23 Ιουνίου 2009

Allen Ginsberg, 'Ουρλιαχτό, Κάντις και άλλα ποιήματα'..



Το βιβλίο ‘Ουρλιαχτό και άλλα ποιήματα’ πρωτοκυκλοφόρησε το φθινόπωρο του 1956 στις εκδόσεις City Lights Books, δεν άργησε όμως να κατασχεθεί από τις τελωνειακές αρχές των ΗΠΑ και την αστυνομία του Σαν Φρανσίσκο, για να αποτελέσει το αντικείμενο μιας μακράς δικαστικής αντιπαράθεσης, στην πορεία της οποίας δεκάδες ποιητές και καθηγητές κατέθεσαν υπέρ του Γκίνσμπεργκ, πείθοντας το δικαστήριο ότι το περιεχόμενο του βιβλίου δεν ήταν άσεμνο. Το Ουρλιαχτό έγινε αμέσως ένα από τα εμβληματικά κείμενα της μπήτ-γενιάς και της εποχής του.

Ο Άλλεν Γκίνσμπεργκ γεννήθηκε στις 3 Ιουνίου 1926 στο Πάτερσον του Νιού Τζέρσυ, από τη Ναόμι Γκίνσμπεργκ, Ρωσίδα μετανάστρια και μέλος του Κομμουνιστικού Κόμματος ΗΠΑ, και τον Λιούις Γκίνσμπεργκ, λυρικό ποιητή και δημοδιδάσκαλο.

Ο ίδιος ο Άλλεν προσθέτει στα προσωπικά του στοιχεία τις εξής πληροφορίες: «Γυμνάσιο και λύκειο στο Πάτερσον ώς τα 17, Κολέγιο της Κολούμπια, εμπορικό ναυτικό, Τέξας και Ντένβερ, χειριστής φωτοτυπικού, Τάιμς Σκουαίρ, φίλοι πίσω από τα σίδερα, λαντζιέρης, βιβλιοκριτικές, Μέξικο Σίτυ, έρευνα αγοράς, Σατόρι στο Χάρλεμ, Γιουκατάν και Τσιάπας 1954, Δυτική Ακτή τρία χρόνια. Αργότερα ταξίδι στην Αρκτική θάλασσα, Ταγγέρη, Βενετία, Άμστερνταμ, Παρίσι, ανάγνωση σε Οξφόρδη Χάρβαρντ Κολούμπια Σικάγο, τα παράτησε, έγραψε το Καντίς το 1959, ηχογράφησε μια κασέτα για να λένε ότι άφησε κάτι πίσω του & χάθηκε στην Ανατολή πρόσκαιρα. Ο Κάρλ Σόλομον, στον οποίο απευθύνεται το Ουρλιαχτό, είναι ενορατικός ντανταϊστής από το Μπρόνξ και πεζοποιητής».
Ο Άλλεν Γκίνσμπεργκ πέθανε στις 5 Απριλίου 1997.

Το βιβλίο ‘Ουρλιαχτό, Κάντις και άλλα ποιήματα’ είναι μια δίγλωσση έκδοση, με επιλογή μερικών από των πιο χαρακτηριστικών ποιημάτων του Άλλεν Γκίνσμπεργκ στη γνωστή μετάφραση του Αρη Μπερλή, που πρωτοκυκλοφόρησε σε βιβλίο το 1978.

«Είδα τα καλύτερα μυαλά της γενιάς μου χαλασμένα
απ΄ την τρέλα, λιμασμένα, υστερικά γυμνά...»
Ο εναρκτήριος στίχος του Ουρλιαχτού του Άλεν Γκίνσμπεργκ στιγμάτισε τη σκέψη γενεών..
Ξεχωριστοί είναι όμως και άλλοι στίχοι από ποιήματα του, όπως τα Αμερική, Το δίδαγμα του ηλιοτρόπιου, Καντίς, Θάνατος στ’αυτί του Βαν Γκόγκ κ.α.

Παρόλο που έχουν περάσει περισσότερα από 50 χρόνια από την πρώτη έκδοση, τα ποιήματα του Allen Ginsberg, είναι ακόμα δραματικά επίκαιρα.

