15 Ιουνίου 2011

"Ο καθρέφτης και το μαχαίρι", του Μάνου Χατζιδάκι


Ο Μάνος Χατζιδάκις πέθανε σαν σήμερα, στις 15 Ιουνίου 1994. 
Ακολουθουν κάποιες σκέψεις του...

"...Πού καιρός για επανάσταση! Και γιατί άλλωστε; Να διορθωθεί τι και με ποιό τρόπο; Όλες οι επαναστάσεις καταλήγουν στην κατάκτηση της ανεγκέφαλης, όπως είπαμε Κυρίας. Της Εξουσίας. Αυτή η κατάκτηση, ως γνωστόν, δημιουργεί Δίκαιον, μακράν των ονειρικών στόχων μιας επανάστασης. Οι άνθρωποι που προκύπτουν από μια επανάσταση, περιέχουν τα ίδια συστατικά με τους αποχωρήσαντες ή τους ηττηθέντες. Η καταπίεση ευνοεί την αντίσταση και την ψυχική υγεία. Η επιτυχία και η επικράτηση κάνει ν' αναβιώσει η εγωπάθεια, ο απολυταρχισμός, ο συγκεντρωτισμός και η απανθρωπιά. 

Η αντίσταση ξαναγεννά. Η Εξουσία φθείρει, καταστρέφει τα ζωογόνα κύτταρα του ανθρώπου. Χρειάζεται ισχυρή παιδεία για ν' ανθέξει κανείς στην έννοια της Εξουσίας και της επιτυχίας.

Ο άνθρωπος σε μια έξυπνη στιγμή του, έβγαλε τον Θεό και το Δαίμονα από μέσα του και τους εναπόθεσε στους ουρανούς. Θέσπισε Νόμους, έχτισε εκκλησίες και έγινε ανεύθυνος στη μοίρα του, μοιράζοντας τις ευθύνες έξω από αυτόν. Μια σειρά τελετουργιών προδικάζουν την επιρροή του καλού και του κακού. Κι έτσι αφέθηκε να τον καθοδηγεί η ανθρώπινη αδυναμία του και όχι μια σμιλεμένη ανθρώπινη κρίση. Η πολιτεία, το Κράτος, ευνοεί την εκπαίδευση εκείνη που δεν απελευθερώνει τον άνθρωπο αλλά τον περιορίζει σε ειδικά πλαίσια, επωφελή για το σύνολο. Και η ανθρώπινη κρίση άρχισε να περιορίζεται στα καθ' ημάς και όχι στις δυνατότητες της ανθρώπινης φύσης μας. 

Πώς να αντιδράσουμε όταν η μεγάλη πλειοψηφία ζει την πλάνη πως εκπροσωπείται από τους τυχοδιώκτες του Τύπου και της Πολιτικής και πως η θέλησή της κυβερνά; Πώς θα μπορέσει να αποφύγει τη θανάσιμη ψευδαίσθηση που έντεχνα έχουν δημιουργήσει οι εκάστοτε κρατούντες κι ακόμη περισσότερο οι ψευτοσοσιαλιστές και οι αριστερίζοντες καιροσκόποι; [...] Μια καινούργια τάξη αρχίζει να γεννιέται από τους φωτισμένους και ανησυχούντες κάθε παράταξης. Και φυσικά καλούμεθα να ζήσουμε διωγμούς και καταδιώξεις όλων αυτών των ανήσυχων και πεφωτισμένων, στο όνομα του λαού και του Σοσιαλισμού, ετούτη τη φορά. Όπως παλιά στο όνομα της Πατρίδας και του Έθνους ημών του Ιερού. Ποτέ δεν πρόκειται να τελειώσει η ανθρώπινη περιπέτεια αλλά και η ανθρώπινη ευπιστία. Πάντα ο άνθρωπος θα πιστεύει πως τα όνειρά του θα δικαιωθούν. Αλλά και πάντα θα αγνοεί πως ο ίδιος καταστρέφει τα όνειρά του με το να ξυπνά κάθε πρωί. Κάθε πρωί και όχι για πάντα, μια και μόνη φορά.

