12 Ιανουαρίου 2009

Σταυρός του Νότου (Club)..

Ας αλλάξουμε λίγο ‘κλίμα’..

Με τη παρέα μου, μας αρέσει να πηγαίνουμε στη μουσική σκηνή του Σταυρού του Νότου. Κάθε μια από τις τρεις σκηνές του, φιλοξενεί πολύ αγαπημένα μας σχήματα και καλλιτέχνες..

Έτσι και το Σάββατο πήγαμε στο Club του Σταυρού του Νότου, όπου εδώ και πολλά χρόνια αφιερώνεται σε νέους μουσικούς και τραγουδιστές, οι οποίοι ερμηνεύουν κομμάτια της εναλλακτικής και της ροκ σκηνής, τόσο Ελλάδας όσο και εξωτερικού..

Φέτος στο House Band του Σταυρού του Νότου, οι παλιοί τραγουδιστές όπως ο Μιχάλης Κακέπης (..η μασκότ του μαγαζιού..), o Βαγγέλης Ασημάκης και ο Γιώργος Αλουπογιάννης (το παιδί ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ!!), που πρωταγωνιστούσαν στη σκηνή του Σταυρού του Νότου τα πρώτα χρόνια, συναντούν τους καινούργιους (ολοκαίνουργιους): Φρόσω ΣτυλιανούΓιάννη Βενιαμίν, Παναγιώτη Τσακαλάκο Γιώργο Βάνα, και Αναστασία Γιαννάκη!... 
Αν πατήσετε στα ονόματα των τελευταίων.. παραπάνω νέων καλλιτεχνών θα μπορέσετε να αποκτήσετε μια πρώτη επαφή μαζί τους, το πιθανότερο είναι ότι κάποιοι από αυτούς θα μας απασχολήσουν θετικά στο μέλλον.. :) 

Στη μουσική παράσταση επεμβαίνει η θεατρική ομάδα EX ANIMO, με πραγματικά ξεκαρδιστικά σκερτσάκια!!

Μπράβο σε όλους...

Κλείνω με δυο πολύ αγαπημένα τραγούδια από τον Γιώργο Αλουπογιάννη..

Ξυπνάς νωρίς..


Τα πιο μεγάλα πράγματα..

Καλή εβδομάδα!!

Υ.Γ. Από 26 Ιανούαριου θα είναι στο Σταυρό του Νότου ο Κ.Βήτα!!!! :)

97 σχόλια:

tovenito είπε...

το πρώτο τραγούδι το λάτρεψα! το ξυπνάς νωρίς! αν το έχεις θα μπορούσες να μου το στείλεις;

Sideras είπε...

Δρομοτεχνίτησσα ,αλήθεια αξίζουν συγχαρητήρια σε αυτά τα παιδιά της τέχνης .Που είναι εκεί για να υπενθυμίζουν ότι η ποιότητα ,η ανθρωπιά δεν χάνετε, έχει πυξίδα και φτάνει κατευθείαν στις αισθήσεις για να κινηθούν οι αληθινές μας ευαισθησίες.

Και ξερώ …,ξέρω και ‘γω κάποιο που εδώ και πολύ καιρό τώρα ξυπνά πρωί, από παιδί και φτιάχνει μια σκάλα ,μια σιδερένια σκάλα ,από την γη έως τον ουρανό.

Καλή χρονιά σου εύχομαι και σου αφήνω μια πρώτη σιδερένια καλημέρα.

koulpa είπε...

αχ ναι την έχουμε αναγκη λίγη αλλαγή σκηνικού.. δεν έχω πια παρέες για τέτοιες εξόδους.. αλλά κι από δω να τα βέπω καλά είναι:):)
την καληνύχτα μου και καλή εβδομάδα:):)

Ο Μικρός Ναυτίλος είπε...

αυτό με τον Κ.Β. με τσάκισε. καλή αφορμή για ταξίδι-αστραπή στην Αθήνα.

χμμ..

καλή εβδομάδα!

~~A~~ είπε...

Κ.Β???????????

Σ'ευχαριστώ για το νέο!!!!Πανηγυρίζω ήδη!!!

marianaonice είπε...

Ωραία παρουσίαση και τα τραγουδάκια έκτακτα!!

b|a|s|n\i/a είπε...

θετικότατη ενέργεια. ότι έπρεπε για ένα πρωινό που ξημερώνει. που φυσά. και που σκέφτεσαι ότι πρέπει να πας δουλειά μετά από άδεια. καλημέρες θετικές και μελωδικές!

Giannis Kafatos είπε...

όντως πολύ καλή φάση!!!
μη χάσετε τον Κ.Βήτα. τον είδα στο ανπλάγκντ που έκανε πριν από κάνα μήνα ήταν μαγικός
θα πάω πάλι!!
καλή εβδομάδα

(μ'αρέσουν πολύ οι καλλιτέχνες "τύπου" Αλουπογιάννη, οι χαρούμενοι ή "χαρούμενοι" / δεν αντέχω άλλο τον κλάψιάρη-είμαι-σημαντικός-καλλιτέχνης! όχι άλλη μουσική δυσκοιλιότητα ...)
:)
καλήμέρα

ναυτίλος είπε...

Να μια καλή πρόταση για ψυχαγαγωγική έξοδο .Σ' ευχαριστώ.

Skouliki είπε...

αγαπημενο μερος διασκεδασηςςςςςς με πολυ καλη διαθεση για καλη μουσικη

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα,

Πράγματι είναι υπέροχοι, και θα μας απασχολήσουν θετικά στο μέλλον...

Δεν υπάρχει καλύτερη προοπτική από το μας παρουσιάζεις νέους καλλιτέχνες και μάλιστα δημιουργικούς.

Τα τραγούδια θα τα ξανακούσω με προσοχή από το σπίτι...

Φιλιά και καλή εβδομάδα

venceremos είπε...

kaλημερα και καλη εβδομαδα.
ξερεις ποσο χρονια θελω να παω και δεν..καθεται??
πικρα σου λεω..
για να δουμε φετος!?
φιλια καρυστινα

anepidoti είπε...

ετοιμάζομαι για Κ.Βήτα!
λες και ζούμε δίπλα δίπλα και τα λέμε, ένα πράμα, μόλις γύρισα απ' την φοβερή Μήδεια και προγραμματίζω την επόμενη κάθοδο!
τα φιλιά μου!

manetarius είπε...

φΤΟΥ! Είμαι στη δουλειά και δεν μπορώ να ακούσω τις μουσικούλες σου!
Μου αρέσουν αυτά τα μουσικά σχήματα αλλά ποτέ δεν μπορούμε να οργανωθούμε με την παρέα μου!
...άντε να πάω σπίτι να ακούσω ...

Φιλιά Roadούλα μου!

Σπύρος είπε...

Exω να παω χρονια ας ελπισω να παω συντομα φιλια :)

Unknown είπε...

Μου αρέσουν πολύ οι σκηνές,
Εδώ στην Θεσσαλονίκη είναι έτσι ο Μύλος,
με διάφορα σχήματα,
είναι ίσως ο μοναδικός τρόπος και τόπο να ακούσεις καλή μουσική.

Καλή εβδομάδα

Σταλαγματιά είπε...

ουπς,
εγώ είμαι η προηγούμενη Αναστασία

Ανώνυμος είπε...

Έχω να πάω εδώ κι αιώνες... Πραγματικά! Θυμάμαι πάντως ότι είχα περάσει καλά - δεν θυμάμαι, φυσικά, ποιοι τραγουδούσαν, αλλά anyway... Καλημέρα!!

rain είπε...

Πωπω πάρα πολλά χρόνια έχω να πάω στον Σταυρό του Νότου! Τι μου θύμησες...
Καλημερούδια αρτιστάκι

Margo είπε...

Μας ξεσήκωσες Δευτεριάτικα Roadάκι. Δε σκέφτεσαι και εμάς που είμαστε μακρυά; Να πάτε παιδιά και για μας που δε μπορούμε. Καλή μέρα:)

Belbo είπε...

Δεν είμαι φανατικός της Ελληνικής σκηνής, αλλά με ενθουσίασες με το νέο για Κωνσταντίνο Β. τον οποίο θεωρώ κορυφαίο, εξαιρετικά νέα, καλημέρα!

(προς Anepidoti): όταν μιλάμε ότι τα μεγάλα πνεύματα συναντιόνται και πάλι :-)

H.Constantinos είπε...

Ε, πώς να το κάνουμε, πρέπει να περνάμε και καλά πού και πού. Και συχνότερα δηλαδή!

Fegia είπε...

Καλή εβδομάδα αγαπημένη μου φίλη.
Με χαρούμενες μελωδίες πάντα!

Μαριλένα είπε...

πάντα φιλοξενεί ενδιαφέροντες καλλιτέχνες ο Σταυρός

(φέτος και ο Ζυγός)

πολλά φιλιά και καλη βδομαδα να 'χουμε :))

Roadartist είπε...

@ tovene592 : Καλησπέρα!! Αυτό είναι όντως κομματάρα!! Όποτε το ακούω μου φτιάχνει τη διάθεση.., δεν το έχω όμως.. Το ψάχνω κ εγώ.. μόλις το βρω θα στο στείλω σίγουρα. Φιλάκια!

Roadartist είπε...

@ Sideras : Έτσι ακριβώς Σιδερά μου όπως το γράφεις.. Ο καθένας το δικό του δύσκολο δρόμο έχει να διανύσει, σίγουρα..αλλά είναι όμορφο να ονειρευόμαστε.. και να σκαρφαλώνουμε στον ουρανό .. :)
Καλή χρονιά κ σε σένα, να είσαι πάντα σιδερένιος ;) με υγεία και αγάπη ;)

Roadartist είπε...

@ koulpa : Πολύ μεγάλη ανάγκη την έχουμε!.. Είναι καλές αυτές οι μουσικές σκηνές.. όλος ο κόσμος γίνεται μετά από λίγο χρόνο μια παρέα..Να είσαι καλά, καληηηηηη εβδομάδαααααααααααα ;)))

Roadartist είπε...

@ Ο Μικρός Ναυτίλος : Αχ τον λατρεύω τον Κωνσταντίνο, η μουσική του είναι απίστευτη.. Από τους πιο αγαπημένους μου τραγουδιστές.. Καταλαβαίνω τι εννοείς.. Και τι θα ταξιδέψεις ειδικά γι'αυτό??? :)
Θα είναι από 29/1 κάθε Δευτέρα και Τρίτη στη κεντρική σκηνή του Σταυρού.. Καλή εβδομάδα!

Roadartist είπε...

@ ~~A~~ : Ναιιιιιιιιιιιι και εγώ με το που το είδα, ξετρελάθηκα!!! Ναι ένα καλό νέο που μου χάρισε χαμόγελααααα :))) από 29/1 κάθε Δευτέρα και Τρίτη στη κεντρική σκηνή του Σταυρού, φιλιά!

Roadartist είπε...

@ marianaonice : Ευχαριστώ Μαριάννα να είσαι καλά eφίλη μου, χαίρομαι που σου άρεσαν τα τραγουδάκια, καλή εβδομάδα!!!

Roadartist είπε...

@ b|a|s|n\i/a : "ποιος πάει πάλι στη δουλειά του???" :)))))) Καλή αρχή και πάλι basnia, και πάλι θα ξαναβρεις το ρυθμό σου ;)
"γελάς κρυφά και από το ταξί το σκάσεις και ανοίγεις τα φτερά σου,
πετάς μακρυά πάνω από τη γη
και γίνεσαι ένα με τον ήλιο...
Βάζεις στο τέρμα μουσική και τραγουδάς όλο το ίδιο..ναααα..."

Καλησπέρες μελωδικές!! :)

Roadartist είπε...

@ Giannis Kafatos : Α, τον είχα χάσει στο ανπλάγκντ, γιατί κάτι είχα να κάνω, δε θυμάμαι τι..!!.. Εννοείται αυτή τη φορά δεν θα τον χάσω..Είναι όντως μαγικός!! Συμφωνώ απόλυτα με όσα λες για τους κλαψιάρηδες και ...ψώνια.. Έχουμε κατακλυστεί.. :) Καλημέρα!!

Roadartist είπε...

@ ναυτίλος : Να είσαι καλά Ναυτίλε ο Σταυρός του Νότου σπάνια με απογοητεύει.. Και οι άλλες σκηνές του (εκτός από το club) θα έχουνε όλο το χειμώνα πολύ καλά ονόματα! Καλή εβδομάδα!

Roadartist είπε...

@ skouliki : Χαίρομαι!! Ακριβώς έτσι πολύ καλή μουσική, αλλά και καλή διάθεση από το κόσμο.. Όλοι μια παρέα..αυτό μου αρέσει!!

Roadartist είπε...

@ Odiporos : Επειδή υπάρχουν και αυτά τα ευχάριστα δίπλα μας, νομίζω πως αξίζει να τα μοιραζόμαστε μεταξύ μας.. Ναι να τα ακούσεις φιλάκια!!

Roadartist είπε...

@ venceremos : χααχ παραπονιάρα venceremos δεν είναι δύσκολο, με τη πρώτη ευκαιρία να το κανονίσεις.. Μπες και στο site να δεις ποιο πρόγραμμα θα ήθελες να παρακολουθήσεις.. Έχεις τέτοια μουσικά ακούσματα από ότι έχω καταλάβει.. σε 'κόβω' εσένα να ανεβαίνεις στη σκηνή και να παίρνεις μικρόφωνο!!!! :))) Φιλάκια!

Roadartist είπε...

@ anepidoti : Έλα ντε!! Μιλάμε για ότι αγαπάμε πιο πολύ.. για ότι μας αρέσει και μας εκφράζει.. πολύ περίεργα όλα αυτά όντως αν τα σκεφτείς σοβαρά :)) Ναι Κ.Βήτα και εγώ θα πάω!! Στη Μήδεια δεν πήγα.. γιατί κάτι φίλοι που πήγανε δε τους άρεσε και είπα να το αφήσω.. θα περάσω να δω πως πέρασες!!
Από που έρχεσαι που θα κάνεις "κάθοδο"?? ;)) Καλή εβδομάδα!

Roadartist είπε...

@ manetarius : Δεν πειράζει!! Θα το ακούσεις το βραδάκι και θα μου πεις.. μη φτύνεις!!!!!! :))) Δεν χρειάζεται οργάνωση.., γιατί και εμείς μόνο οργανωμένοι δεν είμαστε ποτέ..πάντα της τελευταίας στιγμής.. φιλάκια!!

Roadartist είπε...

@ LOCKHEART : Να είσαι καλά σπύρο, καλή εβδομάδα!!

Roadartist είπε...

@ Anastasia : Και εμένα πάρα πολύ.. δεν περνάω αλλού τόσο κεφάτα και με τέτοια καλή διάθεση.. μου αρέσει και ο κόσμος που συχνάζει σε αυτά.. Ακούω τα καλύτερα για το Μύλο..Καλή εβδομάδα!!

Roadartist είπε...

@ unclescrooge : χαχαχα εντάξει καλά δε πειράζει!! Καλησπέρα και καλή εβδομάδα!!! :)

Roadartist είπε...

@ rain : Ευχάριστες αναμνήσεις ε?? Χαίρομαι... να'σαι καλά, καλησπερούδια βροχούλα!! Καλή εβδομάδα!

Roadartist είπε...

@ Margo : Εντάξει κάθε τόπος έχει και κάτι άλλο να προσφέρει.. Και εσύ μένεις σε νησί....μην αρχίσουμε να γκρινιάζουμε πάλι εμείς στην Αθήνα (που λίγο θέλουμε..) :)) Να είμαστε καλά, τέτοιες στιγμές σίγουρα μας χρειάζονται! Καλησπέρα!

Roadartist είπε...

@ Belbo : Ωχ θα γεμίσει ο Σταυρός και δε θα έχουμε που να χωρέσουμε όλοι.... :)) Πλάκα κάνω.. Εμένα μου αρέσει πολύ και η Ελληνική Σκηνή ;)

Roadartist είπε...

@ H.Constantinos : Όχι απλά πρέπει, είναι απαραίτητο για να μπορούμε να είμαστε θετικοί, να αντλούμε δύναμη για τις δυσκολίες της εβδομάδας που έρχεται κλπ..... Διαφορετικά δεν παλεύεται!! :))

Roadartist είπε...

@ Fegia : Σε ευχαριστώ πολύ fegia, επίσης καλή εβδομάδα!!

Roadartist είπε...

@ Μαριλένα : Συμφωνώ Μαριλένα :))))
Στο Ζυγό έχει αγαπημένους μου καλλιτέχνες, αλλά ως χώρος δεν μου πολυαρέσει.. δε ξέρω γιατί, όσες φορές πήγα, κάτι με χάλασε στο χώρο..(όχι στους τραγουδιστές)..
Και σίγουρα υπάρχουν κ άλλες πολύ καλές μουσικές σκηνές.. εκτός από το Σταυρό!! Απλά εκεί πάμε πιο συχνά.. Και στο Οξυγόνο είναι ωραία.. πολλά φιλιά και καλη εβδομαδα επίσης :))

Κ.Υ.Π. WALKING είπε...

Ευτυχώς εξακολουθούν να βγαίνουν καλοί μουσικοί και ερμηνευτές.
Από τις πιό οικείες μουσικές σκηνές ο Σταυρός του Νότου κι εκεί κοντά, στο νούμερο 40 της Βρεσθένης στο μέχρι πρωίας μπάρ Batman, έχω ακούσει μερικά από τα καλύτερα αυτοσχέδια προγράμματα, από μουσικούς που έρχονται εκεί μετά τη δουλειά.

librarian είπε...

Αγαπημένος χώρος αν και πηγαίνουμε σε εξαιρετικές περιπτώσεις (γιορτή, γενέθλια κλπ.)
Την καλησπέρα μου και ευχές για μια όμορφη εβδομάδα.

Φιλί γλυκό.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙΑ.ΟΛΟΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΑΛΛΑΓΗ.

venceremos είπε...

Υπεροχο Αρτιστακι τετοια μουσικα ακουσματα εχω αλλα απο φωνη αστα να πανε!!!
μεταξυ μας λατρευω τον χορο.
και επειδη για μενα ειναι ο λυτρωτικοτερος τροπος εκφρασης, δεν υπαρχει περιπτωση να μην...εκφραστω!
φιλακια

tuco είπε...

ο Κ. Βήτα?
Τι απίστευτη πληροφορία ήταν αυτή.
Τέλεια.
Να 'σαι καλά Αρτιστάκι. Γι' αυτό σ' αγαπάμε. Γιατί μας στέλνεις με κάτι τέτοια.
Γεια χαρά !!!!!!!!!!

Phivos Nicolaides είπε...

Έκτακτη 'σκηνική' παρουσίαση Μαίρη!

Σοφία είπε...

Αν ζούσα στην Αθήνα, νομίζω ότι θα ήταν το στέκι μου! Παρακολουθώ από μακριά και βλέπω ότι πάντα έχει πολύ καλές δουλειές και τόσο κοντά στο γούστο μου!
Καλησπέρα roadartist!

βιολιστης στη στεγη είπε...

Αχ, καλλιτέχνιδά μου! Αυτό το μαγαζί το έχω λατρέψει... Χρόνια πρίν....
Και δεν σου κρύβω πόσο έχω λατρέψει επίσης τον Γιώργο Βάνα!
Πάντα τέτοια κορίτσι μου!

Ανώνυμος είπε...

...λίγο μακριά αλλά πολύ καλές επιλογές μουσικές,όπως πάντα,καλλιτέχνιδα!

την καλησπέρα μου!!

fpboy είπε...

Ωραία μουσική, ωραίοι άνθρωποι.
Σταυρό του Νότου δεν έχω πάει φέτος, θα το βάλω στο πρόγραμμα.
Γειά σου roadartist!!!!

Dorothy είπε...

Το υστερόγραφο με ενθουσίασε! Πάντως, γενικά, ο Σταυρός δεν με έχει απογοητεύσει μέχρι στιγμής :)

quartier libre είπε...

@ καλή εβδομάδα !

Kaveiros είπε...

Έχω πάρα πολύ καιρό να πάω*συνήθως δεν πηγαινω σε μουσικές σκηνές...

ILive2LoveMe είπε...

Καλή Χρονιά! Τα φιλιά μου.

nikiplos είπε...

καλησπέρα...

πέρα από τις μνήμες που μου φέρνεις απο το σταυρό του νότου, που πολλοί νομίζω έχουμε περάσει από εκεί (ως θαμμώνες), μου θύμισες τον Κακέπη.

Τον πρωτοείδα το 1988 στην μπουάτ "Εσπερίδες" του Γιάννη Αργύρη στην Πλάκα. Ήταν οι μπουάτ, λίγο πριν τον επιθανάτιο ρόγχο τους, αλλά με την αυθεντική τους σύνθεση και κλίμα. Τώρα μην ψάχνετε πολλά από τους θαμμώνες... Μου είχε κάνει εντύπωση η ικανότητά του να ενώνει τις παρέες και να ξεσηκώνει το κέφι στα ουράνια. Ούτε μια φορά δεν τον είχα δει θλιμμένο.

Χάρηκα για την εξέλιξή του γιατί πραγματικά είναι από τους πιο αυθεντικούς καλλιτέχνες.

Αυτά τα λίγα και τα φιλία μου από το ακόμη παγωμένο Παρίσι, όπου το ΠΣΚ πάγωσε το κανάλι του Σαν Μαρτέν.

φιλιά

onlysand είπε...

Την πρώτη καλημέρα να σου πω
από τα φύλλα της καρδιάς βγαλμένη :)

σε έβαλα και ως 'χαμινάκι' στα λινκς
αφού ...τελικά σ' αρέσει! :)))

Coco είπε...

πολύ καλή ιδέα!
καλημέρες
φιλιά σταυρωτά :)

P. Kapodistrias είπε...

Καλημέρα μουσικές νάχεις πάντα. Ευχαριστώ για τ' όμορφο ξύπνημα! Πάντα σου άγγελος του Καλού!

Roadartist είπε...

@ Κ.Υ.Π WALKING : Εξακολουθούν ναι.. Το κυριότερο, εκτός από τη καλή μουσική, σε αυτά τα μαγαζιά είναι ότι μετά από λίγο όλος ο κόσμος γίνεται μια παρέα.. που νομίζω πως δεν υπάρχει έτσι γενικώς σήμερα. Καλή σου μέρα.

Roadartist είπε...

@ librarian : Καλημέρα librarian να είσαι καλά, καλή εβδομάδα κ σε σένα. Φιλάκια..

Roadartist είπε...

@ JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS : Χαίρομαι που σου άρεσαν στρουτζάκο. Ναι την χρειαζόμαστε. Καλή σου μέρα.

Roadartist είπε...

@ venceremos : Σίγουρα θα εκφραστείς.. και θα πεις κ 'ένα τραγούδι' :))) Να ξέρεις η διάθεση πάντα μετράει.. και όχι τόσο το αποτέλεσμα ;) Φιλάκια!

Roadartist είπε...

@ tuco : Tuco να είσαι καλά, χαίρομαι που ..χάρηκες! Και εγώ έτσι αντέδρασα.. ;) Σε ευχαριστώ βρε, φιλάκια πολλά, καλημέρα!

Roadartist είπε...

@ Phivos Nicolaides : ;)) Φοίβο σε ευχαριστώ! Καλημέρα σου!!

Roadartist είπε...

@ Σοφια : Χαίρομαι που ακούμε ίδια μουσική Σοφία.. Η αλήθεια είναι πως μόνο σε τέτοια μέρη (όσον αφορά για μουσική) περνάω αληθινά όμορφα.. Πολύ καλή μουσική κ ο κόσμος καθόλου δήθεν!! Καλημέρα ;)

Roadartist είπε...

@ βιολιστης στη στέγη: Ο Βάνας έχει κοινό τελικά.... ;) Χαίρομαι που πήγαινες εσύ παλιότερα... αν ξαναπάς τώρα θα σου έρθουν πολλές αναμνήσεις..Να είσαι καλά!

Roadartist είπε...

@ nyxterino : Να είσαι καλά, οι μουσικές είναι το παν άλλωστε!! Φιλάκια!

Roadartist είπε...

@ fpboy : Έτσι ακριβώς.. Ωραία μουσική, άνθρωποι καθόλου δήθεν!! Αν πας να περάσεις όμορφα!Καλημέρα!

Roadartist είπε...

@ τα παπούτσια της Dorothy : Και σε μένα το ίδιο.. :)) Να είσαι καλά κ καλώς όρισες ;)



@ quartier libre : Επίσης!!

Roadartist είπε...

@ Kaveiros : Πιστεύω πως αν πας θα περάσεις αλήθεια πολύ όμορφα.. Καλημέρα σου :)

Roadartist είπε...

@ ILive2LoveMe : Χάθηκες!!! Καλημέρα, καλή χρονιά welcome back ;)


@ nikiplos : Καλημέρα Νικιπλε μου, περίμενα κάποιος να πει κάτι για τον Κακέπη.. Είναι "μορφή" πραγματικά και ακόμα και σήμερα έχει αυτό που έγραψες.. Το ταλέντο να ενώνει το κόσμο και τις παρέες και να ξεσηκώνει το μαγαζί.. Καλή μέρα να έχεις στο όμορφο αν και παγωμένο Παρίσι ;) Φιλάκια πολλά.

Roadartist είπε...

@ onlysand : Καλημέρα :) Το είδα και το χάρηκα.. Ναι ειδικά από εσένα Νανά μου άρεσε!! :) Καλημέρα κ από εμένα!

Roadartist είπε...

@ Coco : Δεν ανέφερα τιμή εισόδου στο club του Σταυρού αλλά πραγματικά συμφέρει αρκετά! Καλημερούδια!!

Roadartist είπε...

@ Π.Κ. : Τι όμορφα λόγια Π.Κ... Να ήξερες τι καλό κάνουν! Σε ευχαριστώ από τη καρδιά μου! Καλή σου μέρα!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου είπε...

Έχω να πάω δυστυχώς πολύ καιρό στον Σταυρό του Νότου. Μου φαίνεται ότι πρέπει σύντομα να κάνω μια βόλτα! :)

Roadartist είπε...

@ Γιώτα Παπαδημακοπούλου : πάμε κ αλλού, αλλά ο Σταυρός νομίζω ότι ξεχωρίζει ως μουσική σκηνή.. Καλημέρα Γιώτα!

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Καλημέρα καλό μου!

Πολυ ωραία πρόταση, η νέα γενιά βράζει, ε;;;
Να πω ότι ζηλεύω; Θα γίνω βαρετή πάλι...
Πάω Μήδεια με την Ελπίδα, όμως τέλος της βδομάδας, χι,χι!

Πολλά πολλά φιλιά και ευχαριστώ για μια ακόμη φορά, πάντα φεύγω πλουσιότερη από δω...

ΤΗνκαλημέρα μου!

Roadartist είπε...

@ Κόκκινη Ομπρέλα : Βράζει δε λες τίποτα!!!
Που είσαι εσύ?? Μετράω απουσίες φιλενάδα!! Χάθηκες λιγάκι..
(το roadartistaki άρχισε τα παράπονα.. ) ;)) Γρρρ.. Μήδεια δεν πήγα..Με παρέσυραν κάτι φίλοι με τις κριτικές τους κ εγώ η χαζή τους άκουσα.. Φιλάκια πολλά σταυρωτά ;)

fvasileiou είπε...

Αυτή η συνάθροιση νέων ταλαντούχων και ωραίων τραγουδιστών, είναι πολύ ενδιαφέρουσα. Να μια καλή ιδέα για την επόμενη φορά που...

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Η ομορφιά πρωτοξάδελφη της τέχνης,
είναι ο πιο συγγενικός δεσμός με την ζωή που από μόνη της είναι η προσωποποίηση της Ομορφιάς και της Τέχνης.
Γι αυτό όπου αντιγράφεται με επιτυχία ,αξίζει να της δίνουμε λίγο από το χρόνο μας, την προσοχή μας.
Μπράβο κοπέλα μου που εσύ το συνηθίζεις και το μοιράζεις και σε μας.
http://lygeri.pblogsgr
http://ligery.pblogs.gr

museum είπε...

Καλή Χρονιά να έχεις!

Ένα από τα καλά της πόλης σου είναι και οι επιλογές που έχεις σε δράσεις του ελεύθερου χρόνου μέσα σε αυτή. Ένα από αυτά είναι και η μουσική. Νέοι καλλιτέχνες, κύμα δροσιάς , καινούργιων ιδεών, υπάρχει χώρος για να αναπτυχθεί κανείς. Αντίθετα σε μία, μεγαλούπολη έστω, της περιφέρειας, οι επιλογές και οι ευκαιρίες σου είναι περιορισμένες.

Το μόνο που με παρηγορεί είναι η εύκολη φυγή στην ύπαιθρο και ειδικά στις παραλίες τους καλοκαιρινούς μήνες. Και οι λιγότεροι χρόνοι πήγαινε -έλα στη δουλειά. Αλλά αυτή την ποιότητα δεν την έχουμε.

Ας είναι, δυόμισι ώρες οδικώς και φτάσαμε.

Καλό σου απόγευμα και το ίδιο κέφι και όρεξη για ηλεκτρονική γραφή να σε συνοδεύει και στο 2009!

BUTTERFLY είπε...

Μερικες ευχες απο μενα, γεματες αγαπη, για εναν ομορφο χρονο με υγεια και χαρα! Συνεχισε να μας ταξιδευεις!

Sweet and bitter είπε...

Καιρό έχω να πάω... Χμμμ...
Ωραία ιδέα για την επόμενη έξοδο!

Roadartist είπε...

Καλημέρα!!..

Τα σχόλια της σημερινής ανάρτησης (για το event προς συμπαράσταση της Κωνσταντίνας Κούνεβας) είναι κλειστά, καθώς είναι ένα post για ενημέρωση και διάδοση..

Ευχαριστώ πολύ!!!

Roadartist είπε...

@ fvasileiou : Νέα παιδιά και ταλαντούχα.. Όντως τι καλύτερο.. Την επόμενη φορά.. λοιπόν! :)

Roadartist είπε...

@ λυγερη : Καλημέρα Λυγερή, η τέχνη είναι το αγαθό που μας βοηθά να συνεχίζουμε και να βρίσκουμε την ομορφιά στη κάθε στιγμή της καθημερινότητας.. Είναι σαν η ανάσα μας..Έτσι την αισθάνομαι, για αυτό και την αποζητώ..Να είσαι καλά, καλή σου μέρα, φιλιά!

Roadartist είπε...

@ museum : Σε ευχαριστώ πολύ, επίσης Καλή Χρονιά!
Οντως στα καλά της Αθήνας βάζω πρώτα αυτά που ανέφερες.. Και αν ποτέ φύγω από αυτή τη πόλη (γιατί ποτέ δε ξέρεις..) νομίζω πως αυτά θα είναι τα πρώτα πράγματα που θα μου έλειπαν.. Σίγουρα αυτά που εσύ έχεις όμως, εδώ δεν υπάρχουν.. Επαφή με τη φύση, περισσότερος ελεύθερος χρόνος κλπ.. Αλλά τα πολιτιστικά είναι αλήθεια ότι σου δίνουν αρκετή δύναμη για τη συνέχεια..Να έχεις μια όμορφη μέρα και θα χαρώ να τα λέμε συχνότερα εφέτος.. ;)

Roadartist είπε...

@ BUTTERFLY : Πεταλουδίτσα να είσαι καλά, σε ευχαριστώ πολύ! Επίσης οτι καλύτερο εύχομαι!!!!!

Roadartist είπε...

@ Sweet and bitter : Αν πας sweety θέλω να μου πεις τι γνώμη σου για τα παιδιά που κάνουνε τα σκερτσάκια !! Είμαι σίγουρη πως θα γελάσεις πολύ! Φιλάκια~!!

Ανώνυμος είπε...

ξέρει κανείς πως λέγεται ένα τραγούδι που τραγουδάει η μάγια; ενα που απαιτει λεπτη φωνη σε στυλ nightwish. το ψάχνω help!

Related Posts with Thumbnails