7 Σεπτεμβρίου 2009

Καταρράκτες Δημοσάρη

Άλλη μία και τελευταία ανάρτηση, αφιερωμένη στην Λευκάδα!
Αυτή τη φορά στον Καταρράχτη του Δημοσάρη!
Αύγουστο μήνα τα νερά του δεν ήταν πολύ ορμητικά, αλλά ήταν αρκετά παγωμένα.., οπότε και προσφέρονταν για βουτιές!

..Η τοποθεσία αυτή βρίσκεται πολύ κοντά στο Νυδρί, και σχεδόν 20 χλμ από την πόλη του νησιού με εύκολη πρόσβαση..
Αφήνεις το αμάξι, ακολουθείς τις πινακίδες.. και αρχικά αντικρίζεις ένα όμορφο ξύλινο κιόσκι καφέ,
όπου (μετά την βουτιά) θα απολαύσεις εκεί, κάτω από τα πλατάνια, τον καφέ../την μπύρα σου..

Μετά από μια 20λεπτη πεζοπορία, μέσα σε ένα παρθένο τοπίο με φαράγγια, δέντρα και λουλούδια.. φτάνετε στον Καταρράκτη! Καλές βουτιές, μόνο με προσοχή στα γλιστερά βράχια!

Ακολουθήστε τις φωτο.. ταξιδέψτε, σε αυτήν την ανάρτηση, ας "μιλήσουν" αυτές..








Καλή εβδομάδα!!!

Σχετικά posts : Παραλίες Λευκάδας (Εγκρεμνοί,Πόρτο Κατσίκι) , Μουσείο Φωνογράφου Λευκάδας

93 σχόλια:

b|a|s|n\i/a είπε...

μιλάνε οι εικόνες και μιλάνε τόσο όμορφα! ας ελπίσουμε να μην έχουμε από τους άλλους καταρράκτες στην αθήνα τώρα που άρχισε να βρέχει.
καλή εβδομάδα!! φιλιά πολλά!!

librarian είπε...

Είμαι σίγουρη ότι η ανάμνηση της Λευκάδας θα σε συντροφεύει μέχρι τις επόμενες διακοπές σου. Πως μπορούν να ξεχαστούν τόσα χρώματα;
Καλή εβδομάδα φθινοπωρινή.

Hfaistiwnas είπε...

Πεθαίνω για τέτοια μέρη!!!

P. Kapodistrias είπε...

Καλοπεράσαμε βλέπω!!! Πάντα τέτοια! Με διάθεση ψυχ-αγωγίας!

καλημέρα είπε...

Αυτα τα κρύα νερα, κι ας κάνει αρκετό κρύο σήμερα εδώ στα βόρεια τα μέρη, με βροχές και αέρηδες, πολύ μου άρεσαν. Μια καλοκαιρινή βουτιά, αν ήμουν εκεί τον Αύγουστο, θα την έκανα οπωσδήποτε.
Πολλά φιλιά και καλό φθινόπωρο αρτιστάκι!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Τι όμορφο μέρος!!
Πως μου ξέφυγε όταν επισκέφτηκα την Λευκάδα??
Καλή και όμορφη εβδομάδα εύχομαι!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Αυτός είναι ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ!!!!!
Καλή σου και όμορφη μέρα,

Φιλί και Γλαρένες αγκαλιές

logia είπε...

A! έχει ταμπέλλες τώρα;
Γιατί εμείς όταν πήγαμε δεν τον βρήκαμε
βέβαια ήταν και καταμεσήμερο και μας είχε χτυπήσει και η ζέστη, σκεφτήκαμε οτι και τι καταρράχτης θα είναι κατακαλόκαιρο σε νησι και το αφήσαμε
αλλά τώρα βλέπω πως κάναμε λάθος
την καλημέρα μου

jacki είπε...

Είδα κι εγώ καταρράκτες εκεί που πήγα.. Αλλά εκεί δε βουτούσες..
Μήπως.. λέωμήπως πρέπει να πάω όποσδήποτε στη Λευκάδα;
Τι ομορφιά; Μαγεία...
Αχ θέλω λίγο κι εγώ..
Καλά πολύ θέλω αλλά δεν το λέω.

