28 Ιουλίου 2008

Κτηνωδία!!..

Αν και ήδη βρισκόμαστε στη καρδιά του καλοκαιριού, με τις περισσότερες καλοκαιρινές άδειες ν’ αρχίζουν (ή και να έχουν ήδη αρχίσει), όταν ενημερώνεσε για τέτοια περιστατικά, το ελάχιστο που μπορείς να κάνεις είναι να κινητοποιηθείς, όπως μπορείς..

Τα έχουμε ξαναπεί.. Τα ζώα μας διδάσκουν αξίες .. Εμείς δεν ξέρω πραγματικά πότε θα αξιωθούμε να τα μιμηθούμε λίγο…

Είναι απίστευτη τελικά η κτηνωδία μας…

Πρόκειται για το Ληο (Leo), το σκυλάκι που κακοποιήθηκε ΒΑΝΑΥΣΑ..
Ας βοηθήσουμε ΟΛΟΙ μας όσο μπορούμε..
Το ελάχιστο που μπορούμε να κάνουμε, να αναδημοσιεύσουμε όλοι το παρακάτω κείμενο..

Αναδημοσίευση από το patsiouri :

"Δεν πιστευαμε στα ματια μας για το τι βλεπαμε. Το ΣΟΚ ηταν οδυνηρο, απολυτο. Καμμενη σαρκα, κομματια ολοκληρα δερματος και σαρκας να λειπουν απο το προσωπο, τα ματια, το στομα, τα αυτια, το σωμα, και το δυστυχο ζωο να τρεμει ασταματητα με λυγμους που σου σπαραζαν την καρδια και την ψυχη...

Τον ειχαν περιλουσει πολυ προσφατα, ισως εκεινο το πρωι, με βαρειας μορφης χημικα, καποιο δραστικοτατο οξυ, σαν βιτριολι, σαν ακουαφορτε, η κατι τετοιο τελος παντων που να προξενησει αυτη την αποτροπαιη και ανηκουστη βλαβη σε μια ζωντανη υπαρξη. Ειναι προφανες οτι καποιον η καποιους «ενοχλησε» το σκυλι και σαν «τιμωρια» ξεσπασαν τα απανθρωπα τερατωδη ενστικτα τους σε μια αβοηθητη υπαρξη με αυτον τον κακουργηματικο τροπο.

Η λυπη και η αγανακτηση μας ατελειωτη. Καποιος που κυκλοφορει αναμεσα μας στο ομορφο νησι, ειναι ενας αδιστακτος βασανιστης ενας υπανθρωπος που λογικα δεν εχει θεση στην κοινωνια μας και θα επερεπε να βρισκεται καπου αλλου κλεισμενος.
Το λυπηρο ειναι οτι στις εκκλησεις μας για βοηθεια σε φιλοζωικες οργανωσεις, σε ιατρεια, ιατρους, ακομη και σε καποιο καναλι συναντησαμε μια παραξενη αδιαφορια που μας ξενισε.

Ετσι μερικοι, ελαχιστοι ανθρωποι ξεκινησαμε αμεσως με προσωπικες προσπαθειες να χορηγησουμε καποια θεραπευτικη φροντιδα αλλα και παροχη τροφης. Ακολουθωντας τηλεφωνικες συμβουλες απο κτηνιατρο πλυναμε τις πληγες, χορηγησαμε αντιβιοτικα φαρμακα, και τροφη (μονο με συριγγα και με μεγαλη δυσκολια), ολο το περασμενο εικοσιτετραωρο. Ομως ειναι φανερο οτι το ζωο χρειαζεται αμεση νοσοκομειακη περιθαλψη, την οποια δεν μπορεσαμε να πετυχουμε χθες παρα τις προσπαθειες μας. Σημερα παντως θα τον μεταφερουμε οπωσδηποτε στην Αθηνα, αναγκαστικα σε ιδιωτικη κλινικη γιατι ειναι ακρως απαραιτητη η ιατρικη του παρακολουθηση και περιθαλψη.

Ο ΛΗΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΕΡΑΠΕΥΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΣΕΙ, σε πεισμα εκεινων που θελησαν να τον θανατωσουν με τοσο βαρβαρο τροπο.
Επισης, απο πληροφοριες που συγκεντρωσαμε, την περασμενη εβδομαδα αλλο ενα αδεσποτο σκυλι πεθανε με σπασμους μπροστα στα ματια περιοικων στην ιδια περιοχη απο δηλητηριασμενο φαγητο (φολα).
Θελουμε λοιπον να καταγγειλουμε την υπαρξη καποιου η καποιων αδιστακτων υπανθρωπων στο νησι του Πορου οι οποιοι αβιαστα προβαινουν σε απαραδεκτες, απανθρωπες, κακουργηματικες πραξεις εις βαρος ανυπερασπιστων ζωων.
Μπορειτε να μας βρειτε στο κινητο τηλεφωνο : 6983936194.
Παρακαλουμε θερμα να διαδωσετε το μηνυμα σε ολα τα blogs."

Εύχομαι να βρεθεί ο ανώμαλος που βασάνισε έτσι το σκυλί!!..
Τα λόγια είναι πάρα πολύ φτωχά.
Η εικόνα «μιλάει» καλύτερα μόνη της..

ΔΕΙΤΕ σήμερα το Ληο: βίντεο ΕΔΩ

Email Δημάρχου Πόρου: mayorpor@otenet.gr
Email του δήμου dimporu1@otenet.gr

23 Ιουλίου 2008

Nανά Μούσχουρη

Η Νάνα Μούσχουρη γεννήθηκε στα Χανιά αλλά μεγάλωσε στην Αθήνα. Ξεκίνησε τη καριέρα της το 1959 και έως σήμερα έχει ηχογραφήσει περισσότερα από 1.600 τραγούδια σε 8 γλώσσες και 450 δίσκους παγκοσμίως.
Εχει πουλήσει πάνω από 300 εκατομμύρια αντίτυπα.
Εχει λάβει 350 χρυσούς και πλατινένιους δίσκους.
Είναι πρέσβειρα καλής θέλησης της Unicef. Της έχουν αποδοθεί το μετάλλιο της Ελληνικής Δημοκρατίας, του «Ανώτερου Ταξιάρχη του Τάγματος της Ευποιίας», από τον Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας, Κάρολο Παπούλια, και το μετάλλιο της Γαλλικής Δημοκρατίας «Αξιωματικός της Λεγεώνας της Τιμής», από το Γάλλο πρωθυπουργό De Villepin.

Η σχέση της με το κοινό στις πέντε δεκαετίες της πορείας της είναι κάτι μοναδικό. Οπου κι αν πήγε, την αγάπησαν.
Ηχογράφησε τραγούδια σε οκτώ γλώσσες. Την αποκάλεσαν δίκαια «οικουμενική καλλιτέχνη». Είναι η πρώτη τραγουδίστρια που ένωσε μουσικά τόσες χώρες. Το μεγαλύτερό της κατόρθωμα είναι ότι το κοινό ακούει τα τραγούδια της σε οποιαδήποτε γλώσσα και τα καταλαβαίνει.
Την άκουσε, την κατάλαβε και μοιράστηκε μαζί της τα τραγούδια.

Μια μοναδική καριέρα, συνοδευόμενη με ένα ξεχωριστό ήθος..

Συγκράτησα απο μια συνέντευξη, τα παρακάτω λόγια της Νανάς Μούσχουρη:
"Το πιο σημαντικό είναι να έχεις μια πατρίδα και να την αγαπάς. Και να προσπαθείς να φτιάξεις ό,τι καλύτερο μπορείς για εκείνη. Σημασία έχει πώς την παρουσιάζεις στον κόσμο. Ημουν πολύ υπερήφανη για τη χώρα μου πάντα. Η χώρα μας είναι πολύ αξιόλογη και φιλόξενη. Γεμάτη υπερηφάνεια, με πολλές ικανότητες και με κουράγιο. Ο κόσμος με έχει αγαπήσει γι’ αυτή την εικόνα της Ελλάδας που μετέφερα. Ολοι έχουμε ανάγκη από μια πατρίδα. Γι’ αυτό τη ζωγραφίζουμε με τον καλύτερο τρόπο."

Σήμερα και αύριο η Νανά Μούσχουρη, μια απο τις πιο σημαντικές πρέσβειρες του ελληνικού τραγουδιού στα πέρατα του κόσμου, θα βρεθεί για ύστατη φορά στο Ηρώδειο, σε δύο sold out συναυλίες..τις τελευταίες της καριέρας της..



Πηγή: εδω

16 Ιουλίου 2008

..να ανοιχτείς..

Η αρχή του ταξιδιού…
Τα συναισθήματα ποικίλλουν…
Είναι ανάμεικτα και αυτά.
Κάτι αφήνεις πίσω, πολλά ξεγράφεις ή μάλλον ξεγελάς για λίγο τον εαυτό σου ότι τα ξεγράφεις..
Η μισή σκέψη είναι πίσω.. σκέφτεσαι τα αφημένα..
Σταδιακά αφήνεσαι στη στιγμή.
Πλοίο για Ανκόνα. Ώρα 6,00 μμ.Βρήκα ένα παράθυρο με θέα τον ήλιο να λούζει με τις ακτίνες του τη καταγάλανη θάλασσα.
Τα κύματα καθώς ‘σκάνε’ ακριβώς μπροστά μου, στη πλευρά του μεγάλου φέρυ, δημιουργούν τους ομορφότερους σχηματισμούς.
Είναι η στιγμή που αφήνεις το μυαλό να αδειάσει από τα πάντα.
Παίρνεις ένα λευκό χαρτί και το γεμίζεις με σκέψεις σου.

Το παν είναι να ανοιχτείς.
Να αφεθείς.
Να μην αφήσεις τίποτα να σε γυρίσει πίσω.
Διακοπές. Από τα πάντα.
Δόσιμο μόνο στο «τώρα», αυτής εδώ, αυτής της καινούργιας στιγμής.
Υ.Γ. Τις προηγούμενες ημέρες, ήμουν στο εξωτερικό…
...επισκέφτηκα αρκετές πανέμορφες πόλεις της Ιταλίας..
Ευχαριστώ όλους για τις ευχές σας και τη θετικότητα σας…
Έπιασαν τόπο!! Ένα πολύ όμορφο ταξίδι..
Σας χρωστώ φωτογραφικό υλικό..
Η σημερινή ανάρτηση είναι αφιερωμένη σε όλους τους φίλους που ετοιμάζονται να φύγουν για τις διακοπές τους.. , αλλά κυρίως σε εκείνους που μένουν πίσω για διάφορους λόγους….
..ελπίζω να ταξιδέψατε με τις φωτο..,
..υπόσχομαι ακόμα περισσότερες στο μέλλον!!
..το καλοκαίρι με καλεί..
....συνεχίζεται....

30 Ιουνίου 2008

..κλειστόν!

Προς τους φίλους συνbloggers...

Θα χαθώ το επόμενο χρονικό διάστημα..

Καιρός για ταξιδάκια, θάλασσα, ανάγνωση βιβλίων, διακοπές....και λίγη αποτοξίνωση απο το ίντερνετ/pc..

Ραντεβού στην ....επόμενη ανάρτηση, με εντυπώσεις απο διακοπές, ή ότι άλλο προκείψει!!..

Εύχομαι ένα καλό καλοκαίρι..με πολλά ευχάριστα απρόοπτα!!

Να είστε όλοι καλά!! Θα τα πούμε, φιλιαααααα :))

26 Ιουνίου 2008

Όρνιθες, Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν

Φωτογραφία απο τη παράσταση Όρνιθες, σκηνοθεσία Καρόλου Κουν..

Το Θέατρο Τέχνης αναβιώνει με σεβασμό και δέος τη θρυλική παράσταση των Ορνίθων, για να τιμήσει τα 100 χρόνια από τη γέννηση του μεγάλου του Δασκάλου, του Καρόλου Κουν και να θυμηθεί τους ανεκτίμητους φίλους και συνεργάτες του, τον Μάνο Χατζιδάκι, τον Γιάννη Τσαρούχη, τον Βασίλη Ρώτα, τη Ζουζού Νικολούδη, που μας χάρισαν αυτό το μαγευτικό ταξίδι στη χώρα των Πουλιών, τη Νεφελοκοκκυγία.

Πρόκειται για μια από τις ιστορικότερες παραστάσεις του Ελληνικού Θεάτρου. Η θρυλική παράσταση Όρνιθες παρουσιάστηκε το 1959 στο Ηρώδειο, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών, αλλά διακόπηκε από τις αποδοκιμασίες, ενώ ο Κουν, χαρακτηρίστηκε τότε «βέβηλος».

Πρόκειται για την ίδια παράσταση, που ακόμα και σήμερα θεωρείται αξεπέραστη. Μια παράσταση σε σκηνοθεσία Καρόλου Κουν, μουσική Μάνου Χατζιδάκι, σκηνικά Γιάννη Τσαρούχη και χορογραφία Ζουζούς Νικολούδη.

Ο χλευασμός των Ελλήνων, έρχεται σε αντίθεση με τους επαίνους και το σεβασμό των ξένων. Ο Κάρολος Κουν απορρίπτει τις προτάσεις για να σκηνοθετήσει στο εξωτερικό και παραμένει πιστός στο έργο στην Ελλάδα.


Αξίζει μια αναδρομή στο παρελθόν..

Ο Ποιητής..

Αριστοφάνης είναι ο τελευταίος του χορού με τις τέσσερες μεγάλες μορφές του θεάτρου και της δημοκρατίας, τον σεμνόν Αισχύλο, τον μακάριο Σοφοκλή, τον τραγικόν Ευριπίδη και τούτον τον χαριτωμένο, τον πατέρα της κωμωδίας. Αν άφηνε η τύχη και την κληρονομιά τούτη, όπως τόσους άλλους ανεχτίμητους θησαυρούς, να χανόταν, αν δεν έφτανε ως τ' αφτιά μας ο ζωντανός λόγος που λάλησαν αυτές οι εξαίσιες μορφές, πολύ μικρή και σκοτεινήν ιδέα θα μπορούσαμε να σχηματίζαμε, όχι μόνον για κείνη τη χρυσή εποχή, παρά και για τη Ζωή μας την ίδια, τόσο λαμπρό 'ναι το φως που ρίχνουν οι τέσσερες αυτοί στο πνεύμα του κόσμου.

Ο Αριστοφάνης, Αθηναίος, γεννημένος στην Αίγινα από πλούσιο σπίτι, έζησε και πέθανε στην Αθήνα (452-325 π.Χ). Ήταν πνεύμα ανώτερο και γενναίο, κι αφοσιώθηκε στο θέατρο• πίστευε, όπως κι η πολιτεία τότε, στη μεγάλη αποστολή της τέχνης για την προαγωγή της κοινωνίας κι αυτή την απoστoλή υπηρέτησε με τα έργα του (44 κωμωδίες, που σώζονται οι 11). Σατίρισε τις κακίες του καιρού του, τη δημαγωγία, την αργομισθία, τη συκοφαντία, τη σοφιστεία, ακόμα και τις νέες ιδέες, βλέποντας σ' αυτές την αιτία κι όχι το σύμπτωμα της διαφθοράς της κοινωνίας.

Η γλώσσα του είναι καθάρια Αττική, το ύφος του σεμνό, παρ' όλες τις αισχρολογίες του, ο λόγος του μουσικός, ο στίχος του χορευτικός, τα χορικά του απ' τα ωραιότερα δείγματα της λυρικής ποίησης. Γι' αυτές του τις χάρες και την παρρησία του ο Αριστοφάνης αγαπήθηκε απ' τους Αθηναίους, που τον ετίμησαν με το στεφάνι της ιερής ελιάς, που στεφάνωναν τους εθνικούς ήρωες. Αγαπήθηκε απ' όλους τους λαούς κι είναι μέτρο πολιτισμού η εκτίμηση του έργου του.

Η κωμωδία του "Όρνιθες" πρωτοπαραστάθηκε στα Μεγάλα Διονύσια το 414 π.Χ. και πήρε το δεύτερο Βραβείο, (πρώτος Αμειψίας με το"Κωμασταί", τρίτος Φρύνιχος με το "Μονότροπος").
Η Αθήνα τότε βρισκόταν στο μεσουράνημά της: η ειρήνη απ' το 421 είχε επουλώσει τις πληγές του πολέμου και ξανανιώσει τη δύναμη και την ορμή και την καταχτητική της όρεξη. Είχε κιόλας ριχτεί στη μεγαλύτερη υπερπόντια επιχείρηση που ξεκίνησε από ελληνικό λιμάνι και που 'γινε η καταστροφή της.

Αλλά το κακό δεν είχε γίνει ακόμα όταν παίχτηκαν οι "Όρνιθες". Ο ουρανός χαμογελούσε κι η Αθήνα χαιρόταν τον πλούτο και την προκοπή της, όλη αισιοδοξία κι έξαρση. Η έξαρση αυτή καθρεφτίζεται στην κωμωδία τούτη, όπου συνάμα σατιρίζεται και η υπερβoλή της έξαρσης, η έπαρση.

Ε μωρέ μωρέ, να μην τσιγκλάτε των θεών
τη φοβερήν οργή, μην όλο σας το γένος
το καταχώσει με του Δία το φτυάρι η Δίκη,
σας κατακεραυνώσει και σας κάνει στάχτη
κορμιά και πολυκατοικίες σας συθέμελα...


Η προειδοποίηση τούτη, σε μας σήμερα, που γνωρίζουμε ό,τι ο ποιητής τότε αγνοούσε, φαίνεται προφητική τραγική ειρωνεία.
Ένας Αθηναίος, που λιγώθηκε από την καλοπέραση στην Αθήνα, φεύγει, ανεβαίνει στα πουλιά και τα πείθει να χτίσουν στον αέρα πολιτεία, ν' αποκλείσουν τους θεούς και να εξουσιάσουν τον κόσμο. Μ' αυτή του την υπόθεση ο ποιητής βρίσκει ευκαιρία να βάλει σε κίνηση όλον τον μηχανισμό της σκηνής και με τα φανταχτερά ποικιλόχρωμα πουλιά και τα πετάγματά τους και τα λαλήματά τους να κάνει μια παράσταση φαντασμαγορική, πλούσια σε θέαμα, λυρισμό, γέλιο και πνεύμα."

ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΩΤΑΣ - Εισαγωγή του Βασίλη Ρώτα από την μετάφραση - διασκευή του έργου "Όρνιθες" του Αριστοφάνη. Εκδ. Θέατρο/Επικαιρότητα.

Σκίτσα του Γιάννη Τσαρούχη για τα κουστούμια της παράστασης..

Οι «Όρνιθες» του Αριστοφάνη στην ιστορική σκηνοθεσία του Καρόλου Κουν θα παρουσιαστούν από το Θέατρο Τέχνης ύστερα από 49 χρόνια ξανά στο Ωδείο Ηρώδου του Αττικού στις 20 & 21 Ιουλίου, στα πλαίσια του Ελληνικού Φεστιβάλ και σε περιοδεία σε πολλές πόλεις της Ελλάδας αλλα και στην Κύπρο.

Είναι η τρίτη αναβίωση χωρίς τη φυσική παρουσία του Καρόλου Κουν και η πρώτη που δεν είναι στη ζωή ούτε ένας από τους δημιουργούς της, ο Κάρολος Κουν, ο Γιάννης Τσαρούχης, ο Μάνoς Χατζιδάκις και η Ζουζού Νικολούδη, αλλά ούτε ο Γιώργος Λαζάνης και ο Μίμης Κουγιουμτζής που είχαν αναλάβει την αναβίωση των δύο προηγούμενων παραστάσεων.

Τη σημερινή αναβίωση ανέλαβαν με σεβασμό, οι μαθητές των μεγάλων δασκάλων: τη σκηνοθετική επιμέλεια ο Διαγόρας Χρονόπουλος, ο Κωστής Καπελώνης και ο Θόδωρος Γράμψας, τη διδασκαλία της χορογραφίας η Μαρίζα Τσίγκα, η Βικτωρία Τασοπούλου και η Βανέσα Ανδρικοπούλου. Την μουσική διδασκαλία ο Θοδωρής Οικονόμου με την Μαρίνα Χρονοπούλου, την επιμέλεια των σκηνικών και των κοστουμιών η Κατερίνα Σωτηρίου.

Πρόκειται για μια παράσταση που κάθε θεατρόφιλος και φίλος του Θεάτρου Τέχνης, δεν πρέπει να χάσει!

«Η αφετηρία και η βάση του θεάτρου, όπως και κάθε μορφής τέχνης, είναι η ποίηση και η μαγεία. Αν λείψουν αυτά, δεν υπάρχει θέατρο» Κάρολος Κουν

Το πρόγραμμα των υπόλοιπων παραστάσεων διαμορφώνεται ως εξής: Σάββατο 5/7 Διόνυσος, Πέμπτη 10/7 Κύπρος-Αρχαίο Ωδείο Πάφου, Παρασκευή 11/7 Κύπρος-Λευκωσία (Σχολή Τυφλών), Κυριακή 13/7 Κύπρος-Λεμεσός (Κούριο), Πέμπτη 24/7 Χαλάνδρι, Σάββατο 26/7 Βραυρώνα, Πέμπτη 7/8 Πάτρα, Σάββατο 9/8 Ίλιδα, Δευτέρα 25/8 Υμηττός, Τετάρτη 27/8 Κέρκυρα, Παρασκευή 29/8 Κοζάνη, Κυριακή 31/8 Γιάννενα, Δευτέρα 1/9 Άρτα, Τετάρτη 3/9 Γκάζι, Παρασκευή 5/9 Σέρρες, Σάββατο 6/9 Θεσσαλονίκη, Κυριακή 7/9 Λάρισα, Δευτέρα 8/9 Ηλιούπολη, Τετάρτη 10/9 Αιγάλεω, Πέμπτη 11/9 Αττικό Θέατρο, Σάββατο 13/9 Μαραθώνας, Κυριακή 14/9 Νέα Σμύρνη, Δευτέρα 15/9 Ρέντη, Τρίτη 16/9 Παπάγου.

Πηγή θέατρο Τέχνης

Related Posts with Thumbnails