29 Απριλίου 2008

Κ.Π. Καβάφης (29/4/1863-29/4/1933)

Ο Κωνσταντίνος Καβάφης γεννήθηκε και πέθανε σαν σήμερα..
(29 Απριλίου 1863-29 Απριλίου 1933).
Υπήρξε ένας από τους σημαντικότερους ποιητές των αρχών του 20ου αιώνα.
Ο ίδιος έχει γράψει για τη ζωή του..
«Είμαι Κωνσταντινουπολίτης την καταγωγήν, αλλά εγεννήθηκα στην Αλεξάνδρεια - σ' ένα σπίτι της οδού Σερίφ· μικρός πολύ έφυγα, και αρκετό μέρος της παιδικής μου ηλικίας το πέρασα στην Αγγλία. Κατόπιν επισκέφθην την χώραν αυτήν μεγάλος, αλλά για μικρόν χρονικόν διάστημα. Διέμεινα και στη Γαλλία. Στην εφηβικήν μου ηλικίαν κατοίκησα υπέρ τα δύο έτη στην Κωνσταντινούπολι. Στην Ελλάδα είναι πολλά χρόνια που δεν επήγα. Η τελευταία μου εργασία ήταν υπαλλήλου εις ένα κυβερνητικόν γραφείον εξαρτώμενον από το υπουργείον των Δημοσίων Έργων της Αιγύπτου. Ξέρω Αγγλικά, Γαλλικά και ολίγα Ιταλικά».
Αυτοβιογραφικό σημείωμα του Κ.Π. Καβάφη
Ο Καβάφης έγραψε 154 ποιήματα, στα οποία θα πρέπει να υπολογιστούν άλλα 75 που παρέμειναν ανέκδοτα εώς το 1968 και τα οποία βρέθηκαν στο αρχείο του ή σε χέρια φίλων του, καθώς και 27 αποκηρυγμένα ποιήματα του. Επίσης, έγραψε κάποια πεζά, δοκίμια και μελέτες. Ο ποιητής επεξεργάζονταν επίμονα κάθε στίχο, ακόμα και για ολόκληρα χρόνια, προτού τον δώσει στην δημοσιότητα. Σε αρκετές από τις εκδόσεις του υπάρχουν διορθώσεις από το χέρι του, καθώς συχνά όταν επεξεργαζόταν τα ποιήματά του τα τύπωνε διορθωμένα.
Ο Καβάφης έχει μελετηθεί πολύ παγκοσμίως. Τα ποιήματά του εκδόθηκαν και εκδίδονται σε συλλογές. Πρόκειται για τον πιο πολυμεταφρασμένο Νεοέλληνα λογοτέχνη. Στην οδό Λέψιους στην Αλεξάνδρεια, το διαμέρισμα του Καβάφη έχει μετατραπεί σε μουσείο με εκδόσεις, χειρόγραφα, μεταφράσεις, δημοσιεύματα και έργα τέχνης εμπνευσμένα από το έργο του.
Όποιος επιθυμεί μπορεί να διαβάσει ποιήματα του: εδώ

Με αφορμή τη συμπλήρωση 75 ετών από το θάνατό και 145 ετών από τη γέννηση του Κ.Π.Καβάφη, η Γεννάδειος Βιβλιοθήκη-Αμερικανική Σχολή Κλασικών Σπουδών στην Αθήνα, τιμά τον Κ.Π.Καβάφη με μια σειρά εκδηλώσεων που ξεκινούν το σημαδιακό, για τη ζωή του, μήνα Απρίλη και θα διαρκέσουν έως τις 30 Ιουνίου.
«Μνήμη Κ. Π. Καβάφη, εβδομήντα πέντε χρόνια από το θάνατο του», στη Γεννάδειο Βιβλιοθήκη (Σουηδίας 61, Κολωνάκι, τηλ: 210-7210536)
Διάρκεια Έκθεσης: έως την Δευτέρα 30 Ιουνίου 2008
Ώρες λειτουργίας: Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη, Παρασκευή: 9:00 έως 17:00 Πέμπτη: 9:00 έως 20:00, Σάββατο: 9:00 έως 14:00
Για περισσότερες πληροφορίες: http://www.gennadius.gr/

202 σχόλια:

1 – 200 από 202   Νεότερο›   Νεότερο»
ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

"...τούτο προσπάθησε τουλάχιστον όσο μπορείς: Μην την εξευτελίζεις..."
Μοναδικός!!!

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Μαριλένα είπε...

Xριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά καλλιτέχνιδα μου :))

λατρεμένος ο Καβάφης.
όχι σε όλα
όχι στα ηθικοπλαστικά του, σαν την Ιθάκη, αλλά στα άλλα..

στα κεράκια
στον γέρο

στα ερωτικά του

και προπαντων στην Πόλη
που μας ακολουθεί..


φιλιά πολλά και καλο βράδυ :)

Side21 είπε...

Αρτίστα μου ...
Άμποτε νά 'τανε ο κόσμος
όπως φαίνεται ολόχρωμος
μέσα απ' τα μάτια των ποιητών ...
Χρόνια σου πολλά ...

faraona είπε...

Αχ αυτος ο Καβαφης μας χαραξε τα χερια και την καρδια μας.
Γι αυτο το "...μην την εξευτελιζεις" δεχτηκαμε πολλες φορες χαστουκια κι γυρισαμε κι απο την αλλη...Πολυ καλα κανεις και μας τον ξαναθυμιζεις .


φιλια

Γωγώ Πακτίτη είπε...

Χριστός Ανέστη!

καιρό είχα να διαβάσω Καβάφη.
να'σαι καλά που μου τον θύμησες...

μια όμορφη μέρα να έχεις...:)

iLiAs είπε...

Χριστός Ανέστη!
Χρόνια πολλά Αρτίστα με πολύ χαρά! :)

Καλή σου μέρα :)


..μ' αρέσει ;)
Απόγευμα η ώρα τέσσερες, είχαμε χωρισθεί
για μια εβδομάδα μόνο... Αλλοίμονον,
η εβδομάς εκείνη έγινε παντοτινή

Σπύρος είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ :)...

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΚΑΒΑΦΗ..εξάλλου αν θυμαμαι στο παιχνιδι περι ποιησης τον θαυμασαμε όλοι μέσα απο τα ποιηματα του :)

φιλια καλημερα

manetarius είπε...

Καλημέρα roadoύλα!
Χρόνια πολλά!!!

Από Μηχανής Θεός είπε...

Ανάσταση... Αναγέννηση... ΚΑΒΑΦΗΣ!

Ταυτόσημες αλήθειες ζωτικές για ανθρώπους με μάτια ανοιχτά και καρδιά μεγάλη...

Χρόνια πολλά και καλημέρες!

Sophia Kollia είπε...

Λοιπόν για μένα , εκτός από 3-4 τα υπόλοιπα δεν μου αρέσουν.Πιθανόν να είμαι ο μοναδικός άνθρωπος στον πλανήτη που το λέει.Τα έχω διαβάσει ,τα έχω σκεφτεί πολύ,αλλά....
Καλημέρα και όπως πάντα ευχαριστούμε για την ενημέρωση.
Ας πάω να τα ξαναδιαβάσω,,,τώρα που μεγάλωσα μπορεί να τα δω αλλιώς....

diavatis είπε...

καλλιτέχνιδά μου...

Χρόνια πολλά!

αυτό που μου άρεσε περισσότερο ήταν οτι η έκθεση θα διαρκέσει μέχρι 30 Ιουνίου ;)

έχω σκοπό να κατέβω Αθήνα μέσα στον Ιούνιο... είναι μια καλή ευκαιρία να την επισκεφτώ την έκθεση

να σαι καλά
την καλημέρα μου

"ζαχαρούλα.." είπε...

καλημέρα!! Χριστός Ανέστη!!

σε ευχαριστώ για αυτά τα υπέροχα που μαθαίνω στο "σπιτάκι" σου!!!

φιλιά!

Μαργαρίτα είπε...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!

Να είσαι καλά :))

είμαι λίγο βιαστική..

τα φιλιά μου***

Hfaistiwnas είπε...

Καλημέρα! Roadartist Χρόνια πολλά! Χριστός Ανέστη! Είναι ο μόνος ποιητής που μου έχει μείνει απο τα σχολικά χρόνια λόγω της ζωής του και των νοημάτων που υπήρχαν στα ποιήματά του. Μου είχε κάνει εντύπωση το όνομα "Καισαρίων" απο τους Αλεξανδρινούς Βασιλείς... κάτι είχα απο τότε με αυτά τα ονόματα...
Καλημέρα!!!

ΥΓ. Σου χρωστάω κάτι.. δεν το ξέχασα!

Agobooks είπε...

Χριστός Ανέστη!
Τεράστιος!!!
Την Ελλάδα τη λατρεύω και για τον (και από τον) Καβάφη της!

leila είπε...

Χριστος Ανεστη, roadartist και Χρονια Πολλα!
μου αρεσει ο Καβαφης και φυσικα οταν περασα απο Αλεξανδρεια στο σπιτι του συγκινηθηκα..

BUTTERFLY είπε...

Ωραιο αφιερωμα...
Καβαφης, Ελυτης, Καλβος, Ριτσος, Σεφερης, Καρυωτακης, Πολυδουρη, Σολωμος. Εμπειρικος και τυοσοι ακομα!...τοσο πλουτο εχουμε και δεν γνωριζουμε! Ευτυχως που υπαρχουν ανθρωποι σαν κι εσενα και μας τα θυμιζουν!
Χρονια Πολλα, Χριστος Ανεστη!

vasikos metoxos είπε...

Χρόνια πολλά!!!

Το 18ο σχόλιο είναι ικανό να αποτελέσει αναφορά σε σχέση με το 3454, ας πούμε )))))

Να δεις όταν βγει την ταινία "όταν ο Καβάφης συνάντησε τον Πεσόα" . Εξαιρετικό "ντοκυμανταιρ" μυθοπλασίας...

Fatale είπε...

Χρόνια Πολλά Roadartist...
Αγαπώ την ποίηση του Καβάφη..Μοναδικός!!

Φιλιά

island είπε...

Χρόνια πολλά αγαπητή.Ο Καβάφης είναι από τους λίγους που μέχρι σήμερα που τον διαβάζω δεν τον έχω πιάσει καθόλου.Παράξενο γιατί μου αρέσει η γραφή του.

Καλή συνέχεια να έχεις

Fegia είπε...

Καλημέρα και χρόνια πολλά.
Μπράβο για την πληρέστατη ενημέρωση για ένα μεγάλο, πολύ μεγάλο ποιητή.
Πάντα συνεπής στην προσπάθεια να μας κρατάς σε ευχάριστη αγωνία, περιμένοντας την επόμενη δημιουργική σου ανάρτηση...
Συνέχισε.

Σοφία είπε...

Μεγάλο και φωτεινό διαμάντι ο Καβάφης! Από τους πρώτους ποιητές που διάβασα και εξακολουθώ να διαβάζω!
Χρόνια Πολλά roadartist, Χριστός Ανέστη!

Roadartist είπε...

Χρόνια πολλά σε όλους! Να είστε καλά όλοι :))

@ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ: Αγαπητή γλαρένια πολύ αγαπημένο αυτό το ποίημα του, μοναδικός πραγματικά!
Nα είσαι καλα..Χρόνια σου πολλά!

Roadartist είπε...

@ Μαριλενα: Καλησπέρα και χρονια πολλά Μαριλένα μου! Να εισαι καλα σε ευχαριστώ για τις ευχές σου!
Γούστα είναι αυτά!! :) Απίστευτα ιδιοφυής..εχει 'χαράξει' τις ζωές αρκετών ανθρώπων με τα ποιήματα του! Να σαι καλά!

Roadartist είπε...

@ Side21: Καλά θα ήταν side21.. Χρόνια πολλά και σε σένα, πολλές ευχές..

Roadartist είπε...

@ faraona: Ακριβώς έτσι φαραόνα, "μην την εξευτελίζεις
μες στην πολλή συνάφεια του κόσμου,
μες στες πολλές κινήσεις κι ομιλίες".. "στων σχέσεων και των συναναστροφών την καθημερινήν ανοησία".. Να διδασκόμαστε και μέσα απο τη ποίηση..Να είσαι καλά, σε ευχαριστώ :)

Roadartist είπε...

@ Γωγώ Πακτίτη: Χαίρομαι που τον θυμήθηκες ειδικά μια μέρα σαν τη σημερινή! Να σαι καλά Γωγώ :)

Roadartist είπε...

@ iLiAs: Καλησπέρα Ηλία, ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου, επίσης! Όμορφο απόσπασμα :)

Roadartist είπε...

@ LOCKHEART: Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές lockheart, και εσύ ότι επιθυμείς. Αξίζει να ξαναθυμόμαστε τέτοιες μορφές..Ναι σε εκείνο το παιχνίδι που αναφέρεις, με έχει και εμένα εντυπωσιάσει το πόσοι τελικά είχανε επιλέξει Καβάφη (τότε είχα βάλει Δημουλά..) αν και αμφιταλαντευόμουν .. :)

Roadartist είπε...

@ mane-tarious: Να είσαι καλά manetarious, καλη προσαρμογή ξανά πίσω, χρόνια πολλά κ σε σένα!

Roadartist είπε...

@ Από Μηχανής Θεός: Καλησπέρα θεέ, ταυτόσημες...ναι μπορείς να το πεις.. :) Να εισαι καλα, ευχαριστώ για τις ευχές, ανταποδίδω!

Roadartist είπε...

@ sofia: Καλησπέρα Σοφία, όποτε το ακούω (εν προκειμένω διαβάζω..) αυτό πραγματικά με εκπλήσσει.. και δεν το καταλαβαίνω.. :) Δεν νομίζω να φταίει η ηλικία, απο το Γυμνάσιο που είχα πάρει τα ποιηματα του, πραγματικά τον αγάπησα μεσα απο όλα όσα διάβασα! Αλλά έτσι είναι η τέχνη, πάντα υπάρχει μια διαφορετική άποψη! Να είσαι καλά!

Roadartist είπε...

@ diavatis: Να είσαι καλά διαβάτισσα, μπορεί ως τότε να έχω βρει χρόνο να την επισκεφτώ κ εγώ, οπότε θα μπορώ να σου πω την 'γνώμη' μου. Χρονια σου πολλα!

Roadartist είπε...

@ "ζαχαρούλα..": Να εισαι καλα, είναι χαρά μου πραγματικά. Καλό απόγευμα να έχεις, χρόνια πολλά!

Roadartist είπε...

@ Μαργαρίτα: Καλησπέρα Μαργαρίτα, σε ευχαριστώ για τις ευχές σου, στις ανταποδίδω :))

Roadartist είπε...

@ Hfaistiwnas: Καλησπέρα Ηφαιστίωνα
χρόνια πολλα κ σε σένα! Τι μου χρωστάς? Γιατί δεν θυμάμαι για τι λες..Ναι μοναδικός ο Καβάφης, φιλιά!

Roadartist είπε...

@ N.Ago: Να είσαι καλά ago μου, χρονια σου πολλα, ευχαριστώ πολύ για τις ευχες σου! Ειναι μοναδικός ποιητής οντως! Καλό μεσημέρι!

Roadartist είπε...

@ leila: Θα ήθελα να πάω και εγώ πολύ .. :) να εισαι καλα leila μου ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου, τόσο εδώ όσο και στο προηγουμενο post. Να σαι καλα!!

Roadartist είπε...

@ BUTTERFLY: Πεταλουδίτσα σε ευχαριστώ για τα λόγια σου, ειναι χαρά να τους θυμάμαι μαζί σας! Χρόνια πολλα κ σε σένα, φιλια!

Roadartist είπε...

@ vasikos metoxos: Βασικέ μέτοχε να εισαι καλα για τη πρόταση σου θα το σκεφτώ :)) και δεν θα χάσω το ντοκιμαντερ που προτίνεις!! Χρόνια πολλά!

Roadartist είπε...

@ Fatale: Και εγω το ίδιο fatale χρονια πολλά κ σε σένα!

Roadartist είπε...

@ island: Καλησπέρα αγαπητέ :) μα γιατί? Περιεργο όντως.. Να εισαι καλα φίλε μου, χρόνια σου πολλα!

Όναρ είπε...

Χρόνια Πολλά και ένα ζεστό welcome back σε όλους μας..

Roadartist είπε...

@ Fegia: Σε ευχαριστώ fegia για τα λόγια σου και τις ευχές. Είναι αρκετά όμορφο να συνταξιδεύουμε μαζί σε όσα αγαπάω. Καλό απόγευμα.

Roadartist είπε...

@ Σοφια: Το ίδιο και εγώ Σοφία, αξίζει να θυμόμαστε και να διαβάζουμε συνέχεια έργα τέτοιων μοναδικών ποιητών.. Καλό απόγευμα!

Roadartist είπε...

@ Όναρ: Χρόνια πολλά και απο εμένα οναρ! Ζεστό welcome back, γιατί 'φάγαμε' αρκετή βροχή και κρύο τις προηγούμενες μερες! :))) Καλό μεσημέρι!

eva είπε...

"Απ' όσα έκαμα κι απ' όσα είπα
να μη ζητήσουνε να βρουν ποιος ήμουν.
Εμπόδιο στέκονταν και μεταμόρφωνε
τες πράξεις και τον τρόπο της ζωής μου.
Εμπόδιο στέκονταν και σταματούσε με
πολλές φορές που πήγαινα να πω.
Οι πιο απαρατήρητές μου πράξεις
και τα γραψίματά μου τα πιο σκεπασμένα
εκεί μονάχα θα με νιώσουν.
Αλλά ίσως δεν αξίζει να καταβληθεί
τόση φροντίς και τόσος κόπος να με μάθουν.
Κατόπι-στην τελειοτέρα κοινωνία-
κανένας άλλος καμωμένος σαν εμένα
βέβαια θα φανεί κ' ελεύθερα θα κάμει."

Μαθήματα μετριοφροσύνης από έναν από τους μεγάλους που περπάτησαν σ' αυτή τη γη...

Φιλιά και Χρόνια πολλά :))

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Πέρασα για Χρόνια Πολλά και κόλησα.
Αυτά μας κάνεις και πως να σε ξεχάσουμε.
Χριστός Ανέστη Roadartist.

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Βαμμένη. Να σε φέγγει φως αρρωστημένο.
Διψάς χρυσάφι. Πάρε, ψάξε, μέτρα.
Εδώ κοντά σου, χρόνια ασάλευτος να μένω
ως να μου γίνεις Μοίρα, Θάνατος και Πέτρα.


Γλυκιά η σκέψη σου για
ένα αφιέρωμα στον Καβάφη
Τον ποιητή που όλοι γνώρισαν
και αγάπησαν

καλησπερα

τσιου!!!


υγ.
την ίδια ώρα ήρθαμε ο ένας στον άλλο χαχαχαχαα

reader είπε...

Χριστός Ανέστη! Χρόνια σου πολλά, καλά και χαρούμενα!
Οι αναρτήσεις σου πάντα υπέροχες! Στην πεντάδα των αγαπημένων μου ποιητών ο Καβάφης!
Σ' ευχαριστούμε, να 'σαι καλά!

ILIAS είπε...

Χρόνια Πολλά και απο το blog σου αγαπητή Roadartist, πολύ όμορφο το αφιέρωμά σου στον Καβάφη.
Διάλεξα να διαβάσω το 1ο και το τελευταίο απο τα ποιήματά του που έδωσες στο λινκ. Τα "τείχη" τέλειο, μου θύμισαν το The Wall απο Pink Floyd. "Τα περίχωρα της Αντιοχείας" (1933) πάλι, μέχρι το θάνατό του έγραφε, ίσως να προαισθανόταν το τέλος. Πάντως πολύ χρήσιμο λινκ, το έβαλα στα αγαπημένα, τώρα έχω όλο τον Καβάφη, όποτε θέλω να διαβάζω!
Και πάλι ευχαριστώ και πάλι Χρόνια Πολλά και ευτυχισμένα!

Cookie είπε...

Είναι σίγουρα ένας από τους μεγαλύτερους Έλληνες ποιητές. Λέξεις που δε θα φανταζόσουν ποτέ σε ποίημα, αυτός τις έκανε μελωδικές... Είναι πραγματικά μεγάλος...

Δεν είμαι εκεί για να δω και αυτές τις εκδηλώσεις, αλλά τι να γίνει; :))

Φιλάκια πολλά, να 'σαι καλά Ρόαντ :)

DarkChild είπε...

de xraiazontai polla logia gia ton kavafi..apla enas ek ton korifaion..

Θερμοπύλες

Τιμή σ' εκείνους όπου στην ζωή των
ώρισαν και φυλάγουν Θερμοπύλες.
Ποτέ από το χρέος μη κινούντες·
δίκαιοι κ' ίσιοι σ' όλες των τες πράξεις,
αλλά με λύπη κιόλας κ' ευσπλαχνία·
γενναίοι οσάκις είναι πλούσιοι, κι όταν
είναι πτωχοί, πάλ' εις μικρόν γενναίοι,
πάλι συντρέχοντες όσο μπορούνε·
πάντοτε την αλήθεια ομιλούντες,
πλην χωρίς μίσος για τους ψευδομένους.

Και περισσότερη τιμή τούς πρέπει
όταν προβλέπουν (και πολλοί προβλέπουν)
πως ο Εφιάλτης θα φανεί στο τέλος,
κ' οι Μήδοι επί τέλους θα διαβούνε.

Βάσσια είπε...

Tι να πω- απλά λατρεμένος!

Σε ένα μεγάλο σχόλιο, και συγχώρεσέ με Road μου γι' αυτό, θα αφήσω τον Κώστα Βάρναλη να μιλήσει για τον Κωνσταντίνο Καβάφη.
:-)

" Μοναδικός, ανομοίαστος κι ανεπανάληπτος

Ή «Επιθεώρηση Τέχνης» πιστεύοντας πώς ή πνευματική κληρονομιά του Καβάφη ανήκει στον Ελληνικό Λαό, αφιερώνει αυτό το τεύχος της στο μεγάλο Αλεξανδρινό ποιητή. Αντί για ένα δικό της προλογικό άρθρο στο αφιέρωμα, δημοσιεύει τη σύντομη, αλλά μεστή, ομιλία του πρύτανη των Ελλήνων ποιητών Κώστα Βάρναλη, στην τιμητική εκδήλωση για τον Καβάφη πού οργάνωσε ή Εταιρία Ελλήνων Λογοτεχνών στο θέατρο Παπά, στην 1η Δεκέμβρη 1963.

"Νομίζω, πώς άργησε πολύ ο πνευματικός κόσμος της Ελλάδας να τιμήσει «δημοσία» κι επίσημα το μεγάλο Άλεξαντρινό Ποιητή. Της πρέπει έπαινος τής 'Εταιρίας μας, του αρχαιότερου λογοτεχνικού σωματείου τής χώρας, για την πρωτοβουλία της νά γιορτάσει τα εκατόχρονα του Ποιητή.
Μ' εύχαρίστησή μου δέχτηκα το χρέος νά προλογίσω εγώ, σαν ο πρεσβύτερος από τους ομοτέχνους μου, την σημερινή γιορτή. Αλλά και με κάποιο φόβο: μες τα λίγα λεφτά τής ομιλίας μου δε μπορέσει ο θαυμασμός μου νά φτάσει το μέγεθος τής ποιητικής αξίας του Καβάφη. Ευτυχώς άλλοι αγαπητοί συνάδελφοι, αρμοδιότεροι μελετητές του έργου του και γνώστες του άνθρώπου, θα ικανοποιήσουνε και το δικό σας και το δικό μου θαυμασμό.
Ό Καβάφης μπορεί ν' ανήκει στη δοξασμένη γενιά των «καταραμένων ποιητών». 'Αλλ' είναι από τους πρώτους! Μοναδικός, ανόμοιαστος κι ανεπανάληπτος. Μοναδικός και προσωπικός και στη σκέψη του και στην τέχνη του και στη γλώσσα
του.
Είναι στα χρόνια μας ο περισσότερο διαβαζόμενος και συζητούμενος ποιητής. Για κανένα άλλο δε γραφτήκανε και δε γράφονται τόσο πολλά βιβλία και μελέτες (ύστερ’ από το Σολωμό και τον Παλαμά) όσα γι ' αυτόν. Και του αξίζει. 'Αποτελεί το πιο ενδιαφέρον πρόβλημα των νεοελληνικών γραμμάτων και για τους θαυμαστές του και για τους αρνητές του.
Και πραγματικά είναι από τους ποιητές, πού δεν τους διαβάζεις μία φορά κ' υστέρα τους αφήνεις. Τουναντίον πάντα ξαναγυρίζεις σ' αυτούς και πάντα τους βρίσκεις καλύτερους και πάντα επίκαιρους σε κάθε περίσταση. Γιατί ο λόγος του έχει πολύ βάθος και μιλάει πολύ άμεσα σ' όλες τις ψυχές.
Πόσο αντίθετος με το Σολωμό — όσο αντίθετοι κ' οι καιροί πού ζήσανε! Μα κ' οι δυο τους νιώσανε κ' εκφράσανε αυθεντικά και τελειωτικά, ο ένας τα νιάτα κι ο άλλος τα γερατειά του καιρού τους. Ό Σολωμός έζησε στα χρόνια τής ανόδου του «νέου κόσμου» κι έψαλλε με πάθος το μέγα κι άφταστο ιδανικό κάθε καιρού και τόπου την ελευθερία: εθνική, πολιτική, πνευματική. Ό Καβάφης πρόφτασε να ιδεί τις στερνές αναλαμπές αυτού του κόσμου, πού έσβηνε- και είδε την κατηφοριά του. Την είδε με τραγικά γελούμενη ειρωνεία και συγγνώμη. Είδε και ξεσκέπασε, «άφ' υψηλού» την ματαιότητα των πίστεων και των προλήψεων, των αρετών και των αμαρτιών, αμαρτωλός κι αυτός, αλλά και σοφός κ' ενάρετος — αν θεωρήσουμε, κατά τη γνώμη του, πρώτη σοφία κι αρετή την Ποίηση,

Ή ποίηση του Καβάφη ομολογεί με καταπληκτικήν ειλικρίνεια τις αδυναμίες τις δικές του και τάχα του παρελθόντος, πραγματικά όμως του παρόντος — κάθε τέτοιου ιστορικού παρόντος.
Ή ποίηση αυτή πηγάζει κυρίως από τη Σκέψη κι αποτείνεται στη σκέψη. Ό Καβάφης είναι από τους λίγους τεχνίτες του Λόγου, πού είχε νουν. Και λέγω νουν όχι την πολυμάθεια παρά τη ρεαλιστική όραση και κρίση: την ικανότητα νά κρίνει, νά κατανοεί ο σκεφτόμενος άνθρωπος πώς και που βαδίζει ο κόσμος και που πρέπει νά βρίσκεται ο ίδιος.
Τον καιρό, πού οι περισσότεροι συγκαιρινοί του υπηρετούσανε με την πέννα το Δημόσιο ψέμα, ο Καβάφης το αρνήθηκε θαρρετά με τη γνώση του. Κι έμεινε αρνητής. Δεν τόνε βοήθησε ο καιρός του νά γίνει οδηγός.
Ό λόγος του είναι απλός, ακριβολόγος, ουσιαστικός, χωρίς τίποτα το περιττό, γιατί ή Αλήθεια αποκρούει τα στολίδια. Είναι λόγος σχεδόν πεζογραφικός. Εχθρός του μάταιου λυρισμού, στάθηκε ένας από τους μεγαλύτερους λυρικούς του νεοελληνικού Παρνασσού".
ΚΩΣΤΑΣ ΒΑΡΝΑΛΗΣ.

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Φιλενάδα,
για άλλη μια φορά μας θυμίζεις...
Τιμητικά, εμπεριστατωμένα...

Είναι μοναδικός,χωρίς παράλληλα, είναι πρόκληση, τα παιδιά δεν τον καταλαβαίνουν πολλές φορές, γιατί ο Καβάφης προτού διδαχθεί, πρέπει να φωτιστεί... Είναι τόσο κρίμα να διδάσκεται σε πλαίσιο μίας το πολύ δύο διδακτικών ωρών !
Πολλές φορές έρχονται οι στίχοι του... Τον τελευταίο καιρό, λόγω διαφόρων συγκυριών, ψελίζω συχνά μεταλλαγμένο το "για Λακεδαιμονίους θα μιλάμε τώρα"!
Πρόσφατα έχει έρθει και στα χέρια μου μια έκδοση από το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας, "Συνομιλώντας με τον Καβάφη, Ανθολογία ξένων καβαφογενών ποιημάτων", Θεσσαλονίκη 2000, σε Επιμέλεια Νάσου Βαγενά. Αυστραλία, Χιλή, Κολομβία, Η.Π.Α. και, και, και... χώρες με ποιητές που "συνομιλούν" με τον Καβάφη!
Ξέρω ότι υπάρχει και ταινία με τη ζωή του, δεν την έχω δει, δεν έχω ακούσει κριτικές...

Χρόνια πολλά,σε φιλώ πολύ γλυκά,
καλό βράδυ!
Να σαι καλά!

? είπε...

είναι αυτό που λέμε αξία (ποιητική): ανεκτίμητη!

Artanis είπε...

Καλησπέρα Καλλιτέχνιδα...Από τους πιο αγαπημένους μου ο Καβάφης, απλά υπέροχος...Και το πιο παράξενο, πέθανε ακριβώς τη μέρα των γεννεθλίων του...
Όλα του όμως τα ποιήματα, ήταν κομμάτια από την ψυχή του...
Σε χαιρετώ καλή μου, από βδομάδα θα ανεβάσω και το παιχνίδι...
Σου στέλνω πολλά φιλιά...

Sweet and bitter είπε...

Από τους αγαπημένους μου ποιητές! :)

Τα φιλιά μου, καλλιτέχνιδα!

marianaonice είπε...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ με υγεία, αγάπη, χαρά και πρόοδο!!
Καβάφης: Ο αγαπημένος μου!! Τι να πω!! και έχουμε γενέθλια με μία μέρα διαφορά! 29/4 αυτός 30/4 εγώ! τον λάτρεψα, ίσως γιατί η μελαγχολία του αγγίζει την ψυχή μου και γίνεται και δική μου μελαγχολία!!
Φιλιά road!

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά!
Δεν ξέρω και πολλά από ποίηση, αλλά ο Καβάφης μου αρέσει αρκετά...

.......marmarigi....... είπε...

xronia polla kai panta na mas thymizeis aytoys tous megalous toy pneymatos !!!

P. Kapodistrias είπε...

Πρωτοκορυφαίος και ουσιαστικά αναστάσιμος, παρότι δείχνει πένθιμος!

Σ' ευχαριστώ για τη Μνημοσύνη του Μεγάλου αυτού Έλληνα!

Χριστός Ανέστη Αληθώς!

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Χριστός Ανέστη, Χρόνια σου Πολλά καλλιτέχνιδα μου :)

Laplace είπε...

απο τους 'μεγαλύτερους' ελληνες..
που σε 'σηκωνει ψηλά' κ μόνο το ακουσμα του ονοματος του..

χρονια πολλα,χριστος ανεστη,περασες καλα?

Yiota είπε...

Χρόνια Πολλά κούκλα!

ο καβάφης είναι από τους αγαπημένους μου. μοναδικός!

τα φιλιά μου

Roadartist είπε...

@ evaggelia-p: Καλημέρα Ευαγγελία και χρόνια πολλά. Αυτή ακριβώς η μετριοφροσύνη τον κάνει όμως αληθινά πιο μεγάλο.. Σωστά? :)

Roadartist είπε...

@ epikuros: Ευχαριστώ πολύ Επίκουρε για τα λόγια σου, να περνάς τότε.. :) Χρόνια πολλά!!

Roadartist είπε...

@ karaflokotsifas: Καλημέρα Τρελέ κότσιφα, είδες τα μεγάλα πνεύματα? χαχαχααχα να είσαι καλά βρε, φιλιά πολλά :))

Roadartist είπε...

@ Μαργαρίτα: Καλημέρα Μαργαρίτα, σε ευχαριστώ :) χρονια πολλά και σε σένα!! Ποιοι είναι οι άλλοι 4 αγαπημένοι σου ποιητές? Φιλιά!

Roadartist είπε...

@ EKTORAS: Εκτορα πολύ χάρηκα με το σχόλιο σου! Χαίρομαι που δεν αγνόησες το link, αλλά αντίθετα μπήκες στην σελίδα, την έψαξες και την έβαλες στα αγαπημένα σου.. Πραγματικά νομίζω οτι όντως αξίζει!
Σε ευχαριστώ εγώ, καλημέρα :))

Roadartist είπε...

@ Clockwork Plum: Δεν πειράζει που δεν θα είσαι εδώ :) Αρκεί να αγαπήσεις ξανά τα ποιήματα του, θα είναι σαν να εχεις δει 1000 εκδηλώσεις τέτοιες.. :) Να εισαι καλα γλυκό δαμασκηνάκι, καλημέρα!

Roadartist είπε...

@ DarkChild: Ακριβώς έτσι dark cinemania child! Οπως το έγραψες!! Χρονια πολλα :)

Roadartist είπε...

@ Vassia: Βάσσια μου σε ευχαριστώ πολύ για το κείμενο που παρέθεσες! Αυτό είναι απο τα θετικά του blog οταν καποιος απο εσας μου δινει την ευκαιρία να μου προσφερει την ευκαιρία να διαβασω κατι που δεν εχω δει ως τωρα. Οποτε λοιπον βλεπεις οτι μπορεις να παραθεσεις κατι, που σου αρεσε εσενα, μη διστασεις.. Διψάω για ότι αφορά τέτοια θέματα, άλλωστε γι'αυτό τα θέτω ως προς συζήτηση. Χίλια ευχαριστώ λοιπόν.. Πάω να το ξαναδιαβάσω :))

Roadartist είπε...

@ ΚΟΚΚΙΝΗ ΟΜΠΡΕΛΑ: Καλημέρα Κοκκινη Ομπρελίτσα :) σε ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια που μου αφήνεις, να είσαι καλά.. Το ίδιο με εσένα και εγώ. Μου έρχονται διάφοροι στιχοι στο μυαλό μου ανάλογα με διαφορες καταστάσεις!! Εντομεταξυ εχεις πολυ δικιο για το σχολιο για τη μαθηση στα σχολεια.. Οσους ποιητες αγαπησα, ΔΕΝ τους διαβασα στο σχολειο.. Τους διαβασα τη περιοδο που ημουν στο σχολειο, αλλα απο μονη μου. Απλα προφανως θα ειχα καταλαβει οτι δεν υπηρχε περιπτωση να με 'μεθυσουνε' εκει με τη ποιηση..και αγορασα απο μονη μου τα βιβλια οσον ήθελα να διαβασω.. Τελικα εκανα πολυ καλα..ακομα θυμαμαι τον τοτε ενθουσιασμο μου, που εξακολουθει να παραμενει ο ιδιος με τοτε!!
Οσο για την εκδοση που λες, εχω διαβασει σχετικα, οντως πολυ ενδιαφερουσα..Αυτες τις μερες υπαρχει και μια παρουσιαση στην Γενναδειο Βιβλιοθηκη, του βιβλιου ενος φωτισμενου ανθρωπου, ο οποιος εκανε μια μεταφραση των ποιηματων του Καβαφη στα αγγλικά που κυκλοφόρησε πρόσφατα από τον εκδοτικό οίκο Oxford University Press. Ειναι πραγματικα μεγαλη υποθεση αυτο.. Μπορει να παραβρεθω, γιατι θα αξιζει. Αν μπορεσω.. Καλη σου μερα!!!

Roadartist είπε...

@ Νίκος Κ.: Πραγματικά έτσι Νίκο.. με παγκόσμια εμβέλεια.. :)

Roadartist είπε...

@ Artanis: Aκριβώς έτσι artanis πέθανε τη μερα των γενεθλίων του.. Σημαδιακή η 29/4 για αυτόν..
Απίστευτος..ενας άνθρωπος με ανυπερβλητο μεγαλείο .. Καλή εβδομάδα και σε σένα! Οποτε μπορεσεις θα περιμενω να δω το 'δημιουργημα' σου :))

Roadartist είπε...

@Sweet and bitter: Χαίρομαι για αυτόν..και δικός μου :) Καλημέρα!!

Roadartist είπε...

@ marianaonice : Καλημέρα Μαριανα Χρονια σου πολλα!! Ευχαριστώ για τις ευχές σου :)) Χρονια πολλα και για τα σημερινα γενεθλια σου!!!!Πολυχρονη και ευτυχισμενη..
Ναι υπεροχος.. χαίρομαι που σου αρέσει .. Φιλιά Μαριάνα!!

Roadartist είπε...

@ Akon: Γεια σου Ακον μου, χρονια πολλα και σε σενα :) Ελπιζω να περασες ομορφα :)

Roadartist είπε...

@ κρασι & νερο στα ονειρα μας: Να εισαι καλα, σε ευχαριστω! Χρονια πολλα και σε σενα :))

Roadartist είπε...

@ Π.Κ. : Πραγματικα ευχαριστω! Να εισαι καλά, μου αρεσε ο τροπος που χαρακτηρισες τον Καβαφη!! Τη καλημερα μου :))

Roadartist είπε...

@τo τέρας της «αμάθειας» : Γεια σου καλη μου :) χρονια σου πολλα και καλα!! Ελπιζω να περασες ομορφα!

Roadartist είπε...

@ laplace78: Καλημέρα ρομποτακι, σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου, τόσο αυτές που μου αφήσες σε αυτό, όσο και στο προηγούμενο post.
Τις διαβασα, τις κρατω και σε ευχαριστω πολυ! Στις ανταποδιδω! :)
Πολύ καλά πέρασα, βρέθηκα επιτέλους στη φύση.. Εκανα και mountain bike!! Ευτυχώς δεν γκρεμοτσακίστηκα όπως ο Γιωργάκης (χαχα) αλλά πραγματικά το χάρηκα πολύ. Γέμισα τη ματιά μου με χρώματα, πράσινο, ανέπνευσα καθαρό αέρα (πόσο μας λείπουν όλα αυτά στην ΑΘήνα!!).. Τράβηξα πολλές φωτο.. Αν θέλετε μπορεί να αναρτήσω μερικές :) Φιλιά πολλά, καλή μέρα να έχεις!!

Roadartist είπε...

@ Yiota: Καλως τη!! Πως περασες? Ευχομαι να χαρηκες αυτες τις μερες.. Σε ευχαριστω για τις ευχες σου, χρονια πολλα και καλα!! :)

Ανώνυμος είπε...

Χρόνοα Πολλά Πολύ όμορφο το αφιέρωμα σε αυτόν τον σπουδαίο άνθρωπο

Kaveiros είπε...

Νομιζω ,πως για τετοιους ανθρωπους ο σχολιασμος, ειναι μικρος και ακυρος..
Τι να πω εγω ο μετριος?!
Απλα το σεβασμο μου!

Roadartist είπε...

@ evlahos: Να εισαι καλα Βαγγελη, ελπιζω να περασες καλα και να εβγαλες αρκετες φωτο :))

Roadartist είπε...

@ Kaveiros:..έτσι! .. Γι'αυτό και παρέθεσα ενα αυτοβιογραφικό σημείωμα που έγραψε ο ίδιος ο ποιητής για τον εαυτό του.. Μένει να διαβάζουμε όσα μας άφησε και να τον θαυμάζουμε μεσα απο αυτά :)

ο δυσλεξικός δάσκαλος είπε...

Μοναδικός!!!

Καλημέρα , καλλιτέχνιδα!

Cookie είπε...

Να τα αγαπήσω ξανά;;; Μα ποτέ δε σταμάτησα να τα αγαπάω! :) Και πώς θα μπορούσα; ;)

Φιλάκια Roadoula μου καλή :)

marionettie είπε...

Εγώ πάλι 2-3 ποιήματα έχω διαβάσει μόνο και δεν μπορώ να έχω γνώμη. Έπεσε Καβάφης και στις εξετάσεις πέρσι. Πάντως, όταν τον κάναμε στο σχολείο το μόνο που μας απασχολούσε ήταν το γιατί απαγορεύσανε τόσα ποιήματά του... Άσε, τον κάψαμε τον άνθρωπο, ντροπή μας. Αυτά που λες. Το πόσο μεγάλος είναι θα το καταλάβω μάλλον όταν με το καλό τον διαβάσω. Μάκια σου πολλά καλή μου και καλή συνέχεια στην καλλιτεχνικοκοινωνική σου προσφορά! xxx

ILive2LoveMe είπε...

Πολύ καλός ο Καβάφης , λυπητερά κάποια από τα ποιήματα του αλλά πάντα όμορφα! Χρόνια Πολλά , Χριστός Ανέστη! Φιλάκια

Ανώνυμος είπε...

Ένας μεγάλος αμαρτωλός ένας μέγιστος ποιητής ένας άνθρωπος που σημαδεύει ανεξίτηλα τη ζωή μας με τους βιωμαστικούς του στίχους.Ένας ποιητής αυτοβιογραφικός και παράλληλα οικουμενικός...όταν το εγώ γίνεται εμείς...αυτή είναι η μαγεία της τέχνης
Χριστός Ανέστη και πολλά φιλιά!

Βάσσια είπε...

Road αυτό το απόσπασμα είναι από ένα βιβλίο που μου είχαν κάνει δώρο πολλά χρόνια πριν.

Λέγεται Κ.Π.ΚΑΒΑΦΗΣ- Κριτικές Μελέτες - Εκδόσεις ΓΙΑΝΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ και έχει μέσα πολλούς που μιλούν για τον Καβάφη.
:-)

Utopia είπε...

Eδώ,η ηλεκτρονική έκδοση του Αρχείου Καβάφη...
Κ.Π.Καβάφης...

Καλό σου μεσημέρι,δρομοκαλλιτέχνιδα!
Πάντα τέτοια ποστ!...:-)))

Νατασα είπε...

Χρόνια πολλά
και ευχές γεμάτες αγάπη
_
Επέστρεφε συχνά και παίρνε με,
αγαπημένη αίσθησις επέστρεφε και παίρνε με --
όταν ξυπνά του σώματος η μνήμη,
κ' επιθυμία παληά ξαναπερνά στο αίμα·
όταν τα χείλη και το δέρμα ενθυμούνται,
κ' αισθάνονται τα χέρια σαν ν' αγγίζουν πάλι.

Επέστρεφε συχνά και παίρνε με την νύχτα,
όταν τα χείλη και το δέρμα ενθυμούνται....

Κωνσταντίνος Π. Καβάφης

dromaki είπε...

Ο οικουμενικός μας ποιητής,που η παγκοσμιότητα του έργου του δεν είναι κενός λόγος,αφού δεν υπάρχει ευρωπαική χώρα που να μην έχει μεταφραστεί,ενώ το ίδιο σχεδόν συμβαίνει με τη βόρειο και νότιο Αμερική ακόμη και την Βραζιλία.
Με ορμητήριο την Αλεξάνδρεια κατέκτησε την αιωνιότητα.
Καλό βράδυ roadartist μου.

Roadartist είπε...

@ ο δυσλεξικός δάσκαλος: Καλησπέρα δάσκαλε :) οντως καταπληκτικός!!

Roadartist είπε...

@ Clockwork Plum: Σωστή!! :-) Οκ τότε ευκαιρία να τα ξαναθυμηθείς ή μάλλον να τα διαβάσεις ξανά, όπως λέει και ο Βάρναλης στο απόσπασμα που παρέθεσε η Βάσσια: "είναι από τους ποιητές, που δεν τους διαβάζεις μία φορά κ' υστέρα τους αφήνεις. Τουναντίον πάντα ξαναγυρίζεις σ' αυτούς και πάντα τους βρίσκεις καλύτερους και πάντα επίκαιρους σε κάθε περίσταση. Γιατί ο λόγος του έχει πολύ βάθος και μιλάει πολύ άμεσα σ' όλες τις ψυχές."
Καλό βράδυ!! Φιλιά κλοκ :)

Roadartist είπε...

@marionettie: Ντροπή και λίγα λες.. να εισαι καλα, ειναι χαρά μου πραγματικα.. Χρονο να εχω και όσο για διάθεση δημιουργικότητας εχω ευτυχώς πραγματικά άφθονη..
Καλό βράδυ!

Roadartist είπε...

@ ILive2LoveMe: Ναι γιατί έτσι ήταν και η ζωή του.. Να εισαι καλα και εσύ :) Φιλάκια!!

Roadartist είπε...

@ Παναγιώτης Ράμμης: Ακριβώς έτσι ποιητή της παρέας :) να έχεις ένα όμορφο βραδάκι, φιλιά κ απο εμένα!

Roadartist είπε...

@ Vassia: Σε ευχαριστώ Βάσσια, θα το ψάξω καλύτερα :) Να εισαι καλα καλό βράδυ!

Roadartist είπε...

@ Utopia: Καλησπερα Ουτοπία, να εισαι καλα για το link, σε ευχαριστώ βρε, καλό βράδυ :-)

Roadartist είπε...

@ Νατασα: Επίσης Νατάσα! Ομορφο ποιημα..καληνυχτα!

Roadartist είπε...

@ dromaki: Ακριβώς έτσι δρομάκι, αργήσαμε να τον αποδεκτούμε εμείς, τον λάτρεψαν πρώτα ίσως οι ξένοι.. αλλά αυτά τα συνηθίζουμε στο τόπο μας.. Να εχεις ενα ομορφο βραδυ!

Ερατώ είπε...

Ώστε σαν χτες πέθανε ο Καβάφης.....
Απλά να θυμίσω κάτι που είχε πει -ή γράψει δεν ξέρω-
πως πρέπει να λέμε την γνώμη μας πάντα κι ας μην μπορούμε να την επιβάλουμε
το να την εκφράσουμε απλά
πολλές φορές μπορεί να κάνει τη διαφορά.....

Ανώνυμος είπε...

Απο τους πολύ αγαπημένους μου ποιητές. Και πρόσφατα είδα στο History channel ένα πολύ προσεγμένο αφιέρωμα για κείνον. Καλησπέρα Roadartist και χρόνια πολλά.

jf είπε...

Ο καθείς στο είδος του κι ο Καβάφης στην ποίηση...

Χριστός Ανέστη, Αληθώς!

και Καλή Πρωτομαγιά

ολα θα πανε καλα... είπε...

Είναι ένας από τους δύο πιο αγαπημένους μου ποιητές.Τον θυμήθηκα και εγώ προχθές,χωρίς αφιέρωμα όμως.
Να είσαι καλά για την ενημέρωση!
Σε ευχαριστούμε.
Καλή Πρωτομαγιά!

diva είπε...

Πάλι σε πολιτιστική εξόρμηση με στέλνεις:-)
Να είσαι καλά:-)
Καλό μήνα

Laplace είπε...

Roadartist καλο μηνα!!καλημερα!
αν δεν πεσεις οταν κανεις ποδηλατο 'δεν λέει' :P :P μα καλα,δεν πηγες να πιασεις την αλυσιδα κ εσυ οπως ο Γιωργακης?

ΦΥΣΙΚΑ κ θελουμε να δουμε φωτο..

Roadartist είπε...

Kαλημέρα!!!! Πόσο μου αρέσουν οι αργίες...απεργίες!!

Καλή Πρωτομαγιά σε όλους :)

Mαζέψτε ..το Μάη σήμερα!!

Roadartist είπε...

@ Ερατώ: Καλημέρα Ερατώ και καλή πρωτομαγιά! Σας προχτές πέθανε, αλλά και γεννήθηκε! Ιδια ημερομηνία..συγκλονιστικό?? Πάντα να είμαστε ειλικρινείς, ότι συνέπεια και αν εχει αυτό. Να εκφράζουμε την αλήθεια μόνο. Να σαι καλα!!

Roadartist είπε...

@ aikaterinitempeli: Καλημέρα Κατερίνα, θα ήθελα πολύ να το έβλεπα αυτό το αφιέρωμα.. Πραγματικά κάτι τέτοια σπανίζουν και δεν πρέπει να τα χάνουμε. Θα το αναζητήσω ομως μήπως το βρω.
Καλή Πρωτομαγιά :)

Roadartist είπε...

@ JF: Ακριβώς έτσι!! Καλή Πρωτομαγιά και σε σένα! Ελπίζω να πέρασες όμορφα αυτές τις μέρες και να βρέθηκες / ή να βρεθείς και σήμερα στη φύση! Φιλιά!

Roadartist είπε...

@ όλα θα πάνε καλά...: Εγώ σε ευχαριστώ πραγματικά για τα πάντα καλά σου λόγια. Και εμένα πολύ αγαπημένος ποιητής. Οι στίχοι του έχουνε σημαδέψει στιγμές μου..
Να εισαι καλα, καλή Πρωτομαγιά και σε σένα :)

Roadartist είπε...

@ diVa: Καλημέρα Ντίβα, όταν διαβάζω κάτι και με ενθουσιάζει μόνο τότε το αναφέρω και στο blog. Οταν κυριαρχούν τόσα 'σκουπίδια' γιατί να μην αναδεικνύουμε το καλό που μας δίνει τόσα πολλά.. Νομίζω προς όφελος ολων ειναι.. Μετά απο τα παρατράγουδα που γίνονται παντού και τα ξέρεις..καλύτερα λοιπόν να θαυμάζουμε και να μη ξεχνάμε λαμπερές προσωπικότητες.. Πάντως αυτή την έκθεση, αν και με τρομερή έλλειψη χρόνου..αυτή την εποχή, μπορεί να τη δω.. ΦΙΛΙΑ!!

Roadartist είπε...

@ laplace78: χαχααχα laplace την γλίτωσα ευτυχώς.. Γιατί όταν είσαι σε βουνό η πτώση σπάνια είναι ...καλή!! Οκ έρχεταιιιι σχετικό postaki!! Θα γράψω μαζί και κάποιες σκέψεις μου..
Φιλιά πολλά, καλή πρωτομαγιά! :)

akb8862 είπε...

Πολύ ωραίο και συγκινητικό το αφιέρωμά σου στον Ποιητή. Να σαι καλα!

nikiplos είπε...

καλημέρα.... roadqrtist, τι να πει κανείς για τον Καβάφη... Τον θεωρώ έναν από τους μεγαλύτερους ποιητές μας... έναν που με κάνει περήφανο που είμαι Έλληνας... Δυστυχώς δεν πολυδιδάσκεται στην Ελλάδα, παρά μόνο ένα ή δύο ποιήματά του... κι όμως προσφέρονται τόσο για εργασίες ομάδων που θα πρεπε να τον έχουμε ξεσκονίσει...
Ας Είναι... Το καλό είναι ότι τον ξαναδιαβάζουμε μεγάλοι και είναι κι αυτό μια νέα έκπληξη, καθώς στην νέα αυτή ανάγνωσή μας όλο και κάτι ανακαλύπτουμε...

Να είσαι καλά...
φιλιά

KitsosMitsos είπε...

Πολύ καλό το αφιέρωμα. Γιατί οι μεγάλοι Έλληνες ήταν και είναι αυτοί και όχι οι πολιτικοί...
Τα φιλιά μου. Καλό μήνα.

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Ήρθα κι από δω να ζητήσω συγνώμη
για την ακούσια παράληψη μου για το σχόλιο σου και να σου ευχηθώ καλη πρωτομαγιά

καλό μήνααααααααααα

κοτσυφοφιλώ σε

τσίου!!!

mareld είπε...

My Roadartist!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ!!!

Θάλασσα του πρωϊού
"Εδώ ας σταθώ. Κι ας δω κ' εγώ την φύσι λίγο.
Θάλασσας του πρωϊού κι ανέφελου ουρανού
λαμπρά μαβιά, και κίτρινη όχθη· όλα
ωραία και μεγάλα φωτισμένα".Κ.Κ.

Χαμογελαστό Μάη!!!

Φιλιά!

reader είπε...

Καλό μήνα!
Απαντώ στην ερώτησή σου. Οι άλλοι 4 είναι Σεφέρης, Ελύτης, Ρίτσος, Βάρναλης.

Meropi είπε...

Μικρή μου Καλλιτέχνιδα,
ο αγαπημένος μου ποιητής είναι ο Καβάφης. Δεν έζησε ευτυχισμένος, ίσως και γι' αυτό μας έδωσε αριστουργήματα.

Ανώνυμος είπε...

Μμμμ... λατρεμένος! Πολίτης μάτια μου, τι περιμένεις... Είχε μέσα του την τέχνη, την ποίηση, τη θλίψη, τα πάντα... Δεν ξέρω ποιο μου πρωτοαρέσει από τα ποιήματά του, τα Κεριά ίσως και το Περιμένοντας τους Βαρβάρους... Αλλά και άλλα πολλά, τόσα πολλά!

Καλό μήνα γλυκό κορίτσι!
(το site με τα ποιήματα που έβαλες, το ήξερα, το έχω στα αγαπημένα, χι, χι, χι)

Natalia είπε...

Για τις εκδηλώσεις αυτές της Γενναδείου δεν το ήξερα... καλή η ενημέρωση σου

φιλιά
καλό μήνα
κι ένα απόσπασμα του Κωνσταντίνου που μου αρέσει

"...Μα τα παράθυρα δεν βρίσκονται, ή δεν μπορώ να τάβρω. Και καλλίτερα ίσως να μην τα βρω.
Ίσως το φως θάναι μια νέα τυραννία"

P. Kapodistrias είπε...

Πρωτομαγιάσου, γιατί... καταβαραθρωνόμαστε...

Paradise City είπε...

Χρόνια πολλά!
Ευχαριστώ για την ενημέρωση!

GreekCivilization είπε...

Έχεις ένα απο τα καλύτερα blogs που έχω επισκεφθεί μέχρι σήμερα. Θα σε επισκέπτομαι συχνότερα!
Συγχαρητήρια για το post του Καβάφη. Ανέβασε και ένας καλός μου φίλος ένα σχετικό βίντεο μόλις χθες: www.youtube.com/user/HellenicMagic

Ελπίζω να σου αρέσει. Να είσαι καλά.

ILIAS είπε...

Kαλό μήνα καλή μου Roadartist, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και για όσα μας δίνεις από το blog σου. Κοίτα να δεις τι μαγικά πράγματα συμβαίνουν λοιπον!
Ποτέ μου δεν έλαβα μέρος σε blogoπαίχνιδο, όπως συνηθίζουν να τα λένε. Αλλά εσένα κάποιοι φίλοι σε προσκάλεσαν να συμμετάσχεις σε κάτι το οποίο μόνο blogoπαίχνιδο δεν είναι αλλά μια πανέμορφη δημιουργική ιδέα, εσύ με τη σειρά σου κάλεσες τη Vassia, και εκείνη εμένα. Ξετρελάθηκα με την ιδέα και έλαβα μέρος. Θέλω οπωσδήποτε την γνώμη σου αντικειμενική, καλή ή κακή :) Παρεπιπτόντως, διάβασα το δικό σου και το βρήκα πανέμορφο. Σουρεαλιστικό, ρεαλιστικό, αισιόδοξο, πεσιμιοστικό, όλα τα συνδυάζει. Και οι Stereo Nova, τέλειοι

Και πάι καλό μήνα και συνέχισε ακάθεκτη!

Γιώργος Χρηστινίδης είπε...

Χρόνια πολλά, καλό Καλοκαίρι.

mmexer είπε...

Καλημέρα και χρόνια πολλά, καλό μήνα!
χμ.. πρόταση για έκθεση, ενδιαφέρουσα!!!! :) να 'σαι καλά!

Takiz είπε...

Ένα όνομα, μία ιστορία.
Τι άλλο να γράψω????

ΥΓ χρόνια πολλά.

Roadartist είπε...

@ akb8862: Να εισαι καλα και εσύ, σε ευχαριστω, εύχομαι να τελειωνουν οι δουλειες που σε εχουνε παιδεψει τοσο τους τελευταιους μηνες..Να ξεκουραστεις.. Καλημερα!

Roadartist είπε...

@ nikiplos: Σωστά έτσι όπως τα λές φίλε μου.. Υπαρχει μια ψηφοφορία στο www.skai.gr για να επιλεγει ο μεγαλυτερος Ελληνας ολων των εποχων.. Αν θες ψηφισε.. Του εδωσα ψηφο του Καβαφη, όπως και άλλων αγαπημενων καλλιτεχνων.. Φυσικα δε ψηφισα πολιτικο..ευχομαι ολοι οσοι ψηφισουν να δωσουν ψηφο στη τεχνη.
Φιλια :)

Roadartist είπε...

@ KitsosMitsos : Ακριβώς! Την καλημέρα μου και χρονια πολλα!:)

Roadartist είπε...

@ karaflokotsifas: Κοτσιφάκο εγώ να δεις πόσες φορές λόγω αφηρημάδας νομίζω οτι εχω απαντησει, ή το ακομα χειρότερο διαβαζω καπου κατι και νομιζω οτι εχω αφησει σχολιο (αλλα δεν...), μια σύγχηση την εχω.. Οποτε εισαι οκ :) ΦΙΛΙΑ :)

Roadartist είπε...

@ mareld: Απο τα ομορφότερα και πιο αγαπημένα μου ποιήματα.. Σε ευχαριστω πολύ, χρονια σου πολλα, καλό μήνα :))

Roadartist είπε...

@ Μαργαρίτα: Χαίρομαι :) Σε ευχαριστώ πολύ Μαργαρίτα και απο εδώ για εχτές. Φιλιά.

Roadartist είπε...

@Meropi: Καλημέρα Μερόπη, καθόλου ευτυχισμένος..και αυτό φαίνεται απο τα ποιήματα του όντως.. Να εισαι καλα, φιλια.

Roadartist είπε...

@ Δενδρογαλή: ΚΑΛΗΜΕΡΑ :) Όντως +ι να πρωτοξεχωρίσεις.. ολα ειναι υπεροχα.. :) Να εισαι καλα, καλη προσαρμογή και πάλι πίσω :)

Roadartist είπε...

@ Natalia: Τα "παράθυρα".. πόσες φορές έχω ταυτιστεί!! Ναταλία σε ευχαριστώ πολύ, να είσαι πάντα καλά, καλό μήνα :)

Roadartist είπε...

@ Π.Κ: Ναιιιι το επομενο post θα εχει πολλή ΜΑΗ :) Καλημερα!

Roadartist είπε...

@ Spring : Να είσαι καλά, καλό μήνα να έχουμε :)

Roadartist είπε...

@ GreekCivilization: Καλημέρα, καλώς όρισες.. Σε ευχαριστώ. Το είδα το βίντεο, πραγματικά πολύ καλό. Είσαι ευπρόσδεκτος να περνάς όποτε επιθυμείς. Θα χαρώ να είσαι στη 'παρέα', νομίζω οτι θα έχουμε αρκετά να πούμε. Να είσαι καλα.

Roadartist είπε...

@ EKTORAS: Εκτορα "εγραψες"! Πρίν περασα απο το blog σου και είδα τη συμμετοχή σου στο παιχνίδι..ένα εχω να σου πω..να αρχίζεις να παίζεις..σου παει πολυ !! :)))
Πολύ καλή η συμμετοχή σου, εκφράζει το κάθε νέο άνθρωπο ..

Roadartist είπε...

@ Γιώργος Χρηστινίδης: Γιώργο καλημέρα! Βλέποντας το σχόλιο σου χάρηκα, απόρησα όμως με τη φειδωλότητα σου (του Γιώργου είναι αυτό το σχόλιο, σκέφτηκα?) Αλλά μετά είδα την ώρα.. χαχααχ και είπα και πάλι καλά!! Καλό μήνα :)

Roadartist είπε...

@ mmexer: Να εισαι καλα, καλό μήνα, χρονια πολλα και ...καλό καλοκαιράκι :))

Roadartist είπε...

@ Takiz: Τάκη????? Πως πέρασες στα Χανιά?? Ελπίζω να τράβηξες αρκετές φωτό..να μας τις αναρτήσεις! Σε ευχαριστώ, ανταποδίδω τις ευχές!

Αορατος είπε...

Μονο και μονο στο ακουσμα του ονοματος του και να μην τον εχει διαβασει καποιος,σου αποπνει ενα σεβασμο.Αυτο θα πει αιωνιοτητα... :))

δεσποιναριον είπε...

Καλο μηνα γλυκεια μου, παμε για καλοκαιρια τωρα.

maya είπε...

ήξερα για τις εκδηλώσεις
αλλά καλά κάνεις και τα γράφεις.
είσαι απίστευτα οργανωμένη!!!
πώς τα καταφέρνεις?!!!
:)))))))

καλό μήνα ηλιόλουστο εύχομαι νάχουμε!

για τον καβάφη
δεν χρειάζεται να πω κάτι...
τον αγαπάμε όλοι νομίζω.

σε φιλώ
χχχχχχχχχ

Eulie Aeglie είπε...

Σ' ευχαριστώ προσωπικά γι' αυτό το αφιέρωμα. Τον αγαπώ πολύ τον Καβάφη. Τα έχει πει όλα τόσο ήσυχα και απλά.

Ιφιγένεια είπε...

Αχ, αυτή η Ιθάκη ...
Καλό μήνα κοριτσάκι !

Ιφιγένεια είπε...

Αχ, αυτή η Ιθάκη ...
Καλό μήνα κοριτσάκι !

Artanis είπε...

Ένα έχω να σου πω...Μπήκα στην ψηφοφορία του Σκάι, για τους μεγάλους Ελληνες καιανάφερα ανάμεσα τον Καβάφη και τον Καρυωτάκη...Αλλά δεν δέχονται την ψήφο παρά μόνο αν κλικάρεις και στο εικονίδιο που αφορά την συγκατάθεσή σου, στην από μέρους τους πληροφόρησή σου για μελλοντικά θέματα...Δηλαδή αν θέλεις απλώς να ψηφίσεις και τίποτε άλλο, η ψήφος σου δεν προσμετράται...Αν δεν ήταν το κανάλι που προτιμώ, θα τους είχα στείλει στον αγύριστο...

b|a|s|n\i/a είπε...

είναι τυχεροί κάποιοι άνθρωποι που καταφέρνουν και ζουν στην αιωνιότητα. οι ίδιοι. οι λέξεις τους. οι ήχοι τους. τα χρώματά τους.
πολύ καλό μήνα!
είναι ο καλύτερος της άνοιξης :)

bluesmartoula είπε...

Καλλιτέχνιδα, με τις πολύ σημαντικές πληροφορίες που μας δίνεις πάντα, σου εύχομαι καλό μήνα.

Zorba the Greek είπε...

Δεν είναι απ' τους αγαπημένους μου ποιητές, αλλά δεν παύει να είναι κορυφαία μορφή. Είναι προφανές πως ο Κ.Καβάφης άφησε ανεξίτηλη τη σφραγίδα του στην Ελληνική και ευρύτερα Ευρωπαϊκή ποίηση και λογοτεχνία. "Σα βγείς στον πηγαιμό γιά την Ιθάκη να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος, γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις..."

καλό μήνα.

"ζαχαρούλα.." είπε...

καλό μήνα να έχεις... γεμάτο χρώματα!!

καλό βράδυ!!

. είπε...

Kαλό και δημιουργικό μήνα Καλλιτέχνιδα!

Nefelli είπε...

Χριστός Ανέστη φιλαράκι μου και καλό μας μήνα.
Επέστρεψα στις επάλξεις και το πέρασμα μου από το σπίτι σου ήταν βέβαιο.
Καβάφης!
"Είν’ οι θεοί αθάνατοι. Aπό τα βλέμματά μας
τους κρύπτουσι νεφέλαι αργυραί."
Μοναδικός και λατρεμένος κι εσύ όπως πάντα ξέρεις να μιλάς στην καρδιά μας.
Φιλί γλυκό καλλιτέχνιδα μου

Διονύσης Μάνεσης είπε...

Πάνω που είπα να ξεχάσω τη χτεσινή μου επιστροφή, έπεσα πάνω στο..."Επέστρεφε"...Α!., λέω, Θα πάγω σ' άλλη γη, θα πάγω σ' άλλες θάλασσες, εκεί που μπορεί να ακούσω μουσικές εξαίσιες θιάσου, θα πάω να βρω την Ιθάκη μου, όπου, Γέρος πια, τα Κεριά μου θα μετρώ τα σβησμένα...
Καλλιτέχνιδα του δρόμου, ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

Chris Tselentis είπε...

Εδώ είμαστε...

Καλό μήνα σου είπα;

Αν όχι, τότε...

Καλό μήνα, καλλιτέχνιδα του δρόμου!

ζαφορα είπε...

Μοναδικός και ανεπανάληπτος.

Χρόνια σου Πολλά.

ζαφορένιες αγκαλιές.

Poet1 είπε...

Καλο μηνα και απο εδω roadartist... Την καλημερα μου_

M-meggie είπε...

Καλό μήνα.
Την καλημέρα μου.

Roadartist είπε...

@ noesis: Πραγματικά ακριβώς έτσι είναι noesis..Και μόνο που ακούς το όνομα...αρκεί..

Roadartist είπε...

@ δεσποιναριον: Να είσαι καλά Δεσποινάκι μου..Καλό καλοκαίρι :)

Roadartist είπε...

@ maya: Καλημέρα Μάγια, απο οργάνωση εξαρτάται.. Αν μου αρέσει και αγαπάω κάτι πολύ, τότε ναι μπορώ να γίνω..διαφορετικά.. Ασε!! :) Σε ευχαριστώ, καλό σκ :)

Roadartist είπε...

@ Aeglie: Να είσαι καλά Αίγλη μου, χαίρομαι που σου άρεσε..Να έχεις ένα όμορφο σαββ/κο, καλημέρα!

Roadartist είπε...

@ Ιφιγένεια : Καλημέρα Ιφιγένεια, η Ιθάκη...πραγματικά όσες φορές κ αν τη διαβάσεις κάτι άλλο θα σου δώσει..και πάντα θα σε επαναφέρει στο στόχο.. :) φιλάκια!

Roadartist είπε...

@ Artanis: Καλημέρα Αρτανις! Και εγώ οταν ψήφισα, μου έκανε πολύ αρνητική εντύπωση αυτό..Αλλά τελικά κλίκαρα οκ..γιατί όπως αναφέρεις εκτιμώ το κανάλι..Αλλά πραγματικά δεν είναι σωστό..
Κ εγώ ψήφισα Καβάφη, όχι ομως Καρυωτάκη..προτίμησα τον ήλιο τον ηλιάτορα.. :) τον Ελυτη.. Και φυσικά το Μάνο.. για μένα απο τους πιο αγαπημένους μου Ελληνες..
Ψήφο σε καμία γυναίκα έδωσες?????!!
Καλό σκ!!

Roadartist είπε...

@ b|a|s|n\i/a: Ναι πάρα πολύ τυχεροί .. σηματοδότες φωτεινοί .. αιώνια σύμβολα .. Να εισαι καλα, καλό μήνα και σε σένα!! :)

Roadartist είπε...

@ bluesmartoulis: Σε ευχαριστώ πολύ blue smartouli :) Να εχεις κ εσυ ενα πολυ ομορφο μηνα, με ωραίες βόλτες.. :)

Roadartist είπε...

@ Zorba the Greek: Ακριβώς έτσι είναι Ζορμπά. Η Ιθάκη απο τα πιο πολυδιαβασμένα και αγαπημένα ποίηματα όλων μας.. Να εισαι καλα, καλό μήνα.

Roadartist είπε...

@ "ζαχαρούλα..": Σε ευχαριστώ πολύ ζαχαρούλα.. Είπαμε έχουμε τα πινέλα, έχουμε τη διάθεση, μένει μόνο να γεμίσουμε με χρώματα τη καθημερίνοτητα μας.. φιλάκια πολλά!

Roadartist είπε...

@ Ανασαιμιά: Να εισαι καλα Ανασαιμιά καλό μηνα κ σε σενα :)

Roadartist είπε...

@ Nefelli: Νεφέλη μου (!!!!) καλώς όρισες και πάλι στη παρέα!! Πολύ χαίρομαι.. επιτέλους θα σε 'βλέπω' ξανά.. Ερχομαι να δω τι καλό ετοίμασες για τη επάνοδο σου, φιλάκια!!

Roadartist είπε...

@ Διονύσης Μάνεσης: Φοβερό ποίημα Διονύση!! :) Καλή προσαρμογή και πάλι πίσω λοιπόν..Και απο τη δευτέρα σχολείο..οπότε ξανά αναρτησούλες σχετικές :)) Καλό μήνα!

Roadartist είπε...

@ μικρός πρίγκηπας: χαχα καλό μήνα και απο εμένα μικρέ πρίγκηπα!! Γεμάτο με όμορφα ταξίδια..είτε πραγματικά είτε νοερά.. όπως ένας μικρός πρίγκιπας μόνο ξέρει.. :)

Roadartist είπε...

@ ζαφορα: Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου, χρόνια πολλά και καλά, καλό μήνα!!

Roadartist είπε...

@ Poet1: Να είσαι καλά ποιητή :) σε ευχαριστώ..και τη δική μου καλημέρα !!

Roadartist είπε...

@ ΝΟΤΑ: Να εχεις ενα ομορφο μήνα Νότα, σε ευχαριστώ, καλημέρα!

kalynama είπε...

κανείς δε θα τον ξεχάσει. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο...

Χριστός Ανέστη και Καλό μήνα καλή μου :-))

Artanis είπε...

Ψήφισα τη Μελίνα, το Μάνο, το Μίκη, τον Κ.Καβάφη και τον Κ.Καρυωτάκη...
Είναι τόσοι πολλοί οι σπουδαίοι Έλληνες... Απλώς δεν ήθελα να ψηφίσω κανέναν πολιτικό...
Εσύ;

Ανώνυμος είπε...

να τα πω μαζεμενα :))

Χριστος Ανεστη και καλο μηνα!!!

οταν ημουν μικροτερη δεν εδινα βαση πολυ στην ποιηση και ιδιαιτερα στον καβαφη...τον συγκεκριμενο τωρα τον θεωρω ΠΑΤΕΡΑ!!!

φιλια!!!

Artanis είπε...

Για να διορθώσω λίγο το παραπάνω...Την Μελίνα τη θεωρώ προσωπικότητα υπεράνω πολιτικής...Ήταν ένας φάρος μέσα στο σκοτάδι, αυτή η γυναίκα, ηθοποιός, σύμβολο, αγωνίστρια ως το τέλος...Θα μπορούσε να μην πολιτευτεί ποτέ, και να κάνει εξίσου σημαντικά πράγματα...Ήταν σταθερός χαρακτήρας χωρίς εκπτώσεις στα πιστεύω της, και εργάστηκε για αυτά, για τη διάδοση του αρχαίου πνεύματος και πολιτισμού, για την διάσωση όλων των μνημείων, για τη διατήρηση της πολιτιστικής κληρονομιάς, για την ανάπτυξη των τεχνών και των γραμμάτων...Ήταν μακράν η καλύτερη υπουργός πολιτισμού της χώρας...Μετά από αυτήν, το χάος...Όποτε μάλιστα τη συγκρίνω με τους προκατόχους της και τους συνεχιστές της, στο ΥΠΠΟ, με πιάνει μελαγχολία...

Roadartist είπε...

@ kalynama: έτσι είναι.. Χριστός Ανέστη, Καλό μήνα και σε σένα :)

Roadartist είπε...

@ Artanis: Καλησπέρα Αρτάνις μου, φυσικά συμφωνώ η Μελίνα ήταν υπέρανω κομμάτων.. Συνυπογράφω όλα σε όλα όσα ανέφερες για εκείνη.. Φοβερή γυναίκα, σύμβολο..
Αγωνίστηκε με πάθος για τον πολιτισμό και πάλεψε όσο λίγοι για το όραμα της.. την επιστροφή των Μαρμάρων του Παρθενώνα.
Δεν είναι καθόλου τυχαίο οτι ακόμα και σήμερα όλοι την μνημονεύουμε και κάνουμε μερικές αναπόφευκτες συγκρίσεις. Πώς να μη σε πιάνει μελαγχολία?.. Λοιπόν, δεν απέχουμε και πολύ στις ψήφους.. :)
Οι δικές μου: Χατζιδάκης, Ελύτης, Καβάφης, Καζαντζάκης, Μελίνα...
Σε φιλώ, καλό βραδάκι!!

Roadartist είπε...

@ una mama και οχι μονο: Καλησπέρα mama, ευχαριστώ, ανταποδίδω τις ευχές σου, καλό μήνα να έχουμε :)
Χαίρομαι που τώρα πλέον αγάπησες τόσο τον Καβάφη.. Να είσαι πάντα καλά, καλό σαββατόβραδο!

pafa64 είπε...

Τι να πούμε εμείς, ας μιλήσει
ο ίδιος...

Επέστρεφε συχνά και παίρνε με,
αγαπημένη αίσθησις επέστρεφε και παίρνε με --
όταν ξυπνά του σώματος η μνήμη,
κ' επιθυμία παληά ξαναπερνά στο αίμα·
όταν τα χείλη και το δέρμα ενθυμούνται,
κ' αισθάνονται τα χέρια σαν ν' αγγίζουν πάλι.

Επέστρεφε συχνά και παίρνε με την νύχτα,
όταν τα χείλη και το δέρμα ενθυμούνται....

Μετεωρίτης είπε...

καλησπέρα!
Σου έλειψα;! Εμένα, πάντως, μου έλειψες και μπήκα με την πρώτη ευκαιρία (σταμάτησαν κάπως οι ζαλάδες).

Άστα, φιλενάδα.
Βρέθηκα με ΔΙΔΥΜΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Roadartist είπε...

@ pafa64: Υπέροχο ποίημα..τέλειο..

Roadartist είπε...

@ Μετεωρίτης: Δίδυμα?????!!! Καλή φάση βρε, μπράβο :) Με το καλό μετεωριτάκο..Υπομονή..και όλα θα πάνε καλά..Εννοείται έλειψες και φαντάζομαι οχι μονο σε μένα!! Να κάνεις υπομονή και όλα θα πάνε καλά..σε φιλώ, καλό βράδυ, πολύ χάρηκα!!!! :-)

fish eye είπε...

Είναι, δεν λέγω, λύπη. Αλλά εμείς της Τέχνης κάποτε μ' έντασι του νου, και βέβαια μόνο για λίγην ώρα, δημιουργούμεν ηδονήν η οποία σχεδόν σαν υλική φαντάζει

μ αρεσει πολυ..

φιλια

Roadartist είπε...

@φεγγαραγκαλιες: Σε ευχαριστώ που μου τους άφησες..καλή εβδομάδα, φιλιά.

christina είπε...

όσα και να γραφούν για την αξία της φύσης δεν είναι αρκετά και κάθε φωτογραφίες κι αν δω αναδεικνεύει ακόμα μια κρυμμένη πτυχή της ομορφιάς της...
δυστυχώς ο ανθρώπινος νους δεν μπορεί να συλλάβει το μέγεθος του μεγαλείου της φύσης...

«Παλαιότερο ‹Παλαιότερο   1 – 200 από 202   Νεότερο› Νεότερο»
Related Posts with Thumbnails