Διαβάζοντας την επιλογή των ποιημάτων από το βιβλίο, διαισθάνεσαι τον παλμό εκείνης της εποχής, αλλά στιγμιαία ενδόμυχα την παραλληλίζεις με την δική μας...
Έμμεσα ταξιδεύεις στους πόθους, στα όνειρα, στις αντιστάσεις, στα «θέλω», στους φόβους, στο θυμό, στις αγωνίες, στην διαφοροποίηση και στον αντισυμβατισμό της…

Ο Allen Ginsberg, φίλος του Jack Kerouac και των υπολοίπων αντιπροσώπων του λογοτεχνικού κινήματος των Beat (Beat Generation, Χαμένη Γενιά), εξέφρασε με τα ποιήματα του, την απόρριψη του αμερικανικού ονείρου, τα κακώς κείμενα της εποχής του, τον πόθο για φυγή, για ζωή χωρίς όρια και δεσμεύσεις…

Η Μπητ γενιά εναντιώθηκε στις κοινωνικές συμβάσεις της συντηρητικής κοινωνίας του ’50, στην οποία κυριαρχούσε η επιδίωξη περισσότερων υλικών αγαθών ως υπέρτατη αξία, ενώ κάθε διαφορετική, μη συμβατική συμπεριφορά καταδικαζόταν.

Αυτό που πρέπει να αναφερθεί είναι πως πέρα από την εξαιρετική μετάφραση των ποιημάτων, στο βιβλίο αξίζει να διαβαστούν και οι σημειώσεις του κ. Άρη Μπερλή.
Η περιγραφή της προσωπικής συνάντησης του με τον Allen Ginsberg, το επίμετρο, αλλά και μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη του ποιητή στο “Paris Review” το 1965.

Το κίνημα των Μπητ, υπήρξε προάγγελος των Χίπις, της επιστροφής στον ρομαντισμό. Ύμνησε τον αντιδιανοουμενισμό, τον αυθορμητισμό, την πηγαία απνευστί αποτύπωση των σκέψεων & την αλήθεια των συναισθημάτων…

Ποίηση για λίγους; Μπορεί...
Σίγουρα όμως ποίηση που σε ταρακουνά, σε ωθεί σε σκέψη, που ξυπνάει από το λήθαργο τα συναισθήματα σου.

Δεν είμαστε η λέρα στο πετσί μας, δεν είμαστε η φοβερή άχαρη σκονισμένη σκοτεινή ατμομηχανή μας, είμαστε όλοι όμορφα χρυσά ηλιοτρόπια μέσα μας, ευλογημένοι από την ίδια τη σπορά μας με τα χρυσά και μαλλιαρά κατορθωμένα σώματά μας που γίνονται μαύρα τρελά ηλιοτρόπια το δειλινό, και τα κρυφοκοιτάμε κάτω από τη σκιά της τρελής ατμομηχανής της ακροποταμιάς του Σαν Φρανσίσκο του σκουπιδαριού του βραδιού της ρέμβης και της φαντασίας...
(Το δίδαγμα του ηλιοτρόπιου)

Ο Άρης Μπερλής έχει μεταφράσει, μεταξύ άλλων, Βιρτζίνια Γουλφ, Έμιλι Μπροντέ, Τζόις, Γιάκομπσον, Κόνραντ, Πόε, Μπέκετ και Θέσινγκερ. Επίσης έχει δημοσιεύσει τα «5 (+2) Δοκίμια για τον Ελύτη» (Ύψιλον, 1992) και «Κριτικά Δοκίμια» (Ύψιλον, 2001).
Τον ευχαριστώ και δημόσια για την επικοινωνία μας, την ευγένεια και την προσφορά του. Είναι πραγματικά χαρά, ή καλύτερα ευλογία να γνωρίζεις ανθρώπους που να σου χαρίζουν απλόχερα «γνώση», το πολυτιμότερο αγαθό.

22 Ιουνίου 2009

Φεστιβάλ Παπάγου 2009

Το Κηποθέατρο Παπάγου είναι μια όμορφη επιλογή για τις καλοκαιρινές βραδιές στην Αθήνα.. Πρόκειται για ένα θέατρο περιτριγυρισμένο από πράσινο και δροσιά...
Αξίζει να παρατεθούν οι φετινές του εκδηλώσεις, για όποιον μπορεί να ενδιαφέρεται..

Οι Καλοκαιρινές Εκδηλώσεις 2009 του Δήμου Παπάγου θα αρχίσουν την 23η Ιουνίου και θα ολοκληρωθούν την 28η Ιουλίου.

Ακολουθεί το αρκετά ενδιαφέρον φετινό πρόγραμμα:


Ιούνιος

23 Ιούνιος:
"Η όπερα της πεντάρας"
Η Εταιρεία Τέχνης "5η Εποχή" σε συνεργασία με το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Βέροιας και το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Κέρκυρας, παρουσιάζουν το έργο των Bertolt Brecht – Kurt Weill "Η όπερα της πεντάρας". Με τους Καρυοφιλλιά Καραμπέτη, Στέλιο Μάινα, Ρένια Λουϊζίδου, Αλέξανδρο Μπουρδούμη κ.α.
26 Ιουνίου: Συναυλία του Κωστή Μαραβέγια και της ανερχόμενης Ιταλίδας καλλιτέχνιδας Naif.

27 Ιουνίου: Φεστιβάλ Χορωδιών

29 Ιουνίου: "Αι δύο ορφαναί"



Η Θεατρική Διαδρομή παρουσιάζει την κωμωδία "Αι δύο ορφαναί" του Γάλλου συγγραφέα Δ΄Εννερί.

Με τους Παύλο Χαϊκάλη, Γιάννη Βούρο, Αργύρη Αγγέλου, Κώστα Φλωκατούλα, Φώτη Σπύρο, Γιάννη Θωμά κ.α.

30 Ιουνίου: Rock Festival

Ιούλιος

2 Ιουλίου: "Το θαύμα της Αννυ Σάλιβαν"

Το Θέατρο Άλφα παρουσιάζει την αληθινή ιστορία "Το θαύμα της Αννυ Σάλιβαν" του Ουίλλιαμ Γκίμπσον.

Μαζί με την Πέγκυ Τρικαλιώτη παίζουν οι: Θωμάς Κινδύνης, Γεωργία Μαυρογιώργη, οι μικρές Δήμητρα Δουμένη και Αναστασία Τσιλιμπίου, ο Ορέστης Σοφοκλέους κ.α.

4 Ιουλίου: "Θεσμοφοριάζουσες"

Η Πολιτιστική Έκφραση παρουσιάζει την κωμωδία του Αριστοφάνη "Θεσμοφοριάζουσες".

Με τους Βασίλη Τσιβιλίκα, Γιώργο Κωνσταντίνου, Σπύρο Σαραφιανό, Γιώργο Ματαράγκα, Αθηνά Μαυρομάτη κ.α.

7 και 8 Ιουλίου: "Μήδεια"

Ο Θίασος Προσκήνιο παρουσιάζει τη θεατρική παράσταση "Μήδεια" του Μποστ.

Με τους Κάτια Δανδουλάκη, Γιώργο Γαλίτη, Πάνο Σταθακόπουλο, Γιώργο Ψυχογιό, Θανάση Τσαλταμπάση, Μάνο Παπαγιάννη, Κώστα Γιαννακόπουλο κ.α

11 Ιουλίου: "Οιδίπους Τύραννος"

Ο Οργανισμός Ελληνικού Θεάτρου Αιχμή παρουσιάζει την τραγωδία του Σοφοκλή "Οιδίπους Τύραννος". Με τους Γιάννη Νικολαϊδη, Φωτεινή Φιλοσόφου, Άκι Δρακουλινάκο, Κώστα Λάσκο, Τάσο Πολιτόπουλο κ.α.

12 Ιουλίου: Κατερίνα Κούκα, Λένα Αλκαίου

13 Ιουλίου: Αρλέτα, Χρήστος Θηβαίος, Γιώργος Χριστοδούλου

Ειδικά για αυτή την συναυλία δείτε & εδω: για την Αρλέτα.

14 Ιουλίου: "Ο κουρέας της Σεβίλης"

Ο ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Κρήτης παρουσιάζει το πιο λαμπερό δείγμα του γαλλικού πνεύματος "Ο κουρέας της Σεβίλης" του Μπωμαρσαί. Με τους Γιώργο Παρτσαλάκη, Νίκο Δαδινόπουλο, Τάσο Παλαντζίδη, Γιάννη Αϊβάζη, Θάλεια Προκοπίου κ.α.

15 και 16 Ιουλίου: Σταμάτης Κραουνάκης, Σπείρα Σπείρα

17 Ιουλίου: Larry Coryell, Joey Defrancesco, Alphonse Mouzon Trio

Η showhat παρουσιάζει το jazz- fusion τρίο που… ροκάρει: Larry Coryell, Joey Defrancesco και Alphonse Mouzon Trio.

Τρεις κορυφαίοι μουσικοί της jazz σε μια μοναδική καλλιτεχνική σύμπραξη για πρώτη φορά στην Ελλάδα.

