4 Απριλίου 2008

..τέχνη???

Η παρακάτω είδηση πραγματικά με εξόργισε...
O υποτιθέμενος ‘καλλιτέχνης’ Guillermo Vargas "Habacuc" πήρε ένα αδέσποτο σκυλί, το μετέφερε στην κοσταρικανή γκαλερί "Centro Nacional de la Cultura", το έδεσε και το άφησε χωρίς νερό και φαγητό. Το σκυλί πέθανε μετά από μερικές μέρες.
Οι απαθέστατοι καλεσμένοι του στην γκαλερί έγιναν μάρτυρες του εγκλήματος χωρίς να αντιδράσει κανένας.


Σκοπός του "καλλιτέχνη" ήταν, όπως ο ίδιος δήλωσε, να…διαμαρτυρηθεί για την κακοποίηση των ζώων...
Δυστυχώς το εγκληματικό αυτό περιστατικό εκτιμήθηκε από την..αμερικανική τέχνη και έτσι η επιτροπή της Central American Biennial of Art, δήλωσε ότι η εγκληματική αυτή πράξη ήταν πραγματική τέχνη!
Έτσι αυτός ο ανεγκέφαλος και αρρωστημένος τύπος κλήθηκε για να πραγματοποιήσει για δεύτερη φορά την 'τέχνη' του στη Biennial του 2008!..


ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΕΧΝΗ??


Αυτές είναι απάνθρωπες, κτηνώδεις ενέργειες και δεν μπορούν να έχουν καμία καλλιτεχνική αξία/σχέση με τη τέχνη!
Στο internet υπάρχουν φωτογραφίες του άτυχου ζώου, είναι ιδιαίτερα σκληρές και δεν θέλησα να τις αναρτήσω.
Μόνο όποιος επιθυμεί, ας δει εικόνες απο την κτηνωδία στο παρακάτω βίντεο:





ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΖΩΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ???


Για να αποτραπεί η συμμετοχή του (αν και θα έπρεπε να είχε ήδη υπάρξει κάποια άλλη λύση…), μπορείτε να ψηφίσετε εδώ: http://www.petitiononline.com/13031953/

Το κείμενο είναι γραμμένο στα Ισπανικά και λέει ότι δεν μπορούμε να ανεχτούμε τέτοιου είδους συμπεριφορές.

213 σχόλια:

  1. Ανώνυμος12:18 π.μ.

    Τέχνη σου λέει μετά....τι να πω....
    Ας κάνουν κάτι οι φιλοζωικές οργανώσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανατρίχιασα...
    Δεν αντέχω, δε θέλω να το συλλάβω.
    Ναι, θα πάω στη σελίδα της ψηφοφορίας.
    Επιτέλους, από πότε ο,τιδήποτε ακραίο βαφτίζεται τέχνη;

    Να σαι καλά φίλη μου, που μας ενημερώνεις!

    Σου εύχομαι ήρεμο βράδυ. Είμαστε μαζί σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το είχα δει και στο blog του giannis kafatos πριν λίγες μέρες. Κι εκεί είχα σχολιάσει αφήνοντας μόνο μία λέξη:

    Φρικτό !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ ακον: Καλησπερα ακον, δεν ξερω και εγω τι να πω σε τετοιες περιπτωσεις..
    Eιναι απίστευτο να επικαλείσε και καλά τη "τεχνη" για να εγκληματείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απίστευτη κτηνωδία.Οι Αμερικάνοι πάλι πρωτοπορούν!Ντροπή.Οχι ο,τιδήποτε ακραίο ονομάζεται τέχνη.Ο,τιδήποτε σκουπίδι και ο,τιδήποτε άρρωστο θα συμπλήρωνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ ΚΟΚΚΙΝΗ ΟΜΠΡΕΛΑ: και το ίδιο ένιωσα μόλις το είδα και το διάβασα. Ειναι πρόστυχο, εγκληματικό και ακραίο. Νομίζω οτι όλοί πρέπει να υπογράψουν, είναι το λιγότερο πραγματικά που μπορούμε να κάνουμε.. Να είσαι καλά, σε ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Γιώργος Χρηστινίδης: Δεν έτυχε να το δω σε άλλο blog, και χαίρομαι πολύ που το ανέρτησε και άλλος. Προσκαλώ όποιον επιθυμεί να το προωθήσει ως θέμα! Να υπογράψουμε, να διαμαρτυθούμε.. λίγο είναι..αλλά ειναι κάτι!
    ΦΡΙΚΤΟ ναι Γιώργο ακριβώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ κοκκινη κισσα: Ναι οι αμερικανοί πρωτοπορούν και δίνουν όπως φαίνεται χώρο σε άξιους 'καλλιτέχνες'. Ασε με πραγματικά έχω εξοργιστεί. Ο τύπος ειναι για τα σίδερα.. αν ήθελε να κάνει τέχνη με αυτό το τρόπο, ας έμενε ο ίδιος άσυτος .. να μη καταδίκαζε ενα ανυπερασπιστο πλάσμα σε τόσο βασανιστικό θάνατο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έχω μια ιδέα για να ευαισθητοποιήσουμε τον κόσμο σχετικά με την πείνα στην Αφρική.
    Τι; Φυσικά κάνοντας τέχνη...
    Δε νομίζω ο συγκεκριμένος "καλλιτέχνης" να μας αρνηθεί να συμμετάσχει στο έργο τέχνης που σκέφτομαι.
    Εξάλλου είναι για καλό σκοπό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα... Αν η τέχνη, αντί να εξανθρωπίζει, αποκτηνώνει, τότε είναι ύβρις... και μην ξεχνάμε πως οι αρχαίοι, αποδέχονταν την αμαρτία, αλλά ποτέ την ύβρη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η "τέχνη" είναι μάλλον σε άσχημα μονοπάτια εδώ και πολλά χρόνια.

    Εχω ακούσει άπειρες φορές, άπειρα άσχετα φιλότεχνα βλήμματα να λένε ότι η τέχνη πρέπει να "προκαλεί"...

    Δεν είναι δύσκολο να προκαλείς, ακόμη κι άν είσαι ατάλαντος.
    Η προβολή είναι το ζητούμενο.

    Και αυτή τη στιγμή ο τύπος έχει κερδίσει ακόμη λίγη δημοσιότητα.
    Δεν τον ήξερα, ούτε και επρόκειτο να τον μάθω ποτέ.
    Και τον έμαθα. Οπως και οι υπόλοιποι αναγνώστες σου.

    Μήπως δεν θάπρεπε να παίζει κανείς το παιχνίδι κάτι τέτοιων;

    Τον τύπο τον θεωρώ πανέξυπνο. Θέλει να κάνει τέχνη με τους σημερινούς κανόνες, τους οποίους σέβεται, και παίζει το παιχνίδι όπως πρέπει να το παίζει. Και κερδίζει. Μαγκιά του.

    Αυτή τη στιγμή, άν ξέρει Ελληνικά, χαμογελάει ευχαριστημένος που έχει γίνει θέμα και σε ένα blog στην μακρινή Αθήνα.

    Την επόμενη φορά, μπορεί να ξεκοιλιάσει μία γάτα και με το αίμα της να κάνει ένα υπέροχο σκίτσο με το οποίο να παραληρούν οι κριτικοί.
    Και να ξαναγίνει θέμα παντού, και να ξαναχαμογελάει ευχαριστημένος λέγοντας με εκείνο το χαμόγελο της επιτυχίας "Βρίστε με, βρίστε με, γουστάρω, όσο πιό πολύ με βρίζετε τόσο ακριβότερα πουλάω!!!!!!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΕΜΕ ΤΕΧΗ;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτό είναι το πρόβλημα με την τέχνη. Είναι εξαιρετικά υποκειμενική. Άλλοι θεωρούν τέχνη το γκραφίτι, άλλοι τις σκεσκισμένες σημαίες και λοιπά εθνικά σύμβολα, άλλοι τα σκυλιά που ψοφάνε... Τι άλλο να πεις παρά μόνο "και μη χειρότερα".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν θέλω με τίποτα να το δω, ειδικά απόψε!
    Στο όνομα της τέχνης γίνονται πολλά.
    Καλημέρα ροανταρτιστ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τί να πω.. και αυτός ο άνθρωπος λέγεται ακόμη καλλιτέχνης;
    πώς; γιατί; ποιος τον καθιέρωσε;

