18 Νοεμβρίου 2008

η κάλπη έδειξε...

Η τρίτη ψηφοφορία για το blog έληξε προχτές.

To θέμα ήταν να φανταστεί ο καθένας από εσάς σε ποιο από τα παρακάτω διάσημα έργα τέχνης θα ήθελε να είναι ο ίδιος πρωταγωνιστής..
Σας κάλεσα δηλαδή σε ένα παιχνίδι φαντασίας..ίσως και ονείρου..

Ας δούμε τα αποτελέσματα!!

1η επιλογή!! Η πλειοψηφία των αναγνωστών του blog ονειρεύονται να μπορούσαν να ζούσαν στην Έναστρη Νύχτα του Van Gogh.

Αξίζουν λίγα λόγια για το έργο που επιλέξατε ως πρώτο..

Η «Έναστρη Νύχτα» (The Starry Night) ζωγραφίστηκε, ενώ ο Gogh ήταν στο άσυλο το Saint-Remy το 1889 και αποτελεί ένα από τα πιο σπουδαία καλλιτεχνικά επιτεύγματα.

Είναι ένας από τους πιο γνωστούς πίνακες στο σύγχρονο πολιτισμό και σαν εικόνα, μια από τις πιο αντιγραμμένες και αναπαραγμένες. Ο Van Gogh για μια περίοδο της ζωής του, ήταν γοητευμένος με την ζωγραφική νυχτερινών τοπίων και ουρανών γεμάτων αστέρια.


Οι περισσότεροι από όσους μπήκαν στην διαδικασία να ψηφίσουν λοιπόν.. θα ήθελαν να ζήσουν έστω και λίγο στη στιγμή του παραπάνω πίνακα.. Εκεί που ο νυχτερινός ουρανός μοιάζει να έχει μια απίστευτη ενέργεια, ενώ κάτω από τα αστέρια που εκρήγνυνται, το χωριό βρίσκεται σε απόλυτη ηρεμία.

Τα πάντα μοιάζουν χαμένα στην απεραντοσύνη, στην κίνηση του σύμπαντος που τυλίγεται και ρέει. Αυτό που συνδέει γη και ουρανό είναι το φλογόσχημο κυπαρίσσι, ένα δέντρο που συνδέεται παραδοσιακά με τα νεκροταφεία, το πένθος.

Ο Van Gogh έλεγε "Το να κοιτάζω τα αστέρια με κάνει πάντα να ονειρεύομαι. Γιατί, αναρωτιέμαι, να μην είναι τα λαμπερά σημεία του ουρανού τόσο προσιτά όσο τα μαύρα σημεία στο χάρτη της Γαλλίας; Ακριβώς όπως παίρνουμε το τραίνο για να φτάσουμε στην Tarascon ή την Rouen, έτσι να παίρνουμε το θάνατο για να φθάσουμε σ’ ένα αστέρι".

Ο Gogh σ’ ένα από τα γράμματά που έστειλε στον αδελφό του Theo, αναφέρει: "Αυτό το πρωί είδα την εξοχή από το παράθυρό μου πολύ πριν από την ανατολή, με τίποτε άλλο παρά μόνο με το αστέρι του πρωινού, το οποίο φαινόταν πολύ μεγάλο." Αυτό το αστέρι του πρωινού ή ίσως η Αφροδίτη, μπορεί να είναι το μεγάλο άσπρο αστέρι ακριβώς αριστερά του κέντρου στο The Starry Night.
Στο παρακάτω βιντεάκι μερικά από τα αριστουργήματα του Van Gogh..


Περισσότερες πληροφορίες : http://www.vangoghgallery.com/

2η επιλογή!! Δεύτερο, το "At the Moulin Rouge" του Toulouse Lautrec. Ενα ταξίδι λοιπόν στην Γαλλία ... μέσω του Lautrec..

3η επιλογή!! Η τρίτη επιλογή σας, ήταν το κορυφαίο έργο του Κλιμτ που ανήκει στην λεγόμενη "χρυσή περίοδο", Το φιλί (The Kiss ). Υπέροχη επιλογή κ αυτή!

4η επιλογή!! Τέταρτη η "Guernica" του Pablo Picasso. Έχει δημοσιευθεί σχετικό post στο blog, όποιος θέλει μπορεί να το δει εδώ.

5η επιλογή!! Πέμπτη η "La Joconde" του Leonardo Da Vinci, η οποία ισοβάθμισε με την

6η επιλογή!!...Εκτη η Αφροδίτη του Sandro Botticelli.

7η επιλογή!! ..και τέλος κάποιοι ψήφισαν πως θα ήθελαν να ήταν ο Δαβίδ του Μ. Αγγέλου !!..:))))

Ψηφοφορία σε ...επόμενο voting!! ;)

100 σχόλια:

H.Constantinos είπε...

Ηταν έξυπνο, και έχουν ενδιαφέρον τα αποτελέσματα τελικά...!

Ανώνυμος είπε...

Ωραίο, αν και εγώ ψήφισα "Guernica"...

Hfaistiwnas είπε...

Τους πίνακες που έχει κάνειο Γκογκ δεν τους έχει κάνεικανένας.. χρώματα ομορφιά.. η αίσθηση του θωλού.. (δεν ξέρω πως λέγεται αυτή η τεχνική ζωγραφικής..

venceremos είπε...

καλησπερα.τι εγινε βρε παιδια? χαμπαρι δεν πηρα..θα επανελθω αυριο γιατι τωρα με εχει κοψει η νυστα...
φιλια καρυστινα

kostaslogh είπε...

Παρ΄όλο που δεν πήρα χαμπάρι
Van Gogh δαγκωτό!
..δηλαδή άχρηστη ψήφος θα ήταν!
...στην επόμενη όμως !!!!

Mariela είπε...

Λυπάμαι που έχασα μια τέτοια φοβερή ψηφοφορία... Πάντως κι εγώ στην 'έναστρη νύχτα θα ήθελα να βρίσκομαι....

Προς τον Ηφαιστίωνα...
Η αίσθηση του "θωλού" προέρχεται από τις πολλές μικρές πινελιές που ακολουθούν τη φόρμα, και εκφράζουν την κίνηση, το βάθος, τη ματιέρα και το συναίσθημα του. Ελιναι ένα καθαρά δικό του στυλ.

Mariela είπε...

Συγνώμη για το "Ελίναι", ήθελα να πω "είναι"...
Ο δαίμονας του πληκτρολογίου, χτύπησε...

Ανώνυμος είπε...

χαίρομαι, που κέρδισε ο Van Gogh σε αυτήν την άτυπη ψηφοφορία (αυτόν ψήφισα)...μου αρέσει αυτός ο πίνακάς του...ίσως άθελά του μου έδωσε την έμπνευση για το nick name μου!

ILIAS είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ILIAS είπε...

Καλημέρα Αρτίστα μου! Ως άσχετος με την τέχνη δεν ψήφισα. Κοίτα όμως να δεις, πώς τελικά έρχονται τα πράγματα, έτσι... στο άσχετο!
Όντας φοιτητής, 19 ετών επισκέφθηκα ολομόναχος - ναι τα κάνω κάτι τέτοια ή τουλάχιστον τα έκανα το Amsterdam. Τώρα θα μου πείς γιατί ολομόναχος; ε, είναι ολόκληρη ιστορία, αλλά το εισιτήριο εγώ στα σκουπίδια δεν το πέταγα, οπότε και πήγα. ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΠΟΛΗ κατ'αρχάς. Κατά δεύτερον, όντας αδαής αφελής αγαθός, παιδάκι με λίγα λόγια, αν και τώρα έχω... "χάσει" όλες αυτές τις αρετές, 1 φορά μπήκα σε coffee shop, ήπια μια μπύρα και έφυγα. (ξενέρωτος θα πούν μερικοί, μια χαρά ξενέρωτος θα απαντήσω μιας και τις ουσίες τις αναπαράγει φυσικά ο οργανισμός μου, οπότε αν έτρωγα και κανα κέϊκ-ξέρετε σείς), θα έκανα μπάνιο στον Amstel river ή θα με πάταγε κανα τραμ έξω απ'το centraal station ;)
Έτσι λοιπόν, ένα τριήμερο που έκατσα, έκανα διάφορα πράγματα, δλδ. 4. Να περπατάω συνέχεια την πόλη, να πάρω το βαρκάκι βολτίτσα στον ποταμό, να περάσω απ'τη red light district αλλά τον περισσότερο χρόνο μου πού λές να τον έφαγα; Στα μουσεία Rembrand και Van Gogh!!!!!! Χαααα πόσο χαίρομαι λοιπόν και 'γω ο τρελός, που βγήκε το φιλαράκι μου πρώτο, δεν φαντάζεσαι

Φιλιά πολλά συγγνώμη για το μακροσκελές του σχολίου

Sophia Kollia είπε...

Καλημέρα Καλλιτέχνιδα!
Προσωπικά δεν μπορώ να αποφασίσω.
Για να δούμε και στην μοντέρνα τέχνη?
φιλάκια

Artanis είπε...

Υπέροχος ο Βαν Γκογκ...Τα ηλιοτρόπια, οι πατατοφάγοι, τα τοπία οι έναστρες βραδιές...Υπέροχα χρώματα...
Να έχεις μια όμορφη μέρα, σε φιλώ...

Kaveiros είπε...

Ωραία αυτή η νύχτα!:)

Pan είπε...

Καλημέρα.

Παρότι δεν ψήφισα, συμφωνώ 100% με...όλες τις επιλογές!

manetarius είπε...

Ουίιιι εγώ ταξίδεψα με τον Τουλούζ στο Παρισάκι!!
Φιλάκια!

Aspa είπε...

Ωπ, δεν την είχα πάρει είδηση αυτή την ψηφοφορία! Πάντως θα είχα ψηφίσει κι εγώ Έναστρη Νύχτα. Θα συμμετάσχω όμως στην επόμενη! Καλό μεσημέρι!

Phivos Nicolaides είπε...

Καλό κι ευρηματικό!

Roadartist είπε...

Καλησπέρα σε όλους παιδιά!

Σήμερα (ως τώρα) ήταν μια μέρα από αυτές.. που εύχομαι να μη ξαναέρθουν... ;((

Στείλτε θετική ενέργεια ;))

Roadartist είπε...

@ H.Constantinos : Κωνσταντίνε καλησπέρα! Πολύ σε ευχαριστώ :) Και εμένα μου άρεσε, αν και αρκετά ενδιαφέρον κατά τη δική μου άποψη, φάνηκε πως πέρασε απαρατήρητο. Φιλάκια!!

Roadartist είπε...

@ Akon : Καλησπέρα Ακον μου, δε πειράζει ;) Σε φιλώ!

Ανώνυμος είπε...

..Εγώ...ήμουν υπέρ ..του φιλιού, αλλά κι έτσι μια χαρά αποτελέσματα!Έχεις μια δροσερή σελίδα που χαίρομαι να επισκέπτομαι!!

Roadartist είπε...

@ Hfaistiwnas : Καλησπέρα Ηφαιστιωνάκο :)) Συμφωνώ ο Β. Γκογκ είναι αξεπέραστος.. πάρα πολύ καλός..κάθε πίνακας του και ενα άλλο ταξίδι.. Μερικές φορές όταν θέλω να ξεχαστώ και να ταξιδέψω στο δικό του κόσμο βάζω αυτό το βίντεο του post με τα έργα του στο youtube και φεύγω ;)

Roadartist είπε...

@ venceremos : βρε venceremos τίποτα, μια απλή ψηφοφορία στο blog, έτσι για πλάκα. Τα λέμε, Φιλάκια πολλά, καλή ξεκούραση!

Roadartist είπε...

@ kostaslogh : Καλέ που χαζεύεις όταν μπαίνεις στη σελίδα μου ε??? Οκ οκ οκ στην επόμενη !!! Φιλάκια!!

Roadartist είπε...

@ Mariela : Χαίρομαι που τη χαρακτήρισες "φοβερή" γιατί πέρασε ελαφρώς (ως πολύ τελικά) απαρατήρητη.. από τους πιο πολλούς.. Και εγώ νομίζω είχε ενδιαφέρον..
Σίγουρα θα ήταν τέλεια να ζούσαμε σε εκείνη την Εναστρη Νύχτα..
Πολλά ευχαριστώ, φιλιά.

Roadartist είπε...

@ monaxikoasteri : Γειά σου αστεράκι του Ιονίου.. :) χαίρομαι που νίκησε αυτός που ψήφισες :) Και εμένα μου αρέσει, αν και θα ψήφιζα το φιλί...καραρομαντική :)) φιλάκια!!

Roadartist είπε...

@ EKTORAS : Γειά σου Φίλε Έκτορα..
Μα και εσύ να πας στο Αμστερνταμ και να μη δοκιμάσεις κέικ!!!!!!!!
Μα αυτά δε τα κάνουνε βρε!!!
χαχααχχααχχαχαχαααααααααααααα

Δεν υπάρχει περίπτωση να πάω και να μη γευτώ αυτή την όμορφη γευστική απόλαυση..και ας έχω τις επιπτώσεις που λες μετά χαααχαχα!
Τέλεια ;)

Ενας από τους λόγους (ένας..:) που θα ήθελα να βρεθώ σε αυτή τη πόλη είναι σίγουρα για να πάω στα μουσεία Rembrand και Van Gogh! Αν κάτι αξίζει σε αυτή τη ζωή Έκτορα είναι σίγουρα τα ταξίδια και αυτές οι όμορφες αναμνήσεις..

Εύχομαι όποτε σου δίνονται τέτοιες ευκαιρίες να τις "αρπάζεις" και να τις ζεις.. Μόνος ή και με παρέα.

Τα φιλιά μου έχεις!!

Roadartist είπε...

@ sofia : Καλησπέρα!! Τι λες βρε Σοφάκι, εδώ με 5 από τα πλέον διάσημα έργα τέχνης και δεν υπήρξε συμμετοχή, θες να βάλω και σύγχρονα??? Ποιος θα ψηφίσει οεο?? :) φιλάκια!

Roadartist είπε...

@ Artanis : Να είσαι καλά Αρτανις μου, συμφωνώ απόλυτα.. Σε ευχαριστώ, επίσης μέρα καλή και όμορφη εύχομαι, σε φιλώ..

Roadartist είπε...

@ Kaveiros : Υπέροχη.. ;)

Roadartist είπε...

@ Pan : ΧΑΙΡΟΜΑΙ πολύ :))))) Καλησπερούδια παν παν..

Roadartist είπε...

@ manetarius : Και πολύ καλά έκανες, πολύ σωστή σε βρίσκω!!!! Στην Μονμάρτη ε???? Τυχερούλα μου!!!

Roadartist είπε...

@ Aspa : Ως "νέα" στο blog οκ το δεχόμαστε ;)) Σε ευχαριστώ πολύ Ασπα, καλό μεσημέρι και σε σένα, πολλά φιλάκια στις μικρές σου ;)

Roadartist είπε...

@ Phivos Nicolaides : Σε ευχαριστώ πολύ, καλό σου απόγευμα!!

Μαριλένα είπε...

καλλιτέχνιδα μου, τώρα που βλεπω τα αποτελεσματα, σκεφτομαι, χαίρομαι που νικητης ήταν ο Βαν Γκογκ.
αν έβγαινε άλλος νικητης, το ιδιο θα σκεπτόμουν.

παράξενο, πως λειτουργει η τεχνη,ε;
να μη μπορείς (όταν οι καλλιτεχνες ειναι αυτοι που ειναι) να επιλέξεις.

φιλια πολλά και καλο απογευμα καλο μου :)))

Roadartist είπε...

@ nyxterino : Καλησπέρα!! Και εγώ υπέρ του φιλιού.. αλλά οι αναγνώστες άλλο αποφάσισαν... Το καλύτερο θα ήταν ένας συνδιασμός έναστρης νύχτας, με φιλιού του Κλιμτ :)))) Οκ...όμως αυτό παραβιάζει τους όρους.. :)) Σε ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου, και για την αύρα που μου στέλνεις.. πραγματικά! Φιλιά.

Roadartist είπε...

@ Μαριλενα : Αχ Μαριλένα μου σε ευχαριστώ πολύ.., καλό απόγευμα και σε σένα.. :) Ναι η επιλογή δεν ήταν εύκολη, αλλά εντάξει μωρέ ένα παιχνιδάκι ήταν ουσιαστικά.. σε φιλώ γλυκά :)

Διονύσης Μάνεσης είπε...

Εεεεεεεεεεεεεεε!!!

Θετική ενέργεια,
θετική ενέργεια,
θετική ενέργεια,
θετική ενέργεια.

( Τι γίνεται; Πιάνει, καλλιτεχνάκι, ή ακόμα βασανίζεσαι; Κοίτα, μη με κάνεις να στείλω κι άλλη, είναι και λίγο ακριβή, 2ευρώ τη μία "θετική ενέργεια" χρεώνω..)

Όχι μόνο να μην ξανάρθει, λοιπόν, άλλη τέτοια μέρα, αλλά κι οι νύχτες σου να είναι [καλύτερες απ' τις μέρες μας..] σαν του ΒανΓκογκ και εναστρότερες. ( Άστρη νύχτα έναστρη κι απ'τα άστρα εναστρότερη..)

Λοιπόν, επειδή εδώ διακυβεύεται το κύρος μου ως ανθρώπου (!) και ως φιλολόγου(!!), καλά θα ήταν να αποσυρθώ..
Να προσέχεις, καλλιτεχνουλάκι.

Roadartist είπε...

@ Διονύσης Μάνεσης : Σε ευχαριστώ πολυυυυυυυυυυυ φίλε μου Διονύση, μα πάρα πολυ όμως!!!!
Εσύ έτσι κ αλλιώς έχεις πάρει master στη θετικότητα απ'ότι φαίνεται.. :))) οπότε ήρθες, μου δάνεισες λίγη από τη δική σου..και με ανέβασες πάρα πολύ..
Ευχαριστώ πολύ..
Ναι ήταν μια από τις μέρες, που ότι κ αν σου περιγράψω ..λίγο θα είναι.. Μακρυά και ακόμα μακρύτερα..να πάει..
Να εισαι καλά Διονύση μου, με τέτοιους φίλους εδώ, δεν έχω ανάγκη τελικά καμία!

Φιλάκια!

Ανώνυμος είπε...

Ola ta erga einai amesa sundedemena me tin kallitexniki pragmatikotita tou uperoxou blog sou!!
Bravissimo sei una grande artista roadoula mou!!!
Se filo!!

Olga είπε...

Tελεια η επιλογη του Γκογκ γιατι για μενα ειναι ο Καλυτερος !!Ειναι ομως και η μαγεια της μουσικης του starry night και γενικα ολου του πακετου!!Μπραβο!!

Ανώνυμος είπε...

Δεν είχα παίξει :( Αν έπαιζα τώρα πάντως, θα διάλεγα At the Moulin Rouge, χωρίς δεύτερη σκέψη. Ενδιαφέρουσα η ιδέα σου πάντως! Και με πολύ καλά αποτελέσματα. Καλό βράδυ!

Τρελός του Χωριού είπε...

Ο πιό σπάνιος για εμάς πίνακας ,βρίσκεται στην αντανάκλαση του καθρέφτη μας.

ILIAS είπε...

Ε λοιπόν μόλις είδα οτι χρειάζεσαι θετική ενέργεια και ήπια τα χάπια μου με μια αμίτα μόσιον και κάπνισα και ένα κέϊκ. ;) ΕΙΜΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΤΕΛΝΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ

οOLE OLE..... ROADARTIST OLEEEE ROADARTIST OLE, ROADARTIST OLE, OLE, OLE, KAI H ROADATIST META APO MIA Απιθανη μπαλιά, πήρε τη θέση της Άνας Ρίζου που ήταν οφσάϊντ και κακάσχημη, τρίπλαρε διαδοχικά τενίστα μπασκετμπολίστα ραλίστα, απογειώθηκε στον αέρα, και ΓΚΌΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΛΛΛ, ΜΕ ΓΥΡΙΣΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ ΨΑΛΙΔΙ ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ, Η ROADARTIST ΣΚΟΡΑΡΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΊΟ ΛΕΠΤΟ ΚΑΟ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΝ ΑΠΟΘΕΩΝΕΙΙΙΙΙΙΙΙ ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟΝ ΠΑΛΜΟ ΣΤΙΣ ΕΞΕΔΡΕΣ

ROADASTERAAARA, OMADARA, ROADASTERARA, OMADARAAAAAAAA OLE, OLE, OLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


P.S. Προειδο-ποίηση ΜΗΝ ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟ BLOG TOY EKTORA (ROAD SE SENA TO LEW TWRA POY ΑΠΟΘΕΩΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΠΗΡΕΣ ΤΑ ΠΑΝΩ ΣΟΥ) ΜΗΝ μπείτε στο blog του Ektora ΘΑ ΨΥΧΟΠΛΑΚΩΘΕΙΤΕ!!!!!1

Sweet and bitter είπε...

Κι εγώ την Έναστρη νύχτα ψήφισα :)
Πολύ ενδιαφέρουσες οι πληροφορίες!

Ατθάνα είπε...

εγώ ψήφισα το "φιλί"!

αλλά όλα είναι ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ!

είναι τα όνειρα των χρωμάτων αυτοί οι πίνακες...
και οι ζωγράφοι σε ρόλο χρωμοψυχολόγου!, κάνουν αναδρομές στη ζωή τους!
ακούνε και αποτυπώνουν!

φιλάκια πολλά :)))

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Το....παθιασμένο φιλί παιδί μου... το συζητάς και καθόλου;
΄Ολα τα βλέπεις και τα γεύεσει...χρώματα, αρώματα, έναστρους ουρανούς, τοπία, το άπειρο....

Φιλί και Γλαρένιες αγαλιές

Dimitra Andritsiou είπε...

Περιττό να πω ότι κι εγώ την Έναστρη Νύχτα θα διάλεγα.Κρίμα που δεν το πρόσεξα να συμμετέχω.

Γενικά λατρεύω τον Βαν Γκογκ (ή Βαν Χοχ όπως τον λένε στην Ολλανδία).

Δε μπορείς να φανταστείς πόσο συγκινήθηκα όταν πέρυσι κατάφερα να πάω στο μουσείο Βαν Γκογκ στο Άμστερνταμ. Όταν έφτασα μπροστά στο 'Δωμάτιο στην Άρλ" άρχισα να κλαίω γοερά. Έγινα ρεζίλι διεθνώς, δηλαδή. Δε με νοιάζει. Ήταν όνειρό μου. Τι κρίμα που η Έναστρη Νύχτα δεν ήταν στο μουσείο.. Νομίζω ότι είναι στη Νέα Υόρκη (δεν παίρνω όρκο)
Καλό βράδυ

faraona είπε...

Aaaa!!!Δεν την πηρα χαμπαρι την ψηφοφορια καλεεε ...μα καλα στραβομαρα εχω?
την "Guernica" θα ψηφιζα παντως.

φιλια πολλα Αρτιστακι μου

Coco είπε...

μεταξύ Van Gogh και Lautrec έχω τρομερό πρόβλημα
δεν μπορώ ν΄ αποφασίσω
ας πούμε τότε ότι είμαι σ΄ένα καμπαρέ και μετά βγαίνω στην έναστρη νύχτα (λόγω ποτού στροβιλίζεται)

Δανάη είπε...

Καλημέρα φίλη μου,

εξαιρετικός κι αγαπημένος ο Van Gogh και θα τον ψήφιζα ασυζητητί αν δεν υπήρχε η επιλογή του Klimt τον οποίο και ψήφισα τελικά.

Συγχαρητήρια για το ποστ και το βιντεάκι.

Φιλιά

Σπύρος είπε...

Αγαπημένος καλλιτέχνης ο Βαν Γκογκ..:) ! εχει γεωμετρία σε όλα του τα έργα :)! και μια μαγική θλίψη ιδιαίτερα στις προσωπογραφίες :)!!

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ ΕΠΕΙΓΟΝ ! ! ZEITGEIST 2 ADDENDUM

Roadartist είπε...

Καλημέρα σε όλους..

@ arcobaleno : Να είσαι καλά arcobaleno, φιλάκια πολλά και από εμένα, καλή σου μέρα!

Roadartist είπε...

@ Olga : Να είσαι καλά Όλγα μου σε ευχαριστώ πολυ! Ο Β.Γκογκ σίγουρα ήταν μεγαλοφυία.. σε φιλώ!

Roadartist είπε...

@ unclescrooge : Αν είχατε ψηφίσει όλοι..ίσως να είχε ανατραπεί το φοβερό αποτέλεσμα :)) Ισως φταίω και εγώ δεν το είχα γραψει σε ποστ και το ειχα καπως χαμηλά στα δεξιά.. Ενα ταξιδι στη Γαλλια θα ηταν οτι πρεπει τωρα σιγουρα.. πολλα φιλια!

Roadartist είπε...

@ Trellos_tou_xoriou : Γουστάρω!!! Καλά έχω πει πως εσύ έπρεπε να είχες ο nick ο "λογικός του χωριού" γιατί από ότι έχω καταλάβει περισσότερο προς τα εκεί κλίνεις.. :))) Πολύ σωστός, σε ευχαριστώ πολύ, καλημέρα!

Roadartist είπε...

@ EKTORAS : Εκτοραααααααααα :) γήπεδο μου το έκανες χαχαχααχαχ είδες τελικά πως αλλάζει ο άνθρωπος με λίγο μαγικό χυμό και κέικ?? χαχαχα :))

ΤΗΝ ΕΛΑΒΑ και σε ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩ ;))

Τελικά εσείς να μη πω μια κουβέντα, αμέσως να συνδράμετε.. Να είσαι καλά Εκτορα, "έμεινα" με όσα έγραψες, το κέφι μου το έφτιαξες ασυζητητί!!!!!

ΥΓ τώρα..μπήκαμε :) Φιλάκια πολλά!!

Roadartist είπε...

@ Sweet and bitter : Κερδίσατε αγαπητή sweety!!! Τhanks, να σαι καλα!!

Roadartist είπε...

@ karyatida : Φιλαράκι και εγώ το "Φιλί" θα ψηφιζα σίγουρα..

Αν και όντως οι επιλογές ήταν όλες νομίζω πολύ ξεχωριστές.. :))

Τι ωραίο σχόλιο, όμορφα τα έγραψες σε ευχαριστώ!!

Φιλάκι!!

Roadartist είπε...

@ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ : Σωστή, πολύ σωστή Γλαρένια μου!!! Και εγώ νομίζω οτι ήταν αυτή η καλύτερη επιλογή από όλες.. αλλά τι να κάνουμε άλλα έδειξε η κάλπη.. χααχ :) σε φιλώ, καλημερούδια σου!

Roadartist είπε...

@ ΑΜΕΛΟΔΗΜΗΤΡΑ : Δεν έχω παει ακομα.......... Θέλω όμως πάρα πολύ και πιστεύω δε θα μου την γλυτώσει ούτε το Αμστερνταμ, ούτε τα μουσεία του ;))

Συγκλονιστικά όσα περιγράφεις σε νιώθω!! Ναι η Εναστρη Νυχτα βρισκεται στη Ν.Υορκη, αν δε κανω λαθος στο Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης.

Καλημέρα σου!!

Roadartist είπε...

@ faraona : Φαραονάκι είναι αυτό που κοιτάμε αλλά δεν βλέπουμε μάλλον χεχε ;)) Δεν πειράζει, την "Guernica" ε??.. Οκ!! Εγώ το the kiss ..
φιλια πολλα και από μένα!

Roadartist είπε...

@ Coco : Έγραψες!! χαχααχχαχα λόγω ποτού στροβιλίζεται!! Τελικά όλο αυτό δεν απέχει και πολύ από το να το ζήσουμε.. πολλά φιλιά :))

Roadartist είπε...

@ Δανάη : Καλημέρα Δανάη μου, και εγώ τον Klimt θα ψήφιζα!! Χαίρομαι πολύ που συμφωνούμε ;) !!

Σε ευχαριστώ βρε για τα λόγια σου, χαίρομαι που έπαιξες και σου άρεσε, φιλάκια!

nikiplos είπε...

Πολύ ωραία έργα και ιδιαίτερα μου άρεσε η έναστρη νύχτα!!! Τα αστέρια και για μένα ήταν πάντοτε κάτι μαγικό και για αυτό θα γράψω σχετικά σε κάποιο ποστ μου... Τώρα όσο για τον Δαυίδ, ας μην το συζητήσω καλύτερα.... Ίσως θα ήταν ωραίο να ήμουν για να είμαι ... στη Φλωρεντία...
Φιλιά

Roadartist είπε...

@ LOCKHEART : Καλημέρα.. βρε Σπύρο νομίζω πως το έργο έχει καιρό τώρα ήδη κυκλοφορήσει στο διαδίκτυο, οι περισσότεροι αν δεν το έχουνε δει ακόμη, θα το έχουνε κατεβάσει.. Οκ καλά έκανες που το πόσταρες βέβαια.. Ομως τα περί επείγον..? φιλάκια πολλά!!!

Roadartist είπε...

@ nikiplos : χαχαχααχαααχ νικιπλέ μου δεν έχει πολύ πλάκα που κάποιοι επέλεξαν το Δαβίδ??? Ναι το να στέκεται κάποιος εκεί που είναι ο Δαβίδ, ίσως όντως να είναι ένα δέλεαρ σημαντικό :))
Οντως τα αστέρια έχουνε κάτι το μαγικό....ΑΧ ΦΛΩΡΕΝΤΙΑ!!! Φιλιά!!

anepidoti είπε...

καλημέρα, καλημέρα!
πρώτον απολογούμαι...
δεν σας γνώριζα κυρία μου και..κακώς, πολύ κακώς!
δεύτερος φίλος για μένα για...ξεστράβωμα!
Άμστερνταμ βλέπω, κυριάρχησε κι έχω και τις καλύτερες αναμνήσεις κι όχι μόνον από μουσεία!
το φιλί όμως, κάτι κάνει μέσα μου...καταλαβαίνετε...

onlysand είπε...

Γλαφυρότατη παρουσίαση για μια πρωτότυπη ιδέα - κρίμα, κι εγώ δεν την πήρα είδηση!
Έχω κατά νου, να ανεβάσω αντίστοιχο poll (πάλι με ζωγράφους, για διαφορετικούς λόγους) στο τέλος του μηνός ;)

Καλλιτέχνιδα, μου επιτρέπεις να συμβάλω στην όμορφη ανάρτησή σου; Στην ‘άμμο’, το Ιουλιανό αφιέρωμα στον αγαπημένο Βίνσεντ, εδώ

Καλημέρες με ...φιλί :)

Roadartist είπε...

@ anepidoti : Καλώς ήρθατε, καλώς ήρθατε ;)) Οκ, τόσα blogs υπάρχουν τι να πρωτοδείς κ εσύ??? Κάλλιο αργά παρά ποτέ..
Χαίρομαι που σου αρέσει, εύχομαι να τα λέμε!
Αμστερνταμ ναι..που θέλω πολύ να πάω..φαντάζομαι θα πέρασες τέλεια!!
Και εγώ το φιλί θα επέλεγα.. Καλησπερούδια!

Roadartist είπε...

@ onlysand : Σε ευχαριστώ και για τα λόγια σου, αλλά και για το link.. το σχετικό post σου είναι πραγματικά εκπληκτικό..
Χαίρομαι που σε εντόπισα.. με τη πρώτη ευκαιρία θα σε περάσω στα links για να βλέπω όσο προλαβαίνω τις όμορφες αναρτήσεις σου.. Καλή συνέχεια, θα περιμένω το poll..

cinderella είπε...

Αχ έχασα την ψηφοφορία αλλά μάλλον το αποτέλεσμα δεν θα άλλαζε. Η Van Gogh θα ψήφισα ή Toulouse Lautrec!!
Φιλιά πολλά μικρό αρτιστάκι!

Ra Ma είπε...

Η Έναστρη Νύχτα άρεσε και σε μένα!
Τι σημαίνει αυτό, ότι είμαι για το άσυλο? χο,χο,χο

Καλό απόγευμα!!!

Άστρια είπε...

.... :)))))....:))))).....:)))))).....στέλνονται κύματα ....:)))) με πολλή πολλή θετική ενέργεια ....:))))και αγάπη...:)))))
και συνεχίζονται...:))
και συνεχίζονται...:))...

roadartist, φίλη μου,

Έναστρη Νύχτα ψήφισα από τους πρώτους, σκεπτόμενη και το Φιλί.
Το starry night σε video είχα διαλέξει και εγώ σε μία παλαιότερη ανάρτηση. Έκανα το εξής: Σμίκρυνα το δικό σου και το δικό μου παράθυρο και τα έβαλα να παίζουν συγχρόνως, ακούγοντας το ίδιο τραγούδι με μικρή διαφορά φάσεως και βλέποντας άλλες φωτογραφίες. χι χι χι

...και η αποστολή συνεχίζεται .... :)))))....:))))).....:)))))).....με πολλή πολλή θετική ενέργεια ....:)))) και αγάπη...:)))))
και συνεχίζεται...:))
και συνεχίζεται...:))...

eirini είπε...

Κοίτα, όλα τα έργα που επέλεξες ήταν όμορφα, αλλά όταν η νύχτα είναι... έναστρη, πάντα κερδίζει!
Να βάλεις κι άλλη ψηφοφορία, έχει ενδιαφέρον!
Φιλάκια πολλά πολλά! Καλό βράδυ εύχομαι!!!

Ερατώ είπε...

Καλησπέρα!
Πολύ καλός ζωγράφος ο Βαν Γκογκ, κρίμα που ήταν τόσο άτυχος στην ζωή του...

βιολιστης στη στεγη είπε...

Τόχασα, να πάρει η ευχή! Φτιάξε κι' άλλες ονειροψηφοφορίες αρτίστα μου. Μάς αρέσουν!

phlou...flis είπε...

παραμένοντας ερασιτέχνης της τέχνης, προτιμώ -και συμπαθάτε με προς τούτο- τους ρεαλιστικούς πίνακες που τουλάχιστον ξέρω πώς να τους κρεμάσω στον τοίχο.
Δεν αντιπαθώ τις άλλες τεχνοτροπίες αλλά να, δεν τις καταλαβαίνω

zentikes,dano είπε...

Δεν ψηφισα
συγνωμη ,ισως γιατι θα μπορουσα να αραξω και πρωταγωνιστω σε ολους
ακομη και στην γκουερνικα θα θα μπορουσα να κανω το φως που φωτιζει την τραγωδια
καλησπερα

spyros1000 είπε...

καλα πως σου ηρθε?
μπραβο εξαιρετικη εμπνευση....

Συννεφούλα είπε...

ααα!! εγώ δεν είχα ψηφίσει;) δεν πειράζει, αφήνω μία καληνύχτα νυσταγμένη:) φιλάκια

leondokardos είπε...

Αρτιστάκι μου πήγαινε στο μπλόκ μου για να δείς τις εντιπώσεις μου απο το έργο !!

fpboy είπε...

Θέλω κι εγώ ''έναστρη''.
Ποιός δεν την θέλει !
Ωραία ιδέα !

ILive2LoveMe είπε...

Πάντως όπου και να επέλεγε ο καθένας θα ήταν κομμάτι ενός αριστούργηματος.
Καλό βράδυ , φιλιά!

Roadartist είπε...

Καλημέρα!!!

Παιδιά η διάθεση είναι απίστευτα ανεβασμένη σήμερα σε σχέση με χτες.. βοηθήσατε??? Μαλλον!!!

Σας ευχαριστώ..

Επειδή τρέχω τώρα.. επιστρέφω σε λίγο να απαντήσω σε όλους..

ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ;)

Roadartist είπε...

@ cinderella : Να είσαι καλά μικρό cinderallaki.. ;))) και να περνάς ακόμα καλύτερα!!! Φιλάκια!!

Roadartist είπε...

@ Radio Marconi : Αν το αναλύσεις μαρκόνι μου μάλλον καταλήγεις ότι οι περισσότεροι αναγνώστες στο blog, μαζί με την αφεντιά μου είναι για τα τρελοκομεία!!! :))

Roadartist είπε...

@ Άστρια : Καλή μου Άστρια η προτροπή και η αποστολής των :)) έπιασε τόπο!!! Σε ευχαριστώ!
Τόσο για την θετική ενέργεια σου, όσο και για την αγάπη σου..στην ανταποδίδω.. Ελπίζω να έρθει σύντομα.. ΤΩΡΑ.. :))
Το θυμάμαι ότι το είχες αναρτήσει και εσύ..βέβαια! Καλό βραδάκι!

Roadartist είπε...

@ eirini : Γειά σου Ειρήνη, με το που θα ξανασκεφτώ κάτι που θα μου αρέσει τότε θα βάλω.. φιλάκια πολλά να είσαι καλά ;)))

Roadartist είπε...

@ Ερατώ : Δυστυχώς ..και δεν ήταν ο μόνος με τόσο δυστυχισμένη ζωή..και τέτοιο τέλος..

Roadartist είπε...

@ βιολιστης στη στεγη : Καλησπέρα βιολίστρια, μα το έχεις εύκολο να μου έρχονται συντά ονειροψηφοφορίες;;;; Πάει πέρασε φιλάκια σου!!!!

Roadartist είπε...

@ phlou...flis : Όλοι ερασιτέχνες της τέχνης είμαστε, αλίμονο αν το πάρουμε αλλιώς..το ζήτημα.. Δε μας σηκώνει το κλίμα διαφορετικά έτσι κ αλλιώς ;) Καλημέρα!

Roadartist είπε...

@ zentikes : Καλημέρα, τη Γκουέρνικα όμορφο να τη θαυμάζεις, δυσάρεστο να πρωταγωνιστείς όμως..ναι σίγουρα..

Roadartist είπε...

@ spyros1000 : Σε ευχαριστώ spyros1000, καλό βράδυ!

Roadartist είπε...

@ Συννεφούλα : Δε πειράζει συννεφούλα, μια καληνύχτα και από εμένα..πάρε ;) !

Roadartist είπε...

@ leondokardos : Το είδα και το καταχάρηκα.. Σε ευχαριστώ!

Roadartist είπε...

@ fpboy : Ολοι τη θέλουμε.. και είναι απλά "εκεί έξω".. άντεε.. :) Σε ευχαριστώ πολύ!

Roadartist είπε...

@ ILive2LoveMe : Συμφωνώ, έχεις δίκιο! Καλό βράδυ!

geokalp είπε...

δεν ψήφισα αλλά μάλλον τη πρώτη επιλογή θα διάλεγα... πρέπει να το σκεφτώ γιατί και ο πάμπλο είναι πολύ δυνατός!

Roadartist είπε...

@ geokalp : Γιατί δε ψήφισες??? Ε?? :))) Οκ.. ραντεβού στην επόμενη φηφοφορία :)

Related Posts with Thumbnails