22 Ιανουαρίου 2010

..έχω μια μέρα δροσερή..


..έχω μια μέρα δροσερή..

..μες την καρδιά μου την θλιμμένη, ..μες την καρδιά μου την καημένη..
Που με πετάς..και με χαλάς.. και σαν κλειδί με τυραννάς..
Eίμαι εδώ, τόσα χρόνια εδώ..
Bαρέθηκα να απολογούμαι
.....
για αυτό που ζω..... Αυτό που ζω......
Kαι μια λύπη, κάτι μου λείπει..δε σε μπορώ..

Έχω μια μέρα δροσερή, μες την καρδιά μου την θλιμμένη.. μες την καρδιά μου την καημένη, έχω μια μέρα δροσερή.. Μη μου γελάς, μη μου λες,
ότι αυτά που θες είναι μεγάλα..Και αυτά που νιώθω εγώ είναι μικρά...

Μη μου λες "χωρίς φτερά πως θα πετάξεις", "πως θα με αλλάξεις",
"πως θα την ψάξεις", για να γίνουν όλα "όμορφα", "μαγικά"..
..έχω μια μέρα δροσερή.. Χωρίς κλειδί σε ένα κελί.. Χωρίς κλειδί σε μια πόρτα... Χρόνια τράβαγα και ρώτα, αυτή τη πίεση, αυτή.........
..Έχω μια μέρα δροσερή.., ..μες την καρδιά μου την θλιμμένη, ..μες την καρδιά μου την καημένη..
..έχω μια μέρα δροσερή.., που όλο με κόβει σαν γυαλί..,
μες της καρδιάς μου την γιορτή..


98 σχόλια:

Σοφία είπε...

Που το ανακάλυψες φιλενάδα; Πολύ καλό! Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο μου αρέσει η φυσαρμόνικα!
Καλό βράδυ!

Ανώνυμος είπε...

Foberi skinothesia..
Jexwristi i aisthisi tou na kolumpas....aisthanesai eleutheros..
Thelw kai euxomai na exeis panta droseri tin kardia sou..
Polla leei to kommati, to opoio prwti fora to akouw..
Mou arese p.polu,
se filw
Arco

issallos είπε...

@Roadartist....
...τι ωραιο... !!!
Και γουσταρω πολυ στην καρδια του χειμωνα να τους βλεπεις να πλατσουριζουν... και πολυ αμεσοι στιχοι.... !!!
... το κλιπ αποθηκευτηκε !!!
Την καλημερα μου !!!

Ianos είπε...

Εγω ειχα μια μεγαλη και δυσκολη μερα!!!
Που αρχισε με τραγουδια απο εξωγηινους και τελειωνει με αυτο το τραγουδι που αν μη τι αλλο μου αφηνει μια δροσια και μια αισιοδοξια!!!
Καληνυχτα !!! Πολλα φιλια!!!

lena_zip είπε...

Αχ, αχ, αχ...

Hfaistiwnas είπε...

Μου άρεσε...
Καλό βράδυ!

Κλειώ είπε...

Έχεις βαλθεί να μας αποτελείωσεις με τις επιλογές σου!
Ούτε εγώ το είχα ξανακούσει το κομμάτι.. Ευχαριστώ που έμαθα έναν νέο τραγουδιστή..μπήκα στο site του, είδα τις δουλειές του..θα πάω να περιηγηθώ ξανά..
Με γέμισε νοσταλγία για στιγμές μαγικές..

Unknown είπε...

Καλημέρα

Καλό πρωινό με χαμόγελο και στυλ!!!!

R είπε...

Taxidepha.. me tin phixi..
WRAIO CLIP!!

Side21 είπε...

Εύχομαι μια ...
καλημέρα ζεστή !!!
(Αν κρίνουμε απ' το ψύχος
που προβλέπει η ΕΜΥ άλλη
δροσιά δεν μας χρειάζεται ...)
... Ωραίο το κλιπάκι !!!

k είπε...

χμμ... μου έδωσες τραγούδι για πάσα! νοσταλγικό είναι ρεεεε! απλό και όμορφο! καλό βράδυ ρε κορίτσι!

Sweet and bitter είπε...

Μου αρέσουν οι δροσερές μέρες! Είναι πιο ανάλαφρες!

Χαίρομαι για σένα!

Φιλί!

kariatida62 είπε...

Ωραίο τραγούδι! Η δροσιά μας φέρνει αισιοδοξία και ανανέωση.
Πηγάζει απο κάθε ανάρτησή σου αυτή η διάθεση και μας την μεταδίδεις...
Καλημέρα και καλό Σαβ/κο νάχεις.

b|a|s|n\i/a είπε...

εμείς πάλι έχουμε μία μέρα βρεγμένη. εντάξει είπαμε να βρέξει. μπορεί να σταματήσει λίγο; έχουμε και έναν μόμπυ που απαιτεί βόλτα και δη στεγνή. :)
πολύ όμορφο το τραγούδι!
μέρες κάθε επιθυμητής θερμοκρασίας να έχεις πάντα στην καρδιά σου που κάθε μέρα γιορτινά να νοιώθει.
φιλιάααααααα! και καλημέρες!

Ανώνυμος είπε...

Ενδιαφέρον... Καλημέρες

Ανώνυμος είπε...

πολύ όμορφο. μπράβο κι ευχαριστούμε για την παρουσίαση

karkinos7 είπε...

Καλημέρες,δροσερές,όμορφες,μέσα και έξω!
Τι όμορφο τραγούδι για την αρχή μιας μέρας!
Φιλιά Πολλά!

jf είπε...

Μόνο δροσερή????
Εύχομαι νάναι και ολίγον άσπρη...

BUTTERFLY είπε...

Τι τελειο! Καλημερα Αρτιστακι!

koulpa είπε...

xaxaxa είχα μια νύχτα παγωμένη.. ωσαν τη γάτα τη βρεμένη.. :):)
είδα καράς.. και σκιάχτηκα λίγο.. πολύ ωραίο.. και η εικόνα ότι πρέπει.. :):)
καλημερούδιαααα :):)

Unknown είπε...

Καλημέραααααααααααα

δροσερή κι αγαπημένη :)

φρέσκο κι άμεσο τραγουδάκι
να είσαι καλά φίλη μου
φιλάκι

Ανώνυμος είπε...

Φωτεινή, αν και συννεφιασμένη,
λαμπερή, αν και σκοτεινή,
εγκάρδια, αν και διαδικτυακή,
ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
:)

Roadartist είπε...

@ Σοφια : Καλημέρα Σοφάκι, τον Δημήτρη Καρρά, τον ξέρω αρκετό καιρό.. Έχει και άλλα πολύ ωραία κομμάτια.. Θα σας βάλω και άλλα εν καιρώ.. σε φιλώ.. καλημέρα!

Roadartist είπε...

@ arcobaleno : Όντως απίστευτη αίσθηση! Και εγώ το θέλω για σένα. Καλημέρα πέρα ως πέρα!!!! :)

Roadartist είπε...

@ issallos : Και εγώ πολύ γουστάρω issale!!!! Να γίνει αγαπημένο σου το αξίζει! Καλημέρα θαλασσινέ!!!!

Roadartist είπε...

@ Iανος : Χα! Γιατί βρε; Τι είχε το βιντεάκι;;; Όλα τα aliens κατέβηκαν να σου ευχηθούν.. λουλουδάκι σου άφησαν xexexe :P Πέρα από την πλάκα, χαίρομαι που σου άρεσε τουλάχιστον αυτό το τραγουδάκι και σου έδωσε αισιοδοξία! Εύχομαι ότι καλύτερο, με γεμάτες, αληθινές όμορφες μέρες!!!

Roadartist είπε...

@ lena_zip : αχ και βαχ!!

Roadartist είπε...

@ Hfaistiwnas : Χαίρομαι :)


@ Κλειώ : Είναι πολύ καλό ο Δημήτρης Καρράς.. Έχει γράψει απίστευτους στίχους. Τα τραγούδια του μου αρέσουν πολύ..θα σας ανεβάσω κ άλλα στο gcast.. (αν προλάβω πριν τα φτύσει..και αυτό!)

Roadartist είπε...

@ Sailor : Καλημέρα!!!!



@ R : να ταξιδεύεις πάντα!!!



@ Side21 : Επιτέλους ήρθε ο Χειμώνας!!! Ας το χαρούμε !!! :))) Ζεστασιά στην ψυχή χρειάζεται.. :)

Roadartist είπε...

@ kayadesigner : Για να δούμε τι θα βάλεις.. Ναι είναι αρκετά νοσταλγικό.. (ουφ λέμε!)
Καλημέρες.. :)

jacki είπε...

Τι ζωντανό τραγούδι.
Καλοκαίρι μου θύμησε.
Εδώ χιονίζει..
Αλλά έχω μια μέρα δροσερή μές στην καρδιά μου φυλαγμένη..
Κι ένα βραδάκι κάπου εκεί κοντά στην Πλάκα..

:)))

Καλημέρα.

Roadartist είπε...

@ Sweet and bitter : έχει και μια μελαγχολία το τραγούδι, αλλά τελικά κανείς δεν την "είδε" χιχι :) Αλλά κερδίζει η αισιοδοξία.. καλημέρες γλυκιές..

Roadartist είπε...

@ kariatida62 : Χαίρομαι που εισπράττεται τέτοια διάθεση από τα ποστς μου, με ξαφνιάζει λίγο αυτό.. Αλλά μάλλον τελικά έτσι είναι..φιλάκια, να χαμογελάς και να είσαι καλά! :))

Roadartist είπε...

@ b|a|s|n\i/a: Αυτά είναι προβλήματα.. Αυτά που έχει ο moby!!! Που χάνει την βόλτα του λόγω της βροχής.. χααχ σκυλίσια ζωή.. Να πάτε την βόλτα σας και με συννεφιά, και με βροχή..όπως και αν είναι..να μην την χάσει ούτε αυτός, ούτε εσύ.. Φιλιάαααααααα!!

Roadartist είπε...

@ ΟΔΟΙΠΟΡΟΣ : χαίρομαι που σου άρεσε, Καλημέρες!!!!




@ Vaggelis : να είσαι καλά Βαγγέλη, καλημέρα!

Roadartist είπε...

@ gaykarkinos7 : Καλημέραααααα όλη μέρα.. κάθε μέρα να είναι καλή, μέσα και έξω.. Γιατί αν δεν είναι μέσα καλή..τότε δεν είναι γενικώς.. σωστά; Φιλάκια!

Roadartist είπε...

@ JamanFou : Μακάρι!! Το λατρεύω το χιόνι!!




@ BUTTERFLY : χαίρομαι που σου άρεσε Χριστινάκι!!

Roadartist είπε...

@ koulpa : loooooool μου άρεσε!!! :) Όχι καμία σχέση με τον άλλο τον Καρρά.. ηρέμησε!!! Καλημέρα koulpaki μπουλουκάκι :) (χοχο) φιλιά :))))

{.πavλος.} είπε...

wraio...apo ayta pou se taksideyoyn gia merika lepta kai meta hremeis...kalimera me xamogelo :)
h.u.g.Z.z & k.i.s.s.e.s

Roadartist είπε...

@ shadow : Να είσαι καλά κι εσύ! Πάντα καλά, καλημέρα σου :)




@ Ανώνυμος : Καλημέρα!!!

Roadartist είπε...

@ jacki : Μας έλειψες!! :))) Χιονίζει;;;; Ζηλεύω.. Μακάρι να χιονίσει και εδώ.. έστω έτσι για λίγο... Τα καλά να τα έχεις πάντα μέσα στην καρδιά σου φυλαγμένα..Τα άσχημα όσο μπορείς άστα να φύγουν.. όσο μπορούμε.. Δροσερά, αληθινά, όμορφα, σε ευχαριστώ πολύ :)))) Συγκινητικό το βιντεάκι σου, και εμείς τα έχουμε στην καρδιά.. είδες στο γραπτό λόγο..είναι πιο εύκολα :))) Φιλάκια! :)

Roadartist είπε...

@ {.π.} : Ότι έχω ανάγκη.. Ταξίδι, ηρεμία, μέρες καλές..με χαμόγελο :)) Φιλάκια πολλά :))))

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Μια μέρα δροσερή...
Ζητούμενο που δεν πρέπει να γίνει δεδομένο...

Φιλί μεγάλο, με απέραντη αγάπη και εκτίμηση.

Roadartist είπε...

@ Κόκκινη Ομπρέλα : Τι έκπληξη!! Καλώς την.. Πάντα αληθινές να είναι οι μέρες, και πάντα γεμάτες ζεστασιά στην ψυχή..και με δροσερή αισιοδοξία.. Για να δούμε θα τα καταφέρουμε;;; :) Σε φιλώ πολύ, η αγάπη, η εκτίμηση είναι το ξέρεις αμοιβαία.. Καλημέρα!!!

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Έχω σταματήσει από καιρό να απολογούμαι...
μόνο...στις φυσαρμόνικες εξηγώ...

Τα φιλιά μου

Καλημέρα!!!

ΓΙΑΝΝΑ είπε...

Εισαι απιστευτη.Πως το βρηκες αυτο;Ουτε που το ηξερα.Φιλια

ELvA είπε...

Ευχαριστουμε για το ομορφο,.. δροσερο τραγουδακι που εμεις εδω δεν ειχαμε την ευκαιρια να ακουσουμε!


Καλη σου μερα, φιλια απο Στοκχολμη :)

Mariela είπε...

ΜΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΤΗ ΜΕΡΑ!!!
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΞΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΣΚ!!!

αλεξης είπε...

Τι ρυθμός!!!!!!!
Τραγουδάρα!!! Που τα βρίσκεις;;;

αντάρτισσα είπε...

Πολύ ωραίο τραγούδι.Δεν έχω ξανακούσει αυτό το δημιουργό.Ενδιαφέρον.Να 'σαι καλά,roadartist!!

H.Constantinos είπε...

Και μάλιστα πολύ δροσερή!
Καλό...

(Να πώ την αλήθεια, δεν τον ήξερα τον Δημήτρη Καρρά... Ηξερα όμως τον Βασίλη!!)

Βάσσια είπε...

Τι στίχοι!
Που χάνονται μέσα στη σαβούρα που κυκλοφορεί.

Αλλά κάποιοι τους βρίσκουν και τους μαθαίνουμε κι εμείς.

:-)
Καλό απόγευμα

Κ.Υ.Π. WALKING είπε...

Ωραίο το άσμα δεν το ήξερα, εξίσου ωραία και η σημερινή δροσερή μέρα.
Ζήτω τα μπλόκα των αγροτών που παραλύουν τις μεταφορές.

leondokardos είπε...

Αρτιστάκι,άφησε τη δροσιά μέσα στη καρδιά σου και διώξε τη θλίψη. Όχι τέτοιο πέσημο.

SkinLikeSand είπε...

Καλησπέρα! Αρκετά όμορφο.

Προσωπικά, αν εξαιρέσω ένα ντους, δε θα 'λεγα πως ήταν και δροσερή η δική μου μέρα. :P

artion είπε...

ΘΑΛΑΣΣΑ

Ομως τα στήθια που τα ταράζει κάποιο
θανάσιμο πάθος δεν θα γαληνέψουν

Τα σύννεφα γιγάντικα φαντάζουν κι ασημένια
στο μολυβένιον ουρανό
σαν τα χτυπά του ήλιου το φως· σαν τα χτυπά ο αγέρας
φεύγουνε πίσω απ' το βουνό.

Κι είναι θεριό η θάλασσα. Το παρδαλό της χρώμα
δίνει της -- μπλαβό εκεί μακριά,
πιο δώθε ανοιχτοπράσινο κι ακόμα δώθε γκρίζο --
κάποια παράξενη θωριά.

IonnKorr είπε...

Συμφωνώ και εγώ πολύ καλό.

Να είσαι καλά.

zoyzoy είπε...

Καλέ πανέμορφο είναι!
Και το βιντεοκλίπ όνειρο και η μουσική.
Αν και σήμερα έχω πολύ κρύα μέρα όχι απλώς δροσερή:))
Φιλιά παγωμένα θαλασσινά!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Καλή μου φίλη πέρασα για ένα γειά και για να σε ευχαριστήσω για τα υπέροχα μέιλ που μου στέλνεις.

D.Angel είπε...

Και τι θα κάναμε χωρίς δροσερές ημέρες;;;
Φιλιά πολλά

meta είπε...

Η μέρα "δροσερότατη" μπορώ να πω..
Πρώτη φορά το ακούω όμορφο τραγουδάκι με υπέροχη μουσική.
Καλό Σαβ/κο αρτίστα μας!

Roadartist είπε...

@ ΠΡΟΜΗΘΕΥΣ ΠΥΡΦΟΡΟΣ : το καλύτερο είναι αυτό που κάνεις... πίστεψε με το καλύτερο! Καλό ξημέρωμα!

Roadartist είπε...

@ ΓΙΑΝΝΑ : ...:)) Το είχα ακούσει από τις πρώτες μέρες που είχε βγει.. και έχω και το cd, όπου έχει και άλλα ωραία τραγούδια :) χαίρομαι που σου άρεσε!

Roadartist είπε...

@ Elva : Χαίρομαι που σου άρεσε :) Καλό σου σκ, χαιρετισμούς από την "κρύα" και χειμωνιάτικη (επιτέλους) Αθήνα! :)

Roadartist είπε...

@ Mariela : να είσαι καλά και εσύ Μαριέλα :) φιλάκια πολλά :) Καλό σκ!




@ αλεξης : ...ωραίο κομμάτι ναι :)



@

Roadartist είπε...

@ αντάρτισσα : Χαίρομαι που τον γνώρισες από εδώ Αντάρτισσα.. :) :) καλό σκ!

Roadartist είπε...

@ H.Constantinos : χαχαχαχα καμία σχέση!! :) Καλό σκ, αρκετά δροσερό :)





@ Βάσσια : Βάσσια να είσαι καλά, σε ευχαριστώ.. ότι αξίζει, μου αρέσει θα το μοιραζόμαστε.. :) Καλό σκ φίλη μου...

Roadartist είπε...

@ Κ.Υ.Π. WALKING : Να και κάποιος που χαίρεται με τους κλεισμένους δρόμους.. lol.......... :Ρ

Roadartist είπε...

@ leondokardos : Ευχαριστώ.. :) Να είσαι καλά lionheart..

Roadartist είπε...

@ SkinLikeSand : Εμενα ήταν αρκετή δροσερή θα έλεγα :) αύριο προβλέπεται περισσότερο! Καλό σκ :))

Roadartist είπε...

@ artion : καρυωτάκης the best :D

Roadartist είπε...

@ IonnKorr : Να είσαι καλά και εσύ! :)



@ zoyzoy : χαίρομαι που σου άρεσε, φιλάκια και να είσαι στα ζεστά στο νησί σου :)

Roadartist είπε...

@ αχτίδα : Αχτίδα μου είσαι πολύ γλυκιά και ευγενική. Να είσαι πάντα καλά. Θα σου στέλνω φίλη μου ότι μου αρέσει.. και πιστεύω πως αξίζει να προωθηθεί. Καλό σκ να έχεις..

Roadartist είπε...

@ D.Angel : Έλα ντε.. τι θα κάναμε; Χρειάζονται ως αναζωογόνηση.. πάρα πάρα πολύ.. :)




@ meta : Χαίρομαι που σου άρεσε και που γνώρισες ένα καινούργιο μουσικό από εδώ :) Σε φιλώ!

Ελένη Λιντζαροπούλου είπε...

Θαυμάσιο...
θαυμάσιο...

Έχω μια μέρα δροσερή και μια καλημέρα για σένα.

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

Πόσο όμορφο!!!!
Με τη δροσιά κρυμμένη στα μικρά, στα μικρούτσικα...

Την πιο όμορφη μέρα εύχομαι!!!!

Βαρθακούρης είπε...

Ωπ! Ευτυχώς που πέρασα.. θα έχανα αυτό το κομμάτι που και εγώ δεν το είχα ξανακούσει.. μα τι στο καλό.. :)
Πολύ καλό! Γεμάτη όνειρα, πάθος, όραμα να είσαι!

U.S. είπε...

μια μερα δροσερη..πολυ δροσερη, θα ελεγα..και δυσκολος καιρος...
Ακομα λιγο, να περασει ο χειμωνας...
Μια καλημερα στελνω, δροσερη...

ΠΑΝ είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ..
IN ATHENS .. ;P

eleni είπε...

Όπως πάντα,οι μουσικές επιλογές σου εξαιρετικές-τις απολαμβάνω!
Για μέρα δροσερή λέει το τραγούδι,εμείς όμως έχουμε μέρα παγωμένη-ρίχνει χιόνι.
Φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Αkomi kai ta video pou epilegeis fanerwnoun kati apo ti gnwsi, tin phixi, tin poiotita sou.
An kai protimw ta grapta sou, apolamvanw kai autes tis epiloges. Euxaristoume. Xaris.

Διονύσης Μάνεσης είπε...

μέρα δροσερή, μέρα δροσερή...
το άκουσα τόσες φορές και τώρα δες τι κατάφερα με τον καιρό! Τώρα..."κοντα στο τζάκι, αγκαλιά με μια κιθάραααα".
( Και χτες νωρίς το απόγεμα ήταν τόοοοοσο δροσερή, ε;)
Καλό υπόλοιπο. Encantado, που λένε κι οι Ισπανοί. ( Ψάχνε, Ροδούλα, ψάχνε!)

amelie είπε...

γεια σου ροαντ!! ωραιο τραγουδακι..... γειααα!χαρα!!

55fm είπε...

Μ΄αρέσει πολύ η δροσερή σου ματιά!
Γίνεται βαθιά ανάσα!
Σε φιλώ

anima είπε...

αν σου πω ότι πριν λίγο το άκουσα;
και τώρα το βλέπω εδώ;

σύμπτωση....

φιλί

Άιναφετς είπε...

Τι όμορφο...την δροσιά του νάχεις...μικρή μας ποιήτρια! ΑΦ...

Άιναφετς είπε...

Τι όμορφο...την δροσιά του νάχεις...μικρή μας ποιήτρια! ΑΦ...

Dreamy Cloud είπε...

Πολύ ωραίο τραγουδάκι! Δροσερή μέρα με πολλά χαμόγελα πλησιάζει, καλή Κυριακή να έχεις!! Φιλάκια πολλάα!!

KitsosMitsos είπε...

Όμορφη ανακάλυψη!
Την καλημέρα μου

Άστρια είπε...

Καλοκαιρινά ζεστό μεσ' τον χειμώνα αν και "δροσερό":)))ωραίο βιντεάκι!

(Σήμερα έχουν ανάψει πάντως τα καλοριφέρ από το πρωί και δεν σκέφτομαι καθόλου για δροσιές:)))

Καλό μεσημέρι Κυριακής και καλή Εβδομάδα!!
φιλάκια πολλά!

nikiplos είπε...

Αγαπητή Καλλιτέχνιδα καλησπέρα...

πραγματικά με γέμισε θάλασσα και δροσιά το βίντεο που έστειλες... ξεσηκωτικό για να τα παρατήσει κανείς όλα και να φύγει για διακοπές που αλλού? Μα φυσικά στη θάλασσα...

Ένα από τα χόμπι μου είναι φυσικά οι υποβρύχιοι περίπατοι στους βυθούς μας που είναι πανέμορφοι και το βράδυ προσφέρουν τα πιο γλυκά όνειρα...

Roadartist είπε...

@ Big Mama : χαίρομαι που σου άρεσε.. :) Καλή εβδομάδα να έχεις, καληνύχτα :))



@ Μια φορα κι εναν τρελο...: Στα μικρά και στα απλά, στα καθημερινά που προσπερνάμε είναι όλη η ουσία!



@ Βαρθακούρης : Να είσαι καλά, σε ευχαριστώ!


@ U.S. : μου είχε λείψει αυτός ο καιρός, μου αρέσει που έβαλε κρύο :)

Roadartist είπε...

@ ΠΑΝ: καληνύχτα!



@ eleni : Χιόνισε εκεί ε? Είδα και φωτο σου.. όμορφα μπράβο :) Καλή εβδομάδα να έχουχε, χαίρομαι που σου άρεσε το τραγούδι :)



@ Xaris: να είσαι καλά, ευχαριστώ για την ανάγνωση.



@ Διονύσης Μάνεσης : Γιατί μου το κάνεις τώρα αυτό;; Για να θυμηθώ ξανά για τη Μαδρίτη, για την Βαρκελώνη, και όλες αυτές τις υπέροχες ιστορίες; Σιγά μην το ψάξω..Να μου το πεις :)) Το μεσημεράκι της Παρασκευής ναι ήταν δροσερό όντως.. :)))
Ευχαριστώ πολύ Διονύση μου για όλα, φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα, λέμε οι αθηναίοι λολ :)

Roadartist είπε...

@ amelie : Γειά σου αμελί!!! Ευχαριστώωω κ δεν ξεχνιόμαστε.. Γειά χαρααααααα :)


@ 50fm: Σε ευχαριστώ πολύ φίλη μου.. Καλή εβδομάδα!




@ anima : μου αρέσουν πολύ αυτές οι συμπτώσεις.. Και είσαι η πρώτη που το είχε ξανακούσει.. :))) Φιλιά!!


@ Άιναφετς : Την δροσιά του το καλοκαίρι, και την καλή εσωτερική δροσιά όλο το χρόνο.. :) Ευχαριστώ, επίσης! ΑΦ Φ Φ :)

Roadartist είπε...

@ Dreamy Cloud : Να είσαι καλά και εσύ.. φιλάκια καλό ξημέρωμα!


@ KitsosMitsos : περίμενα πως θα το ξέρατε όμως.. :) καλημέρα!



@ Άστρια : Ε, και εδώ έχουμε καλοριφέρ άστρια μου.. Διαφορετικά μπρρρ :) Αν και πέρασα ένα σκ που τι να σου περιγράφω..άσε.. Φιλάκια πολλά σου στέλνω, :)))) να είσαι καλά φίλη μου..

Roadartist είπε...

@ nikiplos : Νικιπλέ μου χαίρομαι που το βιντεάκι σε παρέσυρε και το αισθάνθηκες και έγραψες ένα τόσο ποιητικό σχόλιο.. Δεν είναι ειρωνικό πως τα πιο ξεσηκωτικά πράγματα και τα πιο αναζωογοννητικά είναι τα πλέον απλά..; Μακάρι να τα ζούμε όσο συχνότερα γίνετα.. Σε φιλώ! Γλυκά όνειρα και σε σένα nikiple μου..

solomantzaros είπε...

Τελευταία ανακαλυψα κι εγώ τον Δ. Καρρά.
Πολύ καλός.
Τη δροσερή μέρα όμως αυτός που την ανακάλυψε;
Συνήθως περνούν οι μέρες ή καυτές ή κρύες.
Μπράβο του (και σου) γιατί η δροσιά δεν μας λείπει μόνο στην κάψα αλλά και στην παγωνιά.

Roadartist είπε...

@ solomantzaros : Δροσιά λείπει γενικώς λες; ω ναι.. επί της ουσίας λείπει τελικά! Καλό ξημέρωμα :)

Related Posts with Thumbnails