    έχουμε χάσει κάθε μέτρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είναι απάισιο και ελεεινό! Για ποιά τέχνη μιλάμε? Του θανάτου? Ε όσο για τους αμερικάνους ας μην μιλήσω, θα θεωρηθώ καυστική, είρων, και ρατσιστρία ... ίσως. Εύχομαι να κάνουν κάτι οι φιλοζωικές οργανώσεις. Και ο εν λόγω καλλιτέχνης και οι 'κριτικοί' ως αποδέκτες ας προσπαθήσουν να εφαρμόσουν την τέχνη της ευσπλαχνίας, μπας και συμμορφώσουν το είναι τους και το μυαλό τους. Γιατί με την καρδιά το έχασαν το παιχνίδι.
    Καλό βράδυ γλυκιά μου να'σαι καλά που το έβγαλες προς το έξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. απαράδεκτο και ανήθικο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χριστος και Παναγια, σοβαρολογεις τωρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αυτός δέν είναι καλητέχνης, ψυχασθενής είναι.
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Απίστευτο. Δεν έχω ξανακούσει κάτι τέτοιο. Με ενόχλησε φοβερά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημέρα, καλό μήνα!
    Φρικτή και αποτρόπαιη πράξη, αλλά δυστυχώς τα μεγαλύτερα εγκλήματα γίνονται για "αγαθούς σκοπούς", όπως μάς έχει διδάξει και η ιστορία!
    Ο τύπος, (δεν τού ταιριάζει ο τίτλος του καλλιτέχνη), είναι βάρβαρος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. $@%&*^&##%%!~#*&^#$@
    του σώθηκαν οι τέμπερες του %&*@# ;
    Έλεος πια με όλα αυτά που ονομάζουν τέχνη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δεν άντεξα παραπάνω από 12 δευτερόλεπτα, σκεφτόμενη και μόνο το τι μπορώ να αντικρίσω!
    Νομίζω ότι έχουμε χάσει την μπάλα! Ναι, να γίνονται πρωτοποριακές κινήσεις στην τέχνη, αλλά στην τέχνη και όχι στην απανθρωπιά!
    Καλημέρα roadartist!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ποιος φιλόζωος θα προέβαινε σε τέτοια ενέργεια.
    Προσωπική προβολή σε βάρος της ζωής πολλών ζώων από ό,τι φαίνεται γιατί για να μπορέσει να το αποδώσει καλύτερα θα είχε κάνει και "προσχέδια".Απορώ γιατί τους αφήνουν ελεύθερους.
    Την καλημέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πρώτα υπέγραψα και μετά ήλθα για σχόλιο.
    Απαράδεκτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. E δεν πάμε καλά καθόλου. Αμέσως θα μπω να ψηφίσω. Καλή σου μέρα. Ευχαριστούμε που ενημέρωσες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @ Μαριλενα: καλημέρα Μαριλένα, είναι μέρος της καθημερινότητας.. και της ζωής..δυστυχώς και αυτό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @ tHe_sAiLoR: Αυτό το σκέφτηκα και εγώ, όντως θα ήταν μια χαρά έκθεμα ο τύπος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @ nikiplos: Aποκτήνωση και ύβρης, συμφωνών..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @H.Constantinos: Και εγώ έχω ακούσει άπειρα άλλα περιστατικά που ο μόνος σκοπός κάποιου ήταν να προκαλέσει. Δεν με έχει ενοχλήσει μπορώ να πω κάνενα. Πιστεύω στην ελευθερία της Τέχνης.
    Δεν πιστεύω ομως οτι η τέχνη μπορεί να υπερβεί τη Ζωή.
    Οσο για τη διαφήμιση, προσωπικά μετά απο αυτό δεν νομίζω οτι θα εκτιμήσω μελλοντικά κάτι δικό του. Όλοι έχουμε τα κριτήρια μας. Και πάντα ο διάλογος είναι θετικός νομίζω. Αν γουστάρει να τον βρίζουν, τι να σου πω βρε Κωνσταντίνε, τότε ας καθήσουμε όλοι με σταυρωμένα χέρια να περιμένουμε να δούμε το επόμενο ζωάκι που θα βασανίσει και θα σκοτώσει τόσο μακάβρια κ άδικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. το ειχα δει και στης cinderella χτες αν δεν κανω λαθος..
    αποτροπαιες πραξεις!
    φρικη!
    στο ονομα της τεχνης?! αν ειναι ποτε δυνατον!!!! αμαρτια να σκεφτονται τοσο αρρωστημενα καποιοι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @ Σοφία: Καλημέρα Σοφία, φυσικά και είναι τέχνη τα graffity. Είναι ολοφάνερη η έμπνευση και το μήνυμα που περνάνε. Τώρα νομίζω οτι ο συσχετισμός της ξεσκισμένης σημαίας, των σκυλιών που ψοφάνε και των graffity ειναι λίγο ακυρος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @ Κατερίνα: Καλημερα Κατερινα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @ ILive2LoveMe: Καλημέρα, πιστεύω οτι αξίζει το βρωμερό αυτό σκουλίκι να αποκτήσει πρώτα κάποια ιδανικά και μετά να αυτοαποκαλείται καλλιτέχνης. Μονο οργή μπορώ να νιώσω. Τίποτα άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @ konstantinos: ανηθικο.. ΑΝ ήταν μόνο ανήθικο δεν θα με προβληματιζε τόσο.. :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @ δεσποιναριον: Δεσποινάκι δυστυχώς ειναι αλήθεια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @ Alexis B: Οπως και οι θεατές του έργου του..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. @ LocusPublicus: Και εμένα. Εχω ακούσει άπειρα περιστατικά περι της σύγχρονης τέχνης.. που δεν χρειάζεται να τα αναφέρω, αλλά δεν με είχανε εξοργίσει.. τα έπερνα στη πλάκα τα πιο πολλά. Αυτό όμως ειναι πραγματικά εξοργιστικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. @ τo τέρας της «αμάθειας»: ??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. @ lucy of wild flowers: Καλημέρα, βαρβαρος και ΤΟ ΠΙΟ ΕΞΟΡΓΙΣΤΙΚΟ ΕΙΧΕ φοβερη δικαιολογία.. πανέξυπνη έτσι? "για να ευαισθητοποιησει το κοινό του"..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. @ mane-tarious: αυτο διερωτήθηκα και εγώ.. ΕΛΕΟΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. @Σοφια: Συμφωνώ βρε Σοφία, και εγώ αυτό πιστεύω. Ναι στην φαντασία, στην ομορφιά, στην πρωτοπορία, στο καινούργιο ως φρέσκια ιδέα, όχι όμως στο θάνατο..στην αποκτήνωση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. @ Φωτεινή S: Συμφωνώ φωτεινή..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. @ Madame de la Luna: Να είσαι καλά madame, ας υπογράψουμε μήπως ο ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΣ .. μη συνεχίσω καλύτερα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. @leila: Αλήθεια? Πάω τώρα απο τη cinderella να δω τη δική της άποψη και τι έγραψε! Δεν έτυχε να περάσω εχτες απο τη cind! Οτι κ αν πεις δύσκολο να περιγράψεις τη κτηνωδία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Προχθές ήταν η Vassia που ανάρτησε ένα βιντεάκι για την συμπεριφορά των ζώων (συγνώμη... "των ανθρώπων" ήθελα να γράψω...) προς τους σκύλους και τις γάτες, σήμερα εσύ, καλή μου καλλιτέχνιδα... Βαλθήκατε, φαίνεται, να μας ξεκάνετε ψυχολογικά...
    ...Ή μήπως είναι ο μόνος τρόπος για να ξυπνήσουμε, όχι απλά να "συγκινηθούμε", αλλά να ταρακουνηθούμε και να... κουνηθούμε, επιτέλους, από την μακάρια αδιαφορία μας και να δράσουμε. Όπως μπορούμε!...

    Στα περί τέχνης θα επανέλθω, ελπίζω σύντομα. Για την ώρα μόνο μια ερώτηση: Αν ερχόταν το ίδιο "έργο τέχνης" στην Ελλάδα, εσείς τί νομίζετε; Θα υπήρχε κανένας από τους επισκέπτες της έκθεσης να πάει να ταϊσει το δύσμοιρο το ζωντανό, για να μην πεθάνει; Πολύ φοβούμαι πως όχι! Είτε διότι αυτό θα εκλαμβανόταν ως επέμβαση και... καταστροφή ενός έργου τέχνης(!...), είτε διότι θα θεωρούσε πως "δεν μπορεί, κάποιος θα βρεθεί να το ταϊσει για να μην πεθάνει"... Ετσι δεν κάνουμε σχεδόν πάντοτε; (Κι εγώ μαζί, δεν αυτοεξαιρούμαι!...) Περιμένουμε πως θα το κάνει κάποιος άλλος (ή και "το Κράτος", οι "αρμόδιες υπηρεσίες" κ.λπ.

    Με την ευκαιρία: Να σας θυμίσω ότι υπάρχουν και άνθρωποι που πεθαίνουν από ασιτία! Και όχι μόνο στην Αφρική ή οπουδήποτε αλλού μακριά... αλλά και πολύ πιο κοντά μας!... Και δεν σας μιλάω για τέχνη (και "αίθουσες τέχνης"). Σας μιλάω για ζωή!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Όλο και περισσότερο ο άνθρωπος στο όνομα της φιλανθρωπίας και της συμπόνοιας, θέλοντας να καταδείξει εγκλήματα τρίτων κάνει τα ίδια και χειρότερα νομίζοντας ότι ευαισθητοποιεί τον κόσμο.
    Αυτό που δεν αντιλαμβάνεται είναι ότι γίνεται ο ίδιος εκείνο που πολεμά.

    Όσον αφορά το συγκεκριμένο ανθρωποειδές, που νοιώθει καλλιτέχνης, αφού δεν κρίθηκε ένοχος για την αποτρόπαια πράξη του από τα δικαστήρια όπως θα έπρεπε, κρίνεται από τον υπόλοιπο κόσμο όχι ως εκείνος που αφυπνίζει αλλά εκείνος που συντελεί το έγκλημα.

    Είναι αδιανόητο στη σημερινή εποχή να γίνονται θυσίες για χάρη της Τέχνης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. @ SeaGulL: Καλημέρα Φίλε μου. Το είδα το χτεσινό post της Βάσσιας και της απάντησα με δυο λέξεις..
    "Αίσχος.. ΝΤΡΟΠΗ.."
    Τότε δεν είχα κάν ενημερωθεί για τη σημερινή ανάρτηση μου. Το βραδάκι χαζεύοντας σε ενα φορουμ το είδα, αμέσως υπόγραψα και μετά έψαξα σε ειδησιογραφικά να δω αν υπάρχει ως είδηση. Απο τη στιγμή που βεβαιώθηκα, αμέσως έκανα την ανάρτηση. ΕΙΜΑΙ κατά της βίας σε κάθε ζωντανό οργανισμό. Είτε αυτός λέγεται άνθρωπος, είτε ζώο..
    Ναι καιρός να ξυπνήσουμε, να πάψουμε να αδιαφορούμε, να κινητοποιηθούμε ως ανθρώπινα όντα. Προσωπικά έχω κουραστεί να ακούω δυσάρεστες ειδήσεις, παντού βία και κακοποίηση. ΕΛΕΟΣ. Ας γίνουμε η αλλαγή. Ας μάθουμε να επιλέγουμε το όμορφο και το φωτεινό!

