8 Μαρτίου 2008

...άρωμα γυναίκας

Όλοι οι άνθρωποι, ανεξαρτήτως φύλου, πρέπει να τιμούνται και να εισπράττουν σεβασμό κάθε μέρα.
Να έχουν ίσα δικαιώματα σε όλα τα επίπεδα της ζωής.
Εντούτοις η σημερινή ημέρα είναι μια καλή ευκαιρία για να αναλογιστούμε την αξία του δύσκολου ρόλου της γυναίκας στην κοινωνία.

Η γυναικεία φύση αποτελούσε ανέκαθεν πηγή έμπνευσης σε κάθε έκφραση της τεχνης.

Θαυμάστε στο παρακάτω βίντεο γυναικεία πορτρέτα απο πίνακες κορυφαίων καλλιτεχνών.


Μπορείτε να δείτε αναλυτικά τους καλλιτέχνες και τους πίνακες που παρουσιάζονται στο παραπάνω βίντεο: ΕΔΩ

Στο παρακάτω βίντεο ξεχωριστές δημιουργίες του Jean-Baptiste Camille Corot εμπνευσμένες απο τη γυναικεία φύση.


Αξίζουν την ανάγνωση σας:
Μια γυναίκα κάθε 18 δευτερόλεπτα θύμα ενδοοικογενειακής βίας
International women's day

122 σχόλια:

Dr_MAD είπε...

Καταρχάς ευχαριστώ για την ανταπόκριση στην πρόσκλησή μου, καθ'ότι γνωρίζω πόσο σε ζαλίζουν τα συνεχόμενα παίγνια ;-)

Οσο για τις γυναίκες θύματα ενδοοικογενειακής βίας, πιστεύω πως δεν υπάρχει καμία κοινωνία, ούτε καν αυτές που διαδηλώνουν ως τις πλέον προοδευτικές, που να έχει η γυναίκα πρόσβαση στη διακαιοσύνη άμεσα σε ανάλογες περιπτώσεις. Τα νούμερα είναι σαφώς μεγαλύτερα

Καλό ΠΣΚΔ

Hfaistiwnas είπε...

Καλημέρα!!!! Ελπίζω όλα καλά! Σήμερα είναι ε; Να είναι καλά όλες.. και ας μας πάιρνουν τους άντρες... :) Το πρώτο το είδα (το λινκ μετά), το δεύτερο δεν το παίζει... μου κολάει πολλές φορές! Φιλιά!!!!! :)
Καλά Κούλουμα!!!

sombraluz είπε...

Όσες γυναίκες, τόσες καρδιές και τόσοι αγώνες. Καληνύχτα!

Eclipse είπε...

εγώ πάντως είμαι κατά της ημέρας της γυναίκας γιατί είναι λες και είμαστε κάποιο αξιοπερίεργο είδος προς εξαφάνιση... αν είναι ας κάνουν και μέρα του άνδρα, αλλά δεν χρειάζεται γιατί για αυτούς οι υπόλοιπες 364 ημέρες είναι γιορτή...

Ιάκωβος είπε...

Αμάν πια με τις γυναίκες..! Πότε θα γίνει και για τους άντρες "Παγκόσμια Ημέρα του Άντρα"???? Είναι άδικο! Θέλουμεκι εμείς πληρωμένο δείπνο σε ρομαντικό εστιατόριο, και μετά ξεφρενο σεξ χωρίς γκρίνιες...
:(
Ιάκωβος

Ιάκωβος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ιάκωβος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
marianaonice είπε...

Καλή μου roadartist σ΄ ευχαριστώ πολύ για την υπέροχη ανάρτησή σου για τη γυναίκα και την τέχνη!! Χάζεψα...Πολύ όμορφα τα video!
Καλό τριήμερο και καλές απόκριες!!

Μαρια είπε...

θα αφήσω στην άκρη τις κουβέντες για το αν πρέπει ή όχι να υπάρχει μια μέρα αφιερωμένη στις γυναίκες γιατί πολυ απλά προτιμώ να σου πώ Χρόνια Πολλά και καλά ! να έχεις πάντα κοντά σου κάποιον που να σε κάνει να νοιώθεις ΓΥΝΑΙΚΑ !
Καλά κούλουμα !

Γιώργος Χρηστινίδης είπε...

Βρε καλή μου roadartist (sweetartist) νομίζω ότι επαναλαμβάνομαι όταν σου γράφω συνέχεια "Τι ωραίο" και "Τι καταπληκτικό", αλλά τι να κάνω κι εγώ που κάθε σου ανάρτηση είναι καλύτερη από την άλλη;
Να περάσεις καλά το τριήμερο και όλες τις υπόλοιπες μέρες του χρόνου εσύ κι όσες γυναίκες το αξίζουν.

Νατασα είπε...

_Γυναίκα_
Είσαι εκεί μέσα στο όνειρο
είσ' αλλού μέσα στου όχλου τη βουή
στο φιλί του ανώνυμου
και σ' αυτόν που πάντα για σένα είναι εκεί
Πάνω σου άτσαλα,
σώματα θα προσγειωθούν
για αυτό γίνε εσύ χώμα γόνιμο
άδοξα τ' άνθη τους πριν μαραθούν
Γυναίκα μεσολάβησε στον άντρα και τη γνώση
σαν προβολή του όφι
δυστυχώς ο πλούσιος τω πνεύματι
έβαλε στόχο ιδανικό Θεό
Γυναίκα γίνε η ανασταλτική αιτία
γιατί τελειώσανε τ' αστεία
ο στόχος άλλαξε
και μετατράπηκε σε από μηχανής Θεό.
_
Στίχοι: Παύλος Σιδηρόπουλος

Σπύρος είπε...

Ωραιο θέμα, ειχα δει παλαιότερα τα videakia αυτα που μάλιστα τα έχουν φτιάξει καταπληκτικά. Πραγματικά η γυναίκα ήταν η πηγή έπνευσης σε πολλους τομεις της ζωής και πόσο μάλλον της τέχνης. Να εισαι καλα :)...κριμα αυτο που γράφεις για την οικογενειακη βια...ειναι πολυ λυπηρο..

Καλημέρα και καλο 3ημερο

Σπύρος είπε...

χα χα χα χα ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΙΑΚΩΒΟΥ....:)!!!!! εδώ που τα λέμε δεν έχει και άδικο :)!! χα χα χα

ο δυσλεξικός δάσκαλος είπε...

Καλημέρα σ'όλες τις γυναίκες του κόσμου!!!

faraona είπε...

Aρτιστα μου καλημερα!
Διαβασα την παραπομπη,ασε τι παθαινω οταν διαβαζω τετοια....

Ναμαστε καλα και παντα μπροστα...σε ολα!

Σε φιλω.

Constantinos είπε...

Respect στο ωραίο, μα καθόλου αδύνατο φύλο! Χρόνια πολλά σε όλες τις κυρίες, σας ευχαριστούμε που ομορφαίνετε την ζωή μας!

Zealot Ape είπε...

Η γυναίκα στην τέχνη...
Το αυγό στην ομελέττα...

Roadartist είπε...

@ mad: Καλημέρα mad. Δεν με ζαλίζουν τα παιχνίδια, απλά συμμετέχω μόνο σε όσα μου αρέσουν. Το συγκεκριμένο το καταχάρηκα. Φαντάζομαι θα σου άρεσαν οι επιλογές μου για το παιχνίδι.
Οσο για τις γυναίκες θύματα ενδοοικογενειακής βίας είναι μια μόνο απο τις προεκτάσεις της. Δυστυχώς ακόμα και σήμερα, που υποτίθεται οτι η κοινωνία προχωράει, είμαστε πάρα πολύ πίσω σε πολλά ζητήματα που αφορούν την γυναίκα. Καλό ΣΚΔ.

Roadartist είπε...

@ Hfaistiwnas: xaxa καλημέρα ηφαιστίωνα, όλα καλά!! Σε ευχαριστούμε είσαι πολύ μεγαλόψυχος!! :) Το δεύτερο link ανοίγει κανονικά.. Φιλιά, καλό ΣΚΔ!

Roadartist είπε...

@ sobraluz: Ακριβώς έτσι καλή μου φίλη, να περάσεις όμορφα αυτές τις μέρες! Καλημέρα!

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Πολύ όμορφο αφιέρωμα!!!

Κι αν μου επιτρέπεις να πληροφορήσω τον ιάκωβο ότι η Παγκόσμια Ημέρα του Άντρα ειναι στις 3 Νοεμβρίου! :)

Την καλημέρα μου και μια χαρούμενη αποκριά εύχομαι σε όλους :) :)

Roadartist είπε...

@daisy: Αχ daisy καλημέρα! Την απάντηση την έδωσες μόνη σου στο τέλος του σχολίου σου..
Ξέρεις μερικά πράγματα δεν είναι τόσο αυτονόητα.. και η σημερινή ημέρα είναι σίγουρα μια καλή ευκαιρία για να φέρει τουλάχιστον στο προσκήνιο ταινίες, αφιερώματα, και ρεπορτάζ για γυναίκες ηρωίδες που δε σταματούν να αγωνίζονται ποτέ. Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις αν είχα χρόνο θα έφτιαχνα κάτι που θα σου άρεσε πολύ, αλλά δεν προλάβαινα και εστίασα τη γυναίκα στη τέχνη..
Καλό ΣΚΔ!!

Roadartist είπε...

@ Ιάκωβος: Ιάκωβε απ'οτι είδα μόλις το 'τέρας της αμάθειας' απάντησε στην αγωνιώδης απορία σου.. Αντε καλό ΣΚΔ να έχεις οτι κ αν κάνεις!

Roadartist είπε...

@ marianaonice: Μαριάννα μου εγώ σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε.. Τα έχουμε ξαναπεί αυτά για να εκτιμήσεις κάτι, πρέπει να έχεις τα μάτια να το δείς!! Καλό τριήμερο και καλές απόκριες!! :)

Roadartist είπε...

@ Μαρια: Ακριβώς αυτό Μαρία, άλλωστε στις πρώτες προτάσεις της ανάρτησης είναι ΞΕΚΑΘΑΡΗ η τοποθέτηση μου! Σε ευχαριστώ καλή μου και εσύ το ίδιο! Χρόνια σου πολλά, καλές αποκριές :)

Roadartist είπε...

@ Γιώργος Χρηστινίδης: Γιώργο μου οι αναρτήσεις απο μόνες τους μπορεί να είναι όμορφες, όμως επέτρεψε μου να σου πω οτι η πολύτιμη βάση τους είναι ο κάθε αναγνώστης αυτού του blog που δεν κουράζεται να γίνεται συνταξιδιώτης σε ένα ταξίδι στη τέχνη, σε διαφορετικές αντιλήψεις και συνήθειες που δεν ακούγονται και τόσο πολύ στις μέρες μας.

Είναι υπέροχο όταν ένας άντρας μιλάει τόσο όμορφα για τις γυναίκες και τους εύχεται ολόψυχα να περάσουν όμορφα γιατί "το αξίζουν". Να είσαι καλά :)

Εγώ σε ευχαριστώ που περνάς σε αυτόν εδώ τον χώρο..

? είπε...

να σας χαιρόμαστε λοιπόν!

Roadartist είπε...

@ Νατασα: Μπράβο σου Νατάσα, πολύ όμορφη η κίνηση σου να αφήσεις λίγους στίχους του Παύλου. Σε ευχαριστώ, Χρόνια σου πολλά :) Καλό σκδ!!

Roadartist είπε...

@ LOCKHEART: Καλημέρα lochheart συμφωνώ σε όλα για την αξία της γυναίκας στη ζωή και τη τέχνη, για την άδικη βία που υφίσταται, δεν συμμερίζομαι βέβαια τη χαρά για το σχόλιο του Ιάκωβου :) Φιλιά, καλό τριήμερο καλά να περάσεις!

Roadartist είπε...

@ο δυσλεξικός δάσκαλος: Να είσαι καλά Δάσκαλε μου :) Φιλιά πολλά να περάσεις όμορφα κ εσύ!!

Roadartist είπε...

@ Faraona: Εγώ να δεις τι παθαίνω! Να είμαστε όλες καλά και να κάνουμε προσεκτικές επιλογές στη ζωή μας!! Σε φιλώ και εγώ faraona να περάσεις όμορφα αυτές τις μέρες, καλό 3μερο, καλές αποκριές!

Roadartist είπε...

@ Constantinos: Καλημέρα! Respect και σε σένα..και σε κάθε άντρα που γράφει τόσο όμορφα λόγια για τη γυναίκα, τη σέβεται και τη τιμά! Σ'ευχαριστώ, να περάσεις ένα ΣΚΔ τέλειο! :)

Roadartist είπε...

@ zealot~ape: Ακριβώς έτσι :)

Artanis είπε...

Ημέρα μνημοσύνου είναι, και όχι μέρα γιορτής...Ημέρα που τιμούμε τη μνήμη όλων εκείνων των γυναικών, που κακοποιήθηκαν, εξευτελίστηκαν, έπεσαν θύματα εκμετάλευσης, υποτιμήθηκαν, υπέφεραν, βασανίστηκαν, βιάστηκαν,εκπορνεύτηκαν, χειραγωγήθηκαν...Και ημέρα οργής για όλες αυτές τις γυναίκες που εξακολουθούν να υποφέρουν και θα υποφέρουν στο διηνεκές...

Roadartist είπε...

@«ΤΟ ΤΈΡΑΣ TΗΣ ΑΜΆΘΕΙΑΣ»: Χαίρομαι που σου άρεσε! Και εσύ να περάσεις όμορφα αυτές τις μέρες, να χαρείς καλό 3μερο!!

Roadartist είπε...

@ Νίκος Κ.: Να είσαι καλά Νίκο τα φιλιά μου!

Roadartist είπε...

@ Artanis: ΜΠΡΑΒΟ αρτανις! Ακριβώς! Προσυπογράφω κάθε σου λέξη, ότι σκέφτομαι το κατέγραψες. Αυτό ειναι αυτή η μέρα, γι'αυτό ακριβώς και δεν την προσπέρασα. Θέλησα με τη σειρά μου να δείξω πως καλλιτέχνες τίμησαν μέσα απο τη τέχνη τη γυναίκα. Δυστυχώς δεν θεωρούν όλη αυτονόητη την αξία και τη θέση της γυναίκας στην κοινωνία. Κάθε δευτερόλεπτο που περνάει κάποια γυναίκα αδικείται και βασανίζεται σκληρά.

Μαριλένα είπε...

Ως γυναίκα μιάς κάποιας ηλικίας (:ΡΡ), πέρασα απο το φεμινιστικό μου στάδιο, το οποίο ομως, αν αφαιρέσεις την υπερβολή της εποχής, ήταν άκρως ενημερωτικό για το είδος της καταπιεσης που περνουσαν παααρα πολλές γυναίκες.

Στην Αμερική, έχει αναπτυχθεί ένα εξαιρετικό δίκτυο για τις κακοποιημένες γυναίκες, που τις περισσότερες φορές λειτουργει άψογα.

Και τελειώνοντας, να προσθέσω ένα απο τα πολύ αγαπημένα μου βιβλία, το The Women's Room της Marilyn French, που δυστυχώς (όπως τα περισσότερα απο αυτα που έχω αγαπησει πολύ) το δάνεισα και δεν μου επεστράφη ποτέ.

roadartist (μου), πολύ καλή ανάρτηση :)))
φιλιά πολλά πολλά και κοίτα, να ξεκουραστείς το τριήμερο :))

Madame de la Luna είπε...

Πάρα πολύ ωραία βιντεάκια. Τη χάρηκα πάλι τη βόλτα απ' τα μέρη σου. Να 'σαι καλά. Καλημέρα...

Roadartist είπε...

@ μαριλένα: Σε ευχαριστώ Μαριλένα (μου) για όλα όσα κατέθεσες στο blog, να περάσεις και εσύ ομορφα τις μέρες που έρχονται..
Θα προσπαθήσω να βρω χρόνο να ξεκουραστώ, να ασχοληθώ με ότι μου αρέσει και να βρεθώ κοντά σε αγαπημένους φίλους. Ίσως μπορέσω να φύγω και απο την Αθήνα.
Να είσαι καλά εσύ και τα μικρά σου :) όμορφο 3ημερο, φιλιά.

Roadartist είπε...

@ Madame de la Luna: Κυρά του Φεγγαριού χαίρομαι ιδιαίτερα που εντοπίζεις πράγματα που σε κερδίζουν και χαίρεσαι με τις εδώ βόλτες σου.. Καλό 3μερο, καλή σου μέρα!

Churchwarden είπε...

Πολύ ωραία ανάρτηση, roadartist.

Νομίζω ότι σήμερα, όπως και κάθε μέρα, οφείλουμε να εστιάσουμε σε αυτά που οφείλουμε στη γυναίκα.

Είναι, νομίζω, ο καλύτερος τρόπος να ελπίσουμε, πως θα έρθει η στιγμή που τίποτε δε θα έχει μείνει επάνω της από τα ανομήματα αιώνων.

Ανώνυμος είπε...

Τι ωραίο το πρώτο Video με τα γυναικεία πορτρέτα!!!

Εγώ πιστεύω πως καλώς υπάρχει μια τέτοια μέρα, γιατί να μην υπάρχει άλλωστε;
Να είστε καλά ;)

Μαργαρίτα είπε...

Πολύ όμορφο αφιέρωμα
roadartist μου :)

Έτσι να μην ξεχνάμε...
"Η ζωή είναι γυναίκα
σαν γυναίκα αιμοραγει" !!

Πρέπει επιτέλους να αγαπήσει
τον εαυτό της και την αξία της..
Μάνα.. σύζυγος.. κόρη.. αδελφή!!
Αναγκάστηκε να βγει να εργαστεί
για να αποδείξει το αυτονόητο!!
Ότι είναι άνθρωπος με ίσα δικαιώματα και της πρέπει σεβασμός!

Καλό τριήμερο κοπέλα μου
Φιλιάαα***

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα κι από μένα. Χρόνια πολλά σε όλες. Ο σεβασμός είναι κάτι που κερδίζεται είναι από τους άλλους είτε είναι από τον εαυτό μας. Ας μην ξεχνάμε πρώτα από όλους να σεβόμαστε εμείς εμάς.

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

Νομίζω οτι πρέπει να εστιάσουμε
την προσοχή μας στον άνθρωπο
Πόσες φορές δεν ντράπηκα
που είμαι άνθρωπος...άλλες τόσες ντράπηκα που είμαι άντρας.

Καμία φορά δεν ντράπηκα που
υπήρξα παιδί.

Ναι στον πολιτισμό
Όχι στην κακοποίηση
Αγάπη μόνο αγάπη για την γυναίκα

Καλό τριήμερο

Βάσσια είπε...

Η αλήθεια είναι ότι δεν συμφωνώ με το η "ημέρα του/της.." κ.λ.π.

Θα ασχοληθώ με τη γυναίκα, η οποία από μία θέση του τίποτα (όχι σε όλους τους λαούς) έφτασε να παίζει πρώτο ρόλο.

Χαίρομαι γι' αυτό.

Έχει υπάρξει πηγή έμπνευσης όλων των τεχνών.
Όπως επίσης έχει κακοποιηθεί.

Πιστεύω ότι κάποιες αδυναμίες αντιμετώπισης των καταστάσεων (εξάρτηση, οινομική και κοινωνική κ.α.) είναι απόρροια της προηγούμενης περιορισμένης ελευθερίας της.
Θα φτάσουμε κι εκεί.

Βέβαια μιλάμε για εμάς.
Τι να πουν οι γυναίκες του Ισλάμ;

Καλά Κούλουμα
:-)

Roadartist είπε...

@ Churchwarden: Καλησπέρα σου churchwarden ακριβώς όπως τα λες είναι. Χαίρομαι ιδιαίτερα όταν επικοινωνώ με κάποιους ανθρώπους. Να σαι καλά, καλο 3ημερο.

Roadartist είπε...

@ Akon: Ναι όντως υπέροχο το βίντεο, πολύ όμορφα το έχουνε φτιάξει..Ακον καλό ειναι να υπάρχει αυτό είναι σίγουρο. Αν και γενικότερα είμαι αρνητική με τις 'στημένες γιορτές', η συγκεκριμένη ξεχωρίζει, και δεν γίνεται για εμπορικούς λόγους. Έχει νόημα. Συγκινεί και ο τρόπος που καθιερώθηκε. Ευχαριστώ, καλό σου 3μερο!

Roadartist είπε...

@ Μαργαρίτα: Δίκιο έχεις Μαργαρίτα σε όσα ανέφερες. Αγώνας η ζωή της κάθε γυναίκας, και μερικών πολύ δύσκολος, τόσο πολύ που εμείς ούτε να τον φανταστούμε δεν είναι δυνατόν! Καλό 3μερο, να περάσεις όμορφα!

Roadartist είπε...

@ Freedula: Καλησπέρα σου! Εως ένα σημείο έχεις δίκιο, ο σεβασμός κερδίζεται. Εως ένα σημείο όμως. Υπάρχουν δυστυχώς και πολύ δύσκολες καταστάσεις που τα λόγια είναι φτωχά και οι λέξεις λίγες. Υπάρχουν ανεγκέφαλοι άνθρωποι που δεν σέβονται κανέναν..εγκληματούν και βασανίζουν. Δυστυχώς αυτά δεν συνέβαιναν μόνο παλιά, αλλά ακόμα και σήμερα. Και τώρα.

Roadartist είπε...

@ karaflokotsifas: Σε τιμούν τα λόγια σου κότσιφα μου. Αληθινά και ώριμα. Ναι η ψυχή ενός παιδιού και μόνο αυτή, θα μπορούσε να αλλάξει το κόσμο!
Κρατώ τα τελευταία λόγια σου και τα τονίζω..

"Ναι στον πολιτισμό
Όχι στην κακοποίηση
Αγάπη μόνο αγάπη για την γυναίκα"

Σε ευχαριστώ, καλό 3μερο,
καλά κούλουμα :)

Roadartist είπε...

@ Vassia: Βάσσια μου συμφωνούμε απόλυτα. Τα προβλήματα που αντιμετωπίζει μια γυναίκα στην Ευρώπη είναι μηδενικά, μπροστά σε αυτά που ζει καθημερινά μια γυναίκα της μέσης ανατολής.. Για αυτή κάθε μέρα ειναι μια κόλαση. Άδικο, σκληρό, απάνθρωπο.
Μακάρι να γιόρταζε κάθε γυναίκα κάθε μέρα ουσιαστικά σε κάθε τόπο.

Καλά Κούλουμα, καλό 3μερο.
:)

Cookie είπε...

Καλή σου μέρα λοιπόν (και καλές γιορτές :) )

Δε νομίζω πάντως πως η γυναίκα είναι πλέον αδικημένο είδος. Η 8 Μαρτίου μου είναι κάτι πιο πολύ σαν κομουνιστική γιορτή, αλλά τεσπα, πήρα ένα τριαντάφυλλο τη μαμά μου :)

Στέλνω και ένα "virtual" λουλουδάκι και σε σένα!

Καλό βράδυ!

Sally Finkenstein είπε...

Ξέρεις γενικά δεν είμαι υπέρ αυτών των ημερών και γιορτών.
Ειμαι υπέρ της "εξημέρωσης" και της μόρφωσης των ανθρώπων, αλλά αυτό είναι μάλλον πολύ πιο δύσκολο!
Είναι πάντως γεγονός ότι πράγματα που εμείς θεωρούμε δεδομένα, δεν είναι καθόλου έτσι για κάποιες άλλες γυναίκες, που μπορεί να είναι σε άλλη ήπειρο ή και στη διπλανή πόρτα.
Αρα ίσως έχεις δίκιο.
Μάλλον χρειάζεται αυτή η μέρα.
Το 1ο βιντεάκι σου , δε, τέλειο!
Το 2ο δεν μπορώ να το δω.
φιλιά

iLiAs είπε...

..Να είστε κάθε μέρα ανεξάρτητες, χειραφετημένες, θηλυκές ;)

Να είσαι καλά αρτιστα, καλό βράδυ :)

jf είπε...

Ως συνήθως, απ’ αλλού ξεκινά η ιστορία ενός γεγονότος που γιορτάζουμε κι αλλού καταλήγει. Ν. Υόρκη, 8 Μαρτίου του 1857, η μεγάλη διαμαρτυρία από εργάτριες κλωστοϋφαντουργίας για καλύτερες συνθήκες εργασίας. Πώς κατέληξε να γιορτάζεται η μέρα σήμερα... θα σε γελάσω!

Καταπληκτικά τα videos! Bravo σου!!

νατασσΆκι είπε...

Πολύ καλό το αφιέρωμα, μπράβο
(σήμερα κατάφερα, με τις διακοπές και τα προβλήματα, να τα δω όλα μαζεμένα!)

Και πολύ ενδιαφέροντα τα λινκ-θα τα δω ξανά, πιο προσεκτικά
:))


Καλή αποκριά, και καλά να περάσεις!

Φιλιά

diva είπε...

Όμορφο αφιέρωμα..
Καλημέρα

βασίλης είπε...

Χρειάζεται να θυμόμαστε αυτη τη μέρα ειδικά και όχι μόνο φσικά. τις γυναίκες τις κακοποιημένες, τα θύματα θρησκευτικών προκαταλήψεων... Καλά νσ περάσεις την Καθαρά Δευτέρα

phlou...flis είπε...

Καλημέρα. Διαπιστώνω πως στο Διαδίκτυο δεν υπάρχουν παράλληλες γραμμές. 'Ολες οι γραμμές συγκλίνουν! Σήμερα το πρωί, προτού σε επισκεφτώ, ανάρτησα στο ιστολόγιό μου το 1ο καταπληκτικό βιντεο για τη γυναίκα στην Τέχνη (που μου έστειλε η JαμάνFου -http://epea-jf.blogspot.com/) και μετά το βλέπω κι εδώ.
Νάστε όλες και όλοι καλά!

Γωγώ Πακτίτη είπε...

η αγάπη είναι θηλυκό,
που συνοδεύει το αρσενικό...
αυτό είναι γυναίκα...

καλημέρα καλή μου roadartist!

jf είπε...

Μικρός που ναι ο κόσμος! phlou-flis, στη roadartist είδα το video που σου έστειλα :-)) η JαμανFoυ

Meropi είπε...

Roadartist μου καλή,
πολύ ωραίο το θέμα σου. Ας συνεχίσουμε να διεκδικούμε το μισό του Ουρανού. Έχουμε δρόμο ακόμα...
Καλά να περάσεις ΚΔ.

Artanis είπε...

Καλλιτέχνιδα καλησπέρα...Χθες ο άνδρας μου έμεινε ξάγρυπνος μέχρι αργά, προκειμένου να δει το δραματοποιημένο μελλοντολογικό ντοκυμαντέρ Ινδικής προέλευσης "Έθνος χωρίς Γυναίκες"... Εγώ βέβαια τον προειδοποίησα, αλλά εκείνος επέμενε...Είχαμε μια μακροσκελή συζήτηση σήμερα το πρωί επί του θέματος, το σοκ που υπέστη ο καλός μου, ήταν τρομερό...

Roadartist είπε...

Μια καλημέρα σε όλους!!
και ειδικότερα..

@ Clockwork Plum: Καλημέρα. Η γυναίκα είναι αδικημένο είδος. Υπάρχουν πάρα πολλά παραδείγματα κακοποιημένων και βασανισμένω γυναικών..Λίγα είναι τα μέρη στον πλανήτη που η γυναίκα μπορεί να ζεί αξιοπρεπώς και ισότιμα με τον άντρα. Σε ευχαριστώ. Φιλιά και καλά να περάσεις!

Roadartist είπε...

@Sally Finkenstein: Καλημέρα και καλώς όρισες. Ακριβώς όπως το έγραψες. Δεν είναι για όλες τις γυναίκες μερικά πράγματα αυτονόητα, που μπορεί να είναι για εσένα και εμένα.
Κατά των 'στημένων' ημερών είμαι και εγώ! Αλλά δεν μπορώ να μη δω οτι αυτή η μέρα, έχει και κάποια θετικά. Εξαιτίας της γίνονται αρκετά αφιερώματα για μερικές αλήθεια που όλοι κάνουμε πως αγνοούμε.
Όπως επίσης, γίνονται και αρκετές καλές πρωτοβουλίες.. Π.χ. Στο public λόγω της ημέρας αυτής, διοργανώθηκε καμπάνια ενημέρωσης για όλες τις γυναίκες σχετικά με την πρόληψη για τον καρκίνο του μαστού!
Αρκετά έγραψα.. Καλή σου μέρα!

Roadartist είπε...

@ iLiAs: Και εσύ να είσαι καλά Ηλία μου, τις καλημέρες μου! Καλά κούλουμα! :)

Roadartist είπε...

@ JF: Καλημέρα σου JF!! Μόνο και απο το πως ξεκίνησε έχει αξία! Βέβαια ας στεκόμαστε σε αυτό το γεγονός και ας στρέφουμε το βλέμμα μας στις γυναίκες που έχουνε πραγματικά ανάγκη τη βοήθεια μας και τη βοήθεια κάποιων οργανισμών. Καλά να περάσεις αυτές τις μέρες!

Roadartist είπε...

@ νατασσάκι: Να είσαι καλά Νατασσάκι μου, σε ευχαριστώ. Να ξεκουραστείς και να περάσεις όμορφα αυτές τις μέρες!! Καλά κούλουμα :)

Roadartist είπε...

@ diVa: Σε ευχαριστώ. Και τη δική μου καλημέρα!

Roadartist είπε...

@ βασίλης: Ακριβώς Βασίλη! Να είσαι καλά, ιδιαίτερα οι άντρες είναι πολύ καλό να στρέφονται προς τη γυναίκα και να τη σέβονται. Φιλιά καλά να περάσεις!

Roadartist είπε...

@ phlou...flis: Καλή σου μέρα και καλώς όρισες! Απ'ότι φάνηκε είχαμε μια κοινή αναγνώστρια.. :) Καλά έκανες και το ανάρτησες και εσύ! Συμφωνώ οτι είναι καταπληκτικό! Καλή Καθαρή Δευτέρα!

Roadartist είπε...

@Η σκέψη της καρδιάς: Ετσι πρέπει να είναι. Σε ευχαριστώ, καλή σου μέρα και να περάσεις όμορφα, ότι κ αν κάνεις!!

Roadartist είπε...

@ JF: JαμανFoυ πολύ μου αρέσει που είδες κάτι εδώ, το οποίο σου άρεσε και το προώθησες και στους φίλους σου! Αυτό μου δίνει πραγματικά χαρά..Είδες? Ο κόσμος του διαδικτύου αν και αχανής..μερικές φορές γίνεται μικρός..και αυτό είναι πανέμορφο σε τέτοιες περιπτώσεις! Τη καλημέρα μου, να περάσεις όμορφα!

Roadartist είπε...

@ Meropi: Καλημέρα Μερόπη. Ακριβώς όπως το έγραψες. Έχουμε πολύ δρόμο ακόμη .. Δυστυχώς.. Να περάσεις όμορφα και εσύ αυτές τις μέρες! :)

Roadartist είπε...

@ Artanis: Καλημέρα Αρτανις. Πρόκειται περί ενός σκληρού φιλμ, αλλά αξίζει να το δούνε όλοι! Ιδιαίτερα οι άντρες..
Ήμουν εκτός σπιτιού χτες, χαίρομαι που λόγω της ημέρας προβλήθηκε απο την τηλεόραση.

Ξέρεις η αντιμετώπιση της γυναίκας στην Ινδία είναι αξιοπερίεργη!
Ενώ είναι μια χώρα, όπου η γυναίκα λατρεύεται σαν τη Θεά Κάλι και Ντούργκα, και όμως κάθε χρόνο χιλιάδες θηλυκά νεογνά σκοτώνονται, προκειμένου η οικογένεια να αποφύγει το θέμα της προίκας, γυναίκες βιάζονται και κακομεταχειρίζονται.

Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία της UNESCO , περίπου 50 εκατομμύρια γυναίκες αγνοούνται από τον πληθυσμό της Ινδίας, εξαιτίας αυτής της συγκεκριμένης διάκρισης του γένους.

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΡΙΚΤΟ??

al barouak είπε...

τωρα με το ασφαλιστικο ειναι πιο επικαιρη η αναφορα στις γυναικες και ιδιαιτερα στους αγωνες που εχουν κανει εναντια στην καταπιεση τους. κατα τα αλλα ολα καλα roadartist

Artanis είπε...

Τα ίδια και παρόμοια πράγματα συμβαίνουν και σε άλλες μεριές του κόσμου, όχι μόνον στην Ινδία, όπου σήμερα, λόγω των επιλεκτικών αμβλώσεων, 32 εκατομμύρια ανδρών σε ηλικία γάμου, δεν βρίσκουν γυναίκες να παντρευτούν...Και δεν είναι μακριά η υποθετική μελλοντική πραγματικότητα του φιλμ...Αυτά τα πράγματα συμβαίνουν ήδη...Ίσως όχι σε τέτοιο βαθμό, αλλά πολύ σύντομα...

Sweet and bitter είπε...

Πολύ ωραία τα βίντεο που έβαλες!

Το είδα κι εγώ χτες το "Έθνος χωρίς γυναίκες"... Είναι πραγματικά τραγικό αυτό που γίνεται εις βάρος των γυναικών σε χώρες όπως η Ινδία ή χώρες της Μέσης Ανατολής... Αλλά ας μην πάμε πολύ μακριά: η ενδοοικογενειακή βία είναι καθημερινό φαινόμενο ακόμη και σε δυτικές χώρες... :(

Suspect είπε...

συγγνωμη αλλα απο αμερικανιες δεν θα παρω.

οποιος τιμα τη γυναικα του, τη μητερα του,τη συντροφο του κλπ δεν εχει αναγκη απο εμπορικες γιορτες.

------ είπε...

Καλησπέρα....2008 έχουμε κι ακόμα οι γυναικες αγωνίζονται για τα αυτονόητα...δυστυχώς και να με συγχωρήσουν τα αρσενικά της παρέας, άμα αφήσεις τον άντρα ελευθερο να εκφραστει και να κανει αυτο που θέλει την πάτησε κατω τη γυναικα ....και αυτα που λενε ότι την τιμούν είναι τρίχες...μονο τη μάνα τους και την κόρη τους τιμουν....πικρή η αλήθεια.
Μμμμμμμάκια σας αγωνιστικα!!!

Zealot Ape είπε...

booze! ;)

sealike2 είπε...

Για μια ακόμη φορά εξαιρετικό και εύστοχο το θέμα που επέλεξες. Ναι είναι αλήθεια ότι οι γυναίκες σήμερα "πληρώνουν" βαρύ τίμημα που ολοένα θα γίνεται βαρύτερο. Καλόυνται να εκπληρώσουν πολυποίκιλλους ρόλους και να αποδείξουν ότι μπορούν να είναι ισότιμες παίκτριες στην σκακιέρα της ζωής.Για αυτό χρειάζεται καλά ανακλαστικά και αστείρευτες δυνάμεις υποστήριξης!!Όσο για την ενοοικογενειακή βία πρέπει να καταγγέλεται, να επισημαίνεται και να τιμωρείται μόνο πολύ αυστηρά!!Κοινωνία που παράγει και υιοθετεί τη βία ως μέσο επίλυσης διαφορών θεωρείται " βαριά άρρωστη". Να είσαι καλά!!

Μετεωρίτης είπε...

ROADARTIST
ΤΟ POST αυτό...
είναι έργο τέχνης από μόνο του
τόσο για τη σύλληψη
αλλά και για τα "μέσα"
που χρησιμοποιεί
για να φτάσει σε ένα ΜΗΝΥΜΑ τόσο
συμαντικό.

Είσαι σούπερ Roadartist,
για αυτό και σε αγαπάνε όλοι τόσο πολύ!
ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΕΤΣΙ!!

Φωτεινή S είπε...

Καλημέρα Roadartist,
και Καλή Σαρακοστή.
Πού τ' ανακαλύπτεις τόσο όμορφα πράγματα και τ' ανεβάζεις ;! (Πρόσεξε και ερωτηματικό και θαυμαστικό).
Πολλές φορές κάνω βόλτα, περνώ από σένα, θαυμάζω και φεύγω χωρίς σχόλιο γιατί το μόνο που μπορώ να πω είναι μπράβο και το θεωρώ πολύ φτωχό και λίγο.

manetarius είπε...

Μόλις γύρισα από ολιγοήμερες διακοπές χωρίς tv και computer. Αμέσως άνοιξα να σε διαβάσω γιατί ήμουνα σίγουρη οτι κάτι καλό με περιμένει..και δεν έπεσα έξω!
Φοβεροί πίνακες, όσο για τις κακοποιημένες γυναίκες, πρέπει να πάψουν να ντρέπονται γι' αυτό που τους συμβαίνει και αντί να το κρύβουν κατηγορώντας πόρτες, σκάλες και κρεβάτια όταν εμφανίζονται με νέους μώλωπες να απευθυνθούν στα κέντρα κοινωνικής αλληλεγγύης. Υπάρχει λύση αρκεί να αποδεχτούμε το πρόβλημα!
Πολύ φιλοσόφισα πάλι σήμερα και δεν είναι του τύπου μου...πάω να αποτελειώσω την ταραμοσαλάτα μου...τον αετό τον έφαγα!
Φιλιά πολλααααά και πάντα τέτοια φανταστικά post! :)))

tuco είπε...

πηγή έμπνευσης, ναι...και καταστροφής να συμπληρώσω...
σερσέ λα φαμ, που λένε και οι Γάλλοι (πως το 'δες το γαλλικό? αμ, τι νόμιζες...τόσα χρόνια νταλικέρης...)
ΚΑΛΗΣΠΕΡΕΣ!!!!!!!!!!!

Natalia είπε...

μπραβο που μας θυμηθηκες...γιατι εγω φετος ξεχαστηκα

εντυπωσιακό το video με τα γυναικεια πορτραιτα και πολυ ενδιαφεροντα τα links

φιλιά
ελπιζω να περασες καλα

Roadartist είπε...

@ al barouak: Καλησπέρα al barouak!
Εχεις απόλυτο δίκιο..σήμερα με όλες αυτές τις δυσοίωνες εξελίξεις στο ασφαλιστικό..δυστυχώς θίγονται ξανά οι γυναίκες..Όλα αυτά θυμίζουν παλαιότερες εποχές.. Να δούμε που θα φτάσουνε..

Roadartist είπε...

@ Artanis: Εχεις απόλυτο δικιο αρτανις. Τα πράγματα δυσάρεστα είναι .. Και κάποιοι εθελοτυφλούν ακόμα και σήμερα. Δεν νομίζω και εγώ να φτιάξουν.. μάλλον προς το χειρότερο, σε ορισμένες χώρες η κατάσταση ειναι τραγική. Δεν υπάρχει μέλλον εκεί για τη γυναίκα.

(συγνώμη για την αργοπορημένη απάντηση σε όλους, έλειπα εκτός)

Roadartist είπε...

@ Sweet and bitter :.. ακριβώς έτσι όπως τα έγραψες. Παντού υπάρχει .. :(
Και τη δική μου καλησπέρα!

Roadartist είπε...

@ Suspect: Καλησπερα. Νομιζω οτι στο ποστ δεν υπαρχει καμια αμερικανιά...όσο για την τιμή στην γυναίκα κλπ, η πλειοψηφία ακυρώνει τον κανόνα..

Roadartist είπε...

@ νανα τσουμα: Καλησπέρα Νανά. Δίκιο έχεις. Δυστυχώς το πιο δυσάρεστο οτι οι περισσότεροι κάνουμε τα στραβά τα μάτια..στο δράμα πολλών γυναικών..
Πικρή η αλήθεια οντως.. Καλό σου απόγευμα!

Roadartist είπε...

@ sealike2: Εχεις δικιο. Οσο για την ενδοοικογενειακή βία, πρέπει αυτές οι γυναίκες να πάρουν τη ζωή στα χέρια τους και να νιώσουν δυνατές! Η βία ειναι οτι χειρότερο που ποτέ δεν θα πάψει να συμβαίνει.. πρέπει να δείξουν οι γυναίκες την αξία τους και να την απαιτήσουν! Διαφορετικά τίποτα δεν θα τους δωθεί.. Ευχαριστώ, καλό απόγευμα.

Roadartist είπε...

@ Μετεωρίτης: Μετεωρίτη δεν μπορώ να πω τίποτα άλλο απο ένα μεγάλο και βαθιά ειλικρινές ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!

Χαίρομαι που σου άρεσε. :)

Roadartist είπε...

@ Φωτεινή: Καλησπέρα Φωτεινή και Καλη Σαρακοστή! Χαίρομαι πολύ που βρίσκεις κάτι στο χώρο αυτό, που σου αρέσει και σε κάνει να περνάς απο τα μέρη μου!
Να είσαι καλά, σε ευχαριστώ.
Οσον αφορά το ερωτηματικό, απλά διαβάζω πολύ, ότι αναρτώ ειναι θέματα που με απασχολούν και με ενδιαφέρουν πολύ, αν δε ειχα το blog, θα τα χαιρόμουν μόνη μου. Θα ασχολούμουν και θα τα έψαχνα έτσι κ αλλιώς. Τώρα τυχαίνει να τα μοιράζομαι μαζί σας! Διπλή η χαρά αν αρέσουν και σε σας!

Roadartist είπε...

@ mane-tarious: Χαίρομαι που μπόρεσες να βρεθείς εκτός Αθηνών..και εγώ το ίδιο! Ευχαριστώ για τα λόγια σου!
Συμφωνώ οτι αυτές οι γυναίκες πρέπει να πάψουν να ντρέπονται, αλλά και κυρίως να φοβούνται! Δεν ξερω ποσο εύκολο είναι να διεκδικήσεις το δίκιο σου σε τέτοιες περιπτώσεις..φαντάζομαι πως καθόλου! Αλλά σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να ανέχονται να ζουν σε τέτοιες καταστασεις. Για ΚΑΝΕΝΑ λογο. Εχει αποδείξει η γυναίκα την αξία της.
Είναι αυτονόητο οτι τουλάχιστον σε μια χώρα σαν τη δική μας μπορεί να ζήσει και να απαιτήσει όσα της αναλογούν. Οτι δεν της αξίζει να το διώχνει η ίδια πρώτη απο τη ζωή της.
Τώρα σε άλλα κράτη..άστο καλύτερα..

Roadartist είπε...

@ tyco: Εντάξει..καταστρεμμένε απο κάποια γυναίκα! :) Δεκτόν! Αντίρρηση καμιά.. Ολα μεσα στη ζωή ειναι.. :) Καλή εβδομάδα να έχουμε και καλή προσαρμογή μετά απο το 3μερο..

Roadartist είπε...

@ Natalia : Καλησπέρα Ναταλία. Χαίρομαι που σου άρεσαν τα βίντεο.. και τα links. Καλά πέρασα εύχομαι και εσύ το ίδιο. Μόνο που με δυσκολεύει πάντα η προσαρμογή μετά απο 3μερα και αργίες..Αλλά οκ! Καλό βράδυ!

adaeus είπε...

Εμείς τις λατρεύουμε τις γυναίκες :)

Roadartist είπε...

@ adaeus: μα έτσι δεν θα έπρεπε να γίνεται?? .. Και έτσι να συνεχίσετε να κάνετε :) Καλό βράδυ!!

Βασιλική Ν. είπε...

Αριστουργηματικά τα βίντεο! Μεγάλο ευχαριστώ και καλή μας Σαρακοστή!

Δηιάνειρα είπε...

πολύ ωραίο πόστ..σου βγάζω το καπέλο :)

ναυτίλος είπε...

Υπέροχα τα βιντεάκια . Δε χόρταινα να τα βλέπω.

Roadartist είπε...

@ βασιλικη ν: Καλημέρα πλέον Βασιλική, καλή Σαρακοστή να είμαστε καλά!

Roadartist είπε...

@ Δηιάνειρα: Να είσαι καλά Δηιάνειρα μου, καλό σου βράδυ! :)

Roadartist είπε...

@ ναυτίλος: Χαίρομαι που σου άρεσαν Ναυτίλε, καλό σου βράδυ :)

Meropi είπε...

Μικρούλα μου Καλλιτέχνις,
έχω κι εγώ ένα καλλιτεχνικό video αναρτήσει, αν δεν σου κάνει κόπο, πέρνα από το ιστολόγιο μου να το δεις. Καλή σου νύχτα

roadartist είπε...

@ meropi: Θα περάσω σίγουρα Μερόπη καλό σου βράδυ, ευχαριστώ.

BUTTERFLY είπε...

Οποιοσδηποτε ανθρωπος εχει δικαιωμα στο σεβασμο και την αξιπρεπεια και κυριως στην αγαπη.
Οποιοσδηποτε ανθρωπος δεν σεβεται το δικαιωμα αυτο και χρησιμοποιει τη δυναμη του για να μειωνει και να εκμεταλλευεται τον συνανθρωπο του, αξιζει μονο περιφρονηση και παραδειγματικη τιμωρια!

Roadartist είπε...

@ BUTTERFLY: Έτσι πρέπει να γίνεται, αλλά ..δεν γίνεται δυστυχώς!..Καλή εβδομάδα!

seaina είπε...

Σεβασμός στη διαφορετικότα των 2 φύλων Αυτή είναι η ευχή μου!

Roadartist είπε...

@ seaina: Αυτό θα ήταν το ιδανικό..Καλή σου μέρα!

Dr_MAD είπε...

Μήπως λοιπόν θα πρέπει κι εσείς να ψηφίζατε κάποια αξιόλογη γυναίκα και όχι γύναια τύπου Κουντουρά, Ράγιου, Ράπτη, Καϊλή και Κούρκουλα? Λέω εγώ... Μήπως?

Roadartist είπε...

@ MAD: ..το θεμα εδω ειναι ποιος τις επιλέγει..

Axis Mundi είπε...

Αγαπημένη μου καλλιτέχνιδα του δρόμου, αυτή είναι αναμφισβήτητα από τις πιο όμορφες αναρτήσεις που έκανες μέχρι σήμερα.
Μου άρεσε πολύ ο τρόπος που συνδύασες την τέχνη με την ανθρώπινη ευαισθησία. Αυτά τα δύο άλλωστε είναι πολύ πιο κοντά απ' όσο φαίνονται.

Roadartist είπε...

@ Axis Mundi: Κοσμικέ άξονα μου χαίρομαι ιδιαίτερα που σου άρεσε η συγκεκριμένη ανάρτηση. Έχεις δίκιο
η τέχνη και η ανθρώπινη ευαισθησία είναι δύο αλληλένδετες έννοιες. Να έχεις ένα όμορφο βράδυ και μια ακόμα ομορφότερη εβδομάδα. Φιλιά.

Ανώνυμος είπε...

"...και όλα τ΄άλλα δύσκολα που έχουν τα κορίτσια."

Καταπληκτικά τα βιντεάκια

Roadartist είπε...

@ solomantzaros: Χαίρομαι που σου άρεσαν :) καλό απόγευμα να έχεις!!

ζαφορα είπε...

Εστω και αργα το ειδα.
Μραβο, το θεμα σου ειναι θαυμασιο.
ΓΥΝΑΙΚΑ ουσα...και εργαζομενη,
προσπαθω να ξεκλεψω χρονο
για τον εαυτο μου!!!!!

Ευτυχως εχω αρσενικα,
αλλα οχι για μενα,
για αυτα....!

Καλη δυναμη σε ολες μας...!!!!!

Roadartist είπε...

@ ζαφορα: Καταλαβαίνω τι εννοείς ζαφορα. Η ζωή της σύγχρονης μητέρας, συζύγου, εργαζόμενης είναι αρκετά δύσκολη. Και πολλές φορές για να ανταπεξέλθει ορθά στο ρόλο της..γίνεται θυσία.
Να βρίσκεις χρόνο για ΕΣΕΝΑ γιατί μονο έτσι θα μπορείς να είσαι εκεί και για αυτούς πραγματικά.
Τις καλησπέρες μου και ευχές για ένα όμορφο βράδυ!!

Related Posts with Thumbnails