16 Αυγούστου 2010

Ύδρα

Η Ύδρα είναι ένας πολύ αγαπημένος μου προορισμός.
Η πρώτη φορά που επισκέφτηκα το νησί ήταν ένας Φεβρουάριος, χρόνια πριν.
Έκτοτε ακολούθησαν αρκετές επισκέψεις,
διάφορες στιγμές και εποχές..
Ύδρα, ένας τόπος μαγικός. Δίπλα στην Αθήνα, μόλις μία ώρα με το δελφίνι, μα
όμως ταυτόχρονα δίνοντας την αίσθηση του αρκετά μακρυά.
Δίχως αμάξια, δίτροχα,
..οτιδήποτε μηχανοκίνητο εδώ είναι απαγορευμένο..

Παντού υπάρχουν μόνο γαϊδουράκια, όπως ακριβώς χρόνια πριν..
..και παντού, πολλές γάτες..
(δηλαδή..η καλύτερη μου..)

Αυτό όμως που πάντα με κερδίζει στην Ύδρα, είναι η αύρα της..
Με το που φτάνεις στο γραφικό της λιμάνι - κατά την γνώμη μου, ένα από τα πιο όμορφα λιμάνια της χώρας - με τα πέτρινα αρχοντικά, την αμφιθεατρικά κτισμένη μικρή της πολιτεία, μια ξεχωριστή αύρα αμέσως σε αγκαλιάζει..

Μύλοι, διάσπαρτα μικρά ξωκλήσια..
Το ένδοξο παρελθόν του νησιού..
..περιπλέκεται με το σήμερα..
..τα κανόνια περιμετρικά του λιμανιού,
..σαν να ξαναζωντανεύουν στιγμές του παρελθόντος...
..μια ατμόσφαιρα αλλοτινής εποχής..

που μοιάζει να μην έχει πάψει να συνυπάρχει..
..και να συνομιλεί με το σήμερα..

..Μα όπου κ αν είσαι.. ότι και αν κάπου κάνεις..

..αυτοί που έχεις επιλέξει να είναι δίπλα σου,
οι φίλοι σου, οι άνθρωποι σου, με τους κοινούς κώδικες,
είναι που καθορίζουν τελικά τα πάντα..
Από μαύρο πίνακα, γραμμένο με κιμωλία..

"..Ο αισθησιασμός αγγίζει την εσωτερική ανθρώπινη φύση μας: τη λαχτάρα να μας καταλάβουν, την επιθυμία να μας τιμήσουν, τον πόθο να μας αγαπήσουν..
Άκουσα ότι το κλειδί για την πραγματική ευτυχία βρίσκεται καθώς υπηρετείς, βοηθάς και τιμάς ένα άλλο άνθρωπο, δίνοντας τον εαυτό σου.."
Μελοντι Γκαρντο

..Συγκρατώντας αυτά τα λόγια..

..στην ψυχή..
..και στην καρδιά..
Η Ύδρα είναι η απόδειξη πως
η μεγαλύτερη αρχοντιά είναι η απλότητα..


Υ.Γ. Μετά από ένα μήνα αποχής από το διαδίκτυο..
καλώς σας βρίσκω ξανά..

109 σχόλια:

Roadartist είπε...

"Ζεστή" προβλέπεται αυτή η εβδομάδα, ελπίζω αυτές οι εικόνες να σας βοηθήσουν λιγάκι να δροσιστείτε.. (όσο βέβαια γίνεται)
:))

Ένα ευχαριστώ σε όλους για τις ευχές σας, εύχομαι ολόψυχα να είστε όλοι καλά, να περάσατε καλά το προηγούμενο διάστημα, μα και να περάσετε υπέροχα το υπόλοιπο αυτού του καλοκαιριού!

Καλή εβδομάδα,
ΚΑΛΩΣ σας βρίσκω ξανά..

treno fantasma είπε...

..KALWS ORISES......

I Athina ADEIA akomi..

ma emeis omws edw...

Efuga kai epistrepha..

Kai mou eleiphes..

Polu xairomai....

Panemorfi i Ydra..

Drosistika NAI xaxa.. :D

lena_zip είπε...

Φαντάζομαι από τις περιγραφές σου το νησί και βλέπω και τις εικόνες. Πιστεύω θα μου αρέσει. Μόλις η παρέα μου ανασυνταχθεί θα βάλουμε την Ύδρα στο πρόγραμμα.
Χάρηκα πολύ που σε άκουσα. Να έχεις κι εσύ πολύ καλή εβδομάδα και πάλι να χαίρεσαι το όνομά σου.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Την αγάπη μου σου στέλνω, μέσα στις ήσυχες ζεστές μέρες του Αυγούστου, οι δροσερές σου φωτογραφίες, μας έφεραν στην Ύδρα.

Αντώνης είπε...

Υπέροχες φωτογραφίες.

Λάτρεψα τα ηλιοβασιλέματα, αυτή με τον γλάρο σου, την συνομιλία με το χθες-σήμερα, το απόσπασμα από τη ταβέρνα της Κοντυλένιας.. Και τη θέα στο καφέ εκείνο..

Πολύ όμορφες επιλογές, πολύ ταξιδιάρικη ματιά..

VAD είπε...

Καλώς το κορίτσι!Χρόνια σου Πολλά!
Πάντα τετοια ωραία ταξίδια,κοντινά ή μακρινά...

kovo voltes... είπε...

Καλώς γύρισες...Ήμουν ένα βήμα απο το να την επισκεφτώ φέτος, αλλά μια άλλη φορά. Πανέμορφη...Πολύ δροσερές εικόνες, ανάσα πραγματικά στο καμίνι που ζούμε...

jf είπε...

Μπορώ να ευχηθώ και κατόπιν εορτής? Μπορώ!
Πολύχρονη και πολύχρωμη στη ζωή σου με όλες τις ομορφιές...
Κι αυτή η Ύδρα...!
Καλώς γύρισες, roadartist!

Ra Ma είπε...

Γαϊδουράκια με ονοματεπώνυμο δεν έχω ξαναδεί!!!

Καλώς ήλθες και Χρόνια Πολλά!!!

Βάσσια είπε...

Καλώς την :-)

Πόσο όμορφα είναι αυτά τα δύο νησιά, Ύδρα και Σπέτσες!!!

Με τις φωτογραφίες σου και την περιγραφή έκανα μια βόλτα κι εγώ στην Ύδρα, που έχω πολλά χρόνια να πάω. :-)

Καλώς επέστρεψες, μας έλλειψες Road.

Φιλιά και καλή εβδομάδα :-)

ΓΙΑΝΝΑ είπε...

Καλως ηρθες.Τι δροσερες φωτογραφιες.Εχεις περασει υπεροχα και φαινεται.Παντα τετοια και καλο υπολοιπο.

{.πavλος.} είπε...

xroniaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa pollllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... oti epi8ymeis na to exeis ma pan ap ola ygeia agaph kai polla xamogela...filiaaaaa pollaaaaa :)

BUTTERFLY είπε...

Καλωσορισες! Η Υδρα ειναι υπεροχη! Αρχοντικη και αγρια...

Meropi είπε...

Καλώς τη μικρή μας καλλιτέχνιδα. Άλλο ένα ταλέντο σου ξετυλίγεται, αυτό της φωτογραφίας!!!!!!

Appelsinpigen είπε...

πωπω ομορφιάαααααα
υπέροχα μέρη που ελπίζω κάποτε να με δουν...

για μας εδώ στο Βορρά δεν είναι τόσο εύκολο το Σαββατοκύριακο σ αυτα τα όμορφα νησάκια σας, ελπίζω όμως κάποαι στιγμή....

επίσης εύχομαι να μπορέσεις να ξαναπάς διακοπές μέχρι το τέλος του καλοκαιριού, αλλά ακόμη κι αν δε μπορέσεις ελπίζω να γέμισες καλά τις μπαταρίες σου!!!

φιλάκια πολλάαααα

Ηλέκτρα Βαλάση είπε...

Καλώς όρισες!

Μπορεί να είναι η πρώτη φορά που γράφω κάποιο σχόλιο... όμως πάντα σε διαβάζω.

Μας έλειψες. :-)

karkinos7 είπε...

Eπέστρεψες με μια ανάρτηση που ταξιδεύει το βλέμμα μας στο παραπέρα και στο παραεκεί των κουρασμένων ματιών μας απο την Αθήνα!!!
Φιλιά Πολλά!!!
Την Καλημέρα μου!!!

zoyzoy είπε...

Καλώς ήρθρες με τις υπέροχες εικόνες σου!
Πολλές εγκάρδιες ευχές για την γιορτή σου και του υπόλοιπο του καλοκαιριού με ακόμα πιο ευχάριστες και δροσερές εικόνες!

Φιλιά θαλασσινά!!

βαρθακούρης είπε...

Μεγάλη χαρά η επιστροφή σου!!!! Σε ευχαριστούμε για την ομορφιά αυτή φίλη μου road..

Χρόνια πολλά για την γιορτή σου..

Ανώνυμος είπε...

Πανέμορφες φωτο!!!:)Δεν έχω επισκευθέι το μέρος...μάλλον πρέπει να το κάνω τρέχοντας!!!

Σοφία είπε...

Κοριτσάκι σε ξέχασα χθες! :-(
Χρόνια σου πολλά, με υγεία, αγάπη και όμορφες στιγμές! Και πολλά πολλά ταξίδια!!!!!!!
Υπέροχες φωτογραφίες φιλενάδα! Ελπίζω να πέρασες καλά! Μακάρι να καταφέρω κι εγώ να δω φέτος λίγο θαλλασσίτσα... Φιλιάααααα!

Roadartist είπε...

Να είστε όλοι ΚΑΛΑ φίλοι μου..

Πολλά ευχαριστώ για τις ευχές σας για την ονομαστική μου γιορτή, τόσο εδώ, όσο και με emails και γενικότερα.. σας ευχαριστώ πολύ όλους..
ολόψυχα.. Καλή εβδομάδα!

Roadartist είπε...

@ treno fantasma : Η Αθήνα είναι όντως εντελώς άδεια. Σε μια εβδομάδα όμως θα γεμίσει.. και σε μια ακόμη θα έχουν όλοι επιστρέψει για τα καλά.. Και από Σεπτέμβρη να δεις.. :) Εύχομαι να πέρασες καλά. Κ εμένα μου λείψατε..Φιλιά πολλά!

Roadartist είπε...

@ lena_zip : Λενάκι είναι ένα από τα νησιά που είτε θα το αγαπήσεις, είτε θα σε αφήσει αδιάφορη.. Νομίζω πως εξαρτάται, η Ύδρα είναι ιδιαίτερος τόπος.. Εύχομαι να σου μιλήσει όπως και εμένα.. Θα ξαναενωθεί η 'παρέα' μη στεναχωριέσαι.. όλα καλά θα πάνε, ζήτημα χρόνου είναι.. Και εγώ χάρηκα πολύ που σε άκουσα και μιλήσαμε και σε ευχαριστώ για τις ευχές σου.. Σε φιλώ..

Roadartist είπε...

@ epikuros : Και την δική μου αγάπη Βαγγέλη, σε ευχαριστώ και για τις προσωπικές ευχές σου.. Τιμή μου όπως σου έγραψα.. Ελπίζω να σε ξεκούρασαν λίγο οι φωτο από την Ύδρα :)

Roadartist είπε...

@ Αντώνης : Πολύ χαίρομαι που σου άρεσαν και λίγο ταξίδεψες, ευχαριστώ :) Καλή εβδομάδα!

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου roadartist, πολύ όμορφες οι φωτογραφίες από Ύδρα!

Roadartist είπε...

@ VAD : Ευχαριστώ πολύ Vad μου, κάθε καλοκαίρι προτιμώ να μην αφιερώνω τόσο χρόνο στο διαδίκτυο, και να κάνω ένα διάλειμμα.. Όσο για τα ταξίδια και τους προορισμούς - μακρινούς, ή κοντινούς - είναι η μεγάλη μου αδυναμία.. Μακάρι να έφευγα..συνέχεια :)

Roadartist είπε...

@ kovo voltes... : Καμίνι δε λες τίποτα.. Να προσπαθήσει ο καθένας από εμάς να κάνει ότι μπορεί για να σωθεί και το λίγο πράσινο που μας έχει απομείνει.. Να πας κάποια άλλη στιγμή, είναι ένας ιδιαίτερος τόπος.. τόσο κοντά στην Αθήνα.. Σε ένα ποστ δύσκολο να περιγραφούν όσα αξίζει..

Roadartist είπε...

@ JamanFou : Μπορείς!!!!!!!!! :)) Ευχαριστώ, ευχαριστώ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ :) Πολύχρωμες και όμορφες να είναι οι ζωές όλων μας.. ας προσπαθήσουμε ο καθένας να ομορφύνει λίγο τη ζωή τη δική του και του διπλανού του.. Ας μοιραζόμαστε ομορφιές..το έχουμε τόσο ανάγκη όλοι.. Σωστά; Αχ η Ύδρα είναι μεγάλη αγάπη!! Καλώς σας βρήκα jamanfou μου :)

Roadartist είπε...

@ Radio Marconi : Βέβαια τι νόμιζες;;; Έχω και φωτό με τον "Σωτήρη" χαχαχα αλλά δεν την ανέβασα.. Καλώς σας βρήκα και ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου :)

Roadartist είπε...

@ Βάσσια : Σε σκέφτηκα τις προηγούμενες μέρες.. Το Λαύριο είχε υπέροχες εκδηλώσεις στο Τεχνολογικό Πάρκο, μα δε μπόρεσα να παραβρεθώ σε κάποια.., και ούτε θα μπορέσω σε κάποια από αυτές που έρχονται.. Είμαι σίγουρη πως θα πας, αξίζουν!
Και ο Πόρος πολύ όμορφος είναι. Έχω όμορφες αναμνήσεις και από αυτό το νησί.. Και εμένα μου λείψατε πολύ Βάσσια μου, αλήθεια :) Σε φιλώ! (Λίγο χρόνο να ανασυνταχθώ να περάσω από τα blogs Σαςςςςςςς)!!!

Roadartist είπε...

@ ΓΙΑΝΝΑ : Ευχαριστώ πολύ Γιάννα μου.. Αν σε εμπνέει ένας τόπος, ακόμη και αν τον έχεις ξαναεπισκεφτεί, τότε περνάς όμορφα.. Έχει και ένα πολύ ξεχωριστό μουσείο η Ύδρα, για το οποίο θέλω να κάνω μια αναφορά.. Ίσως σε μια επόμενη ανάρτηση.. νομίζω πως αξίζει πολύ..φιλιά!

Roadartist είπε...

@ {.πavλος.} : Ευχαριστώωωωωωω :) Υγεία, αγάπη και χαμόγελα, είναι όντως τα πιο σημαντικά!!!! Ευχαριστώ πολύ Παύλο μου :)))) ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑ!

Roadartist είπε...

@ BUTTERFLY : Χριστινάκι μου σε ευχαριστώ! Αρχοντική, παράλληλα όμως απλή.. και αυτό είναι το πιο μαγικό.. Και όντως με άγρια ομορφιά.. Λατρεμένο νησί.. Καλώς σας βρήκα! :)

Roadartist είπε...

@ Meropi : Καλώς σας βρήκα, ευχαριστώ για τα λόγια σου Μερόπη :) αληθινά χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν !!!

Roadartist είπε...

@ Appelsinpiken : Έχετε άλλες ομορφιές όμως εσείς!! Κάθε τόπος με τα δικά του.. Είναι όμως όντως πολύ ξεχωριστό που υπάρχουν αυτοί οι μικροί παράδεισοι κοντά στην Αθήνα.. είναι λυτρωτικοί.. :)
Προς το παρόν δεν προβλέπονται άλλες διακοπές, ούτε κάποιο άλλο ταξιδάκι.. Σε φιλώ και σε ευχαριστώ :)

Roadartist είπε...

@ Ηλέκτρα : Σε ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου, και για το σχόλιο.. Θα χαρώ να τα λέμε και μέσω σχολίων.. :) Θα περάσω από το Blog σου μόλις απαντήσω στα σχόλια.. Καλή εβδομάδα.

Roadartist είπε...

@ karkinos7 : Ξεκούρασηηηηηηηηηη όσο και όποτε μπορούμε και όσο γίνεται.. Ακούς;;; Χαίρομαι πολύ που σε ξεκούρασαν οι εικόνες και η ανάρτηση.. Φιλιά πολλά Τάσο μου, καλησπέρες πολλές!

Roadartist είπε...

@ zoyzoy : Ευχαριστώ πολύ πολύ :) Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού και σε σένα.. :) Σε νησί μένεις, κάνε μπανάκια και για εμάς τώρα.. οκ?? ΦΙΛΙΑ :)

Roadartist είπε...

@ βαρθακούρης : Ευχαριστώ για τις ευχές σου.. καλώς σας βρήκα.. Καλά να είμαστε.. καλή διάθεση να έχουμε..και να τα λέμε..

Roadartist είπε...

@ Dora : Αν κρίνω από τις φωτο σου στο blog σου, τότε ναι..πρέπει να πας για μια φωτογραφική εξόρμηση και στην Ύδρα :) Ευχαριστώ πολύ χαίρομαι που σου άρεσαν :)

Roadartist είπε...

@ Σοφια : Σοφάκι.. τι χθες, τι σήμερα!! Καμία καθυστέρηση! :) Ευχαριστώ πάρα πολύ φιλενάδα.. Υγεία, αγάπη, όμορφες στιγμές.. και φυσικά ταξίδια..;;; Ότι θέλω δηλαδή..:) Την θάλασσα να προσπαθήσεις να τη χαρείς.. :) φιλιά!

Roadartist είπε...

@ ηλιογράφος : κομπλιμέντο από τον ηλιογράφο.. με τιμά εννοείται ιδιαίτερα :) σε ευχαριστώ πολύ πολύ :) (και για την υπέροχη κάρτα σου) :)

kovo voltes... είπε...

Αχ, τόσο κοντά στην Αθήνα, καλά το είπες...Εσείς έχετε δύο βήματα υπέροχα νησιά και εμείς υπέροχα βουνά...Μια απόφαση είναι βέβαια. Αν σκέφτεσαι πολύ ένα ταξίδι δεν γίνεται τελικά...

Roadartist είπε...

@ kovo voltes...: ..και πόσα δάση και δέντρα υπήρχαν.. Τώρα είναι ελάχιστα.. και αυτά κινδυνεύουν.. Σίγουρα κ εμείς δεν έχουμε κοντά τα δικά σας δάση.. :) Ούτε τη Χαλκιδική, τη Θάσο και τη Σαμοθράκη..που έχω ακούσει πως είναι υπέροχες.. Να ήξερες εγώ πόσα μέρη θέλω να επισκεφτώ και συνέχεια όμως αναβάλλονται.. :)

koulpa είπε...

ωωωωω καλώς το roadartistaki μας!!! μου έλειψες.. :):)
αχ ναι.. η υδρα αποτέλεσαι για χρόνια την άκρη των ιστιοπλοικών μας 3ημέρων.. κοντά κοντα αλλά για ΣΚ μακριά.. κυρίως χειμώνα.. και πάσχα.. :):)
καλησπερούδιααααα :):)

Artion είπε...

ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΕΙΣΑΙ

...........

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΣΕ, ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΩ ΠΟΣΟ ΜΑ ΠΟΣΟ ΕΛΕΙΨΕΣ..

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ BLOG, ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΦΙΛΗ..

foteini είπε...

@
χμμμ...
ή τ α ν π ρ ο γ ρ α μ μ α τ ι σ μ έ ν ο
να επιστρέψουμε ανήμερα στη γιορτή ; !

χε, χε !
πάντα καλά, να είσαι, Road !

πάντα έτσι να είσαι, Road μου !
άνθρωπος αληθινός, συνειδητός, ευαίσθητος,ξεκάθαρος κι ωραίος !


έχεις τη φιλία
και την αγάπη μου :)

-ΑΝ τα χρειάζεσαι...-

foteini είπε...

@
πού πας, κοριτσάκι,και τα βρίσκεις ;!

"...τη λαχτάρα να μας καταλάβουν, την επιθυμία να μας τιμήσουν,
τον πόθο να μας αγαπήσουν...

Άκουσα ότι το κλειδί για την πραγματική ευτυχία βρίσκεται
καθώς υπηρετείς, βοηθάς και τιμάς ένα άλλο άνθρωπο,
δίνοντας τον εαυτό σου"


ΜΕΓΑΛΕΙΟ !

Roadartist είπε...

@ koulpa : ωωωωωωωω γεια σου koulpaki μας :))) Και εμένα μου λείψατε!! Να κανονίσουμε τότε μια ιστιοπλοϊκή εξόρμηση στον Αργοσαρωνικό.. τι λες;;; Εγώ μούτσος.. :)
Θα δένω τους κόμπους, θα βοηθώ στις πλαγιοδρομίες, θα βαστώ που και που τιμόνι..και θα μαζεύω τα μπαλόνια χαααααχαχχαχαχα :))

Υ.Γ. πάντως όσο απίστευτο και αν θα σου ακουστεί..η Ύδρα ήταν άδεια εφέτος.. Λίγος κόσμος ακόμα και τα σκ.. :)

Roadartist είπε...

@ Artion : να είστε καλά. Να είμαστε καλά να τα λέμε.., και εμένα μου λείψατε..

Roadartist είπε...

@ foteini : χμμμ... :) Μα η ανάρτηση ανέβηκε σήμερα στις 16/8, όχι χτες!! Πάντως τίποτα δεν υπήρξε προγραμματισμένο, ούτε καν ότι επιστρέψαμε εδώ ακριβώς ένα μήνα μετά..(16/7->16/8) :))

Πρόσεξες την 7η φωτό από το τέλος, στο τραπέζι του καφέ, ένα μικρό σημειωματάριο monet...? :)
Ως προς το "έχεις τη φιλία και την αγάπη μου -ΑΝ τα χρειάζεσαι...-", νομίζω την απάντηση σε αυτό ότι την ξέρεις, αισθάνεσαι ήδη. :)

Roadartist είπε...

@ foteini : Δεν είναι όμορφο;..Εκεί κρύβεται το μεγαλείο.. και εγώ αυτό πιστεύω.. Είναι από ένα μαυροπίνακα σε ένα ταβερνάκι (..χε χε χε)..

Velvet είπε...

Δηλαδή ήσουν εκεί...
Αν το ήξερα θα ερχόμουν
Να φανταστείς ότι η Υδρα
ήταν ο καλοκαιρινός προορισμός
για τον φετινό Αύγουστο
Αλλά αναβλήθηκε
Ξέρεις ότι εκεί έζησε
αρκετά χρόνια
(ο αγαπημένος) ο Λεοναρντ Κοεν
Έχει αγοράσει και σπίτι εκεί
Μάλιστα σύχναζε στο μπαρ του Κατσικα
Δεν ξέρω αν τώρα υπάρχει
Σ΄ευχαριστώ παντως, γιατι
μέσα από τις όμορφες
φωτογραφίες σου έκανα κι εγώ
το δικό μου ταξίδι εκεί

Καλώς μας ξανάρθες Ρουντυ
V.

kiki είπε...

Καλώς το!
Πολύ θέλω να πάω κάποτε...

Unknown είπε...

Καλημέρα

Καλή συνέχεια καλοκαιριού

Εγώ πάντα πηγαίνω Οκτώβρη
στην Ύδρα για λίγες ημέρες......

Αλλά με το κινητό στο χέρι και πάνω
στο μουλάρι....αυτό ξεπερνά και
την εποχή του....αν αυτό λέγεται
σύγχρονη και μοντέρνα εποχή

Καλό πρωινό
Καλή επιστροφή στην καθημερινότητα

Dee Dee είπε...

Καλως ηρθες πισω αρτιστακι μου!!!

Υπεροχες εικονες και το φιναλε με τον μαυροπινακα ηρθε οντως να μας θυμισει οτι η μεγαλυτερη αρχοντια ειναι η απλοτητα!

Καλη και δροσερη εβδομαδα ευχομαι!!!!

b|a|s|n\i/a είπε...

καλώς επέστρεψες και πάλι!
χρόνια σου πολλά και καλά και τα καλύτερα και πάλι και πάντα!
φιλιά πολλά!
(μάλλον πρέπει να ξαναπάω ύδρα. πριν άπειρα -τώρα που το σκέφτομαι χρόνια- και θυμάμαι λίγες εικόνες)

moukelis είπε...

Φαινεται πολυ ομορφο νησι,δεν εχω παει ποτε.Θα μπει στο προγραμμα,μετα τις πολυ ομορφες περιγραφες και φωτογραφιες σου.
Καλως μας ξαναηρθες. ;-)

H.Constantinos είπε...

Καλώς την! -καλά πέρασες απ'ότι βλέπω...!

Δεν έχω πάει ποτέ στην Υδρα, ακριβώς γιά τον λόγο που φαντάζεσαι...

Side21 είπε...

Καλά περάσαμε ...
στην Ύδρα το Δεκαπενταύγουστο
μόνο που μας έλειωσε η ζέστη !!!
Ήμουν κι εγώ εκεί για τριήμερο
καλεσμένος από αγαπητούς φίλους !!!
Και τώρα Αθήνα σε συνεχή δρομολόγια
Πειραιά - Αμπελοκήπους σε μετακόμιση
των έκνων που απολαμβάνουν τα μπάνια
και τις βαρκάδες τους με το Βασίλη και τη Στελίτσα στο νησί ...
Πού θα πάει όμως - λίγες μείνανε !!!

Side21 είπε...

Με τόσο τρέξιμο ...
ξέχασα ν' αφήσω τις ευχές μου
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ από βάθους καρδιάς έστω και καθυστερημένα !!!

KitsosMitsos είπε...

Η αρχοντιά είναι στην απλότητα.
Πόσο μεγάλη και απλή αλήθεια :-)
Καλησπέρα

Margo είπε...

H Ύδρα είναι ένα μέρος που ήθελα πάντα να πάω και δεν τα κατάφερα ποτέ. Γι αυτή την αύρα που νιώθω από τις φωτογραφίες και την ιστορία της και μόνο. Φαντάζομαι πως αν βρεθώ κάποτε εκεί δύσκολα θα φύγω.
Καλωσόρισες και πάλι Ροντάκι μας ευχαριστούμε γι αυτή τη μικρή ξενάγηση σε αυτό το πανέμορφο νησί!

Roadartist είπε...

@ Velvet2 : ...φαντάζεσαι να βρισκόμασταν εκεί τυχαία....;;;; Και αφού αναβλήθηκε η Ύδρα, τελικά τι προτιμήσατε;;

Ο Λεοναρντ Κοεν έμεινε για ένα διάστημα μόνιμα στην Ύδρα, εκεί άρχισε να γράφει.. Μάλιστα ένα βιβλίο του που έγραψε εκεί, γνώρισε παγκόσμια επιτυχία.. Και δικός πολύ αγαπημένος τραγουδιστής φυσικά..

Ξέρεις πόσες φορές έχω σκεφτεί πως η Ύδρα ίσως να είναι ο καλύτερος (έστω ένα από τους πιο καλούς τόπους) για αυτό ακριβώς.. για έμπνευση και κυρίως για γραφή..
Πολύ τυχεροί όσοι καλλιτέχνες έχουν την δυνατότητα να εγκατασταθούν σε ένα τέτοιο ευλογημένο τόπο και να αφιερωθούν στην τέχνη τους..

Εγώ σε ευχαριστώ Velvet.. Φιλάκια πολλά :)

Roadartist είπε...

@ kiki : Πολύ εύκολο να γίνει.. απλά κανόνισε το.. :) Καλώς σας βρήκα, φιλιά!

Roadartist είπε...

@ Sailor : Καλησπέρα Καπετάνιε μου! Ξεχωριστός τόπος.. Την πρώτη φορά που βρέθηκα στην Ύδρα μου είχε φανεί κάπως..αυτό..ακριβώς.. Κινητό πάνω στο γαϊδούρι! :) Και είχα φωτογραφήσει μάλιστα κάποιους.. Ένας συνδυασμός με την σύγχρονη εποχή.. όπως το λες :) Φιλιά πολλά!

Roadartist είπε...

@ Dee Dee : Σε ευχαριστώ dee dee μου.. νομίζω πως εκεί ακριβώς βρίσκεται η ευτυχία.. Όποιος την ψάχνει σε χλιδές.. είναι οικτρά γελασμένος.. Μου αρέσει που σου άρεσε το απόσπασμα :) φιλιαααααα :)

Roadartist είπε...

@ b|a|s|n\i/a : Καλώς σας βρήκα και πάλι από εδώ.. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.. Να πας.. και όχι για γάμο αυτή τη φορά.. χιχιχι :) φιλιά πολλά..

Roadartist είπε...

@ moukelis : Είναι ξεχωριστό.. σκέψου μόνο πως για όσες μέρες θα μείνεις.. αυτές τις 2-3, δε θα δεις τίποτα το μηχανοκίνητο, ούτε θα ακούσεις φυσικά κορναρίσματα κλπ.. :) Ξεφεύγεις.. Καλώς σας βρήκα ξανά..

Roadartist είπε...

@ H.Constantinos : Ω ναι.. μπορώ να το φανταστώ.. Πάντα, παντού με το αμάξι.. σωστά;;;.. :) Το δέχομαι.. και το κατανοώ.. (άλλωστε είμαι λάτρης και των road trips..) :)

Roadartist είπε...

@ Side21 : Φαντάζομαι τι ζέστη θα είχε.. με καύσωνα.. Το φετινό καλοκαίρι πολύ θερμό πάντως..
Καλό κουράγιο με τις εδώ δουλειές..

Τι;;;;; Τα τέκνα βαρκάδες με το Βασίλη και τη Στελίτσα;;;;;;;;;;
Αχ τι να πω;;; Πες μου τι;.. Καλά να περνάνε :) Θα τα μάθω, φιλάκια :)

Roadartist είπε...

@ KitsosMitsos : ..και πόσο τραγελαφικοί όσοι την ψάχνουν αλλού.. Απλότητα, η μεγαλύτερη αρχοντιά! Το πιστεύω.. και ας ακούγεται τρελό! Φιλάκια πολλά :)

Roadartist είπε...

@ Margo : να το κανονίσεις.. Και εμένα ναι αυτή η αύρα.. Ευχαριστώ πολύ για το καλωσόρισμα, και σε λίγο θα απαντήσω και στο email.. :) τα ξαναλέμε δηλαδή οσονούπω :)

koulpa είπε...

xaxa ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΆΑΑΑΑ κι από εδώ.. :):)
χαχαχα καλά κι εγώ μούτσος.. να το κανονίσουμε βεβαίως.. αφού προσφέρεσαι και να βοηθήσεις.. εγώ στον τελευταίο αγώνα ήμουν άχρηστο φορτίο.. αλλά ελπίζω να βελτιώσω τη φυσική μου κατάσταση.. :):)
αχχχ θυμήθηκα τώρα.. νομίζω πάσχα του 2005.. μετά τις γιορτές και τα γλέντια.. καθόμουν σε ένα παγκακι ξημερώματα.. μπροστά στη θάλασσα.. κι ευχόμουν να βρω ένα τρόπο να μετακομίσω εκεί.. να μη ξαναδω αυτοκίνητο.. και να κουβαλω τα πράγματα με χειράμαξα.. :):)
καλησπερούδιααααα κι ένα εξαιρετικό ΦΙΛΙ κι εδώ για τα χρόνια μας πολλά :):)

Κλειώ είπε...

..τι ομορφιές έχουμε και που έλαχε να ζήσουμε..

ezak είπε...

...καλώς την...

ένα μήνα στην ύδρα?...για λέγε και τα υπόλοιπα...

στο μπαρ "όμιλος" έμαθα έπαιζε ωραίες μουσικές...

Sophia Kollia είπε...

Καλή βδομάδα! Όλα καλά λοιπόν σε ένα υπέροχο νησί.
Καλημέρα

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

υπεροχο ταξιδι!

MYSTELIOS είπε...

Καλώς ήλθες πίσω φίλη Roadartist , οι καταπληκτικές σου φωτογραφίες αποδεικνύουν ότι πέρασες υπέροχα στην μαγευτική Ύδρα !!! καλή συνέχεια του καλοκαιριού ...

jokar είπε...

Aγαπημένος προορισμός η Ύδρα...
Ονειρικές photos!
Καλό υπόλοιπο διακοπών!

Roadartist είπε...

@ koulpa : Τι και σε αγώνα;;.. Ράλι Αιγαίου;;;; Lol.. :) Δε νομίζω να είμαι η κατάλληλη για το πλήρωμα, θέλουν αρκετή εμπειρία τέτοιες ιστιοδρομίες.. :))

Πάρα πολύ δύσκολο..το να πάρεις σπίτι εκεί.. Πανάκριβα τα ενοίκια, απλησίαστες οι τιμές για να αγοράσεις σπίτι..Ίσως μόνο σε πιο απομακρυσμένα μέρη του νησιού, μα και πάλι θα είναι πολύ δύσκολο να ζήσεις μακρυά από τα υπόλοιπα σπίτια.. Όνειρα θερινού απογεύματος έτσι..; :) φιλιάαααααααα πολλά :)

Roadartist είπε...

@ Κλειώ : Έλαχε να ζούμε.. "δίπλα" σε αυτές τις ομορφιές.. σκέψου.. καθόλου άσχημο :)

Roadartist είπε...

@ ezak :...όχι ένας μήνας στην Ύδρα.. Λίγες μέρες.. Κοντινές οι διακοπές φέτος.. Και αρκετές μέρες εντός Αθήνας..και γενικώς Αττικής.. λες να τα καταφέρω αργότερα..μακάρι, ας μη μείνει ευχή..

Roadartist είπε...

@ sofia : Καλώς τη! Χαίρομαι που σε βλέπω.. Όλα καλά.. Επίσης καλή εβδομάδα :)

Roadartist είπε...

@ ΜΑΓΟΣ! : Γειά σου μαγεμένε.. μάγε.. :) χαίρομαι πολύ που σου άρεσε..

Roadartist είπε...

@ ART-TRAVELLER : Εδώ θα είμαι το υπόλοιπο καλοκαίρι art traveller.. Καλώς σας βρήκα.. καλό υπόλοιπο καλοκαιριού κ σε σένα..Εύχομαι να μοιραστούμε αρκετά ενδιαφέροντα πράγματα και εφέτος..

Roadartist είπε...

@ jokar : Εγκατασταθήκαμε πλέον για τα καλά .. δεν υπάρχει υπόλοιπο άλλο για αυτό το καλοκαίρι. Σε ευχαριστώ jokar, εύχομαι να περάσεις όμορφα ότι κ αν θα κάνεις..

Hfaistiwnas είπε...

Πάνω που τελείωσαν οι διακοπές μου, νομίζω ότι θέλω να ξαναφύγω!!!!!!
Καλά να περάσεις!!!!

Μαριανα είπε...

Γεια σου Roadartist! Πόσα καλώς ήρθες είναι αρκετά; Έχεις ένα ακόμη κι από εμένα. Καλώς ήρθες και πάλι!
Όμορφες φωτογραφίες και ζεστή διήγηση... αχ και η μουσική!! :)

Κωνσταντινιά είπε...

Καλώς όρισες,

ανανεωμένη, αναζωογονημένη και αισιόδοξη.Πολύ δυνατά τα λόγια του μαυροπίνακα

librarian είπε...

Καλώς επέστρεψες καλλιτέχνιδα! Είμαι σίγουρη ότι γέμισες μπαταρίες περισσότερο από όσο μπορείς, οι φωτο το δειχνουν! Πανεμορφες! Κ η Ύδρα σαν ένας μικρός παράδεισος μου φαντάζει από τις λέξεις σου. Σαν αυτόν που κρύβεις στις εικόνες σου, αυτες που βλέπεις γυρω σου όταν οι άλλοι ακόμη ψάχνουν!
Να'σαι καλαααααα!

dyosmaraki είπε...

Welcome back
Πανέμορφες φωτογραφίες, μαγικές ονειρεμένες...
Εύχομαι καλή προσαρμογή και καλή δύναμη

nick είπε...

Roadartistaki mas na eisai kala kai euxomai oti thes na ginei pragmatikotita..

Giati to axizeis sigoura re kopelia...

Edw emeis...dipla sou :)

Roadartist είπε...

@ Hfaistiwnas : Που καλά να περάσω βρε Ηφαιστιωνάκο μας;;;; :) Αφού επέστρεψα.. :) Σε φιλώ, όταν επιστρέφεις από διακοπές θα ήταν περίεργο να μη θες να ξαναφύγεις. :) καλό απογευμάτακι!

Roadartist είπε...

@ Μαριανα : Τα "καλώς ήρθες" από φίλους είναι πάντα πραγματικά θετικά, όμορφα, ευπρόσδεκτα.. Ευχαριστώ πολύ Μαριάνα, καλώς σας βρήκα! Ναι..η μουσική ..κομματάρα.. με νόημα.. :)

Roadartist είπε...

@ Κωνσταντινιά : Καλώς ξαναβρεθήκαμε Κωνσταντινιά μου.. άντε κανόνισε τώρα από το φθινόπωρο με την Αναστασία να κατεβείτε προς τα μέρη μας, να πάμε σε καμία θεατρική παράσταση, ή για κανένα κρασάκι να τα πούμε ξανά.. Σε φιλώ.. :)

Roadartist είπε...

@ librarian : Σε ευχαριστώ πολύ librarian μου.. Σίγουρα με τιμούν τα λόγια σου.. Χαίρομαι που έχω βρεθεί εδώ με ανθρώπους που τελικά σπανίζουν.. Χαίρομαι που με κάποιους έχουμε "κοινή οπτική" στα πράγματα.. σπάνιο αυτό πολύ! Και εσύ να είσαι πάντα καλά.. σε φιλώ :)

Roadartist είπε...

@ dyosmaraki : Ευχαριστώ πολύ Dyosmaraki μου.. Χαίρομαι που σου άρεσαν οι φωτο.. :) Καλή προσαρμογή και καλή δύναμη σε όλους..

Roadartist είπε...

@ nick : Σε ευχαριστώ από καρδιάς nick.. Να είσαι πάντα καλά.. Εκτιμώ πολύ να ξέρεις..

U.S. είπε...

ύδρα, το πιστεύεις ότι δεν έχω πάει ακόμα? όπως λες κι εσύ, είναι τόσο κοντά στην αθήνα, ποτέ όμως δεν αξιώθηκα. οι φωτογραφίες είναι όμορφες, να περνάς καλά πάντα :)

Hfaistiwnas είπε...

εεεεε από τη φόρα που πήρα! Όπου και να σαι να περνάς καλά!!!

Roadartist είπε...

@ U.S. : Στην προτείνω ανεπιφύλακτα για ένα σκ.. και ειδικά τώρα το φθινόπωρο της ταιριάζει τόσο πολύ.. Είναι νησί για όλο το χρόνο.. καλά ίσως η δική μου άποψη δε μετράει..γιατί της έχω αδυναμία :)
ΥΓ πόσο θα με βόλευε να άνοιγες πάλι το blog σου.. παιδεύομαι έτσι.. :)

Roadartist είπε...

@ Hfaistiwnas :εεεεεεε καλά δικαιολόγησε :)) Αυτό έχει αξία, μακάρι να το καταφέρνουμε Ηφ :)

ξι είπε...

Καλως ηρθες αρτιστα! Ελπιζω να ξεκουραστηκες, να ανανεωθηκες &να αποτοξινωθηκες επισης απο το ι-νετ!!!
Θα γινω λιγο πεζη τωρα, αλλα μου αρεσε πολυ η φωτο με τα καφεδακια, το σημειωματαριο και πισω η θεα του λοφου του νησιου-αυτη η συνυπαρξη ολων (πραγματων &εποχων) :))

ξ.

Roadartist είπε...

@ ξι : Καθόλου πεζή.. Και εμένα αυτό με γοητεύει στην Ύδρα. Αυτή η συνύπαρξη καινούργιου κ παλαιού.. όπως και το να γράφω εκεί κλπ.. :)Τα σημειωματάρια πάντα μαζί :)
Ελπίζω να μη φανώ και εγώ πεζή αν σου πω πως δε θα ήθελα να τελειώσει το καλοκαίρι.. και πως δεν το χάρηκα όσο θα ήθελα :) χορταίνεται μωρέ;; :)

fvasileiou είπε...

To νησί του Μιαούλη, του Κουντουριώτη, της Μπουμπουλίνας, αλλά και του L. Cohen!
Αγαπημένος προορισμός και οι φωτογραφίες σου εξαιρετικές...

Roadartist είπε...

@ fvasileiou : σε ευχαριστώ πολύ Φώτη μου.. πολύ αγαπημένο νησί ναι.. :)

Related Posts with Thumbnails