21 Μαρτίου 2008

Nαός της Αγροτέρας Αρτέμιδος στο Μετς

Ο αρχαιολογικός χώρος, όπου βρίσκονται τα θεμέλια του ιωνικού ναού της Αγροτέρας Αρτέμιδος, μια από τις σημαντικότερες ιστορικά αρχαιολογικές τοποθεσίες στο κέντρο των Αθηνών, απειλείται με μερική ή και ολική οικοπεδοποίηση.

O λόγος είναι η έλλειψη πολιτικής βούλησης από τους εκάστοτε Υπουργούς Πολιτισμού, να προσκομίσουν το τίμημα για την απαλλοτρίωση του χώρου, την περαιτέρω ανασκαφή, ανάδειξη και απόδοση του στους πολίτες των Αθηνών.

Η αρχαιολογική σπουδαιότητα του χώρου έχει επισημανθεί από το 1964 από επιφανείς αρχαιολόγους, και το ΚΑΣ έχει ήδη γνωμοδοτήσει 7 φορές υπέρ της απαλλοτρίωσης ολόκληρου του τετραγώνου.
Το ΥΠΠΟ έχει εκδώσει 3 αποφάσεις υπέρ της απαλλοτρίωσης όμως αρνείται να τις υλοποιήσει με αποτέλεσμα οι ιδιοκτήτες (πολιτικά πρόσωπα και εταιρίες) να πιέζουν επανειλημμένα για την οικοδόμησή του!

Πρόκειται για Ιωνικό Ναό του 5ου αιω, κτίσθηκε πιθανότατα από τον Καλλικράτη αρχιτέκτονα του Ναού της Απτέρου Νίκης στην Ακρόπολη, με τον οποίο παρουσιάζει πολλές ομοιότητες. Συνδέεται άρρηκτα με την ταυτότητα της πόλης και τη χρυσή της εποχή, καθώς στον ναό αυτόν έταξαν οι Αθηναίοι τη νίκη τους στη μάχη του Μαραθώνα. Ήταν επίσης ο τόπος τέλεσης των μικρών Ελευσινίων μυστηρίων γνωστά τα ως «εν Άγραις μυστήρια» και παρέμεινε τόπος λατρείας ενσωματωμένος στην μεταβυζαντινή εκκλησία γνωστή ως «Παναγιά στην Πέτρα» έως το 1778. Έχει καταγραφεί και αποτυπωθεί εκτενώς από ξένους περιηγητές ανά τους αιώνες.

Η τοποθεσία βρίσκεται επi της οδού Αρδηττού δίπλα στους σημαντικότερους αρχαιολογικούς χώρους της Αθήνας (Ακρόπολη, ναός Ολυμπίου Διός, Βασιλική του Λεωνίδη, Παναθηναϊκό Στάδιο, λόφοι Αρδηττού και Άγρας).

Είναι απορίας άξιον πως το υπουργείο Πολιτισμού έχει τους πόρους για να απαλλοτριώσει και να κατεδαφίσει τα νεοκλασσικά κτίρια επί της οδού Διονυσίου Αρεοπαγίτου και αφήνει να σέρνεται επί δεκαετίες τώρα η ανάδειξη και διάσωση της Αγροτέρας Αρτέμιδος, μίας από τις σημαντικότερες ιστορικά αρχαιολογικές τοποθεσίες στο κέντρο των Αθηνών, αδυνατώντας να προσκομίσει χρήματα για την απαλλοτρίωση!

Όσον αφορά τη σημερινή κατάσταση του μνημείου αναμένεται η συνέχιση της κατεδάφισης των υπόλοιπων παλαιών κτισμάτων που ξεκίνησε το Δεκέμβριο του 2006 και η πλήρης ανασκαφή του χώρου.

Πηγή άρθρου: ΕΔΩ

Στην Ελευθεροτυπία είχε δημοσιευθεί ένα σχετικό άρθρο, το οποίο αξίζει να διαβάσετε με τίτλο : Η Αγροτέρα Αρτεμις κι ο Ζαχόπουλος .

Θέα απο τον αρχαιολογικό χώρο, όπου φαίνεται η άμεση σχέση με την Ακρόπολη και το ναό του Ολυμπίου Διός
Πρόσφατη εικόνα απο τους τάφους στον αρχαιολογικό χώρο
Εύρημα απο την κατεδάφιση (Δεκ.2006)
Λεπτομέρεια λιθογραφίας των αρχιτεκτόνων Stuart&Revett που δείχνει το ναό (1750-53)

Ένας ιστορικός τόπος σαν τον ναό της Αγροτέρας Αρτέμιδος στο Μετς, όχι μόνο πρέπει να διασωθεί και να προστατευθεί, αλλα και να αναδειχθεί. Είναι απίστευτο, να έχουμε μία ανεκτίμητη κληρονομιά και να επιδιώκουμε την καταστροφή του εθνικού κεφαλαίου μας με την ανοχή του κράτους.
Το κράτος θα πρέπει να αναλάβει με σοβαρότητα τις ευθύνες του και να προσφέρει στους κατοίκους και επισκέπτες της Αθήνας ένα σημαντικό ιστορικό μνημείο και ελεύθερο χώρο.

Η Αθήνα δεν αντέχει άλλο τσιμέντο.

Για περισσότερες πληροφορίες και για να υπογράψετε την έκκληση για άμεση απαλλοτρίωση του ιστορικού και αρχαιολογικού χώρου κάντε κλικ στο http://www.artemisagrotera.org/

151 σχόλια:

  1. πραγματικά πολύ σημαντικό το θέμα που θίγεις και δείγμα το πως το ίδιο το κράτος καταστρέφει τον πολιτισμό. Ακόμα και οι Γερμανοί σεβάστηκαν τα αρχαία μας εν ώρα πολέμου... είναι εξοργιστικό αν το καλοσκεφτείς.
    Και το χειρότερο είναι πως αυτό είναι μόνο ένα παράδειγμα...
    Πως μπορούμε να μιλάμε για επιστροφή μαρμάρων απο την στιγμή που δεν σεβόμαστε καθόλου αυτά που έχουμε εδώ.
    Ανάμικτα συναισθήματα μόνο που το σκέφτομαι, θλίψη και οργή μαζί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω ήδη διαβάσει στο in.gr για το θέμα και το μόνο που έχω να πω είναι πως είναι τραγικό σε μια χώρα στην οποία υπάρχουν παντού αρχαία και ενδιαφέροντα ευρήματα να υπάρχει τόση γραφειοκρατία στα σχετικά θέματα, τόση έλλειψη πολιτικής βούλησης και τόση αδιαφορία ακόμη από τους πολιτικά υπεύθυνους για την ανάδειξή τους...
    Πρέπει, δηλαδή, το καθετί να έχει προοπτική εισιτηρίου για να είναι άξιο ενασχόλησης;
    Τόσα εκατόμμυρια δίνουν για χαζές και ανούσιες εκδηλώσεις και διαφημίσεις ΕΝΤΟΣ συνόρων και πολλά άλλα, γιατί δεν κάνουν τις απαραίτητες απαλλοτριώσεις;
    Χειρότεροι κι απ'τους βαρβάρους!
    Άιντε, σαν τους Ταλιμπάν ν'ανατινάξουμε τα πάντα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στη χώρα του άρπα-κόλα περίμενες κάτι διαφορετικό;
    θλιβερό.

    κι είναι τόσο ζωντανά ολα. όχι το συγκεκριμένο μονο, περπατάς απλα στην Πλάκα, στους στύλους του Ολυμπίου Διός, στους δρόμους της Αθήνας και λες και περνάς στην ιστορία.


    καλημέρα roadartist μου :)
    τα φιλιά και την καλημέρα μου :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σ' αυτή τη χώρα που ανθεί "φαιδρά πορτοκαλέα" τίποτα πλέον δεν είναι απορίας άξιον...!

    Πολύ καλό το θέμα σου!

    Καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ axis mundi: Ακριβώς αυτό σκέφτηκα και εγώ διαβάζοντας το άρθρο του in.gr. Δεν ξέρω αν μπορούμε ως πολίτες να κάνουμε κάτι..Φαντάσου αν γίνονται αυτά σε αρχαιολογικούς χώρους που βρίσκονται στο κέντρο της Αθήνας, τι άλλο σημβαίνει π.χ. σε επαρχία. Οσο για το θέμα της επιστροφής των μαρμάρων που αναφέρεις, στην σχετική συνάντηση της UNESCO που έγινε αυτή την εβδομάδα στο νέο Μουσείο της Ακρόπολης, τελικά δεν τέθηκε καν προς συζήτηση το θέμα. Αυτό και να ειναι εξοργιστικό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ konstantinos: Καλημέρα Κωνσταντίνε, χαίρομαι που το διάβασες και εσύ. Για αυτό το έβαλα και στο blog, για να το δουν όσοι περισσότεροι γίνεται. Δεν πρέπει αυτά τα θέματα να περνάνε τόσο εύκολα. Ειναι ντροπή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Μαριλενα: Ακριβώς Μαριλένα. Οτι έχουμε το οφείλουμε στο παρελθόν μας, αν δεν είχαμε αυτό τώρα θα είμασταν μια μικρή κουκίδα στο πλανήτη...Πότε θα το συνειδητοποιήσουν κάποιοι αυτό; Χωρίς το πολιτισμό μας είμαστε ενα τίποτα. Είναι τόσο δύσκολο να τον σεβαστούμε? Καλημέρα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @τo τέρας της «αμάθειας»: Σε ευχαριστώ. Και εγώ πιστεύω οτι αξίζει να αναδειχθεί. Είναι απαράδεκτο. Μονο και εως σκεψη με εξοργιζει..πόσο "μικροί" ειμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συγχαρητήρια για την ευαισθησία σου απέναντι σε ζητήματα πολιτισμού. Μετά τον μεσαίωνα της εκκλησία, που οδήγησε σε καταστροφή σωρεία αρχαίων "ειδωλολατρικών" ναών, τώρα σειρά έχει ο μεσαίωνας στην πολιτική μας κατάσταση, μεσαίωνας ατομικισμού και συμφερόντων...
    Καλημέρα! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Νομίζω ότι ξέρω ποιός χώρος είναι γιατί περνώ κάθε μέρα από εκεί και είναι το μόνο ανοικτό μέρος με κάποια παλιά σπίτια πιο ψηλά. Αν κάνω λάθος πες μου!
    Δεν ήξερα για τη ιστορία του χώρου! Αλλά όπου και να σκάψεις αρχαία δεν θα βρεις? Πως το καλό χτίστηκαν όλα αυτά. Τι ρωτάω αφού ξέρω! Φίλη αρχαιολόγος μας έλεγε πως βγάζουν τις άδειες στο Μοναστηράκι για πισίνες με θέα τα αρχαία στο πάτο! Και προφανώς δεν είναι το δικό μου και το δικό σου σπίτι!
    Απλά αίσχος και ντροπή μας!!!

    Καλημέρα καλή μου φίλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα, συμφωνώ με ανεμοσκορπίσματα, καλά έκανες και πόσταρες το συγκεκριμένο. Η ιστορία μας , μας έχει κάνει αυτό που είμαστε σήμερα και που δυστυχώς πολύ ξεχνούν τους ελληνικούς όρους τις ελληνικές λέξεις , αυτά που έχουν δανηστεί, καπηλευτεί και λεηλατήσει ακόμη από την Ελλάδα. Αυτά που χρησιμοποιούν για να μπορέσουν να εκφραστούν. Αυτό που είναι εξοργιστικό είναι να βλέπεις στο κέντρο της Αθήνας διάφορα γκρουπ ξένων να έρχονται με έναν τεράστιο θαυμασμό, στην χώρα του ήλιου της θάλασσας και του πολιτισμού. Να στέκονται σε κάθε μέτρο και να θαυμάζουν από τον Παρθενώνα μέχρι το πιο μικρό τειχάκι στην άκρια ενός πεζοδρομίου. Και εμείς (κάθε εμείς, στην προκειμένη περίπτωση η κυβέρνηση και η κάθε κυβέρνηση) να κρατούνται στην γραφειοκρατία, που τόσο εύκολα παρακάμπτεται όταν αφορά ζήτημα δικό τους.
    Αλλά τι να περιμένουμε εδώ η γυναίκα πριν λίγες μέρες θα πέθαινε για μια απόφαση που κώλλησε στο 'γραφειοκρατικό' μας σύστημα.
    Κρίμα , κρίμα τελικά που έχουμε τόσους ανθέλληνες μέσα στους Ελλήνες.
    Κρίμα που δεν υπάρχουν ηγέτες πλέον να αγαπούν την Ελλάδα. Την Ελλάδα που στάθηκε μέσα στους αιώνες και πρόσφερε παγκόσμιο πολιτισμό, ιατρική, τέχνες , γράμματα...
    Εύχομαι να τους χτυπήσει η Ήρα (rofl) με ένα κάτι από τις στιγμές της 'κακίας' της μπας και τους συνεφέρει! Αχ βρε Ήρα και Ηρώδη!
    καλή σου μέρα γλυκιά μου , και μπράβο για το ποστ σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπράβο σου για την ανάρτηση.
    Σπεύδω να υπογράψω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή σου μερα! Πραγματι η Αθηνα δεν αντεχει αλλο τσιμεντο! Αυτο που θα ηθελα εγω για το χωρο αυτον ειναι πρασινο και παλι πρασινο. Δεν ξερω βεβαια αν αυτο ειναι καλο η κακο για το Ναο, αλλα για να ειμαι ειλικρινης, προτιμω το πρασινο. Οπου σκαψεις στην Αθηνα, αρχαια θα βρεις...δεν γινεται να τα αφησουμε ολα ανεπαφα. Πρασινο και παλι πρασινο, γιατι δεν εχουμε ουτε οξυγονο ουτε νερο!Αν μπορουσαν να συνδυαστουν ενα αλσος με τον αρχαιολογικο χωρο του ναου, θα ηταν το τελειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα roadartist. Σ' ευχαριστούμε που ενημέρωσες. Δεν το ήξερα το ζήτημα και φυσικά θα υπογράψω με χαρά, μήπως και κάτι καταφέρουμε όλοι μαζί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Με αυτούς τους ρυθμούς, σε λίγο καιρό θα βλέπουμε στη θέση της Ακρόπολης άλλο ένα κτήριο με την ταμπέλα BABIS VOVOS!

    Περαστικά μας.

    Συμφωνώ με την Axis και σκέφτομαι: μήπως τελικά οτι ελληνικό βρίσκεται εκτός Ελλάδας έχει μια ελπίδα να "γλυτώσει";

    Καλημέρα και πολλά φιλιά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. H λιθογραφία που εβαλες δεν είναι αυτός ο ναός,είναι οι στήλες του Ολυμπίου Διός.
    Από αυτόν τον ναό έχουν μείνει ελάχιστα πλέον τμήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Η βιασύνη με έκανε να μην γράψω ότι στην λιθογραφία αυτή στο βάθος φαίνεται η εκκλησία με το όνομα η Παναγιά στην Πέτρα η οποία γκρεμίστηκε τον 17ο αιώνα και τα υλικά του χρησιμοποιήθηκαν για να κατασκευαστούν τα τείχη της Ακρόπολης.
    Περισσότερα στοιχεία και κοντινή λιθογραφία του ναού εδώ:
    http://www.artemisagrotera.org/gr/history.asp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. αθάνατη ελλάδα..καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος11:39 π.μ.

    οι φαταούλες τρων τα πάντα, το χειμώνα τρώνε αρχαιολογικούς χώρους και το καλοκαίρι το ρίχνουν στη πρασινάδα (για να μη βαρυστομαχιάσουν κιόλας και πάθουν τίποτα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δυστυχως, δεν υπαρχει λογος για αποριες*οι λογοι που γινονται αυτα ειναι τοσο προφανεις*εισαι εξυπνη και καταλαβαινεις και ξερεις..
    Αλλα δε θα τους περασει, να εισαι σιγουρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημέρα...
    Πολύ πολύ ενδιαφέρον το ποστ
    σου!! Χωρίς την ιστορία μας
    δεν υπάρχουμε!! Μακάρι να
    υπήρχε μεγαλύτερη ευαισθησία από
    το κράτος!! Η παρακμή στην οποία
    ζουμέ.. δεν έχει προηγούμενη!!!

    Τα φιλιά μου**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλημέρα

    Η Αθήνα και η ζωή μας
    δεν αντέχει άλλο τσιμέντο

    Οι εργολάβοι καιρός είναι
    να πάνε για μόνιμες διακοπές
    Αρκετά χρήματα έχουν βγάλει
    κάνοντας τσιμέντο την ζωή μας

    καλό πρωινό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. και πάλι εδώ απλά να προσθέσω σχετικά με αυτό που είπες για την επιστροφή των μαρμάρων και το οτι δεν συζητήθηκε στο συνέδριο της UNESCO.

    "Η πρόταση που διατύπωσε ο Λουίς Γκοντάρ, σύμβουλος του Ιταλού προέδρου σε θέματα πολιτισμού, σχετικά με την έκδοση ψηφίσματος για την επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Ελλάδα, κυριάρχησε στις εργασίες της δεύτερης ημέρας του συνεδρίου της UNESCO για την επιστροφή αρχαιοτήτων στις χώρες προέλευσής τους."