Το θέμα όμως παραμένει επιτακτικό και τυραννικό. Πώς ένας πολίτης που σκέφτεται και δεν εννοεί να συμβιβάζεται ή να βολεύεται στις ομαδικές πλάνες, μη συμμετέχοντας στα ομαδικά ή συντεχνιακά συμφέροντα, πώς ένας τέτοιος πολίτης είναι δυνατόν να διατηρήσει τη φωνή του και τη σημασία της, με το κύρος που του παρέχει η επιτυχής προσωπική του εργασία; Εδώ παρατηρούμε μια συνεχή διαρροή επιτυχών πολιτών που για τον έναν ή άλλο λόγο δεν άντεξαν στην επιτυχία ή στην καθιέρωση. Το Κράτος τους κολακεύει με τη συμμετοχή τους στην άσκηση πολιτικών πράξεων. Τους χρίζει βουλευτές. Ένας πρώτος και εύκολος εκμαυλισμός τους. Τους εισάγει στη Βουλή κι ενώ είναι γνωστό πως η Βουλή έχει πάψει προ πολλού να αποτελεί κέντρο λήψης αποφάσεων. Έχει καταλήξει σε κέντρο επικυρώσεως κυβερνητικών αποφάσεων. Είναι μια βιτρίνα-επίφαση μιας δήθεν Δημοκρατίας. Και ο 'επιτυχών' ευνουχίζεται σε μια παράσταση που έχει πάψει προ πολλού να σημαίνει κάτι παραπάνω από μια 'τελετουργία νεκρού θέματος'.

Και το κακό είναι πως οι πολίτες συνηθίζουν στην παρερμηνεία των λέξεων και στις κενές περιεχομένου σπουδαιοφανείς ορολογίες, που επικίνδυνα έχουν επικρατήσει στους νεοελληνικούς καιρούς μας. Κι όχι μόνο στον τόπο μας, αν και εδώ το κακό έχει παραγίνει. Έχουμε φτάσει σ'εγκληματιά όρια και η αντίδρασή μας δεν πρέπει να χωράει αναστολή. Προφέρονται ανενδοίαστα λέξεις-φράσεις χωρίς ίχνος από το αρχικό τους περιεχόμενο. Και χαρακτηρίζεται ολόκληρη η κυβερνητική δραστηριότητα από μια τέτοια κενή περιεχομένου λεξιχρησία, χωρίς ενδοιασμό, ντροπή ή επιφύλαξη, που υποτιμά την στοιχειώδη νοημοσύνη του Έλληνα πολίτη, τουλάχιστον στο ποσοστό των μ'ευαισθησία ανησυχούντων και σκεπτόμενων. Ζούμε την προετοιμασία νεοφασιστικών καιρών, στ' όνομα του παντοδύναμου λαού και των 'απλών' ανθρώπων. Και φυσικά ήταν επόμενο να φανούν 'δημοσιογραφικά' όργανα για να υπηρετήσουν τον προετοιμαζόμενο νεοφασισμό, με εκχυδαϊσμένη γλώσσα, εσκεμμένος λεξινοθείες και ευτελείς κολακείες γερόντων και υποανάπτυκτων πολιτών."