Dee Dee είπε...

Ουαου!
Υπαρχει τετοιο πραγμα στην Ελλαδα;;;;

Υπεροχο φαινεται!!!

Ιορδανίδου Όλγα είπε...

Στα ταξίδια σου πίνω!Στην υγειά σου!Καλημέρα...

Κ.Υ.Π. WALKING είπε...

Πολύ όμορφα είναι εκεί,σίγουρα βούτηξες, το έχω κάνει κι εγώ πρίν πέντε χρόνια. τώρα δεν είμαστε για τέτοια, το πολύ να πάω με την Pasta στην Αιδηψό που έχουν κι εκεί πολλόυς καταρράκτες (οι παραθεριστές)

Ανώνυμος είπε...

η λίστα με τα προς επίσκεψη μέρη έχει γίνει τεράστιο, αλλά αυτό το δικό σου σήμερα έχει κερδίσει πόλλές θέσεις. ευχαριστώ

Roadartist είπε...

@ b|a|s|n\i/a : Καλημέρα, καλή εβδομάδα!! Ναι..ειδικά που προβλέπεται να "πνιγούν" τα αντιπλημμυρικά έργα τώρα σε προεκλογική περίοδο.. Εύχομαι να μην δούμε εδώ καταρράκτες.. Φιλιά πολλά!

Roadartist είπε...

@ librarian : Καλημέρα φίλη μου.. Σίγουρα αυτές οι εικόνες, τα χρώματα, οι μυρωδιές θα με συντροφεύουν όλη αυτή τη χρονιά όποτε θέλω να ηρεμήσω ψυχικά.. είναι βάλσαμο.. Καλή εβδομάδα!

Roadartist είπε...

@ Ηφαιστίωνας : Εγώ να δεις!! Καλή εβδομάδα Ηφαιστιωνάκο μας!!

jf είπε...

...και γουστάρω αυτές τις εκδρομές!!
Καλή βδομάδα

Roadartist είπε...

@ Π.Κ. : Όντως καλοπεράσαμε! Η καλύτερη μου είναι τέτοιες εκδρομές στην φύση!!! Ψυχαγωγία πάντα!! :) Καλή εβδομάδα :)

Roadartist είπε...

@ Καλημέρα : Ωραίος δεν είναι και ο Χειμώνας? Ωραίο δεν είναι και το κρύο και οι αέρηδες? Να τον χαρείτε εκεί στα Βόρεια..Ναι η βουτιά εκεί δεν χανόταν.. Πάντως φαντάζομαι και τον Χειμώνα μια εκδρομή σε καταρράκτη θα είναι υπέροχη..και ας μην κάνεις βουτιά.. κάθε εποχή έχει την δική της ομορφιά! Καλό φθινόπωρο, πολλά φιλιά!!

Roadartist είπε...

@ Έλενα: Κρίμα που το έχασες όταν είχες πάει! Οι ντόπιοι δεν το πολυλένε, ούτε το πολυδιαφημίζουν για να μην πλακώσουν όλοι.. Αξίζει όμως όσο ίσως κανένα άλλο μέρος στην Λευκάδα! Καλή εβδομάδα!

Roadartist είπε...

@ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ : Ακριβώς έτσι!! Παράδεισος..που μας χαρίστηκε.. Ευτυχώς υπάρχουν ακόμη τέτοια μέρη.. Καλή εβδομάδα!

Roadartist είπε...

@ logia : Μη φανταστείς πάρα πολλές ταμπέλες..Δεν το πολυδιαφημίζουν οι ντόπιοι, αλλά η πρόσβαση είναι πολύ εύκολη, απλά με την καθοδήγηση ενός οδικού χάρτη..Κρίμα που τον χάσατε, είναι από τα ομορφότερα μέρη του νησιού! Καλή εβδομάδα, σε φιλώ!