    Άρθρο απο το www.in.gr 18/03/08 17:20

    Να και κάτι ευχάριστο μέσα στην όλη μαυρίλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ο λόγος δεν είναι η έλλειψη πολιτικής βούλησης αλλά το γεγονός ότι στο συγκεκριμένο χώρο, που έκανε κι σε εμένα τεράστια εντύπωση όταν παλιότερα τον επισκέφτηκα, υπάρχουν ιδιοκτησίες γνωστών πολιτικών. Πρόκειται για "φιλέτο" στην καρδιά της Αθήνας και μην περιμένετε από κανέναν να το λυπηθεί. Οι άνθρωποι αυτοί χρειάζονται τα χρήματα από την "αξιοποίηση" των οικοπέδων τους για να πάρουν την ψήφο σας στις επόμενες εκλογές.Είμαστε όλοι συνένοχοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Roadartist
    η Αθηνα αντεχει πολυ τσιμεντο ακομη και λυπουμαι που το λεω...
    και αντεχει γιατι οι κατοικοι της ,οι κατοικοι ολης της Ελλαδας ειναι παντελως αδιαφοροι για οτιδηποτε συμβαινει.Το να διαμαρτυρομαστε μια χουφτα ανθρωποι μονιμα για την αδιαφορια και την ελλειψη σεβασμου για τον πολιτισμο μας που χανεται δεν σημαινει τιποτα.Αυτα που εχω διαβασει,ακουσει,ζησει απο τα νιατα μου μεχρι σημερα για παρομοιες καταστασεις ειναι και παρα πολλα και ακρως απογοητευτικα...
    Τραγικα ειναι η πιο ακριβης λεξη.

    Και συμφωνω με "το τερας της αμαθειας" στο:" Σ' αυτή τη χώρα που ανθεί "φαιδρά πορτοκαλέα" τίποτα πλέον δεν είναι απορίας άξιον...!"

    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @ ΑΝΕΜΟΣΚΟΡΠΙΣΜΑΤΑ: Nικόλα καλησπέρα. Η Χριστιανική θρησκεία έκανε όντως πολλές καταστροφές σε αρχαίους ναούς, επειδή τους θεώρησε ειδωλολατρικούς. Η σύγχρονη Ελλάδα καταστρέφει τον αρχαίο της πολιτισμό, το χειρότερο τις περισσότερες φορές ηθελημένα, στο όνομα του ατομικού κέρδους, ενώ είναι η πιο πολύτιμη της κληρονομιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @Radio Marconi: Aκριβώς αυτός είναι marconi, αν δεις στο σχετικό άρθρο απο το in.gr εχει και άλλες φωτογραφίες, όπου μπορείς να δεις τον αρχαιολογικό χώρο καλύτερα. Η Αθήνα, όπως και όλη η Ελλάδα, είναι γεμάτη αρχαιολογικούς θησαυρούς, δεν διαφωνώ, αλλά εδώ πρόκειται για ένα ναό εξαιρετικής ιστορικής σημασίας.. Αν ειναι δυνατόν να οικοδομηθεί..μιλάμε οτι κρύβονται πίσω μεγάλα οικονομικά συμφέροντα. Οταν βρεις χρονο διαβασε το αρθρο της Ελευθεροτυπίας..να δεις ακριβώς για τις ενέργειες του Ζαχόπουλου και τα οικονομικά οφέλη κάποιων.. Οντως εδώ δεν μιλάμε για εσένα και εμένα.. Καλό σκ marconi!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @ ILive2LoveMe: Kαλησπέρα σου, κ εγώ πιστεύω οτι άξιζει να ενημερωθούμε ολοι πανω στο συγκεκριμένο θέμα. Μας αφορά όλους. Η ιστορία μας, όντως μας έχει κάνει αυτό που είμαστε σήμερα και το μόνο που πρέπει εμείς ως νεοέλληνες να κάνουμε ειναι αν μη τι άλλο να την γνωρίσουμε, να την αναδείξουμε (αν και οι ξένοι την ξέρουν πολλοί καλύτερα απο πολλούς απο εμάς..) και να τη προστατεύσουμε. Να σαι καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @ Λακων: Να εισαι καλα Λακων, ολοι θα πρεπει να υπογραψουμε. Καλή συνέχεια στη μέρα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @ BUTTERFLY: Καλησπέρα σου! Δεν το συζητώ το πράσινο ειναι ανύπαρκτο στην αθηνα..Αν θυμάσε σε μια προηγουμενη ανάρτηση στο blog για την παλαιά ΑΘήνα, είχα αναφερθεί στο πρόβλημα αυτό..με στοιχεία οτι
    το ποσοστό πρασίνου στη πόλη της Αθήνας είναι μόλις 4%! Δεν γνωρίζω αν θα μπορούσε στο συγκεκριμένο χώρο να υπάρξει όμως αυτό που λες, καλύτερα θα ήταν να αναπαλλοτριωθε, να αναδειχθεί ο αρχαιολογικός χώρος και να προστατευθεί. Υπάρχουν τεράστια οικονομικά συμφέροντα, που μάλλον ειναι σημαντικότερα σε κάποιους..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @ Madame de la Luna: Καλησπέρα madame και εγώ πριν διαβάσω το συγκεκριμένο άρθρο δεν το γνώριζα. Και να φανταστείς οτι μένω πολύ κοντά στο συγκεκριμένο σημείο και περνάω καθημερινά απο εκεί!!! :( Αν μη τι άλλο πρέπει να ενημερωνόμαστε όλοι για αυτά τα θέματα ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @ mane-tarious: Καλησπέρα.. γέλασα πικρά με το Babis vovos.. γιατί δυστυχώς αν δεν αντιδράσουν οι πολίτες..καθόλου απίθανο..
    Πιστεύω οτι στο τέλος δεν θα τους περάσει, αρκεί όλοι να είμαστε ενεργοί. Είναι αλήθεια οτι οι ξένοι αρκετές φορές μας 'βάζουνε τα γυαλιά' σε πολιτιστικά θέματα. Σκέψου οτι σε αρκετά σχολεία του εξωτερικού μαθαίνουν αρχαία ελληνικά, ενώ εδώ τα έχουμε ψιλοκαταργήσει.. Να εισαι καλα, φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @ αθεόφοβος: Καλησπέρα αθεόφοβε, η φωτο απο τη λιθογραφία και η λεζάντα της ειναι απο το link του in.gr. Ακριβώς οπως το αναφέρει.. Οτι στο βάθος φαίνεται ο ναός της Αγροτέρας Αρτέμιδος, όπως φυσικά ήταν παλαιά, οχι σήμερα. Σήμερα το πως ειναι .. άστο καλύτερα! Ευχαριστώ για το link!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @ Νίκος Κ.: αθάνατη σε όλα της..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @ Ηλιογράφος: Πάνω απο όλα το κέρδος..ποιος σκέφτεται τώρα αρχαίοτητες και μνημεία όταν μιλάμε για ένα οικόπεδο φιλέτο στο κέντρο των αθηνών, με θέα την Ακρόπολη?? Ειναι εξοργιστικο πραγματικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @ Kaveiros: Συμφωνώ οι λόγοι είναι ολοφάνεροι. Δεν θα τους περάσει και εγώ αυτό πιστεύω. Μένει να δούμε....Αξίζει να διαβάσετε και το άρθρο στην ελευθεροτυπία πάντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @ Μαργαρίτα: Να εισαι καλα Μαργαρίτα, ετσι πιστευω και εγω, καλό απόγευμα, φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. @ Sailor: Αυτό ακριβώς καπετάνιε , παντού πια πρέπει να κτιστεί αυτή η πόλη? Γιατί και στην Πλάκα δεν έχεις δει τι τερατουργήματα σιγά σιγά οικοδομούνται?.. Κάτι μεγαθήρια με πισίνες χωρίς κανένα σεβασμό στη περιοχή..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. @ Axis Mundi: Καλησπέρα πλέον κοσμικέ άξονα. Σχετικά με το παγκόσμιου συνεδρίου της UNESCO στο μουσείο της Ακρόπολης, είχα πραγματικά απογοητευτεί απο τα δημοσιεύματα των πρώτων ημερών.
    Οι τίτλοι των άρθρων των εφημερίδων έγραφαν "Ξέχασαν τα Μάρμαρα στο ίδιο τους το σπίτι" και άλλες τόσο αρνητικές εντυπώσεις.
    Καθώς παρόλο που η Ελλάδα ειναι η οικοδέσποινα και οργανώτρια του συνεδρίου, τη πρώτη μέρα δεν είχε γίνει καμια συζήτηση για τα μάρμαρα του Παρθενώνα. Ο κ.Λιάπης το έθεσε πάρα πολύ λίγο..
    Το θετικό ειναι οπως λες οτι οι ξένοι σύνεδροι φάνηκαν πολύ θερμοί προς το θέμα, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ του προέδρου της Ιταλικής Δημοκρατίας σε θέματα Πολιτισμού Λουίς Γκοντάρ.
    Ευτυχώς δηλαδή που το έθεσαν οι ξένοι πραγματικά..
    Συγνώμη axis αλλά .. θα ήθελα περισσότερο δυναμισμό.. Τέλοσπαντων ακόμα και έτσι υπήρξε οντως κάτι ευχάριστο μέσα στην όλη μαυρίλα :)
    Σε ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. @ sobraluz: καλησπέρα..αυτό είναι που με εξόργισε περισσότερο.
    Πολιτικοί, επιχειρηματίες.. ηχηρά ονόματα..Δεν πρέπει να περάσει έτσι. Ας βρει τα χρήματα το καταχρεωμένο υπουργείο πολιτισμού (που τα κονδύλια του είδαμε όλοι που τα έδωσε κ ποιοι τα έφαγαν και για τι θεατρικές παραγωγές, ταινιες κλπ).. Τελικά οι απλοί πολίτες έχουμε δύναμη? Ασε γιατι πλησιάζει και η στιγμή που θα πρέπει να καταλήξει τι θα κανει με τα κτιρια επι της Δ.Αρεοπαγίτου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. @Faraona: Δυστυχώς έχεις δίκιο. Οι Έλληνες - εμείς - φταίμε πρώτα απο όλους. Γιατί εθελοτυφλούμε, γιατί δεν παραπονιέται κανείς, γιατί όπως γράφεις ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ...Οσοι κ αν φωνάζουμε λίγοι, είμαστε η μειοψηφία..
    Η αδιαφορία δεδομένη δυστυχώς.. Και ένας λαός που δεν νοιάζεται για την ιστορία του (τη τόσο πολύτιμη και ξεχωριστή) τι μέλλον έχει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Το έχω κρατήσει το απόκομμα, το χειρότερο απ' όλα όμως είναι οτι τμήματα της τοιχοδομής του Ναού, κίονες κλπ, έχουν χρησιμοποιηθέι για το χτίσιμο υστεροβυζαντινού ναού, που βρίσκεται κοντά...Φυσικά δεν πρόκειται να ρίξουν την εκκλησία για να αποκαταστήσουνε το παζλ του αρχαίου ναού...Ευτυχώς πάντως που αποφάσισαν θετικά για την Άρτεμη, να δούμε τί θα γίνει με τις απαλλοτριώσεις για την ανασκαφή του Δημοσίου Σήματος όπου διαβάστηκε ο Επιτάφιος από τον Περικλή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. @ Artanis: Καλησπέρα αρτανις. Οι καταστροφές που υπέστησαν πολλοί αρχαίοι ναοί απο τους χριστιανούς είναι δεδομένοι. Συχνή επίσης η χρησιμοποίηση των αρχαίων μαρμάρων για την οικοδόμηση των ναών τους. Άφησε μου το email σου όταν μπορέσεις. Καλο σκ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. mono kati grafikoi dodekatheistes thymountai autous tous xorous pia. to kratos exei pethanei pro pollou. i katastasi tou einai pio tragiki apo tou mnimeiou pou parousiazeis...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. μονο η Αθήνα δεν αντέχει αλλο τσιμέντο;
    η Ελλάδα ολόκληρη..
    να αυτά τα εγκλήματα βλέπουμε και μετά..
    καλό σ/κ
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ως λαός είμαστε υποανάπτυκτος! Έχουμε τόσο ιστορικό πλούτο που είτε τον αφήνουμε ανεκμετάλλευτο γιατί πολύ απλά αδιαφορούμε για τα πάντα, είτε αντί να μπούμε στον κόπο να τον προστατεύσουμε κοιτάμε πως θα το "κουκουλώσουμε".
    Λαός της ντροπής είμαστε πλέον και τίποτα άλλο αφού δε μπορούμε, όχι να θεσπίσουμε, αλλά να διατηρήσουμε τις αξίες, τα ήθη και τα έθιμαπου πέρασαν από γενιά σε γενιά.
    Γιατί δεν μας επιστρέφουν τα αρχαία... Αυτό λέμε όλοι την ώρα! Μα αυτοί που τα σούφρωσαν, τα σέβονται περισσότερο. Γιατί να μας τα επιστρέψουν; Τέτοιοι είμαστε, τέτοια μας αξίζουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Κατάφυτη η Ελλάδα μας από τέτοιες περιπτώσεις αρχαίων ή αρχαϊζόντων μνημείων. Σημασία έχει να υπάρχει η ευαισθησία διάσωσης ή και αποκατάστασής τους, εάν είναι πρόσφορο.
    Εκείνο από το οποίο πάσχουν κυρίως δεν είναι ο φθοροποιός Χρόνος, ο των πάντων καταλύτης, αλλά η αδιαφορία των επαϊόντων.
    Πολύ κατατοπιστική η ανάρτησή σου, ως συνήθως άλλωστε!
    Ευχαριστώ! Καλή Άνοιξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ευχαριστώ για την πληροφορία
    καλή μου Roadartist και για
    την ευκαιρία που μου έδωσες να
    συμμετέχω στο θέμα

    Δεν είμαι σε θέση να το κάνω
    αλλά δεν μπορώ να το αποφύγω γι αυτό θα το πω: μπράβο για αυτή σου την ανάρτηση και ευχαριστώ!!

    Καλό σου απόγευμα και

    καλο Σαββατοκυριακο

    ΥΓ.Όταν διάβαζα το κείμενο, είδα ότι μου άφηνες σχόλιο
    Τέτοιος συγχρονισμός??? χαχαχα

    κοτσυφοφιλώ σε

    τσίου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. μέσα και εγώ, πάω να υπογράψω..
    φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Που να βρεθεί χρήμα , άφησαν τίποτα οι επιτήδειοι και να είχαν τη βούληση, που δεν την έχουν, η την ευαισθησία, που να την βρουν, πάλι δεν θα έκαναν τίποτα. Που να βρεθεί και ο χρόνος άλλωστε για τέτοια θέματα, εδώ προέχουν μεταρρυθμίσεις που πιέζουν. Άρε ... ένα ξύλο που μας χρειάζεται ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Τι να πω κι εγώ... τι να προσθέσω;
    Αδύναμες οι λέξεις μερικές φορές...
    Κρατάω σαν απάγκιο τη σιγουριά του kaveiros ότι δε θα τους περάσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ..τσιμέντο δεν σηκώνει κανένα αστικό κέντρο πλέον...αλλά οι εργολαβίες να είναι καλά :(

    ..καλό σαββατοκυριακο αρτίστα..να είσαι καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Υπουργείο Πολιτισμού;
    Αυτό με τον Τοτό το ξέρεις;
    Ότι είναι να γίνει, θα γίνει από εμάς, από την ευαισθησία, το μεράκι και τον Πολιτισμό μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Η περιοχή τριγύρω βρίθει αρχαιοτήτων καταχωνιασμένων. Είναι κρίμα γιατί θα μπορούσαμε να έχουμε ένα κέντρο καταπληκτικό όλο διατηρημένο - χάρμα οφθαλμών. Για να δούμε τι θα γίνει και μ'αυτή την ιστορία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. έλα, ομολόγησε...
    σε ποιο περιοδικό γράφεις?
    τόσο ψαγμένα κείμενα ούτε εγώ δε μπορώ να γράψω...:)))))
    πάντως έχεις απόλυτο δίκιο. Έχουμε χάσει εντελώς το σεβασμό για τα πράγματα που μας συνδέουν με το παρελθόν μας...
    Καλό Βραδάκι R.!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ε τώρα τι να πεις, ότι πρώτη φορά γίνεται; Όταν πριν καιρό είχα δει μια εκπομπή του Χαρδαβέλα και το χαμό με τους αρχαιολογικούς χώρους. Ντράπηκα, ποια άλλη χώρα έχει τόσα μνημεία; Και τα αφήνουμε έτσι στο χρόνο. Χωρίς συνείδηση. Για ποιά εθνική ταυτότητα μιλάνε μετά; Συγχύζομαι... Ποιός να πρωτοφταίξει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. @ Angel Vs Life: ετσι ειναι angel.. Ολα ειναι συνυφασμένα τελικά απο τη γνώση και την ευαισθησία του καθένα. Όλα τα άλλα.. Καλό σκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. @ φεγγαραγκαλιες: ειδικά όμως η ΑΘήνα ασφυκτιά..Καλο σκ και σε σενα, φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. @ Γιώτα Παπαδημακοπούλου: Ναι η μόνιμη τακτική του Ελληνάρα ειναι να 'κουκουλώνει' υποθέσεις. Εγώ προσωπικά και μόνο που βλέπω τον πρόεδρο Ζαχόπουλο, και ως φυσιογνωμία δηλαδή, δεν θέλω τιποτα άλλο. Αυτοί μας αξίζουν προφανώς. Να εισαι καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ανώνυμος7:58 μ.μ.

