17 Σεπτεμβρίου 2008

Μάνος Λοίζος

Σαν σήμερα στις 17 Σεπτεμβρίου 1982, πριν ακριβώς από 26 χρόνια, ο Μάνος Λοΐζος άφησε τη τελευταία του πνοή.. Η αισθητική, η παρουσία και η ευαισθησία του θα υπάρχει για πάντα ανάμεσα μας.

Ο Μάνος Λοΐζος γεννήθηκε στις 22 Οκτωβρίου 1937 στην Αλεξάνδρεια. Ο πατέρας του καταγόταν από τη Κύπρο και η μητέρα του από τη Ρόδο. Η μουσική του πορεία πραγματικά επαναστατική.. ξεχωρίζει ακόμη και σήμερα τόσο για την αισθητική, όσο και για τους ριζοσπαστικούς αγώνες του υπέρ της εργατικής τάξης.

Στα τραγούδια του ακολούθησε την ποιότητα του Μίκη Θεοδωράκη και του Μάνου Χατζιδάκι. Οι συνεργασίες του πολλές και πάντα διαλεκτές. Οι συνθέσεις του σαν να δημιουργήθηκαν μόλις χθες... Με την καθοριστική παρουσία του έδωσε άλλη διάσταση στο ελληνικό τραγούδι.

"Ο Μάνος ήταν μια πλαγιά πολύχρωμα λουλούδια που έλαμπαν καθώς τα χτυπούσε ο ήλιος. Και θα λάμπουν για πάντα και πιο πολύ όσο θα υπάρχει και θα λάμπει στον κόσμο αυτός ο μοναδικός ήλιος: Η καρδιά του ανθρώπου".

Μίκης Θεοδωράκης

Το έργο του δεν πρόκειται ποτέ να ξεχαστεί...

Σήμερα να μοιραστούμε κάποια αγαπημένα τραγούδια του Μάνου..

'Ο Δρομος'


'Σ'ακολουθώ'

'Όλα σε θυμίζουν'


'Τίποτα δεν πάει χαμένο'

138 σχόλια:

b|a|s|n\i/a είπε...

τίποτα δεν πάει χαμένο...
καλό ξημέρωμα...;)

Hfaistiwnas είπε...

Τα ξέρω τα τραγούδια, τώρα έμαθα και ποιός τα έγραψε.. :)

P. Kapodistrias είπε...

Πάντα πρώτος και με διαφορά! Αθάνατος!

Παναγιώτης Παπαχατζής είπε...

Η μέρα εκείνη δεν θα αργήσει κυνηγημένο μου πουλι, σε πήρε κάποτε η δύση, σε ξαναφέρνει η ανατολή...
Καλό ξημέρωμα και απο εμένα!

Laplace είπε...

κορυφαιος!τι να λεμε τωρα..
καλησπερες

Μπουρμπουλήθρα είπε...

Αυτά είναι τραγούδια. Καληνύχτα!

Κ.Υ.Π. WALKING είπε...

Τέτοια ώρα, μόνο τέτοια λόγια και τέτοια μουσική, μπορούν να σε πείσουν να δείς τέσσερα βίντεο σερί.
Αχ, την ευχή μου νάχεις παιδάκι μου.

VAD είπε...

Δεν μπορώ ποτέ να ξεχωρίσω ποτέ ένα τραγούδι του Μάνου,σε παρακαλώ,αν βρεις κάπου το Πασαπόρτι,ανέβασέ το!

Eclipse είπε...

αυτά ήταν τραγούδια, και τα εγγόνια μας βάζω στοίχημα θα τα ακούνε...

Unknown είπε...

Καλημέρα

Πολύ όμορφο το αφιέρωμα

Καλό πρωινό
από το πλατανόφυλλο του Αιγαίου

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Provato είπε...

τον λατρεύω... απίστευτος συνθέτης!

Γ.Π. είπε...

Ευτυχώς η πολιτεία μας δεν έχει τιμήσει τον Μάνο Λοίζο όπως θα του έπρεπε...
Το αντίθετο θα σπίλωνε τη μνήμη του...

Συγχαρητήρια roadartist που είσαι πάντα εδω για να μας θυμίζεις αυτά που έχουν πραγματική σημασία!

Ανώνυμος είπε...

περασα ν αφησω την καλημερα κ πλημυρισα κ παλι με υπεροχους ηχους.. μεγαλος συνθετης.. το δε αφιερωμα σου οπως παντα υπερπληρες καλημερα!!

ωκεανος....

Sophia Kollia είπε...

Καλημέρα Καλλιτέχνιδα,
υπάρχουν άραγε τέτοιοι συνθέτες σήμερα?
φιλιά

Crazy Tourists είπε...

Καταπληκτικός!!

lakis είπε...

Ένας από τους τραγουδοποιούς που άφησαν πίσω τους διαμάντια. Όλες οι γενιές της "επανάστασης" πορεύονται με τα τραγούδια του. Απλά, μοναδικός.

Ανώνυμος είπε...

αισθαντικος και μελαγχολικος...με μια δημιουργικη θλιψη!
αυτο μου εβγαζε και μου αρεσε.
μπραβο σου που τον θυμηθηκες...
καλημερα : ))

Adamantia είπε...

Ηταν και πολυ γλυκος ανθρωπος. Καποτε μιλωντας με καποιον σ'ενα χωριο τον ειχε ρωτησει αν του αρεσουν τα τραγουδια του κι εκεινος του απαντησε: Οχι,πολυ χτικιαρικα ειναι βρε παιδακι μου!
Ειχε παρει τοτε εντρομος τον Λευτερη Παπαδοπουλο και του ειπε:
Σβηστα ολα, το ξερεις ρε οτι γραφουμε χτικιαρικα τραγουδια?
Μπραβο σου που τον θυμηθηκες!

BUTTERFLY είπε...

Το ολα σε θυμιζουν ειναι το πιο αγαπημενο μου τραγουδι απο ολα!!!! Υοεροχο αφιερωμα!

Μαριλένα είπε...

αχ καλλιτέχνιδα μου, πολύ τον αγαπώ τον Λοίζο..

θυμάμαι με καθε λεπτομερεια, τη μέρα που το αεροπλάνο τον έφερε νεκρό απο τη Ρωσία και τον Σαββόπουλο που έκρυβε το πρόσωπο του στο καπέλο του κι έκλαιγε με λυγμούς.

περισσότερο κι απο καλλιτέχνης, ήταν αγαπημενος για τη γλυκύτητα του χαρακτήρα του.

να εισαι καλά για το όμορφο ποστ σου.

φιλια και την καλησπερα μου.

eva είπε...

Μάνος Λοΐζος - Μάνος Χατζηδάκις.
Τι να λέμε τώρα... γίγαντες.

Σ' ευχαριστούμε για το αφιέρωμα.

Καλό σου απόγευμα :)

Takiz είπε...

....δεν ξέρω τι μπορώ να γράψω....

μπορεί να μην είμαι φίλος της συγκεκριμένης μουσικής.. άπλα πιστεύω ότι μεγάλοι καλλιτέχνες θα ζουν για πάντα με στόχο και σκοπό την προτροπή για το καλύτερο... το ποιο αγνό.

Leviathan είπε...

latremena tragoudia!!!!kalo sou mesimeri!!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Λατρεμένος !!
Φέτος , λόγω του άλμπουμ "αφιέρωμα στον Μάνο" άπειρες φορές άκουσα τα τραγούδια του απ την υπέροχη φωνή της Αλεξίου!
*ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΟ* & *Ο ΑΡΧΗΓΟΣ* αδυναμίες μου!!

Ωραίες επιλογές !!!!

jf είπε...

Χτες η Κάλλας, σήμερα ο Λοΐζος...

Μεγάλες μουσικές μορφές κι οι δυο τους - ο καθείς στο είδος του

Χαίρε Roadartist

Μαργαρίτα είπε...

"Ο Μάνος ήταν μια πλαγιά πολύχρωμα λουλούδια που έλαμπαν καθώς τα χτυπούσε ο ήλιος. Και θα λάμπουν για πάντα και πιο πολύ όσο θα υπάρχει και θα λάμπει στον κόσμο αυτός ο μοναδικός ήλιος: Η καρδιά του ανθρώπου".

Αυτό το υπέροχο σχόλιο τα λέει όλα!
Μία συννεφιασμένη καλησπέρα
σου αφήνω καλή μου!

Φιλιά :)

Roadartist είπε...

Τη καλησπέρα μου σε όλους :))

@ basnia: Αυτό πρέπει να το πιστέψουμε.. ΠΟΛΥαγαπημένο τραγούδι..Καλησπέρα :)

Roadartist είπε...

@ Hfaistiwnas :...οκ Ηφαιστίωνα.. Υπέροχος ο Λοίζος..τεράστιος.. Φιλιά :)

Roadartist είπε...

@ Π.Κ. : Ετσι ακριβώς..!! Θα μείνει αθάνατος μέσα από τέτοιες μοναδικές δημιουργίες..

@ laplace78 : !!!...καλησπέρες :)

Roadartist είπε...

@ Παναγιώτης Παπαχατζής : Αυτή τη μέρα περιμένουμε όλοι Παναγιώτη!! Καλησπέρα :)


@ Μπουρμπουλήθρα : ..εννοείται συμφωνώ, τον λατρεύω!.. καλησπερες..

Roadartist είπε...

@ Κ.Υ.Π WALKING : Καταλαβαίνω πως το εννοείς.. Οντως όμως ο Λοίζος είναι οτι πρέπει για να αγγίξει τη καρδιά σου..ειδικά ώρα 5,50 πμ.. έτσι .. Καλησπερες, να εισαι καλα!

Roadartist είπε...

@ VaD : ..σίγουρα η επιλογή είναι δύσκολη.. ξέρεις πόσα ακόμα ήθελα να ανεβάσω? Αυτά ίσως ειναι τα πιο αγαπημένα μου.. Θα το κοιτάξω και θα σου πω.. Φιλάκια :))

Roadartist είπε...

@ batgirl : Σίγουρα! Και η δική μας η γενιά δεν τον πρόλαβε.. Οταν έφυγε απο τη ζωή ο Μάνος ήμουν ενός έτους.....και μεγάλωσα με τη φωνή και τα τραγούδια του.. Αν αυτό δεν είναι συγκλονιστικό τότε τι είναι?! Θα τον ακούνε όλοι για πάντα.. Καλησπέρες..

Roadartist είπε...

@ Sailor : Γειά σου καπετάνιε μου, ακόμα διακοπές είσαι?? Αχ αυτό 'το πλατανόφυλλο του Αιγαίου' κάπως πόνεσε.. :) Να περνάς όμορφα, σε ευχαριστώ!

Roadartist είπε...

@ evlahos : Σίγουρα είχα πολλά να δώσει, κρίμα.. να φεύγουν τόσο νέοι τέτοιοι καλλιτέχνες.. Έδωσε άλλη μορφή στο ελληνικό τραγούδι και θα είχε πολλά ακόμη να μας αφήσει.. Καλησπέρα..


@ provato : Και εγώ!!.. Καλησπερα!

Roadartist είπε...

@ Καημος: Σε ευχαριστώ πολύ Καημέ για τα λόγια σου, τον Μάνο Λοίζο δεν υπήρχε περίπτωση να τον ξεχάσω..Οι μουσικές του έχουνε με συντροφεύσει άπειρες στιγμές..και εξακολουθούν να το κάνουν...

Roadartist είπε...

@ breathlessemotions : Χαίρομαι που σου άρεσε ωκεανέ, σε ευχαριστώ πολύ, τη καλησπέρα μου!


@ Crazy Tourists : Καλησπερες :)

Roadartist είπε...

@ sofia : Σοφία καλησπέρα και ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ!! Σε σκεφτόμουν το πρωί, αλλά είχα τρεχάματα..θα περάσω να σου ευχηθώ κ απο το blog σου.. Σήμερα..υπάρχουν αρκετοί αξιόλογοι μουσικοί, δεν ξέρω όμως αν όντως φτάνουν την ουσία του Μάνου.. Ο Λοίζος ανέβασε τόσο το πήχη.. όχι μόνο με τις δημουργίες του, αλλά και με την ιδεολογία και τη ζωή του.. Καλησπέρα!

Roadartist είπε...

@ Λάκης Φουρουκλάς : Ακριβώς! Ειδικά ο "δρόμος" μου ξυπνά σχολικές εορτές, μαθητικά χρόνια, μουσικές ανεξίτηλα χαραγμένες στη μνήμη μας.. τεράστιος!

Roadartist είπε...

@ una mama και οχι μονο : Μια γλυκιά μελαγχολία.. το λατρεύω και εγώ αυτό, και ισως με ελκυει γενικότερα στους ανθρώπους.. Τη καλησπέρα μου :)

Roadartist είπε...

@ Adamantia: Απίστευτο το σκηνικό που περιγράφεις! Δεν το ήξερα.. φαντάσου.. Να εισαι καλά που μας το παρέθεσες..και σε ευχαριστώ για τα λόγια σου, καλησπέρες :)

Roadartist είπε...

@ BUTTERFLY : Πολύ αγαπημένο τραγούδι..και η Χαρούλα απλά Θεά!! Πήρα εισητήρια για τη συναυλία για το περιβάλλον..θα τη δώ στο Καλλιμάρμαρο..ανυπομονώ!!


@ evaggelia-p : Ετσι ακριβώς Ευαγγελία.. Να είσαι καλά, καλό απόγευμα και σε σένα, πολλά φιλιά!

reader είπε...

Τον αγαπάμε και τον ευχαριστούμε για τα υπέροχα τραγούδια που μας χάρισε!

Roadartist είπε...

@ Μαριλενα : Δεν τα έζησα αυτά που περιγράφεις Μαριλένα και δεν μπορώ να το νιώσω..

Τον γνώρισα μέσα από τα τραγούδια, και ξέρεις σαν να υπήρχε και να μην έφυγε ποτέ.. Συγκλονιστικές όμως οι στιγμές που μας περιγράφεις..Εύχομαι όλοι όσοι τότε έκλαιγαν..να τον θυμούνται και σήμερα....

Να είσαι καλά κ εσύ.. να έχεις ένα όμορφο απόγευμα ;)

Roadartist είπε...

@ Takiz : Οχι εμενα μου αρέσει πολύ αυτό το είδος της μουσικής.. Και για την ακρίβεια μεγαλώσαμε με αυτά τα τραγούδια.. δε μπορώ καν να υπολογίσω πόσες φορές τα έχουμε σιγοτραγουδήσει σε συναυλίες κλπ..
Σίγουρα προτρέπουν για το καλύτερο...Καλησπερες!

Roadartist είπε...

@ Leviathan : επίσης!!! :)


@ αθηνα : πολύ ωραίο το άλμπουμ το έχω πάρει..Ειδικά το "Τιποτα δεν παει χαμενο" εχει μεταφερθει πολυ καλα, απο Αλκινοο, Μαλαμα, Αλεξιου.. (οπως ειναι στο κλιπ)..
Ευχαριστω!

Roadartist είπε...

@ JF : Χαίρεται κ σε σένα.. αγαπητή jf ;)) ναι μοναδικές μορφές, που τα λόγια είναι φτωχά τα τραγούδια εκφράζουν καλύτερα τα πάντα..

Roadartist είπε...

@ Μαργαρίτα : Συμφωνώ, μου άρεσε και εμένα.. Και τη δική μου καλησπέρα Μαργαρίτα!!

Roadartist είπε...

@ Μαργαρίτα : Το ξέρουμε οτι εσύ Μαργαρίτα τον αγαπάς πολύ ;) Με την ευκαιρία μήπως έχεις το 'Πασαπόρτι' που το ζήτησε ο φίλoς VAD για να του το στείλουμε? Φιλάκια πολλά!!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Καταπληκτικές δημιουργίες
απο εναν σπουδαίο καλλιτέχνη
Κόλλησα με τα βιντεο και
δεν εχω καθολου χρόνο.

πολλά κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!!!!

Κ.Υ.Π. WALKING είπε...

Ίσως για να γίνει ακόμα πιό κατανοητό,θα έπρεπε να πω, ότι τότε που εγώ ήμουν δεκαοκτώ, η θλίψη ήταν καθολική με άλλους όρους,χωρίς την αντίστοιχη βιομηχανία λύπης των σημερινών μμε,έβλεπες τον κόσμο γύρω σου ταυτόχρονα στεναχωρημένο και θυμωμένο με κάτι απροσδιόριστο,που έβαλε στο μάτι τον Ξυλούρη,τον Λοίζο,την καθημερινή του συντροφιά στο ραδιόφωνο.

Roadartist είπε...

@ karaflokotsifas: αυτός ο χρόνος θα μας φάει.. Μας κηνυγά..και τον κηνυγάμε..γελοίο καταντάει.. Να εισαι καλα κοτσιφάκι..φιλάκια πολλά ;)

Roadartist είπε...

Roadartist είπε...
@ Κ.Υ.Π WALKING : Σήμερα δεν υπάρχει σίγουρα αυτή η ατμόσφαιρα που περιγράφεις και όντως δε μπορώ εύκολα να τη φανταστώ.
Δεν εχω αντίστοιχα βιώματα.
Παρόλο όμως που και οι σημερινές καταστάσεις δεν ειναι καθόλου εύκολες, παρόλο που και σήμερα.. τα πράγματα έχουν ανάγκη τη τέχνη και τη μουσική για να εκφραστούν..
ΑΝ και η θλίψη υπάρχει στους ανθρώπους, και ο θυμός υπάρχει, εντούτοις κανείς δεν τον εκφράζει, σαν να τον πνίγουμε όλοι μέσα μας..
Και το ραδιόφωνο τι μαγεία! Σήμερα πόσοι ακούν ράδιο? Εγώ πάντως φανατικά.. καλησπέρες παλι..

Κ.Υ.Π. WALKING είπε...

Κάθε εποχή έχει προφανώς τα χαρακτηριστικά της, ούτε εκείνη ήταν τέλεια,απλά ήταν περισσότερο αδιαμεσολάβητη στο συναίσθημα και τις αντιδράσεις. Το ραδιόφωνο παραμένει αγαπημένη συνήθεια και από τις λίγες περιπτώσεις που η απουσία της εικόνας μας προτρέπει στην κινητοποίηση της φαντασίας,ίσως και γι΄αυτό μερικοί το αποφεύγουν.

. είπε...

'Ολα τον θυμίζουν!
'Ολα...

fpboy είπε...

ρισπεκτ.

Saligaros είπε...

Σ'ευχαριστώ που δεν τον ξέχασες..

Ανώνυμος είπε...

Αχ βρε road.....

Θυμάμαι ακόμα και πού ήμουν όταν το άκουσα στην τηλεόραση. Σε συγγενικό σπίτι, γιόρταζε η ξαδέρφη Σοφία και ενώ θα έπρεπε να είμαστε όλοι εν ευθυμία, είχαμε μαζευτεί γύρω από ένα τραπέζι, όπου γινόταν οικογενειακό συμβούλιο γιατί ο παππούς ήταν πολύ άρρωστος. Ήταν Παρασκευή βράδυ, την Κυριακή πέθανε και ο παππούς μου και τα έχω συνδέσει έντονα μέσα μου αυτά τα δύο γεγονότα.

Δεν τον ξεχνώ ποτέ!

νατασσΆκι είπε...

Όλα τον θυμίζουν, κι όλα θα τον θυμίζουν: τη λεβεντιά του, την αγωνιστικότητά του, τα μηνύματα που περνούσε με τα τραγούδια του, τη γλυκα και την ανθρωπιά του.

Δεν θα τον ξεχάσουμε, ειναι σίγουρο -πολλές γενιές ακόμα θα μεγαλώσουν μαζί του.

Αλλά λείπει....

Kaveiros είπε...

Επίκαιρος και ίσως ο μόνος συνεπής με τις ιδέες του,,
Σαν τώρα θυμάμαι τη συναυλία αμέσως μετά τη κηδεία του...

Artanis είπε...

Καλησπέρα Καλλιτέχνιδα...Ωραίο αφιέρωμα...Υπέροχα τραγούδια...
Καλό βράδυ καλή μου...Φιλιά...

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Σεμνός, ποιοτικός καλλιτέχνης συνθέτης και τραγουδοποιός, σφράγισε με τα τραγούδια του αλλά και το ήθος του, μιαν Εποχή που καταγράφηκε σαν " ΝΕΟ ΚΥΜΑ"
Γι αυτό τον θυμόμαστε οι παλαιότεροι, τον τραγουδούν οι νεότεροι και θα τον αγαπάμε όλοι για πάντα.
Λυγερή του ΠΗΓΑΙΜΟΥ
http:/ligery.pblogs.gr
http://lygeri.pblogs.gr

leondokardos είπε...

΄Ενας υπέροχος άνθρωπος. Λατρεμένα τα τραγούδια του, όλο νοήματα.' Εχεις πάντοτε κάτι πολύ όμορφο να αναρτήσεις.
Νάσαι καλά.

kostaslogh είπε...

Μου λείπουν αυτά που δεν πρόλαβε να
πεί!
Καλησπέρα Καλιτέχνιδα

Διονύσης Μάνεσης είπε...

Γεια σου, καλλιτέχνιδα,
Ναι, ορόσημο ο Λοΐζος, μια εποχή από μόνος του.
Θυμάμαι πώς ανανέωνε τα εκφραστικά του μέσα, πόσο σύγχρονος, τότε, το 1981, ήταν ο τελευταίος του "πλήρης" δίσκος, το "Για μια μέρα ζωής", που έπαιρνε από την εποχή του και τη διαμόρφωνε παράλληλα.

Καταλήγει να είναι κομμάτι και της δικής μου ψυχής, καθώς όχι μόνο από μνήμες, αλλά κυρίως από ήχους και στίχους τον "φέρω" παντού.

Ξεχωρίζεις κάποια τραγούδια του;

Εγκώμια για την ανάρτηση!

KitsosMitsos είπε...

Πολύ ωραίο αφιέρωμα για ένα τραγουδοποιό που μας στιγμάτισε...

nikiplos είπε...

Γειά σου roadartist... Θυμάμαι κι εγώ την ημερομήνία γιατί από όταν τον γνώρισα με κατέκτησε και μέχρι σήμερα ακόμη μένει στο μεδούλι μου... Τον πρόλαβα και τον άκουσα σε συναυλία με τους γονείς μου, αλλά ήμουν μικρός 10 χρονών για να τον αξιολογήσω... Όταν πέθανε ήμουν στο γυμνάσιο... Αμέσως μετά άρχισα να γνωρίζω εις βάθος και την μουσική και την ανθρώπινη ποιότητά του... Θυμάμαι ακόμη τη συναυλία το 1983 στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας που ακολούθησε το θάνατό του... Τον Νταλάρα που τραγούδησε το "αντίο φίλε"... Την Γαλάνη που πλάνταξε στο κλάμμα και δεν μπόρεσε να βγάλει το "σε ψάχνω"... Ένεκα του ότι το μετρό μας έκανε την τιμή να κλείσει στις 23:00 εκείνο το βράδυ γυρίσαμε στην Αθήνα με το πόδι... 4 ώρες μέχρι το πολυαγαπημένο μου Παγκράτι...

Μια ιστορία που δεν είναι πολύ γνωστή... Πριν πεθάνει νοσηλευόταν στη Μόσχα στο νοσοκομείο... Εκεί ήταν στο ίδιο δωμάτιο με έναν Αιγύπτιο... Ένας άλλος Έλληνας στο ίδιο νοσοκομείο, άκουγε τις κασσέτες του Μάνου... Είπε στον Αιγύπτιο ότι ο συγκάτοικός του ήταν ο Συνθέτης... Ο Αιγύπτιος έπαθε πολιτισμικό σοκ και λάτρεψε τόσο το Μάνο που τον περιποιότανε συνέχεια μετά και του έκαναν και πλάκα... Τον παρέστεκε μέχρι που τον "ξεπροβόδισε"...

Την ξέρω από Έλληνα που νοσηλευόταν στο ίδιο νοσοκομείο εκείνη την εποχή...

Η κασέτα ήταν τα "Γράμματα στην Αγαπημένη"...

Nefelli είπε...

Σ'ακολουθώ, στην τσέπη σου γλιστράω..
σαν διφραγκάκι, τόσο δα μικρό...

Αυτό ακριβώς συμβαίνει, κάθε φορά που σ' επισκέπτομαι Roadίτσα.
Συγχαρητήρια για την αναφορά σου στο αξέχαστο Μάνο Λοίζο και ξανά συγχαρητήρια για την επιλογή των τραγουδιών.

Φιλί γλυκό καληνύχτας

Άστρια είπε...

Τώρα, κατάφερες να με συγκινήσεις roadartist! Από την μία τα λόγια του Θεοδωράκη και από την άλλη το τραγούδι του δρόμου που ήταν με τον σύζυγό μου "το τραγούδι μας".

Μεγάλος και Απλός ο Λοϊζος.

Καλό βραδάκι:)) :))

Natalia είπε...

Σπουδαίος ο Μάνος και μεγάλος Ο ΔΡΟΜΟΣ που χάραξε...

Ωραίο αφιέρωμα όπως πάντα
καλησπέρα

reader είπε...

Είναι στον πρώτο του δίσκο "Ο σταθμός" και ο τίτλος είναι "Η δουλειά κάνει τους άντρες", στίχοι Λ.Παπαδόπουλου, το τραγουδάει ο Δ.Ευσταθίου.

http://rapidshare.com/files/103292331/O_Sta8mos.rar

ζαφορα είπε...

Από τους λίγους με ψυχή
και έκφραση μέσα από τη μελωδία.

Μια γλυκιά καληνύχτα

Σπύρος είπε...

Τα τραγούδια του σημάδεψαν κάθε γενιά ακόμα και τώρα τα ακους και σου σηκώνεται η τρίχα που λενε. Πραγματικά ένα μουσικό τέρας :) ζει μεσα απο τα τραγούδια :) EXΩ ANOIXTH ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ :) φιλια

Dee Dee είπε...

Αθανατος Καλλιτεχνης!!!!!

Στην Λημνο βρηκαμε ενα μαγαζακι, το "εθνικ", κοντα στο δωματιο μας. Απο εκει ειναι η φωτογραφια με την αιωρα που εχω. Μας εβαζε καθε βραδυ που πηγαιναμε Ασημο, Ξυλουρη, Κανα, Μαλαμα ,πολλα τραγουδια του Λοιζου κτλ κτλ. Μπορει να ημουν μονο εγω και ο Δ στο μαγαζι, αλλα την ατμοσφαιρα αυτη δεν την αλλαζα με τιποτα!

xxxxxxxxxx

Roadartist είπε...

Χάθηκα λίγο, τη καλησπέρα μου σε όλους... φιλιά!

@ Κ.Υ.Π WALKING : σίγουρα ένα από τα πράγματα που βοηθά το ράδιο είναι και η κινητοποίηση της φαντασίας..Και όχι μόνο αυτό.. Αλλά προσωπικά..αυτό και μόνο με ενθουσιάζει.... Καλησπερα!

Roadartist είπε...

@ Ανασαιμιά : ..ακριβώς.. τη καλησπερα μου Ανασαιμιά..


@ fpboy: respect...τόσο απλά....καλησπέρα.. :)


@ Saligaros : να είσαι καλά.. τη καλησπέρα μου.. :)

Roadartist είπε...

@ Δενδρογαλή : Δεν μπορώ καν να αντιληφθώ τα συναισθήματα που μου μεταφέρεται.. περίεργο, τον έχεις συνδιάσει με κάτι τόσο προσωπικό σου.. αυτό σημαίνει πολλά!

Δεν γνώρισα το χαμό του ('81 γεννήθηκα), τον γνώρισα και τον ζω σαν παρουσία καθημερινή.. δε ξέρω τι θα ήταν καλύτερο.. Τον αγαπώ τώρα περισσότερο από όλα όσα μου γράφετε γι'αυτόν.. Ναι ένας καλλιτέχνης, πάνω από όλα πρέπει να είναι ΑΝΘΡΩΠΟΣ.. και ο Μάνος ήταν..

Roadartist είπε...

@ νατασσάκι : Ακριβώς όλα όσα περιγράφεις είναι που μας κάνει να τον έχουμε πάντα μέσα μας ως ξεχωριστό.. όχι μόνο οι δημιουργίες του..αλλά και η στάση της ζωής του.. Ναι λείπει πολύ..

Roadartist είπε...

@ Kaveiros : Εγραψες κατι πολύ σωστό: "ίσως ο μόνος συνεπής με τις ιδέες του" Και πόσο ουσία πρέπει να έχεις.. έτσι θα έπρεπε όλοι να τον έχουμε παράδειγμα..

Roadartist είπε...

@ Artanis : Να εισαι καλα artanis τη καλησπερα μου και σε ευχαριστω :)


@ kostaslogh : ..λείπει ένας τέτοιος άνθρωπος από την εποχή μας... Καλησπερα κώστα..

Roadartist είπε...

@ λυγερη : Φοβερό να έχει τέτοια απήχηση..τίποτα δεν είναι βέβαια τυχαίο Λυγερή μου.. Η σεμνότητα, η αλήθεια, η γνήσια ποιότητα που πηγάζει από τη ψυχή, δεν θα χαθούν ποτέ..ούτε θα υποβαθμιστούν.. στο τέλος με αυτά κερδίζεις.. Τουλάχιστον σε ανθρωπιά και μέσα σου..Τη καλησπερα μου, να εισαι καλα!

Roadartist είπε...

@ leondokardos : Εχεις παντα να μου αφησεις ενα γλυκο λογο και πραγματικα σε ευχαριστω. Και εσυ να εισαι καλα Λεοντόκαρδε μου, πολύ καλά.. Φιλάκια :)

Roadartist είπε...

@ Διονύσης Μάνεσης : Τότε το 1981 γεννήθηκα.. Οπότε τον έχω γνωρίσει εντελώς διαφορετικά.. από εσάς.. Πιστέψτε με όμως η αγάπη είναι η ίδια.. που αισθάνομαι για το Μάνο..
Ετσι ακριβως..τον "φέρουμε" μέσα μας, άρα και παντού..

Με δυσκολία ξεχώρισα κάποια για την ανάρτηση..αλλά είναι αναρίθμητα.. Φιλιά, σε ευχαριστώ!

Roadartist είπε...

@ KitsosMitsos : Σε ευχαριστώ την καλησπέρα μου.. Φιλιά ;)




nikiplos : Νικιπλέ μου .. διαβάζοντας όσα κατέγραψες πραγματικά ανατρίχιασα.. Δεν θα εχω ζήσει φυσικά όλα αυτά..και μέσω όσων περιγράφεις..αισθάνομαι την αξία του Μάνου..τώρα περισσότερο...
Δε μπορώ παρά να ευχαριστήσω τόσο εσένα, όσο και όλους όσους μου αφήσατε εδώ αναμνήσεις σας από εκείνες τις στιγμές..

Τι να λέει 4ωρος ποδαρόδρομος για μια τέτοια συναυλία ε?? ΑΘΑΝΑΤΟΣ.. σε ευχαριστώ πολύ καλέ μου φίλε για όλα όσα μου έγραψες..
Με συγκίνησες πολύ...
Τη καλησπέρα μου..

H.Constantinos είπε...

Δεν πρόκειται να ξεχαστεί ποτέ αυτός ο άνθρωπος...

Roadartist είπε...

@ Nefelli : Σε ευχαριστώ για τα λόγια σου.. Ελπίζω να έχει αποκατασταθεί πλέον το πρόβλημα με τη σύνδεση που είχες, και να σε βλέπω εδώ όπως και πριν..μας έλειψες πολύ!.. Αξέχαστα τραγουδια..Καλησπερα Νεφέλη μου!

Roadartist είπε...

@ Άστρια : Τα λόγια αυτά του Θεοδωράκη είναι εκπληκτικά και βαθιά αληθινά.. Πρέπει να πιστέψουμε στην καρδιά του ανθρώπου..Φαντάσου μερικές ακόμα καρδιές σαν του Μάνου.. όντως ήλιοι στις μέρες μας..
Χαίρομαι ιδιαίτερα που το τραγούδι του δρόμου, ένα τόσο ιδιαίτερο κομμάτι, είναι με τον σύζυγό σου "το τραγούδι σας". Δε το βρίσκω καθόλου περίεργο.. Τη καλησπέρα μου :)))

Roadartist είπε...

@ Natalia : Σπουδαιος ναι. Σε ευχαριστώ καλή μου φίλη για τα λόγια σου..να έχεις μια καλή συνέχεια στη μέρα σου..Με τη πρώτη ευκαιρία θα περάσω από το blog σου, πολλά-πολλά φιλιά :)

Roadartist είπε...

@ Μαργαρίτα : Μαργαρίτα είσαι καταπληκτική!! Σε ευχαριστώ πολύ εκ μέρους του vad..θα του μεταφέρω το link για να βρει το τραγουδι που τόσο πολύ ήθελε!!!
Να είσαι καλά, μου έδωσες χαρά :))

Roadartist είπε...

@ ζαφορα : ακριβώς.. Και τη δική μου γλυκιά καλησπέρα.. φιλιά πολλά ζαφορά μου..


@ LOCKHEART: Πάντα θα τα ακούς και θα σηκώνεται "η τρίχα" χαχα Να εισαι καλα Σπύρο μου, θα περάσω με τη πρώτη ευκαιρία, μάλλον προς το βραδάκι να δω το παιχνίδι που λες..πολλά φιλάκια!!

Roadartist είπε...

@ Dee Dee : Αχ τι τέλεια!!!! Αυτά αξίζουν! Τέλεια μπράβο.. Και εγώ σε κάτι τέτοια μαγαζάκια τρελαίνομαι θα είχα κολλήσει κ εγώ εκεί.. Αυτή η ατμόσφαιρα που λες, αυτό είναι το σημαντικότερο..
Τη καλησπέρα μου glykia dee dee!!


@ H.Constantinos: Αυτό είναι το πιο σίγουρο.. Φιλιά πολλά, καλό απόγευμα..

spy είπε...

ΤΟ "Σ' ΑΚΟΛΟΥΘΩ " ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΓΑΠΓΜΕΝΑ ΜΟΥ ΚΟΜΑΤΙΑ!
ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΧΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΖΕΙΜΠΕΚΙΚΟ ΤΗΣ ΕΥΔΟΚΙΑΣ? ΤΟΥΣ ΣΤΙΧΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ Ο ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ!
ΑΛΛΑ ΜΟΛΙΣ ΑΚΟΥΣΕ ΤΟ ΚΟΜΑΤΙ ΕΙΠΕ ΣΤΟΝ ΜΑΝΟ"ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΤΟΥΣ ΣΤΙΧΟΥΣ ΑΛΛΑΔΕΝ ΣΤΟΥΣ ΔΙΝΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΧΡΙΑΖΕΤΕ.ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙΣ, ΒΑΛΕ ΤΟΥΣ"!
Κ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΜΠΗΚΕ!!
ΤΗΝ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΟΥ ΚΑΛΛΗΤΕΧΝΙΔΑ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ!!
ΜΟΛΙΣ ΚΑΤΙ ΕΓΡΑΨΑ!!
ΦΙΛΙΑ!!

Despoina Chatzipavlidou είπε...

τον θυμάμαι τον θάνατό του.
σημαντικούς τότε ονομάζανε λίγους...
θυμάμαι αυτό το "είδος" της λύπης, όταν κάποιος τέτοιος άνθρωπος πεθαίνει. δεν χρειαζόταν τίποτα δακρύβρεχτο για να συγκινηθείς.

................:)

leondokardos είπε...

Δε χρειάζεται να μ΄ευχαριτσείς. Πλύ ειλικρινά, μου αρέσουν οι αναρτήσεις σου. Ειναι 'ολες γεμάτες ευαισθησία.
Και να ξέρεις, ποτέ στη ζωή μου δε μπόρεσα να κολακεύσω άνθρωπο.Δε μιλώ, αλλά να πω κάτι που δε το νιώθω, αποκλείεται, θα φανεί αμέσως.

Roadartist είπε...

@ spy : Το γνωρίζω το σκηνικό που λες.. με τον Παπαδόπουλο και τους στίχους για το ζεμπέκικο της Ευδοκίας.. (τι να πει κανείς για αυτό το κομμάτι.. πραγματικά τα λόγια είναι περιττά..) Οκ spy ερχομαι να δω τι έγραψες :Ρ φιλιά!

Roadartist είπε...

@ desapoin3ison4 : Σε τέτοιες απώλειες, δεν χρειάζονται όντως λόγια. Ολοι νιώθουμε 'τι' έφυγε.. Αν και πιστεύω πως ουσιαστικά είναι ακόμα εδώ.. μέσα από τις δημιουργίες του..που άλλοι όσοι κ αν προσπαθήσουν τέτοια αλήθεια και τόση θέρμη...δεν θα τον φτάσουν ούτε σε δέκα ζωές.. Ηταν μοναδικός και πρέπει να χαιρόμαστε που υπήρξε ανάμεσα μας.. Τη καλησπέρα μου..

Roadartist είπε...

@ leondokardos : Αν δε το συνηθίζεις, και αν είσαι όπως λες πάντα ειλικρινής..τότε ο λόγος σου έχει πολλαπλάσια αξία για μένα.
Και για αυτό το λόγο μου δίνεις ειλικρινά χαρά.
Ξέρεις όλοι έχουμε τις σκοτούρες μας..., τις 'κακιές' ώρες, όλοι έχουμε άγχη και προβλήματα στη καθημερινότητα.. είναι σαν φυγή αυτό το blog, να λέμε για όσα αγαπάμε, για όσα καλά συμβαίνουν, για όσα ξεχνούν δυστυχώς και δε θα έπρεπε οι πιο πολλοί.
Να ξέρεις πως ότι έχει γραφτεί σε αυτό το blog, ειμαι "εγώ".
Οτι τριγυρνάει στο μυαλό μου ως σκέψη, ως προσδοκία, και η ευαισθησία που λες..αυτό περνάει και στο blogaki μου. Ποτέ δεν θα γράψω για κάτι που δε μου άρεσε, ή για κάποιον που δεν θαυμάζω.. Είναι μεγάλη χαρά που σε αυτό το ταξίδι...έχω βρεί τόσο καλούς συνοδοιπόρους.. Τα φιλιά μου να έχεις, καληνύχτα!

patsiouri είπε...

Eντωμεταξύ όταν βλέπω την Αλεξίου να μιλάει για το Μάνο της βουρκώνω...

Ανώνυμος είπε...

Τι να πει κανείς, κρίμα που χάθηκε τόσο νέος.

Ανώνυμος είπε...

Το «Τίποτα δεν πάει χαμένο» το είχαμε τραγουδήσει στη γιορτή της 17ης Νοέμβρη. Από τα ομορφότερα τραγούδια - γι' αυτό και παραλίγο κάποιοι να βάλου τα κλάματα...

manetarius είπε...

....σ' ευχαριστώ!

Διονύσης Μάνεσης είπε...

Χαίρετε, χαίρετε,
Συμπληρώνω:Ναι, με το ζόρι στεκόσουν στα δυο σου ποδαράκια, όταν πέθανε ο Μάνος. Αλλά αυτό είναι που δίνει στη συγκίνηση και την ευαισθησία σου μεγαλύτερη αξία. Η εκτίμηση απ'τη μεριά σου της μουσικής του δεν έχει να κάνει με συνειρμούς και αναμνήσεις, με νοσταλγίες εποχής, με το "ήμουν κι εγώ εκεί". Ταξίδεψες, ταξιδεύεις και είναι προσωπική επιλογή κι όχι επιταγή ή συγκυρία μιας εποχής.
Εμ; :-)

Roadartist είπε...

@ patsiouri : Όντως τον αγαπάει πολύ, φαίνεται!..Στις συναυλίες που έκανε για τη μνήμη του ήταν καταπληκτική..Τη καλημέρα μου..

Roadartist είπε...

@ akamas : τουλάχιστον..υπήρξε ανάμεσα μας..καλημέρα!



@ Χάρης : Δεν είναι συγκλονιστικό αυτό που περιγράφεις? Και εγω θυμάμαι έντονα αυτή τη σχολική γιορτή πάντα...Στις χορωδίες στις πρόβες..υπήρχε πολύ παλμός και ας μην είχαμε όλοι μας ζήσει έντονα αυτό για το οποίο γιορτάζαμε.. Τα τραγούδια μας μετέδιδαν εκείνες τις στιγμές.. Τη καλημέρα μου Χάρη!

Roadartist είπε...

@ manetarius : ..παρακαλώ manet, μια όμορφη μέρα να έχουμε.. (άντε Παρασκευή, παρασκευή, παρασκευή!!!!)

Roadartist είπε...

@ Διονύσης Μάνεσης : Αυτό που λες ισχύει και για εμένα, αλλά και για τα υπόλοιπα παιδιά της γενιάς μου.. αλλά πιστεύω θα ισχύει και για τις μελλοντικές γενεές..
Και αυτό έχει σίγουρα αξία.. Τη καλημέρα μου Διονύση.. :)

leondokardos είπε...

Έτσι πιστεύω κι εγω. Σ΄αυτό το χώρο πρέπει να είμαστε αληθινοί και οχι "δήθεν", να γράφουμε με τη ψυχή μας, δεν απολογούμαστε σε κανέναν.
Το εχω καταλάβει και το πιστεύω οτι εσύ γράφεις σαν "ΕΣΥ", όπως το λές.
Ναι, είναι μια φυγή το blogg, το νιώθω κι εγω. Περνάω εξαιρετικά δύσκολες ψυχικά στιγμές και το χρειάζομαι τόσο πολύ. Θα τρέξω στο labtop για να ξεφύγω απο τις σκέψεις που με πνίγουν. Συνήθως, έστω και για λίγο, τα καταφέρνω.
Νάσαι καλά, πάντα καλά.

βιολιστης στη στεγη είπε...

Ναί! Τίποτα δεν πάει χαμένο. Οτι αξίζει, είναι παρακαταθήκη γι' αυτούς που μένουν πίσω...
Καλή σου μέρα!

Fegia είπε...

Καλημέρα γλυκειά μου.

Ο Μάνος Λοϊζος, πέραν όλων των άλλων χαρισμάτων του, ήταν και μια εξαιρετικά ευγενική φυσιογνωμία. Ένας γοητευτικός άνδρας, που το παρουσιαστικό του δεν είχε καμία σχέση με το image της εποχής (μούσια, κοτλε παντελόνι, στρατιωτικό αμπέχωνο κλπ...).
Είχε κάτι από αρχαίο ελληνικό άγαλμα, στην ομορφιά του προσώπου του.

Τον θυμάμαι σε μία από τις δύο ανεπανάληπτες συναυλίες (στο γήπεδο της Λεωφόρου) για την πτώση της χούντας. Μαζί με τη Μελίνα, τον Ξυλούρη... (που και αυτοί δεν βρίσκονται ανάμεσά μας).

Νάσαι καλά που μας τον θύμισες...

Mariela είπε...

Μου θυμίζεις μια απίστευτη εποχή, με διαδηλώσεις, πορείες, ιδανικά, και.... πολλά χαμένα όνειρα!

? είπε...

τι να πει κανείς για τον Λοίζο. Φοβερός

votsalo είπε...

Αυτός ήτανε καλλητέχνης...
Καλημέρα!!

Όναρ είπε...

Κι όταν αφήνει την τελευταία του πνοή ο Μάνος, ο κόσμος χάνει μία ακόμα λάμψη..ένα ακόμη άστρο..μία ακόμα ελπίδα..Καλησπέρες εγκάρδιες..

Artanis είπε...

Το καφενείο με τη ζωγραφιά, είναι στην Μακρυνίτσα και όχι στον Βόλο, αλλά είναι μια υπέροχη τοιχογραφία, καλοδιατηρημένη, αν και φαίνεται πάνω της όλη η πατίνα του χρόνου που έχει περάσει από την εποχή που ο Θεόφιλος φορώντας φουστανέλα και κράνος, οργάνωνε στρατούς πιτσιρικιών που παρίσταναν τον στρατό του Μ.Αλέξανδρου, κι αυτός μπροστά οδηγούσε...
Καλό Σ/Κ...

akb8862 είπε...

"τίποτε δεν πάει χαμένο" & "σ`ακολουθώ" : από τα πιο αγαπημένα μου τραγούδια. Ένα σωρό θύμησες μού ξύπνησες...
Να σαι καλά!

Nefelli είπε...

Ένα κουρασμένο, τρεχάτο μεσημεριάτικο γεια, πέρασα να σου αφήσω φιλαράκι.
Ώσπου να εγκλιματιστώ στις χειμερινές ασχολίες, μου παίρνει πάντα λίγο παραπάνω.
Ανάμεσα σε επαγγελματικές, οικογενειακές, μητρικές κ.α. πολλές υποχρεώσεις, περνώ να πάρω μυρωδιά από το Μάνο ΣΟΥ-ΜΑΣ, αφήνω γλυκό φιλί και φεύγω....
Καλό απόγευμα....

Roadartist είπε...

@ leondokardos : Συμφωνώ αν είσαι δήθεν, παύει να έχει το οποιοδήποτε νόημα..Τι να λέει έτσι?
Σίγουρα το σημαντικό είναι να γράφεις από τη ψυχή σου, και φυσικό θα είναι να μην κολλήσεις με όλους, ίσως από κάποιους να παρεξηγηθείς κιολας.. Αλλά δε πρέπει να μας απασχολεί, οντως δε θα απολογούμαστε σε κανεναν.
Ως φυγή το βλέπω και εγώ, επιπλέον μια ευκαιρία να ανταλλάξεις κάποιες απόψεις..Μια φωνή προς τα έξω.. :) Πιστεύω οτι το blogging πέρνει τη μορφή που εσύ θες να του δώσεις.. Με μέτρο και σκέψη, σίγουρα μπορείς να επωφεληθείς απίστευτα. Προσωπικά χαίρομαι για τις απόψεις, για τα κείμενα, τις σκέψεις που έχουμε ανταλλάξει κατά καιρούς, και που έχω διαβάσει στα blogs σας..Να είστε όλοι καλά..
Να τα λέμε, φιλάκια!

Roadartist είπε...

@ βιολιστης στη στεγη: χαίρομαι για την άποψη σου........τη καλησπερα μου :))

Roadartist είπε...

@ Fegia : Το ότι ήταν τόσο γλυκός και με ευγενική φυσιογνωμία φαίνεται τόσο ακόμη και απο τα βίντεο της ανάρτησης.. Αυτό το χαρακτηριστικό λατρεύω στους ανθρώπους.. :)
να είσαι καλά κ εσύ fegia μου, καλό απόγευμα, φιλάκια!

Roadartist είπε...

@ Mariela : ...μμμ...καλησπέρα Μαριέλα.. Το σχολιο σου μελαγχολικο, νοσταλγικό..Μιλας για ονειρα χαμένα.. ο Μανος λεει το "τιποτα δεν παει χαμενο στη χαμενη σου ζωη".. :) καλησπερα!

Roadartist είπε...

@ Νίκος Κ. : καλησπερα νικο μου..

@ votsalo : συμφωνώ .. Καλησπέρα :)


@ Όναρ : ετσι οπως τα λες.. ειναι..τουλαχιστον ζει μεσα απο τις δημιουργιες του..ειναι κατι κ αυτο..καλησπερες..

Roadartist είπε...

@ Artanis : ..Artanis μου αυτό μάλλον θα έπρεπε να το πεις στο Μάνο..!! Χιχι .. πλάκα σου κάνω..Δυστυχώς δεν έχω βρεθεί ποτέ ούτε στο βόλο, ούτε στην Μακρυνίτσα..Σίγουρα αυτη η τοιχογραφία θα είναι όντως υπέροχη..
Καλό σκ :)

Roadartist είπε...

@ akb8862 : ..εύχομαι ευχάριστες, τη καλησπερα μου.. φιλιά ;)


@ Nefelli : Κουρασμένη, τρεχάτη.. μεσημεριάτικη Νεφέλη μου.. εύχομαι σύντομα να αισθανθείς ξεκούραστη, χαλαρή.. all time..here.. :PP
Σε ευχαριστώ για το πέρασμα, αντε μας λείπεις!!!
Καλό απόγευμα!

Cookie είπε...

Πολυ μου αρεσουν τα τραγουδια του! Ευχαριστω που τα ποσταρες και τα θυμηθηκαμε κι ολας... :)

Πολλα φιλακια καλη μου Ροαντ!

ΣΟΦΙΑ ΣΤΡΕΖΟΥ είπε...

Ζεστό το αφιέρωμά σου στον Μάνο της καρδιά μας.Σ' ευχαριστώ και για το ζεστό σου πέρασμα από την γειτονιά μου.

leondokardos είπε...

Αν και ξέφυγα λίγο απο το θέμα σου που είναι αυτός ο υπέροχος ερμηνευτής Μ. Λοίζος, θέλω να πω πόσο χαρούμενος είμαι με πάρα πολλά κείμενα των bloggs. Διαβάζω απόψεις όμορφα γραμμένες, απόψεις τις οποίες συμμερίζομαι και νιώθω οτι έχω παρέα πολύ καλή να "μιλήσω" έτσι όπως αισθάνομαι.
Αρτιστα μου ασφαλώς θα τα λέμε, σίγουρα.
Φιλιά κιαπο μένα.

Roadartist είπε...

@ Clockwork Plum : Χαίρομαι που τα θυμήθηκες μικρό :) δαμασκηνάκι!! Μην αγωνιάς για τα αποτελέσματα, όλα καλά θα πάνε, φιλάκια!

Roadartist είπε...

@ ΣΟΦΙΑ ΣΤΡΕΖΟΥ : Σοφία καλώς όρισες..είσαι ευσπρόσδεκτη όποτε επιθυμείς εδώ.. Καλό σκ :)

Roadartist είπε...

@ leondokardos : ..οντως ξεφύγαμε αλλά δεν πειράζει, και αυτά είναι σημαντικά να λέγονται! Άλλωστε συζητήσεις ανθρώπινες ειναι κ αυτές.. Λοιπόν εδώ καλά να είμαστε να τα λέμε..σε ευχαριστώ για το πέρασμα σου :) και για τα ζεστά λόγια σου..τη καλησπερα μου :)))

ceralex είπε...

Kαλώς σε ξαναβρίσκω αγαπητή μου! Και με τι θέμα!!

Σε πήρε κάποτε η δύση... σε ξαναφέρνει η ανατολή!

Να εισαι πάντα καλά και καλό φθινόπωρο!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Μάνος, αγαπημένος κι' αλησμόνητος..

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ανώνυμος είπε...

Ωραίο το αφιέρωμα, το είχα δει κλεφτά πριν λίγες μέρες αλλα τώρα που βρήκα χρόνο του ξαναέριξα μια ματια!:)

Roadartist είπε...

@ Akon : να εισαι καλα Ακον..οποτε εχεις χρονο :))) ΠΟλλα φιλια, καλο σκ ;))

Roadartist είπε...

@ ceralex: Καλησπερα..και συγνωμη για την αργοπορημενη απαντηση.. Τωρα ειδα τα σχολια.. Καλως ορισες και παλι..και καλως ξαναβρεθήκαμε! Να εισαι και εσυ καλα! Καλό φθινόπωρο!!

Roadartist είπε...

@ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ : Γλαρένια καλησπέρα και ας αργήσα..... ;) Να είσαι καλά γλαρένια μου!! Ναι ο Μανος παντα μαζι μας.. σε φιλω!

Eulie Aeglie είπε...

Τίποτα δεν πάει χαμένο - μα τίποτα, όμως. Αν το νιώθαμε αυτό...

roadartist είπε...

@ Aeglie :... κάνουμε προσπάθειες.. καλησπερα.. :)

Related Posts with Thumbnails