    Αν γινόταν στην Αθήνα, πραγματικά δεν μπορώ να φανταστώ πως θα είχε φύγει ο τύπος αυτός απο την αίθουσα της γκαλερί. Εννοείται και είμαι ΣΙΓΟΥΡΗ οτι θα είχανε παρέμβει πολλοί πολίτες για να ελευθερώσουν το άμοιρο ζώο, όσοι ασφάλεια και αν είχε η αίθουσα.
    Ελα βρε Στέφανε, εδώ έχουνε γίνει διαμαρτυρίες για έργα που δεν ήταν τόσο πια μακάβρια, απλά μόνο ανούσια προκλητικά..
    Αν θυμάσαι στο παρελθόν έχουνε επέμβει αρκετές φορές (τουλάχιστον στην Ελλάδα το συνηθίζουμε). ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ της παρέμβασης, τουλάχιστον στο παρελθόν σε όποια περιστατικά το άκουσα να γίνεται στην Ελλάδα ήμουν αρνητική.
    Σε μια τετοια περίπτωση όμως εγώ η ίδια θα πήγαινα εκεί και θα έπιανα πρώτα το κρετίνο και μετά τους υπεύθυνους της γκαλερί.. θα έκανα τα αδύνατα δυνατά για να ελευθερωθεί ο σκύλος.
    Σε καμία περίπτωση πάντως δε θα συμμετείχα σε αυτή τη παρωδία. Να πίνω το ποτό μου και να χαζεύω το αργό και βασανιστικό θάνατο ενός ζώο δίπλα μου. ΑΙΣΧΟΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. @ Adonios: Αδιανόητο, απάνθρωπο, κτηνώδες, ανούσιο, βάρβαρο..
    Οτι άλλο θες πρόσθεσε Αντώνιε! Το να εγκληματείς σε κάτι, ΠΟΤΕ δεν παραδειγμάτισε κάποιον.
    Ανέκαθεν η βία γεννά βία. Και τώρα του ζήτανε να το επαναλάβει.. Απορώ πως γίνεται και κυκλοφορεί ακόμα ελεύθερος.. :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Πηγα και υπεγραψα. Το βιντεακι δεν μπορεσα να το δω, αρχισα να κλαιω με αναφιλητα. Εχω μεγαλη αδυναμια στα ζωα!!

    Ευχαριστω απο καρδιας για την ενημερωση και προσευχομαι να μην εχει κι αλλο σκυλακι την ιδια μοιρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. εχουμε καταπιει παρα πολυ κτηνωδια στο ονομα της τεχνης αλλα και της μορφωσης ανα τους αιωνες.γινομαστε απλοι παρατηρητες γιατι φοβομαστε η απαξιουμε η ακομα και το κολοβαραμε να ορθοσουμε τα ΟΧΙ μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Τελικά η διαπίστωση είναι ο,τι
    Ο άνθρωπος είναι το ποιο τρομερό
    και επικίνδυνο ζώο στον πλανήτη ,
    ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ

    Μπράβο σου.

    Την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΜΑ ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ, ΘΑ ΤΡΕΛΛΑΘΟΥΜΕ ΤΕΛΕΙΩΣ. καφαλαία γιατί φωνάζω,ΟΙ ΑΡΡΩΣΤΟΙ, ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΡΑΜΕ ΚΙΟΛΑΣ, ΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΧΙΤΛΕΡ ΤΕΧΝΗ ΕΚΑΝΕ, τι παραμύθι με τον βασιλιά πότε το διάβασαν για τελευταία φορά, οιΤΡΕΛΛΑΡΕΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Μήπως να δέναμε αυτόν σε μια gallery χωρίς φαϊ και νερό;
    Κατάντια! Η κτηνωδία ονομάζεται τέχνη...

    CrazyTourist2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Πώ, πω, απο τη ταραχή, τα γράμματα πήγαν αλλού κι αλλού, και ξαναγράφω.
    Ταράχτηκα πολύ γιατί, εντάξει, αυτός είναι τρελός, μα δεν βρέθηκε ΕΝΑΣ ανθρωπος, ουτε ένας να το σώσει το καημένο? Αδύνατον να δω το video..
    Πω, πω, τρομερό, τρομερό.Και που συζητάμε αν είναι τέχνη και αυτό έγκλημα είναι. Τούς κάνουμε το χατήρι.Το θέμα είναι απλό.Οι άνθρωποι αυτοί,όλοι, είναι διεστραμμένοι.CUT AND CLEAR.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. @ Dee Dee: Να με συγχωρείς που σου χάλασα κάπως το πρωινό, αλλά καλό είναι να αφυπνηστούμε, αν αποκτήσουμε κρίση και να μη δεχόμαστε ΑΚΡΙΤΑ οτι γίνεται.
    Να είσαι καλά dee dee και να κρατήσεις αυτή την ευαισθησία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. @venceremos: Kαλησπέρα σου, την ίδια ακριβώς άποψη έχω και εγώ. Να είσαι καλά σε ευχαριστώ και καλώς όρισες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. @ ζαφορα: Καλησπέρα ζαφορά, αυτό το έχω δεδομένο εγώ στη ζωή μου. Σε ευχαριστώ και τη δική μου.
    Εχτες μου εγραψε η vassia ενα πολυ σωστό σχόλιο στην απάντηση της, την μεταφέρω "ο άνθρωπος είναι το μόνο ζώο που σκοτώνει για την ευχαρίστησή του". Και που είσαι ακόμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. @ sofia: Σοφάκι φάνηκε η ταραχή απο το τρόπο της γραφής σου. Να είσαι καλά. ΜΑ ΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΝΑ αντιδράσεις σε αυτό το θέαμα? Αν θες να ευαισθητοποιήσεις το κόσμο να τραβήξεις φωτο απο τα αδεσποτα ζώα και να τις εκθεσεις σε ενα δωματιο..μετά να καλέσεις τους επισκέπτες σου να σκεφτούν τρόπους για να τα σώσουνε. Οταν τα καταδικάζεις και εσυ ο ίδιος σε θάνατος γίνεσαι πολύ χειρότερος απο τον κοινό εγκληματία. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΚΕΨΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. @ Crazy Tourists: Πολύ θα το γούσταρα το θεάμα..πραγματικά Τέχνη θα ήταν μόνο αν ο ανεγκέφαλος διεστραμμένος δενόταν ο ίδιος και έμενε να ψοφήσει από δίψα και πείνα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!τΟ ΖΩΟΝ
    Α !ΤΟΝ ΑΘΛΙΟ ,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΡΕ ΕΝΑΣ ΜΠΟΓΙΑΣ να τον μαζεψει και να παω να του κανω τα ιδια?Και να του βγαλω και τα ματια με το πιρουνι ...
    αει και σιχτιρι τον αχρειο,τον εγκληματια...το ορθιο κτηνος.
    Αρτιστα μου ειμαι εξαλη....Θα υπογραψω με τρια χερια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. @ Faraona: Μολις σου αφηνα σχολιο για αυτο ακριβως. Εχτες αυτο σου εξηγουσα faraona. Ειναι διφορουμενες παντα οι αποψεις, αλλά εδώ μιλάμε για ενα ΕΓΚΛΗΜΑ. Καλησπέρα βρε. Να σαι καλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Δεν πάμε καθόλου καλά.....

    σαν τις ταινίες με ζωντανές δολοφονίες.

    Αυτό είναι η "τέχνη" του κτήνους κι απευθύνεται σε ανάλογο κοινό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ένα έχω να πω... Ντροπή και αίσχος!
    Κάτι τέτοιους πρέπει να τους γδέρνεις και μετά να τους δίνεις το τομάρι τους να το φάνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Το ειδα και στης Σταχτομπουτας...δεν περιγραφεται με λογια αυτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Το είχα δει κι εγώ...ΠΡαγματικά φρικιαστικό.Να τον αφήσουμε αυτός δεμένο τόσες μέρες να λιμοκτονήσει,να νιώσει την "τέχνη" στο πετσί του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ανώνυμος3:46 μ.μ.

    Θα πρέπει ,,ο κύριος,, αυτός να κλειστεί σ' ένα κελί για να φανεί πόσο υποφέρει ένας ,,καλλιτέχνης,,.Απλά είναι αλητεία προιόν αρρωστημένης ψυχής εκ των πραγμάτων δεν είναι τέχνη.Και δυστυχώς υπάρχει αδιαφορία...εδώ δεν νοιάζονται για τα παιδια που σκοτώνονται στους πολέμους τους...Τέχνη είναι Ζωή είναι Αγάπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. @Vassia: Bασσια η εβδομάδα ξεκίνησε με δημιουργίες του Banksy για να καταλήξουμε με αυτό εδώ!! Κάτσε τώρα και σύγκρινε.. Προθέσεις, μυαλά, αξίες, το τι ο καθένας περνάει..Τι να κάνουμε υπάρχουν και τα μελανά σημεία, που καλό ειναι να τα εξοστρακίζουμε ρε γμτ.. Ασε μη χειρότερα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. @ Γιώτα Παπαδημακοπούλου: Προσυπογράφω ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. @ BUTTERFLY: Σωστά butterfly μου πραγματικά και τον πιο ήρεμο άνθρωπο τον εξοργίζουν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. @ moukelis: Του αξίζει ο πιο βασανιστικός θάνατος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. @ Παναγιώτης Ράμμης: Αν ήταν έτσι οι κύριοι Παναγιώτη μου.. Ασε.. όπως το είπες 'αλητεία' μιας 'αρρωστημένης ψυχής', την οποία όμως κάποιοι υποστηρίζουν και θέλουν να φέρουν στην επιφάνεια.. Τελικά οι φελλοί επιπλέοουν?? Δεν θα πρέπει το ανθρωπίδιο αυτό να συνεχίσει να αυτοαποκαλείται καλλιτέχνης, κάποιος πρέπει να του μάθει πρώτα κάποιες αξίες και κάποια ιδανικά. ΤΕΧΝΗ=ΑΓΑΠΗ και ΖΩΗ, πολύ σωστά το έγραψες! Ευτυχώς πραγματικά που έχουμε τόσους άξιους καλλιτέχνες να εμπνεόμαστε απο τις ζωές και τα έργα τους.. Γι'αυτο και εγώ θα συνεχίσω να κάνω αφιερώματα σε ανθρώπους που πραγματικά το ΑΞΙΖΟΥΝ και μου έχουνε δώσει πράγματα και ΕΦΑΛΤΗΡΙΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Χωρίς να θέλω να υποβαθμίσω το γεγονός -ίσως και να'ναι οδυνηρότερο λόγω του τρόπου θανάτωσης- ας προβληματιστούμε όλοι για την έλλειψη ανθρωπιάς-αυτοσεβασμού.
    Σκοτώνονται δεκάδες σκυλιά κάθε βράδυ στους δρόμους χωρίς να υπάρχει καμμία μέριμνα προστασίας.
    Τώρα πια σκοτώνονται κι άνθρωποι κι εγκαταλείπονται μέχρι εξαΰλωσης...
    (Το φονικό με τη δύστυχη στη Λεωφ.Κηφισσού)...
    Μήπως με την καννιβαλιστική μας καθημερινότητα ανάγουμε μια νέα μορφή "τέχνης";
    Σίγουρα αυτό το σκεπτικό είναι κάτι παραπάνω από άρρωστο και δεν ανήκει καν σε κοινωνία ανθρώπων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Δεν εχω λόγια να σχολιασω!!!
    Ενα θα πω!Ειναι φρικτό και απανθρωπο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Πολυ θα ηθελα να τον δεσω σε ενα δωματιο και μετα να βαλω εκει μεσα 10 πεινασμενα σκυλιά να τον περιποιηθούν αναλόγως!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. @ "Γελαστό απόγευμα": Στέλιο καλησπέρα. Το συμβάν αυτό είναι μια καλή αφορμή για να διερωτηθούμε όλοι μας για το που βαδίζουμε ως άτομα και ως κοινωνία κατ'επέκταση. Έχεις απόλυτο δίκιο οτι είναι μια αφορμή για σκέψη και προβληματισμό σχετικά με τη προσωπική ευθύνη του καθενός μας.. για την έλλειψη ανθρωπιάς, ευαισθησίας και αυτοσεβασμού. Υπάρχουν πάρα πολλά άσχημα γύρω μας, δεν αντιλέγω. Μήπως ήρθε ο καιρός να ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΌΛΟΙ απο το λήθαργο? Πολύ πνευματική φτώχια, μεγάλη κατάντια.. Καθόλου ανθρωπιά, τσίπα!!
    Το να σκοτώνεται κάποιος δικός σου άνθρωπος απο τροχαίο και να εγκαταλείπεται στο έλεος..το έχω δυστυχώς βιώσει και ξέρω πως ο πόνος ειναι αβάστακτος. Εχεις απόλυτο δίκιο, δεν χρειάζεται να πάμε πολύ μακρυά τη σκέψη μας,
    ο πόνος υπάρχει δίπλα μας.
    Τώρα ο υποτιθέμενος αυτός καλλιτέχνης είναι ψυχασθενής..και λίγα λεω..Εντάξει δεν θα τρελαθούμε και τελείως.. Γι'αυτό και πρέπει να αρχίσουμε να κάνουμε την αλλαγή απο την προσωπική επιλογή και κατακραυγή. Ας σταματήσουμε να δεχόμαστε ότι μας πλασσάρουν άκριτα. Ελεος δηλαδή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. @ Anna: Καλησπέρα Αννα, συμφωνώ, αν μη τι άλλο, ένας τέτοιος κρετίνος αξίζει να έχει το ίδιο τέλος με αυτό που καταδίκασε αυτό το αθώο ζώο. ΝΤΡΟΠΗ το λιγότερο και για τους επισκέπτες της γκαλερί! Οταν δεν εκφράζεις εκείνη τη στιγμή την απόρριψη και άρνηση σου, είναι σαν να συνηγορείς και εσύ μαζί του..Πολύ ύπνος έχει πέσει..λήθαργος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Σε παρακαλω, απαπαπα τον πουστη κρεμασμα που θελει.

    Ειπαμε ο σκοπος αγιαζει τα μεσα αλλα αυτο παραπαει.

    Πραγματικα εξοργιστηκα και σιχαθηκα ταυτοχρονα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Έχω ξαναψηφίσει, δεν θυμάμαι σε ποιο μπλογκ αλλά είναι καιρός τώρα, μάλιστα είχα την εντύπωση οτι σε σένα είδα διαβάσει σχετικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. @ artanis: Καλησπέρα αρτανις. Η μόνη πρόσφατη πρόταση για υπογραφή που έχω βάλει ήταν για το Ναό της Αγροτέρας Αρτέμιδος. Μάλλον κάπου μπερδεύτηκες. Δεν έχω ξαναναφερθεί στο συγκεκριμένο. Να είσαι καλά που ψήφισες έτσι κ αλλιώς πάντως, καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. @ x-oyranoy: καλησπέρα χ-ουρανέ, σίχαμα είναι σίγουρα αυτός..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Η Τέχνη είναι συνώνυμο του Πολιτισμού. Μαζί πορευόντουσαν και θα πορεύονται από τότε που ο άνθρωπος ζωγράφιζε στις σπηλιές.
    Η 'τέχνη' του ακατονόμαστου δείχνει και το επίπεδο πολιτισμού στο χώρο που κινείται. Αυτόν το πολιτισμό εξάγει η πατρίδα του!

    Παρόμοια 'τέχνη' είδαμε από τους συνεργάτες του Αδόλφου. Δεν θα τον τιμήσω βλέποντας το 'έργο' του.

    Πολύ καλή η ενημέρωση, δεν ήξερα τίποτα.
    Καλό ΣΚ road!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Δεν αντέχω να βλέπω ζώα να βασανίζονται.
    Υπέγραψα τη διαμαρτυρία.
    Το έχω ξαναγράψει και αλλού, εύχομαι αυτά τα τέρατα της ατεχνίας να βασανίζονται στην κόλαση για λίγο για να μάθουν από προσωπική εμπειρία τί είναι "τέχνη" και να την "εκτιμήσουν".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Σκόπος του καλλιτέχνη ήταν να γίνει διάσημος και ΔΥΣΤΗΧΩΣ φαίνεται οτι το πέτυχε !
    Για πολλά χαστούκια ο τύπος !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Τι δράματα ζούμε...
    Τι έκπτωση είναι αυτή από την κάθε είδους ηθική;
    Είμαι πολύ πολύ πολύ θυμωμένος με τούτο που είδα (και με πολλά άλλα παρόμοια). Αυτό λέγεται Τέχνη της Ανωμαλίας και του Απανθρωπισμού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. αλητεία είναι..αίσχος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Ηρθα για να ανέβω ψυχολογικά
    καλή μου και με έκανες να δακρυσω
    Το βίντεο το έβαλα άλλα το σταμάτησα αμέσως
    Δεν εχω λογία για να το σχολιάσω...
    Μονο να φωνάξω δυνατά...

    άι στον διάολο χαμένε
    που κακό ψόφο να εχεις

    ΥΓ.συγνώμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Ανώνυμος6:26 μ.μ.

    $*(@#$*(*#@$*(#$
    (κατάλαβες το νόημα) σιχτίρ όλοι οι ηλίθιοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. @ Radio Marconi: Καλησπέρα marconi δυστυχώς δεν μπορώ να διαφωνήσω όντως αντικατοπτρίζει το πολιτισμό που εξάγει η πατρίδα του. Πίκρα, οργή, θλίψη και λίγα γράφω. Κρίμα που υπάρχουν τέτοιοι αλήτες..
    Καλό σκ να έχεις, σε ευχαριστώ μαρκονι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. @ zizugataki: ΟΥΤΕ εγώ το αντέχω! Μακάρι να τον είχα μπροστά μου, πραγματικά ΑΠΟΡΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΝΗΛΙΘΙΟΥΣ στη γκαλερί!.. Ενα τέρας της ατεχνίας ειναι, ακριβώς zizugataki.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. @ fpboy: bravo του λοιπόν! Αφού το πέτυχε και τον μάθαμε! Να περάσει όμως και απο τη χώρα μας κάποια στιγμή να μας μάθει λίγο καλύτερα! Τον *****.. :( :( :( :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. @ Π.Κ.: Ακριβώς καλέ μου φίλε, δεν υπάρχουν λόγια για να περιγράψω την οργή μου.. έκπτωση από κάθε ηθική..Ανωμαλία και απανθρωπιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. @iLiAs : τη καταρα μου να εχει ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. @ karaflokotsifas: Κότσιφα μου να με συγχωρείς που σε έριξα, το ξέρεις πολύ καλά οτι η ζωή δεν έχει μόνο ήλιο, έχει και πολύ σκοτάδι. Είμαι αρκετά εκνευρισμένη. Ξέρω οτι συνήθως αισιοδοξία αναβλύζει απο αυτό το blog γιατι ετσι και εγώ θέλω, δε γίνεται όμως να εθελοτυφλώ σε ότι διαβάζω και με κάνει να θέλω να εκφράσω την αλήθεια μου. Εύχομαι πραγματικά ο ανεγκέφαλος να έχει το ίδιο τέλος με το σκυλάκο. :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. @ confused: σιχτίρ δε λες τιποτα.. καλησπερα seeconfused..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Και πάλι συγνώμη για τον εκνευρισμό μου.
    έβαλα το θέμα στο blog μου, ελπίζω να μην σε ενοχλεί.
    Κοίταξέ το και αν δεν ειναι εντάξει πες το μου

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. @ karaflokotsifas: Μη ζητάς συγνώμη, ΠΡΕΠΕΙ να εκνευριζόμαστε με τέτοιες καταστάσεις, η αναισθησία και αδιαφορία είναι το χειρότερο..ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ, ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ. Οχι απλά δεν με ενοχλεί σε υπερευχαριστώ για τη κίνηση σου. Φιλιά κ απο εμενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Όλα καλά λοιπόν !!!
    Καλό σου βράδυ.

    ΤΣΊΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Συμφωνώ απολύτως τέχνη με θυσία ζωής δεν γίνεται...
    Εχω όμως την αμυδρά εντύπωση ότι το site των υπογραφών απλά συγκεντρώνει τα mails μας τα οποία πωλούνται στη συνέχεια στους διάφορους σπάμερς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. @karaflokotsifas: να σαι καλά κοτσιφάκο!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. @ adaeus: πραγματικά δεν έχω ιδέα για αυτό που λες.. Σε κάθε περιπτώση αν νομίζεις οτι αποσκοπεί σε αυτό το σκοπό, τότε μην υπογράψεις. Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Αρτιστουλα μου

    μπορει να στενοχωρηθηκα με το βιντεακι αλλα επουδενι δεν πρεπει να ζητας συγνωμη. Σε ευχαριστω ειλικρινα που μας εμαθες τον τροπο να βοηθησουμε!!! Μεγαλωσα με σκυλια (τωρα εχουμε 6) μεσα στο σπιτι, ολα μαζεμενα απο το δρομο. Καθημερινα επισκεπτομαι αυτο click to give , αναρωτιεμαι μερικες φορες....πιανει τοπο η βοηθεια μας;;; Μακρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Ίσως τελικά η τέχνη μπορεί να γίνει κάτι πολύ βάναυσο... όπως και η επιστήμη άλλωστε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Θα το πω απλά, απλοϊκά, όπως μου ήρθε στο μυαλό:
    «Τα μυαλά τους και μια λίρα και του μπογιατζή ο κόπανος.»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Για το βιντεάκι στο μπλογκ μου που με ρώτησες, δεν είναι δικό μου, το βρήκα έτοιμο στο youtube. Είναι πράγματι υπέροχο και ως ήχος και ως νόημα και με βοήθησε να γράψω ένα κειμενάκι (όχι εκείνο που φαίνεται πιο κάτω) το οποίο δεν είναι προς ανάρτηση, προς το παρόν τουλάχιστον.
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. ναι, σπουδαία τέχνη, αν ήθελε να κάνει live art (άντε μην αρχίσω και βρίζω) ας δενόταν ο ίδιος χωρίς νερό και φαγητό... απλά αίσχος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Ο τύπος έχει μπερδέψει τη τέχνη με τα παρακάτω:
    1) με την δολοφονία
    2) με την ηλιθιότητα και την βλακεία
    3) την αρρώστια της ψυχής του……..
    το κακό όμως δεν είναι ότι υπάρχει αυτός μόνο….. αλλά ότι υπάρχει ένας σκασμός ΚουλτουροΜαμούχαλων (για να μην βρίσω σε ξένο blog) που το επικροτούν!!!ΑΠΛΑ Φρικτό!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Πως μπορείς να είσαι τόσο ψύχραιμη. Δεν μπορώ να τον χαρακτηρίσω κάτι άλλο εκτός απο μαλάκα, τι καλλιτέχνης μου λες. Να σιχαθούμε και την τέχνη; Και το παίζουν συντηριτικού οι Αμερικανοί, συγνώμη, έχω βγει έξω απο τα ρούχα μου. Ηλίθιοι είναι!!!!
    Μου επιτρέπεις να δανειστώ το ποστ σου roadartist;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. ..για ένα πράγμα χαίρομαι!!! που δεν είμαι "άνθρωπος της τέχνης".. ΕΧΩ ΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ ΗΣΥΧΗ!!!!!

    τα λόγια περιττεύουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Ακριβώς αυτό σχολίαζα σε χτεσινό μου ποστ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Ανώνυμος11:01 μ.μ.

    έχεις πρόσκληση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Και καλά αυτός ήταν ψυχιατρικός ασθενής. Οι κριτικοί και ο κόσμος της τέχνης τι μυαλό κουβαλάνε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. και στην επόμενη έκθεση, να κάνουμε ένα έργο για την κακοποίηση του ανθρώπου. μπας και τον δέσουμε χωρίς νερό και φαί τον ίδιο; δεν ξέρω αν φταίει τελικά αυτός ή όλοι οι άλλοι που γυρνάνε απαθείς. χωρίς λόγια πραγματικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Σε όλη μου τη ζωή είχα το ψώνιο να βραβευτώ.
    Λέω λοιπόν για διαμαρτυρία κατά του ρατσισμού να δέσω τρεις αλλοδαπούς και να τους αφήσω να πεθάνουν απο την πείνα.
    Έτσι θα γίνω μέγας καλλιτέχνης και θα φάω και εσένα καλλιτέχνιδα περιφερόμενη.(roadartist)
    Φυσικά τα άνωθεν είναι σαρκασμός.
    Τι άλλο θα δούμε τελικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Ανώνυμος12:19 π.μ.

    Τέχνη σημαίνει δημιουργώ, δε σημαίνει δολοφονώ. Μέχρι πού μπορεί να φτάσει η ανθρώπινη κτηνωδία; Δεν θα το ανοίξω το video, γιατί και μόνο που θα το δω θα με κάνει συνένοχη σε ένα έγκλημα που διαπράτεται από ανθρωπόμορφα τέρατα, και αλλοίμονο, στο όνομα της τέχνης!!! Φρίκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. ...
    Σοβαρά τώρα, με ποιόν τρόπο είναι αυτό τέχνη; δεν βλέπω πως συμβολίζει με το βασανιστικό αυτό θάνατο την διαμαρτυρία του ενάντια στην κακοποίηση των ζώων. Εσύ που ασχολείσαι με όλα αυτά, πως το καταλαβαίνεις; Δεν μπορεί, κάποια λογική πρέπει να έχει... έστω και αν δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, κάποια νοητικά σχήματα πρέπει να έχει στο κεφάλι του αυτός ο (άρρωστος θα έλεγα, αλλά μπορεί να κάνω και λάθος) άνθρωπος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. @ Dee Dee: Μακάρι να ήξερα...έχεις τη καλύτερη παρέα..Φαίνεται πάντως ο άνθρωπος που έχει μεγαλώσει με ζώα δίπλα.. :) είσαι γεμάτη χαρά και ευαισθησία! 6?? Θησαυρός!! Να είσαι καλά, να έχεις ένα όμορφο σκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. @ kiara: Tα πάντα στη ζωή εξαρτιώνται απο το πως τα διαχειριζόμαστε. Και ας μη ξεχνάμε οτι αυτά τα δυο που ανέφερες.. δημιουργούνται απο ανθρώπους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. @ POETIC SIN: εντελώς.. Υπέροχο το βιντεάκι πραγματικά. καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. @ BLUEPRINTS: α-κ-ρ-ι-β-ώ-ς καλό σκ blueprints..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. @ Elrond: Θα συμφωνήσω σε όλα, μα όλα και κυρίως στο σχόλιο σου για τους ΚουλτουροΜαμούχαλους που το επικροτούν..(εγώ να ήξερες πως κρατιέμαι να μη βρίσω..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. @ Hfaistiwnas: Με τα χιλια ζόρια.. Εννοείται Ηφαιστίωνα να το πάρεις και εσύ και όποιος άλλος επιθυμεί! Αυτά είναι για να μαθαίνονται, μακάρι να το έβαζαν όλοι. Σιγά το copyright που λεει και η madame :) Οποτε θες...χαρά μου! Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. thanks! Καληνύχτα roadartist!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. @ "ζαχαρούλα..": Καταλαβαίνω τι εννοείς, αλλά δυστυχώς σε όποιο χώρο κ αν ανήκεις αυτά συμβαίνουν.
    Στην κτηνωδία δεν υπάρχουν εξαιρέσεις, μακάρι να σπανίζανε, αλλά δες λίγο στη κοινωνία..καθημερινά άπειρα τα παραδείγματα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. @ Hfaistiwnas: Καληνύχτα και σε σένα Ηφαιστίωνα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. @ oneiromageiremata: Σε ποιο και που??? ΓΙΑΤΙ τα χάνω αυτά?? :( :( Καλο σκ ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. @ diianeira: Σε ευχαριστώ μικρή θα περάσω να το δω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. @Adrian Leverkühn: ΑΥΤΟ είναι το πιο ανησυχητικό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. @ b|a|s|n\i/a: έγραψες όλα όσα σκέφτομαι σήμερα. Καλό βράδυ :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. @ Λακων: Λάκων μου εμένα με έχετε φάει ήδη..Οσον αφορά για το μέλλον προσπαθώ να είμαι αισιόδοξη, αλλά δεν μπορώ πάντα.. :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. @ evaggelia-p: Ευαγγελία η ανθρώπινη κτηνωδία τελικά όντως δεν έχει όρια. Οπως και το μυαλό του ανεγκάφαλου..ανθρώπου. Οχι αυτό δεν ειναι σίγουρα τέχνη, υπάρχουν πολλοί τρελοί εκεί έξω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. @ Constantinos: Τι λες τώρα Κωνσταντίνε?? Ψάχνεις να βρεις νόημα? ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΤΗΝΩΔΙΑ, ένα έγκλημα ενός απαθέστατου ατόμου, που ο μόνος σκοπός του ήταν να προκαλέσει για να γίνει γνωστός. Το κατάφερε..αλλά οκ so what?? Στην ζωή πρέπει να έχεις αξίες, πόσο μάλλον αν αυτοαποκαλείσαι καλλιτέχνης, ο τύπος είναι ανύπαρκτος μόνο για φτύσιμο. Ενα σίχαμα. Αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. Αναμφίβολα... απλά δεν καταλάβαινα γιατί... το να γίνει γνωστός φαίνεται να είναι μια λογική αιτία...

