29 Σεπτεμβρίου 2008

ας παίξουμε!!...

Μετά από αρκετό καιρό.. ήρθε και η στιγμή για παιχνίδι!
2 σε 1!!!

Πρώτο..

Η αγαπητή clockworkplum, με κάλεσε να παίξω στο παρακάτω παιχνιδάκι..

Α. Η επιλογή της κάθε φράσης από τον κάθε μπλόγκερ να μην ξεπερνά τις τρεις λέξεις και να επιλέγεται από τους χρήστες με όσο το δυνατόν τυχαίο copy/paste. Β. Δεν έχει σημασία αν στο τέλος η πρόταση ή η παράγραφος βγάζει νόημα. Αυτό είναι και η πλάκα! Αποφύγετε να "ωραιοποιήσετε" το αποτέλεσμα, και αφήστε την ως έχει. Γ. Αποφεύγετε να χρησιμοποιείτε φράσεις από ήδη επιλεγμένους μπλόγκερ.

Επειδή τα παιχνίδια έχουνε περισσότερο πλάκα όταν αλλάζεις τους κανόνες.. τελικά δεν επέλεξα μόνο τρεις λέξεις, αλλά φράσεις..

Λοιπόν:

Δεν βρίσκω λόγια μα δε με νοιάζει ..... σκέφτομαι τον Μπετόβεν ...... Γκρίζο το τοπίο οικονομικά, κοινωνικά, πολιτικά από όλα. Μοναδικό φως στο βαρύ αυτό κλίμα οι δραστηριότητες κάποιων παιδιών....... μ΄ ένα ποδήλατο....με παγωμένα μάγουλα και ζεστή καρδιά ...... μόνο να δω τι λένε αυτές οι περίφημες μπυρίτσες της ...... Είναι ροκ η ζωή .... αρκεί να πιστέψεις σε ένα θαύμα κι αυτό θα πραγματοποιηθεί...

Οι παραπάνω φράσεις προέρχονται από αντίστοιχες αναρτήσεις των: ceralex, veloudo, dyosmaraki, αθηνά, kikop80, Μαργαρίτα, Μαρία Τζιριτα.
Τους προσκαλώ να παίξουν, εφόσον βέβαια το επιθυμούν..

Δεύτερο..

Από τον lockheart προσκλήθηκα και εγώ στο 'παιχνίδι συγκίνησης από οποιοδήποτε λόγο'. Εδώ καλούμαστε να παραθέσουμε ένα video, κείμενο, στίχο, τίτλο από ταινία ή απόσπασμα αυτής, ή ότι μας έχει συγκινήσει και αν επιθυμούμε να αναφέρουμε και τον λόγο.

Πάρα πολλά πράγματα μπορούν να με συγκινήσουν.. Η επαφή με τη φύση, ένα έργο, μια φωτογραφία, ένας στίχος, μια καθημερινή απλή χειρονομία, το οτιδήποτε! Θα αρκεστώ στο να σας παραθέσω απλά ένα τραγούδι που όποτε το ακούω πραγματικά με συγκινεί πολύ. Ο λόγος είναι προσωπικός και δε θα αναφερθεί..



Καλώ να παίξουν στο παιχνίδι, εφόσον το επιθυμούν οι αγαπητοί: nefelli , fegia , mareld, Παν.Ραμμης , Κ.Υ.Π WALKING , Ναταλία , nikiplos , ανασαιμιά , ενα γελαστο απογευμα , μαργαρίτα , ilive2loveme, leondokardos , Εκτορας , βιολίστρια.

50 σχόλια:

b|a|s|n\i/a είπε...

πιστεύουμε σε θαύματα. μα πολλές φορές η ζωή τα φέρνει έτσι που σε διαψεύδει...(άκυρο το σχόλιο με το ύφος της ανάρτησης, απλά κόλλησα στην συγκεκριμένη φράση)
καλό ξημέρωμα και καλή εβδομάδα...

Hfaistiwnas είπε...

Καλημέρα!!!!!!
Περίεργο παιχνίδι αυτό! Και ωραίο τραγούδι..

marianaonice είπε...

Ωραίο παιχνίδι και όμορφα το έπαιξες!
Τώρα θυμήθηκα ότι ο lockheart με προσκάλεσε και εμένα!!
Αα πρέπει να ανταποκριθώ!

Καλό ξημέρωμα και καλή εβδομάδα μικρή μου road!
:))))

Κ.Υ.Π. WALKING είπε...

Mε ένα μοναδικό φως στο ποδήλατο,βρίσκω περίφημες μπυρίτσες και δε με νοιάζει να δω πολιτικά, τι είναι το θαύμα της ρόκ.
Αρκεί να πιστέψεις στον Μπετόβεν κι αυτό θα πραγματοποιηθεί.
Μα η καρδιά κάποιων,γκρίζο τοπίο.

Κ.Υ.Π. WALKING είπε...

Το ίδιο βράδυ βγήκα σαν τον κακό λύκο στους δρόμους,ήξερα τι έψαχνα,αλλά ευχόμουν να μη με βοηθήσει η τύχη να το βρώ ποτέ-από την αρχή της ταινίας του Νικολαϊδη,τα κουρέλια τραγουδάνε ακόμα-χωρίς εξήγηση.
Το Faith των cure διαχρονικά για μιά αρχή και το Διθέσιο με την Πρωτοψάλτη για ένα πολύ άσχημο τέλος στην ίδια ιστορία.
Τα τελευταία πλάνα από την ταινία,το τρένο της μεγάλης φυγής,ως συμβολισμός ελευθερίας σε συνδυασμό με την ηλικία που το είδα.
Ο Μπαμπουρέλος, ο απόλυτος χοντρός γάτος με την απιστευτή συμπεριφορά.

Roadartist είπε...

@ b|a|s|n\i/a : δεν έχεις άδικο.. καλημέρα, καλή εβδομάδα κ από εμένα..

Roadartist είπε...

@ Hfaistiwnas : όντως περίεργο, λίγο κουραστικό, όμως όσο παράξενο κ αν σου ακουστεί..είχε πλάκα να μαζεύεις φράσεις από κείμενα άλλων!

Roadartist είπε...

@ marianaonice : Μαριάννα!!!! Ε, ναι ο σπυρος καλεσε τη μιση μπλογκόσφαιρα!!!χααχαχαααχ θα περιμένω να δω τις δικές σου επιλογές..να εισαι καλα φιλη μου, καλή εβδομάδα να έχουμε..

Roadartist είπε...

@ Κ.Υ.Π WALKING : ποπο...kyp walking είσαι και ποιητής!!!
Σαν να έπαιξες και εσύ με το τρόπο σου.. "ήξερα τι έψαχνα, αλλά ευχόμουν να μη με βοηθήσει η τύχη να το βρώ ποτέ".. να φοβάσαι αυτό που εύχεσαι με άλλα λόγια.. Αν θες παίζεις στο 2ο παιχνίδι, δίχως καμία πίεση, καλή εβδομάδα.

Fegia είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα γλυκειά καλλιτέχνιδα.
Υπέροχο το θέμα που επέλεξες, με τον πολύ αγαπητό, κορυφαίο κιθαρίστα και αυθεντικό καλλιτέχνη-εκπρόσωπο μιας ολόκληρης γενιάς!

Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκλησή σου.
Θα ανταποκριθώ όσο γίνεται πιο σύντομα..
Άλλωστε έχουμε καιρό να παίξουμε και να χαλαρώσουμε από την (όχι και τόσο ευχάριστη) καθημερινότητα.

Πολλά, πολλά φιλιά

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

:)) :))
Καλημέρα!

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Kαλή σου μέρα και καλη εβδομάδα
νάχεις.
Παιχνίδι. Γιατί όχι ?
Μήπως ένα πιχνίδι -σκληρό ενίοτε-
δεν είναι και η ζωή μας ?
Την αγάπη μου
Λυγερή του ΠΗΓΑΙΜΟΥ

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Καλή σου μέρα κι' όμορφη,
χαρούμενη βδομάδα,
να παίζεις να χαμογελάς
να ν' η ζωή λιακάδα

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

rain είπε...

Καλή βδομάδα νά'χεις και καλή σου μέρα..

ΥΣ Υπέροχο το τραγούδι..

mareld είπε...

Ψυχούλι μου!

Μετά από ώρες μπόρεσα να μπω εδώ..

Σε ευχαριστώ για τη συγκίνηση που ένιωσα πρωί-πρωί όταν ακόμη ήταν πλήρες σκοτάδι..

Δεν μπορώ να σου αφήσω εδώ τη δροσοσταλίδα και σου έστειλα email

Φιλιά και καλή σου βδομάδα!

leondokardos είπε...

roadmaster να η συμμετοχή μου στο μουσικό παιχνίδι:
http://leondokardos.blogspot.com/2008/09/2.html
(πιστεύω οτι έτσι θέλεις να παιχτεί το παιχνίδι,αλλιώς εξήγησέ μου...)

Maria Tzirita είπε...

Καλημέρα Ροντούλα μου, ευχαριστώ για την πρόσκληση! Είναι πρωτότυπο το πρώτο παιχνίδι, μου αρέσει και θ'ανταποκριθώ το συντομότερο! Φιλάκια πολλά, καλή βδομάδα!

Nefelli είπε...

Roadίτσα, μου αρέσουν πολύ και οι δυο συμμετοχές σου.
Θα παίξω κι εγώ στο παιχνιδάκι με τις συγκινήσεις .
Θέλω να συμμετέχω πολύ και το χρωστάω και στο lockheart που με έχει προσκαλέσει επείσης...
Σ' ευχαριστώ πολύ καλλιτέχνιδα μου για την πρόσκληση!!

Φιλί γλυκό και καλή εβδομάδα να έχεις

Madame de la Luna είπε...

Συγχώρεσε με που δεν θα σχολιάσω κάτι απ' αυτά που έγραψες. Πέρνα μια βόλτα απ' το blog όμως και θα καταλάβεις το "γιατί"... Εξάλλου θέλω να είσαι η πρώτη που θα το διαβάσεις. Σε φιλώ.

Angel Vs Life είπε...

re gamoto, auta vlepo kai niotho oti exo xekopsei apo tous filous mou :o(

min me valeis na paixo!!! :o)

Cookie είπε...

Χαχαχα, βλεπεις, εχει και καποιο νοημα:

"Είναι ροκ η ζωή .... αρκεί να πιστέψεις σε ένα θαύμα κι αυτό θα πραγματοποιηθεί..."

:)))))

Ευχαριστω που επαιξες!! Φιλια! Καλη εβδομαδα να εχεις φιλη μου!

Μαργαρίτα είπε...

Πολύ καλό!!!

:)) :))

Ευχαριστώ για την πρόσκληση
φίλη μου! Και πιο πολύ για
τη σκέψη!

Σε φιλώ***

Roadartist είπε...

Καλησπερα σε όλους!

Παιδιά μόλις πριν λίγο μπήκα σπίτι, μετά από μία αρκετά κουραστική ημέρα..

Να είστε καλά, σας ευχαριστώ πολύ όλους..

Roadartist είπε...

@ Fegia : Να σαι καλα Φεγια μου, εγω ευχαριστω για τα λογια και την αποδοχη της.. Σιγουρα ειναι απαραιτητα αυτα τα διαλειμματα απο την τοσο απαιτητικη καθημερινοτητα.

Roadartist είπε...

@ ΑΝΕΜΟΣΚΟΡΠΙΣΜΑΤΑ: Ανταποδίδω τα χαμόγελα Νικόλα, τη καλησπέρα μου!


@ λυγερη : Καλησπερα Λυγερή μου.. αναλόγως τα παιχνίδια..αρκετά συχνά αρνούμαι να παίξω σε ότι με χαλάει κάτι.. Αυτή τη φορά όμως και τα δυο τα βρικα μια χαρά.. Εχω πρόσκληση και για άλλο, το οποιο θα ακολουθήσει αργότερα!
Σαφέστατα και η ζωή είναι ένα παιχνίδι, ακριβώς όπως το χαρακτήρισες.. Και τη δική μου αγάπη, καλησπέρα.

Roadartist είπε...

@ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ


@ rain


@ Angel Vs Life


Να ειστε καλα φιλοι μου..σας ευχαριστω πολυ :))

Roadartist είπε...

@ mareld : το ειδα το email σου mareld, σε ευχαριστω τοσο για αυτο, οσο και για την ΥΠΕΡΟΧΗ πραγματικά ανάρτηση σου.. Με τίμησες με αυτή την αποδοχή..να μου είσαι καλά.. Καλησπέρα στη μακρινή...Στοκχόλμη!

Roadartist είπε...

@ leondokardos : έγινα "master" ?? Φιλε μου λεοντοκαρδε.. χααχ δε μου αρέσει αυτός ο όρος.. :) Είδα όμως την ανάρτηση σου..ενα μεγάλο ευχαριστώ..ήσουν υπέροχος.. Φιλια!

Roadartist είπε...

@ Maria Tzirita : Καλησπέρα Μαρία, δεν έχει αρκετό ενδιαφέρον?? Εσύ ως συγγραφέας είμαι περίεργη τι θα σκαρφιστείς.. :) σε φιλώ, ευχαριστώ για την αποδοχή σου !!

Roadartist είπε...

@ Nefelli : Να εισαι καλα Νεφέλη, όποτε και αν εχεις τη διάθεση. Το ξέρεις πως κατανοώ αν έχεις κάτι άλλο υπόψη σου, ή απλά δεν έχεις διάθεση.. Μακριά από εμένα οι ανόητες παρεξηγήσεις! Σε ευχαριστώ πολλά φιλιά!

Roadartist είπε...

@ Madame de la Luna : Δεν ήμουν η πρώτη κυρά του φεγγαριού, γιατί ολη μέρα είχα πολλές δουλειές εκτός.. Με συγκίνησες απίστευτα..
Σου άφησα οτι ενιωσα ως σχολιο στο blog σου. Τα φιλιά μου έχεις..

Roadartist είπε...

@ Clockwork Plum : ΟΝΤΩΣ!!!!!! Δαμασκηνάκι μου σε ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση και κυρίως για τη σκέψη σου!!!
Είχα καιρό να παίξω...δε θυμάμαι καν πόσους πολλούς μήνες..
να εχεις τα φιλιά μου Ελένη :)

faraona είπε...

ΩΩΩΩ!πΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ!
Το πρωτο μ αρεσει περισσοτερο γιατι εχουν κυκλοφορησει ηδη πολλα με μουσικες κλπ.


πολλα φιλια

Roadartist είπε...

@ Μαργαρίτα : Μαργαρίτα για αυτό το παιχνίδι η πρώτη που μου ήρθε στο μυαλό ήσουν εσύ..Γιατί η ευαισθησία σου ειναι πολύ φανερή σε κάθε σου ανάρτηση..
Θα χαρώ να συμμετάσχεις μονάχα αν το επιθυμείς.
Σε ευχαριστώ εγώ, φιλιά ;)

Roadartist είπε...

@ faraona : Καλή μου Faraona καταλαβαίνω τι εννοείς. Στο δευτερο ετσι κ αλλιως απλα ενα τραγουδι ποσταρα.. Πολύ αγαπημένο ομως.. Ελπίζω να είσαι καλά, φιλιά!

Roadartist είπε...

@ Angel Vs Life : Ασχετο.. αλλά angel..να φανταστείς οτι σε σκέφτηκα και τελευταια στιγμη δε σε εβαλα..!! χαχαα παραλίγο να πάρεις προσκλήση.. Αντε next time.. ;)

ILIAS είπε...

Καλή εβδομάδα Αρτίστα μου! ξέρεις, με τα blogoπαίχνιδα, δεν τα πάω καλά, αν και στο παλιό blog συμμετείχα σε 1-2, αλλά με κίνητοποίησαν πάρα πολύ εκείνα.
Το 1ο έξυπνο δε λέω και όμορφες(όπως πάντα φυσικά) οι επιλογές σου

Θα σταθώ λοιπόν στο 2ο. Του Lockheart. Αυτό μάλιστα! με κινεί, αλλά δεν προλαβαίνω να κάνω τώρα ανάρτηση και ελπίζω να κάνω. (Δεν με κάλεσε και κανείς αλλά δεν πειράζει, πειράζει;)

Απλά να πώ... Eric Clapton MTV Unplagged. Τραγούδι αφιερωμένο στον γιό του που χάθηκε σε πολύ νεαρή ηλικία... :(

Φιλιά πολλά και πάλι καλή εβδομάδα

roadartist είπε...

@ EKTORAS : Γειά σου φίλε μου Έκτορα..Γνωρίζω και εγώ υπάρχουν περίοδοι που δεν εχω ορεξη για blogoπαίχνιδα, είναι αναλόγως τη φάση..και αυτό ειναι απολυτα σεβαστό..τουλάχιστον από εμένα.

Eric Clapton ..ναι αυτό το τραγούδι αφιερωμένο στον γιό του, όλο αυτό το cd το είχα αγοράσει θυμάμαι.. Πολλά χρόνια το έχω..και παντα το άκουγα όταν ήμουν κάπως..
Φοβερό κομμάτι, τόσο αληθινό, τόσο μέσα από τη ψυχή του..
Τι να σχολιάσεις, απλά λόγια δεν υπάρχουν..

Εκτορα μου σε προσκαλώ επίσημα εγώ..πάω τώρα να προσθέσω το όνομα σου στην λίστα.. Θα χαρώ πολύ όποτε θες να παίξεις..

Εχεις τα φιλιά μου, καλή εβδομάδα, σε ευχαριστώ!

Ανώνυμος είπε...

Το τραγουδι του video το άκουσα, αλλα μετα κατέληξα να ακούω το hard day's night που παίζει κατω στο playlist..χεχε

Roadartist είπε...

@ Akon : ;)))) καληνύχτα ακον!

Natalia είπε...

ευχαριστω για την προσκληση
θα ανταποκριθω συντομα

καληνυχτααααα

ωραιο το κοματι που επελεξες... ποιος ο λογος που επιλεχθηκε άραγε? :)

leondokardos είπε...

ROADARTIST ζητώ...ταπεινα συγνώμη !!
Τώρα μόλις είδα τη... μετατροπή που σου έκανα απο Αρτίστα σε Μάστερ !!
Προσπαθόντας νο δοιρθώσω τη κατάσταση, θα ...επεκτείνω την έννοια του master εκτός της ακαδημαΐκής της ιδιότητας και σε αυτή του "άρχοντα,δεξιοτέχνη,πρωτοπόρου"
Και όλα αυτά ,σύμφωνα με τα γραφτά σου, σου ταιριάζουν απόλυτα.

Καλημέρα Αρτίστα μου.

nikiplos είπε...

πολύ καλό το τραγούδι...και ο Eric Clapton φυσικά... η εκτέλεση αυτή είναι από τις καλύτερες!

Ευχαριστώ για την πρόσκληση... θα ανταποκριθώ οπωσδήποτε...

Τα φιλιά μου...

Roadartist είπε...

@ Natalia : καλησπερα ναταλία, βιαστική προφανώς.. :) Ο λόγος είναι προσωπικός και δε θέλω να τον αναφέρω εδώ. Θα περιμένω να δω τι θα σκεφτείς..σίγουρα θα κάνεις κάτι πολύ καλό..καλησπέρα!

Roadartist είπε...

@ leondokardos : χααχα λεοντόκαρδε δε μου άρεσε καθόλου αυτό το μαστερ....Να είσαι καλά!!

Roadartist είπε...

@ nikiplos : όποτε θες εσύ νικιπλέ και εφόσον έχεις τη διάθεση, καλό απόγευμα!

Flora είπε...

Αχ road μου!

Και μένα με συγκινεί ιδιαίτερα αυτό το τραγούδι!
Θέμα αναμνήσεων...
Μα πολύ με συγκίνησες!

Σπύρος είπε...

Σε ευχαριστω για την συμμετοχη σου :) υπεροχο το video..αλλα και το πρωτο παιχνιδι σε ευχαριστω πολυ :)!!

ILive2LoveMe είπε...

Καλημέρα καλημέρα, θα παίξω σύντομα! Όμορφο και το βίντεο!

Roadartist είπε...

@ Flora : χαίρομαι που σου αρέσει, να είσαι καλά Φλώρα, να θες παίξε..φιλιά πολλά ;)


@ LOCKHEART : χαίρομαι που σου άρεσε lock, καλό απόγευμα να έχεις!


@ ILive2LoveMe : περιμένω να δω τι θα σκεφτείς.........σε ευχαριστώ πολύ, φιλάκια!!

Related Posts with Thumbnails