6 Ιανουαρίου 2012

λίστα βιβλίων



Τον περασμένο Ιούνιο, άρχισα να σημειώνω τον τίτλο κάθε βιβλίου που διάβαζα. Τώρα ένα εξάμηνο μετά, διαπιστώνω πως έκανα καλά, γιατί διαφορετικά θα ξεχνούσα σίγουρα κάποιο. Σκοπεύω να συνεχίσω αυτή τη συνήθεια και ίσως στο τέλος του επόμενου χρόνου να μοιραστούμε τα βιβλία που θα με ταξιδέψουν το 2012.  Ακολουθεί η λίστα των βιβλίων που διάβασα από τον Ιούνιο μέχρι και το Δεκέμβριο του 2011, αφορούν ποίηση, θεατρικά κείμενα, μυθιστορήματα και διηγήματα.  Κάποια από αυτά τα έχω αναρτήσει, για άλλα παραθέτω δίπλα κάποιο σχόλιο, μερικά τα αφήνω ασχολίαστα. Δύο από αυτά τα είχα διαβάσει και παλιότερα, μα όμως αισθάνθηκα την ανάγκη να επιστρέψω στις σελίδες τους.  Ακολουθεί η λίστα και προτάσεις για τα βιβλία. 

1) Σκακιστική Νουβέλα , Stefan Zweig, εκδόσεις Άγρα {Εξαιρετικό βιβλίο, έχει υπάρξει σχετική αναφορά στο blog, περισσότερα εδώ }

2) Θέαμα & Ιστορίες, Ζακ Πρεβέρ, εκδόσεις Νεφέλη {Αγαπημένος μου ποιητής...}

3) Ταράτσα στη Ρώμη, Pascal Quignard, εκδόσεις Άγρα

4) Να σου πω μια ιστορία, Χόρχε Μπουκάι, εκδόσεις Opera

5) Ιστορίες να σκεφτείς, Χόρχε Μπουκάι, εκδόσεις Opera

6) Τα τέσσερα πόδια του τραπεζιού, Ιάκωβος Καμπανέλλης {Ένα καλό θεατρικό κείμενο του πολύ αγαπημένου Ιάκωβου Καμπανέλλη. Είχα αγοράσει το συγκεκριμένο πρόγραμμα από το παζάρι του Αμφι-θεάτρου Σ. Ευαγγέλατου}

7) Το Σακάκι που βελάζει!, Στανισλαβ Στρατιεβ, Αμφι-θέατρο Σ.Ε. {Απλά εξαιρετικό. Είχα αναρτήσει ένα απόσπασμα, περισσότερα εδώ}

8) Όπερα της πεντάρας, Μπρεχτ – Κουρτ Βάιλ, Αμφιθέατρο Σ.Ε.

9) Το τέλος του παιχνιδιού, Σάμουελ Μπέκετ, Αμφιθέατρο Σ.Ε.

10) Τα επτά κουτιά της Πανδώρας, Β. Ζιώγας, Αμφιθέατρο Σ.Ε.

11) Τα χαστουκόψαρα, Λένος Χρηστίδης, εκδόσεις Καστανιώτη {Ωραίο! Καυστική γραφή του Λένου Χρηστίδη.}

12) Bororo, Λένος Χρηστίδης, εκδόσεις Καστανιώτη {Δε μου άρεσε όσο το παραπάνω του}

13) Ερωτικά ποιήματα, Κάρλ Μάρξ, εκδόσεις Ερατώ {Τα ερωτικά ποιήματα του Καρλ Μαρξ είναι ίσως ένα από τα πιο παράδοξα βιβλία που μπορεί κανείς να βρει σε μια βιβλιοθήκη. Όπως είχε πει ο Lawrence Ferlinghetti "είναι άγνωστο στους κριτικούς της λογοτεχνίας και αποτελεί ταμπού για τους μαρξιστές". Συγκεντρωμένα σε μια συλλογή, όχι τόσο εξαιρετικά ως γραφή, αλλά ενδιαφέροντα ως η πιο προσωπική έκφραση μιας τέτοιας προσωπικότητας.}

14) Ο αναρχικός τραπεζίτης, Φερνάντο Πεσσόα, ebook

15) Θα σε έχω σαν βασίλισσα, Ρόσα Μοντέρο, εκδόσεις Αλεξάνδρεια {Αγαπημένη συγγραφέας η Ρόσα Μοντέρο. Μάλιστα το συγκεκριμένο βιβλίο, το είχα αγοράσει στο Παζάρι Βιβλίου σε απίστευτα χαμηλή τιμή. Σας είχα προτείνει παλιότερα ένα ακόμη βιβλίο της : "Η κόρη του Κανίβαλου" }

16) Έτσι ισχυρίζεται ο Περέιρα, Αντόνιο Ταμπούκι, εκδόσεις Άγρα {Καταπληκτικό βιβλίο! Υπήρξε post στο blog για αυτό οπότε για λεπτομερειακή περιγραφή, δες εδώ }

17) Η χαμένη κεφαλή του Νταμασένου Μοντέιρου, Αντόνιο Ταμπούκι, Εκδόσεις Ψυχογιός 

18) Πολιτική Ανυπακοή, Χένρυ Ντέιβιντ Θορώ, Εκδόσεις Ερατώ δεύτερη φορά που διάβασα αυτό το βιβλίο. Πριν μήνες είχα έτοιμο προς δημοσίευση σχετικό post, μα από κάποιο λάθος το έχασα, ίσως να ετοιμάσω πάλι ανάρτηση, γιατί το αξίζει}

19) Αναφορά στον Γκρέκο, Ν. Καζαντζάκης, εκδόσεις Καζαντζάκη {Πολλές φορές έχω διαβάσει το συγκεκριμένο βιβλίο.  Επιστρέφω συχνά στην "Αναφορά στον Γκρέκο" του Καζαντζάκη. Το διάβασα ξανά τον περασμένο Αύγουστο. Για μένα είναι η καλύτερη ψυχοθεραπεία.}

20) Το περιστέρι, Πάτρικ Ζίσκιντ, εκδόσεις Ψυχογιός {Αν και είχα ακούσει θετικά σχόλια, με κούρασε}

21) Μοναχικός ταξιδιώτης, Jack Kerouac, εκδόσεις Πλέθρον {Η γραφή του Kerouac, η ελευθερία της γενιάς των beat με ταξιδεύει}

22) Λόγια του Έρωτα και άλλα διηγήματα, Guy de Maupassant, εκδόσεις Ροές {Ένας από τους σημαντικότερους διηγηματογράφους του 19ου αιώνα υμνεί τον έρωτα. "Αν δεν καρυκεύαμε τη ζωή μας με έρωτα, με όσο το δυνατόν περισσότερο έρωτα -όπως όταν ρίχνουμε ζάχαρη στα φάρμακα των παιδιών- κανείς δε θα ήθελε να τη ζήσει έτσι όπως είναι..."}

23) Εγώ, ένας άλλος, Ίμρε Κερτες, εκδόσεις Καστανιώτη {Εκπληκτικό βιβλίο, ίσως από τα καλύτερα που διάβασα πέρσι! Έχω ανεβάσει σχετική ανάρτηση: περισσότερα εδώ}

24) Το τέλος της πόλης, Μουρατχαν Μουνγκαν, εκδόσεις Καστανιώτη {Έχω ανεβάσει σχετική ανάρτηση: περισσότερα εδώ}

25) Συνεντεύξεις του Νίκου Καρούζου, εκδόσεις Ίκαρος {Συγκεντρωμένες συνεντεύξεις του ποιητή. Όποιος αγαπάει τον Νίκο Καρούζο, θα το λατρέψει}

26) Εάν αυτό είναι ο άνθρωπος, Primo Levi, εκδόσεις Άγρα {Αυτό το βιβλίο πρέπει να διαβαστεί από όλους. Θεωρείται παγκοσμίως ένα από τα σημαντικότερα κείμενα για το Ολοκαύτωμα. Έχω δημοσιεύσει σχετική ανάρτηση για περισσότερα εδώ}

27) Αυτοί που βούλιαξαν, αυτοί που σώθηκαν, Primo Levi, εκδόσεις Άγρα {Επειδή μου άρεσε πολύ το παραπάνω, αναζήτησα ένα ακόμη δικό του, το οποίο άξιζε}

28) Η ιστορία της άγνωστης νήσου, Ζοζέ Σαραμάγκου, εκδόσεις Καστανιώτη

29) Περί τυφλότητος, Ζοζέ Σαραμάγκου, εκδόσεις Καστανιώτη {Εκπληκτικό βιβλίο!}

30) Ο ήλιος των μελλοθανάτων, Jean-Claude Izzo, εκδόσεις Πόλις {Υπέροχο βιβλίο. Το κύκνειο άσμα του Ζαν-Κλωντ Ιζζό. Αγκαλιάζει με τρυφερότητα τους ήρωες του (περιθωριακούς, άστεγους, αλκοολικούς, πόρνες), δίνοντας μια άλλη εικόνα για αυτούς.}


31) Τα νιάτα, Joseph Conrad, εκδόσεις Άγρα, Μφρ-επίμετρο Α.Μπερλής {Ένα κλασικό κείμενο της αγγλικής λογοτεχνίας σε μετάφραση ενός κλασικού της ελληνικής λογοτεχνίας του Άρη Μπερλή. Διάβασα το βιβλίο μέσα σε ένα βράδυ, ένιωσα να ταξιδεύω  στο ίδιο καράβι μαζί με τον ήρωα στον Ειρηνικό ωκεανό, να παλεύω με τα κύματα, να αγωνιώ για να δω το λιμάνι...}

32) Μητριά Πατρίδα, Μιχάλης Γκανάς, εκδόσεις Καστανιώτη

33) Η απόλυτη σιωπή, Άλμπα Άμπερτ, εκδόσεις Καστανιώτη

34) Ένα δικό σου δωμάτιο, Βιρτζίνια Γουλφ, εκδόσεις Οδυσσέας {Μοναδικό βιβλίο!}

35)  Η άλωση της Κωσταντίας, Γιάννης Μακριδάκης, ΕΣΤΙΑ

36) Η δεξιά τσέπη του ράσουΓιάννης Μακριδάκης, ΕΣΤΙΑ

37) Ο υπνοβάτης, Μαργαρίτα Καραπάνου, εκδόσεις Ερμής

38) Η Κασσάνδρα και ο Λύκος, Μαργαρίτα Καραπάνου, εκδόσεις Ερμής

39) Ναι, Μαργαρίτα Καραπάνου, εκδόσεις Ωκεανίδα

40) Η ζωή είναι αγρίως απίθανη, Μαργαρίτα Καραπάνου, εκδόσεις Ωκεανίδα

41) Μήπως;, Μαργ. Καραπάνου – Φωτ. Τσαλίκογλου, εκδόσεις Ωκεανίδα

42) Το μέλλον ανήκει στην έκπληξη. 34 σχόλια για την κρίση και ένα υστερόγραφο, Φ. Τσαλίκογλου, εκδόσεις Καστανιώτη {Το τελευταίο βιβλίο που διάβασα λίγο πριν μας 'αφήσει' το 2011. Σχόλια για την κρίση, με συμπεράσματα καθόλου ευοίωνα. Μακάρι να διαψευσθούν από μια έκπληξη!}

Κάποια από αυτά τα αγόρασα, άλλα μου τα δώρισαν ή τα δανείστηκα. Αν το blog συνεχίσει την πορεία του, θα μοιραστούμε από εδώ και τις φετινές αναγνώσεις του 2012! 

90 σχόλια:

Flora είπε...

Είσαι ΑΠΑΙΧΤΗ!
Φοβερή και τρομερή!!!!
Τι οργάνωση, αδερφάκι μου!!!!!
Μείνε έτσι, μωρέ.
Μείνε έτσι...

Και ειλικρινά δεν τα λέω αυτά
όπως στο fb που ο ένας κολακεύει τον άλλον
πολλές φορές χωρίς να το εννοεί.
Το εννοώ... road!
Έχεις κάτι ιδιαίτερο ως άνθρωπος.
Κράτα το...
γιατί ξέρεις...
αυτά καμία φορά χάνονται,
αν δεν τα προσέχουμε...

Καληνύχτα κορίτσι μου...
Καλό ταξίδι στη νέα χρονιά.
Καλό βιβλιοφωτογραφοblogoταξίδι...

ΒΑΡΘΑΚΟΥΡΗΣ είπε...

ΑΣΕ ΜΕ ΝΑ ΜΑΝΤΕΨΩ...

ασωτος γιος είπε...

καποιες φορες επιστρεφω στα βιβλια που εχω διαβασει
η αληθεια οτι με μια γρηγορη ματια δε ηερω πολλα και γιαυτο επιστρεφω να σε ξανα δειαβασω
μου αρεσουν τετοιες αναρτησεις μπραβο

ΒΑΡΘΑΚΟΥΡΗΣ είπε...

ΕΠΑΝΗΛΘΑ..ΣΥΝΕΧΙΖΩ..


ΕΓΡΑΦΑ "ΑΣΕ ΜΕ ΝΑ ΜΑΝΤΕΨΩ"..


ΜΑΝΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ...
ΣΩΣΤΑ, ΕΠΕΣΑ ΜΕΣΑ ΕΤΣΙ;;

ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΠΟΥ Ο ΜΕΣΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΤΟ ΠΟΛΥ 2 ΜΕ 3 ΒΙΒΛΙΑ (ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ!) ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΝΟΜΙΖΩ ΑΠΟΤΕΛΕΙΣ ΕΞΑΙΡΕΣΗ.

ΠΕΡΙΜΕΝΩ Κ ΑΛΛΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ :)

treno fantasma είπε...

Sigoura tha akolouthisw tis protaseis sou, mesa sto sk tha perasw na diabasw tis parousiaseis se auta pou brikes exairetika!

wintersea είπε...

Τι ωραία να χάνεσαι μέσα στα βιβλία, ε;... Σκέψου σε πόσες ώρες μακριά από την ασχήμια, αντιστοιχεί όλη αυτή η λίστα :))

Φιλιά!

eleni είπε...

Πολυδιαβασμένο πέρασε το 2011,Road!
Τα περισσότερα δεν τα έχω διαβάσει,για μερικά είδα προτάσεις,που γίνονται σε εφημερίδες και περιοδικά.Πιο πολύ επιλέγω ιστορικά μυθιστορήματα,ένα κολληματάκι το έχω.
Εύχομαι και φέτος περισσότερο διάβασμα!
Φιλιά!

εύα είπε...

προσπαθώ να βρω ένα κουμπί για να σε παρακολουθώ και δεν βρίσκω.... βοήθησέ με!

VAD είπε...

Εχεις δίκιο,κάποτε ετσι οργάνωνα κι εγω τις αναγνωσεςι μου,μετά....

Καλή Χρονιά...

Μηθυμναίος είπε...

Μπράβο σου, Καλλιτέχνιδα, που μπόρεσες και διάβασες τόσα πολλά, για το χρονικό διάστημα, βιβλία. Μερικά τα έχω διαβάσει... Για άλλα κράτησα σημειώσεις. Η Αναφορά στο Γκρέκο είναι η "Βίβλος" μου!

Καλημέρα!

Ανώνυμος είπε...

φωτίζεις την καθημερινότητά μου,σ'ευχαριστώ πολύ,eviv

Nikos Lioliopoulos είπε...

Kαλη χρονια με πολλα διαβασματα! Τρεχω να βρω την αναφορα στο Γκρεκο να τη διαβασω!

kovo voltes... είπε...

Κάποια στιγμή πήγα και εγώ να το κάνω αυτό. Μετά...χάθηκα...;)
Είναι τόσα πολλά αυτά που διαβάστηκαν,αυτά που παραμένουν αδιάβαστα και ορισμένα δεν θυμάμαι καν ότι τα έχω. Μ'αρέσει όμως αυτή η λίστα....Μόνο το "Μήπως;" έχω διαβάσει απο όσα έγραψες. Ένας εξαιρετικός διάλογος πριν φύγει απο τη ζωή η Καραπάνου. Και είχα την τύχη να συνομιλήσω και με τις δύο σε ένα καφέ για αυτό το βιβλίο...
Ευχαριστούμε για την ανάρτηση, εξαιρετικά χρήσιμη...
*αυτό το "αν συνεχίσει το μπλογκ την πορεία του" μπορούμε να μη το συζητάμε? Ούτε να το σκέφτεσαι...;))

Mariela είπε...

Είσαι φοβερή... τι να πω!!
Το πέρασμα από το μπλογκ σου είναι πάντα μια πολύ ευχάριστη και ενδιαφέρουσα έκπληξη!!
Να είσαι πάντα καλά και να διατηρήσεις το ίδιο πάθος για ζωή...

ippoliti_ippoliti είπε...

Τι να πώ,τα είπαν όλα οι προηγούμενοι, προσυπογράφω ότι γράφτηκε.Μπράβο σου, να συνεχίσεις έτσι
Καλό τριήμερο καλή μου

pAnOs είπε...

..ευχαριστουμε που μοιραζεσε μαζι μας κατι τοσο πολυτιμο για σενα ...αλλα και για μας ειναι τωρα πια... κριμα που δεν εχω διαβασει κανενα απο τα παραπανω βιβλια ...επειδη αρχισα λιγο αργα στη ζωη μου το διαβασα προσπαθω να προλαβω ...μα ολο τελευταιος και λαχανισμενος... και παλι γλυκους χαιρετισμους σας στελνω...

lena_zip είπε...

Αχ βρε συ... πόσο μου έχουν λείψει τα βιβλία! Θα μου φέρει τώρα η μαμά μου 2 αλλά δεν είναι από αυτά που θα διάλεγα εγώ.
Μερικά από αυτά που έγραψες τα ζήλεψα και θα ήθελα να τα διαβάσω. Είχα δει την ταινία Περί Τυφλότητας χωρίς να ξέρω ότι υπάρχει βιβλίο. Αν το ήξερα θα φρόντιζα να το είχα διαβάσει. Και η ταινία όμως ήταν πολύ καλή.
Για άλλη μια φορά, καλή χρονιά! :):)

Hfaistiwnas είπε...

αααα είσαι πολυδιάβαστη εσύ!!! Κάνα δυο γνωρίζω.. τα υπόλοιπα πρώτη φορά τα ακούω!!! :):)
Καλό διάβασμα και για το 2012!!!

thinks είπε...

...σαράντα βιβλία από τον Ιούνιο; ένα βιβλίο κάθε πέντε μέρες; (αναστεναγμός θαυμασμού)...
Πρέπει να βρω τα ποιήματα του Μαρξ! και πράγματι η Αναφορά είναι η καλύτερη θεραπεία!
Καλή σου μέρα και καλό διάβασμα!

tasos είπε...

Thimamai ena palio post, kapoia xronia prin, gia tin vivliofilia.

Crazy Tourists είπε...

Τι ωραία ιδέα να σημειώνεις τα βιβλια που διάβασες! Εγώ σημειώνω μόνο αυτά που θέλω να διαβάσω!!
Θα πάρω οπωσδήποτε ιδέες από την ανάρτησή σου!
Καλή χρονιά!

Τρελοτουρίστρια

Lou ...Read είπε...

Ωραία ανάρτηση! Εγώ τη δική μου λίστα την έχω στις σημειώσεις του iPhone. Πολύ ωραίο και το blog με τα γατόνια-book-lovers...

Crazy Tourists είπε...

Ξέχασα να σου πω! Η γάτα είναι απίστευτη!!! Χιχι!
Ε ναι! Τους έχω αδυναμία! :)
Φιλιά

Τρελοτουρίστρια

Νέστορας είπε...

ενδιαφέρουσα λίστα! για παρόμοιο λόγο ξεκίνησα κι εγώ το '11 να φτιάχνω αντίστοιχη λίστα, όντως ξεχνάμε πολλά από δαύτα όταν τελειώνουν...

αυτό τον καιρό διαβάσω την αναφορά... τι να σχολιάσει κανείς...

καλή (αναγνωστική) χρονιά!

thalassamov είπε...

Ρόουντ μου,Χρόνια Πολλά,Ευτυχισμένη Χρονιά!!!

Πολύ καλή συνήθεια,μπαίνει άμεσα σε εφαρμογή.
Ειδικά για τα βιβλία που δανειστήκαμε ή διαβάσαμε σε βιβλιοπωλεία,χρήσιμη.
Θα βάλω σε πρόσθετες λίστες και τις εκθέσεις, τις συναυλίες,το θέατρο κλπ.Ίσως και τις συζητήσεις με αξιόλογο περιεχόμενο.Σαν πολιτιστικό ημερολόγιο,που να μας "ανθρωπιάζει".

πολλά πολλά φιλιά!!!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Γνωστή η αγάπη σου και η πολυμάθεια σου....
Οι προτάσεις σου υπέροχες!
Κοινό σημείο όλα της Μαργαρίτας Καραπάνου.
Ζήλεψα τα θεατρικά που δεν έχω κατορθώσει να βρω............

ο κύριος "αμ" είπε...

Απίστευτη !!!!!!
Αρχικά , σκέφτηκα να πάρω το κομπιουτεράκι και να αρχίσω τις διαιρέσεις και τους πολλαπλασιασμούς , αλλά μάλλον , αυτό δεν έχει σημασία ...
Σκέφτηκα όμως , μήπως κάναμε κάποιες ανταλλαγές :-))))

Υπατία η Αλεξανδρινή είπε...

Δείξε μου τους φίλους σου, να σου πω ποιος/ποια είσαι!
...ως η συνέχεια του "το βιβλίο είναι ο πιο πιστός μας φίλος" :)

Roadartist είπε...

@ Flora : :) Πρώτη φορά που τα σημείωσα. Κοιτάζοντας τα ξανά συνειδητοποιώ πόσο καλά έκανα, γιατί διαφορετικά σίγουρα θα είχα κάποιο ξεχάσει (αν δεν ξέχασα και πάλι). Φλώρα το ξέρω πως ότι μου γράφεις, είναι λόγια της καρδιάς σου, και πραγματικά σε ευχαριστώ πολύ. Χαίρομαι για αυτές τις γωνιές που έχουμε δημιουργήσει στο διαδίκτυο και ανταλλάσουμε σκέψεις, ενδιαφέροντα, συζητήσεις. Ευχαριστώ για τα λόγια και τις ευχές σου, αντεύχομαι! Καλή μας χρονιά!

Roadartist είπε...

ΒΑΡΘΑΚΟΥΡΗΣ : Καλησπέρα σου, καλά μαντεύεις, η τηλεόραση είναι το πιο άχρηστο αντικείμενο στο σπίτι. Από το να σπαταλώ ωρες βλέποντας ανοησίες, προτιμώ να ενημερώνομαι από το διαδίκτυο και να χάνομαι σε βιβλία. Αν υπάρξει κάποια καλή εκπομπή δεν έχω πρόβλημα να τη δω, αλλά αυτό συμβαίνει σπάνια.

Roadartist είπε...

@ ασωτος γιος : Για να επιστρέψω σε κάποιο βιβλίο, θα πρέπει να με έχει κερδίσει αρκετά. Και ευτυχώς υπάρχουν τέτοια πολύτιμα!! Καλό 3μερο!!

Roadartist είπε...

@ treno fantasma : Να τα δεις και με την νέα χρονιά θα ακολουθήσουν και άλλες προτάσεις!

Roadartist είπε...

@ wintersea : Η περίοδος που ζούμε είναι ίσως η πιο κατάλληλη για να χάνεσαι και να ταξιδεύεις με τα βιβλία! Ίσως ποτέ άλλοτε δεν τα είχα περισσότερο ανάγκη... Σε φιλώ, καλό σκ!

Roadartist είπε...

@ eleni : Ευελπιστώ και αυτό το έτος να έχει όμορφες αναγνώσεις. Ήδη έχω κάποια βιβλία που περιμένουν να διαβαστούν στο κομοδίνο και άλλα που έχω σημειώσει για να πάρω. Το θυμάμαι από παλιότερες συζητήσεις μας ότι σου αρέσουν τα ιστορικά μυθιστορήματα. Καλό σκ :)

Roadartist είπε...

@ εύα : Δυστυχώς δεν έχω ασχοληθεί με το συγκεκριμένο τρόπο παρακολούθησης, από ότι βλέπω όμως ανοίγοντας το blogger, αρκετοί ακολουθούν το blog με αυτό τον τρόπο, οπότε φαντάζομαι πως θα είναι απλή η διαδικασία. Μάλλον γίνεται από το λογαριασμό σου, ανοίγοντας το blogger σου και κάνοντας εκεί copy, paste τη διεύθυνση του blog. Υπάρχει και η λύση του reader. Ευχαριστώ :)

Roadartist είπε...

@ VAD : Καινούργιος χρόνος, δεν είναι μια ευκαιρία να επιστρέψεις στην παλιά εκείνη συνήθεια; :) Καλή Χρονιά...

Roadartist είπε...

@ Μηθυμναίος : Μα πραγματικά μόνο ως βίβλο μπορείς να χαρακτηρίσεις αυτό το βιβλίο! Πέρασα ένα διάστημα που βυθιζόμουν κυριολεκτικά στο διάβασμα, ίσως συνηγόρησε και όλη αυτή η κατάσταση. Εννοείται πως δε το μετάνιωσα καθόλου και θα συνεχίσω έτσι..απτόητη :)

Roadartist είπε...

@ eviv : να είσαι πάντα καλά, καλό σου σκ :)

Roadartist είπε...

@ Nikos.Lioliopoulos : Επίσης, καλή χρονιά! Αν δεν κάνω λάθος μένεις κοντά στη Βέροια; Τότε έχεις εξαιρετική δανειστική βιβλιοθήκη εκεί, να την εκμεταλλευτείς :) Η Αναφορά στον Γκρέκο είναι απίστευτα ψυχοθεραπευτικό βιβλίο!

Roadartist είπε...

@ kovo voltes... : Το "Μήπως;" μου άρεσε αρκετά και νομίζω πως μπορεί να βοηθήσει ανθρώπους. Πολύ όμορφο που είχες αυτή την ευκαιρία. Τι καλύτερο να μπορείς να έρχεσαι σε επαφή με δημιουργούς (ιδιαίτερα όταν έχουν να σου δώσουν κάτι με το λόγο τους)! Σκέφτομαι να συνεχίσω αυτή τη συνήθεια και τη νέα χρονιά. Κάνει καλό, γιατί όταν ξαναγυρίζεις πίσω διαπιστώνεις και θυμάσαι πολλά, που μετά από καιρό θα ξεχνούσες. Αν και καταλαβαίνω τι εννοείς, ελπίζω να μη βαρεθώ και να μη χάσω το κέφι να το κάνω. Σε ευχαριστώ πολύ, ας είμαστε καλά, να συνεχίσουμε την όμορφη παρέα μας από εδώ :)

Roadartist είπε...

@ Mariela : Να είσαι καλά Μαριέλα μου, με τιμά η παρουσία σου εδώ.

ΥΓ έχω ακόμη στο πρόχειρο του blog την ανάρτηση για το Κάστρο της Νάξου, και δεν έχω αξιωθεί να την ανεβάσω.. Που θα πάει :) Φιλιά!

Roadartist είπε...

@ ippoliti_ippoliti : Να είμαστε καλά, και να συνεχίζουμε με πείσμα να διαβάζουμε, όσα αγαπάμε και μας πάνε ένα βήμα μακρύτερα τη σκέψη μας. Σε ευχαριστώ φίλη Ιππόλυτη, καλό σκ!

Roadartist είπε...

@ pAnOs : Κάθε μέρα είναι μια νέα αφορμή για να ξεκινήσεις. Το διάβασμα είναι ο καλύτερος τρόπος διαφυγής και ταξιδιού. Σήμερα περισσότερο πολύτιμος από άλλοτε! Καλό σκ να έχεις και ξανά καλή χρονιά!

Roadartist είπε...

@ lena_zip : Γιατί δεν της δίνεις παραγγελία έστω ένα που θες να στο φέρει; Δεν την έχω δει την ταινία, ήθελα πρώτα να διαβάσω το βιβλίο. Είναι αρχή μιας τριλογίας. Ακολουθούν το "Περί Φωτίσεως" και το "Περί θανάτου". Καταλαβαίνω ακριβώς τι εννοείς. Αν έφευγα τα πρώτα που θα μου έλειπαν θα ήταν η γλώσσα, το θέατρο και τα βιβλία -έχω τρέλα με τα δυο τελευταία- (και κάποια μέρη). Άραγε υπάρχει κάποιο ελληνικό βιβλιοπωλείο εκεί ή σε κοντινό προάστειο;

Roadartist είπε...

@ Hfaistiwnas : σε ευχαριστώ είθε να είναι μια καλή χρονιά γενικότερα! Καλό σκ :-)

Roadartist είπε...

@ Lou ...Read : Αυτό το blog το χαζεύω συχνά... δυο λατρείες ενωμένες, βιβλία και γάτες :) Καλή χρονιά με όμορφες αναγνώσεις!

Roadartist είπε...

@ thinks : Η εποχή αυτή είναι η ιδανικότερη για να χάνεσαι σε σελίδες αγαπημένων βιβλίων. Ειλικρινά δεν καταλάβαινα πως έφευγαν οι ώρες, το ομορφότερο είναι όταν τελειώνει ένα και ανυπομονείς να ξεκινήσεις άλλο. Είναι και το τέλειο ότι πάντα υπάρχουν τόσα που ακόμη δεν εχεις διαβάσει. Σε ευχαριστώ, επίσης ξανά καλή χρονιά!

Roadartist είπε...

@ tasos : πρέπει να ήταν από τις πρώτες αναρτήσεις, θα ψάξω να το βρω να το αφήσω ως λίνκ :)

Roadartist είπε...

@ Crazy Tourists : και εγώ το ίδιο. Πλέον άνοιξα ένα αρχείο word και όποιο διαβάζω θα σημειώνω τίτλο, συγγραφέα, εκδοτικό.. Ως αρχείο :)


ΥΓ λατρεύω τις γάτεςςςςςς και τα βιβλίααααααααα (κατά κάποιο υπέροχο τρόπο συνδυάζονται αυτά τα δύο) :)

Roadartist είπε...

@ Νέστορας : καταγραφή έργων, ξεχνάμε είναι αλήθεια, χρησιμεύει γιατί μετά από μήνες μπορείς να επιστρέψεις... Διαβάζοντας τα ξανά, ζωντανεύουν και σκηνές, σελίδες του βιβλίου! Η Αναφορά στον Γκρέκο μιλάει στη ψυχή μου!

Roadartist είπε...

@ thalassamov : Σε ευχαριστώ, επίσης καλή μας Χρονιά! Τα περισσότερα από αυτά τα βιβλία τα έχω δανειστεί από δανειστική βιβλιοθήκη, οπότε όπως καταλαβαίνεις έκανα καλά που τ τα σημείωσα γιατί αλλιώς σίγουρα θα ξεχνούσα... Τι όμορφο αυτό που έγραψες σαν "πολιτιστικό ημερολόγιο,που να μας "ανθρωπιάζει"" ... Κάπως έτσι δεν είναι το blog; Μοίρασμα εκθέσεων, συναισθημάτων, σε αυτούς τους "γκρίζους" καιρούς κρίμα να ξεχνάμε τα πιο όμορφα, καλό βράδυ!

Roadartist είπε...

@ Γιαγιά Αντιγόνη : Το πιστεύεις πως όλα αυτά τα βιβλία της Καραπάνου τα διάβασα σε λίγες μέρες, αυτές τις μέρες των φετινών Χριστουγέννων. Τα θεατρικά τα βρήκα από το Παζάρι του Αμφι-θεάτρου του Σπύρου Ευαγγελάτου, καταπληκτικά κείμενα, σε πολύ προσεγμένες εκδόσεις και σε απίστευτα χαμηλή τιμή... (από 1Ε)!

Roadartist είπε...

@ ο κύριος "αμ" : Τι εννοείς για τους πολλαπλασιασμούς και τις διαιρέσεις; Για οικονομικούς λόγους; Πριν μέρες δεν έκανα σχετική ανάρτηση για αυτό; :)
Από αυτή τη λίστα, τα περισσότερα βιβλία τα έχω αγοράσει από Παζάρια σε πολύ χαμηλές τιμές. (Πάντα ανεβάζω σχετικές αναρτήσεις για Παζάρια, αρκετές μέρες πριν για να πάτε άν θέλετε). Ειδική μνεία πάντως πρέπει να κάνω στην δανειστική βιβλιοθήκη του Ευγενίδιο Ιδρύματος που χρησιμοποιώ, πρέπει να κάνω σχετική ανάρτηση όμως και θα γίνει άμεσα :) το οφείλω!

Roadartist είπε...

@ Υπατία η Αλεξανδρινή : Καλά λες, τα θεωρώ φίλους. :) Η καλύτερη διαφυγή μου τα βιβλία, το θέατρο, οι εκθέσεις, όλα όσα βοηθούν το μυαλό να ταξιδεύει, να φεύγει μακρυά :)

εύα είπε...

σε ευχαριστώ, το βρήκα λίγο μετά που άφησα το σχόλιο!
Οφείλω να πω πως από τη λίστα σου ξέρω μόνο καμιά δεκατιά από τα βιβλία και έχω διαβάσει μόνο δύο :(
και φυσικά σε θαυμάζω που διαβάζεις τόσο γρήγορα, εγώ έχω κολλήσει λίγο αν και ο καιρός πραγματικά προσφέρεται! Μου δίνεις μια σμπρωξιά με την ανάρτησή σου και θα σε παρακολουθώ εννοείται για να μην ξεχνιέμαι!
Κeep reading and learning!

MYSTELIOS είπε...

Πραγματικά σε θαυμάζω πολύ , σωστή βιβλιοφάγος !!!
Σίγουρα το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου και όλοι το έχουμε ανάγκη για περισσότερο φως και γνώση μέσα στην ζωή μας !!!
Η υπέροχη φωτογραφία με τον γάτο σου "βιβλιοθηκάριο" με έχει εντυπωσιάσει πάρα πολύ !!!
Καλό Σαββατοκύριακο και εύχομαι να συνεχίσεις με τον ίδιο ρυθμό να διαβάζεις και μέσα στην νέα Χρονιά !!!

navarino-s είπε...

Έμεινα έκπληκτος με την ποσότητα αλλά πιο πολύ με την ποιότητα των αναγνώσεων σου!
Συμφωνώ και επαυξάνω για Πριμο Λέβι, Ιμρε Κέρτες, Γκυ ντε Μωπασάν,Στέφαν Τσβάϊκ ... αλλά με έβαλες σε έγνοια με αυτά τα ερωτικά του Μαρξ και θα ψάξω να το βρω!

claire είπε...

Απίστευτη και ζηλευτή!!!
Μέχρι πριν δυο χρόνια σημείωνα κ εγώ τίτλους και μίνι περίληψη, μια που η μνήμη μου ασθενική.Έκτοτε δεν πολυδιαβάζω ,γιατί ασχολούμαι με χίλια δυο άλλα, αλλά πραγματικά μου λείπει.
Καλή και πλούσια βιβλιοχρονιά...

Κατερίνα Μαλακατέ είπε...

Πολύ μου αρέσουν αυτές οι λίστες. Εγώ από την στιγμή που άνοιξα το blog νιώθω πως τα θυμάμαι καλύτερα τα βιβλία που διαβάζω, επειδή καταγράφονται. Άσε που οι λίστες σε παρακινούν να διαβάσεις κι άλλο. Από τη λίστα σου ξεχωρίζω τον Σαραμάγκου, που μου αρέσει πολύ, αλλά και τον Ταμπούκι, που το βιβλίο του που έχω διαβάσει - "Ο Τριστάνο πεθαίνει"- με ενθουσίασε.

Roadartist είπε...

Καλησπέρα σε όλους!

Μόλις συνειδητοποίησα πως ξέχασα να βάλω στη λίστα δυο βιβλία του Γιάννη Μακριδάκη που διάβασα το φθινόπωρο (αν δεν κάνω λάθος). Καταλαβαίνετε τώρα την αξία των λιστών;
Η μνήμη μου δε είναι τελικά η καλύτερη. Ευτυχώς που έχω μικρές αναλαμπές.

Λοιπόν διάβασα τα :

- Η άλωση της Κωσταντίας, Βιβλιοπωλείον της Εστίας

και

- Η δεξιά τσέπη του ράσου, Βιβλιοπωλείον της Εστίας

Τα περίμενα αρκετά διαφορετικά. Προσωπικά για κάποιο λόγο δε μου μίλησαν. Συμβαίνουν όμως αυτά.
Τα συμπληρώνω στην λίστα!

Roadartist είπε...

@ εύα : Εγώ σε ευχαριστώ για την ανάγνωση. Θα περάσω κ εγώ το blog σου στο reader. Ως προς το διάβασμα, ίσως έχει να κάνει με τα ενδιαφέροντα του καθένα μας και σίγουρα είναι φάσεις που διανύει ο καθένας από εμάς. Όντως προσωπικά με ωθεί στο διάβασμα.

Roadartist είπε...

@ ART-TRAVELLER: καλησπέρα ταξιδευτή της τέχνης :) δεν είναι δική μου αυτή η φωτο. Είναι από ένα blog που παραθέτω το λινκ κάτω από τη φωτό. Μου αρέσει πολύ το διάβασμα και θέλω να γίνει τρόπος ζωής, θα συνεχίσω οπωσδήποτε.

Roadartist είπε...

@ navarino-s : Σε ευχαριστώ πολύ Ναυαρίνε. Πολύ αγαπημένοι οι συγγραφείς που ξεχώρισες, ο καθένας για άλλο λόγο. Έχω ένα βιβλίο ακόμη του Ιμρε Κέρτες που με περιμένει στο κομοδίνο να το διαβάσω μια από τις επόμενες μέρες "Το μυθιστόρημα ενός ανθρώπου δίχως πεπρωμένο". Το έτος πάντως του 2012 ξεκίνησε με Osho και την "Κρυμμένη Αρμονία" του με βάση κείμενα του Ηράκλειτου. Φιλοσοφία για να αντισταθούμε λίγο στην παράνοια αυτών των καιρών που ζούμε.

Τα ερωτικά του Μαρξ - τολμώ να πω - ότι δεν αξίζουν καθόλου ως ποιήματα... Αλλά αν έχεις απορία, τότε αναζήτησε τα :)

Roadartist είπε...

@ claire : Η δική μου μνήμη εκτός από ασθενική, είναι επιπλέον και επιλεκτική :) Και εγώ θέλω να μοιράζω το χρόνο μου σε άλλα πράγματα. Διαβάζω κυρίως στο μετρό, και βραδινές ώρες. Π.χ. τηλεόραση πραγματικά δε βλέπω καθόλου. Πάντα όμως έχω βιβλίο στη τσάντα. Είναι μια συνήθεια που όσο μου δίνει πράγματα και όσο έχω διάθεση θα την συνεχίζω :)

Roadartist είπε...

@ Κατερινα Μαλακατε : Δεν ανεβάζω αναρτήσεις για όσα βιβλία που διαβάζω. Σίγουρα το δικό σου είναι ένα blog που αφορά μόνο αναγνώσεις βιβλίων. Έχεις δίκιο, το να κρατάς λίστες, σε παρακινεί να διαβάσεις και άλλο. Νομίζω είχα σχολιάσει τη συγκεκριμένη ανάρτηση σου και αν θυμάμαι καλά είχα αναφέρει το "Έτσι ισχυρίζεται ο Περέιρα" που μου άρεσε πολύ.

iLiAs είπε...

μπραβο Αρτιστα...μ' αρεσει που οι ανθρωποι διαβαζουν βιβλια και οχι τα αθλια περιοδικα..
φετος ακομα περισσοτερα :)

καλο απογευμα Κυριακης :)

Roadartist είπε...

@ iLiAs : Να είσαι καλά Ηλία μου. Τώρα ξεστολίζω το δέντρο (...) και μετά θα κλείσω το πισί και θα ξαπλώσω να συνεχίσω να διαβάζω ένα βιβλίο, μέχρι το απόγευμα. Καλή Κυριακή :)

Roadartist είπε...

@ iLiAs : Hλία γιατί δε μπορούμε να σχολιάσουμε στα ποστς σου; Να ξέρεις πως περνάω και διαβάζω τα ποιήματα. Φιλιά πολλά.

ξωτικό είπε...

Τέλεια ιδέα !!
την κατάλληλη στιγμή για να σε μιμηθώ !(οχι σε ποσότητα καλέ πάνε αυτές οι εποχές ....)

(Καλά αυτή η ευγένειά σου με τα...ασχολίαστα .....)
Αλλά το πιο καλό ήταν...
το βιβλιόφιλογατίιιι !!!!!

Μμμμμάκιαααααααα

leondokardos είπε...

Να σου προτείνω κι εγώ ένα ενδιαφέρον βιβλίο:
Το όνειρο του Κέλτη, του Μάριο Βάργκας Λιόσα.

lena_zip είπε...

Δεν έχω πετύχει κάποιο ελληνικό βιβλιοπωλείο, αλλά υπάρχει σε πολλές πόλεις μια αλυσίδα βιβλιοπωλείων με βιβλία από δεύτερο χέρι που έχει είναι πολύ πιθανό να υπάρχει κάτι ελληνικό.

Ήδη άλλαξα την παραγγελία βιβλίων στη μαμά μου και της είπα να μου φέρει 2-3 του Καζαντζάκη. Έχουμε πάρα πολλά βιβλία του σπίτι που δεν τα έχω διαβάσει. Της είπα πρώτο πρώτο το "Αναφορά στο Γκρέκο", το "Βίος και πολιτεία του Αλέξη Ζορμπά" (το είχα ξεκινήσει παλιότερα αλλά δεν το κατάφερα) και το "Ο φτωχούλης του Θεού".

Για την τριλογία που μου γράφεις δε είχα ακούσει, έχουν βγει τα άλλα 2 βιβλία;

Διονύσης Μάνεσης είπε...

Γεια σου, καλλιτεχνάκι

Πρέπει να σου ομολογήσω ότι μια από τις αμαρτίες της ζωής μου είναι να τεντώνω μάτια και αυτιά, ακόμα και μύτη, όταν κάποιος διαβάζει σε δημόσιο χώρο, οπότε και ΠΡΕΠΕΙ να μάθω ποιο βιβλίο διβάζει.

Αναγνωρίζω δημόσια πως πρόκειται περί βίτσιου, το οποίο, όμως, καθόλου εύκολα δεν τιθασεύεται..
Καταλαβαίνεις ότι μου έκανες μεγάλο καλό προσφέροντάς μου τις πληροφορίες που αφορούν στις αναγνώσεις σου στο πιάτο!
Α, πολύ μ' άρεσε!

Στέκομαι επίσης σ' αυτό που γράφεις σε ένα σχόλιο για τα βιβλία και τις γάτες. Πάνε μαζί, δε λες τίποτα! Προσφορά θα έπρεπε να τις δίνουν οι βιβλιοπώλες στους βιβλιοφάγους!
Αν και - τι λέω.. - δε θα υπήρχε και κανένας που θα στερούνταν..

Τώρα η ώρα της διαφήμισης: Η ΒΑΒΕΛ (=βαρυστομαχιασμένοι βιβλιοφάγοι έκτου λυκείου) συζητάει το βιβλίο "Η θεραπεία του Σοπενάουερ" το Σάββατο, 14 Ιανουαρίου, στον Ιανό. ( Ο Ιανός δεν το ξέρει, αλλά φαντάζομαι θα συμφωνεί..).
Η πρόσκληση για το βαρυστομαχιασμένο καλλιτεχνουλάκι μας είναι ευνόητη:-)
Φιλιά

Dee Dee είπε...

Εισαι απιστευτη!!! Ειναι τοσο μεγαλη η χαρα μου που σε "γνωρισα" μεσα απο εδω. Ολα αυτα τα βιβλια γινονται εσυ και με ενα μυαλο χωρις συνορα μου μαθαινεις τον κοσμο :)

Το "Η ζωη ειναι αγριως απιθανη" πηγα να το αρχισω κι επειδη εγραφε οτι ειναι μυστικο ημερολογιο κολλησα και το εχω εδω διπλα μου στην ακρη πολυ καιρο. Ξερω οτι ειναι χαζο αυτο που γραφω χαχα :) Θα το ξεκινησω λοιπον...θα εχω εσενα να μοιραστουμε την "ενοχη" :):):)

σε φιλω και σου δινω πολλα συγχαρητηρια για τις επιλογες σου!! Δεν χρειζεται να πω οτι τοσα βιβλια εγω δεν εχω διαβασει ουτε τα τελευταια δεκα χρονια :):)

Mr Arvulas είπε...

Την σκακιστική νουβελα την εχω διαβασει..εκπληκτικο...σε προσκαλω στο μπλογκ μου!!

teleytaios είπε...

Να ρωτήσω κάτι; Μαζί με τα βιβλία αγόρασες και χρόνο; Ή κάτι που να τον σταματάει; Μπορείς να μου δανείσεις κι εμένα λιγουλάκι χρόνο να διαβάσω κι εγώ τόσα πολλά που διάβασες κι εσύ;

Μπράβο σου και καλή συνέχεια!

Roadartist είπε...

@ ξωτικό : Καλημέρα Ξωτικό! Υπάρχει ένα blog που το θέμα του είναι βιβλία και γάτες... Το παρακολουθώ και το χαίρομαι! Δες το link κάτω από τη φωτο! Φιλάκια πολλά!

Roadartist είπε...

@ leondokardos : Καλημέρα lionheart, δεν έχω διαβάσει κανένα βιβλίο του Λιόσα και όντως θέλω να τον "γνωρίσω"! Σε ευχαριστώ!

Roadartist είπε...

@ lena_zip : Αν είχα χρήματα, ή που ξέρεις αν κέρδιζα κάποιο λαχείο (ναι λέμε τώρα) θα άνοιγα εγώ κάποιο ελληνικό βιβλιοπωλείο! Είχα δει πριν μήνες ένα ντοκιμαντέρ για τους έλληνες που ζούνε στην Γερμανία και ένας είχε ένα αποκλειστικά ελληνικό βιβλιοπωλείο, για όσους Έλληνες ζούσανε εκεί. Μου φάνηκε πολύ καλή ιδέα. Τέλος πάντων, μπορεί και να υπάρχει.
Αν έχετε να σου φέρει και την "ασκητική". Το "Βίος και πολιτεία του Αλέξη Ζορμπά" το είχα διαβάσει στο Γυμνάσιο και μου άρεσε πολύ. Τον "Φτωχούλη του Θεού" δεν μου μίλησε όπως τα άλλα. Αλλά τα διάβασα και σε μια άλλη ηλικία. Σε κάθε περίπτωση, αξίζει σίγουρα να διαβάσεις Καζαντζάκη. Ναι έχουν βγει και τα άλλα.
Πρόκειται για αυτά :
http://www.kastaniotis.com/book/978-960-03-4234-5
http://www.kastaniotis.com/book/978-960-03-4535-3
Φιλιά!

Roadartist είπε...

@ Διονύσης Μάνεσης: δεν είσαι ο μόνος! Νομίζω πως αρκετοί το κάνουν, με ψιλοεκνευρίζει (..) όταν διαβάζω κάποιο βιβλίο στο μετρό να κοιτάζει κάποιος ποιο είναι. Με φέρνει σε αμηχανία, αλλά και εγώ το κάνω όμως... :)
Μα τι καθηγητή έχουν πια αυτά τα παιδιά του 6ου Λυκείου Καλλιθέας;;; Γρρρ... Βραδιά Γιάλομ δηλαδή; Δεν έχω διαβάσει το συγκεκριμένο βιβλίο, μόνο το "Όταν έκλαψε ο Νίτσε" :) Σε ευχαριστώ!!! Καλημέραααα!!

Roadartist είπε...

@ Dee Dee : Εγώ αντίθετα μόλις διάβασα αυτό στην πρώτη σελίδα, αμέσως γύρισα τις επόμενες. Ναι το λες και περιέργεια! Τι χαζή ε; Η Καραπάνου υπέφερε χρόνια από μανιοκατάθλιψη, μια αρρώστια που μεταφέρεται στα βιβλία της. Προσπάθησε να μη σε 'ρίξουν', απλά προειδοποιώ... :) Να είσαι καλά φιλενάδα μου, καλημέρες πολλές φιλιά!

Roadartist είπε...

@ Mr Arvulas : Θα περάσω οπωσδήποτε να σου αφήσω την καλημέρα μου, καλημέρα!!

Roadartist είπε...

@ teleytaios : Χα χα χα... Ο χρόνος δεν αγοράζεται, γιατί ο χρόνος δεν είναι χρήμα. Ευτυχώς δηλαδή ακόμη έχουμε τη δυνατότητα της επιλογής που να τον διαθέσουμε. Και τα βιβλία δεν τα αγόρασα, τα περισσότερα τα έχω δανειστεί από δανειστική βιβλιοθήκη.
Πριν λίγες μέρες βρέθηκα με μια παρέα και μίλαγαν για το "τέλος της "Ζωής της άλλης""... Αναρωτήθηκα, "της Ποιας;"... Δεν είχα ιδέα ότι υπήρχε τέτοια σειρά, δεν έχω γενικότερα ιδέα για τις σειρές της τηλεόρασης, κάτι που στον μέσο Έλληνα (ή σε όλους) θα φαντάζει εκτός τόπου και χρόνου. Δεν ανοίγω τη τηλεόραση καμία ώρα της μέρας. Πολύ σπάνια αν μου πουν πως παίζει κάτι καλό, που να σχετίζεται με κάποιο ενδιαφέρον μου, τότε θα τη βάλω. Ή όπως πχ ότι αδυνατώ να συμμετάσχω σε μεγάλες συζητήσεις σε άλλα blogs, κάτι που απαιτεί πραγματικά χρόνο. Θέλω απλά να σου πω, ότι προτιμώ το βράδυ να ξεκουράζω το μυαλό με ένα βιβλίο. Είναι μια συνήθεια χρόνων. Ακόμη και μετά από 8ωρη εργασία, γύρναγα σπίτι και άνοιγα ένα βιβλίο. Πόσο μάλλον στις μέρες μας που τα πάντα είναι τόσο εκνευριστικά που έχω ανάγκη μια διαφυγή. Βέβαια αυτές είναι φάσεις στη ζωή κάθε ανθρώπου. Καλές αναγνώσεις και σε σένα.

Κ.π. είπε...

Μπραβο για το ποστ. Γιατι δινεις και μια αλλη ιδεα.
Η ελλαδα θα ηταν διαφορετικη αν υπηρχαν περισσοτεροι αναγνωστες, γιατι πολυ απλα θα ηταν καλυτεροι κριτες. Η παιδεια ειναι το παν, και δεν υπαρχει στην ελλαδα.
Αλλα δεν ειναι. Σιγουρα σπανιζει η αγαπη για το βιβλιο. Οι περισσοτεροι το βλεπουμε ως αγγαρεια.

Roadartist είπε...

@ Κ.π. : Ότι μπορεί να κάνει ο καθένας, αναλόγως το χρόνο και το κέφι του. Αν δεν αρέσει σε κάποιον, δε θα μπορέσει να αισθανθεί κάποια αξία. Η αλήθεια είναι πως το σχολείο και τα πανεπιστήμια αντί να σε κάνουν να αγαπήσεις τη μάθηση, σε στρέφουν να τη μισήσεις. Στην Ελλάδα τουλάχιστον σίγουρα. Μόνος όποιος την αγαπήσει. Ίσως και μια τέτοια παρότρυνση να βοηθάει περισσότερο κάποιες φορές.

Eva Psarrou είπε...

...οι οποίες, βεβαίως, αναμένονται έτι περισσότερες για το '12, και δεν βλέπω την ώρα να φτάσω κι εγώ εκεί!
(υγ. Wolf: αγαπημένη!)

Roadartist είπε...

@ Eva Psarrou : Ξέρω πως ξέρεις πως ένιωσα ακριβώς! Το διάβασμα ποτέ δε τελειώνει, είναι να μη σου γίνει συνήθεια τελικά! Όλο και κάτι νέο θα προκύπτει που θες να μάθεις! Το συγκεκριμένο βιβλίο της Wolf είναι ορόσημο, εξαιρετικό!!

lemon είπε...

Δεν ξέρω αν έχει νόημα να σχολιάσω...
Διάβασα το Οδυσσέας και Μπλουζ, πρόσφατα, και με παραξένεψε (όμορφα) που η Φακίνου, ακόμα, όπως στη Μεγάλη Πράσινη και στο Έβδομο Ρούχο, μιλάει στη ζωή μου, κι ας έχουν περάσει 25 χρόνια...
Διαβάζω την Δουβλινιάδα του Ενρίκε Βίλα-Μάτας (είμαι στο 1/3) και μου αρέσει πολύ-νομίζω πως θα σου άρεσε κι ασένα, είναι "βιβλιοφιλικό" βιβλίο :)
Το Έτσι ισχυρίζεται ο Περέιρα δεν το άρχισα ακόμα, χάρηκα πολύ που γράφεις καλά σχόλια!
Περιμένω με ανυπομονησία το παζάρι της Αγρας κάθε φορά, βγάζουν υπέροχα βιβλία.
Κι άλλα έχω να πω, αλλά ας σταματήσω. Μου έφτιαξες την δάθεση πρωί-πρωί, με αυτήν την βιβλιοκουβέντα!
:)

Roadartist είπε...

@ lemon : Με ξάφνιασε ευχάριστα αυτό το σχόλιο σου, γιατί η ανάρτηση είναι αρκετά παλιά. Πάντα μου αρέσει να μιλάω για βιβλία, οπότε σε ευχαριστώ που άφησες την δική σου ματιά. Σημείωσα ήδη την Δουβλινιάδα του Ενρίκε Βίλα-Μάτας για να την αναζητήσω! Εγώ αυτή την περίοδο διαβάζω τις "Λέξεις" του Σαρτρ, εκπληκτικό βιβλίο, ίσως το καλύτερο του (αυτοβιογραφία). Συμφωνώ για το Παζάρι της Άγρας, άκουσα πως το επόμενο θα γίνει τον Ιούνιο περιμένω πως κ πως... Το βιβλίο αυτό του Ταμπούκι μου άρεσε πάρα πολύ, το έχω δανείσει σε ένα φίλο...ελπίζω να το επιστρέψει ;)) Φιλιά, καλό αναγνωστικό σκ :)

Ανώνυμος είπε...

Είσαι απίθανη,δεν έχω λόγια !
Σ΄ευχαριστώ για ακόμη μία φορά για τις αναρτήσεις σου !
Ιδέες πολλές και να φανταστείς ότι αναλαμβάνω σύντομα τη νέα δανειστική βιβλιοθήκη του Σχολείου μας.....
Φιλιά
Εugeniak6

Roadartist είπε...

Ευγενία πολύ όμορφη απασχόληση, μπράβο καλή σας επιτυχία!

Related Posts with Thumbnails