19 και 20 Ιουλίου: "Ο κατά φαντασίαν ασθενής"

Ο Θίασος Γιάννη Μπέζου παρουσιάζει τη κωμωδία "Ο κατά φαντασίαν ασθενής" του Μολιέρου.

Με τους Γιάννη Μπέζο, Ναταλία Τσαλίκη κ.α.

22 Ιουλίου: Η On Stage Productions παρουσιάζει τους Νεοϋορκέζους Mercury Rev.

23 Ιουλίου: "Βαβυλωνία"

Το Εθνικό Θέατρο, το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Σερρών και το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Κομοτηνής παρουσιάζουν το έργο "Βαβυλωνία" του Δ. Κ. Βυζαντίου.

Με τους Ταξιάρχη Χάνο, Παναγιώτη Παναγόπουλο, Παντελή Δευτάκη, Κώστα Βασαρδάνη κ.α.

27 Ιουλίου: "Λυσιστράτη"'

Το Θέατρο Ζίνα παρουσιάζει την κωμωδία του Αριστοφάνη "Λυσιστράτη".

Με τους Θύμιο Καρακατσάνη, Στάθη Ψάλτη και 20 ακόμα ηθοποιούς και χορευτές.

Για περισσότερες πληροφορίες :

Δημοτικό Κηποθέατρο Παπάγου, Κορυτσάς, Παπάγου, Αττική (Πληροφορίες: 213 2027186-187: Γραφείο Φεστιβάλ, Αναστάσεως 94, Παπάγου)

Προπώληση εισιτηρίων:

* Δημαρχείο Παπάγου: Αναστάσεως 90, Τηλ: 213 2027100 (εργάσιμες ημέρες και ώρες), Κατάστημα ΔΑΝΑΟΣ: Μεσογείων 230, Χολαργός, Τηλ: 210 6528301 & 3 (εργάσιμες ημέρες και ώρες), Ταμείο Θεάτρου: Τηλ: 210 6520412 (την ημέρα της παράστασης από τις 18:30), Η είσοδος σε ορισμένες εκδηλώσεις είναι ελεύθερη.

17 Ιουνίου 2009

..η Ακρόπολη, Εγκαίνια Νέου Μουσείου Ακρόπολης..


Photo by Roadartist
5.200 χρόνια η καρδιά της Ιστορίας χτυπά συνεχώς στην Ακρόπολη. Είναι γραμμένη σε εκατοντάδες όστρακα της νεολιθικής εποχής, σε προϊστορικά αγγεία, σε λείψανα κατοικιών, σε τάφους και σε οποιοδήποτε εύρημα που υποδηλώνει την αδιάπτωτη συνέχεια της ζωής μέχρι σήμερα..

Τι ακριβώς είναι όμως η Ακρόπολη;

Ένας αρχιτεκτονικός γρίφος, ένας Ιερός Βράχος που αποτελεί μέρος της Ιστορίας της Αθήνας από τη Νεολιθική Εποχή, το σύμβολο ενός πολιτεύματος που δόξασε το όραμα ενός ανδρός και τη συναίνεση των πολλών.

Η Ακρόπολη έδωσε στην ανθρωπότητα το μέτρο του κλασικού, που ενσωματώνει αρμονικά τον ρυθμό και τη συμμετρία, τη δύναμη και την ομορφιά, τη φύση και την τέχνη.

Είναι ένα μνημείο που προκάλεσε τον σεβασμό και τον θαυμασμό σε ξένους κατακτητές και το οποίο δεινοπάθησε στη διάρκεια των πολεμικών αντεκδικήσεων τους. Είναι η απόδειξη ότι το κάλλος, η αρμονία και η δημοκρατία μπορούν τελικά να επικρατήσουν στον κόσμο.

Σε λίγες μέρες, στις 20 Ιουνίου το Νέο Μουσείο της Ακρόπολης, ανοίγει τις πόρτες του για να μας αποκαλύψει το τι και το πώς του «Χρυσού Αιώνα»..

Αξίζει να αναφερθούμε σήμερα σε κάποια σημαντικά σημεία της ιστορίας της και φυσικά στα εγκαίνια του Νέου Μουσείου, στο όραμα της αξέχαστης Μελίνας Μερκούρη.

Πάμε για ένα διαδικτυακό ταξίδι στο ιστορικό παρελθόν..

Παρθενώνας..

