκτες πήγα.. Πρέπει να ανεβάσω φωτο.. φιλάκια πολλά :))

Roadartist είπε...

@ Vaggelis : Η "άλλη Ελλάδα", άνθρωποι φωτεινοί, που όμως δυστυχώς περνάνε απαρατήρητοι .. τους έχουμε ανάγκη...

Roadartist είπε...

@ dyosmaraki : Καλησπέρα dyosmaraki, ξέρω την αγάπη σου για κάθετι λαογραφικό.. Είναι οι λίγοι αυθεντικοί, παθιασμένοι.. άνθρωποι φωτεινοί και τόσο πιο όμορφοι από τους "λαμπερούς" που μας πλασάρουν.. Δεν υπήρχε περίπτωση να μου 'ξεφύγει' :) Αξίζουν τα 'εύγε' μας.. Καλή επιστροφή να έχεις!!

Roadartist είπε...

@ Maria Jose : Τότε εύχομαι να προλάβω να βάλω φωτογραφίες και από τους Καταρράκτες, στους οποίους επίσης να πας :) Ναι αξίζει μια επίσκεψη.. Είναι το ελάχιστο ευχαριστώ στο μεράκι ενός ντόπιου για το τόπο του.. Απλόχερα θα σου πει ότι πληροφορίες θες.. Από ότι κατάλαβα χαίρεται πάρα πολύ να μιλά για το μουσείο.. Είναι πολύ μικρό αλλά έχει ενδιαφέροντα παλαιά αντικείμενα..Καλό ταξίδι!

Roadartist είπε...

@ Ταχυδρόμος! : Εννοείται!!! Και το φάγαμε και στην Αθήνα με μπυρίτσα.. :)) (Επίσης σαλάμι έφερα σε φίλους, που μου είχανε..κάνει παραγγελία..)

ikor είπε...

Πολύ όμορφο! Σε όλα τα μέρη της Ελλάδας υπάρχουν πολύ ενδιαφέροντα μουσεία. Αυτό που μας δείχνεις είναι όντως πρωτότυπο.

Κυρίως βέβαια βασίζονται στο μεράκι ιδιωτών. Αυτό δείχνει βέβαια ότι ο πολιτισμός είναι έμφυτος και ότι μας αρέσει να μοιραζόμαστε τις συλλογές με άλλους.

Έχω μια τέτοια φωτογραφική μηχανή, του Α' Παγκοσμίου Πολέμου (σαν αυτές που κόλλησες). Είναι μοναδική!

Roadartist είπε...

@ Κ.Υ.Π. WALKING : ..σου άρεσε??? :) Κυπ σε όποιο ταξίδι στην περιφέρεια κ αν πάω, τα λαογραφικά μουσεία δε τα αφήνω χωρίς επίσκεψη.. Είναι σαν να βλέπεις μέσα από φωτο, προσωπικά αντικείμενα, όλη την ιστορία του κάθε τόπου να ξετυλίζεται μπροστά σου.. Γλιτώνεις και διάβασμα δηλαδή.. λολ :)

Roadartist είπε...

@ Διονύσης Μάνεσης : Καλώς τον!!! Διονύσηηηηηη άντε να μαζευόμαστε!!
Χαίρομαι τόσο που επέστρεψες.. Ναι όμορφο νησί η Λευκάδα.., εύχομαι μόνο να διατηρήσει το 'χρώμα' της..
Είμαι σίγουρη πως το ξέρεις πόσο με στεναχώρησαν οι φωτιές, πόσο σκέφτομαι τις επιπτώσεις..αλλά και γενικώς πόσο προβληματίζομαι και για τις αντιδράσεις μας.. οπότε δε σου γράφω τίποτα γι'αυτό :)
Κατάλλα, εύχομαι ο Σεπτέμβρης να είναι π.καλός για όλους!!
Τι διακοπές ήταν αυτές?? Τυχερέ άνθρωπε :))

Υ.Γ. θα ήταν μεγάλη ευτυχία να έφτιαχνα ένα Μουσείο τέτοιο.. η ερώτηση σου πολύ έξυπνη.. όπως πάντα..
Δίχως σκέψη απαντώ..πως πρώτα..θα έμπαιναν σίγουρα τα αγαπημένα μου βιβλία, μετά χειρόγραφες σκέψεις κλπ, μετά φωτογραφίες και άλλα αγαπημένα αντικείμενα..θα ακολουθούσαν.. (στο μουσείο θα υπήρχε και pc βεβαίως-βεβαίως.. για το "σήμερα" μιλάμε!!!)

Roadartist είπε...

@ zoyzoy : Έχεις δίκιο! Και όχι μόνο κάνει περισσότερα, αλλά διατηρεί και καλύτερα ότι δημιουργεί..το μεταβιβάζει με αγάπη στους επόμενους.. πολύ καλά φροντισμένο..με αγάπη όπως όταν φτιάχτηκε..
Ευχαριστώ, χαίρομαι που τα λέμε!!

Roadartist είπε...

@ kiki : Και εμένα πάρα πολύ.. έχω πάει κ σε άλλα εξίσου όμορφα, σε άλλες γωνιές της Ελλάδας, αλλά δεν είχα τότε το Blog να τα αναρτήσω.. :)

Roadartist είπε...

@ JamanFou : Λες ε?? Σε ευχαριστώ, δε φταίω από μόνο του ξεπετάγεται .. :))) σε φιλώ.. να είσαι καλά για τα λόγια σου..

Roadartist είπε...

@ ikor : Καλησπέρα Ikor. Ναι σε όλα τα μέρη συμφωνώ.. και όλα κάτι έχουνε να σε κερδίσει..Για όσο διάστημα έχω το blog ακόμη και τύχει να επισκεφτώ κ σε άλλα μέρη, θα κάνω σχετικές αναρτήσεις..
Ο πολιτισμός είναι έμφυτος..και προσιτός σε όλους..αρκεί να τον ψάξεις..

Έχεις τέτοια φωτογραφική μηχανή???? ...... .......... .............

onlysand είπε...

Μπράβο, Χαμινάκι :)

όπως όλες οι αναρτήσεις σου

πανέμορφες αλλά και χρήσιμες!

ούτε γω είχα 'πετύχει' τον συμπαθέστατο κ. Τάκη πρόπερσι...

Θησαυροί ανεκτίμητοι που συναπαρτίζουν αυτό που είμαστε (ή μάλλον, θα ΟΦΕΙΛΑΜΕ...)

Roadartist είπε...

@ onlysand : να είσαι καλά Νανά, ξέρεις ότι δεν ακούγεται πολύ δεν σημαίνει πως δεν αξίζει.. Ήταν σε ένα παράπλευρο δρομάκι, σε ένα πολύ μικρό δωματιάκι..Αξίζει την επίσκεψη.. Φαντάσου με τι αγώνα θα μάζεψε όλα αυτά τα αντικείμενα..
Το οφείλουμε όντως.. Ευχαριστώ για τα λόγια σου..

onlysand είπε...

Ίσα ίσα, Χαμινάκι

ό,τι "ακούγεται πολύ", θα'πρεπε να μας κάνει επιφυλακτικούς...

ο αληθινός πολιτισμός "κρύπτεσθαι φιλεί" (για να παραφράσω τον 'σκοτεινό' αγαπημένο Ηράκλειτο)

στα πιο μικρά και φροντισμένα με αγάπη
στα ενδιαφέροντα και την αφοσίωση,
στη συμπεριφορά τού καθένα μας

σε φιλώ

onlysand είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Roadartist είπε...

@ onlysand : ..μου άρεσε πολύ αυτό που έγραψες.. σε ευχαριστώ που περνάς..και 'κοσμείς' το Blog μου με την παρέα σου :) (..το εννοώ!)

Margo είπε...

Καταπληκτικό, μπράβο Αρτιστάκι, εξαιρετική η ανάρτησή σου και καλά κάνει και είναι μεγάλη.. όχι μόνο γι αυτόν τον άνθρωπο που με μεράκι το έστησε και το συντηρεί, αλλά γιατί είναι πολύ πολύ ενδιαφέρον το αντικείμενο, που έχει ήδη περάσει στο μακρινό παρελθόν.
Φιλιά

Aristodimos είπε...

Ακριβως οπως το ειπες...
Αυτοι οι άνθρωποι είναι που προάγουν τον πολιτισμό, δύσκολα, αθόρυβα, αλλα με πολύ μεράκι!

Υπέροχο ν αναδειξεις με το post σου αυτην τους την προσπάθεια.

Καλό μήνα

Αρης

Roadartist είπε...

@ Margo : Καλημέρα Margo σε ευχαριστώ. Και εγώ πιστεύω πως σε τέτοιες περιπτώσεις αξίζει να είναι μεγάλη..και ας την διαβάσει μόνο όποιος αληθινά ενδιαφέρεται..
Όντως το αντικείμενο είναι πολύ ενδιαφέρον, πόσο μάλλον για εμένα που δεν είχε τύχει να έχω ξαναδεί φωνογράφους..Πολλά φιλάκια!

Υ.Γ. Και ίσως για τους υπόλοιπους της γενιάς..μου..

Πληροφορίες για τον φωνογράφο:..


http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A6%CF%89%CE%BD%CF%8C%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%BF%CF%82

Roadartist είπε...

@ Aristodimos : Αυτό προσπαθώ εδώ και δυο σχεδόν χρόνια.. δειλά, αλλά όπως μπορώ. Σε ευχαριστώ. Πολύ καλημέρα!

jacki είπε...

Κοζάνη :)
Να έρθεις.

"ζαχαρούλα.." είπε...

και απορώ ... γιατί όλα αυτά που αξίζουν δεν τα προβάλει ποτέ και κανένας?????????????????

σε ευχαριστώ.. ούτε ήξερα την ύπαρξη του.. και φαντάσου έχω πάει τόσες φορές Λευκάδα!!!!!!

καλό μήνα road αγαπημένη μου!!!

leondokardos είπε...

Κάθε σου φωτογραφία αξίζει για αυτό το μικρό αλλά σημαντικό μουσείο με τα τόσα όμορφα εκθέματα. Είναι ακόμα μιά απόδειξη της ιδιωτικής πρωτοβουλίας, δείχνει την αγάπη και το μεράκι ορισμέων αξιόλογων ανθρώπων να προσφέρουν στη κοινωνία.
Και ποιός πιο ειδικός να μας παρουσιάσει το μουσείο αυτό απο το Αρτιστάκι.
Καλό μήνα,νάσαι καλά.

Roadartist είπε...

@ jacki : Μακάρι να μπορούσα.. θα ερχόμουν..γενικώς όλα αυτά τα μέρη της Β.Ελλάδας θέλω πολύ να τα δω.. :))

Roadartist είπε...

@ "ζαχαρούλα.." : Και επίσης γιατί η πλειοψηφία από εμάς.. μπροστά σε όλους αυτούς τους ανθρώπους αδιαφορούμε?
Για αυτό απέχω από τις βλακείες που κυριαρχούνε. Σε φιλώ και σε ευχαριστώ πολύ για την φιλία σου..

Roadartist είπε...

@ leondokardos : Να είσαι καλά λεοντόκαρδε, εγώ σας ευχαριστώ που περνάτε από το blog μου, τόσα ανοικτόμυαλα πραγματικά μυαλά, για την παρέα και τα δεκτικά σας σχόλια. Σε φιλώ, καλό απόγευμα!

ippoliti_ippoliti είπε...

Εξαιρετική ανάρτηση.Ομολογώ ότι και μένα ήταν η πρώτη φορά σε διακοπές που μου συνέβη να μην επισκεφθώ κάποιο μουσείο. Δεν ξέρω γιατί, ίσως γιατί υπερίσχυσε αυτό που και συ λές οι παραλίες. Εξαιρετική πάντως η ανάρτησή σου, η προσπάθειά του, οι φωτογραφίες σου, ο κόπος σου. Να'σαι καλά
Καλό βράδυ

Glennis είπε...

Interesting collections.

Roadartist είπε...

@ ippoliti_ippoliti : Καλημέρα Ιππόλυτη. Σε ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου.. Χαίρομαι που σου άρεσε..Καλό πρωινό Τετάρτης!

Roadartist είπε...

@ Glennis : Thanks!! Welcome to my blog.. :)

Mariela είπε...

Ροντάκι αγαπημένο, καλό φθινόπωρο σου εύχομαι!
και να συνεχίσεις τις εξαιρετκές και μοναδικές σου αναρτήσεις!

φιλάκια

Roadartist είπε...

@ mariela : Ευχαριστώ, επίσης Μαριέλα!! Καλό φθινόπωρο!!

Side21 είπε...

Ευτυχώς κι υπάρχουν ...
μερικοί " τρελλοί " !!!
που προστατεύουν & διαφυλάττουν
χρήσιμα αντικείμενα για να μένει
ζωντανή η ιστορία, η τέχνη κι η παράδοση !!!
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ εύχομαι ...
και ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ...

Eulie Aeglie είπε...

Είναι πια αυτό τόσο κοινότοπο: τέτοιες υπέροχες κινήσεις να τις σνομπάρουν πάντοτε οι ντόπιοι - και να της αναζητούμε με λαχτάρα οι επισκέπτες.

Γιώτα Παπαδημακοπούλου είπε...

Μ' αρέσουν μικρά μουσεία τέτοιου τύπου. Πολλά κι ενδιαφέροντα, παρόμοια, μπορείς να επισκεφτείς και στην Σύρο αν ποτέ πας, στον καθολικό λόφο.

Unknown είπε...

Με γέμισε νοσταλγία
Είναι ένα νησί που πάντα ξαναγυρίζεις
στο μουσείο αυτό δεν έχω πάει
πολύ ωραίες οι φωτογραφίες ευχαριστώ
ήταν σαν να ήμουν εκεί
είσαι φοβερή!
Πρέπει να αγοράσω Σουμάδα

Roadartist είπε...

@ Side21 : Έτσι ακριβώς Σιδερή! Καλό Φθινόπωρο σε σένα και στο όμορφο νησί σου!!

Roadartist είπε...

@ Aeglie :..και στην Αθήνα δυστυχώς, σε εμάς, το ίδιο δεν συμβαίνει?? Τόσα αξιόλογα πράγματα τριγύρω.. και πόσοι λίγοι τα γνωρίζουν, ή τα αναζητούν.. Δεν το καταλαβαίνω αυτό..

Roadartist είπε...

@ Γιώτα Παπαδημακοπούλου: Και εμένα μου αρέσουν πολύ.. κερδίζεις πράγματα μέσα από αυτά..Αν πετύχω κάποιο σε ταξίδι, δεν υπάρχει περίπτωση να μη το δω.. Στην Σύρο δεν έχω πάει ακόμη..

Roadartist είπε...

@ texnes : Χαίρομαι τόσο πολύ που πέρασες.. Κλειώ εύχομαι να πέρασες ένα πολύ όμορφο καλοκαίρι, χαίρομαι που κάπως στο "γνώρισα" το μικρό αυτό μουσείο.. Φιλιά πολλά σου στέλνω, μου έλειψες!!!

Δημιουργία είπε...

Το εχω επισκεφθει και μαλιστα ειχα παρει μια κασετα με κανταδες.Πραγματι ειναι μια αξιοθαυμαστη δουλεια αυτη που εχει κανει ο κυριος Τακης.

Μετεωρίτης είπε...

Ωραίο,
οι φωτογραφίες λένε πάντα την αλήθεια!!

Φιλιά Road-και καλό μήνα!!

Ειρήνη Λιβανού είπε...

Σ' ευχαριστούμε άλλη μια φορά για τις ωραίες αναρτήσεις σου και για το σεβασμό και την αγάπη με την οποία αντιμετωπίζεις το δημιουργό.
Μπράβο και στους δυο σας!
Καλό φθινόπωρο!

Roadartist είπε...

@ Δημιουργία : Καλώς όρισες! Χαίρομαι που το έχεις επισκεφτεί!! Και εγώ πήρα cds.. :) και οι φίλοι μου.. άλλοι καντάδες, άλλοι ρεμπέτικα :)

Roadartist είπε...

@ Μετεωρίτης : Καλό μήνα φίλη μου.. θα μας ζαλίσουν με τις εκλογές.. έρχομαι να δω τι έβαλες.. !

Roadartist είπε...

@ Ειρήνη Λιβανού : Εγώ σε ευχαριστώ για τα λόγια σου.. Χαρά μου που σε ξαναβλέπω! Καλώς όρισες!!

Related Posts with Thumbnails