26 Ιανουαρίου 2011

..στο twitter..

..με το facebook δεν ασχολήθηκα.., εξ' αρχής το έβρισκα ανιαρό.. 
Στο twitter διακρίνω τελευταία μια διαδραστικότητα και αισθάνθηκα την επιθυμία να συμμετάσχω.. Παρακολουθώντας το για λίγο, ένιωσα πως δίνει ώθηση στο διάλογο.. μπορείς να ανταλλάξεις απόψεις για διάφορα θέματα, είτε να ενημερωθείς για όσα σε ενδιαφέρουν μέσα σε δευτερόλεπτα.. κάτι που μάλλον είναι θετικό.. 

Επίσης, υπάρχουν πράγματα που επιθυμώ να μοιραστώ μαζί σας, αλλά το να ανεβάζω πάνω από μια ανάρτηση τη μέρα (ή συχνότερα) είναι κάτι που θέλω να αποφεύγω σε αυτό το blog.. Νομίζω το twitter προσφέρεται για διάφορες ανταλλαγές απόψεων.. Όλα βέβαια θα φανούν στην πορεία..
και αν δε θα το βαρεθώ..

Η επικοινωνία μας συνεχίζει κανονικά με τους ίδιους γνωστούς μας ρυθμούς εδώ.. Αλλά όποιος θέλει θα μπορούμε πλέον να τα λέμε και μέσω twitter!

46 σχόλια:

mixedgoods είπε...

καλή αρχή..χαίρομαι που θα τα λέμε πιο συχνά..φιλιά

Roadartist είπε...

@ mixedgoods : Ευχαριστώ.. πιο πολύ από περιέργεια.. για να το δοκιμάσω..αν βαρεθώ το αφήνω..!

eutixis είπε...

Den xrisimopoiw twitter... akomi....

simfwnw gia to facebook.....

.....perimenw sintoma apologismo sou .. apo tin ekei empeiria loipon.. kalinixta!

Thalassenia είπε...

Πριν δυο χρόνια και πριν αρχίσω το μπλογκ πήγα για μαθήματα επι του θέματος. Ο δάσκαλος, ένας εικοσιπεντάχρονος ήταν ως τα αυτιά μέσα στο twitter. Άρχισε να μου εξηγεί και να μου λέει τα θετικά.
Δεν τον άφησα να συνεχίσει και πολύ.
Αφού πλήρωσα 50 ευρώ για δύο ώρες χωρίς να μάθω κάτι, δεν ξαναπήγα.
Έμαθα το ιστολόγιο μόνη μου και ρωτώντας @φίλους. Ως εδώ είναι αρκετά για μένα, το twitter στους νεότερους. Έτσι κι αλλιώς νομίζω δεν με εκφράζει.

Εσύ να έχεις καλή επιτυχία και εκεί. Μη πάρουν τα μυαλά αέρα μόνο και μας αφήσεις εδώ.

Φιλιά θαλασσένια.

QwfwqN είπε...

Καλή αρχή! Δεν βάζεις όμως, εδώ, και μερικές ...οδηγίες χρήσης για να μαθαίνουμε;

Μικρές ανάσες είπε...

Δε το έχω ψάξει πολύ του twitter αν και έχω λογαριασμό εδώ και καιρό, το facebook απο την άλλη είναι μια καθημερινή επικοινωνία με φίλους, όπου και αν βρίσκονται...

Πάνω απο όλα όμως κόλλησα με το τραγούδι της ανάρτησης, ίσως επειδή το έχω συνδέσει με την παράσταση της Rachel Corrie.

Καλό σου ξημέρωμα κοριτσάκι!!!

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

καμιά σχέση - ή σχεδόν καμιά - δεν είχα ούτε ποτέ μου ούτε με facebook ούτε με twitter
τώρα με τσίγλισες... για να δούμε...

όπως και να 'χει καλή αρχή!!!

Unknown είπε...

Για το facebook συμφωνώ μαζί σου. Για μένα είναι "επικοινωνία" στο πόδι και μάλιστα δυσανάλογα πολύπλοκη και κουραστική. Στο twitter δεν έχω μπει ούτε από περιέργεια.
Είμαι ευχαριστημένη με το blogging τελικά φαίνεται.

Πάντως σου εύχομαι να περάσεις καλά κι εκεί αλλά να σε έχουμε κι εμείς εδώ.

Την καλημέρα μου

kovo voltes... είπε...

Καλή αρχή καλλιτέχνιδα μου. Θα ευχηθώ και εγώ μόνο μην ξεχάσεις το εδώ. Βλέπεις έχω φίλους που έχουν facebook, twitter και τα συναφή και "κολλάνε" εκεί. Ούτε ένα mail δεν ανοίγουν ;))
*περιμένω και εγώ εντυπώσεις απο την εμπειρία...

Dee Dee είπε...

facebook εχω πολυ καιρο. Μπορεις κι εκει να κινηθει ο καθενας με τον τροπο του.
Το twitter δεν ξερω καθολου πως λειτουργει, αλλα μολις γραφτηκα γιατι να βλεπω τα ομορφα που θα ανεβαζεις εκει :):)

Καλη αρχη αρτιστουλα μου!

fish eye είπε...

το f/b το εχω αφησει ηδη, απλα υπαρχει ο λογαριασμος για ωρα αναγκης ;)
μου χρησιμεψε πολυ οταν ημουν με σπασμενο ποδι.. δε ξερω τι θα εκανα αν δεν ηταν καποιοι ''φιλοι'' απο εκει μεσα, δε ξεχνιεται αυτο..

στο twitter εχω λογαριασμο αλλα δεν εχω καταλαβει την λειτουργια του, παντως σε εκανα ''φιλη''

θα ελεγα κι εγω πως γυριζοντας για πολυ καιρο απο εδω κι απο εκει, λατρευω το blogging.. ειναι ΑΛΛΗ ΑΙΣΘΗΣΗ, βρε παιδι μου..

καλημερες

ξι είπε...

Παντα ειχα αυτη την απορια τι ειναι αυτο το τουιτερ που οσο παει ολο και περισσοτεροι ανθρωποι εχουν... δεν εχω ασχοληθει ποτε οποτε δεν εχω καταλαβει ουτε πώς λειτουργει ουτε τι ειναι ακριβως.
Μαλλον με εναν καφε θα μπορουσες να μου εξηγησεις καλυτερα περι τινος προκειται!!! χαχαχα (ωραια τα συνεδεσα ε;; δεν μπορεις να πεις!)

Φιλια!
ξ.

Roadartist είπε...

Kαλημέρα!!!!!

Βρε παιδιά όλα αυτά για μια κίνηση ενός λογαριασμού;;

Να ξεκαθαρίσω κάτι εξαρχής.. Δεν έχω ιδέα τι είναι.. Μόλις εχτές το άνοιξα από περιεργεια, και επειδή διαπιστώνω μια κίνηση.. που διαφέρει από τα blogs..μπορεί και εγώ να μη το χρησιμοποιήσω... μπορεί αν δω να μην είναι όπως φαντάζομαι να το αφήσω..

Πάντως η αλήθεια είναι πως δε το πολυφιλοσόφησα.. απλά από περίεργα έφτιαξα ένα λογαριασμό.. (και δεν έχω καν μπει ...) χααχαχα

σας απαντώ σε όλους!

Roadartist είπε...

@ art : βαριέμαι οικτρά το facebook, μπορεί να βαρεθώ και το twitter, προς το παρόν είμαι περίεργη.. ακόμη..

Roadartist είπε...

@ Thalassenia : 50ε;;; Τι λες τώρα;;;; Τι είναι αυτά;; Όχι βρε εγώ μόλις εχτές το άνοιξα και βλέποντας και κάνοντας.. και αν το βαρεθώ το αφήνω.. Δεν έχω σκοπό να αφήσω το blog, ούτε φυσικά αν δε μου αρέσει να το συνεχίσω.. Αν είναι έτσι όπως φαντάζομαι και έχει κάποιο σκοπό τότε ναι..διαφορετικά το αφήνουμε..

Roadartist είπε...

@ QwfwqN : μα και εγώ μόλις τώρα ξεκινάω.. Δεν έχω ιδέα :) Η αλήθεια είναι πως μόλις εχτές έφτιαξα και λογαριασμό :) βλέποντας..

Roadartist είπε...

@ Μικρές ανάσες :..ούτε εγώ το έχω ψάξει.. νομίζω όμως ότι τελευταία υπάρχει μια κινητικότητα που έχει νόημα.. και στο εξωτερικό περισσότερο ίσως εδώ θέλει χρόνο για να καταλάβουμε το που μπορεί να έχει κάτι να δώσει.. Μπορεί και να το βαρεθώ αμέσως.. Καλημερούδια!

Roadartist είπε...

@ μια φορα κι εναν τρελο...: και εγώ από τσίγκλισμα το ξεκίνησα τι νομίζεις.. να δούμε.. δεν έχω ιδέα αν θα "με κρατήσει".. είδομεν..

Roadartist είπε...

@ meggie : Μα έτσι όπως το έχω στο μυαλό μου το βασικό θα είναι εδώ.. και εκεί αν με κρατήσει και αν καταλάβω το σκοπό του.. ίσως πιο πολύ να διαβάζω και να ενημέρωνομαι, δε ξέρω.. Σίγουρα το blogging είναι άλλο πράγμα, συμφωνώ...

Roadartist είπε...

@ kovo voltes..: χαχα λες;; Δεν θέλω να αφιερώνω χρόνο εκεί.. Μη με φοβάσαι θα κρατήσω αντιστάσεις..Αν δεν βρω ενδιαφέρον δε θα ασχοληθώ περαιτέρω..και το blogaki δεν το αφήνω.. έτσι πιστεύω..

Roadartist είπε...

@ Dee Dee : χα χα α είσαι φοβερή! Το θέμα είναι πως δεν έχω ιδέα τι θα γράφω.. Αλλά θα δούμε.. πλάκα έχει που με έκανες.. μπορεί και να μας αρέσει..αν δε μας αρέσει το αφήνουμε..

Roadartist είπε...

@ ❤ : Γιατί ρε γμτ τόσο δύσκολο είναι; Ή κάπως βαρετό; Πως τότε και μου έκατσε να ενταχθώ... Σκέψεις με τον εαυτό μου.. Έχω μια εικόνα του στο μυαλό μου, αλλά ακόμη δεν είμαι σίγουρη.. για να δούμε.. καλημέρες!

Roadartist είπε...

@ ξι : αν αργήσει ο καφές θα μπορώ να σου εξηγήσω γιατί θα έχω καταλάβει..αν είναι σύντομα..μάλλον τίποτα δε θα μπορώ να σου πω.. χαχα γιατί ακόμη θα ψάχνομαι :) Καλημέρα!

VAD είπε...

Ενα μπλογκ και...μισό facebook,και δεν μπορω να τα προλάβω,άμα μπω και στα τουιτερ και σε κα΄τι άλλα όπου με προσκαλούν,δε θα προλαβαινω κανένα:)
Μου αρκει το μπλογκάκι και...ολιγη απο facebook...

Kαλημερα.......

Roadartist είπε...

@VAD : Μη ξεχνάς πως εγώ δεν έχω facebook..Αν θυμάσαι στο είχα πει και δε με πίστευες, εξαρχής δεν μπήκα στο facebook, που το θεωρώ αρκετά fakebook. :P Το έχω στο μυαλό μου κάπως συγκεκριμενα δίχως να έχω εμπλακεί ακόμη στο twitter.. Και να φανταστείς πως δεν ήθελα αρχικά με τίποτα..τώρα στην πορεία θα δείξει. Εχω σκοπό να αφιέρωνω ελάχιστο χρόνο για αυτό εντάχθηκα.. Εδώ νομίζω έχω ακόμη αρκετά να πω.... :)

Dee Dee είπε...

κανε follow σε μενα στο twitter για να μπορω να σου στελνω μηνυματα κι εκει. Αλλιως δεν μπορω, ετσι μου ειπε :):):):)

xxx

Roadartist είπε...

@ Dee Dee : μα σε έχω κάνει..

city addict είπε...

den katalabainw ti einai to twitter..
..mallon einai arxi gia tin ellada..

se kamia periptwsi min ameliseis emas.....

to blog sou einai oasi..Mi xalaseis auti ti dimourgia gia ena kolotwitter..

ok.. road MAS?

H.Constantinos είπε...

Τον λογαριασμό στο facebook τον έχω διαγράψει από καιρό -αλλά δεν διαγράφεται ποτέ οριστικά...

Το twitter το ψιλοσκεφτόμουν, και τώρα μου το θύμισες...

Περιμένω εντυπώσεις εδώ!

KitsosMitsos είπε...

Έχει τα καλά και τα κακά του. Όπως σου βγει, λοιπόν ;-)

nefeli είπε...

Τα καταφερα να δημιουργήσω λογαριασμο, με παραποιημενο ονομα ομως, λογω διαθεσιμότητας.
Ειμαι λιγο απελπισια με το δίκτυο
:)

Roadartist είπε...

@ city addict : το blog δεν αφήνεται.. Το twitter μόλις τώρα το βλέπω..

Roadartist είπε...

@ H.Constantinos : ...ποτέ δεν μου άρεσε.. και άντε να εξηγείς σε φίλους γιατί δεν θες να συμμετάσχεις....εκεί να δεις.. Το twitter μόλις σήμερα ξεκίνησε, αν δε το βαρεθώ, θα σας πω εντυπώσεις.. Ρίξε μια ματιά και αν σου αρέσει ακολούθα. :)

Roadartist είπε...

@ KitsosMitsos : όπως μου βγεί.. Είναι μάλλον τι ζητά ο καθένας.. Σε ευχαριστώ πολύ φίλε κίτσο μίτσο :)



@ nefeli : ...θα το χρησιμοποιείς; Θα χαρώ πολύ να ανταλλάσουμε απόψεις και από εκεί.. Νομίζω είναι πιο σύντομα και μπορείς να κάνεις σχόλιο για πολλαπλά θέματα της επικαιρότητας.. Και εγώ σήμερα ακόμη και το ψάχνω..πως λειτουργεί κλπ... ΦΙΛΙΑ!!!

nefeli είπε...

θα το χρησιμοποιήσω, αρκει να καταλαβω το πως :)

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

Aρτιστάκι!!Δεν έχω ιδέα τι είναι..αλλά υπόσχομαι θα είμαι καλή μαθήτρια!! :)

Roadartist είπε...

@ nefeli : θα τα λέμε και από εκεί τότε.. :) Ε, που θα πάμε σε 2-3 μέρες θα το έχουμε "πιάσει" :)


@ ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ : για να σε δω...τότε.. :)

Ανώνυμος είπε...

Την έβαλα στα αγαπημένα τη νέα σου ιστοσελίδα!

Margo είπε...

Στατιστικά οι περισσότεροι που έμπλεξαν με το facebook κόλλησαν εκεί. Εγώ είμαι εξαίρεση όπως και μερικοί άλλοι απ' ότι διαβάζω εδώ. Αν και έχω το λογαριασμό με το ζόρι μπαίνω, ίσα για να μην χάσω την επαφή με παλιούς μαθητές μου.
Τώρα για το twitter με έβαλες σε σκέψεις.. τι να προλάβω όμως που έχω μοιραστεί σε τόσα.. αν το κάνω μόνο για σένα;)

Καληνύχτα Road!

quartier libre είπε...

@
άντε πάλι ...

γιά να ιδούμε...

Roadartist είπε...

@ ηλιογράφος : πως γίνεται αυτό για σελίδα twitter..; Σε ευχαριστώ, καληνύχτα!

Roadartist είπε...

@ Margo : Στατιστικά αυτό ισχύει. Το βλέπω και εγώ.. Προσωπικά στο blogging βρίσκομαι ακόμη γιατί θεωρώ και αισθάνομαι πως έχει ουσία..διαφορετικά δε θα ήμουν εδώ.. Μου αρέσει που μοιραζόμαστε πράγματα 'ψυχής', 'νόησης' και 'σκέψης'.. μια ουσία που σπανίζει από τα άλλα μέσα.. Το blog δε το αφήνω..αισθάνομαι πως έχω να δώσω και να πάρω..θα δούμε ως προς το χρόνο..μάλλον κατά του twitter θα γύρει.. Βλέπουμε, ίσως και να το βαρεθω..Πάντως μόνο αν βρω θετικά εκεί θα μείνω. Σε ευχαριστώ :)


@ quartier libre : ..καληνύχτες πολλές φίλη libre.. :)

H.Constantinos είπε...

Εριξα ήδη μιά ματιά, αλλά δεν το πιάνω ακόμα πως λειτουργεί το σύστημα...

Και το έχω προσθέσει επίσης στα favorites -είναι ένα κανονικό url και απλώς το προσθέτεις: twitter.com/roadartist

Roadartist είπε...

@ H.Constantinos : ..αν και εχτές το ξεκίνησα..νομίζω ότι το έπιασα, όχι απόλυτα βέβαια ακόμη.. Θα δείξει.. Από ότι μπορώ να καταλάβω (μπορεί να κάνω και λάθος) είναι λίγο δύσκολο να το παρακολουθησεις έτσι.. μπορεί να κάνω λάθος.. Πάντως το blogging είναι άλλο πράγμα, δε συγκρίνεται ..(για μένα)..

fvasileiou είπε...

Μου αρέσει το twitter πολύ. Θα τα λέμε κι από εκεί λοιπόν :)

Roadartist είπε...

@ fvasileiou : Εγώ μόλις το ξεκίνησα..Θα δούμε αν θα μου αρέσει..και αν θα με κρατήσει.. :)

Related Posts with Thumbnails