    Αλλά κανείς να μην κάνει τίποτα για το ζωντανό; τι να πω... Πια η πιθανότητα από όλο το ακροατήριο να μην είναι κανένας συμπονετικός στον πόνο ενός ζώου...

    Δεν καταλαβαίνω. Ίσως είναι απλά πολύ αργά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. @ Constantinos: Δεν υπάρχει λογική σε αυτό..Η ματαιοδοξία μπορεί να οδηγήσει στις πιο ακραίες συμπεριφορές. Αν βάλεις και σε συνδιασμό τη τρέλα=ψυχασθένεια που κουβαλάει ο καθένας.. Να είσαι καλά, να έχεις ένα πολύ όμορφο σκ, τα φιλιά μου. Καληνύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. Πως είναι δυνατόν να τον αφήνουν ελεύθερο;;Και να του ζητούν να το επαναλάβει κιόλας!!!!!Πώς φτάσαμε να αποκαλούμε "τέχνη" αυτό το τερατούργημα;;Το έψαξα λίγο το θέμα μετά το post σου και ο "καλλιτέχνης" δεν δηλώνει μετανιωμένος, αντίθετα λέει πως το σκυλί όντας αδέσποτο θα πέθαινε έτσι κι αλλιώς και ότι αυτός ήθελε να ευαισθητοποιήσει με το "έργο" του...Ποιό έργο;Εγώ έγκλημα το θεωρώ..!!!Και εντάξει, πές ότι ο τύπος είναι τρελός, μα δεν βρέθηκε κανείς να σταματήσει αυτή την κτηνωδία;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. @ Luthien: Luthien ετσι ακριβώς όπως τα γράφεις είναι..Όλη μέρα με αυτό ασε.. πραγματικά δεν ξέρω πως φτάσαμε σε αυτή τη κατάντια..και εντάξει αυτός ειναι ανώμαλος, όλοι οι υπόλοιποι?? Η Αμερικανική επιτροπή?? Σου λέω δεν πάμε καλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. roadartist μου τι ήταν αυτό;;;
    Δεν μπορώ να σταματήσω να κλαίω!!
    Δεν είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό!! Και μάλιστα στο όνομα της τέχνης!! Θεέ μου τι δαιμονική εποχή βιώνουμε;; Το φρικτό το βαφτίσαμε τέχνη!!
    Ντροπή!!! Και ύστερα διεκδικούμε τον τίτλο του ανθρώπου!!!

    Και δεν βρέθηκε κανείς να σταματήσει αυτό το αρρωστημένο κτήνος!! Δεν μπορώ να το πιστέψω!!!
    Και βέβαια θα υπογράψω καλή μου!
    Καλό ξημέρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. Εγω μια καλησπέρα πέρασα να πω για να ανταπωδώσω την επίσκεψη και έπεσα πάνω σε εικόνες και γεγονότα που με αρρωσταίνουν.
    Ωσάν ενεργή φιλόζωη που είμαι(απο τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου)αλλά μέσα απο το δικό μου πορτοφόλι πιά,(ως εκεί που μπορεί και φτάνει)θα έλεγα σε όλους να ευαισθητοποιηθούν λίγο περισσότερο,τουλάχιστον για τα ζωντανά της χώρας μας και οι υπογραφές,τα σχόλια"τύπου"λυπάμαι,και αμάν τι είναι αυτά που γίνονται απο τους Αμερικάνους, και οι αναρτήσεις των ανατριχιαστικών βίντεο δεν ωφελούν πουθενά.Απο το κράτος μην περιμένετε τίποτα.Τα ξέρω απο πρώτο χέρι κι όποιος θέλει πληροφορίες ας μου τις ζητήσει.Ευχαρίστως να τον κατατοπίσω για τα "αόρατα"κονδύλια περί αδεσπότων,αλλά ας με κατατοποίσει κι εμένα κάποιος που και πως εξαφανίστηκαν τα χιλιαδες αδέσποτα εν όψη Ολυμπιακών στην Αθήνα.Αναρωτήθηκε κανείς?Που και πως?
    Οργανωθείτε κι ας οργανωθούμε για να έχουν αυτά τα πλάσματα μια καλύτερη ζωή.Τους αξίζει και τους πρέπει!
    Roadartist,ευχαριστώ για τον χώρο σου που καταχράστηκα μάλλον...
    Τα σέβη μου και την καληνύχτα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. Κριμα που σε βρηκα με τοσο...αστο να μην το πω... θέμα...

    ΣΟΒΑΡΟΛΟΓΕΙΣ ΕΓΙΝΕ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΑΜΑ; Μιλαμε ποσο... αστο παλι... τελος παντων δεν μπορω να εκφραστω ελεύθερα...


    Αισχος. Δυστυχώς οι ψηφοφοριες μας αν και θα μαζέψουν εκατομμύρια ψηφους δεν θα αλλαξουν τιποτα. Και ο τσαμπα μαγκας "καλλιτέχνης" εγινε και "διασημοτητα"...


    Να σου χ... την τεχνη...

    Καλημέρες απο τον κάφρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. Δεν ξέρω τί να πω...Οι εξυπνάδες μου τελείωσαν. Όπως κι αυτούς οι ανθρωπιά αλλά και η έμπνευση. ΕΓΩ ΕΞΟΡΓΙΖΟΜΑΙ ΜΕ ΟΣΟΥΣ ΚΑΘΟΝΤΑΝ ΚΑΙ ΕΒΛΕΠΑΝ. ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΝΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΑΧΡΗΣΤΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΙΠΟΤΕ, ΠΟΥ ΚΑΘΟΜΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΩ, ΑΥΤΟΠΑΡΟΞΥΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΕ ΑΛΛΑ. αν αυτό δεν είναι αλλοτρίωση και μετάλλαξη δεν ξέρω τί είναι. Εμένα μου έχουν δηλητηριάσει 3 σκυλιά και μου έχουν χτυπήσει με το αυτοκίνητο άλλα 3, εκ των οποίων το ένα μπροστά στα μάτια μου. Είδα να βλέπουν το σκυλί μου στη μέση του δρόμου, και να το χτυπούν, όχι μόνο χωρίς να φρενάρουν αλλά να επιταχύνουν. Τους είδα απομακρύνονται με τη μουσική στη διαπασών. Ένα ζευγαράκι΄χαχαχούχα. Και μουσική και έρωτας. Τους απέτρεψε από το να είναι ΤΕΡΑΤΑ???? Τί μας λές κι εσύ για τέχνη.
    Ειλικρινά λυπάμαι τα καημένα τα ζωντανά να με έχουν εμένα "ιδιοκτήτρια" καθώς όποιος με μισεί μου ρίχνει και δηλητηριασμένα κρέατα στην αυλή. Έχω κουραστεί να τρέχω αστυνομίες και να με κοροϊδεύουν, έχω κουραστεί να τρέχω κτηνιάτρους με ένα ζωάκι ετοιμοθάνατο στην αγκαλιά. Έχω σιχαθεί το κάθε πουτανάκι και τον κάθε κομπλεξικό να τρομοκρατούνται τάχα όταν βγάζω το σκυλί μου βόλτα και να μας βρίζουν γιατί το αφήνω ελεύθερο να τρέξει. Έχω κουραστεί με τα καμώματα τους. Έχω απηυδήσει με τους αρχοντοχωριάτες, φθονερούς αγροίκους που ασχολούνται συνέχεια μαζί μου και γελούν κάθε φορά που θα κλαίω μπροστά απο κάτι που μου σκότωσαν.ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΣΙΧΑΘΕΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. Η "τεχνη" του ανθρωπου ειναι αυτη. Μια πιο εντεχνη πλευρα του μικροβιου-ανθρωπου.
    ο ανθρωπος ειναι ασυμβατος με τη ροη και τη φυση του πλανητη.

    Τωρα οσο για τις φιλοζωικες. μεγαλη συζητηση. τους μαθαμε κι αυτους.
    Ανθρωπος=ανω θρωσκω και μονο. για αυτο δεν βλεπω και που παταω.
    καλημερα αρτιστα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. Απαράδεκτο! Απάνθρωπο! Τι άλλο να πει κανείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. @ marianaonice: Kαλημέρα Μαριάννα, κρατώ το "τι δαιμονική εποχή βιώνουμε".. Δεν προχωράει τελικά ο άνθρωπος..βήματα ολοταχώς προς τα πίσω πάει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. @ panagiota: Λυπάμαι που έτυχε να με 'γνωρίσεις' με τόσο δυσάρεστο θέμα. Αλλά ξέρεις και εσύ καλά οτι και αυτά υπάρχουν στη καθημερινότητα, η σκληρότητα έχει σπάσει πλέον κάθε ρεκόρ, κρίμα απέναντι σε ανυπεράσπιστα ζώα, ειναι εξοργιστικό, ανήθικο, δεν ξερω ποια τι αλλο να πω.. Νομίζω οτι πρέπει να διαδίδονται αυτά δεν πρέπει να γυρνάμε αλλού το πρόσωπο και τη προσοχή μας. Είναι υποχρέωση μας..Οσο για το πως ξαφνικά εξαφανίστηκαν τα χιλιαδες αδέσποτα εν όψη Ολυμπιακών στην Αθήνα, ειναι και δικη μου απορια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. @ Βρασίδας ο Κάφρος: Καλημέρα, και εγώ λυπάμαι που με βρίκες με τόσο δυσάρεστο θέμα, αλλά όπως ξαναέγραψα δεν γίνεται να μη τα σκεφτόμαστε, να μη τα καταδικάζουμε, να γυρνάμε αλλού τη προσοχή μας.. Ο ΤΥΠΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ. Να εισαι καλά, θα έχουμε - ελπίζω - πιο ευχάριστα και αισιόδοξα θέματα να συζητήσουμε στο μέλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. @ dokisisofi: "Δεν ξέρω τί να πω...Οι εξυπνάδες μου τελείωσαν." Και εμένα. Δεν υπάρχουν λόγια. Τόσο για τον ανεγκέφαλο τύπο,όσο και για τους θεατές του εγκλήματος του.. για την απάθεια και την αδιαφορία τους. Ας ερχόταν εδώ να δεις πως θα έφευγε..ασε! Και εγώ απο μικρή είχα ζώα στο σπίτι. Ο θάνατος τους πραγματικά ποτέ δεν μπορεί να ξεπεραστεί. Εχουν χάσει φίλοι μου ζωάκια τους απο φόλλες κλπ και πραγματικά ειναι οδυνηρό!
    Τι να σου πω..δεν αλλάζει ο άνθρωπος πάντα έτσι θα είναι. Μονο να τους σιχαθείς μπορείς..και αυτός ο τύπος ένα ΣΙΧΑΜΑ είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. ta neyra mu...texnh leei..
    gia fylakh einai..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. @ Δημήτρης: έτσι είναι. Ναι οι φιλοζωικές μόνο για να πέρνουνε τα κονδύλια (τα όποια κονδύλια) είναι. ΚΡΙΜΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. @ Spring: Αστα να πανε.. :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. @ laplace78: δεν έχει νόημα.. πραγματικά απλά δεν υπάρχει κανένα νόημα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. Συνήθως η αλαζονεία και η αμετροέπεια οδηγούν στην αυτοκτονία του καλλιτέχνη.
    Εδώ οδηγούν στο ΕΓΚΛΗΜΑ, σε βάρος ενός ανυπεράσπιστου ζώου.
    ΑΙΣΧΟΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. Κάποιοι έχουν μπερδέψει την καλώς ενοούμενη τρέλα των καλλιτεχνών με τη στυγνή απεικόνιση των ενστίκτων τους.

    Αλλά για όλα υπάρχει το "πλήρωμα του χρόνου"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. @ Fegia: Πραγματικά απο τα πιο άσχημα πράγματα που έχω δει/ακούσει.. ΚΡΙΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. @ Vassia: Καλημέρα Βάσσια και εγώ το πιστεύω περί πλήρωμα του χρόνου. Δεν γίνεται ο καθένας να βαναυσεί έτσι απλά και να τον επικροτείς.. Κάποια στιγμή θα το πληρώσει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. roadartist μου το έστειλε τις προάλλες ένας φίλος με μέιλ και έφριξα! Μια λέξη μόνο. Α-Ι-Σ-Χ-Ο-Σ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. Yπογράφω, καίτοι μη φιλόζωος. Ελπίζω να βρεθεί ένας άλλος ..καλλιτέχνις να κάνει το ίδιο σ' αυτόν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. Ανώνυμος4:35 μ.μ.

    παντα δυνατη και καυτη...στην επικαιροτητα...μου ελειψε το μπλογκ σου...περασα καπως δυσκολα ολο αυτο το διαστημα και ελπιζω ολοι να ειστε καλα...besitos και υποσχομαι να μην χαθουμε παλι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. ( Πω! Πωω!! Πόσα σχόλια, βρε παιδί μου!)
    Θλίψη και οργή. Τα είπαν και όλοι οι άλλοι. Δε θέλω να πρωτοτυπήσω, αλλά ούτε και να λείψω από μια - έστω και μεταξύ μας - διαμαρτυρία.
    Φοβερό - και σύνηθες, βέβαια - το ότι αυτό γίνεται " εν ονόματι ". Της Τέχνης, στην προκειμένη περίπτωση, της ειρήνης σε άλλη, της αγάπης σε άλλη κοκ. Τι μοναδικότητα που έχει ο άνθρωπος, να εκλογικεύει τη βία που κλείνει μέσα του!..
    Επισκέφτηκα το ιστολόγιό σου, μετά από ένα σου σχόλιο στο δικό μας, του 6ου Λυκείου Καλλιθέας. Χωρίς διάθεση για αμοιβαίες αβρότητες: Είναι πολύ όμορφο. Ευαίσθητο, καλαίσθητπ, αγωνιστικό. Με πιάνει ζαλάδα, νεοεισελθείς καθώς είμαι( και μόνο με τη μυτίτσα του παπουτσιού ) στο χώρο των blogs: Πόσοι ωραίοι άνθρωποι, πόσους ηλεκτρονικούς φίλους μπορούμε να κάνουμε, πώς να προλαβαίνουμε να ανταποκρινόμαστε αφιερώνοντας βία μια ώρα την ημέρα;!
    Καλό δρόμο, μεσ'στις ομορφιές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. Καλή μου Roadartist δεν ξέρω πως λειτουργει το σύστημα στην υπόλοιπη Ελλάδα,αλλά ξέρω απο πρώτο χέρι πως τα κονδύλια της Ε.Ε.για τα αδέσποτα δεν έφτασαν ποτέ στην Β.Ελλάδα.
    Χαθηκαν στον δρόμο(χα,χα)Λειτουργει μια στέγη στην Θεσ/νίκη με ιδιωτικες χρηματοδοτήσεις γιατι οι κρατικές είναι ο οβολός στον ζητιάνο.Δεν κλείνω τα μάτια αλλά δεν αντέχω να πηγαίνω πια.Εκείνα τα θολά νηστικά μάτια με σκοτώνουν.Απλά στέλνω όποιον ενδιαφέρεται για υιόθετηση.
    Αλλά έχουμε εδώ στην Θεσ/νίκη το καμάρι μας την Σίτσα που πέρασε τα 70 χρόνια της και ξόδεψε όλο το εφ'άπαξ και δημιούργησε μια στέγη(δωρεάν)για στειρώσεις και υιοθεσίες στα αδέσποτα με συνεργασία Αγγλων και Ισπανών κτηνιάτρων.Δεν ξέρω τι συμφωνίες έκανε αυτή η δαιμόνια ζωόφιλη γυναίκα αλλά έρχονται πολλά κοντέινερ τον χρόνο απο πολλές επώνυμες εταιρίες με ζωοτροφες.
    Αυτοί που μαζεύουν αδεσποτα στις αυλές και τις πρασιές τους αγοράζουν με 20 λεπτά 1 kg τροφή.
    Εχω μια "φίλη" που την ανέλαβα εγώ,έχει 38 γάτες και καμια 10ρια σκυλιά.Τα εμβόλια τα κάνω εγώ και τις αποθεραπείες.Οπως έχω κάνει και σε όλο το τετράγωνο που ζω.Ετσι πορευόμαστε εμείς οι"ανώνυμοι φιλόζωοι"κανένα κονδύλι απο το κράτος δεν έχουμε.
    Πάλι μακρυγόρησα για το θέμα που καίγομαι.Ζητώ συγνώμη.
    Και κάτι τελευταίο:Γνωρίζετε όλοι για τους θαλάμους αερίων.Ετσι εξοντώθηκαν τα τυχερά αδέσποτα πριν τους Ολυμπιακούς(οι ενέσεις ευθανασίας κοστίζουν)!Τα άτυχα στάλθηκαν για πειραματοζωα...
    Μια καλησπέρα με βροχή Βορειοελλαδίτικη για όλους σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  161. απάνθρωπο!
    στο βωμό του χρήματος
    και τα αρρωστημένα παιδικά ονείρα
    κάθε φαντασιόπληκτου ηλιθίου
    ψευτο-καλλιτέχνη, γίνονται πραγματικότητα.
    Λόγω τέχνης (αιώνιο άσυλο)
    καμιά ομάδα ανθρώπων δε μπορεί
    να παύσει ετούτα τα αποβράσματα.
    Γιατί;
    γιατί κάπως έτσι φαντάζονται οι όμοιοί του
    να δημοσιεύσουν τα δικά τους 'τραγικά'.

    καλησπέρα.
    θα προτιμήσω ετούτη τη βροχή για σήμερα..
    τον ήχο της, βλέπεις
    ο εν λόγω (καλλιτέχνης)
    θα τον θεωρεί μελαγχολία -
    ο ανόητος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  162. Καλησπέρα καλή μου Roadartist, έχεις πρόσκληση για ένα blogoπαίχνιδο. Καλό απόγευμα , Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  163. Αμάν!!!!!κακό χρόνο νάχει ο ασυνείδητος!!
    Υπέγραψα βεβαίως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  164. @ 2008: Eτσι ακριβώς imagine μου, αισχος.. :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  165. @ phlou...flis: Το ίδιο εύχομαι και εγώ πραγματικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  166. @ argentina:_hellas: Damian καλώς όρισες και πάλι! Και εμένα μου έλειψε η παρέα σου, είχα ανησυχήσει μήπως είχες πάθει κάτι!! Ξαφνική η απουσία σου! Ελπίζω να είναι ολα καλά τώρα και να μη ξαναχαθείς! Χαίρομαι πολύ που επέστρεψες! Να είσαι καλά, καλό σαββατόβραδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  167. @ Διονύσης Μάνεσης: Καλώς όρισες Διονύση. Τα λόγια είναι περιττά για τον ψυχασθενή..και κάποιοι τον επαινούν και του αναθέτουν και χώρο σε μπιενάλε! Τι να πεις???
    Μου άρεσε πολύ η προσπάθεια σου στο blog σου..Ευχαριστώ για τα λόγια σου. Ναι υπάρχουν πραγματικά αρκετά αξιόλογα blogs, και σκέψου πόσα ακόμα δεν έχουμε ανακαλύψει.. Όμορφοι άνθρωποι, υπέροχες ιδεές.. Ο χρόνος είναι όντως ένα βασικό μείον..θέλει καλό προγραμματισμό.. Καλώς ή κακώς θα υπάρξουν και περίοδοι όπου θα πρέπει να το αφήσεις λίγο και να ρίξεις το βάρος σου σε κάποια άλλα πράγματα, αλλά σίγουρα πέρνεις πολλά απο το διάλογο & απο όσα διαβάζεις. Καλή συνέχεια, θα χαρώ να τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  168. @panagiota: Καλησπέρα Παναγιώτα, είναι πραγματικά φοβερά όσα έγραψες! Δεν είχα ιδέα για τα κονδύλια που ..χάνονται στο δρόμο.. (αν και δεν με εκπλήσσει για τη χώρα μας αυτό..), όπως επίσης βρίκα ΑΠΑΙΣΙΟ και ΑΠΟΚΡΟΥΣΤΙΚΟ το σχόλιο περί αδέσποτων και θαλάμων αερίων. Δεν είχα ιδέα.. Δεν ξέρω τι να πω.. Ντροπή?? Λίγο θα είναι.
    Συγχαρητήρια για τη πρωτοβουλία σου, πραγματικά σε χάρηκα.
    Οποτε θες να περνάς, είσαι ευπρόσδεκτη στη παρέα.
    Καλό απόγευμα απο την επίσης βροχερή ΑΘήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  169. @ Δημήτρης Δικαίος: ..και λίγα έγραψες.. Συμφωνώ απόλυτα Δημήτρη. Και τη δική μου καλησπέρα, και εγώ θα προτιμήσω τη βροχή για σήμερα, την οποία λατρεύω και ήδη με το που θα σας απαντήσω, θα βγω για μια βόλτα στη πόλη, με αυτό το υπέροχο χειμωνιάτικο σκηνικό.
    ΜΑΚΡΥΑ απο εμάς αυτοί οι άρρωστοι τύποι.. Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  170. @ ILive2LoveMe: Σε ευχαριστώ πολύ καλη μου, θα περάσω αργά το βράδυ ή αύριο να τη δω. Να έχεις ένα υπέροχο σαββατόβραδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  171. @ rodoula-kelly: τι να πεις, ειναι πραγματικά ανεγκέφαλος.. και το χειρότερο δεν έχει καν μετανιώσει ασε.. Και λίγα έγραψες! Καλό απόγευμα ροδούλα μου, φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  172. απίστευτο... υπέγραψα αμέσωσ φυσικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  173. όχι, δεν θα μπορούσα να δώ ούτε φωτογραφίες, ούτε το video.

    όλα αυτά είναι διαστροφή και όχι τέχνη...

    σου εύχομαι καλό βράδυ καλλιτέχνιδά μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  174. Καλησπέρα!

    Φρίκη!!!
    Διάβασα..έπαθα..σκέφτηκα..
    Τι είναι Τέχνη; Έχει κάποιο νόημα;
    Εκφράζει τον εσωτερικό κόσμο του καλλιτέχνη, γεννάει αισθητική συγκίνηση, εξυψώνει τον άνθρωπο και τον λυτρώνει..
    Ο ρόλος του καλλιτέχνη;
    Πιστεύω να δημιουργήσει έργα που να προάγουν τα ευγενικότερα συναισθήματα του ανθρώπου...

    Πριν πολλά χρόνια οι Αμερικανοί πληρώνουν ερευνητές να κατασκευάσουν ουσίες που θα τις παίρνουν οι στρατιώτες στο πόλεμο και θα σκοτώνουν χωρίς να αισθάνονται τον παραμικρό ενδοιασμό και χωρίς να θυμούνται το παραμικρό για να αποφευκτούν οι συνέπειες όπως μετά το πόλεμο του Βιετνάμ.

    Αναρωτιέμαι όπως και εσείς ένας γνήσιος άνθρωπος δεν υπήρξε να διαμαρτυρηθεί;

    Χάρηκα που ΣΕ συνάντησα!
    Καλή σου νύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  175. @ Kaveiros: Τη καλησπέρα μου kaveire, να έχεις ένα καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  176. @ sandman_gr: Όντως αδιανόητο.. Να είσαι καλά sandman!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  177. @ diavatis: Tο καταλαβαίνω..όπως επιθυμείς. Καλό βράδυ και σε σένα διαβάτισσα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  178. απίστευτο!

    δεν μπορώ καν να φανταστώ μια τετοια εικονα...
    ακου να την ονομαζουν τεχνη...

    καλησπέρα roadartist
    και μπραβο που μας ενημερώνεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  179. @ mareld: Έτσι όπως τη σκέφτεσαι θα έπρεπε να ήταν η τέχνη.
    Ευτυχώς υπάρχουν και υγιείς παραδείγματα.. τα οποία πρέπει να τα τιμάμε. Στους αληθινούς καλλιτέχνες λοιπόν με εμπνεύσεις και αληθινό λόγο, θα συνεχίσω να αφιερώνω posts και να τους μελετώ!
    Δε γνώριζα για τις ουσίες που όπως αναφέρεις 'πότιζαν' τους στρατιώτες τους οι Αμερικανοί. Εφιαλτικό πραγματικά..Να είσαι καλά σε ευχαριστώ για τα λόγια σου. Θα χαρώ ιδιαίτερα να περνάς συχνά. Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  180. @ Natalia: Και εγώ δεν το πίστευα Ναταλία..τι άλλο θα δούμε? Να έχεις ένα όμορφο βράδυ, να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  181. Ψήφησα ροανταρτίστ μου, απόψε!
    Να είσαι καλά!
    Τι να πω;Αγανάκτηση; Λίγο είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  182. @ Κατερίνα: Να είσαι καλά και εσύ Κατερίνα.. Οτι κ αν πείς, όντως θα είναι λίγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  183. Φυσικά και θα περνάω..

    Είμαι ερευνήτρια και έχω πικραθεί πολύ..
    Έχουμε πολλά να πούμε..
    Τρεις από τους φίλους ψυχής[ο ένας ισπανός]που μου είναι τόσο αγαπημένοι και πολύτιμοι είναι ζωγράφοι και αρκετά διάσημοι.
    Λατρεύω τη τέχνη, με εξαγνίζει..
    Υπάρχουν πολλοί άρρωστοι άνθρωποι δυστυχώς..
    Να έρχεσαι στα δικά μου, να ξεκουράζεσαι..
    Είναι μελετημένα.. να σε ποτίζουν
    ευφορίνες..προσφορά στη θύμηση αγνών φίλων που έφυγαν από το στρες όταν με την παγκοσμιοποίηση, μας πήραν οι Αμερικανοί και μας διέλυσαν..

    Ψυχούλι! Χάρηκα! Όνειρα γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  184. Είναι να κάνεις τα ίδια στον αλήτη και να βάλεις και μια πινακίδα "Διαμαρτυρία για τα ανθρώπινα δικαιώματα".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  185. @ mareld: Θα με ενδιαφέρει πολύ να μάθω λοιπόν τα πράγματα που λές.. Χαίρομαι :) για τους φίλους σου, να είσαι καλά, σε ευχαριστώ για την επίσκεψη. Θα περνάω. Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  186. @ giant13: Αλήτης γίγαντα ναι! :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  187. Σε τέτοιες περιπτώσεις ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ που είμαι καλλιτέχνης.... Πως μπορώ να προωθήσω την ψηφοφορία???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  188. Τι να σου πως βρε μικρούλα μου,
    έχω μείνει άναυδη για την "εξυπνάδα" του "Καλλιτέχνη". Σκέφτομαι όμως μήπως οι επισκέπτες της γκαλερί δεν ήξεραν ότι το ζώο ήταν νηστικό και διψασμένο;;;
    Αν το ήξεραν ε τότε σηκώνω τα χέρια ψηλά.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  189. @ Mariela Constantinidis: Καλησπέρα σου..είναι πραγματικά ντροπιαστικό.. ότι και να πεις για αυτό το σιχαμερό υποκείμενο.. λίγο θα είναι!! Αν θες, μπορείς να το προωθήσεις μέσω email. Κάποιοι το αναδημοσίευσαν. Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  190. @Meropi: Καλησπέρα Μερόπη. Απο ότι γράφουν τα δημοσιεύματα στο τύπο το ήξεραν, αλλά και να μη τους το είχανε πει (που δεν νομίζω) αν δεις το βιντεάκι το σκυλί ΦΩΝΑΖΕΙ ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΑ οτι ειναι νηστικό και ετοιμοθάνατο.. απλά ΦΡΙΚΗ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή