8 Σεπτεμβρίου 2008

Αργύρης Μπαρής

Στις αρχές του Αυγούστου έλαβα ταχυδρομικώς ένα δέμα από τον αγαπητό συνblogger Επίκουρο, με 4 ποιητικές συλλογές του Αργύρη Μπαρή.
Τον ποιητή δεν τον γνώριζα.. και ο Βαγγέλης στάθηκε η αφορμή για να ‘συναντηθούμε’..
Μαζί ο Επίκουρος είχε και μια επιστολή, η οποία ξεκινούσε κάπως έτσι: "Όλοι εμείς που κληθήκαμε, από τύχη ή από επιλογή άγνωστης δύναμης, να γίνουμε συνοδοιπόροι του Αργύρη Μπαρή"...

Τελικά και τις 4 ποιητικές συλλογές, τις διάβασα μέσα σε ένα απόγευμα.. Η γραφή του Μπαρή με «πήρε» όντως μαζί της..

Περαιτέρω συστάσεις σχετικά με τη ζωή του ποιητή μπορείτε να καταλάβετε διαβάζοντας αυτήν την ανάρτηση του Επίκουρου..

Σήμερα θέλησα να μοιραστώ μαζί σας κάποια αποσπάσματα από τη ποίηση του Αργύρη Μπαρή που ξεχώρισα. Σίγουρα στο μέλλον θα ανατρέξω ξανά σε αυτή.

Από τη συλλογή : Οράματα στους δρόμους

"Κούρασε η νηνεμία.
Τρέφεται με κίνηση η ζωή
σελώνω την αυγή.
Οι καναπέδες ευλογία του κατεστημένου
ξηλώστε τους
."

"Τα πιο όμορφα ταξίδια μου
τα έκανα με τις παιδικές βαρκούλες,
που καλαφάτιζα μικρός,
χωρίς κομπιούτερ,
δείχτες,
προγράμματα,
στόχους.
Μονάχα με παιδική φωτιά."

Από τη συλλογή: Μπροστά στον καθρέφτη

"Η επικοινωνία είναι χρέος.
Θέλω να σταθώ
πιστεύω στον άνθρωπο.
Έλα, τι καρτερείς;
Τα νερά στους καταρράχτες σταμάτησαν στη
μέση της κάθετης πτώσης τους.
Τα πλατάνια κι οι βράχοι γονάτισαν.
Οι πέτρες αναζητούν τις ρίζες τους.
Κι η Γη σύγκορμη κρυώνει

Κρυώνει πολύ."

"Οι Θεοί μου
απλοί άνθρωποι,
με μάτια γεμάτα ουρανούς
και χείλη κεράσια.
Και μετά το Χριστό
και μετά το Μαρξ
παράμειναν
αγρότες
ψαράδες
λατόμοι."

Από τη συλλογή: Αβεβαιότητες στους δρόμους

"Τ’ αποφάσισα
θα γκρεμίσω τον Όλυμπο
κι ένα κομμάτι του Ουρανού.
Γελάτε:
Τα πιο γελοία πράγματα της ζωής είναι τα σοβαρά
Τα πιο αναθεωρήσιμα τα λογικά
Τα πιο άγνωστα τα γνωστά
Τα πιο αιώνια τα αενάως φθαρτά.
Η μάνα μου δίπλα μου μ’ ακούει και ανησυχεί
Κι όλο ψιθυρίζει
‘κοιμήσου παιδί μου κοιμήσου’".

Από τη συλλογή: Ροές

"Οι ρωγμές που είχα μέσα μου
γέμισαν χώμα,
γιασεμιά
και αηδονοφωλιές.
Τα χιονισμένα τοπία
κυκλάμινα,
τραγούδια ρυακιών
και πράσινα θεόρατα δέντρα.

Μου φτάνουν."

«Ο ύπνος είναι απάτη
Τα μάτια σας ολάνοιχτα
Κάτι μας ετοιμάζουν
Κάτι σκοτεινό
Είναι ευγενικοί
Μας νανουρίζουν
Τα μάτια σας ολάνοιχτα


Ποίηση με ευγλωττία, άμεση και αυθόρμητη. Γεμάτη δύναμη, ενέργεια..αγάπη για την ομορφιά της φύσης.., για την αλήθεια, ζωσμένη με μια αέναη κίνηση.. Είναι σίγουρο οτι θα ανατρέχω συχνά στα γραπτά του Μπαρή και θα μοιραστώ ξανά στίχους και αποσπάσματα της μαζί σας.

Να ένα ακόμη πολύτιμο "δώρο" που κέρδισα μέσω του blogging...
Ενα μεγάλο ευχαριστώ για τη κίνηση σου Βαγγέλη, το εκτίμησα πραγματικά, να είσαι καλά..

74 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον τα αποσπάσματα του ανάρτησες...Μου αρέσει πολύ ο τρόπος του...

Hfaistiwnas είπε...

"Τα πιο όμορφα ταξίδια μου
τα έκανα με τις παιδικές βαρκούλες,
που καλαφάτιζα μικρός,
χωρίς κομπιούτερ,
δείχτες,
προγράμματα,
στόχους.
Μονάχα με παιδική φωτιά."


Αυτό μου άρεσε πιο πολύ!!!!!

Nefelli είπε...

Roadίτσα μου,
καλημέρα αξημέρωτη και καλή σου εβδομάδα.
Ο Αργύρης Μπαρής, είναι αναπόσπαστο κομμάτι των ποιητικών ταξιδιών μου, τώρα πια.
Μπράβο που συνδράμεις στην προσπάθεια ανάδειξης του.
Χαίρομαι που μιλάς εσύ για τον Μπαρή, αφού μέσω του μπλογκ σου πληθαίνουν κατά πολύ, οι φίλοι που θα τον γνωρίσουν.
Φιλί γλυκό φιλαράκι μου

Dr_MAD είπε...

Πολύ όμορφο το ποίημα από τη συλλογή "Αβεβαιότητες στους δρόμους"! Και φαντάσου ότι δεν έχω ιδιαίτερη επαφή με την ποίηση, αν εξαιρέσουμε τους πολυφορεμένους. Αυτή είναι η χαρά του blogging! ΝΑΙ!

Καλή εβδομάδα αρτίστα μου και αύριο θα σου έχω κι εγώ μια έκπληξη ;-)

Dr_MAD είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
P. Kapodistrias είπε...

Λέει πράγματα ο ποιητής, Αλλά, ποιος τον ακούει....

. είπε...

Λέξεις γεμάτες δύναμη. Στίχοι που ταρακουνάνε και "ξυπνάνε" συνειδήσεις.('Οσες τουλάχιστον αγωνίζονται να κρατηθούν ξυπνητές στα "νανουρίσματα των ευγενικών").
Ναι! Τέτοιους ποιητές τους χρειαζόμαστε να μας θυμίζουν ότι "υπάρχουμε".

Αν μου επιτρέπειες θα ήθελα και γω να "κλέβω" αποσπάσματα από αυτά που παραθέτεις.Τον Αργύρη Μπαρή αξίζει να τον γνωρίσει ο κόσμος.

Καλή σου μέρα!

lakis είπε...

Μερικά εξαιρετικά δείγματα γραφής. Θα συμφωνήσω με τον Ηφαιστίωνα ότι εκείνο που μιλά για τα "πιο όμορφα ταξίδια" ξεχωρίζει. Μέρα καλή

roadartist είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Roadartist είπε...

@ Akon : Καλημέρα Ακον, χαίρομαι που σου άρεσαν.. Φυσικά τα συμπεράσματα και τα σχόλια .. δικά σας! Και εμένα μου αρέσει πολύ..

Roadartist είπε...

@ Hfaistiwnas: Από τα πιο αγαπημένα αποσπάσματα και για εμένα Ηφαιστίωνα! :) Καλημέρα :))

Roadartist είπε...

@ Nefelli: Καλημέρα Ζακυνθινιά.. φάνηκε και στην ανάρτηση σου το πόσο σου άρεσε η ποίηση του. Αναπόσπαστο κομμάτι πλέον ναι. Συχνά θα ανατρέχουμε σε αυτόν.. Να είναι καλά ο Βαγγέλης..και τον ευχαριστούμε πραγματικά. Τη καλημέρα μου :)

Roadartist είπε...

@ MAD : Κι όμως αυτή η συλλογή που λες ("Αβεβαιότητες στους δρόμους") μου άρεσε κ εμένα περισσότερο από τις υπόλοιπες..Το blogging περνει τη μορφη που ο καθενας μας του δινει. Και η ελευθερία των επιλογών και των προσεγγίσεων είναι ίσως αυτό που το κάνει ενδιαφέρον! :)
Έκπληξη ε? Για να δούμε, καλημέρα!

Roadartist είπε...

@ Π.Κ. :..τα λέει.. και αυτό έχει την αξία του π.κ... Καλημέρα :)

Roadartist είπε...

@ Ανασαιμιά: Με πολύ μεγάλη χαρά μου Ανασαιμιά! Χαίρομαι πραγματικά πολύ που 'μίλησε' η ποίηση του και σε σένα.. ΝΑΙ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΑΜΕΣΗ ανάγκη, ειδικά σήμερα τέτοιους ποιητές.. Μας υπενθυμίζουν τις ομορφιές της ζωής, που μέσα σε διάφορα άγχη μας 'ξεφεύγουν'..
Θα χαρώ ειλικρινά να μοιραστείς και εσύ αποσπάσματα του Μπαρή..αν θες διαβασα και τη ζωη του (από το link στο blog του Επικουρου) αξίζει..
Τη καλημέρα μου, θα ανατρέχω συχνά στη ποίηση του..

Roadartist είπε...

@ Λάκης Φουρουκλάς : εξαιρετικός χαίρομαι που συμφωνείς Λάκη. Αυτό το απόσπασμα και δικό μου αγαπημένο (έχει αρκετές κ άλλες αναφορές σε παιδιά, ταξίδια..) Καλημέρα :)

Ανώνυμος είπε...

ωραίο γράψιμο. μια μεγάλη παρέα είμαστε άλλωστε

Adamantia είπε...

Kι εμενα αυτο με τα ταξιδια μ'αρεσε πολυ οπως βλεπω και σε πολλους αλλους, δεν ειναι τυχαιο. Ολοι τετοια ταξιδια θελουμε να κανουμε ή να ξανακανουμε.

Μαριλένα είπε...

εγώ, που τον ξέρω;
(που εδω και μια δεκαετία, διαβάζω μονο τους αγαπημενους της εφηβείας μου;)

καλημερα :))

νατασσΆκι είπε...

Πολύ ενδιαφέρον, ούτε κι εγώ δεν τον ήξερα, τώρα όμως θα τον αναζητήσω :)

(ναι, έχει όμορφα "κέρδη" αυτή η ιστορία!! :) )

Φιλιά, roadartist μου, καλή βδομάδα!!!

Roadartist είπε...

@ evlahos: Ετσι ακριβώς Βαγγέλη.. τη καλημέρα μου κ καλή εβδομάδα!

Roadartist είπε...

@ Adamantia : βγάζει μια απιστευτη αγαπη για τα παιδια ο Μπαρής.. για τη φυση, για την απλοτητα.. Η ποιηση του μυριζει γιασεμια!! :))

Roadartist είπε...

@ Μαριλενα : ..ίσως από την ανάρτηση της Νεφέλης?? Και αυτή το ίδιο ένιωσε από το Μπαρή..(έλαβε αντίστοιχο δωράκι απο το Βαγγελη) μαλλον απο εκει λοιπον :)) καλημερα!

Roadartist είπε...

@ νατασσάκι : Εχει 'κέρδη' νατασσάκι (που πηγε το "νατασσουκο"???), αν δεν ειχε νομιζω οτι πολυ θα το ειχαμε σταματησει το χομπι αυτο προ πολλου. Ειναι απο τις πραξεις που σε κανουν να απορεις και να σκεφτεσαι οτι τελικα το διαδικτυο μπορει να αξιοποιηθει.. σιγουρα προς τη καλυτερευση των ζωων μας. Καλημερα :))

Λυγερή Βασιλείου είπε...

H προσπάθεια γνωριμίας μέσα στο διαδίκτυο με ποιητές σαν τον Αργύρη Μπαρή , είναι προσφορά στους αναγνώστες σου.
Καλή σου μέρα.
Λυγερή του ΠΗΓΑΙΜΟΥ

Maria Tzirita είπε...

Δεν είναι κρίμα που η ποίηση στην καθαρή της μορφή τείνει να εξαφανιστεί; Δεν "πουλάει" βλέπεις κι όλοι οι ποιητές έγιναν στιχουργοί για να επιβιώσουν... Μπράβο σε όσους ακόμα κουβαλάνε τον σταυρό κι υπερασπίζονται αυτή τη μοναδική μορφή της λογοτεχνίας. Μπράβο και σε σένα που μας τους παρουσιάζεις! Καλημέρα και καλή βδομάδα Ροντούλα μου!

manetarius είπε...

Πάρα πολύ ωράιο αφιέρωμα! Μετά από αυτό τι άλλο να γράψει κανείς;

Roadartist είπε...

@ λυγερη : Η προσφορά είναι του Επίκουρου Λυγερή.. Που μπήκε στο κόπο (..και στα έξοδα..) να συγκεντρώσει αυτό το πλούτο και να το στειλει σε φιλους του. Απλά μοιράζομαι μαζί σας κάποια απο τα αγαπημενα κομματια του.. Τη καλησπερα μου :)

Roadartist είπε...

@ Maria Tzirita: Δυστυχώς Μαρία σε λίγες μορφές τέχνης, ο δημιουργός μπορεί να επιβιώσει σήμερα. Η ποίηση είναι απο τις ευγενέστερες και ομορφότερες μορφές τέχνης.. Τα μπράβο αξίζουν στον Επίκουρο, αυτός μου πρόσφερε απλόχερα το θησαυρό που είχε στα χέρια του.. Μια καλή εβδομάδα να έχουμε Μαρία :))

Ανώνυμος είπε...

μου αρεσαν πολυ τα ποιηματα..παρα πολυ!
δεν τον ηξερα τον αργυρη μπαρη...χαιρομαι που διαβασα γι αυτον!
καλημερα και καλη εβδομαδα : ))

Roadartist είπε...

@ manetarius: Απ'όσο γνωρίζω manet και εσύ πηγες απο τον Επικουρο, δεματακι :)) Οποτε και λιγα εγραψα για το Μπαρή, το ξερεις αυτο καλα :) Στο μέλλον, σε κάθε ευκαιρία, ξανά.. Καλησπερα!

Roadartist είπε...

@ una mama και οχι μονο: Χαίρομαι είναι καταπληκτικός.. Αν δε σου κάνει κόπο πέρνα απο το link του Επικουρου (της σχετικης αναρτησης) να δεις .. τι κοπο εκανε και με τι αγαπη προσεγγισε την οικογενεια του ποιητη.. Καλησπερα :-)

ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ είπε...

πολύ όμορφοι στίχοι .βάλε κι άλλα ποιήματα του αν θέλεις !!

να σαι καλά

Είδωλο είπε...

Τα ποιηματα που σου εχω γραψει εγω δεν τα ανεβασες ποτε.

εκεινο το επικο ο "Μπαμιες γιαχνι" γιατι δεν το ανεβασες?

Μπαμιες γιαχνι
Αχνισανε το τζαμι

Μια μουτζα φανηκε
οπως την ειχες κανει

κυλησε το λαδι πανω στο χωνι
θυμηθηκαν που ζηταγες μπαμιες γιαχνι.

Κ.Υ.Π. WALKING είπε...

Πολύ καλοί οι στίχοι, τώρα που ο ύπνος είναι απάτη μόνο οι παιδικές βαρκούλες έχουν απομείνει για ξεκούραση.

Ανώνυμος είπε...

"Τα πιο όμορφα ταξίδια μου
τα έκανα με τις παιδικές βαρκούλες,
Η παιδικότητα που πάντα θα μας κρατάει δυνατούς όπως και η πίστη στους ανθρώπους.Ο Αργύρης έχει αναλλοίωτη την πίστη αυτή και την θεμελιώνει σε αυτούς τους πολύ όμορφους στίχους!! Καλή εβδομάδα Road:)!

Roadartist είπε...

@ ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ : Θα μπουν οπωσδήποτε και άλλα ποιήματα, αξίζει!!
Τη καλησπερα μου :)

Roadartist είπε...

@ x-oyranoy : Να σαι καλά xourane που μας κάνεις και γελάμε! :)

Roadartist είπε...

@ Κ.Υ.Π WALKING : Καλώς ήρθες στο blog. Οι στίχοι του Μπαρή είναι πολύ δυνατοί, έτυχε να τους διαβάσω και καλοκαιράκι δίπλα στη θάλασσα, στη φύση. Από τις καλύτερες επιλογές για ανάγνωση..

tovenito είπε...

και εμείς ευχαριστούμε εσένα που μας γνωρίζεις τέτοιους εξαφανισμένους από παντού σήμερα στίχους..

Roadartist είπε...

@ Παναγιώτης Ράμμης: Οι αναμνήσεις της παιδικής ηλικίας είναι από τα σημαντικότερα εφόδια για το καθένα από εμάς. Εκεί καταφεύγουμε πάντα! Στις παιδικές βάρκες..των ονείρων μας.. Γλυκιά καλησπέρα Παναγιώτη!

Roadartist είπε...

@ tovene592 : σε ευχαριστώ ειλικρινά που τους εκτίμησες. :) Ο Μπαρής δεν είναι πλέον ανάμεσα μας..αλλά από εκεί ψηλά πιστεύω οτι θα νιώθει σίγουρα όλη αυτή τη συνάντηση μαζί του. Αυτός ο ξεχωριστός άνθρωπος άκουσε το "εις θάνατον" στα χρόνια του εμφυλίου. Η ζωή του ήταν ένας αγώνας σε δύσκολες εποχές..και όμως μέσα από τη ποίηση του μιλάει για τόσες ομορφιές..και για πράγματα που σήμερα τα θεωρούμε χαζά ή ανόητα..σε αυτά όμως βρίσκεται όλη η ουσία.. Καλησπέρα tovene!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Καλησπερα και καλη
βδομαδα φιλενάδα!!!

κοτσυφοφιλιά


τσίου!!!!!

Κ.Υ.Π. WALKING είπε...

Και οι στίχοι του Μπαρή είναι πολύ καλοί και το blog επίσης,προσπαθώ αποτυχημένα με διαλογισμό και χτυπήματα στο κεφάλι,να απαλείψω από τη μνήμη κάθε πρόταση, που περιλαμβάνει τις λέξεις, δίπλα στη θάλασσα.

Theogr ο κηπουρός είπε...

Εγώ για μια καλησπέρα και καλή εβδομάδα πέρασα. Να είσαι καλά. Μήπως είναι καιρός να δούμε το θέμα με τα blog;

KitsosMitsos είπε...

Δώρα μέσω μπλόγκινγκ. Από τις καλύτερες στιγμές που έχω ακούσει.

Ανώνυμος είπε...

Road σοκαρίστηκα...μόλις μπήκα στον φίλο Επίκουρο...δίαβασα την ιστορία...θεώρησα ότι ποιητής αυτός ζει...τι να πω...

Γιώργος Χατζηαποστόλου είπε...

Ευχαριστώ για την επίσκεψη που μου έκανες Roadartist. Εκτιμώ πολύ τους ποιητές της καθημερινότητας όπως ο Μπαρής γιατί δίνουν γέφυρα στους άσχετους να περάσουν στην ποίηση και τους αφαιρούν την πρόφαση πως δεν την καταβαίνουν και γι αυτό την απορρίπτουν. Βλέπω τα ενδιαφέροντά σου και σχηματίζω πολύ καθαρά την εικόνα σου.Πως λέω και στο "Για μένα" "μου αρέσουν οι συναισθηματικά ώριμες γυναίκες" και συμπληρώνω για να μην παρεξηγούμαι: "...γιατί είναι πραγματικά ελκυστικό το πιο ερωτικό τους όργανο, δηλαδή το μυαλό τους". Μου θυμίζεις ένα 19χρονο κορίτσι που γνώρισα σε ένα πρόσφατο ταξιδάκι μου στη Λέσβο που σπουδάζει μαγειρική και ντύνεται σαν παιδί του δρόμου, τη Νίκη.
gde_x

If...ιγένεια είπε...

Ποτε δεν τα πηγα καλα με την ποιηση..

Kaveiros είπε...

Ενδιαφερουσα γραφη!!

mareld είπε...

Γλυκιά μου roadartist!

"Οι Θεοί μου
απλοί άνθρωποι,
με μάτια γεμάτα ουρανούς"

Ο φίλος Επίκουρος και Εσύ μαζί με αρκετούς άλλους απλούς..που έχουν αισθητική και φλόγα στη ψυχή ανήκετε στους Θεούς μου..

Είναι η δεύτερη φορά που θα αρρωστήσω..η πρώτη ήταν στη Νεφέλη..

Σε ευχαριστώ!
Φιλιά!

Leviathan είπε...

poli endiaferonta ta perissotera!oute ego ton ixera!kalo sou vradi!

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Η χαρά της ζωής αποτυπωμένη σε μία ανάρτηση που αποπνέει ευγένεια , αγάπη και τρυφερότητα.Ποτέ δεν φανταζόμουν ,πως ένα δικό μου σκίρτημα στην ανάγνωση των στίχων του Αργύρη Μπαρή,θα οδηγούσε το έργο του σε αυτήν την θερμή υποδοχή από φίλους συνταξιδιώτες, αυτού του υπέροχου ταξιδιού στον κόσμο των blogers.Το μόνο σίγουρο είναι,ότι βρέθηκε στα χέρια ανθρώπων που νοιάζονται για την ουσία των πραγμάτων και όχι για τους τύπους.Είμαι πολύ υπερήφανος που βρίσκομαι ανάμεσά σας.
roadartist, τολμώ να πω,πως είμαι ερωτευμένος με τον τρόπο που αντιμετωπίζεις την ζωή σε αυτήν την παράλληλη διάσταση της ζωής μας.Σε ευχαριστώ πολύ.

nikiplos είπε...

καλησπέρα...

Έχω πάει κι έχω έρθει αρκετές φορές με αυτούς τους στίχους...

ειδικά αυτούς με τις χαρτονένιες βαρκούλες...

τόσο απλά και τόσο όμορφα...

Σε ευχαριστούμε που τις μοιράστηκες μαζί μας καλή μου φίλη...

Φιλιά νυχτερινά...

jf είπε...

Όμορφο το δώρο του Epikurou, μα κι όμορφα δοσμένο από σένα, Roadartist!

Cookie είπε...

Κι εμένα τον Μπαρή, ο Βαγγελης μού τον γνώρισε... Όπως και πολλούς άλλους :)

Το ωραία να πέφτεις πάνω σε ποιήματα όταν κάνεις διάλειμμα από το διάβασμα για τις εξετάσεις... :)

Πολλά φιλάκια Ρόαντ!

Διονύσης Μάνεσης είπε...

Δεν πρόλαβα. Με πρόλαβε η επόμενη ανάρτηση. Στίχοι πάθους για τη ζωή, του Μπαρή. Μια ζωή που χάθηκε, του Νικήτα. Άκαιρα επισκέπτομαι, σχολιάζω.
Διαβάζω για τον Νικήτα - δεν τον ήξερα. Τα γραπτά του, όμως, φλερτάρουν σεμνά με τη ζωή.
Οι στίχοι του Μπαρή, εκ των υστέρων, κι αυτοί. Κοίτα τη: απλώνει τη φλόγα της ν'ανάψει τις παιδικές μας φωτιές. Ας τη σεβόμαστε όσο την έχουμε.

Κούκος είπε...

Όλα είναι δρόμος Καλλιτέχνιδα. Μόνο που μερικές φορές δεν φτάνει στο τέρμα. Σταματάει απότομα και αδικαιολόγητα στα μισά. Και αυτό όμως δρόμος είναι...

ILive2LoveMe είπε...

Πολύ όμορφα όλα. Μ'αρέσει που διάβασα αποσπάσματα του εδώ. Ευχαριστούμε που κι εσύ με τη σειρά σου τον γνώρισες σε εμάς.
Καλό απόγευμα ,φιλιά.

Roadartist είπε...

@ karaflokotsifas: Κότσιφα καλησπερα και σε σενα, πολλά φιλιά :)


@ Κ.Υ.Π WALKING : κατανοητό απόλυτα.. :) καλησπέρα!

Roadartist είπε...

@ Theogr: καλησπερα κ σε σενα. Τα διαβασα τα posts σου, προφανως και συμφωνω σε ολα οσα θιγεις.. μενει να ελπισουμε να μην υπαρξει συνεχεια..


@ KitsosMitsos : Οντως αυτα ειναι τα καλά του blogging, ο επικουρος ειναι εξαιρετικός.

Roadartist είπε...

@ Παναγιώτης Ράμμης: Καλησπέρα Παναγιώτη :)


@ gde_x: Ιδιαίτερα κολακευτικά τα λόγια που μου άφησες. Σε ευχαριστώ πολύ. Είσαι ευπρόσδεκτος εδώ όποτε θες..να περνάς. Καλησπέρα κ καλώς ορισες κ εσύ.

Roadartist είπε...

@ if.. ιγένεια : δεν πειράζει Ιφ :)


@ Kaveiros: Είναι όντως..



@ mareld : Mareld...εγώ σε ευχαριστώ, φιλιά..


@ Leviathan : Να εισαι καλα, καλως ορισες..

Roadartist είπε...

@ epikuros : Επίκουρε τα είπαμε αναλυτικά εμείς και νωρίτερα.. Εγώ σε ευχαριστώ. Να είσαι καλά Βαγγέλη..


@ nikiplos: Νικιπλέ καλησπερα και καλό απόγευμα, πολλά φιλιά.

Roadartist είπε...

@ JF : Καλησπερα jf, φιλιά :)



@ Clockwork Plum : Δαμασκηνάκι να εισαι καλα, καλή επιτυχία στις εξετάσεις σου!!

Roadartist είπε...

@ Διονύσης Μάνεσης : Περίεργο το blogging Διονύση, με καποιους ανθρώπους έρχεσαι κοντά ναι, ακόμη και μέσα από λέξεις, ιδέες κλπ., ακόμα και αν δε τους έχεις δει. Τι σημασία έχει? Δεν σε νοιάζει η εικόνα του άλλου, εισχωρείς σε στοιχεία της ψυχής του.

Roadartist είπε...

@ Κούκος : έτσι ακριβώς είναι κούκε, "όλα είναι δρόμος".. Να έχεις τα φιλιά μου :)

Roadartist είπε...

@ ILive2LoveMe: Να είσαι καλά, καλό απόγευμα να έχεις, φιλιά και απο εμένα.

Άστρια είπε...

Συγκινητική και ανθρώπινη η επόμενη χωρίς σχόλια ανάρτησή σου για τον street spirit. Δεν τον είχα γνωρίσει και τον επισκέφτηκα από το λινκ σου. Ας είναι. Εις μνήμην.

Μου άρεσαν οι μικροί και περιεκτικοί στίχοι του Αργύρη Μπαρή.

Φιλάκια :))

Roadartist είπε...

@ Άστρια : ..πραγματικά έχω στενοχωρηθεί πολύ. Κουράγιο στους δικούς του. Ήταν πολύ νέος ο street..και γεμάτος όνειρα..
Κάθε ανάρτηση και μια άλλη ώθηση για ζωή.. Θα μου λείψει πολύ, να εισαι καλα άστρια, φιλιά.

leondokardos είπε...

roadartist κάπος καθυστεριμένα διάβασα την ανάρτησή σου για τον Αργύρη Μπαρή και τη σημείωση του Επίκουρου.
Πόσος πόνος εκφράζεται μέσα απο τη ποίησή του.
Αξίζει να τον γνωρίσουμε ακόμα πιο πολύ. Βάλε κιάλλη ανάρτηση με τα γραφτά του κιαν κάποιος ξέρει περισσότερα για τη ζωή του, να τα μάθουμε κιαυτά.

Νάσαι καλά.

Σπύρος είπε...

Πραγματικά τα έχω διαβάσει και ειναι αρκετά ενδιαφέροντα :) Καλημερα:)λογοτεχνικα διαμάντια:)

Roadartist είπε...

@ leondokardos : Σε ευχαριστώ για την αγάπη που εκφραζεις για τη ποιηση του Μπαρή. Σίγουρα αξίζει να τον μάθουμε όλοι καλύτερα..και εγώ τώρα τον 'μαθαίνω' και αν δεν ηταν ο Βαγγελης δε θα τον μαθαινα μαλλον ποτε. Ναι θα υπαρξει και αλλη αναρτηση. Καλημερα σου ..

Roadartist είπε...

@ LOCKHEART : Τον ήξερες???.. Χαίρομαι που σου αρέσει..να εισαι καλα lockheart..και εγω τα διαβασα το καλοκαιρι..ολα μεσα σε ενα απογευμα.. Με συνεπηρε!! :))

Related Posts with Thumbnails