(απόσπασμα από το "Ο λόγος για τους Έλληνες νέους του '88" σελ. 174-177 του βιβλίου "Ο καθρέφτης και το μαχαίρι" του Μάνου Χατζιδάκι, εκδ. Ίκαρος Εκδοτική Εταιρία)

14 Ιουνίου 2011

πλατείας λέξεις


Σχεδόν δύο μήνες με κλειστά σχόλια και απουσίας από τα blogs σας. Σε αυτό το χρονικό διάστημα συνέβησαν αρκετά πράγματα. Σε συλλογικό επίπεδο, το πιο αισιόδοξο ήταν η αυθόρμητη και μη καθοδηγούμενη προσέλευση του κόσμου στις πλατείες. Κάτι που τόσο καιρό κάποιοι αναρωτιόμασταν γιατί δεν συνέβαινε. Έπειτα όπως ήταν φυσικό, ακολούθησαν αναλύσεις επί αναλύσεων, αμφισβητήσεις επί αμφισβητήσεων, κριτικές εξ' αποστάσεως, διχασμοί, ετερόκλητες απόψεις, ερμηνεύσεις και αναμενόμενες παρερμηνεύσεις.  Το μόνο μη αναμενόμενο ήταν η δυναμική, η ενότητα και η μακροβιότητα αυτών των συγκεντρώσεων του κόσμου. Εδώ ακριβώς προκύπτουν αρκετοί εύλογοι προβληματισμοί...

O κόσμος δηλώνει σαφέστατα και έμπρακτα με την παρουσία του, με τη φωνή του (ή και με τη σιωπή του...) στην κατάμεστη πλατεία την άποψη του και πλέον τίθεται μιας σταθερής διαφοροποιήσεως διαχωριστική γραμμή μεταξύ λαού και κυβέρνησης.  Αν δεν εισακουστεί η φωνή του, τότε κανείς δεν εγγυάται πως και με ποιο τρόπο θα εξελιχθεί αυτή η διάθεση για συμμετοχή του λαού. 

Έχουμε μπει σε μια άλλη εποχή και σίγουρα κανείς δε ξέρει τι θα είναι αυτό που θα κυοφορήσει. Σε αυτή την ιστορική συγκυρία, αυτό που πρωτεύει είναι να βρούμε όλα όσα μας ενώνουν με το διπλανό μας και όχι όσα μας χωρίζουν. Να διδαχτούμε από τα λάθη του παρελθόντος και ενωμένοι να προχωρήσουμε μπροστά. Το μέλλον ανήκει στους ανθρώπους και όχι στις οικονομικές δυνάμεις. Το οικονομικό σύστημα του σημερινού πολιτισμού χρεοκόπησε, απέτυχε, όχι όμως και ο κάθε άνθρωπος.  Αυτό που απαιτείται είναι μια ρήξη με το παλιό κόσμοΤα προβλήματα δεν πρόκειται να λυθούν με τον ίδιο τρόπο σκέψης που τα γέννησε. Η μεγαλύτερη αντίσταση είναι η δημιουργικότητα, η πίστη στο όνειρο και ο συλλογικός αγώνας για αλλαγή. Όταν στερούν σε έναν λαό το όνειρο, το όραμα και την εμπιστοσύνη, τότε δεν έχει αύριο. 

Σίγουρα μια φωνή δεν έχει δύναμη. Αν ενώσεις όμως τη φωνή σου με του διπλανού σου, τότε μπορεί να αποκτήσει οντότητα και ουσία.  Το θέμα είναι όλες αυτές οι συγκεντρώσεις να μη χάσουν το νόημα τους, διαφορετικά θα μετατραπούν σε μηδενισμό. Κάτι που ίσως έχουμε συνηθίσει ως έθνος. Εύχομαι μόνο να μην έχουμε εθιστεί στο ατελέσφορο. 

Αυτό που συντελείται αυτές τις μέρες στο Σύνταγμα είναι η πρώτη απόπειρα των Ελλήνων μετά από δεκαετίες να υπάρξουν ξανά ως Κοινωνία.  Το μόνο σίγουρο είναι πως οι Έλληνες βγήκαν στο δρόμο. Μονάχα εκεί μπορεί να γεννηθεί κάτι καινούργιο. Μακάρι να συνειδητοποιήσουμε τη σπουδαιότητα και να προκείψει κάτι θετικό. Αλλιώς, θα πρόκειται για ακόμη μια χαμένη ευκαιρία. 

Αυτές οι σκέψεις μου, αποτελούν μια μικρή συνεισφορά του blog σε ένα δι-ιστολογικό αφιέρωμα στην “πλατεία”, το οποίο εμπνεύστηκαν ο Βιβλιοθηκάριος και ο Silent. Όπου υπάρχει συλλογικότητα, υπάρχουν και διαφορετικές απόψεις. Το να εκφράζονται όμως και να προκαλούν προβληματισμό είναι το σημαντικό.

10 Ιουνίου 2011

Τάδε έφη... Εντγκάρ Μορέν


"Η Ελλάδα υποφέρει ιδιαίτερα από τις λεγόμενες “αγορές”, οι οποίες παλαιότερα ήταν ένας τομέας με νόμους και κανόνες, με ανταγωνισμό και ως εκ τούτου σωστές τιμές. Σήμερα όμως αυτό που ονομάζουμε “αγορές” δεν είναι παρά κερδοσκόποι που μεταβιβάζουν τηλεφωνικώς τεράστια ποσά από τη μία χώρα στην άλλη, επωφελούμενοι από τον οικονομικό φιλελευθερισμό και οι οποίοι είναι ικανοί να καταστρέψουν μια χώρα. Και τα κράτη υπακούουν! Είναι απίστευτο πώς δεν έχουμε βρει ακόμη τα μέσα να σταματήσουμε αυτή την ξέφρενη κερδοσκοπία."

"Μιλάνε για ανάπτυξη. Μα μπορούμε να έχουμε ανάπτυξη όταν μειώνονται οι μισθοί και οι άνθρωποι χάνουν τη δουλειά τους; Πώς θα καταναλώσουν; Ολα αυτά είναι εντελώς παράλογα, αλλά ο ψευδορασιοναλισμός των “ειδικών” δεν βλέπει τη δυστυχία των ανθρώπων. Δεν βλέπει ότι κάποια στιγμή οι άνθρωποι θα επαναστατήσουν. Το παρόν σύστημα το μόνο που έχει να προτείνει είναι αυτός ο αχαλίνωτος νεολιμπεραλισμός, ενώ η ψευδοεναλλακτική της σοσιαλιστικής οικονομίας σοβιετικού τύπου δεν υπάρχει πια. Οπότε δίκιο έχουν οι άνθρωποι που είναι απελπισμένοι. Πρέπει να ακολουθήσουμε το νέο μοντέλο της πολλαπλής οικονομίας που μόλις σας περιέγραψα, στο πλαίσιο του οποίου θα αναπτυχθούν πολλά οικονομικά σχήματα που προοδευτικά θα αποδυναμώσουν τον καπιταλισμό. Οσο για τις παραδοσιακές πολιτικές δυνάμεις, θα δείτε ότι θα υποστούν αποσυνθέσεις και ανασυνθέσεις."

"Η λύση δεν μπορεί παρά να είναι απίθανη. Πάρτε για παράδειγμα την αρχαία Αθήνα, την οποία κανονικά οι Πέρσες θα έκαναν μια μπουκιά. Τους αποκρούει μια φορά με τη Σπάρτη στις Θερμοπύλες. Αυτοί ξανάρχονται, την καταλαμβάνουν, την καίνε, την καταστρέφουν, όμως χάρη στον Θεμιστοκλή καταστρέφεται ο στόλος τους στη Σαλαμίνα. Αποτέλεσμα; Τριάντα χρόνια μετά, στην πόλη αυτή γεννιέται η Δημοκρατία, για να διασχίσει τους αιώνες και να φθάσει σήμερα ως εμάς και να τη θέλουν όλοι οι λαοί, και οι Κινέζοι και οι Αραβες... Γι΄ αυτό λέω πάντα: “Να περιμένετε το αναπάντεχο”."