    Αχ, βρε roadartist... Την πρώτη φορά που είδα το Ζαχόπουλο στην τηλεόραση (πολύ πριν τις πρόσφατες γελοιότητες), νόμιζα ότι βλέπω εκδοροσφαγέα απ' του Ρέντη, που το βράδυ θα τα σπάσει στο 9ο χλμ της Εθνικής! Δεν με νοιάζει που είναι ακόμα στο κρεβάτι του νοσοκομείου, αδιαφορώ για το γεγονός ότι ήταν καθηγητής (ή κάτι τέτοιο;)... Όταν τον βλέπω, όχι για την τύχη του Ναού της Αγροτέρας Αρτέμιδος ανησυχώ, αλλά και για τον Παρθενώνα τον ίδιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. @ Π.Κ.: Να είσαι καλά, εγώ σε ευχαριστώ για τα όμορφα περάσματα σου :) Καλή άνοιξη και σε σένα! Να την ερευνούμε την Ελλάδα, να γνωρίζουμε την ιστορία μας, να ψαχνόμαστε και να την αγαπάμε έτσι πραγματικά .. Καλό σκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ανώνυμος8:00 μ.μ.

    Το σχόλιό σου, ακριβώς πάνω από το δικό μου, δεν ήταν όταν έγραφα! Χι, χι, χι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. @ karaflokotsifas: Καλέ μου κότσιφα εγώ σε ευχαριστώ για την ευαισθησία και το ενδιαφέρον σου. Να εισαι καλά. Ο συγχρονισμός των σχολίων μας σίγουρα δεν μπορεί να ήταν τυχαίος!!! :) Να περάσεις ένα όμορφο σκ, φιλιά πολλά κ απο μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. @fpboy: Να εισαι καλα φίλε μου, καλο σκ να εχουμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. @ pafa64: Σωστά που να βρεθεί χρήμα και κυριως χρόνος..έχουνε οι κύριοι πολύ πιο σοβαρές ασχολίες. Ασε..Καλο σου σκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. @ Γιώργος Χρηστινίδης: Να είσαι καλά Γιώργο μου. Και εγώ το πιστεύω οτι στην προκειμένη περίπτωση δεν θα τους περάσει. Δεν πρέπει να περάσει! Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. @ iLiAs: Ηλία..μπροστά στο χρήμα.. καλό σκ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. @ Stiliano: Δυστυχώς έτσι ειναι. Απο τα πλέον καταχρεωμένα υπουργεία..ασε stiliano τι να πεις τωρα..Καλο σκ να εχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. @ KitsosMitsos: Οντως θα μπορούσαμε να είχαμε ενα ιστορικό κέντρο μοναδικό στην Ευρώπη! Αντε να δουμε. Καλο σκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. @ tuco: Τuco η πηγή του άρθρου: http://www.in.gr/Reviews/imagegallery.asp?lngReviewID=1667&lngChapterID=16500&lngItemID=61011 αναφέρεται ακριβώς κάτω απο το κείμενο.. Απλά την αναδημοσίευσα. Φιλιά πολλά καλό σκ!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. "...Ο Χρ. Ζαχόπουλος, ως πρόεδρος του ΚΑΣ, δεν έδειχνε να ενδιαφέρεται για τη διάσωση του αρχαιολογικού χώρου...."

    Είμαστε καλά roadartist-α μου
    Με τέτοια θεματάκια να ζάλιζε το πάνω του κεφάλι ο ανθρωπος;

    Δες εδώ και το άλλο μας ρεζιλίκι

    Σε θρυμματισμένα αγγεία πατάς για να περάσεις....
    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. @ Hfaistiwnas: ειναι όντως ανεξέλεκτη η κατάσταση.. Τι να σου πω δεν νομίζω άλλη ευρωπαική χώρα να είχε τόσο πλούτο και να έδειχνε τέτοια αδιαφορία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. @ Δενδρογαλή: Εγώ την πρώτη φορά που είδα τον Ζαχόπουλο στην τηλεόραση και τον παρατήρησα..για τα καλά, ήταν όταν πλησίαζε η φωτιά στο Αρχαίο Στάδιο της Ολυμπίας και αυτός καταιδρωμένος, καταφοβισμένος πανικοβλημένος, ελεγε τρέμοντας ότι όλα θα πάνε καλά και δεν θα καεί ούτε ένα δέντρο.."Τι ειναι τούτο??" είπα απο μέσα μου.. Ασε δενδρογαλή ο κύριος μου ειναι παντελώς αδιάφορος, δεν θέλω να εκφραστώ, απορώ για το θράσος του. Και εμένα δεν μου αποπνέει καμία εμπιστοσύνη για τίποτα.
    Λάθος επιλογή..Απ'οτι έχω ακούσει, ναι ήταν λυκειάρχης της Νατάσσας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. @ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ: Ε ναι είχε σοβαρότερα προβλήματα σίγουρα.. Ειχε κάποιες μονιμοποιήσεις, κάποιους εκβιασμούς..ε, τώρα με αρχαίους ναούς θα ασχοληθεί? Περνάω τώρα να δω το link που μου άφησες..Να είσαι καλά Γλαρένια μου καλο σκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Είμαστε μια χώρα που αυτοκαταστρέφεται.

    Κανένας πόλεμος δεν μας φτάνει.

    Καλησπέρα Road.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. το είδα, μην ανησυχείς...
    γενικά όμως, γράφεις...δημοσιογραφικά.
    Καλό ΣΚ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. To mail μου είναι: desmecom@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. @ Vassia: Αυτοκαταστροφικοί Βάσσια ακριβώς. Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. @tuco: Σε ευχαριστώ πολύ βρε tuco, καλο σκ και σε σενα, γεμάτο όμορφες μουσικες κ βολτες :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ένα γερό ταρακούνημα να έρθουμε σιγά σιγα στα ίσια μας... αλλά που?

    Καλησπέρα artist!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. αφού διάβασες το άρθρο της Ελευθεροτυπίας, τι δεν καταλαβαίνεις...

    ίσως το πρόβλημα είναι ότι έχουμε:
    πολλούς χώρους με αρχαία ευρήματα
    λίγα διατιθέμενα κονδύλια
    περιορισμένες πολιτικές προς τον πολιτισμό μας
    σχετική αδιαφορία των πολιτών για το θέμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Βρε τι μαθαίνει κανείς όταν επισκέπτεται το μπλογκ της Καλλιτέχνιδας μας. Μπράβο μικρούλα μου που αναδεικνύεις τέτοια θέματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Δεν ανησυχώ. Οσονούπω αναρρώνει ο Ζαχόπουλος και θα μεριμνήσει και επ' αυτού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Χαρά στο κουράγιο σου.. πότε προλαβαίνεις;:):)
    Τα διάβασα όλα.. πόσες φορές να παρακάμψω τις αρχές μου:):)
    Ενδιαφέρον άλλη μια φορά.. τελικά όλα καταλίγουν στην εκπέδευη/πεδία..:):)
    Δε βλέπω λόγους αισιοδοξίας..
    Την καληνύχτα μου:):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. @ Λυδία: Τόσα πια ταρακουνήματα έχουμε δεκτεί στην σύγχρονη ιστορία μας Λυδία και τίποτα δεν καταλάβαμε.. άστο.. καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. @ geokalp: Ρητορική ήταν η απορία..
    Ολα αυτά....Καλό βράδυ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. @ Meropi: Να είσαι καλά Μερόπη μου, σε ευχαριστώ :) Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. @ phlou...flis: χαχαχα ναι σίγουρα σε αυτόν στηριζόμαστε όλοι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. @ koulpa: Να είσαι καλά για τις θυσίες σου!! :) Μα και εσύ έχεις κάτι αρχές.... τσ τσ τσ.. :) Γενικότερα βλέπεις λόγους αισιοδοξίας?? Αντε φιλάκια, καλό σκ ξεκούραστο :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. από την περιοχή αυτή περνάμε οι περισσότεροι από μας κάθε μέρα

    σίγουρα θα πρέπει να ανασκαφεί και να αναδειχτεί η αρχαιολογική σημασία του χώρου...

    μπράβο που το πόσταρες

    καλησπέρα roadartist και καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Δεν ξέρω αν κατάφερα να σου στείλω το προηγούμενο μήνυμα :Έχεις μέιλ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. σημαντικό το θέμα και σίγουρα η κινητοποιήση είναι το επόμενο βήμα της ευαισθητοποιήσης.Μπορούμε να κανούμε ό,τι μπορούμε και ό,τι απαιτήται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Ανώνυμος1:23 π.μ.

    Καλα, δεν είχα ιδέα για αυτό το θέμα...Είναι πολύ σημαντικό πάντως.
    Α ρε Ελλάδα...
    Καλό Σ/Κ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Είναι πράγματι πολύ λυπηρό που το κράτος μας επιφυλάσσει τέτοια τύχη στην αρχαία κληρονομιά του! Όμως φίλη μου για τους αρμόδιους είναι ψιλά γράμματα αυτά!
    Δεν απορώ που το υπουργείο Πολιτισμού έχει τους πόρους για να απαλλοτριώσει και να κατεδαφίσει τα νεοκλασσικά κτίρια επί της οδού Διονυσίου Αρεοπαγίτου και δεν έχει για την ανάδειξη και διάσωση της Αγροτέρας Αρτέμιδος! Τί έγινε σωστό σ΄ αυτό τον τόπο για να γίνει κι αυτό; Πολύ ωραία η ενημέρωσή σου φίλη μου, κατατοπιστικές οι φωτογραφίες σου και συγκινητικό το ενδιαφέρον σου για τη διάσωση του πολιτισμού μας!
    Όσο για το ...χαμόγελο της Τζοκόντας με συνεπήρε...
    Καλό ξημέρωμα και καλό Σ/Κ να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΛΑΘΟΥΣ:
    Για να μη θεωρηθώ και αγράμματη, "της Τζοκόντα" ήθελα να πω. Χα,Χα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. είναι κρίμα. Ο σκοπός είναι να μη μείνουμε μονάχα σε αυτή μας τη θλίψη, μα να δράσουμε άμεσα.

    Πάντα εξαιρετικές οι αναρτήσεις σου.... δεν έχω λόγια

    Καλό σου σαββατοκύριακο roadartist μου :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Τα βλέπουμε καθημερινά το κράτος δεν αναλαμβάνει ευθύνη και ούτε πρόκειται διότι δεν θα σταματήσει ποτέ η ΜΑΣΑ απο κάποιους θεσίτες του πολιτισμού..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Τι να πω βρε παιδιά.
    Γιά τον μεγάλο εγληματία, που τον παινεύουμε κιόλας , που αποφάσισε να κουπώσει την αρχαία Αθήνα με την καινούρια;
    Γιά τους εγληματίες της καινούριας Αθήνας που αποφάσισαν πως πρέπει να κουπώσουν την αρχαία , όπου τη βρίσκουν.φτου.
    δ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. @ Natalia: Ναταλία είναι το λιγότερο που θα μπορούσα να κάνω. Το θέμα πρέπει να αναδεικτεί και να ενημερωθούμε όσο περισσότεροι γίνεται! Όλα 'νύχτα' γίνονται σε αυτό το κράτος..Δεν απορώ που δεν το ξέραμε πολλοί. Δε πρέπει να περάσει έτσι. Καλημέρα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. @ Artanis: Artanis καλημέρα! :) Δες το email σου!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. @ sourial: Καλως ορισες. Συμφωνώ μπορούμε να αντιδράσουμε. Σε τέτοια θέματα ειναι υποχρέωση ολων μας..Δεν είναι το χρήμα τα πάντα κάποιοι πρέπει να το καταλάβουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. @ Akon: Καλημέρα ακον, πολλοί δεν είχαμε! Καλό σκ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. @ marianaonice: Σε ευχαριστώ για τα λόγια σου mariana, νομίζω οτι πρέπει όλοι να ξέρουμε τι συμβαίνει .. δίπλα μας.. Σίγουρα ειναι ψιλά γράμματα..Θα δούμε τι θα γίνει τελικά με αυτό το αρχαίο μνημείο. Μακάρι να προστατευτεί τελικά..και να μη δούμε καμία βιλάρα..επί της Αρδηττού.. Χαίρομαι που σου άρεσε το τραγούδι! Λατρεύω και εγώ το χαμόγελο της Τζοκόντα. Φιλιά πολλά, καλό σκ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. @ kalynama: Ακριβώς! Με το να μένουμε στη θλήψη δεν γίνεται τίποτα..Ο κάθε έλληνας ξέρει πως λειτουργεί το δημόσιο και πόση διαφθορά υπάρχει! Το θέμα είναι να αντιδράσουμε! Σε ευχαριστώ για τα πάντα καλά σου λόγια, το εκτιμώ πολύ. Καλή μέρα και καλό σκ! :0

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. @ LOCKHEART: Ακριβώς Σπύρο. Απο την καθημερινότητα μας το αντιλαμβανόμαστε όλοι. Δεν θα πρέπει όμως να περάσει αυτό, είναι πραγματικά ντροπή μας. Καλό σου σκ, να περάσεις καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. @demetrat: Ετσι ακριβώς, κάποιοι εγκληματούν στην ιστορία μας.. Αλλά δεν πρέπει να είμαστε πια τόσο αδύναμοι, ας πάρουν οι υπεύθυνοι θέση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Μια απλή από καρδιάς Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. H Ελλάδα έχει το χάρισμα να σκοτώνει την ιστορία της με περισσή αδιαφορία και να χτίζει πάνω στα συντρίμια με μια πρωτόγνωρη άγνοια. Αυτή η χώρα δεν θα πάει ποτέ μπροστά πρώτα γιατί δεν γνωρίζει την ιστορία της και έπειτα γιατί δεν τη σέβεται.
    Εξαιρετικό το κείμενο σου roadartist μου. Να είσαι καλά που μας αφυπνίζεις έστω και λίγο. Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Το έχω υπόψιν μου το συγκεκριμένο θέμα, και είχα "υπογράψει" πέρυσι! μάλιστα κατάφερα να υποκινήσω για το σκοπό αυτό και αρκετούς συναδέλφους μου οι οποιοι υπέγραψαν κι αυτοί με τη σειρά τους...αλλά ακόμα τίποτα.
    Ενας χρόνος μετά κι ακόμα δεν έχει ευαισθητοποιηθεί ουδείς! Και να ήταν μόνο αυτό...
    Πάντως μπράβο και ξανά μπράβο Roadartist μου για τις αναρτήσεις σου που ενημερώνουν και αφυπνίζουν τον κόσμο!
    φιλάκια πολλά πολλά :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Ok, το βρήκα...Εντάξει,πιστεύω ότι είναι κάτι περαστικό..., αν όμως έχεις νέα, ενημέρωσέ με πάλι...Σ' ευχαριστώ που ασχολήθηκες με το ζήτημα...Καλό Σαββατοκύριακο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Ξεκινώ νέα Ιστολέσχη Ανάγνωσης με άξονα ένα από τα έργα του Καραγάτση. Αν τελείωσες αισίως με τις υποχρεώσεις σου, προσκαλώ -τόσο εσένα όσο και τους αναγνώστες σου- σε ένα γύρο με ροφήματα και ποτά στο Βιβλιοκαφέ μας.
    Πατριάρχης Φώτιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Και να δείς τι καλές μπάζες θα γινουν λίγο μακρύτερα απ το κέντρο της Αθήνας.
    Ετοιμη η τροποποίηση γιά το επιτρεπτό ύψος δόμησης στην περιοχή του Ελληνικού.

    Μητροπολιτικό πάρκο μεθ' εμπορικών κέντρων και λοιπών εγκαταστάσεων, το ίδιο το αεροδρόμιο.
    Ακονίζουν από τώρα τα δόντια οι μεγαλοκαρχαρίες.

    Δεν σηκώνει η χώρα μας πίστα αγώνων προδιαγραφών formula1, αποφάνθηκαν οι αρμόδιοι.
    Τώρα πως η Πορτογαλία εχει 2 και οι εξ ανατολών γείτονες την απέκτησαν πριν δυό χρονια, ψαξτε να ρωτήσετε.
    Αλλά τσιμέντο να γίνει,πες δεν ειμαστε για τέτοια.
    Δεν θα μπορούσε τότε να παραμείνει με μερικές μόνο αλλαγές αεροδρόμιο για αερομοντελισμό, πτήσεις μικρών αεροσκαφών και ανεμοπτέρων;
    Τι να περιμένεις όμως στην χώρα της αρπαχτής;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Ανώνυμος6:41 μ.μ.

    Εξαιρετικό το blog σου, Roadartist. Σίγουρα όμως θα στο έχουν ξαναπεί. Χαίρομαι πολύ που στην πρώτη μου επίσκεψη, σε βρίσκω να ασχολείσαι με ένα θέμα που το γνωρίζω και για το οποίο όλοι θα έπρεπε να πάρουμε θέση. Χρειάζεται η δράση των ενεργών πολιτών, μιας και όλα αυτά, μας αφορούν. Είναι και δική μας δουλειά. Καλό απόγευμα να έχεις. Θα τα ξαναπούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. @ Π.Κ.: Σημαντικός ο όμορφος εγκάρδιος χαιρετισμός σου! Ευχαριστώ πολύ! Τη καλησπέρα μου απο καρδιάς :) Ευχές για ένα όμορφο σαββατόβραδο και μια πολύ καλύτερη Κυριακή! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Καλησπέρα , οδοκαλλιτέχνιδα! Φαντάζεσαι πόσο θα "μοσχοποληθούν" τα διαμερίσματα και τα γραφεία με θέα την Ακρόπολη;;;; Η Αθήνα δεν αντέχει άλλα μνημεία! Έχει μπόλικα!!! Καιρός να χτιστεί και κανα τσιμεντένιο μεγαθήριο ,έτσι για αλλαγή, βρε παιδί μου... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. @ cinderella: Ισχύει δυστυχώς αυτό cinderella, οι Έλληνες καταστρέφουν τη χώρα τους.. Πολλοί θα ήθελαν να ειχανε το πλούσιο πολιτισμό μας. Όσα βιβλία κ αν διαβάσεις, παντού υπάρχει ένα στοιχείο της Ελλάδας.. της αρχαίας όμως..η σύγχρονη παρακμάζει. Αντε να δούμε τι θα γίνει με αυτό τουλάχιστον το θέμα. Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. @ karyatida: Καρυατιδάκι χαίρομαι που το ήξερες και έχεις ήδη υπογράψει..Τι να κάνουμε μωρέ τα ξέρεις..όλο αρπακτές..χωρίς σεβασμό στην ιστορία..σε τίποτα. Εχουμε πλούτο και τον εκμηδενίζουμε ηθελημένα! Να εισαι καλα βρε, να έχεις ένα όμορφο σαββατοκύριακο! Ευχαριστώ, φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. @ Artanis: Εννοείται οτι θα σε ενημερώσω. Να περάσεις ένα όμορφο σαββατόβραδο αρτανις, φιλιά :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. @ ΒΙΒΛΙΟΚΑΦΕ: Π. Φώτιε ευχαριστώ για τη πρόσκληση σου, δυστυχώς οι υποχρεώσεις τελειώνουν..τέλη Ιουνίου.. :( Έχω ζόρια ακόμη..

    Παροτρύνω όμως όσους έχουν το χρόνο να επισκεφτούν το αξιόλογο blog σου και να συμμετάσχουν στην τόσο όμορφη πρωτοβουλία σου.
    Ελπίζω να συνεχίσεις την Ιστολέσχη Ανάγνωσης και το καλοκαίρι..
    Τότε θα έχω χρόνο για αναγνώσεις αρκετών βιβλίων πάντως..
    Ξανά ευχαριστώ,
    καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. @ giant13: Γίγαντα πόσο δίκιο έχεις!! Άπειρα τα παραδείγματα. Συνομιλούσα το πρωί με έναν ειδικό επί του θέματος, και μου έλεγε για τη τραγική μείωση του πρασίνου στη χώρα μας! Όσο σκέφτομαι ότι μπορεί εφέτος το καλοκαίρι να ξαναζήσουμε τα περσινά με τις φωτιές....
    Πολύ το φοβάμαι!
    Απογοητευτικές οι ενέργειες στην περιοχή του Ελληνικού. Θα ήταν πραγματικά υπέροχη κίνηση πίστα αγώνων προδιαγραφών formula1! Και έσοδα θα έφερνε.
    Δεν ξέρω τι να πω..δεν νομίζω κ εγώ οτι η Πορτογαλία έχει περισσότερες δυνατότητες.
    Πως να μη γκρινιάζεις? Κρίμα γιατί κόβουν τα φτερά στους νέους. Θα μπορούσαν σίγουρα να γίνουν πολλά. Απο την χώρα της αρπαχτής, όπως λές, δεν περιμένω πλέον τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. @ aikaterinitempeli: Κατερίνα καλώς όρισες στο blog, χαίρομαι που σου άρεσε εδώ. Χαίρομαι ιδιαίτερα που γνωρίζεις σχετικά με το θέμα της ανάρτησης, συμφωνώ οτι χρειάζεται η δράση των ενεργών πολιτών! Είσαι ευσπρόσδεκτη να ξαναπεράσεις όποτε θέλεις, και θα χαρώ πολύ να μείνεις στην παρέα. Νομίζω κ εγώ οτι θα έχουμε αρκετά να πούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. @ο δυσλεξικός δάσκαλος: Καλά τα λες δάσκαλε! Η Αθήνα δεν αντέχει άλλα αρχαία μνημεία, έχει ήδη αρκετά!!! Αντέχει όμως απ'οτι φαίνεται αρκετό τσιμέντο!! Ασε πολλοί ακόμα και πάνω στην Ακρόπολη αν μπορούσανε θα κτίζανε!
    Φιλιά, καλό σαββατόβραδο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Roadartist μου,
    Πόσο σε τιμάει η ανάρτησή σου...
    Επιτέλους χαίρομαι, που βλέπω ευαισθησίες από όλη την παρέα σε θέματα αρχαιολογικά.
    Άν επρόκειτο για χρήματα στο μισθό, τότε να έβλεπες αντίδραση(όχι ότι δεν χρειάζεται διαμαρτυρία). Πού να βρεθεί η ευαισθησία όταν από μικροί ακούνε το χαρακτηρισμό "πέτρες" για τα αρχαιολογικά μας μνημεία; Ποιος να τους μιλήσει για ευγνωμοσύνη απέναντι σ' αυτούς που μας έφεραν εδώ...Ποιος να εξηγήσει την πορεία, τη σημασία, την αξία;
    Σχετικά με το ίδιο το θέμα, δεν είναι δυστυχώς ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία φορά που συμβαίνει κάτι ανάλογο(εκτός κι αν γίνει το θαύμα στις επόμενες γενιές. Κάτι βλέπω να σιγοβράζει...). Ξέρεις πόσοι ανεκτίμητοι θησαυροί και σπάνια αντικείμενα βρίσκονται στο σκοτάδι στις αποθήκες των μουσείων, πολλές φορές χωρίς να έχουν συντηρηθεί, γιατί δεν δίνονται χρήματα; Όσο για την επαρχία,στις περισσότερες των περιπτώσεων,οι ανασκαφές είναι σωστικές, πληρωμένες από εργολάβο, για να προχωρήσει το οδικό δίκτυο. Και μετά παραπονιόμαστε που έρχονται οι ξένες Σχολές και αναλαμβάνουν ερευνητικές ανασκαφές. Ξέρεις πόσες φτερούγες έχουν κοπεί και πόσοι αρχαιολόγοι ασχολούνται με την εκπαίδευση, γιατί δε δίνονται χρήματα για προσλήψεις,γιατί οι εξετάσεις για την αρχαιολογική υπηρεσία γίνονται μία φορά στα 13 χρόνια και έχουν κουραστεί με τις συμβάσεις ή να περιμένουν τα λεφτά τους μετά από μήνες;(φαντάσου να έχουν οικογένεια). Ξέρεις ότι και εκεί, όταν έρχεται η ώρα να διδάξουν το αντικείμενό τους( και ξέρουν να το κάνουν πολύ καλά και με πάθος), συχνά τους το παίρνουν οι καθηγητές των γαλλικών;
    Αυτή είναι η Ελλάδα μας, το "λίκνο" του πολιτισμού. Θέλω, έχω ανάγκη να πιστεύω ότι κάποια στιγμή η κατάσταση θα αλλάξει. Θα κάνω ό,τι μπορώ και ό,τι περνάει από το χέρι μου.

    Να σαι καλά για τις ευαισθησίες σου.


    Φιλιά πολλά, έστω και καθυστερημένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. Ευχαριστώ για την ενημέρωση, φίλη μου. Δεν γνώριζα για το χάλι αυτό. Θα φροντίσω να συγκεντρώσει και άλλες υπογραφές η έκκληση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Μιλαμε για μεγαλη αλητεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. ήμαρτον!μαζεύονται μαζεύονται όλα και μου φαίνεται θα την κάνω από την Ελλάδα με ελαφρά πηδηματάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. @ ΚΟΚΚΙΝΗ ΟΜΠΡΕΛΑ: Kαλημέρα σου! Κατανοώ απόλυτα την οργή σου. Ξέρω πως είναι..το να σπουδάζεις κάτι με πάθος, να το αγαπάς και όταν τελειώνεις να βλέπεις κλειστές τις πόρτες.
    Επίσης, αναγνωρίζω το πόσο ψυχοφθόρες είναι οι συμβάσεις, και το να περιμένεις να λάβεις τα χρήματα που δούλεψες μετά απο μήνες. Φαντάζομαι πως θα νιώθουν άνθρωποι οικογενειάρχες, όπως λες.
    Δεν ξέρω ένας νέος άνθρωπος τι μπορεί να κάνει..Ξέρω πολλούς αρχαιολόγους που κάνουν ιδιαίτερα για να τη βγάλουν πέρα..Η κατάσταση που περιγράφεις ειναι σκληρή..Και εγώ δεν ξέρω πότε θα αλλάξει κ αν η κατάσταση..
    Τα πάντα ξεκινούν απο τη παιδεία. Οταν όπως λες κανείς δεν μαθαίνει απο μικρούς τους μαθητές να αγαπούν το τόπο τους..και να μαθαίνουν ουσιαστικά την ιστορία τους δίχως εθνικισμούς αλλά στην ουσία της..πως να εκτιμήσουν μετά?
    Δεν είναι σίγουρα τυχαίες οι ανακαλύψεις και οι ερευνητικές ανασκαφές ξένων Σχολών.
    Είναι να ματώνει η ψυχή σου στη σκέψη των ανεκτίμητων θησαυρών που βρίσκονται σε αποθήκες των μουσείων, όπως αναφέρεις δίχως να έχουν συντηρηθεί, λόγω έλλειψης χρημάτων..
    Σίγουρα βέβαια αν επρόκειτο για χρηματοδότηση ανούσιων παραστάσεων ή πολιτιστικών οργανισμών δίχως καμία αξιόλογη παρουσία, εκεί δίνονται χρήματα ασύστολα και δίχως προγραμματισμό. Οι υπάλληλοι απλήρωτοι όμως για μήνες..

