18 Σεπτεμβρίου 2009

ΣουΚου..

Περπατώντας στην πόλη.. νύχτα.. λίγο πριν τη βροχή…
..η αθήνα.. σαν να είναι μόνο δική μου..
Η βροχή πλησιάζει.. Η ακρόπολη φωτίζει το σκοτάδι..
..Αυτό το ΣουΚου..
Θέλω να γεμίσω στιγμές. Με μονάχα αληθινά βλέμματα.
Να δω ανθρώπους να μου μιλήσουν για τα όνειρα τους.
Να δω ανθρώπους να ονειρεύονται
Να ξεχωρίζουν από το ανθρωποφάγο πλήθος..
Να κλείσω σε ένα κουτάκι το χρόνο..
Να προκαλέσω χαμόγελα, να δεχτώ αγκαλιές.
Να περπατήσω… με ήλιο, με βροχή…
Να χαρώ Ουρανό!Να ακούσω μουσικές..
Να δω λουλούδια, ζωγραφισμένα σε τοίχους..
"Να βάλω φωτιά σε ότι με καίει, σε ότι μου τρώει τη ψυχή.."
....

Δεν ξεχνάω.. για να περάσω καλά :

Αυτό το Σάββατο.. το πάρτυ συνεχίζεται στην Αβραμιώτου..
..ακούγοντας μουσική
UNDER CONSTRUCTION..

Οι
Νύχτες Πρεμιέρας ξεκίνησαν.. για να ομορφύνουν τις μέρες μας..ως τις 27/9..

Καλό ΣουΚου..

115 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Καλό ΣΚ κοπελιά!!!
Να περάσεις τέλεια!
Και να γεμίσει όσες περισσότερες στιγμές μπορείς!!!

lena_zip είπε...

Ε τότε κάπου, σε κάποιο δρόμο θα συναντηθούμε. Θα είμαι αυτή που θα χαμογελάει.

Ιορδανίδου Όλγα είπε...

Καλό σαββατοκύριακο γλυκειά μας Roadartist..Τι ωραία που είναι σαν αλλάζουν οι εποχές!!Προλαβαίνει κανείς να ονειρευτεί, να χουζουρεψει, μες στους δρόμους να κρυφτεί...

Χριστίνα (lbt) είπε...

ΕΠΙΣΗΣ!! παρασκευούλα σημερα, επιτελους.. σου ευχομαι να κάνεις όλα αυτα που γράφεις και κυριως να δεχτεις αγκαλιές και χαμογελα...που θα προκαλέσεις!

φιλιά!

Άστρια είπε...

"Σουκου.."¨:))))

Οι όμορφες νυκτερινές φωτογραφίες σου, ήταν ακριβώς αυτό που έγραφες!
Σου εύχομαι όλα τα όμορφα, όλα τ' αγαπημένα, να συμβούν σ' αυτό το Σουκου:)

φιλάκια γλυκειάς καληνύχτας:))

librarian είπε...

Να δω βλέμματα αληθινά και ανθρώπους να ονειρεύονται... στο εύχομαι για κάθε μέρα αυτό και όχι μόνο για τις επόμενες.
Είναι λυπητερό να υπάρχουν άνθρωποι που να μην έχουν όνειρα αλλά ακόμη πιο λυπητερό αυτοί να είναι δικοί σου άνθρωποι.
Να περάσεις όμορφα και εγώ μαζί σου στη φωτιά να κάψουμε ό,τι μας καίει...

Ανώνυμος είπε...

Να ζήσω θέλω... αληθινά ... μόνο αυτό... να ζήσω... μία στιγμή την αλήθεια του χρόνου...

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλό και όμορφο Σου Κου εύχομαι.
Οπως το θέλεις και όπως το ονειρεύεσαι!!

b|a|s|n\i/a είπε...

έχεις την χάρη. τέχνη να γίνεται το πέρασμά σου. και τέχνη να γίνεται στο πέρασμά σου. έτσι απλά!
πολύ καλό σου σουκού. με όλα αυτά που σε κάνουν να χαμογελάς. αληθινά!
φιλιά πολλά!

Ελένη Μπέη είπε...

Αχ αυτές οι Νύχτες Πρεμιέρας! Πόσο θα 'θελα να ήμουν εκεί! Ο καθένας με τον καημό του.

Adamantia είπε...

Ολα αυτά που θέλεις κι άλλα τόσα εύχομαι για το σκ και για όλη την εβδομάδα!
Μ άρεσαν πολύ οι φωτο της πόλης πριν τη βροχή..
Φιλί

jacki είπε...

Κι εγώ θέλω να δω βλέμματα.. να αφεθώ σε αγκαλιές..
Εεε τι λέω;
Ξέχασα.. όχι.. Παιρνώ και μόνη μου καλά..
Ότι να 'ναι είμαι... Αλλά θα συνέλθω.

Roadartist είπε...

@hfaistiwnas : Thank you!!! Που πήγε το Avatar σου??? Καλημέρα ηφαιστίωνα :)

Roadartist είπε...

@ lena_zip : Θα σου χαμογελάσω τότε :)) Φαντάζεσαι όντως να συναντήθουμε?? Καλό σκ!

Roadartist είπε...

@ CARPE DIEM : ...στους δρόμους να κρυφτείς.. Πολύ ωραίο αυτό.. Όντως η αλλαγή των εποχών έχει έναν μοναδικό ρομαντισμό.. Σε φιλώ!!

Roadartist είπε...

@ Χριστίνα (lbt) : ..ουφ.. ναι.. καλό πσκ, να περάσεις όμορφα.. Να είμαστε καλά να ανταμώνουμε περισσότερο με όσους αγαπάμε :) σε φιλώ!!

Roadartist είπε...

@ Άστρια : Ναι έκανα την βραδινή μου βόλτα επιστρέφοντας στο σπίτι.. Μέσα στο σκ, θα γίνει όμως πιο χαλαρή (φαντάζομαι).. Σε ευχαριστώ, να είσαι καλά φίλη μου. Πολλά Φιλιά και φυσικά πολλά ::))))))

Roadartist είπε...

@ librarian : ..Καλημέρα! Οι δικοί μου κοντινοί άνθρωποι έχουνε όνειρα, και ας ξέρουν πως δύσκολα κάποια θα γίνουν, τα ζουν και τα ονειρεύονται.. Αλλά η καθημερινότητα καλώς ή κακώς, σε αναγκάζει να συναναστρέφεσαι και με ανθρώπους άλλου είδους.. τους 'ανθρωποφάγους' όπως τους αισθάνομαι..Και αυτό κάπου κουράζει.. Ας είναι :) ίσως έτσι εκτιμάς όσους ήδη έχεις.. Να το κάψουμε βρε ναι.. :) φιλιά!

Roadartist είπε...

@ ΟΔΟΙΠΟΡΟΣ : Ακριβώς αυτό οδοιπόρε μου.. Έχουμε πνιγεί στο δήθεν.. Να επιλέγουμε, τα σκ είναι μικρές ανάσες..Όσο γίνεται το προσπαθώ κάθε μέρα..Σε φιλώ!

Roadartist είπε...

@ ΕΛΕΝΑ : Να είσαι καλά. Πολλές σκέψεις, πολλά πολλά πολλά γίνονται, αλλά τελικά δες ότι αυτά τα "θέλω" που υπερτερούν και αυτά για τα οποία διψάς, είναι τα πιο απλά.. ΦΙΛΙΑ!!

Roadartist είπε...

@ b|a|s|n\i/a : Υπερβάλλεις.. Να είσαι καλά Βασίλη! Όχι πως και το προηγούμενο σκ δεν είχε αληθινά χαμόγελα..Ακόμα θυμάμαι τη Κυριακή :)) σε φιλώ!!

Roadartist είπε...

