30 Οκτωβρίου 2007

Ένας νέος κόσμος...



A new brand world…

Σας καλωσορίζω στο blog μου!... :))))
Ωραία ακούγεται! : )Στο blog μου! …
Ελπίζω με καλές συζητήσεις, ανταλλαγή απόψεων, νέους ‘φίλους’?...
Γιατί αυτό το blog? Γιατί πλέον η πανέμορφη Αθήνα μας.. έχει γίνει μια πόλη τόσο μικρή.. αλλά και τόσους πολλούς αποξενωμένους και μοναχικούς ανθρώπους..!
Και όμως … Με το ίντερνετ διακρίνω μια κίνηση πρωτόγνωρη τελευταία, και θέλω να συμμετάσχω!! Με εξιτάρει η ιδέα ότι μπορώ να μιλάω με άλλα άτομα γρήγορα, ελεύθερα για τα πάντα!...
Εδώ θα συζητάμε για όλα! Για Τέχνες, Μουσική, Βιβλία, Πολιτική Καθημερινότητα.. Στέκια, Συνήθειες, Κρίσεις.. Ταξίδια.. Ανθρώπινες Σχέσεις…?? Πολλές μικρές καθημερινές ιστορίες που ομορφαίνουν ή δυσκολεύουν τη σύντομη ζωή μας!...
Συχνά θα σας ‘μιλώ’ και για την αιώνια αγάπη μου.. τη θάλασσα!!

Καλωσορίσατε! Καλό μας Ταξίδι!!

28 σχόλια:

Stelios Frang είπε...

καλωσόρισες και καλά γραπτά :-)

roadartist είπε...

Ευχαριστώ πολύ Frang!!

aqua είπε...

Καλώς το !!
Ομορφα να περνάς στις γειτονιές μας ! :))

the_sailor είπε...

Καλή αρχή και από μένα! :))

Η Κουρούνα είπε...

Καλώς μας ήρθες, Roadartist!

roadartist είπε...

Σας ευχαριστώ όλους για τα καλορίζικα!!! :) Επιτέλους έφτιαξα κ εγώ blog! Ομως ακόμα θέλει δουλειά.. σιγά σιγά.. όλα θα γίνουν! Προέχει η επικοινωνία! Άλλωστε αυτός ήταν και ο σκοπός μου!

Λακης Φουρουκλας είπε...

Καλοτάξιδο και με χαμόγελο

Roadartist είπε...

Αδαή, να ήξερες πόσες φορές χαζεύω τις φωτο σου εδώ και μήνες!!!! Σε ξαναπεριμενω εδώ.. Με χαμόγελο.. αλλά και χωρίς.. όλα μέσα στη ζωή είναι! :))

Rodia είπε...

Καλωσορισες!:-)
..και καλη αντοχη λεμε...

roadartist είπε...

Rodia ευχαριστώ! Και για το "καλή αντοχή" :) Σαν ναρκωτικό είναι το blogging έτσι? Πρώτη δημοσίευση σήμερα και ήδη σκέφτομαι την αυριανή!.. Θέλει χρόνο .. και μεράκι! Θα χαρώ να ξαναδώ post σου! Thanks!

Jason είπε...

Ωραία ξεκινάει... :)
Καλή συνέχεια!

spy είπε...

ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΕΣ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΩΝ "ΤΡΕΛΩΝ"!!

spy είπε...

ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΕΣ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΩΝ "ΤΡΕΛΩΝ"!!

Roadartist είπε...

Jason μου αρέσει που σου άρεσε! Η αρχή είναι....το ήμισυ του παντός μπλα μπλα μπλα... Να τα λέμε, θα χαρώ!

Spy ευχαριστώ, αυτή ακριβώς τη χώρα γυρεύω!

BLUEPRINTS είπε...

καλή αρχή, αναμένω τα περί θάλασσας, είναι κι εμένα μια από τις αιώνια αγαπημένες

Roadartist είπε...

Blueprints ευχαριστώ! Οσο για τη θάλασσα...να είσαι σίγουρος, θα είναι συχνές οι αναφορές μου, ανέκαθεν πήγαινα στη θάλασσα και έγραφα τις σκέψεις μου.. Τέτοια τρέλα και αγάπη!

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Roadartist είπε...

Νίκο ευχαριστώ!

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα, καλό μήνα και καλορίζικο το όμορφο μπλογκ σου Roadartist! Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση - δεσμεύομαι να την τιμήσω ;)

Roadartist είπε...

GreenLeaf σ'ευχαριστώ! Θα χαρώ πολύ να τα λέμε!!

Equilibrium είπε...

καλωσήρθες στην παρέα μας λοιπόν, αναμένουμε τα γραπτά σου :)

Roadartist είπε...

@ Equilibrium Σε ευχαριστώ πολύ!

βασίλης είπε...

Καλωσώρισες Roadardist στην μπλογκοπαρέα. Καλά ποστ. Έχεις μια αγάπη στη θάλασσα -πέραν όλων των άλλων- και αυτό σε κάνει πιο αγαπητή σε μένα

Roadartist είπε...

Βασίλη δεν έχω απλά αγάπη για τη θάλασσα, αλλά λατρεία!.. Καλώς σας βρήκα λοιπόν! :)

Ανώνυμος είπε...

καλωσορίζω κ εγώ το "νέο στέκι δίπλα στην θάλασσα"
ανοικτοί ορίζοντες διαγράφονται στο βάθος :-)
καλησπέρα roadartist

Roadartist είπε...

Καλημέρα 'μαύρη γάτα'! Ευχαριστώ που πέρασες, κοίτα να μείνεις !!

One Big DJ είπε...

καλη αρχήηηηηη!!!!

Roadartist είπε...

One Big DJ ευχαριστωωωωωωωωωω...

Related Posts with Thumbnails