Roadartist είπε...

@ jacki : Ελλάδα παιδί μου!!! Τι το ψάχνεις!! :)) χεχε Αλήθεια που πήγες τελικά??? Ουφ εγώ να δεις πόσο πολύ θα ήθελα να ταξίδευα συνέχεια..και πάντα.. και τώρα να έφευγα συνέχεια..Μακάρι! Καλημέρες!

Roadartist είπε...

@ Dee dee : Είδες η Ελλάδα μας?? Δίπλα μας είναι αυτά τα μέρη.. Για την ιστορία υπάρχει ένας ακόμη καταρράκτης με το ίδιο όνομα στην Εύβοια που είναι καταπληκτικός.. Από τις ομορφότερες πεζοπορικές διαδρομές στην Ελλάδα.. είχα την ευτυχία να πάω πριν λίγα χρόνια..αχ με έπιασε η νοσταλγία μακάρι να ξαναέφευγα.. φιλάκια..!!

Roadartist είπε...

@ CARPE DIEM : Καλώς όρισες!!! Δεν υπάρχει καλύτερη ευχή..!! Ευχαριστώ πάρα πολύ.. :)) Καλό όμορφο φθινόπωρο :)

Roadartist είπε...

@ Κ.Υ.Π. WALKING : Ήσουν νιος και γέρασες ε?? χαχαχααχαχαχα άντε χαζό!!! Άκου εκεί καταρράκτες οι παραθεριστές?? Εύχομαι να μη σε διαβάσει η παστα :)) Φιλάκια!!!

Roadartist είπε...

@ Vaggelis : Η Λευκάδα είναι ένας τόπος ευλογημένος.. και ακόμη καταπράσινος.. Εύχομαι να παραμείνει έτσι όπως την είδα και με ταξίδεψε εφέτος το καλοκαίρι.. Το μέρος αυτό του ποστ ακόμη δεν έχει τόση επίσκεψη..ευτυχώς :)

Roadartist είπε...

@ JamanFou : Εγώ να δεις!! Μακάρι να μπορούσα συνέχεια να έφευγα για ταξίδια σε τέτοιες τοποθεσίες..να είμαστε καλά να ταξιδεύουμε.. καλή εβδομάδα, φιλιά!!

Μαριλένα είπε...

ακολουθήσαμε τις φωτογραφίες, όπως θ' ακολουθούσαμε το μονοπάτι, να ήμασταν εκει..

υπέροχες όλες

φιλιά πολλά
και καλη μας εβδομαδα!

Roadartist είπε...

@ Μαριλενα : Να πάρεις τις μικρές σου και να πάτε.. :) Καλή εβδομάδα, όμορφο φθινόπωρο όλοι να έχουμε.. Με ζεστασιά στην καρδιά μας, φιλιά!

konstantinos είπε...

Πολύ όμορφα είναι εκεί πέρα! Είχα πάει πριν 11 χρόνια, όταν δεν υπήρχε ακόμη το καφέ και "υποτίθεται" δεν ήταν τόσο γνωστή η τοποθεσία...
Καλό φθινόπωρο, παρόλα αυτά!

Fegia είπε...

Καλή εβδομάδα φίλη μου.
Νομίζω ότι η Λευκάδα είναι από τα ωραιότερα νησιά που μπορεί κανείς να επισκεφτεί στη χώρα μας.
Πέρα από τις μοναδικές φυσικές ομορφιές, έχω να θυμάμαι το επίπεδο των κατοίκων της (τη συμπεριφορά και την εξυπηρέτηση) και γενικότερα μια αύρα πολιτισμού που έπνεε στο νησί. Κάτι που ισχύει γενικότερα για τα επτάνησα (ίσως δεν είναι τυχαία η ...Βενετσιάνικη κατοχή, σε χρόνους που η υπόλοιπη χώρα στέναζε κάτω από τον Οθωμανικό ζυγό).

