11 Απριλίου 2008

Athens Video Art Festival 2008

Ένα πολύ ενδιαφέρον φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί στις 11, 12 και 13 Απριλίου στο Γκάζι, στην "Τεχνόπολη" του Δήμου Αθηναίων. Πρόκειται για τη τέταρτη υλοποίηση του AthensVideo Art Festival.
Όσοι είχατε παραβρεθεί τις προηγούμενες χρονιές θα γνωρίζετε σίγουρα σχετικά..
Το video art festival μάς παρουσιάζει μια αρκετά ενδιαφέρουσα έκφραση της σύγχρονης τέχνης.. Πρόκειται για ένα διεθνές festival ψηφιακών τεχνών και νέων μέσων, στο οποίο παρουσιάζονται πολύ αξιόλογες δουλειές video art, κατασκευών, web-art και συγγενικών μορφών έκφρασης, πάντα με τη συνενοχή ψηφιακών τεχνολογιών.

Για το Athens Video Art Festival 2008 έχει γράψει post και η madame de la Luna, στο οποίο μεταξύ άλλων αναφέρει :
"Για όσους γνωρίζουν τι εστί video art δεν χρειάζεται να πω τίποτα. Για τους υπόλοιπους, θα αναφέρω απλώς, πως όταν πρωτοήρθα σε επαφή με αυτό το είδος τέχνης, αισθάνθηκα λιγάκι σαν την Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων. Είναι εκπληκτικό το τι φτιάχνουν τα παιδιά σε μερικά λεπτά που διαρκούν τα video και κάποιες φορές μπορώ να πω ότι αισθάνθηκα περισσότερο συγκινημένη, απ' ότι σε μεγάλες ταινίες του σινεμά."

Ακριβώς έτσι είχα αισθανθεί και εγώ στα Φεστιβάλ των προηγούμενων ετών στα οποία είχα παραβρεθεί. Ορισμένες δουλειές είναι τόσο ευφάνταστες, που πραγματικά καταφέρνουν να σου μεταφέρουν αρκετά δυνατά συναισθήματα..

Αξίζει να αναφερθεί, πως όσοι πάτε, εκτός από το Φεστιβάλ και τη βόλτα στο Γκάζι, θα έχετε τη δυνατότητα να ακούσετε και πολύ μουσική, καθώς το φεστιβάλ πλαισιώνεται από συναυλίες αγαπημένων ελληνικών συγκροτήματων.. όπως οι Micro (11 Απριλίου), οι Raining Pleasure (12 Απριλίου) και οι Ρόδες (13 Απριλίου).

Για περισσότερες πληροφορίες:

121 σχόλια:

ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ είπε...

Εκανα ποδαρικό...λιγο μετα τα μεσάνυχτα...χεχεχε

Εγώ παντως πρωτη φορά ακουω Φεστιβαλ βιντεο.
Γιατι εχουμε μαζευτει και πολλοι που ξέρουν τα πάντα στην blogοσφαιρα.
(παλι θα πεσουν να με φάνε αλλα καταλαβαίνετε τι εννοω)

Ε...ναι λοιπόν εγω πρωτη φορά μαθαίνω οτι υπάρχει κατι τετοιο.
Αποψη δεν εχω απλά θα περάσω μια βόλτα να δω τι γινεται.
Πάντως απο τις περιγραφές σου ακουγιεται ενδιαφέρον.

Θα προσπαθήσω να πάω παντως και θα επιστρέψω να σας ενημερωσω!!!


Φιλια πολλα
Μαρινα

koulpa είπε...

Αχ.. μου κίνησες την περιέργια αλλά δε έχω κενή ώρα ως το πασχα..:):)
Του χρόνου;:):)
Την καληνύχτα μου:):)

Laplace είπε...

en maresei kanena sygkrothma apo ayta :P

alla kala einai na ginontai tetoia festibal se kathe polh

Ra Ma είπε...

Θα συμφωνήσω ότι αξίζει να πάμε. Είναι απίστευτη η σύλληψη και η υλοποίηση της ιδέας του κάθε δημιουργού. Άλλωστε δίνει ερεθίσματα και σε εμάς τους υπόλοιπους να διευρύνουμε τη σκέψη μας.

Καλημέρα.

Roadartist είπε...

@ έλληνες ενεργοί πολίτες: Mα ποιος θα σε 'φάει'?? Μου αρέσει που δεν το είχες ξανακούσει και το λες αυτό. Δεν χρειάζεται να έχεις άποψη, ας μη τα ξαναλέμε. Απόψεις ανταλλάσουμε. Είναι κάτι πρωτοποριακό, για εμένα αρκετά ενδιαφέρον. Που δεν το βλέπεις συχνά.
Θα παω και εγώ Μαρίνα οπότε απο Δευτέρα θα ανταλλάξουμε εδώ απόψεις! Φιλιά!

Madame de la Luna είπε...

Roadartist, σ' ευχαριστώ πολύ για την αναφορά! Με συγκίνησες! Εννοείται θα περιμένω τη γνώμη σου για τη δουλειά του Αλεξόπουλου. Πάω τώρα, να διαβάσω και τα προηγούμενα σου post, γιατί γύριζα αυτές τις μέρες κι όλο και κάτι έχασα. Φιλάκια!!!

Roadartist είπε...

@ koulpa: Καλά να περάσεις το σκ koulpa οτι κ αν θα κανεις!! Τη καλημέρα μου :)

Roadartist είπε...

@laplace78: Καλημέρα, τα groups ειναι δευτερεύοντα στην έκθεση βρε! Για να πιείς μια μπύρα μετά.. Καλό σκ να έχεις!!

Roadartist είπε...

@ Radio Marconi: Ακριβώς marconi όλα όσα ανέφερες! Σου δίνουν ερεθίσματα, δημιουργούν συναισθήματα είτε φόβου, είτε έκπληξης.. Κυρίως διευρύνουν τη σκέψη! Να είσαι καλά, καλό πρωινό!

Roadartist είπε...

@ Madame de la Luna: Να είσαι καλά κυρά του Φεγγαριού, μου άρεσε αρκετά το post σου άλλωστε!
Ναι εννοείται θα πάω και απο Δευτέρα (ή και νωρίτερα αναλόγως) θα σου πω την άποψη μου!
Θα χαρώ πολύ να ακούσω και τη δική σου! Οντως σε χάσαμε λίγο αυτές τις μέρες.. Φιλιά πολλά καλό πρωινό!

greendim είπε...

I'll be there!...

Yiota είπε...

endiaferon akoygetai ayto to politistiko gegonos. an mporeis roadartist otan pas vgale fwtografies tis vradias an mporeis gia na ta doume kai meis :)

filia

. είπε...

Καλημέρα καλλιτέχνιδα!
Να έχεις ένα καλό Σ/Κ

Hfaistiwnas είπε...

Καλημέρα!!!! Καλά να περάσετε αν πάτε! Ζήλεψα λίγο με την παρουσίαση...

Roadartist είπε...

@ greendim: Και εγώ!! :)

Roadartist είπε...

@ Yiota: Ειναι όντως αρκετά ενδιαφέρον Γιώτα με νέο κόσμο..και πολύ έμπνευση! Θα πάω.
Κάθε χρόνο βγάζω φωτογραφίες.. εννοείται οκ ναι μπορεί να
φτιάξω ένα post απο εβδομάδα με το τι μου άρεσε περισσότερο.. Αν και θα άξιζε βιντεάκι απο αυτή την έκθεση..Θα δούμε!! Φιλιά :)

Roadartist είπε...

@ Ανασαιμιά: Να εισαι καλα Ανασαιμιά μου, καλό σκ και σε σένα!

Roadartist είπε...

@ Hfaistiwnas: Θα προσπαθήσω να παω Ηφαιστίωνα και ίσως απο εβδομάδα να ανεβάσω φωτογραφίες για όποιον δεν θα μπορέσει να παραβρεθεί! Φιλάκια καλο σκ!!

manetarius είπε...

Καλημεεεεέρα!
Χα! Ήμουνα σίγουρα οτι κάτι θα έγραφες γι' αυτό, γιατί το άκουσα και δεν ήξερα που γίνεται!
Τώρα μάλιστα! Έχω άδικο που λέω οτι δεν χρειάζεται πια το Αθηνόραμα;

Φιλιά πολλά, πάω το βράδυ για φεστιβάλ και ΜΙΚΡΟ! :)))

Sophia Kollia είπε...

Τι κρίμα που είμαστε μακρυά και δεν μπορούμε να πάμε σε όλα αυτά τα ωραία που μας λές!
Καλημέρα

Roadartist είπε...

@ mane-tarious: Να είσαι καλά βρε, χαίρομαι που θα πας! :)
Εγώ θα πάω αύριο! Οπότε ανταλλάσουμε αν είναι ιδέες απο μεθαύριο!! :) Φιλιά!

Roadartist είπε...

@ sofia: Kαλησπέρα Σοφία, το ξέρω βρε έχεις δίκιο.. Αν τραβήξω κάποια φωτο που να αξίζει τότε θα γίνει μια ανάρτηση για όποιον δε πήγε :) Να έχεις ένα όμορφο σκ, και να περάσεις όμορφα στις ομορφιές του τόπου σου!

Fegia είπε...

Φίλοι μου να πάτε. Σίγουρα θα υπάρχουν και ενδιαφέροντα να δει κανείς. Το πρόβλημα είναι ότι εμείς που δεν ζούμε στην Αθήνα θα χάσουμε άλλη μια τέτοια ευκαιρία. Είμαστε πλέον συνηθισμένοι... Για να μην παρεξηγηθώ, δεν ευθύνεται (μόνο) το..."αθηναϊκό κατεστημένο της Τέχνης" για το γεγονός ότι τα πάντα (ή σχεδόν τα πάντα) συγκεντρώνονται στην Αθήνα. Ευθύνονται - τα μέγιστα - και οι διάφορες τοπικές περιφερειακές αρχές. Έτσι κι αλλιώς ο πολιτισμός έχει καταντήσει να είναι ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΥΠΟΘΕΣΗ. Αν περιμέναμε από την θεσμοθετημένη κοινωνία θα είχαμε αρκεστεί στην ..."ποιότητα" των τηλεοπτικών παραγωγών.
Θα περιμένω τις εντυπώσεις σας.

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Σε καλημερίζω φιλενάδα,

δεν έχω βρεθεί σε τέτοιο φεστιβάλ, ωραία η πρόκληση, να δεις το διαφορετικό! Μου αρέσει γενικότερα πολύ η ψηφιακή τεχνολογία και το videο , καθώς και οι εικόνες που εναλλάσσονται γρήγορα και σου γεννούν έντονα συναισθήματα, πριν γίνουν λέξεις!


Να βγάλεις φωτογραφίες, να γεμίσεις εικόνες και να μας τις μεταφέρεις όπως τόσο ωραία κάνεις πάντα, ναι;

Θα συμφωνήσω με την fegia, εκτός Αθηνών είναι λίγο δυσκίνητα τα πράγματα...

Roadartist είπε...

@Fegia: Fegia χαίρομαι όποτε βλέπω σχόλιο σου, είσαι πάντα ευπρόσδεκτος εδώ..Σίγουρα είναι μια διαφορετική έκφραση της τέχνης, που λίγοι θα έχουνε έρθει σε επαφή μαζί της..αλλά φανταστικά δυναμική..που με τη πάροδο του χρόνου όλο και θα κερδίζει έδαφος.
Να σου πω πέρσι έφυγα απο το φεστιβάλ γεμάτη..απο τις ιδέες που είδα, απο τις ευφάνταστες δημιουργίες.. Τελικά ο άνθρωπος για να δημιουργήσει δεν χρειάζεται παρά μόνο έμπνευση, διάθεση και φαντασία. Κατά τη δική μου άποψη σίγουρα αξίζει, γι'αυτό άλλωστε και το πόσταρα (ποτέ δεν αφιερώνω χρόνο σε κάτι που δεν θα μου άρεσε).
Η επαρχία δυστυχώς είναι παραγκωνισμένη. Αλλά εστίασες πολύ σωστά το πρόβλημα.
Το θέμα είναι εμείς τι κάνουμε.
Και σε αυτά τα φεστιβάλ, που τόσο με παράπονο εσείς που είστε εκτός Αθηνών, θέλετε να παραβρεθείτε, εμείς που ζούμε εδώ..λίγοι τα κηνυγάνε. Οι πιο πολλοί αδιαφορούν και δεν ενδιαφέρονται.
Τι φταίει σε αυτό? Η πολιτεία?
Νομίζω πως όχι. Φταίμε και εμείς.
Το κατά πόσο θα ψαχτείς είναι καθαρά προσωπική υπόθεση του καθένα απο εμάς. Θα δανειστώ την έκφραση σου και θα συμφωνήσω οτι δυστυχώς 'έχει καταντήσει' έτσι, που τόσο ενδιαφέροντα πράγματα τα χαίρονται οι λίγοι.
Και να σκέφτεις το εισητήριο είναι αρκετά φθηνό. 7 ευρώ μόνο, με ολόκληρο φεστιβάλ, συναυλία..δεν νομίζω οτι υπάρχει καλύτερη πρόταση για αυτό το σκ..

Απο την άλλη, είναι και μια στήριξη σε νέους καλλιτέχνες που περιμένουν πως και πως τέτοιες εκδηλώσεις για να παρουσιάσουν κάποια δουλειά τους.. Αρκεί να σου πω οτι εφέτος οι δηλώσεις συμμετοχής άγγιξαν τις 1350, αριθμός ρεκόρ για τα ελληνικά δεδομένα..

Βεβαίως, θα σου μεταφέρω τις εντυπώσεις μου και πολύ θα χαρώ να το κάνουν και άλλοι.

Ατθάνα είπε...

καλησπέρα artistaki μου, χάθηκα ξανάααα! :(

πέρασα να πω μια καλησπερίτσα!

...σε παρακολουθώ...μη νομίζεις ότι έχεις ξεφύγει, πρόσεχε...καραδοκώ! :P

μου άρεσε πολύ & το προηγούμενο ποστάκι σου με πτυχές του χαρακτήρα σου!!!:))

φιλάκια πολλά :))))))

Roadartist είπε...

@ ΚΟΚΚΙΝΗ ΟΜΠΡΕΛΑ: Kαλησπέρα και απο εμένα κόκκινη ομπρελίτσα..
και εμένα το διαφορετικό πάντα κεντρίζει το ενδιαφέρον μου!
Θα ήθελα κάποια στιγμή να ασχοληθώ πιο ενεργά με το video art.
Να προσπαθήσω να δημιουργήσω δικά μου video και να σας τα ανεβάζω εδώ. Πάρα πολύ ενδιαφέρον πραγματικά! Και πολύ σύγχρονη έκφραση δημιουργίας!

Ακριβώς..Τέχνη είναι ότι γεννά συναισθήματα..
Μέσα απο μερικά βίντεο είναι φοβερό το πως μπορείς να παρασυρθείς σε μονοπάτια που δεν το περιμένεις καν.. Θυμάμαι ακόμα κάποια απο πέρσι!

Ναι εννοείται, αν κάτι πιστεύω οτι μπορεί να μεταφερθεί σε post με πολύ χαρά να το φτιάξω απο εβδομάδα, για να το ζήσετε έστω και έτσι και εσείς που δεν μπορείτε να βρεθείτε εκεί.

Ο μόνος ενδιασμός μου είναι οτι τα περισσότερα θα είναι βίντεο..και μέσω των φωτογραφιών δεν θα είναι το ίδιο δυνατή η μεταφορά τους.. Λες να τραβήξω βιντεάκια??
Δεν ξέρω.. Πάντως θα το σκεφτώ.
Να είσαι καλά φιλάκια πολλά :)

Roadartist είπε...

@karyatida: Καλώς τη Καρυάτιδα!! Μα που είσαι???? Πως καραδοκείς άραγε χωρίς ιντερνετ..?? Αντε βρε κάνε κάτι..Μου αρέσει που καραδοκείς! :) Χαίρομαι που κάτι σου άρεσε απο τις απαντήσεις, αυτό σημαίνει οτι υπάρχουν κοινά.. :) Να είσαι καλά!! Φιλούρεςςςςς!!

Dr. Feleki είπε...

Ακουγεται ενδιαφερον... Σιγουρα υπαρχουν ανθρωποι που η φαντασια και το ταλεντο τους μπορει να μας εκπληξει σε καθε εκφανση της ζωής μας όχι μονο στο βίντεο. Και ειμαι σιγουρος οτι αν βρω το χρονο (και ειμαι ξύπνιος μέρα οπως τώρα) θα κανω μια βολτιτσα, οτι μαθαινεις καλο ειναι.

Τις καλησπερες μου :)

Roadartist είπε...

@ Βρασίδας ο Κάφρος: Mέρα θα πας? Εγώ πάντα πηγαίνω απογευματάκι.. και το συνδιάζω μετά με βόλτα στη γύρω περιοχή..
Να σε ενημερώσω πάντως για να μη βρεθείς προ εκπλήξεων (και οι υπόλοιποι):

Ώρα έναρξης προβολών: 15:00
Ώρα έναρξης συναυλιών: 21:00

Οπότε μάλλον καλύτερα απογευματάκι, μετά στη συναυλία του προαύλιου χώρου (αν έχεις τη διάθεση) ή ποτάκι κάπου εκεί γύρω!

Ασε που πλέον έχουμε και το μετρό ανοικτό μέχρι αργά..(Σταθμός "Κεραμεικός") :)

Βάσσια είπε...

Καμία σχέση με το αντικείμενο.
Διαβάζω αυτές τις μέρες άρθρα σε εφημερίδες, αλλά και σε blogs για το φεστιβάλ και φαίνεται εξαιρετικά ενδιαφέρον.
:-)

Καλή επιτυχία στο εγχείρημα.
Φιλιά

eva είπε...

Πολύ κατατοπιστικό το ποστ και πολύ λυπηρό που η επαρχία αδικείται τόσο πολύ, στην τέχνη και σε τόσα άλλα... Είναι κρίμα που εμείς οι τυχεροί που ζούμε στην καρδιά του πολιτιστικού γίγνεσθαι της χώρας, πολλές φορές όχι μόνο δεν τα τιμούμε με την παρουσία μας, αλλά αδιαφορούμε ακόμη και να ενημερωθούμε γι' αυτά.
Σ' ευχαριστούμε για την ενημέρωση! Διάβασα τις απαντήσεις σου στο παιχνίδι, σήμερα το ανάρτησα κι εγώ, και μου άρεσαν πολύ. Ας όψεται η φιλενάδα μας η artanis, που ξεσήκωσε όλη την bloggo-σφαιρα! Το κουτί με τις αναμνήσεις μου άρεσε πιο πολύ απ' όλα. Φιλιά! :))

Ατθάνα είπε...

όποτε μπορω από τη δουλειά...
όπως τώρα λόγου χάρη...

ή όποτε φέρνει το έτερον ήμισυ το laptop του, με ειδική καρτούλα σύνδεσης!

τότε, ΚΑΡΑΔΟΚΩ!!

ουφ! φιλάκια ;)

Roadartist είπε...

@ Vassia: Καλησπέρα Βάσσια, αυτή είναι η 4η χρονιά..Εχει καθιερωθεί πλέον..ελπίζω μελλοντικά να ενισχυθεί ακόμα περισσότερο.. Το πιστεύω οτι θα γίνει!

Roadartist είπε...

@ evaggelia-p: Να είσαι καλά Ευαγγελία, σίγουρα μεγάλο κρίμα που τα έχουμε όλα στα 'πόδια' μας και αδιαφορούμε.. Κρίμα..και άδικο για όσους δεν μπορούν να παρακολουθήσουν παρόμοιες διοργανώσεις.. Να έχεις ένα όμορφο σκ, καλό απόγευμα!

Roadartist είπε...

@ karyatida: Κατάλαβα! Μία λύση είναι να πάρεις το laptop απο το έτερο ήμισυ.. υπομονή!! Καλό σκ! :)

.......marmarigi....... είπε...

mallon to savvato tha perasw mia volta !!!!

marionettie είπε...

Ούτε εγώ ήξερα για αυτό, αλλά για να μαθαίνουμε δε ζούμε; Πολύ χαίρομαι που υπάρχουν τόσο ωραία πράγματα, ακόμα και αν δεν μπορώ να πάω, να γεμίσετε όσες περισσότερες εικόνες, χρώματα, ιδέες μπορείτε όσοι πάτε!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Με την αλματωδώς και καθημερινά εξελισσόμενη τεχνολογία, η αναγκαιότητα της οποίας δεν παραβλέπεται ούτε από ανθρώπους μεγάλης ηλικίας είναι χρήσιμη αν όχι επιβεβλημένη η παρουσία μας για την ενημέρωσή μας.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Roadartist είπε...

@ κρασι & νερο στα ονειρα μας: Οκ τότε! Εύχομαι να σου αρέσει :)

Roadartist είπε...

@ marionettie: Να είσαι καλά, θα προσπαθήσω αν μπορέσω να ανεβάσω μερικές φωτο απο το φεστιβάλ απο εβδομάδα! Ακριβώς ότι ανέφερες εικόνες, χρώματα, ιδέες ,,, :)

P. Kapodistrias είπε...

Πολύ πολύ ενδιαφέρον ακούγεται!!! Μακάρι να μπορούσα να συμμετάσχω!

Εύχομαι να είσαι καλά μ' ένα δημιουργικό σαββατοκύριακο!

Roadartist είπε...

@ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ: Καλησπέρα, δεν είναι τεχνολογική ενημέρωση, όσο εικαστική παρέμβαση..με ψηφιακά μέσα! Οποιος δηλαδή πάει δεν θα ενημερωθεί τεχνολογικά, θα δει μια άλλη έκφραση τέχνης μέσω των βίντεο, κατασκευών κλπ! Να είσαι καλά Γλαρένια! Καλό σκ!

Roadartist είπε...

@ Π.Κ.: Σε ευχαριστώ πολύ! Θα περάσω απο εκεί και θα σας μεταφέρω εντυπώσεις απο εβδομάδα! Να εισαι καλά και εσύ, καλό σαββατοκύριακο να έχεις, γεμάτο με τις όμορφες ασχολίες σου :)

Φωτεινή S είπε...

Nαι μεν, αλλά...
είμαι στο Ρέθυμνο. Τουτέστιν παρεμβάλεται θάλασσα. Μόνο για τους αθηναίους και τους πέριξ, αυτά.
Φιλιά!

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

artista μου γεια χαρά.
η απόσταση μ΄εμποδίζει να βρεθώ εκεί,οπότε περιμένω ανταποκρίσεις απ΄όσους πάνε. Καλώς σας βρίσκω και ελπίζω να είμαι καλοδεχούμενος στην όμορφη παρέα σας.

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Αν βρω ελεύθερο χρόνο θα παω
ειναι πραγματικά πολύ ενδιαφέρον
festival
Ευχαριστώ κι απο δω καλή μου

τσιου!!!

mystikaperasmata είπε...

Οτι φεστιβαλ εχει να κανει με τη τεχνη της εικονας ειναι πραγματι ενδιαφερον. Ελπιζω να τα καταφερω να παω.
Σε ευχαριστω για την ενημερωση σου!
Την καλησπερα μου.
και φιλια!

Sweet and bitter είπε...

Ωραία ιδέα!

Φιλιά!

Roadartist είπε...

@ Φωτεινή S:..ναι αλλά ας το δούμε απο την άλλη όψη.. εγώ είμαι ΑΘήνα, δεν έχω το όμορφο λιμάνι σας..τα σοκάκια, το γραφικότατο Ρέθυμνο, με τις τόσο όμορφες παραδόσεις του..και τους μερακλήδες νησιώτες!! Δεν εχω τη χαλαρή ζωή σας..Σε λίγους μήνες η Αθήνα θα είναι με τρελούς καύσωνες ενώ εσείς εκεί θα χαίρεστε ένα απο τα ομορφότερα νησιά του Κόσμου όλου!! Ε?? Εχω άδικο? Ποτέ δεν τα έχουμε όλα λοιπόν.... Άλλωστε είπαμε εγώ είμαι εδώ για να σας ταξιδεύω έστω και διαδικτυακά στις ομορφιές του πολιτισμού που γνωρίζω στην Αθήνα, όποτε το καταφέρνω και εστιάζω κάτι .. :)
Τις ευχές μου για όμορφο σκ!

Roadartist είπε...

@ epikuros: Eπίκουρε καλώς όρισες! Είσαι βέβαια ευσπρόσδεκτος και θα χαρώ πολύ να περνάς όποτε έχεις τη διάθεση! Ναι θα προσπαθήσω να σας μεταφέρω κάπως το κλίμα του φεστιβάλ στις επόμενες ημέρες. Καλό σκ!

Roadartist είπε...

@ karaflokotsifas: Να είσαι καλά τρελέ μου κότσιφα, χαίρομαι που επανήλθες !! τσιουυυυ :)

Roadartist είπε...

@ Δημήτρης: Ναι είναι πράγματι ενδιαφέρον! Θα πάω σίγουρα Δημήτρη, ελπίζω να σου αρέσει αν θα παραβρεθείς! Καλό σκ!

Roadartist είπε...

@ Sweet and bitter: Ευχαριστώ! Φιλάκια!!

Β. είπε...

μια και που λεμε για Φεστιβαλ ειμαι τυχερη αφου στην Θεσσαλονικη εχουμε και το φεστιβαλ Κιν/φου και του Ντοκιμαντερ και του Τραγουδιου. Το τελευταιο εχει εκφυλλιστει λιγο, αλλα κανουμε υπομονη...
Φετος πηγα σχεδον σε 25 Ντομακιντερ μεσα σε 4-5 μερες.. Ομολογω οτι δεν εχω ζαλιστει τοσο στην ζωη μου, αλλα δεν εχω μαθει και τοσα πραγματα τοσο ευχαριστα.
Ειναι μεγαλη υποθεση να γινονται τετοιες εκδηλωσεις στις πολεις μας, και οχι μονο στις δικες μας αλλα και "παραεξω". (η λεξη επαρχια δεν μαρεσει...)

Μου αρεσει, το nickname σου... και μου θυμισες σε ενα ταξιδι μου στο εξωτερικο που ειχα "ερωτευτει" εναν roadartist με το καταπληκτικο ταλεντο του στην ζωγραφικη.. Α! Και στην Ισπανια που ερωτευτηκα εναν μπασιστα.. χιχι.. Τι να κανω? Η μουσικη ξεχειλιζει απο μεσα μου :)

Την καλησπερα μου :)

faraona είπε...

Artista?
8-12 Μαιου που θα ειμαι κατω θαχει να παω πουθενα η θα τα τελειωσουν ολα?
Παντως αυτο πολυ θαθελα να το δω.
φιλια

Roadartist είπε...

@ Χαμένο Ρόδο...: Eπιτέλους κάποιος απο τη Θεσσαλονίκη που δεν παραπονιέται! Καλώς όρισες! Και το δικό σου nick είναι πολύ όμορφο! Να σου πω σε καταλαβαίνω! Οι roadartists είναι αρκετά ερωτεύσιμοι όντως.. και εγώ μόλις επέστρεψα απο μια βόλτα στη Διονυσίου Αρεοπαγίτη..και είδα έναν καταπληκτικό! :)
Χάρηκα που έχεις γυρίσει τόσα φεστιβάλ!! Βέβαια το παρέκανες λίγο, θα έχεις πάθει overdose χεχε μπράβο καλό σκ!

Roadartist είπε...

@ Faraona: Φαραόνα μου μόλις επέστρεψα απο έξω..και την πέφτω για ύπνο..έριξα αρκετό περπάτημα και περατζάδα στην αθήνα :)
Να σου πω...όλο και κάτι θα υπάρχει! Αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να σκεφτώ, αλλά ως τότε, σίγουρα θα ξέρουμε! Νομίζω οτι θα έχει αρχίσει και το Ηρώδειο, αν δεν κάνω λάθος..Θα βρούμε :)

Roadartist είπε...

@ faraona: Τώρα που το ξανασκέφτομαι ίσως είναι νωρίς τότε για Ηρώδειο..
:( :( Αχχχχ.. θα έχουν τελειώσει και τα θεατρικά που έχω γράψει σε προηγούμενα posts..
Θα το ψάξουμε, καλή διάθεση να έχεις και όλα θα γίνουν, φιλιά!

ΥΓ Πολλά χρόνια πολλά και πάλι στον καλό σου!

Ανώνυμος είπε...

Ακούγεται πολύ ενδιαφέρον!
Ευτυχώς υπάρχουν άνθρωποι που αφιερώνουν τον χρόνο τους σε κάτι δημιουργικό.
Καλό Σ/Κ

Ανώνυμος είπε...

Κάθ εμορφή τέχνης έχει κάτι να μας δώσει. Αρκεί να έχουμε διάθεση να πετάξουμε με τα μάτια της ψυχής μας και να δούμε ότι δεν κοιτάζουμε κάθε μέρα

H.Constantinos είπε...

Μάλλον πρέπει να πάω μιά βόλτα...!

ILIAS είπε...

Καλημέρα Roadartist, και σκεφτόμασταν σήμερα μετά το σινεμά με την κοπέλα μου τί θα κάναμε για αύριο, και βλέπω αυτή την ανάρτηση και είπα τέλεια. Αμ δε, βλέπεις μου πήραν δίπλωμα πινακίδες και άδεια σήμερα (σ.σ χθές)
Και το γκάζι έχει μεταμορφωθεί! Τέλεια μετά για ποτό σε μπαράκια. Τέσπα, θα δώ, πολύ ακριβά τα ταξί ειδικά από Σπάτα-Γκάζι και μετά τα μεσάνυχτα, ούτε ένα μηνιάτικο...
Πάντως πολύ καλή ανάρτηση, και θα μ'ενδιέφερε να το δώ.

Καλό Σαββατοκύριακο!

Νατασα είπε...

Καλημέρα και
καλό Σ-Κ.

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Καλημέραααααααααα
και καλό Σαββατοκύριακο
να έχουμε καλή μου

τσίου!!!

Roadartist είπε...

Μια καλημέρα στα γρήγορα!!!!

@ Akon: Καλημέρα! Πως αλλιώς αξίζει η ζωή akon?? Νομίζω χωρίς δημιουργικότητα και ενδιαφέροντα δεν έχει κανένα νόημα.. :) Καλό σκ!

Roadartist είπε...

@ Freedula: Aκριβώς!! Χαίρομαι πολύ να γράφεται ο καθένας τη γνώμη του.. για όλα αυτά! Και αυτό που έγραψες είναι πραγματικά όμορφο.. Τέχνη=συναίσθημα!! Το να νιώσεις! Φιλιά!

Roadartist είπε...

@ H.Constantinos: Εσύ αποφασίζεις!!

Roadartist είπε...

@ EKTORAS: Ωχ...κρίμα για την ατυχία.. Κατάλαβα!! Πάντως ενημερωτικά..το μετρό πλέον λειτουργεί ως τις 2 τα μεσάνυχτα τα σκ! Οπότε μπορείς να πας μια βόλτα στο Γκάζι άνετα με το μετρό! Ούτε άγχος για πάρκιν, πρόστιμα κλπ! Και η έκθεση (όπως και τα μαγαζιά εκεί γύρω) είναι ακριβώς στη στάση του σταθμού Κεραμεικός!!
Οτι και αν κανεις τελικα σημερα Εκτορα να περασεις υπεροχα :)

Roadartist είπε...

@ Νατασα: Καλημέρα! Ευχαριστώ, καλό σκ κ σε σένα :)

Roadartist είπε...

@ karaflokotsifas: Καλώς τον!! Καλημέραααααααα τσιουυυυ καλο σκ!

Ανώνυμος είπε...

Έχεις την τύχη να είσαι κοντά.
Ρίξε μια ματιά και για μένα ;-)

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Καλή μέρα και καλό
Σαββατοκύριακο
να εχεις

κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!!

Artanis είπε...

Καλημέρα Καλλιτέχνιδα...Το έγραφε και η Φεγγαροκυρά πριν απο κάμποσο καιρό, σας ζηλεύω που μπορείτε να επισκεφτείτε τόσες πολλές εκδηλώσεις...
Να μας γράψεις τις εντυπώσεις σου για τους διάφορους καλλιτέχνες και τις συμμετοχές τους...
Καλό Σ/Κ, από μένα, φιλιά...

Ανώνυμος είπε...

Αυτό είναι τέχνη! Το αντιπαραβάλλω με το ερώτημα σου για το σκυλάκι, στο υπέροχο post σου που διάβασα. Και αμέσως φυσικά υπέγραψα τη διαμαρτυρία. Όσο για το video art, το εκτίμησα χάρη σε κάποιον δημιουργό που γνωρίζω και όπως διαβάζω, τον γνωρίζουν κι άλλοι. Θα ήθελα πολύ να βρεθώ κι εγώ εκεί, αρκεί να το επιτρέψει ο χρόνος μου. Πέρυσι ήταν ωραία. Φαντάζομαι θα ήσουν. Τα φιλιά μου έχεις!

Unknown είπε...

Είχα πάει περισυ για πρώτη φορά κι έφυγα με τις καλύτερες εντυπώσεις. Θα ξαναπάω φέτος. Πήγες; Σου άρεσε;

Roadartist είπε...

@ despinak: Kαλησπέρα, αξίζει να μένεις στην Αθήνα μόνο για να συμμετέχεις σε τέτοια φεστιβάλ. Θα ρίξω ματιά .. και για εσένα! :)

Roadartist είπε...

@ karaflokotsifas: Πάλι?? Κοτσίφι τρελό σε ευχαριστώ!!! :) Τσίου!

Roadartist είπε...

@ Artanis: Γειά σου artanis! Δε διάβασες το post? Εχω παραπέμψει στο κείμενο της :) τοσο με απόσπασμα, όσο και με σχετικό link! Να είσαι καλά καλό σκ :)

Roadartist είπε...

@aikaterinitempeli: Καλησπέρα Κατερίνα, είχα βρεθεί πέρσι. Και εμένα μου άρεσε. Θα πάω και σήμερα. Και θα δω τη δουλειά του Αλεξόπουλου..ανυπομονώ!! Καλή συνέχεια Σαββάτου, σε ευχαριστώ!

Roadartist είπε...

@ SAMAEL: Καλησπέρα samael, θα παω σημερα απογευματάκι.. προς βραδάκι για να το συνδιάσω μετα και με βολτούλα στη περιοχή! Εντυπώσεις αύριο λοιπόν! Καλό Σαββ/κο!

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Ένα χαρούμενο Σ/Κ σου εύχομαι καλλιτέχνιδα μου :)

manetarius είπε...

Δεν πρόλαβα χθες να πάω τελικά...ίσως συναντηθούμε σήμερα!!
Φιλιά, καλό Σ/Κ :)))

Madame de la Luna είπε...

Περιμένω ανυπόμονα, γνώμη! Έχεις και πρόσκληση για παιχνίδι, αν κάνεις κέφι. Εσύ κρίνε! Φιλιά.

Alkmini είπε...

μια καλησπερα ηρθα να αφησω και μια ευχη για καλο σ/κ
σμουτς

kalynama είπε...

Δεν το είχα ακουστα...
πάντως για να το προτείνεις κάτι παραπάνω θα ξέρεις.

Καλό σαββατόβραδο καλή μου :-))

thesikaleon είπε...

έχω βρεθεί σε παρόμοια εκδήλωση και ομολογώ ότι ήταν άκρως ενδιαφέρον

δυστυχώς αυτή τη φορά θα είμαι μακριά

? είπε...

προλαβαίνω..?

Utopia είπε...

Γλυκειά μου δρομοκαλλιτέχνιδα!!!
Χαίρομαι που σε ξαναβρίσκω κεφάτη και όλο προτάσεις!!!
Καλό Σ/Κ!:-))))

sombraluz είπε...

Να βλέπαμε και κανένα δειγματάκι εμείς οι επαρχιώτες... Τζάμπα μας ανοίγεις την όρεξη.

Kaveiros είπε...

Δεν ειχα παει μεχρι στιγμης,αλλα
θα το τιμησω!:){θα προσπαθησω..}

Κούκος είπε...

Καλλιτέχνιδα,
να είσαι καλά που φροντίζεις (τόσο όμορφα) για την πολιτιστική μας ενημέρωση!
Καλημέρα.

KitsosMitsos είπε...

Πέρασα μια βόλτα την Παρασκευή. Ευτυχώς νωρίς, πριν αρχίσουν οι συναυλίες. Ενδιαφέρουσα προσέγγιση, είναι η αλήθεια.
Καλημέρα

Roadartist είπε...

@ τo τέρας της «αμάθειας»: Επίσης!
Καλό υπόλοιπο Κυριακής!

Roadartist είπε...

@ mane-tarious: Πήγες εχτές τελικά? Καλή Κυριακή!

Roadartist είπε...

@ Madame de la Luna: Καλησπέρα σε ευχαριστώ για τη πρόσκληση θα περάσω αργότερα. Πως σου φάνηκε εχτές?

Roadartist είπε...

@ Aliki: Να είσαι καλά σε ευχαριστώ πολύ.. Καλή Κυριακή να έχεις και εσύ! Καλή εβδομάδα!!

Roadartist είπε...

@ kalynama: Να είσαι και εσύ καλά καλή Κυριακή :)

Roadartist είπε...

@Στελιος: Δεν πειράζει Στέλιο αν σου αρέσει .. θα βρεθούν σίγουρα και άλλες ευκαιρίες. Καλή κυριακή!

Roadartist είπε...

@ Νίκος Κ.: Θα σου άρεσε?? :)

Roadartist είπε...

@ Utopia: Ουτοπία welcome back!! Ελπίζω να περασες καλα..και να ανανεωθηκες! Ευχαριστω φιλια!!

Roadartist είπε...

@ sobraluz: Τι να κάνω βρε παιδιά?
Αν έμενα στην Θεσσαλονίκη θα έγραφα σίγουρα για τις εκθέσεις της θεσσαλονίκης..αν ζούσα στη.. καρδίτσα..θα έβρισκα και εκεί κάτι ενδιαφέρον σίγουρα..να το αναρτούσα..Μου έλαχε να ζω στην Αθήνα.. Μακάρι πραγματικά να μπορούσα να είχα την δυνατότητα να γυρνάω σε κάθε πόλη της Ελλάδας και να έβλεπα όλα τα ενδιαφέροντα που θα γίνονται..απο άποψη λαικών παραδόσεων, απο τα εκεί μουσεία, αλλά και εκτός πολιτιστικών, απο την κάθε όμορφη γωνιά τους..
Μακάρι πραγματικά!
Ονειρο θα ήταν..αλλά δεν γίνεται!
Καλή κυριακή..ελπίζω να με ανεχόσαστε να γράφω για τα της Αθήνας..και όποτε αξιωθώ να βγω παραέξω...και για αλλού! ΦΙΛΙΑ!

Roadartist είπε...

@ Kaveiros: Καλησπέρα Καβειρε, εχτες είχε αρκετό κόσμο πάντως! Αν πας ελπίζω κάτι να παρεις..απο κάποια εκθέματα! Καλή Κυριακή!

Roadartist είπε...

@ Κούκος: Να είστε καλά και εσείς Κούκε, για την δεκτικότητα, τη θετικότητα και τον ενθουσιασμό με τον οποίο θέλετε να διαβάζετε για πολιτιστικά θέματα. ΧΑΡΑ μου είναι! Καλή Κυριακή!

Roadartist είπε...

@ KitsosMitsos: Καλησπέρα, περασα εχτες το απογευματακι..προλαβα και τις συναυλιες..αν και δεν καθησα μεχρι το τελος τους. Ειναι σιγουρα κατι διαφορετικο, και ενδιαφερον. Αξίζει ακόμα και μόνο για το κόσμο και τη καλή ατμόσφαιρα που υπάρχει σε τέτοια φεστιβάλ. Θετικότητα.
Να είσαι καλά kitsomitso καλή κυριακή!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

πέρασα για ένα γεια!!!
καλό σου απόγευμα

τσίου!!!

mareld είπε...

Καλησπέρα θαλασσινή μου!

Μου ακούγεται ενδιαφέρον
αν και δεν έχω ποτέ παρακολουθήσει τέτοιο Φεστιβάλ.
Θα πρέπει ο άνθρωπος να ενημερώνεται
και να είναι ανοιχτός..
Κρίμα που είμαι τόσο μακριά.

Να έχεις ένα καλό βράδυ!
Φιλάκια!

cinderella είπε...

Επειδή δεν πρόλαβα να παω αν και το είχα στο πρόγραμμα ελπίζω αρτιστάκι μου να μας μεταφέρεις εκτενές ρεπορτάζ!
Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα από αύριο!! :))

ILive2LoveMe είπε...

Εγώ δεν το ήξερα, και που να το ξέρω δλδ με τόσα που ήδη έχω να κάνω. Να σαι καλά που μας ενημερώνεις! Καλό βράδυ , Φιλιά!

Roadartist είπε...

@ karaflokotsifas: Καλησπερα Καλέ και τρελέ κότσιφα μου!! Ευχαριστώ γειά κ απο εμένα, καλή εβδομάδα!

Roadartist είπε...

@mareld: Καλησπέρα!! Μου άρεσε πολύ το θαλασσινή :) ναι είναι καλό να έχεις ανοικτό μυαλό, για να έχεις και κριτήρια..γενικότερα νομίζω! Καλό βράδυ κ σε σένα!

Roadartist είπε...

@ cinderella: Καλησπέρα, δεν είναι εύκολο να υπάρξει εκτενές ποστ για τέτοιο φεστιβάλ, οι συμμετοχές ήταν πολλές!! Ασε που δυστυχώς ο χρόνος δυστυχώς με πιέζει, θα δούμε! Καλό βράδυ! :)

Roadartist είπε...

@ ILive2LoveMe: Εγώ να δεις πόσα έχω να κάνω...απίστευτα πολλά :) Καλή εβδομάδα και σε σένα, φιλιά!

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Μια γλυκιά καληνύχτα και ευχές για όμορφη εβδομάδα...
Φιλάκι!

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Συντονισμός ε;

Roadartist είπε...

@ ΚΟΚΚΙΝΗ ΟΜΠΡΕΛΑ: Σε ευχαριστώ πολύ ομπρελίτσα! Πως είσαι? Περαστικά και καλή εβδομάδα!

Roadartist είπε...

@ ΚΟΚΚΙΝΗ ΟΜΠΡΕΛΑ: χχαχχα καταπληκτικός συντονισμός.. :)

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Σου γράφω από την άλλη...
Καλύτερα, όχι τελείως καλά,είμαι 3 μέρες σπίτι χωρίς να ξεμυτίσω και αύριο τα κεφάλια μέσα...
Ας είναι, η διάθεση μετράει...

Χαίρομαι που πέρασες όμορφα!
Καλό βράδυ και πάλι!

Roadartist είπε...

@ ΚΟΚΚΙΝΗ ΟΜΠΡΕΛΑ: Κατάλαβα.. είναι περίεργος ο καιρός..απο μεθαύριο ακούσα θα ξαναχαλάσει.. Προφυλάξου, καλό βράδυ και ξανά περαστικά..Καλή εβδομάδα :-)

Alexis B είπε...

Δυστιχώς δεν κατάφερα να βρώ παρέα να πάω.
Εσύ πήγες?
Ηταν ωραία????
Γιά πές...
Καλή εβδομάδα

Roadartist είπε...

@ Alexis B: Καλησπέρα Αλέξη πήγα το Σάββατο. Κάποια εκθέματα μου άρεσαν..Είναι όπως έγραψα παραπάνω η ατμόσφαιρα και το διαφορετικό που με κερδίζει σε αυτό το φεστιβάλ..Καλό βραδάκι και καλή εβδομάδα να έχουμε απο αύριο!!

Related Posts with Thumbnails