    Φίλη μου και εγώ δεν ξέρω πως και πότε θα αλλάξει η κατάσταση, αλλά και εγώ όπως και εσύ, θα κάνω ό,τι μπορώ και ό,τι περνάει από το χέρι μου!!
    Θα συζητάμε συχνά για τέτοια θέματα. Προσωπικά με ενδιαφέρουν άμεσα. Καλό μεσημεράκι, η ευαισθησία όλων μας σε τέτοια θέματα, ειναι υποχρέωση μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. @ Λωτοφάγος: Να είσαι καλά Λωτοφάγε, ας το μάθουν όσοι περισσότεροι γίνεται. Τουλάχιστον ας σωθεί ένας χώρος στο κέντρο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. @ Αργύρης:..έτσι είναι ακριβώς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. @ daisy: Αx βρε daisy, πόσο σε καταλαβαίνω..Δεν θα την κάνουμε όμως..όχι, θα μείνουμε εδώ και θα προσπαθήσουμε όσο μπορούμε να αλλάξει κάτι κάποτε!! Τα λόγια μερικές φορές ειναι λίγα για να εκφράσεις τη ντροπή και την απογοήτευση σου..Ασε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. Χαμηλή βαθμίδα πολιτισμού,
    εξευτελισμός του πολιτισμικού μας επιπέδου.
    Ο πολιτισμός προυποθέτει ανθρώπους με πολυδιάστατη σκέψη.
    Που είναι?
    ΠΑΡΑΚΜΗ φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. Η αϊδία μου πρός τους ανάλγητους συμφαιροντολόγους καρεκλοκένταυρους του δημοσίου αυξήθικε.
    Η λύση, βρεμένη σανίδα...
    Αν σκεφτούμε δε ότι υπουργός πολητισμού στην πρώτη τετραετία ήταν ο ίδιος ο Προθυπουργός.....
    Αίσχος αίσχος αίσχος αίσχος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. Αγαπητή Roadartist,

    Νομίζω ότι δεν υπάρχει λόγος για να απορείς.
    Είναι προφανές ότι εκεί στο υπουργείο Πολιτισμού (όταν δεν επιδίδονται στο σπορ της αλλαγής υπουργών, αναπληρωτών υπουργών και υφυπουργών σαν τα πουκάμισα) είναι απασχολημένοι με άλλα, σοβαρά θέματα, όπως λ.χ. την ενίσχυση της ελληνικής κινηματογραφίας, με την παραγωγή ερασιτεχνικών αισθησιακών ντιβιντί κ.λπ...

    Το φόρτε τους, βέβαια, είναι οι απαλλοτριώσεις - αλλά με την έννοια που έδιναν στον όρο τα μέλη της "17 Νοέμβρη"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. Ανώνυμος8:01 μ.μ.

    Πωπω... τι υπάρχει δίπλα μας και δεν το ξέραμε... Πολύ ενδιαφέρον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. Ευχαριστούμε για την πληροφορία που παραθέτεις εδώ,αν και νομίζω πως με υπογραφές και διαμαρτυρίες,δυστυχώς,δεν ιδρώνει κανενός ιθύνοντος το αυτί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. @ dromaki: Δυστυχώς.. Έγραψες μια πολύ σωστή φράση "Ο πολιτισμός προυποθέτει ανθρώπους με πολυδιάστατη σκέψη" Ακριβως η παρωπίδες μας πάνε πίσω! Ο πολιτισμός είναι εξ'ορισμού του ένας όρος πολύ ευρύς..γι'αυτό κατ'εμένα και τόσο γοητευτικός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. @Alexis B : .. να σαι καλα Αλεξη καλο βραδυ.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. @ Εν Πλω: Α-Κ-Ρ-Ι-Β-Ω-Σ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. @ laxanaki: Να είσαι καλά λαχανάκι, καλο βραδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. @ όλα θα πάνε καλά...: Και τι προτείνεις δηλαδή? Να μην υπογράψουμε καν? Να μην υπάρξει καμία αντίδραση..γιατί ειναι μια μάχη χαμένη? Δεν πρέπει να το βλέπουμε έτσι.. Υπάρχει περίπτωση να ανατρέψουμε κάτι αρκεί να το κάνουμε όλοι μαζι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. αίσχος... καλά πήγαν να οικοπεδοποιήσουν αρχαίο ναό;! Δεν είχα ιδέα... Στο τέλος θα στήσουν και MacDonalds πάνω στην Ακρόπολη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. Είναι πράγματι εξοργιστικό να διαθέτουμε αρχαιολογικούς θησαυρούς και να τους αφήνουμε στη μοίρα τους.
    Eδώ και καιρό είχα διαβάσει για αυτό το θέμα. Αν θυμάμαι καλά, το πρόβλημα ήταν πως ενώ το Υπουργείο Πολιτισμού είχε κάνει υπογράψει για την απαλλοτρίωση του χώρου από το 1964 (η αργότερα), πέρασαν 20 χρόνια μέχρι να γίνουν οι ενέργειες για να καταβληθεί η αποζημίωση των ιδιοκτητών και έτσι το οικόπεδο επανήλθε πάλι στην κυριότητά τους λόγω ιδιοχρησίας (το λέω με μία μικρή επιφύλαξη, μπορεί να με απατά η μνήμη μου).
    Αντίθετα η απόφαση για τον αποχαρακτηρισμό των διατηρητέων κτιρίων της Αρεοπαγίτου υπογράφηκε από τον τότε Υπουργό Πολιτισμού εν μια νυκτί τον Αύγουστο του 2007 όταν μαίνονταν οι πυρκαγιές σε όλη την χώρα.
    Στην περίπτωση της Αγροτέρας Αρτέμιδος πέρασαν 20 χρόνια απραξίας για να ξεκινήσουν οι απαραίτητες εργασίες και να δοθούν οι αποζημιώσεις στους ιδιοκτήτες.
    Χαίρομαι που έκανες την σχετική ανάρτηση και ελπίζω όσοι είναι ευαισθητοποιημένοι σε θέματα πολιτισμού να την διαδόσουν και να υπογράψουν. Εγώ ήδη είχα υπογράψει το petition όταν έπεσε στην αντίληψή μου αυτό το θέμα.
    Καλημέρα καλή μου Roadartist και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. @ Constantinos: Kωνσταντίνε καλησπέρα, είναι εξοργιστικό πραγματικά..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. @ dyosmaraki: Kαλησπέρα Μαράκι! Το συγκεκριμένο θέμα ήθελα καιρό να το αναρτήσω, πιστεύω οτι πρέπει να το μάθουμε όσοι περισσότεροι, και να δραστηριοποιηθούμε. Μήπως κάτι καταφέρουμε και ανατρέψουμε! Αν μη τι άλλο το χρωστάμε στις μέλλοντικές γενεές...Φαντάσου πόσο διαφορετική βρίκαμε την Αθήνα και πως θα τους τη παραδώσουμε! Αξίζει αυτή η πόλη την αγάπη και τη προσοχή μας! Να είσαι καλά, καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. Η Ακροπολη ειμαστε σιγουροι οτι ειναι δικια μας? φοβαμαι οτι μια μερα θα μας πουν οτι εχει πουληθει εδω και πολλα χρονια...τι να πω μονο αγανακτηση νιωθω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. @ Penthesila: Το οτι νιώθεις αγανάκτηση ειναι αρκετά σημαντικό, η αδιαφορία είναι που σκοτώνει αυτή τη πόλη! Δυστυχώς οι υπεύθυνοι του Υπουργειου πολιτισμού δεν φαίνεται να έχουνε καθόλου παρόμοια συναισθήματα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. Υπογράψαμε βεβαίως.
    Αλλά και στην επαρχία φοβάμαι πως τα πράματα μπορεί να είναι
    χειρότερα (κλικ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. Ένας ακόμα ναός πάει για φούντο, λοιπόν. Δεν πειράζει, μας αξίζει. Σε εκατό χρόνια, απλώς θα δείχνουμε τις πολυκατοικίες στους τουρίστες και θα ησυχάζουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. @ παράλληλος: Καλησπέρα. Στην επαρχία και εγώ φοβάμαι οτι τα πράγματα ειναι χειρότερα...Θα περάσω να δω το link, ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. @ Hypocritelecteur: Nαι τελικά μας αξίζει..πιο πολύ για την αδιαφορία των περισσοτέρων. Ας ελπίσουμε να σωθεί ο συγκεκριμένος αρχαιολογικός χώρος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή