10 Απριλίου 2008

απαντήσεις σε 40 ερωτήσεις..

Οι αγαπητοί Δηιάνειρα, adonios , artanis , demon , Δενδρογαλή η Ηρωίς και Νίκος Κ. (αν ξεχνάω κάποιο να με συγχωρέσει) με κάλεσαν στο παρακάτω παιχνιδάκι με τις ερωτήσεις που ζητούν απελπιστικά (!!) απαντήσεις.. :) Tους ευχαριστώ πολύ!

1) Όνομα: roadartist
2) Γενέθλια: 4 Ιουνίου
3) Ζώδιο: Δίδυμος
4) Χρώμα μαλλιών: Καστανά
5) Χρώμα ματιών: Καστανά
6) Έχεις ερωτευτεί ποτέ?: Ναιιιιι..
7) Είδος μουσικής που ακούς: Αν δείτε τα βιντεάκια που ανεβάζω συχνά, θα πάρετε μια ιδέα. Έντεχνη Ελληνική, Ροκ μπαλάντες, κλασσική, τζαζ, ορχηστρική, έθνικ...
8) Χαρακτήρας Disney/Warner Bross: roadrunner
9) Ποιος φίλος/φίλη σου μένει πιο μακριά? Κατερίνα στο Στρασβούργο.
10) Πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι μόλις ξυπνήσεις: Απαίσιο ξυπνητήρι σε μισώ!!
11) Κάτι που έχεις πάντα μαζί σου και δεν το αποχωρίζεσαι: πορτοφόλι, κλειδιά, κινητό.
12) Τι έχεις στον τοίχο σου: Αφίσα από την Amelie, αφίσες απο διάφορες εκθέσεις, ένα παζλ με μια εξωτική παραλία, φωτογραφίες με φίλους από διακοπές σε νησιά.
13) Τι έχεις κάτω απ' το κρεβάτι σου?: Ένα κουτάκι (το οποίο το έχω ονομάσει «κουτί αναμνήσεων»), όπου βάζω εδώ κ χρόνια, κάρτες ευχητήριες, δωράκια, γράμματα κλπ
14) Αν ήσουν μόνος/η στο σπίτι και άκουγες ένα βάζο να σπάει τί θα έκανες? θα πήγαινα να δω γιατί έσπασε....
15) Αγαπημένος αριθμός: 7
16) Αγαπημένο όνομα: Αλέξανδρος, Μάγια
17) Τα χόμπι σου: Διάβασμα, βόλτες, μουσική, ταξίδια, ζωγραφική, φωτογραφία, επισκέψεις σε εκθέσεις, γράψιμο, ίντερνετ..
18) Πού θα ήθελες να ήσουν τώρα?: Σε κάποιο νησί, με ωραία παρέα…
19) Μια ευχή για το μέλλον: Υγεία για όλους...
20) Αν μπορούσες να ταξιδέψεις στο χρόνο και να γυρίσεις πίσω, σε ποια εποχή θα πήγαινες?: Θα ήθελα πολύ να δω την αρχαία Αθήνα..
21) Φωτιά! Πάρε κάτι μαζί σου: κλειδιά, πορτοφόλι, κινητό.
22) Αγαπημένο λουλούδι: Γιασεμί.
23) Αγαπημένη σειρά: Friends!!!
24) Αγαπημένη ταινία:.. Amelie!!
25) Αγαπημένο τραγούδι: Είναι πολλά... πιο αγαπημένο album ισως το Χαμόγελο της Τζοκόντα του Χατζιδάκι.
26) Aγαπημένο βιβλίο: Ασκητική του Καζαντζάκη!
27) Αγαπημένο ζώο: Όλα.
28) Αγαπημένο ρούχο: Τζιν.
29) Αγαπημένος καλλιτέχνης/ιδα: Χατζιδάκις / Frida (και πολλοί άλλοι..)
30) Αγαπημένο χρώμα: Απέραντο γαλάζιο της θάλασσας.
31) Αγαπημένο φαγητό: τρελαίνομαι για ντάκο (μαζί με κρασί)
32) Με ποιον χαρακτήρα από cartoon (Disney, WB, comics) ταυτίζεσαι?: Aπάντησα ήδη στο 8…
33) Κακή συνήθεια: Παραπονιάρα.
34) Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που σου αρέσει: Θετικότητα.
35) Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που δεν σου αρέσει: Κυκλοθυμική. Βαριέμαι εύκολα. Είμαι εκνευριστικά αφηρημένη.
36) Συνηθισμένη ατάκα: Έλεος…
37) Δουλειά που θα ήθελες να κάνεις: Ιστορικός Τέχνης, Δημοσιογράφος σε πολιτιστικό ρεπορτάζ, να έχω ένα βιβλιοπωλείο..
38) Μεγαλύτερος φόβος: Να χάσω τους ανθρώπους που αγαπώ. Επίσης τρέμω τα ύψη..
39) Η καλύτερη pizza: Μαργαρίτα
40) Πιστεύεις ότι τα κατοικίδια ζώα είναι...: ψυχούλες, υπέροχη παρέα, αρκεί να μην είναι κλεισμένα σε διαμερίσματα..

Περνάω τη σκυτάλη στους: akon , γιώργος χρηστινίδης , Αίγλη , fatale , mareld , φλώρα , damian , sobraluz , dee dee, marionettie , sofia, Churchwarden , jf , sweet and bitter και όποιος άλλος φυσικά επιθυμεί!

106 σχόλια:

? είπε...

διακρίνω μια ποιότητα..? πάντως θεωρώ ότι αυτές οι ερωτήσεις δείχνουν πολλά στοιχεία της προσωπικότητάς μας.σ'ευχαριστώ που έπαιξες.καλό βράδυ!

Hfaistiwnas είπε...

Κρητικός ντάκος, με τριμμένη ντομάτα, φέτα, ελαιόλαδο, ρίγανη... απαπα, μου άνοιξε η όρεξη βριαδιάτικα! Νομίζω σου ταιριάζει το τραγουδάκι απο τα στρουμφάκια "Μην με ξυπνάς απ' τις έξι..."... χεχε! Καλημέρα!

Artanis είπε...

Ενώ εσύ, δεν κάλεσες το σύμπαν...Ας γελάσω, χα,χα,χα,χα!
Δηλαδή εγώ που διάλεξα το κογιότ, πρέπει να κυνηγάω εσένα; Πάλι καλά που δεν έγραψες τον Τουίτι (επειδή έχω διαλέξει και τον Σιλβέστρο)... "Νομίδω πωθ είδα ένα γατούλη..."
Χα,χα,χα,χα! Μου έφτιαξες το κέφι, Καλλιτέχνιδα, καλό σου βράδυ...

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Τι ωραία που μας αποκαλύπτεσαι...

Γοητευτική και ξεχωριστή!

Είναι όντως ωραίες αυτές οιερωτήσεις. Αποκαλύπτουν ψηφίδες του μωσαϊκού που λέγεται εαυτός μας!

Είμαι δυστυχώς κιεγώ υψοφοβική, τι δύσκολο...
Και ντάκος ε; Τα βράδια του δίνω και καταλαβαίνει....

Γλυκειά καληνύχτα!

Γιώργος Χρηστινίδης είπε...

Ευχαριστώ για την πρόσκληση. Ευτυχώς που διάβασα το δικό σου, γιατί στα μισά θα απαντούσα με τις ίδιες ακριβώς λέξεις και θα έλεγαν ότι αντιγράφω. Τώρα θα τα αλλάξω ελαφρώς.
Καληνύχτα sweetartist.

Ανώνυμος είπε...

Καταρχάς το "amelie" τελικά το είδα, πολύ καλό!
(Και ποιος δεν θα ήθελε να βρίσκεται τώρα σε κάποιο νησάκι..)
υγ. "Περνάω τη σκυτάλη στους: δημήτρης"...χα!Δημήτρης;;Γιατί όχι Κώστας;χεχε :)

faraona είπε...

Αρτιστα μου τι συμπτωση! Παιζω το ιδιο παιγνιδι στο αλλο μπλογκ που γραφωανωνυμοι μελαγχολικοι.
Ωστε ντακος ε?και κουτακι αναμνηστικων μμμ!
ΚΑΙ ΒΑΡΙΕΣΑΙ ΕΥΚΟΛΑ,Σ ΑΥΤΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΜΟΙΕΣ.


φιλια

H.Constantinos είπε...

Αυτό που μου έκανε περισσότερη εντύπωση, ήταν η Ασκητική του Καζαντζάκη...!

Alexis B είπε...

Μα καλά, αυτό με την φωτιά, ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΥΡΟΣΒΕΤΗΡΑ????
Καλημέρα

Dr. Feleki είπε...

Ομορφες απαντησεις. Μου αρεσουν οσοι δεν προσπαθουν να ωραιοποιήσουν τα πραγματα (εγω το κανω παντα) εστω και στα μπλογκοπαιγνιδα.

Αλλα γι' αυτο εγω ειμαι καφρος κι εσύ καλλιτεχνης :)

Την (πολυ πρωϊνη) καλημέρα μου

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ με τον ακριβώς από πάνω μου. Η αλήθεια είναι ομορφότερη από οτιδήποτε ποιητικό!


Μ αρέσει ότι σ αρέσει!

Σπύρος είπε...

Ωραίες απαντήσεις:)...βλέπω μια ψύχωση με την Amelie..:)

Σοφία είπε...

Θα συμφωνήσω σε πολλά, περισσότερο όμως απ' όλα για τα Friends!
;-)

Καλημέρα Roadartist!

mareld είπε...

My roadartist!

Ανάλαφρες οι απαντήσεις σου, όπως ανάλαφρο είναι τι βήμα σου και εύχομαι κατά το πλείστον και η αναπνοή σου..

Καλή σου μέρα!
Εδώ βρέχει και χιονίζει και οι απαντήσεις μου θα βγουν λίγο χιονισμένες!!!!!
ΣΕ ευχαριστώ για την πρόσκληση.
Φιλάκια!

Adonios GK είπε...

Έχουν ενδιαφέρον οι απαντήσεις σου!!!
Μου φαίνεται ότι πρέπει να δω το Amelie!!! :)

Adonios GK είπε...

Ξέχασα να σε ευχαριστήσω που δέχτηκες την πρόσκληση! ;)

manetarius είπε...

Μα τι δουλειά έχει μια υψοφοβική στην Αμοργό;;;;
Βέβαια αν τσιμπήσεις λίγο ντάκο με λίγη "ψημένη", στον Χορευτή στα Θολάρια, γρήγορα αισθάνεσαι καλύτερα!
Ευκαιρία έψαχνα πάλι για Αμοργό!

Φιλιαααά και καλημερούδια!

Roadartist είπε...

@ Νίκος Κ.: Εγώ σε ευχαριστώ που με κάλεσες..να είσαι καλά Νίκο, καλή μέρα :)

Roadartist είπε...

@ Hfaistiwnas: Πο πο πο ηφαιστίωνα τι μου κάνεις!! Μμμμ γιάμμιιιι.. ναι τρέλα ο ντάκος..άσε!! Και με ουζάκι..κάπου δίπλα στη θάλασσα.. αχ!! Οσο για τα στρουφάκια, ναι μου ταιριάζει απίστευτα, και με αυτό το τραγουδάκι με κοροϊδεύανε παλιά συμμαθήτριες.. χαχαα μου το τραγουδάγανε!!! :0 Καλημέρα!

Roadartist είπε...

@Artanis: χααχα αρτανις και εγώ λύθηκα!! Πάντως εσύ κάλεσες 10 άτομα more!! Καλά πολύ πλάκα έχουμε..Διάλεξες το κογιότ?? Ωχ..τρέχωωωωω :)

Roadartist είπε...

@ΚΟΚΚΙΝΗ ΟΜΠΡΕΛΑ: ..δεν ξέρω φιλενάδα αν είμαι όπως λές. Να είσαι καλά. Ναι με τα ύψη έχω τρελό πρόβλημα..με πιάνει ίλιγγος..
Καλή μας μέρα :)

Roadartist είπε...

@ Γιώργος Χρηστινίδης: Τόσο ταύτιση?? Πολύ χαίρομαι! Να είσαι καλά, θα περιμένω τις απαντήσεις σου, φιλιά!

Roadartist είπε...

@ Akon: Καλημέρα Ακον..Σε ευχαριστώ που με ενημέρωσες.. ενεργώ απίστευτα αφηρημένα, δίχως καμία λογική τις περισσότερες φορές..Pls forgive me!! :) Θα περιμένω να δω τις απαντήσεις σου! (χαίρομαι που σου άρεσε η αμελι!!)

Roadartist είπε...

@ Faraona: Φαραόνα αυτό το link δε ανοίγει..αλλά θα περάσω να το δω αμέσως μόλις απαντήσω εδώ.. Και εσύ βαριέσαι εύκολα ε? Ασε Φαραόνα ευτυχείς όσοι βρίσκουν ενδιαφέρον εύκολα σε πράγματα..:( Δυστυχώς ενθουσιάζομαι πολύ δύσκολα. Φιλιά!

Roadartist είπε...

@ H.Constantinos: Καλημέρα Κωνσταντίνε. Γιατί? Το έχεις διαβάσει? Είναι απο τα πιο σοφά βιβλία που έχω διαβάσει..περιέχει όλη τη φιλοσοφία της ζωής.. Είναι απίστευτα το τι ένιωθα οταν το διάβαζα, με εχει επηρεασει πολυ! Αν δε το εχεις διαβασει..καντο! Το εχω και στο προφιλ μου..(ο Ελυτης πιο αγαπημένος απο ποιητές)

Roadartist είπε...

@ Alexis B : ..δεν νομίζω να μπορούσα να τη σβήσω.. :( χαχαχα τρέξτε να σωθείτε!! :)

Roadartist είπε...

@ Βρασίδας ο Κάφρος: Τι νόημα θα είχε διαφορετικά?..Ποτέ δεν δήλωσα κάτι που δεν ήμουν εδώ :) Καλημέρα πολύ πρωινέ βρασίδα!

Roadartist είπε...

@ Freedula: Μου δίνεις χαρά :) σε ευχαριστώ..χαίρομαι που σου άρεσε ότι μου αρέσει :) Καλημέρα!

Roadartist είπε...

@LOCKHEARΤ : Μα γιατί το λές αυτό??? :) :) :) Καλημέρα lock!

Roadartist είπε...

@ Σοφια: Friens..κόλλημα για χρόνια..καλημέρα :)

faraona είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
faraona είπε...

Artista μου
κοιτα λιγο το θεμα με τα links στο χωρο εδω των σχολιων σου γιατι προσπαθησα 2 φορες και δεν ανοιγει οντως γι αυτο και τα διεγραψα τα δυο σχολια.Αλλα μετα οταν πηγα στο gmail μου οπου ηρθα και τα διαγραμμενα το πατησα και λειτουργει.Δεν ξερω τι συμβαινει.
Για δες το.

Roadartist είπε...

@mareld: Βρέχει και χιονίζει???? Τέλειες θα είναι οι χιονισμένες απαντήσεις.. :) θα περιμένω να τις δω, καλημέρα :)

Roadartist είπε...

@ Faraona: Φαραόνα καλημέρα πως να το δω??? Δεν είμαι και η πιο σχετική με τα τεχνολογικά.. Ευχαριστώ για τα links παντως, μπήκα (μεσω του gmail που ανοιξε οντως εκει κ απο εμενα) και τις διαβασα..Σου άφησα σχόλιο! Σε ευχαριστώ που μπήκες στο κόπο..γρρρ σαμποτάζζζζ :) Φιλιά!

Roadartist είπε...

@ Adonios: Χαίρομαι που βρήκες ενδιαφέρον στις απαντήσεις Αντώνιε εγώ σε ευχαριστώ για τη πρόσκληση, καλή σου μέρα! (Ελπίζω να σου αρέσει η amelie αν τη δεις τελικά, γιατί οι απόψεις διχάζονται)..

Roadartist είπε...

@ mane-tarious: Η αλήθεια ειναι οτι με τα ρακόμελα που έπινα στην Αμοργό δεν καταλάβαινα τίποτα manetarious....Πάντως ένα θεματάκι με το ύψος το έχω..και μπορώ να σου διηγηθώ ιστορίες για αγρίους..
Καλημέρα..(θέλω να πάω αμοργό..:)

iLiAs είπε...

..απέραντο γαλάζιο της θάλασσας..απέραντη θάλασσα...

Καλημέρα Αρτίστα με τα απέραντα χρώματα σου :)

νατασσΆκι είπε...

Μμμμ...

Για τη μουσική, το είχα καταλάβει
Αλλά με αιφνιδίασες με τον roadrunner -my middle name is beep-beep!!!
;)

επίσης έχουμε κοινά στα τραγούδια, την ταινία και το αγαπημένο βιβλίο,
και τώρα ξέρω ότι θα βρεθούμε και (σνα μεγαλύτερη) θα σε πάω για ντάκους !
(ή, καλύτερα, θα σου τους φτιάξω σπίτι ;) )

Καλημέρες μικρή μου αρτίστα, φιλιά πολλά :)))

Ανώνυμος είπε...

Α, δεν παίζω!!! Ήθελα να βάλω κι εγώ παραπάνω από μία απαντήσεις σε κάθε ερώτηση (ήταν το πρόβλημά μου στις περισσότερες...)

Σ' ευχαριστώ κι εγώ που έπαιξες αρτίστικο κορίτσι της μπλογκογειτονιάς :)

Ανώνυμος είπε...

ωραία συνέντευξη. την καλημέρα μου.

nikosm

Yiota είπε...

kyklothimiki...variesai eykola...nomizw vrika tin adelfi psixi mou :)

Μαριλένα είπε...

Δεν θα κάνω κήρυγμα για τα ζώα και τα διαμερίσματα: τα ζώα ειναι σαφώς ευτυχέστερα στα διαμερισματα, σε αντίθεση με τη δυστυχία που βιώνουν στον δρομο (στον οποίο ζουν μαξιμουμ ένα χρονο. μετά καπούτ)

Στο διαμέρισμα τους προσφέρεται ένα ζεστο σπιτι, φαγητο και πάνω από όλα καποιος που τα αγαπα και τα φροντίζει.

Το τελευταίο ειναι που έχει ιδιαίτερη σημασια, ειδικά για τους σκύλους.

πάντως κηρυγμα, δεν θα κανω :ΡΡ

τα φιλιά και την καλησπέρα μου
(όταν προκειται για ζωα και δη για αδέσποτα, δυστυχώς δεν μπορω να αντισταθώ και να μη γραψω..)

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Μια χαρά σε βρίσκω!

Καλό σου απόγευμα :)

dromaki είπε...

Οπως σε περίμενα να είσαι.
Παραπονιάρα μου γλυκειά:)))
Φιλάκια πολλά πολλά

Eulie Aeglie είπε...

Πολύ ωραίο. Μερικά απλά πράγματα. Έτσι να γνωρίζουμε σιγά σιγά ο ένας τον άλλο. Ναι, ναι. Θα παίξω το συντομότερο. Σ' ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση. Επίσης, να σου πω ότι αγαπώ κι εγώ πολύ την Amelie.

ναυτίλος είπε...

Το θέμα είναι αν με τις απαντήσεις που έδωσες , σε περίπτωση που σε συναντήσω κάποτε , θα καταφέρω να σε αναγνωρίσω ;
Απ' ότι κατάλαβα μόνο αν κρατάω καμμιά φωτογραφία της Amelie ...

mrs Smith είπε...

...και έτσι σε γνωρίζουμε λίγο καλύτερα...πέρα από τα πολύ ενδιαφέροντα ποστ σου :))))

Καλή σου ημέρα, υπόλοιπή.

Roadartist είπε...

@ iLiAs: Και εσύ να έχεις ένα όμορφο υπόλοιπο μέρας Ηλία! Δεν υπάρχει ομορφότερο χρώμα απο το γαλάζιο της θάλασσας..

Roadartist είπε...

@ νατασσάκι: Nατάσσα εξαιρετικά αφιερωμένο!!!! (ελπίζω να μπει κανονικά το link) : Coyote catches Road Runner

Xαίρομαι για τα κοινά.. που εντόπισες!! Μη με κολάζεις με τους ντάκους!! pleaseeeee :) :)

Roadartist είπε...

@ Δενδρογαλή: Δεν ήξερα οτι υπήρχε περιορισμός.. Ελευθερία δεν έχουμε? Οτι θες απαντάς και όσες απαντήσεις θες.. Ετσι νόμιζα.. Εγώ σε ευχαριστώ για τη πρόσκληση!

Roadartist είπε...

@ scriptamanent: ..εγώ μόνο απαντήσα .. χεχε τη καλησπέρα μου!

Roadartist είπε...

@ Yiota: Ωχ..welcome to the club!!

Roadartist είπε...

@ Μαριλενα: Kαλησπέρα Μαριλένα μου, κάνε όσα κηρύγματα θες, ειδικά αν προκειται για ζωα. Μόνο που εγώ γάτο είχα στο διαμέρισμα και υπήρχαν στιγμές που ένιωθα τύψεις ..που δεν είχε ένα κήπο να βγει να ανέβει στα δέντρα, να παίξει έξω..και όποτε πηγαίναμε εκτός .. άλλαζε πραγματικά η διάθεση του. Η αλήθεια είναι πως χρειάζονται και αυτά το χώρο τους να μπορούνε να ζούνε πιο καλά. Μπερδεγουει θέμα όντως καταλαβαίνω πως το εννοείς εσύ.

Roadartist είπε...

@ τo τέρας της «αμάθειας»: Καλησπέρα κέρας, είδα οτι σε κάλεσε η artanis, θα περιμένω τις δικές σου!

Roadartist είπε...

@ dromaki: Τα φιλιά μου dromaki, καλό μεσημέρι :) :)

ILIAS είπε...

E, για όλ'αυτά σε κάνω παρέα (διαδικτυακά) πολύ όμορφα :-))

Roadartist είπε...

@ Aeglie: Θα περιμένω να δω τις απαντήσεις σου Αίγλη, όποτε μπορέσεις καλό απόγευμα!

Roadartist είπε...

@ ναυτίλος: Δεν νομίζω οτι ήταν αυτός ο σκοπός του παιχνιδιού ναυτίλε.. Ε, δεν νομίζω να με γνωρίσεις..Ούτε καν με την φωτο της Αμελί, υπάρχούν πολλοί που αγαπάνε την συγκεκριμένη ταινία.. Καλό απόγευμα!

Roadartist είπε...

@ mrs Smith: Ναι κάπως μπορείς να το πεις αυτό mrs Smith!! Καλό υπόλοιπο ημέρας και σε σένα!

Roadartist είπε...

@ EKTORAS: Έκτορα αν σου αρέσουν μου δίνεις διπλή χαρά!..Να είσαι καλά σε ευχαριστώ για τη διαδικτυακή παρέα! :)

Μαριλένα είπε...

Αχ βρε καλλιτεχνιδα μου, όταν προκειται για ζωα, δεν το ελεγχω: η τρελλαμένη, θα λες, όποτε με βλεπεις να ρητορεύω επι του συγκεκριμένου θέματος και δεν θα χρειάζεται να σου εξηγώ..
(το γραψα και στο δικό μου "σπίτι", χαχχ)

φιλάκια :))

Roadartist είπε...

@ Μαριλενα: Σε καταλαβαίνω απόλυτα Μαριλένα. Καλά κάνεις και είσαι τόσο ευαισθητοποιημένη. Φιλιά.

mareld είπε...

Καλό σου απόγευμα!

Από το δάσος μου,
το βρεγμενο- χιονισμένο..
Να πας στο τζιβαέρι..να μας βρεις..

Φιλακια!

Μαργαρίτα είπε...

Να που σε γνωρίσαμε λίγο καλύτερα,
αν και όλες οι απαντήσεις σου σου
ταιριάζουν απόλυτα!!
*Νησί και γαλάζιο* ΤΕΛΕΙΑ!!!

Καλό απόγευμα κουκλίτσα μου :)
Φιλιά***

manolito είπε...

Διακρίνω μια ευαισθησία σε συνδυασμό με ρομαντισμό... Πολύ καλή! Καλό σου απόγευμα!

ILive2LoveMe είπε...

κρατάω κι εγώ 'κουτάκι αναμνήσεων' επίσης αγαπημένος αριθμός το 7. Αλήθεια είναι όμορφο να ανακαλύπτεις κοινά. Ντάκος.. τέλειο πράγμα! Κυκλοθυμικότατη με βρίσκω επίσης. Καλό απόγευμα, Φιλιά!

Fatale είπε...

roadartist...
ευχαριστώ για την πρόσκληση...

Μ'αρέσει και μένα ο ντάκος αλλά όχι με κρασί με ρακή..!!

Φιλιά

Βάσσια είπε...

Έξυπνο παιχνίδι και Road από τις απαντήσεις σου, σωστά είχα καταλάβει.
Φιλιά
(έπεται η σειρά μου το Σ/Κ)
:-)

tuco είπε...

εεεεε...
κοπελιά...
ξέχασες το κινητό σου...
Καλό Βραδάκυ!!!!!!!!!!

fvasileiou είπε...

Μα φυσικά σου αρέσει ο roadrunner -δεν θα μπορούσε να ήταν διαφορετικά για μια roadartist!

Βλέπω κι εσύ είσαι... χατζιδακισμένη :)

CU

Roadartist είπε...

@ mareld : Σας βρίκαμε και σας χαρήκαμε..Καλησπέρα, ευχαριστώ για την αποδοχή της πρόσκλησης!

Roadartist είπε...

@ Μαργαρίτα: Να είσαι καλά Μαργαρίτα, καλό βράδυ να έχεις :)

Roadartist είπε...

@ manolito: Να είσαι καλά! Καλό βράδυ κ σε σένα!

Roadartist είπε...

@ ILive2LoveMe: Εχουμε κοινά δηλαδή?? Πολύ μου αρέσει!! Καλό βράδυ να έχουμε, φιλιά.

Roadartist είπε...

@ Fatale: Αχ με ρακή!!!! Ναι μου αρέσει και με ρακί..αυτό εννοείται εγώ σε ευχαριστώ για την αποδοχή! Καλό βράδυ!

Roadartist είπε...

@ Vassia: Οκ Βάσσια .. η αλήθεια είναι οτι φαίνεται και απο τις αναρτήσεις πάνω κάτω.. δεν έχεις άδικο. Θα περιμένω τις δικές σου απαντήσεις. Καλό βράδυ.

Roadartist είπε...

@ tuco: Κάνεις πλάκα εσύ..αλλά ξέρεις πόσες φορές το ξεχνάω σπίτι και επιστρέφω κακήν κακώς για να το πάρω??? Αφηρημάδα.. tuco!! :)

Roadartist είπε...

@fvasileiou: E, ναι χαχα όντως ταιριάζει και με το νικ και με τη φιλοσοφία του! :) Ωραίος ομως! Ναι με τον Χατζιδάκη έχω πολύ τρέλα.. Καλό βράδυ!

BLUEPRINTS είπε...

ήταν αυτονόητο ότι ταιριάζουμε σε πολλά, δεν χρειάζονταν αυτές οι ερωτήσεις νομίζω...
καλήν εσπέραν αγαπητή

Flora είπε...

Γλυκειά μου roadartist

για μία ακόμη φορά βλέπω πόσα κοινά έχουμε!
Είναι πολλά...
Ντάκος, μουσικές, επαγγέλματα που θέλεις να κάνεις, θετικά και αρνητικά του χαρακτήρα μας, χαμόγελο της Τζοκόντας... (το έχω ακούσει χιλιάδες φορές, αλήθεια) κι άλλα δηλαδή που τώρα δεν μου έρχονται...

Σε ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση. Θα προσπαθήσω να απαντήσω όσο γίνεται πιο γρήγορα... Βέβαια, το διάστημα αυτό είμαι πνιγμένη κυριολεκτικά από τη δουλειά του σχολείου και μπαίνω μέσα στο δίκτυο για λίγο πάντα...
Να σκεφτείς την τελευταία ανάρτηση με τις γυναίκες οδηγούς την έκανα στο σχολείο δείχνοντας στα παιδιά πώς να βάζουν βίντεο στα μπλογκ τους... Εν τω μεταξύ αυτό το βίντεο... δεν ήθελα να το αναρτήσω... Μετά πήγαινα να το σβήσω και δεν έσβηνε...
Πολύ γέλιο!!! Οι μαθητές ξελιγώθηκαν στα γέλια.
Το βίντεο είναι επιλογή των μαθητών μου. Το κράτησα τελικά και μου θυμίζει την αστεία φάση...

Πω πω ... εσείς οι bloggers οι σωστοί μπαίνετε συχνά μέσα στο δίκτυο, επισκέπτεστε τα φιλικά blogs, επικοινωνείτε...
Εγώ είμαι λίγο γιαλαντζί blogger... τι να γίνει;

Eσύ πάντως αρτίστα μου, είσαι ο μέντοράς μου!

Φιλιά πολλά...

Roadartist είπε...

@ BLUEPRINTS: Δεν έχεις άδικο νομίζω, καλό βραδάκι blueprints!

Cookie είπε...

Αχαχα το κλέβω αυτό!! Και να μην παραπονιέσαι!! :))

Φιλιά!

Roadartist είπε...

@ Flora: Φλώρα είσαι φοβερή!
Κάθε φορά που σε διαβάζω, με χαροποιεί η ενέργεια σου!
Εσύ γιαλαντζί blogger?? Ποιος εσυ? Εσύ είσαι πολύ μπροστά βρε!! Ολόκληρο μάθημα έκανες στους μαθητές σου.. Μιλάμε οι μαθητές σου πραγματικά πρέπει να τα έχουνε δει όλα με σένα! Είσαι πολύ πρωτοποριακή.. Ακου να δεις.. Απίστευτη!! Και παραπονιέσαι..

Να σου πω .. αυτες τις ερωτήσεις μέσα σε 10 λεπτά θα τις έχεις απαντήσει όλες..
Αντε πάρε χαρτί και ξεκίνα!!!

Αντε! Φιλιά! :)

Roadartist είπε...

@ Clockwork Plum: Σε ευχαριστώ γλυκό δαμασκηνάκι :) Θα προσπαθήσω αλλά οι κακές συνήθειες, δύσκολα κόβονται!! :)

mmexer είπε...

Ατς.... ποιοτικό σε βρίσκω....
Με εξαίρεση το δημοσιογράφος στο πολιτικό ρεπορτάζ.... Ωχ Τρέμε Γιώργο Βλάχο χαχαχα

Roadartist είπε...

@ mmexer: ..ποιος είναι ο κύριος? Όλα τα νομίσματα έχουνε δύο όψεις, καλό βραδάκι mmexer!

marianaonice είπε...

Το παιχνίδι αυτό το βρήκα και στου Αντώνη και το έπαιξα και εγώ εκεί στο χώρο των σχολίων του! Πολύ μου άρεσε! Είναι μία ανασκόπηση του εαυτού μας στα πιο αντιπροσωπευτικά μας στοιχεία!!
Τα φιλιά μου roadartist και αυτό που κρατώ και το έχω ήδη εντοπίσει σε σένα είναι η θετικότητά σου!!

jf είπε...

Ευχαριστώ για την πρόσκληση... ίσως αργότερα. Βλέπεις με σκεπάζει το ρούχο στη φωτο μου :))

Roadartist είπε...

@ marianaonice: Και τα δικά μου φιλιά mariana, να εισαι καλα, σε ευχαριστω :) καλό βράδυ να έχουμε!

Roadartist είπε...

@ JF: Nα είσαι καλά jf κανένα πρόβλημα! Αν δε θες μην παίξεις :)
Καλό βράδυ να έχεις!!

3 parties a day είπε...

Ν' ανοίξουμε ένα βιβλιοπωλείο μαζί; :)

Roadartist είπε...

@ 3 parties a day: Aχ ναι μέσα!!!
:) :)

Artanis είπε...

Το κογιοτ και το γάτο Σιλβέστρο...Όλο κάτι κυνηγάω και τρέχω να το φτάσω...
Από πάντα όμως...

Roadartist είπε...

@ Artanis: Εμένα πάλι όλο με κηνυγούν!! Εντάξει..το θέμα πάντως είναι οτι και οι δυο μας είμαστε συνεχώς στο τρέξιμο! Αυτό είναι το μόνο σίγουρο τελικά artanis...

demon είπε...

Όχι, όχι, όχι! Εγώ θέλω αποκλειστικότητα. Καλά, άλλη φορά θα σε καλώ σε παιχνίδια που φτιάχνω εγώ! lol
Καλό σου Σαββατοκύριακο

Roadartist είπε...

@ demon: Με τρομάζεις.... :) καλό σκ και σε σένα!!

Ανώνυμος είπε...

Nτάκο με καρασί!!!
Στη γειτονιά μου κερνώ και Κρητική μουσική σήμερα.
Δεν ξέρω αν ξέρεις πως στο Ρέθυμνο τον ντάκο τον λένε -συνήθως - "κουκουβάγια".
Κι όταν οι πρωτοετείς φοιτητές το βλέπουν στους καταλόγους των μεζεδοπωλείων, γίνονται τα μάτια τους σαν της κουκουβάγιας!
Καλό βράδυ.

Ανώνυμος είπε...

Υ.Γ. Όταν είδα αυτό το "καρασί", ετσάκισα!
Ας το διορθώσετε νοητά παρακαλώ.

Roadartist είπε...

@ solomantzaros: Μα που είδες το "καρασί"??? Γιατί το ψάχνω και δεν το βρίσκω..?? Βρε κρητικάκι μήπως έχεις πιει καμία ρακή και έχεις βαλθεί να με τρελάνεις βραδιάτικα?? χαχαααχαα άντε και μόλις γύρησα σπίτι.. Μήπως κατά λάθος το κρασί, το διάβασες καρασί!!!! :) Φιλιά πολλά και αν βρεθώ στα μέρη σας εύχομαι να με κεράσετε ρακή, με συνοδεία κρητικής μουσικής και ΦΥΣΙΚΑ "κουκουβάγια". :)

dyosmaraki είπε...

Λοιπόοοον! Μήπως αντέγραψες τις σκέψεις μου??? (δηλαδή αυτές που έχω γράψει πουθενά???)
Εκπλήσσομαι με τα κοινά μας σημεία
Τελικά τα παιχνίδια σε φέρνουν πιο κοντά με τον άλλον που δεν γνωρίζεις...είναι σαν αυτό που λέγανε στην Ελληνική ταινία "ασμπέτα" (=to know us better).
Μία διαφορά έχουμε : (13)έχω πολλά κουτάκια με αναμνήσεις διάσπαρτα!!!

Πολύ ενδιαφέρουσες οι απαντήσεις σου....που σκιαγραφούν έναν πολύ ενδιαφέροντα χαρακτήρα.

Καλό Σαββατοκύριακο εύχομαι

Roadartist είπε...

@ dyosmaraki: Χαίρομαι πάρα πολύ για αυτό dyosmaraki!!! Κοίτα βασικά έχω δυο κουτάκια(γιατί το ένα με τα χρόνια ..ξεχείλισε!!) αλλά ανέφερα μόνο το ένα!! Να είσαι καλά, όντως τα παιχνίδια σε φέρνουν πολύ κοντά (ορισμένα βέβαια όχι όλα) με τον άλλο! Να είσαι καλά, σε ευχαριστώ. Καλό σκ!

Churchwarden είπε...

Road, με καθυστέρηση μεν, αλλά ανταποκρίθηκα-sorry.

Σοφία είπε...

Έχω κι εγώ "κουτί αναμνήσεων" μόνο που δεν είναι κάτω από το κρεβάτι αλλά μέσα στην ντουλάπα :-)

roadartist είπε...

@ Σοφία: Αλήθεια? Δεν είναι υπέροχο να κρατάς κάρτες απο γιορτές, γενέθλια..γράμματα? Εγώ ανα περιόδους το ανοίγω και τα κοιτώ (ακόμα και χαρτάκια που ανταλάσσαμε μέσα στη τάξη στο σχολείο την ώρα του μαθήματος..) και με γυρνάνε πραγματικά πίσω! Ξετυλίγονται απίστευτες στιγμές.. Φιλιά :0

Nefelli είπε...

Κι όμως είμαι ακόμα εδώ.....
Ρομαντική, μυστήρια, γοητευτική, ονειροπόλα,τρυφερή,γλυκιά αρτίστα μου....
Φιλί γλυκό κοριτσάκι

Roadartist είπε...

@ Nefelli: Eνα μεγάλο φιλί και απο εμένα Νεφέλη..ακόμα σας παιδεύει ο ΟΤΕ με τη σύνδεση? Ακόμα να επανασυνδεθείς?..Περιμένουμε ανάρτηση..ΦΙΛΙΑ!!

Related Posts with Thumbnails