22 Απριλίου 2008

..music game story

Πρόσκληση για παιχνιδάκι απο τους bloggers clockwork plum και απο μηχανής θεός. Τους ευχαριστώ!
Κανόνες:
1. Διαλέγεις όσα τραγούδια θέλεις από έναν καλλιτέχνη, άντρα ή γυναίκα, έλληνα ή ξένο, οποιουδήποτε ρεπερτορίου. 2. Σκέφτεσαι μια μικρή ιστορία. 10-20 γραμμές είναι αρκετές, αλλά μέχρι όσο θες. 3. Εντάσσεις μες στην ιστορία σου στίχους από αυτά τα τραγούδια και τους επισημαίνεις ώστε να καταλαβαίνουμε ποιοι είναι. 4) Καλείς κι άλλους να σου πουν τη δικιά τους Μουσική Ιστορία.

"Όλοι τρέχουν ασταμάτητα, κάνουν σχέδια για τις μέρες που έρχονται, βαδίζουν αγχωμένοι..., σκεπτόμενοι το αύριο, χάνουν το τώρα.. Αδιαφορώντας για τις «χιλιάδες εικόνες που έρχονται σαν κύματα», έχουνε πάψει να λαμβάνουν της πόλης τα μηνύματα..
Τα «συνθήματα στους τοίχους, στο κέντρο της πόλης όπου κοιτάξω, η ζωή μου όλη»..
Και εσύ ακόμα «διανύεις τον ίδιο κύκλο μ' ένα αυτοκίνητο ενώ κατά βάθος θες να σταματήσεις»...
Στέκεσαι μόνος.. Και «αναρωτιέσαι πάλι οι προσευχές σου πού πάνε κι αν έχουν γίνει πουλιά προς τα πού πετάνε»…
Αλλά όμως το ξέρεις.. ότι θα έρθει μια μέρα, όπου θα «διασχίσεις τον κόσμο και θα 'ναι πιο όμορφα κι από ένα όνειρο».
Αγχωμένοι άνθρωποι που ανυπομονούν για μια διαφορετική μέρα..
Μα «εγώ δε θέλω τίποτα, παρά μόνο να κοιτάζω εσένα»..
Θέλω να φύγουμε, να πάμε κάπου μακριά, «ταξίδεψέ με όπου εσύ πιστεύεις, είμαι τυφλός και μόνο εσύ το ξέρεις».. Πάμε στη θάλασσα, σε κάποιο νησί.. όσο διαρκέσει.. Πλέον το ξέρω καλά «τα πιο όμορφα πράγματα χάνονται γρήγορα, άνθρωποι, σύννεφα, το μελάνι στα ποιήματα»..
Θυμάμαι πάντα στα μάτια σου να «σχηματίζεται το άπειρο»..
Ονειρεύομαι μια «νύχτα να μεγαλώνει τα λουλούδια και μια βροχή να μου πνίγει το θυμό»…
Και εγώ που «πάντα ήθελα να ζήσω μαζί σου, φτιάχνω τον κόσμο μ' ένα κομμάτι της ψυχής σου».. Ίσως να μη ξέρω πραγματικά τι είναι αυτό που θέλω, αλλά είμαι σίγουρη πως «είναι τόσο ωραία όλα αυτά που πιστεύω»..
«Πόσο παράξενα χτυπάει τώρα η καρδιά μου, υπάρχει άδικο έξω απ' τα όνειρά μου», για αυτό άσε με να ζήσω στο όνειρο για λίγο, δώσε μου φτερά να πετάξω και να φύγω.. άσε με να σε οδηγήσω στο φως, δώσε μου το χέρι σου και θα γίνω οδηγός…"

Τους παρακάτω πολύ αγαπημένους στίχους, τους παραθέτω όμως αυτούσιους δίχως καμία παρεμβολή:

«Μην αφήσεις τη ζωή να σε πάρει από κάτω,
τους φόβους που σε τρέφουν να τους κάνεις κάτι άλλο,
κάνε τους ποίηση ή μηχανήματα σπουδαία
Μη γυρνάς την πλάτη, μη ζεις στο ψέμα,
πολέμησε το άδικο και κάθε είδους βία,
σκέψου θετικά και μη γελάς με ηλίθια αστεία»

Στέρεο Νόβα :
Ο εξώστης (Τα μάτια του φίλου μου)
3000 μέρες
Ένα κλεμμένο ποδήλατο

Τα άδεια χέρια
Ηλίθια Αστεία

Περνάω τη σκυτάλη για να παίξουν (εφόσον επιθυμούν) στους: dyosmaraki (είμαι περίεργη ποια τραγουδια θα επιλέξεις), diianeira (γιατί χρειάζεσαι παιχνίδι..), artanis (γιατί πιστεύω οτι θα φτιάξεις ένα 'τεράστιο' αριστούργηματακι), kotsifakos (θέλω να δω ο βασιλιάς του δάσους τι θα επινοήσει πάλι), vassia (θέλω να διαβάσω&μια τέτοια δημιουργία απο εσένα), ανασαιμιά (γιατί αυτό το παιχνίδι είναι κομμένο κ ραμμένο για εσένα!!), koukos monos (γιατί το "έχεις" το συγγραφικό), alexis b (γιατί και εσύ το έχεις!!),nikiplos (εχουμε κοινά μουσικά ακούσματα..θέλω να δω τη συνθεση σου), natalia (για να μείνεις εδώ και να συνεχίζεις να παίζεις.. όπως μόνο εσύ ξέρεις, γιατί θέλουμε πολύ να μείνεις..)

86 σχόλια:

Cookie είπε...

Είσαι θεά, μπράβο σου. Θα προσπαθήσω να τα κατεβάσω αυτά τα τραγούδια, δεν τα ξέρω, αλλά έχουν υπέροχους στίχους. Αν τα έχεις μου στέλνεις κανένα με μέιλ;

Πάω να το ξαναδιαβάσω!! :))

Φιλάκια & καλό ξημέρωμα

tzonakos είπε...

Ωραίος στίχος και πολύ ζωντανή ιστορία ! Μπράβο.
Ειναι πολυ ζωντανή η περιγραφή.

"...υπάρχει άδικο έξω απο τα όνειρά μου ... "

Μαριλένα είπε...

"σκεπτόμενοι το αύριο, χάνουν το τώρα"

για μενα, αυτή σου η φράση, τα λεει όλα.

τα τραγουδια δεν τα ξέρω, όμως δενουν πολύ όμορφα με το κειμενο..

σε φιλώ και καλο βράδυ εύχομαι καλλιτέχνιδα μου :))

Kaveiros είπε...

Τελειο!

Από Μηχανής Θεός είπε...

Οδηγός Φωτός, προς της πόλης τα μηνύματα.. Πολιτισμό σκορπάς, που σχηματίζει το άπειρο! Η ζωή μας όλη να γεμίσει...

Μου άρεσε πολύ ότι διάβασα, ότι ένιωσα!
Φιλιά καλλιτέχνιδα!

faraona είπε...

Εγραψες αριστουγημα Αρτιστα μου μπραβο!Παιζοντας μς εκανες την εκπληξη ...καλα λεω εγω οτι εισαι θρυαλλις.

πολλα φιλια και παλι ευχαριστω για τις ευχες.

dyosmaraki είπε...

«Μην αφήσεις τη ζωή να σε πάρει από κάτω, τους φόβους που σε τρέφουν να τους κάνεις κάτι άλλο,κάνε τους ποίηση ή μηχανήματα σπουδαία. Μη γυρνάς την πλάτη, μη ζεις στο ψέμα,πολέμησε το άδικο και κάθε είδους βία,σκέψου θετικά και μη γελάς με ηλίθια αστεία»
-----------------------
Φιλοσοφία ζωής. Η ζωή η ίδια. Η επιλογή σου που πολύ με συγκίνησε δείχνει πως πράγματι "είναι τόσο ωραία όλα αυτά που πιστεύεις"....
Χαίρομαι καλλιτέχνιδα που σε γνώρισα μέσα σε αυτόν τον αχανή κόσμο του διαδικτύου. Πολύ αγάπησα αυτές σου τις επιλογές.
Φυσικά και αποδέχομαι την πρόσκλησή σου...
Εύχομαι μια υπέροχη καλή ημέρα...

Sophia Kollia είπε...

Αγαπητή μου roadartist,υπάρχει άδικο και έξω και μέσα στα ονειρά μου.....
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

Laplace είπε...

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ..
εισαι φοβερη!
εγω δυστυχως δεν προλαβαινω να παιξω..


τις καλημερες μου

Ra Ma είπε...

ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ!!!!
Θα το ξαναδιαβάσω και εγώ!

ΚΑλημέρα!!!!

. είπε...

«Πόσο παράξενα χτυπάει τώρα η καρδιά μου, υπάρχει άδικο έξω απ' τα όνειρά μου», για αυτό άσε με να ζήσω στο όνειρο για λίγο, δώσε μου φτερά να πετάξω και να φύγω.. άσε με να σε οδηγήσω στο φως, δώσε μου το χέρι σου και θα γίνω οδηγός…"

"'Εγραψες" πάλι καλλιτέχνιδά μου!
Έχεις κάνει ένα πολύ όμορφο δέσιμο των στίχων!

Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση, είναι από τα παιχνίδια που πραγματικά με ενθουσίασαν από την πρώτη στιγμή, που ο φίλος και εμπνευστής του παιχνιδιού equilibrium έκανε την πρώτη ανάρτηση και με προσκάλεσε.
Απλά δεν βρήκα χρόνο να στρώσω κ...λο κάτω και να γράψω.Βλέπει αυτές οι μέρες δύσκολες για γυναίκες blogger-νοικοκυρές που έχουν να κάνουν και...τσουρέκια!
Φιλιά πολλά!

manetarius είπε...

Πολύ ωραίο roadoύλα! Σταματάνε κάπου τα ταλέντα σου ή να περιμένω κι άλλα;
Καλημερούδια! :)

Hfaistiwnas είπε...

Καλημέρα!!!!
Ναι, ούτε εγώ τα ξέρω, θα τα βρω όμως! Φιλιά!!! Έκανες πολύ ωραία σύνθεση roadartist! Καλημέρα!

Roadartist είπε...

@ Clockwork Plum: Καλημέρα μικρό δαμασκηνάκι :)) Ok θα στα στείλω τα τραγούδια αργότερα, όταν πάω στο σπίτι με email! Κάνε υπομονή μόνο! Ευχαριστώ για τη πρόσκληση, φιλιά!

Roadartist είπε...

@ tzonakos: Nα είσαι καλά tzonako μου, σε ευχαριστώ :) Υπάρχει άδικο πολύ έξω απο τα όνειρα μου.. Καλημέρα και καλή Μ.Εβδομάδα!

Roadartist είπε...

@ Μαριλενα: Σε ευχαριστώ για τα πάντα καλά λόγια σου Μαριλένα :)))
Αλήθεια δεν είναι αυτό? Κάνοντας σχέδια για το αύριο, χάνουμε όλοι μας το τώρα.. Τις περισσότερες φορές έτσι κάνουμε όλοι. Να είσαι καλά, φιλάκια :)

Roadartist είπε...

@ Kaveiros: Σε ευχαριστώ φίλε μου καλημέρα !!

Roadartist είπε...

@ Από Μηχανής Θεός: Σε ευχαριστώ για τη πρόσκληση Θέε :) να είσαι καλά, χαίρομαι που σου άρεσε!! Φιλιά!

Roadartist είπε...

@ Faraona: Γλυκιά Φαραόνα, ξανά και απο εδώ χρόνια σου πολλά για τα γενέθλια σου, να είσαι πάντα καλά, και οτι επιθυμείς να το ζεις!
Να περάσεις όμορφα αυτές τις μέρες! Ευχαριστώ, φιλιά!

Roadartist είπε...

@ dyosmaraki: Σε ευχαριστώ για τα λόγια σου, με τιμούν. Θα περιμένω όποτε μπορέσεις (και αν θες) να αναρτήσεις τη δική σου εκδοχή.. Να περάσεις όμορφα αυτές τις μέρες.. Είναι όντως όμορφα στο αχανή κόσμο του ίντερνετ, να εντοπίζεις με κάποιους ανθρώπους κοινά, και να χαίρεσαι να τους διαβάζεις! Συνέχισε τις όμορφες αναρτήσεις, φιλάκια :))

Roadartist είπε...

@ sofia: Σοφάκι γιατί και μέσα στα όνειρα?? Εκεί εσύ είσαι ο δημιουργός του σεναρίου!! :) Να έχεις μια όμορφη μέρα..Αν δεν τα ξαναπούμε Καλη Ανασταση :)

Roadartist είπε...

@ laplace78: Να είσαι καλα :) Δε πειράζει όποιος προλαβαίνει και θέλει ας παίξει.. Φιλιά :)

Roadartist είπε...

@ Radio Marconi: Σε ευχαριστώ πολυ βρε marconi..με κάνετε και νιώθω πολύ όμορφα!! ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ :))

Roadartist είπε...

@ Ανασαιμιά : Μα λέω και εγώ πως δεν εχει παίξει ακόμα??? Κ εγώ έφτιαχνα κουλουράκια.. :)) ΟΚ μη αγχώνεσαι όποτε μπορέσεις, σε ευχαριστώ πολύ :))

Roadartist είπε...

@ mane-tarious: Έλα τώρα!! Να είσαι καλά, σε ευχαριστώ πολύ, πολύ!!! Καλημέρα πέρα ως πέρα!! :)

Roadartist είπε...

@ Hfaistiwnas: Σε ευχαριστώ Ηφαιστίωνα μου, καλή μέρα να έχεις και εσύ! :) Ευχες πιστευω θα ανταλλάξουμε πιο μετα εμεις! ΒΥΕ!!

BUTTERFLY είπε...

Καταπληκτικη στιχοι! Δεν τους εχω ξανακουσει!
Καλο Πασχα, αρτιστα μου!

akb8862 είπε...

Χαίρομαι πάντοτε κάθε φορά που μου δίνεται η ευκαιρία να επισκεφθώ το μπλογκ σου.
Να σαι καλά. Καλές γιορτές.

Roadartist είπε...

@ BUTTERFLY: Καλημέρα, χαίρομαι πολύ που σου αρέσανε!! Είναι πολύ αγαπημένοι στίχοι..

Roadartist είπε...

@ akb8862: Σε ευχαριστώ για τα λόγια σου φίλε μου. Να κοιτάξεις να περάσεις όμορφα αυτές τις μέρες, και να ξεκουραστείς. Αντε και παλι κοντά μας :)) Καλησπέρα!

Agobooks είπε...

Ουφ!
Το διάβασα με μια αναπνοή να δω αν ήμουν στη λίστα σου. :)
Ξανά παιχνίδι στα blogs! Δεν γλιτώνουμε με καμιά κυβέρνηση. Με αυτή, έτσι κι αλλιώς όχι!
Τη καλημέρα μου!

eva είπε...

ΕΓΡΑΨΕΣ!!!

Τέλεια επιλογή στίχων, τέλειο πάντρεμα με τις σκέψεις σου, μπράβο!!!

Ευχές για ένα όμορφο Πάσχα, όπως το θες! :))

Ατθάνα είπε...

τέλειο!

απλά!






φιλιά πολλά μικρή μου ;))))))

Unknown είπε...

πώς φαίνεται ότι είσαι καλλιτέχνης του δρόμου, μπράβο ;) Καλό Πάσχα

Artanis είπε...

Δέχομαι, δέχομαι...Μ' έχει καλέσει και ο Equilibrium, αλλά δεν έχω καθήσει ακόμα να κάνω την ερευνούλα μου...Λείπει κι εκείνος και δεν έχει πρόσβαση σε Η/Υ, αλλά σίγουρα θα το παίξω...Έχω μπλέξει και με το εργαστήριο επειδή είμαι ανοιχτά αυτές τις μέρες, έχω και τα ζωντανά, τις προετοιμασίες για το Πάσχα...
Τεράστιο αριστούργημα;
Πα, πα, αγχώθηκα...
Σου στέλνω πολλά φιλιά...

Roadartist είπε...

@ N.Ago: χαχα εύστοχο το σχόλιο σου ago! Οταν είδες πως δεν ήσουν στην λίστα 'ηρέμησες'..ή θα ήθελες να έπαιζες κ εσύ? Αν ναι τότε είσαι καλεσμένος!! Καλησπέρα :)

Roadartist είπε...

@ evaggelia-p: Eυαγγελία να είσαι καλά, σε ευχαριστώ. Καλό Πάσχα και σε σένα.. :)

Roadartist είπε...

@ karyatida: Καρυατιδάκι!!!! Σου άρεσε? Πολύ χαίρομαι! Αντε διακοπούλες σε λίγες ημέρες.. Να ξεκουραστείς! Εγώ τρέχω σαν το βέγγο.. :) Φιλιά πολλά μουτς!

Eulie Aeglie είπε...

Αγαπημένη roadartist, πέρασα να πω καλό πάσχα. Να σου ευχηθώ να περάσεις όμορφα, να μοιραστείς πράγματα με ανθρώπους που αγαπάς, να δίνεις πάντα αφορμές να νιώθουμε και να σκεφτόμαστε καλλίτερα. Και, νομίζω, θα παίξω κι εγώ αυτό το παιχνίδι. Μου άρεσε πολύ η σύνθεσή σου. Σε φιλώ. Ανάσταση και άνοιξη και αγάπη.

Roadartist είπε...

@ street spirit: Το έχω ξαναγράψει οτι δεν είμαι καλλιτέχνης του δρόμου. Απλά το μόνο που κάνω είναι να τους θαυμάζω, να τους αισθάνομαι. Σε ευχαριστώ φίλε μου,καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!

Roadartist είπε...

@ Artanis: Καλησπέρα, μην αγχώνεσε βρε..Λοιπον και εγω σε τετοιο τρεξιμο ειμαι, οι προσκλησεις ειναι για οποτε εχεις καιρό και κυριως διάθεση! Δεν πιέζω :) Να εισαι καλα αρτανις καλο υπόλοιπο στη μερα σου :)

Roadartist είπε...

@ Aeglie: Αίγλη μου όταν έφτιαχνα την ανάρτηση, σκέφτηκα να σε καλέσω στο παιχνίδι, αλλά δεν ήθελα να σε πιέσω, επειδή σε είχα καλέσει στο προηγούμενο! Εφόσον όμως σου αρέσει, είσαι επίσημα καλεσμένη λοιπόν :))
Σε ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές σου, να εισαι καλα, να περάσεις όμορφα αυτές τις ημέρες να ξεκουραστείς και να γεμίσεις εμπνεύσεις για καινούργιες όμορφες δημιουργίες. Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!

roadartist είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Roadartist είπε...

Clockwork Plum τσέκαρε το email σου!!! Ελπίζω να έλαβες τα τραγουδάκια :))))Καλη Ακρόαση :)

red rose είπε...

Πραγματικά πολύ καλό, μπράβο!!!!
Καλό Πάσχα! Να περάσεις καλά μ' αυτούς που αγαπάς!

Βάσσια είπε...

Είναι πολύ ενδιαφέρον το παιχνίδι, πραγματικά.

Θα το παίξω εν ευθέρω χρόνο, κι ευχαριστώ για την πρόσκληση Road μου.
:-)

Το κείμενο σου υπέροχο και ο συνδυασμός!!!

Και είμαι και θαυμάστρια των stereo nova.
:-)

Τελικά την ανάγκη και την αγάπη μπορούμε να την περιγράψουμε με άπειρα σχήματα και λόγια.

Sweet and bitter είπε...

Πολύ μου άρεσε η "ιστορία" σου!!!

Φιλιά :)

iLiAs είπε...

..δεν αφήνουμε τη ζωή να μας πάρει από κάτω..να μη χάσουμε την αισιοδοξία μας..το παλεύουμε :)

Καλο απογευμα Αρτίστα!! :)

Φωτεινή S είπε...

Aγαπημένη Roadartist,
βιαστικές ευχές για
Καλό Πάσχα.
Θα τα πούμε ξανά πολλές μέρες αργότερα.
Να περάσεις καλά!
Πολλά φιλιά!

mareld είπε...

Γλυκιά μου Θαλασσινή!

Οι στίχοι και η ιστορία με κατασυγκίνησαν.
Γράφεις σαν να αφήνεσαι στο κύμα.
Μπροστά στα μάτια μου..είδα συγκρότημα να χορεύει μπάλο στη Νάξο.
Σου άρεσε;
Η στιγμή γεμάτη ζωή!

Φιλάκια και πάντα χαρούμενη.

Roadartist είπε...

@ Greek Music: Σε ευχαριστώ Μαργαρίτα, καλές γιορτές και σε σένα! Αν δεν τα ξαναπουμε, καλό Πάσχα κ καλή Ανάσταση :-)

Roadartist είπε...

@ Vassia: Να είσαι καλά Βάσσια, όποτε βρεις χρόνο και χωρίς πίεση. Καλό βράδυ!

Roadartist είπε...

@ Sweet and bitter: Να είσαι καλά γλυκόπικρη γιατρίνα :) Καλό βράδυ!

Roadartist είπε...

@ iLiAs: Το παλεύουμε όσο μπορούμε Ηλία και ποτέ δεν θα πάψουμε να το παλεύουμε! Να είσαι καλά, καλό βραδάκι!

Roadartist είπε...

@ Φωτεινή S: Σε ευχαριστώ πολύ Φωτεινή μου! Να περάσεις όμορφα, καλό Πάσχα & καλή Ανάσταση!!

Roadartist είπε...

@ mareld: Αλήθεια σε συγκίνησαν? Να είσαι καλά, πραγματικά σε ευχαριστώ :) πάντα αφήνομαι στο κύμα της ζωής..και όπου με πάει..Δεν σου εύχομαι απο τώρα πιστεύω να τα πούμε τις επόμενες ημέρες..Θα ήθελα πολύ να έβλεπα και εγώ αυτό το συγκρότημα, θα μου άρεσε πάρα πάρα πολύ! Να είσαι καλά!!

marianaonice είπε...

Ωραία δεμένα τα τραγούδια με το κείμενό σου! Η τέχνη ειδικότητά σου φίλη μου!!
Καλή Μ. Εβδομάδα.

Γωγώ Πακτίτη είπε...

καλησπέρα roadartist...:)

οι στίχοι που διάλεξες και τόσο όμορφα συμπλήρωσες,
με ταξίδεψαν...

καλό σου βράδυ...:)

Madame de la Luna είπε...

Και η ιστορία μ' άρεσε κι οι μουσικές σου επιλογές, αρτιστάκι. Φιλιά πολλά. Καλή Ανάσταση!

jf είπε...

Ζωγράφισες πάλι...

Καλό σου Πάσχα

Roadartist είπε...

@ marianaonice: Nα είσαι καλά Μαριάνα μου, καλό βραδάκι :)

Roadartist είπε...

@ Γωγώ Πακτίτη: Σε 'ταξίδεψα' μια φορά και εγώ Γωγώ :) Να είσαι καλά, θα είχε ενδιαφέρον να παίξεις εσύ σε αυτό το παιχνίδι.. Τι λες? Καλό βράδυ!

Roadartist είπε...

@ Madame de la Luna: Να είσαι καλά κυρά του φεγγαριού! Να περάσεις όμορφα τις ημέρες που έρχονται! Καλό βράδυ!

Roadartist είπε...

@ JF: Να είσαι καλά :) τις καληνύχτες μου..πολλά φιλιά!

Utopia είπε...

SUPER!!!

Περιμένω μέηλ με τα τραγούδια...
Ζήλεψα...βλέπεις!

Καλή σου νύχτα!...:-))))

Dr. Feleki είπε...

Α,κτσερω μολις το επαιξα κι εγω. Δεν ειμαι καλος στα παιγνιδια ομως, ισως εφταιγε και η διαθεση μου και μαλλον το σκοτωσα...

Ετσι ηρθα να διαβασω την δικη σου ιστοριουλα. Οντως ωραιοι στιχοι... Πολλες φορες τα τραγουδια λενε αυτα που δεν τολμαμε ουτε να πουμε ούτε να κανουμε

Καλησπερες.

Roadartist είπε...

@ Utopia: Θα το λάβεις σήμερα χε χε αργά τα μεσάνυχτα οκ? Καλό βράδυ κ σε σενα!

Roadartist είπε...

@ Βρασίδας ο Κάφρος: "Τα τραγούδια λένε πάντα την αλήθεια" κάφρε :) Ισχύει απόλυτα αυτό που λες..Μόλις είδα την δική σου επιλογή, εκπληκτικό τραγούδι :) Καλό βράδυ!

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Το έκαναν το θαύμα οι ευαίσθητες κεραίες σου που αφουγκράζονται τα πιο λεπτά, τα πιο σπουδαία! Και εξέπεμψαν σε συχνότητες
που αγγίζουν...
Πόσες αλήθειες ξεγύμνωσες..."Οι άνθρωποισκεπτόμενοι το αύριο, χάνουν το τώρα..."
"Τα πιο όμορφα πράγματα χάνονται γρήγορα, άνθρωποι, σύννεφα, το μελάνι στα ποιήματα»...
Ναι σαι καλά γλυκειά μου! Πάντα έτσι, είμαι σίγουρη!

Να έχεις ένα υπέροχο βράδυ!Πολύ καιρό έχω να ακούσω Stereo Nova...
Φιλιά!

mmexer είπε...

πάρα πολύ καλές επιλογές!!!!!!!!!!
Όχι πως περίμενα κάτι άλλο από μια roadartist :)

Άστρια είπε...

Θα προσθέσω σε όλα τα πιο πάνω καλά σχόλια, την καλωσύνη και το ενδιαφέρον για τον διπλανό που διακρίνει τις επιλογές σου. (Για τον ρομαντισμό, το έχεις ήδη γράψει στο προφίλ σου).

Καλό βράδυ

Side21 είπε...

Τα λόγια σου ...
αρμονικά παντρεύονται
με τους στίχους και τη μουσική
που με τόση ευαισθησία επιλέγεις.
Καλλιτέχνιδα του δρόμου και του διαδικτύου...
Καλό σου Πάσχα ...

Paradise City είπε...

Πολύ όμορφο αυτό που διάβασα!
Εύχομαι Καλή Ανάσταση!

Dee Dee είπε...

artista μου

εχω κολλησει με αυτους τους στοιχους "Μη γυρνάς την πλάτη, μη ζεις στο ψέμα,
πολέμησε το άδικο και κάθε είδους βία,
σκέψου θετικά και μη γελάς με ηλίθια αστεία" πολυ ΜΕ αρεσαν :):):)

Καλη Ανασταση και Καλο Πασχα γλυκια μου!!

Roadartist είπε...

@ ΚΟΚΚΙΝΗ ΟΜΠΡΕΛΑ: Σε ευχαριστώ πολύ. Πραγματικά χαίρομαι που σε άγγιξαν.. :) Να περάσεις όσο πιο όμορφα μπορείς αυτές τις μέρες. Να είσαι καλά. Πολλα-πολλά φιλιά, τη καλημέρα μου!

Κούκος είπε...

Kαλλιτέχνιδα,
μου άρεσε πολύ αυτό που διάβασα!
Σε ευχαριστώ για τη πρόσκληση. Με τη πρώτη ευκαιρία.
Καλή Ανάσταση!

Roadartist είπε...

@ mmexer: Σε ευχαριστώ πολύ :) Καλό Πάσχα :))

Roadartist είπε...

@ Άστρια: Το προσπαθώ αυτό που λες, μακάρι να μπορώ να το καταφέρνω πάντα. Τη καλημέρα μου, να εισαι καλα!

Roadartist είπε...

@ Side21: Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου Καλή Ανάσταση :))

Roadartist είπε...

@ Spring: Να είσαι καλά, καλή Ανασταση κ σε σενα!!

Roadartist είπε...

@ Dee Dee: Να είσαι καλά γλυκιά dee dee, τις καλυτερες ευχες μου! Καλη ΑΝασταση!

Roadartist είπε...

@ Κούκος: Οποτε μπορεσεις Κούκε! Μη πιεστείς..όποτε μπορέσεις!! :) Καλή Ανάσταση!

dromaki είπε...

Μπράβο κορίτσι μου!
Μη γυρνάς την πλάτη, μη ζεις στο ψέμα,
πολέμησε το άδικο και κάθε είδους βία,
σκέψου θετικά και μη γελάς με ηλίθια αστεία»
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ.
Σε φιλώ γλυκά

Roadartist είπε...

@ dromaki: Να είσαι πάντα καλά και ευτυχισμένη Δρομάκι :) να περάσεις όμορφα αυτές τις μέρες. Καλό Πάσχα!

ILive2LoveMe είπε...

Πραγματικά πολύ όμορφο!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Όταν η τέχνη φιλοσοφεί τότε
το αποτέλεσμα ειναι αυτό
που μόλις διάβασα...
Πολύ όμορφη πλοκή και το πάντρεμα των στίχων καλή μου φίλη
Ανέβασες ψηλά τον πήχη και φαντάζει δύσκολη η καθε προσπάθεια για κάτι παρόμοιο
Θα βάλω τα δυνατά μου...
Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση

κοτσυφοφιλώ σε

τσίου!!!

Related Posts with Thumbnails