12 Σεπτεμβρίου 2009

...ουρανέ...


Φτάνω στην πόρτα.. Ακούγεται από μέσα το τηλέφωνο να χτυπά... Βάζω το κλειδί και ανοίγω γρήγορα. Τρέχω και το σηκώνω. Από την άλλη άκρη της γραμμής, ακούγεται η φωνή ενός συνομηλικου μου.


«Καλησπέρα σας. Να σας ενημερώσουμε ότι το Σάββατο στο ‘τάδε’ μέρος, θα μιλήσει ο ‘τάδε’ από το ‘τάδε’ κόμμα, θα ήταν μεγάλη του χαρά να σας δει εκεί».


«Βαρετέ», σκέφτηκα! Τον ευχαρίστησα ευγενικά, αν και θα ήθελα να τον βρίσω. Τόσο αυτόν, όσο και τον «πολιτικό που θα χαιρόταν πολύ να με δει εκεί».


Δουλειά σε γραφεία υποψηφίων βουλευτών. Να τους προωθήσεις, να μαζέψεις ψήφους τους.

Να γεμίζεις σταυρούς σε ψηφοδέλτια και να τα μοιράζεις στους γνωστούς σου..

Με αντάλλαγμα οπωσδήποτε κάποιο μελλοντικό ρουσφέτι...


Ανοίγω το email μου (το προσωπικό, δεν μιλώ για αυτό του blog).. Εισερχόμενα κάθε μέρα και από κάποιον άλλο πολιτικό.. Απορώ που το βρίσκουν..

Σκέφτομαι τους ανθρώπους που κάθονται κάθε μήνα στην ουρά του οαεδ για το επίδομα ανεργίας.. Σκέφτομαι όσους δεν έχουνε ούτε καν αυτό το επίδομα, όσους ψάχνουν δουλειά μάταια από αγγελίες..


Ψιλά γράμματα! Οι πολιτικοί μας ποτέ δεν έψαξαν για δουλειά! Δεν ξέρουν πως γίνεται αυτό.. δεν τους χρειάστηκε…

Ξέρουν μόνο να ζητούν ψήφους.. και μετά να εξαφανίζονται! Αν έδειχναν και για τα τόσα προβλήματα, έστω το μισό πάθος που δείχνουν στην ψηφοθηρία.. όλα θα ήταν διαφορετικά!


Ανοίγω την τηλεόραση. Δεν αντέχω να δω τα ‘τηλεπαράθυρα’ ούτε για δευτερόλεπτα.

Τσιτωμένοι δημοσιογράφοι. Ο λόγος στους πλέον αναρμόδιους.

Δεν είναι τραγικό? Οι περισσότεροι από όσους διαχειρίζονται τα οικονομικά, την υγεία, την παιδεία αυτής της χώρας, είναι οι πλέον ανάξιοι για να το κάνουν.


Οι μέρες μου έχουν γίνει απαιτητικές. Οι ρυθμοί γρήγοροι. Ενώ θέλω άλλα.

Στη δουλειά προσπαθώ κάθε μέρα να είμαι όσο καλύτερη γίνεται. Για μένα.

Τα απογεύματα οι σκέψεις με κατακλύζουν..

Σε ένα διάλειμμα σήμερα κοίταξα τον ουρανό, ήταν τέλειος, γεμάτος σύννεφα. Ήθελα να ζωγραφίσω, να τα φωτογραφίσω, να τα χαρώ.. Θα ήθελα μόνο απλά να κοιτώ τον ουρανό..

Σκέφτηκα πως αν κάποιος μπορούσε να «ακούσει» τις σκέψεις μου θα με περνούσε σίγουρα για τρελή.


Ίσως να ευθύνεται η δημιουργικότητα που δεν λέει να κατευνάσει μέσα μου..

Προσπαθώ να την τιθασεύσω, αλλά δε με αφήνει. Όλο σκέψεις, όλο ιδέες..

Ίσως φταίει η μελαγχολική μου διάθεση..

Ίσως το μυαλό μου.

Καλύτερα.

Είμαι άνθρωπος, όχι μηχανή.

Με συναισθήματα. Με συγκίνηση. Με ψυχή!


Ανόητα πράγματα.. Στην σημερινή εποχή σίγουρα..

Πώς να επιβιώσεις σε μια εποχή που αξία έχει μόνο το κέρδος?

Μάλλον συνεχίζοντας να ζεις με όσα εσύ θες.

Όπως εσύ θες. Μόνο με όσους εσύ θες δίπλα σου..

Ταξιδεύοντας απλά με νότες, με γραφές, με εικόνες..

Επιλέγοντας ζωή, αγγίγματα, βλέμματα…

Λίγοι θα με νιώσουν. Πολύ πολύ πολύ καλύτερα.

Καλή ακρόαση. Καλό σκ..



111 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Yperoxo tragoudi..

Me autes tis skepheis tha paw na koimithw..

Na se euxaristisw Roadartist...


Gia tin Authentikothta soy, gia tin Alitheia soy, gia to Epipedo soy, gia tin Diaforetikotita soy..

Mi stamatiseis na mas grafeis gia sinaisthimata, gia phuxi, gia osa agapas...

Arco

H.Constantinos είπε...

Δεν νομίζω ότι είναι λίγοι αυτοί που θα σε νοιώσουν...
Είναι μάλλον πολλοί, πάρα πολλοί!!

Hfaistiwnas είπε...

Είχε καιρό να κάνεις τόσο προσωπικό ποστ..
Δεν ασχολούμαι με πολιτική, ίσα τα βασικά ξέρω.. βλέπω τι συμβαίενι όμως και λυπάμαι, που ποτέ δεν θα γίνουν τα πράγματα έστω "καλά".. κθα είναι πάντα μέτρια..
Ο καιρός έγινε πιο μουντός.. σε επηρέασε στη διάθεση..

Μαρία Δριμή είπε...

Ουρανέ, όχι δεν θα πω το ναι. Αυτή πρέπει να είναι η απάντηση σε όσους καπηλεύονται τα όνειρά μας με τις ψεύτικες υποσχέσεις που γίνονται "είπα, ξείπα" την επομένη των εκλογών.
Από την άλλη, βέβαια, πρέπει με την ψήφο να έχει κανείς πρόταση, έστω το λιγότερο κακό...
Εκεί είναι η δύσκολη απόφαση.

Άνεμος είπε...

"Οι περισσότεροι από όσους διαχειρίζονται τα οικονομικά, την υγεία, την παιδεία αυτής της χώρας, είναι οι πλέον ανάξιοι για να το κάνουν."

Συγνώμη για την απομόνωση μιας σκέψης, αλλά έχει μεγάλη αλήθεια και δεν την έχουν όλη τόσο καλα διατυπωμένη στο κεφάλι τους.

Καλησπέρα...

kostaslogh είπε...

Να ξέρεις πως δεν είσαι μόνη σου,κι εγώ έτσι νιώθω και δεν είμαστε λίγοι!
Κάποτε η φωνή μας θα είναι πιο δυνατή απ ΄τη δική τους,θέλω να το πιστεύω,είναι η τελευταία ελπίδα μας!
Καλό και ήσυχο σαββατοκύριακο να έχεις.

agrampelli είπε...

Ξεχειλίζουν οι σκέψεις σου ζωντάνια, και η αγωνία σου για την ασχήμια,δικαιολογημένες και κοινές σε πολλούς είναι!Υπόμονή....για μια ακόμη φορά,οι εκλογές θα περάσουν,οι ίδιοι άνθρωποι,"κομμένες κεφαλές" θα μας κυβερνήσουν,και μεις θα συνεχίσουμε να "ζωγραφίζουμε" το φεγγάρι...
Καλό Σ/Κ νάχεις!

Adamantia είπε...

Πολλοί σε νοιώθουμε κι αισθανόμαστε τα ίδια και δεν είναι μόνο απ΄τη μελαγχολική διάθεση του Σεπτέμβρη..είναι κι αυτή η αίσθηση ότι όλοι μας έχουν πεί ανά καιρούς ψέμματα, ότι κανείς δεν αξίζει να τον εμπιστευθείς, ότι είμαστε αδύναμοι ο καθένας μόνος του να βγούμε απ΄τα αδιέξοδα. Δεν είναι πιά γιορτή..
Σε φιλώ πολύ

lakis είπε...

Είπες πολλά απ' όσα σκέφτομαι. Είμαι κι εγώ σε παρόμοιο "τριπάκι". Μέρα καλή

Margo είπε...

Μαζί σου Ροντάκι μου, κοιτάμε ουρανό, μόνο από εκεί περιμένουμε πια(;)
Πανέμορφη η φωτογραφία και το τραγούδι..
Καλό Σαββατοκύριακο!

Margo είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
jf είπε...

Εσύ να καταθέτεις... σκέψεις, συναισθήματα, ψυχή!

Εμείς θα κάνουμε αναλήψεις απ' το λογαριασμό σου... :))

Ένα υπέροχο ΣΚ να έχεις

καλημέρα είπε...

Ακριβώς τα ίδια νιώθω κοροτσάκι,
μα ακριβώς τα ίδια...

Κ.Υ.Π. WALKING είπε...

Ο ουρανός και η γη είναι αιώνιοι
επειδή δεν ζούν για τον εαυτό τους.


Αυτό αναφέρει ο Λαο Τσε στο Ταο Τε Τσινγκ.
Λέει και για πολιτικούς,κατέχοντες την εξουσία κλπ (τα χειρότερα)

Meropi είπε...

Έχοντας δύο παιδιά στην ηλικία σου (περίπου) νιώθω πολύ καλά την αγωνία των συνομήλικων σου να βρουν μια δουλειά αξιοκρατικά, χωρίς να ρίξουν την αξιοπρέπεια τους. Και προσδοκώ στη μέρα που όλοι εσείς οι νέοι θα πετύχετε οι δουλειές να μοιράζονται ανάλογα με την αξία και όχι με τις γνωριμίες.

Kostas L.A. είπε...

δε θα μιλησω για πολιτικη και πολιτικους,γιατι συνειδητα διαλεξα να απεχω απο τους χωρους τους..
αλλωστε οπως κι ο Σακης λεει(ο Μπουλας),
"και οι αποψεις μου περι πολιτικης,ητανε μπλοφα για τα μπουτια της Κικης.."

τωρα για το κομματι δεν εχω λογια..
παντα λατρευα τη φωνη του Λεκκα,και τα κομματια του Χατζιδακι..
θυμαμαι ακομα πιτσιρικας οταν ημουν και στο σπιτι παιζανε αυτες οι μουσικες..πολλα χρονια πισω(σχετικα)..

"καθε κυριακη μου λεει να παω εκει,εκει εκει..
μου ταζει ωκεανους,κομητες γιορτινους και ο,τι βαζει ο νους.."

Σε φιλω καλη μου αρτιστουλα!!

υγ: μεινε δημιουργικη και ανησυχη,περα του ο,τι κανεις πραγματα πολλα ετσι..ειναι ενας τροπος να τα'χεις καλα και με τον εαυτο σου..
κι αλλη δημιουργια λοιπον,κι αλλες εμπνευσεις ευχομαι..:)

Μαριλένα είπε...

ουρανέ, όχι δεν θα πω το "ναι"


αυτό φτάνει


σε φιλώ!

Γ.Π. είπε...

"Ίσως να ευθύνεται η δημιουργικότητα που δεν λέει να κατευνάσει μέσα μου..."

Ευλογημένο είσαι αρτιστάκι μου! Αυτή η δημιουργικότητα θα σε σώσει.
Αυτή μας κρατάει υγιείς και ζωντανούς μέσα σε αυτή τη μηχανή του κιμά.

Καλό (ελεύθερο) Σαββατοκύριακο!

Tradescadia είπε...

Σου εύχομαι η δημιουργικότητα να είναι πάντα έτσι ατίθαση μέσα σου και να σου φωτίζει το δρόμο. Είναι όμορφο να είσαι Ζωντανός! Μέσα έξω! Καλημέρα!

leondokardos είπε...

Αρτιστάκι μου να απαντήσω πρώτα στο ερώτημά σου στην ανάρτησή σου της 8ης του μήνα.
Λοιπόν τα βιβλία είναι Λεβιάθαν του Χομπς,Κοινωνικό συμβόλαιο του Ρουσσό και φυσικά Ταδε εφη Ζαρατούστρα το Νίτσε.
Νομίζω είναι μιά εποχή που ζούμε, όπου τα προβλήματα τα προσωπικά μας χρειάζονται μια φιλοσοφική αντιμετώπιση, αλλιώς καήκαμε.

Είναι ενοχλητικό αυτό που γινεται κάθε τόσο να πέρνουμε ανόητα τηλέφωνα ή μηνυματα στο κινητό απο τους διάφορους πολιτικούς και μάλιστα μεσημέρι όταν ο άλλος πιθανόν θέλει την ησυχία του. Μάλλον κακό στον εαυτό τους κάνουν.
Όσο για εργασία των πολιτικών, μα αυτό είναι το κακό, οτι κανένας τους δεν έχει ποτέ δουλέψει, δεν έχει νιώσει την αγωνία του αύριο,δεν 'εχει κινδυνεύσει να μείνει δίχως δουλειά, δεν έχει ποτέ δημιουργήσει κάτι.
Κι εγώ σε αυτή την ίδια φάση βρίσκομαι, το φθινόπωρο μάλιστα με μελαγχολεί. Μέσα σ΄αυτή την αναταραχή, προσπαθώ να κλειστώ στον εαυτό μου,με τα δικά μου, μακριά ταξιδεμένος και όσο αντέξω...

Aristodimos είπε...

Οσοι δεν θα σε νιώσουν , ειναι γιατι οι περισσότεροι γίναμε ρομποτάκια μιας καταναλωτικής κοινωνίας...
Αυτοι που τρέχουν ολημερίς για να μην χασουν την δουλίτσα των 400 ή και 700 ευρω και βρεθουν στην ουρα του ΟΑΕΔ , αυτοι σιγουρα δεν εχουν τον καιρό να σε νιώσουν...
Κι οταν βρισκουν τον καιρό να κανουν κι αυτοί τετοιες σκέψεις και ΟΝΕΙΡΑ... οι υποχρεωσεις και οι ΑΠΑΤΗΛΕΣ υποσχεσεις τους κυνηγουν και τους επαναφέρουν στην σκληρη πραγματικότητα.

ΔΥΣΤΥΧΩΣ... λιγοι απολαμβάνουν τον ... ουρανό ! ! !

Καλό Σ/Κ

Αρης

Roadartist είπε...

@ arcobaleno : Σε ευχαριστώ πολύ arco για τα λόγια σου, που με αισθάνθηκες... Ευχαριστώ πολύ, απλά αυτό. Καλό σκ!

Roadartist είπε...

@ H.Constantinos : Μακάρι να είναι έτσι.. Έχω αρχίσει να πιστεύω πως δεν είναι τόσοι πολλοί.. Έχουμε αρχίσει να χάνουμε βασικές αξίες.. Χαίρομαι όμως που εσύ με αισθάνθηκες!

Roadartist είπε...

@ Hfaistiwnas : Όντως έχω πάρα πολύ καιρό να ανεβάσω προσωπικό ποστ.. και για να είμαι ειλικρινής Ηφαιστιώνα, έχω αρχίσει και αισθάνομαι έντονα αυτή την ανάγκη.. Δεν ξέρω αν σας αρέσει να σας γράφω σκέψεις μου..εμένα κάπως με φοβίζει..αυτό για διάφορους λόγους.. Οι σκέψεις με κατακλύζουν, μπορεί να στραφώ προς αυτό, αν το αισθανομαι τόσο έντονα όπως σήμερα..

Roadartist είπε...

@ Maria Jose : Το πιστεύεις πως δε ξέρω ποιον να ψηφίσω? Δε μπορώ να καταλήξω πουθενά.., δεν υπάρχουν επιλογές.. Να διαβάσω τα προγράμματα των κομμάτων, όταν ξέρω πως γράφουν ψέμματα και πράγματα που δεν θα υλοποιηθούνε? Ποιον να πιστέψω? Θα ψηφίσω.. αλλά ακόμα δεν ξέρω τι.. Το τραγούδι ταίριαξε πολύ με τις σκέψεις κ τη διάθεση..

Roadartist είπε...

@ Anemos : Ελεύθερα.. Χαίρομαι που συμφωνείς μαζί μου.. Μακάρι να μην ίσχυε αυτό βέβαια.., αλλά έτσι είναι..

Roadartist είπε...

@ kostaslogh : Είναι πάρα πολύ όμορφο να μην είσαι μόνη. Μακάρι να είναι έτσι.. γιατί έχω αρχίσει να πιστεύω πως αλλοιωνόμαστε σταδιακά.. χάνουμε κρίση, σκέψη.. Σε ευχαριστώ, η τελευταία μας ελπίδα.. μακάρι να την αρπάξουμε.. Καλό σκ, επίσης Κώστα

Roadartist είπε...

@ agrampelli : Δυστυχώς αυτό θα γίνει.. Μέχρι πότε όμως δεν ξέρω..γιατί περιθώρια δεν έχουνε μείνει και πολλά.. Πρέπει να φτάσουμε πιο πολύ στο πάτο για να αλλάξει κάτι..?? Ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου.. σε φιλώ...

jacki είπε...

Κι εγώ τα σκέφτομαι όλα αυτά..
Τώρα προεκλογικά ξέρεις πως μας τρέχουν..
Κι ύστερα γεια σας..
Δεν ξέρω..
Χαίρομαι που έχω μια γλυκιά στεναχώρια να απασψολώ το μυαλό μου..
Χαίρομαι που έρχεται μια μελαγχολία και κάθεται στην καρδιά μου.
Χαίρομαι που το σώμα μου πονάει και μπορώ να νοιάζομαι άλλα πράγματα και να βλέπω τη ζωή αλλιώς..
Χαίρομαι που σε κάθε δήμαρχο ή εργολάβο μπορώ να βλέπω τον άνθρωπο και όχι το συμφέρον του..
Χαίρομαι που είμαστε άνθρωποι.. Πολύ χαίρομαι.. Κι ας πονάει..

Να κοιτώ κι εγώ τον ουρανό.. Βρέχει και κάνει κρύο..
Αλλά φθινοπώριασε και έτσι πρέπει.

Roadartist είπε...

@ Adamantia : Όχι δεν είναι μόνο η μελαγχολία του καιρού.. είναι και η αίσθηση του αδιεξόδου, της κοροίδιας.. να βλέπεις κάθε μέρα σημάδια της καταστροφής, και να αισθάνεσαι πως έχει χαθεί κάθε τσίπα.. Να μην ακούς ούτε μια συγνώμη.. Ας είναι.. εδώ είμαστε προχωράμε, χαμογελάμε.. με όσους μας αισθάνονται, όσοι δεν μας αισθάνονται δε με ενδιαφέρει πραγματικά καθόλου.. Σε ευχαριστώ και σε φιλώ..

Hfaistiwnas είπε...

Γιατί να μην μας αρέσει!; Ίσα ίσα μάλιστα! Μήπως οι περισσότεροι τι κάνουν στα μπλόγκ; Δεν είναι κακό! Και άμα σου βγαίνει κιόλας..!

Roadartist είπε...

@ Λακης Φουρουκλας : Χαίρομαι Λάκη να έχω συνοδοιπόρους.. χαίρομαι να μην είμαι μόνη.. σε ευχαριστώ..

Roadartist είπε...

@ Margo : Μόνο από εκεί περιμένουμε πια.. και αυτόν τον ουρανό δεν μπορεί κανείς να μας τον πάρει, ούτε να μας τον στερήσει.. Σε φιλώ, καλό τρύγο :)

Roadartist είπε...

@ JamanFou : Σε ευχαριστώ.. Φοβάμαι πως αν αρχίσω να γράφω, δε θα σταματήσω.. Και σας λυπάμαι λίγο ;)) αλλά χρειάζεται.. είναι τόσο όμορφο να αισθάνεσαι πως έχεις συνοδοιπόρους, ευχαριστώ..Επίσης καλό σκ..

Roadartist είπε...

@ καλημέρα : Χαίρομαι που υπάρχουν άνθρωποι που με καταλαβαίνουν.. πόσο μάλλον αν είσαι εσύ ανάμεσα σε αυτούς..

Roadartist είπε...

@ Κ.Υ.Π. WALKING : Είναι όμορφο να μην ζεις για τον εαυτό σου.. Αλλά τόσο εκτός από την εποχή μας.. Που όλοι τρέχουν, αγωνιούν για τους εαυτούς..καταλήγοντας στο κενό. Δεν θέλω να ζήσω έτσι! Δεν έχω διαβάσει Λαο Τσε, είμαι σίγουρη πως χάνω!

Roadartist είπε...

@ Meropi : Σε φτάνουν πολύ συχνά στα όρια σου.. σε φτάνουν πολύ συχνά στο να χάσεις την αξιοπρέπεια σου.. Πρέπει να έχεις πίστη, δύναμη για να μην το κάνεις.. Σήμερα τα πάντα ξεπουλιούνται. Και αν δεν ακολουθήσεις, το πιο πιθανό θα είναι να μείνεις εκτός..
Το γνωρίζω πως έχεις δυο παιδιά που αισθάνονται τα ίδια..
Είχα διαβάσει και το ποστ σου, για τον γιο σου, που επέλεξε να φύγει από την Ελλάδα, και πραγματικά πολύ καλά έκανε..
Δες και αυτό το άρθρο από τα σημερινά "Τα Νέα" :

http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=4535840

Roadartist είπε...

@ Kostas L.A. : Καλησπέρα Κώστα. Ναι εξαιρετική η ερμηνεία του Λέκκα. Λατρεύω τον Χατζιδάκι.. Ταίριαξε όντως πολύ με το ποστ, και να φανταστείς πως δεν το είχα σκεφτεί, το επέλεξα λίγο πριν ανέβει.. Ήθελα κάτι από Χατζιδάκι.. το καταφύγιο μου πάντα..
Υ.Γ. Χρόνο δεν έχω για όσα θέλω .. και αυτό με κουράζει..
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ φίλε μου :)

Roadartist είπε...

@ Μαριλενα : Έχεις δίκιο! Πόσες απαντήσεις μπορούνε να μας δώσουνε τα τραγούδια... σε ευχαριστώ πολύ..!

Roadartist είπε...

@ Subtitle : Αχ.. "ελεύθερο" πόσο με πιάνεις επαναστάτη μου!! :))
Σίγουρα αυτή μας σώζει, και σίγουρα τέτοιες συζητήσεις δε μπορείς να τις κάνεις με όλους.. και να σε καταλάβουν.. Χαίρομαι που αρκετοί με έχετε αισθανθεί.. Πολλά φιλάκια, σε ευχαριστώ!

Roadartist είπε...

@ Tradescadia : ..και ας καταντά κάποιες στιγμές τόσο ανυπόφορο να μη μπορείς να την διοχετεύσεις εκεί που θες, λόγω του χρόνου..και των αναγκών της καθημερινότητας (ξέρεις..) Να αναγκάζεσαι να κάνεις άλλα πράγματα, από αυτά που η ψυχή ζητά.. Συνεχίζουμε.. σε ευχαριστώ πολύ.. Όντως μόνο έτσι είσαι ζωντανός! Καλησπέρα!

Roadartist είπε...

@ leondokardos : Λεοντόκαρδε σε ρώτησα τι βιβλία διαβάζεις, γιατί μου αρέσει κ εμένα η φιλοσοφία. Συμφωνώ πως ειδικά σε τέτοιους καιρούς την ζητάει η ψυχή!! Το πρώτο βιβλίο που αναφέρεις δεν το έχω διαβάσει, τα δυο άλλα τα έχω όμως. Το "Ταδε εφη Ζαρατούστρα" είναι εκπληκτικό! Διάβαζα Νίτσε παλιότερα πολύ..Να κάνεις σχετικά ποστς μετά αφού τα διαβάσεις..

Αν δεις τα βιογραφικά των πολιτικών, από αυτό του Πρωθυπουργού, μέχρι των Υπουργών και βασικών στελεχών θα δεις πως δεν δούλεψαν ποτέ. Από μεγάλα τζάκια είναι όλοι.. Δε θα έπρεπε να ήταν έτσι..
Και εγώ έχω μια έντονη μελαγχολία..κάνω διάφορες σκέψεις.. φιλάκια!

Roadartist είπε...

@ Aristodimos : ..μα και εγώ σε αυτούς συγκαταλέγομαι όπως κατάλαβες..σε αυτούς που τρέχουν για το μισθό, και σε αυτούς που μπορεί να βρεθούν (όπως κ εχω βρεθεί) στην ουρά του οαεδ.. Τι να κάνουμε όμως? Θα ζούμε, προσπαθώντας να κατασπαράξουμε το διπλανό μας, για να ανέβουμε πιο ψηλά από αυτόν?
Θα πουλήσουμε ότι έχουμε ακόμη κ την ψυχή μας για λίγα παραπάνω? Έχω 'συνομιλήσει' πολλές φορές με εμένα και έχω καταλήξει πως αυτό που έχει αξία είναι να μη ξεπουληθείς, να τα έχεις καλά με την ψυχή σου..να την ακούς.. και μετά τα άλλα...Προτιμώ να κοιτώ τον ουρανό και να ονειρεύομαι, από να τρέχω σκύβοντας το κεφάλι..

Roadartist είπε...

@ jacki : Έγραψες "χαίρομαι που έχω μια μελαγχολία,..μια γλυκιά στεναχώρια" τι σοφό ήταν αυτό..
Και εγώ μελαγχολώ, αλλά χαίρομαι.. Γιατί σημαίνει πως ακόμη υπάρχω, ζω, ανασαίνω.. σημαίνει πως ακόμη αισθάνομαι.. Και δε με νοιάζει ας μελαγχολώ.. είπαμε ίσως φταίει το μυαλό μου..Ας να τα κρατάω για μένα ..να γράφω κ εδώ? Μέσα στον διχασμό.. :) Πολλές οι σκέψεις κ αν αρχίσω που θα σταματήσω..μπορεί και ανούσιες, είπαμε δε ξέρω..
Δύσκολο να βρεις ανθρώπους όμως σήμερα.., η ουσία που μετράει..και εγώ χαίρομαι για μένα και ας με νιώθουν λίγοι.. σε φιλώ..

Roadartist είπε...

@ Hfaistiwnas : Ευχαριστώ φίλε μου.. Μου βγαίνει.. δεν ξέρω πόσο θα με καταλάβουν..αλλά άνετα μπορεί να μου βγει.. είναι και εκτονωτικό, σε φιλώ ηφαιστίωνα..

tovenito είπε...

μου άρεσε αυτό το ποστ γιατί ήταν από τα πιο προσωπικά σου που έχω διαβάσει!
και έτσι μπόρεσα να αγγίξω, να νιώσω και να δω λίγο καλύτερα. εσένα

b|a|s|n\i/a είπε...

ναι γεια σας! η κυρία roadartist; σας παρακαλούμε καλέ κυρία ακούστε μας. θα σας χαρίσουμε και οικολογικό σημαιάκι να κουνάτε. τι κοιτάτε τον ουρανό μαντάμ; πάτε καλά;

τι όμορφο που είσαι τόσο τρελή. και ακόμα πιο όμορφο που μαζεύεις τόσους τρελούς γύρω σου. μήπως να κατέβουμε στις εκλογές σαν ανώνυμοι τρελαμένοι; μπορώ να κάνω τα τηλεφωνήματα. :))
ναι με ακούτεεε;;
τις σκέψεις σου να τις βγάζεις από το μυαλό. θα αισθανθείς κάποια στιγμή, που είμαι σίγουρος ότι το έχεις αισθανθεί, ότι ανατινάζεται ο εγκέφαλος. και είναι όμορφο να γεμίζεις ανατινάξεις ανατιναγμένους εγκεφάλους άλλους.
φιλιά σου πολλά! καλό σουκού!

Κ.Υ.Π. WALKING είπε...

Κινέζικες αλληγορίες.
Αμα δεν ζεις (μόνο) για τον εαυτό σου, καταφέρνεις να ζείς περισσότερο γι αυτόν κι όταν μοιράζεσαι ότι νομίζεις πως έχει αξία, τα οφέλη σου είναι πολλαπλάσια.
Απο όσα έχω δει εδώ πέρα τόσον καιρό δεν χρειάζεται να διαβάσεις Λαο Τσε, αλλά να εξετάσεις την πιθανότητα μακρινής συγγένειας.

zoyzoy είπε...

Την ίδια αποστροφή και αηδία νοιώθω και'γω για την πολιτική τους γιαυτό γυρίζω την πλάτη μου σε όλους αυτούς!
Υπέροχο αγαπημένο τραγούδι

Καλό ΣΒΚ με φιλιά θαλασσινά!!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου είπε...

Άσε... τραγική η κατάσταση! Έβλεπα χθες το κόστος της εκστρατείας του κάθε βουλευτή και μου ανέβηκε η πίεση.

kariatida62 είπε...

Σε παρόμοια τηλεφωνήματα που βομβαρδίζομαι μια βδομάδα τώρα,ξέρεις τι έκανα και κάνω? Τους ζητώ ευγενικά να με περιμένουν λίγο και έχω έτοιμο το τραγουδάκι του γλυκού μου Τζίμη Πανούση "εκλογές,κόμματα με φρού-φρού και αρώματα" και τους το βάζω και τους το αφιερώνω αποκλειστικά...
Οι περισσότεροι που είναι και μικροί στην ηλικία, στην αρχή με έκδηλη αμηχανία ακούν ...και στο τέλος σκάνε στα γέλια μ'ευχαριστούν και το κλείνουν...
Δοκιμασέ το έχει πλάκα!
Όσο μας δουλεύουν θα τους δουλεύουμε και εμείς με τον τρόπο μας!!!

kikop80 είπε...

Αρτιστάκι, καλησπέρα βρε!!
Τι έγινε?
Η προσαρμογή δύσκολη και η συνέχεια φαντάζει δυσκολότερη, αλλά οι στιγμές είναι αυτές που σε κρατάνε και σε στηρίζουν, όπως και οι άνθρωποι που επιλέγεις!

Κατά τ'άλλα, άντε να'ρθει ο χειμώνας γιατί δεν αντέχω άλλο ζέστη, υγρασία, κλιματιστικά!!!
Κρύο, παπλωματάκι και μεσημεριανο-απογευματινός υπνάκος....
:-)))

ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΙΛΟΥ είπε...

Οι άνθρωποι με ποιότητα δίνουν χρώμα, γεύση και άλλοθι στη ζωή. Συνέχισε...

AlexMil είπε...

Γεια σου ενδιαφέροντα αυτά που λές, αλλά έχω μερικές ενστάσεις όχι πολιτικές ή ιδεολογικές, αλλά λογικές,
- ένας βουλευτής για να βγει χρειάζεται ψήφους έτσι; επομένως το ότι βάζει, κάποιους, κάποιο να τηλεφωνεί είναι λογικό για το σκοπό του

- βοηθούν το βουλευτή μήπως αργότερα του βρει κάποια θέση. Που είναι το κακό. Σε μια κοινωνία ανθρωποφαγίας κάνει αυτό που εγώ, εσύ, άλλοι κάναμε ή κάνουμε με άλλους τρόπους.

- οι πολιτικοί δεν έψαξαν ποτέ για δουλειά. Σίγουρα πολύ απο αυτούς αλλά όχι όλοι. Η ισοπέδωση είναι κακό να γίνεται. Με την ίδια λογική μπορώ να πω πως στη δουλειά σου είναι όλοι κακοί, στη δικιά μου επίσης κ.λ.π.
Τότε προς τι όταν όλοι είναι του ίδιου φυράματος.

Οι δημοσιογράφοι, το ίδιο, υπάρχουν οι άρχοντες, τρέμη, πρετεντέρης κ.λ.π αλλά υπάρχει πλήθος άλλων που είναι όπως εσύ και εγώ, που για τους γνωστούς λόγους δεν σηκώνουν κεφάλι, όπως κάνουμε οι περισσότεροι μπροστά στα αφεντικά.

καλό βράδυ

Roadartist είπε...

@ tovene592 : νομίζω πως έχω ανεβάσει κ πιο προσωπικά. Απλά σπανίζουν, γιατί κυριαρχούν τα υπόλοιπα (για εκδηλώσεις κλπ).. Οι σκέψεις πάντως ποτέ δεν σταματούν, ούτε και οι γραφές, μόνο που δεν τ'ανεβάζω, μάλλον θα το κάνω συχνότερα. Σε φιλώ!

Roadartist είπε...

@ b|a|s|n\i/a : Γεια σου κύριε basnia :DDDD Τι γελάς?? Γιατί γελάς?? Πάλι?? Σε βλέπω :))) Ναι θα ήταν μια λύση, όσοι συμφωνούμε σε όσα γράφω, που (..) σίγουρα είμαστε λίγοι, να ενωθούμε με κάποιο τρόπο και ότι βγει! Έτσι κ αλλιώς τώρα δεν βγαίνει κάτι.. Θα εκραγεί δε λες τίποτα.. θα τα πούμε! Φιλάκια πολλά! Καλό σκ!

Roadartist είπε...

@ Κ.Υ.Π. WALKING : Γι'αυτό λες να κάνω την κινέζα?? :) Λολ.. Να είσαι καλά βρε, τίποτα άλλο. Καλό βράδυ :)

Roadartist είπε...

@ zoyzoy : "γυρίζω τη πλάτη μου στο μέλλον, στο μέλλον που φτιάχνεται όπως θέλετε, και αφού η ιστορία σας ανήκει σαρώστε την λοιπόν αν επιμένετε' :))) Αφιερωμένο! Φιλιά!

Roadartist είπε...

@ Γιώτα Παπαδημακοπούλου : Πρέπει να τα ακούμε αυτά, πρέπει να τα μαθαίνουμε αν μη τι άλλο.. και εγώ το άκουσα κ το ίδιο ένιωσα//

Roadartist είπε...

@ kariatida62 : Μπα, δεν θα είχα τη διάθεση να το κάνω.... Καταλαβαίνω πως μπορεί να αισθανθεί κάθε παιδί, και πόσο εύκολα μπορείς να μπεις στο τριπάκι σε μια τόσο διεφθαρμένη κοινωνία να κάνεις κάτι τέτοιο..αλλά προσωπικά δεν θα μου άρεσε με τίποτα.. Το ξέρω μπορεί να ακούγεται κάπως, αλλά το εννοώ..Anyway επιλογές..

Roadartist είπε...

@ kikop80 : Καλημέρα Kikop οι άνθρωποι είναι πολύ βασικοί..Να έχεις ανθρώπους να μιλήσεις, να σε καταλάβουν.. να έχεις ίδια γούστα κ ενδιαφέροντα.. για να περνάς κ καλά.. Μόλις μπήκα σπίτι έλειπα από το απόγευμα..Αυτό ακριβώς, πολύ βασικό να επιλέγεις όσους πραγματικά θες..ευτυχώς έχω φίλους αληθινούς δίπλα μου που μπορώ να βασιστώ σε αυτούς.. Δεν είναι εύκολο σήμερα αυτό (ίσως κ ποτέ να μην ήταν), γι'αυτό τους εκτιμώ (-αγαπώ) Εύχομαι να πέρασες όπως επιθυμούσες καλή προσαρμογή, καλή δύναμη, φιλάκια!!!

Roadartist είπε...

@ ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΙΛΟΥ : ..Φαίδωνα, μερικά πράγματα για τον άλλο, τα καταλαβαίνουμε χωρίς να χρειάζονται περαιτέρω εξηγήσεις έ? Καλό βράδυ, σε ευχαριστώ! ..

Roadartist είπε...

@ AlexMil : Γεια!
- όχι απλά λογικό..Λογικότατο! Καμία αντίρρηση...
- δεν είναι απλά κακό. Είναι η ρίζα του κακού, γιατί το διαιωνίζει. Δυστυχώς η νεολαία είναι σε αδιέξοδο. Θέμα μεγάλο..
- Για την πλειοψηφία ισχύει. Ένας πολιτικός, πρέπει να έχει εργαστεί κατά την γνώμη μου.
- Υπάρχουν φοβεροί δημοσιογράφοι, που τους θαυμάσω. Μίλησα για τα 'τηλεπαράθυρα'..

Παραπάνω απλά σου διευκρίνισα όσα ίσως κατάλαβες λανθασμένα, κατ' άλλα ναι πρόκειται για προσωπικές σκέψεις, που όπως έγραψα πολύ λίγοι πίστευα πως θα συμφωνούσαν ουσιαστικά μαζί μου..Αλλά ευτυχώς με διαψεύσατε..

Unknown είπε...

Καλημέρα

Όλο σκέψεις
Όλο ιδέες
και η ζωή συνεχίζεται....

Βέβαια και χωρίς σκέψεις
και ιδέες, όπως η ζωή
των πολιτικών

καλό πρωινό Κυριακάτικο
αλλά δημιουργικό
και όχι όπως όλων των πολιτικών

Ανώνυμος είπε...

Αχ ουρανέ..
Σβήσε με απο τους αναγνώστες σου.
Ναι χτύπησες φλέβα τωρα.
Στους οπαδούς σου να με κατατάξεις πιά.

Freedom είπε...

Καλή μου καλλιτέχνιδα
Καλά, οι επιλογές των εκάστοτε πρωθυπουργών για τους υπουργούς τους είναι τελείως Μπρεχτ-ικής έμπνευσης... (Βλ. Λιάπη -7 υπηρέτες στο σπίτι- Πάγκαλο -επάγγελμα βουλευτής- και πολλούς άλλους).
Αλλά ξέρεις τι είναι να τα έχεις πρωτοφτιάξει με κάποιον, να έρχεται μήνυμα στο κινητό(!), να το ανοίγεις καρδιοχτυπώντας και να βλέπεις ότι ο Βαγγέλης Απιθανόπουλος θα χαρεί πολύ να σε δει στην ομιλία του την Τετάρτη στις 7; Ντααααχ!

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

"Πώς να επιβιώσεις σε μια εποχή που αξία έχει μόνο το κέρδος?


Μάλλον συνεχίζοντας να ζεις με όσα εσύ θες.


Όπως εσύ θες. Μόνο με όσους εσύ θες δίπλα σου...


Ταξιδεύοντας απλά με νότες, με γραφές, με εικόνες...

Επιλέγοντας ζωή, αγγίγματα, βλέμματα...

Λίγοι θα με νιώσουν. Πολύ πολύ πολύ καλύτερα."


Υπολόγιζε με στους λίγους...

Καλημέρα :)

ωκεανος.... είπε...

kκαλημερα αρτιστακι μου.. ολα καλα; πολυ καιρο ειχα να γραψω σε αυτην την ομορφη γωνια.. αν και σε διαβαζα συχνα...
τεσπα αφηνω την παρενθεση για να σχολιασω το κειμενο.. εχεις δικιο απολυτο στο να μην πιστευεις πλεο οτι οι σκεψεις σου που κανονικα θα πρεπε να ηταν το αυτονοητο, στην εποχη μας εχουν καταντησει να ειναι η μειονοτιτα.. μα δυστυχως ετσι ειναι..
καθετι ρομαντικο καθετι νοσταλγικο τινει να κατανταει "ντεμοντε" απο ολους τους αλλους.. και αυτοι;; μονο για ψηφους να νιαζονται.. οπως παντα.. μονο τοτε θυμονται οτι υπαρχει λαος ,κοσμακης που ισως πιναει εκει κατω απο αυτους,γυριζον στις πλατιες κ τα χωρια σαν δευτερος σωσιας.. μα κανεις δεν μας σωνει κανεις.. και εμεις οι απλοι ανθρωποι τους πιστευουμε κ ξερεις γιατι; γιατι καποιοι απο εμας εχουμε καρδια κ παρασυρουμε κ ολους τους αλους μαζι..αλλα εως ποτε ολα αυτα; απλα θελω να σου πω οτι δεν εισαι η μονη χαμογελα.. ειναι κ αλλοι που κανανε το ιδιο χτες ο καθε ενας με την διαφορετικη σκεψη στο μυαλο του να τον απασχολει., μα παντα.. η ιδια απαντηση απ τον ουρανο..

καλη σου μερα! ωκεανος...

KitsosMitsos είπε...

Δουλειές είναι και αυτές. Πουλάνε υποσχέσεις και τον εαυτό τους. Το θέμα είναι γιατί εμείς επιμένουμε να ψωνίζουμε...

Λυγερή Βασιλείου είπε...

H ευτέλεια των πολiτικών που επαιτούν την ψήφο μας είναι απύθμενη.
Εμένα μ' έπαιρνε συχνά -πυκνά η γραμματέας ενος συντοπίτη μου
και μου υπενθύμιζε:
¨Μην ξεχνάτε στις εκδηλώσεις που κάνετε στο Κέντρο(ΑμεΑ) να καλείτε τον κύριο...(κεριά και λιβάνια)
Ένας άλλος πάλι σε μια γιορτή με πλησίασε στο μικρόφωνο και μου ψιθύρισε: " Μην ξεχάσετε να αναφέρετε ότι σας έκανα δωρεά 300 Ευρω!!!
Τρελαίνεσαι ή δεν τρελαίνεσαι;;;
Γι αυτό διαφυγή γλυκιά μου στον ουρανό η σκέψη,στ'αστέρια στο φεγγάρι, όπου ομορφιά της Γής μην την χάνουμε από τα μάτια μας!!!!
http://ligery.pblogs.gr
http://lygeri.pblogs.gr kai
http://pygemos.blogspot.com

paramythou είπε...

Ενα τέτοιο τραγούδι,
μια όμορφη εικόνα,
ή ένα παραμύθι,
είναι η άμυνά μας τις ημέρες αυτές τις θορυβώδεις, τις ρυπαρές που διανύουμε....
Μπράβο Αρτιστάκι

Dorothy είπε...

Κι εγώ με τους πολλούς που συμφωνούν με αυτά που γράφεις. Δεν θα μπορούσα να τα πω καλύτερα :)

Aggelos Spyrou είπε...

Ψηφίζουμε ουρανό!!!

Προσυπογράφω το κείμενο.

BLUEPRINTS είπε...

κράτα το τραγούδι και τον ουρανό κι άσε τους πολιτικούς να λένε το δικό τους τραγούδι, όσοι τους ακούνε (και κυρίως τους πιστεύουν) είναι άξιοι της μοίρας τους

Roadartist είπε...

@ Sailor : Έτσι ακριβώς.. είναι.. Καλό ταξίδι να περάσεις καλά και να ξεκουραστείς!!

Roadartist είπε...

@ Τhalassokrator : Ok γράφτηκες :)) χαίρομαι που σου άρεσε, θα έχουμε αρκετά παρόμοια :))

Roadartist είπε...

@ Freedom : Τέλος!!! Είσαι Θεά κοπέλα μου.. θεά!! Έγραψες.. Πάρα πολύ καλό.. φιλάκια, καλή Κυριακή :))

Roadartist είπε...

@ τo τέρας της «αμάθειας» : ...πολύ χαίρομαι.. Καλή Κυριακή και καλή εβδομάδα από αύριο... φιλάκια.. σε ευχαριστώ...

Roadartist είπε...

@ ωκεανος.... : eφίλε μου ..ωκεανέ μου πολύ χαίρομαι που σε 'ξαναβλέπω' στην παρέα μας.. Αλήθεια μου έδωσες πολύ χαρά.. και ξέρω τώρα πια λίγα πράγματα περισσότερα.. για σένα και όλα όσα σκέφτεσαι.. Σε ευχαριστώ για τα λόγια σου, και τώρα θα τα λέμε συχνά.. και από εδώ.. Συμφωνώ με όσα έγραψες.. Να χαμογελάς και όλα θα γίνουν πολύ, πολύ, πολύ καλύτερα :)))

Roadartist είπε...

@ KitsosMitsos : Έτσι ακριβώς.. και με το να μην αντιστεκόμαστε, διαιωνίζεται.. Όταν καίγεται η μισή Αττική, δε πας να τους γλύψεις.. αυτό είναι που με τρελαίνει.. πρέπει να αντισταθούμε όσο δύσκολο (πραγματικά δύσκολο) είναι.. :(

Roadartist είπε...

@ λυγερη : ΕΛΕΟΣ λυγερή μου.. εσύ είσαι μέσα στα πράγματα.. τους ξέρεις και από "μέσα" οπότε λογικό να τους έχεις τόσο σιχαθεί.. Πρέπει να αλλάξουμε εμείς πρώτοι.. αλλά δύσκολο.. Ναι κοιτώ τον ουρανό, τους δικούς μου ανθρώπους κ όσους άλλους συναναστρέφομαι στα μάτια και έτσι συνεχίζουμε.. Με την πολιτική δε θα ασχοληθώ άλλο.., έρχονται όμως στιγμές που πνίγομαι.. Αναζητώντας διεξόδους..

Roadartist είπε...

@ Μαίρη Σάββα : Αυτό ακριβώς.. και εσύ ξέρεις να μας προσφέρεις άμυνες. Μα γιατί έκλεισες τα σχόλια στο blog σου?? Θέλω να σου σχολιάσω και δε μπορώ.. Σε φιλώ..

Roadartist είπε...

@ τα παπούτσια της Dorothy : Σε ευχαριστώ πολύ.. δε ξέρεις πόσο μου δίνει κουράγιο αυτό.. να είσαι καλά, καλό υπόλοιπο Κυριακής..

Roadartist είπε...

@ Aggelos Spyrou : ΝΑΙ στον ουρανό λοιπόν :) Χαίρομαι Άγγελε και σε ευχαριστώ πολύ!

Roadartist είπε...

@ BLUEPRINTS : ...αυτό θα κάνω.. μόνο έτσι είσαι υγιής.. διαφορετικά θα τρελαθείς, ή θα αποβλακωθείς.. Καλή εβδομάδα..

paramythou είπε...

Δεν τα έκλεισα ηθελημένα καλό μου Αρτιστάκι. Μπορείς να κάνεις σχόλιο, αλλά δεν κλικάρεις τη λεξούλα ''σχόλια'' αφού αυτή δεν υπάρχει. Κλικάρεις την ώρα, μέχρι να μπορέσω να το επαναφέρω.
Δύσκολο, γιατί δεν είμαι και ειδική....

Roadartist είπε...

@ Μαίρη Σάββα : Μα λέω και εγώ τι έγινε.. ήθελα να σχολιάσω τον Δον Κιχώτη.. Θα περάσω τώρα.. Πως όμως έγινε αυτό? Πιστεύω κάποια στιγμαία λάθος ρύθμιση θα το προκάλεσε..δε πρέπει να είναι δύσκολο.. αν δε μπορέσεις να σε βοηθήσουμε..

paramythou είπε...

Οποιος ξέρει και μπορεί να βοηθήσει είναι καλοδεχούμενος! Χωρίς να το θέλω, έγινε κάποια αλλαγή στο htm μου. Πώς το επαναφέρω άραγε;

Roadartist είπε...

@ Μαίρη Σάββα : Μαίρη θα το δούμε λίγο αργότερα, γιατί τώρα βγαίνω εκτός σπιτιού και εκτός ίντερνετ. Μην αγχώνεσαι.. δεν πρέπει να είναι κάτι φοβερό.. Αν και δεν ξέρω..θα το δούμε όμως..

Roadartist είπε...

Αρχικά έλενξε στην "επεξεργασία διάταξης" και επεξεργασία 'αναρτήσεων ιστολογίου' αν έχει επιλέξει το αντίστοιχο κουτάκι για να φαίνεται όπου αφήνουν σχολια.. Αν το έχεις τικάρει..
Αν δε φταίει αυτό, τότε πρέπει να το δούμε καλύτερα.. Σε αφήνω προς το παρόν, φιλάκια..

logia είπε...

το τραγούδι υπέροχο, αντισταθμίζει την πεζότητα της εποχής!
εμένα μου τη δίνουν όλοι αυτοί, που εισχωρούν στο χώρο μου, τον ιδιωτικό μου χώρο, απρόσκλητοι, συνήθως μεσημέρι για να μου πουλήσουν οτιδήποτε άχρηστο, ακόμη και τους "εκπροσώπους" μας

Άστρια είπε...

Σε νοιώθω, σε νοιώθω, σε νοιώθω!

Όταν ήμουν σαν εσένα κοιτούσα ουρανό και τώρα, αδιόρθωτα ή σωστά, κοιτάζω πάλι εκεί:))
Και όλα αυτά καλή μου φίλη που περιγράφεις, είναι υπαρκτά, γνωστά, είναι τα ελάχιστα όμως που πρέπει ν' αφήνουμε να μας χαλάνε τη διάθεση, να δηλητηριάζουν τη σκέψη. Και σε χαίρομαι τόσο που είσαι τόσο δημιουργική αλλά συγχρόνως κοιτάζεις ουρανό!

Η φωτογραφία σου Καταπληκτική!! και το βίντεο που διάλεξες ξεχωριστό.
Σου στέλνω κι εγώ άλλον ένα ουρανό που αγαπώ, του μάγου Μάνου:))

Φιλάκια πολλά:)
Καλό βραδάκι, καλή εβδομάδα!

υγ. δες και την απάντηση στο σχόλιό σου στο blog μου:))

Άστρια είπε...

ουπς!!
Ο ουρανός τελικά .. τόσκασε από το προηγούμενο σχόλιο:))

http://www.youtube.com/watch?v=R866vLuZRjA

Δημιουργία είπε...

Δικιο εχεις. Μακαρι να ηξεραν οι πολιτικοι τι γινεται παραεξω απο τον εαυτουλη τους ( ή μηπως ξερουν αλλα κανουν το κοροϊδο? λεω εγω τωρα...)

Διονύσης Μάνεσης είπε...

Μην ανησυχείς, ροδούλα. Το δέντρο του ουρανού έχει πολλά άσπρα συννεφάκια στα κλαδιά του. Κι εκεί μπορείς να ακουμπήσεις απαλά όλα σου τα όνειρα.
Τώρα: Στιχουργικά, ο Ουρανός, του Γκάτσου, είναι ένα πάρα πολύ ενδιαφέρον τραγούδι. Αποτελεί βάση για ατέρμονες συζητήσεις αυτό το "όχι, δε θα πω το ναι". Σύγκρινέ το, ας πούμε, με το γνωστό του Σαχτούρη ( "Το ψωμί") και πολλαπλασίασε το ενδιαφέρον.

( Εννοείται, δεν αναφέρομαι στο μουσικό μέρος, γιατί Χατζιδάκις είναι αυτός...)

Κάτσε, να σου παραθέσω και το "ψωμί" του Σαχτούρη, να μη μένεις πεινασμένη και διαμαρτύρεσαι:
"Ένα τεράστιο καρβέλι, μια πελώρια φραντζόλα ζεστό
ψωμί, είχε πέσει στο δρόμο από τον ουρανό
ένα παιδί με πράσινο κοντό βρακάκι και με μαχαίρι
έκοβε και μοίραζε στον κόσμο γύρω,
όμως και μια μικρή, ένας μικρός άσπρος άγγελος, κι αυτή
μ’ ένα μαχαίρι έκοβε και μοίραζε κομμάτια γνήσιο ουρανό
κι όλοι τώρα τρέχαν σ’ αυτή, λίγοι πήγαιναν στο ψωμί,
όλοι τρέχανε στον μικρόν άγγελο που μοίραζε ουρανό!
Ας μην το κρύβουμε. Διψάμε για ουρανό.


Καλή βδομάδα

geokalp είπε...

καλή εβδομάδα

νομίζω γινόμαστε περισσότεροι

patsiouri είπε...

Εγώ τα τελευταία χρόνια τους διαολοστέλνω.

Ειλικρινά δε με νοιάζει.
Πολλές φορές, αν έχω όρεξη, κάνω πλάκα - μα δεν τα μάθατε, πέθανε, αλλά θα ήθελε πολύ να έρθει...και τέτοια.

Πάντα σιχαινόμουν τα κομματόσκυλα, στα γηραιότερα καμιά φορά βρίσκω και κάτι ελαφρυντικά, στην ηλικία μας απλώς άρρωστο.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Ομορφο ήταν που άφησες τις σκέψεις σου να ξεδιπλωθούν!
Νομίζω ότι οι περισσοτεροι κάπως έτσι αισθανόμαστε, ίδιες οι αγωνίες και οι προβληματισμοί!
Καλή βδομάδα!

Artanis είπε...

Πανέμορφη επιλογή τραγουδιού...
Μην τους πάιρνεις σοβαρά τους πολιτικούς...Αν οι ίδιοι ήταν σοβαροί, θα έκαναν άλλη δουλειά παρά να μας εξαπατούν μπροστά στα μάτια μας...
πανέμορφη η φωτό του φεγγαριού μέσα από τα σύννεφα...
Καλημέρα και καλή βδομάδα...

zekia είπε...

κάπως έτσι κυλάνε οι σκέψεις όλων μας στη διάρκεια της ημέρας... πολύ αληθινό ποστ, να σαι καλα

Roadartist είπε...

@ logia : εμένα να δεις.. η μουσική είναι λυτρωτική κ διαφυγή.. Καλή εβδομάδα!!

Roadartist είπε...

@ Άστρια : Πολύ όμορφο το βίντεο άστρια.. σε ευχαριστώ! Διάβασα και το σχόλιο στο μπλογκ σου, απίστευτες συμπτώσεις.. Οι σκέψεις μερικές φορές ενώνονται.. καλή εβδομάδα φίλη μου, να μη σου ξαναπώ πως μας έλειψες :))))

Roadartist είπε...

@ Δημιουργία : Προφανώς και κάνουν το κορόιδο.. Δεν τους απασχολεί καν τι γίνεται..Διαφορετικά θα γινόντουσταν αντιπλυμμη. έργα και δεν θα γίνονταν όλες αυτές οι καταστροφές στην Εύβοια..και θα έχουμε συνέχεια δυστυχώς..

Roadartist είπε...

@ Διονύσης Μάνεσης : Τι τέλειο.. ναι στα όνειρα λοιπόν, έστω και αν είναι για μικρά παιδιά (..χμ..) και για ονειροπόλους μόνο! Ας είμαστε τέτοιοι και ας ξέρουμε όμως τι παίζει στην πραγματικότητα.. Η ζωή μόνο τότε έχει αξία και ομορφιά όταν κοιτάς ψηλά..σε φιλώ!! :)

Roadartist είπε...

@ geokalp : Δε ξέρω, μακάρι..

Roadartist είπε...

@ patsiouri : Σωστά τα λες.. από μεγαλύτερους μπορώ να το δεκτώ, αλλά από νέους όμως είναι μεγαλύτερη ξεφτύλα..

Roadartist είπε...

@ ΕΛΕΝΑ : Ευχαριστώ Έλενα.. μακάρι να μην χρειαζόταν..αλλά μάλλον θα το κάνω συχνότερα...βοηθάει :)

Roadartist είπε...

@ Artanis :...έτσι είναι.. Δεν γίνεται να τους δεις σοβαρά.. κάθε μέρα και μια ακόμη απογοήτευση, που έχουμε κουραστεί κ να τα λέμε πια.. Σε φιλώ, καλή εβδομάδα!

Roadartist είπε...

@ zekia : Πολύ χαίρομαι..σε ευχαριστώ πολύ zekia..χαίρομαι δηλαδή που κάποιοι με νιώσατε...

BUTTERFLY είπε...

Ακουω συνεχεια να λενε (κι εγω τα λεω ειναι η αληθεια) πως αν καποιος ακουγε τις σκεψεις μας θα μας περνουσε για τρελους, πως η φιλια, η αγαπη, τα αισθηματα ειναι ψιλα γραμματα στις ημερες μας...
Αρχιζω να αμφιβαλλω, να σκεφτομαι μηπως αυτην την καραμελα καποιος αλλος μας την εβαλε στο στομα, μηπως προσπαθει να μας πεισει οτι ειναι ετσι, οτι ειναι ματαιο να πιστευουμε στα αισθηματα, στην αγαπη, στον ανθρωπο, στην αλλαγη, για να μην αγωνιζομαστε πια και να μην ονειρευομαστε. Αν δεις γυρω σου ομως θα καταλαβεις, θα συνειδητοποιησεις πως δεν ειναι ετσι! Πως ολοι νιωθουμε και ολοι ποναμε και ολοι ονειρευομαστε και καποτε ολοι στρεφουμε στον ουρανο το βλεμμα, αλλος για να προσευχηθει, αλλος για να ρεμβασει...
Μα τελικα, ολοι ανθρωποι ειμαστε και αν και δεν ζουμε σε αγγελικα πλασμενο κοσμο, δεν γινεται να ειναι ολα μαυρα, υπαρχει γυρω μας αγαπη και καλοσυνη, αρκει να τη δουμε...
Κι αν εισαι εσυ τρελλη που ηθελες να ζωγραφισεις τα συννεφα, τοτε για μενα τι θα ελεγαν, οταν την Παρασκευη με επιασε βροχη στο δρομο απροετοιμαστη και πεζη κι ενω ολοι ετρεχαν να φυλαχτουν εγω εκανα ο,τι παλαβομαρα μου ερχοταν, ετρεχα, χοροπηδαγα, περπατουσα αναποδα στη μεση του δρομου να νιωσω τον αερα να με σπρωχνει, τραγουδουσα...
Ειμαστε πολλοι οι τρελλοι, Αρτιστα μου, οποτε μην ανησυχεις καθολου...

Roadartist είπε...

@ BUTTERFLY : ..Νομίζω πως είναι.. νομίζω πως είμαστε πολύ λίγοι όσοι στα αλήθεια τα βιώνουμε αυτά.. Πολύ σε χάρηκα στην βροχή..για τους περισσότερους θα ήταν μια αφορμή ακόμη για γκρίνια και μιζέρια.. Σε ευχαριστώ για την θετικότητα που μου άφησες.. Να κανεις ανάρτηση αυτές τις σκέψεις να τις μοιραστείς με περισσότερους.. Τις έχουμε όλοι ανάγκη. Όλα εξαρτιώνται από το πως τα βλέπεις..Σε φιλώ, καλό απόγευμα..

Related Posts with Thumbnails