@ Νερένια : Καλά κάνεις.. αυτή δεν είναι η ομορφιά? Αυτό βασικά εννοούσα κ στο ποστ.. Ανθρώπους να μου πουν τους καημούς τους, αληθινούς, ζωτικούς :) και οι Νύχτες Πρεμιέρας έτσι όπως το έγραψες είναι μια χαρά καημός.. :) που σε γεμίζει στιγμές που σε τροφοδοτούν με όνειρα.. Να είσαι καλά, σε φιλώ!

Roadartist είπε...

@ Adamantia : Μακάρι κάθε μέρα να ήταν Σου Κου.. Ξέρεις πως δεν γίνεται..αλλά θα το προσπαθώ... :)))) Σε φιλώ, χαίρομαι που σου άρεσαν οι φωτο!

Roadartist είπε...

@ jacki : ..χαμογέλα, χαμογέλα, χαμογέλα!!! Έστω και ένας αληθινός άνθρωπος δίπλα σου, μπορεί να αξίζει όσο δεν αξίζει ένα ολόκληρο πλήθος.. Σε φιλώ!

Artanis είπε...

Καλημέρα Καλλιτέχνιδα!!!
καλά να περάσεις αυτό το Σ/Κ...
Φιλιά πολλά...

Hfaistiwnas είπε...

Καλημέρα!
Άσε μια μαλακία που έκανα με το πικάσα...
Το ξαναέβαλα..

Ανώνυμος είπε...

εύχομαι να είναι ένα ευχάριστα αξέχαστο Σ.Κ.

kariatida62 είπε...

Η Αθήνα μας την νύχτα γίνεται ξελογιάστρα!!! Συμφωνώ μ'αυτούς που την παρομοιάζουν με "γυναίκα-πόρνη".Το πρωί την βλέπεις και την απεχθάνεσαι το βράδυ την κοιτάς και την ερωτεύεσαι,χάνεσαι μέσα στα "όλο υποσχόμενα" ερωτικά της χάδια...
Τώρα για την σωτηρία της ψυχής βάλε ακόμα και φωτιά!για ότι σε καίει και σου τρώει την ψυχή...
Και την δική μου ευχή έχεις για ένα καλό Σ/Κ Roadartist!

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

Καλό ΣουΚου να έχεις καλλιτέχνιδα, αν και βλέπω πως οι στιγμές σου γεμίζουν όμορφα κι εντός εβδομάδας.
Αναφέρομαι στον Χοακίν που είδα πιο κάτω.

Να περάσεις όμορφα!

Mariela είπε...

Ευχομαι το "ΣουΚου" σου να είναι γεμάτο από όλα αυτά που ονειρεύεται η ψυχή σου και ακόμα περισσότερα....

Ανώνυμος είπε...

Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα "ποιήτρια των δρόμων"
Πολύ όμορφη δουλειά μπραβο σου.

βιολιστης στη στεγη είπε...

Πόσα λίγα,τελικά, χρειαζόμαστε πραγματικά για να περνάμε ΚΑΛΑ...
Ισως και μόνο αυτό:
"Να προκαλούμε χαμόγελα, να δεχόμαστε αγκαλιές..."
Ετσι παίρνουν φωτιά αυτά που μας καίνε, αυτά που μας τρώνε τη ψυχή...
Μ' ένα χαμόγελο....
Μιά αγκαλιά...
Στα χαρίζω και τα δυό αρτίστα μου...

antixytax είπε...

...σπίτι κάθεσαι καθόλου :)

mahler76 είπε...

Η πρώτη και η τελευταία είναι οι αγαπημένες μου. Καλή σου μέρα.

foteinisou είπε...

Ήδη προκάλεσες πολλά χαμόγελα..
+1 το δικό μου...

Σου εύχομαι κι εγώ
Καλό Σαββατοκύριακο!!

Χαιρετισμούς από Λευκάδα!
Εδώ έχει μια πανέμορφη ηλιόλουστη μέρα.
Εκτός από χαιρετισμούς σου στέλνω λίγο θαλασσινό αέρα..
Ελπίζω να νιώθεις το άγγιγμά του..

tovenito είπε...

αφήνομαι στην ηρεμία της μουσικής σου...
καλό σου κου!

Κ.Υ.Π. WALKING είπε...

Πολύ ωραίες φωτογραφίες και πολύ καλή η ιδέα σου στο σύνολο της.
Κάτσε να τσεκάρω και την υπογραφή, εντάξει εγώ είμαι.

Ανώνυμος είπε...

O sundiasmos tis mousikis me to keimenaki sou me ekane kai bourkosa...me polu thetika sunaisthimata...pragmatika..
Na exoume ena polu kalo sabbatokuriako gemato prooptikes...!!
Filakai Road mou!!

Γ.Π. είπε...

Το μανιφέστο του Σαββατοκύριακου!
Εύχομαι να βρεις όλα εκείνα που ζητάει η όρεξή σου να ζήσεις!
Τα φιλιά μου αρτιστάκι μου!!!

ippoliti_ippoliti είπε...

Ηθελα μόνο να σου πώ ότι όλη την ημέρα δουλεύω με τη μουσική σου. Μ'άρεσε πολύ η ανάρτησή σου.
Σε φιλώ

mareld είπε...

Αρτιστάκι μας!

Πάντα όμορφα..

Δεν µπορώ ν' αποτρέψω
να µη σκοντάψεις.
Μόνο µπορώ να σου προσφέρω το χέρι µου,
για να κρατηθείς
και να µη πέσεις..

η συνέχεια στη δροσοσταλίδα..

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

EYXOMAI NA ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ ΣΟΥΚΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΓΚΑΛΙΕΣ ΑΓΑΠΗΣ.

ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΠΕΡΑΣΕ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙΣ ΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ.ΜΟΥ ΤΟΧΑΡΙΣΑΝ ΧΘΕΣ ΑΡΓΑ ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΝΑ ΤΟ ΜΟΙΡΑΣΩ ΣΕ ΦΙΛΟΥΣ.ΤΟ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΔΙΠΛΑ ΔΕΞΙΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΜΟΥ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

zoyzoy είπε...

Να περάσεις όπως ονειρεύεσαι και ακόμα καλύτερα!Κυνήγα τα θέλω σου μην αφήνεις να σε παρασέρνει η ζωή όπου θέλει!
Καλό ΣΒΚ με φιλιά θαλασσινά!!

Ανώνυμος είπε...

πολυ ομορφο ποστ αρτιστακι μου.. γεματο συναιθηματα..λαχταρα..

οσο για την καινουργια ζαλη.... αστο να παει.. καλο σκ!

Μαριλένα είπε...

καλλιτέχνιδα μου, καλό Σαββατοκύριακο!

πολύ τρυφερή αυτη η ανάρτηση :))

φιλιά!

Διονύσης Μάνεσης είπε...

Καλές μέρες, καλλιτεχνάκι, με τη φθινοπωρινή διάθεση.

Δημιουργία είπε...

Σου ευχομαι καλο Σαββατοκυριακο και να χαρεις την καθε στιγμη του οπως εσυ θελεις.

lena_zip είπε...

Και αν συναντηθούμε, και αν έχουμε ήδη συναντηθεί και δεν το ξέρουμε; Όπως και να έχει αν δω έστω και 1 άγνωστη να χαμογελά θα τη βαφτίσω Roadartist. Καλό Σαββατοκύριακο.

logia είπε...

"Αγγελάκας" αθάνατος
κάθε στίχος του και μια στροφή στη ζωή μας
πολύ όμορφη ανάρτηση
μου θύμισε την Αθήνα του Αυγούστου
κι ας ακολούθησε βροχή
καλό βράδυ

Margo είπε...

Όμορφες οι φωτογραφίες σου όμορφες οι σκέψεις σου και εσύ Ροντάκι μου πιο ευαίσθητη από ποτέ. Όλα τα όμορφα να έρθουν σε αυτό το Σουκού και σε κάθε επόμενο όλο και καλύτερα!

Πολλά φιλιά!

Roadartist είπε...

@ Artanis : Σε ευχαριστώ artanis μου, καλά να περνάς (τέλεια) στην Νέα Ζηλανδία! Φιλιά πολλά!

Roadartist είπε...

@ Hfaistiwnas : ε, μην την πειράζεις καλύτερα.. άσε μην μπλέξεις με αυτά :)) καλό σου κου!!!

Roadartist είπε...

@ Vaggelis : Ευχαριστώ πολύ Βαγγέλη. Και εσύ το ίδιο..και ένα ακόμη καλύτερο φθινόπωρο.. γενικώς..

Roadartist είπε...

@ kariatida62 : έτσι ακριβώς.. μεταμορφώνεται.. σε θεά.. το πιστεύω.. γι'αυτό την αγαπάμε.. Είναι όντως άλλη πόλη το βράδυ..
Καλό σκ, να περάσεις όμορφα, ευχαριστώ!

Roadartist είπε...

@ η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα: Το προσπαθώ καναρινιέρα..σίγουρα και μέσα στην εβδομάδα αφιερώνω χρόνο σε τέτοιες στιγμές ..έτσι πρέπει.. διαφορετικά δεν λέει!! :-)

Roadartist είπε...

@ Μαριέλα : Να είσαι καλά.. πολύχρωμο γεμάτο εμπνεύσει σκ :) Καλό βράδυ και καλό ξημέρωμα, φιλάκια !!

Roadartist είπε...

@ Τhalassokrator : Να είσαι καλά θαλασσινέ μου φίλε.. μου άρεσε το "ποιήτρια των δρόμων" Φιλιά! :))

Roadartist είπε...

@ βιολιστης στη στεγη : Έτσι ακριβώς.. Χαμόγελο και αγκαλιά αυτά έχουμε ανάγκη.. Σε αυτά επιστρέφουμε :)) Ευχαριστώ για τις ευχές καρδιάς σου.. Φιλάκια πολλά!

Roadartist είπε...

@ antixyta : ..θέλοντας και μη.. :))
Καλό ΣουΚου :)

Roadartist είπε...

@ mahler76 : Σε ευχαριστώ :) να περάσεις πολύ όμορφα και εσύ mahler! Φιλιά πολλά!

Roadartist είπε...

@ foteinisou : Σαν να το ένιωσα το θαλασσινό αεράκι.. Πως είναι ο χειμώνας στην Λευκάδα;.. Το φθινόπωρο πάντως θα έχει σίγουρα ξεχωριστή ομορφιά.. Εδώ τώρα έχει βροχή.. αρκετή και πάλι..
Χαίρομαι απίστευτα που σου χάρισα χαμόγελο! Καληνύχτα!

Roadartist είπε...

@ tovene592 : Το καλύτερο έκανες!! Καλό σκ, να περάσεις όπως ακριβώς το θες..

Roadartist είπε...

@ Κ.Υ.Π. WALKING : Ναι για τσέκαρε την.. από ότι έχω καταλάβει το παράκανες με τα διάφορα newblogs.. Σε πείραξε η αλλαγή του καιρού?? Φιλάκια ΚΥΠ :)))

Roadartist είπε...

@ arcobaleno : Δεν είναι τυχαίο που συγκινήθηκες, τώρα θα με κάνεις να βουρκώσω κ εγώ :)))))) Αλλά όχι, δεν θα το κάνω!!! :) Σε φιλώ!

Roadartist είπε...

@ Subtitle : Ευχαριστώ!!! :)) Το μανιφέστο του ΣουΚου.. Το υιοθετούμε και καινοτομούμε.. :) Σε φιλώ!

Roadartist είπε...

@ ippoliti_ippoliti : Πολύ χαρά μου έδωσες!! Αλήθεια! Ευχαριστώ.. χαίρομαι .. :) Φιλάκια!

Roadartist είπε...

@ mareld : Υπέροχες σκέψεις, τι υπέροχο απόσπασμα.. Πέρασα από την Δροσοσταλίδα, ευχαριστώ! Δροσίστηκα πνευματικά!

Roadartist είπε...

@ JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS : έχεις γεμίσει βραβεία και σου αξίζουν μικρέ σκρουτσάκο. Ειδικά αυτό το βραβείο :) Σε ευχαριστώ φίλε μου, θα περάσω, καλό σουκου!

Roadartist είπε...

@ zoyzoy : πόσο δύσκολο.. αλλά θα το κάνω πάντα.. και όπου με πάει!! Σε ευχαριστώ πολύ φίλη μου, καληνύχτα! Επίσης καλό σου σουκου!

Roadartist είπε...

@ breathlessemotions : Άφησε το να πάει και εσύ.. Χαμογέλα, και όπως πάει! Υγεία να έχουμε και αλήθεια! Καλό ΣουΚού!

Roadartist είπε...

@ Μαριλενα : Απλά αληθινή! Σε ευχαριστώ επίσης καλό σουκου!

Roadartist είπε...

@ Διονύσης Μάνεσης : και σε σένα δημιουργικέ Διονύση μας :) Καλές μέρες γεμάτες ομορφιά :)

Roadartist είπε...

@ Δημιουργία: Δημιουργία μου σε ευχαριστώ πολύ! Επίσης καλό σκ, σε σένα και στην κόρη :)

Thalassenia είπε...

Έχεις τις επιλογές απλωμένες στα πόδια σου μέρα νύχτα. Τυχερούλα!
Καλά να περνάς.

Roadartist είπε...

@ lena_zip : Τέλειο!!! :) Μπορεί και να έχουμε συναντηθεί.. μπορεί και να συναντηθούμε.. όλα είναι πιθανά.. Μόνο καλό είναι να χαρίζεις χαμόγελα.. σε ευχαριστώ!

Roadartist είπε...

@ logia : Καλημέρα μαμά nelly :D Αγγελάκας ναι.. Αγαπημένος στίχος.. πολύ σοφός είναι.. καλό βραδάκι, ένα καλύτερο ΣουΚου!

Roadartist είπε...

@ Margo : μα γιατί το λες αυτό?? :) πάντα ευαίσθητη είμαι.. από την πρώτη ανάρτηση..μόνο μάλλον σας έχω "ταράξει" στα πολιτιστικά :) χεχε καληνύχτα :)

Roadartist είπε...

@ Thalassenia : Και εσύ όμως έχεις τη θάλασσα απλωμένη στα μάτια και στα πόδια σου μέρα νύχτα.. Δεν συγκρίνεται νομίζω.. Τυχερούλα :)

Appelsinpigen είπε...

na pernas ομορφα!!!

τι εξαιρετικες φωτο ειναι αυτες!!

νυχτες πρεμιερας, γεματες φως....

περιμενουμε το φεστιβαλ κινηματογραφου εδω πανω :) :) :)

Colorfullsmoker είπε...

Και... ετοιμάζεσαι να ξαναβγείς και έχεις όλους εμάς τους ενοχλητικούς να σου τη σπάμε ε; lol :)

Να περάσεις όπως τα περιέγραψες βρε Αρτίστα, πάω να εξερευνήσω τώρα αυτό το "underground", ενδιαφέρον ακούγεται

Καλό Σου-Κου! :)))))))))))))))))))

Ανώνυμος είπε...

Είναι μαγική η πόλη μας. Μόνο που δεν την προσέχουμε και την πληγώνουμε τόσο...

καλο χειμώνα αρτιστάκι μας

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Ζεις πολυ έντονα και την πιο αμελητέα στιγμή σου.
Αυτό σημαίνει ότι ζείς πραγματικά.
Υπάρχεις Εσύ και διαιωνίζεις μέσα σου ό,τι υπάρχει γύρω μας. Κι αυτό είναι που κάνει την διαφορά του...καλλιτέχνη από τον συνηθσμένο άνθρωπο.
Εσύ αγαπημένη μας είσαι μια από τους "ασυνήθιστους" ανθρώπους.
Να σε χαιρόμαστε !
http://ligery.pblogs.gr
http://lygeri.pblogs.gr
http://pygemos.blogspot.gr

KitsosMitsos είπε...

Ωραίες βόλτες. Πραγματικά.
Θα'σαι και συ στην Αβραμιώτου σήμερα το βράδυ; Χμμμ... Ίσως συναντηθούμε, ποτέ δεν ξέρεις.
Άκου αυτό...

Natalia είπε...

πολύ ποιητική διάθεση βλέπω...
καλό σημάδι

Καλό Σ/Κ κι απο μας, με μουσική under construction :)

Σταλαγματιά είπε...

Οι πιο όμορφες βόλτες είναι λίγο πριν την βροχή, τοτε που συννεφιάζει ο ουρανός και απλώνει εκείνο το μελαγχολικό γκρι χρώμα.
Να κάνεις πολλές πολλές τέτοιες βόλτές.

Καλό σαββατόβραδο να έχεις και να περνάς γλυκά
φιλιά πολλά

rain είπε...

Ας βάλουμε φωτιά..
Ας χαμογελάσουμε ύστερα..
Ας μοιράσουμε αγκαλιές και ας περάσουμε όλοι καλά
Σε φιλώ

Roadartist είπε...

@ Christine, the Elf : και εσύ να περνάς το ίδιο καλά κ όμορφα. Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσ/κης.. θα περάσεις πολύ καλά!! Χαίρομαι που σου αρεσαν οι φωτο thx! Καλό βράδυ!

Roadartist είπε...

@ Έκτορας : Ε, όχι και ενοχλητικοί βρε! Αντίθετα μου αρέσει που τα λέμε εδώ..ναι αυτό έλειπε! Καλό σκ, να περάσεις πολύ όμορφα!!

Roadartist είπε...

@ Freedula : Έτσι ακριβώς.. μερικές φορές νομίζω πως δεν μας αξίζει.. Καλό σκ, καλό σου φθινόπωρο :)

Roadartist είπε...

@ λυγερη : Θα ευχόμουν να μου αξίζουν τα λόγια που γράφεις.., αλλά αυτό μόνο οι δικοί σου άνθρωποι που σε ξέρουν μπορούν να το πούνε. Δεν ξέρω αν είμαι ασυνήθιστη, μάλλον είμαι πολύ απλή, δε ξέρω. Σε ευχαριστώ όμως πάρα πολύ. Αληθινά πολύ. Καλό βράδυ.

Roadartist είπε...

@ KitsosMitsos : Δεν το έχω ακόμη κανονίσει! Αν δέσει η παρέα θα είμαι.. δεν εξαρτιάται μόνο από εμένα.. Μπορεί αλλά δεν είναι σίγουρο! Αν δεν πάω αυτό το Σάββατο όμως, κατά πάσα πιθανότητα θα είμαι εκεί το επόμενο!

Roadartist είπε...

@ Natalia : Η ποίηση είναι κυρίαρχη στην ζωή μου. Καλό σκ Ναταλία μου, να είσαι παραμείνεις πάντα όπως σε διαβάζω.. Φιλιά με υπόκρουση under construction!

Roadartist είπε...

@ Αναστασία : Μας έλειψες.. άντε να μαζευόμαστε.. πολλά πολλά φιλάκια, να περνάς τέλεια και να είσαι καλά!!

Roadartist είπε...

@ rain : Έτσι ακριβώς.. με αλήθεια, με δημιουργία, να δίνουμε και να πέρνουμε.. πάντα όταν αξίζει κάτι, μας δίνει και του δίνουμε.. και όλα μετουσιώνονται..
Αρκεί να υπάρχει αυτή η αλήθεια συναισθημάτων.. και το ενδιαφέρον για να περνάμε όλοι καλά.. σε φιλώ!

σταγόνα είπε...

να μου επιτρέψεις να σου πω ότι το μπλογκάκι σου είναι μια μικρή γαλάζια όαση:)

greendim είπε...

Εξαιρετική όπως πάντα!...

πνευμα είπε...

Να έχεις ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο γεμάτο με όμορφες εικόνες και φθινοπωρινές μυρουδιές.

Την καλημέρα μου

nikiplos είπε...

Καλησπέρα...

... και εσύ μας ομορφαίνεις τις στιγμές με τις ματιές σου...
Μόνο να μεγενθύνονταν οι φωτογραφίες σου για να έβλεπα λίγο από Αθήνα που ετούτες τις μέρες μου λείπει πολύ!!!

φιλιά καλλιτέχνιδα!

Roadartist είπε...

@ nikiplos : Απίστευτο!! Μόλις τώρα σου άφησα σχόλιο.. Και ακούω/βλέπω το βίντεο που σου άφησα πριν σε link.. Απίστευτος συγχρονισμός σκέψεων..!
Nikiple μου σε ευχαριστώ πολύ..
Στις φωτογραφίες που ανεβάζω, μικραίνω το μέγεθος γιατί έχουνε μεγάλη χωρητικότητα και γεμίζουν πολύ το blog..
Αν τις θες μπορώ να στις στείλω (και αυτές και άλλες) σε email στο αρχικό τους μέγεθος.. Αν βέβαια θες στείλτο μου..
Σε φιλώ, καλή Κυριακή. Καλή ξεκούραση.

Roadartist είπε...

@ σταγόνα : Σε ευχαριστώ πολύ. Μου δίνεις χαρά.. Λατρεύω το γαλάζιο, λατρεύω την ηρεμία του.. με ταξιδεύει στην αγαπημένη μου θάλασσα. Καλώς όρισες στο Blog μου, θα χαρώ να τα λέμε..

Roadartist είπε...

@ greendim : Καλώς τον! Χαθήκαμε καιρό έχουμε να τα πούμε.. χάθηκα κ εγώ..αλλά θα επανορθώσω.. Σε ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου.. :)

Roadartist είπε...

@ πνευμα : Σε ευχαριστώ πολύ.. επίσης να περάσεις όμορφα.. όπως ακριβώς έχεις ανάγκη.. :) Καλό υπόλοιπο της Κυριακής!

karkinos7 είπε...

Ανταποδίδω την Καλησπέρα!Καλώς σε βρήκα!

kikop80 είπε...

Και δύναμη και κέφι για τη Δευτέρα που'ρχεται, αρτιστάκι!!!
μακάρι να μπορούσαμε να κάνουμε περισσότερα τις καθημερινές!!!!
:-)))

amelie είπε...

ελπιζω να περασες καλα το σουκου σου! ;)
υπεροχες φωτογραφιες...
ελπιζω να σαι καλα ή υπεροχα..
γεια και χαρα
αμελι

Ανώνυμος είπε...

ωραίο ΣουΚου, είθε να επεκταθεί σε Δου Του Του Πε Πα

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Ελπίζω να πέρασες ένα ωραίο ΣΚ ,
να σου ευχηθώ μια καλή δημιουργική βδομάδα , σαμιώτικους χαιρετισμούς

Roadartist είπε...

@ gaykarkinos: Καλημέρα και καλή εβδομάδα, καλώς όρισες :)

Roadartist είπε...

@ kikop : Μακάρι δε λες τίποτα Κικοπ..ουφ! Είναι και δύσκολη μέρα η Δευτέρα όπως κ να το κάνεις.. Καλημέρααααααααα :) φιλάκια!

Roadartist είπε...

@ Αμελι : Καλά ήταν.. αν και ποτέ δεν είναι αρκετό.. Καταλαβαίνεις φαντάζομαι :))) (με έπιασε το παράπονο δευτεριάτικα) φιλάκια!

Roadartist είπε...

@ Ηλιογράφος : μακάρι!!! Αυτό θα ήταν ότι καλύτερο.. Επίσης να στο ευχηθώ!

Roadartist είπε...

@ αθηνά : Σε ευχαριστώ πολύ Αθηνά μου και εσύ να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα.. τα φιλιά μου έχεις!

zekia είπε...

τι ωραία βόλτα.... γεμάτη:)

Roadartist είπε...

@ zekia : Αυτές μας δίνουν δύναμη για να ..αντέξουμε την εβδομάδα :)

nikiplos είπε...

mais, bien sur!!!

To email μου ειναι:
nikiplos@gmail.com

Σε ευχαριστώ καλλιτέχνιδα!!!

Related Posts with Thumbnails