Από το "κάθισμα" κουβάλησα στη Θεσσαλονίκη μια απίθανη πέτρα, που την έχω στο καθιστικό του σπιτιού μου, σαν ανάμνηση των πανέμορφων ημερών που πέρασα πριν από μερικά χρόνια στη Λευκάδα...

Φιλιά.

manetarius είπε...

συγγνώμηηη... έκανες βουτιά σ' αυτά τα παγωμένα νερά; Είσαι καλά τώρα;
Εκεί έτσι και ρίξεις καρπούζι γίνεται παγωτό σε χρόνο μηδέν!!
Τι θάρρος αυτό το κορίτσι βρε παιδί μου!:Ρ

Φιλάκια!!! :)

Ανώνυμος είπε...

Νασαι καλά με ταξίδεψες όμορφα.
Καλη εβδομάδα.

Γ.Π. είπε...

Δεν μας αφήνεις να ...αγιάσουμε με τις τόσο υπέροχες αναρτήσεις σου! Ας είναι! Για σένα και τη Λευκάδα, χαλάλι σας!

tovenito είπε...

τι όμορφες εικόνες αρτιστούλα!
και μουχλιάσαμε από τη βροχή ήδη ;-(
αχ, με πιάνει μελαγχολία σε αυτή τη μετάβαση από το καλοκαίρι στο φθινόπωρο..

foteinisou είπε...

Πολύ πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου και ο τρόπος που περιέγραψες τους Καταρράκτες...

Μια τυχερή Λευκαδίτισσα!

Καλό Φθινόπωρο!!

Freedom είπε...

Roadartist μου
Λατρεύω γενικά το υγρό στοιχείο κι ακόμη περισσότερο τους καταρράχτες λόγω ορμητικότητας... αλλά δεν μπορούσα να φανταστώ ότι υπάρχει τέτοιο μέρος στην Ελλάδα, που να μπορείς να κάνεις και μπανιο κάτω από τον καταρράχτη... Θεϊκό, να είσαι καλά να γεμίζεις τα μάτια μας με ομορφιές...
Φιλιά!

Roadartist είπε...

@ konstantinos : Καλό φθινόπωρο, καλώς βρισκόμαστε κ πάλι! Πριν 11 χρόνια?? Πόσο διαφορετική θα ήταν η Λευκάδα τότε.. Πάντως και σήμερα είναι αρκετά όμορφη..και το ξύλινο κιόσκι πίστεψε με πανέμορφο! Νομίζω πως ανέδειξε το τόπο..και τα παιδιά που το είχανε πολύ σωστά :)) (..όλη την ώρα παίζαμε με τα σκυλάκια τους)

Roadartist είπε...

@ Fegia : Έχεις απόλυτο δίκιο. Αν και λατρεύω τις Κυκλάδες, εντούτοις από όσα νησιά έχω επισκεφτεί του Ιονίου, η Λευκάδα με κέρδισε περισσότερο.. Μοναδικές φυσικές ομορφιές συμφωνώ..

Να σου πω την ...αμαρτία μου.. στο Κάθισμα δεν καθίσαμε!! Είχε τόσες πολλές ξαπλώστρες και τόσο πολύ κόσμο, που μου θύμισε Μύκονο! Και εγώ προτιμώ άλλου είδους παραλίες.. :) Καλή εβδομάδα!

Δημιουργία είπε...

Απο τα πιο ομορφα μερη που εχω επισκεφθει.Καλη σου εβδομαδα.

Roadartist είπε...

@ manetarius : χαααααααα σιγά το πράγμα βρε!!! :) Μα όλοι έκαναν βουτιά.. δεν ήταν τόσο απογορευτικά κρύα τα νερά.. Αναζωογονητικά θα τα έλεγα :) Φιλιααααα :)

Roadartist είπε...

@ Τhalassokrator : Χαίρομαι όταν ταξιδεύεται έστω κ στιγμαία μαζί μου!! :) Καλή εβδομάδα θαλασσινέ..

Unknown είπε...

Καλησπέρα

Καλό βράδυ
Καλή βδομάδα

Roadartist είπε...

