6 Απριλίου 2008

..οι καλύτεροι φίλοι μας!

Στο προηγούμενο post αναφερθήκαμε στο απίστευτο περιστατικό με το σκυλί. Θα ήθελα όμως σε αυτή την ανάρτηση να αναδείξουμε την άλλη πλευρά. Έλαβα ένα email με τη παρακάτω αληθινή ιστορία.

Ένα σκυλί τραυματίζεται από ένα διερχόμενο αμάξι. Ο οδηγός του αυτοκινήτου το εγκαταλείπει αβοήθητο.. εκείνη τη στιγμή ένα άλλο σκυλί τρέχει κοντά στο πληγωμένο ζώο για να το βοηθήσει. Προσπαθεί να το τραβήξει στην άκρη του δρόμου, σε ένα ασφαλέστερο σημείο, θέτοντας παράλληλα σε κίνδυνο και τη δική του ζωή. Μένει δίπλα στο φίλο του, και καλεί βοήθεια…

Διερχόμενοι φωτογραφίζουν το σκηνικό…

Είναι πολλές οι φορές που τα ζώα μας διδάσκουν αξίες...

Υπάρχει ευτυχώς και η άλλη πλευρά της ζωής.
Με ανθρώπους, οι οποίοι αγαπάνε πραγματικά τα ζώα.
Το παρακάτω βίντεο είναι από τα πιο αγαπημένα μου, πραγματικά όποτε το βλέπω με ανεβάζει πολύ. Θέλησα να το μοιραστώ μαζί σας.

Εύχομαι κάποια στιγμή να αποκτήσω ένα τέτοιο σκύλο..και να αναρτήσω ένα βίντεο δικό μου που θα του το αφιερώνω .. :)
Καλή Κυριακή, καλή εβδομάδα!

204 σχόλια:

1 – 200 από 204   Νεότερο›   Νεότερο»
Roadartist είπε...

Δεν μπόρεσα να ξεφύγω απο το συγκεκριμένο θέμα όπως θα καταλάβατε. Καλώς ή κακώς το προηγούμενο περιστατικό με επηρέασε κάπως.

ΥΓ Όποιος επιθυμεί να δει το βιντεάκι, να κλείσει τη μουσική του blog (κάτω μέρος της σελίδας).

Είδωλο είπε...

Οχι πολυ ομορφα επραξες...
Οντα τα οποια δεν εχουν λογικη ως εχουμε αποδειξει εμεις οι λογικοι και σκεπτομενοι γνωριζουν την εννοια της συμπαραστασης και της βοηθειας...

Αλλοιμονο σε εμας που αποδεκατιζομαστε μονοι μας.

Laplace είπε...

kalh kyriakh kai kalh ebdomada..
poly sygkinitikh istoria..
ontws o skylos einai pio pistos apo tus anthrwpous..dystyxws gia mas,.

Hfaistiwnas είπε...

Τα ζώα έχουν αλληλεγγύη.. οι άνθρωποι σκοτώνονται.. καταλαβαίνουν καλύτερα απο μας. Μη μου θυμίζεται το προηγούμενο !!!

Dr. Feleki είπε...

Ομορφη ιστορια, αλλα οι φωτογραφοι ελπιζω αφου εκαναν το "τουριστικο" τους καθήκον να βοήθησαν κιολας.

Να χαιρεστε οσοι εχετε τα ζωακια σας να χαιρομαι κι εγω τον Ηλιθιο, τον Κουφοντινα και τον Βρασιδα (ξερω δεν ειναι ονοματα αυτα αλλα ημουν παντα αδυνατος στην ονοματοδοσια :p)

Οι γατες μου και ο Ποντικας σου στελνουν χαιρετισματα.

Dr. Feleki είπε...

Και κατι ακομα...

Ειναι πολυ μεγαλη ευθύνη ενα ζωο. Δυστυχως δεν το αντιλαμβανομαστε οι περισσοτεροι στην πραγματικη του διασταση. Μεγαλη ευθύνη και πολλες υποχρεώσεις.

Συν τοις αλλοις το να ξεπερασεις το χαμο (οταν ερθει μοιραια) του αγαπημενου σου φιλου ειναι κατι εξαιρετικα δυσκολο...

PN είπε...

Πάντα αγαπούσα τα ζώα, αλλά μόνο όταν απέκτησα το δικό μου σκύλο κατάλαβα πραγματικά το βαθμό που δένεσαι με αυτά. Γίνονται μελη της οικογένειας.

Έχω τον σκύλο μου 7 χρόνια και παρότι η καταστασή του είναι πολύ σοβαρή από πλευράς υγείας είναι πολύ δύσκολο να συμβιβαστώ με την ιδέα ότι μπορεί και να τον χάσω.

Μαριλένα είπε...

Δεν ειναι μερικές οι φορές που μας διδάσκουν τα ζωα, καλλιτεχνιδα μου.
ειναι πολλές. πάρα πολλές.

σε φιλώ και καλη Κυριακη εύχομαι. να είσαι καλά :)))

faraona είπε...

Αξιολατρευτος ο σκυλουκος οντως ,ευχομαι να αποκτησιες συντομα εναν ομοιο.Εμει εχουμε εδω δοξα τον Θεο μπολικα κα τα ταιζουμε ολα ,δικα μας των γειτονων ,αδεσποτα ,μαζι με τα γατια μας .
Γεννησε κι Βελκα μας 4 γατουλινια υπεροχα.Τωρα εγιναν 20 ολα μαζι.

φιλια
κι αυτος ο κακουργος ναχει την καταρα μου ,ο αθλιος.


Καλη Κυριακη Αρτιστα μου

Φωτεινή S είπε...

Αν μπορείς να το συντηρήσεις και να ανταπεξέλθεις στις υποχρεώσεις που προέρχονται από τη διατήρηση ενός ζώου στο σπίτι μέσα,ειδικά αν είναι διαμέρισμα, τότε σου εύχομαι γρήγορα να αποκτήσεις το ζωάκι σου.
Καλή Κυριακή με πολλά φιλιά

Ανώνυμος είπε...

Τα ζώα μας διδάσκουν όντως αξίες..Για να μην αναφερθώ στους οδηγούς που πολλές φορές αφήνουν αβοήθητους και ανθρώπους και ζώα...
Καλή Κυριακή :)

H.Constantinos είπε...

Συγκινητικό...

P. Kapodistrias είπε...

Συγκλονιστικά τα θέματά σου! Δεν περνούν απαρατήρητα! Αυτό συμβαίνει και με το σημερινό!
Μάς διδάσκεις ήθος!!!
Καλημέρα, καλή Κυριακή σου!

Σπύρος είπε...

To έχουμε ξαναπεί ότι οι άνθρωποι ειναι χειρότεροι απο τα ζώα. Εχω ένα κανισάκι την ΗΡΑ..μάλιστα μια φορά που πονούσα στο πόδι ερχόταν και το έγλειφε σαν να νόμιζε οτι θα απαλύνει το πόνο. Ειναι τρομερη η ευαισθησία των ζώων:)

mareld είπε...

Καλημέρα!

Συγκινητικό!
Μικρή έχω ζήσει σε χωριό και είχαμε πολλά ζώα. Είχε ο καθένας μας το σκυλάκι του. Ποτέ δεν έφαγα αρνί το Πάσχα {το μεγάλωνα στην αγκαλιά μου..}
Όταν κάποιο ζώο αρρώσταινε πονούσε η ψυχή μου..πιθανόν γιατί το έβλεπα να υποφέρει και να μην έχει μιλιά να εξηγήσει..παρά με τα μάτια..
Παρ΄όλες μου τις εμπειρίες και την αγάπη μου προς τα ζώα, ο ανθρώπινος πόνος με λυγίζει και ποτέ δεν θα μπορούσα να έχω ένα σκυλάκι στο σπίτι, όταν ξέρω ότι παιδιά πεθαίνουν για μια μπουκιά ψωμί. Με 20 ευ το μήνα γλιτώνεις ένα παιδί..

Να είσαι πάντα καλά!

Ανώνυμος είπε...

Οι λέξεις, μου είναι άχρηστες, αφού ότι αισθάνθηκα δεν περιγράφεται. Υπέροχο post. Σ' ευχαριστούμε. Τα φιλιά μου έχεις!

Sophia Kollia είπε...

Καλημέρα, πολύ ωραίο το βιντεάκι, εμείς που αγαπάμε τα ζώα μας, ηέρουμε τι γλυκές ψυχούλες είναι.Ένα βράδυ σε έναν ερημικό δρόμο,συνάντησα ένα αδέσποτο,εκείνη την ώρα εμφανίστηκε ένας άντρας και άρχισε να το βρίζει.Το σκυλί άρχισε να του γαυγίζει,Ξεπερνώντας τον φόβο μου για τον άνθρωπο του φώναξα ,να το αφήσει ήσυχο.Εκείνος μουρμούρισε κάτι και έφυγε,το σκυλί με αολούθησε μέχρι τον σταθμό.....

Δημήτρης είπε...

Μπράβο στο σκύλο.. στο Θεό που διδάσκει!

Ιδιαίτερη εγγραφή που συγκινεί..

αυτός που με 'χάλασε' όμως ήταν
το 'αγριο σκυλι' με το κινητό στο
χέρι. Του φάνηκε παράξενο ίσως.
Ίσως γιατί.. και άνθρωπο, θα αποθανάτιζε! (αντί να βοηθούσε)

Καλημέρα:)

Roadartist είπε...

@ x-oyranoy: Καλημέρα! Κρατώ τη τελευταία φράση σου η οποία είναι όλα τα λεφτά.."Αλλοίμονο σε εμάς που αποδεκατιζόμαστε μόνοι μας"..

Roadartist είπε...

@ laplace78: Nα είσαι καλά laplace είναι φοβερά τα ζώα, καλή κυριακή κ σε σένα.

Roadartist είπε...

@ Hfaistiwnas: Ηφαιστίωνα μας τελείωσε το προηγούμενο!!! Τώρα εστιάζουμε στην φωτεινή πλευρά της ζωής..τόσο απο τη πλευρά των ζώων όσο και απο τη πλευρά των ανθρώπων!
Τα φιλιά μου, καλημέρα!!

Roadartist είπε...

@ Βρασίδας ο Κάφρος: Αυτό που λες με τους 'φωτογράφους' το σκέφτηκα και εγώ. Ελπίζω ότι θα τα βοήθησαν μετά. Είχα ζωάκι, το χάσαμε και όπως ακριβώς αναφέρεις ο χαμός του δεν ξεπερνιέται εύκολα. Χαιρετισμους κ απο μενα λοιπον :)

Roadartist είπε...

@ VK: Καλώς όρισες. Καταλαβαίνω ότι εννοείς. Είναι μεγάλες ψυχές, απίστευτα πλάσματα.. Εύχομαι να γίνει καλά, αν δεν τα καταφέρει, σου εύχομαι κουράγιο για να μπορέσεις να ξεπεράσεις το χαμό του. Ξέρω πόσο πολύ μπορείς να δεθείς..Καλημέρα.

Roadartist είπε...

@ Μαριλενα: Ναι έχεις δίκιο.. Λες να το διορθώσω?? Οκ θα κάνω ενα μικρο update και θα γράψω είναι 'πολλές οι φορές', πολύ σωστή είσαι Μαριλένα, Καλημέρα!

Roadartist είπε...

@ Faraona: Δεν είναι φοβερός?? Οποτε βλέπω αυτό το βίντεο, πάντα με συγκινεί! Και η αγάπη που το έχουνε αγκαλιά, ένα πραγματικό μέλος της οικογένειας τους. Ετσι θα πρέπει να εχουμε τα κατοικίδια άλλωστε. Είστε τυχεροί εσείς που μένετε στην επαρχία..Εδώ στην Αθήνα πολύ δύσκολο να έχεις τέτοια επαφή με τα ζώα. Θα δούμε όμως.. :)
Καλή κυριακή και καλημέρα!

Roadartist είπε...

@ Φωτεινή S: Φωτεινή μου καλημέρα, ο λόγος που αυτή τη στιγμή δεν έχω πάρει ένα τέτοιο σκυλί, είναι όλοι όσοι ανέφερες. Θα το πάρω μόλις είμαι έτοιμη, και έχω ολοκληρώσει κάποιες σκέψεις..έτσι ώστε να είναι ευτυχισμένο και αυτό.
Σε ευχαριστώ, φιλιά!!

Roadartist είπε...

@ Akon: Καλημέρα Ακον, αυτοί οι οδηγοί είναι μεγάλοι εγκληματίες.. Να είσαι καλά.

Roadartist είπε...

@ H.Constantinos: Κωνσταντίνε έχεις τη καλημέρα μου! Να είσαι καλά.

Roadartist είπε...

@ Π.Κ.: Είναι τιμή μου πραγματικά να μου γράφεις εσύ τέτοια λόγια. Ενα μεγάλο ευχαριστώ απο τη καρδιά μου, να είσαι πάντα καλά. Καλή μέρα να έχουμε και καλή Κυριακή!

Roadartist είπε...

@ LOCKHEART: Καλημέρα lockheart, πειράζει να το ξαναπούμε? :)
Να χαίρεσαι την ΗΡΑ σου, και να της δίνεις τόση αγάπη και φροντίδα όση σου έδωσε τότε και αυτή! Είναι μεγάλες ψυχές πραγματικά.

Roadartist είπε...

@ mareld: Αυτό που λες με έχει διχάσει αρκετές φορές. Αλλά έχω καταλήξει οτι και τα ζώα ψυχές είναι και πολλές φορές καλύτερες απο των ανθρώπων.. Δεν πρέπει να κάνουμε μάλλον διαχωρισμό.. Καλό θα ήταν κανείς να μην υπόφερε..
Τη καλημέρα μου :)

Roadartist είπε...

@ aikaterinitempeli : Να είσαι καλά Κατερίνα, σε ευχαριστώ εγώ. Τη καλημέρα μου, φιλιά!

Roadartist είπε...

@ sofia: Μπράβο σου Σοφία, κανείς δεν θα το έκανε αυτό!.. Χαίρομαι που σου άρεσε το βιντεάκι, είναι απο αυτά που τα βλέπω και λιώνω..
Να έχεις μια όμορφη Κυριακή και μια καλύτερη εβδομάδα, φιλιά.

Μαργαρίτα είπε...

Έμεινα άφωνη...
Απίστευτα συγκινητικό!!!
Τα ζώα μας διδάσκουν αγάπη
όταν εμείς κοιτάμε να βγάλουμε
το μάτι του άλλου!! Ή απλά
αδιαφορούμε!!

Μπράβο κουκλίτσα μου :)
Πολλά φιλιά και καλή Κυριακή***

Roadartist είπε...

@ Δημήτρης Δικαίος: Και εμένα με παραξένευσε κάπως αυτό το "άγριο σκυλί" που λες. Εύχομαι να τα βοήθησαν μετά.. Προκαλεί εντύπωση οτι ΚΑΝΕΝΑΣ απο τους διερχόμενους οδηγούς δεν βρέθηκε να βοήθησει το πληγωμένο ζώο (ούτε και αυτός φυσικά που το χτύπησε) και αυτό προσπάθησε να το κάνει ένα σκυλί..
Απίστευτο πραγματικά.. Τη καλημέρα μου!

Roadartist είπε...

@ Μαργαρίτα: Δεν ειναι συγκλονιστικό? Τη καλημέρα και τη δική μου Μαργαρίτα μου! Τα φιλιά μου να είσαι καλά :)

Βάσσια είπε...

Καλημέρα Road.

Είναι γεγονός ότι τα ζώα έχουν κανόνες περισσότερο "ανθρώπινους".
Δεν έχει παρά κάποιος να δει ντοκιμαντέρ γι' αυτά και θα καταλάβει.

Ζω , πρώτη φορά με σκυλί, τέσσερα χρόνια, τη Λύδια, κι έχω διδαχθεί τόσα πολλά.

Είναι μέλος της οικογένειας και δεν μπορώ να σκεφτώ άλλη συμπεριφορά απέναντί της παρά ίση.

Τελικά βρέθηκε κάποιος να βοηθήσει αυτό το σκυλί στη μέση του δρόμου, πέραν του να το φωτογραφίζει;

Mariela είπε...

Απίστευτη ιστορία...
συγκινητική...
Και η απάθεια των ανθρώπων σε πρώτο πλάνο!
Πολύ γλυκό το βιντεάκι...
Έχω μεγαλώσει με σκυλιά και τα λατρεύω!!!!!!

Γωγώ Πακτίτη είπε...

μου έφτιαξες τη μέρα με το βίντεο...:)

όσο για την ιστορία,
ελπίζω οι φωτογράφοι,
να βοήθησαν κιόλας...

καλημέρα...:)

tuco είπε...

τα ζώα μας διδάσκουν αξίες, μας μιλάνε...
εμείς όμως έχουμε χάσει την επαφή με τη φύση και ακούμε μόνο τον ήχο της φωνής τους, δεν πιάνουμε και τα μηνύματά της...
εγωϊστικά όντα...
Respect R.!!!!!!!!!!!

iLiAs είπε...

..πραγματικα τα λατρευω τα σκυλιά.
..εμεις ειμαστε για φτύσιμο.

Καλημέρα Αρτίστα :)

Ερατώ είπε...

Και να σκεφτεί κανείς ότι όταν θέλουμε να κατηγορήσουμε κάποιον λέμε ότι είναι "ζώο" , "σκυλί", ή "γάιδαρος"....
Τι άδικοι χαρακτηρισμοί.....

BLUEPRINTS είπε...

ως σκυλομπαμπάς δεν μπορώ να πω ότι δεν συγκινήθηκα με την προσπάθεια του σκύλου που προσπαθεί να σώσει το τραυματισμένο, το βιντεάκι σούπερ
υ.γ.: τα συναισθήματα που σου προσφέρουν αυτά τα ζώα είναι ανεκδιήγητα, μόνο αν έχεις καταλαβαίνεις, σου εύχομαι να αποκτήσεις

Lucha Libre είπε...

Καλημέρα, έρχομαι λίγο καθυστερημένα αλλά όλοι όσοι έχουν μιλήσει πριν από μένα σ΄αυτό μα και στο προηγούμενο ποστ πραγματικά τα χουν πει καλύτερα. Παρ'όλα αυτά κι επειδή η ανθρωπιά και οι τέχνες είναι τεράστια θέματα επιμένω μετά από σένα κι εγώ σ΄αυτή την κουβέντα. Να'σαι καλά, φιλιά.

Artanis είπε...

Καλημέρα Καλλιτέχνιδα, το βιντεάκι το ευχαριστήθηκα...Ριτρίβερ, δεν είναι το σκυλάκι; Όσο για ο άλλο θέμα, συγκινήθηκα πραγματικά, αλλά πες μου καλή μου, άντε και τα φωτογράφησαν τα ζωντανά, τα βοήθησαν τουλάχιστον; Τα κατάφερε το χτυπημένο σκυλάκι; Επειδή από την φωτό, φαίνεται σοβαρά...

resident είπε...

Αγαπητή φίλη σου εύχομαι να αποκτήσεις ένα οποιοδήποτε ταλαιπωρημένο αδέσποτο σκυλάκι η γατάκι.Είναι ότι πιο ωραίο και καλό μπορείς να κάνεις.

resident είπε...

@ mareld Διάβασε αν θες τι γράφει ο Νίκος Δημου ΕΔΩ

resident είπε...

Για μένα βέβαια δεν μπαίνει το δίλημμα.Τα λεφτά που μου περισσεύουν,ένα αρκετά καλό ποσό,το διαθέτω σε αυτά που αγαπάω και που λίγοι νοιάζονται.Τα ζωα υποφέρουν πιο πολύ σε αυτό τον πλανήτη από τους ανθρώπους.

«Τους ανθρώπους γνώρισα,τα ζώα αγάπησα».

Λακων είπε...

Καλές οι φωτογραφίες αλλά να τα βοηθούσαν και να τα φρόντιζαν θα ηταν
καλύτερο.

moukelis είπε...

Καλή σου μέρα!
Γι'αυτές τις αξίες που μας διδάσκουν λέω μερικές φορές ότι οι άνθρωποι είμαστε πιο κτήνη από τα ζώα...
Σ'άρεσε ο λαμπραντοράκος;Για ρίξε μια ματιά εδώ...
http://www.mycat.gr/forum/showthread.php?t=5476
Μπορεί να έιναι το πεπρωμένο σου!

s_k είπε...

[!]

Ανώνυμος είπε...

καλησπερα..στεναχωρεθηκα με τα καημενα τα σκυλακια αλλα ετσι μαθαμε να μην μας νοιαζει τιποτα και οχι μονο για τα ζωα αλλα και τους ανθρωπους μας διπλα μας...τους παταμε και τους αφηνουμε...οπως λεει και ο λαζοπουλος μονο για την παρτη του σκεφτεται ο ελληνας και μολις το κακο χτυπησει την πορτα του τοτε τρελαινεται....αυτα...εδω βρεχει στην πολη μας ελπιζω εκει να εχει λιγο ηλιο....besitos....

Γιώργος Χρηστινίδης είπε...

Είναι απίστευτο τι ιστορίες μπορείς να συναντήσεις κάνοντας blogging. Ευχαριστώ sweetartist. Το σημερινό σου post το απολαύσαμε οικογενειακώς και με τη μουσική από την Amelie μας έφτιαξε την Κυριακή μας.

Ευχαριστώ και τη resident για την παραπομπή της. Το διαβάσαμε το κείμενο του Νίκου Δήμου, το εκτυπώσαμε, θα το πάρουμε κι αυτό μαζί μας στα σχολεία μας ο καθένας αύριο. Δεν ξέρω... ίσως αλλάξει κάτι σιγά σιγά... ίσως κάνουμε και μια τρύπα στο νερό... ίσως γινόμαστε γραφικοί, μα σίγουρα... πρέπει να προσπαθήσουμε.

Ιάκωβος είπε...

fobero pou prospathouse na to traviksei... Kai oi alloi fotografizane, fantasou...
Kalhmera!
Iakovos

Alexis B είπε...

Καλό απόγευμα.
Τί να κάνει????
Να σταματίσει να βοηθίσει το πληγωμένο σκυλί?????
Εδώ χτυπάνε ανθρώπους και δέν σταματάνε, και για το σκυλί!!!!
Και μου κάνει εντύπωση, από φωτογράφους αρκετούς βλέπω, πήγε όμως κανένας να βοηθήσει το πληγωμένο ζώο ή απλά με μιά Νερώνια συμπεριφορά, έβγαλαν τίς φωτό τους, είπαν, "για δές ρε πράμα", και έφυγαν, αφύνοντας τα σκυλιά μόνα, όπως σίγουρα αφήνουν και τους ανθρώπους........

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

"Είναι πολλές οι φορές που τα ζώα μας διδάσκουν αξίες..."

Πολύ καλά έκανες που έβαλες αυτό το θέμα!
Και το video!!!

Ένα καλό απόγευμα σου εύχομαι :)

panagiota είπε...

Αχ,καλή μου!Μ'έκανες και δάκρυσα.
Εχω κι εγώ την ίδια απορία όπως έγραψαν πολλοί στα σχόλια σου.Το βοήθησε κανένας το άμοιρο το ζώο?αν και δεν το πολυπιστεύω γιατί αν κρίνω από τις επιγραφές ή Γιαπωνέζοι ή Κινέζοι είναι το φιλοθεάμων κοινό.Αμφότεροι δεν φημίζονται για φιλοζωικά αισθήματα)Οι μεν πρώτοι εξοντώνουν με βία φώκιες,φάλαινες και γουνοφόρα ζώα και οι δεύτεροι τρώνε...ότι κινείται.
Να πάρεις ένα γατoύλι αφού δεν έχεις τις προδιαγραφές για μεγάλο ζώο.Να πάρεις,θα πάρεις ε???!Είναι λιγόφαγα,ήσυχα,αγαπησιάρικα,καθαρά και έξυπνα ζώα.
Το βιντεάκι έσταζε γλύκα!
Her name was Lola...
Της δικιάς μου απώλειας:Her name was Lula...
Στον προλαλήσαντα Γιώργο Χρηστινίδη με σεβασμό θα πω να μην τον ενδιαφέρει αν τον αποκαλέσουν"γραφικό"Είμαστε πολλές"γραφικές" στην γειτονιά μου και ευτυχώς που..υπάρχουμε!
Το κείμενο του Ν.Δήμου που έστειλε ο αγαπητός και συμπάσχων Resident πικρά πραγματικό!
Καλό απόγευμα σε όλους!

mystikaperasmata είπε...

παντα τα ζωα μας διδασκαν και μας διδασκουν αξιες. Τετοιο συγκεκριμενο περιστατικο αρτιστα μου, μου εχει συμβει και εμενα.
το τραυματισμενο ζωο ηταν γατα και ενας σκυλος προσπαθουσε να τη τραβηξει απο τη μεση του δρομου.
αν διαβασεις για τις συνηθειες των ινδιανων της αμερικης θα καταλαβεις γιατι πιστευαν οτι "δεν ανηκει η γη στους ανθρωπους, αλλα οι ανθρωποι ανηκουν στη γη". και φυσικα γιατι ειχαν ονοματα που ειχαν προελευση απο τη φυση και τα πλασματα της.
Το βιντεο πολυ τρυφερο.
την καλησπερα μου και φιλι!

Roadartist είπε...

@ Vassia: Να τη χαίρεστε τη Λυδία! Βάσσια δεν αναφερόταν στο email τι απέγινε το σκυλάκι. Το θέμα είχε μόνο τις φωτο .. και εστίαζε στην αγάπη που έδιξε το σκυλί. Αλλά απο τη 4η φωτό μάλλον οι γύρω με τις φωτογραφικές μάλλον είναι λίγο στην κοσμάρα τους..Η αλήθεια είναι οτι και απο αυτή την ιστορία πάντως ένα συμπέρασμα για τους παρεβρισκόμενους το πέρνεις.. :( Φιλιά, καλή Κυριακή!

Ανώνυμος είπε...

Έχω ζήσει παρόμοια εμπειρία όταν ήμουν πολύ μικρός στο χωριό μου.Ήταν ο σκύλος ενός γειτονόπουλου που φρόντιζε μια πληγωμένη γάτα...είχε τόση στοργή στα μάτια του που ακόμα θυμάμαι αυτήν την έκφραση.Η φύση μάς μαθαίνει με τη σοφία και την αγνότητά της.Σαν τα δελφίνια που έχουν σώσει τόσους ανθρώπους από ναυάγια...έχεις προσέξει ότι καταλαβαίνει ένας σκύλος ή γάτα πως υπάρχει άρρωστος στο σπίτι και στεναχωριέται κι αυτό μαζι με την οικογένεια? Καλό απόγευμα και μια φωτεινή νέα εβδομάδα!

Roadartist είπε...

@ Mariela Constantinidis: Η απάθεια πραγματικά είναι και σε αυτή τη περίπτωση κραυγαλέα.. αλλά ας εστιάσουμε στην θετική πλευρά με τη συμπεριφορά του μικρού ζώου.
Το βιντεάκι αυτό το λατρεύω!! :)

Roadartist είπε...

@ Γωγώ Πακτίτη: Χαίρομαι Γωγώ, αυτός ήταν ο σκοπός του βιντεο. Να είσαι καλά..και εγω το ίδιο εύχομαι..

Roadartist είπε...

@ tuco: "ακούμε μόνο τον ήχο της φωνής μας" πολύ σωστός είσαι tyco. Συμφωνώ απολύτα. Εχουμε πάψει να ακούμε τόσο τους διπλα μας, όσο και τη φωνή της φύσης. Καλησπερα.

Roadartist είπε...

@ iLiAs: Καλησπέρα Ηλία, συμφωνώ.

Roadartist είπε...

@ Ερατώ: Καλησπέρα Ερατώ, αυτό που λες με ενοχλεί και εμένα πολύ. Οντως πολύ άδικο, ηλιθειότητα..

Roadartist είπε...

@ BLUEPRINTS: Να είσαι καλά σκυλομπαμπά :) ευχαριστώ για την ευχή σου :) πιστεύω οτι θα γίνει και δεν έχει γίνει (όσον αφορά σκύλο, γιατί γατόνι είχα) επειδή θέλω να το πάρω, όταν μείνω μόνιμα εκτός κέντρου.. :)

leila είπε...

διαβασα και το κειμενο του Νικου Δημου και οτι λεει παρα πολυ ευστοχο!

Roadartist είπε...

@ incontinentia: Καλησπερα καλά κάνεις λοιπόν και επιμένεις.. Διάβασα ότι έγραψες στο post σου, δεν διαφωνώ σε τίποτα. Μόνο μια διαφωνία στο update, και στο διχασμό για τα όσα δήλωσε η (επίσης!!) ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΗ ιδιοκτήτρια της γκαλερί. Δεν υπάρχουν δικαιολογίες για τέτοιες πράξεις! Η τέχνη ναι οκ να μην έχει όρια, αλλά οχι και να υπερβαίνει τη ζωή.
Τη καλησπέρα μου.

Roadartist είπε...

@ artanis: Καλησπέρα artanis, ειναι labrador. Οσον αφορά την απορία σου, είναι και δική μου. Στο εμαιλ που μου έστειλαν δεν αναφέροταν άν βοήθησαν οι παραβρισκόμενοι εκεί το ζωάκι.. Προφανώς ο οδηγός που το πάτησα όχι φυσικά, οι άλλοι όπως βλέπεις χαζεύουν το όλο σκηνικό...
Αχ πραγματικά οτι και να προσθέσω..

Unknown είπε...

Έχουμε πράγματα να διδαχτούμε από τις ψυχούλες αυτές με τις υγρές μουσούδες και τα μάτια που αποζητούν λίγη αγάπη.

Ώρες-ώρες σκέφτομαι και οργίζομαι με το πόσο ζώα έχουμε γίνει, χωρίς να είναι τιμητικό...

Roadartist είπε...

@ resident: Καλησπέρα σου και καλώς ορισες. Ευχαριστώ για την ευχή. Ακόμα και αν δεν εχω τώρα κατοικίδιο (γιατί παλιότερα είχα) φροντίζω να βοηθώ ζώα αδέσποτα κλπ
Οσον αφορά το κείμενο του Ν.Δημου που άφησες μέσω του link, ένα μεγάλο ευχαριστώ, δεν το είχα διαβάσει και πραγματικά είναι πολύ καλό. Προτρέπω να το διαβάσουν όλοι. Πολύ εύστοχος τόσο..που θα ήθελα να αντιγράψω κάποια σημεία του εδώ.. Αλλά καλύτερα να το διαβάσουν όλοι! Πραγματικά όσα καταγράφει είναι η πραγματικότητα που βιώνουμε και βλέπω οτι το έχει γράψει το 1986 (!!!) απο τότε ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ δυστυχώς.

Κρατώ και την τελευταία σου φράση ως φυλακτό. Καλό απόγευμα.

Roadartist είπε...

@ Λακων: Συμφωνούμε. Το έβαλα στο post για να δείξω τη διαφορά ανάμεσα στο ζώο και στους διερχόμενους περαστικούς. Η οποία και κραυγάζει.. Το ζώο κλαίει και πονάει πραγματικά για το φίλο του, οι οδηγοί παρατηρούν απαθείς και κάποιοι φωτογραφίζουν. Νομίζω οτι αξίζει..μία είκονα=1000 λέξεις..

Roadartist είπε...

@ moukelis: Αχχχχχχχ mouleki γιατι μου το έκανες αυτό?? Γιατί τώρα? Δεν μου άρεσε απλά, ΤΑ ΛΑΤΡΕΥΩ. Αλλά έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου (καλό αυτό ως φράση ε?) .. οτι θα πάρω ένα σκύλο τόσο μεγαλόσωμο, μόλις βγω εκτός αθηνών, σε ένα σπίτι μεγάλο με κήπο κλπ.. Εχω τρελά σχέδια don't worry, αυτό δεν σημαίνει οτι είναι ανέφικτα, θα γίνει απλά τώρα λίγο αργεί, λόγω ηλικίας..άλλων πραγμάτων κλπ..
ΑΛΛΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ :)

Αχ τώρα με το λαμπραντοράκο που μου το έστειλες με το link εχω πραγματικά κολλησει και το κοιτάω, μακάρι να μπορούσα και τώρα να το έπερνα μαζί μου ΜΑΚΑΡΙ....... :(

Roadartist είπε...

@ fuzzyburlesque: Τη καλησπεέρα μου :) !!!!

Roadartist είπε...

@argentina:_hellas: Καλησπέρα damian, ποσο χαιρομαι που είσαι πάλι πίσω :) εδώ σήμερα έχει λιακάδα..εχτές όλο το βράδυ όμως έβρεχε αρκετά! Ναι συμφωνώ σε όλα όσα έγραψες. Κάνε το κόπο να διαβάσεις το κείμενο του Νίκου Δήμου που άφησε με link o resident.. Αναφέρει όλα όσα λες, αξίζει.

marionettie είπε...

Έχω μείνει έκπληκτη! Ποτέ μου δεν είχα ιδιαίτερες σχέσεις με τα ζώα, γιατί ποτέ μου δεν είχα κανένα για να μάθω να τα αγαπώ και να τα καταλαβαίνω (τα παπαγαλάκια και τα ψάρια δε μετράνε, γιατί είναι χαζά και δεν κάνουν τίποτα και ούτε αγκαλιά τα παίρνεις ούτε τίποτα) Εχω ακούσει φυσικά άπειρα πράγματα για τη συμπεριφορά των ζώων και ιστορίες που ενεργούν πολύ πιο ανθρώπινα από εμάς, αλλά αυτές οι φωτογραφίες με κάνανε να το πιστέψω πιο πολύ! Πολύ όμορφο μπλογκ! Θα έρχομαι πιο συχνά! Καλή συνέχεια!

Roadartist είπε...

@ Γιώργος Χρηστινίδης: Γιώργο μου σε ευχαριστώ εγώ, χαίρομαι που το είδατε οικογενειακώς.. :) τιμή μου!
Να το πάρετε στο σχολείο, μόνο με κάτι τέτοιες πράξεις, ίσως κάτι να αλλάξει. Είναι θα μου πεις και θέμα νοοτροπίας.. Αλλά ας γίνει η αρχή.. Τη 'γραφικότητα' ο καθένας την ορίζει με βάση τις εμπειρίες και τη προσωπική πορεία του. Οπότε με αφορούν οι απόψεις μόνο όσων αξίζει να προσέξω και να λάβω υπόψη μου, όχι των πάντων. Φιλιά.

Roadartist είπε...

@ Ιάκωβος: Καλησπέρα Ιάκωβε, έχει αρκετά να μας πει η ιστορία αυτή.. και να μας διδάξει .. Να σαι καλα!!

Roadartist είπε...

@ Alexis B: Αχ Αλέξη έπιασες το νόημα.. Δεν ξέρω τι συνέχεια αλλά δεν είμαι αισιόδοξη.. Θα μου πεις τα ζώα όντως μας διδάσκουν αξίες, εμείς είμαστε σε θέσει να τις κατανοήσουμε και να πράξουμε παρομοίως?? ..

Roadartist είπε...

@τo τέρας της «αμάθειας»: Να είσαι καλά, ένα όμορφο απόγευμα και σε σένα, και καλή εβδομάδα!

Roadartist είπε...

@ panagiota: Χαίρομαι που αυτή η συγκίνηση είναι απο χαρά και όχι απο αγανάκτηση όπως η χτεσινή (για το προηγούμενο post). Παναγιώτα δεν αναφερόταν στο email που έλαβα το τι έγινε .. Εύχομαι αφού τα φωτογράφισαν μετά να τα βοήθησαν κιόλας.. Λογικά αυτό θα πρέπει να έγινε, τώρα θα μου πεις η απάθεια ειδικά σε αυτές τις χώρες (οχι οτι εμεις ειμαστε καλύτεροι..) είναι δεδομένη ως προς τα ζώα. Εύχομαι όμως να τα βοήθησαν.
Ευχαριστώ για τη προτροπή.
Αλλά ήδη είχα γατούλι για 9 χρόνια, τον έχασα το καλοκαίρι απο καρκίνο. Το δέσιμο όλης της οικογένειας μου ήταν μεγάλο. Τέλοσπαντων, όσο απίστευτο και αν σου ακουστεί υπάρχουν στιγμές που ακόμα μας λείπει.
Το κείμενο του Ν.Δήμου δυστυχώς επίκαιρο ακόμη και μετά απο 22 χρόνια.. :( Να είσαι καλά Παναγιώτα, χαίρομαι που 'μπήκες' στην παρέα κ εσύ. :)

sombraluz είπε...

Από τη σχέση μας με τα ζώα κρίνεται και το είδος του πολιτισμού που έχουμε, εμείς οι κυρίαρχοι. Θαυμάσιες φωτό!

Roadartist είπε...

@ Δημήτρης: Το τραυματισμένο ζώο ήταν γάτα και ένας σκύλος προσπαθούσε να τη βοηθήσει??? Μεγαλείο πραγματικά.. Χαίρομαι που σου άρεσε το βιντεάκι, ειναι πολύ αγαπημένο μου.. Βγάζει παρα πολύ αλήθεια, αγάπη! Να είσαι και εσύ καλά Δημήτρη μου, ευχαριστώ. Να έχουμε μια όμορφη εβδομάδα, πολλά φιλιά.

Μαρια είπε...

Πολύ όμορφο ! Μακάρι και κάποιοι άνθρωποι να είχαν την ευαισθησία τους...

Roadartist είπε...

@ Παναγιώτης Ράμμης: Δεν μου έχει τύχει να δω σκυλί να φροντίζει πληγωμένη γάτα, και είσαι ο δεύτερος που μου το γράφει σήμερα. ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ.. Ναι Παναγιώτη η φύση μας διδάσκει, όσο και αν έχουμε πάψει να την ακούμε. ΟΛΑ αυτά θα μας έρθουν μπούμεραγκ μια μέρα.. και πολύ φοβάμαι οτι έχουμε χάσει το δρόμο μας.. δυστυχώς..
Αυτό που αναφέρεις ότι ένας σκύλος ή γάτα καταλαβαίνει πως υπάρχει άρρωστος στο σπίτι και στεναχωριέται κι αυτό μαζι με την οικογένεια, το έχω ζήσει. Και όντως ισχύει. Μόνο αυτό μας λέει πολλά. Καλό απόγευμα.

Roadartist είπε...

@ leila: Οντως πολύ εύστοχο το κείμενο του Ν. Δήμου, να το διαβάσουν όλοι.. Ευχαριστούμε τον resident που παρέθεσε το link του.

Roadartist είπε...

@ SAMAEL: Μου αρέσει όπως το έγραψες. Σε λίγο θα λέμε είσαι πολύ 'άνθρωπος' ως βρισιά..

Roadartist είπε...

@ marionettie: Σημαντικά όσα κατεθέτεις εδώ.. οτι ποτέ δεν είχες κανένα για να μάθεις να τα αγαπάς και να τα καταλαβαίνεις.. Ποτέ δεν είναι αργά λοιπόν! Μπορείς και τώρα! Χαίρομαι που σε άγγιξαν οι εικόνες.. Και εμένα το ίδιο, γι'αυτο τις ανάρτησα. Καλώς όρισες, σε ευχαριστώ για τα λόγια σου, θα χαρώ να περνάς. Καλό απόγευμα.

Roadartist είπε...

@ sobraluz: Συμφωνώ απόλυτα. Να είσαι καλά, καλό απόγευμα :-)

Roadartist είπε...

@ Μαρια: Ετσι ακριβώς Μαρία, αλλά όπως βλέπεις στις φωτό.. μάλλον είναι λίγο αλλού οι διερχόμενοι, ας ελπίσουμε οτι θα αλλάξει κάτι κάποτε!

resident είπε...

Χαίρομαι ιδιαίτερα για την ανταπόκριση που είχε το κείμενο του Νίκου Δήμου.Αφού λοιπόν εδώ συχνάζουν άνθρωποι με ευαισθησία δεν πιστεύω ότι θα σας κουράσει να διαβάσετε και αυτo

Churchwarden είπε...

Και πού ν' ακούγαμε παραδίπλα, το σκύλο που σκέφτεται...πόσο μακάκας είναι ο σπεύσας.

Καλησπέρα, Road.

Ανώνυμος είπε...

η τετράποδη ηθική συγκλονίζει πολλές φορές......όπως και η ηθική των δίποδων αλλά για τους αντίθετους λόγους.......

αυτές τις φωτογραφίες έπρεπε να δει ο Καρτέσιος που έλεγε ότι οι κραυγές των ζώων είναι τριγμοί μιας μηχανής και τίποτε παραπάνω

jf είπε...

…Κι εκεί που άρχισα να συνέρχομαι κάπως -περίοδος ανάρρωσης γαρ- και άρχισα την περιδιάβαση στα διάφορα blog-οπάτια, νάμαι να διαβάζω τα 2 τελευταία σου post και“ξαναπέφτω”...

cinderella είπε...

Υπέροχο! Μπράβο αρτιστάκι μου που έδειξες και την άλλη πλευρά! Τα σκυλιά απ' όσο ξέρω έχουν πολύ ανεπτυγμένη την αίσθηση της φιλίας και της προστασίας μέσα τους και την εξωτερικεύον τόσο απέναντι σε μας όσο και στα "αδερφάκια" τους!!
Καλή εβδομάδα καλή μου!! :)))

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Καλά έκανες και δείχνεις και την άλλη
οψη του νομίσματος με το βίντεο κυρίως, γιατί το περιστατικό απο μόνο του δείχνει το αντίθετο.
Κάποιος άφησε ενα σκυλάκι αβοήθητο
και οι επερχόμενοι τραβούν φωτογραφίες.
Κυρίως όμως γιατί το άλλο σκυλάκι μας δείχνει τι θα πει φιλευσπλαχνία,γιατί δεν μπορώ να γράψω ΑΝΘΡΩΠΙΆ

ΤΣΊΟΥ!!

ILive2LoveMe είπε...

Πάρα πολύ όμορφο και το συγκεκριμένο ποστ. Πραγματικά τα ζώα μπορούν να μας διδάξουν και να μας δώσουν πολλά. Και το ξέρω από προσωπική εμπειρία μιας και είχα κι εγώ ένα σκυλάκι για 16 χρόνια. Μεγαλώσαμε μαζί στην ουσία. Όταν πέθανε έχασα τον κόσμο μου, και από τότε αρνήθηκα να ξαναδεθώ με οποιοδήποτε ζώο. Τα λατρεύω , τα βλέπω ,τα φροντίζω αν χρειαστεί. Όμως φοβόμουν να δεθώ ξανά. Καλή εβδομάδα και σε σένα γλυκιά μου, Φιλιά!

marianaonice είπε...

Καλή μου roadartist καλά έκανες και ανέδειξες το προηγούμενο θέμα με το άτυχο σκυλί που έπεσε στα νύχια του ...φιλόζωου καλλιτέχνη!! Εσύ γιατί να αισθάνεσαι άσχημα;; Άλλοι πρέπει να αισθάνονται άσχημα.
Έχω συγκλονιστεί γιατί μετά από σένα συνεχίστηκε η θλίψη μου και με τα άλλα που είδα, κυρίως αυτό στο google. Είναι τρελλό να συμβαίνει αυτό και να μη το σταματά κανείς μας!!
Όσο για το σκυλάκι που έτρεξε σε βοήθεια του φίλου του, εγώ πολλές φορές το έχω πει, τα ζώα μας διδάσκουν ήθος και ...σοφία!!
Τα φιλιά μου φίλη μου.

phlou...flis είπε...

Πολύ ...ανθρώπινη σκηνή (δε βρήκα έλλη λέξη για το ...ανθρώπινη). Να σας περιγράψω και την άλλη πλευρά. Αγέλη σκύλων κυνηγάει τραυματισμένο (από την ίδια αγέλη) σκυλί χωρίς οίκτο. Είμαι στο αυτοκίνητό μου και δεν μπορώ να αντιδράσω από την ...ανατριχίλα. Ούτε να κορνάρω μπας και διώξω την αγέλη (20-30 δε θυμάμαι). Παρακολουθώ τη σκήνη -μόνος σε επαρχιακό δρόμο, από Καρδίτσα προς Φανάρι- αλλά δεν αντέχω το ...τελικό χτύπημα, και φεύγω. Περιγράφω στους μαθητές μου το περιστατικό και μου λεν πως είναι συνηθισμένο το φαινόμενο, εξαιτίας των πολλών αδέσποτων. Στο γυρισμό, βλέπω το πεδίο μάχης και απλά παρτάω φρένο. Δεν αντέχω το θέαμα στην άκρη του δρόμου.
Σας χάλασα τη διάθεση. Συγχωρέστε με.

amelie είπε...

τι μ..κες υπαρχουν ρε σουστη μου!!!! συγγνωμη αλλα μονο σε τετοιες πςριπτωσεις βριζω.... αυτο που λεμε "ανθρωπια" διαπιστωνω μερα με τη μερα οτι δεν υπαρχει δυστυχως και θλιβομαι , εκνευριζομαι και πολλα αλλα τετοια συναισθημτα!!! καλη εβομαδα!!!! φιλια!

dokisisofi είπε...

Καλά παρά να φωτογραφίζουν δεν μπορούσαν να πάνε να συμμαζέψουν το άμοιρο το ζωντανό ή τουλάχιστον να φωτογραφίσουν τα νούμερα του αυτοκινήτου??

ROADARTIST Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!

Ειλικρινά, όταν βλέπω σε κάθε σου ποστ 100 και βάλε σχόλια, συγκινούμαι και κάτι μέσα μου αλλάζει, όταν νιώθω ότι υπάρχουν άνθρωποι σαν τους αναγνώστες του μπλογκ σου. Δεν ξέρω αν ακούγομαι υπερβολική αλλά η ευαισθησία απέναντι στα ζώα, στην Κύπρο τουλάχιστον, είναι κάτι το ανύπαρκτο.
Καλό βράδυ....

Άστρια είπε...

Αγαπητή roadartist,το θέμα όπως και το προγούμενό σου(δεν άντεξα να δω το video), ήταν εξαιρετικά και η αξία τους είναι μεγαλύτερη που διαλέγονται και αποτυπώνονται από κάποιον που δεν έχει δικό του ζώο. Είχα ένα σκυλάκι για 17 χρόνια και η εμπειρία ήταν μοναδική. Είμαι ευτυχής που το πρώτο μου σχόλιο σε blog έγινε για τη συγκεκριμένη ανάρτηση και με δικαιώνεις που είχα βάλει το blog σου στα Αγαπημένα.

Kaveiros είπε...

Μακαρι τετοια να βλεπουμε,
να ξεστραβωθουμε!

island είπε...

ΚΑι καλά έκανες αγαπητή που ανέβασες και άλλο ποστ με το θέμα.Αλήθεια...μεγαλύτερη αξία έχουν οι φωτογραφίες από την βοήθεια που θα έπρεπε να παράσχουν στο σκυλάκι;Τί γαμιόληδες που είναι μερικοί.Κρατάνε το κινητό σαν την τρίαινα του Χάρου και φωτογραφίζουν τί;Την ζωή που δεν μπορεί να ζήσει το σκυλάκι ή την δική τους;

Συγνώμη για τα Γαλλικά,και αν θες μπορείς να σβήσεις το μήνυμα,αλλά και λίγα είπα για αυτά τα ανρθωπίδια.

mikros fokion είπε...

ευτυχως ολο και καπου θα βρουμε καποιον ανθρωπο να συμπεριφερεται σαν ζωο (οπως ο σκυλος του θεματος σου)
δυστυχως ομως αυτοι ειναι πολυ λιγοι...
βγαζω το ανυπαρκτο καπελο μου στο σκυλακι!!!

Ανώνυμος είπε...

Συγκλονιστικά τα δυο τελευταία ποστ σου! Ελπίζω αυτός που έβγαζε φωτογραφία να βοήθησε κιόλας.
Τα ζωα μας μαθαίνουν να γινόμαστε καλύτεροι άνθρωποι!

Pan είπε...

Καλησπέρα.

Δεν τολμάω να ξεκινήσω το βίντεο.

Roadartist είπε...

@resident: Δεν κούρασε καθόλου, ευχαριστώ και για αυτό το link, άκρως ενδιαφέρον!!

Roadartist είπε...

@ Churchwarden: Δεν θέλω να αναλύσω την απάντηση σου.., ίσως και να μη τη κατάλαβα πολύ σωστά. Καλησπέρα churchwarden..

Roadartist είπε...

@ Ηλιογράφος: Έτσι έλεγε ο Καρτέσιος??? Μάλιστα...ουδέν σχόλιο.. Καλό βράδυ Ηλιογράφε..

Roadartist είπε...

@ JF: Έτσι είναι .. up and down :)

Roadartist είπε...

@ cinderella: Και εσύ να είσαι καλά cinderella, αντε με το καλό να τελειώσει και το βάσανο της εξεταστικής σου. Φιλιά.

Roadartist είπε...

@ karaflokotsifas: Καλησπέρα τρελέ (αν και παραείσαι λογικός τελικά) κότσιφα μου :) κοίτα για καλό το έβαλα..αλλά προέκυψε και πάλι η ανοησία του ανθρώπου.. Φταίω?? Το βίντεο όμως ειναι πέρα για πέρα θετικό .. Τσιου!

Roadartist είπε...

@ ILive2LoveMe: Να είσαι καλά για τα λόγια σου, ευχαριστώ. Καταλαβαίνω πως ειναι να χάνεις ένα ζώο..Ξέρω οτι μετά δεν θες να παρεις άλλο..Κάπου εκεί είμαστε και εμείς..σε παρόμοια φάση. Ομως νομίζω οτι αξίζει.. :) ΦΙΛΙΑ!

Roadartist είπε...

@marianaonice: Να εισαι καλα mariana χαιρομαι που εχεις γεμισει τη ζωη σου με τόσα όμορφα ζώα. Και το blog σου όποτε το επισκέφτομαι ξεκουράζεται η ματιά μου με τα γατόνια σου.. Καλό βράδυ (χωρίς κακές σκέψεις..)!!

Roadartist είπε...

@ phlou...flis: Καλησπέρα phlou! Καταλαβαίνω πόσο σε τάραξε η συγκεκριμένη εμπειρία, αλλά πιστεύω ακράδαντα οτι το ίδιο θα έπρατες και εσύ αν ήσουν πεινασμένος.. Δεν έχει να κάνει με το είδος του ζώου.. Και εμείς αν είχαμε κακομεταχειριστεί (ανέφερες οτι ήταν αδέσποτα), είμασταν πεινασμένοι κλπ, το πιθανότερο θα ήταν να είχαμε τις ίδιες εχθρικές αντιδράσεις.. Καλό βράδυ.

Roadartist είπε...

@ amelie: Και εγώ παρομοίως. Καληνύχτα!

Roadartist είπε...

@ dokisisofi: Γενικότερα η ευαισθησία σπανίζει τελικά! Να είσαι καλά για τα λόγια σου, ευχαριστώ. Καλό βράδυ, καλή εβδομάδα :)

Roadartist είπε...

@ Άστρια: Καλώς όρισες, καλή αρχή στο blog σου! Σε ευχαριστώ για τα τόσο όμορφα λόγια που μου άφησες. Να είσαι καλά. Θα χαρώ πολύ να τα λέμε. Καλό σου βράδυ.

Roadartist είπε...

@ Kaveiros: ..θα ξεστραβωθούμε όμως???

Roadartist είπε...

@ island: Σιγά μη το σβήσω, καλά έκανες αυτά τα 'γαλλικά' είναι η καλύτερη αντιμετώπιση .. και λίγα έγραψες για τους ανεγκέφαλους.
Να έχεις ένα καλό βράδυ, φιλιά.

Roadartist είπε...

@ mikros fokion: Μικρέ φοκιον καλώς ήρθες, μια χαρά τα λες! Καλό βράδυ!!

Roadartist είπε...

@ lemonita: Να είσαι καλά, σε ευχαριστώ. Μακάρι να έχουμε τη διάθεση να λάβουμε τα μηνύματα που απλόχερα η φύση μας δίνει/δείχνει καθημερινά. καλό βράδυ.

Roadartist είπε...

@ Pan: Τότε καλύτερα μη το κάνεις panako, καλό βράδυ :)

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Φιλενάδα μου,
είσαι ένας άγγελος φερμένος στη γη για να τρομάξει το κακό!

σου εύχομαι πολύ σύντομα να φτιάξεις το βιντεάκι που ονειρεύεσαι. Τυχερός ο μικρούλης που θα διαλέξεις!
Όντως το βίντεο σε ξεσηκώνει.

Είχαμε κι εμείς δύο σκυλάκια στην παιδική μου ηλικία, θυμάμαι παίζαμε κυνηγητό γύρω από το τραπέζι και ήταν πραγματικά μέλη της οικογένειας.
θα ήθελα πολύ να έχω και τώρα ένα σκυλάκι, ακούω καθημερινά παρακάλια από τη μικρή, αλλά θέλω αν το κάνω να μπορώ να του δώσω όλα όσα χρειάζεται, είναι σαν άνθρωποι τα σκυλιά, κι εγώ μάλλον υπερβολικά υπεύθυνη για να αποφασίσω να το πραγματοποιήσω. Η μικρή συλλέγει φανατικά τη συλλογή dog collection και ρουφάει τις πληροφορίες για όλες τις ράτσες σκυλιών και τα χαρακτηριστικά τους, επιμένοντας στο αίτημα της. Κάνει καλό στα παιδιά να μεγαλώνουν με ένα ζώο. Γίνονται πιο υπεύθυνα.
Ευτυχώς η γιαγιά της έχει στο σπίτι μια σκυλίτσα, τη Μπρούνα, που την μάζεψε νεογέννητη από το ποτάμι στο χωριό και τώρα είναι πραγματικά μέλος της οικογένειας. Μέχρι καιδώρο γενεθλίων εισπράττει!
Με έπιασε λίγο η φλυαρία, αλλά μου έλειψες, να το ξέρεις.

Ευχές για υπέροχη εβδομάδα
xxxx

? είπε...

ανατρίχιασα με τις φωτο κ το βιντεο

bluesmartoula είπε...

Είναι γεγονός πως τα σκυλιά είναι περισσότερο "άνθρωποι" απο πάρα πολλούς που το παρουσιαστικό τους θυμίζει "άνθρωπο" αλλά είναι ανθρωποειδή.
Καληνύχτα καλή μου

boutsoukas είπε...

Ανατριχιαστικό το βίντεο! Ο άνθρωπος αυτός είναι εγκληματίας, όχι καλλιτέχνης! Ειλικρινά απορώ με τους ανθρώπους μερικές φορές. Τι τους φταίνε τα καημένα τα ζωντανά?
Όσο για τον τύπο που πάτησε και παράτησε το σκυλάκι, πολύ θα ήθελα κάποια μέρα ένας τέτοιος να πέσει στα χέρια μου...Αλίμονό του!
Μπράβο σου που έθιξες το θέμα πάντως!
Καλή εβδομάδα να έχεις.

eva είπε...

Είχα ένα κανίς. Το πήρα δύο μηνών. Δε χρειαζόταν να το καλέσεις για παιχνίδι ή να του πεις ότι δεν έχεις διάθεση... ήξερε από μόνο του... ενστικτωδώς. Στα πάντα του ήταν άνθρωπος, αν και δεν πρέπει να το λέμε αυτό, γιατί για τα σκυλιά είναι προσβολή αυτό πλέον. Μεγάλωσε μαζί με τα παιδιά μου, μέλος της οικογένειας κι αυτό.
Το προπέρσινο καλοκαίρι η γειτονιά μας είχε γεμίσει από αδέσποτα. Χαλούσαν τον κόσμο μέρα-νύχτα. Είχαμε χάσει την ησυχία μας, δεν κοιμόμασταν πια. Κάποιος φαίνεται πως αγανάκτησε πολύ κι έριξε φόλες. Το επόμενο πρωί που το έβγαλα για τη βόλτα του έφαγε μία από αυτές, χωρίς να το πάρω είδηση. Το άφησα στο σπίτι και πήγα στη δουλειά. Το μεσημέρι που γύρισα, όλο το σπίτι ήταν μέσα στα αίματα και τις ακαθαρσίες. Σφάδαζε από τους πόνους. Με κοίταζε στα μάτια μ' ένα βλέμα που δεν θα ξεχάσω ποτέ. Η καρδιά μου τρύπησε. Τα πέταξα όλα και το έτρεξα στον κτηνίατρο. Επτά ενέσεις του έδωσε, αλλά ήταν ήδη αργά. Ήταν 9 χρονών. Δεν έχασα σκυλί, έχασα άνθρωπο...
Τα παιδιά κάθε τόσο τον αναφέρουν. "Θυμάσαι ο Ερμάκος μας αυτό;", "θυμάσαι ο Ερμάκος μας εκείνο;". Θέλουν να ξαναπάρουμε σκύλο. Εγώ ούτε που το συζητάω. Δεν θ' αντέξω να το ξαναζήσω...
Ο σκύλος δεν είναι ο καλύτερος φίλος μας, είναι άντληση μαθημάτων ζωής. Φιλιά

Artanis είπε...

Κι εμείς, είχαμε δράματα χθες...Ο γάτος μας, έλειπε χθες όλη τη μέρα, τα μικρά πέφτανε στο πάτωμα και χτυπιόντουσαν (κυκλοφορούν φόλες τον τελευταίο καιρό), τον ψάξαμε σε όλη τη γειτονιά, αλλά τίποτα...
Τελικά ήρθε σήμερα το πρωί, το ρεμάλι και κοιμάται του καλού καιρού...

Dee Dee είπε...

Ειναι απιστευτα τα ζωα!!! Και να φανταστεις ο μοναδικος εχθρος τους ειμαστε ΕΜΕΙΣ!!!!!

Το σκυλακι στο βιντεο μοιαζει πολυ με την μικρουλα Φλαπυ μας, το δικο μας ειναι ημιαιμο βεβαια, αλλα μοιαζουν αρκετα. Κι απο ο,τι καταλαβα ειναι και το ιδιο ατακτα :) Εκει που δειχνει ενα μεγαααλο ασπρο κοκκαλο....ξερεις γιατι του πηραν τοσο μεγαλο;; Για να μη το ριχνει συνεχεια κατω απο καναπεδες και σηκωνει ολη τη γειτονια στο ποδι για να του το ξαναδωσεις. Κι εμεις καθημερινα σηκωναμε καναπεδες για να τις δωσουμε οτι σκουντουσε και εκρυβε εκει κατω, μεχρι που της πηραμε ενα κοκκαλο πιο μεγαλο απο το κεφαλι της και ησυχασαμε :)

Ανα πασα στιγμη μπορεις να εχεις ενα τετοιο σκυλακι δικο σου. Αν θελεις να μαθεις περισσοτερα για ευθυνες πες μου να σου γραψω ενα αναλυτικο μειλ γιατι το τι χρειαζεται..... εσυ, εχω διακρινει, οτι τα περισσοτερα προσοντα τα εχεις ηδη :)

Καλη εβδομαδα αρτιστα μου, υπεροχη η αναρτηση!!!

manetarius είπε...

Γειά σου Roadoύλα!
Πολύ ωραίο το post σου!
Ένας λόγος που δεν παίρνω σκύλο είναι (όπως ανέφεραν και οι προλαλήσαντες) όχι γιατί είναι ευθύνη, αλλά γιατί φοβάμαι οτι δεν θα αντέξω τον "αποχωρισμό" όταν έρθει η ώρα του (αρκετά έχω θρηνήσει τα γατιά μου).

Φιλιά πολλά Καλημέραα!

purple είπε...

καλη βδομαδα με τοσο ομορφα θεματα :-)

Roadartist είπε...

@ ΚΟΚΚΙΝΗ ΟΜΠΡΕΛΑ: Καλημέρα .. δεν ξέρω αν μου αξίζουν τα λόγια που μου άφησες, σε ευχαριστώ πάντως πάρα πολύ. Και εγώ αυτός ακριβώς ειναι ο λόγος που δεν έχω σκυλί αυτή τη στιγμή, επειδή θέλω όταν το κάνω να μπορώ να του δώσω όλα όσα χρειάζεται. θέλω να είναι ευτυχισμένο και να μη το περιορίζω λόγω δικής μου έλλειψης χρόνου ή χώρου. Αλλά εχω κάνει πολλά σχέδια για το μικρούλι που θα πάρω.
Η μικρή ειναι πολύ τυχερή που σας έχει..πρέπει να είναι ξεχωριστό πλάσμα. Να τη χαίρεσαι.
Ευχαριστώ ξανά και πάλι, να είσαι καλά, καλημέρα και καλή εβδομάδα.

Roadartist είπε...

@ Νίκος Κ.: Νίκο..τη καλημέρα μου, καλή εβδομάδα και χαμόγελο :)

Roadartist είπε...

@ bluesmartoulis: Φυσικά θα συμφωνήσω μαζί σου.. καλημέρα :)

Roadartist είπε...

@ boutsoukas: Να είσαι καλά. Για τον τυπο στη γκαλερι δεν μπορώ να αναφερθώ ξανά, ΣΙΧΑΜΑ..
Το να εγκαταλείπεις ένα τραυματισμένο σκυλί στο δρόμο το βρίσκω πάρα πολύ άτιμο και εγκληματικό.
Τι να πεις.. Να είσαι πάντα καλά. Καλημέρα!

Roadartist είπε...

@ evaggelia-p: Καλημέρα Ευαγγελία, και εμείς όταν αρρώστησε ο γάτος μας και τον χάσαμε, ήταν μια απο τις οδυνηρές εμπειρίες που είχαμε. Εχω χάσει αγαπημένους μου ανθρώπους και φίλους, .. αλλά όσο απίστευτο και αν ακούγεται σε κάποιον, υπάρχουν στιγμές που πραγματικά μου λείπει το ζωάκι και το νοσταλγώ.
Θέλω το χρόνο μου, και ίσως να φοβάμαι ενδόμυχα και εγώ να μη το ξαναζήσω.. Κρίμα για το σκυλάκι σου, υπάρχουν άνθρωποι που είναι πραγματικά δεινοί εγκληματίες.. ΚΡΙΜΑ!

Roadartist είπε...

@ Artanis: Χα, το μικρούλι, λατρεμένος είναι!!!! Να τον χαίρεστε!! Λατρεύω την ανεξαρτησία των γατιών..Όλα το κάνουν συνήθως αυτό! Χαίρομαι πολύ που επέστρεψε να το προσέχετε όμως artanis αν υπάρχουν φόλες.. :) φιλιά!

Roadartist είπε...

@Dee Dee: Καλημέρα dee dee μου. Το ξέρω οτι πρακτικά είναι εύκολο. Το θέμα ειναι οτι αυτή τη στιγμή ΔΥΣΤΥΧΩΣ δεν ειναι οι συνθηκες οι καλυτερες για να το παρω. Εχω σίγουρα υποσχεθει στον εαυτο μου οτι θα παρω ενα τετοιο σκυλι στο αμεσο μελλον, αλλά πρώτα θα πρέπει να έχω τις καλύτερες συνθήκες για αυτό..να ειναι ευτυχισμένο.
Θελω να ειναι ωριμη η επιλογή και οχι της στιγμής.. :)
Σε ευχαριστώ.. ίσως και να μου χρειαστεί λοιπόν η βοήθεια σου.. να εισαι παντα καλα!!!!! :)

Roadartist είπε...

@mane-tarious: Εχω και εγω σκεφτεί το ίδιο πράγμα (εφόσον έχω χάσει και εγώ ζωάκι..) αλλά απο την άλλη νομίζω οτι άν εχεις αυτό το σκεπτικό τότε δεν θα πρέπει να δεθείς γενικότερα με τίποτα στη ζωή σου. Δηλαδή αν το σκεφτείς τα πάντα ειναι εφήμερα, και είναι αρκετά φυγόπονο το να σκέφτεσαι έτσι. Δεν ζεις με αυτούς τους φόβους αν το σκεφτείς.. (τα γράφω για να τα διαβάζω..όμως έτσι ειναι!!) Φιλια Καλημερα :-)

Roadartist είπε...

@ purple: Σε ευχαριστώ :) καλή εβδομάδα, καλημέρα!

diavatis είπε...

το είδα το βιντεάκι...:)
πολύ χαριτωμένο, όμορφο και με αγάπη περιτριγυρισμένο

όταν θα έχουν φύγει τα παιδιά από το σπίτι και οι υποχρεώσεις μου δεν θα είναι τόσες όσες τώρα, τότε και μόνο τότε θα πάρω και εγώ ένα σκυλάκι. Να με προσέχει και να το προσέχω και εγώ. Προς το παρών είναι αδύνατο να το κάνω :(


την καλημέρα μου

Meropi είπε...

Roadartist μου
τελικά σώθηκε ο σκύλος;; εκτός από φωτογραφίες, ενδιαφέρθηκε κανείς να τον πάει στον κτηνίατρο;;

moukelis είπε...

Καλημέρα!
Αχ δεν ήξερα ότι δεν έχες χώρο,απλά τον είδα και είπα "δεν είναι δυνάτόν",είδα το ποστ σου και μετά την αγγελία.Πάρε έναν όμορφο γατουλάκο τότε,έχει γεμίσει το site με μικρούλια που πέταξαν στα σκουπιδια και μεγαλώνουν με μπιμπερό...:@(
Θα γίνεις η τέλεια γατομαμά με τόση ευαισθησία...!

Roadartist είπε...

@ diavatis: Ναι ο χρόνος είναι βασικό σίγουρα..Θα γίνει όμως εφόσον το θέλουμε. Το θέμα ειναι οτι απο τα ζώα, πέρνεις πολλά πράγματα, απίστευτα πολλά..πιο πολλά απο όσα δίνεις.

Γιώτα Παπαδημακοπούλου είπε...

Απλά απίστευτο!!!!!!!

Roadartist είπε...

@ Meropi: Μερόπη μου αυτό δεν το ανέφεραν στο email..Οπως εγραψα και παραπάνω, εύχομαι να το βοήθησε κάποιος.. τι να πω πια..

Roadartist είπε...

@ moukelis: Mε τρέλανες με το λινκ!! Να ξερες πόσο θα ήθελα να το έπερνα.. Αλλά θα γίνει σου είπα, μελλοντικά σίγουρα! Να είναι και οι συνθήκες καλύτερες! Οσο για το γάτο, είχα βρε..και οταν το χάσαμε μας πείραξε αρκετά.. Απο τότε το σκεφτόμαστε.. :) Ευχαριστώ.

Roadartist είπε...

@ Γιώτα Παπαδημακοπούλου: Χαίρομαι που σου άρεσε Γιώτα :)

Σοφία είπε...

Απλά φοβερό!!! Μαθήματα ανθρωπιάς από αυτά που αποκαλούμε ζώα...
Καλημέρα roadartist και καλή εβδομάδα!

Νικόλας Παπανικολόπουλος είπε...

... Διάβασα και το προηγούμενο ποστ, αυτό με την κακοποίηση του ζώου... Τι να πω... Είναι ηλίθιο να πιστεύουν κάποιοι πως είμαστε ανώτεροι από τα ζώα και πως σε όλα έχουμε δικαίωμα... Μοιάζουμε με ιό για τον πλανήτη γη, κι όχι μόνο...
Τι είδους κοινωνία γεννάει τέτοιους ανθρώπους;...

manetarius είπε...

Ναι, έχεις δίκιο. Είναι όμως κάτι που με απασχολεί πάρα πολύ τον τελευταίο καιρό...η απώλεια γενικότερα!
Προσπαθώ να το αποβάλω αλλά..!
Φιλιά πολλά!

Simela Meletlidou είπε...

σαν πρώτη σκέψη, βλέποντας τις φωτογραφίες και διαβάζοντας την ανάρτησή σου, είχα πως τα ζώα μεριμνούν περισσότερο από τους ανθρώπους, μα με την δεύτερη σκέψη συνήλθα.
ασφαλώς βοηθούν και οι άνθρωποι τους συνανθρώπους!!!
ήταν ωστόσο τέλια όλη η εικόνα... πολύ συγκινητική

Roadartist είπε...

@ Σοφια: Ως μάθημα ζωής είναι αυτές οι συμπεριφορές .. Να είσαι καλά Σοφία μου, καλησπέρα!

Roadartist είπε...

@ ΑΝΕΜΟΣΚΟΡΠΙΣΜΑΤΑ: Καλησπέρα Νικόλα μου, πραγματικά δεν ξέρω.. Έχει κάπως ξεφύγει η κατάσταση τελευταία..

Roadartist είπε...

@ mane-tarious: Ποτέ δεν θα μπορέσεις να ξεφύγεις απο τους φόβους αυτούς. Λογικό νομίζω είναι, θα πρέπει να μάθουμε απλά να ζούμε μαζί τους.. :) Τα φιλιά μου!

Roadartist είπε...

@ Simela Meletlidou: Καλησπέρα! Είσαι η 1η αισιόδοξη σκέψη σε αυτό το post!! Και να σου πω, πολύ μου άρεσε! Σε ευχαριστώ..μετά το προηγούμενο post κάπως χρειαζόμουν αυτή την οπτική! Εντάξει δεν έχεις άδικο..(προσπαθώ ακόμα να το δω θετικά..) Καλό μεσημεράκι, ευχαριστώ για την επίσκεψη :)

Μπουρμπουλήθρα είπε...

τα συμπαθητικα τετρεποδα ειναι σε θεση να διδασκουν με τη συμπεριφορα τους τους ανθρωπους. ο σκυλος εθεσε σε κινδυνο τη ζωη του για να βοηθησει το αλλο σκυλακι και ο ανθρωπος δεν ρισκαρει τιποτα για να βοηθησει οχι εναν αγνωστο, ουτε τον φιλο του.
πολυ ωραιο το μπλογκ σου, ερχομαι πρωτη φορα και μου αρεσει πολυ. καλησπερα!!

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Ντοκουμέντο! Καταπληκτικό!
Ελπίζω κι οι φωτογράφοι, όμως, έστω, αφού πήραν τις φωτογραφίες τους, να βοήθησαν...

Ανώνυμος είπε...

Εκπληκτικες οι φωτο απο το σκυλάκι που ηθελε να βοηθησει
Οσο για μενα εχω διπλα μου ενα μικρο πλασματακι που κοιμαται και που ειναι κολλημενο πανω μου στην κυριολεξια!
Ενα ολολευκο μικρουλι μαλτιζακι που το λατρεύω !

Artanis είπε...

Θα σε καλέσω να παίξεις το επόμενο μπλογκοπαίχνιδο που θα ανεβάσω, την Τετάρτη...Απλώς σου το γράφω από τώρα, για να έχεις κι εσύ το νου σου...Θα ξαναπεράσω βέβαια, να σε καλέσω κι επισήμως...Φιλιά...

dyosmaraki είπε...

Συγκλονιστικό το περιστατικό. Είμαι πεπεισμένη πως τα ζώα έχουν πιο ανεπτυγμένο το αίσθημα της αλληλεγγύης από ότι εμείς οι άνθρωποι.
Πολύ τρυφερό και το βίντεο. Στο σπίτι μας πάντα είχαμε σκυλάκια και νοιώθω ιδιαίτερη αγάπη και τρυφεράδα για αυτά.
Ευχαριστούμε για αυτήν την ανάρτηση.Είναι πολύ συγκινητική.

reader είπε...

roadartist ειλικρινά με συγκίνησες!
Λοιπόν, η μητέρα μου μένει σε παραθαλάσσιο μέρος του νομού Αττικής όπου οι περισσότεροι κάτοικοι έχουν σκυλάκια και γατάκια. Μόνο που κάποιοι "άνθρωποι" το θεωρούν σωστό να γεμίζουν τον τόπο φόλες! Η μητέρα μου έχει χάσει ένα σωρό γατάκια έτσι, ο διπλανός της πρόσφατα το σκυλάκι του, κλπ. Τι να πω, ντροπή!

fish eye είπε...

οι πιο καλοι και οι πιο πιστοι φιλοι..
ειναι ονειρο ενας σκυλος..αλλα στο διαμερισμα δεν θα το τολμουσα..

φιλια

αν ακούς είπε...

φανταζομαι οτι ολοι οσοι ειδαμε τις φωτογραφιες αυτες θα νιωσαμε κατι πολυ περιεργο και αυτο γιατι ειναι λερωμενο με ενοχες.

Ανώνυμος είπε...

Από μικρός μεγάλωσα με ζώα. Βασικά με σκύλο και κατά διαστήματα είχαμε και γατούλες. Τώρα έχω μόνον δύο γατούλες γιατί μετά από πολλά χρόνια η σκυλίτσα που είχαμε "έφυγε" από κοντά μας. Πολλές φορές, συνήθως μου τυχαίνουν γατάκια τα παίρνω στο σπίτι παρατημένα να τα μεγαλώσω. Τέσσερα γατάκια ήτανε πολύ μικρά, δε μπορούσαν εύκολα να πιουν γάλα γιατί χρειαζόταν της μητέρας τους και μου μείνανε στα χέρια. Τη σκυλίτσα μας, μας τη χτύπησε αυτοκίνητο και την παράτησε ο οδηγός και τη βρήκα το βράδυ έξω από το σπίτι στην πόρτα μπροστά...Ευτυχώς μετά από μεγάλες περιπέτειες μπόρεσε και επέζησε. Κρίμα για όσους δεν έχουν ίχνος ευαισθησίας μέσα τους απέναντι στα ζώα.
Με αγάπη πάντα
Agorafoviagr

Elrond είπε...

Ήμουν γύρω στα 10 όταν είχα δει ένα παρόμοιο σκηνικό…! Δυστυχώς το χτυπημένο σκυλάκι δεν έζησε ..και το άλλο καθόταν στο πλάι του ανήμπορο για οτιδήποτε…! Τα σκυλιά έχουν ‘ανθρωπιά’….!!! :)

Yiota είπε...

ενα σκυλάκι είναι καλύτερος φίλος και από το φίλο σου..

ο δυσλεξικός δάσκαλος είπε...

Συγκλονιστικές φωτογραφίες και όμορφο βίντεο. Δεν έχω τιποτα άλλο να προσθέσω. Με κάλυψαν απόλυτα τα προηγούμενα 169 σχόλια. Καλό σου βράδυ , καλλιτέχνιδα!

rain είπε...

Δεν είναι λίγες οι φορές που διδασκόμαστε από τα ζώα και από την ίδια τη φύση..
Μα δεν υπάρχει χειρότερο, πιο σκληρό, πιο αιμοβόρο πλάσμα από τον άνθρωπο γλυκιά μου γιατί κρατά αυτές τις ιδιότητες παρά την ικανότητα της σκέψης που του'δωσε η ίδια η φύση...
Σαφώς δεν είναι όλοι αλλά υπάρχουν..Μήπως δεν θα'πρεπε?

kiki είπε...

Πολύ συγκινητικό το περιστατικό. Καλά θα ήταν να κάναμε κι εμείς έτσι.

κοκκινη κισσα είπε...

όπως το είπες ακριβώς.Τα ζώα μάς διδάσκουν αξίες.Το σεβασμό στό διαφορετικό...Την συνύπαρξη χωρίς προαπαιτούμενα,την καθαρότητα ..την άμεση επαφή χωρίς "σκιές",την ευγένεια..
η ιστορία συγκλονιστική ,μάθημα ανθρωπιάς!!

Roadartist είπε...

@ Μπουρμπουλήθρα: Σε ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου! Καλώς όρισες, θα χαρώ πολύ να τα λέμε! Καλημέρα!

Roadartist είπε...

@asteroid: Χαίρομαι που σου άρεσαν και εγώ μόλις είδα τις φωτό αμέσως τις αποθήκευσα.. Δυστυχώς δεν ξέρω τι απέγιναν μετά τα σκυλάκια, δεν αναφερόταν στο email..

Roadartist είπε...

@ Υβόννη: Nα το χαίρεσαι το πλασματάκι σου, είσαι πολύ τυχερή που το έχεις δίπλα σου ..και αυτό που έχει εσένα..Καλημερα! :)

Roadartist είπε...

@Artanis: Αρτανις με τρομάζεις!! χαχα εντάξει καλή μου σε ευχαριστώ πολύ, θα περιμένω με περιέργεια να δω περί τίνος πρόκειται..

Roadartist είπε...

@ dyosmaraki: Εγώ ευχαριστώ για τα λόγια σου dyosmaraki!! Χαίρομαι που είχατε ζώα .. ναι είναι έχουν πολύ αναπτυγμένη την αίσθηση της αλληλεγγύης..Καλημέρα :)

Roadartist είπε...

@ 2008: Imagine να εισαι καλα!! Το θέμα με τις φόλες, πραγματικά δεν θέλει σχολιασμό. . ΚΡΙΜΑ δεν μπορώ ούτε να το διανοηθώ.. Θα έπρεπε να καταδικαζόταν όποιος το κάνει αυτό!

Roadartist είπε...

@ φεγγαραγκαλιες: και εγώ μόνο υπο τις κατάλληλες προυποθέσεις.. Σε φιλώ, καλημέρα :)

Roadartist είπε...

@ αν ακούς: Μακάρι να νιώσαμε όλοι μας ενοχές.. πολύ φοβάμαι οτι αρκετοί ούτε αυτό δεν μπορούν να νιώσουν πλέον..

Roadartist είπε...

@ agorafoviagr: Καλως όρισες, πολύ σπουδαία όσα μου άφησες.. Πάντα να αγαπάς τα ζώα.. να φανταστώ μένεις και εκτός κέντρου για να μπορείς να έχεις τόσα ζωάκια.. εγώ μένω κέντρο σε διαμέρισμα και δεν είναι οτι πιο εύκολο να έχεις ένα μεγαλόσωμο σκυλί εδώ. Αν και αρκετοί το κάνουν. Κάποια στιγμή θα αποκτήσω ένα σκυλί και θα πηγαίνουμε μαζί .. βόλτες στη θάλασσα, στη φύση, θα χαίρετε!! :) Οι γατούλες είναι πιο προσαρμόσιμες καλημερα :)

Roadartist είπε...

@ Elrond: Απίστευτα σκηνικά αυτά! Κρύβουν πραγματικά μεγαλείο!! Μακάρι να τα μιμηθούμε όλοι λοιπόν!

Roadartist είπε...

@ Yiota:..ευλογία όσοι έχουνε τέτοιους φίλους λοιπόν..

Roadartist είπε...

@ ο δυσλεξικός δάσκαλος: Να είσαι καλά Δάσκαλε μου, πολλά φιλιά.

Roadartist είπε...

@ rain: Βροχούλα μακάρι να μην υπήρχαν..να ειμαστε καλα..

Roadartist είπε...

@oneiromageiremata: Πολύ καλά θα ήταν.. Καλημέρα!

Roadartist είπε...

@ κοκκινη κισσα: τα έγραψες όλα!! Μακάρι να διδακτούμε απο αυτά! Καλημέρα!

π. ΛίΒυος είπε...

Συγκλονιστικό!!!!
Μαθητεία στην υποτιθέμενη άλογη φύση....Αγάπης, φιλίας και συντροφικότητας.......

Να είσαι καλά ρε φίλε ............

Roadartist είπε...

@ π. Λιβυος: Καλησπέρα! Χαίρομαι που σου άρεσε.. Να είσαι καλά, καλώς όρισες στο blog μου. Κοπέλα είμαι :) καλό βράδυ.

ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ είπε...

καλώς σε βρήκα ..
καταπληκτική εγγραφή..
να σαι καλά..τα ζώα μας διδάσκουν..
Συγκλονιστικό!!!!

να περνάς καλά..

Roadartist είπε...

@ ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ: Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε.. Το πιστεύω αυτό..οτι η φύση και τα ζώα μας διδάσκουν! Να είσαι καλά, καλώς όρισες..

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

- Με τίποτε αν μένεις σε διαμέρισμα.
Θα υποφέρει το ζώο.

- Μόνο μαθήματα μας δίνουν τα ζώα. Αυτό δε σημαίνει πως είμαστε και καλοί αποδέκτες...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

Penthesila είπε...

..την καλησπερα μου ειχα σκυλακι την odette... η απωλεια ποναει αν ποτε αποκτησεις σκυλο να σαι προετοιμασμενη....

Roadartist είπε...

@ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ: Συμφωνώ γλαρένια και στο πρώτο και στο δεύτερο. Και τα δικά μου φιλιά, καλό απόγευμα.

Roadartist είπε...

@ Penthesila: Καλησπέρα σου..το γνωρίζω αυτό βρε.. όπως και όλες όμως οι σχέσεις στη ζωή μας..κρύβουν μακροπρόθεσμα και μια απώλεια..
Δεν γίνεται να ζεις ολοκληρωμένα χωρίς να ζήσεις την απώλεια και ζωή με φόβο..είναι ανολοκλήρωτη..

Cookie είπε...

Τα ζώα είναι πραγματικά απύθανα roadartist μου! Με το σκύλο μου ξαφνιάζομαι αμέτρητες φορές.

Ευχαριστώ για το βίντεο!! Πολύ γλυκή φατσούλα!! Μοιάζει τον Κούκη αφάνταστα :)))))))

Φιλιά

ΥΓ. Όσο για το προηγούμενο ποστ, το είχα δει στην τηλ αλλά δεν βρίσκω ακόμα λόγια για να σχολιάσω.

Roadartist είπε...

@ Clockwork Plum: Το πιστεύεις οτι είχα σκεφτεί να σε ειδοποιήσω για τη συγκεκριμένη ανάρτηση (λόγω του κούκη σου), αλλά δίστασα? Σκέφτηκα οτι ίσως να την είχες δει!
Χαίρομαι που σου άρεσε!!
Καλό βράδυ..

Constantinos είπε...

σου αξίζει ένας τέτοιος φιλαράκος!
Πρόσεξε όμως γιατί είναι ευθύνη...

Πρέπει να τον φροντίζεις τακτικά, να του κάνεις τα εμβόλια, να τον βγάζεις βόλτες, και να προσέχεις που τον αφήνεις όταν πρέπει να λήψεις πολύ! Θα σε επιθυμεί πολύ όταν λείπεις, όταν είστε μαζί δένεται πολύ μαζί σου.

Roadartist είπε...

@ Constantinos: Το ξέρω ότι θέλει πολύ φροντίδα γιαυτό και δεν εχω παρει ακομα.. Αλλα το έχω στα υπόψην για το μέλλον!!! Να εισαι καλα σε ευχαριστω :) καλο σκ!

«Παλαιότερο ‹Παλαιότερο   1 – 200 από 204   Νεότερο› Νεότερο»
Related Posts with Thumbnails