3 Νοεμβρίου 2008

..bloggers στη Μέρα του Δρόμου.. ;)

Το προηγούμενο Σαββάτο, πραγματοποιήθηκε η πρώτη Μέρα του Δρόμου στην Αθήνα. Μια ολοήμερη εκδήλωση, όπου πάνω από 20 ομάδες καλλιτεχνών του δρόμου, πρόσφεραν χαρά και θέαμα σε όσους βρέθηκαν στο κέντρο της πόλης.
Διαβάζοντας την σχετική ανάρτηση του blog, δυο αγαπημένες συνbloggers «πήρανε» τους δρόμους.. στην κυριολεξία (!!!), φωτογράφισαν στιγμές από τη βόλτα τους.. και μου τις έστειλαν για να τις μοιραστούμε όλοι μαζί..!!!

Ανταπόκριση Νο1

.. Οι κόρες της Μαριλένας, η Ελένη και το Ραφαηλάκι, βρέθηκαν στο Σύνταγμα, όπου έκπληκτες είδανε δύο καλλιτέχνες-ζογκλέρ να κινούνται με χοροθεατρικές κινήσεις, μόνο που αντί για μπαλάκια ή κορύνες έπαιζαν με μαξιλάρια!!
Οι ωραίες φωτο που ακολουθούν είναι της Ελένης..



Μαζεμένος κόσμος τριγύρω να τους χαζεύει, γελώντας και προσμένοντας πότε κάποιο λευκό μαξιλάρι θα τους .. προσγειωθεί στο κεφάλι!! : )))
Έπειτα, οι κόρες της Ισημερίας εκμεταλλεύτηκαν την όμορφη μέρα και συνέχισαν τις βόλτες τους. Στη Βουλή, η Ελένη απαθανάτισε την αδελφούλα της Ραφαηλία, να καταδιώκεται από τα περιστέρια..
Λογικότατο, τέτοια γλύκα δε υπήρχε περίπτωση να μη τη λατρέψουν .. :)))

----

Ανταπόκριση Νο2

Την ίδια μέρα βόλταρε στην Αθήνα και η αγαπητή rain με το γιο της!!

Κατεβαίνοντας την Ερμού, φτάνοντας στην Πλ. Καπνικαρέας χάζεψαν ζογκλερικά κόλπα με ποδηλάτες...
...πιο κάτω ξυλοπόδαροι πρόσφεραν το δικό τους σόου...
... χαμογελαστοί κλόουν φούσκωναν και μοιράζαν περίεργα χρωματιστά μπαλόνια στους περαστικούς...
Όμως και ο μικρός της βροχούλας, εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία και έλαβε μέρος (!!!) σε μια εκδήλωση με ποδοσφαιρικούς αγώνες που διοργανωνόταν κοντά στη πλατεία!!
Ιδού τα πειστήρια!! Στη παρακάτω φωτο, ο γιος της rain, είναι φυσικά ο πιο κούκλος..!
Να που η πόλη μπορεί να γίνει φιλόξενη για τα παιδιά.. και για όλους.. Ο δρόμος είναι το πιο ρεαλιστικό σκηνικό για να επικοινωνήσεις στη σύγχρονη εποχή.. Ολοι πρέπει να έχουμε δικαίωμα στον ελεύθερο χώρο της.

Αυτοί οι καλλιτέχνες μας δείχνουν μια άλλη νοοτροπία.. Δρουν με μοναδικό σκοπό να σου "κλέψουν" ένα χαμόγελο και λίγη από τη σκέψη σου.. Αν θες τους ανταμείβεις γι'αυτό..

Ευχαριστώ πάρα πολύ τις παραπάνω φίλες για τις φωτο που μοιράστηκαν μαζί μου (και μαζί σας).. ;)

110 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

χαχαχα ωραία πράγματα.. μα έτσι δίνουν οι πόλεις την ζωντάνια τους..
κάτι το διαφορετικό..

Ανώνυμος είπε...

χαχα,Ραφαηλία φοβερή σε αυτή τη φωτό!

b|a|s|n\i/a είπε...

λολ! έρμη ραφαηλία τι σου 'μελε να πάθεις. ελπίζω να μην την κουτσούλησε κανένα :)

Sophia Kollia είπε...

Πάρα πολύ ωραίες οι φωτογραφίες των κοριτσιών. Νομίζω ότι η Ελένη μπορεί να γίνει και επαγγελματίας φωτογράφος.
Μπορεί να μην έχω ταλέντο αλλά γενικά μπορώ να διακρίνω τα ταλέντα των άλλων.(ψωνάρα), η ταπεινοφροσύνη δεν είναι στο χαρακτήρα μου. Τι λες? Θα καώ στην κόλαση?
Καλημέρα Καλλιτέχνιδα

Maria Tzirita είπε...

Πόσο όμορφα πράγματα! Επιτέλους χρώμα, χαμόγελα και χαρά σ'αυτή την πόλη! Να'ναι καλά τα παιδιά που τα μοιράστηκαν μαζί μας κι εσύ φυσικά Ροντούλα μου που τους φιλοξένησες! Φιλιά πολλά, καλό μήνα και καλή βδομάδα!

Ανώνυμος είπε...

μπράβο. πολύ ωραία σειρά

Roadartist είπε...

@ Hfaistiwnas : Δεν έχουνε πάρα πολύ πλάκα???? Μιλάμε με το που είδα τις φωτο γέλαγα..μόνη μου :)

Roadartist είπε...

@ Akon : Eιναι γλύκα.. Οπως ειχα γραψει τότε στην Μαριλένα, "με λίγα λόγια, δεν υπάρχουν λόγια" για να περιγράψεις αυτή τη φωτο!! χααχ :)

Roadartist είπε...

@ b|a|s|n\i/a : αχαχχαχααχαχαχ!! Αν είχε γίνει αυτό basnia θα το είχαμε σε αποκλειστικότητα σίγουρα!!! :)

Roadartist είπε...

@ sofia : Να καείς στη κόλαση??? Ε, όχι βρε!! :)) Εδώ δε καίγονται άλλοι κ άλλοι.. Ναι πολύ καλή η Ελένη. Και οι φωτό της rain είναι αρκετά καλές, μεταφέρουν άψογα τις στιγμές.. Δες γκριμάτσες κλπ... :)

Roadartist είπε...

@ Maria Tzirita : Στιγμές που σπανίζουν είναι η αλήθεια Μαρία. Εγώ τους ευχαριστώ που ήταν πρόθυμες να κάνουνε βόλτες, να μας μοιράσουνε και εμάς τα χαμόγελα τους.. Φιλιά πολλά, καλό μήνα και σε σένα!

Roadartist είπε...

@ evlahos : Βαγγέλη τρέμε.. έχεις αρκετούς ανταγωνιστές.. χχααχαχ φιλάκια :)

Meropi είπε...

Αχ τι ωραία!!! μαξιλαροπόλεμος στην Αθήνα...

Adamantia είπε...

Tα παιδια μου ηταν εκει (incognito)
και περασαν πολυ καλα!!
Καλημερα!

patsiouri είπε...

Όταν ακούω να βρίζουν την Αθήνα, κάτι τέτοιες φωτογραφίες και σκηνικά φαντάζομαι και ξέρω πως δε θα την αφήσω ποτέ!!!

(Εκείνο το πόστ που έλεγες στο Λεοντόκαρδο για τη φτώχια πότε θα το φτιάξεις??? Πες μου να σε λινκάρω!).

Εκτ'ός αν το έχεις ήδη κάνει κι'εγώ πήζω και έχω καιρό να έρθω, πάω να ψάξω...

ΣΟΦΙΑ ΣΤΡΕΖΟΥ είπε...

Σε μια πόλη που οι ελεύθεροι χώροι έχουν χαθεί, ας γίνουν επιτέλους οι δρόμοι της, πεδία μαχών της τέχνης αυτή τη φορά, για να φθάνει σε όλους η αντανάκλαση του δρασκελισμού της.
Να είναι καλά και τα κορίτσια,που φρόντισαν να μεταφέρουν τον παλμό της σε όλους μας.
Καλημέρα και καλή εβδομάδα.

Roadartist είπε...

@ Meropi : Μερόπη μου, απ'οτι μου μετέφερε η Μαριλένα, η πρώτη αντίδραση της μικρής ήταν "τρελοί είναι αυτοί"..χααααχα!!! Αυτή η καλή τρέλα μας λείπει! Φιλάκια, καλό μήνα να έχουμε :)

Roadartist είπε...

@ Adamantia : Αχα!! Πολλοί πήγατε τελικά! Φωτό όμως??? Δε στείλατε ε??? :) Χαίρομαι που πέρασαν καλά, καλημερούδια :)

Roadartist είπε...

@ patsiouri : Καλημέρα! Ναι αυτές οι στιγμές είναι αρκετά σημαντικές και ξέρεις δεν τους δίνουμε τη σημασία που έχουνε.. Υπάρχει και η όμορφη πλευρά της πόλης..ας την συνειδητοποιούμε..ΠΟΛΥ γκρίνια ας κοιτάξουμε τα θετικά που τελικά υπάρχουν..και αυτά!
Μη ψάχνεις άδικα, το ποστ που έλεγα στον Λεοντόκαρδο (για άστεγους) δεν το έχω φτιάξει, καλή μέρα να έχεις, φιλιά!

Roadartist είπε...

@ ΣΟΦΙΑ ΣΤΡΕΖΟΥ : Σοφία εστίασες στο σημαντικότερο ίσως σημείο του post και χαίρομαι ιδιαίτερα για αυτό.
Η ανάγκη για "ελεύθερους χώρους" στη πόλη!! Παντού βλέπεις μηχανάκια, τραπεζάκια, παρκαρισμένα αμάξια, όλοι έχουνε οικειοποιηθεί χώρο που δεν τους ανήκει, αλλά ανήκει στον πολίτη που θέλει να περπατήσει (!!!!), να σταθεί κάπου!
Είναι πάρα πολύ σημαντικό αυτό. Θα έπρεπε να γίνονταν κινήσεις να υπάρξουν περισσότεροι χώροι στη πόλη για όλους..
Τις ευχαριστώ και τις δυο τους, γιατί πραγματικά μου έδωσαν πολύ χαρά. Καλημέρα σου.

Μαριλένα είπε...

καλλιτέχνιδα μου :)))
τι να πω.. ευχαριστώ πολύ που φιλοξένησες τις φωτογραφίες της Ελένης μου.
να βλέπω τις φωτογραφιες του μωρου μου και να "ακούω" τοσο καλά λόγια γι' αυτές, νιώθω
ξέρεις πως :))

να είσαι καλά κορίτσι μου, που μας ενημερώνεις για το τι γίνεται (γιατί χάριν της αναρτήσεως ΄κατέβηκαν στο κεντρο τα παιδιά) και παντα να μας γραφεις για τα δρώμενα.

ευχαριστώ πολύ και τα παιδιά για τα καλά τους λόγια
και να ενημερώσω, πως όχι, δεν κουτσουληθηκε το παιδί, χαχχχ

είναι πολύ όμορφες και οι φωτογραφίες της rain και πολύ χαρηκα που το δικό της μωρό, πήρε μέρος στο χάπενινγκ :))

να ειστε καλά
πολλά φιλιά
και συγγνώμη για το μακροσκελές του ποστ :)

Roadartist είπε...

@ Μαριλενα : Μαριλένα μου είναι πραγματικά απίστευτα μεγάλη η χαρά μου να γεμίζει το blog από τέτοια παιδικά χαμόγελα!
Εγώ σε ευχαριστώ για την αισιοδοξία που μου χαρήσατε εσύ και η βροχούλα αρχή της εβδομάδας, να ξέρεις τη χρειάζομαι :)

Για τις κόρες σου τι να πω?? Να είναι πάντα καλά, και εσύ να τις αγαπάς και να τις προσέχεις όπως και τώρα πάντα.
Εμείς σε ευχαριστούμε για αυτές τις τόσο όμορφες καθημερινές ιστορίες που μας μεταφέρεις μέσα από το blog σου, τόσο καιρό, και που τόσο σπανίζουν στην σημερινή εποχή.
Να συνεχίσετε πάντα έτσι να είστε τόσο αγαπημένοι όλοι σας. Στα έχω ξαναπεί αυτά όμως..και θα έχω καταντήσει κουραστική.
Πολλά φιλιά Μαριλένα μου και ευχαριστώ! Χαιρετισμούς και φιλάκια στις κοπέλες σου!

Κ.Υ.Π. WALKING είπε...

Ήταν πολύ ωραία στο Σύνταγμα και νομίζω ότι όποιος ήταν εκεί το διασκέδασε, υπήρχαν άνθρωποι που βρέθηκαν εκεί τυχαία πηγαίνοντας να πάρουν το μετρό και έμειναν ως το τέλος.
Στη συνέχεια κάποιοι κατέβηκαν προς την Καπνικαρέα.
Εκεί είδα δύο κυρίες μέσης ηλικίας να ρωτάνε κάποιον που βρισκόταν σε ένα τραπεζάκι με φυλλάδια κι αυτοκόλλητα, τι περιλαμβάνει το πρόγραμμα.
Όταν εκείνος τους εξήγησε ότι γνωρίζει στο περίπου τι θα γίνει, τον ευχαρίστησαν και ενώ απομακρύνονταν η μία είπε: Να κάτσουμε να δούμε,καλό είναι να σου κάνει κάποιος έκπληξη.

Μαριλένα είπε...

:))))

venceremos είπε...

καλη εβδομαδα αρτιστα. ενωμενες δυναμεις λοιπον οι μπλοκερ. πολυ μου ερεσει αυτο. οσο για την τεχνη μπορει να ζησει παντου.
φιλια καρυστινα

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Πολύ όμορφες όλες και μπράβο σου που τις ανήρτησες όλες μαζί

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

jf είπε...

Παιχνίδι και τέχνη και χαμόγελο και ανεμελιά· Ζωή δηλαδή! Νάταν έτσι, συνέχεια, οι δρόμοι & οι πλατείες! Κι όχι μόνο θόρυβος και σκουπίδι και πονοκέφαλος των αγχωμένων ανθρώπων της…

Και μετά… ξύπνησα!
Καλή βδομάδα roadartist

H.Constantinos είπε...

Ωραιότατα!!

Όναρ είπε...

Άλλη νότα κι άλλη πνοή τα παιδιά..μήπως να βάλουμε μπροστά κι εμείς..; Καλησπέρες γόνιμές..

Hfaistiwnas είπε...

:):):):):)

Nefelli είπε...

Γεια σου καλλιτέχνιδα μου με τα ωραία σου!!!!!!!!!
Και μετά μου λες, γιατί σε θέλουμε ΕΔΩ.
Ποιος άλλος βρε δείχνει αυτή την όμορφη πλευρά της Αθήνας?

Συγχαρητήρια στα κορίτσια για τις εκπληκτικές φωτογραφίες τους και σε εσένα φυσικά, που μας τις αποκάλυψες.

Την αγάπη μου και καλή εβδομάδα

Roadartist είπε...

@ Κ.Υ.Π WALKING : Καλησπέρα!! Πολύ ωραίο αυτό που λες.. "Να κάτσουμε να δούμε,καλό είναι να σου κάνει κάποιος έκπληξη." ..
Αυτό κ αν είναι θετική διάθεση, μα πως να μη χαμογελάσεις όταν βλέπεις τόσο όμορφα σκηνικά στη πόλη? Δυστυχώς οι περισσότεροι "κολλάμε" στην μιζέρια μας.. Καλή εβδομάδα!

Roadartist είπε...

@ Μαριλενα : Φιλάκια ;)


@ venceremos : Ετσι ακριβώς, η τέχνη μπορεί να ζήσει παντού και οπουδήποτε..Πιστεύω οτι αυτή η μορφή τέχνης ειναι η πλεόν αυθεντικότερη.. σε σχέση με άλλες..καλη εβδομαδα!! ~~~

eva είπε...

Τι φοβερές φωτογραφίες! Μιλάμε για επαγγελματικό ρεπορτάζ, και φυσικά, τέτοιες εκδηλώσεις πάντοτε αξίζουν συγχαρητηρίων.
Το παιχνίδι σου τέλειο και εννοείται πως το τίμησα δεόντως!

Πολλά φιλιά :))

Roadartist είπε...

@ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ : μπράβο στους φωτογράφους :) Καλή εβδομάδα γλαρένια και καλό μήνα!

Roadartist είπε...

@ JamanFou : Μακάρι να ήταν έτσι δε λες τίποτα jf αλλά δυστυχώς δεν είναι......... Μόλις ήρθα σπίτι και ασε..τι κίνηση, καυσαέριο.. πουφ!!!! Φιλάκια πολλά, καλή εβδομάδα!

Roadartist είπε...

@ H.Constantinos : Καλώς όρισες!! Πως πέρασες στο ταξίδι??? :)

ερμία είπε...

αυτό θα πεί άμεση ανταπόκριση απο το ..μέτωπο-τέλειο!
:-)

Roadartist είπε...

@ Όναρ : !!!! :) Τα παιδιά τα αγαπάω πολύ, και μάλλον αυτό έχει φανεί..αλλά...θα περάσει καιρός ακόμα για δικά μου. Μου έφερες χαμόγελο πάντως! Φιλιά :)

Roadartist είπε...

@ Hfaistiwnas : χαμογελαστά χαμόγελα ηφαιστιωνάκο :)


@ Nefelli : χααχαχ νεφέλη απλά τα παρουσίασα....
Πήρα προαγωγή σήμερα βλέπεις, τρέξανε άλλοι για μένα χααχαχ!! Πέρα από τη πλάκα, μου έδωσαν πολύ χαρά αυτές οι φωτο, το να βλέπεις παιδιά να χαμογελάνε και να περνάνε καλά σίγουρα είναι οτι καλύτερο.. Αυτή ειναι η φωτεινή πλευρά της ζωής. Εχεις εσύ το κούκλο σου..και ξέρεις! ;))
Ευχαριστώ πολύ για τη θετικότητα σου, σε φιλώ Νεφέλη μου, καλή εβδομάδα!

Roadartist είπε...

@ evaggelia-p : Είδες τι συνεργάτες έχω???? :))))
Σίγουρα αξίζουν συγχαρητήρια γιατί γίνονται από μεράκι, δίχως κανένα φοβερό όφελος, μόνο από το πείσμα και την αγάπη για τη τέχνη και το συνάνθρωπο. Να εισαι καλα Ευαγγελία, θα περάσω να δω, φιλιά.

Roadartist είπε...

@ ερμία : Χαίρομαι που σου άρεσε, δεν είναι εκπληκτικό να πηγαίνουν bloggers και να τραβούν φωτο, με σκοπό να τις μοιραστούν μαζί μας, το βρίσκω υπέροχο. Να είσαι καλά Ερμία μου!

tovenito είπε...

τα περιστέρια δεν είναι πολύ αψυχολόγητα;
άσχετο, αλλά ήθελα να το πω!

ο δρόμος είχε τη δική του καλλιτεχνική ιστορία! δικαιώνεται για άλλη μια φορά το όνομα του μπλογκ!
καλό σου μήνα!

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

Καλλιτέχνιδά μου, κι έφερες γελάκια στα χείλη μου. Χάζεψα λιγάκι κι εγώ... Καλό μήνα καλή μου, έφτασε ο γλυκός Νοέμβρης!

tuco είπε...

λείπει ο πραγματικός σουρρεαλισμός απ' αυτή την πόλη. Όλοι τείνουμε να γίνουμε γκρίζοι, σαν το χρώμα της. Ευτυχώς που υπάρχουν και αυτοί οι άνθρωποι και χρωατίζουν τις μέρες μας. Respect...:ρ

faraona είπε...

Μπραβο σε ολους σας μα πιο πολυ στη Ραφαϊλία που ταϊσε και τα περιστερια!!!

πολλα φιλια

Διονύσης Μάνεσης είπε...

( Ψήφο στη Ραφαηλία και το περιστέρι της! )

Χαίρετε!
Περπατούσα στο πεζοδρόμιο κεντρικής λεωφόρου της Καλλιθέας. Το καβαλάει κάθετα ένα αυτοκίνητο και κινείται αργά προς τα πάνω μου. Δεν έχει όρεξη να σταματήσει. Σταματάω τελευταία στιγμή εγώ. Περιμένω εμβρόντητος να βγει.
( Πάω και γυρεύοντας,μερικές φορές, ο βλαξ! )Με προλαβαίνει, μιλάει πρώτος:
- Καλά, δε με βλέπεις, να σκοτωθείς θέλεις; (!!!)
Όσο πιο συγκρατημένα μπορώ:
- Καταλαβαίνεις πως είσαι με το αυτοκίνητο κάθετα πάνω στο π-ε-ζ-ο-δρόμιο;
Τώρα...εδώ σας θέλω: Μαντέψτε την απάντηση. ...Μπα...κανείς δεν τη βρήκε. Ακούστε:
- Εσύ, ρε φίλε, που είσαι πεζός, δεν πατάς ποτέ πάνω στο δρόμο;(!;!)

Καλλιτεχνουλάκι, ένα διαβατήριο, παρακαλώ, φεύγω!

[ Αυτά σχετικά με τους ελεύθερους χώρους της πόλης. Τι να ευχηθώ στη Ραφαηλία; Τι να παίξω στα παιδιά, στην αγορά, στο Λαύριο; ]

eirini είπε...

Τί όμορφα πράγματα!!! Μακάρι πάντα τέτοια να γίνονται!
Είχες και καλές ανταποκρίτριες απ'ότι βλέπω!!!
Φοβερές φωτογραφίες, μπράβο!
Roadartist μου καλησπέρα!

Καλό μήνα είπαμε;!!! Φιλάκια!!!

Artanis είπε...

Πανέμορφα όλα...
Και οι φωτό, κάτι απαραπάνω από κατατοπιστικές...Καλά περάσατε βλέπω...
Ζηλέυωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω...
ΚΙ εγώ θέλωωωωωωωωωωωωωωωωωω...

Μπουχου χου...(Κλαίω τώρα...)

Έτσι να περνάτε καλά, και να τα δείχνετε μετά στους άλλους να τους τρώει η ζήλεια...

Σταλαγματιά είπε...

Υπέροχες εκδηλώσεις και όμορφες φωτογραφίες.
Σε κάνουν να θέλεις να πάρεις πραγματικά τους δρόμους!!

Roadartist είπε...

@ tovene592 : Αψυχολόγητα?? Δε το έχω σκεφτεί αυτό καθόλου ;)
Σίγουρα το νικ δεν είναι τυχαίο, με 'κολλάνε' πολύ αυτά. Καλό μήνα.

Roadartist είπε...

@ η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα... : Πάντα τέτοια διάθεση να έχεις εύχομαι. Καλό βράδυ και σε σένα, καλό μήνα..

Roadartist είπε...

@ tuco : Σωστά το έθεσες.. ο πραγματικός σουρρεαλισμός που σε ταρακουνά και σε αφυπνίζει!!! Ασε από γκρίζο και γκρίνια άλλο τίποτα. Νισάφι, κουράστηκα!! Φιλιά.

Roadartist είπε...

@ faraona : Η ραφαηλία θα έχει λόξιγκα σήμερα.. στάνταρ!!! :)) φιλάκια!

Roadartist είπε...

@ Διονύσης Μάνεσης : Διονύση έχει ξεφύγει η κατάσταση.. Κοντά βρισκόμασταν σήμερα..εγώ ήμουν στη νέα σμύρνη το μεσημεράκι.. μετά στη λεωφ.συγγρού είδα και έπαθα από το νέφος και τη κίνηση..
Τη κουβέντα του "ζώου" δε θα τη σχολιάσω καν...Τι να πω..
Οσο για το διαβατήριο, μόνιμη σκέψη τελευταία!

Roadartist είπε...

@ eirini : Είχα τις καλύτερες Ειρήνη!! :) Ξέρω τι κάνω :)) Να είσαι καλά, καλό μήνα, φιλάκια!!!

Χριστίνα (lbt) είπε...

Τι χαρούμενη μέρα!! τι σου είναι τα χρώματα στις μεγαλουπολεις ε; μπράβο στα κορίτσια και ευχαριστούμε για τις όμορφες φωτογραφίες!

Roadουλα, επίσης να ευχηθώ εδώ και για τις 365 μέρες αυτού του μπλογκ! εύχομαι να μην κουραστείς ΠΟΤΕ να επικοινωνείς μαζί μας μ'αυτόν το τρόπο και να μας χαρίσεις κι αλλες τόσες και τόσες αναρτήσεις!

Πολλά φιλιά!!

Roadartist είπε...

@ Artanis : Εσείς εκεί στο Βόλο τι κάνετε?? Ε?? Αντε πάρε τη κατάσταση στα χέρια σου Αρτανις, χαχαχα είμαι σίγουρη οτι θα τους βάλεις εκεί "στο σωστό το δρόμο" όλους εσύ!!
:))

Roadartist είπε...

@ Anastasia : Και δεν θέλουμε και πολύ για να πάρουμε τους δρόμους.. :)

Roadartist είπε...

@ little beautiful things : Πολύ σημαντικό πράγμα το χρώμα.. Μπράβο τους ναι.., προσωπικά με έφτιαξαν..πολύ!!...
Ευχαριστώ πολύ καλή μου για τις ευχές σου..Μακάρι, αν και ενίοτε ξέρεις ψυχανεμίζομαι :) φιλάκια!

zentikes,dano είπε...

πολυ ομορφες οι φωτογραφιες
των κοριτσιων πολυ ομορφη
η Αθηνα τετοιες μερες
αν και μερικες φορες νομιζω πως δεν μας λειπει και τοσο
το χρωμα της πολης οσο
το χρωμα τις διαθεσης μας
η δικια μου παντως μολις
εφτιαξε
ευχαριστω
καλομηνα καλη βδομαδα

Κ.Υ.Π. WALKING είπε...

Καλησπέρα
Δίκιο έχεις και η επιδοκιμασία έρχεται πολλές φορές από εκεί που δεν το περιμένουμε, ανεξάρτητα με το εάν είναι πάντα άμεσα ορατή.

Ερατώ είπε...

:))))
Ωραίο ρεπορτάζ αλλά πιο πολύ μου άρεσε ο τίτλος!

rain είπε...

Ευχαριστούμε πολύ αρτιστάκι κι εγώ και ό κανακάρης μου που φιλοξένησες τη βολτούλα μας! Υπέροχες και οι φωτο της φίλης blogger. Μα να μην το ξέραμε να συναντηθούμε?? Άλλη ώρα θα πήγαμε γιατί εμείς μαξιλαράκια γιοκ και φαίνεται να ήταν υπέροχα!
Φιλιά πολλά και να μην το ξεχάσω
Χρόνια πολλά πολλά πολλά και χιλιάδες αναρτήσεις! Εχεις και βοηθούς τώρα βρε!
Καλησπερούδια σου

Phivos Nicolaides είπε...

Πήρα τους δρόμους κι έρχομια... αύριο Αθήνα! Πολύ ωραία και δροσερή ανάρτηση.

leondokardos είπε...

Πολύ όμορφο το.. οδοιπορικό σου με τις πολύ ταιροαστές φωτογραφίες.
Και καλές φίλες και καλούς φωτογράφους έχεις !!
Με τα τρεχάματά μου χάνω όμορφες εκδηλώσεις δυστυχώς. Κάτι θα κάνω όμως.

ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΙΛΟΥ είπε...

Αρτίστα μου πως σου ξέφυγε εσένα η πληροφορία για τα όμορφα δρώμενα του δρόμου, να μας το έλεγες να πάμε κι εμείς; Ή μήπως τα μεγάλα παιδιά δεν έχουν τα δικαιώματα των μικρών....

Kaveiros είπε...

Η καλή πλευρά της ασφάλτου..

Side21 είπε...

Ας φτιαχτούνε πόλεις
φιλόξενες όχι μόνο για παιδιά
αλλά και για μεγάλους !!!
Ισως έτσι βρούμε την ευκαιρία να
τις επισκεπτόμαστε συχνότερα ...
Μπράβο στους καλλιτέχνες του δρόμου
και στους μπλόγκερσ του δρόμου επίσης ...

Flora είπε...

Είδες τι ωραίο πράγμα είναι τα ιστολόγια; Μας ενώνουν...

Πολύ μου άρεσε αυτή η ανάρτηση και ειδικά οι φωτο που ποζάρει η πιτσιρικαρία...
(κορυφαία χαρακτηρίζω αυτή με το κοριτσάκι και τα περιστέρια στο κεφάλι του....)

Φιλιά πολλάαααααα

Ατθάνα είπε...

ΠΟΟΟΟΛΥ πρωτότυπη ανάρτηση!
Ισχύς Εν Τη Ενώσει!

μπράβο μπράβο! :)

ΦΙΛΑΚΙΑ!!!! :))

M-meggie είπε...

εδώ ...
Καλό σου ξημέρωμα

Ανώνυμος είπε...

Αυτό δεν είναι μπλογκ! Είναι newsletter!!! Θερμά συγχαρητήρια στους συνεργάτες της road :))

Η φωτο της Ραφαηλίας με τα περιστέρια είναι ανεπανάληπτη, τα έχουμε ξαναπεί στης Μαριλένας!

Φιλιά πολλά κορίτσι!!

Unknown είπε...

Καλημέρα

Αυτή είναι η ομορφιά της κάθε
πόλης όπως και της Αθήνας μας.

Εγώ τις περισσότερς μέρες
του μήνα παρπατώ με την μηχανή
στο χέρι και φωτογραφίζω
στην Αθήνα που αγαπω και όχι
μόνο, ακόμα και εδώ που μένω

Μπράβω για το όμορφο αυτό
αφιέρωμα
Έκανα τώρα τον Οκτώβρη ένα
γύρο φωτογραφικό στην Αθήνα και
ανεβάζω όλες τις Φωτο στο μπλογκ
μου το μονόχρωμο
Είναι ζωντανή η Αθήνα

Αυτή την βόλτα στους δρόμους
δεν την σταματώ με τίποτα και
όλες τις φωτο τις ανεβάζω στα
μπλογκ τα φωτιγραφικά που είναι
πέντε, διαφορετικό το ένα από
το άλλο και συνεχίζω.....

καλό πρωινό
Καλή συνέχεια πάντα δημιουργική

Σπύρος είπε...

Καταπληκτικές στιγμές του δρόμου ιδιαιτερα η ερμου αγαπημενος δρομος για περπατημα :)

"ζαχαρούλα.." είπε...

όμορφες στιγμές.. σε μία γκρίζα πόλη!!!!

ωραίες φωτογραφίες.. η Ελένη το "έχει".... Ραφαηλία...σούπερ!!

rain.. ωραίοι οι ζογκλέρ ε???

road αγαπημένη..... ακόμα μία πολύ ζεστή ανάρτηση!!!

καλημέρες!

Roadartist είπε...

@ zentikes : Καλημέρα..υπάρχει η ομορφιά..περνάμε από δίπλα της..και συνήθως τη προσπερνάμε..Σίγουρα οπως λες το χρώμα της διάθεσης..ειναι το βασικότερο.. Καλό μήνα και σε σένα!

Roadartist είπε...

@ Κ.Υ.Π WALKING : Ακριβώς έτσι.. ευτυχώς δεν έχει χαθεί εντελώς η έκπληξη από αυτή τη πόλη! Καλημέρα.

Roadartist είπε...

@ Ερατώ : Σου άρεσε ο τίτλος??? χααχα χαίρομαι :)) Καλημερούδια!

Roadartist είπε...

@ rain : Βροχούλα εγώ ευχαριστώ εσένα και τον κανακάρη σου ;) που μοιραστήκατε τη βόλτα σας με μας.. Μου δώσατε χαρά.. Σκέψου λίγο τι σημαντικό ήταν όλο αυτό! Να είστε καλά, να τον χαίρεσαι τον κανακάρη, πάντα χαμόγελα να έχει ο ποδοσφαιριστής ;) και εύχομαι του χρόνου.. να ειναι πολύ καλύτερο όλο το σκηνικό..και να ξαναπάτε.. :))
Δεν είδατε τα μαξιλαράκια, είδατε όμως κλόουν, που οι κόρες της Μαριλένας δε τα είδανε αυτά.. Είναι αναλόγως τη στιγμή που θα περάσεις από κάποια πλατεία, ή γωνίτσα.. :) Να είσαι καλά, ευσπρόσδεκτη η 'βοήθεια' σας όποτε θέλετε!!!! χααχα :) Πολλά φιλάκια rain..ευχαριστώ!!

Roadartist είπε...

@ Phivos Nicolaides : Ταξιδιάρης όνομα και πράγμα.. Να περιμένουμε πλήρες φωτορεπορτάζ μετά στο blog σου?? :)

Roadartist είπε...

@ leondokardos : Λεοντόκαρδε πολύ όμορφο να προσφέρουν οι άνθρωποι τις ομορφιές της ζωής τους και σε μας.. Να είμαστε καλά και υπάρχουν στιγμές αρκετές ακόμα παρόμοιες για να ζήσουμε ;)

Roadartist είπε...

@ ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΙΛΟΥ : Φαίδωνα καλημέρα, είχε γίνει αναφορά, αν πατήσεις στο πρώτο link του post θα δεις οτι απο εδώ έγινε η αναφορά και πήγανε οι φίλες με τα μικρά τους ;)
Όσο για το δεύτερο που λες.., όλοι έχουμε δικαίωμα σε τέτοιες στιγμές χαράς..αρκεί να έχουμε ακόμα μέσα μας τη παιδικότητα ζωντανή! :)

Roadartist είπε...

@ Kaveiros : ..και της πολύβουης πόλης..

Roadartist είπε...

@ Side21 : Φιλόξενες πόλεις για όλους...η αθήνα δυστυχώς πολύ σπάνια μοιάζει/γίνεται φιλόξενη στα παιδιά και στους μεγάλους..
Μπράβο και από εμένα στους "καλλιτέχνες του δρόμουΛ και πόσο μου άρεσε αυτό "και στους μπλόγκερσ του δρόμου..." χαχαα ναι!! :) τέλειο :)

Roadartist είπε...

@ Flora : Κι όμως!! :) Ναι η Ραφαηλία είναι περιπτωσάρα.. :)) Και αυτή η φωτό πολύ ξεχωριστή.
Αυτή είναι η άλλη μορφή του διαδικτύου, και ευχαριστώ πάρα πολύ τις φίλες..πραγματικά!
Γιατί το να πάει ένα παιδί στην ερμού να δει καλλιτέχνες του δρόμου και να καταλήξει μετά κοντά στη Καπνικαρέας να παίζει ποδόσφαιρο δεν ειναι τελειο??? Για σκέψου.. πολύ όμορφες στιγμές ;)

Roadartist είπε...

@ karyatida : Σ'άρεσε καρυατιδάκι?? Καλό μου πολλά φιλάκια, μακάρι να έχουμε δυνατότητες στο μέλλον και για άλλα τέτοια όμορφα πράγματα.. Θα ήθελα και από σένα κάτι.. χααα :)) φιλούσκια!!

Roadartist είπε...

@ ΝΟΤΑ : Νότα "σε ευχαριστώ"..

Roadartist είπε...

@ Δενδρογαλή : χαχαχαχα Δενδρογαλή απέκτησα ΚΑΙ συνεργάτες!!! τέλειο? Να είναι καλά πραγματικά, πολύ μου άρεσε αυτή η αλλαγή :)
Φιλάκια πολλά φίλη μου!

Roadartist είπε...

@ Sailor : Καπετάνιε μου έχεις τόσα πολλά blogs, που δε ξέρω τις περισσότερες φορές σε ποιο να επιλέξω να μπω..ξέρω οτι σε όλα κάτι καλό θα υπάρχει..αλλά λόγω του χρόνου..πρέπει να κάνω κάποια επιλογή.. :) Είσαι πολύ καλός φωτογράφος..και με απίστευτο μεράκι, που το εκτιμώ πολύ! Μη σταματήσεις ποτέ! Καλήμέρα!!

Roadartist είπε...

@ LOCKHEART : Ναι και εγώ εκεί συχνά βολτάρω..καλημέρα!!

Roadartist είπε...

@ "ζαχαρούλα.." : Καλημέρα Ζαχαρούλα, μου άρεσαν οι ερωτήσεις σου που έκανες προς τις ανταποκρίτριες :))))) Σε ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου, να μου είσαι καλά..πάντα! Φιλάκια, καλημερούδια!!

faraona είπε...

Θρυαλλιδα μου ...απο μενα παιζει το βιντεακι...κανε αλλη μια προσπαθεια...αξιζει.

Να σου πω και κατι.Επειδη τα σλαϊτς που εχεις διπλα φαινονται μισα λογω του μεγεθους γιατι δεν μειωνεις λιγο το βάρος τους ωστε να φαινονται ολοκληρα?
Να σου στειλω μειλ ...πως θα το κανεις?

Roadartist είπε...

@ faraona : Φαρόνα θα περάσω μέσα στη μέρα αργότερα γιατί σε λίγο θα βγω εκτός.

Δεν έχω ιδέα οτι φαίνεται κατι μισό απο τα δεξιά..σε μένα φαίνονται κανονικά..ναι αν θες στείλε μου όποτε βρεις χρονο. Ευχαριστω.

Απόστολος Σαμπαζιώτης είπε...

αυτές οι μικρές "γιορτές" κι εκδηλώσεις σε πλατείες και δρόμους είναι τόσο αγαπησιάρικες.. οι πλανόδιοι καλλιτέχνες, ακόμα και τα συνθήματα ή τα γκράφιτι στους τοίχους, δίνουν ζωή στην πόλη, μια δυναμική.. όμορφα.. την καλημέρα μου!

kikop80 είπε...

Μπορεί η πόλη να γίνει πολύ όμορφη και η ζωή σ' αυτή πολύ καλύτερη!
Αλλά πρέπει εμείς οι ίδιοι να το προσπαθήσουμε!
Μην περιμένουμε επό άλλους (Δήμους κλπ) τίποτα!
Πρέπει να δουλέψεις κι εσύ για να δεις αποτέλεσμα!
Και μπορούμε όλοι μας να αλλάξουμε το πρόσωπο της πόλης, καθημερινά, αλλάζοντας λίγο το δικό μας!
Ένα χαμόγελο πολλές φορές φτάνει!

Καλό μήνα είπα? Δεν είπα!
Λέω λοιπόν!

Dimitra Andritsiou είπε...

Τι ωραία! Φοβερές φωτογραφίες. Υπέροχες στιγμές

Μαργαρίτα είπε...

:Ρ :Ρ πολύ νοστιμες οι φώτο
αλλά και η ίδια η ιδέα υπέροχη
γεμάτη ξεγνοιασιά!!!

Φιλιά χαμογελαστά
με ήλιους και λουλούδια
φίλη μου****

fpboy είπε...

Ωραία φάση!
Δεν κατάφερα να περάσω αλλά οι φωτό με βάλανε στο κλίμα!
thanks !

ILive2LoveMe είπε...

Τέλειεςςςςςςςς οι φωτό! Τέλειεςςςς. Μ'αρέσουν πολύ όλα αυτά. Πόσες και πόσες δεν χαζέψαμε κυριολεκτικά όλοι μας αυτούς τους καλλιτέχνες του δρόμου. Πόσα και πόσα παιδιά χαίρονται κυρίως τα Χριστούγεννα με τους μίμους ντυμένους όμορφα να κάνουν τα δικά τους κόλπα. Τι να πρωτοθυμηθούμε γι ' αυτούς τους ανθρώπους.
Πολύ όμορφη ανάρτηση γλυκιά μου αρτίστα. Όπως και η καρδούλα σου.
Τα φιλιά μου, καλό απόγευμα!

lakis είπε...

Πολύ ωραία. Μακάρι να συνέβαιναν κι εδώ τέτοια, αλλά που τέτοια τύχη. Καλό σου βράδυ.
Υ.Γ. Αν χρειαστείς τις φωτογραφίες με τα γκράφιτι από το μπλογκ μου πάρε τες, με την ευχή μου:)

Roadartist είπε...

@ Απόστολος Σαμπαζιώτης : Απόστολε καλώς ήρθες! Είναι όπως το έγραψες "αγαπησιάρικες" σου αφήνουν ένα όμορφο συναίσθημα, σου φέρνουν ένα χαμόγελο..και αυτό σπανίζει τόσο πολύ σήμερα..Όλα αυτά που περιέγραψες τα κηνυγάω..με το δίκανο (που λένε) και όσο μπορώ τα παρουσιάζω κ στο blog..τη καλησπέρα μου!

Roadartist είπε...

@ kikop80 : Μπορεί kikop, αρκεί να έχουμε τη διάθεση και τα μάτια να τα δούμε όλα αυτά.. Είμαι σίγουρη πως πολλοί πέρασαν από το Σύνταγμα αυτή τη μέρα..αλλά δεν αισθάνθηκαν τη χαρά του γιού της rain, ούτε των κοριτσιών της Μαριλένας..
Φυσικά και πρέπει να αλλάξουμε πρώτα εμείς.. αρκεί να το προσπαθήσουμε :)
Κρατώ το "Ένα χαμόγελο πολλές φορές φτάνει!" συμφωνώ και σου στέλνω και ένα!! :)
Καλό μήνα κ από εμένα~~~~!!!

Roadartist είπε...

@ AΜΕΛΟΔΗΜΗΤΡΑ : Χαίρομαι που σου άρεσε!! Τέλειο το avatar σου.. (λατρεύω την amelie).. (εχω κανει και αφιερωματακι!)

Roadartist είπε...

@ Μαργαρίτα : Χαμόγελα, ήλιους, λουλούδια..και πολλά φιλιά σε σένα Μαργαριταρένια!! Χαίρομαι που σου άρεσαν!!

Roadartist είπε...

@ fpboy : Αυτός ήταν ο σκοπός, να περάσει το κλίμα σε όσους δεν πήγανε!! Καλό μήνα, καλό βράδυ!!

Roadartist είπε...

@ ILive2LoveMe : Πόσο χαίρομαι που σου άρεσαν!! Για μένα τις μέρες των Χριστουγέννων μόνο αυτό που λες μου αρέσει..Ευχαριστώ για τα λόγια σου..:))))))) ΦΙΛΙΑ!!

Roadartist είπε...

@ Λάκης Φουρουκλάς : Λάκη σε ευχαριστώ! Ήδη έχω κατεβάσει κάποια, αφού έχω και την ευχή σου :)) Μόνο που δε ξέρω τώρα πότε θα τα βάλω! Αλλά σιγουρα θα μπουν! Ευχαριστώ ξανά, καλό βράδυ!!

Κούκος είπε...

Όμορφες σκηνές!
Μπράβο σε όσους συνέβαλαν σε αυτό το ποστ.

Roadartist είπε...

@ Κούκος : Καλησπέρα Κούκε μου :) Πολλά ευχαριστώ και απο εμένα στις δυο φιλες :)

Related Posts with Thumbnails