Κάθε ένας και μια άλλη άποψη.., μια άλλη διαφορετική σκέψη, μια εντελώς άλλη πινελιά στον καμβά της ζωής.. Σας αφήνω με ένα αγαπημένο κομμάτι και βίντεο ..και στις σκέψεις μου.. ..τα λέμε, καλό σκ!
Χωρίς περίσκεψιν, χωρίς λύπην, χωρίς αιδώ μεγάλα κ’ υψηλά τριγύρω μου έκτισαν τείχη. Και κάθομαι και απελπίζομαι τώρα εδώ. Άλλο δεν σκέπτομαι: τον νουν μου τρώγει αυτή η τύχη· διότι πράγματα πολλά έξω να κάμω είχον. A! όταν έκτιζαν τα τείχη πώς να μην προσέξω. Aλλά δεν άκουσα ποτέ κρότον κτιστών ή ήχον. Aνεπαισθήτως μ’ έκλεισαν από τον κόσμον έξω
---
Οι παραπάνω στίχοι του Κ. Καβάφη είχανε "κολλήσει" σήμερα στο μυαλό μου..
Θυμάμαι την έκπληξη μου όταν τους είχα πρωτοδιαβάσει στα μαθητικά μου χρόνια.
Σήμερα κάμποσα χρόνια μετά, αισθάνομαι πως δεν θα μπορούσε κανείς
να εκφράσει καλύτερα το νόημα τους.. με τόσες λίγες λέξεις..
Δυστυχώς τελικά, είχες δίκιο.. Ο ήχος το Σάββατο στο Fuzz ήταν χάλια! Να πληρώνεις 35€, να έρχονται μεγάλα ονόματα στην Ελλάδα, η συναυλία να είναι sold out, κόσμος μέχρι και λίγο πριν αρχίσει να ψάχνει εισιτήρια απ'έξω.., αν μη τι άλλο είναι ντροπή να ξενερώνεις από τον χάλια "ήχο" του μαγαζιού!Δεν νομίζω να έχω ακούσει χειρότερο ήχο σε συναυλιακό χώρο. Σίγουρα θα το σκεφτώ αρκετά να ξαναπάω στο Fuzz Club..
Από την άλλη, ο κόσμος!.. Μπίρι, μπίρι όλη την ώρα.. Τους Your Hand In Mine (-μπράβο παιδιά είστε καταπληκτικοί!!-) σχεδόν κανείς δεν τους άκουγε.. κυριαρχούσαν οι φωνές.. λες και δεν υπήρχαν άνθρωποι πάνω στη σκηνή.. (απλά δείτε το βίντεο.. )
Και ο Tiersen..., παίζοντας ελάχιστα κομμάτια από αυτά για τα οποία τον έχουμε αγαπήσει.. (ούτε ένα από amelie, λοιπά soundtracks).. με μια στροφή προς το electro-rock.. Γιατί βρε Yann???
Παρόλ'αυτά το εισιτήριο της συναυλίας θα κρατηθεί..
Αυτή η πρώτη σκαναρισμένη εικόνα οφείλεται στον b|a|s|n\i/a. Σε Ευχαριστώ πολύ για το δώρο! Και εκτιμώ, το ξέρεις.. Όλα θα πάνε καλά..θέλουν δε θέλουν!! :)))
Αυτό το τραγούδι, όσο πάει μου αρέσει περισσότερο!
Ο Κλωντ Μονέ (Claude Oscar Monet) γεννήθηκε στις 14 Νοεμβρίου του 1840 στο Παρίσι. Ο πατέρας του ήταν εύπορος έμπορος. Σε ηλικία πέντε ετών μετακόμισε με την οικογένειά του στη Χάβρη, η οποία αποτελούσε σημαντικό λιμάνι, στις όχθες του Σηκουάνα.
Καθοριστική υπήρξε η γνωριμία του με το διάσημο στην εποχή του ζωγράφο τοπίων Eugene Boudin, ο οποίος αποτέλεσε έναν από τους πρώτους δασκάλους του και ουσιαστικά τον ενθάρρυνε να ζωγραφίσει την ύπαιθρο.
Το 1859 εγκαταστάθηκε στο Παρίσι για να σπουδάσει ζωγραφική και ήρθε σε επαφή με έργα σημαντικών ζωγράφων στο Μουσείο του Λούβρου.
Impression, soleil levant, 1872, ελαιογραφία 48 x 63 εκ - Μουσείο Marmottan
Το 1874 συμμετείχε στην πρώτη έκθεση της ομάδας των Ιμπρεσσιονιστών στο Παρίσι, με τον πίνακα του Impression, soleil levant (Εντύπωση, ανατέλλων ήλιος) στη Γαλλία.
Ο τίτλος του πίνακα του Μονέ, ενέπνευσε τον κριτικό τέχνης Louis Leroy στην χρήση του όρου Ιμπρεσιονισμός (Impressionism) για πρώτη φορά.
"...Είμαι εκστασιασμένος το Giverny είναι
ένα υπέροχο μέρος για μένα...", γράφει ο Μονέ το 1883...
Μετά το θάνατο της γυναίκας του Camille, την οποία έχει απαθανατίσει ο ζωγράφος σε αρκετούς πίνακές του, εγκαταστάθηκε στο προάστιο Giverny, με την Αλίς Οσεντέ, ερωμένη του από πολλά χρόνια πριν, όπου καλλιεργούσε τον κήπο του και ζωγράφιζε.
Πολλοί από τους πίνακες αυτής της εποχής έχουν ως θέμα τον κήπο και το σπίτι του στην περιοχή.
Στις δεκαετίες του 1880 και του 1890, ο Μονέ ξεκίνησε να ζωγραφίζει σειρές πινάκων, όλοι βασισμένοι σε ένα κοινό θέμα, το οποίο όμως απέδιδε κάθε φορά με διαφορετικό τρόπο ή με διαφορετική τεχνοτροπία..
Ζωγράφιζε συχνά σε ταξίδια που έκανε στη νότια Γαλλία, Αγγλία, Ολλανδία, Νορβηγία, Ισπανία και Ιταλία. Το διάστημα 1883-1908, ταξίδεψε στη Μεσόγειο, γεγονός που τον ενέπνευσε για την δημιουργία μιας σειράς τοπίων.
Το 1908 παθαίνει μια βλάβη στα μάτια. Το 1918 η κατάσταση της όρασης του χειροτερεύει. Πλέον βασίζεται στις ετικέτες των χρωμάτων για να μην κάνει κάποιο λάθος. Τελικά εγχειρίζεται επιτυχώς, το 1923 κι έτσι ως ένας πεισματάρης γέρος συνεχίζει πεισματικά να ζωγραφίζει.
Πέθανε το 1926, σε ηλικία 86 ετών στο Giverny, ως πλούσιος και αναγνωρισμένος ζωγράφος. Οι πίνακες του, πραγματικά με ξεκουράζουν..
Ακολουθούν κάποιοι ενδεικτικοί παρακάτω..
O Μιρμπό γράφει για τα έργα του Μονέ:
"..Ο αέρας ποτίζει κάθε αντικείμενο, το γεμίζει μυστήριο, το τυλίγει με όλους τους χρωματισμούς, που πότε σβήνουν απαλά και πότε σπινθηλοβολούν... η αρμονία των δυνάμεων συμβαδίζει με τους ατμοσφαιρικούς νόμους, με την κανονική και ακριβή πορεία των επίγειων και των ουράνιων φαινομένων.."
Ο Καθεδρικός της Ρουέν, 1892-1894, Παρίσι, Μουσείο Ορσέ.. Αυτός ο πίνακας καδράρει την πρόσοψη του καθεδρικού, με τους σκούρους τόνους να κυριαρχούν..
..Λεύκες Στο Ποτάμι..
..Η Μεγάλη Γέφυρα Της Αρζεντέιγ..
Ψαρόβαρκες..
Αυτό το έργο ζωγραφίστηκε στο 1885 ή το 1886 και φυλάσσεται σε Μουσείο της Βουδαπέστης.
Είναι ένα από τα πιο όμορφα έργα της δεκαετίας που είναι αφιερωμένα στα Ετρετά, ένα ψαροχώρι. Μπορεί να πρόκειται για μια σκηνή κοινότυπης εικονογραφίας, αλλά η ζωγραφική πραγμάτευση είναι αξιοπαρατήρητη..
Η λίμνη με τα Νούφαρα, η Πράσινη Αρμονία..
Αυτός ο υπέροχος πίνακας του 1899,
φυλάσσεται στο Παρίσι στο Μουσείο Ορσέ.
Ανήκει στην πλούσια σειρά των έργων με το συγκεκριμένο θέμα..
Ο Μονέ υπήρξε σημαντικός καλλιτέχνης, ειδικά όσον αφορά την επιλογή των θεμάτων, την επαναστατικότητα στην τεχνική του, την μέθοδό του να δημιουργεί σειρές έργων..
Μπορείτε να κατεβάσετε αρχείομε τα έργα του Μονέ, απλάπατώντας ΕΔΩ. Ευχαριστώ πολύ τον αγαπητό συνblogger Κούκο, που μου το έστειλε, να το μοιραστούμε μαζί!