21 Μαρτίου 2019

...η αύρα των αρχαίων λόφων της Αθήνας...










Δες! Δες ομορφιά! Ναι όσο και να σου φαίνεται απίστευτο είναι εικόνες από το κέντρο της Αθήνας. Πιο κέντρο μάλιστα δε γίνεται. Στο λόφο του Φιλοπάππου, το μεσημέρι της προηγούμενης Κυριακής, σε περίπατο αναψυχής. Υπάρχουν κάποιοι χώροι μαγικοί. Που πρέπει να προστατευτούν όσο λίγοι σε αυτή τη χώρα. Γιατί αν καταστραφούν, τότε θα χάσει όλη η χώρα -όχι μόνο η Αθήνα- την υπόσταση της...

Να προφυλαχτούν ώστε να μπορούν οι Αθηναίοι και οι τουρίστες να τους χαίρονται και να απολαμβάνουν εκεί το περίπατο τους... Να φυλακτεί τόσο το πράσινο, όσο και να υπάρχει η αίσθηση της ασφάλειας. Με φύλαξη και πραγματική αίσθηση της γαλήνης του τοπίου. 

Λίγα τέτοια παρόμοια σημεία υπάρχουν -ακριβώς γιατί αυτά έχουν διαποτιστεί με ιστορίες, μύθους, απίστευτη θέα προς όλη την πόλη και την Ακρόπολη, το Ηρώδειο, πανοραμικά μπροστά σου όλη η Αθήνα! Και με έντονη την αύρα των αρχαίων περιπατητών!

Αθήνα μου! Γεμάτη φως, γεμάτη πληγές και όμως πώς ακτινοβολείς. Μας θαμπώνεις με τις ποικίλλες αντιθέσεις σου. Και εμείς, σαν μέλισσες, πάμε από φύλλο σε φύλλο σου, ρουφώντας το νέκταρ και ζητώντας λίγη από την ενέργεια σου. Δες, αναγνώστη μου. Δες ομορφιά.

"Η άνοιξη είναι ο τρόπος του θεού να πει: «πάμε άλλη μια φορά»!" Και εσύ να απαντήσεις, δίχως σκέψη, «πάμε»!  Εαρινή Ισημερία σήμερα. Καλή άνοιξη!

12 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Μικρές οάσεις Ανοιξιάτικης φύσης γεμάτης ευλογία. Πολύ όμορφο. Την καλησπέρα μου.

thinks είπε...

Η αύρα σ’ αυτήν την ανάρτηση δεν είναι τόσο των αρχαίων λόφων της Αθήνας, αλλά πολύ περισσότερο μιας ψυχής που αγαπά την πόλη της τόσο ολότελα.
Να ‘σαι καλά Roadartist!
Καλή Άνοιξη!

Roadartist είπε...

@ Giannis pit: Αν συνειδητοποιούσαμε πόσο σημαντικές είναι για τη ζωή μας και θα τις προσέχαμε και θα είχαμε περισσότερες και θα τις χαιρόμασταν περισσότερο. Σε ευχαριστώ :)

Roadartist είπε...

@ thinks : Να είσαι καλά Δημήτρη μου! Όσο κουρασμένη κ αν είμαι, όποτε ανέβω εκεί ψηλά την ώρα που ο ήλιος λάμπει, είτε είναι πρωί, είτε μεσημέρι, είτε στο ηλιοβασίλεμα, έχει κάτι το "ιαματικό" η ατμόσφαιρα που πραγματικά επιδρά επί της αύρας σου. Ευχαριστώ επίσης καλή Άνοιξη!

Διονύσης Μάνεσης είπε...

Σα να ξεχάστηκε η πόλη, σα να ξέχασε κάτι, σα να της ξέφυγε αυτό το λοφάκι και να το ξέχασε. Πώς να το πω;

Ε, ναι. δεν μπορώ να μη θίξω την αξιοθαύμαστη επιμονή σου, τη βαθιά, πηγαία αγάπη για τούτη την πόλη που έχει κι αυτή ανάγκη τις ιαματικές μας θωπείες.

Πολλά φιλιά

Roadartist είπε...

@ Διονύσης Μάνεσης : Την αγαπώ πολύ αυτή την πόλη, ακριβώς γιατί έχει θρέψει πληγές... σαν να βλέπω πάνω της στιγμές λίγο εμένα. Πάντως δε μπορώ κ εγώ να μη θίξω την αξιοθαύμαστη επιμονή σας να επισκέφτεστε το blog, παρόλες τις απουσίες μου. Σε ευχαριστώ. Πολλά φιλιά.

Mariela είπε...

Είναι πράγματι υπέροχο το κέντρο της Αθήνας. Το ανακαλύπτω ξανά μέσα από τις εμπειρίες της Airbnb που οργανώνω και είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη γι αυτό! Το εντυπωσιακό είναι ότι κάθε φορά και μια νέα γωνιά εμφανίζεται μπροστά μου!
Ο τρόπος που αγαπάς την Αθήνα μου αρέσει και με παρασύρει.....

Roadartist είπε...

Mariela μου, θα ήθελα να ακούσω για αυτές τις εμπειρίες της Airbnb! Με εξιτάρεις τώρα! Οσο για εμένα έχω μια ιδιαίτερη σχέση με την Αθήνα. Πραγματικά την αγαπω πολύ. Την περπατώ πολύ.

Άστρια είπε...

Μμμ ... μοσχομύρισε ανοιξιάτικο φως καρδιάς η ανάρτησή σου.. και βεβαίως: Πάμε!

Σε φιλώ πολύ

Roadartist είπε...

@ Άστρια : Αχ πόσο μου έλειψες! Πόσο! Σε ευχαριστώ για το "εδώ" σου <3

Άιναφετς είπε...

Πόσο, μα πόσο καιρό έχω να κάνω βόλτες στις γύρω όμορφες εξοχές της Αθήνας!
Και παπαρούνες "έχετε", στα δικά μας μέρη αργούν να εμφανιστούν και για μένα, παπαρούνα σημαίνει Άνοιξη!
Καλή μας Άνοιξη λουλουδιασμένη και γλυκιά!

Roadartist είπε...

@ Άιναφετς: Καλή μου νεράιδα, οι λόφοι ακόμη βαστούν και σε μεθούν και σε παραπλανούν και σου υπενθυμίζουν ότι η ελπίδα δεν έχει χαθεί και ότι η άνοιξη ακόμη υπάρχει μέχρι και στην Αθήνα μας. Η φύση.. μακάρι να είχαμε πιο πολύ πράσινο. Ναι οι παπαρούνες ανθίζουν κάθε χρόνο στο Φιλοπάππου! Καλή άνοιξη γλυκιά, μυρωδάτη!

Related Posts with Thumbnails