12 Ιανουαρίου 2011

..street art in Austria..





..τι όμορφο..

38 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

roadartist, να τι μου'φερε στο νου τούτη η ανάρτηση, αυτή τη μελωδία

καλό βράδυ να έχεις

Hfaistiwnas είπε...

Τα είδα στις φωτό και τα πέρασα για αληθινά!!

eleni είπε...

Road,υπέροχη τέχνη-σαν αληθινά μοιάζουν-σε μια πανέμορφη χώρα!
Τέρψη όρασης και ψυχής.
Φιλιά!

Πορτιάτης είπε...

Καλή μου Φίλη καλησπέρα!
Πρώτη μου επίσκεψη για το 2011 (άργησα λίγο, μα δεν ήταν στο χέρι μου) και με καλωσορίζεις με τόσο όμορφες εικόνες!
Φοβερά τα πιτσιρίκια του αυστριακού καλλιτέχνη, πιο πολύ μου άρεσε αυτό (από το βίντεο) που ήταν πάνω στη γέφυρα με τα πέταλα του άνθους να υπερπηδούν το στηθαίο για να πετάξουν προς το νερό... καθαρή τέχνη!

Τώρα που μπορώ, διάβασα τις αναρτήσεις σου που έχασα και με συγκίνησε το "σταυροδρόμι" σου! Και εγώ μαζί σου: "Εύχομαι ο απολογισμός να είναι θετικός, ας προσπαθήσουμε."
Από καρδιάς (ξανα)εύχομαι καλή, υγιή και δημιουργική χρονιά!

ξωτικό είπε...

Τι όμορφο για καληνύχτα (και τι θλιβερή αντίθεση με κάποια ιστορικά σημεία της Αθήνας που διάβαζα κι έβλεπα προχθές πως έχουν καταντήσει απο τα "γκράφιτι")

eutixis είπε...

Πόσο θα ήθελα να ήταν έτσι και η πόλη μας..

Κατάλλα η έμπνευση δεν σε εγκαταλείπει ποτέ εσένα;

Αστείρευτη..
είσαι!

matthaios είπε...

Καλησπέρα Roadartist.Πραγματικά υπέροχα..Μου φαίνεται το κοριτσάκι ειναι η ηρωίδα ..Το κορίτσι με τα σπίρτα? Η κάνω λάθος;

ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ είπε...

Αρτίστα μου!!!!ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥΤΙΜΗ!!
Εξαιρετικό..και το μηνυμα που περνάει η ευαισθησία του καλιτέχνη..επίκαιρο και για προβληματισμό..
Μια όμορφη μέρα να έχεις!!!!!!!

Dee Dee είπε...

Πολυ ομορφα κι εμπνευσμενα.
Εχει χαρισει και στην Ελλαδα καποιες καλλιτεχνικες πινελιες οπως ειδα στο site του!

Καλημερα αρτιστα μου!

MYSTELIOS είπε...

Καταπληκτικό !!! Street Art με όλη την σημασία της λέξης , προσιτή σε όλο τον κόσμο και όχι κλεισμένη στα σαλόνια των λίγων , καλή σου μέρα !!!

kariatida62 είπε...

Πάντα τα ωραία μας δείχνεις...:)

Mariela είπε...

Πανέμορφο...
μου' φτιαξες τη μέρα, ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!

Mr Arvulas είπε...

καλησπερα σε προσκαλουμε να συμμετεχεις στο μπλογκ μας!!!!

City Addict είπε...

De milame apla apolambanoume..

Roadartist είπε...

@ Silena : Ο συνειρμός περίεργος, η μελωδία υπέροχη, σε ευχαριστώ που μου την άφησες εδώ!!! Την ακούω τώρα, καλησπέρα!

Roadartist είπε...

@ Hfaistiwnas : Απίστευτο δεν είναι; :)

Roadartist είπε...

@ eleni : όντως υπέροχη χώρα.. Τέρψη ψυχής.. σαν να σου χαμογελάει κάποιος καθώς περπατάς στο δρόμο..

Roadartist είπε...

@ Πορτιάτης : Πορτιάτη Καλή χρονιά! Γεμάτη με θετικά στοιχεία, όσο γίνεται.. Κόντρα στην εποχή αυτή.. Μου άρεσε η σκέψη σου για τον καλλιτέχνη..αν δεν είναι αυτή τέχνη τότε τι είναι;
Σε ευχαριστώ που διάβασες και τις προηγούμενες αναρτήσεις. Η πρώτη του έτους είναι ψυχής.. για όσα αισθάνομαι.. δεν είναι και η πιο εύκολη εποχή..!

Roadartist είπε...

@ ξωτικό : Έχεις δίκιο, είναι θλιβερή η αντίθεση..και εγώ αρκετές φορές περπατώντας σε διάφορα σημεία της Αθήνας με γεμίζουν θλίψη. Δεν διαφωνώ. Φιλιά πολλά :)

Roadartist είπε...

@ art : εγώ να δεις πόσο θα ήθελα.. και οι δρόμοι, και ποδηλατόδρομοι, και σεβασμός του ενός προς τον άλλο, και πάρκα, και χίλιαδυο άλλα ακόμη..:)

Roadartist είπε...

@ matthaios o Krhs : Γειά σου εκατομμυριούχε. :) Το κοριτσάκι με τα τριαντάφυλλα, αυτά μόνο έχει. Καλό μεσημέρι! :)

Roadartist είπε...

@ ΙΛΥΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ : Χαίρομαι που σου άρεσε.. Δεν είναι εκπληκτικός; Φοβερή επινόηση.. Μπερδεύεις την πραγματικότητα και το έργο.. και στο τέλος γλυκαίνει η καρδιά σου.. γεμάτο ρομαντισμό και ευαισθησία! Που τελικά σπανίζει..

Roadartist είπε...

@ Dee Dee : Ναι! Πολύ όμορφο το έργο που έφτιαξε στην Ρόδο.. μπορεί να το ανεβάσω, αλλά προς το καλοκαίρι.. :) για να ταιριάζει και με την εποχή (lol) ..:) Σε φιλώ!

Roadartist είπε...

@ ART-TRAVELLER : Θα σας ανεβάζω street art μέχρι να την βαρεθείτε..!!!!! Ακόμη και τότε θα συνεχίζω :)) Εγώ πάντως δε θα τη βαρεθώ ποτέ..

Roadartist είπε...

@ kariatida62 : Δεν είναι εξαιρετικός; Φοβερή ιδέα.. και το κυριότερο σου χαρίζει χαμόγελα.. Σαν να γεμίζει χαμόγελα το δρόμο και τις ψυχές εκεί τριγύρω.. (Εύχομαι δηλαδή να είναι ανοικτές για να το λάβουν..)

Roadartist είπε...

@ Mariela : ...χαίρομαι..πολύ.. Είναι να μη σου φτιάξει τη διάθεση..φαντάσου να το συναντήσεις και στο δρόμο..ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ :)

Roadartist είπε...

@ Mr Arvulas : να είστε καλά, σας ευχαριστώ!

Roadartist είπε...

@ City Addict : συμφωνώ.. απαντώ και αποχωρώ :) φιλιά!

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Τι όμορφες εικόνες!!!

Roadartist είπε...

@ ΠΑΥΛΟΣ : Δεν είναι φοβερό; Αυτό που έκανε είναι η χαρά της ζωής... :)

nikiplos είπε...

Από τις αγαπημένες πόλεις με νόημα και αιτία... Ίσως απόμακρη λίγο για τον ξένο και ελάχιστα δεκτική...

Πόσω μάλλον όταν επεμβαίνει κι ένας καλλιτέχνης για να εξωραΐσει ένα ήδη ομορφο με έναν φιλικά αιρετικό τρόπο...

κεντημένον πάνω στα εύθραυστα κρύσταλλα του παγωμένου βορρά...

φιλιά

zoyzoy είπε...

Μα είναι υπέροχα σαν αληθινά!
Με τόσα λίγα υλικά πως ομορφαίνουν τ'ασχημα!

Φιλιά θαλασσινά!

kikop80 είπε...

Γειά σου αρτιστάκιιι!!!!

Καλή χρονιά και χρόνια πολλά!!!
Σου εύχομαι να έχεις μια γεμάτη χρονιά με υγεία και ζεστασιά με τους αγαπημένους σου όλους κοντά σου!
Και πολλή δύναμη και κουράγιο και ψυχικά αποθέματα ατελείωτα!!!!
Θα παλέψουμε να κάνουμε τα πράγματα και τον κόσμο καλύτερο!!!
Αμέ, τι?
:-)))))

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Καλε, κι εγω για αληθνα τα περασα.....

Roadartist είπε...

@ nikiplos : Δεν έχω επισκεφτεί ποτέ την Αυστρία............ γγγρρρ :) Τώρα περιμένω σχόλιο στην ανάρτηση για το Παρίσι του 1900, ότι έχεις επισκεφτεί το Petit Palais.. :)
Καλό μεσημέρι!

Roadartist είπε...

@ zoyzoy : ..μια όμορφη οφθαλμαπάτη.. Καλό μεσημέρι :)

Roadartist είπε...

@ kikop80 : ..μακάρι.. Ευχή μου όσα έγραψες.. ΦιΛΙΑ ΚΙΚοπ :)

Roadartist είπε...

@ Ρίκη Ματαλλιωτάκη : μία μόνο διευκρίνηση ..Κοπέλα είμαι!!!! (Είδα την απάντηση σου στο σχόλιο μου ) :)

Related Posts with Thumbnails