@ Subtitle : Ποιος θέλει να αγιάσει?? Ε?? :)) Δεν είναι μωρέ ευχάριστο να μοιραζόμαστε τα "καλά"??.. Όχι όλο.. ασχήμια και γκρίνια..Φιλιά!!!

Roadartist είπε...

@ tovene592 : Λογικό.. είναι που σηματοδοτεί και το τέλος της ξεγνοιασιάς..των διακοπών.. Είναι που δεν έχουμε κ τόσο χρόνο όσο το καλοκαίρι.. Θα περάσουμε όμως όμορφα και εδώ όπως κ αν έχει....

Roadartist είπε...

@ foteinisou : Καλώς την!! Χαίρομαι που εγκρίνεις το τρόπο που τους παρουσίασα, αλλά κι που σου άρεσαν οι φωτο.. Μόνο λίγη από την ομορφιά του τόπου δείχνουν.. Κάθε στροφή εκεί είχε και κάτι υπέροχο! :) Να περνάς όμορφο, να χαρείς το τόπο σου τώρα που αδειάζει :) Καλό φθινόπωρο!

Roadartist είπε...

@ Freedom : Χαίρομαι πραγματικά που σας άρεσε.. Κάνεις μπάνιο και έχοντας περπατήσει μια ανηφορική καταπράσινη διαδρομή, σε ανακουφίζει το παγωμένο νερό.. Είναι πολύ ωραίο που αυτό το νησί συνδιάζει όμορφα μέρη τόσο σε βουνό, όσο και θάλασσα..

Roadartist είπε...

@ Δημιουργία : θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου.. Καλό φθινόπωρο και καλή εβδομάδα να έχεις Δημιουργία μου..

Roadartist είπε...

@ Sailor : Γειά σου καπετάνιε! Τα βουνά δεν σε ελκύουν όσο η θάλασσα?? Έχουν κ αυτά την ξεχωριστή τους μαγική ομορφιά! Επίσης, καλή σου εβδομάδα :)

Antonis Kirikos είπε...

Ήμουν Λευκάδα για μία μέρα μόνο, μετά την Ιθάκη και δεν πρόλαβα να παω στους καταρράκτες. Την επόμενη φορά!

Ωραίο μπλογκ, παρεμπιπτόντως!

Roadartist είπε...

@ Glorfindel : Εγώ πάλι ήθελα να πάω στην Ιθάκη, μετά την Λευκάδα, αλλά δεν βρίσκαμε διαμονή ούτε για..δείγμα!!! Σε ευχαριστώ :) καλώς όρισες..

iLiAs είπε...

..καλο φθινοπωρο Αρτιστα..να εισαι καλα! :)

Σοφία είπε...

Σούπερ οι φωτογραφίες!! Υπέροχα χρώματα!

fish eye είπε...

ομορφη που ηταν και η λευκαδα και οι καταρακτες της..!!!

θα εκανα ευχαριστως μια βουτια, κι ας θελω παπλωμα αποψε για την νυχτα..

ο ’’μικρός’’ πρίγκιπας είπε...

περίμενε και τις δικές μου φώτο απο τα ζαγοροχώρια...
και τους καταρράκτες εκεί.

Natalia είπε...

δεν μας είπες... εσύ έκανες βουτιά στου Δημοσάρη? :)

καλησπέρα
καλή βδομάδα

Aristodimos είπε...

Πραγματικα "μιλάνε και μας ταξιδέψανε" οι φωτο.

Ετσω κι αν φθινοπώριασε η πεζοπορία ακομα ιδίως τωρα μεσα απο τετοια μονοπάτια ειναι μαγεία...

Καλή εβδομάδα

Αρης

Anastasios είπε...

Οι φωτογραφίες σου είναι θεραπευτικές. Η δική μας πραγματικότητα είναι κυριολεκτικά πολύ μακρινή από την ομορφιά που ιστορείς.

Roadartist είπε...

@ iLiAs : Ηλία μου καλό φθινόπωρο.. ..με όμορφες εμπνεύσεις..

Roadartist είπε...

@ Σοφία : ...χαίρομαι που σου άρεσαν, ευχαριστώ.. Υγρό στοιχείο μέσα σε καταπράσινο δάσος..

Roadartist είπε...

@ αγκαλιές του φεγγαριού : Και εγώ.. άσε που τέτοια ορεινά μέρη είναι εξίσου γοητευτικά και τον χειμώνα..μου αρέσει πάντως πολύ που χειμωνιάζει..Καληνύχτα σου..

Roadartist είπε...

@ ο ’’μικρός’’ πρίγκιπας : Ρίξε ιδέες!!! ..Ειδοποίησε με, μην τις χάσω..Στα ταξίδια μας λοιπόν :)

Roadartist είπε...

@ Natalia : Το είπα..Στο ποστ άφησα να εννοηθεί, στα σχόλια το ανέφερα.. Δες την απάντηση στην manetarius χεχεχε :)) Στην 10αδα σου πάντως για τα νησιά-παραλίες, δεν είχες βάλει Λευκάδα.. ..Είδες πως τα θυμάμαι??!

Roadartist είπε...

@ Aristodimos: Χαίρομαι πολύ Άρη που "μιλάνε" .. Και συμφωνώ πως τέτοια εποχή είναι εξίσου μαγικές οι πεζοπορίες σε τέτοια μέρη, ίσως και πιο όμορφες..

Roadartist είπε...

@ Anastasios : Και η δική μας εδώ στην Αθήνα το ίδιο.. Καλή δύναμη σας εύχομαι για την νέα χρονιά.

island είπε...

Αρτίστα. Μόλις τελείωσα ένα τσιγάρο στην βεράντα όπου με δυσκολία κρατιόμουν χωρίς ζακέτα. Ομολογώ πως με ζέστανε η ανάρτησή σου.

Την καλησπέρα μου

Μαργαρίτα είπε...

Πραγματικά ταξίδεψες τη σκέψη μου!!
Υπέροχες οι φώτο καλλιτέχνιδά μου :))

Καλό φθινόπωρο να έχουμε, σε φιλώ ***

lena_zip είπε...

Καλέ εδώ είναι όμορφα.
Και στους καταρράκτες και στο ιστολόγιο!

Μήπως είσαι η μαμά μου; Από τα ίδια μέρη έχετε φωτογραφίες! Σε φιλώ και καλώς σε βρίσκω.

Flora είπε...

Καλό φθινόπωρο, γλυκειά μου ταξιδεύτρια!
Η Λευκάδα είναι αγαπημένο νησί. Κι οι φωτογραφίες σου το κάνουν ακόμα πιο ελκυστικό.
Εύχομαι οι στιγμές που σε κέρασε τούτο το καλοκαίρι να φωτίζουν τα σκοτεινά σημεία του χειμώνα που έρχεται...

Roadartist είπε...

@ island : Καλημέρα Νησί.. όμορφο το σκηνικό που περιγράπτεις.. και πόσο περισσότερο όλοι μας έχουμε ανάγκη αυτή τη ζεστασιά ειδικά αυτές τις μέρες.. Χαίρομαι που πήρες λίγη από εδώ..

Roadartist είπε...

@ Μαργαρίτα : Να είμαστε καλά να ταξιδεύουμε..να διαφεύγουμε από όσα δεν μας αρέσουν/ταιριάζουν.. Καλό φθινόπωρο Μαργαριτέρια μας!

Roadartist είπε...

@ lena_zip : Καλώς όρισες, καλή σου μέρα, σε ευχαριστώ πολύ :)) Η μαμά σου δεν είμαι σίγουρα :)) αλλά χαίρομαι που είμασταν στα ίδια μέρη.. :))) Πολλά φιλάκια!!

Roadartist είπε...

@ Flora : Ευχαριστώ φίλη μου, καλώς όρισες και πάλι.. Όλα καλά με την σύνδεση?? Προετοιμάζεσαι για την νέα χρονιά? Εύχομαι εφέτος να τα λέμε καλύτερα.. Και εύχομαι ο φετινός χειμώνας να έχει πιο πολλές φωτεινές στιγμές. Φιλάκια, καλό φθινόπωρο~

Roadartist είπε...

@ Theogr ο κηπουρός : Δεν έχω ήχο από εδώ.. οπότε θα το δω και αργότερα από το σπίτι. Καλώς επέστρεψες κηπουρέ :)

Artanis είπε...

Ωωωωωωωωωωωωωω, δεν έχω πάει εκεί, ή δεν θυμάμαι...Πρέπει να πάω οπωσδήποτε!!!
Πανέμορφα Καλλιτέχνιδά μου...
καλημέρα απο ΝΖ...
(ποια είναι η κοπελίτσα στη φωτό; Μήπως την "ξέρουμε";)

nikiplos είπε...

Γειά σου Καλλιτέχνιδα.
Προσυπογράφω το σχόλιο της Αρτάνιδος. Δεν έχω επισκεφθεί το μέρος, και αναμφισβήτητα το προσθέτω στην παρακαταθήκη των υποψήφιων μελλοντικών διακοπών.
Οι φωτογραφίες σου όπως πάντα έχουν πολλά να πουν... Η 6η κατά σειρά από πάνω, δε με σημάδεψε καθώς το φως αναβλύζει μέσα από το καθάριο νερό...
Μην το ξεχνάς αυτό... Είμαι σίγουρος πως κάποια μέρα θα κάνεις τη δική σου έκθεση φωτογραφίας (αν δεν την έχεις ήδη κάνει).

Ανώνυμος είπε...

Αν και έχω πάει Λευκάδα, ομολογώ πως αυτές τις εικόνες ούτε που τις είχα δει...

Roadartist είπε...

@ Artanis : ....Έξυπνη :) πονηρή αρτάνις :) αν είχες πάει εκεί θα το θυμόσουν, οπότε μάλλον δε θα πήγατε...στην επόμενη επίσκεψη στην Λευκάδα να μη το χάσετε.. Αν και στην ΝΖ είστε full στους καταρράχτες.. :)) Φιλάκια :)

Ανώνυμος είπε...

Εκεί που μπερδεύται το πράσινο του νερού, το γαλάζιο του νερου και το καφέ γκρι της γης... ξεκινά και το ταξίδι...

Πολύ πράσινο για το μάτι... υπέροχες φωτογραφίες...

Φιλί

Roadartist είπε...

@ nikiplos : Καλησπέρα nikiple μου.. Καλώς όρισες και πάλι! Το ξέρεις πόσο έλειψες..
Χαίρομαι που σου άρεσε η συγκεκριμένη φωτό..για να είμαι ειλικρινής είναι κ εμένα από τις αγαπημένες μου..για το λόγο που ανέφερες.. Τώρα για το υπόλοιπο σχόλιο σου..είσαι ένας πολύ γλυκός φίλος..Και σε ευχαριστώ πολύ..
Να πας.. Ευτυχώς αυτό το μέρος της Λευκάδας δεν έχει ακόμη μαθευτεί αρκετά (περίεργο πως..) πάντως δεν πάει αρκετός κόσμος.. Φαίνεται οι περισσότεροι προτιμούν τις παραλίες..αυτό είναι θετικό γιατί διατηρείται καθαρός..ένας μικρός καταπράσινος παράδεισος.. όπως φαίνεται στις φωτο..
Εύχομαι ολόψυχα να βρεις τις λύσεις στις σκέψεις σε όσα σε απασχολούν (αναφορά στο τελευταίο σου σχόλιο..) Καλό απόγευμα.. Φιλάκια πολλά..

Roadartist είπε...

@ Χάρης : Κρίμα! Πολύ όμορφο κομμάτι της.. Όμως ok, θα το δεις την επόμενη φορά..

Roadartist είπε...

@ ΟΔΟΙΠΟΡΟΣ : ή διαφορετικά συνδυασμός γήινης και ουράνιας ομορφιάς.. Φαντάζεσαι αυτό να ήταν το σκηνικό της καθημερινότητας μας?? Μάλλον αυτό απαιτεί πολύ φαντασία ε?? :)) Φιλιά!

rain είπε...

Πέρα απο τις υπέροχες εικόνες μου θύμισες τις διακοπές που είχα κάνει εκεί πριν κάμποσα χρονάκια και την πιο ωραία παραλία που έχω δει, τους Εγκρεμνούς.Τι υπέροχη, τι νερά, τι ήταν αυτό!
Να'σαι καλά για την βολτούλα αρτιστάκι μου

kariatida62 είπε...

Όπως, ξανάγραψα στο προηγούμενο αφιέρωμα σου για την Λευκάδα, οι καταρράκτες της ήταν ένα απο τα λιγοστά μέρη που έμειναν στην μνήμη μου έντονα απο αυτό το νησί.
Έχω επισκεφθεί πολλά νησιά και καταρράκτες Δημοσάρη δεν είχα ξανασυναντήσει...μέχρι που βρέθηκα στην Σάμο και εκεί συνάντησα ακόμη καλύτερους,μέσα σε μιά οργιώδη βλάστηση!(ο Side21,Sidepap21...μπορεί να μας ξεναγήσει σ'αυτούς σ'ένα σχετικό αφιέρωμά του. Κάνω πρόταση μέσω... roadartist!)Kαταλήγω ότι οι ομορφιές της χώρας μας είναι...ατελείωτες!

Roadartist είπε...

@ rain : Πραγματικά αξίζει να πας στην Λευκάδα μόνο για τους Εγκρεμνούς και αυτούς τους καταρράκτες.. Τέλεια παραλία...

Roadartist είπε...

@ kariatida62 : Χαίρομαι καρυάτιδα.. Εύχομαι να έχουμε χρόνο να τις γνωρίσουμε, επισκεφτούμε..και τη σοφία να τις διατηρήσουμε όπως τις λάβαμε (για το καλύτερες..δε το συζητώ.. ) γρρρ.. Ναι τέλεια είναι εκεί, πόσο θα ήθελα τώρα να ήμουν εκεί......

kiki είπε...

Και μόνο που τους είδα, δροσίστηκα!

Roadartist είπε...

@ kiki : ...φαντάσου εκεί :) καλησπέρα!

Μαρία Δριμή είπε...

Στους καταρράκτες αυτούς δεν καταφέραμε να πάμε. Την ημέρα που το είχαμε προγραμματίσει, χάσαμε το δρόμο που συνέχιζε προς τα πάνω μετά τον κεντρικό δρόμο στο Νυδρίου-Λευκάδας και μας πήρε από μόνος του ο δρόμος της Λευκάδας και μας γύρισε στο ξενοδοχείο.
Πάντως την επόμενη φορά δεν θα μας ξεφύγουν!
Βρήκες κανέναν κόκκο φακής στην Εγκλουβή; Όχι, γιατί μου έμεινε η λαχτάρα...

Roadartist είπε...

@ Maria Jose : Δεν πειράζει την επόμενη φορά! Κόκκο φακής?? Όχι! Τελικά η Λευκάδα όλο μας εκπλήσσει.. :) Θα περιμένω τις υπέροχες φωτο σου!

NIKOSLEFKAS είπε...

Καλησπέρα σας και καλή άνοιξη !

Επισκέφτηκα σήμερα τους καταρράκτες Δημοσάρη και δημιούργησα ένα μικρό βίντεο. Αν θέλετε δείτε το εδώ :

http://www.mylefkada.gr/lefkadas-secrets/lefkadas-secrets/8621-katarrakteslefkada.html

roadartist είπε...

@ Nikos Kavvadas : Υπέροχος ο τόπος σας! Όποιος έρθει στη Λευκάδα, είναι 'λάθος' να μην επισκεφτεί τους καταρράκτες της! Ευχαριστώ για το ταξίδι μέσω του βίντεο σας!

Related Posts with Thumbnails