"Τα πάντα είναι καρπός της τύχης και της ανάγκης. Το τυχαίο, για παράδειγμα, είναι ένας νέος Τυνήσιος που αυτοπυρπολείται. Τη στιγμή όμως εκείνη η πράξη του προκαλεί μια επανάσταση που εκφράζει μια ανάγκη του τυνήσιου λαού. Οταν η τύχη συναντά την ανάγκη, γεννιούνται καινούργια πράγματα."

"Η σημερινή κρίση οφείλεται στο ότι η ανθρωπότητα δεν καταφέρνει να είναι ανθρωπότητα. Πρέπει να ξεπεράσει τη σημερινή κατάσταση που απειλεί τη βιόσφαιρα με καταστροφή, που απειλεί τον άνθρωπο με πυρηνικούς πολέμους και με όλο και πιο αιματηρούς φανατισμούς. Πρέπει να καταπολεμήσει τα τέρατα του θρησκευτικού φανατισμού και του οικονομικού καπιταλισμού και να αλλάξει πορεία. Η αλλαγή αυτή είναι η ανάγκη."

"Πιστεύω ότι όσο πιο κοντά πάμε στην καταστροφή τόσο περισσότερο θα συνειδητοποιούμε την πραγματικότητα και κάποια στιγμή θα αντιδράσουμε. Ο Χέλντερλιν λέει: “Εκεί που μεγαλώνει ο κίνδυνος, μεγαλώνει και αυτό που θα φέρει τη σωτηρία”."

Απόψεις του κοινωνιολόγου και φιλόσοφου Εντγκάρ Μορέν, από το Βήμα.

9 Ιουνίου 2011

Κηποθέατρο Παπάγου 2011


Το Κηποθέατρο Παπάγου είναι μια όμορφη επιλογή για τις καλοκαιρινές σας βραδιές στην Αθήνα.. Πρόκειται για ένα θέατρο περιτριγυρισμένο από πράσινο, δροσιά. Αξίζει να παρατεθούν οι φετινές του εκδηλώσεις, για όποιον μπορεί να ενδιαφέρεται...

Οι Καλοκαιρινές Εκδηλώσεις 2011 του Δήμου Παπάγου, γεμάτες θέατρο (!), άρχισαν την 5η Ιουνίου και θα ολοκληρωθούν την 29η Ιουλίου.


Ιούνιος



Κυριακή 5

Συναυλία της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗ
Ο Σύλλογος «Αγάπη και Φροντίδα», σε συνεργασία με το Δήμο Λιοσίων και το Δήμο Παπάγου – Χολαργού, οργανώνουν τη συναυλία, της οποίας τα έσοδα θα διατεθούν στο Σύλλογο φίλων ατόμων με ειδικές ανάγκες «Το Εργαστήρι».

ΏραΈναρξης:20.30
Γενική Είσοδος: 20 €


Τρίτη 14

«ΡΩΜΑΙΟΣ ΚΑΙ ΙΟΥΛΙΕΤΑ» του Γουίλιαμ Σαίξπηρ
Το «Athens Centre» σε συνεργασία με το Δήμο Παπάγου-Χολαργού παρουσιάζει την αγγλόφωνη παράσταση από τη Θεατρική Ομάδα του Πανεπιστημίου της Florida των Ηνωμένων Πολιτειών.

Ώρα έναρξης: 21.00
Είσοδος Ελεύθερη

Πέμπτη 16

«ΟΙΔΙΠΟΥΣ ΤΥΡΑΝΝΟΣ» του Σοφοκλή
Το «Athens Centre» σε συνεργασία με το Δήμο Παπάγου – Χολαργού παρουσιάζει την αγγλόφωνη παράσταση από τη Θεατρική Ομάδα του Πανεπιστημίου της Florida των Ηνωμένων Πολιτειών.

Ώρα έναρξης: 21.00
Είσοδος Ελεύθερη


Τετάρτη 22

«ΕΚΕΙΝΟΣ ΚΙ ΕΚΕΙΝΟΣ» του Κώστα Μουρσελά
Από το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Κοζάνης
Σκηνοθεσία Γιάννης Καραχισαρίδης, σκηνικά & κοστούμια Αντώνης Χαλκιάς, φωτισμοί Σάκης Παπαδόπουλος.
Με τους Τάσο Χαλκιά, Πάνο Σκουρολιάκο, Ηλιάννα Μπάλα, Δημήτρη Παπανικολάου, κ.α.

Ώρα έναρξης: 21.15
Είσοδος: 20 €
Παιδικό-φοιτητικό:15€


Σάββατο 25

«ΑΛΑΝΤΙΝ»
Ένα μιούζικαλ για παιδιά
Από το Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν
Διασκευή Άνδρη Θεοδότου, σκηνοθεσία Δημήτρης Δεγαΐτης, σκηνικά & κοστούμια Πάρις Μέξης, μουσική Νίκος Τσέκος, χορογραφία Λία Τσολάκη, Φωτισμοί ΚωστήςΚαπελώνης.
Με τους Κώστα Βελέντζα, Άνδρη Θεοδότου, Βασίλη Λέμπερο, Σαμψών Φύτρο, Ειρήνη Στρατηγοπούλου, Αλέξανδρο Πέρρο, Αναστασία Γεωργοπούλου, Πάρι Θωμόπουλο.

Ώρα έναρξης: 21.00
Γενική Είσοδος: 15 €


Δευτέρα 27 & Τρίτη 28

«ΆΜΛΕΤ» του Wlliam Shakespeare
Από την «5η Εποχή»
Μετάφραση Γιώργος Χειμωνάς, δραματουργική επεξεργασία Θέμης Μουμουλίδης & Παναγιώτα Πανταζή, σκηνοθεσία & σκηνικά Θέμης Μουμουλίδης, κοστούμια Τότα Πρίτσα, Μουσική Μάριος Στρόφαλης, Φωτισμοί Νίκος Σωτηρόπουλος.
Με τους Αιμίλιο Χειλάκη, Μαρίνα Ψάλτη, Μάνο Βακούση, Δημήτρη Αλεξανδρή, Λεωνίδα Κακουρή, Τόνυ Δημητρίου, Ηλία Ζερβό, Αλμπέρτο Φάις, Ευγενία Δημητροπούλου, Παναγιώτη Εξαρχέα.

Ώρα έναρξης:21.15 Είσοδος: 20 €
Παιδικό – φοιτητικό-νεανικό: 15 €


Ιούλιος

Παρασκευή 1

«ΕΚΚΛΗΣΙΑΖΟΥΣΕΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗ… ΣΑΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙ…»
Ένα συναρπαστικό ταξίδι στον μαγικό κόσμο του θεάτρου για παιδιά με συνοδοιπόρο την Κάρμεν Ρουγγέρη
Από την Culture Factory
Κείμενο & σκηνοθεσία Κάρμεν Ρουγγέρη, σκηνικά & κοστούμια Χριστίνα Κουλουμπή, μουσική διασκευή – σύνθεση Γιάννης Μακρίδης, κίνηση – χορογραφία Πέτρος Γάλλιας, στίχοι τραγουδιών Ανδρέας Κουλουμπής.
Με τους Στέφανο Κοσμίδη, Ράνια Παπαδάκου, Δέσποινα Πολυκανδρίτου, Ιωάννη Νικολάου, κ.α.

Ώρα έναρξης: 20.45
Γενική Είσοδος: 13 €

Δευτέρα 4

«ΑΝΔΡΟΜΑΧΗ» του Ευριπίδη
Από τον Οργανισμό Ελληνικού Θεάτρου «Αιχμή»
Μετάφραση Κώστας Πολιτόπουλος, σκηνοθεσία Γιάννης Νικολαΐδης, σκηνικά Μιχάλης Αγγελάκης, κοστούμια Όλγα Σχοινά, μουσική Σταμάτης Παπαδάκης, φωτισμοί Στέφανος Κομιανός.
Με τους Φωτεινή Φιλοσόφου, Γιάννη Νικολαΐδη, Ζαχαρία Ρόχα, Γιώργο Παπαδημητράκη, Κλημεντία Πιερράκου, Κώστα Λάσκο, Τάσο Πολιτόπουλο, Δανάη Καλαχώρα, Μαρία Γούλα, Κοραλία Βεργή.

Ώρα έναρξης: 21.15
Είσοδος: 20 €
Παιδικό – φοιτητικό: 15 €

Τετάρτη 6

«ΒΡΑΔΙΑ ΝΙΚΟΥ ΓΟΥΝΑΡΗ»
Μουσική βραδιά αφιερωμένη στον ωραιότερο τροβαδούρο που γνώρισε η Ελλάδα, τον Νίκο Γούναρη, καιστην παλιάΑθήνα.
Με τον Δαυίδ Ναχμία στο πιάνο και τον Θάνο Πολύδωρα στοτραγούδι.
Ώρα έναρξης: 20.30
Γενική Είσοδος: 12 €
Τρίτη 12

«CAVEMAN» του Rob Becker
Από το «Θέατρο Coronet»
Σκηνοθεσία & διασκευή Αναστασία Παπαστάθη
Με τον Βλαδίμηρο Κυριακίδη.

Ώρα έναρξης: 21.00
Γενική Είσοδος: 20 €


Πέμπτη 14 & Παρασκευή 15

«ΟΘΕΛΛΟΣ» του William Shakespeare
Από την «CULTURE FACTORY»
Μετάφραση & σκηνοθεσία Γιώργος Κιμούλης & Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης, σκηνικά Αθανασία Σμαραγδή, κοστούμια Μαρία Καραπούλιου, φωτισμοί Ελίζα Αλεξανδροπούλου.
Με τους Γιώργο Κιμούλη, Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη, Σμαράγδα Καρύδη, Αλέξανδρο Μπουρδούμη, Γωγώ Μπρέμπου και ένα θίασο ακόμη καταξιωμένων ηθοποιών.

Ώρα έναρξης: 20.45
Είσοδος: 23 €
Παιδικό – φοιτητικό: 17€


Κυριακή 17 & Δευτέρα 18

«ΕΙΡΗΝΗ» του Αριστοφάνη
Από τη «Θεατρική Διαδρομή»
Μετάφραση Κ.Χ. Μύρης, δραματουργική επεξεργασία Πέτρος Φιλιππίδης & Γιώργος Γαλίτης, σκηνοθεσία Πέτρος Φιλιππίδης, σκηνικά Γιάννης Κόττης, κοστούμια Γιάννης Μετζικώφ, μουσική Μίνως Μάτσας, χορογραφία Ελπίδα Νίνου, φωτισμοί Ελευθερία Ντεκώ.
Με τους Πέτρο Φιλιππίδη, Τάκη Παπαματθαίου, Γιώργο Γαλίτη, Γιάννη Δεγαΐτη, Κων/νο Γιαννακόπουλο, Πάνο Σταθακόπουλο, Χρήστο Σιμαρδάνη, Χάρη Μαυρουδή, Άγγελο Μπούρα, Δημήτρη Δεγαΐτη, Τάσο Ιορδανίδη, Σπύρο Παππά, Χρήστο Συριώτη, κ.α.

Ώρα έναρξης: 21.15
Είσοδος: 24 €
Παιδικό – φοιτητικό: 18 €

Τρίτη 19

«Ες γην εναλίην Κύπρον»
ΕΠΕΤΕΙΑΚΗ ΜΟΥΣΙΚΟΧΟΡΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ
που οργανώνει το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Επιτροπή για την Κύπρο) και ο Δήμος Παπάγου- Χολαργού, με το Πανεπιστήμιο Κύπρου, την Κυπριακή Πρεσβεία και την Ομοσπονδία Κυπριακών Οργανώσεων Ελλάδος.

Ώρα έναρξης: 20.30
Είσοδος Ελεύθερη

Παρασκευή 22

« ΤΟ ΜΕΛΤΕΜΑΚΙ » του Παντελή Χορν
Από το «Θεσσαλικό Θέατρο» - ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Λάρισας
Διασκευή & σκηνοθεσία Κώστας Τσιάνος.
Με τους Νίκο Ψαρρά, Περικλή Καρακωνσταντόγλου, Νικολέττα Βλαβιανού, Ελένη Ουζουνίδου, Τζίνη Παπαδοπούλου, κ.α.

Ώρα έναρξης: 21.00
Είσοδος: 15 €
Παιδικό – φοιτητικό: 10 €


Δευτέρα 25 & Τρίτη 26

«ΦΩΝΑΖΕΙ Ο ΚΛΕΦΤΗΣ» του Δημήτρη Ψαθά
Από τη «Θεατρική Εστία»
Σκηνοθεσία Πέτρος Φιλιππίδης, σκηνικά & κοστούμια Γιάννης Μετζικώφ, μουσική επιμέλεια Ιάκωβος Δρόσος, φωτισμοί Ελευθερία Ντεκώ.
Με τους Ελισάβετ Κωνσταντινίδου, Τάσο Κωστή, Γιώργο Καπουτζίδη, Γιώργο Λέφα, Δημήτρη Γεροδήμα, Κλέλια Ρένεση, Πόπη Χριστοδούλου και Βασίλη Μυλωνά.

Ώρα έναρξης: 21.00
Είσοδος: 20 €
Παιδικό – φοιτητικό: 15 €

Πέμπτη 28

«ΜΟΝΟΜΑΧΙΑ ΓΥΝΑΙΚΩΝ» του Ευγένιου Σκριμπ
Από το Διάχρονο Θέατρο
Μετάφραση & σκηνοθεσία Αλέξανδρος Αδαμόπουλος, σκηνικά & κοστούμια Ρούλα Αλευρά, φωτισμοί Γιώργος Δανεσής.
Με τους Μαίρη Βιδάλη, Μιχάλη Μαρκάτη, Γιάννη Τσιώμου, Βίκυ Χατζή, Βύρωνα Κολάση, Πέτρο Πέτρου.

Ώρα έναρξης:21.15 Είσοδος: 20 €
Παιδικό – φοιτητικό: 15 €

Παρασκευή 29

«ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗ» του Αριστοφάνη
Από το «Θέατρο ΖΙΝΑ»
Μετάφραση Κ.Χ. Μύρης, σκηνοθεσία Θύμιος Καρακατσάνης, σκηνικά & κοστούμια Ρένα Γεωργιάδου, Μουσική Γιάννης Μαρκόπουλος, Χορογραφίες Δημήτρης Παπάζογλου.
Με τους Θύμιο Καρακατσάνη, Βασίλη Τσιβιλίκα, Γιώργο Κωνσταντίνου, Γιώργο Παρτσαλάκη, Βάσια Τριφύλλη και Κώστα Βουτσά.

Ώρα έναρξης: 21.00
Είσοδος: 24 €
Παιδικό – φοιτητικό: 15 €

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ-ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ:
Δημοτική Κοινότητα Παπάγου-Γραφείο Φεστιβάλ: Αναστάσεως 90, Τηλ. 2132027186,187 - εργάσιμες ημέρες, 8.00-14.00.
Κατάστημα ΔΑΝΑΟΣ: Μεσογείων 230 - Χολαργός, Τηλ. 210-65 28 301&3
Ταμείο Θεάτροu: Οδός Κορυτσάς, 6η στάση λεωφορείου Παπάγου, Τηλ. 210-6520412,
την ημέρα της παραστάσεως από τις 18.30.
Related Posts with Thumbnails