25 Απριλίου 2017

Περπατώντας στον Λόφο Αρδηττού...



Πρόκειται αναμφίβολα για μια από τις πιο όμορφες διαδρομές πεζοπορίας στην Αθήνα. 
Οι βόλτες στον Λόφο Αρδηττού που βρίσκεται ανατολικά του Ιλισού 
και δίπλα από το Παναθηναϊκό Στάδιο. 

Πάμε

έλα μαζί μου





Στο βάθος η Ακρόπολη.


Θαρρείς σαν σκηνή από κάποια ελαιογραφία 


Αχ αυτά τα σπίτια δίπλα στο λόφο και με θέα την Ακρόπολη...


Ο Λυκαβηττός μπροστά σου


Ξεπροβάλλει πίσω από τα πεύκα του κατάφυτου λόφου


Στην κορυφή του Καλλιμάρμαρου.




Η Ακρόπολη λουσμένη στο ηλιοβασίλεμα της.

Στην επιστροφή, μπορείς να βολτάρεις και στο Μετς, χαζεύοντας τα σπίτια με τις όμορφες αυλές και τα λουλούδια τους να κρέμονται από τα παράθυρα. 
Κάθισε μετά και στο Cafe Odeon.
 Για το Μετς θα ανέβει όμως άλλη ανάρτηση. 

10 σχόλια:

Μηθυμναίος είπε...

Επειδή έχω στο πρόγραμμα των περιπάτων μου το Μετς (τη Μονμάρτη της Αθήνας) λέω μήπως και σε προλάβω…

Να ‘σαι καλά, φίλη μου, και να απολαμβάνεις τις όμορφες βόλτες σου!

Roadartist είπε...

@ Mηθυμναίος: Είναι όντως η Μονμάρτη της Αθήνας. Δεν μας έχει μείνει και τίποτα άλλο φίλε μου Στράτο, από αυτές τις βόλτες. Σε ευχαριστώ. Αντεύχομαι!

Άστρια είπε...

Μμμ εξαιρετική πρόταση.
Και μέσα στην Αθήνα!

Οι φωτογραφίες απόλαυση που ξεκουράζει.

Να είσαι καλά
Σε φιλώ (χαμογελαστά:)



Roadartist είπε...

Χαίρομαι που σε βλέπω Άστρια μου. Δε το βάζουμε κάτω. :)
Ευχαριστώ για τα χαμογελαστά φιλιά, ανταποδίδω.

Ανώνυμος είπε...

Έχει αρκετές οάσεις αυτή η έρημος - ευτυχώς!

Roadartist είπε...

Σωστά το έθεσες ήλιε! Οάσεις στην έρημο... καλημέρα!

ξωτικό είπε...

Αν σου πω οτι αυτό το κομμάτι δεν το έχω περπατήσει ποτέ !!!
Τότε που έμενα πολύ κοντά ούτε να αναπνεύσω δεν προλάβαινα ...
Με γεμίζεις υποσχέσεις στον εαυτό μου ;-)
Και μόνο να ξέρεις πως υπάρχουν αυτές οι οάσεις είναι ανακουφιστικό .

Φιλί γλυκό για ευχαριστώ !!!

Roadartist είπε...

Ξωτικό: Αξίζει ξωτικούλι μου να το περπατήσεις, είναι πραγματικά όμορφο. Να το κάνεις, και μετά καφέ στο Μετς. :)

Υγ Βρε μήπως θες να πάμε μαζί καμία μέρα;

Εγω σε ευχαριστώ.

BLUEPRINTS είπε...

Πολύ όμορφη βόλτα όντως, χρόνια έχω να την κάνω (κι ας μένω αρκετά κοντά του)

Roadartist είπε...

Blueprints μου, εισαι τυχερος αν μενεις κοντα του (μαλλον τοτε μενουμε κ εμεις πολυ κοντα) :) να πας αξιζει. Ειδικα τωρα την ανοιξη, εχουμε αναγκη λιγες ανασες φυσης, ζωης.

Related Posts with Thumbnails