Παγκόσμιο μνημείο Δημοκρατίας και καλλιτεχνικής τελειότητας




Από τα πλέον αναγνωρίσιμα μνημεία σε όλο τον κόσμο, ο Παρθενώνας και η Ακρόπολη ακτινοβολούν πέρα από τα εθνικά σύνορα. Έχει ειπωθεί ότι στον Παρθενώνα η τέχνη εξανθρώπισε τον θεό και θεοποίησε τον άνθρωπο.

Ναός τριών διαφορετικών θρησκειών. Ναός της Αθηνάς Παρθένου για χίλια χρόνια, εκκλησία της Παρθένου Μαρίας για άλλα χίλια χρόνια και τζαμί για περίπου δύο αιώνες..
Σήμερα πολιτιστικό και καλλιτεχνικό προσκύνημα, προκαλούσε πάντοτε δέος..

Πίνακας Άγγελος Γιαλλινάς (1857-1939)
Στην εποχή της τουρκοκρατίας η Ακρόπολη έγινε η «Ατίνα Καλεσί», το φρούριο δηλαδή της Αθήνας. Και ο Παρθενώνας, από βυζαντινή και καθολική εκκλησία, μετατράπηκε σε τζαμί. Το ξημέρωμα της 21ης Σεπτεμβρίου 1687 οι Τούρκοι του Κάστρου είδαν τον Πειραιά να γεμίζει από τα πλοία του Βενετού στρατάρχη Φραγκίσκο Μοροζίνι. Ήταν η εποχή του τρίτου Βενετοτουρκικού Πολέμου και τα μισθοφορικά στρατεύματα του Μοροζίνι κατευθύνονταν προς την Αθήνα για να επιτεθούν στους 800 ένοπλους Τούρκους που κλείστηκαν στο κάστρο της Ακρόπολης μαζί με 2.500 γυναικόπαιδα και ομήρους Αθηναίους. Ο Μοροζίνι τοποθέτησε τα κανόνια του στη συνοικία του Ραγκαβά- μεταξύ Πλάκας και Αέρηδων.

Από εκεί, το βράδυ της 26ης Σεπτεμβρίου εκσφενδονίστηκε το βλήμα που εισχώρησε από μία τρύπα της στέγης και ανατίναξε τον Παρθενώνα. Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα σωριάστηκε η στέγη κι ένα πολύ μεγάλο τμήμα των μακρών τοίχων του σηκού κατέπεσε σε ερείπια. Ο Μοροζίνι παρέμεινε λιγότερο από έξι μήνες, καθώς δεν τον συνέφερε να διατηρεί τον μισθοφορικό στρατό.

Προτού αναχωρήσει για τη Χαλκίδα σκέφτηκε να ανατινάξει όλη την Ακρόπολη για να αχρηστεύσει το φρούριο. Το κόστος όμως σε εκρηκτικά τον απέτρεψε τελικά. Σκέφτηκε τότε να στείλει ένα ενθύμιο στη Βενετία. Ανέβασε τεχνίτες με σκάλες για να αποσπάσουν το κεντρικό άγαλμα του Ποσειδώνα και το άρμα της Νίκης από το δυτικό αέτωμα, τα γλυπτά όμως έπεσαν κι έγιναν κομμάτια. Έτσι διακόπηκε η πρώτη επιχείρηση λεηλασίας του Παρθενώνα.

Ανθρωπόμορφοι Κίονες


Οι Καρυάτιδες του Ερεχθείου κράτησαν τη θέση τους επί 2.400 χρόνια. Ο λόγος που αφήνουν μια ανεξίτηλη εντύπωση βρίσκεται στο ίδιο το σώμα, στον συνδυασμό στάσης και κίνησης, στην εναλλαγή κρυφού και φανερού, γυμνού και ντυμένου.


Photo by Roadartist

Οι «Κόρες» των Αθηνών ονομάσθηκαν Καρυάτιδες πολύ αργότερα στη ρωμαϊκή εποχή από τον Βιτρούβιο, από τις Καρυάτιδες Παρθένες της Λακωνίας που τελούσαν χορούς με κάνιστρα στο κεφάλι σε ένα ιερό της Αρτέμιδος Καρυάτιδας. Ο 20ός αιώνας τις γέρασε απότομα. Στη θέση τους στέκουν πιστά αντίγραφα. Στο Νέο Μουσείο της Ακρόπολης θα εκτίθενται χωρίς τη γυάλινη θήκη μετά τον καθαρισμό τους με λέιζερ-μαζί με την αποκαταστημένη αυθεντική μορφή της έκτης χαμένης Καρυάτιδας, η οποία βρισκόταν στις αποθήκες του παλιού μουσείου.

Photo by Roadartist



Οι «πρωτιές» του Νέου Μουσείου

Η έκθεση των Γλυπτών του Παρθενώνα στο Νέο Μουσείο της Ακρόπολης έχει μία παγκόσμια πρωτιά: για πρώτη φορά παρουσιάζεται το σύνολο του γλυπτού διακόσμου.

Η έκθεση αποτελεί την πληρέστερη έως σήμερα παρουσίαση των γλυπτών, αν λάβουμε υπόψη ότι μαζί με τα πρωτότυπα έργα θα εκτεθούν και εκμαγεία όλων εκείνων των γλυπτών που βρίσκονται εκτός Ελλάδας. Μέχρι τώρα το Βρετανικό Μουσείο θεωρούνταν ότι κατείχε το μεγαλύτερο ποσοστό των σωζόμενων γλυπτών του Παρθενώνα- πάνω από το 50%. Στην αίθουσα του Παρθενώνα στο Νέο Μουσείο συγκεντρώνονται σχεδόν το 55% των γλυπτών.

Θα εκτεθεί ολόκληρη η δυτική ζωφόρος, μήκους 21 μ., δεκατέσσερις δυτικές μετόπες και κάποιες από τις ανατολικές, έργα που κατέβηκαν πρόσφατα από το μνημείο.

Ιστορία έξι χιλιετιών
Λεηλασία Έλγιν
Το χρυσελεφάντινο άγαλμα της Αθηνάς Παρθένου, έργο του Φειδία στον ναό του Παρθενώνα, έφερε 1.150 κιλά σε χρυσό, που μπορούσε να αφαιρεθεί και να επανατοποθετηθεί.

Ο Παρθενώνας κόστισε όσο 200 πολεμικά πλοία μέσου μεγέθους.

Κάθε κίονας του ζυγίζει 75 τόνους και απαιτούσε 19.000 εργατοώρες. Όσες χρειάζονται σήμερα για την ανέγερση μιας μεσαίου μεγέθους πολυκατοικίας.

232 επιγραφές χαραγμένες στα μάρμαρα του Παρθενώνα αποτελούν ένα «λίθινο χρονικό» για τη βυζαντινή Ιστορία της Αθήνας.

Τα μνημεία της Ακρόπολης διασώθηκαν από φωτιές, από σεισμούς, από ξένους κατακτητές.. Δυστυχώς όμως δεν κατάφεραν να σωθούν από τον βανδαλισμό και την ιεροσυλία του Έλγιν.
Ο Έλγιν απέσπασε αγάλματα από τα βάθρα τους και τα τοποθέτησε σε κιβώτια. Όσα από τα αγάλματα ήταν μεγάλα τα τεμάχισε, έκοψε κεφάλια, πόδια, χέρια. Έσπασε κίονες σε κομμάτια, απέσπασε ολόκληρα τμήματα των ναών και αφαίρεσε δεκάδες μεμονωμένα κομμάτια. Έκλεψε το μεγαλύτερο τμήμα της γλυπτής διακόσμησης των μνημείων, απομάκρυνε ολόκληρους κίονες από τις βάσεις τους, εκατοντάδες αντικείμενα, τμήματα μνημείων, έχοντας την πλήρη κάλυψη της βρετανικής κυβέρνησης.

Photo by Roadartist

Το Νέο Μουσείο της Ακρόπολης, ένα από τα πιο "πλούσια" και σύγχρονα μουσεία του κόσμου, ανοίγει επιτέλους τις πύλες του..

Πλέον προσφέρει την μεγαλύτερη ασφάλεια για τους αρχαίους θησαυρούς της Αθήνας και αποτελεί τη καλύτερη βάση για τα κλεμμένα Γλυπτά..

Στο Νέο Μουσείο θα αναδειχτούν περισσότερες από 4.000 αρχαιότητες από τη Νεολιθική Εποχή έως και τον Μεσαίωνα.
Μέχρι το τέλος του 2009, το κοινό θα μπορεί να επισκέπτεται το Νέο Μουσείο με εισιτήριο μόλις ένα ευρώ.

Θα είναι ανοικτό καθημερινά από τις 8 π.μ. ως τις 8 μ.μ. εκτός από τις Δευτέρες.

Site του Μουσείου: the acropolis museum

Παλαιότερα σχετικά posts :
Χρησιμοποιήθηκαν στοιχεία: Συλλεκτική έκδοση «Ακρόπολη. Από τα μνημεία στο Μουσείο», Τα Νέα.
Related Posts with Thumbnails