20 Απριλίου 2012

εθνική κατάντια


“Knowledge is Power-less”

Αποκαλυπτική είναι η έκθεση για την κλοπή στην Εθνική Πινακοθήκη. Όπως αναφέρεται στην έκθεση, οι μπαταρίες του συναγερμού του μουσείου ήταν άδειες και κανείς δεν τις άλλαζε, με αποτέλεσμα να βγαίνει off το σύστημα, οι κασέτες των καμερών είχαν τελειώσει, ενώ μεγάλος αριθμός από τους φύλακες είχε μετατεθεί στην γκαρνταρόμπα και στην έκδοση εισιτηρίων!

Επιπλέον, οι φρουροί δεν είχαν οδηγίες για το τι έπρεπε να κάνουν σε περίπτωση ληστείας, η ενδοεπικοινωνία μεταξύ τους δεν λειτουργούσε, ενώ δεν υπήρχε και σύνδεση των συστημάτων ασφαλείας με την Αστυνομία.

Δηλαδή με λίγα λόγια : 
απίστευτη "ανικανότητα", "αδιαφορία", "ανοησία".


Οι εκθέσεις της Εθνικής Πινακοθήκης έχουνε υποστηριχτεί πολύ από το συγκεκριμένο ιστολόγιο. Αυτό το blog λειτουργεί σχεδόν 4,5 χρόνια. Όλο αυτό το διάστημα με πολιτιστικές προτάσεις, αναφορές, με προβληματισμούς και κάθε είδους μοιράσματα. Πολύ πριν η "κρίση" κάνει τόσο αισθητή την παρουσία της στις ζωές των περισσοτέρων, υπήρχαν συνεχείς αναφορές για τη διαφθορά και τη φαιδρή νοοτροπία. Παράλληλα παρακολουθούσα εκθέσεις, σημείωνα, φωτογράφιζα ό,τι μου κέντριζε το ενδιαφέρον και το μοιραζόμουν εδώ. Δεν ήταν λίγες οι φορές που αρκετοί αναγνώστες επισκέφτηκαν κάποια έκθεση, μια θεατρική παράσταση κτλ, εξαιτίας κάποιας ανάρτησης που διάβασαν από εδώ.


Άλλες φορές έπαιρνα ενθάρρυνση από κάποιους, όπως τις προάλλες όταν έλαβα email από μια αναγνώστρια από την επαρχία, η οποία με ρωτούσε αν θα επισκεφτώ την έκθεση της Εθνικής Πινακοθήκης και αν θα μπορούσα να κάνω κάποια σχετική αναφορά στο blog, γιατί λόγω της απόστασης η ίδια δε μπορούσε να παραβρεθεί και θα ήθελε να έχει μια εικόνα. 

Το ίδιο απόγευμα πήγα, παρακολούθησα ξενάγηση, σημείωσα, φωτογράφισα και μετά μετέφερα στο blog κάποιες από τις εντυπώσεις μου. Στην ανάρτηση υπήρξε αναφορά και στο έργο του Πικάσο, το οποίο έκλεψαν λίγες μέρες αργότερα από το μουσείο. Μπορείτε να (ξανα)δείτε εκείνη την παρουσίαση πατώντας εδώ .


Ό,τι έχει αναρτηθεί στα 4,5 χρόνια λειτουργίας του blog, γίνεται καθαρά από μεράκι, αγάπη και ενδιαφέρον για τη γνώση. Ίσως κάτι να έχω καταφέρει να μεταφέρω από όσα έχω μέσα μου. Πιστεύω πως έβαλα ένα μικρό λιθαράκι, σαν μια μικρή συνεισφορά. Αξιοποίησα αυτό το μέσον όσο μπορούσα και ο χρόνος μου επέτρεπε καλύτερα. Μόνο από το πάθος να μοιραστώ όσα αισθάνομαι πως αξίζουν και μπορούν να πάνε τη σκέψη λίγο παρακάτω.


Ζητώ συγνώμη για αυτή τη μικρή σημερινή προσωπική αναφορά, είναι κάτι που κάνω σπάνια. Αφορμή είναι η οργή που αισθάνομαι, όταν άνθρωποι που χρυσοπληρώνονται δεν κάνουν σωστά και υπεύθυνα τη δουλειά τους. Ενώ άλλοι, προσπαθούν να προάγουν εθελοντικά όσα πρέπει να προστατευτούν. Σαν να έχουν βαλθεί να ξεριζώσουν ό,τι έχει απομείνει, ό,τι μεταδίδει πνοές. Σαν να έχουν ταλέντο στην καταστροφή και στην αποθάρρυνση όσων ακόμη σκέφτονται και νοιάζονται. 





Προσωπικά δεν πρόκειται ποτέ να συνηθίσω, ούτε να αποδεκτώ αυτή την αδιαφορία. Όπως έλεγε ο Μάνος Χατζιδάκις, «όταν το πρόσωπο του τέρατος παύει να μας τρομάζει, τότε αρχίζουμε να του μοιάζουμε». Πιστεύω πως υπάρχει ένα σημαντικό κομμάτι της κοινωνίας που δεν ενδιαφέρεται απλά για αλλαγή, αλλά διψάει για αυτή.


Ξέρετε αναρωτιέμαι, αν ένα απλό blog μπορεί να έχει καθημερινά μερικές εκατοντάδες επισκέψεις από ανθρώπους που νοιάζονται, διαβάζουν, σχολιάζουν, προβληματίζονται, υποστηρίζουν-αποδεικνύουν μια ποιότητα, τότε γιατί να μην προωθηθούν τέτοιου είδους πολίτες μήπως αλλάξει επιτέλους κάτι. Ας υπάρξει αυστηρότητα και υποδειγματική τιμωρία σε όποιον δεν κάνει σωστά τη δουλειά του. Όποιος κ αν είναι, ό,τι αξίωμα και αν κατέχει, πόσο μάλλον αν εκλέχτηκε για να 'συνεισφέρει' στον τόπο ως πολιτικός και έκλεψε δημόσιο χρήμα ή αδιαφόρησε. Η τιμωρία πρέπει να είναι υποδειγματική, δίχως διακρίσεις.

“Dreaming safe”

Γιατί γράφω όλα αυτά σήμερα εδώ; Απλούστατα γιατί όσο ζω, θυμάμαι τον εαυτό μου να μοχθεί και να εργάζεται σκληρά. Γιατί με προσβάλλει χυδαία όλη αυτή η ανευθυνότητα και κοροϊδία. Η κρίση δεν είναι καινούργια εμπειρία για μένα. Έμαθα να δουλεύω από μικρή, ενώ παράλληλα σπούδαζα. Κέρδιζα λίγα χρήματα, όμως ποτέ δε στράφηκα για να "κλέψω". Ακόμη και σε στιγμές αρκετά δύσκολες, το ξέρω πως και 1 δις "αν περνούσε από μπροστά μου", δε θα το άρπαζα.

“Spring of the Nations 1848 -> 20??”

Για αυτό την επόμενη φορά που θα κατηγορήσεις τη χώρα, όποιος και αν είσαι, είναι σωστό να διαχωρίζεις. Κάποιοι είναι παρτάκηδες, αμόρφωτοι, άπληστοι, σιχαμένοι, αδιάφοροι, κλέφτες και ανεύθυνοι. Όμως σίγουρα δεν είμαστε όλοι ίδιοι. Αν αποτελούμε μια μειοψηφία, τότε δεν μπορεί ν' αλλάξει κάτι. Τουλάχιστον θα ακολουθήσουμε τη δική μας πορεία, ακόμη και αν δε μπορέσουμε ν' ανατρέψουμε την κατάσταση. Τουλάχιστον θα ονειρευόμαστε ένα διαφορετικό αύριο.

Έργα από το : bleeps.gr

70 σχόλια:

  1. Για πολλούς που ζούμε στο εξωτερικό,είσαι ο ξεναγός μας στα πολιτιστικά δρώμενα της Αθήνας.
    Η οργή και η αγανάκτηση σου σήμερα,κατανοητά. Όλοι το νιώθουμε,και αν όχι,φταίμε.

    Την τελευταία φορά που είχα ευκαιρία για επίσκεψη στην Εθνική Πινακοθήκη ντράπηκα για τις συνθήκες εργασίας και την αδιαφορία των υπαλλήλων (παρά τις ήδη μικρές ώρες λειτουργίας 30 λεπτά νωρίτερα έκλεισαν το κατάστημα και κλείδωσαν την είσοδο του κτιρίου,πετώντας μας έξω σε μια καταρρακτώδη βροχή,οι μπαταρίες είχα τελειώσει κι από τους ηλεκτρικούς ξεναγούς/ακουστικά άρα οι ξενόγλωσσοι επισκέπτες έπρεπε να αρκεστούν σε μερικές αγγλόφωνες πινακίδες) αλλά τα έργα που φιλοξενούνταν μπόρεσαν να επισκιάσουν τη ντροπή.

    Προ 2004 έπρεπε να είχε μετακινηθεί η Εθνική Πινακοθήκη.
    Όχι μετά κλοπής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. H texni, i gnwsi den einai ena pragma, einai polla.
    Gia mena i alithini gnwsi einai auti pou prokalei antidrasi kai se thelei kritiko, na amfisviteis.
    Esy to kaneis ayto edw kai tosa xronia.
    Dixws omws na stekesai sti mizeria kai stin sinexi gkrinia. Eidika gia auto bravo.
    Kai egw se diabazw edw kai poli kairo. Kathe prwino tha mpw sto blog sou na dw an exeis anebasei kati kainourgio. Email de sou exw aposteilei pote, ma se diabazw kai exw parei polla apo sena. Sinexise ennoeitai pws diafereis, gia auto kai me 'poiotita' exeis arketi anagnosimothta. Auto einai kati diskolo. Kai auti ti periodo apodeiknuetai spoudaio. Mi stamatiseis oso mporeis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. όπως ακριβώς το λες στον τίτλο. εθνική κατάντια. και μελαγχολία. κάποτε πρέπει να αλλάξουν όλα αυτά. ας ελπίσουμε να είναι τώρα κοντά.
    μα δεν μπορεί κανείς να μην χαμογελά συναντώντας άτομα σαν και σένα. που ίσως μπορεί να μην καταλαβαίνεις το μέγεθος μα το έργο και ο πολιτισμός που προσφέρεις είναι τεράστιας αξίας και σημασίας. έτσι και τόσο απλά!
    φιλιά σου πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΒΑΡΘΑΚΟΥΡΗΣ6:41 μ.μ.

    Κ ΕΓΩ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΜΟΥΣΕΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΕΙΚΟΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ;
    ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΓΕΝΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΜΕ ΤΑΞΗ, ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ;
    ΑΥΤΟ ΚΑΤΙ ΜΑΣ ΛΕΕΙ.

    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΟΧΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΤΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ Ο ΠΛΕΟΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΟΥ -*ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ*- ΜΑ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΣΕ ΤΑΞΗ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ.
    ΟΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΝΑΠΟΔΑ ΠΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ, βρε αρτίστα μου.. δεν είναι η εποχή για ονειροπόλους, δεν τους σηκώνει... Θέλω να πιστεύω πως αυτοί που νοιάζονται είναι οι περισσότεροι, αλλά επειδή κάνουν σιωπηλά και ακάματα τη δουλειά τους, καπελώνονται από τους λίγους και φωνακλάδες. Οι οποίοι βέβαια φωνασκούν προσπαθώντας να μας πείσουν ότι παράγουν έργο και ότι είναι οι σωστοί. Σωστοί όμως δεν είναι αυτοί που φωνάζουν περισσότερο. Είμαι αισιόδοξη ότι αργά ή γρήγορα τα πράγματα θα μπουν στη θέση τους, δεν γίνεται να συνεχιστεί αυτό το βιολί για πολύ ακόμα. Όλα έχουν το όριό τους. Είμαι εξίσου εξοργισμένη με εσένα. Ντροπή μας και αίσχος. Κι αν σε διαβάζουν κάποιοι επίσημοι, το καλό που τους θέλω είναι να συνέλθουν όσο έχουν ακόμα την ανοχή μας. Δεν παίζουν με τον πολιτισμό, αυτό να το βάλουν καλά στο μυαλό τους. Δεν παίζουνε με τον Ελληνικό Πολιτισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. άχρηστοι, ανίκανοι...
    καπου, σε κάποιο καίριο πόστο, ενας υπεύθυνος και αξιόλογος ανθρωπος υπάρχει??

    καλο σαβ/κο Αρτίστα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αν είναι να ανήκουμε σε μια μειοψηφία επειδή το dna μας δεν "συνηθίζει" στην αηδία, ε, τότε εκεί θέλω να ανήκω μια ζωή. Λίγοι και καλοί, λίγοι αλλά πολλοί με κάποιο τρόπο. Και μικρή μου, ένα είναι βέβαιο: όσοι μοχθούν και αγαπούν αυτό θα κάνουν πάντα. Όπως ανάλογα θα αδιαφορούν όσοι αδιαφορούσαν μια ζωή...Το βλέμμα στραμμένο μπροστά θαραλλέα...Μη πτοείσαι...;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτη τη στιγμη θαβουμε τους σωστους ανθρωπους, ισοπεδωνονται ολα, σιγουρα υπαρχει η αλλη πλευρα, που πρεπει να την υποστηριξουν οσοι θελουν να αλλαξει κατι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σέβομαι την ανησυχία σου/σας και εκτιμώ κάθε διάθεση προσφοράς . Όμως θα; πρέπει να είμαστε προσεκτικοί . Δεν έχω επισκεφθεί ιδιωτικά μουσεία , πλην αυτού της οδού Ηρακλειδών , αλλά τα δημόσια που επισκέφτηκα με έκαναν να σκεφτώ , πως οι άνθρωποι που εργάζονται εκεί , προσπαθούν για το καλλίτερο .
    Νομίζω πως την ευθύνη της φύλαξης του συγκεκριμένου , την είχε ιδιωτική εταιρεία . Που σημαίνει , διαγωνισμός για την φύλαξη , που τον κέρδισε η εταιρεία που έκανε την χαμηλότερη προσφορά , με όλες τις συνέπειες . Κακοπληρώμενοι φύλακες , βάρδιες που δεν τηρούν τις προυποθέσεις (λ.χ. μέρα από νύκτα , συνεχόμενα νυκτερινά , απλήρωτα Σάββατα κλπ κλπ) . Ασφαλώς κι αυτό δεν δικαιολογεί αυτό που συνέβη . Αλλά επιμερίζοντας τις ευθύνες, το μέγιστο μερίδιο το έχει ο Προιστάμενος . Ποιός ; Ο υπουργός . Αυτός έχει την ευθύνη της εύρυθμης λειτουργίας . Την ανέλαβε φυσικά και γι αυτό το γεγονός αλλά και για την κλοπή από το μουσείο της Ολυμπίας . Σήμερα το όνομά του φιγουράρει σε ψηφοδέλτιο της Β' Αθηνών και ζητά την επανεκλογή !
    Αγαπημένη μου Road , με "έφτιαξες" , σταματώ την φλυαρία με κάτι τελευταίο . Πριν από καιρό , επισκέφτηκα την έκθεση των έργων του Γ. Μόραλη . Με την ευκαιρία της επίσκεψης , ζήτησα να δω το γλυπτό του Γ. Χαλεπά , με θέμα την "Μήδεια" , με έκδηλη την στεναχώρια τους , δύο φύλακες , υπάλληλοι του Υπ Πολιτισμοιύ (;) , μου είπαν πως η αίθουσα όπου εκτίθεται , λόγω περικοπής δαπανών (μειωμένο προσωπικό) , είναι κλειστή . Προθυμοποιήθηκαν δε να ζητήσουν από κάποιον προιστάμενο να με συνοδέψουν ιδιωτικά μέχρι εκεί ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αρτιστακι μου, απολυτα δικαια εξοργιζεσαι. Ειδικα οταν βλεπεις πραγματα που εχεις πληρωσει να μην λειτουργουν!
    Εισαι σαν φωτεινος φαρος κουκλιτσα μου! Ειναι σπανιοι οι ανθρωποι σαν εσενα, να το ξερεις!!!

    Καλο Σαββατοκυριακο σου ευχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. H τέλεια περιγραφή αιτίας και αποτελέσματος που απ'το ειδικό απλώνεται και στο γενικό .
    Θα άλλαζα μόνο την σειρά :
    ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ,ΑΝΟΗΣΙΑ,ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ .

    Πριν μπώ στην σελίδα σου διάβασα αυτό :
    http://filoftero.blogspot.com/2012/04/10.html

    και έτσι το χαστούκι ήταν πολύ πιο σκληρό .
    Όταν στην θέση της αδιαφορίας μπαίνει η αγάπη κινούνται και βουνά.....
    Κι ότι δεν αγαπάς και δεν τιμάς με πράξεις το χάνεις.....
    Καιρός να αγαπήσουμε αληθινά ,με πράξεις καθημερινές ,απ'το υστέρημά μας.... !!
    Να'σαι καλά αρτιστούλι μου για άλλη μια φορά και να ξέρεις πως το λιθαράκι σου είναι πολύ πολύ πολύ μεγάλο !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Διαβάζω και ξαναδιαβάζω και "φορτώνω" . Συγγνώμη για τον χειρισμό της γλώσσας , μα τελικά ξέρετε κάτι ; Από ανθρώπους (εξουσιαστές) που η σχέση τους με τον πολιτισμό και την κουλτούρα , περιορίζετε μόνο σε κάποια δημόσια εμφάνιση εγκαινίων , δεν θα περίμενα κάτι καλλίτερο .
    Έχουμε την μεγάλη ευκαιρία , ας τους ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ .
    Θυμηθείτε , υπουργοί πολιτισμού διετέλεσαν και ο Αντώνης Σαμαράς και ο Βαγγέλη Βενιζέλος !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κλειω9:18 μ.μ.

    Οαση ειναι αυτο το ιστολογιο, σε διαβαζω χρονια.

    Με εχεις κερδισει για το μερακι και την αυθεντικοτητα σου.
    Παλια εγραφα roadartistorama :) και το αισθανομουν.

    Ποτε δεν ειχα ενδιαφερθει για τα μουσεια, το θεατρο, καμια σχεση, μεσα απο τα αφιερωματα ηρθα σε επαφη. Τωρα συγκινουμαι, γιατι περα απο το τροπο γραφης εχεις και ενα τροπο προσεγγισης του καθε σχολιαστη σου που φανερωνει καλοσυνη.

    Καλη συνεχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλύτερο τίτλο δεν μπορούσες να βάλεις....κατάντια!!
    Καλύτερα δεν μπορούσες να τα πεις και σε κατανοούμε γιατί σε πολλές περιπτώσεις αισθανόμαστε τα ίδια.
    Εύχομαι μόνο να ανοίξουμε τα μάτια μας, να μη ξεχάσουμε ποιοί μας έφεραν ως εδώ και την στιγμή μηδέν να πράξουμε το "καλύτερο"

    Δικαιολογημένη η πικρία σου.
    Είσαι άξιο κορίτσι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πες τα roadartistaki μου.. κι εγώ ξεσπώ ποτε ποτε.. είσαι η πιό σταθερή χαρά μας αυτές τις παράξενες εποχές.. :) :)
    καληνυχτούδια :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χειρότερη και από τη νοσηρή κατάσταση ενός ασθενικού οργανισμού, είναι το να πάσχει και η ίδια η θέλησή του, κοινώς, να μην επιθυμεί να βοηθήσει τον ίδιο του τον εαυτό.

    Νομίζω ότι πάσχουμε σαν κοινωνία και από τα δυο: και από ανικανότητα και από αδιαφορία να αλλάξουμε αυτήν η ανικανότητα με ικανότητα.

    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ thalassamov : Δεν έχεις άδικο. Όλα γίνονται κατόπιν εορτής. Καλά κάνεις και αναφέρεις τη δική σου εμπειρία από την επίσκεψη στην Εθνική Πινακοθήκη, ιδιαίτερα αυτό που αναφέρεις ότι είχανε τελειώσει οι μπαταρίες στους ξένους ηλεκτρονικούς οδηγούς είναι απαράδεκτο, μα εδώ θα μου πεις είχανε τελειώσει οι μπαταρίες στο συναγερμό, αλήθεια τι να λέμε; Τεράστιες ευθύνες. Μιας και αναφέρεις το 2004, πόσα λεφτά είχανε δαπανηθεί τότε για την "Πολιτιστική Ολυμπιάδα" και τις εκθέσεις με έργα από μουσεία του εξωτερικού, δε ξέρω αν θα έχουν εξοφληθεί τα ποσά, μπορώ μόνο να υποθέσω. Ντροπή :( Σε ευχαριστώ για τα λόγια σου, δίνουν δύναμη σε πολύ δύσκολες εποχές. Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ treno fantasma : Προσπαθώ να μη στέκομαι στην γκρίνια, και αυτό σε καμία περίπτωση δε σημαίνει ότι στεναχωριέμαι, θλίβομαι πολύ για όσα συμβαίνουν. Δυστυχώς ή ευτυχώς... δεν γεννήθηκα αναίσθητη... Αν όμως σταθείς μόνο σε αυτά, δε θα μπορέσεις να συνεχίσεις γενικότερα. Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @ b|a|s|n\i/a : Δεν μπορεί να τραβήξει αρκετά ακόμη αυτό το κακό. Πιάσαμε πάτο. Εξαντληθήκαμε, πρέπει άμεσα να αλλάξει κάτι. Ή να πάμε μπροστά και αν δε μπορούμε ας πάμε επιτέλους χαμηλά μήπως γίνει αρχή για να ανέβουμε. Χρειάζεται κάθαρση και χαμόγελο. Σε ευχαριστώ, αλλάζουν όλα τόσο πολύ, που και η εδώ συνέχεια γίνεται δύσκολη στην όλη παράνοια που επικρατεί. Δεν έχω επίγνωση, τα emails και η αποδοχή το δείχνουν. Αν κέρδισα κάτι σημαντικό από εδώ είναι η ουσιαστική επικοινωνία που σπανίζει και φίλους. Καληνύχτα, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ ΒΑΡΘΑΚΟΥΡΗΣ : Είναι θέμα του συστήματος, διαφθοράς και μονιμότητας. Δε ρίχνω τις ευθύνες στους υπαλλήλους. Οι πρώτοι που ευθύνονται είναι οι διευθυντές, το ότι στον ιδιωτικό τομέα δεν συμβαίνουν παρόμοια περιστατικά συμβαίνει γιατί εκεί υπάρχει οργάνωση και ευσυνειδησία. Ευτυχώς δεν είναι όλα τα δημόσια μουσεία στην ίδια κατάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @ Eva Psarrou : Δυστυχώς, όντως αυτή δεν είναι εποχή για ονειροπόλους. Προσθέτω ούτε και χώρα που εκτιμά.
    Δε ξέρω αν είναι οι περισσότεροι, δυστυχώς καταλήγω πως υπάρχει μια τρομερή έλλειψη παιδείας στον κόσμο. Αυτό ίσως φανεί στο εκλογικό αποτέλεσμα, εύχομαι να σταλθεί ένα ηχηρό μήνυμα, μα φοβάμαι πως θα αποδειχτεί εκεί η αδιαφορία.

    Σκέφτηκα πολύ για να ανεβάσω τη συγκεκριμένη ανάρτηση, δεν νιώθω καλά με όσα συμβαίνουν, τελικά την ανέβασα γιατί είμαι ειλικρινής μαζί σας. Μακάρι κάποια στιγμή να ξυπνήσουν από το λήθαργο, να υπάρξει μια πορεία γεμάτη δημιουργία και έμπνευση, άτομα υπάρχουν. Αγάπη υπάρχει. Αλλαγή προσώπων και ξεκαθάρισμα πόστων άμεσα... όσο προλαβαίνει να διασωθεί ότι ακόμη υπάρχει εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @ iLiAs : Φοβάμαι πως και να υπάρχει δεν τον αφήνουν να υπερασπιστεί τα πιστεύω του, τον επισκιάζουν και τον πολεμούν :( Καληνύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @ kovo voltes... : Σίγουρα ανήκουμε σε μια μειοψηφία, αυτό φαίνεται και από όσα ζούμε σε αυτή την 'προεκλογική' περίοδο. Δεν υπάρχει περίπτωση να αλλάξουμε φιλενάδα, είμαστε έτσι γεννημένες, δεν αλλάζουν κάποιοι χαρακτήρες, κρίμα για όσα σάπια κυριαρχούν, σε βυθίζουν. Είναι δύσκολα, μα παλεύουμε :) Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @ Κ.π. : Δυστυχώς αυτό συμβαίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @ ο κύριος "αμ" : Και ποια να ήταν άραγε αυτή η "μικρότερη" προσφορά; Δεν με πείθουν καθόλου όλα αυτά. Η Διευθύντρια δε θα έπρεπε να είχε επίγνωση του χάους που διεύθυνε; Κρίμα. Μεγάλο κρίμα. Ας μην επεκταθούμε. Οι ευθύνες είναι τεράστιες, και για τον Υπ.Πολιτισμού αλλά όχι μόνο για αυτόν. Τεράστιες οι ευθύνες της Διευθύντριας. Όπως έγραψε η Έλενα Ακρίτα πολύ έξυπνα, το PIN του συναγερμού θα ήταν σίγουρα 1234. Μιλάμε ούτε στο νηπιαγωγείο της γειτονιάς τέτοια κατάσταση. Πλήρης απογοήτευση. Και φυσικά σχετίζεται η κατάσταση με τις εκλογές. Είναι γνωστό πως αρκετές διευθυντικές θέσεις είναι 'πολιτικές'.

    Δεν θα κατηγορήσω τον υπάλληλο (πόσο μάλλον της ιδιωτικής εταιρείας) που δε γνωρίζω και πόσο καιρό μπορεί να ήταν απλήρωτος.
    Με τον χρυσοπληρωμένο, τιμώμενο, δοξασμένο προϊστάμενο τα έχω.

    Αν δεν τους γυρίσουμε και τώρα την πλάτη, τότε πότε; Δεν μπορεί κανείς να με πείσει πως όλοι είναι τα ίδια χάλια με αυτούς. Δεν είναι. Μακάρι να αλλάξει κάτι, γιατί χανόμαστε.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @ Dee Dee : Προβληματίστηκα πολύ για το αν έπρεπε να ανεβάσω αυτές τις σκέψεις deedee. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Καλό σκ να έχετε. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ας γίνει η οργή και η αγανάκτηση που πνίγει εσένα και πολλούς άλλους ο μοχλός που θα πιέσει να αλλάξουν τα πράγματα. Και ναι, το χειρότερο είναι να συνηθίζουμε σε τέτοια φαινόμενα και να μην αντιδρούμε. Μπράβο για την ανάρτηση άλλη μια φορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @ ξωτικό : Τι υπέροχη γυναίκα. Απίστευτο περιστατικό. Απόδειξη πως η αγάπη είναι το σημαντικότερο όλων. Σκέφτομαι αυτή η ταπεινή γυναίκα ίσως να μην έχει ούτε πτυχία, ούτε χρήματα, μα δες την αγάπη της, τι προσφέρει από το υστέρημα της, είναι καταπληκτικό, ευχαριστώ που το άφησες. Όταν το κοριτσάκι μεγαλώσει, μόνο που θα σκέφτεται τη γιαγιά της, όταν θα συνειδητοποιήσει τι έκανε για εκείνη, θα αισθάνεται πλήρης.
    Να είσαι καλά ξωτικό σε ευχαριστώ για όλα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @ Κλειω : Είναι τιμή τα λόγια σου και η ανάγνωση σου. Να είσαι πάντα καλά, καλό σκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @ Thalassenia : Πλησιάζει ο καιρός των εκλογών. Αν μη τι άλλο εκεί μπορούμε μέσω της κάλπης να δείξουμε την οργή μας. Όχι πως κάτι θα αλλάξει, αλλά τουλάχιστον θα είναι μια απάντηση στα όσα συμβαίνουν. Ελπίζω να μην υπάρξει νοθεία, και να ξυπνήσουν όσοι ακόμη κοιμούνται ενώ είμαστε πια στο γκρεμό. Να είσαι καλά θαλασσινή, σε ευχαριστώ για τα λόγια σου. :) Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @ koulpa : Αν μπορώ να δίνω 'χαρά' σε αυτές τις τόσο περίεργες εποχές, τότε αυτό είναι σημαντικό.
    Κουράστηκα koulpa από τις αναλύσεις και τις δήθεν επαναστάσεις, χρειάζονται έργα, μα όταν όλα είναι διαλυμένα και οι υπεύθυνοι συνεχίζουν να κατέχουν τις θέσεις τους, πως να μη ξεσπάς; Προσπαθώ να μη μεταφέρω στο blog, αλλά πως όχι με όσα συμβαίνουν; Καληνύχτα επίσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. συμμερίζομαι τις σκέψεις και τα συναισθήματά σου σε πολύ μεγάλο βαθμό. όσο περνούν οι "κρίσιμες" μέρες, διαπιστώνω όλο και περισσότερο πως τουλάχιστον, δεν είμαστε ελάχιστοι.

    κι αυτό αρκεί.

    υγ. συνέχισε να γράφεις για όλα αυτά τα όμορφα πράγματα, με τον τρόπο που τα γράφεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @ astromonos : Έχεις δίκιο. Η ψυχολογική κατάπτωση, η παραίτηση, το να αποδέχεσαι αυτή τη νοσηρή κατάσταση, να τους αφήνεις να συνεχίζουν να τα διαλύουν και να κάνεις σαν να μη συμβαίνει τίποτα. Δεν είναι νορμάλ αυτή η κατάσταση. Αν διαφωνούμε ας το δείξουμε στις εκλογές.
    29 εκατομμύρια ευρώ εγκρίθηκαν για τις "προεκλογικές δαπάνες" των κομμάτων, 6 φορές περισσότερα από όσα σπαταλούν τα γερμανικά κόμματα στις αντίστοιχες δικές τους εκλογές. Την ίδια ώρα κόβουν συντάξεις, επιδόματα οαεδ, διαλύουν την υγεία, παιδεία, πολιτισμό. Η αδιαφορία είναι χειρότερη από την ανικανότητα... είναι θέμα καλλιέργειας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @ karagiozaki : Αν η διαφθορά, η απώλεια, η ανικανότητα γίνεται συνήθεια μας, τότε δεν μπορούμε να ελπίσουμε σε τίποτα. Θα είναι απίστευτα τρομακτικό. Μια κοινωνία αδιάφορων προβάτων θα γεννήσει μια κυβέρνηση λύκων. Ας αλλάξουμε, ας γίνουμε ο μοχλός για να στείλουμε στα σπίτια τους όσους πρέπει. Να είσαι καλά, καληνύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @ Νέστορας : Μακάρι να μην είμαστε ελάχιστοι. Με όσα ακούω τελευταία, τείνω να το πιστέψω. Σίγουρα αυτό αρκεί, σε ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Όσο πλησιάζει ο καιρός φοβάμαι ίσως περισσότερο από ποτέ... το αποτέλεσμα των εκλογών. Φοβάμαι πως η απογοήτευση θα είναι πολύ μεγάλη.. αλλά θέλω να αλλάξουν τα πράγματα. Ολότελα να αλλάξουν, να βουλιάξουν όλοι οι αναμενόμενοι θεατρίνοι του πολιτικού συστήματος και μαζί τους να συμπαρασύρουν και τα τσιράκια τους.
    Να αρχίσει να ξεχωρίζει ότι λάμπει πραγματικά και να μάθουμε από την αρχή να το ξεχωρίζουμε και να το εκτιμούμε στο σύνολο ως κοινωνία.
    Δεν πάει πιο κάτω!!!!!!

    Μαζί σου Road!
    Πολύ το χάρηκα που τα έγραψες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @ Margo : Μόλις έκλεινα το pc. Και εγώ τον ίδιο φόβο, δεν υπάρχει παιδεία στον κόσμο, το διαπιστώνω καθημερινά. Ένα απλό παράδειγμα. Πήγα για μια δουλειά στα Ελτα, εκεί λοιπόν άκουσα να λένε πως θα ψηφίσουν 'χρυσή αυγή' για αντίδραση. Όταν τους είπα "μα αυτή θα είναι αντίδραση; Είναι φασίστες!". Με κοίταξαν σαν χαμένοι και γυρίζει μια γυναίκα μου λέει:
    "να σε ρωτήσω όλο το ακούω... Τι είναι φασισμός;"... Άφωνη..... Δεν έχουν διαβάσει ποτέ ιστορία; Πλήρης απογοήτευση. Ακριβώς τα ίδια σκέφτομαι margo μου, πάλι καλά που με κάποιους υπάρχει επικοινωνία ;) Καληνύχτα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ας μεταμορφωθεί τούτη η απογοήτευση (όσων ακόμη αισθάνονται κι αντέχουν) σε πείσμα και σε δημιουργία, σε κάτι θετικό.

    Να 'σαι πάντα καλά, Roadartist. Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Σε δικαιώνω απόλυτα για αυτό που αισθάνεσαι και κατακρίνω όλο το σαθρό σύστημα που υποστηρίζει τους υπαλλήλους Μουσείων/πολιτιστικών χώρων που επειδή δεν αμείβονται όπως παλιά απο το Κράτος-Πατερούλη, αδιαφορούν και συνεισφέρουν στην ισοπέδωση και των υπολοιπων συνανθώπων, των εθελοντών, των υποστηρικτών της Τέχνης. Το κακό τους το καιρό και τον μαύρο. Ενα γερό μπάτσο χρειάζεται ο καθένας τους που δεν έκανε το καθήκον του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Εντόπισες το πραγματικό πρόβλημα της Ελλάδας, αυτά θα έπρεπε να συζητούσαμε πριν τις εκλογές. Μα μας βάζουν στο κεφάλι χιλιάδες άλλα που μας κάνουν να ξεχνάμε τα ουσιαστικά.
    Μας "τρελαίνουν" π.χ. με τους μετανάστες, από το φόβο τους για την άνοδο της χρ. αυγής, μα κανείς τους δεν μιλάει για την ανικανότητα του κράτους, για τη γραφειοκρατία, για το τι θα γίνει με το δημόσιο αν θα νοικοκυρευτεί κάποια στιγμή.

    Ξέρετε κάτι; Έχουν πολύ άδικο οι λαϊκιστές στην Γερμανία που λένε ότι στην Ελλάδα οι άνθρωποι δεν δουλεύουν. Εδώ όχι απλά δουλεύουμε αλλά δίνουμε καθημερινά μάχη.
    Αλλά για τα αυτονόητα. Αυτό είναι το μεγάλο και διαχρονικό πρόβλημα της σύγχρονης Ελλάδας. Όσο θέληση, όση έμπνευση, καλές ιδέες αν υπάρχουν, όσο δημιουργικές δυνάμεις και αν αναδυθούν, όσα δάνεια και αν δοθούν, όλα θα χαθούν μέσα στο χάος της γραφειοκρατίας που γεννά την αδιαφορία και την ανικανότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. @ Νάσια : Μακάρι, το χειρότερο είναι να συνηθίσουμε αυτή την σάπια κοινωνία, να αναδειχθούν όσοι ακόμη δεν έχουν αλλοιωθεί.
    Σου κρατώ το χέρι και εύχομαι το ίδιο, σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. @ Marina : Νιώθω ακριβώς αυτά που λες, σε ευχαριστώ πολύ για την ενθάρρυνση και ότι με αισθάνθηκες.
    Μακάρι να αλλάξει κάτι. Ας είμαστε δυνατοί να συνεχίζουμε. Χρειάζεται στήριξη πλέον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. @ theatre : Ακριβώς αυτό είναι το πρόβλημα. Είναι κρίμα, το ίδιο που λες εσύ, το σκέφτονται πολλοί. Οι υπεύθυνοι ας προσπαθήσουν να χτυπήσουν αυτό το χαοτικό πράγμα, διαφορετικά δεν πρόκειται να αλλάξει η χώρα. Αυτά είναι θεσμικά προβλήματα. Χρειάζονται ριζικές αλλαγές, έμφαση στην παιδεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. @ theatre : επίσης πιστεύω πως και οι ίδιοι οι Δημόσιοι Υπάλληλοι δεν νομίζω να είναι ευτυχισμένοι με τις συνθήκες εργασίας τους, ουσιαστικά τους υποδουλώνει και τους κάνει νωχελικούς, σκοτώνοντας τη δημιουργία μέσα τους, επιτέλους ας καταστρέψουμε ότι μας σκοτώνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Δυστυχώς αφήσανε την τέχνη και τον πολιτισμό να καταρρεύσει... και μαζί τους καταρρέει και η χώρα. Δίκαιη η ο οργή που νιώθεις (όλοι νομίζω το ίδιο νιώθουμε), όταν νοιάζεσαι οργίζεσαι. Τί να πω, ντροπή και όνειδος. Το χειρότερο δεν είναι ότι κλέψανε, το χειρότερο είναι ότι δεν πρόκειται αυτό να μας γίνει μάθημα. Πάλι οι πινακοθήκες και τα μουσεία έτσι θα είναι, χωρίς φύλακες, χωρίς κονδύλια, με ανεκπαίδευτους εργαζόμενους, χωρίς σωστή διαχείριση. Κρίμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΔΙΟΝΥΣΗΣ1:37 μ.μ.

    "Ότι έχει αναρτηθεί στα 4,5 χρόνια λειτουργίας του blog, γίνεται καθαρά από μεράκι, αγάπη και ενδιαφέρον για τη γνώση." ΜΠΡΑΒΟ ΛΕΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ...και εθνικό ρεζίλι επίσης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. πώς να εκφράσω δυο αντίθετα συναισθήματα...
    πώς να βάλω δίπλα στην οργή και την ντροπή, το θαυμασμό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Εχεις δίκιο κοπέλα μου εκφράζεις αρκετό πλήθος με τις σκέψεις σου.
    Δεν ξέρω αν αυτή η αδιαφορία υπήρξε εσκεμμένα αν όλες αυτές οι ανικανότητες των υπευθύνων είναι τυχαίες.
    Αυτό που γνωρίζω σίγουρα είναι αφού μας έκλεψαν την αξιοπρέπεια κλέβουν και τους θησαυρούς αυτής της χώρας οι επιτήδειοι!
    Ευελπιστώ ότι το αποτέλεσμα μας μας δικαιώσει των εκλογών για ένα καλύτερο αύριο με ψηλά το κεφάλι!

    Καλό ΣΒΚ με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ενώνω την αγανάκτηση και την οργή μου με τη δική σου!Πρέπει επιτέλους να πέσουν κεφάλια. Με πιάνει απίστευτος θυμός με αυτό που κατακόρον ακούγεται πλαι μας: Ελα μωρέ, ετσι είμαστε οι Έλληνες.... Δε βαριέσαι , μη χαλιέσαι, δικά σου είναι.ή το φοβερό δουλεύω για όσο με πληρώνουν.
    είμαι όμως σίγουρη οτι υπάρχουν, ευτυχώς, κι άλλοι σαν και εμένα κ εσένα. Κ τουλάχιστον μέσα απο τα ανοιχτά σχόλια σου βλέπεις οτι δεν είσαι μόνη. Κ να ήσουν δηλ. καθόλου δεν θα πείραζε.Με τον εαυτό μας να νιώθουμε ο.κ.
    Keep searching your truth!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Αγαπητή μου Roadartist θα έγραφα σεντόνια συμφωνώντας μαζί σου, οπότε το μόνο που αξίζει να πω είναι πόσο δίκιο έχεις. Ο κάθε ένας εκδηλώνει την οργή του διαφορετικά, και μακάρι να μπορούσα να εκδηλώσω την δική μου οργή, για αυτή την πραγματικότητα, με τον τρόπο που μπόρεσες εσύ... δυστυχώς εγώ μπορεί και να ανήκω στη τελευταία παράγραφο, πράγμα το οποίο δεν είναι κάτι που με ικανοποιεί για τον εαυτό μου. Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι και να εκφράζεται η οργή με λάθος τρόπο, τουλάχιστον είναι η ίδια οργή που νοιώθεις και εσύ, για τους ίδιους λόγους και σκέψεις. Το τραγικό θα ήταν, με όλα αυτά, να μην υπήρχε οργή... όπως και δεν υπάρχει, για ένα ποσοστό συμπολιτών μας. Μειοψηφία; πλειοψηφία;

    Νομίζω το κείμενό συ μιλάει για αίσθηση ευθύνης, των υπεύθυνων και των ανεύθυνων... Ένα θέμα που συνέχεια συζητιέται εδώ χρόνια τώρα, και με τέτοια ένταση και εστίαση πουθενά αλλού δεν το είχα ακούσει να συζητιέται γιατί αλλού είναι αυτονόητο. Γιατί δεν είναι αυτονόητο εδώ; γιατί τέτοιο μπέστε σκύλοι αλέστε παντού; και γιατί ποτέ τιμωρία, ποτέ αναλογισμός ευθύνης, από κανέναν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Roadartist, διάβασε λίγο και τις εντυπώσεις του Κώστα Μαυρουδή εδώ:
    http://costas-mavroudis.blogspot.com/2012/04/blog-post_19.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Φίλοι μου σας ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια, ζητώ συγγνώμη που θα απαντήσω με μικρή καθυστέρηση, δεν 'μπήκα' στο ίντερνετ από εχτές το μεσημέρι.

    Θέλω να ευχαριστήσω όσους στείλατε emails, θα απαντήσω σταδιακά σε όλους, αλλά στέλνω κ από εδώ ιδιαίτερες ευχαριστίες σε ένα μοναδικό "δάσκαλο" για την ενέργεια, τη δύναμη, τις συμβουλές και την αγάπη που έστειλε.

    Έγραψε όμορφα πράγματα, τόσο για όσα του μετέδωσε το κείμενο της ανάρτησης, αλλά και για τη δική του εμπειρία από την ζωή στην Ελλάδα. Θα είχε ενδιαφέρον να είχε σχολιάσει αντί να τα στείλει με email, τον ευχαριστώ από εδώ και για περισσότερα θα απαντήσω έπειτα σε αυτόν.
    Το blogging τελικά μπορεί να σε φέρει κοντά με ιδιαίτερα ενδιαφέροντες ανθρώπους, με κοινή οπτική, κάτι μάλλον 'δύσκολο' στις μέρες μας.
    Καλή εβδομάδα σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. @ Panos Konstantinidis : Είναι μάλλον ένας αντικατοπτρισμός της γενικότερης κατάστασης και η κατάρρευση του πολιτισμού.
    Ας μη μείνουμε μόνο στα λόγια, όσο μπορούμε ας αντιδράσουμε σε όσα γίνονται. Ο καθένας από το μικρό του πόστο, στην καθημερινότητα του και στη ψήφο του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. @ ΔΙΟΝΥΣΗΣ : να είστε καλά.




    @ H.Constantinos : δυστυχώς :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. @ katabran : Μπόρεσες και το έκανες, να είσαι πάντα καλά για τη δύναμη που στέλνεις, σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. @ zoyzoy : Μακάρι. Δε νομίζω τελικά να υπάρχει τόση ανικανότητα, μάλλον πρόκειται για νοσηρή αδιαφορία. Πρέπει να την κόψουμε από το κεφάλι! Ας ελπίσουμε, δεν πάει άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ανώνυμος10:50 μ.μ.

    Αγαπημένη μου roadartist πιστεύω και εγώ πως η ατιμωρησία,η ανυπαρξία συνεπειών έχουν παίξει σημαντικό ρόλο στο να φτάσουμε εδώ που φτάσαμε.Δεν χρειάζεται να το αναλύσω.σε φιλώ κ καλή εβδομάδα eviv

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. @ claire : Δε φαντάζεσαι πόση δύναμη μου έχουν δώσει κατά καιρούς αυτά τα σχόλια και το "πρωτοφανές" (αν μπορώ να το γράψω αυτό) ενδιαφέρον τόσου κόσμου για τέτοια θεματολογία. Πραγματικά πριν ανοίξω το blog πίστευα πως ελάχιστοι θα ενδιαφέρονταν να μοιραστούν απόψεις για π.χ. μουσεία, θέατρα... ξέρω πως λίγοι γνωρίζουν, πλέον καταλαβαίνω πως αρκετοί διψούν.

    Τα σχόλια με έχουν πολλές φορές εκπλήξει και οι γνωριμίες που έχω κάνει εδώ με ανθρώπους μου έχουν αποδείξει πως υπάρχει η άλλη πλευρά. Σίγουρα μειοψηφεί, όμως υπάρχει. Τα άλλα πληγώνουν πολύ, όσο μπορώ θέλω να τα κρατώ μακρυά από τη ζωή και τις συναναστροφές μου. Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Πόσο δίκηο έχεις!
    Προσυπογράφω σε όλα!

    Και είναι πάρα πολλά τα λιθαράκια που έβαλες.
    Και πολύτιμα, γεμμάτα απο την ηλικρίνεια και αγνότητα της δύναμης του καλού, αυτή που αναδεικνύει την αληθινή ομορφιά και ωθεί στο φως.

    Πήγα στο link και νομίζω ότι αξίζει να γραφτεί και εδώ (θα το ήθελες νομίζω κι εσύ:) το κείμενο που συνόδεψε σ' εκείνη την ανάρτησή σου τον πίνακα:
    "Το "Γυναικείο κεφάλι" φιλοτεχνημένο από τον Πάμπλο Πικάσο, το οποίο αποτελεί δωρεά του καλλιτέχνη στον ελληνικό λαό, τιμητική προσφορά για τη γενναία αντίσταση του κατά τη διάρκεια της ναζιστικής κατοχής. Πρόκειται για πορτρέτο της φωτογράφου Ντόρα Μόαρ, συντρόφου του Πικάσσο, η οποία υπήρξε η φωτογράφος που παρακολούθησε και απαθανάτισε με το φακό της όλη τη διαδικασία δημιουργίας της Γκερνίκα (Guernica).

    ξεχωριστή μου roadartist
    σε φιλώ πολύ πολύ
    καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. @ thinks : Και εγώ αναρωτιέμαι, πραγματικά δε μπορώ να πιστέψω ότι μπορεί να υπάρχει τόση μεγάλη ατιμωρησία. Αν σκεφτείς, αυτό είναι κακή "αναρχία". Η άλλη έχει ιδεολογία, κάποιες αξίες.
    Είμαστε η χώρα που έχει νόμο βουλευτικής ασυλίας (!!), δηλαδή (σαν να λέμε) το αλάθητο του Πάπα, κάτι τέτοιο δε νομίζω να έχει θεσπιστεί πουθενά αλλού, τραγικό. Μονάχα αυτό να σκεφτείς, εξοργίζεσαι, προσωπικά δε μπορώ να το σκέφτομαι καν. Χρειάζεται άμεσα αλλαγή στο Σύνταγμα σε βασικά σημεία.
    Όταν αναφέρεσαι στην τελευταία παράγραφο εννοείς ότι κρίνεις το σύνολο ή ότι νιώθεις μέρος της μειοψηφίας; Αν εννοείς το πρώτο, θα ήθελα αν μου επιτρέψεις να σου πω, να έχεις πάντα στο μυαλό και στην καρδιά σου πως οι Έλληνες δεν είμαστε όλοι κλέφτες, αμόρφωτοι, παρτάκηδες σαν τα κομματόσκυλα που αναδεικνύουν και συντηρούν αυτή τη βρωμιά. Ένα σύστημα είναι που αλληλοσυντηρείται και από τις δυο τις μεριές. Ψηλά έως χαμηλά.
    Υπάρχουν όμως και αρκετοί άνθρωποι που έχουν επιλέξει να ζουν εκτός συστήματος, που είναι Άνθρωποι με αξίες και τώρα τυραννιούνται απίστευτα από όσα συμβαίνουν.
    Παρ' όλα αυτά πασχίζουν να κρατήσουν ζωντανή μέσα τους την αγάπη για την αληθινή Ελλάδα και για τις αξίες τους, αυτή που κανείς καρεκλοκένταυρος δε μπορεί να αμαυρώσει.
    Αν μπορούσαμε να ξεβρομίσουμε τη χώρα από όλους όσους την πάνε συνεχώς πίσω, μα φοβάμαι πως είναι πάρα πολύ δύσκολο (για να μη γράψω και ακατόρθωτο). Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία, μακάρι να είναι έτσι.

    Δε ξέρω αν εξέφρασα σωστά την οργή μου, δε μπορεί να είμαστε όλοι ίδιοι, όσο μπορούμε ας κρατήσουμε δυνατή τη φλόγα μας, αν σκεφτείς όσα συμβαίνουν έχεις μόνο δυο επιλογές. Ή να φύγεις, ή να μείνεις και να προσπαθήσεις στο δικό σου προσωπικό δρόμο, γνωρίζοντας τις δυσκολίες, κρατώντας κοντά όσους αξίζουν και ξέρεις πως καταλαβαίνουν / ζουν ότι και εσύ αισθάνεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΞΕΝΙΔΗΣ : τις διάβασα σε ευχαριστώ για την παραπομπή... Και μη χειρότερα!! Χάος απύθμενο! :(



    @ Άστρια : Το συγκεκριμένο έργο όπως όμορφα έγραψες ξανά, ήταν δώρο του Πικάσο προς τον ελληνικό λαό για τη συνεισφορά και αυτοθυσία του απέναντι στο ναζισμό. Τραγική ειρωνεία αν το σκεφτούμε, πως αυτό το έκλεψαν. Τι να πούμε πια; Το "καλό" μάλλον χάνει. Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. @ eviv : Παραλίγο να μη δω το σχόλιο σου, ναι δεν χρειάζεται περισσότερη ανάλυση. Ακριβώς " η ατιμωρησία, η ανυπαρξία συνεπειών έχουν παίξει σημαντικό ρόλο στο να φτάσουμε εδώ που φτάσαμε." Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Αγαπητή μου Roadartist, είμαι οπωσδήποτε αναρχικός, υπό την έννοια ότι δεν παραδέχομαι ή σέβομαι καμία αρχή που δεν αποδεικνύει την αξία της, σε εμένα, όχι για να την παραδεχτώ μόνο, αλλά κάθε στιγμή, κάθε ώρα που την ακολουθώ. Έχω επιλέξει να ζω εκτός οποιουδήποτε συστήματος το οποίο δεν παραδέχομαι, and let the chips fall where they may (δεν ξέρω πως να το μεταφράσω αυτό το τελευταίο στη πραγματική του έννοια, αψήφησης και περιφρόνησης για οτιδήποτε δεν έχει αξία).

    Εννοούσα ότι, όταν μιλάω με οργή, πάντα ξεχνάω (ειλικρινά παραλείπω χωρίς να εννοώ γιατί) να συμπληρώνω ότι αυτά που λέω δεν ισχύουν για όλους. Θα έπρεπε να το συμπληρώνω, αλλά εν τη ρύμη του λόγου, γραπτού ή όχι, συνήθως παραλείπω να το πω... και μετά λυπάμαι γι αυτό.

    Συμφωνώ σε όλα όσα λες στην απάντησή σου...
    Μιλάς σίγουρα για μια μειοψηφία...
    Φοβάμαι πως στην βαθειά πραγματικότητα, η μειοψηφία αυτή είναι μικρότερη ακόμα και από όσο φοβόμαστε ότι είναι...

    Καλό σου βράδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Απίστευτη αδιαφορία.....
    Αυτό συμβαίνει με όλα στην Ελλάδα μας....
    Κρίμα....Εθνική κατάντια σε όλα.
    Καλύτερα να ταξιδεύω μόνος σ αυτόν
    τον τόπο που αγαπώ και νοιάζομαι
    Καπετάνιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. @ thinks : Συμμερίζομαι και έχω ακριβώς ίδια ιδεολογία στη ζωή μου. Έγραψες μια λέξη δυνατή, χαρακτηριστική "περιφρόνηση", έχει μεγάλη δύναμη για τη ψυχική υγεία και την πορεία του ανθρώπου.
    Μου θύμισες μια φράση του Μ.Χατζιδάκι, που σκέφτομαι αρκετά συχνά : "Περιφρονώ αυτούς που δεν στοχεύουν στην αναθεώρηση και στην πνευματική νεότητα, τους εύκολα «επώνυμους» πολιτικούς και καλλιτέχνες, τους εφησυχασμένους συνομήλικους, την σκοτεινή και ύποπτη δημοσιογραφία καθώς και την κάθε λογής χυδαιότητα."

    Χαμογέλασα με την απάντηση, είναι όμορφο αυτό που το αναφέρεις, λάθη που γίνονται μέσα στην "ορμή" του λόγου, δεν πιάνονται ως λάθη :)

    Δυστυχώς έχεις δίκιο, και εγώ καθημερινά καταλήγω στο ίδιο συμπέρασμα. Μακάρι να γίνει πιο φανερό, μήπως αλλάξει κάτι... μήπως ξυπνήσουμε σε θέματα βασικής νοοτροπίας, εντοπίσουμε όλοι τα δικά μας λάθη, σύστημα αξιοκρατίας και πολιτικής. Φοβάμαι ότι δε θα ξυπνήσουμε ποτέ :(
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. @ Sailor : Κράτα μια θέση και για μένα στο καράβι σου Κάπτεν :) Λατρεύω το Αιγαίο!

    ΥΓ Ας δώσουμε έστω μια δυνατή απάντηση στις εκλογές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ειρήνη1:03 μ.μ.

    τα σχόλια ήταν πολλά και ομολογώ ότι δεν τα διάβασα...αλλά να πω την δική μου σιχαμένη σκέψη..αφού κακώς ή κακώς τα πράγματα είχαν διαμορφωθεί έτσι "βολικά" για μια κλοπή, αποκλείεται κάποιος από μέσα να το ήξερε αυτό και να το αξιοποίησε?
    δεν μπορεί ο οποιοσδήποτε αλλοδαπός κλέφτης να βρει κοινό να προωθήσει αυτό το υλικό....
    πολύ στενάχωρες αποκαλύψεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. @ ειρήνη : Κανείς δε ξέρει, μπορεί να είναι κ έτσι. Έχουνε ξεφύγει όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή